AKTUALNOŚCI

Ancelotti niemiło wspomina Fergusona

Data 24 sierpnia 2010, 14:34 JoJo, tribalfootball.com
Ancelotti niemiło wspomina Fergusona
» Autobiografie kryją w sobie wiele ciekawych historii
Czytaj więcej:
» Carlo Ancelotti
» Sir Alex Ferguson
A A A
Boss Chelsea Londyn Carlo Ancelotti w swojej nowej autobiografii 'The Beautiful Games of an Ordinary Genius' wspomniał dość niemiły incydent, jaki miał miejsce w zeszłym sezonie po meczu na Old Trafford z Chelsea.

Przypomnijmy, iż w tamtym meczu londyńczycy pokonali United 2-1, a w ostatecznym rozrachunku sięgnęli po tytuł mistrzowski. Ancelotti przyznał, iż był zaskoczony tym, że po meczu sir Alex nie wypił z nim tradycyjnej lampki wina.

- Sukces na Old Trafford umożliwił nam tak naprawdę zdobycie tytułu mistrzowskiego. Niestety tego dnia nasz sukces opijałem tylko z Rayem Wilkinsem - czytamy w nowej książce.

- Tradycją jest, że kilka minut po meczu udajemy się do pokoju sir Alexa aby napić się lampki wina. Gdy weszliśmy do pokoju, nie wiedzieliśmy jak zareagować. Ferguson usiadł przed telewizorem, włączył kanał, gdzie transmitowano wyścigi konne - jego prawdziwą miłość i siedzieliśmy w kompletnej ciszy.

- Byliśmy potraktowani jako tło do tych wyścigów. Siedząc tak w ciszy nie wiedzieliśmy co zrobić, więc wypiliśmy lampkę wina i wyszliśmy żegnając się.

- Mimo, że w poprzednim sezonie trzykrotnie pokonałem sir Alexa to wciąż traktuję go jak mistrza futbolu - zakończył taktyk londyńczyków.
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...



Poprzedni news:
Mourinho zgadza się z Fergusonem
Następny news:
Berbatow: Futbol jest jak sztuka

Komentarze (68)


Hefasto
Hefasto pisze:
Ok.może i staram sie Fergusona trochę usprawiedliwić,ale patrząc na to obiektywnie z dystansem muszę zwrócić honor użytkownikowi siara93 i przyznać mu trochę racji ( i innym którzy Fergusona krytykowali),bo Ferguson jednak zachował się nie w porządku wobec Ancelottiego.a w takim wieku i w dodatku z tytułem Sir powinien zachować się inaczej.Można go oceniać,krytykować,ale nie obrażać.Cóż było minęło i nie ma się o co spierać.
» Czwartek, 26 sierpnia 2010, 16:51 #67
dorquo
dorquo pisze:
troll niżej powinien chyba zostać zbanowany za takie przesycone debilizmem komentarze
» Środa, 25 sierpnia 2010, 23:05 #66
garycahill1410
To było trochę nie fair ze strony Fergusona, ale przecież był zdenerwowany.
» Środa, 25 sierpnia 2010, 09:59 #65
psychiczny
psychiczny pisze:
nie ma sie co dziwic fergusonowi dziad ze no chociaz nie znam kultury szkotow,ale jak mlodsi maja brac przyklad z niego.Widac po niektorych komentarzach tutaj 0 kulkury 0 we łbach.
» Środa, 25 sierpnia 2010, 08:56 #64
garycahill1410
Jakim prawem obrażasz trenera naszego klubu?!
» Środa, 25 sierpnia 2010, 09:57 #63
talir pisze:
talir
garycahill1410 - Bo widzisz na szacunek trzeba zasłużyć, nikt normalny nie szanuje człowieka za to jak się nazywa, człowieka można szanować za to jaki jest wobec innych. Teraz już wiem, że można być prostakiem i mieć tytuł "Sir".
» Środa, 25 sierpnia 2010, 18:01 #62
piaskun223
piaskun223 pisze:
Trochę nie odpowiedzialnie się zachował :/ Nie ważne jaki wynik, powinien wypić lampkę wina.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 22:26 #61
Hefasto pisze:
Hefasto
Cytuję:" Siedząc tak w ciszy nie wiedzieliśmy co zrobić, więc wypiliśmy lampkę wina i wyszliśmy żegnając się" .Ferguson przyjął gościa jak należało,tylko się nie odzywał.Na pewno po porażce kłębiło mu się w głowie tysiąc myśli,więc nic nie powiedział.Zapewne zastanawiał się czy ta porażka skreśli bezpośrednio szanse Manchesteru na mistrzostwo.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 23:20 #60
siara93
siara93 pisze:
wstawiajcie minusy krytykom SAF'a buraki. Widac, ze wy sami nie wiecie co to znaczy klasa, profesjonalizm. Ferguson zachowuje sie jak totalny amator i wbijcie to sobie do tych zakutych lbow zagorzali fani Alexa. Odrobine dystansu i obiektywizmu-tego wam najbardziej brakuje...
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 20:57 #59
Hefasto pisze:
Hefasto
Twoja wypowiedź świadczy o Twoim niskim ilorazie inteligencji.Ferguson po każdym meczu czy to ligowym,czy Liga Mistrzów,czy pucharowym,niezależnie od wyniku spotkania wybierał się z trenerami przeciwnych drużyn na tradycyjną lampkę wina(jak to zazwyczaj bywa w Anglii) czy też na kolacje jak chociażby robią to we Włoszech.Ja w przeciwieństwie do Ciebie szanuję przeciwników mojej ukochanej drużyny i ich trenerów.Ancelotti również pokazał,że ma klasę m.in.ostatnim zdaniem tego newsa.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 23:29 #58
Hefasto pisze:
Hefasto
Gdyby SAF nie miał klasy to nie podał by Ancelottiemu ręki po końcowym gwizdku,że o zaproszeniu do pokoju i o wspólnym piciu wina nie wspomnę.Ok przyznaję,Ferguson może i jest arogancki,ale głownie w stosunku do pismaków i zapewne pod wpływem emocji.Jednak po porażce niezależnie w jakim meczu potrafi się zachować i przyjąć wynik z godnością.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 23:35 #57
siara93 pisze:
siara93
Czlowieku wez mi tu nie odpalaj z takimi tektami jak 'Twoja wypowiedź świadczy o Twoim niskim ilorazie inteligencji'... Uwierz jest wysoki.

A co Fergusona. Zastanow sie. Zaprosic kogos na kolacje, lampke wina to jedno, a drugie to sie godnie na tej kolacji zachowac. Ferguson zachowal sie w tym przypadku jak totalny amator. W wieku grubo ponad 60 lat dac sie tak poniesc emocjom?!

A i jeszcze jedno 'inteligenciku'. Niby na jakiej podstawie twierdzisz, ze ja nie szanuje trenerow rywali Man Utd? Powiedzialem jakies zle slowo na Ancelottiego? To chyba z twoim ilorazem jest cos nie tak
» Środa, 25 sierpnia 2010, 00:18 #56
garycahill1410
Licz się ze słowami i nie nazywaj nas " burakami"!!
» Środa, 25 sierpnia 2010, 10:01 #55
Kam69 pisze:
Kam69
gary - wow, porapujesz jeszcze troche?
jak ma was inaczej nazwac, z burakami trafil gosciu w samo sedno .
» Środa, 25 sierpnia 2010, 11:14 #54
Hefasto pisze:
Hefasto
Siara:"Ferguson zachowuje sie jak totalny amator i wbijcie to sobie do tych zakutych łbów zagorzali fani Alexa" -to nazywasz szanowaniem innych kibiców i własnego trenera?.Po pierwsze to nie była oficjalna kolacja,tylko zwyczajne,tradycyjne spotkanie.Ty również możesz nie wyjeżdżać z tekstami typu : "SAF dał się ponieść emocjom",bo już Ci wcześniej napisałem jakby się zachował pod wpływem emocji.Jeżeli nie lubisz Fergusona to już Twój problem,nie nasz.
» Środa, 25 sierpnia 2010, 13:18 #53
siara93 pisze:
siara93
Hefasto
Zalosne jest to co piszesz. Ferguson ewidentnie dal sie poniesc emocjom. Zachowal sie jak male, obrazone dziecko i tly e w tym temacie
» Środa, 25 sierpnia 2010, 13:57 #52
Kam69 pisze:
Kam69
siara nie tłumacz mu tego i tak tego nie zrozumie.
» Środa, 25 sierpnia 2010, 16:53 #51
Hefasto pisze:
Hefasto
To wy chyba nie rozumiecie co to znaczy dać się ponieść emocjom.Ferguson był wtedy zmieszany i tyle,nie wiedział co powiedzieć po porażce więc się nie odzywał.Ciekawe jakbyście się Wy zachowali gdyby w bezpośrednim meczu mistrzostwo przeszło wam koło nosa.
» Czwartek, 26 sierpnia 2010, 16:25 #50
jakubinio
jakubinio pisze:
" Mimo, że w poprzednim sezonie trzykrotnie pokonałem sir Alexa to wciąż traktuję go jak mistrza futbolu - zakończył taktyk londyńczyków " Dobrze że uważa sAF za mistrza futbolu, ale to nie on wygrał tylko jego zespół i teraz się tak przechwala.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 20:11 #49
SEBEKMU pisze:
SEBEKMU
a teraz to my pokonamy chelsea i ciekawe jak Ancelotti na to zareaguje ;)
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 20:54 #48
IloveChelsea pisze:
IloveChelsea
nie bądź taki pewien Kolego, wszystko może się zdarzyć.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 23:41 #47
nani17manu
nani17manu pisze:
Trzeba umieć przegrywać...
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 20:07 #46
shatanski
shatanski pisze:
Dzieciaczki drogie, gdyby to Ancelotti w taki sposób zignorował Fergusona moge sie założyc, że w jego strone poleciałoby 100 inwektyw. Nasz trener zachował sie jak ostatni burak, bo jak ktoś słusznie zauważył to błędy sędziego to nie wina Włocha, ile razy United wygrywało w skutek błędów sędziów(wiele). Jestem sympatykiem Manchesteru, ale tutaj jak na każdej klubowej stronie panuje totalna ignorancja, jeśli nie zauważacie tego, że zachowanie Fergusona było nieodpowiednie to zapewne sami akceptujecie we własnym świecie buractwo.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 19:46 #45
michalfan pisze:
michalfan
zgodzę się
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 23:51 #44
Werker999 pisze:
Werker999
Sorry, koment nie w tym miejscu, ma być jako odpowiedź na post Vielebnego ;]
» Środa, 25 sierpnia 2010, 09:57 #43
Vielebny
Vielebny pisze:
Sory za offtopic, ale mam jedno pytanie:

Nie wiecie gdzie można sprawdzić 1.składy i rezerwy ManU z poprzednich sezonów? (np. 07/08 lub starsze)
Na oficjalnej stronie znalazłem tylko aktualny skład.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 19:37 #42
Werker999 pisze:
Werker999
Jestem pewien, że dopiero od sezonu 08/09 zacząłeś kibicować Man Utd z prostej przyczyny: wygrali CL.
Skoro kibicujesz temu klubowi CAŁE 2 LATA powinieneś chociaż wiedzieć dlaczego nie pisze się "Man U".
Kibicuję United od 9 roku życia. I mając tyle samo lat uważnie przeczytałem sobie historię na temat klubu i ani razu od tego czasu nie napisałem "Man U"!
Skoro uważasz się za kibica to poczytaj trochę historii. Zapewniam Cię - nie zaszkodzi Ci to.
» Środa, 25 sierpnia 2010, 09:56 #41
talir
talir pisze:
Na tej stronie za krytykę Fergusona od razu są minusy... debilizm. A motto tych co tak robią to "SAF ma zawszę rację". Tytuł Sir do czegoś zobowiązuje, a Ferguson jak burak potrafi się czasem zachować.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 19:36 #40
fifa95
fifa95 pisze:
Mógł z nim wypić, ale nie wypił bo był wkurzony, że Chelsea wygrała. To już przeszłość więc nie mamy co tego rozpamiętywać.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 19:06 #39
Wojtas360
Wojtas360 pisze:
Szkoda że nie widział jak Federico Macheda strzelił gola z ręki wiem bo widziałem na powtórce. A co do rasistowskiego zachowania do Evry to może Chelsea przesadziła, ale jak Evans uderzył Drogbę z wyskoku w klatkę piersiową to go nie przeprosił, a sędzia dał kartkę Drogbie i rzut wolny dla Manchesteru.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 18:36 #38
CFC05
CFC05 pisze:
RobvanKlu5i - RACJA ! Przecież to nie Carlo robił te rzeczy.Ferguson zachował się jak - z całym szacunkiem -dziecko.Ma już swoje lata i jest człowiekiem , ale takie coś to przesada.To nie jest 3 czy 4 liga,to jest pełna profeska, a Fergie zachował się źle.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 17:57 #37
fanatic91
fanatic91 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2010 17:57

W tym przypadku będe obiektywny szanuje Fergusona jako trenera ale nie jako człowieka chamsko się zachował wobec Ancelottiego
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 17:56 #36
siara93
siara93 pisze:
Amatorka ze strony Alexa. Wasc pan wstydu oszczedz! Mogles odejsc jako wielki, mam nadzieje, ze nie odjedzie z Man Utd jako antybohater.

Coraz bardziej zadziwia mnie Alex...negatywnie ofc.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 17:41 #35
lukasz1143
lukasz1143 pisze:
"Mimo, że w poprzednim sezonie trzykrotnie pokonałem sir Alexa to wciąż traktuję go jak mistrza futbolu"
Bo takim mistrzem jest. Fajnie że takie słowa wypowiada Ancelotti który zdobył naprawdę dużo z Milanem a teraz idzie mu gra z CFC.
Oby w tym sezonie nie zdarzyła się powtórka z zeszłego sezonu i obyśmy w ciągu jednego tygodnia nie przegrali 2 pucharów.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 17:08 #34
dagoberto
dagoberto pisze:
Nie ladnie sie zachowal.Ale wiadomo nerwy wziely gore,w tym sezoniie moze z nim wypije
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 17:07 #33
Kmmanutd
Kmmanutd pisze:
Chelsea wygrała dwa mecze z Manchesterem United, gdyż sędziowie im pomogli!! Gdyby nie te pomyłki arbitrów to dzisiaj Manchester broniłby tytułu!
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 16:30 #32
prezeso007 pisze:
prezeso007
Gdybyśmy, gdybyśmy wygrali mecz z Burley to też mogło być mistrzostwo ... Takie gdybanie nie ma sensu
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 16:56 #31
Pajo pisze:
Pajo
oby nie bylo na koncu sezonu gdyby nie mecz z fulham. Tytulu nie wygrywa sie pokonujac Chelsea czy Arsenal tylko wtedy gdy nie tracisz glupo punktow w starciach ze slabszymi.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 17:20 #30
IloveChelsea pisze:
IloveChelsea
Tak, to powiedz mi co mogli czuć kibice Chelsea po meczu z Barceloną , sędzia Tom Henning Overbo..
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 19:38 #29
Sebastian2
Sebastian2 pisze:
Troche rozumiem SAF 'a, ciekawe czy Ancelotti po przegranym meczu w takim stylu (metrowy spalony Drogby) wypił by lampkę wina z Fergusonem, ale SAF mógłby się trochę ładniej zachowac.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 16:25 #28
bojhaaker
bojhaaker pisze:
Traciłem nadzieje w rozumnych kibiców gdy nagle PabloMadon napisał normalny post : Że Fergi źle się zachował i powinien był ugościć Trenera drużyny zwycięskiej nawet jeśli wynik był wypaczony poprzez błąd sędziego .Ale ile razy można zwracać się do Fify aby zrobili monitoring , no ile !? Te żerujące na pieniądzach świnie nie zrobią tego tak długo jak bedziemy to akceptować a wyniki dalej będą wypaczone przez błedy LUDZI bo ludzie się mylą pozdro dla kumatych ;/
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:59 #27
wynk
wynk pisze:
Żal mi takich "kibiców" jak KckMu. Wyzywanie i obrażanie konkurencji to poziom kiboli i huliganów np. Cracovii...przykro mi że mój ukochany klub takich kibiców...:(
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:55 #26
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Kurczę ja na miejscu Alexa w ogóle bym tej spasionej maciory tam nie wpuścił !! Rozżalony chłopczyka - idź na emeryturę ! Do mamusi !
Trzykrotnie go pokonałem - śmieć ! W tym sezonie już raz przegrałem - powinieneś dodać ! Ogólnie to strata czasu żeby komentować taki shit !
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:42 #25
IloveChelsea pisze:
IloveChelsea
żałosne, to komentować Twój komentarz ;)
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 21:10 #24
Kam69 pisze:
Kam69
nie wyglądasz na gościa z '89, 21latkowie zazwyczaj maja wiecej we łbie niż Ty. żal to czytać. ''spasiona maciora''? shit to Ty masz w saganie. tyle.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 23:58 #23
kckMU
kckMU pisze:
Trzykrotnie nas pokonałeś, brak Rooneya,Ferdinanda i wielu innych + Spalony Drogby, weź ty grubcio się zamknij bo tylko ludzi rozmieszasz
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:21 #22
kckMU pisze:
kckMU
Kochany kibicu Chelsea który nawet podstawówki nie skończył, nie masz co robić tylko minusy mi dawać bo napisałem prawdę? WYPAD stąd gówniarzernio z londynu!
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:24 #21
bojhaaker pisze:
bojhaaker
Jestem kibicem Manchesteru United i też ci dałem minusa za te idiotyczne komentarze zerio szacuku podaj ręke "Krzychu418" zero szacunku to zero tolerancji dla idiotów
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:52 #20
kckMU pisze:
kckMU
Dobra tylko mnie nie pobił największy inteligencie XX wieku, oddalam się, bay
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 16:35 #19
michalfan pisze:
michalfan
ale też zauważ że Macheda strzelił z ręki
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 23:54 #18
Master123
Master123 pisze:
I bardzo dobrze zrobił. Na TV zamiast wyścigów konnych powinna być powtórka 2 metrowego spalonego drogby. Niech sobie może imbecyl przypomni rasistowski i agresywne zachwianie pracowników na stadionie SB w stosunku do Evry . Z resztą dla brudnych pieniędzy romka i jego kolesi z tego żałosnego klubiku żadnego szacunku !
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:17 #17
bojhaaker pisze:
bojhaaker
Z szacunkiem się nie zgadzam , a raczej z brakiem nim do Chelsea hehe , ale fakt krew może zalać po spalonym drogby czy bramce Terryego obie nie powinny wpaść .Jednak chyle czoło przed Ancellotim za to że z Chelsea klubu który tracił z roku na rok po odejściu Mourinho pewności w grze zrobił mistrzowski zespół wygrane po 6:0 mówią same za siebie .
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:55 #16
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
a powiedz mi jaka jest wina Ancelottiego przy tym spalonym i przy rasistowskich zachowaniach w stosunku do Evry?? On sedziowal? On nie podniosl chorągiewki?? On podjudzał do rasistowskich zachowań??

SAF'a był zdenerwowany ale mogł troche lepiej zachować sie w stosunku do Ancelottiego :) po prostu jestem obiektywny w ocenie tej sytuacji :)
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 16:26 #15
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
a powiedz mi jaka jest wina Ancelottiego przy tym spalonym i przy rasistowskich zachowaniach w stosunku do Evry?? On sedziowal? On nie podniosl chorągiewki?? On podjudzał do rasistowskich zachowań??

SAF'a był zdenerwowany ale mogł troche lepiej zachować sie w stosunku do Ancelottiego :) po prostu jestem obiektywny w ocenie tej sytuacji :)
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 16:28 #14
hargo0
hargo0 pisze:
ha , i bardzo dobrze.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:17 #13
Pablo972
Pablo972 pisze:
Trzeba nauczyć się przegrywać. Nawet jak metrowy spalony przesądził o zwycięzcy. Wiem, to boli...
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:15 #12
Camrall
Camrall pisze:
Ja też bym nie wypił ...po tym jak wygrali w taki sposób .. przez ślepote sedziego ..
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:10 #11
MUforever9
MUforever9 pisze:
Moim zdaniem dobrze się zachował ponieważ te 2 wygrane w lidze nie powinny być na korzyść Chelsea przypomnijmy że ten spalony Drogby był metrowy ;/
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:10 #10
IloveChelsea pisze:
IloveChelsea
A przy golu ManUtd była ręka Machedy i jakoś nikt tego nie zauważył? :o
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 19:40 #9
crash
crash pisze:
zgadzam się z Pablo, to nie było uprzejme w żadnym calu...
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:00 #8
Lil
Lil pisze:
Pablo ma rację, to czy sie przegrało mistrzostwo, czy wygrało 10:0 powinno się traktować wszystkich tak samo, skoro się ich zaprasza.

Mógł nie prosić Carlo ze sobą... no ale wiadomo, nie opanował nerwów.
Ferguson to też człowiek, nie inny niż ja czy wy i mało kto by wytrzymał, ale myślałem, że Szkot podchodzi do rozgrywek z wiekszym dystansem (w tym wieku).
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 14:58 #7
PabloMadon
PabloMadon pisze:
A moim zdaniem Ferguson zachował się nieładnie, gościa trza było ugościć, a tradycja to tradycja :)
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 14:42 #6
OnlyRedDevils
No i dobrze, chelsea i wszystko co z nią związane trzeba olewać. 100% się zgadzam z Fergusonem, że nie chciał przebywać w jego towarzystwie.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 15:34 #5
UnMishii pisze:
UnMishii
no kurde ja nie piję z zasady. IMO picie alkoholu (no dobra, może nie wina, ale gorzały) to gównarzeria jest i tyle. Ludzie tak leczą kompleksy, zamiast wziąźc się za siebie ;/
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 18:25 #4
OnlyRedDevils
Ale to jest straszne, nie wypił z nim wina :O Minimum 5 lat w zawieszeniu no bez jaj jak tak można...
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 14:38 #3
dominoza93 pisze:
dominoza93
chodzi o to jak ich potraktował
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 14:44 #2
Lil pisze:
Lil
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2010 14:59

Do gościa nizej
@OnlyRed

Jak by z twoim ojcem nie wypił, a z każdym jego kumplem z roboty tak, pisał byś tak samo?
Jak by z każdym przybił piątkę, wypił lampę i pogadał, a z twojego staruszka olał?

No?
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 14:59 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY