AKTUALNOŚCI

Fergie: Nie musimy sięgać po najlepszych

Data 14 września 2010, 11:18 Mathe0, Sky Sports
Fergie: Nie musimy sięgać po najlepszych
A A A
Sir Alex Ferguson obawia się dnia, w którym buty na kołku zawieszą Ryan Giggs, Paul Scholes i Gary Neville. Znalezienie następców weteranów może okazać się niezwykle trudnym zadaniem.

Sir Alex Ferguson w letnim oknie transferowym nie dokonał spektakularnych wzmocnień. Szkot do zmiany swojej polityki zakupowej może zostać zmuszony w najbliższych latach, kiedy z klubem pożegnają się najbardziej doświadczeni zawodnicy.

– Na razie nie musimy przesadzać i sięgać po najlepszych piłkarzy na świecie. W naszym klubie jest wystarczająco dużo klasowych zawodników – mówi Ferguson.

– Być może nastanie taki czas, że będziemy musieli się nagimnastykować na rynku transferowym, szczególnie, gdy na emeryturę odejdą Ryan, Paul i Gary.

– Wówczas prawdopodobnie będziemy potrzebować naprawdę czołowych zawodników, którzy ułatwiliby wchodzenie młodzieży do pierwszego składu. Na chwilę obecną mamy niezbędne doświadczenie – dodaje Fergie.

Menadżer Manchesteru United po raz kolejny podkreśla, że na rynku transferowym może wydać naprawdę wielkie pieniądze.

– Nie mamy żadnych finansowych restrykcji. Jeśli nie byłbym pewny umiejętności moich zawodników, to może zadziałałbym coś w letnim oknie transferowym – stwierdza Szkot.

– Był jeden zawodnik, którego chciałem sprowadzić do naszej drużyny, ale pomysł upadł, bo wyprzedził nas jego nowy pracodawca.

– Najlepszym rozwiązaniem, do czasu powrotu rozsądnych cen na rynku, jest kupowanie młodych piłkarzy lub promowanie własnych talentów. Dzięki temu, że tak robimy, przyszłość Manchesteru United jest bezpieczna przynajmniej na osiem lat – kończy Szkot.
» Keane: Gary nie będzie aż tak ważny Keane: Gary nie będzie aż tak ważny
Gary Neville będzie współpracował z...
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» "Gra dla United spełnieniem moich marzeń"
Tom Cleverley co prawda ma za sobą ...



Poprzedni news:
Evans: Davis będzie zagrożeniem
Następny news:
Gary Neville traci kapitańską opaskę!

Komentarze (29)


LoveMUFC
LoveMUFC pisze:
"Menadżer Manchesteru United po raz kolejny podkreśla, że na rynku transferowym może wydać naprawdę wielkie pieniądze."
takie wiadomosci to ja tylko chce słyszec :D
» Środa, 15 września 2010, 22:31 #29
Cudi123
Cudi123 pisze:
Jest kilku zastępców o zastępce Garego Nevilla nie mamy o co się martwic bo jest Rafael i Oshe'a za Scholesa jest Anderson,Gibson a za Ryana jest oczywiście Nani noi jeszcze Bebe i Park ale przydał by się taki Snaijder
» Środa, 15 września 2010, 21:43 #28
FabianWawa
FabianWawa pisze:
Gibson nie umie grac ? moze nie jest pomocnikiem najwyzszej klasy ale umie grac ... sa lepsi i oczywsicie chlopaki w jego wieku sa kluczowymi postaciami swojego zespolu .. ale nikt nie jest odrazu najlepszy pamietaj kazdy od czegos zaczyna ... i nie mow ze nie umie grac bo jakby nie umial to Ferguson by nawet go nie znal i nie wiedzial kto to jest taki Gibson ... wiec za przeproszeniem stul pysk :)
» Środa, 15 września 2010, 18:04 #27
FabianWawa
FabianWawa pisze:
jak czytam niektore komentarze to az mi rece opadaja ... to jest do wszystkich durniow i botow co sie tu wpisali : Czy wy jestescie jacys popier ... uwazacie ze wiecie lepiej od Fergusona co jest lepsze dla manu ? on jest od ponad 20 lat menadzerem czy wy ? Wy glupie niedo ..... ebane gamonie ... zamknijcie mordy i przestancie pisac takie glupoty bo az mam zal do boga ze takie parowy zyja bez kitu ... plakac mi sie chcialo jak to czytalem ... hernandez to niewypal ? czlowieku chlopak ma taki potencjal jakiego Ty nie jestes w stanie sobie wyobrazic ... przy odpowiednim treningu i innymi czynnikami ktore maja wplyw na jego forme gre itp ... stanie sie jednym z najlepszych napastnikow ... a Ferguson napewno dobrze nim pokieruje ... i zamknij pysk ruro ... jezeli uwazasz ze wiesz lepiej co robic niz Ferguson to jestes smieciem i nie jestes kibicem manu ... najlepszy jak dla mnie menager wszechczasow a jakis szczeniak mowi ze manu wyladuje w polowie tabeli i odpadnie w 1/8 finalu lm ... chlopaku jesli nie ufasz Fergusonowi nie nazywaj sie kibicem ... to jest jedna z legend tego klubu .. !
» Środa, 15 września 2010, 17:58 #26
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
No i znawcy nie chcieli podjąć zakładu czy ich ulubieniec strzeli ponad 15 goli... Skoro jest taki dobry... Ech żal mi tutaj niektórych ;)
Nie wiem też skąd wam się wzięły pomysły że Vidic i Evra grali jakoś strasznie źle... Evra gdy przechodził był bardzo młody za to Vidic całkowicie zmienił środowisko, mimo tego chłopaki sobie dali radę i nei rozumiem czego się niektórzy czepiają - ostatnia forma Vidica to już oddzielny temat...

Teraz jeszcze Valencia wyleciał... Myślę że Hernandez może się sprawdzić na skrzydle, ma szybkość i dobry drybling jest na tyle młody że mógłby się spokojnie nauczyć gry na nowej pozycji... Co wy na to ?
» Środa, 15 września 2010, 15:54 #25
WLKMK pisze:
WLKMK
Krzyś>>> Dali sobie radę w ostatecznym rozrachunku, ale problemy mieli straszne. Niedawno Vidic wspominał jakiego miał doła po przyjściu na OT.
» Środa, 15 września 2010, 19:31 #24
OnlyRedDevils
No nie musimy sięgać po najlepszych przecież środek tabeli na koniec sezonu nie jest zły nie prawda...?
» Środa, 15 września 2010, 15:00 #23
Martin pisze:
Martin
Środek tabeli? Daj spokój, przez ostatnie 4-5 lat cały czas czytam te same komentarze na różnych stronkach na temat braku poważnych transferów. Ludzie piszą, że nie mamy składu, że brakuje nowych gwiazd, żeby kupować ogranych już piłkarzy za srogie pieniądze... A weź sobie zobacz ostatnie parę lat. Trzy tytuły mistrzowskie z rzędu. W ubiegłym roku wicemistrzostwo, dwa finały Ligi Mistrzów z czego jeden wygrany. Czy czegoś tutaj brakuje?
» Środa, 15 września 2010, 15:50 #22
cesarz
cesarz pisze:
Sorry, ale jeśli uważacie, że przyszłość Gibsona jest w ManUtd to ciężko widzę nasz klub. Z całym szacunkiem, ale ten chłopak nie potrafi praktycznie nic. Nie potrafi rozgrywac - widzieliscie kiedyś jakiś jego zajebisty przerzut, kros czy prostopadłe podanie? Ja nie. On ma tylko strzał - średni. Skoro w meczu tyle razy próbuje to się nie dziwie, ze w koncu trafi. Nie potrafi się dobrze ustawić, tylko biega, a raczej błądzi w środku. Ani w odbiorze go nie widze, ani w rozgrywaniu, tymbardziej ataku. Dla mnie taki zawodnik w ManUtd to jedno wielkie nieporozumienie. Mozecie mnie zgnoić, ale dosyć się napatrzyłem i takie jest moje zdanie. Zresztą on nie jest aż taki młody, bo ma 23 lata. Ozil ma 22lata, Fabregas 23 lata, Ronaldo jak miał 23 lata to był najlepszy na świecie. A wielu 23-latków jest czołowymi piłkarzami w swoich klubach.
» Środa, 15 września 2010, 14:41 #21
Martin pisze:
Martin
Popieram w stu procentach.
» Środa, 15 września 2010, 15:45 #20
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
@ FiflaK
Co masz do Modrica i Bale'a - młodzi perspektywiczni zawodnicy, były spekulacje o ich transferach do MU i na bank pisałeś wtedy "oby przyszli, oby przyszli" Arteta i Cahill wyrwali nam ostatnio 2 punkty niemal z gardła, to walczaki z żelaznym zdrowiem, nie rozumiem czemu ich transfery by Ci się nie podobały...

Co do ostatniego zdania z Twego jakże stonowanego komentarza to polecam odwiedzić jakiegoś psychoanalityka bo to nie jest zdrowy objaw...
» Wtorek, 14 września 2010, 17:01 #19
CRfan
CRfan pisze:
Myślę, że następcę Nevilla już mamy, a Scholes'a i Giggs'a też nie trzeba by było długo szukać, uważam, że idealni byliby Ganso i Neymar.
» Wtorek, 14 września 2010, 16:07 #18
Majek pisze:
Majek
Jakbyśmy mieli opierać naszą drużynę na Brazylijczykach to skończyli byśmy tragicznie... szczególnie na takich mikrusach
» Wtorek, 14 września 2010, 16:49 #17
dkwart123
dkwart123 pisze:
ciekawe jaki to zawodnik co go chciał ściągnąć SAF jak sądzicie
» Wtorek, 14 września 2010, 15:41 #16
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Wybacz, to miało być do "Krzychy418".
» Wtorek, 14 września 2010, 15:46 #15
huk pisze:
huk
Mario Balotelli
» Wtorek, 14 września 2010, 15:53 #14
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Przyszłość bezpieczna ? Jeśli to oznacza środek tabeli i odpadanie w 1/8 finału w LM to się z SAF-em zgadzam... Również uważam że należy sprowadzać graczy młodych, ale na boga dlaczego samych napastników !? Powinniśmy sprowadzić Bale'a, Modrica, Artetę i Cahilla - gracze młodzi ale już ograni w PL - Bebe i Hernandez to niewypały !
» Wtorek, 14 września 2010, 13:55 #13
kkupis pisze:
kkupis
Gościu opanuj się z tym komentarzem... Jeżeli uważasz że Chicharito to nie klasowy zawodnik to nie wiem od kiedy jesteś kibicem United... Co do Bebe: Nie widzielismy go jeszcze w trykocie United więc nie wiemy dokładnie jak on gra... Może być on następnym klasowym napadziorem więc najpierw pomyśl zanim coś napiszesz... :)
» Wtorek, 14 września 2010, 15:10 #12
gambit pisze:
gambit
za taka głupotę powinni kastrować.... rozumiem prawo do wlasnej opinii ale stwierdzanie ze ktoś jest niewypałem w kilka tyg po przyjściu do klubu i 4 ligowych kolejkach to tragedia. Słuchając ciebie ze składu po pierwszych miesiącach wyleciałby m.in. Evra i Vidic.
» Wtorek, 14 września 2010, 15:14 #11
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Umyj ekran telewizora, albo najlepiej kup nowy. Młokosie, patrzysz tylko na wyniki i już wiesz wszystko ? Mamy fenomenalny skład, niczego nam nie trzeba prób pucharów. A skoro ty tylko czytasz informacje o Manchesterze na Sport.pl bądź innym serwisie informacyjnym, w którym artykuły piszą tylko fani barcelony to powodzenia człowieku. Tak samo jest z cyfrą +.

Wiesz na czym polega różnica ? Na całe szczęście nikt nie bierze twoich spekulacji transferowych na poważnie, chwała Bogu. Bo gdyby doszło do takich transferów jakie ty przedstawiasz to osobiście palnąłbym sobie w łeb i rzucił się z balkonu.
» Wtorek, 14 września 2010, 15:46 #10
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Już widzę od kogo te minusy... Vidic powinien był wylecieć bo gra jak ostatnia ciamajda ! Evra zawsze był dobry więc nie p... Słuchaj to może mały zakładzik z wami dwoma co !? Jeśli Hernandez strzeli w sezonie Premier League więcej niż 15 to odszczekam wszystko a jeśli nie strzeli tylu bramek, to po sezonie przeprosiny pod moim adresem od was dwóch pod przynajmniej 10 newsami, co wy na to ??
Czekam na jakąś odpowiedź, skoro jest taki dobry i powinni mnie "wykastrować" za napisanie prawdy o tym karłowatym nieudaczniku to chyba możecie być spokojni że strzeli więcej niż 15 goli w PL... Czekam !
» Wtorek, 14 września 2010, 16:57 #9
WLKMK pisze:
WLKMK
Krzysiu>>> Evra z Vidą byli na początku strasznym rozczarowaniem. Serb zastanawiał się nawet nad odejściem po połowie sezonu. Evra grał niepewnie, tracił piłki, określenia "strach w oczach na widok przeciwnika" i "jedna wielka panika po wejściu na bosiko" pasowały jak ulał.
» Wtorek, 14 września 2010, 23:00 #8
welllone
welllone pisze:
No Paul ma póki co genialny początek sezonu. Ten zawodnik chyba jest jak wino :D W tym wieku dalej rozdaje piłki i robi to w genialny sposób. Te jego idealne podania przez ogromną część boiska są niesamowite. Dla Rayana i Garego Ferguson znalazł następców/piłkarzy którzy dają rady, ale póki co w obecnym składzie nie widzę kogoś kto mógłby godnie zastąpić Rudego. Giggs i Scholes to klasa sama w sobie i jakby nie było to są grające legendy Manchesteru United.
» Wtorek, 14 września 2010, 12:54 #7
Fexo
Fexo pisze:
Na dobra sprawe gdyby cala trojka odeszla w tym momencie , z dnia na dzien to brakowac bedzie jedynie rudego.
Giggs nie gra juz tak dobrze jak kiedys , Nevill to wogole jest jeszcze z nami ze wzgledu bycia ikona bo sportowo odstaje od druzyny. Natomiast Schools wydaje sie grac coraz lepiej , takze jego pozycja musi byc zabezpieczona bez watpienia.
» Wtorek, 14 września 2010, 12:24 #6
maly91
maly91 pisze:
ja zgadzam się z SAF nie mam nic do zarzucenia i jako managerowi UNITED i jako naszym transferom on wie co robi jest niezwykle dobrym i doświadczonym trenerem ja ufam jego wizji trenerskiej no faktycznie mógłby kupić jakiegoś utalentowanego pomocnika no ale co z tego nasz team i tak jest super !!
» Wtorek, 14 września 2010, 12:12 #5
vader22
vader22 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.09.2010 11:47

Niby mamy młodych perpektywicznych piłkarzy tylko co z tego skoro większości z tych młodych graczy Ferguson nie daje szans.Nevill juz dawno powinnien odejsc na emeryture tymczasem Ferguson ciaglę na niego stawia.Skutki są takie ze dwa stracone gole "przyszły" po wrzutkach L.Bainsa który grał na flance Garego .Nie twierdze ze Rafeal powstrzymał by Bainsa ale w meczu na trudnym terenie miałby szanse zebrać potrzebne doświadczenie.Giggsy niestety tez nie da rady biegac przez pełne 90 minut to samo Scholes .Szkoda ze w następcy rudego SAF widzi Gibsona który gra na poziomie Karyka tylko ma lepszy strzał.lecz mimo to Ferguson trzyma zmęczonego Scholes'a do końca nie dając nawet szansy Gibsonowi.Z taką polityką wprowadzania młodych graczy to my daleko nie zajedziemy.
» Wtorek, 14 września 2010, 11:45 #4
CRfan pisze:
CRfan
Oj nie wiem czy Gibson ma lepszy strzał od Carricka ;D obejrzyj sobie bramki z meczu z Roma(7:1).
» Wtorek, 14 września 2010, 16:03 #3
Alpinek
Alpinek pisze:
United jest potrzebny tylko i "aż" ktoś kto godnie zastąpi Paula.
» Wtorek, 14 września 2010, 11:45 #2
gwiazda2010
gwiazda2010 pisze:
Nie kupować tylko młodych wprowadzać ... bramkarz wiadomo kupić tomek tylko ława ... na prawą wejdzie rafael i jest o`shea , zamiast scholsa potrzebny nowy dobry rozgrywający no i skrzydłowy dodatkowy . Chyba że mamy jakiś utalentowanych młodych :) jak cleverley może gibson . więc gdzieś -2-3 nowych zawodników MAX !!
» Wtorek, 14 września 2010, 11:38 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY