AKTUALNOŚCI

Czy Ferguson sięgnie po pomocnika Porto?

Data 18 sierpnia 2010, 15:47 MastaH, tribalfootball.com
Czy Ferguson sięgnie po pomocnika Porto?
» Czy to jeszcze nie koniec tegorocznych transferów?
Czytaj więcej:
» FC Porto
» Raul Meireles
» Transfery
A A A
Do końca letniego okienka transferowego pozostało już tylko kilkanaście dni. Jak podają źródła, Manchester United jest coraz bliżej pozyskania pomocnika z FC Porto. Piłkarz o którym mowa to Raul Meireles.

Zdaniem A Bola, możliwość odejścia Meirelesa z klubu jest teraz bardziej prawdopodobna, gdyż piłkarz po raz kolejny został pominięty przez trenera podczas ustalania składu na spotkanie Ligi Europejskiej przeciwko Racingowi Genk.

Biorąc pod uwagę transfer Mesuta Ozila do Realu Madryt, przypuszcza się, iż sir Alex Ferguson sprowadzi właśnie zawodnika FC Porto, który mógłby okazać się właściwym następcą Paula Scholesa.

Włodarze FC Porto są gotowi sprzedać swojego zawodnika w nadchodzących tygodniach.
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?



Poprzedni news:
Rafael: Walka o mistrzostwo będzie ciężka
Następny news:
Scholes: Nie wiem, kiedy skończę grać

Komentarze (88)


kacpermachalica
Mógł by się przydac ale saf nawet się nim nie interesuje
» Piątek, 20 sierpnia 2010, 11:18 #87
Klimaa
Klimaa pisze:
No nie powiem..byłby to bardzo ciekawy transfer. Naturalny następca rudowłosego pomocnika. Zobaczymy co z tego wyniknie..
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 16:23 #86
wislak
wislak pisze:
Oprócz 25-osobowej kadry klub może także zgłosić do rozgrywek dowolną liczbę zawodników urodzonych po 30 grudnia 1988 roku.

Ci zawodnicy mieszczą się w tej 25-cio osobowej kadrze jak rozumiem ?
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 14:21 #85
whoracle pisze:
whoracle
25-osobowa kadra (8miu zawodników home-grown* + 17stu pozostałych**, którzy nie kwalifikują się jako home-grown) + każdy jeden zawodnik, który ma 21 lub mniej lat.

*gracz, który przed ukończeniem 21. roku życia, przez trzy lata był zarejestrowany w jednym z klubów angielskiej lub walijskiej federacji.

** zawodnicy powyżej 21. roku życia, którzy nie spełniają wymogów zasady home-grown.
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 15:10 #84
oldtrafford
oldtrafford pisze:
To bardzo dobry zawodnik jestem ciekaw czy dojdzie do transferu i czy to czasem nie jest plotka.
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 12:17 #83
wislak
wislak pisze:
Troche odbiegam od tematu, ale chciałem sie zapytac jak to jest teraz w premiership bo słyszałem ze kadra klubu ma miec do 25 piłkarzy i w tym 8 wychowanków. Czy mógłby ktos mi na priv badz tutaj napisac jak to jest.
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 11:57 #82
whoracle pisze:
whoracle
W sezonie 2010/2011 weszły w życie nowe zasady dotyczące składów drużyn. Każdy klub może zgłosić do rozgrywek maksymalnie 25 zawodników, z których ośmiu musi posiadać status wychowanka (tzw. "home-grown players"). Reguły Premier League za wychowanka uważają gracza w dowolnym wieku i dowolnej narodowości, który przed ukończeniem 21. roku życia, przez trzy lata był zarejestrowany w jednym z klubów angielskiej lub walijskie federacji. Oprócz 25-osobowej kadry klub może także zgłosić do rozgrywek dowolną liczbę zawodników urodzonych po 30 grudnia 1988 roku.
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 13:10 #81
fanatic91
fanatic91 pisze:
niech go kupują bo to bardzo dobry piłkarz typowy środkowy pomocnik takiego nam potrzeba
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 11:54 #80
zapermu
zapermu pisze:
Brać i nawet się nie zastanawiać :D
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 11:50 #79
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Hargreaves - dla mnie to jak wyleczy kontuzję powinien odejść lub obniżyć swoje zarobki...
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 10:16 #78
DevilxDevil pisze:
DevilxDevil
Nie da się obniżyć zarobków, jeśli się ich nie ma (?)
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 10:24 #77
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Brać go i nie pytać
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 10:00 #76
Siwy16
Siwy16 pisze:
Bardzo dobrze brac go Paul już ma swoje lata a ten piłkarz nastepna gwiazda by była :) popieram
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 10:00 #75
BudynManUtd
BudynManUtd pisze:
P L O T A
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 09:59 #74
siano89
siano89 pisze:
Wg mnie to był by dobry transfer zwłaszcza że gibson nie zawsze jest w wysokiej formie, Hargo wiecej czasu spędza u klubowego fizjoterapeuty niż na boisku a sezon zapowiada się długi i ciężki dlatego przydałby się w zespole może nie odrazu wejdzie do 1 składu ale po aklimatyzacji całkiem możliwe jest jak najbardziej za tym transferem bo to typowy środkowy pomocnik a nie skrzydłowy który z musu kontuzji w składzie musi grać na środku.
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 09:39 #73
ciawa
ciawa pisze:
Fajnie chlopak sie prezentowal na mundialu, tylko ze na razie nie potrzebujemy kolejnego srodkowego pomocnika ( nie mowie w sezonie 2011/2012 musi ktos przyjsc ! ), ale teraz przeciez jest scholes, carrick, gibson, giggs ( moze grac w srodku ), anderson, fletcher no i oczywiscie Hargo ;] ( nie mozna o nim zapomniec ;) )...wiec zapraszamy kolege Raula M. za rok;]
pzdr;)
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 09:18 #72
kkkamil pisze:
kkkamil
i park :) czasem grał :)
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 09:22 #71
Grzelka pisze:
Grzelka
Jak na moje to nie powinieneś w ogóle wspominać nazwiska Hargreaves, bo on prawie w ogóle nie gra, cały czas kontuzje. Ja to bym go sprzedał , w ogóle się nie nadaje na taki zespół jak United.
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 10:12 #70
adrianek1818
adrianek1818 pisze:
nigdy nie wiedzialem go w akcjii. Uwazacie, ze sporwadzenie kolejnego Portugalczyka bylo by dobrym wyjsciem?
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 04:51 #69
kckMU pisze:
kckMU
Nie wiem jak nie mogłeś nie widzieć go w akcji, grał na Euro 2008, grał na MŚ, również grał w prawie w każdym meczu LM nieprzerwanie od 2006/07 bodajże, no i sama liga portugalska, też ją transmitowali na Polsat Sport, nie wiem jak na cyfrze, co do transferu, Scholesa nikt nie zastąpi, on jest po prostu oryginalny i w jednym wydaniu, ale na pewno przydałby się nam czemu nie, to jest mimo wszystko taki typ Fletchera, dużo haruję w defensywie i ciągnie akcje do przodu. Natomiast jak mnie śmieszą takie wypowiedzi, kiedyś i na bieżąco, np:
Przydałby się Ozil, zastąpi Giggs'a, przydałby się VdV zastąpi Scholesa, jedno co o tym powiem:

Live - Gerrard, Real - Zidane (kiedyś), MU - Scholes, Chelsea - Lampard

Myślicie, że ich da się zastąpić? Oni się rodzą tylko raz, nie dwa.
Co do transferu, przychodzisz? nie ma sprawy, nikt nie powie, że się nie przydasz, poza tym chłopak ma na swoim koncie: Mistrzostwo Portugalii, Puchar Portugalii, Gre na MŚ, Gre na Euro, Co sezonową grę w LM, na pewno nie jest świeżakiem,
Sporting Lizbona, FC Porto - nasze źródło dochodów, piłkarze z tych klubów to poezja dla nas, Ronaldo,Nani,Anderson, teraz Meireles? zapraszamy!
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 07:10 #68
adi7cr7 pisze:
adi7cr7
kckMU- 100% racji jak dla mnie ;)
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 10:04 #67
adrianek1818 pisze:
adrianek1818
nie widzialem go nigdy. Nie mieszkam w polsce, wiec nie moge ogladac meczy na polsat sport. I wiem, ze Scholes'a sie nie da zastapic.
» Sobota, 28 sierpnia 2010, 06:34 #66
mrmanutd00
mrmanutd00 pisze:
hmmm mi się wydaje że mógłby być wzmocnieniem ale czy to jest poziom United? nam potrzeba takiego grajka jak Scholes od zaraz bo jak on złapie , nie daj Bóg , uraz to może być krucho ze środkiem pola ( chociaż w sumie jest Carrick jeszcze i Gibson więc nie ma co aż tak rozpaczać) :) Pozdrawiam :)
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 00:09 #65
kieronte
kieronte pisze:
nie tylko tego, ale zadnego transferu wiecej nie bedzie...
» Środa, 18 sierpnia 2010, 23:57 #64
DavidKu
DavidKu pisze:
Psss. Ale kit!! Czy wy oszaleliscie chcecie 27 letniego pilkarza ktory ma zastapic scholesa a nie jest asem w lidze Portugalskiej?!? Przeciez to nie ten poziom, ludzie opamietajcie sie gdyby on mial 23 lata to moze ok. Ale nie 27 letni gosc ktory jest niewiele (o ile wogole) lepszy od naszych obecnych srodkowych. Czy wy macie pojecie jak bardzo liga Portugalska jest rozna od angielskiej?? Jak trudna jest aklimatyzacja tego typu? jakim typem zawodnika jest Raul Meireles? Zastanowcie sie co piszecie. Meireles nastepcom Scholesa to jedna z wiekszych bzdur jakie slyszalem ostatnimi czasy...
» Środa, 18 sierpnia 2010, 22:23 #63
Frx pisze:
Frx
Nani i CR9 też byli z ligi portugalskiej i co źle grają, nie sądze, Nani jeszcze pare lat i będzie błyszczał, że real będzie wykładał kolejne XXXm, aby go mieć, ale mam nadzieje, że nie odejdzie :D
» Środa, 18 sierpnia 2010, 22:43 #62
adi7cr7 pisze:
adi7cr7
Meireles nie jest asem w lidze portugalskiej? haha dobre ;D Raul Meireles tam jest jedną z największych gwiazd, a na pewno jest czołową postacią FC Porto. Z miłą chęcią zobaczyłbym Go u nas, z diabełkiem na piersi :)
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 09:55 #61
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
Ja go ni chce wole andersona !!
» Środa, 18 sierpnia 2010, 21:48 #60
Antoniusz
Antoniusz pisze:
A co sądzicie o następnym transferze city- Milner za Irelanda plus ponad 20 milionów euro?
» Środa, 18 sierpnia 2010, 20:47 #59
Benio95 pisze:
Benio95
Aston Villa wyjdzie na tym interesie zajebiście ;P

Takie jest moje zdanie.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 20:53 #58
devils18 pisze:
devils18
Obydwaj zawodnicy są świetni, ale sam osobiście wole Milnera. Ale zgadzam się z Benio95 że Aston Villa na tym dobrze wyjdzie.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 21:16 #57
whoracle pisze:
whoracle
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2010 21:45

@Antoniusz

Milner to dobry kopacz. Jeżeli Mancini nie dogadywał się z Irelandem to słuszna decyzja ze strony Citizens. Kwotę transferu przemilczę.

Milner, Yaya, Barry, Silva, Tevez, Balotelli. Potencjał jest, czy uda im się dogadać na boisku? Czas pokaże.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 21:44 #56
mrmanutd00 pisze:
mrmanutd00
dobry interes Aston Villi . :) a tam na stronie Man City tylko się kłócą przez ten transfer ;)
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 00:06 #55
whoracle pisze:
whoracle
[link usunięty] - polecam ^^"
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 15:20 #54
flinston
flinston pisze:
jestem ciałkowecie ZA !! Liga portugalska jest specyficzna i wydaję na świat młode talenty do "oszlifowania" tj. Ronaldo , Nani , Quaresma (choć ten ostatni to średni przykład - zmarnował się chłopak). Tak jak słusznie zauważył "SEBEKMU" to dobrze ,że ma 27 lat (doświadczony ,młodzieńcza palma Mu nie odbije). Jestem ZA
» Środa, 18 sierpnia 2010, 20:40 #53
mon
mon pisze:
mamy bardzo dobry skład więc po co??
» Środa, 18 sierpnia 2010, 20:37 #52
v93
v93 pisze:
sory, że nie na temat ale mam pytanko.
Da się zmienić wynik w typerze? Bo zamiast 0 dałem 9 :D a nie sądzę, że Wigan ustrzeli tyle Chelsea ^^
» Środa, 18 sierpnia 2010, 20:11 #51
kckMU
kckMU pisze:
Każdy piłkarz z ligi portugalskiej to mój faworyt jest, kocham tą ligę a przyjemną dla oka grę zawsze tworzą Porto i Sporting, odszedł dawno temu za dużą kase Deco, Maniche, potem duży transfer Quaresmy teraz najprawdopodobniej Raula, a wiemy, że zawodnicy Portugalscy u nas czują się lepiej niż w ojczyźnie.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 20:07 #50
IceBox
IceBox pisze:
Tak Raul Meireles musi u nas grać ;D lubię tego piłkarza
Niech do nas przyjdzie ;D
» Środa, 18 sierpnia 2010, 19:12 #49
siata19
siata19 pisze:
Meireles by sie przydał Diabłom ;)
» Środa, 18 sierpnia 2010, 19:03 #48
Darkos
Darkos pisze:
Powiem tak..tylko dzieci minusuja komentarze za tym transferem...tyle w temacie.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 18:52 #47
kacper78
kacper78 pisze:
Jest dobry i przyda się w Man Utd ;]
» Środa, 18 sierpnia 2010, 18:38 #46
devils18
devils18 pisze:
Ciekawe jaka jest kwota odstępnego za Meirelesa? bo jakby nie przekraczała 15 milionów to z miłą chęcią bym go u nas widział. Przydałby się w walce na tak wielu frontach.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 18:35 #45
spOntan
spOntan pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2010 17:37

zrobić wymianę carrick za meirelesa, ewentualnie możemy dopłacić. Środek pola byłby Anderson(Fletcher)- Meireles(Scholes) i lux malina.

tak btw. Barca kupiła Mascherano z Live ;)
» Środa, 18 sierpnia 2010, 17:33 #44
RedDragon pisze:
RedDragon
Może masz rację ale ja sądze że MC lepiej sprzeda osobno. Harry Redknapp podobno jest jego wielkim fanem :) A cena za Raula podobno nie jest tak wysoka bo w granicach 7 mln Euro. Tak czytałem :)
» Środa, 18 sierpnia 2010, 17:45 #43
whoracle pisze:
whoracle
@spOntan

Bredzisz chłopie.

Scholes i Ando się łamią i kto w ich miejsce? Cleverley?

Zestaw MC z takim Gibsonem, albo wspomnianym Cleverleyem. SAF strzeliłby sobie w stopę gdyby pozbył się Majkela, BO TO DOPIERO byłoby osłabienie środka pola...

Bardziej prawdopodobne jest wypożyczenie któregoś z młodziaków.

Opierając się na słowach Fergusona można stwierdzić, że Tom zostanie na OT, a więc Gib idzie na loana.

"Glancing around Twitter has brought up a few interesting bits of speculation including reports that Manchester United midfielder Darron Gibson heading to Stoke on loan. "

Na razie to tylko plotka, ale jeżeli się potwierdzi to możliwe, że ktoś nowy zasili szeregi United.

Scholes, Fletch, Carrick, Meireles, Anderson, Cleverley. Hargo? Jak dla mnie bajka.

a i Gibson nie wyjdzie źle na wypożyczeniu.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 18:29 #42
spOntan pisze:
spOntan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2010 18:49

kurde faktycznie zapomniałem ;/ trzeba jeszcze z 20 zawodników kupić bo jak reszta się połamie to kogo wystawimy ;<

a poza tym ty wierzysz że Hargo wróci? no dobra jak wróci to ile zajmie mu wrócenie do formy? kolejny sezon?
» Środa, 18 sierpnia 2010, 18:47 #41
whoracle pisze:
whoracle
@spOntan

Scholes kończy w listopadzie 36 lat także trzeba na niego chuchać. Ando ma problemy z kolanem, a to nie jest "jakiś tam" uraz... wystarczy spojrzeć na sytuację z OH4 (myślę, że to koniec - stąd znak zapytania przy jego nazwisku). Fletch nie jest niezniszczalny, a i Carricka urazy nie omijają.

Co do Cleverleya...

2007 - "he suffered a long-term injury and was ruled out for seven months."

2009 - "Cleverley's loan spell came to a premature end after he suffered a season-ending shoulder injury against Colchester United"

2010 - "He scored a further five goals in 20 appearances for Watford before a knee ligament injury in April 2010 ended his season prematurely."

Pamiętasz miniony sezon i tragedie w obronie? Pamiętasz MC na stoperze? Ja nie chciałbym widzieć Ołszeja w pomocy, W TYM sezonie :]
» Środa, 18 sierpnia 2010, 19:21 #40
whoracle pisze:
whoracle
ja po cichu liczę na transfer tego gałgana - [link usunięty]
» Środa, 18 sierpnia 2010, 22:59 #39
kymani
kymani pisze:
"Benzema PRAWIE w Manchesterze United"
"Ozil jedną nogą w ManUtd"
"Suarez podpisze kontrakt z Czerwonymi Diabłami"
...itp ... itd...
Czy WY naprawdę wierzycie że On dołączy do nas w tym okienku transferowym. Ja jestem święcie przekonany że to DEFINITYWNY KONIEC transferów dla United.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 17:00 #38
MrKubinho pisze:
MrKubinho
benzema - REAL MADRYT
Ozil REAL MADRYT
Saurez - mamy "groszka" :P
» Środa, 18 sierpnia 2010, 17:09 #37
naze
naze pisze:
ja go nie widze w man utd
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:51 #36
adi7cr7 pisze:
adi7cr7
To go zauważ bo jest nam potrzebny
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 10:00 #35
NaniXD
NaniXD pisze:
Tak sobie myślę zeby tylko SAF go chciał,bo wg mnie on się nadaje do nas znakomicie,2 Scholes
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:49 #34
Koryt
Koryt pisze:
K... VDV jest dostępny do ściągnięcia za nie duza kase do ....!!
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:49 #33
Sajmonito
Sajmonito pisze:
A mnie się coś wydaje że go MOU do Realu ściągnie i go tam zniszczą :)
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:39 #32
adi7cr7 pisze:
adi7cr7
krzysio co Ty bredzisz? Z tym tekstem "ci*y" to do mamusi albo do dziewczyny i nie wrzucaj naszym zawodnikom. Chyba jeszcze nie widziałeś Carricka w akcji koleszko...
» Czwartek, 19 sierpnia 2010, 10:02 #31
juras1211
juras1211 pisze:
Meireles jest idealnym zawodnikiem dla United , jest kreatywny , bramkostrzelny , agresywny tak jak Scholes
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:39 #30
krzysio3333 pisze:
krzysio3333
tylko wtedy ja bym się pozbł tej ci*y carricka
» Środa, 18 sierpnia 2010, 17:19 #29
dmx2209
dmx2209 pisze:
tak tak tak i to nie plota ....zobaczycie :)
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:37 #28
aarce
aarce pisze:
znow jakas plota;/
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:33 #27
buttonman
buttonman pisze:
z checią widziałbym go w United. Jest naprawde dobry. Na mundialu wyróżniająca sie postać obok Contrearo.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:32 #26
Rafi21
Rafi21 pisze:
Oglądałem kilka meczy Porto i grał wyśmienicie.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:29 #25
lubasz782
lubasz782 pisze:
jest znakomity! ,jak już niemożemy mieć Ozila to Raul będzie idealny;]
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:20 #24
michalfan pisze:
michalfan
zgodzę się jest dobry
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:28 #23
UKShetman
UKShetman pisze:
Wreszcie tytuł, jaki powinien widnieć na każdej spekulacji transferowej, chociaż w samym newsie jest to ''ktoś tam blisko United'' i to trochę denerwuje.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:12 #22
Marson
Marson pisze:
jak najbardziej jestem za potrzebujemy srodkowego pomocnika mamy kilku ale hargreaves kontuzja anderson nie wiem jak z nim bedzie w tym sezonie gibson za mlody na wazne mecze carrick moze odnajdzie swoja forme w tym sezonie pozostaja scholes ktory jest narazie w formie :) i fletcher ktory zawsze jak jest potrzebny jest dostepny ;p
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:08 #21
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Piłkarzem jest świetnym...aczkolwiek brakuje mu młodości ;] ciekawe czy to plotki czy prawda....
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:05 #20
kajak
kajak pisze:
Najlepszy grajek w druzynie Portugalii na MŚ, nie wiem jak wy ogladacie te mecze:/
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:01 #19
garycahill1410
Masz racje. To może być strzał w 10
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:03 #18
garycahill1410
Uważam że ten transfer może wypalić
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:00 #17
se7en
se7en pisze:
ferguson wydał już w tym roku 25 mln funtów. Czyli wszystko co na transfery dostał. ie oczekujmy kupowania nowych piłkarzy, mamy bardzo dobry skład !!
» Środa, 18 sierpnia 2010, 15:59 #16
Cleverley pisze:
Cleverley
nie no, Hargreavsa Real może by nie chciał ale Porto na pewno
» Środa, 18 sierpnia 2010, 20:21 #15
Cleverley
Cleverley pisze:
myślę,że ten transfer byłby strzałem w 10 . ;) możemy im zaoferować Hargreavesa za Meirelesa . ;)
» Środa, 18 sierpnia 2010, 15:57 #14
MrKubinho pisze:
MrKubinho
Hargreavesa wymienić ?? kto ci go kupi ? i tak w ogóle to on się może przydać jak na stałe wyleczy kolana (ale to mało prawdopodobne niestety )
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:00 #13
garycahill1410
No co ty Hagreaves jest kontuzjowany!!
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:02 #12
HarryHH pisze:
HarryHH
Cleverley ma genialny pomysl. Oddajmy im Hargo! Mam 100000000000% pewnosci, ze sie zgodza! Takiej okazji to by nawet Real nie przepuscil!
» Środa, 18 sierpnia 2010, 17:28 #11
federicoo pisze:
federicoo
hahaha ...
Oddawać Hargreaves'a za tego portugalczyka ? ... Klasa Anglika a Meirelesa to jakby porównać Ferrari z Golfem ... Oboje są dobrzy, ale oddanie tak świetnego, uniwersalnego, (niestety kontuzjowanego ;( ) zawodnika za Portugalczyka to bardzo, bardzo zły pomysł ... Gdy Hargreaves wyleczy kontuzję (a wierzę, że tak się stanie), będzie kluczowym zawodnikiem . Pokazał jak świetnym i ważnym jest piłkarzem, gdy grał dla nas .. Pozdro
» Środa, 18 sierpnia 2010, 18:15 #10
juras1211
juras1211 pisze:
haha padłem ....za slaby Anderson jest od niego lepszy tak ....
» Środa, 18 sierpnia 2010, 15:54 #9
garycahill1410
Nie kapuje tego co napisałeś.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:02 #8
juras1211 pisze:
juras1211
Tak brawo koleś pamiętaj o tym , ze ja tez mogę wystawić 10 minusów na raz , w ogóle ktoś powiadomił admina o tym , ze wystąpił jakiś błąd i występują takie kuriozalne sytuacje .
» Środa, 18 sierpnia 2010, 16:14 #7
Sanitarium pisze:
Sanitarium
to nie kurjozalne sytuacje juras ty tyle minusów po prostu dostajesz... jesteś jeden wielki minus...
» Środa, 18 sierpnia 2010, 19:13 #6
MrKubinho
MrKubinho pisze:
myślałem że to już koniec plotek :/
» Środa, 18 sierpnia 2010, 15:52 #5
cesarz
cesarz pisze:
zdecydowanie za słaby na ManUtd, a w dodatku wcale nie aż taki młody, ma 27 lat.
» Środa, 18 sierpnia 2010, 15:50 #4
krzysio3333 pisze:
krzysio3333
sam jesteś za słaby a myślisz że carrick jast lepszy bo mi się nie wydaje
» Środa, 18 sierpnia 2010, 17:21 #3
SEBEKMU pisze:
SEBEKMU
człowieku to chyba dobrze że ma 27 lat , ty byś chciał osiemnastolatka za schoelsa który ma 36 lat i jest jednym z najbardziej doświadczonych graczy United poza VDS i Giggsem !!
» Środa, 18 sierpnia 2010, 18:00 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY