AKTUALNOŚCI

Kuszczak: Gra dla Polski najważniejsza!

Data 23 września 2010, 18:47 Biafra, tribalfootball.com
Kuszczak: Gra dla Polski najważniejsza!
» Polski bramkarz przyznaje, iż dostanie się do kadry jest dla niego głównym celem na ten sezon
A A A
Bramkarz United, Tomasz Kuszczak przyznaje, iż gra dla reprezentacji Polski jest dla niego w tym sezonie głównym celem.

Polska razem z Ukrainą w 2012 roku będą organizować mistrzostwa europy i Kuszczak chce znaleźć się w kadrze na ten prestiżowy turniej.

- Bardzo chcę grać w reprezentacji, jednak jeśli nie będę dostatecznie często występował w klubie to nie mam co liczyć na powołanie - wyjaśnił Tomek w wywiadzie dla Manchester Evening News.

- Kluczem do reprezentacji są częste występy w United. Jest główny powód dla którego chcę grać tutaj jak najczęściej i dla którego daję z siebie wszystko na treningach.

- Euro 2012 będzie organizowane w moim kraju, więc zrobię wszystko, aby znaleźć się w składzie na tak prestiżowy turniej w swojej ojczyźnie. Taka rzecz nie zdarza się zbyt często, nie wiadomo kiedy znów będzie okazja, a konkurencja na pozycję bramkarza reprezentacji jest silna.

- Muszę grać nie tylko często, ale także bardzo dobrze, jeśli chcę zostać wybrany przez selekcjonera. Przy okazji będzie to z pożytkiem dla United - zakończył Kuszczak.
» Evra: Anglicy mogą namieszać Evra: Anglicy mogą namieszać
Francuzi zmierzą się z Synami Albio...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU
Prezentujemy pierwszą część wywiadu...
» "Wazza okazał się prawdziwym przyjacielem"
Danny jest wdzięczny Wayne'owi za w...



Poprzedni news:
Brazylijskie cudowne dziecko blisko United
Następny news:
Scunthorpe vs United do pobrania!

Komentarze (12)


bzyk027
bzyk027 pisze:
ttlbtg jak ty niewidziałeś żadnej świetnej interwencji Tomka w United to ty chyba oglądasz jakieś inne mecze !! może WBA he he
» Sobota, 25 września 2010, 10:44 #12
ttlbtg
ttlbtg pisze:
do cycuu89>>/upowszechnienie/>>

Muszę z przykrością stwierdzić, że cała Twoja wypowiedź nie jest obiektywna. Czy nie wydaje Ci się, że określenie "Ferguson powinien zaufać Kuszczakowi" jest w obiektywnej ocenie trochę nie na miejscu? Piszesz, że jeśli by złapał rytm meczowy to można by go było dopiero oceniać. Jaki sens ma to wyrażenie u Ciebie? Faktem jest, że nie gra i na tej podstawie jest oceniany. Nie na patriotycznych opiniach polskich fanów United, a pod względem przydadności do gry pierwszym składzie. Nie ma wyrażeń "gdyby". Gdyby babka miała wąsy, to wiesz kim by była? Jak chcesz go oceniać to go sprzedaj, niech złapie rytm i niech wróci (jak będą go chcieli). Ocenie podlega wszystko tu i teraz, a na chwilę obecną jest zapchaj dziurą, która w dodatku nie jest pewnym punktem gry całego zespołu. Nie próbuj dawać szansy jednemu zawodnikowi kosztem wysiłku całej drużyny. Uczyć się gry to on może ale w rezerwach i przedkładanie tu Twoje jego dobra nad dobro zespołu objawiające się w wynikach meczowych ociera się o śmieszność. Twoja sugestia co do mojej niby kpiny nie jest poparta żadnym logicznym argumentem. Skoro mówisz, że nie ustępuje grze innym bramkarzom BPL to widocznie wszyscy się mylą (z Fergusonem na czele) a tylko Ty masz rację. Nie obraź się (bo nie mam w naturze wrzucania komukolwiek) ale z takim podejściem to karierę trenerską skończyłbyś co najwyżej w 3ej lidze. Wiecej obiektywizmu, jeśli porównujesz Kuszczaka do innych zawodników to poprzyj to konkretnym argumentem. Bo z tego co mi wiadomo np, to Robert Green, który na 5 meczy West Hamu puścił 13 goli gra w pierwszym składzie i praktycznie zdobywa cenne ogranie w meczach ligi angielskiej. Rozumiesz o co mi chodzi? O to, że póki co Kuszczak w oczach ludzi znających się na potencjale zawodnika, nie wystawia go nawet z ławki, mimo iż VDS spkojnie mógłby schodzić w 70 - 80 minucie meczu. Skoro tak nie jest, tzn że ktoś kto czuje się odpowiedzialny na wyniki klubu, nie ufa polakowi w meczach o punkty i jak tylko może wykorzystuje mistrzowskie umiejętności holedra do ostatniego gwizdka. Zadzwoń do nich i im powiedz, że Kuszczak powinien być numerem 1 dla Ciebie w Untied i napisz jaka będzie reakcja na Twoje subietywne spostrzerzenia w tej kwestii. To tyle, bo nie będziemy podłapywać i ciągnąć tematu, który i tak nic nie zmieni w tej materii.

Ps. Nie interesuję się polską piłką od 16tu lat i nawet nie potrafiłbym wymienić 10 piłkarzy z całej polskiej ligi. Dla mnie czar prysł bezpowrotnie więc w kwstii czy to Boruc czy Fabiański czy jakiś tamTytoń, nie bedę się wypowiadał, bo nie znam ani zawodników, ani całej sytuacji polskiej piłki. To tyle.

Pzdr dla Ciebie. Skupmy się na wynikach i wyczekujmy na spektakularny choć błahy transfer jakiegoś bramkarza, który zapewni bezpieczeńswo drużynie.

W2G UNITED!
» Sobota, 25 września 2010, 00:10 #11
siata19
siata19 pisze:
bym był na miejscu Kuszczaka już bym odszedł do jakiegoś innego klubu z PL i spokojnie bym bronił jako pierwszy bramkarz ;)
» Piątek, 24 września 2010, 06:58 #10
sebastian80mufc
Myślę,że lepiej byłoby dla Kuszczaka gdyby opuścił Old Trafford.Uważam go za dobrego bramkarza i na pewno poradziłby sobie np.w Aston Villi czy Evertonie,do których to klubów był ponoc przymierzany.Chcąc reprezentowac na Euro kadre Polski ,musi byc w optymalnej formie i co najważniejsze-regularnie grać.A tu,z całym szacunkiem,nie wydaje mi się by zajął miejsce Van der Sara.Rzeczywiście,mimo stosunkowo niewielkiej liczby meczów CV Kuszczaka wygląda nader okazale,gdyz bedąc w United brał udział we wszystkich niedawnych triumfach naszych pupili.Tylko,że ma on już 28 lat a rozegranych spotkań na poważnym poziomie zaledwie kilkadziesiąt.Oczywiście,to żaden wiek dla bramkarza ,ale w końcu powinien sobie zdac sprawę,iz tylko gra w podstawowej 11 ma szanse powalczyć o bluzę z nr 1. 20 lat czekałem na Polaka w Manchesterze United,bardzo ucieszyłem się na wieść o pozyskaniu Tomka,lecz po odejściu Edwina klub bedzie szukał nowego golkipera.
» Czwartek, 23 września 2010, 22:12 #9
kikson pisze:
kikson
AV? Ok. Ale czy Friedel wybiera się na emeryturę? Bo jeżeli nie to Kuszczaka również czeka ława.
» Piątek, 24 września 2010, 07:52 #8
gwiazda2010 pisze:
gwiazda2010
w evertonie maja howarda i muche wiec tam byłby trybunowym a aston jak narazie watpie maja friedla ... chyba że tam lepsze ławki mają
» Piątek, 24 września 2010, 10:09 #7
Cleverley
Cleverley pisze:
Kuszczak o klasę wyższy od Boruca. może nie gra najlepiej nogami , ale Boruc nie ma czym się chwalić [link usunięty]
» Czwartek, 23 września 2010, 21:28 #6
cycuu89
cycuu89 pisze:
ttlbtg ---> Czy broni niepewnie tego się nie da ocenić ponieważ nie da sie bronić pewnie jeśli się gra raz w miesiącu jak nie mniej, Jeśli dostał by więcej szans i załapał by rytm meczowy to wtedy można było by go pod tym względem ocenić. Jeśli chodzi o grę nogami to aż tak źle z tym nie jest, niestety w naszej bramce mamy bramkarza który w tym elemencie jest świetny i mało który bramkarz może się z nim równać, i niestety ale przyzwyczailiśmy się do tego i każdy bramkarz w tym elemencie w porównaniu z edwinem bedzie wyglądał źle. Jeśli chodzi o kadrę w której jest tak pomijany to co tam np robi Fabiański ?? który jest pośmiewiskiem na wyspach ?? Niestety z bramkarzy powoływanych tylko Tytoń gra w lidze a i tak nie zawsze na niego się stawia. Więc skoro najwidoczniej dla smudy gra w klubie nie jest najważniejsza to Tomek jak najbardziej powinien dostawać szansę na grę .
Z tym wypożyczeniem do 1 ligi to chyba kpisz :> Owszem mówi się że czasem lepiej zrobić krok do tyłu bo to może pomóc ale bez przesady, Kuszczak jest bramkarzem który z powodzeniem może bronić w klubach z najwyższej pułki i zasługuje na to. Niczym nie ustępuje bramkarzom grających w PL a od większości jest lepszy.
Ferguson powinien zaufać Kuszczakowi bo ani razu gdy stał w bramce to nie zawiódł, jeśli popełniał błędy to nie duże które można wytłumaczyć brakiem ogrania i pewności.
Ferguson próbował na siłe zrobić bramkarza nr 1 z fostera (moim zdaniem jeden z głównych powodów tego że nie wygraliśmy w tamtym sezonie ligi) nie wyszło mu to i postawił wtedy na Tomka co było o wiele lepszym rozwiązaniem.

Osobiście uważam że zasługuje na to by być bramkarzem nr 1 ale niestety jest VDS a jego nie jest w stanie wygryźć z podstawowej 11. Może i lepszym rozwiązaniem było by gdyby odszedł to innego klubu żeby nie zaprzepaścić szansy na wyjazd na euro 2012
» Czwartek, 23 września 2010, 21:26 #5
ttlbtg pisze:
ttlbtg
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.09.2010 00:06

Muszę z przykrością stwierdzić, że cała Twoja wypowiedź nie jest obiektywna. Czy nie wydaje Ci się, że określenie "Ferguson powinien zaufać Kuszczakowi" jest w obiektywnej ocenie trochę nie na miejscu? Piszesz, że jeśli by złapał rytm meczowy to można by go było dopiero oceniać. Jaki sens ma to wyrażenie u Ciebie? Faktem jest, że nie gra i na tej podstawie jest oceniany. Nie na patriotycznych opiniach polskich fanów United, a pod względem przydadności do gry pierwszym składzie. Nie ma wyrażeń "gdyby". Gdyby babka miała wąsy, to wiesz kim by była? Jak chcesz go oceniać to go sprzedaj, niech złapie rytm i niech wróci (jak będą go chcieli). Ocenie podlega wszystko tu i teraz, a na chwilę obecną jest zapchaj dziurą, która w dodatku nie jest pewnym punktem gry całego zespołu. Nie próbuj dawać szansy jednemu zawodnikowi kosztem wysiłku całej drużyny. Uczyć się gry to on może ale w rezerwach i przedkładanie tu Twoje jego dobra nad dobro zespołu objawiające się w wynikach meczowych ociera się o śmieszność. Twoja sugestia co do mojej niby kpiny nie jest poparta żadnym logicznym argumentem. Skoro mówisz, że nie ustępuje grze innym bramkarzom BPL to widocznie wszyscy się mylą (z Fergusonem na czele) a tylko Ty masz rację. Nie obraź się (bo nie mam w naturze wrzucania komukolwiek) ale z takim podejściem to karierę trenerską skończyłbyś co najwyżej w 3ej lidze. Wiecej obiektywizmu, jeśli porównujesz Kuszczaka do innych zawodników to poprzyj to konkretnym argumentem. Bo z tego co mi wiadomo np, to Robert Green, który na 5 meczy West Hamu puścił 13 goli gra w pierwszym składzie i praktycznie zdobywa cenne ogranie w meczach ligi angielskiej. Rozumiesz o co mi chodzi? O to, że póki co Kuszczak w oczach ludzi znających się na potencjale zawodnika, nie wystawia go nawet z ławki, mimo iż VDS spkojnie mógłby schodzić w 70 - 80 minucie meczu. Skoro tak nie jest, tzn że ktoś kto czuje się odpowiedzialny na wyniki klubu, nie ufa polakowi w meczach o punkty i jak tylko może wykorzystuje mistrzowskie umiejętności holedra do ostatniego gwizdka. Zadzwoń do nich i im powiedz, że Kuszczak powinien być numerem 1 dla Ciebie w Untied i napisz jaka będzie reakcja na Twoje subietywne spostrzerzenia w tej kwestii. To tyle, bo nie będziemy podłapywać i ciągnąć tematu, który i tak nic nie zmieni w tej materii.

Ps. Nie interesuję się polską piłką od 16tu lat i nawet nie potrafiłbym wymienić 10 piłkarzy z całej polskiej ligi. Dla mnie czar prysł bezpowrotnie więc w kwstii czy to Boruc czy Fabiański czy jakiś tamTytoń, nie bedę się wypowiadał, bo nie znam ani zawodników, ani całej sytuacji polskiej piłki. To tyle.

Pzdr dla Ciebie. Skupmy się na wynikach i wyczekujmy na spektakularny choć błahy transfer jakiegoś bramkarza, który zapewni bezpieczeńswo drużynie.

W2G UNITED!
» Sobota, 25 września 2010, 00:05 #4
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Tomek przestań ! Po co Ci to !? Niech tłusta świnia broni w rep. :)

@tbgbgt Przecież Tomek dobrze broni ! Teraz piszesz że ma problemy z wykopami ? Teraz po 4 latach gry !? No na prawdę... Tomek to dobry golkiper !
Jesli nie przyjdzie De Gea lub Stekelenburg to Tomek może bronić ! A tak w ogóle to może SAF ma w zanadrzu przyszłą gwiazdę bramki - drugiego Casillasa... Nigdy nic nie wiadomo ! ;)
» Czwartek, 23 września 2010, 21:11 #3
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.09.2010 20:19

Nie wiem, ale chyba tylko ślepiec nie zauważyłby jak w tej wypowiedzi jasno daje do zrozumienia, że uzależnia całą resztę od gry w United. Śmieszne są trochę te jego wypowiedzi. Broni niepewnie (no chyba, że ktoś mnie poprawi). Z wykopami ma trudności (no chyba, że źle widzę) i na dodatek głosi, że kadra najważniejsza, że chce grać, ale co jak co, takimi słowami to on nie wymusi na nikim wstawiania go w pierwszym składzie do meczu. Od trzech lat (nie licząc wypożyczenia) nie zanotował znacznych postępów w grze. Nadal jego najlepszą interwencją jest ta, kiedy był zawodnikiem WBA. Przecież ja mu nie zabraniam się realizować, ale trudno się doskonalić siedząc od trzech lat na ławce rezerwowych. Logicznie myśląc, przecież nie zastąpi on w bramce holendra, bo jego umiejętności bramkarskie pozostawiają w dalszym ciągu wiele do życzenia. United to nie klub, w którym grając w podstawowym składzie zdobywasz doświadczenie. Tu w bramce stoi ten zawodnik, który to doświadczenie już ma. Jak wg mnie to powinien odejść (lub chociażby dać się wypożyczyć do klubu 1ligi) tam pograć przez rok, dwa i dopiero wojować o laury w klubie myślącym tylko i wyłącznie o pierwszych miejscach na wszystkich frontach. Ma dopiero 28lat, spokojnie jeszcze przez 2-3 lata może się podszkolić w sztuce bramkarskiej, tylko że jeśli będzie siedział z uporem w United szyczycąc się logiem klubu na koszulce, to doświadczenia jakie jest potrzebne do wejścia w pierwszy skład tak potężnego klubu czy przeciętnej swojej reprezentacji nie zdobędzie. Samym siedzeniem na ławce nie zdobywa się sukcesów, bo chociażby klub zbierał wszystko po kolei, to indywidualne spojrzenie na zawodnika i jego zasługi w trofeach jest już w sumie żadne. Z tego miejsca wyrazy uznania dla Bena Fostera, który postawił wszystko na jedną kartę i zdecydował, że ważniejsza jest gra dla dobrego czy tam przeciętnego klubu, ale w podstawie. Tu polak zaprzecza temu co mówi, bo samymi słowami ani selekcjoner, ani SAF nie wepchnie go do pierwszego składu. Tu trzeba się zacząć zastanawiać co jest ważniejsze: status bramkarza rezerwowego w klubie wielkim, bramkarza który musi się jeszcze wiele nauczyć, czy status zawodnika pierwszego składu klubu z trochę niższej półki, co jednak z nieporównywalnie większym prawdopodobieństwem zapewni mu i wzrost umiejętności a w konsekwencji przepustkę do wielkiego klubu i reprezentacji polski.

To moje obiektywne zdanie na ten temat. Dla mnie może zostać ale równie dobrze może odejść. Tyle tylko, że jeśli marzy mu się gra wyżej i w kadrze, to trzeba podjąć ryzyko i zainwestować w siebie, bo póki co to jest taką zapchaj dziurą w United. Kimś bez ambicji (jeśli chodzi tylko o słowa i brak postępu w grze), kimś kto swoją postawą przeczy swoim słowom. No i na końcu oczywiście kimś, kto zachowuje się tak, jakby bał się tego, że United trafiło mu się jak ślepej kurze ziarno i jak odejdzie to już nie wskoczy znów na ten sam poziom piłkarskiego klubu.

Pzdr i powodzenia mimo wszytko. Pzdr dla fanów
W2G UNITED!
» Czwartek, 23 września 2010, 20:11 #2
kikson
kikson pisze:
Myślę, że i tak na bramce na EURO2012 stanie Boruc.
» Czwartek, 23 września 2010, 19:02 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY