AKTUALNOŚCI

Podział punktów na Craven Cottage!

Data 22 sierpnia 2010, 17:51 MastaH, własne
Podział punktów na Craven Cottage!
Czytaj więcej:
» Fulham
» Paul Scholes
» Premier League
A A A
O godz. 17:00 czasu polskiego rozpoczęło się spotkanie w ramach 2. kolejki Premiership przeciwko Fulham Londyn. W wyjściowej jedenastce zgodnie z przewidywaniami zabrakło Wayne’a Rooneya, jednak pojawił się Javier Hernandez, dla którego była to z pewnością ogromna szansa na pokazanie się z dobrej strony.

Pierwsze minuty meczu to dosyć szybka gra obu zespołów, jednak bez groźnych sytuacji. United przeważnie szukało drogi do bramki stosując dalekie prostopadłe podania, które z łatwością odczytywali obrońcy Fulham.

Groźną sytuację w 9. minucie meczu stworzyli Fletcher z Berbatowem, którzy szybkimi podaniami próbowali rozmontować obronę rywali, jednak ostatnie z nich zostało przerwane. Chwilę później Berbatow uderzał ‘z przewrotki’ a świetną interwencją popisał się bramkarz gospodarzy. United wywalczyło kolejny już rzut rożny.

Korner został krótko rozegrany, Berbatow wysunął piłkę dobrze ustawionemu Scholesowi i ten potężnym uderzeniem spoza pola karnego skierował w 11. Minucie spotkania piłkę do bramki Stockdale’a. 1-0 dla United.

Okres przewagi podopiecznych Fergusona był wyraźny, co jednak nie przeszkodziło graczom Fulham w stworzeniu groźnej sytuacji chwilę później. Widać było ogromne starania Chicharito, lecz do tej pory uderzał niecelnie. Na kolejną sytuację czekaliśmy do 21. minuty. Szybka kontra United została zakończona strzałem Berbatowa, któremu podawał Hernandez, a Stockdale wybijał na rzut rożny. Po kilku minutach groźnie główkował Zamora, na szczęście piłka nieznacznie minęła słupek bramki strzeżonej przez van der Sara.

O ogromnym szczęściu mogą mówić podopieczni Fergusona po tym, co stało się w 30. minucie meczu. Obrońcy nie upilnowali napastnika gospodarzy i pozwolili mu na oddanie strzału z bliskiej odległości. Na szczęście dobrze ustawiony był Edwin van der Sar, jednak odbił on piłkę znów pod nogi rywala, który widocznie się tego nie spodziewał i nie był już w stanie dobitką pokonać leżącego Holendra.

Do przerwy wynik meczu nie uległ już zmianie. Obie drużyny stworzyły jeszcze kilka niegroźnych sytuacji, tworząc w miarę wyrównane widowisko, a żółtą kartką w 38. minucie został ukarany Antonio Valencia. Przewaga United w pierwszej części spotkania może nie była miażdżąca, ale momentami widoczna.

Na drugą część spotkania zawodnicy United wyszli w takim samym składzie i od razu przystąpili do ataków, wciąż jednak bezskutecznych. 50. minuta to nieco zamieszania pod bramką Fulham. Uderzał Scholes, jednak był blokowany przez jednego z obrońców. Gra podobnie jak na początku pierwszej połowy szybka, pełna obustronnych ataków.

W 57. minucie Fulham przeprowadziło akcję, po której padła bramka wyrównująca. Evra stracił piłkę, Duff popędził prawym skrzydłem, podał do Zamory. Zamora do Daviesa, który mocnym strzałem z kilku metrów pokonał Holendra. Obrona United pogubiła się w tej akcji całkowicie.

Chwilę później szczęścia próbował Chicharito. Uderzenie Meksykanina było jednak bardzo niecelne. Po 20. minutach drugiej połowy United wciąż nie mogło się odnaleźć. Vidić powinien być wdzięczny arbitrowi, który nie zauważył jak Serb przytrzymywał rywala za koszulkę w polu karnym.

W 67. Minucie po dość słabym występie z boiska zszedł Ji-Sung Park, a jego miejsce zajął Nani, który tuż po wejście zagrywał do Berbatowa. Bułgar uderzył głową, piłka odbiła się jeszcze od jednego z zawodników i niemal trafiła do siatki. Wejście Portugalczyka wyraźnie ożywiło grę United.
Groźną kontrę londyńczyków przerwał Jonny Evans, za co został ukarany żółtą kartką. W 75. Minucie mieliśmy podwójną zmianę. Boisko opuścili Antonio Valencia i Chicharito, których zmienili Ryan Giggs i Michael Owen.

Bliski pokonania bramkarza gospodarzy był Nani. Jego strzał z rzutu wolnego minimalnie minął poprzeczkę. Szczęścia próbował również Nemanja Vidić po dośrodkowaniu Giggsa z rzutu rożnego, lecz Serb uderzał niecelnie. W 80. Minucie pozornie niegroźny rzut wolny mógł zakończyć się kolejną bramką dla Fulham, na szczęście Etuhu minimalnie się pomylił.

W 84. minucie United szczęśliwie wyszło na prowadzenie. Nani dośrodkował z rzutu wolnego, a piłkę niefortunnie uderzył Hangelnad, skierowując ją do własnej siatki

Niespełna dwie minuty później sędzia podyktował ‘jedenastkę’ po zagraniu ręką jednego z obrońców we własnym polu karnym. Do piłki podszedł Nani, jednak Stockdale wyczuł intencje Portugalczyka i bez problemu obronił jego strzał.

Na minutę przed końcem regulaminowego czasu gry Fulham zdołało wyrównać. Główką naszego bramkarza pokonał Hangeland, którego nie zdołali upilnować nasi defensorzy.

United za wszelką cenę próbowało strzelić gola dającego im zwycięstwo, jednak nic takiego już się nie wydarzyło i dzisiejszego popołudnia byliśmy świadkami podziału punktów na Craven Cottage. Można powiedzieć, że zła passa w wyjazdowych meczach z Fulham trwa, gdyż jest to trzeci mecz z rzędu, którego podopieczni Fergusona nie byli w stanie wygrać.

FT. Fulham Londyn 2:2 (0:1) Manchester United

Bramki: Paul Scholes (11'), Simon Davies (58'), Hangeland sam. (85'), Hangeland (88').
Żółte: Antonio Valencia (38'), Jonny Evans (68'), Damien Duff (74')

Manchester United: Van der Sar - Evra, Vidic, O'Shea, Evans - Park Ji-Sung (66' Nani), Scholes, Fletcher, Valencia (75' Giggs) - Berbatov, Hernandez (75' Owen).

Fulham Londyn: Stockdale - Konchesky, Pantsil, Hangeland, Hughes - Murphy (81' Greening), Duff, Etuhu, Dempsey (61' Dembele) - Davies, Zamora.

Galeria

» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» "Gra dla United spełnieniem moich marzeń"
Tom Cleverley co prawda ma za sobą ...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya
Van Nisterlooy zdobył aż 150 bramek...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU
Prezentujemy pierwszą część wywiadu...
» Giggs sukcesorem Fergusona? Giggs sukcesorem Fergusona?
Ryan Giggs - przyszły menadżer Manc...



Poprzedni news:
Hughes: Podziwiam wiarę Fergusona
Następny news:
Ferguson: Fulham było lepsze

Komentarze (761)


Trafford
Trafford pisze:
bywa i tak.
» Środa, 25 sierpnia 2010, 20:52 #737
Kingus661
Kingus661 pisze:
Cóż wynik remisowy niestety. I tak tego nie zmienimy...
Nie zamierzam nikogo obwiniać widocznie tak musiało być.
Naniemu się nie udało niestety zdarza się, pewnie jakby strzelił nikt nie doszukiwałby sie w nim CR ehh
Zgodzę się jedynie z tym że na razie nie jest odpowiednią osobą do wykonywania karnych może kiedyś....
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 11:12 #736
Ave
Ave pisze:
Najdziwniejsze jest to, że wielu z was mieni się kibicem united, ale gdy remisujemy/przegrywamy spotkanie zaczyna się doszukiwanie winowajców - kogoś, po kim można pobluzgać i obwinić za wynik spotkania. Wszyscy wiedzą najlepiej co zawodnik powinien był zrobić, jak się zachować w danej sytuacji. Ciekawe ilu z was gało profesjonalnie w piłkę, bo nie ma co porównywać ligi podwórkowej. Na wygraną składa się wiele elementów, nie tylko indywidualne umiejętności zawodników a praca całej drużyny - niby proste co? Dla wielu jednak niezrozumiałe. Zawodnicy to nie roboty, miewają spadki formy, złe samopoczucie, bywają zwyczajnie zmęczeni i czasem nieprzygotowani psychicznie. Jakby nie patrzeć nad tym czuwają także inni ludzie, nie zawsze jest tak jak byśmy tego chcieli. Dodatkowo zawodnicy muszą często zmagać się z krytyką własnych kibiców, to wszystko wywiera na nich dodatkową presje co czasem owocuje a czasem powoduje, że tracą wiarę w siebie. Nie ma chyba nic gorszego jak stracić wiarę we własne umiejętności.

Powiem więcej ...
Typowy polski kibic starannie doszuka się dziury w całym. Jest dobrze tylko wtedy, kiedy zespół wygrywa - a tutaj po raz kolejny muszę kilku osobom przypomnieć, że jest to realna piłka nożna a nie gra komputerowa. Przestańcie zachowywać się jak banda kiboli z polskiej ligi a docencie wreszcie starania zawodników - bo taka polityka jaką prowadzimy jest krokiem do przodu dla tego sportu. Zadajmy sobie pytanie dlaczego kochamy ten klub? Prowadzi rywalizacje na wysokim poziomie z klubami, które swoją siłę opierają jedynie na transferach wielkich nazwisk, gra widowiskową piłkę ale to co osiągneliśmy i wciąż robimy jest tylko dowodem na to, że w tym sporcie nie liczą się tylko fundusze ale zaangażowanie i praca całego sztabu szkoleniowego jak i drużyny. Wszyscy popełniamy błędy - więc przestańmy wytykać je innym.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 10:55 #735
HarryHH
HarryHH pisze:
ladny mecz wczoraj City zagralo
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 09:01 #734
whoracle pisze:
whoracle
Trzeba im to przyznać. Liv'pool nie istniał na boisku...
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 12:14 #733
HarryHH pisze:
HarryHH
Nie ma co pieprzyc, ze L'pool jest slaby... Mowicie tak, bo slabe miejsce zajeli w zeszlym sezonie i dlatego, ze Benitez odszedl? Pier******e o "szopenie" (Chopinie). City zagralo wczoraj dobry mecz i tyle w temacie.

P.S. Dzieki Whoracle, ze tez tak myslisz..
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 17:09 #732
whoracle pisze:
whoracle
Obejrzałem cały mecz i City miażdżyło Liv'pool... posiadanie piłki po 70 do 30...

The Reds nie oddali ani jednego strzału w pierwszej połowie, a Blondyna (Torres) grała od początku...

Johnson i Milner robili co chcieli...

Silva cały mecz na ławce, Mario kontuzjowany - także nie grali optymalnym ustawieniem. Strach się bać xD
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 21:50 #731
hiszpan1984
hiszpan1984 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 23:50

Oglądałem wczoraj mecz PSG-Bordo i bardzo duże wrażenie zrobił na mnie nowy zawodnik psg brazylijczyk Nene błyskotliwy chłopak, świetny technicznie, myśle że ktoś taki przydał by sie w MU. Jestem pewien, że niedługo będą o niego walczyły czołowe kluby z europy.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:49 #730
mysticbounce pisze:
mysticbounce
nie sądzę. ma już 29 lat, w Hiszpanii nie zrobił oszałamiającej kariery. jeśli chodzi o PSG warto mieć na oku Sessegnona i Erdinga.
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 00:14 #729
7KubaUnited
7KubaUnited pisze:
[link usunięty]
Czytaliście ?
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:11 #728
whoracle pisze:
whoracle
Czytałem dzisiaj, że SAF walczy o Inieste i że to WŁAŚNIE Hiszpan miałby być naszym ostatnim transferem w tym oknie...

LMAO :D
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:22 #727
whoracle pisze:
whoracle
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 23:52

manfan95 ale wyobraź sobie środek Scholesy - Iniesta, to by dopiero była paka. Może SAF w trosce o braki w tej właśnie formacji chce skopiować nieco z ustawienia Farsy? :D

Dokupimy R. Carlosa; Rivaldo; Superpippo (jak napisałeś) i idziemy na mistrza...

"To jest liga, którą uwielbiam oglądać, ale nie mam zamiaru opuszczać Barcelony” — powiedział Iniesta. „To było moje marzenie, grać na Old Trafford, ale jako piłkarz Katalonii nic więcej nie chcę. Mam nadzieję, że zostanę tu do końca swojej kariery.”

onli gad nołz de fjuczyr
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:47 #726
kckMU pisze:
kckMU
whoracle najlepiej kupmy pół reprezentacji Francji - trafimy do Championship :D
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:48 #725
whoracle pisze:
whoracle
kckMU, ale... ale wyłapałeś moją ironię?
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:55 #724
kckMU pisze:
kckMU
no raczej ^^, ale moja sugestia to nie ironia, to prawda xD
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:59 #723
kckMU pisze:
kckMU
"a nie potrafią przegrać z honorem."

Co racja to racja, chamskie zachowanie ostatnimi czasu - 1/2 z Interem na Camp Nou po meczu, pokazali klasę...
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 02:16 #722
whoracle pisze:
whoracle
ano - [link usunięty] :/
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 04:01 #721
ercraft
ercraft pisze:
skrótu spotkania z Fulham nie da się ściągnąć, może ktoś coś z tym zaradzić?
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 22:56 #720
ercraft pisze:
ercraft
cofam pytanie, już wszystko gra.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:03 #719
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Dla przypomnienia dodam że MU gorzej rozpoczynalo kilka sezonow a mistrzostwo i tak zdobywalo :)
Zgadzam sie z tym że karne to loteria i nie można winy zwalać na Naniego! Wkoncu mial udzial przy zdobytym golu (co prawda samobój ale gol to gol ) i lepiej powstrzymać się od krytykowania go.
Na temat gry Berby i MU wypowiadać się nie mogę bo nie oglądałem meczu z takiego powodu że sam grałem mecz i tak jak napisalem wczoraj- to dopiero 2 kolejka i jeszcze sie wszystko 20 razy może zmienić!

PS. Chelsea narazie grało z samymi "chłopcami do bicia" :) Oczywiście co nie znaczy że nie są groźni!
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 22:07 #718
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
Postaram sie poprawic :)
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 22:31 #717
pizdarek pisze:
pizdarek
Rok temu też gorzej sezon zaczęli i jakoś mistrzostwa niestety nie zdobyli. Nie wolno pozwalać sobie odbierać pkt w takich okolicznościach. To powinno być wygrane i tyle.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 22:41 #716
lukasz1143
lukasz1143 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 21:36

[link usunięty]

A jednak SAF sprowadził jeszcze jednego zawodnika

Edit: Przepraszam kolege rvn1993 nie zauważyłem że dodał to samo.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 21:34 #715
ercraft
ercraft pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 21:09

uspokoili się? to teraz ja.

trochę mieszane uczucia mam po tym meczu bo jak w pierwszej połowie gra była cudowna to w drugiej coś przygasło, choć sam nie bardzo wiem co to było. cieszy fakt, że w końcu wyjeżdżamy z Craven Cottage z punktem, choć należało przywieźć trzy. o dziwo po raz drugi z rzędu mam szczerą ochotę pochwalić Berbatova co dotąd mi się nie zdarzało.. mimo głównie niecelnych strzałów na pochwałę zasłużył także Javier. Evra - nie ma lepszego lewego obrońcy na świecie, jestem tego pewien. mecz tak naprawdę zawalili nam Vida do spóły z Evansem a szkoda bo jestem zdania, że wygrana nam się należała.
no i Nani... psy na nim wieszają ci co sami od psów niewiele się różnią. karne to loteria, ktoś powie że nie ma karnych dobrze obronionych tylko źle strzelone. może i coś w tym jest ale nie zapominajmy, że ten karny nam się absolutnie nie należał więc tu sprawiedliwości stało się zadość. zabrakło poprostu skuteczności a szkoda, bo byliśmy wyraźnie lepsi.
a Chelsea.. The Blues są na fali co nie znaczy, że wygrają wszystkie 38 spotkań w lidze ale na pewno dorównać im będzie ciężko.

także nie rozpaczajcie nad rozlanym mlekiem. fakt - szkoda dwóch punktów, ale mi po pierwszych dwóch meczach tego sezonu bardzo podoba się to co prezentują sobą Diabły i ze spokojem czekam na rozwój wydarzeń.
pozdrawiam.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 20:59 #714
pizdarek pisze:
pizdarek
Popieram. Vidic przy pierwszej bramce dla Fulham po prostu ię spóznił i to jego gol.
Co do karnego to w momencie, gdy jest na boisku para Giggs/Scholes dawać karnego Naniemu to coś jest nie tak. On nigdy pewnie nie wykonuje jedenastek. Na siłe strzela jak Ronaldo, a ostatnio łatwo przewidzieć, że wybierze swoją lewą stronę. Naprawdę poczatek sezonu i strata głupich pkt jak rok temu z Burnley. Tam tez Carrick chyba przestrzelił... Wtedy była porażka, teraz przynajmniej remis. Trzeba wygrywać kolejne mecze i czekać na potknięcie Chelsea.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 21:27 #713
rvn1993
rvn1993 pisze:
[link usunięty] CZYTAJCIE
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 20:23 #712
whoracle pisze:
whoracle
[link usunięty] OGLĄDAJCIE
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:11 #711
Byniol
Byniol pisze:
Kocham United ponad życie ! Ale uwierzcie mi , że moim zdaniem Man Utd ma niestety marne szanse na odzyskanie tytułu ! To wszystko wina tych ŻydóW ;[
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 20:05 #710
Nani4Ever pisze:
Nani4Ever
pilsudczyk jedyną osobą kto jest śmieszny to ty a i jesteś żałosny ;]
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 20:09 #709
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Nani jakoś nie załamał się po niestrzeleniu karnego. Pewnie pomyślał: ,,trudno, i tak wygramy, postrzelam sobie w innych ważnych spotkaniach i pomarnuję kolejne szanse na zwycięstwa''. Gadanie, że nic się nie stało bo to dopiero początek sezonu jest śmieszne. To samo było na rok temu po meczu z Burnley. Większość mówiła ,,ta porażka to wpadka jedziemy dalej'' no i dojechaliśmy na drugim miejscu z pucharem ligi na pocieszenie. Ja nie mówie, że to źle ja mówie że po prostu to Chelsea jest najlepszym zespołem w Anglii i będzie mistrzem.
Ave Piłsudski!
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 18:32 #708
Sanitarium pisze:
Sanitarium
Czy ty w ogóle wiesz co piszesz ? przeczytaj to może, bo piszesz ale nie myślisz... wyciągasz chore wnioski że WSZYSCY TWIERDZĄ ŻE NIC SIĘ NIE STAŁO , stało się ale kuźde trudno... i co będziesz teraz to przeżywał przez 36 następnych kolejek ? Przynajmniej nie przegraliśmy jak przez ostatnie dwa lata na tym stadionie...
Nikt jeszcze tak na prawde nie pokazał na co go stać bo tylko dwie kolejki minęły, a już się okaże to Liverpool pokona chelsea itp.

pesymizm to to co najważniejsze w kibicowaniu ! brawo...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 18:59 #707
adrian93
adrian93 pisze:
moim zdaniem najlepszy skład UNITED to by był taki-rooney, Hernandez,nani,carrick,scholes,giggs(park)evra,vidic,rio,i rafael- to był by najlepszy skład UNITED.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 17:13 #706
H2O1994 pisze:
H2O1994
A Valencia jest napewno lepszy od Giggsa, nawet od Naniego.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 17:23 #705
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Wyjaśnijmy sobie jedno. Manchester United to nie Chelsea Londyn czyli maszyna do wygrywania meczów. Chelsea jest najlepszą drużyną w Anglii i faworytem do wygrania Premiership i Pucharu Anglii. My jako kibice United kibicujemy w każdym meczu naszej ulubionej drużynie i różnie przeżywamy remisy i porażki. Ale trzeba się do tego przyzwyczaić, że remisy i porażki będą się zdarzać częściej MU niż Chelsea. W Chelsea grają piłkarze kupieni za 20-30 mln funtów, którzy mają obowiązek strzelać gole i wygrywać mecze. Manchester bazuje na młodych zawodnikach, którzy takiego obowiązku nie mają.
Ave Piłsudski!
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 14:53 #704
Sanitarium pisze:
Sanitarium
dużo racji ale... jest ale - nie zapominajmy że Chelsea dużo pracowało na swoją obecną sytuacje, ten skład jest już od paru lat i zgrali się już bardzo dobrze co właśnie pokazują.

Z drugiej strony nie ma co się podniecać bo Chelsea w obu kolejkach grali z jednymi z najsłabszych drużyn więc zobaczymy co będzie w poważniejszych meczach.

Więc mówienie że United będzie więcej przegrywać niż Chelsea to przesada bo tak na prawdę nic jeszcze się nie wydarzyło.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 15:04 #703
kris9 pisze:
kris9
Podyskutujmy na ten temat w okolicach września i października, kiedy Chelsea czeka prawdziwy sprawdzian z futbolu, a sytuacja w tabeli będzie bardziej klarowna niż po dwóch kolejkach. Kto jest maszyną do wygrywania okaże się zaś na mecie sezonu w okolicach maja. Poza tym nie mogę się nie zgodzić z kolegą manfan95, który słusznie zauważył, że wartość Chelsea i MU zostały sprawdzone przed sezonem w meczu o Tarczę Wspólnoty.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 15:55 #702
spOntan pisze:
spOntan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 16:07

"Manchester bazuje na młodych zawodnikach, którzy takiego obowiązku nie mają." - ja się pytam co jest ich obowiązkiem, jak nie strzelanie bramek?
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 16:07 #701
IloveChelsea pisze:
IloveChelsea
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 17:59

No tak, ale zauważmy , że Chelsea od dwóch lat nie dokonała żadnego poważnego zakupu. Tacy gracze jak Cech, Terry, Lampard, Drogba, Essien i paru innych grają w klubie od dobrych paru lat. Jest zgranie, ale ja nie popadam w euforie, bo wygralismy z ligowymi outsaiderami, nie macie tez co popadac w jakies negatywne morale ^^. Powodzenia

Pozdrawiam. Kibic Chelsea.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 17:56 #700
Sanitarium pisze:
Sanitarium
IloveChelsea - no i dobrze powiedziane, kibic Chelsea a daje pewnie większe nam szanse niż kibic ManUtd - brawo ... a wy się podniecacie dwoma kolejkami... ehh
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 19:04 #699
denis
denis pisze:
Właśnie przez takie mecze przegrywa się tytuł mistrza! Jak można mówić, że nic się nie stało skoro straciliśmy 2 punkty, które będą potrzebne w końcowym rozrachunku?! Za każdym razem gdy głupio stracimy punkty, to jest ta sama śpiewka. Prawda, że sezon jest długi ale nie wolno od początku robić sobie strad do CFC, bo później ich nie dogonimy. W tamtym sezonie przegraliśmy tytuł po remisie 0-0 z blackburn. Mi zapadła w pamięci sytuacja z końcówki pierwszej połowy, kiedy to Valencia nie strzelił gola w sytuacji sam na sam, bo podszedł do tego zbyt na luzie. Jak to się skończyło, to chyba wszyscy wiemy- wicemistrzostwo i strata zaledwie 1 punktu. Wniosek jest taki, że nie ma odpuszczania i trzeba zapierdzielać do ostatniej minuty i walczyć o każdy punkt!!
Glory, Glory Man United!!
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 14:10 #698
Sanitarium pisze:
Sanitarium
nie od dziś wiadomo że każdy punkt jest ważny... ale też wiadomo że 38na38 meczów wygranych nie będzie i już... a mecz fulham (na wyjeździe) należy do tych z wyższej półki... hormony i ekscytacje na bok...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 15:06 #697
martin86
martin86 pisze:
o matko po niektórych komentarzach co czytałem dla niektórych remis to koniec świata ledwo mineły 2 kolejki a już lamentują a że Nani nie strzelił karnego to już jest zły itp itd lepszy remis niż porażka a sezon długi więc więcej wiary w MAN UTD
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 13:45 #696
LIVERPOOLgool
Witam.

I to mi się podoba :)

Dziękuję i Pozdrawiam.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 13:44 #695
Sanitarium pisze:
Sanitarium
a Liverfuj będzie 6 czy 7 w tym sezonie ?

OBSTAWIAMY !
myślę że będą mieli dobry sezon i powalczą o 6...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 15:08 #694
Sanitarium pisze:
Sanitarium
manfan95 - racja, poniosło mnie...

tak więc życzę The Reds jakiś wygranych - bo szkoda by było gdyby spadli ;)
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 15:35 #693
marekw91 pisze:
marekw91
manfan95. do obroncow krzyża mam więcej szacunki niż do liverpoolu..
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 16:55 #692
Sanitarium pisze:
Sanitarium
marekw91 - do obrońców krzyża masz szacunek ? no brawo bo oni są gorsi od kibiców liverpoolu - bo szkodzą innym (wyrabiają znowu złą opinie katolikom, prawdziwym wierzącym) bo to nie są wierzący, to są chorzy fanatycy, ludzie w większości bezrobotni albo emeryci którzy nie mają co robić to stoją pod krzyżem i robią szum...

Tak na prawde do liverpoolu mam szacunek - nie lubie ale szanuje, jedynie irytował mnie Benitez ale jego nie ma :) więc od razu daże ich większą "sympatią"
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 19:03 #691
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Coś czuję że sezon znowu dla Chelsea - tak było za czasów Mourinho - jak ktoś raz wygra, ciężko mu trofeum odebrać... Chelsea gra bardzo dobrze !
W LM moim zdaniem nie mamy czego szukać - Barca, Real, Inter czy nawet Bayern dysponują dużo silniejszymi składami od nas - ten sezon będzie ciężki !
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 13:42 #690
manmaster pisze:
manmaster
Wku.... mnie takie komentarze oj nie mamy czego szukac piłka jest sportem czarujacym nas cale zycie .. ze manchester remisuje to juz nara oo ja itp , itd TROCHE WIARY wy sie nazywacie kibicami zal mi was i wstyd mi za was .. ... Glorry Glorry Man united !
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 14:08 #689
Sanitarium pisze:
Sanitarium
szczególnie Real jak zawsze zabłyśnie, a Bayern ... nie będę się wypowiadał ale bardzo zmiennie grają...

Ale masz racje dwie kolejki mineły i już wiemy że to sezon Chelsea, w ogóle po co patrzeć na mecze nie ?
Marudzicie jak dzieci bo co ? bo nie jest ciągle z górki ? a co mają powiedzieć kibice Liverpoolu czy Arsenalu... trzeba wierzyć i grać do końca - tak się wygrywa
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 15:11 #688
rooney149 pisze:
rooney149
co wy kur.wa jaja se robicie? manfan95 ty jestes fanem Man Utd? Mizerny Hernandez? nie oslabiaj mnie zal.pl wgl czytac takie komentarze...do boju United dawac pokazcie tym niedowiarkom !!
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 17:31 #687
rooney149 pisze:
rooney149
heh tak przypuszczalem bo nie moglem w to uwierzyc co napisales ;)
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 21:33 #686
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Po pierwszych 2 meczach można sporo przewidzieć - to nie oznacza drogie dzieci że wszystko jest załatwione ;) Kurczę sorry że tak ostatnio narzekam ale na serio martwi mnie sytuacja w klubie - jestem kibicem i wszystko przeżywam !
Jeżeli by mnie to (tak jak niektórych z was) nie obchodziło nie miałoby sensu kibicowanie...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 23:54 #685
MegDevil pisze:
MegDevil
manfan95 dobre, dobre, uśmiałam się :D.

Krzychu, to zrozumiałe, że się martwisz, ja byłam niesamowicie wkurzona po tym meczu z Fulham, ale teraz mi już przeszło :). Chelsea gra bardzo dobrze, ale z kim ? Z Wigan ? Z West Bromwich, beniaminkiem ? My też dobrze zagraliśmy z beniaminkiem, z Newcastle :). Ten mecz z Fulham pokazał nam, że jeszcze nie jesteśmy w najwyższej formie, ale wierzę, że panowie zepną pupcie i następnym razem będzie lepiej.
A jeszcze co do Chelsea - nie zapominajmy, że to MY wygraliśmy z nimi 3:1 przed rozpoczęciem sezonu. Czy naprawdę są formie, tego dowiemy po meczu z Manchesterem City, bo wcześniej czekają ich pojedynki ze Stoke, West Hamem i Blackpool. Chociaż nie zdziwiłabym się gdybym przez swoją zbytnią pewność siebie już wcześnie pogubili punkty :).
» Wtorek, 24 sierpnia 2010, 10:51 #684
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Dzięki za w miarę normalny komentarz - rzadkość tutaj... Dzieci internetu najczęściej piszą - nie znasz się, kibicuj City, albo idź pograć w FM :)
Bo co Man United nie może sprowadzić dobrego piłkarza ? A co do FM to często grywam ;) Pozdro !
» Środa, 25 sierpnia 2010, 17:59 #683
Cinz
Cinz pisze:
Skrót w dobrej jakości.
p.s. oglądając na spokojnie to świetne widowisko dla neutralnych fanów a jeszcze lepsze dla sympatyków Fulham, dla nas zakończenie mogło by być lepsze ale trudno, Fulham to nie jakieś leszcze tylko dobrze grający klub z Londynu.

[link usunięty]

We Are United!! :)
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:54 #682
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Niestety nie mogłem obejrzeć meczu ale wydaje mi się że nie ma co robić tragedii. Remis z Fulham to nie jest zły wynik zwłaszcza że nie idzie nam z nimi ostatnio. A co do przestrzelonego karnego to nie takie tuzy futbolu pudłowały je w najważniejszych momentach, więc nie plujcie na Naniego, bo to dobry zawodnik i jeszcze udowodni swoją klasę. Jeszcze cały sezon przed nami i wszystko się może zdarzyć, więc głowa do góry.

PS: byłbym wdzięczny za link do jakiegoś obszernego skrótu z meczu.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:34 #681
piotrz7
piotrz7 pisze:
tak za przeproszeniem to po*****o was z tym Nanim?? 50%+ komentarzy odnosi się do Naniego . Co to Bóg Footballu?! Nowy król Old Trafford?! Przestancie go tak wychwalac i tak go bronic.... Pokazal kilka przeblyskow w tamtym sezonie i co 2 osoba ma Naniego w awatarze-.-

Manchester United to nie NANI!!
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:27 #680
pizdarek
pizdarek pisze:
Ktos słusznie na dole napisał, że Nani nie powinien wykonywac rzutów karnych. Przypomina żelka, ten pedalski krótki rozpęd, markowanie i strzał. Czy tak trudno jest wykonać rzut karny? Świetnie wykonuje jedanstki Scholes, Giggs. Oni od lat strzelali i są bardzij pewnie. No , ale musi gwiazdorek strzelać.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:24 #679
Sanitarium pisze:
Sanitarium
musze się zgodzić... tak jak Giggs pewnie wykonuje to mało kto , ale doświadczenie robi swoje :) no szkoda ale sezon jest długi
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:28 #678
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Komentarz konkret jak zwykle - nikt nie pisał o rozpędzie (łudząco przypominającym rozpęd C. Ronaldo). Ktoś wcześniej napisał że Rooney by strzelił - Rooney też miał z tym ostatnio problemy... Myślę że Giggs byłby najlepszy do tego, Owen też dobrze to robi... Nani chyba sam zadecydował o swoim strzelaniu, lub co gorsze robił to najlepiej na treningach...
Fulham to dobry zespół ale w tym meczu powinniśmy zwyciężyć ! Peace !
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 13:39 #677
BroneK1878
BroneK1878 pisze:
Nani glupio sie pcha do tych wolnych i karnych a tak naprawde slabo je wykonuje.
strzelil slabo, odrazu wiedzialem ze tam uderzy. powinien strzelac Giggs lub Berba.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 11:42 #676
BroneK1878 pisze:
BroneK1878
Haha minusy xD
dobre minusujcie wiecej. Nie napisalem ze przegralismy przez Naniego tylko ze sie pcha a nie umie. z wolnymi jest tak samo jak ustawia pilke to odrazu wiem ze bedzie mur albo nad bramka. Chce kopiowac Ronaldo a powinien uderzac po swojemu.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 11:48 #675
Nani4Ever pisze:
Nani4Ever
hahahha jaki z cb zerowiec berbatov to drewno ?? hahahha a jak by gigs nie strzelił to byś gadał na niego nie hahah jakie ty dziecko jesteś
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:10 #674
Sanitarium pisze:
Sanitarium
haha jakiego focha strzelił bo mu minusy dali ! :D ...

Nie pisz komentarzy skoro nie akceptujesz krytyki... (wiem wiem dzieci tak mają)
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:14 #673
piotrz7 pisze:
piotrz7
Nani4Ever

o wiele wiekszym drewnym jest Nani .... Berbatov jest chyba w tej chwili najlepiej wyszkolonym technicznie pilkarzem na Old Trafford
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:30 #672
H2O1994
H2O1994 pisze:
Napisał ktoś że Nani jest lepszy od Valencii, nieprawda Valencia 2 razy lepszy.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 11:41 #671
Sanitarium pisze:
Sanitarium
nie prawda Cantona 3x lepszy...
a aa... Best 3,5x lepszyyy...


- sorki nie mogłem się powstrzymać jak widze takie komentarze
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:16 #670
Werker999 pisze:
Werker999
aaa Charlton 6x lepszy....
aaa Andy Cole 999x lepszy...
Tak samo reaguje na takie komentarze jak Sanitarium. ;]
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 13:17 #669
Koryt pisze:
Koryt
Karne to loteria to nie jest taka prosta sprawa nie strzela się do pustej bramki tylko do takiej gdzie jest bramkarz. Trochę jestem zdziwiony bo myślałem ze podejdzie Berba albo Giggs no ale tak Ferguson wybrał. Bylo minęło graliśmy z dobrym zespołem na wyjeździe wiec remis tez spoko nadrobimy straty:D
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:11 #668
fan11
fan11 pisze:
Dzieciaki uspokujcie d**y karny to jest niewiadoma.
A jak strzelal Nani to mi sie przypomnial styl strzelania C.Ronaldo. No i wlasnie.. On nie strzelil w finale LM, a caly final zagral dobrze, strzelil nawet bramke. Z Nanim w tym meczu bylo podobnie. Ciekawe czy wiekszosc z was wtedy tak jezdzila po Ronaldo jak teraz po Nanim.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 11:10 #667
Werker999 pisze:
Werker999
Nie jeździła bo wtedy United wygrało CL a teraz zremisowało...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 18:58 #666
vader22
vader22 pisze:
Powiem Wam jedną rzecz.Bez Rooney w formie z zeszłego sezonu to umrzemy śmiercią nagła i tragiczną.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 10:59 #665
Sanitarium pisze:
Sanitarium
tak z Rooneyem w formie przegraliśmy dwa razy z Fulham ... :) tak dla porównania... wiem że to nic ale tego wyniku na pewno nie obwiniałbym brakiem Roo...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 11:31 #664
pizdarek pisze:
pizdarek
jakie dwa razy? Ja pamietam 3-0 na wyjeździe, a później rewanż United u siebie też 3-0 więc dwóch porażek nie było.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:22 #663
Sanitarium pisze:
Sanitarium
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 12:30

w sensie że dwa razy na wyjeździe 0:2 i 0:3 ... dwa poprzednie sezony ...
choć może mój błąd bo w 0:2 nie pamiętam czy grał Roo... ale mniejsza o to ;)
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:27 #662
ManUtd06
ManUtd06 pisze:
Skończcie już pisać głupoty ; x
Piszecie jak Nani się czuł wtedy? Na pewno w szatni nie było tak, że wszyscy się od niego odwrócili i powiedzieli, że to wszystko jego wina. Gdybyśmy nie stracili dwóch bramek nie byłoby takiej sytuacji, gdybyśmy strzelili coś jeszcze też by tak nie było. Mecz przegrywa cała drużyna i wygrywa cała drużyna. Często piszecie takie teksty ` dumni po zwycięstwie, wierni po porażce ` a teraz co? Nie wierzę, że ktokolwiek z drużyny się od Naniego odwrócił, wręcz przeciwnie, na pewno wspierali go. Bo to jest drużyna, a drużyna jest jak rodzina ;] . On sam czuł się fatalnie to oczywiste. Też kiedyś nie strzeliłem ważnego rzutu karnego i wiem jak to jest, ale nikt nie stwierdził, że przeze mnie nie weszliśmy do finałów mistrzostw Polski.. To wszystko oczywiście nie ma nikogo obrażać, nie tyczy się wszystkich oraz oczywiście nie uważam się za jakiegoś mistrza czy coś..
Co do reszty zawodników, to brawo dla Van der Sara za obrony, w obronie dobrze Evra, Vidic, Evansa przechodzili jak chcieli, O'shea też niezbyt dobrze. Pomoc to jak zwykle dobra gra Scholes'a i Fletchera, Valencia nie błysnął, ale na swoim poziomie.. Park niezbyt dobrze.. ( tak, ja też domagałem się zmiany na Naniego). Berbatov równa gra od początku sezonu, Hernandez nie błysnął, ale dużo się pokazywał, na pewno zyskał doświadczenie..
Z West Ham przydało by się teraz trochę postrzelać ;)
6-0 to jakiś magiczny wynik dla Premier League? :D
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 10:56 #661
RioGrande
RioGrande pisze:
Kiedy Scholes dał drużynie prowadzenie na początku spotkania, wydawało się, że ten mecz potoczy się po myśli United. Gra się nieco uspokoiła i trwało to aż do sytuacji Etuhu. Od tego momentu do wyrównania Daviesa Fulham przycisnęło defensywę United do muru. Miałem nadzieję, że Ferguson w przerwie nakaże nieco zacieśnić szyki obronne, jednakże po przerwie obraz gry nie zmienił się ani o jotę. Gracze Sparky'ego Hughesa śmiało i bez kompleksów atakowali, zatem wyrównanie było tylko kwestią czasu. Obiektywnie rzecz biorąc powinniśmy się radować 1 punktem zdobytym na Craven Cottage, gdyż Diabły w żadnym aspekcie nie były lepsze od bodajże 12 ekipy ostatniego sezonu. Zdaję sobie sprawę, że Fulham ostatnio wydaje się posiadać patent na United, jednakże z tego względu nikt się nad chłopcami Fergusona nie ulituje, a już z pewnością nie Chelsea, która z pewnością ugra na the Cottagers 6 punktów.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 10:52 #660
UNITEDFUN
UNITEDFUN pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 10:34

Może by się coś inaczej potoczyło
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 10:33 #659
UNITEDFUN
UNITEDFUN pisze:
Gdyby ferguson dał pograć od samego począdku pograć naniemu na lewym skrzydle valencja został na prawym zamiast Evassa dać Smalinga żeby zdobył troche doświadczenia a zamiast O'Shea Rafaela Da Silve. Owena wystawić w pierwszym składzie w drugiej powie wpuścić Chicharito i Gibsona za Fletchera (jeśli był na rezerwie).
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 10:29 #658
Xartula pisze:
Xartula
Po meczu to se każdy moze mówić ale za dużo tego "jak by" Trzeba się pogodzić mecz zremisowaliśmy, i głupio jest ze wielu z was patrzy na Chelsea, oni przegrają a najwazniejsze jest to ze gramy z nimi 2 razy i te mecze poprostu trzeba wygrać
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 10:43 #657
Sanitarium pisze:
Sanitarium
znalazł się trener...
a co byś pisał gdyby tak zrobił i by przegrali ? ... może, może, może...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 11:33 #656
UNITEDFUN
UNITEDFUN pisze:
Jestem fanem MU do wadomośći ale uważam ze Fulham zagrało lepiej Od United jedynym golem strzelonym przez MU to był gol Scholesa bo gol na 2:1 to była bramka samobujcza zgadzam się z tymi co piszą że Nani zagrał dobry mecz zepsuł tylko karnego pozatym był świetny. Piszecie że brakowało Rooneya podzielam to zdanie po pierwsze przeciesz sam nie wygra całego meczu po drugie inni zawodnicy terz powinni zdobywać gole nie tylko on a inaczej patrząc ktoś dobrze napisał ze Roo skupia uwagę 2 obrońców a dodatkowo jeśliby strzelił gola w poczontkowej fazie spotkania to puźniej mugłby naprawde nieźle namieszać.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 10:08 #655
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
2-2 na stadionie Fulham to dobry wynik, patrząc na ostatnie potyczki Diabłów na Craven Cottage. Z przebiegu gry wynik jest sprawiedliwy, jednak uwzględniając bardzo ważny fakt, jakim jest niewykorzystany karny w końcówce, to United spartoliło sobie ten mecz.

Uważam też, że przy 1 bramce zawalił Evans, nie wiem jak na poziomie Premiership można ustawić się w taki sposób jak zrobił to Irlandczyk, Evra też został dość łatwo ograny, jednak tu trzeba docenić klasę Duffa.

Wczorajszy mecz pokazał czym charakteryzuje się liga angielska, nawet gdy jest przeciętny mecz, to końcówki zawsze są emocjonujące. Za to ją kocham.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:56 #654
Sanitarium pisze:
Sanitarium
dokładnie - biorąc pod uwagę że dwa poprzednie mecze na tym stadionie były przegrane i bez bramek ze strony United to nie jest tragicznie. Lekko się przełamaliśmy ale wiadomo - było blisko i szkoda punktów.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 11:37 #653
Dominik999
Dominik999 pisze:
Nani słaby?? Dawno się tak nie uśmiałem napewno lepszy od Valenci:)
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:56 #652
psychiczny
psychiczny pisze:
i gdzie sa ci co typowali wyniki po 3:0 - 5:0 ?? gdzie sa ci co sie smiali ze chelsea wygrywa ze slabeuszami po 6:0.MU mialo w 1 meczu beniaminka, w wczoraj ekipe ktora sie obronila przed spadkiem tak samo jak team z londynu i co.oni na luzie stzelaja jakby w kosza grali a MU pokazuje swoja wartosc juz na poczatku sezonu...szkoda
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:56 #651
Antol
Antol pisze:
Szkoda mi Naniego, zobaczcie jak wygląda na zdjęciu na głównej :| Pewnie nadal go żal ściska. Współczuje
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:53 #650
wayne10rooney
no wlasnie, oby sie nie zalamal tylko probowal to naprawic, szkoda ze nie strzelil ale trudno, bedzie zniego bardzo dobry pilkarz troche dziwne ze Giggs nie strzelal
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 11:44 #649
jermin
jermin pisze:
Grali cienko i na nic więcej nie zasłużyli. Sprawiedliwy wynik jak najbardziej!
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:42 #648
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Szkoda tych dwóch punktów mam nadzieję że Manchester United wyciągnie wnioski z tego spotkania i wygra wysoko z West Ham na Old Trafford.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:31 #647
kubaas
kubaas pisze:
ma ktoś skrót tego meczu?
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:30 #646
dudus789
dudus789 pisze:
Także uważam że brak Rooneya dużo w tym meczu zrobił, on nawet nie strzelając bramek bardzo wiele robi na boisku. Druga sprawa to skład, myślę że był on gorzej wybrany niż ten na mecz inauguracyjny, ale przecież żaden mistrz wszystkiego nie wygrywa, a z tej "porażki" będziemy się śmiać pod koniec sezonu....
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:14 #645
piotrz7
piotrz7 pisze:
Dla mnie najgorsze jest to ze wiekszosc "kibicow" pragnie tylko
Naniego i Rooneya w pierwszej 11 -.-. Rooney mial znakomity sezon, ale teraz powinien sie skupic na wyleczeniu w 100% i powrotu do formy!! A Nani to tylko przeblyskami zaskakuje... Tak naprawde dobrze nie gra, a najgorsze ze sie skupia tylko na tym by byc jak Ronaldo, zamiast szukac wlasnego stylu i grac dla druzyny...

Patrzac na forme Chelsea bedzie to piekielnie ciezki sezon i mam nadzieje na rywalizacje do ostatniej kolejki z happy endem :)
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 09:11 #644
H2O1994
H2O1994 pisze:
Jak na razie w typerze tylko 4 punkty, cienko ale jest jeszcze jeden mecz City Liverpool postawiłem 1:1.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 08:17 #643
siata19
siata19 pisze:
Ja jestem bardzo zadowolony z tego remisu,bo to Fulham zasłużył na wygraną ,nie my.No niestety taka jest prawda...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 08:11 #642
jakubinio pisze:
jakubinio
@siata19: akurat mądrze napisał. Fulham był groźny, i gdyby nie vDS, to moglibyśmy przegrać :/ Taka jest prawda @Nani4Ever.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 14:10 #641
hot
hot pisze:
z taka formą naszych to Chelsea już w styczniu będzie świętować mistrza..
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 08:04 #640
spOntan pisze:
spOntan
ojej straszne o.O
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 08:08 #639
Nani4Ever pisze:
Nani4Ever
haha jaki ty jesteś śmieszny kibic Manchesteru niby jesteś idz do chelsea zerowcu
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 08:42 #638
OnlyRedDevils
a może tak fulham też ma formę?
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 08:59 #637
whoracle pisze:
whoracle
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 12:57

Ja to widzę w ten sposób...

Chelsea grała z WBA i Wigan.

WBA.

05/06 - 19 miejsce w Premiership.
06/07 - występy w Championship.
07/08 - występy w Championship.
08/09 - 20 miejsce w Premiership.
09/10 - występy w Championship.
10/11 - 12 miejsce po dwóch kolejkach Premiership, a ten stan ulegnie zmianie po dzisiejszym meczu Citizens z Liv'poolem.

Wigan.

05/06 - 10 miejsce w Premiership.
06/07 - 17 miejsce w Premiership.
07/08 - 14 miejsce w Premiership.
08/09 - 11 miejsce w Premiership.
09/10 - 16 miejsce w Premiership.
10/11 - 20, ostatnie miejsce po dwóch kolejkach w Premiership.

United grało z N'castle i Fulham.

N'castle.

05/06 - 7 miejsce w Premiership.
06/07 - 13 miejsce wPremiership.
07/08 - 12 miejsce w Premiership.
08/09 - 18 miejsce w Premiership.
09/10 - występy w Championship.
10/11 - 8 miejsce po dwóch kolejkach Premiership (ten stan ulegnie zmianie)

Fulham.

05/06 - 12 miejsce w Premiership.
06/07 - 16 miejsce w Premiership.
07/08 - 17 miejsce w Premiership.
08/09 - 7 miejsce w Premiership.
09/10 - 12 miejsce w Premiership. (Finał LE z Atletico)
10/11 - 13 miejsce po dwóch kolejkach Premiership (ten stan ulegnie zmianie)

zestaw to sobie...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 12:56 #636
siata19
siata19 pisze:
Powiem tak do tych ... co krytykują Naniego... Zremisował cały zespół nie sam Nani ...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 06:44 #635
Grzes010182
Grzes010182 pisze:
Brawo dla Newcastle. 6:0, myslalem ze po porazce z diablami sroki sie podlamia a tu taki mecz. W rewanzu na St James Park z Manchesterem licze na piekna walke. Powodzenia diably, remis nie jest zly poczatek sezonu:) Mam nadzieje ze pojazecie Chelsea i City kto rzadzi w ANglii bo choc kibicuje od zawsze Newcastle mam slabosc do diablow. Powodzenia:)
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 05:20 #634
parasite
parasite pisze:
przez takie mecze ( ze średniakami, albo słabełuszami ) przegraliśmy poprzedni sezon ...
chelsea 5, 6 do O, arsenal 6 do O a my ... ??
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 04:55 #633
whoracle
whoracle pisze:
Nani dał fajną zmianę, wniósł sporo ożywienia na skrzydłach. Zawalił karnego, so f* what? ...zrobił więcej przez te 25 minut gry niż Antek i Park przez całe spotkanie (Park 66. minut; Antek 75. minut na boisku) IMO.

bramka rudego, klasa... - [link usunięty]
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 01:15 #632
IloveChelsea
IloveChelsea pisze:
Bywają i takie mecze, w sondzie postawiłem na remis i tak też się stało.
Szkoda mi Naniego, który starał się a tu taki przestrzelony karny popsuł mi opinię. Nie wiem tak czemu po nim niektórzy tak jadą, bywają gorsze mecze.
2 punkty przewagi to nic, zwłaszcza na początku sezonu . nie popadam w euforie, tak jak inni tutaj juz tracą nadzieje na Mistrzostwo. Wszystko może sie jeszcze zdarzyć. Role mogą się jeszcze odwrócić.

Pozdrawiam. Kibic Chelsea.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 01:12 #631
kris9 pisze:
kris9
pozdrawiam - kibic MU
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 01:16 #630
Mag79
Mag79 pisze:
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE WIERNI PO PORAŻCE GLORY GLORY MANCHESTER UNITED !! GŁOWA DO GORY ;)
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 01:00 #629
hargo0
hargo0 pisze:
[link usunięty] interwencja vdS
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 00:57 #628
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Mam na razie 4 punkty w typerze (1 kolejki nie typowałem) a gdyby Man Utd zagrał lepiej miałbym aż 6 !! Ciekawe co City jutro pokaże - obstawiłem 1-1 i szczerze mówiąc liczę na 2 punkty :)
Byłem taaaaak blisko trafień w meczach Chelsea'y i Arsenalu że szok ! Fajna zabawa ten typer - następna kolejka wszystkie mecze robię po 2-1 dla gospodarzy :]
Straszna szkoda tego remisu - sam mecz też bardzo mi się nie podobał, mało płynnej gry, mało akcji - bramki ze stałych fragmentów... :/
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 00:34 #627
DjBosiL
DjBosiL pisze:
nie jest źle;]. Newcastle wygrało z Aston Villa 6-0 to pokazuje że każdy będzie groźny. To dopiero 2 mecz. Więc nie róbcie z tego tragedii :|. Szkoda karnego ale zdarza się. Każdy ma prawo się pomylić a już fala krytyki na Naniego spadła jak widzę -,-. Albo się kibicuje United całym sercem nieważne czy wygrywają przegrywają czy remisują albo się naszego klubu nie cierpi.
Jestem więcej niż pewien że wygramy Ligę w tym sezonie! My sie NIGDY nie podajemy!
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 00:30 #626
miedziu
miedziu pisze:
To był drugi mecz sezonu dopiero, a wy już rozpaczacie, że dwa punkty straty do cwelsów. Najważniejsze jest to, żebyśmy za często nie przegrywali żebyśmy mieli dobry bilans meczów z zespołami wielkiej czórki, bo rok temu to dwie przegrane z cwelsami i jedna z liverpoolem. I cieszmy się, że wywieźliśmy remis dzisiaj, bo przez ostatnie dwa lata nawet jednego punktu nie potrafiliśmy tam chytnąć. Chyba gorzej byłoby, gdyby żadnego punktu ManUtd nie przywiózł i dopiero byście narzekali. Niestety, ale piłka nożna to nie sport jednej drużyny. Jak mówił K.Górski mecz można wygrać, przegrać i zremisować. Fulham ładnie grało w drugiej połowie. A karnego dla ManUtd według mnie nie powinno być. Oglądałem mecz i widziałem sytuacje. Chłopak se w piłkę nie celnął i akurat mu w rekę trafiła. Pod koniec meczu się tylko modliłem, żeby nie skończyło się 3-2 dla Fulham. Podoba mi się to w Fulham, że mają groźne kontrataki i bardzo dużo celnych dośrodkowań. Widać, że jak trudną jest grać pozycyjnie, to stosują inne taktyki. Ze strony Manchesteru własnie według mnie te akcje skrzydłami był takie szarpane.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 00:15 #625
ronald pisze:
ronald
Wplyw na ich dobra gre u siebie ma tez boisko. Jest bardzo waskie i dlatego srodek jest zapchany.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 00:26 #624
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
Oglondalem caly mecz i powiem tak Valencia nic i park cos zagral hernndez zagbral od poczatku ok morze byc zestresowany i jeszcze sie nie zgral z chlopakami ale to nie daje powodu zeby mu nie zagrywac pilki !! ile od dostal podac 2-3 i tyle zal pomoc grala przez pierwsza polowe maskra skrzydla sie ruszyly jak nani weszed !! licze ze zacznie grac Obertan
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 00:06 #623
Stanus17Nani17
Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2010 23:53

Nie zapominajcie ze jak Nani nie strzelił karnego, Man Utd jeszcze wyrgrywało, więc nie tylko przez niego nie wygraliśmy ...
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 23:52 #622
Camrall pisze:
Camrall
nie broń go na siłę .. gdyby strzelił byłoby po meczu ..
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 00:08 #621
kris9
kris9 pisze:
Nic mnie tak nie wkurwia jak mecze z Fulham na Craven Cottage. Cieszmy się, że wywieźliśmy stamtąd punkt, bo mogliśmy przegrać. Ale punkty straciliśmy na własne życzenie. Wystarczyło zagrać cały mecz tak jak pierwszy i ostatni kwadrans. Ostatnimi czasy widzę w filozofii United, że należy łatwo i spokojnie wygrywać na wyjeździe. I to jest błąd. Po prowadzeniu 1:0 oddaliśmy pole Fulham i nie zagraliśmy żadnego pressingu, taka gra zemściła się na nas, bo Cottagers to bynajmniej nie są chłopcy do bicia! Po pierwszej połowie byłem zachwycony grą Scholesa i Fletchera oraz dyspozycją środkowych obrońców Vidicia i Evansa. Jednak druga połowa pokazała brak pełnej koncentracji i gracze środka pola nie błyszczeli już jak powinni, a w poczynania środkowych defensorów wkradła się nerwowość. Po tym meczu cieszy mnie, że nie przegraliśmy z Wieśniakami trzeci raz z rzędu i to, że wreszcie Scholes strzelił bramkę, na którą zasłużył w przeciągu ostatnich trzech spotkań. Wkurzający jest fakt, że tradycyjnie na początku sezonu musieliśmy stracić punkty (chociaż mecz przy pełnej koncentracji i determinacji był do wygrania) i że pieprzona Chelsea znów wychodzi na prowadzenie z kompletem punktów i bez straty bramki. Mieliśmy im odpowiedzieć, a tu znów lipa! Na zakończenie powiem, że dziwię się tym, iż wielu fanów najeżdża na Naniego! Moim zdaniem niewykorzystany karny zdarza się wielu zawodnikom, ale nie zauważono, że ten gość dał o wiele lepszą zmianę niż na przykład Giggs, który dziś zupełnie nie wniósł nic do gry, a Portugalczyk wykonał chociażby rożnego, po którym wpadła samobójcza bramka... Acha, odliczamy już, jak w poprzednim sezonie, samobóje które wpadły dla United i pomagają nam w zdobywaniu punktów... Nie tędy droga. Liczy się determinacja, którą było widać szczególnie w ostatnim kwadransie meczu w wykonaniu Diabłów. Zabrakło jej w przekroju całego meczu. A mecz dla pośredniego fana piłki nożnej był fascynujący, pełen dramaturgii i niesamowitych emocji, szkoda że dla fana MU niespełnionych emocji.
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 23:50 #620
ronald pisze:
ronald
co do Naniego sie zgodze. Ale Giggsy tez dobrze ewspolpracowal. Moze mial za malo czasu.
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 00:14 #619
owen92
owen92 pisze:
Moim zdaniem zamiast Chicharito powinien wejść Owen trzeba dać więcej czasu temu chłopakowi z meksyku niech narazie zgrywa się z drużyną ale nie w lidze tylko w pucharach jak się zaczną... szkoda straty 2 pkt do Chelsea ale damy rade to obronić.... Go Red Devils!!
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 23:47 #618
whoracle
whoracle pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2010 23:47

Pomyślcie jaką motywacje mają chłopaki przed meczem z WHU... na OT... :]
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 23:43 #617
spOntan pisze:
spOntan
myślę, i co?
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 08:06 #616
OnlyRedDevils
Szkoda mi Naniego, bo to naprawdę dobry piłkarz, po prostu mu nie wyszło zdarza się.. Nie ma co go gnoić każdy ma swój dobry i zły dzień.
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 23:09 #615
cLouxXx
cLouxXx pisze:
Nie jest tak źle, to dopiero początek sezonu, na pewno to nadrobimy ;)
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:55 #614
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
kurde szkoda bo mogli bysmy wygrac :S
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:50 #613
Manutdforever7
Chelsea jest w bardzo dobrej formie , 12 bramek w 2 meczach.Ale miejmy nadzieje że stracą punkty. Tylko nie można mieć cały czas nadzieje na potknięcia innych.Bo w końcówce poprzedniego sezonu tylko tak było.
I jeszcze dodam że nie jestem sezonowcem , kibicuje United 12 lat. Mimo wszystko wiem że nasz ukochany klub sięgnie po mistrzostwo w lidze. Może nawet po potrójna koronę ;D
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:35 #612
adi7cr7
adi7cr7 pisze:
Nic się nie stało, pokażemy w tym sezonie kto jest najlepszy w Anglii.
Dziękuje dobranoc ;)
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:29 #611
Cleverley pisze:
Cleverley
dobranoc . ;)
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:48 #610
gitkolo
gitkolo pisze:
Mnie tylko dziwi 1 zawodnik:Berba-dlaczego on strzelał tylko w środek,w bramkarza?
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:28 #609
Cleverley pisze:
Cleverley
no, jeszcze nie zbyt mocno
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:49 #608
spOntan pisze:
spOntan
a dlaczego Rooney w ostatnich paręnastu meczach nie zdobył bramki?
Próbujecie na silę Berbie wytknąć błędy, bo nie możecie znieść, że grał dobrze...
» Poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 08:08 #607
mk95
mk95 pisze:
Kiedy był karny, myślałem, że United ma już pewne zwycięstwo, a tutaj bramkarz wybronił, a potem brak krycia w obronie i gol dla Fulham...
Ale tak jest w piłce. Mam nadzieję, że Chelsea też niedługo straci punkty.
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:27 #606
FanRedDevils
FanRedDevils pisze:
W galerii image 8. Fajna mina Scholesa xD . A co do meczu to co sie stalo to sie nie odstanie . Jedziemy dalej . Po mistrzostwo ;p
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:11 #605
johnnyblaze
johnnyblaze pisze:
nie ważne z kim Chelsea gra ważne jak wykorzystuje dane sytuacje, a te wykorzystuje widocznie bardzo dobrze strzelając 12 bramek w 2 meczach. Co powiem na zakończenie sezonu? Pogratuluje Man Utd zdobycia tytułu bo co innego? ale trzeba zacząć wygrywać nie można sobie pozwolić na remisy. Żeby było jasne Chelsea po prostu nie nawidzę ale stwierdzam tylko fakt i to co widzę po 2 kolejkach. Oby dla nich passa strzelecka zakończyła się właśnie po tych 2 meczach. Pozdrawiam
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:11 #604
siara93
siara93 pisze:
No niestety, Craven Cottage wciaz zaczarowane dla United, kolejna strata punktow z Fulham. W wiekszosci porazek wini sie trenera, taka jest juz kolei rzeczy, ale w tym spotkaniu wyjatkowo nalezy zganic Fergusona za taktyke... Czym na gre w 1 skladzie zasluzyl sobie Valencia, a Nani sna lawke rezerwowych? Mecz z Newcastle to jedna wielka lipa w wykonaniu Antonio. Do tego jeszcze Park na boku, ktory nie potrafi przeprowadzic udanego rajdu, to zawodnik zdecydowanie na harowe( odbior, rozgrywanie) w srodku pola. Z Valencia i Parkiem na bokach utracilismy niemalze w 100% sile ofensywna. Sadze, ze glownie za ich malo ofensywna i ogolnie malo skuteczna gra, co bylo do przewidzenia Man Utd prezentowal malo porywajacy futbol, momentami tak nudny niczym spotkanie na szczycie polskiej ekstraklasy ;p

V. der Sar: Jak dla mnie bohater. Nie mamy prawa winic go za utrate dwoch bramek. Mysle, ze i tak uratowal zepsol przed porazka, zwlaszcza ta interwencja z 1 polowy, gdzie popisal sie kapitalnym refleksem, cos niesamowitego jak na blisko 40latka. - 7

O'Shea: W ofensywie jak zwykle bardzo maly z niego pozytek. W defensywie przez wiekszosc spotkanie spisywal sie bez zarzutu. - 6.5

Vidic: Juz nie tak skutecznty jak tydzien temu. Cala defensywa, zwlaszcza w drugiej polowie, byla dzis wyjatkowo kiepsko zgrana, rozsypana. Zawinil przy bramce Hangelanda. - 5.5

Evans: Dobre interwencje przeplatal z niepewnymi, mial czesciowy udzial przy utracie pierwszej bramki, jednak jak na niego to nie byl to az tak slaby wystep. - 6

Evra: Dzis byl chyba wyjatkowo ofensywnie usposobiony jakoze na lewej flance do wspolpracy przydzielono mu malo blyskotliwego i nie zbyt ofensywnie grajacego Parka. Jednak jego ofensywna rola przyniosla same szkody. Pierwsza bramka dla Fulham w glownej mierze jest jego autorstwa.- 5.5

Park: Na skrzydle nie gra tak jak na srodku, zdecydowanie. Jako skrzydlowy pomocnik spisal sie slabo, czesto sciagalo go do srodka pola, ktory momentami byl zbyt zageszczony, co bylo przyczyna miernego momentami widowiska. Oceniajac go jako skrzydlowego daje- 5.5

Scholes: Jego strzal w 11 minucie palce lizac, przepiekne uderzenie, malo kto ma taki mlotek w nodze. Probowal wyreczac skrzydlowych pomocnikow i wspierac napastikow zapedami w pole karne rywala jednak bez skutecznie. Jesli chodzi o inne aspekty gry-nieoszalamiajaco, ale bez zarzutow.-7

Fletcher: No byc moze nie czarowal w tym meczu jednak z krytyka bym sie wstrzymal. Swoje w srodku pola ze Scholesem robil, jednak brak skutecznosci napastnikow spowodowal, ze ten mecz przegralismy. - 6

Valencia: Jego dyspozycja nie zmienila sie od spotkania z Newcastle, jednak w tym meczu miala ona powazniejsze skutki. Slabo, nie radzil sobie z Koncheskym, nie byl wstanie przeprowadzac skutecznych akcji ofensywnych. - 5.5

Berbatov: Byl widoczny, aktywny, dobrze sie ustawial,otrzymywal pilki, radzil sobie z rozgrywaniem... i tyle. Wszelkie swoje snajperskie atuty chyba stracil bezpowrotnie odkad jest Manchesterze. Mial ze 3-4 bardzo dogodne sytuacje, jednak wszystkie strzaly oddawane byly wprost w bramkarza. - 6

Hernandez: Slabo, malo widoczny, zupelnie niezgrany z zespolem, niezaaklimatyzowany. Wyraznie potrzebuje czasu na obycie sie z nowa druzyna. - 5

Nani: Zdecydowanie ozywil gre, niewykorzystal karny, co sie zdarza jednak dziala to zdecydowanie na jego niekorzysc.-6
Giggs: Nic szczegolnego.-6
Owen: j.w-6
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:03 #603
siara93 pisze:
siara93
yy pomylilem sie i pislaem, ze przegralismy ;p oczywiscie zremisowalismy, choc dla mnie to jak porazka..
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:07 #602
Osa94
Osa94 pisze:
Szkoda.... Ten mecz był wygrany , no ale Nani.... no ale cóż wygrywalismy 2:1 wiec był rozluzniony ..zdarza sie. Nie ma co jezdzic po Nanim bo już moze w nastepnym meczu bedziecie sie podniecac jak zajebie brame ;)
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:57 #601
Fexo pisze:
Fexo
Moim zdaniem posiedzi 2-3 mecze na karnym jerzyku za dzisiejsza 11.
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:11 #600
adi7cr7 pisze:
adi7cr7
Fexo- widać twój poziom inteligencji ;)
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 22:21 #599
UnitedFan4Ever
rewelacyjne ostatnie 10-15 minut , szkoda ze Nani nie wykorzystal karnego , byloby pozamiatane , a tak Fulham powalczylo do konca i udalo sie zdobyc bramke. Szkoda !
Glory Glory Man United !
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:51 #598
johnnyblaze
johnnyblaze pisze:
właśnie w taki sposób się przegrywa mistrzostwo kiedy rywale wygrywają po 6:0 my remisujemy 2:2 z zespołem, z którym nie powinniśmy mieć teoretycznie żadnych problemów, a jednak Ferguson mówi, że ma mocny skład jestem ciekaw tego sezonu w poprzednim było identycznie mecze, które trzeba było wygrać remisowaliśmy a Chelsea wygrywała. Kibicem United jestem już dobre kilkanaście lat ale jeśli dalej będziemy przegrywać, remisować mecze teoretycznie wygrane to powodzenia..tyle w temacie pozdrawiam
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:48 #597
LOVEMU4EVER pisze:
LOVEMU4EVER
żal.jak FFC to zepół z którym"nie powinniśmy mieć teoretycznie żadnych problemów"to ty chybanie znasz sie na piłce .lol
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:51 #596
adi7cr7 pisze:
adi7cr7
Weź człowieku ogarnij. Chelsea grała z o wiele słabszymi zespołami. Może Newcastle jest beniaminkiem, ale ich się traktuje lub powinno jak drużynę z środka tabeli, a nawet taką co może być w LE. Chelsea miało szczęście że pierwsze 2 mecze grała z outsiderami. Wygramy mistrzostwo i zobaczymy co później powiesz
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:53 #595
Nani4Ever pisze:
Nani4Ever
hahah koleś widać zna się na piłce ppzdr haha
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:55 #594
gambit pisze:
gambit
ale z jednym ma racje. Chelsea zdobywa 6 bramek w 10 sytuacjach a my 2 w 15.... ostatecznie najpierw tak liczą się punkty
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:58 #593
dagoberto
dagoberto pisze:
Szkoda ze nie wygralismy ale mowi sie trudno. Nie kumam tych co teraz jada na Naniego nie strzelil karnego i juz nie on pierwszy i ostatni.Mecz w naszym wykonaniu byl slaby szkoda, ale to dopiero 2 kolejka jeszcze mamy czas,bedzie dobrze
GLORY GLORY MAN UTD
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:42 #592
fan11
fan11 pisze:
W obronie Naniego: Ok zdarza sie, kazdemu moglo sie to przytrafic i nie jedzmy tak po nim. Zaluje tylko ze to on strzelal karnego, mogl ktos bardziej doswiadczony, no ale takto nie jest powod zeby tak go obwiniac.
P.S. Ludzie opanujcie sie do cho**ry
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:37 #591
Koryt
Koryt pisze:
Moim zdaniem slabo skrzydla zagraly dla tego tak marnie to wygladalo w ataku prawie wszystkie pily srodkiem szly co do straconych bramek chyba chlopaki sie za bardzo rozluznili jak bylo 0:1 i 1:2.
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:37 #590
Camrall
Camrall pisze:
A jakby Berba nie strzelił karnego to by wszyscy go jeździli i gadali że na sell .. (nie jestem fanatykiem ani przeciwnikiem Berby)
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:32 #589
Nani4Ever
Nani4Ever pisze:
Zdajecie sobie sprawe co on czuł po meczu ?? nie strzelając karnego który by dal na 3 punkty myślicie że mu łatwo było wejść do szatni i posiedzieć i myśleć dlaczego nie strzelił tego karnego ??;/;/;/ MYŚLICIE ŻE TO TAK FAJNIE I TAK ON JEST SUPER PIŁKARZEM I WAM TO POKARZE NIE RAZ KIBICE MANCHESTERU JASNE JAK BYSCIE NIMI BYLI NIE OBRAZALI BYSCIE PIŁKARZY MANCHESTERU


PZDR DLA PRAWDZIWYCH KIBICÓW MANCHESTERU UNITED
» Niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:29 #588

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY