AKTUALNOŚCI

Rooney w poważnych tarapatach

Data 05 września 2010, 12:30 Mathe0, NOTW, Metro, Teamtalk.com
Rooney w poważnych tarapatach
Czytaj więcej:
» Anglia
» Jenny Thompson
» Wayne Rooney
A A A
Wayne Rooney poleci z angielską kadrą do Szwajcarii, choć w jego życiu prywatnym rozpętała się prawdziwa burza. Według doniesień News of the World i Sunday Mirror piłkarz miał zdradzać żonę, kiedy ta była w ciąży.

Rooneya czeka trudna walka, jeśli chce uratować swoje małżeństwo z Coleen. Jenny Thompson, prostytutka, która podzieliła się rewelacjami na temat piłkarza Manchesteru United z brukową prasą, miała spotykać się z Rooneyem kilkukrotnie.

– Wayne pisał do mnie erotyczne SMS-y i płacił olbrzymie pieniądze. Nie wyglądał na zmartwionego, że zdradza Coleen – mówi Thomson.

Jedno ze spotkań miało miejsce podczas przyjęcia w restauracji Rio Ferdinanda, na którym obecni byli także pozostali piłkarze „Czerwonych Diabłów”.

– Michael Owen patrzył na niego z pogardą. Wayne nawet nie próbował być dyskretny, a ja byłam zawstydzona – opowiada prostytutka.

Rooney nie po raz pierwszy pojawia się w brukowej prasie w związku z paniami lekkich obyczajów. Jeszcze jako nastolatek Wayne kilkukrotnie odwiedzał dom publiczny w Liverpoolu. Pewnego razu zapłacił za seks 48-latce. Wówczas stał się tylko obiektem drwin ze strony komików. Tym razem sprawa humorystycznego wydźwięku mieć nie będzie.

Angielska Federacja Piłkarska na razie nie podjęła żadnej decyzji w sprawie Rooneya. Napastnik „Czerwonych Diabłów” będzie zatem do dyspozycji Fabio Capello na wtorkowy mecz ze Szwajcarami.
» Rooney chce Redknappa w reprezentacji Rooney chce Redknappa w reprezentacji
Rooney wstrząśnięty odejściem Capel...
» Capello zrezygnował z funkcji trenera kadry! Capello zrezygnował z funkcji trenera kadry!
Włoch w ostatnim czasie skrytykował...
» Grzywna i zakaz stadionowy dla fana United Grzywna i zakaz stadionowy dla fana United
Jak widać nie dla wszystkich mecze ...
» Suarez krytykowany za kopnięcie rywala Suarez krytykowany za kopnięcie rywala
Gracz The Reds dopiero wrócił z zaw...



Poprzedni news:
Defoe chwali Rooneya
Następny news:
Capello: Początkowo Scholes się zgodził

Komentarze (239)


kiko76
kiko76 pisze:
biedna prostytutka! ROO JĄ ZAWSTYDZIŁ. brukowiec
» Środa, 08 września 2010, 08:41 #235
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Mam nadzieję że ta... Pani wycofa ten pozew. Kurczę wstydziłbym się na jej miejscu wyciągać od chłopaka ciężko zarobioną kasę - jak go nie kocha niech odejdzie, niech jej płaci na dzieciaka ale 5 mln to gruuba przesada !
Nie rozumiem piszących że Rooney miał szczęście itd. Ludzie kobiety lgną do gości z kasą i sukcesem jak muchy do miodu, mężczyzna wcale nie musi być ładny, musi być facetem... Nie bez powodu Bóg podzielił ludzi na płeć piękną i męską :) mam nadzieję że się pogodzą, jak zaczną się kłócić o pieniądze to oboje na tym źle wyjdą...
» Wtorek, 07 września 2010, 23:17 #234
pizdarek pisze:
pizdarek
5mln - a to dużo dla Rooneya? Za błędy trza płacić. To już nie pierwszy raz.
» Czwartek, 09 września 2010, 09:47 #233
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Nie rozumiem jak możesz być tak surowy dla Rooneya i inni to samo... Najlepiej to Bolt powiedział Rooney jest jeszcze za młody na małżeństwo i tyle ! Nie ważne czy to dużo dla niego, chłopak sam zarobił i jeśli ta... Pani już nie chce z nim być to niech odejdzie i zostawi jego miliony w spokoju - wstyd !
Ostatecznie dałbym jej 500 tysięcy - za tyle może sobie babka godnie żyć i nic nie robić, 5 mln to za dużo...
» Czwartek, 09 września 2010, 19:14 #232
pizdarek pisze:
pizdarek
tu chodzi o bachora Rooneya. On tez musi jakos godnie żyć. 5mln, to jest nic dla Rooneya. Cięzko zarobione? Nie rozśmieszaj mnie. Żaden piłkarz na świecie nie zasługuje na pensje jaką dostaje. Zaczynając od Polskich zawodników z ekstraklasy, kończąc na panienkach z ligi hiszpańskiej.
» Sobota, 11 września 2010, 17:18 #231
Deluxe
Deluxe pisze:
Tak, dz*wka była zawstydzona... To jedyne, co umiem teraz powiedzieć. Z całym szacunkiem, ale zdrada Rooneya byłaby możliwa, zważywszy, że mnóstwo jego kolegów po fachu też wykazało się niewiernością i chamstwem wobec żon, dziewczyn i matek swoich dzieci. Mimo to nie umiem uwierzyć w to, że Wayne byłby w stanie zaprzepaścić świetny związek, jaki - może pozornie - tworzył z Coleen. Poza tym, Jezu, zdradzać ją, gdy ta była w ciąży?! Zwariował? Natomiast Federacja nie powinna się w to mieszać. Co by nie było, są to jego prywatne sprawy, które z piłką i światem futbolu mają niewiele wspólnego i nawet, jeśli jego rzekome zachowanie jest godne potępienia, trzeba dać mu święty spokój. Krytyka, zwłaszcza wyższych, piłkarskich sfer, na pewno nie pomoże mu w reperowaniu związku z Coleen - chyba, że woli się dalej 'spotykać' z szanowną panią Thompson.
» Wtorek, 07 września 2010, 17:21 #230
Blaisex
Blaisex pisze:
Nie ma żadnego skandalu! Skandal wymyśliliście wy! Dziennikarze! Dziękuje bardzo! :D
» Wtorek, 07 września 2010, 13:46 #229
Wielbicielka
Wielbicielka pisze:
Normalnie z devilpage zrobiła się jakaś obyczajówka..z elementami dramatu:) Ludzie.....to jest jego zycie i moze nim kierować tak jak chce. Moze i zrobił źle(jesli to wszystko prawda) ale to jego sprawa, co robi w zyciu prywatnym, na nieszczęście dla kibiców, bo może się to na boisku odbić. A tu już padają oskarżenia i mozliwe scenariusze.... poczekajmy na jakies oficjalne oświadczenie w tej sprawie.
» Wtorek, 07 września 2010, 08:20 #228
syndicate
syndicate pisze:
Ludzie, co wy w ogóle do cholery wypisujecie?Jaka szmata?Po prostu Rooney jest idiotą.Wszystko
» Wtorek, 07 września 2010, 07:59 #227
Travis444
Travis444 pisze:
Maassaakkrraa... mam nadzieję, że będzie ok i Rooney dalej będzie strzelać dla MU..
» Poniedziałek, 06 września 2010, 21:12 #226
Werker999 pisze:
Werker999
No to się porobiło....
» Poniedziałek, 06 września 2010, 20:03 #225
Werker999 pisze:
Werker999
Teraz wyszło na jaw, że była z nim dla kasy... pretekst do zarobienie 5 mln funtów...
Sz*ata...
» Poniedziałek, 06 września 2010, 20:19 #224
HakateCFC pisze:
HakateCFC
rooneynr10 - Dlaczego szmata? przecież ona go nie zdradziła. Chyba jej też się coś należy, przecież to wspólny majątek i biorąc po uwagę fortunę Rooneya to i tak niewiele zażądała, bo za zdradę mogła "wyciągnąć" jeszcze więcej, mogłaby nawet zrujnować Wayne'a finansowo. Poza tym nie zapominaj, że ma dziecko, któremu musi zapewnić wszelkie dobro również finansowe.
» Poniedziałek, 06 września 2010, 20:40 #223
Werker999 pisze:
Werker999
HakateCFC ale zobacz, że była jeszcze możliwość żeby mu jeszcze zobaczyć... chociaż z drugiej strony ile mu można wybaczać, bo w końcu już raz ją zdradził...
» Poniedziałek, 06 września 2010, 20:45 #222
HakateCFC pisze:
HakateCFC
Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2010 21:02

Werker999 - owszem, była taka możliwość ale z tego co słyszałam to w wieku 16 lat Rooney zdradził Coleen z 48 - letnią prostytutką! (nie wjeżdżajcie na mnie, że zmyslam, bo chce oczernić Roo, ale tak czytałam) więc przyjmując, że to miało miejsce Coleen już raz wtedy mu wybaczyła. Poza tym postaw się na jej miejscu. Gdyby Ciebie zdradziła najbliższa osoba to nie sądzę, że pierwsze co by Ci przyszło do głowy to wybaczenie. To za świeża sprawa żeby już myśleć o wybaczeniu, może z czasem sobie to wszystko wyjaśnią, ale to raczej potrwa. Poza tym mówią, że jak już ktoś raz zdradził to nie zawaha się aby zrobić to ponownie i niestety w wielu przypadkach się to sprawdza....
» Poniedziałek, 06 września 2010, 21:01 #221
pizdarek pisze:
pizdarek
O ile to prawda to szmatą na pewno nie jest żona Rooneya. Spójrz na jego babkę. Miec taką żonę i pukać jakieś starcze 48letnie krocze? W ogole zdradzać taką kobietę? Nieładnie. Spójrz na Wayne'a. Nie nalezy do piękności. Żonka musiala naprawde go kochać, że z nim była. Mogłaby miec kilkanaście razy przystojnieszego faceta, a nawet jakby poszukala w 'innych' pilkarzach to i z taką ogromną kasą.
» Poniedziałek, 06 września 2010, 22:24 #220
driffter128
driffter128 pisze:
mnie to nie interesuję co Roo robi poza boiskiem ja go nie znam na żywo więc dla mnie ważne jest to jak gra na boisku tylko oby jego problemy nie przekładały się na grę a tak to niech robi co che jego życie
» Poniedziałek, 06 września 2010, 15:43 #219
whoracle
whoracle pisze:
[link usunięty] - GENIALNY ARTYKUŁ NA TEN TEMAT.
» Poniedziałek, 06 września 2010, 13:18 #218
Majek
Majek pisze:
Ja wolę poczekać z wyrokami do wyjaśnienia sprawy... i wam też to radzę...


na bronienie bądź wyzywanie Rooneya od szmat (itp.) jest na razie za wcześnie... pozdrawiam
» Poniedziałek, 06 września 2010, 12:30 #217
Ave
Ave pisze:
Szanuje tego piłkarza, jest on moim faworytem i zarazem ulubieńcem. Jednak cała ta sprawa nie wydaje mi się normalna. Nie jestem przeciwko jego osobie, ale dla mnie kompletny piłkarz to taki, który rozważnie kroczy nie tylko przez etap kariery ale także i poza boiskiem.

Jeżeli wszystko to okaże się prawdą, nie ukrywam, że strasznie mnie zawiedzie i straci sporo w moich oczach. Może to tylko nic nie znacząca opinia ... tak czy owak wychodzi na to, że w pewnych sprawach nie jest w stanie sobie poradzić, czyni go to słabym. Dziecko w drodze a on według plotek, ze świadomością zdradza nie tylko żonę, ale i swojego synka. Szkoda, bo dla mnie to nie jest tylko wielki piłkarz, ale i przede wszystkim człowiek!
» Poniedziałek, 06 września 2010, 11:39 #216
wDz
wDz pisze:
a ja byłam zawstydzona hahahahha
» Poniedziałek, 06 września 2010, 11:14 #215
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Niektórzy mówią, że nie powinien tego przenosić na boisko i oddzielić te dwa światy ale to nie takie proste jak się to wydaje i boje się że ta afera może mieć złe skutki w postaci słabej formy przez wiele spotkań.
Ciałem będzie na boisku ale jego mysli będą zaprzątnięte tą aferą.
Teraz dla Rooneya najważniejsze jest ratowanie rodziny!

A poza tym to czego ludzie nie zrobią dla sławy i pieniędzy?
Byle kto może taką informację sprzedać i już mamy aferę :)
» Poniedziałek, 06 września 2010, 10:53 #214
Liverpool9
Liverpool9 pisze:
hahahaha
» Poniedziałek, 06 września 2010, 10:36 #213
whoracle pisze:
whoracle
Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2010 13:12

@Liverpool9

[link usunięty] - 'hahahaha'

p.s

co jest z tym buttonem 'odpowiedz' ? :/
» Poniedziałek, 06 września 2010, 13:11 #212
TheBlueBoy
TheBlueBoy pisze:
...wiadomo że przy jednej dziurze to każdy kot zdechnie.Sex skandale są na topie i nie jeden jebaka musi uważać.Runo sie wpierdzielił i dobrze dla Chelsea-teraz wy się męczcie.Pozdro
» Poniedziałek, 06 września 2010, 09:26 #211
Lil
Lil pisze:
- Ronaldinho szaleje po klubach - "buu! Roni zły, co on sobie myśli, już się skończył...";
- Terry zdradził żonę z żoną(!) byłego kolegi z CFC - ''Agrr... co za frajer, co on robi...'';
- F.Ribery zdradził żonę - ''Co za głupek... jak on mógł. Teraz nikt go nie kupi...'';
- K. Benzema sypiał z 16nasto latką - ''Skończył się już... już po nim...do paki'';
- T.Woods zdradził żonę (wiele razy) - ''Niech płaci alimenty! I połowę majątku! Dobrze mu tak!''

...

W.Rooney (prawdopodobnie) zdradził żonę - ''Glory Glory Man United! ... A co tam, niech strzela bramki do United! ... Może być nawet zoofilem ale nich strzela gole... ManU! ... Owen pewnie mu zazdrościł :D''

Nie zaglądałem tu przez dobry tydzień, nie udzielałem się też sporo czasu, zauważyłem, że spora część ''ogarniętych'' użytkowników też już się tu nie udziela... ale nie dałem rady... jak można pisać takie głupoty...
Jak bym miał wybierać 50 goli Roo w sezonie i skoki w bok, lub 30 goli i żeby żył z żoną, wolał bym to drugie, ponieważ będzie bardziej prawdopodobne, że dłużej zachowa formę i zimną głowę...

#500
» Poniedziałek, 06 września 2010, 08:44 #210
magik1299
magik1299 pisze:
ROO i tak jest wielkim piłkarzem;-P
» Poniedziałek, 06 września 2010, 07:27 #209
Lokator23
Lokator23 pisze:
Wiecie co rzadko sie tu wypowiadam ale ten artykul musze skomentowac , lata mi to czy Rooney korzysta z uslug prostytetek , czy moze tez jest gejem albo cos innego.... Dla mnie ten czlowiej jest Diablem gra dla Man Utd strzela mnostwo goli w kazy mecz wklada cale serce , walczy do konca nigdy sie nie poddaje kocha kibicow dlugo by wymieniac ... a po tym komentarzach co tu dzisiaj wyczytalem typu "Rooney stracil w moich oczach " a najlepsze napisal jakis debil ze Rooney moze grac swietnie itd ale nigdy nie bedzie taki jak Messi czy cos takiego gadacie glupoty ale dzieki Wam osoba ktore pisza takie glupoty dowiedzialem sie jednego , teraz wiem jakie sa skutki jak zamiast mama piersia karmic ojciec ch**** karmi ipozniej wyrastacie na takich idiotow pozdrawiam tch ktorzy kochaja Roneya ibeda go kochac i szanowac do konca jedgo dni w United . Dziekuje
» Poniedziałek, 06 września 2010, 02:55 #208
Freshmaker
Freshmaker pisze:
beznadzieja ... media to rozniosą i zamiast rooney skupiać sie na piłce będzie myśleć o ratowaniu małżeństwa
» Poniedziałek, 06 września 2010, 01:53 #207
Klimaa
Klimaa pisze:
To zawodnicy nie mogą korzystać z usług prostytutek? Dziwne..każdy robi to na co ma ochotę, nie trzeba na nich patrzeć jako na ludzi dający przykład, wręcz odwrotnie, nie powinno się na nich patrzeć w ten sposób. A co do zachowania Wayne - głupek. Miał żonę i dziecko w drodze to nie mógł się powstrzymać? Zaraz będzie kolejnym Terrym i Colem..
» Niedziela, 05 września 2010, 23:33 #206
Wielbicielka
Wielbicielka pisze:
Hmm...Jeśli to kłamstwo, to szczerze mu współczuje, bo będzie nagonka. Zresztą jeśli to prawda, to nie my jesteśmy od oceniania go. W końcu ile facetów codziennie zdradza swoje kobiety i na odwrót. Oczywiście nie mówię, ze to dobrze, ale taka jest niestety czasem nasza rzeczywistość. Mam nadzieję, że to nie odbije się na jego grze. Zawsze zastanawiały mnie te podłe dziewuchy. Nie dość, ze uprawiają sex za kase to jeszcze chcą być sławne. Naprawdę zero szacunku do siebie...zero jakichkolwiek wartości:/ Wstyd....
» Niedziela, 05 września 2010, 22:58 #205
MisiekMANUTD
MisiekMANUTD pisze:
owen tak sie patrzył bo pewnie sam chciał ja ...... ;D
» Niedziela, 05 września 2010, 22:55 #204
baton1995
baton1995 pisze:
pewno kolejna ściema Sunday Mirror ! już to nie jedna ściema w ich wykonaniu ! to będzie jak z tą ku**rwą co Francja cała ją posuwała !
ściema i tyle !
» Niedziela, 05 września 2010, 22:44 #203
michalk86
michalk86 pisze:
Jesli to prawda, pytanie 'po co?'
Bedac taka gwiazda, majac zone w ciazy, paparazzich na karku chodzic do burdelu... glupota? malo powiedziane :F

podkreslam - JESLI to prawda.
» Niedziela, 05 września 2010, 22:15 #202
michalSTG
michalSTG pisze:
po przeczytaniu nagłówka dałem sobie spokój z czytaniem tego artykułu
nie chce żeby takie gówno w podświadomości zepsuło mi opinię o Roo
» Niedziela, 05 września 2010, 21:11 #201
LIBICKI
LIBICKI pisze:
Co to ta za gazeta matheo jest?
» Niedziela, 05 września 2010, 21:03 #200
Lechu pisze:
Lechu
Jeżeli Ci chodzi o nazwę "matheo" to jest osoba która dodała newsa,obok masz skąd został dodany news :)
» Niedziela, 05 września 2010, 22:24 #199
Wbl
Wbl pisze:
Ten problem będzie wpływał na Jego grę i to jest pewne.Osobiście uważa że zachował się jak CH*J ale to pozostawiam jemu.Prostytutka postąpiła wbrew etyce swojego zawodu (jeżeli mogę to tak nazwać) :).Ale nie rozumiem co ma do tego federacja piłkarska.Rozumiem sprawę Terrego ale to jest jego życie prywatne mam nadzieję że będzie mu tego wstyd i ciekawy jestem czy SAF z nim o tym poważnie porozmawia.Czyżby woda sodowa ??
» Niedziela, 05 września 2010, 20:40 #198
Lil
Lil pisze:
Dobry scenariusz:

1. Całe zajście okazuje się plotką, żądnej władzy prostytutki.
2. Wayne wyjaśnia sobie wszystko z żoną.
3. Wraca do formy.
4. Strzela 50 goli w sezonie.

Czarny scenariusz:

1. Afera rozprzestrzenia się w prasie z astronomiczną prędkością.
2. Żona Roo wnosi pozew o rozwód i podział majątku.
3. Rooney dostaje wolne od SAF'a na załatwienie własnych spraw.
4. Po powrocie nie odzyskuje formy i kończy sezon z 10 golami na koncie.

- - -

Wielkie ''ALE?!''

1. Co ma do powiedzenia M.Owen? Czy zabierze głos w tej sprawie w którą niejako został wplątany? Czy powie prawdę (jeżeli powie) czy będzie bronił kolegi z zespołu? Co na to inni zawodnicy? Przecież też tam byli!? (chyba).
Co na to Alex?

Wszystko na razie w rękach Rooneya... ale czy wszystko?
Rooney nie jest ''ulubieńcem'' mediów i może to go ochroni, chociaż temat jest chwytliwy [przyp. sex afera w rep. Francji] i media wiedzą, że można to ciągnąć dobre 2-3 miesiące... ahh te ''cmentarne'' hieny...
» Niedziela, 05 września 2010, 20:34 #197
DevilFan pisze:
DevilFan
Ty Lil może załatwić Ci posade w Detektywach albo W11 z takim scenariuszem to bys zgarnol telekamere
» Niedziela, 05 września 2010, 20:40 #196
Lil pisze:
Lil
@DevilFan

W W11 to nie bo TVN musze w pracy oglądać...
Ale Detektywi... hm... ja to stworzony do roli James'a Bonda.
» Niedziela, 05 września 2010, 21:08 #195
umbro6
umbro6 pisze:
jak dla mnie może on być nawet zoofilem, tylko żeby strzelał dużo bramek i Man Utd wygrywał :D
» Niedziela, 05 września 2010, 20:17 #194
Lil pisze:
Lil
Czy ty chociaż wiesz co piszesz idioto?

Żal.... -.-
» Niedziela, 05 września 2010, 21:15 #193
DevilFan pisze:
DevilFan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2010 22:25

Haha jestes totalnym glupkiem umbro66 zero szacunku
» Niedziela, 05 września 2010, 22:24 #192
DevilFan
DevilFan pisze:
Jakos MI sie nie chce w to uwierzyć nie za bardzo bo z kad maja takie inf ona powiedzilala a on potwierdzi to ? wątpie
» Niedziela, 05 września 2010, 19:51 #191
Cleverley
Cleverley pisze:
' Pewnego razu zapłacił za seks 48-latce. Wówczas stał się tylko obiektem drwin ze strony komików. 'hahaha ;D dobre. xdd


a kogo to obchodzi co robi z życiem, niech robi co chce..
» Niedziela, 05 września 2010, 19:50 #190
UnitedForEver
Aha dobrze niech robi co chce pije pali stoczy się na dno.O to Ci chodziło ?
» Niedziela, 05 września 2010, 20:19 #189
Cleverley pisze:
Cleverley
nie, tylko robią halo z tego ,że miał zdradzić żonę, ale przecież jej nie zdradził
» Niedziela, 05 września 2010, 21:06 #188
Blaisex pisze:
Blaisex
To jego życie i ma prawo pić, palić i stoczyć się na dno.
» Poniedziałek, 06 września 2010, 00:47 #187
spOntan
spOntan pisze:
ja nie mogę, co was to tak rusza?
jego życie, jego problemy. Ważne aby dobrze wykonywał swój zawód tj. grał w piłkę -,-
» Niedziela, 05 września 2010, 19:20 #186
whoracle pisze:
whoracle
w końcu jakiś głos rozsądku... brawo spOntan.
» Niedziela, 05 września 2010, 21:46 #185
kenyy
kenyy pisze:
Śmiać mi się chce jak czytam te komentarze
-"jak on mógł", "świnia, szmaciarz etc."
Ludzie co was to obchodzi ? to jego prywatna sprawa i jego życie, a podniecając się tą całą sprawą zachowujecie się jak stare dewoty..

Mnie prawdę mówiąc gówno obchodzi co chłopak robi poza boiskiem, mnie interesuje to co robi przebywając na murawie.
finito
» Niedziela, 05 września 2010, 19:19 #184
spOntan pisze:
spOntan
dokładnie uważam tak samo :) napisałem prawie w tym samym czasie wyżej to samo i nie zauważyłem Twojej wypowiedzi :)
» Niedziela, 05 września 2010, 19:21 #183
Gemit23
Gemit23 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2010 19:02

Pamiętajmy że Rooney raz zdradził swoją żonę, więc jeśli zrobił to raz to dlaczego miałby nie zrobić to po raz drugi.
Ale mi jednak do końca nie chce się w to wierzyć. Mam nadzieję że są to plotki wyssane z palca. Ale to jest show-biznes...
jeden mówi tak drugi tak i komu wierzyć ??

Liczę na to że to nie jest prawda !!
A tak poza tym to Rooney ma zajebistą żonę, śliczna ...
» Niedziela, 05 września 2010, 18:58 #182
dzaro
dzaro pisze:
Jak nie można porównywać sprawy Terry z Roo? Jeżeli zrobił to co piszą to jest identycznym człowiekiem, nie ważne z kim zdradził swoją żonę. U mnie traci w oczach, wątpię że wszystko co napisali jest kłamstwem, na pewno coś w tym jest prawdy. Szkoda mi tego wszystkiego bo uwielbiałem tego gracza, stracił w oczach wielu, swoim zachowaniem, jeszcze jak mało mnie ruszało jego zachowanie ostatnio po wyjściu z pubu, to teraz co zrobił
(rzekomo) jest straszne.
» Niedziela, 05 września 2010, 18:58 #181
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Co tu niektórzy wypisują to się w głowie nie mieści... Ja w to kompletnie nie wierzę, wy też jako kibice powinniście. Jakaś dzi*ka chce zarobić i tyle, tak samo jak prasa chce mieć "gorący temat" do nawijania o tym non-stop. Każdy może zwierzyć się w prasie, tak sam jak NP. po śmierci Jacksona nagle co trzecia kobieta podawała się za matkę jego dzieci. Naiwność niektórych mnie bawi.
» Niedziela, 05 września 2010, 18:56 #180
talir pisze:
talir
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2010 19:01

Czemu ludzie w to wierzą?
Odp: Bo już wcześniej korzystał z usług prostytutek...
Mnie prostytutki brzydzą, sorry ale większość z nich ma w ustach więcej spermy niż ja co rocznie wódki wypijam.
» Niedziela, 05 września 2010, 19:00 #179
brylant pisze:
brylant
mało wódki pijesz;]
» Niedziela, 05 września 2010, 20:25 #178
PiotrasMU
PiotrasMU pisze:
A ma ktos zdjecie tej dziewczynki ktora sobie pouzywal ? :P Zobaczymy czy warto :P
» Niedziela, 05 września 2010, 18:54 #177
Pablo972 pisze:
Pablo972
[link usunięty]
» Niedziela, 05 września 2010, 19:05 #176
Cleverley pisze:
Cleverley
ale tą 48 letnią? ;D
» Niedziela, 05 września 2010, 19:50 #175
Pablo972
Pablo972 pisze:
Właśnie widać lojalność Rooney'a...
» Niedziela, 05 września 2010, 18:49 #174
spOntan pisze:
spOntan
aha...
tylko co w związku z tym?
» Niedziela, 05 września 2010, 19:22 #173
Pablo972 pisze:
Pablo972
Chodzi o to, że lojalnosc przeklada sie z zycia prywatnego na zycie zawodowe...
» Niedziela, 05 września 2010, 19:41 #172
marcin123
marcin123 pisze:
skoro ona sama poszla z tym do gazet to mam watpliwosci czy to prawda
» Niedziela, 05 września 2010, 18:45 #171
talir
talir pisze:
Jeżeli zdradził żonę to jest debil i tyle, dorosły facet powinien umieć upilnować swojego ptaszka. Dla mnie lojalność jest najważniejsza w związku, ma młodą i atrakcyjną żonę a korzysta z usług dziwki która może mieć HIV, albo tuzin innych zakaźnych chorób.
» Niedziela, 05 września 2010, 18:40 #170
2Fast4You
2Fast4You pisze:
No to Roo stracił Autorytet u nas wielu. Żeby każdy poza boiskiem był taki jak Giggsy ;/
» Niedziela, 05 września 2010, 18:39 #169
mmichal1988 pisze:
mmichal1988
postarajmy się to traktować z dystansem do momentu aż Wazza, lub jego przedstawiciel oficjalnie skomentuje te doniesienia.
» Niedziela, 05 września 2010, 18:41 #168
mmichal1988
mmichal1988 pisze:
Jeśli to nie prasowe wymysły, a za takie chce to uznać, to abstrahując od umiejętności sportowych Wazzy, raczej wszyscy musielibyśmy zgodzić się z tym jak niesamowicie głupim człowiekiem okazałby się Rooney. Chyba wszyscy wiedzą jak kończą się tak nieodpowiedzialne (chociaż nie wiem czy to odpowiednie określenie) zachowania osób publicznych. Oby nie potwierdziło się to co napisali w DM, jeśli jednak to prawda to Wazza nie straci umiejętności ale wszystko inne owszem, łącznie z żoną, pieniędzmi i co równie ważne jak rodzina, dobrym imieniem.


Gówniarzu nie rozumiesz artykułu, albo mojej wypowiedzi?- nie minusuj
» Niedziela, 05 września 2010, 18:35 #167
spOntan
spOntan pisze:
ta jego żoncia to poleciała chyba tylko na kase :D
przyznać trzeba że umiejętności piłkarskie ma ale wyglądu wcale ;p
» Niedziela, 05 września 2010, 18:14 #166
Rarian pisze:
Rarian
To jego koleżanka (a właściwie szkolna miłość) jeszcze z czasów liceum, a więc trudno mówić tu o tym, że "poleciała na kasę". Jeśli opisana sytuacja to prawda to cała wina leży po stronie Roo.
» Niedziela, 05 września 2010, 18:17 #165
Altair pisze:
Altair
Rooney nie ma żadnego usprawiedliwienia na to co zrobił i jedyne co mu pozostało to walka o to aby nie stracić Coleen, bo na szacunek kibiców United nie ma co teraz liczyć. Może jak go zaczną wygwizdywać to się weźmie za swoje życie, bo samym footballem to się żyć nie da.
Współczuje jego żonie i dzieciakowi, które za parę lat przeczyta te "interesujące" fakty z życia taty.. Szkoda słów..
» Niedziela, 05 września 2010, 18:25 #164
Frank93 pisze:
Frank93
Altair już go skreśliłeś, a jeszcze nie wiadomo czy to prawda. W te wszystkie plotki transferowe o których pisały te same gazety też wierzyłeś ? Ja jakoś nie widzie u nas ani Benzemy, ani Van der Vaarta i innych o których oni pisali.
» Niedziela, 05 września 2010, 18:43 #163
spOntan pisze:
spOntan
coraz więcej gimbusów przybywa tu na stronę i minusuje lub plusuje posty jak by to byla fotka -,- ogarnijcie się trochę dzieci
» Niedziela, 05 września 2010, 19:18 #162
Altair pisze:
Altair
@Franek93
"W te wszystkie plotki transferowe o których pisały te same gazety też wierzyłeś ? Ja jakoś nie widzie u nas ani Benzemy, ani Van der Vaarta i innych o których oni pisali."
Nie rozumiem co ma jedno do drugiego?
» Niedziela, 05 września 2010, 19:30 #161
Frank93 pisze:
Frank93
Chodzi mi o to, że te gazety mogły to wymyślić tak samo jak te ploty o transferach. Ja osobiście czekam aż ktoś to zdementuje albo potwierdzi.
» Niedziela, 05 września 2010, 19:35 #160
Altair pisze:
Altair
@Franek93
Również chciałbym się dowiedzieć jak było naprawdę, ale Rooney był moim idolem, a wtedy takie coś boli o wiele bardziej i trudno zapanować nad swoją własną reakcją. Żałuję, że go nie znam osobiście, to miałbym okazję pogadać z nim w cztery oczy, tak jak powinny to zrobić osoby, którym zależy na jego dobru. Wayne musi przede wszystkim zapanować nad swoim życiem i skupić się na ratowaniu małżeństwa, a piłkę odsunąć na dalszy plan.
» Niedziela, 05 września 2010, 20:04 #159
Frank93 pisze:
Frank93
Altair na pewno pierwsze co zrobi to pogada z żoną, a jeśli to plota to sie razem z tego pośmieją.
» Niedziela, 05 września 2010, 20:29 #158
Altair pisze:
Altair
"Altair na pewno pierwsze co zrobi to pogada z żoną, a jeśli to plota to sie razem z tego pośmieją."
W.:Coleen, pamiętasz jak gazety pisały, że Ciebie zdradziłem w czasie gdy byłaś w ciąży?
C.:Pamiętam, ale beka z tego była. HaHa.
» Niedziela, 05 września 2010, 21:33 #157
Frank93 pisze:
Frank93
No a co mają zrobić płakać ? Zresztą to nie jest nasza sprawa tylko i wyłącznie ich własna. Zresztą oni już pewnie o tym rozmawiali.
» Niedziela, 05 września 2010, 22:06 #156
smiglo pisze:
smiglo
ostatnio na czasie ulubionym pytaniem kobiet jest "dlaczego przystojni mezczyzni sa idiotami?" ja nie musze zadawac pytania czy jestes przystojny ]:-)
» Poniedziałek, 06 września 2010, 10:25 #155
Frank93
Frank93 pisze:
Wszystko się pewnie okaże jak Wazza wróci z Szwajcarii i do tej pory trzeba to wszystko traktować z przymrużeniem oka. Czytałem cały ten wywiad i jakoś nie chce mi sie w to wierzyć. Ona mówiła nawet, że Rio sie do niej na jakiejś imprezie dowalał.
» Niedziela, 05 września 2010, 17:49 #154
Kaaayi
Kaaayi pisze:
nie pierwszy i nie ostatni skandal w roli głównej z gwiazdą futbolu.


przypuszczam, że i tak nie dowiemy się jak było naprawdę.
» Niedziela, 05 września 2010, 17:48 #153
aleex91 pisze:
aleex91
tak jest jak mówisz. Teraz chce wyrwać jeszcze szmata trochę kasy jak to zwykle się dzieje jak prostytutka ma okazje to zawsze korzysta.
» Niedziela, 05 września 2010, 17:59 #152
Czarny95 pisze:
Czarny95
Teraz pewnie będzie chciała wyhaczyć od Rooneya kupę kasy a w zamian powie tym redakcjom że je okłamała. Coś interes jej nie idzie.
» Niedziela, 05 września 2010, 18:11 #151
m64 pisze:
m64
Dokładnie zgadzam się z aleex91. Prostytutka zabrała mu mnóstwo kasy, ale jej było mało. Jeszcze na dodatek stwierdza, że czuła się zawstydzona, ale jak brała pieniądze to wszystko było ok.
Szkoda mi Rooneya, nawet jeżeli to zrobił, bo obawiam się, że odbije się to na jego formie i jestem ciekaw reakcji Fergusona.
» Niedziela, 05 września 2010, 18:18 #150
Altair pisze:
Altair
zwietrzyła okazję na zarobienie lepszych pieniędzy, bo oczywiście Rooney zachował swoje uwielbienie do tanich burdeli..
1000 funtów za noc to nic, z tego co wiem to te bardziej ekskluzywne mogą zarobić nawet do pół miliona funtów na rok
» Niedziela, 05 września 2010, 17:56 #149
fat1xd
fat1xd pisze:
Oby to było zwyczajne kłamstwo cholernych pismaków... Rooney posiada status gwiazdy, jest osobą medialną, o której cały czas się dużo mówi. Jest także idolem wielu dzieciaków, młodych ludzi, daje przykład wielu chłopakom i musi się zastanowić dwa razy za nim coś przeskrobie. Nie wypowiadałem się w sprawie Terry'ego bo to nie jest zawodnik United, ale stracił w moich oczach, dla Wayne nie zrobię wyjątku. Mimo, że bardzo lubię tego skurczybyka. Gdyby był samotny okej, ale jeśli już ułożył sobie życie z kimś to po co to próbuje zepsuć?
» Niedziela, 05 września 2010, 17:41 #148
jacomanufan
jacomanufan pisze:
nie wiem co myśleć...mam nadzieje ze to jakieś głupie i bezpodstawne ataki na jego osobe i ze w tym wszystkim chodzi o kase...niestety pewna czesc mnie przeczuwa ze to jednak prawda. Mam nadzieje ze to wszystko wyjasni sie jak najszybciej sie da. A co do porownywania tej sprawy do sprawy Terrego to jest mi żal tych co pisali idiotyczne komentarze. Tamto to było całkiem co innego.
» Niedziela, 05 września 2010, 17:39 #147
dabrosMUFC
dabrosMUFC pisze:
nie wierze to w to co widzę
» Niedziela, 05 września 2010, 17:39 #146
PiotrasMU
PiotrasMU pisze:
Ludzie ogarnijcie sie ... To jeszcze sie zobaczy. Nic nie wiadomo
» Niedziela, 05 września 2010, 17:35 #145
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Jeśli w to wierzycie to współczuję wam
» Niedziela, 05 września 2010, 17:24 #144
Endo pisze:
Endo
laska zmyśla,a Sunday Mirror zapłaci za nią odszkodowanie za szkalowanie dobrego imienia w wysokości 50 mln F.
Wierzysz w to?
» Niedziela, 05 września 2010, 17:26 #143
ercraft pisze:
ercraft
jeśli nie wierzysz to ja współczuję tobie..:)
i tak jak wspomniałem - nie mój cyrk-nie moje małpy. nie obchodzi mnie co Wazza robi prywatnie. i nie porównujcie go do cholery z terrym. co drugi z was bzyka na boku ale nie żonę kumpla.
» Niedziela, 05 września 2010, 17:37 #142
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2010 17:46

problem w tym ze internetowe dzieci nie rozumia o czym mowia
» Niedziela, 05 września 2010, 17:45 #141
Altair pisze:
Altair
@barnaba1987
nie pisz już tych głupot i o ile nie żyjesz w wolnym związku to współczuję Twojej dziewczynie/narzeczonej/żonie, o ile sama Cię nie zdradza, to wtedy jesteście siebie warci

sam jestem w związku i już nie zwracam uwagi na dziewczyny, tak więc tym bardziej nie mogę pojąć jak Rooney mógł zdradzić (i to nie pierwszy raz) Coleen, już nie wspominając o tym, że była wtedy w ciąży

uważam, że zdrada to najgorsza rzecz jaka może spotkać osobę w oddanym związku i się zdziwię, jeżeli mu to wybaczy (po raz kolejny) i z tego co czytam w wypowiedziach osób w tym temacie to nie jestem odosobniony
» Niedziela, 05 września 2010, 18:05 #140
ercraft pisze:
ercraft
Altair -> to w jakim ty jesteś związku że już nawet nie patrzysz na inne dziewuchy?? albo inaczej: JAK DŁUGO jesteś jesteś w tym związku?? pobędziesz 8-10 lat i po takim czasie o niczym innym marzyć nie będziesz.
» Niedziela, 05 września 2010, 18:45 #139
Altair pisze:
Altair
@ercraft
jestem w związku, który nie polega na tak zwanym "parasolu ochronnym"

dla mnie takie słowa jak honor, lojalność czy miłość nie są obce i wychowałem się w otoczeniu gdzie te wartości były najcenniejsze

przykro mi jest, że jak widać dla wielu osób nie mają one znaczenia i są pomijane w życiu
» Niedziela, 05 września 2010, 19:54 #138
dzaro
dzaro pisze:
Jak to jest prawda, to już stracił na zawszę w moich oczach. A był moim ulubionym zawodnikiem
» Niedziela, 05 września 2010, 17:17 #137
jarek879
jarek879 pisze:
juz odzyskiwal forme i znowu ja straci przez ta pa..rowe,kopniete prostytutki chce byc slawne ta konfi..tura i opowiade glupoty...tylko zeby rooney sie nie podlamal bo bedzie nie udany sezon
» Niedziela, 05 września 2010, 17:15 #136
Rarian
Rarian pisze:
Zakładając, że to prawda, to każdy kto broni Rooneya albo insynuuje jakoby życie prywatne było tylko i wyłącznie jego sprawą jest skończonym hipokrytą. Jeśli te rewelacje okażą się prawdą, to z ciężkim sercem będę musiał przyznać, że, dotychczas mój ulubiony piłkarz, to skończona szuja na poziomie Johna Terry'ego. Wiem, że pewnie dostanę morze minusów od fanatycznych kibiców Roo, ale takie zachowanie jest nieakceptowalne w tak wielkim zespole jakim jest United.

Man Utd to coś więcej niż klub, tu nie grają tylko dobrzy piłkarze, ale tu grają piłkarze wielcy. A Wayne, nawet jeśli teraz zacząłby grać jak Messi na status wielkiego już nigdy nie zapracuje. Oczywiście jeśli to wszystko co zostało napisane to prawda. Reasumując, bardzo, ale to bardzo smutna wiadomość, bo dla mnie Roo był przykładem człowieka wiernego klubowi i jego zasadom, ale jak widać, nawet na sportowym idolu można się rozczarować :(.
» Niedziela, 05 września 2010, 17:15 #135
whoracle pisze:
whoracle
"albo insynuuje jakoby życie prywatne było tylko i wyłącznie jego [Roo] sprawą jest skończonym hipokrytą."

Wyjaśnij proszę... z jakiej paki nazywasz mnie hipokrytą?
» Niedziela, 05 września 2010, 17:42 #134
Rarian pisze:
Rarian
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2010 18:12

"Wyjaśnij proszę... z jakiej paki nazywasz mnie hipokrytą?"

Hipokryzja jest synonimem obłudy, a za taką uważałbym nieakceptowanie faktu, że Roo jest osobą publiczną, reprezentującą kraj i klub, a więc osobą, w przypadku której, takie ekscesy z życia prywatnego muszą być sprawą poddaną publicznej dyskusji :).
» Niedziela, 05 września 2010, 18:11 #133
whoracle pisze:
whoracle
To że ktoś jest osobą publiczną nie oznacza, że jego wszystkie sprawy prywatne stają się publicznymi...

Roo nie puknął żony kolegi z drużyny, kolegi z drużyny zresztą też nie... nie puknął nieletniej - tylko najzwyczajniej w świecie zdradził swoją żonę, co tak naprawdę nie jest czynem prawnie zabronionym.

Informacja przedostała się do opinii publicznej dzięki dziennikarzowi, który w ten sposób zarabia ,więc jemu nie ma się co dziwić, ale nie daje nam to z automatu prawa do yyy zastanawiania się, czy jest to moralne, czy nie, czy żona powinna mu wybaczyć, czy nie, czy powinien zagrać w następnym meczu, czy nie.

Jest to sprawa TYLKO I WYŁĄCZNIE między trójką ludzi - Rooneyem, szanowną małżonką oraz Panią świadczącą usługę. (+Capello, SAF)

I jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy prawem do ewentualnej informacji na temat życia osoby publicznej, a całkowitym prawem do wszelkich informacji na jej temat, oraz prawem do oceniania danej osoby to dla mnie TY jesteś osobą moralnie wątpliwą...

Rooney jest piłkarzem FFS i reprezentuje TYLKO I WYŁĄCZNIE tą "piłkarską" stronę Anglii. Można oceniać jak grał, gra, usiłować przewidywać jak będzie grał w przyszłości, wściekać się na niego za niewykorzystane sytuacje, zachowanie NA BOISKU, czy za stosunki z kolegami z drużyny, które mogą wpływać na atmosferę w grupie.

Dopóki sam Rooney nie zdecyduje się pokazać nam np. w programie telewizyjnym jakim jest kucharzem to nic nam do jego innych umiejętności NIŻ TYCH piłkarskich.
I tu tak samo, dopóki Roo nie pójdzie do jakiejś Vivy, czy czegoś (albo nie zrobi tego jego żona) to nie mamy prawa wchodzić z buta w jego życie...

I żeby nikt mi nie wyjeżdżał z kitem, że Roo jest idolem dzieci i powinien świecić przykładem, bo od wychowania tych dzieciaków są rodzice :/
» Niedziela, 05 września 2010, 20:04 #132
Kam69 pisze:
Kam69
brawo whoracle, świetnie ujęte. + dla Ciebie. ^^
» Niedziela, 05 września 2010, 22:45 #131
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
A tak w ogóle to szkoda że MU nie gra żadnego meczu w ten weekend... Te mecze tych reprezentacji nie interesują mnie w ogóle, ledwo zniosłem ten nudny jak flaki z olejem mundial i już kolejne reprezentacyjne "emocje"...
» Niedziela, 05 września 2010, 17:09 #130
dzaro
dzaro pisze:
Stracił dla mnie w oczach jako człowiek ;/ Żal mi jego żony i dziecka najbardziej;/ Szkoda o tym pisać. Jak możecie pisać tu ludzie "że to nie zdrada" bo nie mogła mu dać tego co chciał. Zastanówcie się dzieciaki.
» Niedziela, 05 września 2010, 17:08 #129
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Nie przesadzaj ! Takie rzeczy się zdarzają... Wyluzuj !
Jeszcze będziesz pisał że Roo najlepszy itp. ;) Pozdro !
» Niedziela, 05 września 2010, 17:11 #128
Werker999 pisze:
Werker999
Może będzie pisać, że Roo najlepszy NA BOISKU ale w życiu... Wayne to totalna porażka.
» Niedziela, 05 września 2010, 20:28 #127
ManUfan94
ManUfan94 pisze:
Mam nadzieję że to zwykłe nieporozumienie;/ Nie wierzę żeby Rooney ryzykował żeby stracić swoją żonę no i teraz dziecko :) Myśle że jej dali zarobić za opowiadanie takich głupot. Prasa po prostu szuka sensacji żeby była popularna i mieć z tego dużo pieniędzy.
» Niedziela, 05 września 2010, 17:06 #126
Devil11
Devil11 pisze:
Czegoś takiego potrzeba było teraz najmniej. Mam wielką nadzieję, że to wszystko okaże się tylko zwykłym kłamstwem, a ta prostytutka po prostu chciała dostać trochę kasy. To poważne oskarżenie i zanim podejmie się jakieś kroki, należy całą sprawę dokładnie zbadać. Wayne podkreślał, że zmienił się kiedy wziął ślub, wydoroślał, po prostu dojrzał. To o co jest podejrzewany to zwykłe szczeniactwo. Dlatego wierzę, że nie okaże się zwykłym hipokrytą i ta cała sprawa zakończy się pomyślnie. Całe te wyznania tej kobiety wyglądają nieco naciąganie, a jako że Roo był już powiązany z tego typu sprawami, łatwo wywołać skandal. Na razie podchodzę do tego tematu ostrożnie, nic jeszcze nie wiadomo.
» Niedziela, 05 września 2010, 16:58 #125
Pablo972
Pablo972 pisze:
a tą żone to taką ładną miał ;D
» Niedziela, 05 września 2010, 16:51 #124
Pablo972 pisze:
Pablo972
*ma ;)
» Niedziela, 05 września 2010, 16:51 #123
RedManDevil pisze:
RedManDevil
Ashley Cole też miał ładną żonę.. ;D Rooney jeszcze ma...oby jak najdłużej, mam nadzieję, że to plota !
» Niedziela, 05 września 2010, 17:07 #122
mario8
mario8 pisze:
jeśli to prawda to trudno miejmy nadzieję że przez taki wybryk Roo nie zniszczy sobie życia prywatnego i kariery piłkarskiej
» Niedziela, 05 września 2010, 16:47 #121
whoracle
whoracle pisze:
Bezsens.

Robienie z igły widły.

Niech Wazza wyjaśnia kwestię bezpośrednio z żoną.

Nie powinniśmy o tym publicznie dyskutować.

NIE NASZA SPRAWA IMO.
» Niedziela, 05 września 2010, 16:46 #120
lager pisze:
lager
"Zona w ciazy a jemu sie chce wiec idzie do prostytutki"

Dzieci zacznijcie sie wypowiadac jak wasze doswiadczenie bedzie wieksze niz pornos w internecie. Seks podczas ciazy to normalna sprawa. Nawet w 9 miesiacu, czesto uprawia sie seks w dniu planowanego porodu, zeby "pobudzic" dziecko do wyjscia na swiat. Wiec to ze jego zona byla w ciazy w zaden sposob go nie usprawiedliwia.
» Niedziela, 05 września 2010, 16:59 #119
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
no wiesz, skoro tobie sie podoba seks ze 100 kg baba to swiadczy tylko o twojej operatywnosci
» Niedziela, 05 września 2010, 17:03 #118
lager pisze:
lager
Skoro dla Ciebie zona to "baba" i bys ja zdradzil bo ma w sobie twoje dziecko, to utwierdziles mnie w przekonaniu, ze jestes zerem. EOT
» Niedziela, 05 września 2010, 17:08 #117
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
przepraszam ksiedza
» Niedziela, 05 września 2010, 17:15 #116
Fractivo
Fractivo pisze:
Mam tylko nadzieje ze ta prostytutka klamie, a jesli nie Rooney ma wielki problem i to z glowa, ma bardzo ladna zone do tego w ciazy, jak ojciec moze zdradzac matke przyszlego dziecka w takim momencie ;/. Oby to wszystko bylo klamstwem inaczej Rooney bardzo zle skonczy.
» Niedziela, 05 września 2010, 16:46 #115
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Jak moze? Normalnie, no pomysl. Zona w ciazy a jemu sie chce wiec idzie do prostytutki. Nie on pierwszy i nie ostatni
» Niedziela, 05 września 2010, 16:49 #114
listek007
listek007 pisze:
Poczekajmy z krytykowaniem Rooneya bo te błazny pismaki znowu mogli coś zmyślić, albo ta prostytutka kłamie. Niektórzy już wyrzucają Rooneya z drużyny, a jak się to okaże nieprawdą to będą wielce przepraszać. Jeśli tak było, to zachowanie Wayna można nazwać karygodnym i okropnym, ale wtedy rolą Sir Alexa będzie wyciągnięcie Rooneya z życiowego zakrętu. Jest naszym piłkarzem i jego zadaniem jest strzelanie dla nas bramek, tak naprawdę jego życie osobiste nie powinno nas wiele obchodzić. To przez media dowiadujemy się różnych rzeczy o naszych idolach. Każdy popełnia błędy i nie naszą rolą jest potępianie kogoś.
» Niedziela, 05 września 2010, 16:40 #113
Skurch
Skurch pisze:
Ktoś tu pisał, że jeśli to nie była by prawda to SM nie ryzykował by publikacji tego artykuły bo bałby się że Rooney pozwałby ich o pomówienie... Przecież 90% artykułów w SM to są rzeczy wyssane z palca(tak jak w Fakcie, np. "Mewa odleciała z moim pieskiem", "pobił matkę kiełbasą"itd :D). Oni bez tych bajek długo by nie utrzymali się, bo przecież żerują na sensacji itd. A Roo pewnie i tak to wszystko olewa bo jako osoba publiczna już dawno przyzwyczaił się do tego że jest obrzucany błotem przez różnego rodzaju szmatławce.
Pozdr.
» Niedziela, 05 września 2010, 16:34 #112
whoracle pisze:
whoracle
"Mewa odleciała z moim pieskiem", "pobił matkę kiełbasą"

...Kurz złamał mi rękę - [link usunięty]
» Niedziela, 05 września 2010, 16:42 #111
shick
shick pisze:
nie mnie to wszystko oceniać...
» Niedziela, 05 września 2010, 16:33 #110
Pablo972
Pablo972 pisze:
[link usunięty]


ojojoj to sie porobiło ;/
» Niedziela, 05 września 2010, 16:20 #109
pawelos
pawelos pisze:
Oby to była tylko plotka... Jeśli nie cóż, nie możemy być hipokrytami, ludzie pamiętacie co mówiliście, pisaliście jak wybuchła afera z Terrym? Obecnie sprawa Rooney'a jest niemal identyczna. Cały czas powtarzam "jeśli to się potwierdzi" to jak ktoś wcześniej napisał Rooney nie różni się niczym od Terry'ego, dla mnie będzie niestety skończony jako człowiek. Nie ważne jak dobrym jest piłkarzem i do cholery tego nie można niczym usprawiedliwiać! Zdradzać żonę będącą w ciąży, na domiar złego z prostytutką... To jest nie wytłumaczalne i zasługuję na pogardę i krytykę i mówię to jako wieloletni kibic MU i niestety mówię to z żalem :/
Dlaczego nie było nigdy seks skandalu ani afery np. z Giggsem? To jest ideał piłkarza i człowieka, wszystkie "gwiazdy" które postępują np. jak wyżej opisana przeze mnie dwojka nie zasługują na to miano i bez znaczenia jest ile osiągnęli jako piłkarze i jacy są świetni.
Powtarzam, że bardzo chciałbym aby to była tylko plotka... Smutne, oby nie prawdziwe.
» Niedziela, 05 września 2010, 16:18 #108
matdevil pisze:
matdevil
ze jest to identyczna sytuacja to sie z Tobą nie zgodze. Terry mial romans z zona kolegi a nie z obca prostytutka... ale jesli to rzeczywiscie jest prawda to Wayne postąpił podle ale to nie znaczy ze trzeba go :skreslać jako czlowieka" jak sie wyraziles. kazdy ma prawo do bledow tym bardziej ze wayne ma 25 lat a nie jak tery 32 i jest doroslym facetem :)
» Niedziela, 05 września 2010, 16:44 #107
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
czlowieku, my jako kibice Manchesteru powinnismy stanac za Roo murem i wspierac go. To co ty tu napisales jest pozerstwem
» Niedziela, 05 września 2010, 16:44 #106
Pacior pisze:
Pacior
My jako kibice powinniśmy stawać za naszymi piłkarzami murem podczas meczu. W innych sytuacjach nie powinniśmy ich bronić, gdyż tak naprawdę nikt z nas bezpośrednio ich nie zna, nie wie jakimi są ludźmi. Czy gdyby na przykład okazało się że Vidic jest nazistą, też stajesz za nim murem, że przecież ma on prawo do własnych poglądów, a to że propaguje ustrój i poglądy zakazane w państwach europejskich, to chu*. Oczywiście to całkowicie inna sytuacja, ale nie powinniśmy stawać murem za ludźmi, których tak na prawdę nie znamy. POZDRO
» Niedziela, 05 września 2010, 16:54 #105
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2010 17:00

No tak, ale pomysl ze w sytuacji w ktorej kibice odwracaja sie od niego prawie pewne jest to ze on zupelnie przestanie grac. I co wtedy? Co my wygramy? Dlaczego klub o takiej historii i tradycji ma cierpiec? Bo tobie sie nie podoba ze Roo poruchal?
» Niedziela, 05 września 2010, 16:59 #104
Pacior pisze:
Pacior
To że sobie poruchał to gówno mnie to obchodzi. Mnie obchodzi to że zdradził żonę, znaczy to że on złamał słowa przysięgi, którą wypowiadał z własnej nie przymuszonej woli. W takim wypadku, jakie można mieć do człowieka zaufanie. Że zostanie w klubie jak np Ferguson by go z jakiegoś powodu odsunął na chwile od składu, lub już przyrównując do tej sytuacji. Żona mu się nie podoba znaczy się że może zdradzić, analogicznie nie podoba mu się skład Manchesteru, zmienia barwy. I jak się na to zapatrujesz?
» Niedziela, 05 września 2010, 17:13 #103
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
No ogolnie to interesow z nim robic nie bede wiec ufac mu nie mam potrzeby. To ze zlamal slowa przysiegi malrzenskiej tez malo mnie obchodzi. Jesli chodzi o zaufanie do niego jako gracza.. Manchesteru nie zdradzil wiec nie ma powodu by byc nieufnym w jego strone w sprawach klubowych. Do puki sprawa sie nie wyjasni ja bede za nim mimo ze go nie znam jest graczem mojej druzyny
» Niedziela, 05 września 2010, 17:24 #102
Elninio
Elninio pisze:
Smiali sie CR ze placi lachociaga i to samo teraz bedzie maja kase bawia sie nie 1 i ostatni skandal LUZIK
» Niedziela, 05 września 2010, 16:09 #101
manmaster pisze:
manmaster
tylko idioto jak bys przeczytał on ma dziewczyne w ciazy kretynie to juz nie zabawa -.- dzieciaku " Elninio"
» Niedziela, 05 września 2010, 16:15 #100
gitkolo
gitkolo pisze:
W tej całej cholernej sytuacji wyciągnąć go z Tego bagna mogą 2 osoby. Są nimi jego żona Coleen i SAF.Ona musi mu wybaczyc a jezeli nie to SAF ma go potraktować jak najukochańszego syna tak jak to robił Ancelotti z A.Cole'm.Dopiero wtedy Rooney moze zacząć normalnie oddychac a jak nie to trzeba się z nim pożegnać a tego bym nie chciał.
» Niedziela, 05 września 2010, 16:05 #99
WR8
WR8 pisze:
kckMU pierd olony spamerze wypie rdalaj z tej strony, dziecko jeb ane dodaje po 50 komentarzy dziennie i mysli ze blyszczy.

Jesli to okaze sie prawda to rooney bedzie u mnie skreslony.
» Niedziela, 05 września 2010, 16:03 #98
kckMU pisze:
kckMU
Spokojnie mały, cukier Ci skoczy i kolejne nieszczęście, jeśli masz 16 lat i nazywasz innych dzieckiem to powodzenia
» Niedziela, 05 września 2010, 16:43 #97
WR8 pisze:
WR8
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2010 18:03

double
» Niedziela, 05 września 2010, 18:03 #96
WR8 pisze:
WR8
wyjeban e mam na to czy ja mam 16 lat a ty 20 , sek w tym ze ty kur wa tu najwiecej spamujesz jakimis nieistotnymi postami, zaraz odpiszesz '' to po co je komentujesz'' komentuje je po to bo jak widze ze dodajesz 40 bzdurnych postow dziennie to az mnie sciska.

Z tymi grypsami to mozesz sobie do kolegow po sieci :) bo wnioskuje ze taki palant prawdziwych kumpli nie ma.
» Niedziela, 05 września 2010, 18:03 #95
kckMU pisze:
kckMU
średnia: 11.50, problemy z widzeniem?
» Niedziela, 05 września 2010, 19:29 #94
WR8 pisze:
WR8
mam screeny jak wrzucales po 50 postow dziennie, miales okolo 700 postow nabitych od 40 dni po uplywie rejestracji, podeslac?
» Niedziela, 05 września 2010, 20:30 #93
kckMU pisze:
kckMU
Nigdy nie miałem średniej 40, nawet 20 nie miałem więc po co kłamiesz gimbusie? :D Na kłamstwie Cie wychowali?
» Niedziela, 05 września 2010, 21:10 #92
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Uuu... śmierdząca sprawa. Jeśli to prawda to Rooney dużo straci mojego szacunku.
» Niedziela, 05 września 2010, 16:00 #91
Altair
Altair pisze:
"niezła jazda! dobry kocur z tego Roo"
"Co mnie to obchodzi? Moze byc nawet zoofilem, byleby regulranie gral i strzelal bramki dla MU."
"Postąpił tak żeby sobie pobrykać :)"
"Owen patrzył z pogardą - dobre! Ja też czasem patrzę z pogardą na Owena gdy czytam newsa o kolejnej kontuzji..."
"Potrafię zrozumieć Rooneya miał potrzeby a żona nie mogła ich chwilowo zaspokoić, to właściwie nie jest zdrada"
"Żonę miał w ciąży to se nie mógł poruchać, wiec powinna zrozumieć że se na ku.rwy poszedł. Zapłacił, ulżył sobie i po kłopocie :D."
wybrane "perełki" użytkowników devilpage, aż szkoda słów..

Wayne swoim zachowaniem nie tylko uderza w swoją rodzinę, ale również w fatalnym świetle stawia sam klub. Jeżeli to się okaże prawdą to będę miał duże problemy aby go tolerować w United i nie zdziwię się jeżeli gwizdy pojawią się również na Old Trafford, bo co do innych stadionów to nie mam wątpliwości.

Jak napisał Endo, Rooney właśnie wskoczył do tego samego wózka, który się już stacza z Terrym.
» Niedziela, 05 września 2010, 15:57 #90
Werker999 pisze:
Werker999
100% racji, użytkowników takich "perełek" powinno się banować za brak kultury. Wiadomo pewnie 12 lat i w głowie tylko jeden temat.
» Niedziela, 05 września 2010, 20:12 #89
Dawar
Dawar pisze:
Poprostu ciągły stres, wielkie oczekiwania od niego i cięzko mu było z tym wytrzymać. Musiał gdzieś odreagować.
» Niedziela, 05 września 2010, 15:47 #88
grandes
grandes pisze:
Dlaczego Federacja Angielska ma się tym zajmować ... ?? życie prywatne...
» Niedziela, 05 września 2010, 15:34 #87
bober89 pisze:
bober89
dobrze Endo, że nazwałeś sprawę po imieniu i niestety taka jest prawda, jeśli zdradził żonę zeszmacił się.
» Niedziela, 05 września 2010, 15:46 #86

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
Chelsea 3 : 3 Manchester United
5 lutego 2012 (17:00)
Stamford Bridge
» Ostatni mecz   » Następny mecz
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 24 57 +44
2. Manchester Utd Manchester Utd 24 55 +35
3. Tottenham Tottenham 24 50 +19
4. Chelsea Londyn Chelsea Londyn 24 43 +15
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 24 42 +5
» Pokaż pełną tabelę «
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 15 2 2 0 19
2. Dymitar Berbatow 7 1 0 1 9
3. Danny Welbeck 6 2 1 0 9
4. Javier Hernandez 8 0 0 0 8
5. Nani 6 0 0 0 6
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: -
Tom Cleverley
Zawodnik: Tom Cleverley
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Nani
Zawodnik: Nani
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anders Lindegaard
Zawodnik: Anders Lindegaard
Kontuzja: Uraz stawu skokowego
Kiedy: 30.01.2012
Powrót: 04.03.2012
Phil Jones
Zawodnik: Phil Jones
Kontuzja: Drobny uraz kostki
Kiedy: 22.01.2012
Powrót: Nie określono
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Michael Owen
Zawodnik: Michael Owen
Kontuzja: Naderwany mięsień
Kiedy: 02.11.2011
Powrót: 14.02.2011
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Jak będą wyglądały najbliższe miesiące kariery Paula Pogby?

POLECAMY