AKTUALNOŚCI

Sneijder ma być nowym Scholesem

Data 06 lipca 2010, 11:42 Mathe0, The Sun
Sneijder ma być nowym Scholesem
Czytaj więcej:
» Inter Mediolan
» Transfery
» Wesley Sneijder
A A A
Czy chciałbyś Wesleya Sneijdera w Manchesterze United?
Wesley Sneijder znajduje się na szczycie transferowej listy życzeń Manchesteru United. Sir Alex Ferguson za reprezentanta Holandii będzie musiał jednak zapłacić Interowi Mediolan 35 milionów funtów.

Ferguson wciąż szuka ofensywnego pomocnika, który zastąpiłby Paula Scholesa. Rudowłosy Anglik w przyszłym sezonie może zakończyć zawodniczą karierę.

Szkot nie dysponuje olbrzymim budżetem transferowym w letnim oknie transferowym, ale uważa, że Sneijder idealnie pasowałby do jego taktyki, grając tuż za Waynem Rooneyem.

26-letni Sneijder w ostatnim sezonie trafił do Interu z Realu Madryt za 13 milionów funtów. Wartość Holendra jednak wzrosła, bo piłkarz miał znaczący udział w zdobyciu potrójnej korony przez Inter. Sneijder błyszczy również w mistrzostwach świata, na których zdobył już cztery bramki.

Jak pisze dziennik The Sun na przeszkodzie transferu nie stanie Rafael Benitez, nowy menadżer Interu Mediolan, który podczas swojego pobytu w Anglii toczył zażartą walkę z sir Alexem.

Hiszpan zamierza na San Siro budować zupełnie nową drużynę, a do tego potrzebne będą mu pieniądze. Fundusze pozyskane ze sprzedaży Sneijdera wystarczyłyby na ściągnięcie do Mediolanu ulubieńca Beniteza – Javiera Mascherano.
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?
» Olivier Giroud na celowniku United Olivier Giroud na celowniku United
Zdaniem mediów, sir Alex jest poważ...



Poprzedni news:
AS: Berbatow i Anderson za Benzemę
Następny news:
Forlan: Ferguson mnie wiele nauczył

Komentarze (134)


Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Przecież to jest kompletnie NIEMOŻLIWE żeby MU kupił takiego piłkarza jak Sneijder - była szansa rok temu, teraz to całkowicie nie możliwe !
» Piątek, 09 lipca 2010, 15:10 #131
pawelgamon
pawelgamon pisze:
Man Utd mogli by kupić Snejdera a sprzedać Berbatova.
» Czwartek, 08 lipca 2010, 10:35 #130
crimer
crimer pisze:
[link usunięty]
» Czwartek, 08 lipca 2010, 01:04 #129
HernandezFan
HernandezFan pisze:
Pozwólcie, że przedstawię kilka faktów, lecz chciałbym abyście mnie nie brali jako egoistę . Tak więc ..

Po 1 Słowa samego Ferguson'a :
- Nie zamierzam kupować zawodników powyżej 25 roku życia. - Pamiętacie je ? Bo ja tak i jestem przekonany, że tą taktykę transferową nie zmieni .
Po 2 :
Gazeta "The Sun", wierzycie choć trochę w wiarygodność tej gazety? Bo ja nie ! Zdecydowanie nie, a wolałbym abyście "newsy" transferowe sprawdzali na Manutd.com, lub wierzyli tylko tym newsą przełożonych na język polski na tej stronie ,tam mamy tylko i wyłącznie prawdę, oraz oficjalne stanowiska członków zespołu, dla mało kapujących jest to oficjalna strona klubu.
Po 3 :
Widzicie tu chociaż jakiś jeden cytat? Choć malusieńki ? Bo ja nie, czyli troszeczkę logicznie myśląc można powiedzieć, że news wyssany z palca. Nie ma żadnego oficjalnego stanowiska, ani ze strony Inter'u, ani ze strony United. Czyli jakaś osoba , tudzież redaktor napisał sobie coś na kartce, pokojarzył fakty, skleił w całość i powstała plotka opublikowana przez "The Sun". Ja też mógłbym powiedzieć teraz, że Arturem Wichniarkiem, tudzież innym Maciejem Żurawskim interesuje się United, oraz że nawet już została złożona odpowiednia oferta, zawodnik teraz myśli na tym, czy sprosta ona ich oczekiwaniom (30 zł tygodniowo) Przecież Artur się nawet wypowiedział, że klub nie stać na taki kontrakt i nie wie czy powinien odchodzić z Lecha. Widzicie? Jasny macie przekaz? Uwierzylibyście w to ? Wiadome jest to, że zawodnicy, którzy gdzieś tam błyszczą są łączeni z najlepszymi klubami, tak jest także w tym przypadku.
Po 4:
35 milionów.. Tak, ja słyszałem o kwocie transferowej naszego kochanego klubu, która wynosiła 20 mln. Tak, tak tak no a powiedzcie mi Hernandez i Smailing przyszli za darmo? Nie, nie i jeszcze raz nie! A poniższe komentarze typu :
- sprzedać Berbatov'a , będziemy mieli kasę!! (Może nie powiedział to ktoś dosłownie, ale tak wynika z komentarzy)
Bez urazy ale są śmieszne i po prostu żałosne
Po 5:
Scholes ma swoje lata, ale jeszcze nie zakończył kariery! Będzie grał , a ma zmienników, o ofensywnego pomocnika będziemy się martwić za rok, jak sprawdzi się to, że nie będzie już Scholes'a w trykocie Manchesteru.
Dużo mówicie o Andersonie, śledząc jego postępy szczerze mówiąc liczyłem na więcej. On ma nie po drodze, przecież w środku sezonu wyjechał do Brazylii , bez wiedzy działaczy, trenera. Szczerze powiedziawszy zawiodłem się na całej lini.

Jedynym argumentem "za" jest to, że nie które plotki się sprawdzają, może będzie tak w tym przypadku :)

Więc reasumując uważam, że ten transfer jest nie realny, nie ma na to szans. To wynika z faktów i wymaga troszeczkę logicznego myślenia. Nasze poczynania na rynku transferowym były fantastyczne, a ja tu i teraz mówię wam "będziemy mieli z nich pożytek, nie trzeba wydawać kokosów !" Oczywiście mówię o Hernandezie i Smailingu
Więc radzę wam, abyście za bardzo nie podpalali się tym transferem, uwierzcie w Hernandeza :)
» Środa, 07 lipca 2010, 18:17 #128
Ian89 pisze:
Ian89
Generalnie zgadzam się z Tobą,jednak mam pewne małe poprawki co do pkt 3 i 4. Moratti potwierdził zainteresowanie Manchesteru Sneijderem w wywiadzie,dodał także,iż myśli o zaproponowaniu Holendrowi nowego kontraktu do 2015(ta informacja została także potwierdzona przez agenta piłkarza). Druga sprawa...ok 35 mln zaćwierkał sobie Liverpool za Mascherano,więc logicznie patrząc na różne prawidłowości za Sneijdera trzeba będzie zabulić chyba jednak więcej (wystarczy spojrzeć na formę i osiągnięcia obu panów z MŚ,jak i z ubiegłego sezonu).Jeżeli Inter zgodzi się na jakiekolwiek negocjacje (w co wątpię) to cena będzie mocno podbijana...sprawa Maicona jest tutaj dobrym podparciem owej teorii.
» Środa, 07 lipca 2010, 18:35 #127
Kissie17
Kissie17 pisze:
Mysle Ze To Bedzie Dobre Posunięcie Manchesteru United Snejder Duzo Zmieni W Tej Druzynie
» Środa, 07 lipca 2010, 17:05 #126
kckMU pisze:
kckMU
jezu... naprawdę wypowiedź na dużym poziomie...
» Środa, 07 lipca 2010, 17:08 #125
b90
b90 pisze:
Prezydent Interu Mediolan, Massimo Moratti przyznał, że zainteresowanie Manchesteru United osobą Wesleya Sneijdera jest bardzo poważne, ale Nerazzurri nie mają zamiaru sprzedawać swojego asa.

- Otrzymaliśmy poważną ofertę, ale wolałem się w nią nie zagłębiać, by nie ulec pokusie - powiedział Moratti. - Cieszą mnie występy Sneijdera na mundialu i wierzę, że będę się nim cieszył w Interze przez kolejne lata - dodał.

Numer jeden Nerazzurri przyznał także, że do klubu wpływają propozycje w sprawie Maicona i Balotelliego. - Oferty wpłynęły, ale są zbyt niskie. Jeżeli chodzi o Mario to nikt, nawet on, nie przyszedł do mnie z prośbą, byśmy go sprzedali - wyjaśnił.
» Środa, 07 lipca 2010, 16:06 #124
Ian89 pisze:
Ian89
"Moratti's response comes 24 hours after reports in England claimed the Red Devils were preparing an offer for the Netherlands ace.
On Wednesday Sneijder's agent Soren Lerby told De Telegraaf a renewal with the Nerazzurri until 2015 was possible."
Nie ma się chyba jednak czym podniecać.
» Środa, 07 lipca 2010, 16:19 #123
adios
adios pisze:
Obiektywnie rzecz biorąc United ma 5-10% szans na pozyskanie Sneijdera.
Benitez nie sprzeda ważnego zawodnika do innego klubu, gdyż mogłoby to zachwiać morale całego zespołu.

Ferguson rok temu powinien myśleć o sprowadzeniu Holendra z Realu.
» Środa, 07 lipca 2010, 15:29 #122
kckMU pisze:
kckMU
nie bądź taki mądry, Sneijder jak odchodził z realu to nie było o nim słychać, w Ajaxie był najlepszy a w realu się zeszmacił, tylko Inter mu zaufał i to się odwdzięczyło, teraz jest najlepszy
» Środa, 07 lipca 2010, 15:36 #121
Ian89 pisze:
Ian89
Idąc właśnie tym tropem może warto zaufać teraz van der Vaartowi?Mou nie powinien robić wielkich przeszkód w próbach pozyskania go,wszyscy wszak wiedzą,że podjarał się Gerrardem i w środku pola widziałby kogoś z 'wielkim nazwiskiem'.
» Środa, 07 lipca 2010, 15:55 #120
b90 pisze:
b90
Wyżej masz napisane że szanse United nie są takie małe. Sądzę że jakby SAF do swojej oferty dołożył jeszcze z 3-5mln to Sneijder byłby w United.
» Środa, 07 lipca 2010, 16:08 #119
Romcio17
Romcio17 pisze:
Dostrzegłem jeden mały błąd w tym artykule :
"Sneijder błyszczy również w mistrzostwach świata, na których zdobył już cztery bramki." - po wczorajszym meczu ma ich pięć :)
» Środa, 07 lipca 2010, 14:35 #118
Baton11
Baton11 pisze:
Ja myślę że mamy duże szanse na pozyskanie Sneijdera i może nawet za mniejszą kwotę. Dlaczego??

1. Sneijerowi nie podoba się to że Benitez został nowym menadżerem
2. Tak jak napisali w artykule Benitez szuka funduszy a jak nikt nie będzie chciał Sneijdera za 30 mln to może o te 5 mln zniży
» Środa, 07 lipca 2010, 14:30 #117
Ian89 pisze:
Ian89
Sorry ale to marne i nieprawdziwe argumenty.
1.Sneijder jest bardzo poukładanym zawodnikiem i nigdy czegoś takiego nie powiedział(wręcz przeciwnie,wystarczy śledzić autoryzowane wywiady).
2.Przypominam,że Inter wygrał LM w tym roku,u nich fundusze się znajdą chociażby ze sprzedaży Muntariego,Suazo itp. Benitez chce zatrzymać u siebie gwiazdy o czym świadczy fakt,iż Mediolańczycy ostatecznie nie zjechali ani eurocenta z 35 mln za Maicona. Nie liczyłbym też na rabat w przypadku Sneijdera,wręcz przeciwnie...na podbijanie ceny,jeżeli do jakichkolwiek rozmów w ogóle dojdzie.Jestem kibicem Interu,Manchesterowi także kibicuję już kilka lat,dlatego też zainteresowałem się tymi pogłoskami. Cała sytuacja jest bezsensownie rozdmuchana moim skromnym zdaniem.Moratti ostatnio powiedział,że Wesley nie jest na sprzedaż. Na goal.com jest także info o chęci przedłużenia kontraktu do 2015 roku.Wolałbym rzeczywiście żeby Czerwone Diabły skupiły się na realnym i tańszym rozwiązaniu za jakie uważam van der Vaarta.
» Środa, 07 lipca 2010, 14:57 #116
MUorzech
MUorzech pisze:
Ostatnio znalazłem dobrego zawodnika
[link usunięty]
» Środa, 07 lipca 2010, 13:51 #115
Quba18
Quba18 pisze:
Prezes Interu zapytany przez dziennikarzy o zainteresowanie Manchesteru United osobą Sneijdera potwierdził, że United jest poważnie zainteresowane pozyskaniem Wesleya!
Nie jest to podane przez jakiś brukowiec tylko przez Sky Sports!
W dodatku w miejscu gdzie to czytałem są zacytowane słowa Morattiego, który to mówił, a więc są argumenty aby w to wierzyć.
» Środa, 07 lipca 2010, 13:44 #114
SexyBoy
SexyBoy pisze:
[link usunięty]

[link usunięty]
» Środa, 07 lipca 2010, 13:00 #113
kckMU pisze:
kckMU
Nie, evra nie przejdzie bo chce pierwszy skład a nie walka z jakimś alvesem
» Środa, 07 lipca 2010, 13:13 #112
SexyBoy
SexyBoy pisze:
[link usunięty]
» Środa, 07 lipca 2010, 13:00 #111
gaham1
gaham1 pisze:
widzę że dużo osób mówi że do nas nie dojdzie bo nie ma kasy, że fergi tyle nie da, i że inter nie puści głównego kandydata do złotej piłki. Ludzie skoro Manchester złożył ofertę na 35 mln to znaczy że tyle chcą za niego zapłacic. Sneijder to znakomity gracz ale mimo wszystko na pewno nie główny kandydat do złotej piłki. A przypominam że w zeszłym sezonie Real zapłacił 35mln za Alonso. i myślę że Sneijder jest wart tyle samo. Ludzie troche optymizmu.
» Środa, 07 lipca 2010, 12:18 #110
UNITEDFUN
UNITEDFUN pisze:
Zreguły wszyscy mówią ze Złota Piłka w tym sezonie należy sie Messiemu ale po MŚ jeśli snejder jej nie otrzyma to bende zawiedziony. Nieprzepadam za Barceloną lecz uważam że Messi mial bardzo dobry sezon lecz to co zrobił w sezonie 2009/2010 snejder to poprostu szczęka opada. Złota Piłka dla niego a SAF powinien dać za niego te 40 mln nawed 45 a napewno tego nie pożałuje.
» Środa, 07 lipca 2010, 12:14 #109
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Sneijder jest jak najbardziej mile widziany u nas ale Scholes zawsze będzie tylko jeden.
» Środa, 07 lipca 2010, 11:58 #108
oti
oti pisze:
Takiego gracza nam potrzeba, ale wątpię czy SAF wyłoży tyle kasy. Na pewno by się przydał jako "mózg" zespołu, rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia nie mamy. A do tego mielibyśmy znowu gracza, który- prawdopodobnie- sięgnie po Złotą Piłkę.
» Środa, 07 lipca 2010, 11:26 #107
martin86
martin86 pisze:
już dośc tej zabawy panie SAF bierzemy sie ostro do roboty a co do Snejdera mógł by przyjść do MAN UTD
» Środa, 07 lipca 2010, 11:25 #106
BudynManUtd
BudynManUtd pisze:
Nie wiem dlaczego SAF tak sie czai.Mowi ze maja kasy ile chca a jednak za nikogo konkretnej oferty nie dali.Nie ma co oszczedzac,takie czasy.Jesli myslimy o wygraniu ligi i LM to trzeba hajs konkretny wydac a nie oszczedzac.Mozna tu podac jako przyklad Silve.Ferguson od 2 miechow mowil ze chce go kupic i co?Czekal niewiadomo na co,chyba na to zeby jego cena spadla-.- A City prosze-jest zainteresowanie zawodnikiem,hajs na stol,zawodnik chce przejsc i w ciagu 2-3 dni transfer dopiety.
» Środa, 07 lipca 2010, 10:55 #105
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Zauważcie, że co roku z United łączy się wielu świetnych zawodników...a przecież w poprzednim okienku nie przyszedł choćby Benzema czy Ribery.
» Środa, 07 lipca 2010, 10:55 #104
Quba18 pisze:
Quba18
Benzema był już jedną nogą na Old Trafford. Fergie złożył za niego ofertę bodajże w wysokości 35mln lecz Real ją przebił.
A Ribery to przereklamowana gwiazdeczka. Teraz już nawet w Madrycie go nie chcą i ciesze się, że do nas nie trafił, bo była by to strata kasy.
» Środa, 07 lipca 2010, 11:10 #103
zico32
zico32 pisze:
przecież ten transfer jest nierealny, Inter nie sprzeda Sneijdera, on niedawno przedłużył kontrakt, sam mówił że nie chce odchodzic, wątpliwe żeby nagle zmienił zdanie, jak bedą go chcieli sprzedac to nie za 35mln funtów tylko minimum 50mln funtów, 30mln to chcą za Maicona...Mogliśmy go kupic z Realu w tamtym sezonie, a teraz musimy kupic VDV może u nas się odbuduje zresztą cena jest niska...
» Środa, 07 lipca 2010, 10:27 #102
reir
reir pisze:
nie docenili tego utalentowanego piłkarza w Madrycie i pod okiem Mourinho w poprzednim roku zdobył wszystko ze swoim klubem :) kurde Panowie reprezetuje on najwyższą forme na tych mistrzostwach, więc jego cena znacznie wzrośnie... ale na pewno będzie jej wart. Bardzo lubie tego zawodnika i z przyjemnością zobaczyłbym jak nowa holenderska moc zasila szeregi United :) Tylko, że no właśnie Mourinho być może też będzie go chciał sprowadzić z powrotem do Madrytu. Ferguson musi się nieco postarać abyśmy mogli podziwiać jego bramki strzelone dla United ;) oby się udało!
» Środa, 07 lipca 2010, 09:41 #101
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Jeśli obok Hernandeza przyszedłby najlepszy pomocnik świata, to śmiało bylibyśmy uważani za faworyta Premier League w sezonie 2010/2011
Ale czy to realne ?? Myślę że tak. Byle tylko Ferguson nie żałował tych 35 baniek, bo uważam że Sneijder jest wart takich pieniędzy, albo nawet większych. Tym bardziej że Sneijder swoimi asystami a także bramkami poprowadził Inter do zdobycia Serie A oraz Champions League. Teraz bardzo na kibicuję Holandii i mam nadzieję że wygrają MŚ, a także liczę na to że na pięciu bramkach Sneijder nie spocznie i że zostanie KRÓLEM STRZELCÓW MŚ.

Glory Glory Man Utd
» Środa, 07 lipca 2010, 09:22 #100
qqryq
qqryq pisze:
Wszyscy się zbroją a my oszczędzamy:) jeszcze trochę i nie będziemy w stanie utrzymać 2 miejsca bo Man City przyprawił mnie już o ból głowy transferami, ale też Chelsea nie próżnuje... Kupić Sneijdera, Berbatova wymienić na Suareza czy Aguero i możemy walczyć o każde trofeum:)
» Środa, 07 lipca 2010, 09:17 #99
etcan123
etcan123 pisze:
fajnie by było gdyby do nas przeszedł
» Środa, 07 lipca 2010, 09:10 #98
kckMU
kckMU pisze:
Manu ma młodość, jak dojdzie Sneijder i będzie rozgrywał te piłki, znowu będziemy wygrywać po 3-0 z chelsea na stadionie marzeń, a nie przegrywać 1-2 :( Liczę, że obok hernandeza wielkiego talentu przyjdzie do nas jeszcze jeden piłkarz VDV, Sneijder lub piłkarz ich typu do 20-25 mln naprawdę wart tej kasy.
» Środa, 07 lipca 2010, 02:33 #97
Patryk1515 pisze:
Patryk1515
po pierwsze nie "Manu" ...... a Snejdera bym chciał w Man Utd
» Środa, 07 lipca 2010, 08:52 #96
dagoberto
dagoberto pisze:
naprawde jak by do nas zawital to walka o PL I LM byla by zajebista bo mysle ze bez ofensywnego pomocnika raczej nie mamy szans na PL I LM
» Wtorek, 06 lipca 2010, 23:52 #95
damian293
damian293 pisze:
Witam. Nie chcialby ktos kupic korkow NIKE MERCURIAL SUPERFLY?? Sprzedam tanio naprawde. Chetni pisac na gg 6787269
» Wtorek, 06 lipca 2010, 23:43 #94
Kajdan
Kajdan pisze:
Jest niesamowity, po prostu prze ch*j ! To co on robi na mistrzostwach to jest masakra :) SAF nie zmarnuj tego tylko wykladaj kase ! Najlepszy gracz na mundialu w RPA to bylby transfer. Pozdrawiam
» Wtorek, 06 lipca 2010, 23:01 #93
Fenek
Fenek pisze:
Zdecydowanie tak, wspaniały piłkarz w dodatku 26 letni nie za stary nie za młody a za to z doświadczeniem. A co do kasy to wydaje mi się że Glazerowie mogli by wyłożyć kasę gdyby SAF się uparł, oni wiedzą że to by przyniosło zyski.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 22:50 #92
talir
talir pisze:
No to po takich mistrzostwach to nie mamy szans na jego kupno, Inter podyktuje taką cenę że Fergusonowi szczęka opadnie. Jestem pewien, że w przyszłym tygodniu usłyszymy, że MC jest nim zainteresowane.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 22:41 #91
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Trzeba było go kupować jak z realu odchodził. Była kasa za Ronaldo to hurtem przyszedłby Robben i Sneijder a teraz SAF będzie tyle kasy wydawał na jednego piłkarza. Lepiej już nie wydawać pieniędzy i powalczyć o 2-3 miejsce w Premiership i o półfinał LM. Skład mamy dobry i nikogo nie brakuje.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 22:33 #90
Koryt
Koryt pisze:
To co Sneijder pokazał z Urugwajem i w całych mistrzostwach strzelając 5 bramek jako pomocnik to powinien być najważniejszym celem transferowym. Nawet cena nie powinna odstraszać do tego VDV i potrójna korona nasza. Berbatov by nawet strzelał więcej bramek jak by dostawał genialne podania od tych 2 Holendrów :P Oranje górą!!
» Wtorek, 06 lipca 2010, 22:33 #89
kckMU
kckMU pisze:
po meczu z urugwajem Sneijder znowu wzrośnie o 1-2 mln, jeszcze wygra finał i dojdzie do 40-42.

Ale wierze ze Glazerowie chcą odzyskać LM i PL razem z fergim i go sprowadzą, potrzeba nam go ku*wa
» Wtorek, 06 lipca 2010, 22:13 #88
Wielbicielka
Wielbicielka pisze:
Wow...Sneijder jest wart tych pieniędzy.. A Holandia zasługuje na mistrza. Oby tylko dali radę Niemcom.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 22:06 #87
klaudiusz
klaudiusz pisze:
snejder umie strzelac rzuty wolne
» Wtorek, 06 lipca 2010, 21:35 #86
UNITEDFUN
UNITEDFUN pisze:
SAF powinien sprowadzić kogoś kto napewno sie sprawdzi ktoś kto w krótkim czasie odnajdzie sie w tej lidze i będzie potrafił zrobić coś dla zespołu. Nie lubie jak w zespole polega się na jedzym zawodniku w tym przypadku jest nim Roo. Ferguson powinien naprawde coś zrobić w tym okienku pozyskać kogoś kto potrafi strzelać gole ale takrze i rozgrywać Sneider jest taką osobą. Niestety jest drogi a Fergi jest oszcędny lecz jeśli uważa ze warto go pozyskać to powinien ponieść stawkę nawed do 40-45 mln a jeśli nie to Benzema też jest wartościowym zawodnikiem. Jeszcze tylko jedno zdanie o Hernandezie pokazal sie z dobrej strony na mundialu ale nie wiadomo jak sie sprawdzi jest jeszcze młody i raczej nie warto tak bardzo na niego stawiać no chyba ze naprawde pokarze co potrafi (oby tak bylo) i zdobędzie zaufanie.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 21:27 #85
mkoti6
mkoti6 pisze:
trzeba bylo sciagac holendrow rok temu kiedy byli do sciagniecia za grosze:P
» Wtorek, 06 lipca 2010, 21:15 #84
FanRedDevils
FanRedDevils pisze:
Aż 35 mln. Inter i tak go ak łatwo nie puści. Wolałbym Sancheza, który jest mniej wart, a mógłby okazać się strzałem w dziesiątke. Jak czytaliśmy w poprzednich newsach SAF nie chce wydawać grubych milionów na gwiazdy. Także możemy sobie pomarzyć o Sneijderze. Takie moje zdanie :)

Glory Glory Man United . !
» Wtorek, 06 lipca 2010, 21:04 #83
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Mnie się wydaje, że w następnym roku będzie przebudowa składu jak pewnie odejdą: Giggs, Scholes, Neville, VdS. A w tym roku nie zobaczymy raczej jakiejś gwiazdy na OT.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 20:10 #82
SexyBoy pisze:
SexyBoy
też mi się tak wydaje, no może jeszcze Giggs tylko zostanie ..
» Wtorek, 06 lipca 2010, 20:14 #81
Kingus661
Kingus661 pisze:
Zdecydowanie wart jest tych pieniędzy. Byłabym na prawdę bardzo zadowolona z tego transferu. SAF chyba jednak nie zdecyduje się
aby wydać 2 raz taką sumę na zawodnika.
Jego przejście na OT było by na prawdę miłą niespodzianką.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 20:02 #80
Helmi
Helmi pisze:
a pomyśleć, że był do wyciągnięcia za 13 mln funtów... zawodnik kompletny w moim mniemaniu i do tego nie gwiazdorzy...
» Wtorek, 06 lipca 2010, 19:21 #79
kckMU
kckMU pisze:
Kto mi pomoże? szukam newsa o datach spotkań w tym sezonie bo chce zobaczyć czy będzie jakieś spotkanie manu 11 października, lub 10
» Wtorek, 06 lipca 2010, 19:11 #78
MUFCREDDEVILS
to co widzę to w PL w Październiku 10 i 11 nie gramy, nie wiem jak w LM
» Wtorek, 06 lipca 2010, 19:39 #77
bartekdrzazga
czy nie warto było go ściągnąć za czasów kiedy błyszczał jużw Ajaxie...
» Wtorek, 06 lipca 2010, 19:10 #76
kckMU
kckMU pisze:
Kto mi pomoże? szukam newsa o datach spotkań w tym sezonie bo chce zobaczyć czy będzie jakieś spotkanie manu 11 października, lub 10
» Wtorek, 06 lipca 2010, 18:54 #75
Klimaa
Klimaa pisze:
Ile razy będą jeszcze o tym pisać..koniec końców i tak pewnie nie będzie grać u nas, choć bardzo bym się cieszył gdyby podpisał z nami kontrakt.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 18:41 #74
MUFCREDDEVILS
Jak nie Snejder to może Rafael vdv też dobry zawodnik na miarę Man United
» Wtorek, 06 lipca 2010, 18:14 #73
titihenry
titihenry pisze:
Nie ma takiej opcji, Sneijder to najważniejszy obecnie zawodnik Interu, jest bezcenny, jeśli Inter che osiągnąć wiele, nie może dopuścić do odejścia takich ważnych graczy.
Sądzę, ze obecnie Sneijder jest wart 50 mln, a jego wartość im dłużej Holandia w grze rośnie niewiarygodnie szybko.
To kolejny przykład jak wiele sam Wes zawdzięcza Interowi, dzięki ten ekipie stał sie mega gwiazdą światowej piłki i głównym kandydatem do Złotej Piłki.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 17:58 #72
NaniRedMU17
NaniRedMU17 pisze:
ewidentnie bylby to kozak transfer...:))
kupic Wesleya..
» Wtorek, 06 lipca 2010, 17:44 #71
marekw91
marekw91 pisze:
ja tam nawet nie robie sobie nadziei na jakiś dobry transfer. pewnie sAF uzna ze dwa w zupełnosci wystarczą
» Wtorek, 06 lipca 2010, 17:41 #70
zegiManU
zegiManU pisze:
Myślę, że glazerzy nie wyłożą tyle kasy
» Wtorek, 06 lipca 2010, 17:20 #69
Michal88
Michal88 pisze:
jesli naprawde jest celem transferowym numer 1 to powinni szefowie United sie postarac fakt 35 baniek w funtach to bardzo duzo ale do cholery chyba musimy sie jakos wzmocnic przed nowym sezonem bo jak patrze na wzmocniennia innych ekip to narazie wypadamy blado! Wiec glazer czy jak to sie tam pisze siegaj do portfela i dawaj kase na Sneijdera niech ta cala rodzina zrobi choc raz cos zeby kibice United byli zadowoleni
» Wtorek, 06 lipca 2010, 16:47 #68
piotrus83
piotrus83 pisze:
bylo by swietnie. mysle ,ze wyniki sondy mowia same za siebie :)
» Wtorek, 06 lipca 2010, 16:03 #67
Wazza85
Wazza85 pisze:
SAF pewnie już nigdy nie wyda takiej sumy na jednego zawodnika....więc zapewne to plotka.Zresztą myśle,że już do nas w tym okienku transferowym nikt nie trafi...no chyba,że jakiś okazyjny transfer się znajdzie.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 15:57 #66
Mac88 pisze:
Mac88
Dokładnie 35 mln za Sneijder'a to mega plotka,poza tym jest Anderson(Ferguson go nazwał nowym Scholes'em) i on będzie gwiazdą nowego sezonu!!
» Wtorek, 06 lipca 2010, 16:52 #65
Deluxe
Deluxe pisze:
Nie tak źle, a skoro wpasowałby się Wesley w taktykę Sir Alexa, to czemu nie? Tak naprawdę większych wymogów nie mamy, jeśli chodzi o drużynę. A raczej nie powinniśmy ich mieć, bo zespół mamy naprawdę dobry. Chciałabym widzieć go u nas, bo jest świetny, co tu dużo mówić. Sensowna byłaby ta 'wymiana'. :)
» Wtorek, 06 lipca 2010, 15:45 #64
Deluxe pisze:
Deluxe
A w ogóle, to jest The Sun. Źródło mało wiarygodne, przynajmniej zazwyczaj.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 15:50 #63
gitkolo
gitkolo pisze:
33 mln. funtów? to po ptokach
» Wtorek, 06 lipca 2010, 15:44 #62
adasiulko
adasiulko pisze:
Wątpię aby Inter Go Inter puścił. Ja osobiście wolałbym Ozila.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 15:42 #61
Cinz
Cinz pisze:
Jeden z moich ulubionych holenderskich zawodników, jako sympatyk reprezentacji Holandii bym był za kupieniem Sneijdera - jest dużo bardziej kreatywny niż Carrick ostatnimi czasy.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 15:41 #60
dzaro
dzaro pisze:
Ale by było pięknie jak by do nas trafił:) To jest właśnie transfer którego klub potrzebuje, ale czy do niego dojdzie to już inna bajka. Sneijder w Manchestrze i nic więcej nie trzeba, tylko czekać na piękne mecze w wykonaniu United:)
» Wtorek, 06 lipca 2010, 15:34 #59
MUFCREDDEVILS
Troszkę szkoda mi Andersona jak by taka wymiana doszła do skutku :). Ale Snejdera bardzo bym chciał widzieć na Old Trafford :) i nie tylko ja :). Także Fergi do boju Czerwony Diable :)
Glory Glory Man United
» Wtorek, 06 lipca 2010, 15:00 #58
emKRU pisze:
emKRU
Dlaczego Man United cierpi na taki brak funduszy ? Powinni coś z tym zrobić skoro chcą być najlepsi . Man City nie ma takich problemów , pewnie z powodu właściciela . Ale liczę , że coś z tym zrobią .
» Wtorek, 06 lipca 2010, 15:11 #57
jakubinio
jakubinio pisze:
Mam nadzieje że zdecyduje się dać za niego te 35mln. Na pewno godnie zastąpi Paula Scholesa.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 14:54 #56
DeeJay
DeeJay pisze:
Teraz zobaczymy czy Glazerowie rzeczywiście tak chętnie dadzą Fergusonowi pieniądze na taki transfer.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 14:51 #55
Biggie
Biggie pisze:
Koleś jest genialny, a swoją walecznością idealnie pasuje do United
» Wtorek, 06 lipca 2010, 14:51 #54
b90
b90 pisze:
Ma dopiero 26 lat, na pewno by był mocnym punktem United. Jestem pewien że wprowadziłby dużo świeżości w tej drużynie.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 14:50 #53
peli
peli pisze:
Chętnie zobaczyłbym go w diabelskiej koszulce. = )
Oby SAF się o niego postarał.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 14:44 #52
devils18
devils18 pisze:
Jeżeli Ferguson chce sprzedać Andersona to niech go wymieni na Snejdera i dopłaci 10 milionów Interowi i będzie git.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 14:20 #51
MUFCREDDEVILS
Dokładnie. Wole taką wymianę niż, Sprzedać Berbe i Andersona i kupić Benzeme beznadzieja. Fergi Wymiana Anderson za Snejdera i dopłacamy 10 mln lub 15 :)mln !
» Wtorek, 06 lipca 2010, 14:48 #50
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Jest wart tych pieniędzy...Teraz trzeba je znaleść.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 13:53 #49
zapermu
zapermu pisze:
Fajnie jakby przyszedł :D :) GGMU
» Wtorek, 06 lipca 2010, 13:28 #48
titihenry
titihenry pisze:
On zostanie w Interze, czuję to a więc zostanie w Mediolanie. A już miałem nadzieje, ale jakoś coś poczułem że do Nas nie przejdzie i niestety trudna rada szkoda :/
» Wtorek, 06 lipca 2010, 13:26 #47
Jakub19112
Jakub19112 pisze:
jestem mało prawdopodobne że przyszedł do nas .
» Wtorek, 06 lipca 2010, 13:18 #46
IceBox
IceBox pisze:
Musimy go mieć bo jest nam potrzebny i przydał by się nam ;]
» Wtorek, 06 lipca 2010, 13:11 #45
kocisz191 pisze:
kocisz191
Na pewno nie masz 20 lat, ponieważ Twoje wypowiedzi nie mają sensu i są na poziomie 1o letniego dziecka :P
» Wtorek, 06 lipca 2010, 14:18 #44
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Przydałby sie, świetny zawodnik!
» Wtorek, 06 lipca 2010, 13:06 #43
thrall87
thrall87 pisze:
jest na 1. miejscu wg france football do zdobycia zlotej pilki wiec dcena ni jest wygorowana, poza tym ostatnio czytalem ze nie chce odchodzic z Interu i zamierza przedluzyc kontrakt wiec nie ma sie co podniecac
» Wtorek, 06 lipca 2010, 13:02 #42
Rydlu7
Rydlu7 pisze:
Jestem za :) 35mln troche dużo, ale jeśli utrzyma on obecną formę, to będzie wart tej sumy :)

Sprawia wrażenie solidnego piłkarza, który utrzyma wyrównaną formę przez kilka sezonów :)
» Wtorek, 06 lipca 2010, 13:00 #41
Koryt
Koryt pisze:
Dawać mi tu do pomocy duet Holenderski Sneijder-VDV :D OMG co to by się działa :)
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:55 #40
kckMU
kckMU pisze:
SexyBoy, Torres Chelsea nie pomoże, on jest tylko dla liverpoolu tam go widzę i na Anfield roud w parze z Gerrardem, a nie z drogbą obok w niebieskiej koszulce.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:55 #39
kckMU
kckMU pisze:
trezegram, my mamy Rooneya do rzutów karnych
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:53 #38
trezegram
trezegram pisze:
niech United kupi ASAMOAHA GYANA;D
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:52 #37
kalek pisze:
kalek
ja go nie chce on ma celownik zepsuty nie podoba mi się jego gra jest za słaby na United tyle co zepsuł okazji na MŚ ja go nie chce
» Wtorek, 06 lipca 2010, 13:08 #36
kckMU
kckMU pisze:
Fergi dzwoń do Glazerów dają ci 20 mln za reszte sprzedajesz berbatova i sneijder u nas. A jeszcze do sprzedania Anderson.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:47 #35
Rydlu7 pisze:
Rydlu7
No nie wiem czy za Berbe dostalibyśmy 15mln...
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:59 #34
SexyBoy
SexyBoy pisze:
[link usunięty] ;o
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:37 #33
mikrofalowka
mikrofalowka pisze:
za 35 milionów funtów? Mysle ze to bylby bardzo silny transfer. W Manchesterze obecnie brakuje dobrego rozgrywajacego. (Scholes juz ma swoje lata, Anderson dla mnie nie nadaje sie na gracza w pierwszej 11, Carrick to nie jest dla mnie rozgrywający...). Tak wiec kupic go!
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:37 #32
piter943
piter943 pisze:
Wiedzialem ze cena za Sneijdera sie podniesie, to bylo niemozliwe zeby zostal sprzedany za tak mala cene jak 20mln. Z takiej oferty jak 35mln Ferguson powinien skorzystac, o ile nie chce zaplacaic za niego wiecej bo cena w kazdej chwili moze sie podniesc.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:35 #31
cegla87
cegla87 pisze:
Jestem jak najbardziej za tym transferem !
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:34 #30
matemufc
matemufc pisze:
50 mln euro phu nie opłaca sie . !
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:33 #29
czerwonydevil
Ja i tak byłbym temu bardziej przeciwny. Wolałbym VdV który być może zostanie sprzedany za niską kwotę. A czuję, że u nas by się odrodził... A on i tak Snejiderowi umiejętnościami nie ustępuje...
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:27 #28
titihenry
titihenry pisze:
Co wy gadacie LUDZIE!! Scholes lekkim pypkiem pogra jeszcze dobre 3 sezony na swoim najwyższym poziomie, a wy już chcecie mieć zastępce który zapewne będzie siedział na ławce. Po co się spieszyć jeszcze jest czas na to aby zastąpić kimś godnym Scholsa.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:21 #27
UnMishii pisze:
UnMishii
sam Paul mówił że trzeba kiedyś skończyć z piłką, powiedział też że to może być jego ostatni sezon. Czytasz newsy w ogóle?
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:24 #26
jacomanufan pisze:
jacomanufan
a jak nie pogra to co wtedy?...ja go chce w Utd. i mam nadzieje ze przejdzie. Jak dla mnie to mogłby byc ostatni transfer w tym sezonie. Jest nieziemsko dobry...a jego wolne to najwyzsza swiatowa półka.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:25 #25
titihenry pisze:
titihenry
Słuchaj UnMishii wtedy jest Anderson
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:35 #24
Kaaayi pisze:
Kaaayi
Anderson? ja w nim widzę raczej defensywnego aniżeli ofensywnego pomocnika
» Wtorek, 06 lipca 2010, 13:00 #23
Kam69 pisze:
Kam69
bo po prostu nie widziałeś jego gry z czasów Porto na ofensywnym, SAF go dopiero w United przestawił na defensywnego, ''i tak został''. :)
» Wtorek, 06 lipca 2010, 23:21 #22
ercraft
ercraft pisze:
cena niezbyt rozsądna jak na mój gust, ale i nie zawyżona. choć przy obecnym śrubowaniu cen za piłkarzy to cholera wie kogo i za ile tak naprawdę można kupić. co do samego Sneijdera.. świetny piłkarz i aż dziw bierze, że nie chcą go zatrzymać w Interze. jeśli trafiłby do nas - nie mam absolutnie nic przeciwko.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:21 #21
SexyBoy
SexyBoy pisze:
niech Ferguson o niego powalczy puki nie włączył się jeszcze Real, Barca, Chelsea czy City..
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:17 #20
UnMishii pisze:
UnMishii
heh i już go rwie do Realu :P
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:26 #19
Kajdan
Kajdan pisze:
To by był najlepszy transfer jaki moglibyśmy zrealizować. U nas właśnie potrzeba takiego gracza, który rozegra piłke w ataku, potrafi świetnie uderzyć i jest walczakiem. Wesley jest obecnie najlepszym ofensywnym pomocnikiem na świecie. To co on wyprawia na MŚ w RPA lub w Lidze Mistrzów to poezja. Świetne uderzenie, dobra technika i szybkość. Ostatni sezon pokazał ze zabrakło nam siły w ofensywie a Sneijder z pewnością zapełniłby luke. Poza tym jest Holendrem a każdy wie jak u nas grali van der Sar i van Nistelrooy. Ja sam jestem kibicem Oranje juz od dawna i mam nadzieje, ze dzisiaj Sneijder z Robbenem poprowadzą Holandie do finału. Pozdrawiam
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:09 #18
Lukasz18mu
Lukasz18mu pisze:
Sneijder jest wart 35 mln funtów i ani jednego funta mniej lub więcej, ci co twierdzą ze to za mało sugerują sie pewnie zawyzonymi cenami Ronaldo, Villi, Kaki , Ibry, czyli piłkarzy pozyskanych przez kluby hiszpanskie które dysponują znacznie więkrzymi pieniedzmi n atransfery niz reszta europy (no moze poza MC ale to inna półka)
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:09 #17
Lil pisze:
Lil
Nie zapominaj o CFC... tam Roman chce dać 55 baniek za Torresa, 45 za Pato, 30 za Milnera i 25 za Gourcuffa....
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:45 #16
Quba18
Quba18 pisze:
Sneijder jest wart każdego centa z tych 35mln i uważam, że Alex naprawdę może starać się go ściągnąć za takie pieniądze, bo co jak co, ale zastępców Paula to my nie mamy no może Anderson, ale to wielka nie wiadoma.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:04 #15
Dieu
Dieu pisze:
Mógł się Alex dogadać z Realem na 75 plus holender = Ronaldo i byśmy mieli problem z głowy - ale nie mądraliński Szkot znowu wiedział najlepiej :o) Sir to dobry motywator ale transferowym geniuszem nigdy nie był
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:00 #14
Quba18 pisze:
Quba18
Transferowym geniuszem to raczej Ty nie jesteś!
Kto pozyskał Ronaldo czy Wayna? Co może o czymś nie wiemy i Ty podpowiadałeś Fergusonowi przy tych transferach?!
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:06 #13
misiek98 pisze:
misiek98
Kupił Rooneya za 25 mln a teraz Real go chce za 80 mln ( mam nadzieję plota)

Kupił Ronaldo za 12 mln sprzedał za 80 mln

Kupił choćby Hernandeza którego nikt nie znał ( pomyśl ile teraz po Mistrzostwach Świata by kosztował? 5- 10 mln.)

To tylko 3 transfery ale w sprawie Ronaldo mógł lepiej zadziałać. City dawało kasę i Robinho,Real 75 Sneijder
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:09 #12
OnlyRedDevils
Jak masz tak pisać to nie pisz wogóle... On już tworzył gwiazdy jak ciebie jeszcze w planach nie było. Gdyby nie był geniuszem to raczej by go nie trzymali 25 lat na Old Trafford nie? Proste
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:13 #11
Lil pisze:
Lil
@Misiek98
Alex kupił Javiera za 10 mln euro.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:47 #10
WigdorDevil
WigdorDevil pisze:
no zobaczymy jak to będzie , zeby był chociaż jeden transfer porządnego zawodnika , Sneijder gdyby był to było by wspaniale , gdyby Suarez też było by fajnie
» Wtorek, 06 lipca 2010, 11:52 #9
mateuszr20471
Po co nam Suarez skoro kuilismy Hernandeza, a my gramy zawsze jednym napastnikiem.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 11:57 #8
WigdorDevil pisze:
WigdorDevil
Trzeba to zmienić bo wtedy wszystko idzie na barki Rooneya.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 18:42 #7
titihenry
titihenry pisze:
Buhahaha 35 mln funtów za niego to to lekka przesada. Przynajmniej 50 mln jest warty, wątpię aby Inter za mniej go puścił.
» Wtorek, 06 lipca 2010, 11:46 #6
kako777 pisze:
kako777
znawca rynku transferowego się odezwał !!
» Wtorek, 06 lipca 2010, 11:54 #5
OnlyRedDevils
Widzę że kolejny znawca, który opiera się na doświadczeniu z Fify
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:17 #4
Lil pisze:
Lil
50 mln? Nawet w Fifie tyle nie kosztuje ;)

55 mln to Abramovic chce dać za Torresa, Villa poszedł za 40, więc Holender w kwocie 35 mln mógł by się zmieścić.

@off top
Wiadomo co z Vidą? Odchodzi, czy podpisał kontrakt do 2014??
» Wtorek, 06 lipca 2010, 12:49 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY