AKTUALNOŚCI

Zapowiedź spotkania: Bursaspor vs United

Data 01 listopada 2010, 18:13 Biafra, uefa.com, menmedia.co.uk
Zapowiedź spotkania: Bursaspor vs United
» Bursaspor - Manchester United
A A A
Po czterech zwycięstwach z rzędu Czerwone Diabły zdają się być na fali przed rewanżowym pojedynkiem z Bursasporem. Wprawdzie turecki zespół nie jest rywalem z górnej półki to należy się spodziewać zaciętego spotkania.

W składzie United na wtorkowy mecz zabrakło miejsca dla Rio Ferdinanda, Jonny'ego Evansa oraz Wayne'a Rooneya.

Choć brak Evansa i Rooneya nie powinien dziwić, gdyż pierwszy z nich nie wyleczył do końca urazu natomiast kontuzja drugiego okazała się być poważniejsza niż sądzono, to brak w kadrze Rio jest dość dużym zaskoczeniem. Ferguson swoją decyzję o pozostawieniu Anglika w domu tłumaczy tym, iż dopiero niedawno wyleczył on kontuzję i powinien odpocząć, aby uraz się nie odnowił.

Brak Ferdinanda jest doskonałą okazją dla młodziutkiego Chrisa Smalling, który prawdopodobnie zaliczy swój trzeci występ w Lidze Mistrzów, więc o formacje defensywną kibice United mogą być spokojni. Problem pojawia się przy napastnikach, gdyż w związku z urazem Roo oraz nową kontuzją Michaela Owena, sir Alex Ferguson w swojej kadrze na mecz z Bursasporem posiada zaledwie dwójkę nominalnych napastników.

Biorąc pod uwagę powyższe fakty oraz pomysłowość Szkota możemy spodziewać się dość eksperymentalnego składu Czerwonych Diabłów.

Początek spotkania we wtorek, o godzinie 20:45!

Zapowiedź spotkania

Wprawdzie w swojej pierwszej kampanii w Lidze Mistrzów, Bursaspor podczas trzech spotkań grupowych nie zdołał wywalczyć żadnego punktu, ani nawet nie zdobył bramki to United nie może zlekceważyć teoretycznie nieszkodliwego rywala. Podopieczni sir Fergusona muszą pamięta o tym, iż fani tureckich drużyn potrafią swoim dopingiem stworzyć niesamowitą atmosferę, która sprawia, iż ekipy przyjezdne czują się na ich obiektach jak w diabelskim kotle.

United wyruszyło do Turcji znajdując się na pierwszym miejscu w grupie z dwupunktową przewagą nad Glasgow Rangers. Należy również wspomnieć o tym, iż zespół z Old Trafford wygrał siedem z ośmiu ostatnich wyjazdowych spotkań Ligi Mistrzów w tym arcytrudny pojedynek z Valencią na Estadio Mestalla w drugiej kolejce tegorocznych rozgrywek.

Wygranie z Bursasporem sprawi, iż Czerwone Diabły będą mogły być prawie pewne awansu do kolejnej rudny Ligi Mistrzów i pozwoli im skupić się na trzech ligowych spotkaniach, które będą musieli rozegrać w odstępie zaledwie tygodnia.

Jeśli trzy punkty wpadną po tym meczu na konto ekipy z Old Trafford to będzie ona wciąż niepokonana w tym sezonie, natomiast turecki zespół będzie nadal jedynym który nie wygrał ani jednego spotkania w obecnej edycji europejskich rozgrywek.

Wiadomości z drużyny

Bursaspor
Turecki zespół w przeciwieństwie do United uporał się już z plagą kontuzji i w jego składzie powinniśmy ujrzeć lidera Bursasporu, Ibrahima Öztürk. W pełni zdrów jest również nękany od dłuższego czasu przez urazy Ivan Ergić, tak więc trener Ertuğrul Sağlam będzie mógł skorzystać ze wszystkich swoich piłkarzy podczas pojedynku z Czerwonymi Diabłami.

Manchester United
W ekipie sir Alexa Fergusona nadal kontuzjowani są Ryan Giggs, Antonio Valencia oraz Owen Hargreaves. Do tego grona dołączyli również niedawno dwaj angielscy napastnicy: Wayne Rooney i Michael Owen, więc lista nieobecnych wygląda niezbyt dobrze. Wprawdzie w wybornej dyspozycji jest ostatnio Javier Hernandez, lecz należy pamiętać, iż jest to bardzo młody piłkarz, który może nie wytrzymać tak nadmiernej eksploatacji.

Kadra United:
Van der Sar, Amos, Kuszczak, Evra, Brown, Vidic, Smalling, Rafael, Fabio, O'Shea, Eikrem, Scholes, Obertan, Bebe, Fletcher, Carrick, Park, Nani, Berbatow, Hernandez.
» Fletcher czeka na zielone światło Fletcher czeka na zielone światło
Darren Fletcher w ubiegłym roku zaw...
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas
Peter Schmeichel w drugiej części w...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Vidić wraca do formy w Hiszpanii Vidić wraca do formy w Hiszpanii
Nemanja Vidić od kilku miesięcy lec...



Poprzedni news:
Wybierz najlepszego zawodnika miesiąca
Następny news:
W Manchesterze nadchodzi początek ery Kuszczaka

Komentarze (289)


Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Nie będę się wdawał w dyskusję o Berbatovie - to bez sensu i tak dzieci wiedzą wszystko najlepiej i dla nich piłkarz musi strzelać po 5 goli w każdym meczu bo inaczej jest pedałem, frajerem, ciotą i niemotą...
Pozdro dla wszystkich którzy Pana Dimitara bronią !!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:57 #289
Majek
Majek pisze:
no ładnie. 3:0. Rooney coś strzelił?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:50 #288
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Odezwał się kibic za 3 grosze...
Przecież Roo ma kontuzję i nie zagra przez najbliższe 5 tygodni...
Taki jesteś przemądrzały a tego nie wiedziałeś !?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:53 #287
Majek pisze:
Majek
kontuzje ma ?! ojej ;/ co mu się stało?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:57 #286
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Majek ty jesteś na prawdę ostro.... zakręcony. Masz napisane na tej stronie !!
- O Dżizas !!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:59 #285
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Co wy tu piszecie ? Ręce wam opadają !? Berba się wam nie podoba !?
Ludzie jak nie chcecie to nie oglądajcie i zaoszczędzicie nerwów sobie i mi jak czytam te "komentarze"...

Ciągła huśtawka nastrojów z Berbą raz go chwalicie, raz wyzywacie - odpuście sobie ! Berba to taki napastnik że raz mu wszystko wychodzi a raz nic - nie zmienicie go, więc po co te głupie teksty !?

Bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu - planowe, spokojne zwycięstwo... Piękna brameczka Obertana, śliczna akcja którą skończył Bebe, też gol Flethera niczego sobie. Trzeba powiedzieć sobie jasno że w drugiej połowie rywal nie istniał a co mnie najbadziej cieszy najlepiej spisali się zmiennicy ! Carrick, Obertan, Park, Rafael, Smalling, Fabio i Bebe mam nadzieję że któryś z nich choć w pewnym stopniu zastąpi nam Naniego :((
Swoją drogą to nie pamiętam żeby Nani był kiedykolwiek kontuzjowany - oby to nie było nic poważnego !! Trochę bez sensu że grał w tym meczu. A bebe to na jakiej pozycji w końcu występuje ?

Pozdro dla prawdziwych kibiców i nie spinać się !!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:45 #284
faaz
faaz pisze:
ludzie co z nanim?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:39 #283
Manu4Life
Manu4Life pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2010 22:38

Niby czemu Ci ręce opadają ? Mi ręce opadają jak widzę jak w dzisiejszym meczu Berba każdą piłkę którą miał oddawał turasom
To jest odp do Wielbicielka
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:37 #282
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2010 22:47

Bo generalnie on w tym ustawieniu sie nie sprawdza i tyle. Każdy to wie..oprócz SAFa chyba. Ale, że cienias to chyba poleciałeś za bardzo. Obejrzyj sobie dla przypomnienia hat-tricka z liverpoolem i zastanów się, czy jakiemukolwiek cieniasowi udało by sie zdobyć takie piękne bramki. Do tego trzeba mieć technikę i talent a i jednego i drugiego Berbie nie brakuje.

miało być do Pana poniżej
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:46 #281
marcinzmc
marcinzmc pisze:
ale Bursaspor ma świetnych kibiców, do końca dopingowali swoją drużynę. Glory Glory Man Utd
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:37 #280
marcin123
marcin123 pisze:
i gdzie teraz sa te wszystkie pajace co krytykuja united
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:37 #279
Cielii
Cielii pisze:
EEE pany kiedy sie fabio pojawil na boisku :D? bo dopeiro go dostrzegelm przy zucie roznym xD
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:36 #278
dkwart123
dkwart123 pisze:
berbatow forma równa 0

zal taka akcja i to nie strzelił

mamy obecnie dwóch napastników z czego tylko jeden coś gra (hernandez)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:34 #277
Darusz
Darusz pisze:
Berbatov gra nedze ostatnio... mecz z liverpoolem mu wyszedl i nic po za tym...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:34 #276
sisinho
sisinho pisze:
Eh , taka setka berbatova , mógł od razu strzelać , to ustawił sobie na prawą nogę i znowu O skuteczności.

Brawo Bebe za akcję :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:33 #275
Elvis1990
Elvis1990 pisze:
Wielki podziw dla kibiców coś pięknego
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:32 #274
Fexo
Fexo pisze:
Ta akcja tylko podsumowala wystep berby. Szkoda chlopa , napewno chce juz zejsc z tego boiska
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:32 #273
FaKu
FaKu pisze:
coś mi się jarzy, że tylko Manchester United i Real są niepokonani w LM
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:31 #272
FiFlaK pisze:
FiFlaK
@ FaKu - W fazie grupowej mamy rekord, razem z Barceloną. Najwięcej razy wyszliśmy z pierwszego miejsca. Ale nie powiem Ci ile razy, 8 ? Nie pamiętam, a nie chcę skłamać. Co do Realu to nie wiem jak ma z grupą.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:33 #271
michalk86
michalk86 pisze:
Kibice Bursarsporu spiewaja jakby wynik byl zupelnie odwrotny :D
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:30 #270
leito276 pisze:
leito276
mają genialnych kibiców.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:31 #269
Wakabayashi pisze:
Wakabayashi
Ale to nie zmienia faktu, że są zajebiści. Doping jak na Lechu, czy Legii.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:32 #268
Manu4Life
Manu4Life pisze:
Berbatov poprostu zal na niego patrzec . Zero checi do gry a myślałem że po meczu z Lpoolem wkońcu zacznie grać a tu h*j ;/
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:28 #267
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
ręce mi opadają jak czytam takie komentarze..
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:33 #266
Pablo972
Pablo972 pisze:
głupi humor(spowodowany nauką fizyki) poprawiła mi bramka Bebe ;D
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:27 #265
Wakabayashi
Wakabayashi pisze:
Wynik cieszy, ale kurde my gramy w 10! Gdzie Berbatov? Na boisku? Wątpię...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:27 #264
eleven
eleven pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2010 22:27

Kiedyś napisałem o Bebe coś w rodzaju :"Nie krytykujcie Bebe, ponieważ w przyszłości będzie strzelał i wasze słowa zamilkną"
Teraz macie Effekt!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:24 #263
H2O1994
H2O1994 pisze:
No nareszcie Fabio dostaje szansę.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:24 #262
mateusz2839
mateusz2839 pisze:
@ czerwonydevil Chciałeś Fabio za Evrę ? SAF proszę bardzo :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:24 #261
Arothq
Arothq pisze:
do wszystkich którzy ciągle chcą linki, pełno ich na stronach typu meczenazywo.pl myp2p.eu itp w sumie mogł by się pojawić panel z linkami na devilu czy chociaż w zapowiedziach meczy, niektórym niechce się szukać
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:24 #260
Biafra pisze:
Biafra
przecież jest na stronie news z linkami do transmisji. tak ciężko kliknąć?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:26 #259
wander11
wander11 pisze:
akurat jak mi anały przestały działac to oni bramki strzelają
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:23 #258
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Kurcze, podobają mi się kibice Bursasporu. Mimo iż przegrywają, śpiewają, skandują, wspierają swoją drużynę. Pięknie.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:22 #257
Quba18 pisze:
Quba18
Gdybyś poszedł na Legie było by to dla Ciebie normą. :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:23 #256
Cleverley pisze:
Cleverley
jak kibice Lecha na City Manchester Of Stadium ;)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:25 #255
leito276
leito276 pisze:
Jeżeli zaraz zaczną się poszukiwania tych co krytykują Bebe to już się zgłaszam. Swojego zdania nie zmieniam...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:22 #254
Majek pisze:
Majek
a co nas to obchodzi synek? :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:28 #253
Kocisz
Kocisz pisze:
smutna prawda - Bebe strzelil w tym sezonie dwa razy wiecej bramek od Rooneya. Ale mimo to gratulacje dla Bebe, kto by sie spodziewal ze juz zacznie strzelac.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:21 #252
rooney717
rooney717 pisze:
Diabły robią miazge z Bursy :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:21 #251
eleven
eleven pisze:
kurcze, zobaczcie=Bebe zrobił więcej od Berby ;d
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:21 #250
DjBosiL
DjBosiL pisze:
z domu dziecka to nieba- tak można opisać transfer Bebe do United!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:21 #249
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Do piekła raczej ;)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:23 #248
kckMU pisze:
kckMU
I tu się dzisiaj z tobą zgodzę
"Ferguson, niczym ojciec"
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:24 #247
DjBosiL pisze:
DjBosiL
w sumie do piekła:D
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:24 #246
eleven
eleven pisze:
Bebe bardzo dobry strzał, bardzo mnie tez cieszy, że podbiegł do ławki rezerwowych, do groszka i tak jakby mu podziękował...
GLORY UNITED!
And the Reds go marching on, on, on.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:20 #245
lukep
lukep pisze:
BEBE !! :) BRAWO ładne wykończenie :]
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:19 #244
Daniello177
Daniello177 pisze:
BRAWO BEBE!!
oby tak dalej:D
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:19 #243
kckMU
kckMU pisze:
BEBE, tego bym się nie spodziewał,

Glory Glory MU
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:19 #242
HarryHH
HarryHH pisze:
No panowie! Gdzie sa Ci wielcy krytycy Obertana? No gdzie? Moze tak raczki do gory? Czy moze wam juz lyso? :) Od kiedy przyszedl powtarzam, ze jest OGROMNYM talentem, tylko potrzebuje gry ;)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:19 #241
monnie pisze:
monnie
już się tak nie podniecaj.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:21 #240
mateusz2839 pisze:
mateusz2839
no to masz podobnie jak ja :D
W następnym meczu w podstawie chciałbym widzieć Bebe , Hernandeza i Obertana bo ta trójka może wnieść świeżość do gry.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:21 #239
trikos pisze:
trikos
Zgadzam sie niedawno rozegrany mecz i znowu i bramka wiecej szans i ogrania i to bedzie przegracz !
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:22 #238
FiFlaK
FiFlaK pisze:
BEBE K**A BEBE !!
W końcu ;) Na tego młodzika zawsze stawiałem ;)
Bursaspor 0:3 Bebe. ;)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:19 #237
mateusz2839
mateusz2839 pisze:
Ja coś czułem że w obliczu tak fatalnej sytuacji jaką mamy teraz Obertan może dać uciechę, tylko żeby grał częściej. Oba zespoły ku uciesze widzów zaczęły grać ciekawiej :) To mi się podoba:)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:18 #236
eleven
eleven pisze:
Z trybun najbardziej wyróżniają się kibice united, wiadomo!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:18 #235
Pablo972
Pablo972 pisze:
Co za bramka Turasa, robi wrażenie :d
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:18 #234
JRI
JRI pisze:
Nie narzekajcie na united, bo jak prowadzą to wszyscy ich kochacie.

Barca remisuje 1-1 z Kopenhagą
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:18 #233
rvn10
rvn10 pisze:
No właśnie tym się różnicie od Fergusona,że wy byście spalili na stosie Obertana,a on zapewnia nam dwu bramkową przewage,eh dzieciaki,dzieciaki...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:17 #232
lukep
lukep pisze:
co za bramka OBERTANA ! fantastyczne uderzenie ! :]
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:16 #231
DjBosiL
DjBosiL pisze:
2-0 OBERTAN! i teraz pyt? gdzie są Ci co go krytykowali:)!?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:16 #230
Arothq pisze:
Arothq
jedna bramka nic nie zmienia, ja jednak nie należe do tych co go krytykują, w tamtym sezonie brakowało mu pewnośći siebie, teraz już jej nabrał, czasem nawet za dużo przez co w niektórych meczach maścił, ale nie zmienia to faktu, że przyszłość jest przed nim
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:18 #229
bejbi pisze:
bejbi
boże ,co z tego że strzelił gola ? zobacz jak gra w całym meczu :P
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:19 #228
DjBosiL pisze:
DjBosiL
wiadomo że nie jest genialny. Ale taka bramka da mu pewnosci Siebie:)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:19 #227
Camrall
Camrall pisze:
Obertan złapał pewnośc siebie .. brakowało mu tego w tamtym sezonie
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:15 #226
eleven
eleven pisze:
osobiście, to ja chciałbym aby w każdym meczu był Chicharito, Scholes, evra, vidic, ferdinand, roo(w formie), naniego i Valencie.
GOOOOOL
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:14 #225
indyk
indyk pisze:
Nikt nie mówi ,że Berba nie umie grać :) Umie , i to bardzo dobrze , ale jeśli gra się dwójką z przodu. W Tottenhamie grał z Keanem i grał fenomenalnie. Bo jeśli jest sam na szpicy to nie gra nic ,taka prawda. I to już nie pierwszy raz.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:14 #224
Manutdforever7
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2010 22:17

Też racja jak przed nim jak gra roo to wtedy jest najlepiej.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:16 #223
Biafra
Biafra pisze:
ja rozumiem, że to komentarze pod newsem związanym bezpośrednio z meczem, ale ludzie ogarnijcie ten spam!! przecież to jest przegięcie, jest relacja, są mecze w necie itd a wy tutaj relacjonujecie minuta po minucie, zaczynacie jałowe dyskusje i podajcie wyniki innych spotkań.

co z wami... za spam lecą upomnienia.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:10 #222
Manutdforever7
Zawsze tak jest. Spokojnie.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:11 #221
Biafra pisze:
Biafra
to nie znaczy, że tak ma być. pora chyba na porządki.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:19 #220
Manutdforever7
Berba gra jak gra ale jak ma to przynajmniej nie straci . Może poda do tyłu , albo da się sfaulować . Ale nie traci . Bynajmniej nie aż tak często. I ogarnijcie się naprawdę bo jak strzelił 3 gole Liverpool 'owi to było GLORY GLORY BERBA. Teraz znów na niego jedziecie. Więc hmmm... Jestem za tym żeby znów się rozstrzelał z City , to może przyjmiecie do wiadomości , że naprawdę On umie grać.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:08 #219
indyk
indyk pisze:
Aż się łezka w oku kręci jak się przypominają mecze 3 sezony temu...
Vds , Brown , Vidic , Rio , Evra , Ronaldo , Scholes , OH , Giggs i w przodzie Tevez i Rooney... Wtedy tłamsiliśmy praktycznie każdego rywala...a teraz Bursaspor sprawia nam kłopoty.
Po kilku latach tłustych przyszły lata chude , tak jest zawsze.Więc może będzie dobrze :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:07 #218
bejbi pisze:
bejbi
ale jaki skład był wtedy ...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:10 #217
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Wszedł Bebe i zrobiło się ciekawiej. Przeoczyłem, kogo on zmienił ?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:07 #216
czerwonydevil
Oglądam mecz od drugiej połowy, ale to co pokazuje Evra, Carrick i Berbatow jest po prostu żałosne... Gdzie się podziewa nasz stalowy nie do przejścia Patrice? Carrick... Tu się nie wypowiem. A Berbatow jak widać znalazł sobie miękką murawę i stoi, bo po co się ku**a ruszać z miejsca?! Park o wiele więcej zapierdziela od nich wszystkich razem wziętych. Evra puszcza zawodników jak dzieciak... Chyba czas na Fabio. Powinien dostawać szansę.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:05 #215
H2O1994 pisze:
H2O1994
Dokładnie, Fabio powinien dostawać więcej szans. Jest dobry ale jak ma się rozwijać skoro wogule prawie szans nie dostaje.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:09 #214
Pablo972
Pablo972 pisze:
Wiadomo, Berba strzela gole - Super Berba, nie strzela goli - drewno, które musi isc do stolarza.

Ogarnijcie Sie!!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:02 #213
dkwart123
dkwart123 pisze:
jak narzazie to nie widzę różnicy pomiędzy berbatowem dzisiaj a machedą ze spotkania pucharu ligi
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:01 #212
sisinho
sisinho pisze:
Ech , Komentatorzy z SouthWesta twierdzą że gdyby Berba nie był takim indywidualistą to byłoby lepiej dla drużyny :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:59 #211
garycahill1410
nie możemy pozwalać im na kontry
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:59 #210
eleven
eleven pisze:
Niech przestaną tak często grać na metrze@
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:57 #209
sisinho
sisinho pisze:
Kurde , dlaczego nam ciężko przychodzi konstruowanie akcji w tym meczu , a bursaspor wchodzi w naszą obronę bez problemu?

Gdyby nie mieli tak świetnej skuteczności w tych akcjach to byłoby ciężko ;d
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:57 #208
Manu4Life
Manu4Life pisze:
Albo niech SAF zdejmie Berbe albo niech zagra ustawieniem 4-4-2 bo on sam na szpicy to jest jakbyśmy grali w 10
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:54 #207
bartekmanu87
bartekmanu87 pisze:
Dzis dla United licza sie 3 pkt nawet w slabym stylu, ale wazne zeby byly!! Na lepsza gre zawsze przychodzi pora
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:54 #206
garycahill1410
Mam nadzieję, że Darren zamknął usta wszystkim krytykom!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:54 #205
szraaamek pisze:
szraaamek
no wiesz to że strzelili bramkę nie zmienia faktu że graja piach..
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:56 #204
Arothq pisze:
Arothq
czego 2 posty pod rząd tylko spam robisz, poza tym to nie na fletcha spływała największa krytyka ostatnimi czasy
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:56 #203
mateusz2839 pisze:
mateusz2839
moje nie:) ale i tak ładnie że bramke strzelił:)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:56 #202
garycahill1410
Bravo Fletcher, Bravo United! Tak trzymać!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:53 #201
szraaamek
szraaamek pisze:
Ludzie czy wy musicie ciągle narzekać ?? Jest bramka trzeba się cieszyć nie wiadomo kiedy zdobędą następną ;P
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:53 #200
pumbiks17
pumbiks17 pisze:
jak strzelil Fletch :D?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:53 #199
rooney717
rooney717 pisze:
Niedowiarki, nasz Manchester United prowadzi, jest wręcz zajebiście :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:51 #198
JRI
JRI pisze:
Tak to właśnie robi ' przeciętny zespół '
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:51 #197
sisinho
sisinho pisze:
Czy czasem Carrick nie zagrał tego podania do Fletchera? Czy był to ktoś inny?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:51 #196
OnlyRedDevils
zaraz wyrównają i zaczniecie od nowa cisnąć że słaby mecz...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:51 #195
sisinho pisze:
sisinho
No sorry ale nie będziemy kłamać jak niektórzy politycy(Polska=Irlandia) że jest super jak jest słabo :)

Mecz nie stoi na wysokim poziomie , każdy to widzi , bramka Cieszy , ale oby zmieniła się gra , bo będzie kiepsko , zwłaszcza w obronie.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:53 #194
lukep
lukep pisze:
w końcu bramka ;) Fletcher ;d
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:50 #193
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Bursaspor 0:1 United.
Darren Fletcher.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:49 #192
crisr7
crisr7 pisze:
Byla suszarka... 1:0 Brawo Darren !!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:49 #191
kckMU pisze:
kckMU
I to jaka, rzeczywiście Alex musiał się zdenerwować.

Brawo DARREN!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:50 #190
Darkos
Darkos pisze:
Czy Wy skonczeni Durnie nie widzicie, że Berba potrafi grac tylko gdy ma przed soba innego zawodnika....pogodzcie sie wkoncu z tym ze nigdy nie bedzie gral 1 skrzypiec bo to nie taki zawodnik, pierwsze mecze mial swietne (nawet myslalem ze wkoncu nauczyl sie grac jako nominalny napastnik) ale tak nie jest..wiec dajcie sobie spokoj....wpuscmy na boisko naszego Groszka ktory nadaje sie do strzelania jak malo kto i miejmy z glowy narzekania jakis dzieci.....Tyle ode mnie...dziekuje mozecie juz minusowac...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:49 #189
mateusz2839 pisze:
mateusz2839
Możesz mówić do mnie durniu ale ja to wiem. I tym bardziej się dziwię że SAF mimo to daje go "samego" - no wedle rospisce Obertan jest z nim w jednej lini - podobno.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:55 #188
Darkos pisze:
Darkos
Dobra sprostowanie...to do tych ktorzy slepo wierza w Bulgara i mam na mysli bardzo bardzo bardz o slepo (czytaj jak kiedys w Rooneya). Reszta niech mi wybaczy ale nie wytrzymalem poziomu komentarzy....a sam jakos polonista nie jestem
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:59 #187
Darkos pisze:
Darkos
Jesli Obertan jest z nim w jednej linii to kto gra na klasycznym napadzie..
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:09 #186
indyk
indyk pisze:
Po pierwszej połowie można powiedzieć ,że Manchester gra...nijak...nie widzę w ogóle jakości w grze tego zespołu. Gdzie się podziały te przerzuty , szybkie rozegrania , klepki itp itd ? Nie mam pojęcie...
Jedyne co widzę w tym spotkaniu to straty Obertana i Berbatova i wzajemne pretensje. Zero zgrania i zrozumienia. Zero. Akcje stwarzane są z indywidualnych zagrań.To nie kolektyw ,nie zespół .
Kolejna sprawa, granie samym Berbatovem na szpicy ? Granie jednym ślamazarnym napastnikiem na szpicy ? Tak można grać jeśli ten napastnik jest szybki , np Tevez , Torres , Rooney , Villa itd...Jeszcze żeby chociaż był Valencia , Giggs lub ktoś inny pokroju np Naniego. To wtedy jeszcze miałoby to jakiś sens. miałby kto te piłki mu ewentualnie dogrywać.A teraz akcja wygląda tak :
Scholes / Carrick / Fletcher zagrywają do cofającego się bułgara, ten odgrywa na boki do Evry lub Rafaela ( co by nie mówił , obaj grają bardzo dobrze ! ) a kto jest na przodzie ? Obertan i Park którzy się albo cofają(Park) ,albo piłeczkę tracą (Obertan)...
Tak można grać z jakimś zespołem z B klasy , a nie w Lidze Mistrzów...
Śmiem twierdzić ,że z taką grą nic nie osiągniemy w tym sezonie. Jedynie mogą nas uratować jakieś sensowne i trafione transfery w zimowym okienku. I nie żadne lukaku czy Hazardy.To nie FM , CM czy Fifa...
Potrzeba konkretów.Typu takiego jak niemiaszek Szweinsteiger ( moim zdaniem do wyrwania z Monachium) a jak nie on , to Defour czy ktoś ich pokroju.
Bo na miotającego się jak dziecko we mgle Carricka nie mogę już patrzeć...
Czas na second half !
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:49 #185
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
@Lednick Dzięki wielkie !!
Zdziwił mnie ten Bursaspor - grają dobrze ! Nie rozumiem po co gramy prawie najmocniejszym składem - mam nadzieję że z Nanim będzie wszystko ok...
Manchester !!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:48 #184
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Potwierdzone. Nani ma kontuzje. Jednak w tej chwili lekarze nie są wstanie określić na ile wypada z gry ! :/
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:47 #183
bejbi pisze:
bejbi
gdzie się o tym dowiedziałes ?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:49 #182
garycahill1410
Oby to nie było nic poważnego
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:50 #181
eleven
eleven pisze:
o taaak! dawajcie mi te głupie minusy. Ale spójrzcie prawdzie w oczy! Czasami należy dostrzec błędy nawet u najlepszych...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:45 #180
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Statystycznie, w drugiej połowie jesteśmy lepszą drużyną. Dlatego też liczę, aby w tym przypadku było tak samo. ;)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:45 #179
szyszek2000
szyszek2000 pisze:
Jak to mowi Darek Szpakowski w FIFA 10/11 "MASAKRACJA"
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:45 #178
gessi
gessi pisze:
I jak tu nie być sfrustowanym.. Krew mnie zalewa do tego stopnia, że w końcu napisze 1 komentarz po paru latach obcowania z devilpage.
Od piłkarzy oczekuje się dobrego grania i choć nie chce być sklasyfikowany jako osoba krytykująca Berbe to nie da się tego nie zrobić. Miał przebłysk na początku sezonu ale dzisiaj gra piach..
Między 30-40 minutą meczu zapomniałem, że na boisku biega Obertan.
Tak nie może być, żeby zespół formatu Machesteru męczył się tak z Bursasporem.
Nie rozumiem jednego. Skoro kibice widzą, że Berbatow gra dobrze gdy ma drugiego zawodnika w lini napadu, to dlaczego nie może go do cholery dostać. Mielibyśmy wtedy pożytek z Berby i osoby, która by biegała i zachowywała się jak typowy napastnik.
Na plus Smalling.
Tyle ode mnie. Następny komentarz miejmy nadzieje za pare lat, wystarczy, żeby grali dobrą piłę i mieli wyniki.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:44 #177
bejbi
bejbi pisze:
przykro mi to mówić ale manchester united to zespół przeciętny . i tak jak ktoś bardzo mądry wcześniej napisał to będzie test dla kibiców ... szkoda że w dwa lata z najlepszej drużyny na świecie staliśmy się przeciętniakami i mam w dupie czy mnie zminusujecie takie jest moje zdanie .
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:44 #176
PawcioMoron pisze:
PawcioMoron
No to się jeszcze zdziwisz jak ten przeciętny zespół zgarnie potrójną koronę w tym sezonie :D
Liczę na to i wierzę, że tak będzie!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:46 #175
ronald pisze:
ronald
być może jest w tym racja, ale moim zdaniem to wynika po prostu z obecnej formy. Tak, to bedzie duży test. Mam nadzieję że zostaną ci najwytrwalsi
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:46 #174
garycahill1410
United to zespół przeciętny? Co ty mówisz, człowieku?! A kto z dobył 3 razy puchar europy i wielokrotnie mistrzostwo Anglii, no kto... my!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:48 #173
tiger363 pisze:
tiger363
Buhahaha...
To mnie rozbawiłeś. Potrójna korona? Albo żyjesz w świecie fantazji albo jesteś kompletnie ślepy.
Człowieku przecież my nie potrafimy porządnie przycisnąć mistrza Turcji, w lidze remisujemy z beniaminkami a Ty mówisz o potrójnej koronie?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:53 #172
garycahill1410
do boju United!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:43 #171
sisinho pisze:
sisinho
Groszkowi wystarczyły 2 okazje w 10 min na gola z Wilkami , Berbatovovi potrzeba 90 min...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:49 #170
damiosa pisze:
damiosa
co pokazał w meczu z liverpoolem ...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:49 #169
RedDragon
RedDragon pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2010 21:43

Nie potrafią skonstruować składnej akcji, środek pola leży i kwiczy. Jeśli ktoś mówi, że nie potrzeba transferów to niech się leczy i niech nie mówi, że tylko sezonowcy chcą transferów. Przypomnijcie sobie okienko kiedy United wymieniło pół składu. Potrzeba 1-2 kreatywnych pomocników. Trzeba też będzie załatać dziury po odejściu naszych weteranów. Ale co ja tam mogę wiedzieć przecież mam dopiero 15 lat, na pewno zaraz odezwie się jakiś najwspanialszy kibic i mnie zrówna z ziemią. Chciał bym wam zakomunikować, że nawet przeciętne i słabe drużyny się wzmacniają, a jeśli Ferguson nazywa ten skład silnym, to albo jest to przykrywka dla olbrzymich długów i braku pieniędzy albo jest ślepy. Teraz możecie mnie minusowac. Ale chociaż robiąc to argumentujcie swoje stanowisko.

PS: Wie ktoś co z Nanim?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:42 #168
szraaamek pisze:
szraaamek
SAF pożałował 10 mln na VDV który sam wygrywa mecze...
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:44 #167
RedDragon pisze:
RedDragon
Właśnie miałem tez o nim wspomnieć. Myślałem, że SAF nauczy się na błędach (Wesley, Robben) i kupi tego VDV-a za tak niewielkie pieniądze. Na młodych nie żałuje kasy a na kogoś kto by ożywił grę i wprowadził spokój do drużyny pieniędzy mu brakuje. Bez komentarza
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:50 #166
RedDragon pisze:
RedDragon
Właśnie miałem tez o nim wspomnieć. Myślałem, że SAF nauczy się na błędach (Wesley, Robben) i kupi tego VDV-a za tak niewielkie pieniądze. Na młodych nie żałuje kasy a na kogoś kto by ożywił grę i wprowadził spokój do drużyny pieniędzy mu brakuje. Bez komentarza
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:52 #165
wander11
wander11 pisze:
Totalna masakra nic niepotrafią zrobic zamiast strzelac z daleka szbko piłke rozegrac to tu pomalutku przeciez remis z mistrzem Turcji to dobry wynik .W tamtym sezoni Mu taki Burraspor po rozjechało bez problemó a tu terz lipa .Jak narazie Schoels ,Rafael, Smalingi Vidi cos prezentuja a reszta jest do nabni
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:41 #164
Master123
Master123 pisze:
Dziś mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością że leń wrócił na dobre do formy z poprzedniego sezonu . A co ja mowie ?! jest jeszcze gorzej, ta leniwa miernota za 30 baniek , nie wiem czy 2 km przebiegła po boisku , praktycznie cały czas na spalonym stoi, a jak czasami dotknie piłkę to zaraz strata .

Środek pola to samo leży i kwiczy , 3 pomocników w środku, a wystarczy że turas podbiegnie i zaraz długa piłka na oślep albo do Vidica/VDS . Trzeba się modlić aby po grupach nie trafić na farse,Real,Inter czy nawet Milan albo Lyon bo będzie powtórka z Romy tylko niestety na korzyść drużyny przeciwnej .
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:41 #163
anagaro pisze:
anagaro
wykreśl Lyon z tej listy.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:44 #162
matdevil pisze:
matdevil
kolego tottenham wygrywa z interem 1-0 a benifca z lyonem 3-0, dlej uwzasz ze nie damy rady ?
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:45 #161
Master123 pisze:
Master123
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2010 21:51

Niby dlaczego nawet Kim Kallstrom zjada karyka na śniadanie :P
Lyon się jeszcze rozegra nie ma co się o nich martwić . Nie mówie o tym jednym meczu ale nazwiska : Bastos,Lopez,Delgado,Gourcuff mówią same za siebie .
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:48 #160
Powell
Powell pisze:
Wiadomo, że to United, ale z takimi zespołami ciężko się gra wbrew pozorom. Cierpliwości, zostało jeszcze 45 min ;) Szkoda tylko, że Nani musiał opuścić boisko. Ale wierzę w resztę. Do boju United !
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:40 #159
trikos
trikos pisze:
tak zmiana bebe wejdzie i strzeli 6 goli...bedzie dobrze zawsze druga polowa szczegolnie 75min-90min to miazdzace akcje united czesto strzelanych jest 2-3 gole moze nie ostatnio ale taki mamy styl:)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:40 #158
ronald
ronald pisze:
Nie mogę się do końca zgodzić że brak kreatywności. Ludzie ! Kilka ciekawych wrzutek Evry, akcja pzry "bramce" Paula, dobry pomysł rozegrania Berbiego do Obiego ( podkreślam zamiar), zablokowany stzrał Parka, który mógłby sprawić trudności bramkarzowi, ładne kilka rajdów Rafaela. Za to w obronie popełniamy kiky - jedden napastnik ogrywa naszych obrońców jednym przyjeciem, błąd evry ( ratuje VDS), bawienie się pod polem karnym.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:40 #157
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2010 21:42

Jak na 45 minut meczu to stanowczo za mało ! - do @ ronald
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:42 #156
tiger363 pisze:
tiger363
Jeśli dla Ciebie to co gra obecnie United ma coś wspólnego z kreatywnością to chyba znasz inną definicję tego słowa.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:48 #155
Powell
Powell pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2010 21:43

Wiadomo, że to United, ale z takimi zespołami ciężko się gra wbrew pozorom. Cierpliwości, zostało jeszcze 45 min ;) Szkoda tylko, że Nani musiał opuścić boisko. Ale wierzę w resztę. Do boju United !

@2 takie same posty. Jakiś bug...Nie moja wina ;)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:40 #154
grandes
grandes pisze:
Co wy chcecie od Berbatova ?? sam wszystkiego nie zrobi .... próbuje prostopadłe podania posyłać.. Obertan nie zdązył a Scholes się pogubił ..
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:39 #153
FiFlaK
FiFlaK pisze:
hahaha, tyle się działo, że aż na kanale gdzie emitują mecz, w przerwie nie pokazują akcji tylko faule, spalone i straty piłek...
My nie kontrolujemy tego spotkania, nie możemy po prostu podejść na 20 metr.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:39 #152
Arothq pisze:
Arothq
zakładam że to miało być niżej, poza tym gary nikt go nie obraził , poprostu Dimitar nie radzi sobie w ustawieniu gdzie ma być osamotnionym napastnikiem
» Wtorek, 02 listopada 2010, 22:28 #151
garycahill1410
trochę szacunku dla Berby!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:41 #150
Antol
Antol pisze:
No to tak:
1. Turki bronią się w 11 i sporadycznie atakują z kontry są mnie wnerwia
2. Berba nie jest do 451
3. Czy ktoś poza Scholes'em umie rozgrywać? NIE
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:38 #149
anagaro pisze:
anagaro
Berba
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:45 #148
szraaamek
szraaamek pisze:
"Mamy dobry skład" , "Nie potrzebujemy wzmocnień"... A gramy tak że nie da sie na to patrzeć ..
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:36 #147
FiFlaK
FiFlaK pisze:
@ mateuszr20471 - Zgadzam się. Za grosz kreatywności. Z trudem dostajemy się pod pole przeciwnika. Wciąż tylko wymieniamy piłkę na środku. Żadnego przyśpieszenia, woli zwycięstwa. Gdybym nie znał sytuacji mógłbym śmiało stwierdzić, że obie drużyny grają na remis i to jakieś zwykłe 2 ligowe spotkanie. Nic się nie dzieje... Może jak wróci Valencia i Roo to coś się zacznie. Póki co zawodnicy stoją w miejscu i tracą piłki.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:36 #146
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Nie wpusci ich bo SAF dobrze wie ze Berbatov to super sszybki , gibki,i celny strzelec ! ;/

Chicarito,Bebe na boisko !..
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:36 #145
matdevil pisze:
matdevil
rozumiem ze to odpowiedz na moj post, mecz z londyczykami to byl nasz najtrudniejszy spr w tym sezonie i zaliczylismy go wygrywajac 2-0, w pierwszej polowie Tottenham gral z nami jak rowny z rownym ale w drugiej polowie to my zdominowalismy meczi wygralismy 2-0 :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:42 #144
matdevil
matdevil pisze:
ale wy przezywacie, ja wkoncu widze stare dobre United kontrolujemy przebieg gry oprocz tych 2-3 niebezpiecznych kontr. United w tym sezonie nie potrafili utrzymac sie przy pilce, co prawda udawalo nm sie wbic szybko bramki ale potem je tracilismy i konczylo sie remisem. Nasz styl to spokojna gra, kontrola meczu i 1-2 bramki w II polowie :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:35 #143
kkkamil pisze:
kkkamil
haha, umiemy sie utrzymać przy piłce ;d popatrz z kim my gramy ?, jak było z tym posiadaniem przypomnij mi w poprzednim meczu z tottenhamem jak grali pressingiem?!
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:39 #142
tiger363 pisze:
tiger363
To jest stare dobre United!? Chciałbym jakoś to skomentować ale zabrakło mi słów.
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:41 #141
matdevil pisze:
matdevil
United ktore kontroluje mecz, brakuje nam moze troche szybkosci w atatku ale to wina braku Valenci i Rooneya, Utrzymujemy sie przy pilce i kontorlujemy mecz, nie to co w meczch z Suderlandem czy West Brom kiedy to oni nas cisneli iw rezultacie tracilismy bramki :)
» Wtorek, 02 listopada 2010, 21:44 #140

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY