AKTUALNOŚCI

Ferguson potwierdza: Rooney chce odejść z klubu!

Data 19 października 2010, 15:40 JoJo, menmedia.co.uk, własne
Ferguson potwierdza: Rooney chce odejść z klubu!
Czytaj więcej:
» Sir Alex Ferguson
» Transfery
» Wayne Rooney
A A A
Wszelkie wcześniejsze spekulacje mówiące o tym, że Wayne Rooney chce odejść z Manchesteru United okazały się być prawdziwe. Wiadomości te potwierdził w dniu dzisiejszym sir Alex Ferguson.

Podczas wtorkowej konferencji prasowej, kiedy nawiązano do tematu możliwości odejścia Rooneya z United, Ferguson powiedział: - Spotkałem się z Rooneyem. Prawda jest taka, że chce on odejść.

- Osobiście chciałbym, aby pozostał on w klubie, ale szanuję jego decyzję. Jestem rozczarowany z faktu, iż Rooney powiedział, że z jego kostką wszystko jest w porządku. To bardzo dobry zawodnik i drzwi są dla niego nadal otwarte.

- Jestem zaskoczony tą wiadomością, podobnie jak inni. Nikt nie myślał o tym, że chce odejść z United - zakończył Ferguson.

Tak więc dni Rooneya na Old Trafford wydają się być policzone. Wielce prawdopodobnym jest to, że w jutrzejszym meczu Rooney nie zasiądzie nawet na ławce rezerwowych.
» Pierwsza oferta za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta za Kagawę odrzucona
Shinji Kagawa od kilku tygodni jest...
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?



Poprzedni news:
Fergie i Wazza nie rozmawiali od miesiąca
Następny news:
Zapowiedź spotkania: United vs Bursaspor

Komentarze (534)


ink7MU
ink7MU pisze:
Szczerze mówiąc to chciałbym aby Roo został u nas w klubie,alle denerwują mnie komentarze "kibicuf" którzy mówią że wazza jet legendą MU,wg mnie to obraża zawodników takich jak Scholes Giggs czy Nevile !
» Piątek, 22 października 2010, 12:07 #528
paul1011
paul1011 pisze:
Jakby miał odchodzić to tylko do Realu. Gdyby nie ta afera z prostytutką chyba był by królem szczelców w LM i w Anglii
» Czwartek, 21 października 2010, 19:44 #527
Davfire
Davfire pisze:
Spójrzcie na Rooney'a obiektywnie, jak by wyciąć ostatni sezon, nigdy wcześniej nie strzelił w lidze więcej niż 20 bramek, ba tylko raz- w sezonie 05/06 przekroczył liczbę 15 strzelonych goli, a średnią meczy na sezon ma około 30, nie jest to wybitny wynik jak na napastnika, rozgrywał ponad 40 meczy (a często blisko 50) w niemal każdym sezonie od momętu przyjścia do United, liczbę minimum 20 goli w sezonie osiągną tylko 3 razy: w sezonie 06/07 strzelił 23 bramki w 55 meczach, w sezonie 08/09 równe 20 bramek w 49 meczach, no i pamiętny ostatni sezon 33 gole w 39 meczach, te wyniki także nie zachwycają. Kolejną sprawą jest usprawiedliwianie formy Rooneya kłopotami rodzinnymi (które sam sobie zresztą przyprawił) a tak naprawdę forma Rooneya skończyłą się po meczu z Bayernem w LM- kontuzja, przespana końcówka sezonu, zawalone mistrzostwa świata, fatalny start tego sezonu, lekko licząc boryka się z brakiem formyokoło 9 miesięcy... 3 aspekt to jego felerna kostka, która coraz bardziej będzie dawać mu się we znaki.

Byłem olbrzymim fanem jego talentu, kochałem tę jego waleczność i upór, lubiłem patrzeć jak gra bo łączył w sobie siłę, swietną boiskową inteligencje, i prostotę młodego chłopaka grającego o świeczke na osiedlowym boisku. Ale miarka się przebrałą, gra bardzo słąbo, nie ma ochoty wziąść się za szlifowanie swojej formy, aby pomóc zespołowi w trudnych chwilach, obraża SAF'a i resztę sztabu, w nosie ma klub, drużynę, a jego ostatni sezon był tak naprawdę JEDYNYM bardzo udanym do tej pory. Jeśli uda się go sprzedać za 50-60mln będę bardzo zadowolony. Jedyny problem jaki widzę to kim go tak naprawdę zastąpić?? jaki jest aktualnie dostępny do kupienia napastnik, który pokaże że Rooney wcale nie jest nie zastąpiony.
» Czwartek, 21 października 2010, 17:57 #526
rdy102
rdy102 pisze:
Bawi mnie to jak wszyscy płaczą po Rooneyu .
Bardziej mnie bawi tylko to że uważa się on za jedynego wartosciowego gracza United a równą formą wcale nie błyszczy .zeszły sezon był super..ale to by było na tyle dobrych występów dla United .
Jest po prostu przereklamowany a to dlatego że jest Anglikiem a brak im teraz gwiazd to kogoś musieli na nią wykreować . Nie mówie że jest złym piłkarzem ale zawsze gdy słyszałem wywody jaki to Angielski Maradona to mnie smiech ogarniał .
Gdy odchodził Ince , Becks , Stam , Van nisterlooy , a nawet Ronaldo mimo że za nim nie przepadałem to zawsze było mi przykro jednak po Waynie nie jest wcale .
Jakieś dzieciaki wypisują tutaj że to ikona United jak Giggs czy Scholes dla mnie to po prostu obraza dla tych dwóch .
Rooney był waleczny ale poza tym nie wiele potrafił tak naprawdę technicznie przy piłkarzach takich jak cole , yorke czy berbatov jest smieszny , jeśli chodzi o bramkostrzelność też mieliśmy zdecydowanie lepszych napastników jak Nistelrooy . W czym był dobry Rooney ??
W byciu marketingową gwiazdą na której koszulkach można zarabiać krocie ... ale nawet w tej dyscyplinie miało już United lepszych ;)
» Środa, 20 października 2010, 23:52 #525
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2010 08:26

Naprawde nie wierze, że ktos uważa, że Roo był marketingową gwiazdą. Jak w takim razie nazwiesz Ronaldo??
» Czwartek, 21 października 2010, 08:25 #524
rdy102 pisze:
rdy102
Ronaldo też był marketingową gwiazdą fakt nawet większą niż Rooney ale mimo wszystko bardziej na to sam sobie zasłużył . Grał na wysokim poziomie dłużej to on poprowadził United do zdobycia pucharu europy .
Rozumiem ze bardzo młodzi kibice nigdy nie widzieli Unieted bez Rooneya wręcz myślą United to Rooney ja mam do tego bardziej bezstronne podejscie bo jestem kibicem starszej daty i moimi pierwszymi wielkimi idolami są inni gracze a Rooneya oceniam tylko obiektywnie za to jaki był i jak grał . Grał zawsze walecznie ale bez polotu i wcale nie tak skutecznie .
Doceniam tą jego waleczność ale naprawdę nie zapadł mi on w pamięć żadnym wielkim dokonaniem na boiskach rozumiem ze przez lata gra była prowadzona na Ronaldo a Rooney harował to też doceniam .. może gdyby nie to zrobił by więcej alee nigdy nie przyznam nikomu że Rooney jeśli chodzi o technikę jest jednym z lepszych piłkarzy świata . Moge dostać jeszce worek minusów a dalej twierdze że Berbatov jest technicznie lepszy choć to nie znaczy że pożyteczniejszy .
» Czwartek, 21 października 2010, 11:42 #523
Adam16pl
Adam16pl pisze:
błąd.. ale nikt na siłę nie będzie go trzymać . Wkurza mnie powód Rooneya.. Czy on uważa że Manchester United jest po prostu słaby i bez nowych gwiazd nie zdobędzie żadnego trofeum?! Wygląda na to, że on jest wędrowcem, który chce tylko zwyciężać i będzie przechodzić do klubów , które mu to zapewnią. W takim razie niech idzie jak chce... Wielu piłkarzy ma taki tok myślenia jak on. Ale nam nie tacy potrzebni. United musi szukać takich kopaczy, którzy będą prawdziwymi Red Devils, -w chwilach słabości będą robić wszystko aby pomóc drużynie wrócić na właściwy tor, a nie rozmyślać o zmianie barw
» Środa, 20 października 2010, 20:39 #522
smokol1
smokol1 pisze:
Jeżeli kupimy Torresa to ie będzie tragedii. A jeśli Rooney chce odejść to jego sprawa. Niech zmarnuje się w Realu.
» Środa, 20 października 2010, 19:40 #521
RyJu290
RyJu290 pisze:
Muszą go przekonać, żeby został! Bo pieniądze nie zwrócą nam dobrego zawodnika.
» Środa, 20 października 2010, 19:09 #520
HedokarII
HedokarII pisze:
Ja pierniczę. Wkurza mnie już i mam w dupie czy odejdzie, myśli, że jest niezastąpiony, jak uda się go jeszcze sprzedać, to jakaś kasa będzie, i kupimy sobie za to następnego dobrego napastnika, bo Rooney robi same teraz same afery. Proszę bardzo minusujcie, czekam.
» Środa, 20 października 2010, 18:35 #519
DevilFan pisze:
DevilFan
ttlbtg nie zostanie prsegrales zakladzik ;)
» Środa, 20 października 2010, 21:49 #518
mario8
mario8 pisze:
On musi zostać. Przecież stał się już ikoną klubu jak Giggs Scholes czy Nevile nie wyobrażam sobie United bez niego!!
» Środa, 20 października 2010, 18:12 #517
ttlbtg pisze:
ttlbtg
Zostanie, to jest pewne jak 2x2. Pzdr
» Środa, 20 października 2010, 18:49 #516
Tennant
Tennant pisze:
Jeśli nie jest lojalny do klubu to mówimy mu papa :D
Glory Glory MU
» Środa, 20 października 2010, 18:00 #515
ercraft
ercraft pisze:
trochę nijak to się ma do jego deklaracji co do kariery w United ale cóż, bywa..
a do tych co tak płaczą że już nie wygrywamy:
nie można wygrywać zawsze i wszystkiego, zrozumcie to. każdy zdaje sobie sprawę z tego że to nierealne i mało tego - to byłoby nudne.
jasne, że pięknie ogląda się mecze w którym United błyszczy i pożera rywali, ale czasem trzeba przełknąć gorycz porażki. nauczcie się tego.
» Środa, 20 października 2010, 17:47 #514
talir
talir pisze:
W Kościele przysięgał lojalność żonie i wiadomo jak to wyglądało... MU też przysięgał miłość. Jedno i drugie ma w dupie to niech się wynosi z klubu.
Uwielbiałem go, ale skoro on sam mówi, że chce odejść to niech wypier****. Jest fałszywym dupkiem. Ronaldo nigdy nie zaprzeczał, że chce grać w Realu i nie miałem żalu kiedy odszedł, a Rooney się zarzekał, że chce stać się historią Manchesteru i co teraz mówi, że chce odejść, fałszywy matoł, najbardziej mnie boli, to, że wcześniej się zarzekał jak to kocha klub.
» Środa, 20 października 2010, 17:10 #513
ercraft pisze:
ercraft
jeszcze to odszczekasz...
» Środa, 20 października 2010, 17:56 #512
ttlbtg pisze:
ttlbtg
Rozgoryczenie i złość doskonale można zrozumieć. Tyle tylko, że te epitety w jego stronę już są bezpodstawne. Można to było ująć trochę delikatniej, zresztą takimi wypowiedziami, sam świadczysz o tym, że nie wierzysz, wierzyłeś w to, że Roo zostanie w United. Mnie to ryba, ale później nie pisz, że miło Cię zaskoczył, bo sam Ci przypomnę ten dzisiejszy Twój komentarz.

Pzdr
» Środa, 20 października 2010, 18:47 #511
DevilFan pisze:
DevilFan
Talir slowo uznania bo napisales prawde
» Środa, 20 października 2010, 21:50 #510
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
I ja równiez przypomne tym wszystkim te wyzwiska jakimi go potraktowali . To jest poprostru żenujące, chyba można wypowiadac się na jakiś temat bez ciągłego przeklinania.
» Czwartek, 21 października 2010, 08:30 #509
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Do wszystkich, którzy uważają Rooneya za zdrajcę:
- Wayne nigdy nie mówił, że chce zakończyć karierę na OT
- Anglik wspominał, że będzie grał dla ManUtd tak długo jak go będą chcieli (być może już go nie chcą, za duże wymagania czy coś podobnego)

Nie wyobrażam sobie Rooneya w innym klubie, niż Manchester United..., a jeśli miały trafić do Chelsea, to w formie stworzy taki atak z Drogbą, że wszystkim szczeny opadną...tylko kiedy i gdzie przyjdzie ta forma?

Pzdr
» Środa, 20 października 2010, 16:54 #508
talir pisze:
talir
"Spotkałem się z Rooneyem. Prawda jest taka, że chce on odejść." - Tu jest napisane, że on chce odejść.
A co do określenia "zdrajca" to już dawno sobie na nie zapracował dupcząc dziwkę, kiedy jego żona była w ciąży. Jak ma w dupie lojalność do żony to czemu miałby nie mieć w tym samym miejscu lojalności do kibiców.
» Środa, 20 października 2010, 17:14 #507
grzyb2426
grzyb2426 pisze:
Elo all, dziś dzionek zaczął mi się za*ebiście, z kolosa 4, koleżanka ze stancji przyrządziła wspaniały obiad( była winna, przegrała zakład ;) ), aż tu nagle siadam se na neta, załączam devilpage.pl i co widzę?? FERGUSON POTWIERDZA: ROONEY CHCE ODEJŚĆ Z KLUBU!... i nagle jakby cała radość ze świata uleciała... po dogłębnym zapoznaniu się ze sprawą, zmarnowaniu 2 paczek chusteczek i rozbiciu porcelanowej figurki moje zdanie jest takie: ODEJDZIE... czemu? szczerze uważam że wszystko zaczęło się od tej całej sex-afery z jego udziałem, chłopak nie dawał sobie rady z tym, fakt h*j z niego nie mały, szkoda jego żony i dzieci, ale do rzeczy, cała ta sytuacja źle na niego wpłynęła, docinki z gazet, sąsiadów, może nawet w szatni... być może nie otrzymał odpowiedniego wsparcia lub takiego jakiego zakładał od SAF'a, i wszystko to złożyło się na jego że tak powiem grę wołającą o pomstę do nieba... i co? zarząd siada z agentem i Wazzą do rozmów, podają kontrakt jaki mało kto ma, 150 tys. mało? najlepiej ze wszystkich graczy Utd. A on rezygnuje... Tylko czemu?? Osobiście uważam że to przez tą nagonkę na niego, nie daje se rady, a Anglicy to bardzo wścipski, docinający, nie potrafiący dać chwili prywatności jednej osobie naród( to moje odczucie, byłem w UK, to wiem, oczywiście nie wszyscy ale tak 60%). Chłopak po prostu chce uciec z Wysp, taka prawda, nie sądzę żeby dołączył do Chelsea, Man.City, Arsenalu czy innego angielskiego klubu, za granicą pewnie myśli że zazna spokoju i wolności, choć może się mylę, może poleci na kasę,stanie się taki jak wielu dla których pieniądze stawia ponad wartości sportowe, i przypomina się taka osoba z angielskiego futbolu, Paul Gascoigne, też był na ustach angielskich fanów, grał dobrze nawet bardzo dobrze, i co kasa uderzyła do głowy, kasyna, burdele, zakłady, długi, i chłop się stoczył na dno, oby tak nie było z Wayne'm... Czas pokaże, aczkolwiek uważam że powiniśmy wkońcu zajrzeć do klubowej kasy, wyjąć tych parę milionów i kupić parę dobrych grajków, bo może to pomóc klubowi zawodnikom, trochę rywalizacji, lepszych transferów działa motywująco... Przeczuwam że do tego dojdzie, ta sytuacja otworzy zarządowi oczy i Fergusonowi, i jeśli nie w styczniu to na wakacje czeka nas wielka czystka i przebudowa zespołu, bez względu na to czy sezon będzie udany czy nie.

Możecie minusować, możecie dawać plusy, mało mnie to obchodzi, to jest moje zdanie, każdy ma prawo do takiego, więc proszę o uszanowanie go. Man Utd for LIFE. peace brothers :)
» Środa, 20 października 2010, 15:42 #506
zapermu
zapermu pisze:
Brawo ! Jak odejdzie Roo, to juz bedzie naprawde zal . Kto bedzie gral na napadzie? Drewnatow ?
» Środa, 20 października 2010, 15:26 #505
mario8
mario8 pisze:
jeśli nie sprzedamy Roo zimom to po zakończeniu sezonu będzie mógł wykupić swoją kartę za 5mln i odejść do każdej drużyny poza PL więc lepiej się streszczać!
» Środa, 20 października 2010, 15:11 #504
parasite
parasite pisze:
do tych którzy wierzą jeszcze w zostanie rooneya w man utd. - po jego ( stanowczych ) deklaracjach wciąż tego chcecie ?? Wydaje mi się, że to byłoby conajmniej niesmaczne, a ferguson straciłby w oczach wszystkich ( również zawodników );
jeśli roo łaskawie przemyśli całą sprawę i zmieni zdanie, to przyjmiemy go z otwartymi ramionami - fuj, rzygać się chce ;)
» Środa, 20 października 2010, 14:02 #503
jacoparada
jacoparada pisze:
hm... skoro chce odejść to pewnie odejdzie a na jego miejsce bedzie ktoś inny- i tak kiepsko gra ostatnio wiec co tu rozkminiać??Pomarancz manchester grał w tamtym sezonie dobrze bo cały zespół grał dobrze, nie było tylu kontuzji co teraz i chłopaki zgrali sie ze sobą! Roo grał dobrze ale ManU to nie tylko Wayne Rooney!
» Środa, 20 października 2010, 13:47 #502
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2010 13:44

I jeszcze tyle w tej materii, zacytuję ziomka z mojego miasta, odnośnie gazet, które piszą o całej sprawie. YT oczywiście.

/watch?v=a-FUq17zKfE
2:12 - 2:28

Pzdr
» Środa, 20 października 2010, 13:42 #501
ttlbtg
ttlbtg pisze:
PART 1

Sytuacja jest prosta. Są dwie możliwości: albo zostanie albo odejdzie. Przecież jest wychowankiem Evertonu, nie naszym. Fakt, że tu się wykształcił na jednego z najlepszych. Chłopak o takim temperamencie i harcie ducha do gry, to diament wśród wszystkich piłkarzy. Wiele zrobił, tylko pamiętajmy, że sam osobiście się nie wypowiadał w tej kwestii. Słowa Fergusona mówią dużo, to świadczy, że informacje o rzekomym ich nie rozmawianiu od miesiąca są fałszywe. Druga sprawa, to nawet jeśli miałby się nie wypowiadać osobiście, to newsy o rzekomym odejściu do City na logiczny rozum, są nie do zaakceptowania, zarówno przez nas jak i samego Wazze. Cały czas w tej całej historii o odejściu Rooney nie zabrał głosu, nie wypowiedział się ile w tym prawdy a ile domysłów. Nie podważam tu wypowiedzi szkota, jednak nie można osądzać anglika tylko dlatego, że wszyscy zabrali głos z wyjątkiem jego samego.

Ważne też jest to, że chłopak ma trudny okres w swojej karierze. To prawda, sam sobie zgotował taki los, jednak zasady moralne jakimi kieruje się SAF są lekko sprzeczne z tymi wyznawanymi przez anglika. Nie wydaje mi się, by sam Rooney, chciał odejść i nie przedłużyć kontraktu. Przecież to widać gołym okiem, że menadżer lubi eliminować ludzi, którzy mają inne spojrzenie na świat. Zupełnie tak, jakby zapomniał że sam miał kiedyś 24 czy tam 25lat, po drugie jakby nie był zorientowany, że współcześnie świat się kieruje innymi zasadami niż 50lat temu, inaczej kształtuje osbowość i wychowuje młodego człowieka. Trochę powinien zejść na ziemię, bo anioła nie znajdzie. Skoro taka sytuacja jak obecnie ma miejsce, to wychodzi na to, że nie do końca szkot sprawdza się w roli pogromcy ludzi mniej pokornych. Nie sztuką jest doprowadzić do sytuacji, w której oswojony pies daje się pogłaskać, ale by dał się pogłaskać taki, który wszystkich gryzie w pierwszym kontakcie. Taki wydaje się być Wazza, taki był Keane, taki był Beckham, taki Forlan, Stam, Hainze, Phill Neville, Sheringham i kilku pozostałych w tym Smiechell. Widocznie szkot nie potrafi znaleźć złotego środka w relacjach z trudnymi charakterami a sam nie toleruje kiedy ktoś nie stosuje się do jego zasad, nawet tych spoza boiska.

Z drugiej strony to fakt, że jeśli jesteś w jakimś stopniu ikoną futbolu, wypadałoby dawać przykład innym, nabyć trochę pokory świadcząc o swojej dojrzałości. Nie będę wysuwać wniosków, czy wina leży po stronie Wazzy czy SAFa, chociaż zarówno jeden jak i drugi nie są bez skazy. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi a przecież przyjdzie czas w którym szkot zawiesi swoją gumę na haku i odejdzie na emeryturę. Świat się przecież nie skończy bo przyjdą inni równie utalentowani, jak nie bardziej. Klub to klub, a nie zawodnicy. Każdy grający w United staje się jego częścią i prędzej czy później (czas leczy rany) każdy z nas będzie wspominał każdego z jakimś tam większym lub mniejszym sentymentem. Każdy dołożył swoje 5gr do historii United i to już nigdy się nie zmieni. Nikt tego z naszej pamięci nie wymaże, choćby nie wiem jak się starał.
» Środa, 20 października 2010, 13:27 #500
ttlbtg
ttlbtg pisze:
PART 2

Wypadać nam będzie zaakceptować każdą decyzję jaka zostanie podjęta, bo sami nic w tej materii dalej nie zmienimy. Możemy się żalić, wkur.....iać, ale to i tak uleci gdzieś w niepamięć. Sprawa jest napięta, może lepiej zaczekać na dalszy rozwój wypadków i nie łykać jak pelikan wszystkich informacji w newsach o tytułach kończących się znakiem zapytania.. lub też takich, w których jakaś "bliska osoba" z otoczenia klubu bądź poszczególnego zawodnika lub działacza twierdzi, że odejdzie, że zostanie, że coś tam jeszcze.. Nie podłapujmy każdego takiego tematu, bo w dalszej kolejności jeśli zostanie (mowa o Wazzy) to każdy będzie nagle zwracał honor, że niby "a myślałem, że odejdzie, a myliłem się". No i co, że tak napisze jeden z drugim, jak i tak słowa raz wypowiedziane świadczą o wierze w klub i zawodnika. Piszesz, że nie masz do niego szacunku, to nie masz, i nagle tego nie zamażesz pisząc a jednak go uwielbiam i szanuję (z powrotem?). Jak to możliwe? Przecież takimi wypowiedziami to "Ty" nie zasługujesz na szacunek jego.

Nie jestem od prawienia morałów, ale po wypowiedziach idzie zauważyć, że wiekszość dźwiga na swoich barkach mały bagaż doświadczeń. Znam historię całej afery i sprawy o odejściu angilika z United, ale jakoś nie ciśnie mi się na usta, że go pier....le, bo okazał się ciotą. Jego życie i sam o nim decyduje. My za niego tego nie róbmy, bo żaden z nas za niego nie będzie umierał. Nie przywiązujmy się zbytnio do żadnego zawodnika (moja reguła) o tyle prosto idzie zrozumieć, że jedni przychodzą i nagle odchodzą. Takie są koleje losu. Po prostu.

United zawsze zostanie United bez względu kto będzie tu grał. Proponuję, nie utożsamiać się z aferą o Rooneyu, prócz samego Wazzy nikt tu nic nie zmieni. Decyzja i tak będzie należeć do niego. Mimo wszystko wierzę, że zostanie i pokaże klasę.

Pzdr i sorki za ewentualne słowa obrazy (choć takich z tego co mi wiadomo nie umieściłem). Dziś pykniemy Burssaspor, a w następnej kolejce pociśniemy Stoke na maxa a Wazza strzeli bramkę razem z Berbą. Tak to widzę.

Pzdr dla Was wszystkich. Mimo wszystko (najwierniejszych z wiernych). W2G UNITED!
» Środa, 20 października 2010, 13:26 #499
gaham1
gaham1 pisze:
On nie może odejśc jest nam potrzebny. Ale sam uważam że to jest tylko jego zagrywka by united zaproponowali mu duże pieniżdze za podpisanie nowego kontraktu.
» Środa, 20 października 2010, 13:13 #498
Wolak
Wolak pisze:
jeśli nie poda jakiegoś sensownego powodu to będzie moim anty idolem
» Środa, 20 października 2010, 12:35 #497
swiety1
swiety1 pisze:
ja nie mam zamiaru obrażac Roo chłopak zbłądził i wątbie żeby chciał odejśc dla pieniędzy bo u nas też zarabiał by krocie coś w nim pękło. Ferguson niepotrzebnie dolał oliwy do ognia na tej konferencji takie rzeczy powinno załatwiac się w szatni w rozmowie w cztery oczy a nie wysyłac ośiadczenia dając do zrozumienia Rooneyowi że jego czas tu minął a co do przenosin do City to wotbie szmatławce podchwyciły temat i teraz go będą wszędzie wciskac. Zaraz siępewnie ukażę wiadomośc o zamianie Torresa za Roo.Czekam z niecierpliwością na głos Rooneya w tej sprawie. A co do prawa Webstera to jest zamłody musiał by miec skończone 28 lat a teraz ma 26 tak więc mu troche brakuje. Mam nadzieje że wszystko przemyśli i zostanie z nami
» Środa, 20 października 2010, 12:00 #496
devilmaster
devilmaster pisze:
Jeżeli nie sprowadzą gwiazdy wielkiego formatu albo nie wytworzą gwiazdy z kogoś kogo już mamy, to będzie oznaczało koniec wielkiego United!!
» Środa, 20 października 2010, 11:53 #495
badboys25
badboys25 pisze:
Goodbye Rooney!! idz do City a pożałujesz jak przyjedziesz na old trafford to bedziesz w piekle kibice ci tego nigdy nie wybaczą!!tyle w temacie
» Środa, 20 października 2010, 11:46 #494
gwiazda2010
gwiazda2010 pisze:
Przecież to jest oczywiste że odejdzie do $realu ... musi zmienic otoczenie tutaj jednak nie potrafi sobie poradzic z afera wiec musi zmienic klimat ... a $real wezmie go z otwartymi rekoma . Najgorsze jest to ze nic za niego nie dostaniemy !! skorzysta z prawa webstera i tyle bedziemy go widziec eh ...
» Środa, 20 października 2010, 11:33 #493
seju
seju pisze:
Mam nadzieję że kupią go Arabowie i każą tańczyć na rurze. Nikt mnie nie zawiódł tak jak Wayne.
» Środa, 20 października 2010, 11:12 #492
Majek
Majek pisze:
łzy mi się do oczu cisną... nie wiem co powiedzieć :(
» Środa, 20 października 2010, 10:57 #491
tom90
tom90 pisze:
Jeżeli odejdzie do City to będzie bardziej znienawidzony niż Tevez. Nasz Wazza sie bardzo zmienil po tej akcji z prostytutkami ...
» Środa, 20 października 2010, 10:31 #490
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Nic nie wyjdzie z tej całej akcji o Rooney, który rzekomo chce odejść do innego klubu. Nie wyjdzie, bo wszystkie te informacje (chociażby powołując się na konferencje prasowe) nie są poparte wiarygodnymi oświadczeniami. Sam Rooney nie wypowiada się, że chce odejść. Najśmieszniejsze jest to, że mówią o tym wszyscy tylko nie Wazza. Gdzie jest niby ten rzekomy link to konferencji, na której SAF stwierdza, że anglik chce odejść? Skoro sprawa jest tak nagłośniona, to film z takiego spotkania i oświadczenia powinien być w obiegu. Tylko, że takiego nie ma. Po co pisać, że Wazza jest niepokorny, że jest nie dojrzały i w ogóle? Jest jaki jest, ale przywiązanie do barw klubowych ma we krwi. Do kogo wy go porównujecie? Do CR? - portugalczyka, który od zawsze pragnął grać w Realu? Nikt nie pamięta już słów Rooneya, że chce tu zostać tak długo jak tylko będą go chcieli? Nie wiem, chapiecie się takimi informacjami i jak emeryci wymieniacie się coraz to nowszymi swoimi domysłami opierając się na spekulacjach tych (czyt. gazety), którzy muszą zarabiać pieniądze? Przecież nic tak dobrze się nie sprzedaje jak sensacja a taką właśnie jest wiadomość o odejściu Rooneya. Gdzie fakty, w których szkot stwierdza że Wazza chce odejść? Gdzie poparte to video z rzekomej konferencji? Gdzie w tym ustosunkowanie się anglika do wypowiadanych słów? Łapiecie jak pelikany te wszystkie wzmianki o całej niby aferze, a nikt się nie zastanowi, gdzie to wszytko potwierdzone w praktyce. Afera jest, bo jest. Rooney jak każdy z nas, ma chwile słabości i jeśli tam nawet poszedł sobie poskakać po jakiejś młodej (nie mającej do siebie szacunku) to już jego sprawa. Po co w butach wciskać się w jego życie? Po co rozwijacie ogólnie cały temat? Co to jest? Devilpage, czy plotek? Ogarnijcie się po trochu, bo trochę plamicie honor sportu, który reprezentuje United. Przecież to się czytać nawet nie chce. Co druga wiadomość jest, czy odejdzie, czy nie. Za kawałek będą newsy - Rooney odchodzi? Nonsens! I po co to całe rozwodzenie się nad tymi bajkami, o których piszą gazety? Pożyjemy zobaczymy. Sam osobiście twierdzę, że to wszytko jest jakimś obłędem na którego haczyk łapią się wszyscy łatwowierni, wierzący w każdą choćby tą najmniejszą sensację.

Reszta to już komentarz. Pzdr dla kumatych fanów. W2G UNITED!
» Środa, 20 października 2010, 09:29 #489
Wizi pisze:
Wizi
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2010 09:59

Oświadczenie Fergusona było wczoraj w TV. Czego chcesz wiecej?
» Środa, 20 października 2010, 09:58 #488
Beckie pisze:
Beckie
Jeśli ktoś plami honor, to tylko Rooney.

Zapraszam na YouTube, żeby zobaczyć film z konferencji, jeśli nie wierzysz w realność słów Fergusona -> watch?v=D7L_KCIhwRY

Niestety, ale musisz się pogodzić z tym, że piłka nożna się zmieniła, piłkarze liczą na sławę, kasę, a honor i lojalność jest dla nich czymś obcym. Przestań ślepo wierzyć w Rooneya, bo okazał się taki sam jak inni.
» Środa, 20 października 2010, 10:39 #487
jonolek pisze:
jonolek
pierwsze przeczytaj potem pisz...
» Środa, 20 października 2010, 11:04 #486
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
To chyba jednak prawda, że chce odejść. Jednak cieszy mnie to, że są jeszcze tacy którzy nie chcą go bezmyślnie ukrzyżować. Pozdrawiam
» Środa, 20 października 2010, 11:43 #485
ttlbtg pisze:
ttlbtg
a no to w takim razie ok, zwracam honor. Zresztą i tak mnie ryba czy zostanie czy nie. Od 16tu lat jestem z nimi, tak więc wielu już takich odeszło, więc kolejny dobry zawodnik mnie nie zdziwi jak będzie chciał odejść. Zostanie to super, nie zostanie, to będziemy grać dalej. United to United, nie Rooney, nie jakiś tam poszczególny zawodnik. Fakt, jest dobry, ale no już tak bywa, że niektórzy nie potrafią dojść do porozumienia. Ja osobiście wierzę, że zostanie. Pzdr, dzięki za odnośnik do video
» Środa, 20 października 2010, 12:47 #484
ttlbtg pisze:
ttlbtg
Tak czy tak, będzie dobrze. Trzeba się będzie ewentualnie pogodzić, jednak nie wieszać psów na chłopaku. Wierzę w jego słowa, że pragnie zostać, jeśli będą go tu chcieli. Skoro go nie chcą, no to już ich brocha. Nie jestem z tych, którzy poją się takim zagadkami (zostanie czy nie). Będzie miał zostać, to dobrze, nie to świat się nie wali. Jedno jest pewne, domysły prasy miały tu w jakimś stopniu decydujące zdanie pisząc wiele od siebie. Nie plujmy na niego, bo takie rozgoryczenia nie wnoszą nic. Pzdr
» Środa, 20 października 2010, 12:51 #483
manutdfan
manutdfan pisze:
A mi się wydaje, że to jakieś dziwne zamieszanie to wymysł prasy a nasz Wazza zostanie
» Środa, 20 października 2010, 09:07 #482
jarzynekk
jarzynekk pisze:
Faktycznie, poczekajmy na głoś Rooneya. Jak dla mnie szkoda - kazdy wie że jest dobrym napastnikiem. Pogubił sie i to ni sprzyja formie. Ale inni wielcy odchodzili a MU miało nadal sukcesy także nie ma ludzi niezastąpionych.
» Środa, 20 października 2010, 09:01 #481
Wielbicielka
Wielbicielka pisze:
Ci sami, którzy traktowali go za Boga teraz każą mu odejść, tylko bardziej niecenzuralnie. Ludzie ogarnijcie sie. Jak można tak szybko kogoś znienawidzić, zwłaszcza, ze jeszcze żadnego oświadczenia Roo nie było. Naprawde średnia wielku tutaj to chyba 15 lat. Piszecie, że się zawiedliście na nim, a ja Wam powiem że on napewno zawiódł by sie na Was..jakby to wszystko widział.
» Środa, 20 października 2010, 08:21 #480
martin86
martin86 pisze:
fajnie no pokazał jak właśnie kocha MAN UTD ale wąotpie żeby przeszedł do City ale wszystko okaże się zimą
» Środa, 20 października 2010, 08:02 #479
prot
prot pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2010 02:07

Wayne Rooney w zaskakująco krótkim czasie postanowił zdradzić nie tylko żonę ale również ukochany klub. Napiszę szczerze, że w końcu to się stało i szkoda, że trzeba było czekać na to tak długo. Już w zeszłym sezonie miałem dość nieporadnego dzieciaka wiecznie rozkładającego ręce z powodu minimalnie chybionego dogrania do króla.

Zauważyć można pewną prawidłowość, może tyle samo ile odeszło z Manchesteru, również do Nas przyszło. Mam tu na myśli utratę Rooney'a na rzecz eksplozji formy Naniego czy przyjścia Hernandez'a albo powrotu Ferdinanda. Nasza młodzież w meczach przedsezonowych spisywała się więcej niż świetnie - widać musi istnieć jakaś równowaga, nie można mieć wszystkiego ale na szczęście niczego nie mieć też się nie da.

Moim zdaniem - i zauważyłem to już w poprzednim sezonie: to pomocnicy bardziej pracowali na Rooney'a niż sam Rooney na bramki. Popatrzcie na tę kompilacje King of Old Trafford, Rooney poprostu dostawia nogę lub głowę najczęściej z podania Naniego. Kiedy Nani się wybił, Rooney przygasł bo Nani zaczął brać na siebie większy procent odpowiedzialności za grę niż do tej pory.

Ktoś napisze, że w sumie dostawienie nogi lub głowy to z definicji zadanie napastnika. Okey - ale pod koniec tamtego sezonu, na Mundialu i teraz widać, że to jednak za mało bo zamiast Rooney'a to Nani strzela piękne bramki. Lepsza dyspozycja Naniego powinna proporcjonalnie dobrze wpływać na Rooney'a ale tak nie jest, dlaczego? Powtórze: jedynie dostawienie nogi lub głowy to za mało.

Ktoś inny napisze, że nie ma w ManU drugiego takiego walczaka. Moim zdaniem większa połowa ludzi, którzy siędzą na ławce dałaby się zarżnąć za chociaż 30min gry na Old Trafford w kilku kolejnych meczach. Oni oddali by za to wszystko, dziś Rooney to wszystko zaprzepaścił na własne życzenie. W stosunku do młodzieży, taka pogarda dla klubu jest niewybaczalna.

Nie wiem o co chodzi w komentarzach rodzaju hmm, to nie Rooney a Sir Alex musi odejść. Sir Alex Ferguson był, jest i będzie czlowiekiem numer 1 w tej drużynie. Moim zdaniem to najlepszy trener na świecie, więc sam w trenera się nie 'bawie' i nie narzekam na takie czy inne ustawienie. Tam się dzieje tyle rzeczy, przed meczem, w szatni, w przerwie, na boisku i poza, w rozmowach prywatnych że to co my wiemy to ułamek promila. Mamy wiecznie i mieć będziemy za mało danych.

Rooney miał swoje wzloty a teraz obserwujemy jego upadek, mieć wszystko i z tego zrezygnować? Karma dzieciaku Cie dopadła. Wiecie co moim zdaniem doprowadza Rooney'a do białej gorączki? Widok Hernandeza, który z dwoma naładowanymi pasją grochami w oczodołach wchodzi na boisko i strzela bramkę. Rooney'a drażni to, że nie jest już w
stanie prezentować takiej właśnie postawy. Hernandez jest czysty jak łza w wielowymiarowym kontekście, Rooney natomiast no cóż, wszyscy wiemy o czym mowa.

Rooney, życzę Ci abyś jak najszybciej sprzątnął swoje rzeczy z szatni Gospodarzy Old Trafford i więcej się tam nie pokazywał. Real Cie nie chce bo ma Ronaldo i Higuain'a, do Barcelony nie puści Cie żona a kibice United nie dadzą Ci żyć kiedy będziesz dzierżyć błękitną koszulkę City. Lepiej odrazu spróbuj sił w MLS.

Na msze trzeba dać za Sancheza niech chłopak zabłyśnie w United a nie ławe grzeje w Udi-coś tam. Suarez strzela jak w transie dla Ajaxu.

PS. Podobają mi się też komentarze o plotkach już po konferencji Sir Alexa ;)
» Środa, 20 października 2010, 02:01 #478
parasite
parasite pisze:
jak chce odejść to trudno ( oczywiście szkoda, byłem przekonany, że to jeden z tych graczy który na zawsze pozozstanie w utd ) i szczerze mówiąc wolałbym aby manchester znowu stał się prawdziwą drużyną z kilkoma świetnymi i dającymi z siebie wszystko graczami ( jak choćby za czasów Sir Bobby Charltona,Georgea Besta, Denisa Law, albo Roy Keanea, Beckhama, Petera Schmeichela, Cantony, Solskjaera czy Sheringhama ), a nie skupiającą się na jednej czy dwóch gwiazdkach jak w było w przypadku ronaldo i rooney'a właśnie.
» Środa, 20 października 2010, 01:45 #477
Sanitarium pisze:
Sanitarium
coś w tym jest ! ... też wole oglądać młodych słabszych ale grających z sercem (jak np. Hernandez) graczy... niż patrzeć jak klub podporządkowany jestem wybranej gwieździe :| ... liczy historia, tradycja... kultura która nas charakteryzuje i styl który zawsze był rozpoznawalny...
» Środa, 20 października 2010, 01:55 #476
Martin
Martin pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2010 01:03

Ech to już nie są plotki ... Ja bym Rooneya nie wpuszczał na boisko, kto wie jak potraktują go kibice po czymś takim. Dla jego bezpieczeństwa niech lepiej nie wychodzi z szatni. Ogólnie jestem w szoku bo byłem pewny, że Wayne to prawdziwy Red Devil ;/ wygląda na to, że się myliłem i do takich ludzi jak Giggs, Scholes czy Neville mu daleko. Niech idzie do Realu.. pogra sezon i usiądzie sobie na ławeczce obok Jurka Dudka - zawsze to nowe kontakty nie? Brak słów i tyle na ten temat ... A no i chyba nie myślicie, że Torres byłby w stanie zastąpić Rooneya.. śmiech na sali normalnie.
» Środa, 20 października 2010, 01:01 #475
Freddie
Freddie pisze:
ja tylko powiem...
SZOK!!
» Środa, 20 października 2010, 00:30 #474
michalk86
michalk86 pisze:
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz...
mianowice, sprawa jest bardzo smierdzaca. Z tego co pamietam SAF nie mial w zwyczaju podawac w ten sposob takich informacji. Zwlaszcza w takim momencie sezonu. Powiedzcie mi jak po takim zamieszaniu Rooney ma pojawic sie na boisku? Bo po komentarzach tutaj widac, ze zostalby raczej wygwizdany.

Nie wiem jak wy ale dla mnie cala ta sprawa smierdzi strasznie. I nie zdziwilbym sie jak Roo nie zagralby do konca tej rundy w zadnym meczu.
» Wtorek, 19 października 2010, 23:29 #473
rvn10
rvn10 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2010 23:17

eh, Trudno szukać teraz zawodników na miarę Scholesa, Giggsa, Nevilla czy nawet poczciwego Solskjaera, kasa, kasa i jeszcze raz kasa i dla agentów,i do kieszeni zawodnika, istna paranoja...Jakbym miał możliwości to wprowadził bym zakaz całowania herbu i miłowania klubu,w sytuacji gdy dany jegomość rok później całuje herb innej drużyny..taką sankcje bym wprowadził ,że by się nie pozbierał ;)
» Wtorek, 19 października 2010, 23:16 #472
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Ninis ! Barcelona, Real, Inter, Chelsea, nawet City starało się go pozyskać. Odmówił, a przyczyną była jego chęć dołączenia do Czerwonych Diabłów. Środkowy pomocnik na miarę Scholesa. Jest jeszcze przecież Bebe, oglądam jego treningi, fenomenalny jegomość, myślę że przyszłościowo, dobre zastępstwo za Ronaldo. No i jest jeszcze Nani, ahh ten zawodnik to złoto. Poza tym (Wybaczcie za spam) FERNANDO TORRES, nieważne czy go kibice lubią czy nie, nieważne jakie ma relacje z SAF'em, nieważne czy Roo zostanie czy nie, ten gość ma być zimą Czerwonym Diabłem. EL Nino jako zastępstwo dla Rooney'a, bądź ewentualne wzmocnienie linii ataku.
» Środa, 20 października 2010, 01:00 #471
Tennant
Tennant pisze:
Nie!! To koszmar.... Boże,nie zabieraj nam go z Manchesteru!!
Glory Glory MU
» Wtorek, 19 października 2010, 23:14 #470
Sanitarium pisze:
Sanitarium
O zgrozo zabierz Roo z United wraz Tym kibicem na wieczne nieoddanie...


a Boga w to nie mieszaj...
» Wtorek, 19 października 2010, 23:31 #469
Miczu14
Miczu14 pisze:
być może to tylko moje naiwne nadzieje ale modlę się żeby byly prawdziwe :D
» Wtorek, 19 października 2010, 23:03 #468
Miczu14
Miczu14 pisze:
a ja mam jednak nadzieję że zostanie, być może jestem naiwny ale zauważam w tym spisek drużyny przeciwko właśnicielom, gdy odchodził Ronaldo nie było takiego bum, podano wiadomość i dziekujemy i tak samo z resztą wielkich piłkarzy którzy odchodzili. A tu mamy wypowiedz fergusona który wygląda jakby mu syn umarł jakby mu grunt pod nogami się sypal uważam że gdyby tak bylo naprawde to fergi ogłosiłby to zaraz po otrzymaniu tej wiadomości od roo a nie 2 miesiące poźniej, miał w drużynie wielu swoich ulubieńców ale gdy Ci odchodzili on pokazywał twardziela i wiedział co robić tu wygląda jakby miał się zaraz rozpłakać (wg mnie na pokaz) Drugim argumentem który mnie sklonił do takich myśli są doniesienia prasy które mówią że Rooney chce odejść ponieważ klubowi brak ambicji i nie podoba mu się to że sprzedano Ronado i nie kupuje sie znanych zawodników, można sugerować że to tylko doniesienia prasy ale jak narazie wszystkie dotyczące Rooneya okazały się prawdziwe, kolejnym argumentem jest to że ponoć ma zamiar przejść do City czyli stawia ambicje największego rywala wyżej niż nasze. Podsumowując twierdzę że drużyna, może nie tylko sami zawodnicy i trener, zauważyli że zadłużenie wzrasta, nie widać pronozy na to żeby się to zmieniło, fiergi nie ma komfortu w transferach, podpisywanie nowych kontraktów przesunięto na ostatnią chwile więc probują dyskretnie sami sprowokować właścieli do sprzedarzy klubu. Jak? a no tak, ogłosza że obecnie największa ikona klubu chce odejść, chce odejśc ponieważ jak twierdzi nie podoba mu się to że klubowi brak ambicji przez właścicieli którzy nie dają odpowiednich pieniędzy na klub, deklaruje chęć przejścia do największego rywala i to jeszcze jeśli się uda to na prawie Webstera przez co klub nie zarobi na ewentualne wzmocnienie. Wypowiedzi Fergusona i byłego kapitana Ferdinanda dwóch największych twardzieli w tym klubie w ktorych widać bezradność i strach przed stratą Roo. To wszystko może w niedalekiej przyszłości wywołać taki nacisk kibiców na właścicieli że Ci wkońcu ulegną presji i sprzedadzą klub co uchroni klub przed narastającymi długami i pozwoli fergiemu kupować tych piłkaży których chce a nie anonimowych grajków bo tylko na nich obecnie stać klub
» Wtorek, 19 października 2010, 23:00 #467
parasite pisze:
parasite
powinieneś jakieś powieści sensacyjne pisać ;) niezłe to
» Środa, 20 października 2010, 01:34 #466
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Sam osobiście przypomnę Wam te wszystkie komentarze, zaraz po tym jak przedłuży kontrakt, czy tam podpisze nowy. Pzdr:)
» Wtorek, 19 października 2010, 22:56 #465
DevilFan pisze:
DevilFan
oki trzymam Cię za słowo
» Wtorek, 19 października 2010, 23:36 #464
wayne001
wayne001 pisze:
DjBosil jeśli do mnie kierujesz te słowa to posłuchaj a nie piszesz tanie i głupie teksty. Co do konsekwencji to się zgadzam - każdy musi ją ponieść. Rooney święta krowa? Nikt nie ma takiego statusu ale zaraz, poczekaj, mój wielki idol - Eric Cantona. Znasz jego historię - nawet jak go zawiesili na parę miesięcy to ferguson nie wkurzyl sie na niego tylko powiedzial ze jest czescia zespolu i chce miec tak dlugo jak to mozliwe a dlaczego? Bo cenil Erica a jak widac Rooneya chyba nie ceni skoro nie rozmawia z nim normalnie od miesiaca i to ma byc trener?? Ogladam mecze ManU kazdy - w jaki dzien by nie grali, zadnego nie opuscilem i musze przyznac ze nie widze tego ognia, determinacji Fergusona aby dac zespolowi nowego ducha po utracie mistrzostwa - slabe mecze z Sunderlandem i Glasgow Rangers że az zal patrzec - nie dzieje sie w zespole dobrze to widac. Nie mowie tu tylko o Rooneyu ale o tym jak druzyna gra ostatnio a za to Ferguson jest w duzej czesci odpowiedzialny - bez wątpienia:( jesli Wayne naprawde odejdzie to no trudno, bedzie wielka szkoda, zal, smutek jakiego nie bylo chyba od czasu odejscia Roya Keane'a., ale przyjda inni, nowi i wierze w to, ze niejedna nowa gwiazda w zespole przyprawi nas o zachwyt i satysfakcje.
» Wtorek, 19 października 2010, 22:49 #463
Sanitarium pisze:
Sanitarium
tak twoim zdaniem lepiej Jak SAF odejdzie a zostanie Rooney... BRAWO

Jeszcze troche będziemy jak Real... cyrk cyrk cyrk... Bo tam nie było nigdy trenera z którym by się ludzie liczyli i który umiałby ustawić team... dlatego co sezon trenera nowego mieli a gwiazdeczki grały jak grały !

Ferguson dzięki temu że jest jaki jest, zatrzymał wielu piłkarzy... nie dał sobie wejść na głowe...

Sam mówisz ze w stosunku do Cantony SAF był wyrozumiały - widocznie i sam Cantona był osobą która chciała rozmawiać, która szanowała Fergusona a Ferguson za to jego. Roo nie może przy Cantonie stanąć, brak mu klasy Cantony, w dodatku zachowuje się jak obrażony bachor ( z nikim nie gadam a jeszcze powiem coś na przekór trenerowi) ... nic tylko robić konflikt...

Czy John Terry strzelał fochy i był taki po swojej aferze ? nie... można nawet powiedzieć że pokazał klase, skruchę ... i jest dobrze no ale on widocznie jakiś poziom ma i z klubem wiąże go serce a nie platynowa karta kredytowa...
» Wtorek, 19 października 2010, 23:47 #462
RioGrande
RioGrande pisze:
Powiedzmy sobie szczerze: jeśli Rooney zdecyduje się odejść, United pozbędą się tak po prawdzie jedynej prawdziwej gwiazdy, jaką w tej chwili mają w kadrze. I nie mam tu wcale na myśli gwiazdy w sensie medialnym, chodzi mi o jedynego zawodnika, który swoją formą jest w stanie ciągnąć grę całego zespołu. Jak bardzo ta drużyna jest uzależniona od formy Wayne'a widzieliśmy w zeszłym sezonie, w którym Anglik prawie w pojedynkę doprowadził zespół do wicemistrzostwa kraju, a gdyby nie złapał kontuzji w końcówce sezonu, tytuł pewnie trafiłby na Old Trafford. Od początku sezonu Rooney jest w beznadziejnej formie, co zresztą bardzo widocznie odbiło się na grze całej drużyny, która prezentuje się dramatycznie, bezbarwnie i bez serca do walki. Bez serca, którym jest Rooney. Swoją drogą jeśli ten transfer dojdzie do skutku, będziemy chyba jedynym klubem z europejskiej czołówki tak lekką ręką pozbywającym się najlepszych graczy. Bo czy ktokolwiek jest w stanie sobie wyobrazić sprzedać sezon po sezonie Messiego i powiedzmy Xaviego? Albo Drogby i Lamparda? To jest absolutnie nie do pomyślenia! Osobiście mam nadzieję, że Rooney zostanie ostatecznie na Old Trafford, bo od odbudowy jego formy zależą jakiekolwiek szanse United na zdobycie jakiegokolwiek trofea w trwającym sezonie. Bo kto inny ma pociągnąć ten zespół do zwycięstw? Chimeryczny i już podstarzały Berba? Czy może Fletcher- wyrobnik pozbawiony błysku? Albo nasza dziurawa jak szwajcarski ser defensywa? Nigdy w życiu. Gwiazdy trzeba szanować, pomimo ich wybryków. W przypadku Becksa Ferguson miał szczęście, bo niczym z nieba spadł mu Ronaldo. A potencjalnych następców dla Rooneya na horyzoncie nie widać. Podobnie jak jakichkolwiek innych transferów. Miejmy nadzieję, że obaj panowie dojdą do porozumienia i Wayne już niedługo znów będzie terroryzował najlepsze defensywy w Anglii i Europie. Albo zacznijmy się modlić o nowego CR7.
» Wtorek, 19 października 2010, 22:43 #461
Sanitarium pisze:
Sanitarium
w tym za to sezonie forma zespołu nie jest uzależniona od formy Rooneya, na szczęście - taka z niego gwiazda jakich wiele... nie przesadzaj. Nie rób z niego świętej krowy bo co miał pare dobrych sezonów , fajnie że miał i że pokazał nie raz klase...

Niech odejdzie, oczyści się atmosfera, może przestaniemy tracić bramki- bo ze strzelaniem aż takiego problemu nie ma jak z tym pierwszym.
Jak nie zależy mu to niech nie gra u nas...

Mówisz że nie wyobrażalne jest pozbycie sie Drogby - jakby Drogba grał tak jak Rooney teraz to już dawno byście się z niego śmiali i psy na nim wieszali jaka to z niego kaleka - w dodatku nikt by się nie dziwił jakby poleciał z Chelsea ...

Ja mam nadzieje że Roo odejdzie... bo jedyne co teraz może to jeszcze bardziej skopać atmosferę w drużynie...
I kocham ślepe mówienie ile to on goli strzelił - a nikt nie myśli o tych co asystują... na jego bramki pracował cały team. Jego wielka zasługa że miał dużą skuteczność - fakt.
» Wtorek, 19 października 2010, 23:39 #460
RioGrande pisze:
RioGrande
Od początku sezonu nie potrafimy ograć ogórków, nie widać żadnych perspektyw na poprawę obecnej formy. Właściwie ogólny obraz mizerii w wykonaniu United trochę poprawia jedynie fakt, że nie przegrali jeszcze meczu, co jednak najpewniej się zmieni, gdy na ich drodze staną potentaci, czy choćby pretendenci do tego miana. Swoją drogą stary, wspomniany przez ciebie Drogba jakiś czas temu przechodził załamanie formy i już właściwie jedną nogą był poza klubem, swoimi wypowiedziami jasno dawał do zrozumienia, że jego czas na Stamford dobiegł końca. Zarówno działacze, jak i sam zawodnik zachowali jednak chłodne głowy. Czy to było dobre posunięcie? Sam oceń. A co do Rooneya, właściwie jedynym napastnikiem światowej klasy, którego sytuacja klubowa jest na tyle niestabilna, by liczyć na jego transfer jest Torres. Z tym, że akurat United z racji waśni między klubami najpewniej go nie pozyskają. Zresztą to samo było w przypadku Cristiano. Miały być transfery, jest bezdomny. Nie mam nic do tego chłopaka ale jest on niejako symbolem transferowej polityki prowadzącej donikąd. Nie ma napastnika klasy Rooneya, którego da się wyciągnąć z jego macierzystego klubu. A pomysły typu Suarez to jest śmiech na sali.
» Środa, 20 października 2010, 22:07 #459
mateuszr20471
Jestem bardzo zawiedziony postawa Rooneya, na miejscu Fergusona porozmawialbym z nim szczerze bez fochow, bo to nadal jest swiatowej klasy pilkarz.
» Wtorek, 19 października 2010, 22:37 #458
Czarny95
Czarny95 pisze:
Jak kupowaliśmy Ronaldo i Vidicia to też marudziliście że "nie jest gwiazdą". United nie kupuje gwiazd, tylko je kreuje.
» Wtorek, 19 października 2010, 22:34 #457
75th
75th pisze:
Czuję, że coś się kończy w United. Problem w tym, że nie widać, żeby za tym coś się zaczynało. Poczekamy do zimowego okienka.
» Wtorek, 19 października 2010, 22:33 #456
eleven
eleven pisze:
Dodam bardzo ważną rzecz:
Jeżeli chcesz być wielką gwiazdą, będzie to zależało od tego, czy będziesz wielkim człowiekiem..
» Wtorek, 19 października 2010, 22:07 #455
garycahill1410
co prawda to prawda
» Niedziela, 31 października 2010, 10:54 #454
wayne001
wayne001 pisze:
Rooney chce odejść przez.... Fergusona. Tak niestety z tego wynika, zamiast pogadać normalnie z Waynem (problemy rodzinne) jak ojciec to z synem to nie!! Ferguson się obraża, ma Wayne'a w d...e więc nie dziwie się jemu. Moim zdaniem to Ferguson powinien odejść - bo to on się wypalił a nie Rooney. A tak na marginesie - brak transferów, błędne decyzje, nie trafienie ze składem na poszczególne mecze to musiało sie w końcu odbić. Tylko głupcy popełniają więcej niz jeden i ten sam błąd a ferguson popełnił już kilka w tym sezonie:(
» Wtorek, 19 października 2010, 22:02 #453
DjBosiL pisze:
DjBosiL
walnij sie w łeb. rozbieg i o sciane ;]!.
Rooney zachowuje sie jak dziecko!.
Nie może Wayne być traktowany jak święta krowa. Musi ponośic konsekwencje za swoje działania czy tego chce czy nie
» Wtorek, 19 października 2010, 22:09 #452
Grzybu
Grzybu pisze:
bedzie jak z Beckhamem. Bog wybacza, SAF nie.
» Wtorek, 19 października 2010, 21:54 #451
Romcio17
Romcio17 pisze:
Trudno się mówi i tyle. Z łaski grać tutaj nie będzie.Szanuje go jako piłkarza , ale widać że nie ma za grosz pokory i szacunku do innych.Dużo dla nas zrobił i za to mu szczerze podziękujmy a jeśli chodzi o United to damy radę -będzie to znakomita okazja dla naszych młodych,utalentowanych zawodników.
» Wtorek, 19 października 2010, 21:50 #450
Kajdan
Kajdan pisze:
Rooneyowi zaczyna cos w dekiel walic. A wszystko zaczelo sie od tej zdrady. Ja mam nadzieje ze jutro wyjdzie w 1 skaldzie (chociaz to malo prawdopodobne) i strzeli brame i bedzie po klopocie. Nie moge sie pogodzic z faktem odejscia Wazzy...to ze Ronaldo odejdzie to bylo raczej wiadome ale ja Rooneya typowalem na takiego, ktory kocha United ponad wszystko i zostanie tutaj do konca...Mam nadzieje ze Anglik sie ogarnie, zacznie strzelac bramki, dostanie kontrakt i wszystko wroci do normalnosci. Pozdrawiam
» Wtorek, 19 października 2010, 21:47 #449
BroneK1878 pisze:
BroneK1878
a ja mam nadzieje ze nie wystąpi juz do końca sezonu w koszulce z diabłem na piersi. dostaniemy za niego minimum 50 mln i Fergie przeznaczy te pieniadze + 25 mln ze sprzedarzy Crisa na wzmocnienia i United bedzie znowu potęgą w Europie.
» Wtorek, 19 października 2010, 21:53 #448
western
western pisze:
Nie mogę w to uwierzyć!
» Wtorek, 19 października 2010, 21:39 #447
HubenManUtd
HubenManUtd pisze:
Xartula
"Zwykły sprzedawczyk ? jak on jeszcze nie odszedł z Manchesteru i jestewm pewien ze Ferguson go nie pusci a wiec juz tak nie srajcie z zastępcą Rooneya"

Wiesz z Ronaldo też tak było SAF go nie odda itp.... Dziki bogu Ferguson znalazł (i dostał od Rudzielców kase) Valencie, który już w pierwszym sezonie zaklimatyzował sie na OT i godnie zastępuje CR, ale z Roo bd trudno odnależć taniego (Glazerowie nie dadzą dużej kasy),oraz dobrego napastnika.
» Wtorek, 19 października 2010, 21:34 #446
HubenManUtd
HubenManUtd pisze:
Czas Roo w United dobiegł końca powinniśmy mu za wszystko podziękować. Troche go nie rozumiem że opuszcza nas w takiej trudnej chwili, ale mówi sie trudno. GLAZER OUT
» Wtorek, 19 października 2010, 21:27 #445
BroneK1878 pisze:
BroneK1878
Za co ty chcesz dziekować zdrajcy. mówił ze United to jego dom, Ferguson ojciec a fani sa najwspanialsi na swiecie. To wszystko byly puste słowa ja mu za nic nie mam zamiaru dziękowac. Prawda tamten sezon mial wspanialy ale za takie zachowanie powinien dostac kopa w dupe.
» Wtorek, 19 października 2010, 21:29 #444
eleven
eleven pisze:
Powiem tak:
Pamiętacie końcówkę ostatniego sezonu? Każdy chwalił Rooneya i wgle. W sumie to i dobrze, ja też się cieszyłem z tego powodu, że jest w szczytowej formy i wszystko jest dobrze. Masywnie zaczęły się ukazywać komentarze dotyczące tego, że Manchester United nie jest klubem 1 zawodnika - Wazzy. Należy także pamiętać o innych zawodnikach. Oni też bardzo wiele dają klubowi.
Sytuacja powtarza się i teraz. Patrzę, że niektórzy sądzą, że jeżeli nie będzie Rooneya, nie będzie United. Nie prawda! chciałbym wam to uświadomić. Pamiętacie naszą byłą Gwiazdę C.Ronaldo? Pytanie retoryczne ale ok. Był on naszą błyszczącą perełką. Wszyscy sądzili, że z Cristano zdobędziemy wszystkie trofea (sam także tak sądziłem). No ale przyszedł czas, że pewnej osobie-Perezowi zachciało się mieć go w swoim klubie. Powód jest wiadomy, każdy chce być jak najlepszy i do tego dąży! No cóż... CR nie ma! Wielkie słowa rozpaczy ukazują się w internecie przez fanów, jak i sam zarząd. No tak, wielka szkoda. Od kilku lat piłką nożną żądzą pieniądze. Real ma kase, może mieć wszystko. Manchester może i nie ma kasy, ale też sobie jakoś radzi. Potrzebne są także chęci...
Ok, nie ma Ronaldo. Jest Rooney naszą gwiazdą. Wszystko pięknie i cudownie. No ale nadszedł czas.. JEŻELI NIE BĘDZIE ROONEYA, BEDZIE KTOŚ INNY. Ferguson zna się na sprawie. Jest w Manchesterze przecie od 1986. 24 lata bycia w klubie jako menadżer. Wszystko jest wiadome i oczywiste. SAF mądry facet, może i stary, ale fani nie powini na to patrzeć.
Trzeba dodać, że MU ma straszne problemy finansowe! Po prostu strach włączać news na Devilpage pt,,Manchester zadłużony na * milionów". Kiedy o tym pomyślę optymistycznie, wyciągam same negatywy, o których nie powinienem tu mówić, a co najgorsze, znikomą liczbe pozytywów.
Pozdrawiam i daję wam kolejną nadzieję, że Roo z pewnością nie opuści MU, wróci do formy, rozwiąże wszelkie problemy z Coolen i wszystko będzie piękne. Tego mu życzę, jak i całemu naszemu klubowi, jakim jest

MANCHESTER UNITED
» Wtorek, 19 października 2010, 21:22 #443
mario8 pisze:
mario8
no tak niby źle nie mówisz United to taka drużyna w której zawsze 1 zawodnik wybija się nad resztę tak było z Ronaldo teraz z Roo jeśli on odejdzie to jestem przekonany w 90% że taką postacią będzie Nani
» Wtorek, 19 października 2010, 21:28 #442
Yankarad pisze:
Yankarad
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2010 22:03

nie nani!
» Wtorek, 19 października 2010, 22:01 #441
Yankarad pisze:
Yankarad
Nadchodzą czarne chmury.Roo chce odejść.Kim go zastapisz?Kiedy odchodził CR to mieliśmy Rooneya i było wporządku.Ale wkurza mnie jedna rzecz:gdy zawodnik wymiata, to wszyscy się cieszą, wiwatują itd.a kiedy nadchodzi gorszy okres kariery to wieszają na nim psy, on odchodzi z klubu i wszystko się sypie:(Ferguson niedługo na emeryturę, VDS kończy karierę, Roo odchodzi...kto zostanie by kontynuować wspaniałą historię Manchesteru?Kto bedzie nowym "bossem", i z czego będziemy słynęli??Z berbatowa?(nic do niego nie mam)
» Wtorek, 19 października 2010, 22:03 #440
BroneK1878
BroneK1878 pisze:
Stracił wszystko w moich oczach, cały szacunek. powinien sie teraz wstydzic założyc koszulke United. Traktowalem go jak profesjonaliste i pilkarza dobrego w kazdym calu ale pokazal ze jest śmieciem. Takich nam nie trzeba...
» Wtorek, 19 października 2010, 21:18 #439
sebastus
sebastus pisze:
Co za rozkapryszony bachor !! Chce wsparcia ? Czyli Ferguson ma powiedzieć, że popiera jego skoki w bok czy co ? Nie jest świętą krową ma wielki talent i gra w najlepszym klubie świata, którego mógłby się stać legendą. Powinien w końcu dorosnąć, walnąć się w pierś i nie robić problemów gdzie ich nie ma.
» Wtorek, 19 października 2010, 21:13 #438
DjBosiL
DjBosiL pisze:
trudno sie mówi. Ferguson powinien teraz bardziej skupić sie na Machedzie i Groszku. Jeśli odejdzie Rooney to oni wraz z Berbatovem będą strzelać bramki. Nie obwiniacie Fergusona... Jeśli Roo chce odejść to trudno...
Tu ma wszystko:
- Wspaniały Klub
- Kibice którzy wspierają klub w trudnych chwilach
-Walczy o najwyższe cele

Nie wiem co mu do łba strzeliło ale trudno.
Tylko pytam sie po chu** kłamał?
Po kiego mówił ze OT to jego dom?
Jest mu tu dobrze?
Ferguson to jego ojciec?
NO PO KIEGO CHU**!!
Teraz widać że to kłamca że nie ma szacunku ani do klubu ani do Fergusona.
Takim piłkarzom dziękujemy.
» Wtorek, 19 października 2010, 21:10 #437
Werker999 pisze:
Werker999
Racja, w takim klubie jak United powinni grać gracze, którzy są w United nie dla pieniędzy, tylko dla walki o najwyższe cele.
A że Wayne tak się zachował to... ech, gorzej niż Ronaldo.
Ronaldo powiedział, że gra w Realu to jego marzenie-OK. Jest nadal w świetnych stosunkach z Safem, ba czasami nawet umawiają się na obiad, żeby pogadać.-OK. A Roo... jak Tevez, czyli bez klasy.
Szczerze mówiąc głupio byloby widzieć Wayne w innym klubie, który po strzeleniu gola "wykrzyczał by złość na Fergusonie" jak to zrobił Tevez. Chociaż pierwszy krok by zostać znienawidzony przez własnych kibiców już zrobił, mam nadzieję, że nie zrobi kolejnych...
» Wtorek, 19 października 2010, 21:16 #436
DjBosiL pisze:
DjBosiL
tylko że Ronaldo ma szacunek do United głownie do Fergusona za to że go wyszkolił. On odszedł i zawsze będzie w pamięci kibiców United. Jednak Rooney stał sie dzieckiem. A sezon temu wszystko sie mu układało...
Niech robi co chce tylko on za United zatęskni!!
» Wtorek, 19 października 2010, 21:18 #435
Werker999
Werker999 pisze:
Przykro mi to mówić ale Roo zachowuje się jak nastolatek, ba! dzieciaczek.
Od marca brak formy, do tego ta zdrada a on myśli że będzie w każdym meczu grać. Proste, nie ma formy, nie grasz, dajesz miejsce lepszym na ten moment (chicharito). A on strzela fochy bo nie zagrał w paru meczach, a jego forma jest na poziomie Brzęczyszkiewicza z Bałamuchy Kopalnik. Jeżeli ma dalej tak strzelać fochy to lepiej, żeby odszedł, póki jest coś wart.
PS. #300.
» Wtorek, 19 października 2010, 21:10 #434
damiosa
damiosa pisze:
Wydaje mi się że nie odejdzie, Chcę tego z całego serca!!
» Wtorek, 19 października 2010, 21:07 #433
mario8
mario8 pisze:
Niestety tak to już od pewnego czasu jest futbolem rządzą pieniądze. A MU akurat ma tak trudną sytuacją że mimo na prawdę wielu sukcesów na przestrzeni ostatnich lat nie stać nas na wielkie zakupy z powodu długów. Musimy się pomału przyzwyczajać że najlepsi będą odchodzić do Barcy, Realu, Bayernu, Manchesteru City czy Chelsea ;/
» Wtorek, 19 października 2010, 21:07 #432
Deluxe
Deluxe pisze:
Cokolwiek zrobi, ja będę za nim stać murem. Nawet, jeśli odchodzi nasz idol, nie da się go skreślić. Tak samo było w moim przypadku z Ronaldo, bo choć on odszedł, a ja zostaję z United na zawsze (i tego będę się trzymać, co by się nie działo) zdarza mi się wciąż oglądać jego mecze (np. teraz starcie Realu z Milanem). Zrobił wiele dla United, nie docenił tego, co ta drużyna zrobiła dla niego - trudno. Mimo to pozostaje w pamięci na zawsze, tak, jak boski Wayne, niezależnie od tego, czy odejdzie do City (co naprawdę ciężko przechodzi mi przez gardło) ...
» Wtorek, 19 października 2010, 21:05 #431
Darkos pisze:
Darkos
Deluxe ma racja....musimy przynajmniej szanowac Rooneya, ale mamy prawo nie tolerowac jego decyzji...po za tym z ta tolerancja bedzie ciezko kiedy Roo przejdzie do przeciwnikow zza miedzy....Wtedy czarno to widze..
» Wtorek, 19 października 2010, 21:15 #430
trupp99
trupp99 pisze:
Ja Będę kibicował MU aż do końca moich dni na dobre i na złe .Obiecuje że nigdy was nie opuszczę !!
» Wtorek, 19 października 2010, 20:57 #429
scholes18
scholes18 pisze:
Mimo wszystko szkoda ,że Wayne chce odejść bo mimo problemów to nadal dobry piłkarz..:/
» Wtorek, 19 października 2010, 20:56 #428
rejbar
rejbar pisze:
Jeszcze dodam: droga wolna, bo z niewolnika nie ma pracownika.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:54 #427
draculla pisze:
draculla
właśnie tak
» Wtorek, 19 października 2010, 21:08 #426
Greg10
Greg10 pisze:
Ludzie czy wy wiecie co wy wogóle piszecie!?
Jaki Torres !? Następcą ROO?!
Popatrzcie jak gra Valencia z Roo i Nani z Roo.. przecież oni się szukają na boisku , razem się zgrywają , ile asyst miał w tamtym sezonie Valencia do Roo? No więc właśnie... Ja i tak myślę że Roo wkońcu się dogada i zostanie na Old Trafford. No ale jeżeli już miałby odejść to otworzy się szansa przed Machedą i Hernandezem. Oby Roo został aczkolwiek narobił tyle hałasu i jest bez formy więc może nas to tak bardzo nie zaboli. Według mnie to napastników mamy : Berba , Hernandez , Owen , Macheda - Welbeck i Diouf na wypożyczeniu. A następcą Roo widziałbym tylko Suareza. Tyle odemnie.
Glory Glory Man United.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:53 #425
mario8
mario8 pisze:
Niestety zrobił z Roo swojego syna tak jak z Beckhama i wydaje się że Roo skończy tak jak Becks jak myślicie czy SAF ma jakiś pomysł żeby załatać tak wielką dziurę?
» Wtorek, 19 października 2010, 20:53 #424
rejbar
rejbar pisze:
Ładnie mu sodówka do łba uderzyła. Był w cieniu Ronaldo, były sukcesy, to się zarzekał, że nigdy nie odejdzie z United, a teraz gdy United mają problemy, to chce tak po prostu odejść. Właśnie teraz pokazuje jak "kocha" Czerwone Diabły. W tym momencie stracił szacunek u wielu fanów Diabłów, również u mnie.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:52 #423
eleven
eleven pisze:
Jak Rooney odejdzie, Ferguson będzie zmuszony do poważnego zakupu. Liczę na jakiegoś klasowego napastnika. Mimo wszystko nie chcę, aby Wazza od nas odchodził ;(
» Wtorek, 19 października 2010, 20:52 #422
mario8 pisze:
mario8
okaże się że sprowadzimy Fabiano i tyle będzie z załatania dziury. Możliwe że nastają suche 2-3 lata dla United ale warto poczekać bo za te 2-3 lata szykuję się super skład z braćmi Da Silva, Welbeckiem, Obertanem, Cleverleyem, Pogbą, Hernandezem, Manchedą czy braćmi Evans BĘDZIE DOBRZE!!
» Wtorek, 19 października 2010, 21:11 #421
Yaankes
Yaankes pisze:
Sir Alex Ferguson, czas odejść na emeryturę. Niestety, ale SAF za bardzo uwierzył w to, że potrafi z byle zawodników zrobić mistrzów. Nasz skład to jedno wielkie nieporozumienie.
Nie zrobiliśmy żadnego transferu, który dałby jakąkolwiek korzyść, Chicharito to kompletnie nietrafiony transfer, o Bebe nawet nie mówię, bo to porażka kompletna.

Sprzedaliśmy Cristiano Ronaldo w 2009 roku, od tamtej pory mamy jeden trafiony transfer, którym był oczywiście Valencia. Nasza linia defensywy jest niezmienna od niemal 5 lat, co na tak wysokim poziomie jest żałosne i śmieszne. Na prawej stronie obrony gra 20 latek... W środku mamy Vidica i Ferdinanda, którzy nie są w najwyższej formie. Evra kompletnie pogubił się po Mistrzostwach, gra bardzo słabo. Dużo gada, mało robi. Owen Hergreaves, pamiętacie w ogóle jak on biegał? Bo ja nie. Nie obwiniam go o to, że jest kontuzjowany, szkoda mi go, ale taki piłkarz niestety nie powinien dalej być częścią takiej drużyny jak Manchester.

W pomocy mamy Andersona, który przez blisko 4 lata tutaj, zagrał może 3-4 dobre mecze. Carrick, czyli gość, który 2 lata był w świetnej formie, wiec przyszedł lekki kryzys, następnie mamy jakże świetnego Fletchera, który w klubie jest prawie 10 lat, a gra dalej przeciętnie.
Scholes to człowiek, który powinien odejść już na emeryturę, on już swoje wybiegał nie powinien nadrabiać braków młodych "geniuszy". Gibbson, to ciekawy chłopak, ale chyba jeszcze nie stać go na dyrygowanie grą.

Teraz boczni pomocnicy, Nani i Valencia. To najaśniejszy osoby w tym sezonie, mimo że Valencia ma kontuzję to w pierwszych meczach pokazał ile daje drużynie. Giggs, to samo co Scholes, on już swoje zrobił. Park Ji Sung... jego to nawet nie komentuje. Obertan, wszyscy się nad nim zachwycacie, a ja nie widzę w nim nic nadzwyczajnego. O'Shea i tam inni słabi gracze, w ogóle nie są nam potrzebni w drużynie. A jeszcze Bebe! Jakże wielki to był transfer, szkoda tylko że przygarnęliśmy przybłędę z ulicy, którego ma wychować Ferguson. Blabla i tyle z tego będzie.

Napastnicy. No tutaj mamy przypływ wielu genialnych nazwisk.

Wayne Rooney - wielki piłkarz. Szkoda, że w marnej formie.
Dimityr Berbatov - raz na 3 lata strzeli bramkę z przewrotki i myśli, że to wystarczy.
Chicharito - nie ma to jak kolejny młody "geniusz", którego chce wychować SAF
Macheda - to co wyżej
Michael Owen - chyba jedyny napastnik, który nie grając meczów i tak strzela więcej bramek niż Berba i dwaj młodzieńcy.

No i nasi wspaniali bramkarze!
Prawie 40 letnie Van Der Sar, który dawno powinien łowić ryby na emeryturze, no ale skoro powiedział, że będzie grał jeszcze przez ten rok, to SAF pomyślał "Po co mi nowy dobry bramkarz, skoro mam VDS". No to masz teraz efekty, drogi Alexie. Nie mówię o bramce, którą puścił w ostatnim meczu, bo takie rzeczy się zdarzają, ale Edwin nie jest już w swojej najlepszej dyspozycji, czas zmienić stery w bramce.

Kuszczak, nie ma to jak siedzieć tyle lat na ławce z obietnicą daną przez SAFa, że gdy Edwin odejdzie on będzie bronił, szkoda tylko że teraz Manchester szuka nowego bramkarza i zapewne Kuszczak dalej będzie siedział na ławce.


No to tyle. Będę wierny Manchesterowi do końca, ale Ferguson zaczyna mnie irytować.
Czas na zmiany, bo póki co Manchester zaczyna pomalutku tonąć jak Titanic.

Pozdrawiam.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:50 #420
therock pisze:
therock
Ile trzeba pisac o braku funduszy na transfery? Gdyby kasa sie znalazla, Boss na pewno dokonalby przynajmniej jednego wzmocnienia.
» Wtorek, 19 października 2010, 21:08 #419
Darkos pisze:
Darkos
Chyba żartujesz....uświadamiam Cie w tym momencie, że:

WYDALIŚMY PONAD 7 MLN NA BEZDOMNEGO, Z KTÓREGO NA PEWNO NIC NIE BĘDZIE!!
Patrzcie ile Obertan jest w MU, a jak gra....Bebe i Gabriel są w tym samym wieku...wątpie żeby Portuglaczyk rozwinał umiejętności stosowne do poziomu United....no chyba że kupił już zawodnika, żeby walczyc o srodek tabeli...

Tyle w temacie....Pozdrawiam wszystkich naiwnych!! I tych co mnie zaraz zminusuja ;D
» Wtorek, 19 października 2010, 21:20 #418
Muaarthinos pisze:
Muaarthinos
Ty wyżej: nie wiedziałem, że mamy wśród kibiców jasnowidzów. Wiesz może jeszcze kto wygra Premier League za dwa lata?
» Wtorek, 19 października 2010, 22:22 #417
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Mam nadzieję , że jest to tylko plotka i liczę na to że dojdzie do złagodzenia relacji między Rooneyem a Sir Alexem Fergusonem
» Wtorek, 19 października 2010, 20:45 #416
Baku95 pisze:
Baku95
To nie jest plota te źródła są prawdziwe! :(
» Wtorek, 19 października 2010, 20:46 #415
zielony14
zielony14 pisze:
Nie ogarniam waszego myślenia...Jak strzela to jest piękny i go kochacie a jak chce odejść to jest gównem...żal mi takich kibiców. Nie zapominajcie o tym, że piłkarz przychodzi i odchodzi a nazwa MANCHESTER UNITED zostaję i kibicuje się klubowi...a dopiero potem piłkarzom. Sytuacja taka już była w przeszłości z Royem,Ruudem czy Cristiano. Więc odejście Rooneya spowoduje lukę którą ktoś prędzej czy później załata.
To jest moje zdanie
» Wtorek, 19 października 2010, 20:39 #414
Darkos pisze:
Darkos
Nie tak nie bedzie.....zauwaz, że nie tracilismy gwiazd rok po roku...kto niby teraz zastapi Roo? Mlody Groszek? Nani? Valencia? A moze Berbatov (wielki Pan strzelil 3 bramki Poolowi i teraz wzial wolne)? A moze bezdomny Bebe?! (ten nawet rezerw by nie poprowadzil)..... Powiedz mi kto jest na tyle dobry, żeby udźwignąc cały cieżar gry na siebie?? Bo ja nikogo takiego nie widze....
» Wtorek, 19 października 2010, 21:26 #413
zielony14 pisze:
zielony14
To samo słyszałem rok temu jak odszedł Ronaldo i w tym roku o ile odejdzie Rooney(co nie jest przesądzone) to na lidera wyrasta Nani który zaczyna mi przypominać ronaldo i ciągnie grę do przodu jedyne co bym chciał to jakiegoś klasowego rozgrywającego który by rozdawał piłki i potrafił strzelać z dystansu.
» Wtorek, 19 października 2010, 22:29 #412
Deluxe
Deluxe pisze:
Nawet, gdyby miał rzeczywiście odejść, w co mimo wszystko po prostu nie mogę uwierzyć, to nie widzę powodów, by miał to robić. Los pozwolił mu grać dla najwspanialszej drużyny świata z kibicami, o których City może tylko marzyć, to tutaj rozwinął się na oczach wszystkich i zawsze mógł liczyć na Sir Alexa Fergusona, który chronił go przed wszystkim jak własnego syna. I odkąd pojawiła się pierwsza poważniejsza kontuzja, zaczęło się to wszystko rypać. Zdradzenie żony i te wszystkie podłe słowa kierowane pod jej adresem, gorsza gra, nieporozumienia z Sir Alexem i tak dalej, a teraz to. I przechodzisz z United do City? Nawet, jeśli ta szasta kasą i sili się na bycie kopią Realu, pozostaje tanią, drugorzędną ekipą. I jeśli nawet coś osiągnie, będzie to zawdzięczała tylko ludziom, w których inwestuje grubym hajsem, a nie budowaniem legend od podstaw, jak to się robi w United. Nasza drużyna to duma Manchesteru, City nigdy nie dorośnie nam do pięt, nawet, jeśli za ileś tam lat będzie bezsprzecznym liderem PL, a my jakimś cudem zlecimy nieco niżej. Wszystko zależy od Wayne'a, lecz tak, jak Ronaldo jakoś się odnalazł w tym Realu (choć to i tak nic, w porównaniu z tym, jak grał u nas), tak nie wyobrażam sobie, by miejsce Rooneya było gdziekolwiek indziej, niż właśnie tu - w United. Jednak będzie to tylko i wyłącznie jego decyzja. Oby to była plotka. Ale trzeba pamiętać, że nawet, gdyby broń Boże odszedł, mamy zastępstwo. W świetnej formie jest Berba, Chicharito się rozwija, można liczyć na Owena, a i Nani gra fenomenalnie. Poza tym do zimowego okienka sporo czasu ;) Zanim spadnie śnieg, Wayne może zacznie strzelać dla nas gole i reprezentować swoją optymalną formę - a jak wrócą sukcesy, jego wątpliwości odnośnie przyszłości w United osłabną ;) Myślę, że zostanie. Wolę wierzyć w tą wersję, a nie w żadną inną. Pogubił się, lecz odnajdzie się na nowo. Trzeba dać mu szansę i czas - obydwie te rzeczy otrzymuje, musi je tylko docenić i cierpliwie poczekać.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:38 #411
Chelsea1996
Chelsea1996 pisze:
ZOBACZCIE TO: [link usunięty]
» Wtorek, 19 października 2010, 20:36 #410
DoReK
DoReK pisze:
Myslalem ze Rooney jest prawdziwym "czerwonym diablem" ... jesli odejdzie i to do tego MC ... Nie pokazywal bym sie na Old Trafford i na Czerwonej polowie miasta ... jesli by odszedl potrzebne beda duze zakupy transferowe w ciagu 2 lat 2 gwiazdy .... SZOK >..<
» Wtorek, 19 października 2010, 20:35 #409
barti11
barti11 pisze:
A ja powiem tak:
żyjemy w czasach gdzie przywiązanie do klubu lub ludzi z którymi się w tym klubie pracuje, trenuje czy przyjaźnie po prostu NIE ISTNIEJE!
Teraz liczą się tylko pieniądze,które nawiasem mówiąc są zbyt duże w pilce. Rooney zrobił sporo dobrego dla tego klubu ale na koniec zawiódł. To jego strata Nie tacy jak on odchodzili i nie tacy jak on jeszcze odejdą z wielu innych klubów. Nie wie co traci ale to jego decyzja.
Ja tam plak nie bede. pryzjda nastepni lepsi.
Jedynie nie chce zeby gral w MC
Coz! Lipa i tyle!Szkoda ze tak to sie konczy. Chociaz jaks nadzieja moze jest i zostanie...
Pozdro!!
» Wtorek, 19 października 2010, 20:35 #408
Nani17WrC
Nani17WrC pisze:
droga wolna C.Ronaldo odszedł jakoś sobie poradziliśmy a Rooney nie jest w tym momencie tak ważną postacią w tej drużynie jak wtedy Ronaldo .. powtarzam "w tym momencie" żeby nie było że nie doceniam jego poprzednich osiagniec. :)
» Wtorek, 19 października 2010, 20:33 #407
CSI
CSI pisze:
MC juz chce nam dac 50mln za Roo ktory moze wykupic swoj kontrakt prawem Webstera za 5mln
» Wtorek, 19 października 2010, 20:32 #406
kondik4
kondik4 pisze:
Myślałem że Roo jest ostatnim piłkarzem który by chciał od nas odejść;/ Masakra;(
» Wtorek, 19 października 2010, 20:31 #405
piotrekucho999
Odejdzie czy nie odejdzie to i tak Ferguson musi szukać wzmocnień i nie chodzi mi tylko o atak, można by zakupić jakiegoś bocznego pomocnika i nie wmawiajcie mi że mamy ich dużo bo prawda jest taka że Giggs młodszy już nie będzie, Park jest bez formy a Valencia nie wiadomo jak będzie się prezentował po kontuzji a Obertan nawet nie wiem gdzie się podziewa. Można byłoby zakupić np: Bastosa o, którym ostatnio były nowinki, jest jeszcze zawodnik PSV Dzsudzsak gra na wysokim poziomie i mógłby się sprawdzić w
Anglii. Do środka postarał bym się o Artete zawodnik ograny w Anglii grający na poziomie. Poszukał bym zawodników na rynku francuskim jest tam wielu interesujących zawodników. Mozecie mnie z minusować ale takie mam zdanie.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:29 #404
damiosa
damiosa pisze:
watch?v=U_6avwdY0wI

Po obejrzeniu tego cofam wszystko co powiedziałem i mówie tylko:

Rooney nie odchodź :((
» Wtorek, 19 października 2010, 20:27 #403
DjBosiL pisze:
DjBosiL
coś link nie działa
» Wtorek, 19 października 2010, 21:00 #402
Werker999 pisze:
Werker999
damiosa... obejrzałem ten filmik i dla mnie są już to tylko wspomnienia...
» Wtorek, 19 października 2010, 21:22 #401
adrian9243
adrian9243 pisze:
On po prostu ucieka z tonącego okrętu.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:27 #400
damiosa pisze:
damiosa
Ten okręt ma historie, nie jest pierwszą lepszą łodzią chromowaną , nie wkładało się w nią pieniądze Abramowicza. TO JEST NASZ TYTANIK , I NIGDY GO NIE OPUŚCIMY!!
» Wtorek, 19 października 2010, 20:28 #399
kckMU pisze:
kckMU
Piękne słowa damiosa,

United to jest Tytanik, ale z prawdziwego zdarzenia! Ten statek budowany był cegła po cegiełce, sukces po sukcesie, mecz po meczu. A nie za jednym razem bo przyszedł rosyjski śniego miliarder. Tym się różnimy od was, United to klub z prawdziwego zdarzenia którego piłkarze wkładając w grę całe serce i poświęcenie zdobyli 18 tytułów własnej ligi, oraz trzy puchary mistrzów. I to jest ta różnica mój drogi,

My mamy coś, czego nie zabiorą nam.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:43 #398
Darkos pisze:
Darkos
kck MU nie chce Cię martwic, ale coś czuje, że Glazerowie sprzedadzą klub Katarczykom(było kilka pogłosek o tym, ponadto Glazerom zaj3biscie sie to oplaca).....więc nasze podstawy raczej wtedy niestety upadna...
» Wtorek, 19 października 2010, 21:12 #397
DevilFan pisze:
DevilFan
MY MAMY COŚ CZEGO WY NIE ROZUMIECIE ...
*HONOR !! MY WYGRYWAMY WY KUPUJECIE !!
» Wtorek, 19 października 2010, 21:12 #396
Darkos pisze:
Darkos
Devil w tym problem...my już nie wygrywamy....
» Wtorek, 19 października 2010, 21:29 #395
roki2008 pisze:
roki2008
Darkos - dlaczego? Będziemy wtedy jednym z ostatnich klubów, w który w końcu ktoś włoży ogromne pieniądze, choć tego nie chcę. Wiadomo, ze potem tylko gadanie cfelsów, że araby inwestują w nas
» Środa, 20 października 2010, 22:27 #394
dagoberto
dagoberto pisze:
Ola boga co sie dzieje nie wierze ku..wa je..na mac
» Wtorek, 19 października 2010, 20:27 #393
mrmanutd00
mrmanutd00 pisze:
należy pamiętać że jeśli taki piłkarz jak Rooney źle się czuje i nie może się porozumieć to nie ma co go też trzymać na siłę. Należy jednak pamiętać że to jest Rooney i założę się że większość została z deka podkoloryzowana przez prasę. A jeśli się mylę to należy go sprzedać za dużą kasę i dobrze te pieniądze zainwestować. Pozdrawiam :)
» Wtorek, 19 października 2010, 20:26 #392
MUforever9
MUforever9 pisze:
Jak już tak bardzo chcę odejść do City to ok ale dadzą nam Silvę i 30 mln
» Wtorek, 19 października 2010, 20:25 #391
michal66333
michal66333 pisze:
No niech ManU traci najlepszych zawodników, bo pół sezonu bez formy i Rooneya wywalają
» Wtorek, 19 października 2010, 20:20 #390
Darkos pisze:
Darkos
Umiesz czytac? Przeciez sam chce odejsc? A idz w cholere Rooney skoro zostawiasz jak tchorz swoj niby "ukochany" klub to powiem Ci zes szmata i sprzedawczyk....Good Bye! We don't need you here!
» Wtorek, 19 października 2010, 20:24 #389
Aro1989
Aro1989 pisze:
Goodbye:) Tyle w temacie:)
» Wtorek, 19 października 2010, 20:19 #388
smok77
smok77 pisze:
Ej a jakie Rooney ma problemy?? co się dzieje?? powie mi ktoś?? bo ja juz nic nie kumam :(
» Wtorek, 19 października 2010, 20:10 #387
H2O1994 pisze:
H2O1994
Ja też już tego nie ogarniam.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:18 #386
woj92 pisze:
woj92
Problem jest taki, że po jednym wspaniałym sezonie uznał się za wspaniałą gwiazdę pokroju Maradony. A wiadomo taką gwiazdę to nawet Ferguson musi pytać jaką taktyke przyjąć... Może troche przesadziłem ale coś w tym jest, sodówka mu uderzyła do głowy i tyle. Jak chce niech odchodzi, w United jak sama nazwa wskazuje nie ma miejsca na gwiazdorzenie tu dla drużyny oddaje się całe serce.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:19 #385
MUforever9 pisze:
MUforever9
Rooney doznał kontuzji na treningu i chyba nie zagra
» Wtorek, 19 października 2010, 20:23 #384
Cooyava
Cooyava pisze:
jeśli miałby odejść, to i tak najwcześniej w zimowym okienku transferowym... należy mieć nadzieje, że do tego czasu odzyska formę, która przełoży się na wyniki.
Jego odejście jest poniekąd uzasadnione. Sam jednak jest sobie winien swojej słabej dyspozycji i atmosferze wokół własnej osoby.
Nie da się ukryć, że w końcu i jemu sodówa uderzyła do głowy. Szanuję go niezwykle jako piłkarza, lecz jeśli czuje, że musi zmienić otoczenie, to niech to zrobi z korzyścią dla siebie i drużyny (pozbycie sie słabego ogniwa, oczyszczenie atmosfery i przypływ gotówki, która nie może, lecz musi być przeznaczona na kupno klasowych graczy)
» Wtorek, 19 października 2010, 20:09 #383
H2O1994
H2O1994 pisze:
Mam nadzieję że Rooney jutro powie:"zostaję, kocham ten klub i jestem mu wierny".
» Wtorek, 19 października 2010, 20:05 #382
mateusz1616 pisze:
mateusz1616
Po tych słowach,które powiedział to i tak nie będzie ten sam stary dobry Roo.
» Wtorek, 19 października 2010, 21:20 #381
MentosUTD
MentosUTD pisze:
Lepiej żeby ten konflikt jakoś załagodził, bo jak zamierza się kłocić jak było to w przypadku teveza to może się to na nim zemścić.
» Wtorek, 19 października 2010, 20:00 #380
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Nie wiem czy odejdzie, ale wiem że wyniki ostatnie plus jego odejście mnie dobijają......
» Wtorek, 19 października 2010, 19:59 #379

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY