AKTUALNOŚCI

Rooney potwierdza: Muszę odejść z United!

Data 20 października 2010, 19:36 JoJo, skysports.com
Rooney potwierdza: Muszę odejść z United!
Czytaj więcej:
» David Gill
» Sir Alex Ferguson
» Wayne Rooney
A A A
W specjalnym, wydanym w środę wieczorem oświadczeniu, Wayne Rooney odniósł się do wczorajszych wieści, jakoby chciał odejść z Manchesteru United. Informacje te zostały potwierdzone przez zawodnika.

Zdaniem Rooneya, klub w związku z brakiem wzmocnień kadrowych oraz sytuacją finansową nie jest w stanie spełniać jego ambicji, przez co popularny Roo postanowił zmienić swoje najbliższe otoczenie. Wieści te negują opinię, według której powodem chęci odejścia z klubu miały być dużo większe zarobki.

- Spotkałem się w zeszłym tygodniu z Davidem Gillem i nie było on w stanie zapewnić mnie, że w przyszłości skład zasilą klasowi zawodnicy. Wtedy powiedziałem, że w takim wypadku nie podpiszę nowego kontraktu - rozpoczął Rooney.

Rooney dodał również, iż wczorajsze informacje podane przez sir Alexa Fergusona były dla niego zaskakująca: - Byłem bardzo ciekaw co ma w całej tej sprawie do powiedzenia sir Alexa. Trochę mnie to zaskoczyło.

- To wszystko prawda. Tak jak powiedział, wraz z moim agentem spotykałem się wielokrotnie z działaczami United na temat nowego kontraktu. Przez ten cały czas pytałem o to, czy dołączą do klubu inni, klasowi piłkarze. Chciałem mieć przez to potwierdzenie szansy na kolejne trofea w United.

- Nigdy nic innego nie mówiłem. W pełni szanuję klub. Patrząc na całą historię klubu oraz okres sześciu lat, jakie tu spędziłem jak mógłbym zachować się inaczej?

- Dla mnie chodzi tylko i wyłącznie o wygrywanie trofeów, tak jak to było zawsze pod rządami sir Alexa Fergusona. Myślę, że nie prosiłem włodarzy o zbyt wiele.

Rooney dopowiedział, że zawsze będzie miał wielki dług wdzięczności wobec sir Alexa: - Pomijając ostatnie trudności, wiem, że zawsze będę miał wobec niego ogromny dług wdzięczności. To wielki trener i mentor, który przez cały ten czas mnie wspierał od momentu, kiedy w wieku 18 lat trafiłem tutaj z Evertonu.

- Ferguson to prawdziwy geniusz. Dla dobra klubu chciałbym, aby był tu zawsze - zakończył.
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas
Peter Schmeichel w drugiej części w...



Poprzedni news:
Ferguson znowu broni van der Sara
Następny news:
Liga Mistrzów: Manchester United 1 - 0 Bursaspor

Komentarze (403)


DevilUnited
DevilUnited pisze:
Cuchnie mi tutaj lekkim editem mediów.Dziwna zmiana...Chęć pieniędzy i gry w ...Chelsea?:o
» Czwartek, 21 października 2010, 23:19 #400
juras1211
juras1211 pisze:
Jakby Rooney nie składał żadnych deklaracji , jakby nie dostał specjalnej szansy na specjalna role w klubie to bym jakoś to przełknął...... , ale jak przeczytałem to jego wczorajsze oświadczenie ... praktycznie stek bzdur nawet nie podkreślił tego jak wiele zawdzięcza kibica United to było jak sierpowy prosto w szczękę .
» Czwartek, 21 października 2010, 21:28 #399
osakar29
osakar29 pisze:
żal Rooney...jakie on ma ambicje w Manchesteru City to najwyżej z Lechem wygrają[i to nie koniecznie]
» Czwartek, 21 października 2010, 20:32 #398
matryba
matryba pisze:
Kolego Master123 jak chcesz to też możesz zmienić klub bo przecież chcesz zdobywać trofea. MU nigdy nie kupował gwiazd wielkiego formatu, a jakoś zawsze się takie rodziły na OT. A Ty zmień klub któremu kibicujesz na sreal, oni zawsze kupują gwiazdy, a i tak im jakoś to nic nie daje. Pozdrawiam.


"Kto jest teraz dziwką, Wayne? Coleen Ci wybaczyła, my nie"
» Czwartek, 21 października 2010, 20:00 #397
tom90
tom90 pisze:
Ciągle mówi o tym że che nowych klasowych piłkarzy w klubie i gra tylko dla trofeów ... Więc ja się pytam gdzie jest Rooney który zapewniał, że kocha United i chce tu grać zawsze i z dożywotnim kontrakcie.. Prawda jest taka że tu nie chodzi ani o trofea ani o nowych zawodników - sytuacja z pewnością jest związana ze zmianami w życiu prywatnym Wazzy. Sam sobie rozwalił małżeństwo, sam sobie rozwala ładnie zapowiadającą się karierę. On naprawdę mógł zostać legendą klubu, był moim ulubionym zawodnikiem - ta walka zaangażowanie w grze, ?miłość? do United... Jeżeli odejdzie to w moich oczach będzie skończony, z resztą chyba nie tylko w moich.
» Czwartek, 21 października 2010, 19:42 #396
nani32pl
nani32pl pisze:
moim zdaniem jak chce niech "wypier*ala" bo wkurza tylko ludzi odeszedl by rooney przyszedl by ktos kto przynajmniej jest w formie
» Czwartek, 21 października 2010, 19:37 #395
Cichy777
Cichy777 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2010 19:27

I co? Pójdzie do $ity? To na pewno bardzo ambitny klub i zdobędzie tam wiele trofeów... Chicałbym, aby Lech ich rozjechał i pokazał jak $$$ rzeczywiście mierzą wysoko... Marna wymówka Rooney'a. Jak chce odchodzić to trudno. Oby tylko za te pieniądze SAF sprowadził kogoś, kto jest w stanie go zastąpić(nie wiem, Suarez?).
» Czwartek, 21 października 2010, 19:25 #394
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Palicie się w tych komentach..., a newsa to chyba mało kto przeczytał. (do końca)
» Czwartek, 21 października 2010, 19:07 #393
juras1211
juras1211 pisze:
Wy chyba nie zdajecie sobie sprawy jaka wartość marketingowa ma Rooney , przecież to Anglik a to właśnie Anglicy pompują najwięcej pieniędzy w biznes związany z piłkę nożna.... tutaj w grę mogą wejść naprawdę duże pieniądze bo nawet jeśli nie zostałby sprzedany teraz to kiedy wykupi swój kontrakt będzie miał jeszcze większe wymagania jak teraz a co najważniejsze o wiele więcej zainteresowanych pracodawców jego usługami
» Czwartek, 21 października 2010, 17:56 #392
DoReK
DoReK pisze:
Co mu sie poprzewracalo to ja nie wiem ... Oby w poniedzialek jako 1 dzien tygodnia okazalo sie ze Roo nie odchodzi :D tak na dobry poczatek tyg. ^^
» Czwartek, 21 października 2010, 17:56 #391
DjBosiL
DjBosiL pisze:
Real w zeszłym sezonie dokonał wielkich wzmocnień i co? I nic!.
Nam nie potrzeba wielkich piłkarzy ( chyba że odejdzie Roo to za niego).
Jesteśmy rodziną!. Tu każdy pomaga innym ( Anderson-Bebe) jak i na boisku.
United to nie jest Tesco!. Tu sie nie kupuje piłkarzy tylko sie ich szkoli żeby byli najlepsi!. To i wspaniały trener jakim jest Ferguson sprawia że United jest najlepszy na świecie a nie żadne transfery!. Jeśli Roo nie może tego zrozumieć to trudno. Nam są potrzebni piłkarze którzy ufają Fergusonowi i reszcie piłkarzy a nie tacy którzy chcą transferów!!
» Czwartek, 21 października 2010, 16:51 #390
Master123
Master123 pisze:
Doskonale rozumiem Rooneya ja będąc na jego miejscu zrobił bym dokładnie to samo, nawet będąc kibicem MU. (rzecz jasna nie odszedł bym do chel$ea ani shit'ów) . Ale pora przejść do rzeczy . Oto skład w którym zdobywaliśmy puchary :

VDS

Evra Rio Vida Brown

Giggs/Nani Carrick/OH PS Ronaldo

Tevez Rooney

A co prawdopodobnie zobaczymy w przyszłym sezonie .

Kuszczak

Evra Rio/Evans Vida Rafael

Nani Anderson Fletcher Valencia/parkinson

leń groszek

Każdy by się 3 lata temu za głowę łapał , czemu SAF wystawia takie rezerwy . A teraz dla wszystkich przeszło to do porządku dziennego co jest chore, a prawda jest taka że za rok jak weterani odejdą na emeryturę , Roo odejdzie będziemy grali rezerwami i pseudo talentami .
I ja się teraz pytam co byśmy ugrali składem nr 2 2/3 lata temu ?
Podpowiem to co w tym sezonie 4 miejsce w lidze 1/8 LM w porywach przy farcie w losowaniu 1/4.

Właśnie dlatego nie dziwie się Roo że chce odejść bo jako gracz wielkiego formatu i ambitny po prostu musi to zrobić by nadal zdobywać puchary .
Mam tylko nadzieję że uszanuje kibiców i odejdzie poza Anglię najlepiej do Realu by można było znowu podziwiać jego grę w duecie z Ronaldo .

A teraz dzieci/"prawdziwi kibice" minusować ile wlezie , niech prawda boli !
» Czwartek, 21 października 2010, 16:46 #389
witek pisze:
witek
A pamiętasz jak odchodził Beckham? Ludzie wypisywali bardzo podobne rzeczy co ty teraz. Nie było bramkarza, nie było skrzydłowego ( po Ronaldo spodziewano się tego co teraz po Bebe ). Trochę wiary panowie! My jesteśmy United, nie jakiś tam klubik który dzięki wielkiej kasie właściciela kupuje największe nazwiska. To w tym klubie pokochałem ( ty widocznie nie )!

No i Ps. Leń groszek? O co ci chodzi?
» Czwartek, 21 października 2010, 18:35 #388
mikrofalowka pisze:
mikrofalowka
Leń to zapewne Berbatow a groszek to juz chyba wiesz :P
» Czwartek, 21 października 2010, 18:40 #387
Master123 pisze:
Master123
Zacząłem kibicować w 2003 roku czyli w momencie odejścia Beckham'a, podobał mi się styl gry i szczerze mówiąc nadal jest dość podobny ale nie o to chodzi w mojej wypowiedzi . Chcę po prostu przedstawić sytuacje Roo i klubu w danym momencie i to dlaczego nie potępiam w żaden sposób Rooney'a. Jednocześnie nie wątpię że kiedyś będzie lepiej , stwierdzam jednak fakt że na pewno nie nastąpi to szybko, druga sprawa chcę uzmysłowić niektórym w jakiej jesteśmy sytuacji kadrowej. Chcę zdjąć im z twarzy te różowe okulary . Ponadto ja kibicuję klubowi nie zawodnikom i po prostu twierdzę, że niektórzy są niegodni zakładać koszulkę MU i bynajmniej nie należy do nich Roo !
» Czwartek, 21 października 2010, 22:13 #386
adek870
adek870 pisze:
a nich odchodzi tylko zeby za ta kase co za niego dostana kogos kupil w koncu jakiegos porzadnego zawodnika a najlepiej kilku
» Czwartek, 21 października 2010, 16:20 #385
RealMadrytfan
moim zdaniem MU nawet jeśli sprzeda Rooneya to nie wyda pieniędzy za niego.
czytam tutaj propozycje Torresa, Suareza, itp.. moim zdaniem nic z tego nie będzie.
Real kupił CR od MU za gigantyczne pieniądze. Chyba nawet euro nie zostało wydane z tej puli. Przyczyna leży w trudnej sytuacji finansowej klubu.

Nie dziwie się Rooneyowi.. patrzy sobie jak gra jego były kolega Teves, czy Cristiano widzi, że są w klubach które inwestują, rozwijają się. Lepiej lub gorzej ale szukają sposobu na bycie najlepszymi..
Rooney ma ambicje i chyba mu się trochę nie dziwie.
Gdybyście pracowali w firmie, która nie inwestowała by w swój rozwój, nie dawała przyszłości, miała wizje upadku, to chyba szukalibyście innej firmy prawda?. Gdzie będziecie realizować swoje ambicje, cele, będziecie się rozwijać.
Piszecie o Giggsie, Scholsie, Nevillu owszem.. piłkarze legendy, ale oni zaspakajali swoje piłkarskie ambicje właśnie w tym klubie . Bo kiedy oni byli w wieku Rooneya, klub szukał, inwestował i wygrywał tytuły..

to tyle mojej opinii.. jeśli uradziłem to sorki..

pozdrawiam fanów MU
» Czwartek, 21 października 2010, 15:48 #384
garycahill1410
Oby Roo został!
» Czwartek, 21 października 2010, 15:25 #383
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Rooney ma rację władzom MU po prostu nie opłaca się walczyć o kolejne trofea bo to kosztuje. Pora sprzedać reszte klasowych graczy i uderzamy do Championship!
Ave Piłsudski!
» Czwartek, 21 października 2010, 15:16 #382
garycahill1410
co za bzdury wypisujesz?!
» Czwartek, 21 października 2010, 15:23 #381
Arothq pisze:
Arothq
gary.... czy ty nawet pytanie musisz kończyć wykrzyknikiem? Błagam przestań pisać te twoje durne komentarze bo naprawdę nic nie wnoszą i każdy z nich kończysz wykrzyknikiem jakbyś nie znał np kropki. masz skopiuj sobie trochę . . . . .
» Czwartek, 21 października 2010, 16:16 #380
szmatrix666
szmatrix666 pisze:
jakoś nigdy nie byłem przekonany do Rooneya
lubiłem go jako gracza United ale jakoś nie byłem jego wielkim fanem
a co do jego słów ze wymaga od klubu sukcesów w przyszłości to powiem dobryś gabryś
wymaga nie wiadomo czego a sam ostatnio nic nie pokazuje. na boisku jest bezradny, nic nie może zrobić a oczekuje manny z nieba.
poleciał na kase wiec dla mnie nie znaczy nic. poza tym jak ktoś tu już napisał nikt go nie kupi bo jest bez formy
kibice mu tego nie wybaczą
jestem pewny ze bedzie tego żałował
pozdro dla wiernych kibiców United
» Czwartek, 21 października 2010, 15:08 #379
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
Slowa Rooneya: Kocham ten klub i bede gral w nim tak dlugo ile beda mnie tu chcieli
Ja juz mu nie ufam...
» Czwartek, 21 października 2010, 14:56 #378
75th pisze:
75th
dokładnie nie po takich słowach, i tym co teraz robi/mówi. szok i zdumienie.
» Czwartek, 21 października 2010, 14:59 #377
DONPABLO
DONPABLO pisze:
ja mysle ze roo ma racje przeciez patrzac na nasz klub on teraz nie ma zadnych perspektyw do zdobywania nowych trofeow zawsze roo byl ambitny i widac ze chce wygrywac wiec nie dziwne ze przejdzie do nowego klubu ktory ma szanse na trofea barca,real,inter nie wierze zeby przeszedl do city bo on nie gra dla kasy
» Czwartek, 21 października 2010, 14:12 #376
masrzisz
masrzisz pisze:
a ja dalej wierze w to ze nie odejdzie tylko wezmie sie za gre i strzelanie bramek :) napewno gazety wiele przekolorowaly i Runy wcale niechce odchodzic :) United bez niego to nie bedzie to samo ; ( wiem ze odchodzili juz stad wielcy pilkarze ale Runy jest nasza wizytowka uwielbiam go za jego gre i wklad w kazdy mecz !
» Czwartek, 21 października 2010, 13:46 #375
psychiczny
psychiczny pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2010 11:04

nikt za nie go nie da 40 lub 50 baniek,no jedynie MC.MU straci na tym bo pewnie pojdzie max za 25 a jak go nie puszczą to za rok wykupi swoj kontrakt za 5 mln f.Watpie za pojdzie do MC pewnie wybierze chelsea lub real,z tego co czytalem nie chce opuszczac angl;ii
» Czwartek, 21 października 2010, 11:02 #374
Kam69 pisze:
Kam69
popieram, nikt nie da za Rooneya bez formy pieniedzy rzedu 50 mln f (chyba, że jest kretyn). najlepsi byli panowie z nsportu... 100 mln ojro :D nie wiem co oni palą ale dobrze to ryje beret hahaha :D
» Czwartek, 21 października 2010, 11:24 #373
jacomanufan pisze:
jacomanufan
ale za Rooneya który może i zapewne bedzie zabójczo skuteczny napewno ktoś sypnie. Trenerzy wiedza ile wart jest ten chłopak. Guardiola na bank dostanie zielone swiatło i mase Euro na niego. A tych milionów napewno nie przeznacza na spłate długu Glazerów. Kogoś kupić bedą musieli. No i mam nadzieje ze to beda wielkie nazwiska bo szczerze mowiąc to ktos taki własnie by sie przydał.
» Czwartek, 21 października 2010, 11:40 #372
Kam69 pisze:
Kam69
ok ok wiem o co kaman, to bedzie masa pieniedzy ale i tak nie taka duza jak w przypadku jego wysokiej formy, wtedy ta kasa byla by wrecz astronomiczna :O
» Czwartek, 21 października 2010, 15:21 #371
Skobel
Skobel pisze:
Zgadzam się. Niech sobie odchodzi i gra gdzie chce. I właśnie za te 50 baniek kupimy jakiegoś pomocnika i napastnika :P i by było super. Przecież United się nie skończy jak Roo odejdzie (;
» Czwartek, 21 października 2010, 10:49 #370
jacomanufan
jacomanufan pisze:
jak chce to niech od chodzi. Ma wolną wole i nikt go na siłe tu trzymał nie bedzie. Wiadomo będzie go brakowało no ale cóż. Ruuda też brakowało, jak Ronaldo odchodził to tez wszyscy piszczeli. Jeśli kiedyś zjawi sie ktoś jego pokroju to też bedzie musiał odejść lub w koncu zakonczyć kariere. A za te 50 baniek z jego sprzedaży napewno kogoś kupią bo wkoncu beda musieli. Pomocnik i napastnik i myśle ze nie bedzie sie czym martwic.
» Czwartek, 21 października 2010, 10:33 #369
myca
myca pisze:
szkoda bedzie ROO ale trudno a co do TEVEZA to nie ma mu sie co dziwic chlopak chcial grac a sir ALEX mu tego nie gwarantowal i tyle a ma napewno wiecej serca do walki niz BERBA ale nie twierdze ze bulgar jest nic nie wart ale wole TEVEZA a wracajac do ROO to lepiej jak zostanie a nie dolaczy do krystyny ma chlopak problemy i sam sobie nie potrafi poradzic a co za tym idzie marna gra a pomocy od ekipy i bliskich nie przyjmuje udaje ze wszystko jest ok
» Czwartek, 21 października 2010, 10:01 #368
Toms
Toms pisze:
Czekam co na to wujek dobra rada Cantona :D
» Czwartek, 21 października 2010, 09:43 #367
wDz
wDz pisze:
Jak masz odejść to odchodź wreszcie. Dzięki za to co zrobiłeś dla UTD i dowidzenia
» Czwartek, 21 października 2010, 09:28 #366
Elninio
Elninio pisze:
Magdalenka 8 ty chyba wiadomosci nie ogladasz w lepszym stylu odchodzi nazywajac SAF klamca i majac w dupie nas STUKAL sie do okola a skoro nie ma kontuzji to czego w poniedzialek nie by na treningu tylko gral w GOLFA ze swojim Manadzerem JEST FRAJER I TYLE NIEMA JUZ SZACUNKU DLA NIEGO
» Czwartek, 21 października 2010, 09:22 #365
magdalenaka8
magdalenaka8 pisze:
Jeżeli odejdzie (a wciąż mam nadzieję, że tego nie zrobi) to robi to w o wiele lepszym stylu niż tevez. Dla Roo zawsze miałam i będę miała szacunek. Zrobił dla nas naprawdę dużo, ale już nawet nie chodzi o gole, tylko o to, że w swoją grę zawsze wkładał serce, nawet jak nie miał formy to walczył. Pogubił się, bywa...a Manchester United da radę i bez niego (choć naprawdę będzie go brak, myślalam, że zostanie kiedyś takim kapitanem jakim był Keano)... To tylko jeden zawodnik, zobaczcie ilu się ich przewinęło w naszym ukochanym klubie -zawsze się podnosi.
» Czwartek, 21 października 2010, 08:24 #364
spOntan
spOntan pisze:
Zdobył tyle trofeów z MU, 2 razy był w finale LM z czego 1 zdobył, i dla niego ten klub nie ma ambicji?! Nieudolne wybrnięcie z sytuacji $$$
» Czwartek, 21 października 2010, 08:11 #363
damianz5
damianz5 pisze:
Moim zdaniem jeśli chce odejść to jego sprawa zrobił wiele dobrego dla United i po co go krytykować , trudno wyobrazić sobie Manchester bez niego ale damy rady tak jak dawaliśmy jak odchodził Beckham czy Ronaldo .
Przy okazji niezła kasa za niego bedzie i może kupimy w końcu rozgrywającego

Glory Glory Man United !!
» Czwartek, 21 października 2010, 08:11 #362
zbyszek7
zbyszek7 pisze:
hmm...
musze przyznac ze z podziwem czytam te wasze obelgi!
przeciez jeszcze kilka miesiecy temu gdy Rooney strzelil dla MU 30 goli, wszyscy pisaliscie "co by bylo gdyby nie Roo?" i ze Ronaldo juz nie jest potrzebny bo mamy Rooney'a
Teraz gdy Wazza kompletnie sie zalalmal, choc to tylko i wylacznie jego wina - kazdy potrafi go obrazic.
Rooney zawsze najpierw pomyslal, a pozniej cos zrobil wiec nie dziwie sie ze po tej seksualnej aferze on a zwlaszcza jego zona mogliby pozostac w Manchesterze. Tutaj wcale nie chodzi o to ze MU nie kupuje gwiazd. Roo jest zdruzgotany tym co zrobil i chce jak najszybciej uciec stad, zeby zapomniec.
a dodajac teraz troche waszej nienawisci to moze wybrac dwa miajsca: Man City gdzie gwiazd mu napewno nie braknie (no i kontrakt tez bedzie nienajgorszy) albo sloneczna Hiszpanie gdzie laski sa jeszcze bardziej gorace :D
w kzdym badz razie: Wayne Rooney dzieki za to co zrobiles dla Man Utd !
» Czwartek, 21 października 2010, 05:58 #361
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Jacy wy jesteście poje_ani - Popieram Rooneya nie ma perspektyw więc nie ma sensu grać w takiej drużynie złożonej z 40 letnich weteranów i 20 letnich "potencjalnych" gwiazd... Piszę od dłuższego czasu że wzmocnienia są niezbędne i jak widać Rooney ma podobne zdanie... Nie dziwię mu się. Mam wrażenie że Ferguson nie jest do końca w pełni sił umysłowych skoro twierdzi że mamy "silny skład" silny skład to ma Chelsea, Inter i Real my mamy gówniany skład w tej chwili a po odejściu Wayne'a będziemy mieli ch_jowy skład...
No ale najlepiej go zwyzywać że jest zdrajcą, lub że "leci na kasę" - szkoda mi was dzieci...
» Czwartek, 21 października 2010, 01:15 #360
urbanex
urbanex pisze:
prostak i tyle w temacie
» Czwartek, 21 października 2010, 00:51 #359
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Idź do Barcy i poczekaj aż Nani i spółka zaczną grać. (oby Torres również). Może wtedy przejrzysz na oczy, ale będzie już za późno.
» Środa, 20 października 2010, 23:59 #358
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Napewno wazza zalazl za skórę fergiemu ale ja bym się jeszcze nie spieszył. Jeszcze dobrych kilka tygodni to okna transferowego może jak zacznie grać i strzelać to zmieni decyzj. Szkoda gdyby odszedł do realu , bo tam by nic z niego nie zostało podobnie jak kaka czy beckham. Wierze ze się opamieta, mam taka nadzieje, modlę się bo tylko torres mógłby go zastąpić a kasa pewnie zniknie albo fergiemu powie ze mamy silny skład
» Środa, 20 października 2010, 23:50 #357
mario8
mario8 pisze:
A mogliśmy przycisnąć Roo i nie czekać do końca MŚ tylko jeszcze przed z nim kontrakt przedłużyć on wtedy był by w stanie przyjąć każdą ofertę
» Środa, 20 października 2010, 23:43 #356
sebastian80mufc
Cóż...Byłem przekonany,że Wayne do końca kariery zostanie w United.Że za jakiś czas będzie wymieniany w jednym szeregu z Giggsem,Scholesem,że o innych legendach nie wspomnę bo brakło by czasu.Wielki to piłkarz.Widziałem w nim fundament przyszłych sukcesów Manchesteru United.Do tego ambitny,po rozmowie z Gillem usłyszał,że nie ma mowy o transferach.Nie jest lwem salonowym ani intelektualistą,przemawia na boisku .Zazwyczaj skutecznie.Taki Giggs jest w klubie akurat od momentu,gdy zacząłem kibicować United.Nigdy nie spotkałem się z wypowiedzią Ryana ,typu-nie podoba mi sie,nie ma wzmocnien i odchodzę.A moim skromnym zdaniem,w latach świetności Walijczyk mimo wszystko znaczył dla nas więcej niż obecnie Wazza.w 1994 w dzień 1 listopada Barca rozgromiła United u siebie 4-0.Szpakowski przymierzał wówczas Ryana do Barcy i Realu.W 2003 w zimie Moratti robił wszystko ,by nakłonić lewoskrzydłowego do transferu do Włoch.Bezskutecznie.Trochę czuję niesmak.To jest piłka i jak w życiu,każdy szuka nowych wyzwań.Tylko co innego,gdyby Rooney stwierdził przykładowo - w wieku powiedzmy 25 lat będe chciał odejść.Ok.Każdy brał go za symbol przywiązania do barw klubowych a tymczasem mamy,co mamy.Scholes miał kiedyś ofertę z Katalonii.Gary Neville gdy wygrywamy,szczególnie z Liverpoolem,cieszy się jak dziecko.Trochę Rooneya rozumiem,bo pieniędze po oddaniu Cristiano poszły wiadomo na co,troche jednak boli forma rozstania.Zapewne trafi do panteonu sław naszego klubu,ale miejsce w pierwszym szeregu zarezerwowane będzie dla innych.Manchester United nie upadnie po upadku Rooneya.To nie te czasy,gdy po odejściu sir Matta rozpoczęła sie równia pochyła.Będziemy funkcjonować dalej i doczekamy sie jeszcze sukcesów.Wypada życzyć powodzenia temu brzydalowi z gorszej części Liverpoolu.Wole pamietać go jako wielkiego piłkarza, anie imprezowicza i erotomana.Bardziej będzie mnie bolało gdy odejdzie Giggs,a tu przemawia przeze mnie przede wszystkim niedowierzanie.Pozdrawiam
» Środa, 20 października 2010, 23:40 #355
mario8
mario8 pisze:
Nie tak postrzegałem Rooneya. Ale proszę niech odchodzi raczej już nie wystąpi w MU a to oznacza że gdy przejdzie do nowego klubu będzie kompletnie bez formy. Mimo wszystko szkoda że na przestrzeni ostatnich 3 lat tak mocna ekipa się rozsypała trudno mamy długi więc Roo nie dostanie lepszego kontraktu ani nie dokupimy gwiazd bo za co?
» Środa, 20 października 2010, 23:40 #354
Quba18
Quba18 pisze:
Ja przytoczę refren piosenki, którą wątpię aby ta gwiazdka znała, ale idealnie pasuje do tego kim jest Rooney, a więc:
"Mniej niż zero
Mniej niż zero
Mniej niż zero
Mniej niż zero"

Od dziś tym jest dla mnie Rooney i nawet gdyby został i strzelał bramki jak na zawołanie jak w poprzednim sezonie nie zmienię już swojego zdania o nim!
» Środa, 20 października 2010, 23:36 #353
Klimaa
Klimaa pisze:
Taki typ zawodnika, nie stanie się legendą United. Mam nadzieję że odejdzie z Anglii, nie chciałbym widzieć go w koszulce innego angielskiego klubu. Jestem ciekaw co prezesi mieli na myśli że klasowi zawodnicy nie dojdą, to jakby zapowiedź suchych lat niczym Liverpool. Pieniądze za Rooneya z ewentualnej sprzedaży no i słynne środki za Ronaldo powinny być dostępne dla Alexa i klub powinno wzmocnić minimum 2 klasowych graczy jeden do formacji ataku do środka pola. Mam nadzieję że to chwilowy przestój. Jednak cały ten problem jest wynikiem działań Glazerów, kiedy wreszcie zrozumieją że są tutaj zbędni..
» Środa, 20 października 2010, 23:34 #352
andzik89
andzik89 pisze:
Nie ma co debatować, mimo jego ogromnych i niezaprzeczalnych zasług odchodząc z United stanie się tylko jednym z wielu, a nie jedynym i niepowtarzalnym.
» Środa, 20 października 2010, 23:21 #351
Deninho13
Deninho13 pisze:
Roo ty prostaku!! Myślisz tylko o sobie, masz wyje***ne na drużynę, historię i wszystkich kibiców MU!! Jeśli odejdziesz to mam nadzieję że już nigdy nie trafisz do siatki!!
» Środa, 20 października 2010, 23:18 #350
Quba18
Quba18 pisze:
A ja Wam mówię, że czeka nas teraz przebudowa składu. :)
» Środa, 20 października 2010, 23:14 #349
juras1211
juras1211 pisze:
a ja bylem przekonany , ze zostanie w United na zawsze ... naprawdę bylem tego pewny
» Środa, 20 października 2010, 23:08 #348
nosveratu pisze:
nosveratu
Jak wielu z nas, w końcu mówił o tym sam Rooney niejednokrotnie...
» Środa, 20 października 2010, 23:19 #347
Kapizak1
Kapizak1 pisze:
No tak, w City będzie miał ogromną gwarancję wygrywania trofeów...
» Środa, 20 października 2010, 23:02 #346
prot
prot pisze:
1. Wayne pewnie z tych samych powodów postanowił zrujnować sobie życie osobiste - brak transferów i polityka klubu.

2. Czy nie w takim samym składzie Manchester grał o pół-finał z Bayernem w zeszłym sezonie? Czy wtedy to nie była klasowa drużyna grająca o najwyższe cele?

3. Wayne, co Ty zrobiłeś w ostatnim czasie dla klubu ażeby ten mógł walczyć o najwyższe cele?

4. Szkoda, że o braku motywacji wspomina dopiero kiedy jego forma to jej brak.

5. Colleen forgave you, Wayne, we won't.

Im szybciej odejdzie tym szybciej atmosfera się oczyści i wszyscy będą mogli skupić się na grze a nie na kolejnej brazylijskiej telenoweli.
» Środa, 20 października 2010, 22:54 #345
Azut20
Azut20 pisze:
Według mnie chodzi o to co teraz mówi jak również o całą tą sytuację z angielską gazetą , i niestety musimy się przygotować na najgorsze czasy w United. Jak Gill mówi że nie bd sprowadzani klasowi zawodnicy to też bym tak zareagował jak Wazza. Więc ja mu się nie dziwie.
» Środa, 20 października 2010, 22:51 #344
eleven
eleven pisze:
Panie Wazzo, pragnę przypomnieć, że to właśnie TY jesteś jedną z największych gwiazd w tym zespole. Wiec co tu robią twoje słowa : "Powiedział mu, że w przyszłości skład nie zasilą klasowi zawodnicy. Wtedy powiedziałem, że w takim wypadku nie podpiszę nowego kontraktu - rozpoczął Rooney." Pomyśl trochę, walnij się w klatę, pocałuj herb ManU jak zawsze to robiłeś i zostawaj tu!
» Środa, 20 października 2010, 22:43 #343
vadero pisze:
vadero
herb "manu" to sam sobie możesz całować
» Czwartek, 21 października 2010, 16:22 #342
Azut20
Azut20 pisze:
Panowie i panie nie ma co tu dużo mówić. Na miejscu Rooneya sam bym odszedł. Ale niech najpierw by nie mówił że kocha ten klub itd itd.
» Środa, 20 października 2010, 22:40 #341
rejbar
rejbar pisze:
W sumie ma rację, niech dalej żałują pieniędzy na klasowych graczy ;/
» Środa, 20 października 2010, 22:30 #340
RioGrande
RioGrande pisze:
Ewentualne odejście Rooneya to byłby doprawdy ogromny cios dla United. Należy zastanowić się kim, i czy w ogóle da się zastąpić zawodnika, który w pojedynkę wygrywał nam mecze w zeszłym sezonie. Wydaje się, że jedynym napastnikiem reprezentującym poziom zbliżony do Wayne'a, którego sytuacja klubowa jest na tyle niestabilna, by w ogóle spekulować o jego odejściu jest Torres. Niestety wydaje się także, że z oczywistych powodów Hiszpan nie opuści Anfield. Na dzień dzisiejszy nie widzę zawodnika "do wyciągnięcia", który z miejsca byłby w stanie wskoczyć do drużyny, bo nowa jakość jest jej potrzebna od zaraz! Z drugiej strony, czy pieniądze z ewentualnego transferu Anglika zostaną przeznaczone na wzmocnienia, czy na spłatę długów Glazerów? Po odejściu Cristiano też miały być transfery, jest bezdomny. Nie mam nic do tego chłopaka, ale staje się on niejako symbolem polityki transferowej prowadzącej na manowce. Oddajemy lekką ręką piłkarzy, którzy decydują o obliczu drużyny, nie sprowadzamy na ich miejsce wartościowych następców, a i z wychowankami szału nie ma. Rozumiem, że Ferguson musi dyscyplinować zawodników za takie akcje, jak ta, której "bohaterem" jest Rooney, ale w obecnej sytuacji, kiedy klub jest na zakręcie, nie jest rozsądnym posunięciem decyzja o pozbyciu się jej motoru napędowego. Ktoś przytomnie zauważył, że Rooney nie strzeliłby tylu goli w zeszłym sezonie, gdyby nie asysty innych członków zespołu. Spójrzmy jednak prawdzie w oczy. Kto ma wykańczać te podania? Berba, który wykorzystuje potrzebuje 5-6 sytuacji, żeby strzelić gola, czy może Owen, który jest cieniem samego siebie sprzed 4-5 lat? Nie ma szans.
» Środa, 20 października 2010, 22:29 #339
rvn10 pisze:
rvn10
a może Suarez,ma podobny styl do Wayna, może on go zastąpi...
» Środa, 20 października 2010, 22:34 #338
RioGrande pisze:
RioGrande
Nieźle kombinujesz, ale to chyba mimo wszystko nie ten rozmiar kapelusza.
» Środa, 20 października 2010, 22:39 #337
cantona27
cantona27 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2010 22:23

nic się z tym nie zrobi niech odchodzi wcale mu się nie dziwie te zadania nałożone na niego i wymagania były za duże to nie jest NBA gdzie jeden gracz może zdobyć mistrzostwo rooneya przytłoczyły obowiązki megagwiazdy. ale jednak jak lubie fergusona, to jestem zdania, że to on powinien odejść już na emeryturę pewnie większość z was się z tym nie zgodzi znając życie ale to jest moje zdanie, to on teraz bardzo miesza nikt inny trzeba dać szanse młodszemu pokoleniu managerów.
» Środa, 20 października 2010, 22:21 #336
Wbl pisze:
Wbl
Czasami myślę że są Ferguson spisał się przez tyle lat słabo .Są trenerzy którzy by wygrywali o wiele więcej niż on ale z drugiej strony tego nigdy się nie dowiemy.Mam nadzieję że nie mam racji
» Środa, 20 października 2010, 22:25 #335
Wbl
Wbl pisze:
Nigdy w życiu nie powiedziałbym że ROO odejdzie a już na pewno nie w ten sposób.To wzmacnianie składu klasowymi zawodnikami to jakiś nonsens zupełnie nie szanuje swoich kolegów z drużyny , a większość goli które strzelił były z pierwszej piłki ,czyli ktoś mu to dogrywał a on tylko jak sęp dobijał.Co racja to racja to racja że Roo umiał się znaleźć w odpowiednim miejscu i czasie jak nikt inny.Rozczarował mnie okropnie.Jego forma nie jest nawet zadowalająca więc nie ma nawet prawa wypowiadać się o kolegach.Jak mu się nie podoba to niech wypierdziela ale zostawia swój "ukochany" zespół w bardzo ciężkim momencie.
LOVE UNITED!!
» Środa, 20 października 2010, 22:06 #334
sebcio32
sebcio32 pisze:
ehh. Miałem nadzieje że ta chwila nigdy nie mastąpi :(
» Środa, 20 października 2010, 22:03 #333
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Wezcie nie piszcie głupot...Jak gra Anderson i ten przeklęty Park to on ma dość.Idzie do Chelsea i tyle..szkoda no trudno
! Za rok bedziemy grali w Lidze Europejskiej z Parkami i innymi ....
» Środa, 20 października 2010, 21:59 #332
rvn10 pisze:
rvn10
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2010 22:05

Dziecko uspokój się,mama nie dała ci żarcia czy co ? Jeszcze się zdziwisz, jak zdobędziemy tytuł....mocno w niego wierzę
» Środa, 20 października 2010, 22:04 #331
DevilFan pisze:
DevilFan
poprostu nie jest kibicem prawdziwego zdarzenia i tyle rvn10 ;)
» Środa, 20 października 2010, 22:08 #330
Arothq pisze:
Arothq
co prawda są to zawodnicy united, i nie powinno się po nich jeździć w taki sposób, ale co by nie powiedział carrick jest cieniem samego siebie przez ostatni i aktualny sezon, ostatnie 2 mecze jednak podobały mi się w jego wykonaniu, ale to nie wystarczy ;/ Cały poprzedni sezon gdy dostawał piłkę, bardzo często ją trafił, albo wycofywal mimo dobrze wysuwających się zawodników, zero kreatywności było.

Park czasem zagra ładnie ale przeważnie mu nie idzie, może i za*****ala jak głupi i cięzko pracuje na boisku, jednak w żadnym z ostatnich meczy w których grał nie widziałem ani jednej jego wrzutki, niema pomysłu jak przedostać się na pozycję dogodną do dośrodkowania, gdy już pędzi kawałek i ma przeciwnika na drodze nie próboje nic zrobić tylko zbiega do środka i najczęściej traci.

Anderson - cóż, w niego jeszcze wierze, wielu spisało go na straty, ale widać że chłopak próboje coś kreatywnie zagrać, pomysł dobry wykonanie gorsze jak narazie, ale przynajmniej próbóje, z czasem może się poprawić, w defensywie również ciężko pracuje, naprawdę z meczu na mecz widać drobne postępy

Taki jest mój punkt widzenia na wymienionych wyżej zawodników oraz MC16 z wcześniejszych postów.
» Środa, 20 października 2010, 22:48 #329
DevilUnited
DevilUnited pisze:
No zaje***

Grajcie sobie dalej w 1 składzie z Andersonem,Parkiem,Carrickiem to daleko nie zajdziemy.Tracimy gwiazde i to już koniec.

ALe oczywiscie Ferguson woli słabych bo mało kosztują.Niedługo kontrakt z United podpisze Mariusz Lewandowski za co Ferguson uzna za transfer dekady !
» Środa, 20 października 2010, 21:57 #328
gaju78
gaju78 pisze:
Z niewolnika nie ma pracownika. Nie on pierwszy i nie ostatni. Szacunek za to co zrobił dla United. Jak chce to niech odchodzi i tak damy radę. NIe ukrywam,że ta wiadomość mnie zszokowała ale płakał po nim nie będę.Pzdr.Gaju78
» Środa, 20 października 2010, 21:50 #327
LoveMUFC
LoveMUFC pisze:
Moze ktos z United by z Rooneyem pogadał i przekonał go do zostania. Np. Rio lub Scholes czy Giggs. Moze to by skłoniło do przemyslenia.
» Środa, 20 października 2010, 21:48 #326
DevilFan
DevilFan pisze:
D z i e k u je m y
D z i e k u je m y
D z i e k u je m y
Stracił moj szacunek lecz zawsze bede go lubial i dobrze ze zwlekalem z kupnem koszulki United bo chcialem z Rooneyem ... Wole juz Chicarito albo Naniego ;||


@HEJ! TTLBTG KOLEGO JUZ MI NIE WYPOWIESZ TEGO ZE WSPOMNISZ WSZYSTKIE KOMCIE W ZWIAZKU TAAKIM IZ ROONEY POZOSTANIE :)
» Środa, 20 października 2010, 21:48 #325
talir pisze:
talir
"lubiał"... proszę od tego oczy bolą. LUBIŁ, a nie "Lubiał"
» Środa, 20 października 2010, 22:11 #324
DevilFan pisze:
DevilFan
cicho nic się nie stało.
» Środa, 20 października 2010, 22:28 #323
Hefasto
Hefasto pisze:
Dzięki redaktor za usuwanie moich niezbyt ambitnych postów,bo coś zamulam dzisiaj,ale to się już nie powtórzy ;) A nawiązując do tematu to gdyby Rooney odszedł jednak do City to byłoby jak policzek zarówno dla klubu jak i kibiców.
» Środa, 20 października 2010, 21:47 #322
berbatovMU
berbatovMU pisze:
A wiecie kogo bym zobaczył na jego miejsce Zlatan Ibrahimović (wiem Ze to nie możliwe ale fajnie pomarzyć)
» Środa, 20 października 2010, 21:44 #321
godas115
godas115 pisze:
Szkoda troche jak odejdzie !!
No ale kupi sie Torresa i git
» Środa, 20 października 2010, 21:44 #320
dominoza93 pisze:
dominoza93
Gdyby Torres do nas przeszedł to zachował by się ie lepiej niż Roo, jeżeli odejdzie (ciągle ta nadzieja :D).
» Środa, 20 października 2010, 21:47 #319
dominoza93 pisze:
dominoza93
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2010 21:49

Gdyby Torres do nas przeszedł to zachował by się ie lepiej niż Roo, jeżeli odejdzie (ciągle ta nadzieja :D).
Przepraszam za podwójny post, nie wiem jak to się stało.
» Środa, 20 października 2010, 21:47 #318
ManUfan94
ManUfan94 pisze:
Kurcze nie jestem w stanie zrozumieć zachowania Rooneya!! Dla niego najważniejsze są trofea tak jakby ManU miało się wypalić;/ Ja wierzę że zmienimy właścicielów i wrócimy na właściwy tor.
» Środa, 20 października 2010, 21:43 #317
smok77
smok77 pisze:
Ej czemu Rooney chce odejśc z MU?? jakie on ma problemy?? Powiem mi to ktoś??
» Środa, 20 października 2010, 21:40 #316
BroneK1878 pisze:
BroneK1878
Czytać nie potrafisz ? ;p
Roo chce zdobywać puchary a United nie moze mu tego zapewnić gdyż nie ma zamiaru sprowadzać klasowych graczy.
» Środa, 20 października 2010, 21:42 #315
smok77
smok77 pisze:
Ej czemu Rooney chce odejśc z MU?? jakie on ma problemy?? Powiem mi to ktoś??
» Środa, 20 października 2010, 21:39 #314
ManUfan94
ManUfan94 pisze:
Takiego zawodnika jak Rooney nie zastąpimy;/ Będziemy mieć problemy...
» Środa, 20 października 2010, 21:38 #313
Endo
Endo pisze:
Dzisiaj na OT śpiewają:
'Who's the whore now Wayne?'
'Colleen forgave you, Wayne, we won't"

Nie ma odwrotu Rooney jest przegrany.
» Środa, 20 października 2010, 21:37 #312
jacek2
jacek2 pisze:
nie nie powiesi sie ale tak kara i co z tego a moze ciebie to nic ze rooney ma united w dupie
» Środa, 20 października 2010, 21:33 #311
Paczek90
Paczek90 pisze:
No i spełniły się nasze najgorsze oczekiwania....
Szkoda...Rooneya podziwiała zawsze, myślałam, ze jak oświadczał ze zostanie w United na zawsze to tak będzie...
» Środa, 20 października 2010, 21:29 #310
hajski087
hajski087 pisze:
i znalazł się geniusz ludzie trener taki jak ferguson ma tyle doświadczenia co wszyscy razem wzieci trenerzy z angielskich klubów i takie siury jak ci niektórzy co się wypowiadają to dla mnie są żalośni..prowadzac ten zespol wie na co go stac nie potrzebne sa gwiazdy wazna jest druzyna durniu
» Środa, 20 października 2010, 21:29 #309
Hefasto pisze:
Hefasto
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2010 21:35

Już wywnioskowałem,że do Rooneya ;) mała zamułka ;P
» Środa, 20 października 2010, 21:35 #308
Hefasto
Hefasto pisze:
Mimo,że od początku sezonu gramy bez Rooneya to w ofensywie nie jest źle.
2 bramki na mecz w lidze to dobry wynik.Kto Rooneya zastąpi?-Berbatov,jak narazie najlepszy sezon na Old Trafford,Nani dosłownie rozwija się w oczach,Hernandez-transferowy strzał w 10-tkę.Macheda z meczu na mecz coraz lepiej.Jeżeli czegoś będzie brakowało to formy i skuteczności Roo z zeszłego sezonu.W tym nie pokazał nic.
» Środa, 20 października 2010, 21:26 #307
devilsince1997
Przeżywałem już wiele odejść wielkich piłkarzy z Manchesteru. Apeluje do młodych kibiców żeby uzbroili się w cierpliwość bo zapowiada się kilka lat posuchy w naszym klubie. Nie ukrywam że jestem zszokowany tą wiadomością ale tak już bywa. Może przesadzam: Fuck you Wayne !!
» Środa, 20 października 2010, 21:25 #306
nigels11
nigels11 pisze:
Beckham odszedł United miało popłynąć .... Ronaldo odszedł też mieliśmy popłynąć.... Jak chce to niech odejdzie , szkoda tak klasowego zawodnika ale nie można nikogo na siłę zatrzymywać. Zastępca Roo znajdzie się , Ferguson to wielki trener. Mam nadzieje tylko że nie przejdzie do City, moim zdaniem tam grają wyłącznie dla kasy ;p takie jest moje zdanie.
» Środa, 20 października 2010, 21:25 #305
hajski087
hajski087 pisze:
panowie..kibice manchesteru..weyne rooney jest niesamowitym piłkarzem..nikt z nas nie może temu zaprzeczyć..mimo wszystko nie można mu mieć za zle jego decyzji ,zrobił dla nas bardzo dużo wygrał dla nas wiele meczy wraz z nasza wspaniała drużyna ..ale myślę ze decyzja o odejściu z old trafford nie zależala od niego dobrze wiecie ze to sir alex wyznacza tu reguły.. to sir alexa reguły mi się podobają a nie piłkarzy bo szkoleniowiec jest numerem 1 pamiętajcie
» Środa, 20 października 2010, 21:23 #304
Deluxe
Deluxe pisze:
I w ogóle Roo w tej sytuacji to samolub i egoista. Jak można odchodzić, odwracać się tyłkiem do drużyny, widząc, że ta chwilowo przechodzi kryzys i nie wygrywa wszystkiego jak maszyna, a ma swoje potknięcia? Powinien być z tą drużyną, której tak wiele zawdzięcza. Ale nie to nie. Jego wybór. Jego strata ;)
» Środa, 20 października 2010, 21:21 #303
JasnaLiryka
JasnaLiryka pisze:
Z jednej strony to trochę go rozumiem.
United i polityka transferowa SAFa nie przewiduje na przyszłość jakiś konkretnych transferów. Roo po prostu chce wygrywać w doborowym towarzystwie od którego będzie mógł się uczyć i rywalizować, a w United na chwilę obecną to z doświadczonych napastników mamy Owena - staruszka i Berbatova. No i do tego dochodzi hajs.
Nie mam do niego żalu,że odchodzi i będę mu kibicował dalej. Mam tylko nadzieję,że "nie skrzywdzi" nas kibiców oraz MU odejściem do City.Szacunek za to co zrobił dla drużyny. Myślałem,że w tym sezonie będzie próbował "pobić sam siebie z poprzedniego sezonu".Jednak się pomyliłem...
Tak czy inaczej z Rooneyem na ataku czy bez niego United będzie wciąż
United. Jedni odchodzą drudzy przychodzą.

W przyszłości jednak liczę na odmienną politykę klubową SAFa.
» Środa, 20 października 2010, 21:19 #302
Ekscelencja
Ekscelencja pisze:
Wniosek jest jeden: nadchodzą ciężkie czasy dla United ;/ Wkrótce (oby jak najpóźniej) odejdą Nasi najważniejsi ludzie. Czy to przez kwestie finansowe, brak trofeów czy też po prostu na emeryturę. Ale mamy coś czego nikt Nam nie zabierze... piękną historie i tradycje! Cała nadzieja w młodzieży, ale jedno jest pewne... jak już podniesiemy się z kolan to nikt nie zakwestionuje Naszej wielkości!

Glory Glory Man Utd!!
» Środa, 20 października 2010, 21:18 #301
Jackylee
Jackylee pisze:
Trzeba go było sprzedać w końcówce tamtego sezonu, więcej kasy by się zgarnęło.

Kiedyś Roo mówił że na zawsze zostanie w United, widocznie kłamał...
» Środa, 20 października 2010, 21:17 #300
Kasza90
Kasza90 pisze:
Dla mnie jest skonczony. podziwialem go za to jak szanowal United ale po tych slowach brak jakiegokolwiek szacunku mimo tego co zrobil dla klubu odchodzac udowodni ze nie liczy sie klub a pieniadze. jesli naprawde kocha United i chce dla klubu jak najlepiej zostanie, jesli nie to zegnamy i nie chcialbym byc w jego skorze jesli kiedykolwiek wroci z inna druzyna na OLD TRAFORD bo kibice mu tego nigdy nie wybacza..
» Środa, 20 października 2010, 21:17 #299
olszak93
olszak93 pisze:
Teraz piłka to biznes :)
Niestety Roo woli być pomiotem w Realu niż legendą w MU ....
Jak kto woli...

PROSZE WAS O JEDNO NIE BĄDŹCIE JAK KIBICE LFC PODCZAS SAGI Z MASCHERANO ... NIE MOWCIE ZE ROO JEST TAKI , SIAKI CZY OWAKI ...

POKAZMY NASZA SIŁĘ , BECAUSE WE ARE UNITED !!
» Środa, 20 października 2010, 21:16 #298
Timmy71
Timmy71 pisze:
No i dziwicie się, że w ostatnich meczach brakowało nam koncentracji, morale upadło, skoro w szatni był taki kwas?

Dobrze się stało, że już wszystko jasne. Teraz chłopaki wiedzą, że mogą liczyć tylko na siebie, a nie łudzić się, że Rooney 'odzyska formę'. Wiadomo, że nie odzyska, bo nie chce już dla nas grać.

Alleluja i do przodu! Nie zdziwiłbym się, gdybyśmy teraz dopiero zaczęli naprawdę grać. Wywalić zgniłe jabłko z koszyka, żeby nie zarażało innych i będzie dobrze.
» Środa, 20 października 2010, 21:16 #297
marylin
marylin pisze:
Real jest dla Ciebie. Oni co chwila dokonują zanczących wzmocnień. Powodzenia. Granie raz a 5 meczy to przecież szczyt Twych marzeń. I Puchar Króla po sezonie :D
» Środa, 20 października 2010, 21:15 #296
rvn10 pisze:
rvn10
i raz na 7 lat 1/8 LM hehe
» Środa, 20 października 2010, 21:16 #295
rvn10
rvn10 pisze:
Panowie spokojnie,jeszcze będzie żałować opuszczenia MU,zresztą bardzo chciałbym widzieć na jego miejsce Suareza,genialny zawodnik trochę podobny do Wayna
» Środa, 20 października 2010, 21:13 #294
Sanchez pisze:
Sanchez
O tak Suarez to jest to.! ;D
» Środa, 20 października 2010, 21:19 #293
marylin pisze:
marylin
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2010 21:29

Tylko nie Suareza. Dobry to jest z niego bramkarz to chyba że na tą pozycję
» Środa, 20 października 2010, 21:29 #292
Wojtas78 pisze:
Wojtas78
hehe widze że na mundialu albo wtopiłeś kase w meczu Ghana - Urugwaj albo kibicowałeś Ghanie ;]
» Środa, 20 października 2010, 21:50 #291
Deluxe
Deluxe pisze:
Wydaje mi się to zbyt płytkie. Nie wierzę po prostu, że opuści United i kolegów z drużyny dla kasy i poklasku. W głowie mi się nie mieści, jak można odwrócić się dupą do przyjaciół z klubu, gdy tylko coś zaczyna iść źle. Tak, to, co pokazują od paru spotkań Diabły to nie ta magia, do której nas przyzwyczaili, ale wiem, po prostu jestem pewna, że to tylko chwilowy kryzys. Wszystko szybko wróci do normy. Mamy świetnych zawodników, co z tego, że większość z nich to nie gwiazdy na miarę Ronaldo czy Becksa? Rooney to po prostu zwykły zdrajca, w takim układzie chyba nie można mówić, że jest Czerwonym Diabłem. Już nie. Bardzo mi z tego powodu przykro, bo zachował się po prostu jak niedojrzały emocjonalnie kretyn. To, że mu się w życiu prywatnym nie powodzi - z jego winy zresztą - upoważnia go do robienia czegoś takiego? Co on ma w tej głowie? Pustkę. I żałuję, naprawdę, że tą swoją głową nie strzeli dla nas już zapewne zbyt wielu goli, o ile w ogóle jakiegoś jeszcze zdoła z siebie wykrzesać. Wiem jednak, że zrobi mu się głupio, gdy utkwi w chociażby City, które NIGDY United nie dorówna. Diabły (te prawdziwe!) będą zgarniać wszystko. Nani to nasza wielka nadzieja. Berba, Javier... Oni wszyscy są godni bycia tu, na Old Trafford. Rooney też był. Nie rozumiem, jak mógł zmarnować coś tak wspaniałego dla kasy i sławy ;/
Glory Glory Man United!!
» Środa, 20 października 2010, 21:11 #290
Deluxe pisze:
Deluxe
Poza tym z klubem nie jest się tylko dla trofeów. Jeśli nie traktuje się drużyny, trenera i innych jako osób, które tylko pozwalają pomnażać majątek, wszystko jest okej i można znieść chwilowe potknięcia kolegów z zespołu. Kasa nie jest najważniejsza - zwłaszcza dla niego, wielkiej gwiazdy, która ma umiejętności i klasę. A przynajmniej tą klasę miała. Bo obecnie zachowuje się jak dupek. Nic do dodania. Nie mam pytań.
» Środa, 20 października 2010, 21:14 #289
75th pisze:
75th
Popieram, miał tu wszystko, mówił wielkie rzeczy a robi głupoty. Tak jak napisałeś, pokazał jak strasznie jest niedojrzały. Jest mi strasznie smutno nie tylko z powodu odejścia światowej klasy piłkarza, ale osoby, którą wszyscy uważaliśmy za prawdziwego Diabła godnego noszenia czerwonej koszulki, bo na to wszystko wskazywało. Nie umiem opisać wszystkich emocji jakie mną szargają. Rozumiem ambicję, ale to już jest przesada. Nie mieści mi się to wszystko w głowie... nie wierzę, że ten zawodnik mówi to wszystko... jakaś masakra.

Druga rzecz, która mnie zastanawia to jak naprawdę SAF zareaguje w oknie transferowym na takie straty jakie poniosła ta drużyna przez ostatnie 2 lata.
» Środa, 20 października 2010, 21:21 #288
gogi195
gogi195 pisze:
bez Rooneya manchester jest nikim , jak by nnie Rooney to w zeszłym sezonie nawet drugiego miejsca by nie było
» Środa, 20 października 2010, 21:11 #287
rvn10 pisze:
rvn10
Nie bój się ktoś go na przyszłość zastąpi :)
» Środa, 20 października 2010, 21:14 #286
Sanchez pisze:
Sanchez
No tak Rooneyowi zawdzięczamy wiele...
Ale jak by Rooney teraz odszedł to sadzę że MU szukało by kogoś na jego miejsce.
» Środa, 20 października 2010, 21:16 #285
zielony14 pisze:
zielony14
rok temu był ronaldo...kilka lat temu Ruud więc każdego da się zastąpić.
» Środa, 20 października 2010, 21:53 #284
Iwan711
Iwan711 pisze:
DLA MNIE I TAK BĘDZIE NAJLEPSZY !
» Środa, 20 października 2010, 21:10 #283
Sanchez pisze:
Sanchez
O tak.!
Rooney to wciąż Rooney.
Ale ta wypowiedź jest trochę nie na miejscu;/
» Środa, 20 października 2010, 21:13 #282
Hefasto
Hefasto pisze:
Sam nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć.Niby Ferguson chce go zatrzymać w klubie,ale wątpię,że to się uda.Ile byśmy za niego nie wzięli większość kwoty,jak nie cała pójdzie na spłatę Glazerowskich długów :|
Jakiej decyzji by nie podjął będę go szanował za to co zrobił dla United.Jedno jest pewne-era piłkarzy,którzy grali całą karierę w jednym klubie po 15-20 czy więcej lat przeminęła bezpowrotnie.Jednak gdziekolwiek by nie poszedł życzę mu powodzenia!
» Środa, 20 października 2010, 21:07 #281
monnie
monnie pisze:
już mam powoli dosyc szumu wokół jego osoby. zostanie - fajnie, jeśli jednak odejdzie - podniesiemy się.
i jeszcze jedno: nie musiał tego ogłaszać tuż przed meczem, to mogło źle wpłynąć na resztę drużyny.
» Środa, 20 października 2010, 21:07 #280
Sanchez
Sanchez pisze:
To nie może być prawda...
Nie mamy nikogo w miejsce Roo.;(
Uwielbiam go.! Nie chce żeby odchodził.
Totalna załamka...
» Środa, 20 października 2010, 21:06 #279
goghetta
goghetta pisze:
już bardzo długo kibicuje Man Utd, praktycznie od kąd pamiętam ale nie pamiętam kiedy usłyszałem tak fatalną wiadomość owszem gdy odchodził CR7 byłem zły, gdy odchodził Tevez byłem zły, cofając sie dalej gdy odchodził Nistelrooy i jeszcze inni ale nigdy nie byłem tak zły jak teraz... czuje, że w moim ukochanym klubie dzieje sie cos nie dobrego ale mam nadzieje że "geniusz" SAF zrobi coś aby Wayne został ma OT bo nie ma lepszego i tak wszechstronnego oraz młodego z takim doświadczeniem napastnika jak on. To że żąda on zakupu klasowych piłkarzy to nie ma racji bo po swoim przykładzie i kolegów jacy z nim grali i grają powinien wiedzieć jakich zawodnikow wyszukuje i trenuje Manchester United - najlepszy klub pod wodzą najlepszego trenera sir Alexa Fergusona i powinien wiedziec ze nie kazdy klub utrzymuje kilku letnia passe zwycięstw a United wygrało 3 razy z rzędu Premiership nie wspominając innych trofeów, teraz mała przerwa i co on udaje niewiadomo kogo i odchodzi zamiast pomóc wygrać United, oooo tak sie nie robi jak sie kocha klub. Mam tylko nadzieje że jego zamiar jest tylko chwilowy i spowodowany kłopotami jakie przechodzi oraz niewysoką forma jaką prezentuje, mam nadzieje ze przemysli to i zostanie... pozdrawiam wiecznych fanów RedDevils ;)
» Środa, 20 października 2010, 21:01 #278
jacek2
jacek2 pisze:
walne go w pesie 11 na rezerwe i pogram Berbą i Hernandezem juz sie nie gra dla klubu tylko sie patrzy ile kasy z tego będzie szacunek dla nego wielki co zrobil ale takie cos po proatu słów brak zero szacunku dla klubu zero lojalności stawiałem go tam gdzie Giggs , Scholes , Neville a tera wypina dupe i do zobaczenia
» Środa, 20 października 2010, 21:00 #277
ROONEYZOSTAN pisze:
ROONEYZOSTAN
co kara , napewno rooney sie powiesi bo u ciebie na rezerwie bedzie

błahahahhahahah
» Środa, 20 października 2010, 21:06 #276
Kynys
Kynys pisze:
jestem zawiedziony totalnie... to wszystko co mówił wcześniej że:
"kocha klub" , "chce tu zakończyć karierę" to wszystko kłamstwo...
szkoda..
» Środa, 20 października 2010, 21:00 #275
LuisNani94
LuisNani94 pisze:
ManUTD 1-0 Bursaspor...

Fenomenalny Nani 7 min bramka :DD

Co do tematu ... niech idzie z tego United bo aż mi go żal jest ... wielka "gwiazda" stroi fochy... niech wypieprza do $realu albo Cwelsi !!

Za tą kasę co odejdzie niech kupi Suareza i git majonez !!
» Środa, 20 października 2010, 20:59 #274
jonolek pisze:
jonolek
to że Roo odchodzi to nie znaczy że musisz obrażać inne kluby...
» Środa, 20 października 2010, 21:15 #273
prawdziwydlagry
i co powiesz teraz? / na przyszłość: zważajcie na słowa zanim coś stanie się faktem, bo potem będzie Wam głupio jak teraz :) chciałbym zobaczyć miny tych zawziętych na Rooneya, kiedy trafi pierwszą bramkę na Old Trafford i te dziesiątki tysięcy kibiców będą skandować Jego imię :)
» Wtorek, 26 października 2010, 16:20 #272
Drenus
Drenus pisze:
Takie słowa to policzek dla piłkarzy pokroju Scholesa, Giggsa czy Neville'a, którzy przez całą swoją karierę oddani byli temu klubowi, na dobre i na złe. Rooney wielokrotnie powtarzał, że chce się stać ikoną klubu, jak oni. Ten przypadek pokazuje, że w dzisiejszych czasach coraz trudniej o oddanych piłkarzy.
Chociaż trzeba przyznać Wayne'owi, że jest wychowankiem Evertonu, a nie naszego klubu.
Wydaje mi się, że SAF to przewidział. Na miejsce RVN przybył Rooney, na miejsce Beckhama Cris. Teraz mamy Valencie i Javiera, pozostaje nam tylko wierzyć w Alexa.

Racjonalnie myśląc, trzeba jak najwięcej $ wyciągnąć z transferu Roo. Tylko w przeciwieństwie do pieniędzy z transferu Cr, te pieniądze MUSZĄ iść na wzmocnienia. Potrzebny nam jest rozgrywający z prawdziwego zdarzenia oraz bramkarz. Z niewolnika nie ma zawodnika, w footballu powoli znika miejsce na sentymenty. A coraz większą władzę mają pieniądze. Niestety.
» Środa, 20 października 2010, 20:58 #271
roki2008 pisze:
roki2008
Dokłądnie. Tak jak już wcześniej mówiłem Rooney moze im piłki w czasie treningu podawać!
» Środa, 20 października 2010, 21:00 #270
kkkamil
kkkamil pisze:
W dzisiejszym świecie piłki nożnej jest bardzo ale to bardzo mało światowej klasy piłkarzy którzy zostają jak klub nie osiąga sukcesów np Cesc Fabregas, a tak to idą za kasą przykład Man City, Real lub do takich klubów jak Barca w którym wiedzą że mogą coś osiągnąć
» Środa, 20 października 2010, 20:57 #269
roki2008
roki2008 pisze:
Nani - to jest przykład piłkarza, który zapieprza i nie gada farmazonów o braku wzmocnień tylko sam chce być wzmocnieniem dla United!! Należy mu się bramka w każdym meczu za poświęcenie, a Roo.... szkoda gadać nie chce się chłopakowi w tym sezonie i szuka pracodawcy, który mu da większą kasę. Zapraszamy do pana Florentino Pereza, o ile wygrasz rywalizację z Higuainem
» Środa, 20 października 2010, 20:56 #268
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Dla mnie Rooney był jest i będzie znakomitym zawodnikiem jestem jego fanem i to raczej się nie zmieni. Uważam , że Wayne nie za bardzo wie co mówi. Czego brakuje mu w Manchesterze United przecież gra na znakomitym stadionie , jego menadżerem jest sam sir Alex , a zespół jest stworzony z kompletnych graczy typu Giggs Nani czy też Vidić i Ferdinand.Jest w najlepszej lidze na świecie więc nie wiem o co chodzi Rooneyowi. Owszem może w Realu zarabiałby więcej , ale ten zespół jest stworzony z gwiazd kupionych z dobrych klubów co jak widać nie popłaca przykładem jest mecz Królewskich z Lyonem gdzie bardzo mocnym składem a mimo to przegrali na wyjeździe i na Santiago Bernabeu wywalczyli tylko remis może się mylę ale dla mnie lepszego zespołu od Manchesteru United nie ma i koniec !!
» Środa, 20 października 2010, 20:54 #267
crisr7 pisze:
crisr7
Zgadzam się.
» Środa, 20 października 2010, 20:55 #266
Werker999
Werker999 pisze:
NANI Cudowny gol, kolejny z lewej nogi. :)
» Środa, 20 października 2010, 20:53 #265
kogut7
kogut7 pisze:
O kołyski az po grob jedna wiara jeden klub Manchester United !! :D
juz niegdy nie kupie koszulki Manchesteru Utd jak kupiłem ronaldo to odeszedł teraz rooney !!
trzymajcie sie kibice MAN UTD
» Środa, 20 października 2010, 20:51 #264
manutd666
manutd666 pisze:
I Ty brutusie...

gdyby nie to, że Ferguson wierzy w młodzież to nigdy nie osiągnąłby takiego poziomu

Najelpiej niech rozppierddolą ten klub w chu...
Sprzedajcie Naniego, Ferdinanda, Vidica

Najlepiej niech Bebe sam wychodzi na boisko....
» Środa, 20 października 2010, 20:51 #263
nosveratu
nosveratu pisze:
Brawo panie Wayne!
Te argumenty o braku chęci wygrywania trofeów są lekko mówiąc... śmieszne! Czy Manchester United to WBA? Jego celem jest utrzymanie się w lidze czy jej wygranie? Nie no po prostu nie wierzę... Chciał zostać legendą United, a zostanie pośmiewiskiem, kiedy United po raz kolejny wygra ligę...
Przecież Diabły wygrały ligę 3 razy po kolei, a w poprzednim sezonie zabrakło nam tylko punktu, więc to oznacza, że potrzebujemy klasowych zawodników? Rooney tym samym twierdzi, że United składa się z samych słabych piłkarzy i tylko on jest tym KLASOWYM...

Nie wierzyłem, że do tego może dojść, ale myślę, że teraz już jest po nim...

Ryan Giggs, Gary Neville, Paul Scholes - tak to są legendy, byli z United na dnie i na samym szczycie, nigdy nie chcieli odchodzić, chyba, że na emeryturę, dla nich mam ogromny szacunek, największy do Giggsa.

Mimo wszystko kocham Manchester United, jestem zawiedziony Rooneyem, bo widać, że nie jest zbyt inteligentny i nie wiem co przez to chce osiągnąć, ale jego sprawa.
Każdy to wie nawet przeciwnicy United (ci poważni ludzie), że Manchester ot tak nie zniknie ze szczytu tabel i będzie rywalizował z najlepszymi.
» Środa, 20 października 2010, 20:50 #262
Diegoo1878 pisze:
Diegoo1878
Lepiej bym tego nie ujął! :)
Co sobie teraz mają pomyśleć inni piłkarze MUFC? Że są beznadziejni a Rooney to jedyna gwiazda tego zespołu? Ktoś tu chyba nie myśli co mówi...
» Środa, 20 października 2010, 20:59 #261
manutd666 pisze:
manutd666
Spójrzcie na Juventus, prawdziwe legendy przeszły z nim nawet przez 2 ligę!
Nigdy nie zapomnę jak Buffon powiedział, że po prostu nie mógł opuścić przyjaciela w biedzie...
» Środa, 20 października 2010, 21:11 #260
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Nie moge uwierzyć że takiej klasy zawodnik wypowiada się jak gówniarz... Przypomniał mi się Tevez, tyle że Wayne o wiele więcej zrobił dla nas, dla klubu... Nie moge się z tym pogodzić, to mój ulubiony zawodnik. Na pewno jest mu ciężko, ale czy odejście z Manchesteru United to rozwiązanie? Bo ja rozwiązania w tym nie widze. To, że MU obecnie nie zdobyło ważniejszych trofeów to nie powód... No nie wiem już co napisać. Nie wiem czy dzisiaj usnę.
Pozdrawiam was.
» Środa, 20 października 2010, 20:49 #259
MatiMU10
MatiMU10 pisze:
Momentalnie Cie znienawidzilem. A był moim ulubionym zawodnikiem wogole. Dopiero co mówił ze nigdy nie odejdzie. Drugi Figo
» Środa, 20 października 2010, 20:48 #258
nosveratu pisze:
nosveratu
No to widać jaki z Ciebie kibic...
» Środa, 20 października 2010, 20:52 #257
TevezC
TevezC pisze:
Jak go inaczej nazwać niż frajer?

Człowiek, który pokazywał na każdym kroku przywiązanie do klubu... kibice go wręcz wielbili...

Niejednokrotnie zapewniał, że do puki będą go chcieć w United, to on zostanie, że tak kocha nasz klub...

A tu co? Nagle mu się przypomniało, że nie ma transferów.

Ostatnią dużą kasę na transfery wydaliśmy chyba przy zakupie Berbatova... no i jeszcze Valencia. To już wtedy mówiono, że to koniec wielkich zakupów transferowych. Drużyna zmieniła politykę i Roo dobrze o tym wiedział... ale teraz mu się w tyłku oczywiście pali :/

Frajer!
» Środa, 20 października 2010, 20:48 #256
ercraft pisze:
ercraft
sam jesteś frajer.
» Środa, 20 października 2010, 20:58 #255
Werker999 pisze:
Werker999
ercraft -> czy mi się wydaje czy mamy obrońcę Rooneya w sądzie? Tak, mamy, Ciebie. Przestań płakac w poduszkę tylko wyjdź i wybierz sobie najfajniejsze fora innych klubów spośród: Chelsea, barcy, Realu i Man city bo tam właśnie pójdzie Rooney.
» Środa, 20 października 2010, 21:07 #254
ercraft pisze:
ercraft
Werker999-> tak, bronię Roo. teraz, kiedy ma odejść ( i NIKT tak naprawdę nie wie dlaczego) wszyscy po nim jadą zapominając ile mu zawdzięczamy. przenosić za Rooneyem to ty się możesz chłopcze. ja w tym czerwonym bagnie tkwię już niemal 15 lat i nie takich przeżywałem.
boli tylko, że znaczna część "kibiców" zapomniała w jednej chwili ile ten chłopak dał nam radości.
ja urazy nie żywię, dziękuję mu za te 6 lat na OT i bezlik pięknych zagrań. chce odejść (czy też MUSI) - nie wiadomo. United radziło sobie przed nim - poradzą sobie i potem. ja mu życzę jak najlepiej.
» Czwartek, 21 października 2010, 14:11 #253
DevilxDevil pisze:
DevilxDevil
Ercraft - popieram .

A do komenta, to jak coś takiego może pisać osoba o nicku "TevezC" ? Rooneya pamiętają niektórzy z ostatnich 2-3 lat...ja go pamiętam jako 16-letniego chłopaka, który w Evertonie robił takie rzeczy, że głowa mała.
» Czwartek, 21 października 2010, 18:55 #252
Tomak92
Tomak92 pisze:
Tak jak powiedzialem, latem spodziewam sie wielu zmian. Ogolnie to wole zeby Roo odszedl juz w styczniu nawet do city byle na nim zarobic z 50 mln. Zdaje sobie sprawe ze mozecie mnie zjechac, ale jesli latem moze wykupic kontrakt to naprawde wole zeby odszedl do niebieskich i zostal znienawidzony. Boje sie ze tak jak po Ronaldo, Glazerowie przeznacza zysk na dlug. Licze jednak na to, ze w takim wypadku kibice w Manchesterze zgotuja im taki strajk ze zydy odejda z MU.
I tak jest wlasnie z lojalnoscia pilkarzy. W tych nowych czasach pilkarzy takich jak Scholes, Giggs i Neville juz nie ma, niestety. Chwala im za to, ze nasi wychowankowie byli tacy a nie inni. O wiele bardziej bede zalowal, gdy wlasnie ci gracze odejda z mojego ukochanego klubu.
UNITED !
IN FERGIE WE TRUST !
» Środa, 20 października 2010, 20:45 #251

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY