AKTUALNOŚCI

Niesamowity budżet transferowy United!

Data 23 października 2010, 15:04 Biafra, soccernet.espn.go.com
Niesamowity budżet transferowy United!
» Rodzina Glazerów wreszcie postanowiła dać Fergusonowi przyzwoite pieniądze na transfery
A A A
Rodzina Glazerów po zamieszaniu z Waynem Rooneyem postanowiła sięgnąć głębiej do portfela i obiecała dać sir Alexowi Fergusonowi 100 milionów funtów na transfery!

Rooney w swoim oficjalnym wydanym w środę oświadczeniu otwarcie skrytykował ambicje klubu, co jak wielokrotnie podkreślił było głównym powodem dla którego zamierzał odejść z United. Ferguson jednak przemówił swojemu podopiecznemu do rozsądku i Wayne podpisał nowy 5-letni kontrakt z drużyną z Old Trafford.

- Złożyłem podpis na nowej umowie, gdyż władze klubu oraz menadżer zapewnili mnie, że zrobią wszystko co w ich mocy, aby United znów liczyło się w walce o najwyższe cele - wyznał Roo.

Według najnowszych informacji rodzina Glazerów pomimo wielkiego długu obiecała szkockiemu menadżerowi minimum 100 milionów funtów do wykorzystania na transfery w najbliższym okienku transferowym.

Ferguson wielokrotnie podkreślał, iż nie zamierza wydawać wielkich pieniędzy na zawodników, jednak teraz gdy dysponuje takim budżetem będzie mógł bez problemu nawiązać walkę z takimi potęgami finansowymi jak Manchester City czy Chelsea.

Również Rooney z pewnością nie będzie poszkodowany w tej sytuacji, gdyż nowy kontrakt wraz z dodatkami zapewni mu ponad 250 tysięcy funtów tygodniowo.
» Pierwsza oferta za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta za Kagawę odrzucona
Shinji Kagawa od kilku tygodni jest...
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?



Poprzedni news:
Rooney powalczy o serca kibiców
Następny news:
Nowy młody nabytek Czerwonych Diabłów

Komentarze (220)


kriss001
kriss001 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.10.2010 01:48

czytalem pare durnych komentarzy na temat Garetha Bale'a...jakim ignorantem trzeba byc by nazywac go graczem jednego meczu...mial dosc dobry zeszly sezon i zaczal naprawde dobrze sezon obecny,jest to zawodnik przyszlosciowy,radze poogladac nieco wiecej meczow PL nie tylko te z udzialem MU,bo dobrze znac wartosc swoich przeciwnikow ich dobre i slabe strony...nie wiem kogo ma na oku Sir Alex,ale ufam ze nie zmarnuje tych pieniedzy...jest ogromna potrzeba na zalatanie dziur po Giggs'ie i Scholes'ie i Van der Sar'ze ...wiem ze jeszcze graja i mam nadzieje ogladac ich nadal,ale juz teraz trzeba kogos o podobnych predyspozycjach komu mogli by przekazac swe gigantyczne doswiadczenie...mam pare swoich typow ale i tak Sir Alex bedzie wybieral wiec na nic sie zda pisanie nazwisk...


ps.dla pseudomanagerow polecam Fantasy Premier League tam ma cie do wydania dokladnie 100 mln funtow na stworzenie swego i co tydzien oczko transferowe....powodzenia:P
» Wtorek, 26 października 2010, 01:43 #220
Maro
Maro pisze:
:D wpadna nowi, mlodzi gracze. zadnych gwiazd nie bedzie.
sezon bedzie ch*jowy, jedynie walecznosc do samego konca i potkniecia ciulsi moga zapewnic zwyciestwo w lidze, w co watpie.
ale kolejny, to bedzie cos pieknego,
jesli MU chcialo by wygrac w tym sezonie sporo, to nic tylko sciagnac ronaldo =]

moja taktyka wygladala by w tym momencie tak:
anderson + park na wylot za minimum, byle paszli.
a kupno? nazwisk nie wymienie ale 2x25mln + 30mln + jak wydac do konca to wylozyc maxa za bramkarza, a marze tylko o jednym: Akinfiejew
» Poniedziałek, 25 października 2010, 21:34 #219
Bartex
Bartex pisze:
Już Sir Alex Ferguson będzie wiedział kogo by tu ściągnąć do Manchesteru United!
» Poniedziałek, 25 października 2010, 19:29 #218
optimus1111
optimus1111 pisze:
ciagle tylko : "kupmy tego"..." sprzedac tego"... itd. zal mi was dzieci z bujną wyobraznia!! po co te ciagle spekulacje pisane w tonie jakbyscie mieli na to jakis wplyw... wiekszosc z was to smieszni smarkacze co zbyt dlugo graja w fife


pozdrawiam normalnych kibiców
» Niedziela, 24 października 2010, 20:09 #217
roki2008
roki2008 pisze:
Przy obecnej koniunkturze ciężko będzie o dobre (pod względem finansowym) transfery. City przepłaca zdecydowanie za dużo, to samo Real. Poza tym coraz więcej jest piłkarzy, którzy grają dla kasy np. Adebayor czy Tevez. Trzeba będzie rozglądać się za graczami młodymi, perspektywicznymi i nie mającymi jeszcze wyrobionego nazwiska, bo City od razu wywącha "gwiazdę". Za gracza, który wart jest 10-15 mln oni dadza 30-40, więc trzeba będzie się przygotować na ciężkie przeprawy przez rynek transferowy, gdzie co drugi agent załatwia kogoś dla Realu albo City
» Niedziela, 24 października 2010, 18:02 #216
optimus1111
optimus1111 pisze:
jezeli mielibysmy te 100 milionow to okolo polowa pojdzie na De Gea'e i Bale'a... bo watpie zeby SAF dawal za niego wiecej niz 30 milionow...
» Niedziela, 24 października 2010, 16:57 #215
optimus1111 pisze:
optimus1111
za Bale'a 30 oczywiscie
» Niedziela, 24 października 2010, 16:59 #214
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
@Yori - bardzo dobry komentarz ! Bale jest nie tylko o trzy klasy lepszy od Giggsa i o dwie od Valencii jako skrzydłowy, ale jeszcze może występować jako lewy obrońca - zmiennik dla Evry a w przyszłości zastępca...
Myślę że ta niechęć do Bale'a spowodowana jest gimnazjalnym buntem tych co to piszą i gdyby Gareth rzeczywiście przeszedł to każdy by się ucieszył...

Niech będzie tak z tymi 100 mln.

- Bale 45 mln
- De Rossi 40 mln
- Chygrynsky 20 mln (pięć sobie dodajmy :))

Po takich zakupach może coś ruszy z drużyną bo emeryci Giggs i Scholes oraz wiecznie "rokujący" Evans nie powinni już grać w ważnych meczach...
» Niedziela, 24 października 2010, 13:31 #213
RedDragon pisze:
RedDragon
Tak. Dokupmy jeszcze Eto'o bo też ostatnio dobrze gra no i może Teveza i Messiego. Ci emeryci to najwierniejsi i najbardziej zasłużeni zawodnicy jakich znam więc trochę szacunku dla nich. Evans też często gra solidnie, potrzebuje jeszcze doświadczenia, bo jak wszyscy wiemy najlepsi obrońcy sa po 25 roku życia. Chygrynsky ? Proszę cie nie żartuj. Bale'a widziałeś w jednym meczu z Interem i od razu zachwyt. Masz rację jest bardzo utalentowany ale Koguty go nie puszczą i jeszcze ta kwota... Wolne żartu nie jesteśmy City
» Niedziela, 24 października 2010, 13:54 #212
roki2008 pisze:
roki2008
Taa... Bale o 3 klasy lepszy od Giggsa? Trochę się zastanów zanim coś napiszesz. A twoja propozycja transferu Czygrynskiego.... aż szkoda komentować
» Niedziela, 24 października 2010, 17:57 #211
blink016 pisze:
blink016
KKRREETTYYNN!!
» Wtorek, 26 października 2010, 14:18 #210
Tennant
Tennant pisze:
Fajnie że mamy kasę na transfery ,ale długi będą rosnąć... A poza tym Rooney ma strasznie wysoką tygodniówkę.. Za wysoką
Glory Glory MU
» Niedziela, 24 października 2010, 13:20 #209
ess
ess pisze:
Oby to była prawda.
» Niedziela, 24 października 2010, 12:48 #208
SzYnA
SzYnA pisze:
ale co z tego jak w następnym okienku nie bedzie zawodnikow godnych tak wysokiej za siebie zapłaty - i wszystko ! :/
» Niedziela, 24 października 2010, 12:24 #207
ikermikipawel
ta kwota jest wystarczajonca dla sir alexa fergusona . rozpaczyłem nawet jego taktyke łatwo jom rozpatrzyć bo ferguson woli mniej wydać za słabego gracza ktury może być gwiazdom niż wiencej na lepszego gracza ktury może zaczonć zle grać. ferguson jest inny niż inni trenerzy ferguson zawsze wydawał mniej na słabego gracza ktury był puzniej dobry i to był przepis na jego trofea.niewiem czy pamientacie ale z c.ronaldo też tak było wolał wydać mniej i wytrenować go na gwiazde i naprawde wytrenował ronaldo na gwiazde
» Niedziela, 24 października 2010, 12:13 #206
ikermikipawel
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2010 12:22

i jeszcze jedno dlaczego hcecie tak tego balego. totenham nie bendzie łatwo go tak chciał sprzedać od tego zacznijmy totenham nigdy w styczniu nie sprzedaje dobrych graczy bo totenham jest głodny tytułuw totenham zawsze graczy sprzedaje w lipcu bo chce na sierpień już cały skład bo trener totenhamu ma takie zalety że musi mieć skład gotowy na sierpień ja to wiem bo kupuje pełno czasopism oraz gazet piłkarskich i zbieram inforamcje na temat w świecie piłki nożnej a jak bendziecie potrzebować informacji to piszcie
» Niedziela, 24 października 2010, 12:21 #205
Sorata pisze:
Sorata
Twoja taktyka transferowa powinna zawierać kupienie słownika :o, i koniecznie wypożyczenie siebie samego do szkoły + zainwestowanie w Mozillę!
» Niedziela, 24 października 2010, 12:56 #204
Skobel
Skobel pisze:
Według mnie potrzebny nam środkowy pomocnik, skrzydłowy i bramkarz. A kogo zakupią zależy od SAF'a :)
» Niedziela, 24 października 2010, 11:29 #203
gaham1
gaham1 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2010 11:08

Suarez Sneijder i Bale. To są zawodnicy których powinniśmy ściągnąc. Są to zawodnicy najwyższej światowej klasy i jak najbardziej w naszym zasięgu.
» Niedziela, 24 października 2010, 11:04 #202
UnMishii
UnMishii pisze:
Hehe, chcecie transferów? Kupimy kogoś za 30,75mln Ł, nie powiedzie mu się u nas i z Bale'a wyjdzie "Drewniak" ;) No ale cóż, ktoś w końcu by odciążył od oszczerstw Berbatova, który w tym sezonie jest naszym No.1 (a i tak po nim jedziecie)
» Niedziela, 24 października 2010, 10:21 #201
Cleverley
Cleverley pisze:
a skoro ten Affelay odchodzi w zimę można go wziąć . ;)
» Niedziela, 24 października 2010, 09:52 #200
swistek pisze:
swistek
nie nadaje się, za dużo strzela samolubnie..
» Niedziela, 24 października 2010, 09:56 #199
Manutd777
Manutd777 pisze:
ciekawe czy to wogule jest prawda a po za tym to na dzień dzisiejszy to nie wiem kogo tutaj by z rozsądkiem mozna było by sprowadzić na pewno był by to jakis klasowy bramkarz ja osobiście po za bramkarzem pomyślał o jakimś skrzydlowym i ofensywnym pomocniku ale mówię poczekam czy to prawda do zimy i póżniej zapewne do lata.
» Niedziela, 24 października 2010, 08:54 #198
marcin2c17a
marcin2c17a pisze:
Jack Rodwell i i Bale by wystarczyli, co prawda mowa jest taka, że są nie na sprzedaż ale z takim budżetem można usiąść do negocjacji
» Niedziela, 24 października 2010, 08:14 #197
TevezC
TevezC pisze:
Ja też grałem w Managera... ;d

Obrony nie ma co ruszać... Formacja jest solidna: Evra (Fabio), Vidic (Evans), Ferdinand (Smalling), Rafael (O'Shea, Brown, Neville)... tu nie ma co na siłę wciskać. Rafcio się będzie rozwijał, jak nie dostanie teraz szansy, to będzie po zawodniku ;)

W pomocy jest dziura na lewej flance. Tam trzeba szukać wzmocnień, bo Giggs nie będzie już prezentować takiego poziomu jak kiedyś. W środku by się przydał jakiś gracz. Bo ostatnio jedynie Paul prezentuje jakiś poziom, reszta to niestety tło... No i na prawej niezawodny Nani.

W ataku jest bogactwo, więc tam nie ma co ruszać ;) Roo, Berbatov, Hernandez, Macheda, Owen wróci Welbeck... mamy aż za dużo napadziorów ;)

No i bramkarz ;)

Wiec jeżeli taka kasa by już była, to myślę, że wystarczyłoby na bramkarza i dwóch pomocników.

Z bramkarzy to może Adler? Na lewej pomocy widziałbym Sancheza, a w środku marzy mi się Iniesta, ale to jest niestety nie realne, więc może jakiś młody środkowy pomocnik... Rodwell?

Jak mamy 100mln to stać na 3 wzmocnienia i jeszcze zostanie ;)
» Niedziela, 24 października 2010, 01:18 #196
Biafra
Biafra pisze:
przepraszam wszystkich stałych kibiców za tego newsa, jednak musiał się on pojawić, gdyż to dość istotna wiadomość.

tak jak przypuszczałem 90% fanów, już wymieniło cały skład United, sprzedając prawie wszystkich robiąc z nas drugi real czy city.

niestety nie dało się tego uniknąć.
wybaczcie ludzie.

tak poza konkursem i tematem.. gratuluję ludziom fantazji, z tego można ułożyć przepiękną bajkę.

ps: po co w Polsce wydawali Football Managera
ps2: po co w Polsce tak rozpowszechnili potęgę United.
» Niedziela, 24 października 2010, 00:45 #195
CRfan pisze:
CRfan
kk8191 >> chyba czegoś nie ogarnąłeś w tej wypowiedzi...
Co do samego posta, nie pozostaje nic innego, jak zgodzić się...;/
» Niedziela, 24 października 2010, 01:26 #194
kk8191 pisze:
kk8191
no faktycznie, pozno bylo i nie skumalem, moj blad
» Niedziela, 24 października 2010, 08:14 #193
myyk
myyk pisze:
Miejmy nadzieje na głośne transfery po raz pierwszy od 2 lat .
» Niedziela, 24 października 2010, 00:43 #192
kk8191
kk8191 pisze:
szkoda ze jeszcze nikt z was nie napisal o Frankowskim i Niedzielanie, w koncu tez sa bramkostrzelni. Ludzie za duzo FIFY, PES'a i Managera :( poczekamy zobaczymy, jeszcze okienko nie otwarte, jeszcze nic na 100% pewnego ze te pieniadze rzeczywiscie wplyna na transfery a wy juz robicie niewiadomo jaki Dream Team, niedlugo ktos dowali zeby C.Ronaldo odkupic za 100 mln - myslcie realnie
» Niedziela, 24 października 2010, 00:39 #191
myyk
myyk pisze:
100mln-De Gea,Sneijder,Bale,Hulk ;)
» Niedziela, 24 października 2010, 00:39 #190
ercraft
ercraft pisze:
kur.., znowu prawie same Fergusony... a nie przyszło nikomu z Was do bani, że to może właśnie Roo otworzył swoim zachowaniem oczy "Ślizerów" wymuszając na nich transfery??
brawo. świetna taktycznie zagrywka!
» Niedziela, 24 października 2010, 00:27 #189
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
parka bym zostawil w celach marketingowych bo ile za niego dostaniemy no i od czasu do czasu mozna bylo by go wpuscic ze scutrope sobe radzil niezle
» Sobota, 23 października 2010, 23:48 #188
fat1xd
fat1xd pisze:
No nie wiem, nie wiem. Nie wierzyłbym w to tak na 100 %. Jeśli jednak mógłbym sobie zażyczyć kogoś to przede wszystkim dobrego playmakera. Żałuje strasznie VdV... Co do reszty, to jeszcze jakiś bramkarz na poziomie (jeśli sAF nie da szansy Tomkowi). No i moim osobistym marzeniem od jakiegoś czasu jest Bale :D
» Sobota, 23 października 2010, 23:36 #187
RedDragon
RedDragon pisze:
Rodwell za Carricka
Sanchez za Parka
Henderson za OH4
Gourcuffa za Gibsona
De Gea za Kuszczaka

Nie mówię o wymianach tylko na zasadzie tego sprzedać a tego kupic w jego miejsce. Przypuśćmy, że za rok odejdą nasi weterani (niestety) wtedy dajemy więcej szans na grę Cleverley'owi , Welbeckowi, Bebe, Obertanowi, Rafaelowi, Machedzie (najlepiej gdy wchodzi jako as) a może nawet młodziutkiemu Pogbie :)
» Sobota, 23 października 2010, 23:26 #186
7iverson7
7iverson7 pisze:
Moje propozycje kolejnosc losowa:
-De Rossi(on moglby poukladac srodek pola,dodatkowo jest na tyle waleczny,ze moglby byc prawdziwym nastepca Roya Keana);
-Gourcuff;
-Michel Bastos;
-Garhet Bale;
-Ashley Young;
-Manuel Neuer;
-Igor Akinfeev;
-Luis Suarez;
-Alexis Sanchez;
-Kun Aguero;
-Hugo Lloris;
-Lukas Podolski;
-Claudio Marchisio;
-Eliero Elia;
-Lisandro Lopez;
Osobiscie najbardziej bym chcial u nas zaobaczyc:
De Rossiego,Gourcuffa,Bastosa,Balea i Lisandro Lopeza.

Na wylocie powinni byc:
-Park;
-Owen(wiem,co o tym Fergie mowil...);
-Hargraves(szkoda mi go,ale niestety,nie ma sensu trzymac tak kontuzjogennego zawodnika);
-Gibson;
-Carrick(jego tez mi szkoda,bo go lubie,jescze 2 sezony temu gral b.dobrze,ale teraz to dno niestety...);
» Sobota, 23 października 2010, 23:09 #185
Kam69 pisze:
Kam69
człowieku (7iverson7) pohamuj swe konie bo żal Cie czytać, rocznik Cie nie usprawiedliwia. więcej mózgu na sale!!
» Niedziela, 24 października 2010, 08:01 #184
7iverson7 pisze:
7iverson7
Lol,nie chodzilo mi o to,zeby kupic kazdego z tej listy(no chyba,ze wy chcecie kupic na raz 3 bramkarzy...).Wypisalem zawodnikow ktorzy wedlug mnie przydaliby sie United...
» Niedziela, 24 października 2010, 09:09 #183
N17
N17 pisze:
Pofantazjujmy:
Bramka: Manuel Neuer
Obrona: Rafael-Vida-Ferdek-Evra + Lahm i Marcelo z $realu
Pomoc:Valencia/-Gourcuff-Fletcher/Sneijder- Nani/Robben
Napad: Roo/Groszek/Pato-Berba/Suarez.

Koszto to 190-230mln funtów.
» Sobota, 23 października 2010, 23:08 #182
CRfan pisze:
CRfan
Ja słyszałem, że Messi do wzięcia za 280 mln...trzeba zbierać kasę....
» Niedziela, 24 października 2010, 01:28 #181
brazylianwisnia
Nie rozumiem wiekszosci z was...Nie potrzebujemy wielkich wzmocnien.Poprostu nasi pilkarze stracili gdzies rytm.Nie ma pewnosci ze jak kupimy 2-3 gwiazdy to one ta forme zlapia.Bramkarza mamy dobrego.Obrone mamy kapitalna Evra,Ferdinand,Vidic,Evans,Rafael i mlodzi.Skrzydla tez sa super: Nani,Valencia,Park(Ktory potrafi biegac 90min na pelnym gazie) do tego obiecujaca mlodzierz.Napad tez dobry:Berbatov w wysmienitej formie.jego gra jest niesamowita.Zgrania pilki,ustawianie sie,pewnosc w grze to poezja do tego Rooney i nasza mlodzierz.Jedynie srodek do naprawy.Fletch jako DMF gra bardzo fajnie ale brak nam OMFa ktory bedzie mozgiem i sercem drozyny.Takiego dawnego Scholesa,Gerrarda,zidana czy obecnie Sneijdera.

Dlatego 1-2 mocnych pilkarzy do pomocy i z 2 mlodzikow i wystarczy.
» Sobota, 23 października 2010, 23:08 #180
N17
N17 pisze:
Pofantazjujmy:

Bramka: Manuel Neuer
Obrona: Rafael-Vida-Ferdek-Evra + Lahm i Marcelo z $realu
Pomoc:Valencia/-Gourcuff-Fletcher/Sneijder- Nani/Robben
Napad: Roo/Aguero/Pato-Berba/Groszek/Suarez

Koszt: Wg. moich wyliczeń to ok. 190-250mln
» Sobota, 23 października 2010, 23:07 #179
Enorel
Enorel pisze:
Na bramkarza wydaje mi sie ze wybor trafi na Stekelemburga ktorego po 1 polecil VDS a po drugie chce on po tym sezonie odejsc z Ajaxu do wiekszego klubu ( a United takim klubem jest ). Kwestia tylko czy SAF bedzie za niego chcial zaplacic bo mysle ze za mniej niz 20-25 mln E nie pojdzie. No i SAF interesuje sie tez od dluzszego czasu De Gea ale on mimo ze genialny wg mnie to troche za malo doswiadczony na nr 1 w naszej bramce. Chcialbym bardzo zobaczyc w trykocie diablow Aguero ktory jest troche mimo wszystko nie doceniany a uwazam ze to drugi Messi ( na MS wszedl w jakims meczu i od razu zdobyl 2 asysty i bodajze gola ) - jest mlody i naprawde genialny. No i Suareza do duetu z Roo, do tego mlody Hernandez i atak jest:)
» Sobota, 23 października 2010, 23:02 #178
mlodyxxx10
mlodyxxx10 pisze:
Z napastnikow to Suarez i Aguero .. Przyda sie Bastos ale na wypozeczenie zeby nie tracic kasy za jeden udany sezon. Kupic Bramkarza najlepiej Stekelenburga albo Hugo Llorisa. a Za 2 lata kupic Mario Balotelliego z City i Romelo Lukaku z Anderlechtu.
» Sobota, 23 października 2010, 22:57 #177
swistek pisze:
swistek
Lukaku - kolejna gwiazda FMa ! :D
» Sobota, 23 października 2010, 23:00 #176
Gozdal pisze:
Gozdal
Suarez 30 mln, Aguero 50mln hahaha
» Niedziela, 24 października 2010, 00:15 #175
TylkoMU
TylkoMU pisze:
SAF ma 100 milionow.No ladnie.Ale pomyslcie co zrobi SAF ??
Kupi jednego mlodego grajka za ok. 25 milionow.Nie zakladajcie ze kupi Bale ( ktory jeden genialny mecz zagral i juz wychwalacie ponad niebiosa),lub innych typu Robben,Ozil itp (To nie sa gracze na sprzedaz) !! Wiec pomyslcie.SAF kupi Suareza albo mloda gwiazde.

Wiec walczmy o Suareza ...

...Glory Glory MU !!
» Sobota, 23 października 2010, 22:55 #174
CRfan pisze:
CRfan
Ogólnie się zgodzę, żeby dalej stawiać na młodych zawodników, ale co do Bale'a - chłopak gra któryś z kolei kapitalny mecz, w jednym 3 asysty, w drugim 3 bramki, niezły dobytek jak na obrońcę.
» Niedziela, 24 października 2010, 01:30 #173
Enorel
Enorel pisze:
I dobrze w koncu moze beda jakies transfery:) Tak jak napisal przedmowca nie chodzi o to zeby kupowac zaraz 20 zawodnikow jak sreal czy srity ale juz 2 klasowych pilkarzy naprawde by ruszylo zespol. Poza tym nie zapominajcie ze po sezonie prawdopodobnie czeka nas koniecznosc zakupu bramkarza no i ze Giggs, Scholes i Neville nie sa juz najmlodsi i oni tez wkoncu odejda:) Poza tym tak naprawde po odejsciu Teveza i Ronaldo zadnych klasowych pilkarzy nie nabyl ManU ( choc Valencie i Christicio bardzo pozytywnie oceniam ) a przydalaby sie jakas swieza jednoczesnie utalentowana krew - jakis blysk geniuszu;p
» Sobota, 23 października 2010, 22:49 #172
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
smiejecie sie z fm a kidys byl artykul ze fm lepszy od scaoutow czolowych klubow a po drugie da sie kazdego kupic (partrz REAl)
» Sobota, 23 października 2010, 22:48 #171
swistek pisze:
swistek
Sam gram bardzo dużo, ale nie do przesady, żeby mieszać to z realną piłą :D
» Sobota, 23 października 2010, 22:54 #170
Klimaa
Klimaa pisze:
Tygodniówka Wayne to już przesada. Powinien być zapis który mówi że zależnie od formy odpowiednia ilość gotówki wpływa na konto, bo szczerze są to krocie, na które Wayne mimo wszystko nie zasłużył ostatnimi wyczynami. Mam nadzieję że Sir Alex skorzysta z tych środków i na prawdę wzmocni zespół, bo obecnie nie mamy szans na mistrzostwo.
» Sobota, 23 października 2010, 22:28 #169
ermac
ermac pisze:
Dokładnie popieram BEJBI...
Większość to już jest tak do przodu i tak przeżywają to że United nigdy nie robiło wielkich transferów że teraz tak jak byście się panicznie bali tego.
Czy my (Ci co chcą transferów) chcemy żeby co rok zmieniać skład albo wydawać po 400mln w 1 oknie??
Myślę że nie i że chodzi tu o 2-3 konkretne wzmocnienia które ruszą zespół. I to by wystarczyło.
A tu zaraz jakaś panika że będziemy jak City czy Real to czym Wy chcecie grać??
Nie widzicie co się stało po puszczeniu Teveza i Ronaldo i jak Roo nie ma formy i nikogo nie kupiliśmy??
MUSZĄ BYĆ WZMOCNIENIA...
» Sobota, 23 października 2010, 22:08 #168
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Bardzo mądry komentarz ! Nie rozumiem ludzi bojących się wzmocnień - to droga donikąd, gdyby był Ronaldo i Tevez to można by był się zastanawiać czy kupować kogoś czy nie a tak to puściliśmy dwóch najlepszych atakujących, trzeci stracił formę i zastanawiamy się jak bardzo silny skład jeszcze mamy - głupota. Tak jak napisałeś 3 wzmocnienia i do dzieła !!
» Sobota, 23 października 2010, 22:35 #167
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Już wiem !

1. Bale
2.Chygrynsky
3.Ozil / Sneijder / Khedira

Do tych co piszą że to nie FM - spójrzcie z jaką łatwością kupuje Real i City, jeszcze łatwiej im to idzie niż w FM ;) Więc skończcie te pier... smutów. Trzeba kupić nowych graczy i tyle !!
Po tym co widziałem w wykonaniu City, jestem zaniepokojony o mecz derbowy...
» Sobota, 23 października 2010, 22:07 #166
swistek pisze:
swistek
Bale - 1 mecz oglądałeś i od razu wielki jego fan :D

Chyhrysky - ciekawe czym zabłysnął, żebyśmy go ściągali :) Evans już jest lepszy : D

Ozil / Khedira - chyba po to ich Real transferował, żeby nie sprzedać w następnym oknie.. ; /
Sneijder - jedyny dobry pomysł jaki przedstawiłeś kolego, ale raczej nieosiągalny. :)
» Sobota, 23 października 2010, 22:20 #165
kojot pisze:
kojot
Po co nam Bale, skoro mamy piłkarzy na tą pozycje, strzelił 3 gole i już go trzeba kupić, Oezil nie przejdzie , bo dopiero co doszedl do Realu i mu się tam dobrze wiedzie, Sneijder'a nie puści Benitez, a pewnie i tak sam nie będzie chciał przejść, Kehidra to samo co Oezil.

Co w wykonaniu City widziałeś ? Pokonanie Lecha ? Wielka mi rzecz, do tego jeszcze bramke stracili. Wracając do Bale'a to gdyby Gareth nie strzelił tych 3 bramek pewnie byś o nim nawet nie słyszał, opanuj się , i nie mów, że Realowi/City przychodzi to z łatwością skoro wydają tyle kasy na jednego piłkarza, w tedy każdy klub jest zainteresowany sprzedażą , a poza tym United to ani City ani Real, my nie wydajemy kasy, żeby wydać i byle tylko w składzie było sławne nazwisko.
» Sobota, 23 października 2010, 22:23 #164
hitman90 pisze:
hitman90
Nie wiem ile czasu sie zastanawiales nad tym Ozilem i Khedira, ale na pewno za krotko.
1. Sa ta swieze nabytki Mourinho, ktory na pewno ich nie pusci.
2. Ferguson nie jest taka swinia, zeby teraz probowac podebrac Portugalczykowi zawodnikow, kiedy ten jako jeden z niewielu trenerow mowil, ze najlepiej dla Rooneya bedzie jak zostanie w MU.

Co do Bale, popieram w 100%, A. Johnson tez jest super.
» Sobota, 23 października 2010, 22:24 #163
R4F pisze:
R4F
swistek dokładnie... Chłopak za dużo w FM się nagrał :D
» Sobota, 23 października 2010, 22:28 #162
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Panowie, ja od ponad roku nawołuję do kupna Garetha Bale'a a po tych 3 bramach przyznaję że pragnę go w MU jeszcze bardziej.

To że Ozil i Khedira przyszli do Realu to oznacza że znając politykę Realu za rok moga być do sprzedania :) Właśnie wtedy trzeba będzie powalczyć.

Chygrynsky jest o pięć klas lepszy od Evansa i mógłby przejść bo nie ma miejsca w Barcy...

Sneijder pasuje mi idealnie do drużyny.

Moglibyśmy też kupić Maicona !! :)

Nie chodzi o to że City wygrało a o to że zdeklasowało Lecha i A. Johnson oraz Adebayor naprawdę mogą namieszać.... Zobaczymy, kto miał rację...
» Sobota, 23 października 2010, 22:32 #161
swistek pisze:
swistek
padne zaraz ze śmiechu :D Ty chyba na serio znasz tylko świat piłki nożnej z FMa. :D Na dodatek jakiegoś nieaktualnego, bo chyhryńsky już nie gra w Barcy. :x
» Sobota, 23 października 2010, 22:35 #160
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Ooooo ale gafa ! Jak mogłem się tak pomylić... Ale i tak młody, silny, wysoki zawodnik a do tego dobry obrońca - chciałbym go w United ale może Smalling się wyrobi - Evansa za te wszystkie błędy i prezenty dla rywali nie chcę widzieć !! Tak przynajmniej do końca tego sezonu...
Nie spinaj się tak jaśnie oświecony hrabio...
» Niedziela, 24 października 2010, 01:16 #159
Yoroii pisze:
Yoroii
Nie naskakujcie tak na niego co do sprawy z Bale. Gdybyście widzieli jego mecze reprezentacji Walii, nie pamiętam z kim ostatnio grali, ale chociaż przegrali bodaj 4-1, Bale grał najlepiej z Walii i wykonywał piękne szarże, a'la Cris za czasów świetności. Nie wiem w którym meczu strzelił te trzy bramki, ale pewnie musiał zrobić na innych wrażenie. I nie zgodzę się że mamy aż nadto piłkarzy na tą pozycję: dla giggsa zawsze znajdowaliśmy miejsce, więc jak odejdzie na emeryturkę to będzie idealnym zastępcą. A nawet jeśli nie będzie dla niego miejsca na skrzydle w pomocy, może grać na skrzydle w obronie.
» Niedziela, 24 października 2010, 10:04 #158
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
BALE BALE BALE BALE !! Do tego środkowy pomocnik z najwyższej półki i jakiś obrońca mogący grać na środku i po prawej, ale przede wszystkim BALE BALE BALE BALE BALE BALE BALE, sorry za te powtórzenia ale tego zawodnika widzę w MU - to drugi, lepszy Giggs.
» Sobota, 23 października 2010, 22:02 #157
Esperio
Esperio pisze:
Wydaje mi się, że to miał na celu Rooney robiąc to całe zamieszanie
» Sobota, 23 października 2010, 22:00 #156
swistek
swistek pisze:
Niektórym się tutaj wydaje, że to jest Football Manager i każdego gracza mogą sobie kupić. :D jeżeli chcecie sobie potransferować to zapraszam na [link usunięty] wkrótce mamy managera w fife 11 i każdy będzie mógł swoje racje przedstawić, a teraz to nasze marzenia nikogo nie obchodzą, bo SAF i tak kupi bądź nie to co będzie chciał i to co uzna za potrzebne dla zespołu :)
» Sobota, 23 października 2010, 21:53 #155
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
ale molodzi nas w balona robia pograja 3 lata i chca do $realow a tyle im poswiecamy a jezeli uwazasz ze nei potrzebujemy transferow to chyba niewiesz co sie dzieje z linia pomocy w MU zawsze moza grac parkieiem na skrzydle albo obertanem a nani niech gra 50 meczy w sezonie co tam
a z drugiej strony pilkarze krorych tu wymieniamy chyba nie sa staruchami max 24 lata
» Sobota, 23 października 2010, 21:27 #154
UnMishii
UnMishii pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 21:27

nie rozumiem was, przed tym newsem do wszystkich który mówili jakie transfery zrobić odpowiadaliście: idź kibicować City!, idź do $realu itp. Teraz nagle wszyscy chcą milion kopaczy, a racjonalne argumenty o tym że skład powinno się budować na młodych zdolnych, że tym jest piękno piłki, że to mówi sam Fergie (polityka budowania teamu na młodych, nasza piękna historia!) poszła się za przeproszeniem... walić. Szkoda mi was ludzie
Aha; sam uważam że przydali by się jakiś zastępcy Scholesa i Giggsa, gracze klasowi, ale to z czystej konieczności. Albo nawet nie; tylko zastępcę Scholesa, a zamiast Giggsa dać kogoś z pary Bebe-Obertan, którzy mają niesamowity potęncjał jak i umiejętności
» Sobota, 23 października 2010, 21:23 #153
bejbi pisze:
bejbi
nie rozumiem takich baranów jak ty ... nie chodzi o to żeby robić takie transfery co roku czy co pół , co okienko wydawać po 100 mln funtów , tylko o to żeby sprowadzić 1-2 , dobrych zawodników i przywrócić świetność naszego klubu !! mamy wielu młodych zawodników , ale zanim oni staną się zawodnikami na miare manchesteru united to miną jeszcze 2-3 sezony , także nie pieprz ...
» Sobota, 23 października 2010, 21:45 #152
UnMishii pisze:
UnMishii
no najlepiej od baranów zwyzywać od razu. Ja mówię szczerze: nie chcę tych wszystkich Rodwelli czy Hendersonów, bo wolę Obertana albo Bebe. Mamy ich, oni mają potencjał i możemy być mocni.
» Niedziela, 24 października 2010, 14:28 #151
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
to co ze strzelil tamta liga jest slaba polowa druzyn to nabijacze pkt nic dziwnego ze juz jego 4
» Sobota, 23 października 2010, 21:22 #150
dkmanu
dkmanu pisze:
Dobra jak kupować środkowego pomocnika to albo snejdera albo Iniesta (marzenia). Ale tak na serio wydaje mi się że wielkich zakupów nie będzie po 50 mln na zawodnika
» Sobota, 23 października 2010, 21:21 #149
FanRooney
FanRooney pisze:
nie chce niczego wykrakać ale CR7(nie bd za nim płakał) w 60 min strzelił juz 4 bramki Racingowi.Chętnie zobaczyłbym w naszych szeregach Stevena Defoura i Davida De Gee.Spotkałem sie z takimi komami jak"po co nam giggs i scholes oni mogą oejść ewentualnie na ławke trenerska"Was "dzieci nie popieprzyło"przecież oni tworzą nasza historie a gdyby nie rudowłosy pomocnik bylbiśmy w dupie!
» Sobota, 23 października 2010, 21:17 #148
swistek
swistek pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 21:07

Sernasa proponuję kupić oraz Robaka. :)
» Sobota, 23 października 2010, 21:07 #147
rejbar pisze:
rejbar
Nie chwaląc się Robak zaczynał karierę w tym klubie co ja :D Moja się nie potoczyła tak dobrze :D Mowa tu o Konfeks Legnica :P
» Sobota, 23 października 2010, 21:21 #146
bartusbebe
bartusbebe pisze:
vagner love hahaha jaja sobie robicie moze andrzeja mruka lepiej kupic za 6 harde
» Sobota, 23 października 2010, 21:01 #145
czeko1878
czeko1878 pisze:
hm tam kolega dobrze napisał .. w naszej kadrze Man U jest dużo graczy .. po sprzedawać ... 4 kończy kariere u nas tak ? .. Van der Sar , Nevil,
schools, Giggs , więc kogoś przydało by się sprzedać ... jak dla mnie

HUNTELAAR - Berbatov + jakaś kasa co nie :p zajebisty transfer by był
i ja bym był ucieszony jak by był u nas RIBERY :)
» Sobota, 23 października 2010, 21:01 #144
czerwonydevil
Po 1. Nie Man U.
Po 2. Nie Nevil tylko Neville.
Po 3. nie Schools tylko Scholes
Po 4. Huntelaar? W żadnym klubie prócz Ajaxu się nie sprawdza...
Po 5. Ribery ? Sorry, ale afer z ''paniami wolnych obyczajów'' mam dość.

PS. Nikt nie powiedział, że Zaraz po tym sezonie oni skończą kariery.
» Sobota, 23 października 2010, 21:06 #143
rejbar
rejbar pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 20:55

Coś mi się zdaje, że Roo wiedział co robi odnośnie tego marudzenia o odejściu :)

Z tego powodu już mu wybaczam ;)
» Sobota, 23 października 2010, 20:54 #142
AON12
AON12 pisze:
Ja chcę w United Leightona Bainsa z evertonu świetny piłkarzy na obronę!
Do pomocy potrzebny jest piłkarz z charakterem , ktoś to pokieruję zespołem i tym kimś może być Sneijder lub Javier Pastore . Nie mówcie mi , że jest za słaby fizycznie ! Silva też jest słaby fizycznie , aco? Teraz to nawet wślizgi robi i odbiera piłki . Najważniejsze jest zmotywowanie piłkarza ...
» Sobota, 23 października 2010, 20:53 #141
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 20:46

haha ktos wymienil vagnera lova nie wymienilem go w nabytkach jakich bym chcial ale to moj ulubiony pilkarz :P fajnie ze nie tylko ja uwazam go za dobrego
a z drugiej strony brazylijski snoop dog w man utd :P czemu nie
» Sobota, 23 października 2010, 20:45 #140
Wazza10
Wazza10 pisze:
Z takim szmalem na spokojnie możemy polować na Bale'a, De Geę i Costę z Szachtaru Donieck. Fajnym transferem byłby ten cały Defour, który gra w bodajże Belgii.
» Sobota, 23 października 2010, 20:44 #139
medu
medu pisze:
to mój pierwszy komentarz także witam wszystkim :)

chciałbym coś napisać o transferach ale w zasadzie trzeba chyba się cofnąć i popatrzeć na naszą drużynę. Moim zdaniem SAF ma rację jeśli mówi, że skład jest kompletny. Trochę statystyki: United ma w kadrze 29 piłkarzy, inni główni rywale z ligi City 27, Chelsea 22, Arsenal 24, a więc mniej, po za Blackpool mamy najszerszą kadrę w lidze. moim zdaniem mamy też bardzo wyrównaną kadrę gdzie bez problemu na każdą pozycję znajdzie się co najmniej 2 piłkarzy, jeśli mielibyśmy kupić nowych graczy to trzeba sprzedać trochę starych, a skład który mamy w ostatnich latach dużo zdobył, ma doświadczenie itd. myślę że SAF pod tym kontem patrzy, na pewno szkoda mu sprzedawać graczy których zna, wiem czego się po nich może spodziewać i którzy potrafią wygrywać co udowodnili wielokrotnie. Tak więc moim zdaniem kwestia nowych transferów nie jest taka prosta. Paradoksalnie największym problemem naszej kadry jest to że jest taka wyrównana, napad: 2 piłkarzy światowego formatu , Owen który też pewien poziom reprezentuje i nie burzy się że wchodzi rzajdziej plus 2 młodych dosyc obiecujacych, pomoc ? mamy 5 graczy wycenianych prze transfermakt.de na ponad 18 mln euro plus scholes i giggs którzy trzymają poziom i gdyby byli młodsi na pewno byli by więcej warci (finansowo) obrona też jest dobra, świadczy o tym chocby fakt ile goli tracimy w lidze , dlatego myślę że ciężko będzie wzmocnić nasz klub. Po prostu skład jest mocno wyrównany.Większosc graczy o których piszecie nie zrobi różnicy. A jeśli mielibyśmy grac lepiej to potrzeba piłkarza który taką różnicę zrobi, osobiście uważam że mało prawdopodobne jest że ściągniemy kogoś takiego jak np Sneijdera czy Riberego. Takie transfery nie są łatwe jeśli naprawdę nie sypniesz kasą a SAF nie lubi tyle wydawac co podkreślał wielokrotnie. Reasumując patrząc realnie nie mamy co liczyc na jakieś spektakularne transfery w zimie bo albo nie bedą możliwe albo nie będą miały sensu - przynajmniej patrząc na obecny skład. Osobna sprawa to lato , wtedy pod znakiem zapytania stanie obecnośc w klubie VdS'a Giggsa Scholes'a Neville'a (ten akurat mniej gra) i Hargreaves'a. Wtedy SAF może się szarpnie. Sam jestem ciekaw czy zapłaci za kogoś ponad 30 mln żeby był piłkarz w MU który poza Rooney'm zrobi różnicę , a jak pokazał przykład Ronaldo wcale nie musial by byc to środkowy pomocnik.

ufff , trochę się rozpisałem , mam nadzieję że z tego potoku słów coś da się zrozumiec


pozdrawiam
» Sobota, 23 października 2010, 20:34 #138
Berbatov11
Berbatov11 pisze:
za taką sume to bym kupił
po 1. bramkarz - Akinfeev lub de Gea albo Neuer
p0 2. pomocników trzech - Sneijder , Hulk i Schweinsteiger
» Sobota, 23 października 2010, 20:25 #137
piter100000
piter100000 pisze:
nie wiem ile jest prawdy w tych domysłach o tym że Roo celowo tak zrobił aby pobudzić Glazerów do działania ale w moich oczach starcił bardzo wiele. a co do tych pieniędzy na transfery to jestem ciekaw czy ktokolwiek na OT widział je na oczy. jeśli są to fajnie i napisze poraz kolejny to co pisze od ponad roku że powinny zostać zainwestowane w klasowego rozgrywającego. a tak na marginesie to jeśli to jest prawda że teraz mamy taką kase do dyspozycji i kogoś za nią kupimy to wcześniejsze wypowiedzi odnośnie "dobrego serca rodziny Glazerów" odnośnie naszych funduszy transferowych były zwykłą bujdą i robiono wszystkich w balona że pieniądze z transferu CR7 są do wykorzystania.
» Sobota, 23 października 2010, 20:14 #136
bebe1990 pisze:
bebe1990
mam nadzieje ze to prawda bo naprawde sa nam potrzebne transfery jak chcemy odzyskac mistrzostwo i osiagna c cos w lidze mistrzów przydalo by sie nam kupic dwoch klasowych rozgrywajacych defour i sneijdera (veloso) a na skrzydla widzial bym witsela sancheza szkoda ze kolo nosa przeszedl na van der vaart fergi wolał kupic bebe za wieksze pieniadze niz byl wart van der vaart a benzema nie wiem czy by dal by sobie rade w angli zamiast jego wolal bym payeta moze grac jak skrzydlowy a takze napastnik
» Sobota, 23 października 2010, 20:30 #135
kempek
kempek pisze:
De Gea, Bale i Sneijder!
» Sobota, 23 października 2010, 20:09 #134
czerwonydevil
Mamy bujać w obłokach ?:D
ok:

De gea
Rafael-Vidić-Rio-Evra /Lahm
Valencia/Sanchez-Fletcher/Sneijder-Anderson/modrić-Nani
Rooney/Suarez-Berbatow/Aguero

To taka mała ironia z mojej strony dla małych i nie kumatych :D
» Sobota, 23 października 2010, 19:58 #133
AFCAMUFC pisze:
AFCAMUFC
to byłby atak marzeń
» Sobota, 23 października 2010, 20:53 #132
Yoroii
Yoroii pisze:
Po ostatnich wydarzeniach straciłem zaufanie do Roo. Ale poniekąd, to tylko dzięki niemu glazerowie się opanowali. Jego argumenty, że odejdzie, dopóki nie znajdą się w zespole gwiazdy, naprawdę podziałały. Teraz mamy 100 milionów do wydania w styczniu.

Musimy zakontraktować kogoś na bramkę. VDS stracił formę przed mundialem - Sketelenburg wygryzł go z pierwszej jedenastki Holandii. Ponadto za rok kończy mu się kontrakt. Jeśli nie chcemy by najlepsze perełki bramkarskie trafiły do Arsenalu czy innych zespołów z problemem podobnym do naszego. Kandydaci, według mnie są tylko dwaj: wspomniany wyżej Sketelenburg, już od dłuższego czasu grający piłkę na wysokim poziomie i De Gea z Atletico. Tyle że z De Geą to nie mamy pewności co do stałej formy. Wydamy na niego pieniądze a za rok forma pójdzie się j***ć. Moim faworytem jest zdecydowanie Skeletenburg.

Przydałoby się też jakiegoś skrzydłowego zakontraktować. Co prawda, jeśli Giggs zakończy karierę, mamy już duet - Nani i Valencia, tyle że obaj panowie są nieobliczalni co do łapania kontuzji. Przyda się 'trzeci' skrzydłowy.
Najlepszym wyborem jest Bale. Może grać w obronie i w pomocy (na skrzydle of korz). Z chęcią widziałbym go w pierwszym składzie zamiast Valencii. Obawy co do jego formy były już rok temu. Tyle że forma się utrzymuje. Czyli warto będzie wydać te 25-30 milionów.

Środkowy Pomocnik? Czemu nie! Scholes odchodzi na spoczynek, Carrick pewnie odejdzie do Sunderland bodajże. Anderson ma nierówną i nieobliczalną formę. Najchętniej to bym i jego sprzedał. Może do Porto? Sam chciał tam wrócić. Możemy na nim zarobić na oko około 20 milionów. A u nas się nie nadaje.
Co do tej pozycji w lato mieliśmy znakomite okazje. Sneijder i Ozil, tyle że nic nie wskazuje że holender zechce opuścić San Siro a Ozil już został nam zgarnięty sprzed nosa. W Evertonie widzę trzy perełki na tą pozycję, lecz są to defensywnie grający pomocnicy - Rodwell, Fellaini czy Cahill. Musimy znaleźć ofensywnego, rozgrywającego. Jacyś chętni? Raczej nie. Jakbyśmy mieli ostatecznie poszukać, to raczej kupić Danny'ego z Zenitu (podobno chce odejść, a talent to jest niewiarygodny) albo innego portugalczyka, Joao Moutinho. Albo popatrzmy na młodzież; jeśli władze widzą dla Gibsona miejsce w kadrze (czyt. nie chcą go wypożyczyć/sprzedać) to Ferguson popełni błąd jeśli go nie przyciśnie i nie postara się z niego zrobić gwiazdy.

Napastnik? Teraz raczej już nie, skoro mamy w formie Chicharito, oczywiście Berbę i częściowo Machedę, a Rooney pewnie niedługo wróci do formy, jak tylko brytyjskie media mu odpuszczą a my nie będziemy się do niego włamywać w zorganizowanych grupach.

Musi, ale to musi przybyć do nas Skeletenburg i Bale. Przynajmniej ta dwójka. Dla mnie są oni wręcz stworzeni do występowania w naszym trykocie. Nawet jeśli mielibyśmy wydać na nich po 30 milionów, opłaci sie.
» Sobota, 23 października 2010, 19:55 #131
pumbiks17
pumbiks17 pisze:
jak juz bujac w oblokach to bujac ! ja bym chcial: De Gea - Rafael, Rio, Vida, Evra, Nani, Fletcher, Sneijder/Gourcuff, Valencia, Aguero, Rooney!
» Sobota, 23 października 2010, 19:48 #130
swistek
swistek pisze:
Strzelił 3 bramy z Interem i od razu każdy go chce ? :D A dzisiaj był mecz z Evertonem i nic nie grał. :) dajcie spokój i się nie ośmieszajcie :D
» Sobota, 23 października 2010, 19:48 #129
Taurus
Taurus pisze:
Ja bym zrobił takie zakupy ;)
Bramkarz : Akinfeev/Gea
Obrona: Bale
Pomoc:Sneijder
Napastnik:Suarez/Torres
» Sobota, 23 października 2010, 19:46 #128
czerwonydevil
Ja piernicze, Wy piszecie, że bale jest wart 50 mln ? Chyba kpicie. nikt nie da za niego więcej niż 35 mln.

Ale przyznam, że na chwilę obecną to jeden z najlepszych na lewej pomocy.
» Sobota, 23 października 2010, 19:42 #127
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Vagner Love ? Mbia ? a po co nam oni ? najlepiej sciagnac piłkarzy sredniej lasy ? ;|

De Gea/Stekeelenburg , Sneijder/Goyurcuff , Rodwell
» Sobota, 23 października 2010, 19:37 #126
maxior773
maxior773 pisze:
Jak dla mnie to nie potrzebne są wzmocnienia tylko praca nad koncentracją bo zespół dobrze gra zazwyczaj ma korzystny wynik który jak ostatni idioci traci .
A jeżeli już coś działać na rynku to mądrze kogoś skutecznego ,kogoś kto może nie ma super formy tylko stałą formę (tak jak np. Higuain ,Fabregas ,Evra ,Valencia oczywiście to nie są moje propozycje transferowe tylko osoby z podanym kryterium )
Według mnie można by było ściągnąć (któregoś z tych piłkarzy) Gareth'a Bale'a ,Wilshere'a ,Cutinho (to zawodnicy o których trzeba by było się postarać i to nieźle)
Fajnie by było gdyby zaryzykowali z Quaresmą wiem ze od jakiegoś czasu nie reprezentuje żadnej formy ale myślę że z pomocą SAF'a by wrócił do formy nawet z Porto ( tak było z Valencia w Wigan nic a w Man Utd kluczowy zawodnik )
» Sobota, 23 października 2010, 19:34 #125
swiety1
swiety1 pisze:
puki nie zobaczę nie uwierzę i nie ma co się łudzić że w zimie będzie jakaś rewolucja w składzie bo żaden klub nie odda czołowego zawodnika co najwyżej przyjdzie jakiś pan X młody talent i ewentualnie Defour
» Sobota, 23 października 2010, 19:14 #124
OWEN7
OWEN7 pisze:
Akinfiejew 15,Alexis Sanchez 15 , M.Sakho 10 , Bale 25 ,LASS 15 Vagner Love 15 :)
» Sobota, 23 października 2010, 19:11 #123
bartusbebe
bartusbebe pisze:
Rasiaka i Smolarka do ataku a na bramke Strzeleckiego ze Sparty
» Sobota, 23 października 2010, 19:07 #122
juras1211
juras1211 pisze:
Po pierwsze to skład United obejmuje za dużo piłkarzy , ktorzy nic nie wnoszą do gry United ... zapchajdzury tak zwane . Taka taktyka była dobra na poprzednie sezony bo dzięki szerokiemu składowi SAF miał do dyspozycji praktycznie w każdym meczu kilku nowych rzemieślników gotowych do gry .. i dzięki CR i Rooneyowi , ktorzy nadrabiali gorszy poziom sportowy rezerwowych wygrywaliśmy . Odszedł CR , Rooney jest bez formy i widać od razu , ze w składzie mamy za mało piekarzy kreatywnych , mało piłkarzy z wysokim wyszkoleniem technicznym .
» Sobota, 23 października 2010, 18:47 #121
Piorun
Piorun pisze:
pewnie Fergie zakupi 10 takich jak Bebe :D
» Sobota, 23 października 2010, 18:45 #120
rooney1994
rooney1994 pisze:
no o to chodzi ;)
1.Bale mam nadzieje ze on do nas dołączy jest świetny
» Sobota, 23 października 2010, 18:44 #119
zgf1
zgf1 pisze:
Dzieki Ci Rooney :)
» Sobota, 23 października 2010, 18:44 #118
v93
v93 pisze:
jeśli to prawda to jeszcze będziemy dziękować Rooneyowi, chociaż nie uwierzę póki nie zobaczę. Pewnie ściemniali, żeby zatrzymać Roo w Manchesterze.
» Sobota, 23 października 2010, 18:39 #117
Lil
Lil pisze:
Najgorszy news jaki mógł się ukazać na tej stronie...

... teraz będzie 1.000 stron spamu - kupmy xxx bo mamy 100 mln. i będzie:

''Ja chcę Torresa'', ''Ja Suareza'', ''Mi starczy Sanchez, Luiz i De Gea'' ... aww...

Chociaż osobiście też znudziło mi się patrzenie na zakupy 18 latków, gdy na rynku są takie nazwiska jak der Vaart.

Teraz na rynku są Buffon, De Gea, David Luiz, Sanchez, Suarez, Vincente, Mata, Kun Aguero... no i jeszcze można wymieniać... zobaczymy kogo kupimy... Ribery? (max. 35 mln), Torres (max. 40 mln), Suarez??(max. 20 mln)...

... zobaczymy.
» Sobota, 23 października 2010, 18:38 #116
IceBox
IceBox pisze:
David De Gea to on powinien zastąpić Edwina i tylko on
» Sobota, 23 października 2010, 18:36 #115
kocio10
kocio10 pisze:
Jak to ma być prawda to przedewszytkim rozgrywający.

Nuri Sahin - niewiem czy to przypadkiem skrzydłowy ale to niezmienia faktu dobry jest. - max - 15 mln (oglądam czesto bundeslige to wiem na co go stać)

Damy De Zeuw - powiem jedno - kozacko gra - 20 mln

Luka Modrić - dobry rozgrywający stylem przypomina mi Andersona. - max 30 mln
» Sobota, 23 października 2010, 18:30 #114
Lil pisze:
Lil
To po co ci Moric jak jest Anderson?
Po co ci Sahin jak jest Fletcher?

Nam potrzeba skrzydłowego... i to na JUŻ.... (chociaż środek, i napad też bym wzmocnił i basta.)

Pofantazjujmy:
- Ribery, Torres, G.Bale - 100 mln xd

Z umiarem:
- Vincente, Suarez,

Pesymizm:
Sir Alex Ferguson: ''Mamy wystarczająco mocny skład''.
» Sobota, 23 października 2010, 18:41 #113
Marson pisze:
Marson
ja chyba bede pesymista w twoim przypadku ale poczekamy zobaczymy :)
» Sobota, 23 października 2010, 18:51 #112
sindziq
sindziq pisze:
uau, co z tego ze dostanie rekordowy budżet jak i tak stwierdzi, ze pilkarze dostepni na rynku transferowym sa zbyt drodzy.
» Sobota, 23 października 2010, 18:29 #111
fan11
fan11 pisze:
Rooney zdecydowanie za duzo zarabia
» Sobota, 23 października 2010, 18:23 #110
juras1211
juras1211 pisze:
haha ten powód prawdopodobnego odejścia Rooneya przez niby za słaby skład United TO BYŁ SKOK NA KASĘ ..... dzisiejsza wypowiedz Glezerow jest tylko po to , aby zatuszować ta cala sytuacje..
» Sobota, 23 października 2010, 18:20 #109
robcio855
robcio855 pisze:
Z realu prawdopodobnie chce odejść kaka to moze utd go kupi i snejdera i torresa to juz by była jakaś ekipa
» Sobota, 23 października 2010, 18:18 #108
kocio10 pisze:
kocio10
Taa i Ronaldo, Messiego, Robbena, Casillasa, Teveza to by bylaekipa gosci zenujace sa te odpowiedzi.
» Sobota, 23 października 2010, 18:32 #107
Ciniak1234
Ciniak1234 pisze:
Moim zdaniem potrzebny jest Snejder, znakomity rozgrywający;) i Bale, następca Wielkiego Giggsa, obaj lewo nożni, obaj z Walli i obaj zdobywają piękne bramki. I bym też pomyślał nad bramkarzem, tym z Atletico M. chyba De Gea się nazywa;) Ale kasy starczyło by tylko na Bale i Snejdera(po 50 mln za jednego) a bramkarz około 20mln. Ale jak by pięknie to wyglądało:De Gea- Evra,Ferdinand,Vidić,Rafael-Fletcher,Snejder,Gareth Bale,Nani/Valencia-Berbatov,ROONEY;] było by pięknie i efektywnie.
» Sobota, 23 października 2010, 18:18 #106
Gemit23 pisze:
Gemit23
Ale czopek z Ciebie ...
przecież Sneijder przedłużył kontrakt z Interem... żal
» Sobota, 23 października 2010, 18:19 #105
swistek pisze:
swistek
niektórzy za bardzo już bujają na jawie.. ; x
» Sobota, 23 października 2010, 18:25 #104
kocio10 pisze:
kocio10
Popierwsze Gemit23 juz to powiedzial a po drugie to Sneijder nie jest przypadkiem prawo nozny??
» Sobota, 23 października 2010, 18:33 #103
Gemit23
Gemit23 pisze:
Bardzo obiecująco to wygląda, można liczyć na zakup piłkarzy z klasy światowej, więc to jest bardzo dobra nowina.

Ja osobiście pozbyłbym się :

- Park No niestety, ale Park nie nadaje się na Premier League a w szczególności na Man Utd. Jest niestety ale słaby fizycznie, za długo czeka z decyzją i po prostu jest bez formy. Ile wyciągniemy ... około 6 mln funtów

- Owen swoje lata ma już za sobą, dla niego najlepiej by było jakby zmienił klub na średniaka PL lub nawet wyjechał gdzieś zza granicę. Mamy dużo napastników w zespole tym bardziej że najprawdopodobniej z wypożyczenia wrócą Diouf i Wellbeck. Chyba że się myle ... Za Anglika jakieś 5 mln dostaniemy.

- Następny jest Tomek Kuszczak powinien przejść to słabszego zespołu w którym mógłby regularnie grać. Za Tomka jakieś 6-7 mln funtów.

Na wypożyczenie :

Obertan - musi grać a w takim klubie jak Man Utd to niezbyt jest łatwe

Gibson - myślę że mu nie brakuje ambicji, tak samo jak Obertan powinien poprosić SAF'a o wypożyczenie ...

Macheda - to naprawdę świetny napastnik, który kiedyś w przyszłości będzie gwiazdą. Jednak Federico musi się cały czas rozwijać.

A teraz najciekawsze, czyli kto trafi na Old Trafford z moje pkt. widzenia :

- Igor Akinfiejew to klasowy bramkarz którego Ferguson powinien ściągnąć. Tym bardziej że pewnie po tym sezonie karierę zakończy Van de Sar. Myślę jakby Akinfiejew dostał propozycję gry w lepszym zespole na pewno by z niej skorzystał. Wartość. około 20 mln funtów

- Następnym graczem jest Alexis Sanchez z Udinese.
Niezwykle szybki, dobry technicznie, kreatywny gracz na pewno wzmocniłby nasz skład jeszcze bardziej. Na miejscu Fergusona nie kombinowałbym z ściągnięciem Defoura czy Afellaya tylko złożyłbym ofertę za Chilijczyka. Wartość - 25 mln funtów.


Czyli reasumując, wydajemy jakieś 45 mln. funtów i zyskujemy jakieś 17 mln
45 - 17 = 28 mln.
100 mln - 28 mln = 72 mln funtów nam zostaje, więc spokojnie jeszcze możemy pokusić się o jakąś gwiazdę światowego futbolu.

To są takie spekulacje transferowe ... możliwe że SAF nie dokona żadnego z wymienionych zakupów, ani żadnego gracza powyżej nie sprzeda.
Ale jak na mój gust to właśnie Ci gracze odejdą, zostaną wypożyczeni i przyjdą.

Pozdrawiam wszystkich fanów Man Utd
» Sobota, 23 października 2010, 18:15 #102
Sanitarium
Sanitarium pisze:
pamiętajcie !! To że Glazerowie dają kase to połowa sukcesu - bo wydaje mi się że nigdy jej nie skąpili ...

Ale najważniejsze to to czy SAF zdecyduje się na konkretne zakupy, nie ma co liczyć na jedną mega gwiazde - prędzej kilku dobrze zapowiadających się piłkarzy (i sam bym tak wolał) - ale wiemy wszyscy że SAF nie jest fanem wydawania dużych pieniędzy.

Co nie zmienia faktu iż cieszą takie informacje :-)
» Sobota, 23 października 2010, 18:10 #101
Saber
Saber pisze:
" 20.10.2010 do newsa Rooney potwierdza: Muszę odejść z United! Pokaż
Mi się wydaje ze to całe zamieszanie tylko po to aby sprowadzono kogoś do klubu bo obecna gra nie przynosi korzyści..."
» Sobota, 23 października 2010, 18:09 #100
Saber
Saber pisze:
Marek Hamsik z Napoli
Yoann Gourcuff z Olympique Lyon
Sanchez z Udine
Aguero albo ten Suarez
Owen, Park, Carrick
» Sobota, 23 października 2010, 18:08 #99
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
sanchez-udineza ma problemy finansowe
defur-dobry pilkarz zastepca scholsa
annan-defensywny pomocnik chyba rosnborg by duzo nie chcial
de gea- przypomina mi vander sara
afelay -w styczniu dostepny z wolnego transferu
» Sobota, 23 października 2010, 18:07 #98
Martin
Martin pisze:
Własnym oczom nie wierzę :D oby nie skończyło się na obiecankach.. po Glazerach wszystkiego można się spodziewać. One Love One United.
» Sobota, 23 października 2010, 18:01 #97
irzykus
irzykus pisze:
O transferch możecie teraz długo gdybać a w okienkach i tak się zdziwicie jak nie zobaczycie nikogo ze znanym nazwiskiem moge sie założyć
» Sobota, 23 października 2010, 18:00 #96
Kris91
Kris91 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 18:01

1. Aaron Lennon
2. Nuri Sahin
3. Gareth Bale
4. Ledley King
5. Bramkarz i napastnik

Co o tym myślicie?? Wiem że pewnie większość wolałaby jakieś gwiazdy no ale ja chętnie zobaczyłbym tych piłkarzy... Ale to nie cała lista :)
» Sobota, 23 października 2010, 17:59 #95
czqu pisze:
czqu
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 18:15

1. Nie. Jest bardzo dobry, ale brakuje mu głowy i z tego co widzę, ma tak już kilka sezonów.
2. Nie widziałem go za często. W poprzednich komentarzach pojawiał się Modrić - ograny ma Wyspach, ze świerzo kupionych rywalem do składu u Kogutów.
3. Gareth Bale raczej do nas nie przejdzie, odmówił już raz.
4. Ostatnio często kontuzjowany i dość wiekowy. Trzeba kogoś 25 i w dół.
5. Akinfeyev i Darren Bent
» Sobota, 23 października 2010, 18:14 #94
czerwonydevil
No to zaszaleli...
Bez wątpienia przydałyby się ze 2/3 transfery.
1. Priorytetem jest rozgrywający, mój typ to Modrić (wątpię, że odejdzie z Tottenhamu) lub Sneijder.
2. Skrzydłowy. po sezonie odchodzi Ryan i zostaną nam Antoś , Nani, Obertan, Park.
3. Zmiennik Rio. Po cholere się męczyć gdy on ma kontuzje ? Chyba widać porządnie jego brak w zespole. A poza tym Rio już do najmłodszych nie należy. Jakiś młody, ale DOŚWIADCZONY środkowy by się przydał.

I to chyba na tyle. Jeszcze bramkarz jest potrzebny, ale to może chyba w lato przyjść.

Szczerze to wątpię, że nasz Sir Alex wyda tyle kasy. Zapewne będzie to maksymalnie wydanie 30 mln i na tym koniec. Ale zobaczymy...
» Sobota, 23 października 2010, 17:58 #93
JasnaLiryka
JasnaLiryka pisze:
Ja tak myślę,że jak już SAF ma robić jakieś super ekstra transfery to przede wszystkim kogoś za Giggsa , Schoelsa i Van der Sara.

A pierwszym krokiem byłby tu rozgrywający , porządny rozgrywający.
» Sobota, 23 października 2010, 17:50 #92
CSI
CSI pisze:
na co nam skrzydlowi ??
mamy swietnie grajacego naniego i valencie jest jeszcze dobry obertan
jak juz kogos kupic to tylko rozgrywajacego i jakiegos napastnika
zobaczyliscie pierwszy raz bale w telewizji jak strzela 3 gole interowi i juz ze musimy gi miec ...
w jednym meczu strzeli 3 gole a potem przez 10 meczy nic nie strzeli
» Sobota, 23 października 2010, 17:46 #91
Fenek
Fenek pisze:
Nie ma się z czego cieszyć. Wy myślicie że Glazer te 100 mln w zdrapki wygrał?? Logiczne że weźmie nowy kredy co oznacza że będziemy zadłużeni o kolejne 100 mln.
» Sobota, 23 października 2010, 17:35 #90
matdevil pisze:
matdevil
Fenek :D zastanow sie jaki bank porzyczy pieniadze zadluzonemu Glazerowi nie boj sie te amerykance maja cos tm uciupane i traktuja te trasfery jako dobra inwestycje, Mam nadzieje bo jezeli sa na tyle glupi zeby nas jeszce bardziej zadluzac..
» Sobota, 23 października 2010, 17:39 #89
jarek879
jarek879 pisze:
zeby kupowac nowy to trzeba najpierw pozby sie kogos...poniewaz jest ograniczenie 25zawodnikow.wiec lewe skrzydlo rozgrywajacy i bramkarz reszta jest ok.pozbyc sie carrika.van der sar pewnie zakonczy teraz kariere
» Sobota, 23 października 2010, 17:32 #88
matdevil pisze:
matdevil
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 17:41

pozbyc sie Browna(z calym do niego szcunkiem) i dac ostatnia szanse Hargreavsowi, Carrick moze nie blyszczy ale jest pewnym zawodnikiem i jako zmiennik bedzie swietny PS: to mialobyc nizej :D
» Sobota, 23 października 2010, 17:40 #87
matdevil
matdevil pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2010 17:33

100 mln funtow to jakies 125 mln euro za takie pieniadze mozna kupic z 5 klasowych pilkarzy najbardziej potrzebny jest nam klasowy rozgrywajcy, wogole kreatywny pomocnik:

1. Modric
2.Defour
Jezli udalo by nam sie kupic tych dwoch zawodnikow to wydaje mi sie ze zmiescimy sie w granicach 50 mln euro i wystarcyz to w zupelnosci:

VDS-Rafael-Rio-Vidic-Evra-Valencia-Fletcher-Modric-Defour/Anderson-Nani-Rooney

Lawka: Carrick,Cleverley,Kuszczak,Smaling,Chicarito,Oshea,Berbatov

Wcale nie trzeb duzych pieniedzy zeby bylo pieknie :)
» Sobota, 23 października 2010, 17:31 #86
swistek pisze:
swistek
Tottenham nie odda Modricia.
» Sobota, 23 października 2010, 17:33 #85
matdevil pisze:
matdevil
United wiekszy klub niz Totenham oddalo Ronaldo i Beckhama gdyby Spursom zaproponowac odowiednia cene (30-35 mln) to podejrzewam ze by sie zgodzili, ale jezli nie to rownie dobrze moze byc Snejder
» Sobota, 23 października 2010, 17:34 #84
fant0mas
fant0mas pisze:
Kwota bardzo przyzwoita. Tego nam potrzeba. Wydaje mi się, że przede wszystkim trzeba pozyskać Garetha Bale'a. Znakomity lewoskrzydłowy, młody, ma ciąg na bramkę, a do tego uniwersalny, więc w razie draki może zagrać na lewej obronie. Mogliśmy kupić VDV w lecie no ale trudno, może inny Holender np. Snejder. Brakuje kreatywnego rozgrywającego w naszym klubie. To by było dobre posunięcie. Kolejnym logicznym wzmocnieniem byłby Rodwell. Solidny zawodnik w młodym wieku, może zagrać i w obronie i jako defensywny pomocnik, szczególnie jeśli miałby opuścić nas Carrick (oby bo mnie koleś denerwuje) i Hargreaves. Sanchez też byłby kolejnym wzmocnieniem, podniósłby rywalizację na skrzydłach, ewentualnie w ataku. W razie ewentualnych odejść bramkarzy potrzeba by było kupić jakiegoś nowego. David DeGea byłby idealnym rozwiązaniem, ewentualnie Neuer lub Stekelenburg. Jeśli miałby opuścić nas Owen to wśród kandydatów widzę: Gabriela Agbonlahora, Andy'ego Carrola, Darena Benta lub Jamie'ego Mackie.
» Sobota, 23 października 2010, 17:29 #83
Darusz pisze:
Darusz
jeszcze mozna kupic benzeme ktory i tak nie gra w realu i chyba mu to sie za bardzo nie podoba luis suarez dobry, moze tez walcott ? jest z kogo wybierac ale czy SAF kogos z nich kupi ??
» Sobota, 23 października 2010, 17:34 #82
swistek pisze:
swistek
Nikogo z nich. Benzema będzie dalej grzał ławe w Realu, Suarez ucichnie sprawa, a Walcotta nie odda Arsenal. :)
» Sobota, 23 października 2010, 17:35 #81
kk8191
kk8191 pisze:
jak patrze na niektore komentarze to mnie mdli ze niektorzy przeczytali ten news i zaraz wyobrazaja sobie nie wiadomo jakie transfery. to jest bardziej niz pewne ze Fergie jesli juz mialby kogos kupic to nie wyda tyle kasy, proste. Owszem tez jestem za tym zeby kogos kupic bo nie oszukujmy sie sytuacja w klubie ze skladem jest mieszana, mamy bardzo dobrych zawodnikow, ale niektorzy z nich nie maja doswiadczenia albo lapia szybko kontuzje. Osobiscie jestem za tym zeby srodek pola wypelnic, bo Giggs i Scholes powinni sie oszczedzac, a Anderson,Park i Carrick nie sprawdzaja sie ostatnio. Sa przeciez pilkarze ktorzy bankowo nie przejda a mimo to niektorzy z was pisza zeby ich sciagnac. Torres, Snejder, Benzema - zapomnijcie. Osobiscie przyznam sie, ze sam nie wiem kogo kupic nie chce wymieniac bo tak naprawde ciezko mi kogokolwiek wskazac.
» Sobota, 23 października 2010, 17:26 #80
swistek pisze:
swistek
Święte słowa.. jedyny mądry tutaj, co nie wymyśla bajek.

Dla mnie De Gea byłby dobrym zakupem oraz jakiś sensowny rozgrywający, tylko Ci lepsi grają w klubach skąd nie chcą odchodzić, ale wszystkiego się dowiemy w swoim czasie.
» Sobota, 23 października 2010, 17:29 #79
Pajo pisze:
Pajo
Prawda mi sie chce smiac jak czytam niektore :) To nie sa zakupy w fife czy innym managerze. Nie wystarczy sypnac 30 mil i juz gosc jest. To dopiero poczatek tak naprawde.
» Sobota, 23 października 2010, 18:06 #78
krav3n
krav3n pisze:
przeciez saf nie kupi gwiazdy... nigdy nie kupowal...
» Sobota, 23 października 2010, 17:24 #77
Damian90
Damian90 pisze:
Jak dla mnie środkowy pomocnik to będzie priorytet Fergusona i obstawiam że będzie to Defour bądź Sneijder gdyż oni najbardziej przypominają stylem Scholesa.Hargreaves z Carricikem oraz Andersonem to dla mnie jedna wielka nie wiadoma,z powodu licznych kontuzji i słabej formy nie można od dłuższego czasu polegać na tych zawodnikach,dlatego jakiś DM powinien trafić na OT.Najtrudniej jest wskazać bramkarza który mógłby zastąpić Edwina w przyszłym sezonie,tak czy inaczej mozna spodziewać się niespodzianek ze strony SAFa,oby samych pozytywnych :)
» Sobota, 23 października 2010, 17:06 #76
LiberaPL
LiberaPL pisze:
za 100mln mozna trochę powybierać kilka obiecujących , dobry i przydatnych zawodników
M.Bastos
J.Rodwell
Agbonlahor
A.Young
G.Bale
Snejder
mozna by tez kogos opchać

PS
przydał by się koleś z umiejętnościami P.Scholsa , ale takich juz nie ma : (
» Sobota, 23 października 2010, 17:06 #75
matdevil pisze:
matdevil
troche sie rozmazyles bo 100 mln funto to jakies 125 milionow euro, sam Bale jest warty 50 rodwel 25 Snejder 40 Bastos 20= wiec tylko tych 4 pilkarzy bylibysmy wstanie kupic :D
» Sobota, 23 października 2010, 17:25 #74
kocio10 pisze:
kocio10
Taa i może Messiego bo on 100 mln te komentarze mnie bawia.
» Sobota, 23 października 2010, 18:22 #73
Cleverley pisze:
Cleverley
kocio10 - Messi w klauzuli ma 250 mln i za tyle go chce Inter kupić.

Scholes - Cleverley :)
» Niedziela, 24 października 2010, 00:04 #72
martin86
martin86 pisze:
pożyjemy zobaczymy jeśli naprawdę SAF ma dostac te 100 mln funtów to przydał by się pożądny rozgrywający np Pjanic
» Sobota, 23 października 2010, 17:05 #71

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY