AKTUALNOŚCI

Awans United! Javier Hernandez znowu strzela!

Data 26 października 2010, 22:09 Bart, DevilPage.pl
Awans United! Javier Hernandez znowu strzela!
A A A
Zawodnikiem Meczu przeciwko Wolves był:
Sir Alex Ferguson przebudował całkowicie skład Manchesteru United od ostatniego meczu ligowego ze Stoke City, czego można było się oczywiście spodziewać. Największymi niewiadomymi w tym meczu byli Amos i Bebe, którzy wybiegli od pierwszej minuty.

Pierwsze minuty należały do zespołu z Old Trafford. Najwięcej energii w grę wkładał Gabriel Obertan, którego pełno było w okolicach pola karnego. Francuz parę razy popisał się ciekawymi zagraniami i podaniami do kolegów z drużyny. W 7. minucie wystawił piłkę do Gibsona przed pole karne. Potężny strzał pomocnika MU został niestety zablokowany.

Groźnie mogło być również w okolicach 11. minuty spotkania. Wtedy to defensorom próbował urwać się Federico Macheda z samotnym atakiem. 24-letni Christophe Berra skutecznie jednak powstrzymał szarżującego Włocha.

Chwilę potem po szybkiej akcji Parka i dośrodkowaniu Fabio z lewej strony, na bramkę uderzał Obertan. Piłka została zablokowana ręką przez jednego z obrońców drużyny przyjezdnych. Niestety arbiter nie wychwycił tego przewinienia.

19. minuta to dzielna walka Bebe w narożniku boiska, ładny zwód z przerzuceniem na lewą nogę zakończony dośrodkowaniem. Piłka trafiła pod nogi Machedy, lecz ten był skutecznie kryty i zdołał oddać jedynie niegroźny strzał na bramkę Hennesseya.

Niedługo później kolejną już akcję prawym skrzydłem przeprowadził Matthew Jarvis. Po mocnym dośrodkowaniu z piłką minął się Ben Amos. Akcję na całe szczęście zamykał doświadczony Wes Brown, który spokojnie wybił piłkę poza plac gry.

W 35. minucie Jonny Evans podczas walki o piłkę z Fletcher poślizgnął się na murawie i postanowił pomóc sobie rękami przy próbie zatrzymania napastnika Wolverhampton. Dało to dogodną sytuację strzelecką dla goście. Daniel Jonesnie potrafił jednak celnie uderzyć i trafił bezpośrednio w Gabriela Obertana.

Pod koniec pierwszej części spotkania ładną wymianą podań popisał się jeszcze Bebe i Obertan. Portugalczyk oddał strzał na bramkę Hennessey, niestety bardzo niecelny.

Tuż po przerwie z dystansu uderzał Michael Carrick. Anglik dostał podanie po dobrym rajdzie Obertana. Niestety i tym razem gracz United nie potrafił wstrzelić się w światło bramki. Odpowiedzą Wilków była akcja Jarvisa, podanie na długi słupek i strzał Fletchera. Równie niecelny, co Carricka.

52. minuta to pierwsze dobre uderzenie Federico Machedy. Po podaniu od Obertana w polu karnym, Włoch próbował skierować piłkę technicznym strzałem w okienko bramki Wolverhampton. Zabrakło niewiele.

Dwie minut później okazję do zaprezentowania swojej siły strzału miał Darron Gibson. Pomocnik strzelił w środek bramki, dzięki czemu bramkarz gości zdołał obronić mocne uderzenie.

Sekundy potem 100% sytuację strzelecką miał Park Ji-Sung. Koreańczyk dostał świetne podanie od Carrick zza pleców, dzięki któremu zgubił obrońców. Park zdecydował się na strzał po ziemi na długi słupek. Dobrą interwencją popisał się tutaj Hennessey, wybijając piłkę nogą.

To co nie udało się Ji-Sungowi, udało się Bebe! Portugalczyk w 56. minucie meczu w dosyć niefortunny sposób pokonał bramkarza rywali. Skrzydłowy otrzymał podanie sprzed pola karnego, dobrze podbiegł do linii końcowej i próbował dośrodkować. Po rykoszecie piłka przeleciała nad Hennesseyem i wpadła do bramki! Tuż zza linii wybił ją jeszcze Foley, lecz sędzia boczny był bezbłędny w tej sytuacji.

Radość Czerwonych Diabłów nie trwałą długo. W 60. minucie Wolverhampton wywalczyło rzut rożny. W polu karnym było naprawdę ciasno, Ben Amos wpadł na jednego z zawodników, co bezlitośnie wykorzystał George Elokobi, strzelając gola głową.

Chwilę potem goście mogli być już na prowadzeniu. Obrońcy Manchesteru United kompletnie zaspali, dzięki czemu po akcji skrzydłem piłka trafiła pod nogi niepilnowanego Stevena Hunta. Zawodnik strzelił mocno na bramkę trafiając w poprzeczkę.

W 66. minucie Bebe ładnie zagrał piłkę ze skrzydła do Federico Machedy. Ten bez zastanowienia oddał strzał na bramkę Hennesseya. Włoch uderzył nieco za wysoko. Była to dobra okazja w wykonaniu zespołu Fergusona.

Mecz po przerwie zupełnie nie przypominał pierwszych 45 minut. Spotkanie stało się bardzo szybkie, zacięte i obfitowały w akcje podbramkowe. Kolejne bramki były więc tylko kwestią czasu. W 70. minucie ponownie na prowadzenie wyszła ekipa United. Park rozpoczął akcję, zagrał do Mechedy. Ten nie opanował futbolówki, która ponownie trafiła pod nogi Ji-Sunga. Koreańczyk uderzył lewą nogą, czym zaskoczył Hennesseya, który nawet się nie ruszył po tym uderzeniu.

Widząc szalejących w ofensywnie graczy Wolverhampton, sir Alex Ferguson postanowił wprowadzić trochę spokoju do linii defensywnej Manchesteru United. Młodego Fabio Da Silvę zastąpił Gary Neville.

Niestety zmiana ta wcale nie pomogła przy efektownej akcji Wilków. Wszystko zaczęło się od podania Ebanksa-Blake’a. Następnie Fletcher przedłużył podanie piętką w stronę Kevina Foleya. Obrońca zakręcił się nad piłką, uderzył po ziemi i bez problemów pokonał Amosa.

Minutę później zespół United mógł pogrążyć jego były zawodnik – Ebanks-Blake. Napastnik Wolverhamptonu był w ogóle niepilnowany przed polem karnym Diabłów. Dostał dobre podanie, przyjął i strzelił z całej siły. Futbolówka i centymetry minęła okienko bramki Amosa.

Na ostatnie 10 minut meczu na boisku ku uciesze kibiców pojawił się Javier Hernandez. Meksykanin zastąpił wyczerpanego Bebe. Chicharito niedługo po wejściu świetnie podał do wbiegającego w pole karne Obertana. Francuz doszedł do futbolówki, próbując odegrać ją w pole karne. Dobrze ustawiony był jednak bramkarz gości.

85. minuta to błyskawiczna kontra Manchesteru United. Po wykopie Amosa, piłkę przedłużył Hernandez uruchamiając Obertana. Francuz gonił w stronę pola karnego, gdzie niepilnowany był Federico Macheda. Skrzydłowy MU postąpił jednak egoistycznie i oddał niecelny strzał na bramkę Hennesseya. Fatalne zachowanie Gabriela.

W 90. minucie kibice na Old Trafford wybuchli za radości. Po bardzo szybkim rajdzie Javier Hernandez wpakował piłkę do siatki Wolverhamptonu. Chicharito dostał piłkę w końcowej fazie akcji w polu karnym i prostym zwodem zmylił defensora otwierając sobie drogę do bramki. Futbolówka odbiła się jeszcze od rękawicy goalkeepera, jedna nic to nie zmieniło. Była to również ostatnia akcja godna uwagi w tym spotkaniu. Czerwone Diabły po emocjonującej drugiej połowie awansują do V rundy Carling Cup.

Manchester United 3:2 (0:0) Wolverhampton Wanderers

Bramki: Bebe 56', Park 70', Hernandez 90' - Elokobi 60', Foley 76'
Żółta: Gibson 67'

Manchester United: Amos - Brown, Smalling, Evans, Fabio (Neville 74') - Carrick, Gibson, Park (Morrison 90') - Obertan, Bebe (Hernandez 81'), Macheda

Wolverhampton Wanderers: Hennessey - Foley, Mouykolo, Berra, Elokobi - Jarvis (Doyle 85'), Jones, Mancienne, Hunt - Ebanks-Blake (Bent 81'), Fletcher
» Hernandez nie wystąpi na IO w Londynie Hernandez nie wystąpi na IO w Londynie
Sir Alex Ferguson podał do wiadomoś...
» Chicharito: Walczymy do końca Chicharito: Walczymy do końca
Chicharito zapowiada walkę Czerwony...
» Portrety piłkarzy wystawione na aukcje Portrety piłkarzy wystawione na aukcje
Dzieła Redmana zostały wystawione n...
» Wypożyczenia: Ostatnie mecze Diabłów Wypożyczenia: Ostatnie mecze Diabłów
Oliver Norwood pokazał się z bardzo...
» Zobacz jak wyglądały potyczki na Etihad Zobacz jak wyglądały potyczki na Etihad
Czerwone Diabły będą walczyć by pod...
» Kolejna wygrana rezerw w lidze Kolejna wygrana rezerw w lidze
Davide Petrucci ponownie poprowadzi...
» Wypożyczenia: Kuszczak znów chwalony Wypożyczenia: Kuszczak znów chwalony
Tomasz Kuszczak ponownie zgarnął wy...
» City coraz bliżej United w ligowej tabeli City coraz bliżej United w ligowej tabeli
Derby Manchesteru już 30 kwietnia!
» Mancini: United wciąż przed nami Mancini: United wciąż przed nami
Drużyna Manciniego zmniejszyła różn...
» Hart: Szanse na tytuł coraz większe Hart: Szanse na tytuł coraz większe
Anglik z niecierpliwością czeka na ...
» Nani: Wciąż możemy zostać mistrzami! Nani: Wciąż możemy zostać mistrzami!
Nani w dalszym ciągu wierzy w sukce...
» Kwietniowe deja vu na Old Trafford? Kwietniowe deja vu na Old Trafford?
Javier Hernandez rok temu dał Unite...
» Bebe ukarany za złamanie regulaminu Bebe ukarany za złamanie regulaminu
Tureckiej przygody Bebe nie można z...
» Diabły na wypożyczeniach: Kuszczak vs King Diabły na wypożyczeniach: Kuszczak vs King
Tomasz Kuszczak zaliczył kolejne do...



Poprzedni news:
Afellay do wzięcia w styczniu
Następny news:
Ferguson: Hernandez to profesjonalista

Komentarze (217)


garycahill1410
Fergie wiedział, co robi kupując Bebe i Chiharito
» Czwartek, 28 października 2010, 15:38 #216
Szaman0 pisze:
Szaman0
RACJA !! popieram !!
» Czwartek, 28 października 2010, 19:12 #215
pierzunio pisze:
pierzunio
popieram to był strzał w 10 ;D

Z BeBe to jeszcze nie dokońca wiadomo bo jedna jaskółka wiosny nie czyni jak to mówią, ale z Chicharito to naprawde świetny ruch ;D

P.S. ---> Bardzo mi się nie podoba rola rezerwowego Chicharito, wolę aby grał od pierwszej minuty.
» Czwartek, 28 października 2010, 20:27 #214
syndicate
syndicate pisze:
Przysłowie głosi pokaż mi ławkę, a powiem ci jaki masz zespół.Man United prezentuje w tym sezonie bardzo przeciętny poziom bo i piłkarzy nie ma wybitnych ani z pierwszego planu.Absencja Rooney'a też poniekąd (albo przede wszystkim) jest kluczowa.Patrzę na nazwiska i możliwości poszczególnych piłkarzy i krew mnie zalewa.Niby nazwiska nie grają jednak zestawienie Chicharito-Nani to nie to samo co C.Ronaldo-Rooney czy Giggs-Beckham.Najbardziej brakuje piłkarza w środku pola(następców Keano i Scholesy trudno wskazać).Chciałbym w MU zobaczyć piłkarza pokroju Fabregas, Robben czy Cassano(jedynie przykłady).Prawdą jest , że po odejściu CR7 United przestał być drużyna , która przeraża rywala samą tylko nazwą.Obecne wyniki z obecnymi rywalami mówią wszystko...
» Środa, 27 października 2010, 23:06 #213
Desstin pisze:
Desstin
Zgadzam się.United zajmuje ostatnie miejsce w tabeli, odpadł już z Ligi Mistrzów, nie ma go już w Carlingu i FA Cup i w ogóle w tym sezonie walczyć będzie o utrzymanie.Bukmacherzy, patrząc na stawki też tak sądzą.Chyba zacznę kibicować Realowi albo Chelsea.
» Czwartek, 28 października 2010, 08:37 #212
RioGrande pisze:
RioGrande
Ja też się zgadzam. Sezon jest długi, skład mamy mocny, gramy dobrze, tylko ciekawe, dlaczego wyników coś nie ma...., co nie Desstin? Ale co tam, "Glory Glory Man United", "Dumny po zwycięstwie, wierny po porażce" i co tam kto sobie jeszcze zażyczy.
» Czwartek, 28 października 2010, 15:28 #211
Desstin pisze:
Desstin
Maestro, złość mi już minęła więc na luzie;-) - ja też chciałbym aby United miało kilkanaście punktów przewagi nad kolejną drużyną będąc na pierwszym miejscu,na trybunach siedzieli piłkarze z drugiej dziesiątki nominowanych do złotej piłki(bo ci z pierwszej siedzieliby na ławce rezerwowych) a piłkarze drużyn przeciwnych mecz z United przegrywali już w szatni na Old Trafford.Tyle że czasy się trochę zmieniły.Takie sezony już mieliśmy.Teraz tak zaczęła Chelsea-zobaczymy jak długo.Ja wierzę że wcale nie jest tak źle z diabłami jak to niektórzy wieszczą.SAF nie jest ślepy wbrew pozorom i w styczniu na OT trafią zapewne jacyś zawodnicy z "nazwiskiem" i umiejętnościami.Pozdrawiam
» Czwartek, 28 października 2010, 16:56 #210
pierzunio pisze:
pierzunio
zgadzam się !

Jeżeli nie sprowadzi nikogo w Styczniu tak niewiem co się dzieje, ale raczej coś powinno ruszyć przecież, mają być pieniądze na transfery ;D
» Czwartek, 28 października 2010, 20:31 #209
adrian93
adrian93 pisze:
a co dzieje sie z RIO że nie gra??
» Środa, 27 października 2010, 19:42 #208
czerwonydevil
Odpoczywa przed Tottenhamem.
» Środa, 27 października 2010, 20:15 #207
kocio10
kocio10 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2010 19:37

Szczerze.

Bebe ma ruskiego zaciesza po bramce ;d
» Środa, 27 października 2010, 19:34 #206
kocio10
kocio10 pisze:
Kto to kur_a jest !?
Nic z niego nie będzie, był Manucho, są Diouf, Wellbeck, Obretan i jeszcze wielu innych utalentowanych ale to nie wpływa na postawę 1 zespołu na boisku...
Na 99 % nic z tego chłopaka nie będzie
a jeśli w 2015 roku wyrośnie z niego naprawdę wielka gwiazda, zawodnik najlepszy na świecie strzelający 50 bramek w sezonie... To wyjdzie na jaw że marzy o grze w Srealu...
Nie znoszę tych utalentowanych gówniarzy... Nam potrzeba kogoś kto poprawi naszą grę już teraz !!

Krzychu418

Pisałeś to jak Groszek do nas przechodził.
I co teraz powiesz ??
» Środa, 27 października 2010, 19:28 #205
ikermikipawel
man.utd sie naprawde spisał jak na ten mecz przecież wolverhampton nie jest taki słaby jak myśleliśmy lisy som bardzo dobre w tym roku majom bardzo dobry skład jak na takom drużyne , ale przede wszystkim chicharito wykonał bardzo dobrom robote ten chłopak naprawde bendzi kiedyś gwiazdom z takom grom jak teraz przed nami wszystkimi prezentuje
» Środa, 27 października 2010, 19:17 #204
Werker999 pisze:
Werker999
iker popracuj trochę nad gramatyką. A do reszty się zgadzam.
» Środa, 27 października 2010, 19:25 #203
kocio10 pisze:
kocio10
Sorrry Wolves to nie lisy tylko wilki.
» Środa, 27 października 2010, 19:29 #202
Gemit23
Gemit23 pisze:
Amos trochu zawinił przy obu bramkach ale nie ma co na niego najeżdżać, on się dopiero uczy i wiele jeszcze przed nim. Rzeczywiście na wielkie pochwały zasługuje gra Smallinga bardzo mi się podobał jego sposób poruszania się po boisku, nieustępliwość w kryciu i wyprzedzanie rywala. Grał tak jakby był bardzo doświadczonym zawodnikiem ale to dopiero młodziutki grajek przed którym wiele. No i Hernandez. On jest k***a zaje...ty, wszedł i od razu h*j zrobił szum, pięknie ograł rywala i spokojnie wykończył. TO jest talent na miarę Van Nisterlooy'a czy Dwighta Yorke'a. Meksykanin znajduje się naprawdę w ŚWIETNEJ formie.
Następnie Obertan ... zlituj się Boże ... jeździec bez głowy, zero mózgu na boisku.
To nie to samo co Nani, który tak samo nie myśli, ale Nani to zawodnik który po prostu szuka ... kieruje się swoją wielką, czasem bujną wyobraźnią. Ale Obertan i Naniego nie ma co porównywać, ze względu na umiejętności. Ale Luis w tym meczu nie grał ... trochę odbiegłem od tematu ale to nie ważne.
Co dalej z Obertanem ? hmm na miejscu SAF'a długo bym się nie zastanawiał tylko posłałbym go na wypożyczenie.
» Środa, 27 października 2010, 18:23 #201
kara466
kara466 pisze:
Od razu jak wszedł Chicharito było widać poprawę w grze United, ładnie rozgrywał piłkę i swój występ podsumował ważną bramką- czego chcieć więcej?
a co do Bebe- dobry występ ładnie dryblował, strzelił pierwszego gola dla Manchesteru United. No cóż powalczyliśmy w końcówce o to zwycięstwo.
Glory Glory Man United
» Środa, 27 października 2010, 18:11 #200
slowak
slowak pisze:
lal bebe strzelil brame ;d amos moze i dobrze ale psucic 2 bramy ;/ lepiej nie dawac calego sklad urezerwowego ;d bo sie odpanie i koniec pucharu
» Środa, 27 października 2010, 17:51 #199
matdevil
matdevil pisze:
tak z innej beczki wie ktos czy na oficjalnej stronie United mozna sie zarjestrowac bez zdanej wplaty bo mi wyskkuje nastepujcy komunikat "Your membership details do not match. Please contact the help desk to confirm your Membership number and details or try again."
» Środa, 27 października 2010, 17:45 #198
BroneK1878 pisze:
BroneK1878
ja jestem zarejestrowany i nic nie płaciłem.
» Środa, 27 października 2010, 18:23 #197
Tennant
Tennant pisze:
Chicharito jest niesamowity!
Glory Glory MU
» Środa, 27 października 2010, 17:05 #196
MaciuP
MaciuP pisze:
Ten mecz udowodnił, że ściągnięcie na Old Trafford Chicarito, Smallinga i Bebe był świetnym ruchem, wzłaszcza dlatego, że ci piłkarze jeszcze się rozwijają :)
» Środa, 27 października 2010, 15:53 #195
matiw25
matiw25 pisze:
No po raz kolejny strzela Hernandez do boju United !! :)
» Środa, 27 października 2010, 15:45 #194
damiosa
damiosa pisze:
Skład podstawowy na sezon Manchesteru powinien wyglądać tak (pomijam kontuzje)

VDS
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Valencia-Carrick-Fletcher-Nani
Berba - Hernandez (Rooney po powrocie do formy)

Zamiast carricka czasami Scholes, a zamiast rafaela brown ew. O'Shea

Pominąłem kontuzje, a bez kontuzjowanych na tottenham :

VDS
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Nani-Scholes-Fletcher-Giggs
Berba-Hernandez
» Środa, 27 października 2010, 13:58 #193
GruRoo pisze:
GruRoo
Carrick? według mnie lepszy byl by gibson.... szczerze to ja bym Carricka wypie*rzył wpizdu bo słabo gra
» Środa, 27 października 2010, 14:20 #192
damiosa pisze:
damiosa
Nie gra słabo, coraz lepiej , wczoraj zagrał bardzo dobrze, przejmował podawał i to podanie do PARKA :D
» Środa, 27 października 2010, 14:51 #191
Srut2212 pisze:
Srut2212
mój Boże... Gibson!
Weż ty chłopie się p1erdoIn1j w łeb!
Większej cienizny jak gibson w zespole nie ma...
» Środa, 27 października 2010, 16:54 #190
Nani126 pisze:
Nani126
nie wiem co wy sie tego carricka uczepiliscie ja widze ze gra co mecz troche lepiej
» Środa, 27 października 2010, 16:55 #189
Arothq pisze:
Arothq
to , że michael zagrał 2 dobre mecze to nie znaczy nic, ja już wolę andersona, on przynajmniej próboje rozgrywać, carrick jest w tym momencie cieniem samego siebie
» Czwartek, 28 października 2010, 21:54 #188
Deluxe
Deluxe pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2010 13:26

Przyznam, że szwankujący komputer brata pozwolił mi obejrzeć tylko pierwszą połowę i kwadrans drugiej. Pierwsza połowa była, co by tu powiedzieć, nudna jak flaki z olejem (ale oglądałam skrót). Okazało się jednak, że tak mocno rezerwowy skład może zapewnić kibicom emocje. Obertan to naprawdę bardzo dobry piłkarz, odważny, nie boi się czarować piłki w polu karnym i wychodzi mu to naprawdę świetnie. Miło, że coraz częściej możemy go oglądać w akcji. Macheda to samo. Musi tylko popracować troszkę nad skutecznością, bo wyrobić sobie sytuację to on potrafi, ale stosunkowo rzadko zamienia się to na gola. Bebe dostał szansę i bardzo się cieszę, że ją w pełni wykorzystał. Niekiedy widać, że ma technicznie pewne braki względem reszty Diabłów, ale postępy już robi. No i zaliczył gola. Przepięknie znów Chicharito. Ten chłopak ma takie umiejętności i potencjał, że naprawdę gdyby Roo rzeczywiście zdecydował się odejść z United (odpukać) to Hernandez byłby w stanie go zastąpić. Gra świetnie. Jest zawsze tam, gdzie być powinien i jego sprowadzenie do nas to największe osiągnięcie minionego okienka. Sir Alex nie zawiódł kibiców, miał nosa przy doborze młodego Groszka i trzeba tylko czekać, co dalej pokaże nam ten chłopak ;) A na dodatek jest skromny, mimo, iż jako Diabeł ma na swoim koncie parę ładnych bramek, mnóstwo akcji, a przecież generalnie niedawno zaczęła się jego przygoda w Teatrze Marzeń. Oby nie zmieniła go sława, jaka go z całą pewnością czeka w przyszłości (niedalekiej) i oby NIGDY nie zechciał opuścić United. Hm, jeszcze Amos. Jedna, wielka niewiadoma. Na miejscu Sir Alexa pozwoliłabym grać Kuszczakowi. Jest coraz lepszy, ale jeśli nie będzie mu się dawać szans, po prostu zmieni klub, bo ile można czekać? Jakiś tam Amos zajmuje jego miejsce, podczas gdy on od lat pracuje na uznanie SAFA. Ech. Ale sam Amos musi jeszcze popracować - nad długimi wykopami do kolegów i tak dalej. Zobaczymy, co z niego wyrośnie ;P
Glory Glory Man United! :)
» Środa, 27 października 2010, 13:25 #187
Danielski
Danielski pisze:
Niestety nie mogłem oglądać meczu - mógłby ktoś OBIEKTYWNIE ocenić piłkarzy po tym występie? Jestem ciekaw gry co poniektórych .
A i gdzieś tu przeczytałem opinię, że Wilki są słabi. Wg mnie mają teraz formę zwyżkową i kwestią czasu jest gdy zaczną zdobywać punkty. Miałem okazję (nudny weekend) obejrzenia ich meczu z Chelsea - muszę przyznać, że bardzo mnie zaskoczyli walecznością i tym, że Chelsea w drugiej połowie grała z kontry (na Stamford Bridge). Wynik z United - mimo, że my graliśmy 2 zespołem też wskazuje, że Wilki mają tendencję zwyżkową. Także wynik 3-2 rezerwami z ciekawą i coraz mocniejszą drużyną cieszy.
» Środa, 27 października 2010, 12:43 #186
bLinQ
bLinQ pisze:
Skrót:
h t t p://videos.sportyall.com/carling/manchester-united-vs-wolves-3-2-match-highlights-hd-video_4d809db73.html
» Środa, 27 października 2010, 12:36 #185
rafalski
rafalski pisze:
Obertan przed Fabio i Parkiem. Czy ja oglądałem inny mecz? Mógłbym prosić osoby, które oddały swój głos na Obertana aby powiedziały czym sie kierowały w wyborze francuza na zawodnika meczu?
» Środa, 27 października 2010, 11:43 #184
Mikez pisze:
Mikez
Powinien wygrać Morrison, bo to było prawdziwe wejście smoka!
» Środa, 27 października 2010, 12:45 #183
trikos pisze:
trikos
tym ze...robil akcje ze spokojem dokladne podanie duzo widzial jednak ustawiony na napasci obok kiko gwiazdora wiec nie wszystko dobrze wychodzilo jednak mysle ze dobrze sie spisal i zobaczymy go niedlugo w pierwszym garniturze
» Środa, 27 października 2010, 16:17 #182
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Hernandez położył obrońce jak rasowy napastnik! Majstersztyk, On może już niedługo być Wielkim Piłkarzem!!
» Środa, 27 października 2010, 11:34 #181
ponti86
ponti86 pisze:
podajcie linka do skrótu spotkania !!glory glory United
» Środa, 27 października 2010, 11:28 #180
masrzisz
masrzisz pisze:
Gary Neville chyba powinien powiesic buty na kolku ..
» Środa, 27 października 2010, 10:52 #179
DjBosiL
DjBosiL pisze:
ta bramka da na pewno sporo Bebe. Przyszedł nie zna Angielskiego itp. Teraz zobaczył że jest w stanie strzelić bramki w United. Bramka padła jak padła. Też w debiucie tak jak Groszek. Bebe może rozstrzeli się jak Groszek :P
» Środa, 27 października 2010, 10:51 #178
hitman90 pisze:
hitman90
Wszystko spoko, tylko to nie byl jego debiut:) W poprzedniej rundzie juz zagral.
» Środa, 27 października 2010, 11:30 #177
DjBosiL pisze:
DjBosiL
aj mój błąd :D
» Środa, 27 października 2010, 11:44 #176
Cielii
Cielii pisze:
Ej czemu wy glosujecie na Chicharito i bebe ze byli najlepsi w meczu?? niewidzieliscei co robil fabio?? on zasluguje na czlowieka meczu gdyby nie on by bylo 5+ dla wolfow
» Środa, 27 października 2010, 10:31 #175
Srut2212 pisze:
Srut2212
Masz racje.
Dużo walczył i nie pozwalał przeciwnikowi na oddanie strzału.
Za dwa lata może być godnym następcą Evry!
» Środa, 27 października 2010, 11:27 #174
75th
75th pisze:
ale dałem ciała... nie obejrzałem drugiej połowy, bo w pierwsza choć mi się podobała, to nie miała zbyt wiele ciekawych sytuacji a streamy mi strasznie cięły... nigdy więcej.
» Środa, 27 października 2010, 10:21 #173
Szaman0
Szaman0 pisze:
a ja powiem ze .. brawa dla Parka i za pięknego gola , oraz za walkę w polu ..

nie którzy to go do szkockiej wysyłają ... dla mnie może zostać w MU ...
tak szczerze to przecież nie mamy jak Real M . zawodników kupionych po XXXX $ , a jednak dajemy rade ( pieniądze nie graja xD ) , Ferguson pewnie nie ściągał Parka bo taki miał kaprys ( zresztą tak jak i wszystkich tak nie kupował ) tylko po to że widział w nim to "coś " ( jak i w każdym . no może oprócz Bebe - ale zaufał swoim łowcą talentów :) )

oczywiście jestem przygotowany na minusy za to że piszę dobre słowa o Parku ...
» Środa, 27 października 2010, 09:59 #172
matemufc
matemufc pisze:
Mecz mi sie bardzo podobał w wykonaniu united . Piłka chodziła ładnie miedzy małolatami . Carrick Park nawet mi sie podobali . Jedyne co mnie mogło zdenerwowac to amos .
» Środa, 27 października 2010, 09:57 #171
Wielbicielka
Wielbicielka pisze:
Podsumowując, jak dla mnie na duży + są: Bebe, taki pomocnik jest nam potrzebny, oczywiscie nie pisze, ze już jest genialny ale bedą z niego ludzie:) Podobał mi się równiez Fabio, Smalling no i o Chicharito nie wspomnę..wszedł i jednym strzałem rozwalił nadzieje przeciwników. Na
"-" jak dla mnie: Macheda...oceniam go ale ten mecz był kiepski w jego wykonaniu, Neville poprostu słabo. Nie jestem, aż taka surowa dla Parka..chyba poprostu lubie tego koreańczyka:) Co do Amosa, Carricka to wiem, że to okrutne ale jak dla mnie w MU mogłoby ich nie być.
» Środa, 27 października 2010, 08:50 #170
jasiu1983 pisze:
jasiu1983
Witam
Podzielam twoją wypowiedź lecz Carrickowi bym dał szanse jeszcze on jest zdolny tylko czasem leniwy :-)
Pozdrowionka
» Środa, 27 października 2010, 09:00 #169
Srut2212
Srut2212 pisze:
Kolejny super mecz Gibsona... chłop się nie nadaje nawet do pucharów!
Ale na meczu zauważyłem jeden plus. Mianowicie angielscy kibice United, gdy przy piłce była tak kalega, to gwizdali!
Ale oczywiście zaraz mnie tu zjadą sympatycy tej łamagi (tak to jest jak się ogląda skróty zamiast meczy).
» Środa, 27 października 2010, 08:30 #168
ercraft pisze:
ercraft
ja oglądałem cały mecz i cię nie "zjadę", ale też się z tobą nie zgodzę. bo skoro czepiasz się małolata w pucharze dla małolatów to jak nazwiesz to co wyprawiał Gary?? gorszy dzień, spadek formy?
Gibsonowi też nie w każdym meczy wszystko musi wychodzić, ma czas żeby nabrać regularności w swojej grze, poczekajmy zamiast psioczyć.
» Środa, 27 października 2010, 08:58 #167
Cielii pisze:
Cielii
Gibson niejest takim malolatem 23 lata to juz normalny wiek...
» Środa, 27 października 2010, 10:34 #166
mateusz1616
mateusz1616 pisze:
Bardzo podobał mi się Bebe na boisku dużo dryblował,walczył.Martwi mnie tylko co będzie z Andersonem.
» Środa, 27 października 2010, 08:13 #165
DARIUSZ1973
DARIUSZ1973 pisze:
Brawa za ten mecz dla Parka, Browna, Smallinga i Carricka. Natomiast "chłosta" dla Obertana, Evansa, Machedy i lekka dla Bebe - ta czwórka szczególnie zawiodła i z taką grą nie widzę ich w I składzie United. Rooney miał niestety rację, że możemy podzielić los Liverpoolu jeśli nie dokonamy prawdziwych wzmocnień składu.
» Środa, 27 października 2010, 08:07 #164
siata19
siata19 pisze:
pięknie :)
cieszy bramka Bebe :P
» Środa, 27 października 2010, 07:46 #163
Cleverley
Cleverley pisze:
a kto to ten Morrison?
» Środa, 27 października 2010, 07:23 #162
brutal4 pisze:
brutal4
Junior ze szkólki ravel morrison z tego co sie orientuje to taki srodkowy pomocnik rodzielacz pilek:) wiec powinnien te szanse juz dostawac w cc:) pozdro:)
» Środa, 27 października 2010, 07:38 #161
iamarctic pisze:
iamarctic
ja wolałbym Eikrema oglądać, chłopak ma chyba większy potencjał...
» Środa, 27 października 2010, 08:29 #160
marine pisze:
marine
iamarctic, a co oglądasz wszystkie mecze rezerw i juniorów, żeby ich porównywać?
» Środa, 27 października 2010, 09:53 #159
poki134 pisze:
poki134
nie iammartic gra w fife i tam eikrem ma więcej o pare pkt więc jego zdaniem jest lepszy na prawdę
» Środa, 27 października 2010, 19:15 #158
godas115
godas115 pisze:
Świetnie Hernandez !!
Niech Fergie wpuszcza go do 1 jedenastki ;P
» Środa, 27 października 2010, 06:39 #157
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Ogladałem mecz nie był porywajacym widowiskiem ale bramki czasmai padały w najmniej spodziewanym momencie, zdenerwowała mnie bramka na 2-2 obron ai egrala dzis dobrze ale przynajmniej byly emocje do samego konca co jest marnym pocieszeniem, ciesze sie ze Bebe zdobył gola moze teraz zamilkna jego krytycy w co i tak wątpie, super ze również Groszek znowu cos ustrzelił chyba czuje sie pewnie w tak wielkim klubie jak United bedzie dobrym piłkarzem przez wiele lat moze nawet znakomitym chłopak juz na mundialu pokazal ze potrafi grac w piłke. United gra dalej w tym prsetiżowym pucharze zobaczymy na kogo trafimy w cwiercfinale United jesli chce byc szanowanym kluem to musi walczyc na wszytkich frontach ale ciezko sie gra nawet z Wolverhamptonem gdy w składzie jest wiele młodziezy no coż dzis sobie poradzili niezle graty dla nich Glory Man United
» Środa, 27 października 2010, 02:22 #156
brutal4 pisze:
brutal4
wiesz gol taki troche przypadkowy tego bebe;P ale jestem fanem jego dalszego rozwijania sie bo pokazal pare ciekawych zagran, jezeli bedzie sie nadal rozwijac i dostawac szanse, co jest prawdopodne biorac pod uwage kwote transferu to bedzie bardzo pozytecznym zawodnikiem:)
Co do Javiera widze ze to byl strzal w dziesiatke, nie zapominajmy ze to jest jego pierwszy sezon na OT wiec spodziewalem sie bardziej aklimatyzacji moze 1,2 bramek , wiec jest pozytywnym zaskoczeniem jak dla mnie oby tak dalej:)
» Środa, 27 października 2010, 07:41 #155
AFCAMUFC
AFCAMUFC pisze:
troche o amosa sie bałem bo niepewny ale dobrze bronił
» Środa, 27 października 2010, 01:49 #154
sensi
sensi pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2010 01:20

Dodam jeszcze że takich piłkarzy jak: Gibson,Evans,G.Neville,Carrick,Haregraves,Owen,Brown powinnismy się pozbyć ponieważ oni już nam się nie przydadzą Neville juz chyba jest w formie zniżkowej. Wes Brown to samo w dodatku wole Rafaela na tej pozycji czy nawet O'Shea. Haregrawes już nigdy nię będzie prezentował poziomu na jakim kiedyś grał przeciez chłop już 2 lata nie gra i nie zanosi sie na to aby zaczął regularnie wystepować wiec po co nam on?? Owen też już nigdy lepszy nie będzie swoje lata ma za sobą w dodatku jest skłonny na kontuzje. Gibson ma już 23 lata i poza tym że ma dobry strzał to nic więcej,technicznie bardzo słaby. Przykre to no ale to nie ma sensu trzymać piłkarzy którzy nie pomagają. Co do młodych nabytków to się wstrzymam ze zdaniem trzeba jeszcze im dać z rok lub dwa lata na rozwój wtedy mozna ich ocenić mam na myśli Bebe,obertana,machede
» Środa, 27 października 2010, 01:17 #153
Mikez pisze:
Mikez
Evans? Czy to żart? Chłopak ma 22 lata i 73 występy w United na koncie, nie raz ratował klubowi tyłek, godnie zastępując zmagających się na zmianę z kontuzjami Ferdinanda i Vidica. Zagrał wiele świetnych spotkań i jeszcze więcej takich przed nim. A że popełnia czasami błędy? W jego wieku, na pozycji na której gra, gdzie ogromne znaczenie ma doświadczenie, to normalne. W chwili obecnej na głowę bije talentem i grą Smallinga.

Co do reszty, to chyba zapominasz, że drużyna nie składa się z 11 piłkarzy, tacy gracze jak Carrick, Gibson czy Brown to są bardzo pożyteczni zawodnicy, bo są w stanie zagrać zawsze w pierwszym składzie na wysokim poziomie, a przy dużej rotacji składem w zespole to bardzo wazne. Ale i tak znajdą się tacy, którzy będą ich non stop krytykować, bo działo się tak nawet, gdy United zdobywało trzy mistrzostwa Anglii z rzędu, właśnie z nimi w składzie...
» Środa, 27 października 2010, 02:32 #152
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
@Mikez nieżle się uśmiałem z tych twoich dywagacji - Evans nie raz ratował drużynę - chyba drużynę Irlandii Płn. podczas meczu z San marino bo na Premiership jest stanowczo za słaby i jego młody wiek nie ma tutaj wiele do rzeczy - popełnia szkolne błędy, powinien odejść !
» Środa, 27 października 2010, 15:21 #151
sensi
sensi pisze:
Ogólnie mecz słaby wręcz kuriozalny, Wolwe nie grało nic dosłownie a mimo to mieli straszny problem z konstruktywnym atakiem. Widać brak ogrania, spodziewałem sie w sumie takiej gry jak zobaczyłem skład. Kuszczak szansy nie dostał bo SAF postawił na 20-latka u którego widac jeszcze braki i wydaje mi się że jeszcze 3,4 lata minie zanim coś z niego będzie, o ile wogóle będzie. Kuszczak powinien odejść z tego klubu moim zdaniem on nie będzie Nr1 nigdy, a szczerze powiedziawszy według mnie Kuszczak nie jest wystarczająco dobry aby być "jedynką" w takim klubie jak MU. Dla mnie jest on przeciętniakiem i nic więcej, jest dobrym bramkarzem ale na poziomie Ligi Europejskiej.
» Środa, 27 października 2010, 00:53 #150
Adam11
Adam11 pisze:
W 100% zgadzam się z komentarzem kolegi RioGrande! Ci, którzy wychwalają po dzisiejszym meczu Bebe i Obertana, albo nie widzieli meczu, albo... już nie będę kończył nawet.

Bebe w tym meczu potwierdził, że jest totalną kompromitacją naszego sztabu szkoleniowego a bramka, którą zdobył była na maxa fartowna. Nie zdziwiłbym się jakby przy tym strzale (a nie jestem pewien czy ten gość nie chciał dośrodkowywać) miał jeszcze zamknięte oczy. Przez cały mecz miał katastrofalne problemy z opanowaniem piłki a od 70 minuty oddychał rękawami. Nie wierzę, że daliśmy za niego ile to było? 7 baniek? Matko i córko!

Kolejny zawodnik, który mnie bardzo zawiódł to Obertan. Od samego początku jak tylko trafił na Old Trafford nie ukrywałem do niego sympatii. Wielu porównywało go nawet do Ronaldo. Ja uważam, że jeśli chodzi o drybling to bardzo przypomina Giggsa. Ten sam balans ciałem ta sama świetna praca nóg. Ale dziś grał bardzo bardzo źle. Zaliczył też dwa zagrania, które spokojnie można nazwać piłkarskimi gafami. Ferguson po jednej z nich (ta akcja gdzie totalnie zmarnował świetnie zapowiadającą się akcję z Machedą) prawie wyskoczył z fotela.

Mimo to wierzę w tego gościa. Dzisiejszy mecz pewnie będzie mu się snił po nocach, ale mam nadzieje, że wyciągnie z niego lekcję. On ma talent do gry w piłkę. Mam nadzieję, że następnym razem zagra dużo lepiej.

Na szczęście mamy diament prosto z Meksyku. To jest dla mnie spektakularny skukces całego sztabu szkoleniowego na czele z Fergusonem. Wielkie wielkie brawa za ten transfer. Dziś pokazał, że nie tylko potrafi świetnie odnaleźć się w polu karnym oraz świetnie wykańczać akcje, ale przede wszytskim myśli na boisku, dużo widzi i co ważne potrafi stworzyć sytuację bramkową dla swoich kolegów (akcja z Obertanem, którą Francuz oczywiście całkowicie zmarnował, jak całą masę zagrań w tym meczu).

Wyróżniłbym jeszcze Fabia za ten mecz.

Reszta bardzo przeciętnie.

Zwycięstwo nie cieszy tak bardzo jak to, że być może za jakiś czas jak Rooney odzyska formę, będziemy mieli trzech re-we-la-cyjnych napastników. Anglia, Bułgaria i Meksyk. Wybuchowa mieszanka:-)

Potrzebny jest jeszcze rozgrywający, który z marszu wejdzie do gry i zacznie rozdawać piłki. Oby Ferguson znalazł na ta pozycję piłkarza, który będzie takim strzałem w 10 jak meksykański diament w linii ataku.

Życzę wszystkim dobrej nocy!
» Środa, 27 października 2010, 00:42 #149
leito276 pisze:
leito276
Adam, kiedyś zgodziłeś się w 100% z moją wypowiedzią na temat tego super talentu zwanego także Bebe. Tym razem ja w 100% zgadzam się z Tobą. Obertana baaardzo lubię ale dziś nie zaskoczył. Kilka ładnych zagrań i klika totalnie zepsutych akcji. Jako, że nie mam już zbytnio siły na rozpisywanie się napiszę tylko dobrej nocki wszystkim znającym się na piłce nożnej oraz wszystkim innym ZNAFCOM z tej strony.
» Środa, 27 października 2010, 01:07 #148
Skurch pisze:
Skurch
Dajecie Bebe szansę, ok? Nie można chłopaka skreślać po jednym/dwóch meczach. Nani oraz Berbatov też źle grali a teraz błyszczą. Do tego Bebe jest jeszcze bardzo młody i nie doświadczony.
» Środa, 27 października 2010, 01:43 #147
kalek pisze:
kalek
Skurch masz racje trzeba dać im szanse a nie skreślać po dwóch meczach nie każdy się w komponuje od razu tak jak Chicharito!
» Środa, 27 października 2010, 06:57 #146
leito276 pisze:
leito276
Skurch, 20 (baaa, prawie 21) to młody w porównaniu do np 19 Machedy, 20 Mario Balotelliego, 19 Edena Hazarda? Kim jest Eden Hazard? Jeżeli ktoś niema pojęcia to zachęcam do oglądania ligi francuskiej. Tak utaletowanego zawodnika nie widziałem chyba nigdy.... Ma dopiero 19 lat a porównał bym go poziomem umiejętności z Nanim czy Valencią. 7,4mln funtów za amatora, który niema w ogóle przeglądu pola. Doczytałem gdzieś tu w komentarzach, jak ktoś napisał, że Bebe doskonale widzi kolegów na boisku... Był to jeden z nielicznych komentarzy na tej stronie który mnie rozśmieszył. Jedyne co on widzi to swoje nogi, piłkę, i kawałek nawierzchni a piłkę poda dopiero jak się zatrzyma i uda mu się rozejrzeć no albo idzie z piłką.... Sądzę, że nawet ja, grający w Polskiej A klasie poradził bym sobie lepiej na tym boisku niż ten śmieszny Bebe...
» Środa, 27 października 2010, 12:21 #145
Desstin pisze:
Desstin
Naprawdę, ale to naprawdę się zastanawiam jak wielu z obecnych tu wszechwiedzących ekspertów i znawców słyszało o Tiago Correi przed całym zamieszaniem z transferem do United.Nie będę pytał ilu widziało go we wcześniejszych meczach.Bo odpowiedź jest jasna.Może kilka osób które interesują się piłką a nie tylko czytają dział sportowy piłka nożna na onecie.Correia nie był kupowany z myślą o tym sezonie czy nawet następnym.Doskonale wiadomo było że ma bardzo duże braki kondycyjne wynikające z tego iż nie był piłkarzem zawodowym.Wiadomo również było co ten chłopak potrafi - wystarczy przejrzeć filmy w necie.On musi nauczyć się języka, taktyki i przede wszystkim kondycji.A to wymaga czasu.To będzie jeden z lepszych skrzydłowych bo na takiej pozycji grał od zawsze.A jego bramka z Wolves była przypadkowa, ponieważ było to klasyczne dośrodkowanie z linii końcowej a ze wpadło to bardzo dobrze.Obertan jak na razie robi więcej szumu niż pożytku na boisku a już teraz wiadomo że z Gibsona drugiego Scholes'a nie będzie.Mocne kopyto to trochę mało.Może na A-klasę wystarczy.Gdyby Hazard był tak dobry jak mówicie to nie siedziałby we Francji i błyszczał w słabym klubie i lidze tylko czarował w Interze, Chelsea,Realu czy Barcelonie.Balotelli?Talent ma i siano w głowie.Na Naniego też dzieci neo psioczyły w pierwszym sezonie i co?Teraz wychwalają pod niebiosa.Naprawdę, od czytania niektórych komentarzy mdło się robi.Swoją drogą,potwierdza się że piłkarze polskich lig (od A-klasy w górę) mają mega rozbuchane ego.Szkoda ze okazuje się że po wyjeździe lub transferze do mocnego klubu nie pokazują nic poza żalami że "trener nie daje mi szans"...
» Środa, 27 października 2010, 14:12 #144
RioGrande pisze:
RioGrande
No kur.wa nie wytrzymam. Desstin przed zamieszaniem z transferem do United o tym całym Tiago Correi (swoją drogą przywoływanie jego pełnego nazwiska to klasyczny przykład próby potwierdzenia twojej rzekomej wcześniejszej wiedzy na jego temat) nikt nie miał prawa usłyszeć, bo był to koleś absolutnie anonimowy. Jeśli komukolwiek to nazwisko obiło się o uszy, to tylko przypadkiem, bo chłopaków, którzy świetnie grają na podwórku są tysiące, a tylko garstka sprawdza się w dorosłym futbolu. Swoją drogą, opowiadasz mi tu, że krytycy tego transferu, którego suma wyniosła siedem (piszę słownie, może to ci przemówi do rozumu) to dzieci czytające dział sportowy na onecie, a sam pierdo.lisz, że aby uzyskać potwierdzenie talentu bezdomnego mamy odwoływać się do youtube'a. Weź się chłopie zastanów.
» Środa, 27 października 2010, 19:20 #143
Desstin pisze:
Desstin
Riogrande:fanatyzm to tez niestety wada.Widzę że autentycznie rajcują Cię głośne nazwiska zawodników będących aktualnie w formie.Bale dobrze zaczął ten sezon, poprzedni miał najwyżej poprawny.Czym tu się podniecać?Widzisz,różnica pomiędzy nami jest taka że ja ogólnie interesuję się piłką a nie tylko United.O Bebe(nazwisko przywołałem bo 90%piszących tutaj nie ma pojęcia jak on się nazywa naprawdę)głośno już było w Portugalii 2 lata temu, tylko że nie pisały o tym newsy na onecie czy interii.Rozumiem że za powołanie i grę w U19 Portugalii też zapłacił SAF albo dostał się tam z litości?Pewnie w Portugalii nie ma innych,młodych i zdolnych piłkarzy.Co do youtube'a, to można po prostu zobaczyć że Bebe potrafi grać w piłkę lepiej niż żałośni szydercy z A-klasowych klubików.Proponuję przeczytać mojego posta ze zrozumieniem jeszcze raz.Nie nazywam Bebe supertalentem tylko zdolnym 20-latkiem w którym Queiroz i wielu skautów widzą materiał na dobrego piłkarza na przyszłość.Czego mu brakuje również napisałem.Jak na razie Obertan czy Gibson spisują się dużo poniżej pokładanych w nich nadziei a dopiero o nich wrzeszczano jakie to miały być talenty.No ale oni przyszli ze znanych klubów a to przecież gwarancja że piłkarz jest megadobry.
» Czwartek, 28 października 2010, 09:14 #142
RioGrande pisze:
RioGrande
Desstin: rzucanie groźnie brzmiącymi frazesami typu fanatyzm nie robi już na nikim większego wrażenia, nie próbuj wcielać się w rolę wyroczni i prawić kazań. "Bale dobrze wszedł w sezon ale poprzedni miał najwyżej poprawny"- twoje słowa. Bebe poprzedniego sezonu nie miał w ogóle i w tym też nic nie pokazuje. Mam wrażenie, że Ferguson wystawia go w składzie tylko dlatego, że rzucił na ten transfer kupę hajsu i teraz wstydzi się przyznać, że uczynił to wielce pochopnie (zresztą to w ogóle kpina, że klub mający siatkę skautów prawie tak dobrą jak CIA szpiegów decyduje się na milionowy transfer anonimowego chłopaka bez obejrzenia go w akcji) Teraz jeszcze czytam newsa, że rzekomo tyle za niego nie zapłacili. Dlaczego teraz tak mówią? Z pewnością dlatego, że fantastycznie się rozwija. Gdyby był taki dobry, nikt by nie wytykał Fergusonowi tego transferu. A że zagrał mecz, czy dwa w reprezentacji U-21... Nie osłabiaj mnie. Oczywiście nie jestem jasnowidzem i nie potrafię przewidzieć, jak rozwinie się kariera "Tiago Correi", jednak odnajduję zdecydowanie więcej czynników przemawiających za tym, że kwota wydana na bezdomnego okaże się pieniędzmi wyrzuconymi w błoto. Co do Gibsona, stary, on jest wychowankiem United. A Obertan, cóż, on też się nie sprawdza, jednak piłkarskie wychowanie, jakie odebrał rokuje jakiekolwiek nadzieje na rozwój.
» Czwartek, 28 października 2010, 15:25 #141
Klimaa
Klimaa pisze:
Znowu młody Meksykanin ratuje nam skórę, chłopacy z drużyny muszą mu kolejne piwo postawić ;D Fajny mecz Obertana, który pokazuje że powinno mu się dać szansę na częstszą grę. Szkoda że Tomek nie dostał szansy na grę, jego sytuacja w klubie nie jest ciekawa. Dużo silnych drużyn odpadło, mamy szansę na obronienie trofeum.
» Środa, 27 października 2010, 00:32 #140
kckMU pisze:
kckMU
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2010 15:32

Majek, mój przyjacielu oczywiście, że Nani by grał,

4-1-3-2

Valencia- Berbatov-Nani
Roo - Chicarito
Ale tam my sobie możemy gadać, Fergie i tak robi po swojemu :D

Edit: Koment do Majka rzecz jasna
» Środa, 27 października 2010, 15:31 #139
Martin
Martin pisze:
Piękne wejście Chicharito ;) zastanawiam się tylko co będzie po powrocie Rooneya. Znając Sir Alexa Rooney wróci do pierwszej jedenastki i nie sądzę też, że nasz boss posadzi na ławce Bułgara. Groszek powinien grać teraz regularnie w każdym meczu czy to $hity czy Bursaspor. Bez wątpliwości jest teraz na fali ;) Zobaczymy co pokaże w meczu z Tottenhamem ... W każdym razie Macheda jak na razie nie wychodzi z cienia Meksykanina a to nie dobrze dla niego ;P
» Wtorek, 26 października 2010, 23:57 #138
lechiacci25 pisze:
lechiacci25
Rooney przede wszystkim powinien wrocic do formy a nie zakonczy mu sie kontuzja i juz zacznie grac. To bylby czysty absurd. Chicharigol jak go nazywam jest teraz w wysmienitej formie i nie powinien Ferguson sadzac na lawce kogos, dzieki komu United dzis wygralo oraz w niedziele pierwszy mecz wyjazdowy. Dla mnie Rooney badz Berba powinni siadac na lawce duzo czesciej niz Javier, ktory dopoki jest w formie, powinien grac w kazdym meczu by mogl sie rozwijac a tym samym reprezentacja tez skorzystalaby na jego wysmienitej formie oraz rosnacych ciagle umiejetnosciach.
» Środa, 27 października 2010, 00:16 #137
kckMU pisze:
kckMU
Gdyby Alex był wszechstronny jeśli chodzi o formacje to gralibyśmy z Roo, Chico na przodzie, a Dymiatrem za ich plecami - jako schowanym rozgrywającym. Wiemy, że świetnie rozdziela te piły więc to jest idealna pozycja dla niego.
» Środa, 27 października 2010, 00:25 #136
Majek pisze:
Majek
kckMU---- w takiej sytuacji by wasz kochany Nani nie grał
» Środa, 27 października 2010, 10:23 #135
marcin123
marcin123 pisze:
pierwsza połowa tragedia druga ciekawa na plus bebe park smalling i groszek oczywiscie na minus macheda evans a neville porazka a reszta srednio
» Wtorek, 26 października 2010, 23:54 #134
IceBox
IceBox pisze:
Bebe i Oberton , Hernandez i Macheda nawet bardzo dobry mecz jak dla nich ale moim zdaniem najgorszym zawodnikiem był bramkarz Amos , on jest niepoważny lepiej jak by bronił Kuszczak już on
» Wtorek, 26 października 2010, 23:47 #133
mateyko44
mateyko44 pisze:
Dla mnie Bebe byl niesamowity widac brak ogrania u niego ale nie zapominajmy ze jest to czlowiek znikat naprawde ma wielki potencjal i mysle ze pokaze swoja klase, Hernandez nie samowity wejscie smoka, obertan pokaz ze musi grac czesciej bo siedzenie na lawie nie sluzy mu i druzynie,Park caly mecz grozni kąsał i ukąsił,Smaling widze w nim wielki potencjal dobrze gral w obronie,mnie zawiod Macheda duzo sie klocil z sedzia zamiast grac,pozdro ManUnited
» Wtorek, 26 października 2010, 23:38 #132
Lonley
Lonley pisze:
Meksykański czarodziej. Chyba nic więcej nie trzeba dodawać bo słabej gry reszty zespołu nie chce się już komentować...
» Wtorek, 26 października 2010, 23:36 #131
wander11
wander11 pisze:
Jak Gibson grał? bo widziałem ostatnie 20 minut to nie zabradzo strata przed polem karnym i gol
» Wtorek, 26 października 2010, 23:36 #130
boluse
boluse pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2010 23:26

Pytam gdzie jest Owen??Sir Alex obiecywal ze zagra on od poczatku a jednak nie wszedł...moim zdaniem zrobilby wiecej niz Macheda ale Kiko musi sie ogrywac.Bebe zagrał dobry mecz,Obetran wypadł przecietnie,te zmarnowane akcje pokazuja brak ogrania,Park mam nadzieje powoli odudowywuje frome.Evans to nie jest jesczze to,Smalling zagral dobrze,Browna wogule nie widzialem na boisku..Fabio ladny mecz,musi jesczze nabrac doswiadczenia,Gibson prubowal ale jakos mu nie wychodzilo choc brawa za ambicje,Carrick-mnie nie przekonuje,powrocil po kontuzji,moze jesczze odzyska forme.zmiana Fabia za Nevilla moim zdaniem kompletnie bezpodstawna.Gary nie nadaza juz za mlodszymi,szybkimi zawodnikami.nie te lata.Chicharito wszedl i trafil bramke,no coz ma chlopak forme ale nie zwalajmy na jego glowe zbyt duzych oczekiwan bo chlopak jest jesczze mlody!Amos slabo no ale to w koncu jeden z niewielu meczy jakie rozegral wiec nie ma co oczekiwac od niego cudow.to by bylo na tyle.pozdrawiam!
Glory Glory Man United!!
» Wtorek, 26 października 2010, 23:25 #129
chremien
chremien pisze:
Kolejne szczęśliwe zwycięstwo. Tym razem trochę zlekceważone podejście do przeciwnika.
Minusy:
-Amos wiele razy mijający się z piłką.
-Neville kilka metrów spóźniony.
-Słaba gra w obronie.
-Głupie straty piłki.
Plusy:
-Kilka dobrych akcji w wykonaniu Bebe i Obertana.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:23 #128
DjBosiL
DjBosiL pisze:
i co teraz ? gdzie Ci co krytykowali Bebe;]? On ma niesamowity potencjał!. Pali się do gry. Walczy próbuję odebrać piłkę i świetnie widzi innych na boisku. Park gra piach to że strzelił bramkę nic nie zmienia;]. Groszek the best of the best :D
» Wtorek, 26 października 2010, 23:22 #127
RioGrande
RioGrande pisze:
O pierwszej połowie spotkania można powiedzieć tyle, że pierwszy strzał padł w... 54 minucie. Od tego momentu na Old Trafford mieliśmy prawdziwe widowisko. Ale od początku.Bramka bezdomnego wielce fartowna, mówię to, bo z pewnością co mniej kryytczni kibice popadną w stany euforyczne po tym trafieniu Portugalczyka. Właściwie poza tym strzałem nie zrobił nic, co zasługiwałoby na choćby jedno ciepłe słowo. Wyrównanie dla Wilków po rzucie rożnym także nieco przypadkowe, choć komentatorzy angielscy stwierdzili, że Amos mógł zachować się lepiej. Autor drugiej bramki dla United nieco zaskoczył, bo osobiście byłem pewien, że od jakiegoś czasu zapomniał, że w piłce nożnej chodzi o trafianie do bramki. I znów gracze McCarthy'ego wyrównali, tyleż niespodziewanie, co zasłużenie. Ferguson miał jednak asa w rękawie na takie właśnie sytuacje. Hernandez przez te kilkanaście minut zrobił więcej szumu, niż Macheda od początku sezonu, a jego spokój przy wykończeniu to był majstersztyk. Ten chłopak naprawdę ma predyspozycje, by nie okazać się klapą na miarę Forlana, czego początkowo nieco się obawiałem. Jeśli chodzi o inne nowe twarze w ekipie United, Obertan ma nieziemskie odejście i na razie nic więcej nie można o nim powiedzieć, poza tym że jest przysłowiowym jeźdźcem bez głowy. O bezdomnym już wspominałem, Fabio zagrał trochę chaotycznie ale generalnie przyzwoicie a ten cały Amos co najwyżej poprawnie, ale du.py z pewnością nie urwał. Jeśli chodzi o bardziej ogranych zawodników, środek obrony był ciągle terroryzowany przez Fletchera i Jarvisa, którzy robili co chcieli zarówno ze Smallingiem, jak i Evansem. Gibson nie pokazał absolutnie nic poza stratą przy golu dla rywali, Carrick raz ładnie dograł do Parka, jednak ten strzelił w bramkarza. Ach, jeszcze Macheda. Jego gra w tym sezonie jest jakimś nieporozumieniem. Nic mu nie wychodziło, nie stwarzał zagrożenia pod bramką poza jednym strzałem, był wyraźnie sfrustrowany. Reasumując, United zagrali dziś w swoim stylu. Do przodu w miarę się układało, w obronie tradycyjnie popłoch, chaos, nieporozumienia i brak czystego konta. Nowi nic szczególnego nie wnieśli do gry drużyny i nie bardzo rokują na przyszłość. Jeszcze jedna uwaga. Po tym spotkaniu uświadomiłem sobie, że dziś już nikt nie szanuje United, nikt się ich nie boi. Przyjeżdża WBA, przyjeżdżają Wolvesi, dostają bramkę i co? Zamiast czekać osr.ani na kolejne bramy, bez kompleksów ruszają do przodu, i to z powodzeniem. To musi się zmienić. Przeciwnicy muszą znów poczuć respekt do naszej defensywy albo zakończymy sezon z liczbą straconych goli większą, niż liczba rozegranych spotkań.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:21 #126
Aspanu pisze:
Aspanu
Wszystko ładnie pięknie, tylko... Ten "bezdomny" ma imię i nazwisko. A obecnie pewnie ma lepszy dom niż Ty kiedykolwiek w życiu będziesz miał. Chłopak już osiągnął więcej niż Ty, więc trochę szacunku cieciu, bo w niczym nie jesteś od niego lepszy. To, że Twoi rodzice cię utrzymują/ utrzymywali i, że zawsze miałeś dach nad głową i ciepło koło tyłka nie znaczy, ze możesz traktowac innych z góry. Tyle w temacie.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:38 #125
RioGrande pisze:
RioGrande
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2010 23:47

Matko najświętsza, przecież wypowiadając się o tym chłopaku per "bezdomny" staram się tylko uwypuklić, że to jest koleś znikąd a i jego umiejętności są na tę chwilę wielce wątpliwe. Czytam tu komenty w stylu "Bebe ma wielkie serce do gry" albo "Dajcie mu szansę bo miał trudno w życiu" OK, tylko 7 milionów funtów wydanych na ten transfer wisi nad nim, nie wystarczy serce do gry, zawodnika z sercem do gry można kupić za 1/10 tej kwoty. A że miał pieskie życie... no cóż, z pewnością nie jest to powód, żeby zaniżać mu poprzeczkę i piać z zachwytu nad przeciętnymi występami.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:47 #124
gambit pisze:
gambit
w takim razie co powiesz na transfer ... "ofensywnego" pomocnika Andersona ? kosztował jakieś 10 mln więcej a szału nie ma. nie mówię że nie masz racji co do dzisiejszego występu ale i tak uważam ze przyda nam się bardziej niż lansowany na drugiego rudzielca Gibson
» Środa, 27 października 2010, 01:17 #123
Sami93 pisze:
Sami93
Dawno tak się nie usmiałem. Niby dlaczego piłkarze takiego WBA mają się bać jakiego kolwiek innego zespołu?? Chyba po to dostaja kase aby zap...lać przez 90 minut bez względu na to z kim i gdzie grają. Co do Bebe zagrał napewno lepiej od wielu innych piłkarzy z tego Meczu. Zastanawia mnie kogo ty byś kupił za te 7mln jak byśbył Menagerem. Za pewne jakiegoś Robbena albo G.Bale'a .
» Środa, 27 października 2010, 06:54 #122
Desstin pisze:
Desstin
Jesteś żałosny.Tyle w temacie.Kim Ty jesteś , że bije z Ciebie taka pogarda?Człowieka ocenia się po tym jak traktuje innego.Zapamiętaj.
» Środa, 27 października 2010, 13:32 #121
RioGrande pisze:
RioGrande
OK, więc tak: Sami93- owszem wydałbym te pieniądze na Bale'a, który zewsząd zbiera pochlebne recenzje i ładuje bramki w lidze mistrzów lub na Robbena, choć 7 baniek z pewnością by nie wystarczyło. Musisz być kompletnym czubkiem, aby twierdzić, że ten Portugalczyk jest talentem na ich miarę, na razie może im co najwyżej polerować buty. Czego mają się bać WBA i inne tego pokroju ekipy? Ja nie wiem, może woźnego w kasie biletowej, w każdym razie w przypadku Chelsea to skutkuje, bo gdy jakaś ekipa dostanie cios na Stamford, wyjeżdża stamtąd z 3-4 bramkowym bagażem. Desstin- nie bije ze mnie żadna pogarda, nie mam nic do tego chłopkaka, podkreślałem to już kilka razy, powtarzam tylko, że United to najlepszy klub na świecie i tylko dlatego, że ktoś ma przykre doświadczenia życiowe nie powinno powodować, że wymagający kibic, a za takiego się uważam, będzie zaniżał wobec niego oczekiwania i podniecał się przeciętną grą. Jakby to powiedzieli Francuzi- nothing personal w stosunku do Portugalczyka, po prostu traktujmy go na równi z innymi, kiedy gra piach, powiedzmy sobie to szczerze, a nie czarujmy, że ma waleczne serce.
» Środa, 27 października 2010, 19:31 #120
piokrop
piokrop pisze:
tak nie na temat to Fiorentina strzelila w 119 minucie gola na 1 do 0. Szkoda, bo Boruc broni i w karnych by mógł się pokazać :/ w sumie to nie miał trudnych piłek, ale bronił pewnie.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:20 #119
b90
b90 pisze:
Dobry mecz ale obrona tragiczna, Wolves podchodzili pod bramkę jak chcieli
» Wtorek, 26 października 2010, 23:20 #118
klavy
klavy pisze:
chica bomb olee !! glory glory Man United
» Wtorek, 26 października 2010, 23:17 #117
HKS
HKS pisze:
ogladalem mecz od 80 min. Brawo Hernandes, swietna asysta Gibsona!
Brawo United!!
» Wtorek, 26 października 2010, 23:13 #116
Kajdan
Kajdan pisze:
Mam nadzieje, ze skoncza sie glupie wyzwiska typu bezdomny pod adresem Bebe. Dobry mecz Portugalczyka, walczyl i staral sie co zaowocowało golem. Park pokazal ze jego przygoda z United wcale nie musi sie szybko skonczyc. Ostatnio nie mial formy ale to jest przydatny gracz. A co do Chicharito to wiedzialem zeby sobie ustawic przed meczem nowy avatar wlasnie z nim. Klasa sama w sobie, swietny zawodnik. Brawo Groszek oby tak dalej. Amos cos nie bardzo sie pokazal, powinien za niego bronic Kuszczak. Carrick nadal mnie nie przekonuje. Pozdrawiam
» Wtorek, 26 października 2010, 23:09 #115
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Hernandez zagrał boski futbol - jeśli będzie się tak dalej rozwijał to za trzy lata zacznie stawiać włosy na żel a za cztery ujawni że całe życie marzył by grać w Realu ;] he he he
Widać że tamte dwie bramy go uskrzydliły...
Niestety Obertan, Macheda, Park i Carrick zagrali poniżej oczekiwań...
Wydaje mi się że gdyby Kuszczak był na bramce to nie było by gola nr. 1 dla Wolves...
» Wtorek, 26 października 2010, 23:09 #114
mikrofalowka pisze:
mikrofalowka
Obertan zagral nawet niezle. To on przeprowadzil sytuacje na 1-0. Po za tym kilka przeblyskow. Z reszta sie zgadzam chociaz mam male "ale" do Parka, w koncu to on strzelil na 2-1 :)
» Wtorek, 26 października 2010, 23:11 #113
mario8 pisze:
mario8
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2010 23:16

czy ja wiem Park nie grał tak źle dużo walki, bramka ja go widziałem jako 1 z lepszych na boisku. Ale co do Manchedy i Carricka masz rację ja dodałbym jeszcze Nevile. Hernandez robił różnicę poziomów widać że jest świetny, Bebe pokazał się z bdb strony. Jeśli miałbym wybierać skrzydłowego na następny mecz to Bebe grałby u mnie w 1 składzie razem z Nanim oczywiście. Amos wypadł słabo 2 bramkę powinien mieć poza 1 złapanym dośrodkowaniem i obronieniem strzału który leciał w niego nic nie pokazał przy 1 bramce też nie zawiele zrobił dał się zepchać jak junior
» Wtorek, 26 października 2010, 23:14 #112
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
No tak napisałem wcześniej że Park zagrał beznadziejnie z tym że akcja w której strzelił bramkę była bardzo dobra - sam ją zaczął i zakończył :]
Jednak jeśli miałbym wybierać pomiędzy nim a Bebe to wybrałbym jego, Bebe jest niezły, ale dużo się jeszcze musi nauczyć... Nie wątpliwie za dwa lata powinien wskoczyć do składu, chyba że będzie się rozwijał jak Obertan...
» Wtorek, 26 października 2010, 23:24 #111
oOolenka96
oOolenka96 pisze:
Glory Glory Man United ! ;** Kocham Ich!
» Wtorek, 26 października 2010, 23:08 #110
bebe1990 pisze:
bebe1990
bebe pierwsze trafienie mam nadzieje ze bedzie duzo wiecej bramek w jego wykonaniu
» Wtorek, 26 października 2010, 23:16 #109
kris9
kris9 pisze:
Amos zagrał dziś przeciętnie, obrona słabiutko, pomoc dała radę, a napad wart byłby tylko grosze... gdyby nie Groszek :) W CC można oglądać otwarte mecze i to mi się podoba, bo w PL coraz więcej kunktatorstwa. Fajny, szybki mecz był i najważniejsze - gramy dalej :)
» Wtorek, 26 października 2010, 23:07 #108
patrykbor
patrykbor pisze:
Brawa dla Nowej gwiazdy United Javier Ernandez bohaterem po raz kolejny!! Jest niesamowity po prostu. Glory Glory Man United!!
» Wtorek, 26 października 2010, 23:06 #107
Mazak
Mazak pisze:
Amos kaleczy... równie dobrze SAF mógł postawić worek z cementem przed bramką i na jedno by wyszło... Widząc wchodzącego Neville'a powiedziałem tylko "o nie"... Chwilę później utwierdził mnie tylko w tym przekonaniu...
Groszek? Brama majstersztyk!
Dobrze ze bebe strzelił. Zdejmie to troche presji z niego...
» Wtorek, 26 października 2010, 23:06 #106
eleven
eleven pisze:
ANGLIA: Carling Cup
20:45 Dogrywka Birmingham 1 - 1
(1 - 1) Brentford (0 - 0)
20:45 Koniec Ipswich 3 - 1 Northampton (2 - 1)
20:45 Koniec Leicester 1 - 4 West Brom (0 - 1)
21:00 Koniec Manchester Utd 3 - 2 Wolves (0 - 0)
21:00 Koniec Wigan 2 - 0 Swansea
» Wtorek, 26 października 2010, 23:05 #105
chremien pisze:
chremien
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2010 23:09

Jak ktoś chce znać wyniki pozostałych meczów to chyba jest na tyle rozgarnięty, że sam sobie sprawdzi.

Oczywiście odp niżej. BTW jest bug na stronie.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:08 #104
Paczek90
Paczek90 pisze:
Bardzo emocjonujący mecz;-)
A tajna broń-Hernandez oczywiście uratował sytuacje;-)
» Wtorek, 26 października 2010, 23:05 #103
dandi723
dandi723 pisze:
you are my Chicharito !
» Wtorek, 26 października 2010, 23:03 #102
dkwart123
dkwart123 pisze:
dobry wynik, gra bez pomysłu do 80min świetny Hernandez słaby Macheda podobnie
bebe gol przez przypadek i raczej średni występ
obarten w końcówce trochę za bardzo sam a wcześniej niedokładne podania dostawał
» Wtorek, 26 października 2010, 23:03 #101
Byniol
Byniol pisze:
W pierwszej połowie prawie a bym zasnął. Sir Alex dał wskazówki a piłkarze wiedzieli jak to wykorzystać. Widać , że obaj menadżerowie zespołów są bardzo doświadczeni co widać po grze zespołów w 1 a 2 połowie. Bardzo dobre zmiany Ferguson'a. Gole Bebe i Chicharito i Parka , która mam nadzieję że powróci do składu Manchester'u bo jest naprawdę dobrym zawodnikiem.
Czeka nas w sobotę bardzo trudny mecz na Old Trafford , oby Berbatov i Chicharito byli w formie bo Roo musi wyleczyć kontuzję i pokazać Tevezowi i jego grupce koleżków kto rządzi tak naprawdę w Manchesterze !
» Wtorek, 26 października 2010, 23:03 #100
ercraft pisze:
ercraft
przepraszam, to nie było do ciebie
» Wtorek, 26 października 2010, 23:06 #99
Taurus
Taurus pisze:
Ja to widzę przyszłość Man Utd :D
Bebe - Rooney - Hernandez jeśli chodzi o atak.
Nawet rezerwami pokonaliśmy innych mimo że to jedna z najsłabszych drużyn w lidze
» Wtorek, 26 października 2010, 23:02 #98
ercraft pisze:
ercraft
a kto w CC gra pierwszym składem??
» Wtorek, 26 października 2010, 23:06 #97
KibicOO7
KibicOO7 pisze:
Chicharito jest niesamowity.!Pokazał to w tym meczu,jak również i w poprzednim ligowym z stoke.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:02 #96
Daminek8
Daminek8 pisze:
Ładny mecz. Emocje do ostatniej minuty. Ładny gol Bebe i Hernandeza. Gola Parka nie oceniam bo mnie ta chwila ominęła. A Amos jest młody więc zebrał trochę nauki(a sam występ słaby) ale ma jeszcze czas. Choć miałem nadzieje że włączając transmisje zobaczę na bramie Kuszczaka no ale jak nie dziś to za tydzień z turkami. dobranoc ;D
» Wtorek, 26 października 2010, 23:01 #95
JUMP3R
JUMP3R pisze:
Duże pozytywy to Bebe, Obertan, Fabio i oczywiscie groszek :D

Obertan powinien grać troszkę wiecej ale jest jeszcze za wcześnie na 90 minut lub wyjściową 11 z mocniejszą drużyną, Bebe troche lepiej, brameczka :D no i powinien wcześniej zejść, widać było jego zmęczenie. No i świetna zmiana Fabio na Nevilla -_- troche głupie ale nikt nie wie co siedzi SAFowi w głowie.

Hernandez - kiedy wchodził tak sobie pomyślałem, ilu kibiców by mówiło coś złego na Javiera jeżeli zagrałby słabo, możemy go nazwać cudotwórcą, bo baardzo ożywił grę no i kolejna bramka ale nie możemy dawać na niego dużej presji, czy odpowiedzialności.

Teraz czekam na powrót Roo i ten duet Rooney-Hernandez jak dla mnie może być zajebisty, tylko czy oni będą potrafili się zgrać, dzierżyć wspólnie gole i to mnie trapi.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:01 #94
UnMishii
UnMishii pisze:
bardzo fajnie zagrał Carrick, Bebe (chyba MOTM, a już na pewno MIP), Chicarito, Fabio. Słabiutko Evans i Maczeta
» Wtorek, 26 października 2010, 23:01 #93
gambit pisze:
gambit
MIP to najlepszy zawodnik drużyny przegranej wiec raczej nie Bebe ;p
» Wtorek, 26 października 2010, 23:07 #92
bober89
bober89 pisze:
oj ciężko się to oglądało... Obertan nie wiem co robił przez większą część meczu:/ jedyne co go trochę usprawiedliwia to nietypowa pozycja- po zejściu na skrzydło lepiej sobie radził.
dobry mecz Fabio, który na słabych rywalach pokroju wilków może się ogrywać, ma chłopak potencjał:D
Bebe całkiem nieźle sobie radził, choć słabo u niego było z precyzją dryblingu i raczej strzału nie ma najlepszego.
Kiko całkiem nieźle choć nie miał za bardzo z czego strzelać choć jedną setkę spaprał karygodnie.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:01 #91
Martin pisze:
Martin
Fabio jest równie dobrym zawodnikiem co Rafael z tym, że Rafael ma lepszą sytuację gdyż nasza prawa flanka jest o wiele słabsza od lewej. Z Evrą młodziutki Fabio nie ma szans więc będzie musiał jeszcze trochę poczekać.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:44 #90
sakjaszfili
sakjaszfili pisze:
fajnie wygrana a cieszy bardziej bo rezerwy ;] groszek to nie ma co mowic klasa sama w sobie przycinalo mi sie i po za tym anatomie robilem wiec polowe tylko meczu widzialem ;p jak tam obertan spisal sie ??
» Wtorek, 26 października 2010, 23:00 #89
bober89 pisze:
bober89
niestety Obertan odwalał straszną żenadę grając na środku po przejściu na skrzydło trochę się ożywił. podsumowując słabe strzały, brak precyzji, słabe przyjęcia - bardzo słaby występ.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:03 #88
Martin pisze:
Martin
A streszczając - w 10 minut na skrzydle zrobił więcej niż w 80 minut za plecami Maczety.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:41 #87
Cyryl
Cyryl pisze:
Kocham k*rwa Chicharito od momentu aż ujrzałem go 8 kwietnia
» Wtorek, 26 października 2010, 22:59 #86
kckMU pisze:
kckMU
Tak, a ja u mamy w brzuchu krzyczałem Viva Mexyk, Viva Hernandez.

Nie przesadzaj ;p Każdy wie, że poznaliśmy go dopiero na mundialu :-)
» Wtorek, 26 października 2010, 23:01 #85
JUMP3R pisze:
JUMP3R
I po mundialu wiedziałem że będzie WIELKI |:D
» Wtorek, 26 października 2010, 23:04 #84
Fexo
Fexo pisze:
Na koncu meczu wszedl Morrison ? Czy kto to byl , bo szczerze sie przyznam nie mam pojecia!:<
» Wtorek, 26 października 2010, 22:59 #83
Martin pisze:
Martin
Tak, Morrison.
» Wtorek, 26 października 2010, 23:39 #82
Pomarancz
Pomarancz pisze:
CHICHARITO!Geniusz, bardzo fajny mecz w drugiej połowie :)
» Wtorek, 26 października 2010, 22:58 #81
Ave88
Ave88 pisze:
Carrick pokazuje ze powolutku zaczyna sie rozgrywać pare podań miał dzisiaj kapitalnych, kto ogladał mecz na żywo to wie:). Hernandez nie zawodzi Fabio rewelacja głupia zmiana Fergiego wg mnie Gary jest bez formy co było widać w końcowce na szczęscie udalo sie wygrac. Teraz czas na Tottenham:). Glory:)!
» Wtorek, 26 października 2010, 22:57 #80
wDz
wDz pisze:
Na nasze szczęście tajna broń wypaliła ;]
» Wtorek, 26 października 2010, 22:57 #79
Agusssia
Agusssia pisze:
Mamy kolejną wygraną, oby tak dalej, a teraz cel ----> łóżko :p
Dobranoc wszystkim !
» Wtorek, 26 października 2010, 22:56 #78
kckMU pisze:
kckMU
Moim celem też jest łóżko, może się zgramy? :D
» Wtorek, 26 października 2010, 22:58 #77
sienol
sienol pisze:
Chicharito !! No i znow mamy bohatera meczu ! wszedl na pare min i pokazal jak sie gra ! Tak trzymaj
» Wtorek, 26 października 2010, 22:56 #76
Wielbicielka
Wielbicielka pisze:
Chicharito jak strzelił pierwszą bramkę Francji na mistrzostwach, to wiedziałam, że przed nim wielka kariera. Jest świetny...nie ma tu co dyskutować. Do tego chłopak jest tak normalny i skromny że najzwyczajniej w świecie nie da się go nie lubić. Narazie widzę same pozytywy:) Dobranoc:p
» Wtorek, 26 października 2010, 22:54 #75
kempek
kempek pisze:
Hernandez z meczu na mecz jest coraz bardziej pewny siebie.
» Wtorek, 26 października 2010, 22:54 #74
Camrall
Camrall pisze:
a ja znowu nie widziałem bramki Hernandeza .. bo ciągle ostatnio mam problemy z transmisją .. kanały z sopa czesto nie działaja w na przegląrarce się tnie .. więc szukałem nowego kanału włączyłem zobaczyłem cieszącego się Grocha i się wylączył kanał ..
» Wtorek, 26 października 2010, 22:54 #73
kocio10
kocio10 pisze:
Chicharito is good.

Winner !!

Brawo chlopaki to tylko i wylacznie nasza zasluga.;d;d
» Wtorek, 26 października 2010, 22:52 #72
Majek
Majek pisze:
no teraz tylko browarek do sączyć i można iść spać ;)
» Wtorek, 26 października 2010, 22:52 #71
Erni
Erni pisze:
CHICHARITO to jest zawodnik !! Czyżby zastępca CR7, hmm ?
» Wtorek, 26 października 2010, 22:52 #70
kocio10 pisze:
kocio10
Chciales powiedziec Roo.

W jakims sensie tylko bo Roo jest nadal z nami.
» Wtorek, 26 października 2010, 22:53 #69
dandi723 pisze:
dandi723
zabójca o twarzy dziecka 2 ;D
» Wtorek, 26 października 2010, 23:06 #68
Agusssia
Agusssia pisze:
Właśnie za to ich kocham za grę do końca !
» Wtorek, 26 października 2010, 22:51 #67

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY