AKTUALNOŚCI

Fergie: Nie będzie wielkich wzmocnień

Data 09 czerwca 2010, 21:18 Viki, skysports.com
Fergie:  Nie będzie wielkich wzmocnień
» Zapowiada się kolejne spokojne lato na Old Trafford
A A A
Sir Alex Ferguson po raz kolejny podkreślił, że tego lata nie będzie dużych zmian w jego drużynie uważając, że aktualny zespół jest wystarczająco dobry, aby walczyć o najważniejsze trofea.

Boss Manchesteru United wydał tylko niewielką część z 80 milinów funtów uzyskanych ze sprzedaży Cristiano Ronaldo do Realu Madryt zeszłego lata, kupujących takich zawodników jak Antonio Valencia, Chris Smalling oraz Javier Hernandez.

Dyrektor wykonawczy David Gill oznajmił, że fundusze uzyskane ze sprzedaży Ronaldo są cały czas do dyspozycji, pomimo długu klubu szacowanego na 520 milinów funtów. Jednak rodzina Glazerów wskazała swoje aktywa klubu warte ponad 2 miliardy funtów.

Mimo tego Ferguson nie zamierza być zbyt aktywnym na rynku transferowym. Przed podjęciem jakichkolwiek zakupów przyjrzy się dokładnie swojemu aktualnemu zespołowi.

- Uważam, że przez ostatnie lata postępowaliśmy słusznie inwestując w młodych piłkarzy i dbając o ich rozwój. Musimy wziąć to pod uwagę, a następnie zakupić jednego lub dwóch piłkarzy - powiedział dla oficjalnego magazynu United.

- Dzisiejszy rynek transferowy jest bardzo trudny, a nasz skład jest odpowiedni pod względem wieku, liczby zawodników, także tych bardzo młodych. Czasem musisz wierzyć w dalszy rozwój drużyny i mam zamiar głównie tego się trzymać.

W następnym sezonie znowu będziemy walczyć i tytuł ponownie będzie w najlepszym miejscu na świecie: - Powrócimy w przyszłym roku na szczyt, jak to Manchester United ma w zwyczaju.
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Olivier Giroud na celowniku United Olivier Giroud na celowniku United
Zdaniem mediów, sir Alex jest poważ...



Poprzedni news:
Dług Glazerów przekroczył miliard funtów!
Następny news:
Antic: Vidić będzie gotowy

Komentarze (80)


75th
75th pisze:
Gdzieś czytałem (moim zdaniem) bardzo trafny komentarz o tym, że SAF robi błąd nie kupując chociaż po jednym porządnym, droższym zawodniku co sezon (albo gdy po prostu potrzeba jak teraz), bo tylko w ten sposób można walczyć ponownie o najważniejsze trofea. Po 1999 roku gdy zaczęło się United łamać właśnie przez dobre zakupy wyszliśmy z dołka i to powinno go czegoś nauczyć. Młodzi sami nie wygrają wszystkiego.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 22:37 #80
mateuszr20471
Nie ma co sie przejmowac, obecnie Fergie jest na urlopie, wraca cos okolo 20-25 czerwca, do tego czasu raczej nie ma co sie spodziewac transferow, SAF pewnie bedzie chcial zrobic transfery przed MS dlatego nie ma co sie spodziewac transferow Silvy, Gourcuffa czy Suareza, ja chcialbym Hazarda i jakiegos ofnesywnego pomocnika, jednak nie widze kandydata na ta pozycje, dlatego pewnie kupimy jakiegos nieznanego mlodziana. Jednak nie rozumiem tego dlaczego Ferguson nie wydaje pieniedzy na transfery, jesli ma okolo 95 mln funtow, przynajmniej tak mowil Gill, nikt mu nie kaze kupowac pilkarzy za 50-60 mln, jednak takie transfery 25-30mln powinny byc dokonywane co roku, tym bardzie, ze zeszly sezon byl nieudany, golym okiem widac bylo braki kadrowe, nie chodzi o ilosc tylko o jakosc, w srodku pola kaszana, 0 ofensywnych pomocnikow, jedynie gre ciagneli Nani-Rooney-Valencia nie bylo nikogo w srodku kto moglby zabrac sie z pilka, powedrowac pod pole karne i pilka prostopadla wyreczyc napastnika, tu w zadnym przypadku nie mozemy kupic jakiegos rzemieslnika lub jakiejs zagadki. Mysle ze w przyszlym sezonie bedziemy grac taktyka 4-5-1 z wysunietym na szpicy Rooneyem, chetnie pozbylbym sie Owena i Dioufa a Welbecka bym wypozyczyl, zostawilbym Rooneya, Hernandeza, Berbatova i Machede, czesto dawac mlodziakom pograc. W pomocy pozbylbym sie Giggsa i Scholesa (wiem ze to niemozliwe w tym roku) i kupilbym Hazarda oraz jakiegos ofensywnego pomocnika (playmakera) takiego jak Xavi w Barcelonie czy Lampard w Chelsea, Hazard moze grac jako cofniety napastnik, jako skrzydlowy i jako srodkowy pomocnik, dalbym mu role taka jaka mial Ronaldo czyli wolnego strzelca, moze byc wszedzie, bedzie dryblowal, strzelal i asystowal, z tylu nasz nowy Keane- Darren Fletcher, na skrzydlach oczywiscie Nani i Valencia, w obronie wywalilbym Nevilla(odejscie na emeryture) i Browna, nie ma sensu trzymac takich pilkarzy ktorzy ciagle sie lamia, dawac wiecej szans Evansowi i Smallingowi, w pomocy dac szanse pograc Pogbie od czasu do czasu, przez ten rok dac szanse Hargreavesowi jezeli powroci i bedzie dobrze gral i nie bedzie mial urazow dac mu w spokoju grac, jednak jezli ciagle bedzie mial kontuzje to nie ma co go dluzej trzymac i placic mu pensji.
VDS, Kuszczak, Amos,Rafael,O'Shea,Rio,Evans,Vidic,Smalling, Evra,Fabio, Valencia,Park,Gibson,Fletcher,Carrick, Hargreaves, Anderson, nowy playmaker, Eden Hazard, Nani,Gabriel Obertan,Rooney,Macheda, Berbatov,Hernandez. To daje srednio 24 lat.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 22:04 #79
whoracle
whoracle pisze:
[link usunięty]

Rio wiecznie kontuzjowany, Nemanja obiektem ciągłych spekulacji transferowych... Simon Kjaer na celowniku United ^^"
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 19:42 #78
whoracle pisze:
whoracle
a propos Vidica - [link usunięty]
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 19:56 #77
whoracle pisze:
whoracle
"The agent of Manchester United defender Nemanja Vidic has added to the intrigue surrounding the player’s Old Trafford future, by suggesting the Serbian international has asked the recently deposed Premier League champions for more time before committing to a new deal."
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 19:58 #76
MegDevil
MegDevil pisze:
jeśli Fergie kupi jednego światowej klasy, dość młodego, ale już doświadczonego napastnika to na tym może zaprzestać transfery, ponieważ bramkę mamy świetną (VDS wymiata, a w razie czego mamy Kuszczaka :) ), defensywę również, skrzydła genialne, może pomoc trochę szwankuje (Carrick słabiutko w tym sezonie), ale jest mimo wszystko dużo doświadczonych jak i młodziutkich zawodników na te pozycje. Jedynie atak to tragedia, bo oprócz Rooneya nie ma nikogo. A jak Wazza będzie miał godnego partnera do gry w ataku to będzie idealnie :).
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 19:18 #75
lipinho89
lipinho89 pisze:
Ludzie widać, że on ma jakiś układ z Glazerami dlatego nie kupuje takich drogich piłkarzy, tylko najgorsze jest że joe idzie do arsenalu silva już z Barcą prawie się dogadał :( mam nadzieje że może tego Ballacka jak też odchodzi przyjdzie do nas bo kiedyś SAF był gotów się pociąć żeby go zyskać ale wątpie w to :( niech Glazerowie oddadza klub w dobre ręce i będzie dobrze :)
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:27 #74
Koryt pisze:
Koryt
Nie no daruj sobie tego Ballacka proszę ciebie :)
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:41 #73
kalek
kalek pisze:
z tytułu tego newsa można wywnioskować ze jakieś wzmocnienie będzie tylko jakie na pewno by sie przydał napastnik i dobry rozgrywający na razie nikogo wiecej nie potrzeba
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 16:38 #72
Majek pisze:
Majek
w sumie racja, ale jak już to nie dwóch na raz... albo napastnik albo rozgrywający...
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 16:53 #71
b90
b90 pisze:
To jak SAF chce walczyć z Chelsea, Realem czy Barceloną? Z góry jesteśmy skazani na niepowodzenie, taka prawda bo sam Rooney meczu nie wygra
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 15:39 #70
Majek pisze:
Majek
no takich takich "kibiców" w wiarę w zespół nam najbardziej potrzeba...
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 16:54 #69
whoracle pisze:
whoracle
@ Majek

b90 ma po części rację, kadrowo odstajemy...
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 18:53 #68
pablomu pisze:
pablomu
Wiadomo, że b90 masz racje ! Majek wierzysz w odzyskanie mistrzostwa bez dodatkowego klasowego napastnika ? Już nie wspomnę o LM. Ludzie tutaj są tak zaślepieni Fergusonem, że aż żal czytać. Bez wzmocnień nic nie osiągniemy w przyszłym sezonie.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 19:22 #67
Majek pisze:
Majek
tak, pablomu ! wierzę w to, że w takim składzie personalnym jesteśmy w stanie wygrać Premiership, LM, Puchar Anglii i wszystko co się da... wierzę w naszych piłkarzy, bo są naprawdę świetni... nie potrzebujemy żadnych wzmocnień... a Ty jeszcze będziesz piszczał z zachwytu jak, któryś z czwórki Macheda, Welback, Hernandez czy Diouf eksplodują z formą i będą błyszczeć jak Rooney, Valencia czy Nani...

I jestem zaślepiony Fergusonem bezgranicznie. A wiesz dlaczego? Ten staruszek, którego ciągle krytykujecie, dał mi tyle radości, tyle wspaniałych pucharów, tyle dramatycznych meczów. Zbudował niesamowity zespół, który taśmowo zdobywał mistrzostwa i puchary anglii, dwa razy poprowadził nas do zwycięstwa w LM... Ostatnio 3x pod rząd mistrzostwo, dwa finały LM w tym jeden zwycięski... i co? jeden słabszy sezon i wy mu już zarzucacie, że coś robi źle? w ogóle jak tak można?
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 22:20 #66
pablomu pisze:
pablomu
Majek, widzę, że dużo wiary w Tobie na przyszły sezon. Gratuluje. Ja jednak patrze realnie na nasze szanse w przyszłości bez wzmocnień. Obyś miał racją co do któregoś z napastników typu Diouf, tylko niech SAF da im szanse...
» Piątek, 11 czerwca 2010, 07:29 #65
Majek pisze:
Majek
no jak dokupicie jakiegoś świetnego napastnika to na pewno nie dostaną szansy ;)
» Piątek, 11 czerwca 2010, 11:29 #64
Kaaayi
Kaaayi pisze:
wydaje mi się, że gdyby glazerowi daliby jakąś konkretną sumę (np.30-40 mln) fergie kupiłby przynajmniej jednego zawodnika z najwyższej półki. tylko czy dadzą? jezeli nie, to odebranie mistrzostwa chelsea będzie bardzo trudne. gdyby chelsea się wzmocniła, to prawie niemożliwe. nie chciałabym tego, ale niestety takie są realia. mamy mocny skład, ale są drużyny, które dysponują mocniejszym.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 15:16 #63
Kaaayi pisze:
Kaaayi
do tego ucieka nam kolejny zawodnik sprzed nosa..
[link usunięty]
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:06 #62
orion
orion pisze:
A czy SAF kiedys powiedzial ze beda wielkie zmiany ??
United to nie jest zespol typu Legi Warszawa czy wisly krakow (bez obrazy oczywiscie) zeby potrzebowal wielkich wzmocnien do wywalczenia jakiegos celu
Ferguson buduje ten zespol wiele lat wiec wie kogo potrzebuje....
Obecna kadra United jest na wysokim poziomie, wprowadzani sa mlodzi gracze, wiec chyba lepiej nie brac wzorcow z Realu i szastac gotowka na prawo i lewo.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 15:08 #61
spalacz
spalacz pisze:
Fergie spalił kolejny transfer - Cole podpisał z Arsenalem...
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 14:29 #60
SexyBoy pisze:
SexyBoy
masz gdzieś potwierdzenie tego?
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 14:40 #59
Lil pisze:
Lil
[link usunięty]

Proszę.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 15:09 #58
Eisenheim
Eisenheim pisze:
booże benek jaki ty jesteś śmieszny. masz kompleksy co do United i próbujesz się tu wyżyć . a tak,tak dalej wmawiaj sobie że United zatonie,że zbankrutuje itp. ...

co do tematu: chciałbym abyśmy kupili VdV z Realu i powalczyli o jakiegoś napadziora np. Dzeko,Benzema .
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 14:24 #57
benek2411
benek2411 pisze:
Czekam na dzień w którym manchester ogłosi bankructwo, wyrzucą tego starego wymoczka Fergusona, przyjdzie jakiś ogarnięty trener i zbuduje drużyne.

A teraz mnie leszcze minusujcie i nakarmcie swoje ego, a później wierzcie że Man.Utd to mocna druzyna.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 14:03 #56
BeLikeNani pisze:
BeLikeNani
Ah. Nikt nie mówi , że mamy mocną drużynę . Ferguson jest świetnym trenerem. Niestety mamy takich właścicieli jakich mamy i cóż. Ja wierzę w ten klub i zawsze byłem ich fanem i tak zostanie dopóki klub będzie istniał. Podobnie myśli niejeden tu piszący. Nie podoba się ? to nara.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 14:09 #55
Lil pisze:
Lil
1. United to mocna drużyna.
2. Ferguson zawsze budował graczy z ''niczego'', a nie kupował po XX mln....
3. Idź kibicować REALOWI ! -.-
4. Napisałeś ten swój post, żeby podbudować ego? Wyżyłeś się? Fajnie było co?!

''Co do tematu'': Chciał bym Torresa, Fabregasa, Nasriego, Adebayora, Lamparda, Gerarda, Reine, Terryego i ewentualnie Messiego, ale to tylko jak będzie wolny transfer i będzie chciał grać z nr 2 na koszulce, bo nr 1 zostawię tobie.... -.- (gł00mby nie kibice...)
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 15:14 #54
Fenek pisze:
Fenek
hahahaa benek idź pokemony już lecą więc czas na ciebie gnoju.
A co do twojego marnego posta to widać ze "interesujesz" się ManUtd od wczoraj bo gówno wiesz o SAF a o piłkarzach i całym klubie jeszcze mniej.

Kurna czemu takie dzieci tu są ;(
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 15:56 #53
Gumijagoda
Gumijagoda pisze:
bez klasowego napastnika i kogos do pomocy (np. Gourcuff ) jestesmy w wielkiej dupie :(((( a kasy nie ma i nie bedzie przez tych zydów :(((
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 13:53 #52
MrKubinho
MrKubinho pisze:
I tak trzymać po co nam gwiazdy jesteśmy po to żeby je tworzyć ;)
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 13:31 #51
Majek pisze:
Majek
Dlaczego go minusujecie głupiutkie dzieci?

A Ty kolego masz rację... pozdrawiam
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:15 #50
Robal
Robal pisze:
Czego w się spodziewaliście.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 12:50 #49
michalfan
michalfan pisze:
tak być nie może transfery to podstawa w wale tytuł
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 12:17 #48
1rooney0
1rooney0 pisze:
tu h.uju skąpy hutasie tak być niemoże
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 12:14 #47
Koryt pisze:
Koryt
ze swojego portfela nie wyłoży wiec uważaj na słowa. Miej pretensje do wlasciciela
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 13:20 #46
Mailo
Mailo pisze:
mógłby razem się pisze...;) a co do transferów United ma skład komplet,o transferach można mysleć za rok gdy odejdzie prawdopodobnie 3 piłkarzy na emeryture...Neville,Giggs czy Paul Scholes nie zapominając o Edwinie...więc dobrze jest i nie narzekajcie za rok można myśleć o transferach
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 10:48 #45
Majek pisze:
Majek
No, jednak nie wszyscy jeszcze tu otępieli ;) Masz rację kolego, pozdrawiam
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:13 #44
Koryt
Koryt pisze:
Ale mi to nowość ojeju. Mógł by w końcu powiedzieć dla czego nie będzie dużych transferów.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 09:07 #43
Lil pisze:
Lil
Bo mamy długi i nie chcemy przekroczyć 25 mln rocznie na transfery?
To, że możemy wydać 25 co roku, nie znaczy, że je wydamy.

United ma długu nabranego na klub ok. 400 mln Ł, Glazerowie mają długu ponad 1 mld Ł - chociaż wypuścili akcje na 2 mld Ł, ale zobaczy jak z tym będzie (btw. OT poszło pod zastaw jak by się nie udało o.O)
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 09:12 #42
Koryt pisze:
Koryt
ale ja to wiem tylko chcial bym aby to Ferguson powiedział :)
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 09:31 #41
devils18
devils18 pisze:
Czytałem to już nie raz, że nie będzie wielkich transferów, góra pozyskamy jednego zawodnika. I jestem za bo wieże w to co mówi Ferguson. W końcu on najlepiej wie kogo potrzebuje. Jednak najgorsze jest czytanie kim to Manchester United się nie interesuje i czekanie na ruch Sir Alexa. Nie mogę się doczekać jakiejś nowej krwi w zespole.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 09:06 #40
Lil
Lil pisze:
Jeżeli Carrick będzie grał chociaż w 75% tak jak w sezonie 2008/2009, Hargo będzie grał jak przed kontuzją, Nani jak w meczach z Milanem, Bayernem, Wigan, lub Tottenhamem, jeżeli Berbatov będzie grał jak w Tottenhamie, Michael Owen nie złapie kontuzji która go wykluczy na więcej niż 2-3 tygognie, Evra będzie grał jak w ubiegłym sezonie, a Rio się wykuruje, to mamy spore szanse wrócić na szczyt i nie będą nam potrzebne wzmocnienia.

Na dodatek mam nadzieję, że Anderson coś pokaże... jeżeli by rozwiną się tak jak Nani... no to United było by nie do przebicia.

Druga sprawa, SAF mówi, że nie będzie dużych transferów, ale jeżeli kupił by jeszcze jednego piłkarza za 15 mln+ (np. Bastosa), to nie było by tak źle ;), chyba, że Obertan się rozkręci.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 08:28 #39
Koryt pisze:
Koryt
za dużo tych jeżeli. Choć chcial bym bardzo aby tak było jak mówisz.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 09:11 #38
Majek pisze:
Majek
a po co ten Bastos niby? hę?....
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:10 #37
Lil pisze:
Lil
Baston daje rade na tym lewym skrzydle.
Kumpel się interesuje Ligue 1 (kibic AS Monaco) i mówił Baston daje rade, jak na francję, a Gill wspominał, że chcą go pozyskać.
Co jak co ale jak Nani nie trafi z formą, to na Giggsie i Valenci nie można polegać przez pół sezonu...
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 19:13 #36
kikson
kikson pisze:
Potrzebujemy wzmocnić środek. W przyszłym sezonie potrzebny jest bramkarz na wysokim poziomie i tutaj trzeba liczyć się z wydatkiem. Ale to może poczekać do przyszłego sezonu. Poza tym jest jeszcze kwestia napastnika.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 07:43 #35
Lil pisze:
Lil
Środek? - Fletcher, Gibson, Anderson, Park?, Hargo?
Bramkarz? - Kuszczak :D
Napastnik? - Macheda, Welbeck, Diuf? xD, BERBATOV!!, Owen, Obertan?, Rooney!

Trochę się naśmiewam, ale nasz zespół raczej będzie budowany w kierunku, aby grać 1 napastnikiem, ewentualnie 2gim cofniętym.

BR
PO-ŚO-ŚO-LO
PS-ŚPD-ŚPO-ŚP-LP
NA

lub

BR
PO-ŚO-ŚO-LO
PP-ŚP-ŚP-LP
ŚPO
NA
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 09:10 #34
kikson pisze:
kikson
Bramkarz jest niezbędny po odejściu VDS i jasnym jest, że nie będzie nim Kuszczak tylko ktoś na odpowiednim poziomie. Według tego co na Twitterze piszą dziennikarze z oficjalnej faworytem Fergusona jest Igor.
Środek... no mamy Scholesa i Fletchera bo pozostali ... Anderson? niewiadoma. Hargo? niewiadoma. Gibson? Nie ten poziom. Potrzebujemy godnego następcy Scholesa.
Gra jednym napastnikiem jest nieopłacalna podczas kontuzji Rooneya. Bo jak nie ma Rooneya nie mamy napastnika, który mógłby sam stanąć na szpicy. Macheda, Welbeck Diuf? :D Młodziaki. Za duża odpowiedzialność. Berbatov lepiej się czuje jak ma kogoś przy sobie.... no może Owen? Ale to ryzykowne.
Wybacz, że nie utrzymałem się w ironicznym tonie, ale jest mi za gorąco :D
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 09:32 #33
Majek pisze:
Majek
kikson---> nie zgadzam się co do Gibsona... z niego będzie świetny piłkarz....
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:25 #32
Adamczik
Adamczik pisze:
Jak ja żałuje, że odszedł Tevez. Nie żałuje tak nawet Stama o Beckhamie i Ronaldo nie wspominając, jak o Carlosie. Dlaczego pozwoliłeś mi Fergie odejść? Gdybyśmy w zeszłym roku mieli Carlosa to śmiem twierdzić, że i mistrzostwo kraju i puchar mistrzów stałyby dziś na półkach w gablocie MU.
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 06:12 #31
mervel pisze:
mervel
miej trochę godności chłopie...
nadal uważasz, że pozostanie w klubie Teveza było by dobre ? przecież ten człowiek nie ma za grosz poczucia jakiejś wartości klubowej- kocha tych gdzie mu płacą...już nie pamiętasz jak się wypowiadał o United jak tylko podpisał kontrakt z City ? czasem nie wystarcza jak ktoś jest dobry, trzeba jeszcze mieć chociaż minimalnie 'normalny' charakter
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 06:26 #30
Lil pisze:
Lil
Tevez właśnie miał charakter i widać było, że kocha United, ale patrząc z jego punktu widzenia został zdradzony.
Gdy widział ile w reprezentacji Maradonna poświęca mu uwagi a ile SAF...
Broniąc Alex'a mogę powiedzieć, że Carlos zna Angielski jak ja Hiszpański, więc poszczególne słowa i jak tu się dogadać..., ale co jak co był to błąd United.
Wiadomo, kupili Berbatova i kolejne 30 mln było by dużym obciążeniem, a SAF jak widzieliśmy myślał o grze tylko 1 napastnikiem ( co pod koniec sezonu się zemściło).

Jedno jest pewne - Tevez chciał zostać w United i nie chodziło o kase, ale jak zobaczył, ze United chodzi wyłącznie o kasę to miał to gdzieś i poszedł do City bo dawali najwięcej.

Szczerze mówiąc żal mi, że nie słychać na OT już "Argentina, Argentina!!'', bo Tevez jest Latynoską wersją Rooneya i nikt tego nie podważy...
Ale trzeba żyć dalej.... "Hungary, Hungary!!" xD
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 09:03 #29
Majek pisze:
Majek
ej, a co mają Węgry do tego? :)
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:08 #28
Steckov
Steckov pisze:
Ferguson zlituj się i kup dobrego napastnika. Nie proszę o hit transferowy, ale jakąś alternatywe w razie kontuzji Rooney'a. Jeśli nie kupimy napastnika to będzie katastrofa!
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 01:30 #27
marekw91
marekw91 pisze:
tak racja. nie bedzie wielkich wmocnien a na koncu przyszłego sezonu bedzie rozczarowanie z braku mistrza kraju....


wieze ze wygramy za rok ale jakies wzmocnienia sie przydadzą
» Środa, 09 czerwca 2010, 23:34 #26
UnMishii
UnMishii pisze:
ale powiedzcie szczerze, kogo Man Utd kupił w latach 2005 - 2010 z gwiazd? Berbatova tylko, no może jeszcze Hargreaves'a bo Evra zbyt wielką gwiazdą nie był, nie był Antek, nie był Anderson, Nani, a i tak zdobyliśmy całą masę pięknych trofeów. Fergie ma swoją politykę i tego się nie zmieni.
» Środa, 09 czerwca 2010, 23:09 #25
Squeeze
Squeeze pisze:
Sraty pierdaty. To ze pienadze sa, to jest oficjalna wersja. Prawda jest pewnie taka, ze nie ma kasy na transfery, wiec nowych grajkow nie ma. Pianiadze ze sprzedarzy Ronaldo juz dawno poszly na splate dlugow...
» Środa, 09 czerwca 2010, 22:41 #24
dagoberto
dagoberto pisze:
mamy szczescie ze mamy saf bo gdyby byl u nas inny trener to by bylo katastrofalnie a tak saf potrafi wylawiac mlode talenty i robi z nich dobrych graczy
ale zdecydowanie bym wolal zeby man utd moglo wydac troche wiecej kasy oczywiscie nie tyle co real czy city ale wiecej nisz 25 mln
» Środa, 09 czerwca 2010, 22:29 #23
maslo
maslo pisze:
moim zdaniem dla tych braci Manchester United to są $ oni nie mają żadnych oporów, jak by mogli to by klub zlikwidowali, aby tylko umorzyć długi, ale to się nie stanie gdyż 3/4 Anglii i spory kawał świata nie dało by im życia. Mam nadzieję że klub przejmie ktoś inny dla które go Manchester United to nie tylko $ ale wspaniała drużyna z wielką historią.

A co do transferów to nie spodziewał bym się jakiś spektakularnych z racji tego że Sir Alex Ferguson nigdy takich nie czynił a tym bardziej że teraz gdy klub ma takie zadłużenie. Dla tych co myślą że są pieniądze z transferu CR to radzę na nie nie liczyć bo jak na mój gust tych pieniędzy nie ma bo dług coraz większy, piłkarzom trzeba wypłacić ich premie.

Glory, Glory Man United
» Środa, 09 czerwca 2010, 22:29 #22
Romcio17
Romcio17 pisze:
Dlaczego SAF ? Zrozum potrzeba nam jednego dobrego,klasowego napastnika bądź ofensywnego pomocnika.Wiem że trzeba stawiać na młodzież,ale chyba nikt nie chce tutaj zostać drugim Arsenalem.Nie myślę tutaj o polityce transferowej Realu lub City która patrząc na sukcesy obu klubów jest do bani,ale o tym że Ferguson zawsze nie przepadał za wielkimi transferami ,a jednak popełnił wielki błąd wydając tyle kasy na Berbatova. I nie obchodzi mnie to czy będziecie zaraz wieszać na mnie psy,ale taka jest prawda i każdy ma własne zdanie z którym trzeba się liczyć.
» Środa, 09 czerwca 2010, 22:17 #21
tuba85
tuba85 pisze:
ja powiem krótko i na temat w manchesterze jest bieda od czasów tych amerykanów i co gorsza nie widać końca ich rządom...szlak mnie trafia jak widzę co roczne wzmocnienia innych klasowych zespołów.przykre ale i to trzeba przeżyć GLORY MANCHESTER UNITED
» Środa, 09 czerwca 2010, 22:12 #20
Cantona33
Cantona33 pisze:
Zawsze kochałem United za to, że nie skupował największych gwiazd z rynku jak SReal, ale ta sytuacja jest już żenująca, sprzedaliśmy Ronaldo i od wtedy nie było żadnego porzadnego wzmocnienia.

Suarez - ok na pewno świetny zakup, ale wymiana Berba (chociaż nie chcę żeby odchodził) - Dżeko byłaby strzałem w dzieśiątkę. Dżeko jest fantastyczny - szybki, dobrze drybluje i gra głową najlepiej chyba w całej Bundeslidze. Prawda jest taka że do takiej wymiany i tak nie dojdzie...
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:57 #19
Fenek
Fenek pisze:
Raczej tu nie chodzi że SAF nie chcę tylko, że nie ma kasy, Glazerowie dają du*y na całej finansowej linii i na pewno nie pozwolą sobie na kolejne spore wydatki. A co do naszej młodzieży to nie skreślał bym ich i krzyczał że trzeba nam transferów. Bardzo utalentowani i zaangażowani chłopcy na pewno sobie poradzą. Martwi mnie tylko jedna rzecz że nie ma u nas kto kierować akcjami w każdym spotkaniu. Osobiście sądzę że obecnie tylko rozgrywający nam jest do szczęścia potrzebny.
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:46 #18
mati2747
mati2747 pisze:
Wiedziałem, że tak to się potoczy. Jest już Smalling, Hernandez no i co najwyżej SAF dokupi jeszcze jednego młodego zawodnika, ale nie sądzę.
Prawdą jest, że dopóki Glazerowie nie sprzedadzą United, Czerwone Diabły nie będą wolną drużyną na rynku transferowym i nie ma tu za co obwiniać Fergusona!
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:40 #17
czerwonydevil
2 zawodników... ale to nie znaczy, że już ich kupiliśmy tzn Javier i Chris.
VdV chciałbym...
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:39 #16
whoracle pisze:
whoracle
to była ironia z mojej strony ^^"
» Środa, 09 czerwca 2010, 22:19 #15
v93
v93 pisze:
Jeśli już kupuje się młodych zawodników to przydałoby się dać im też trochę pograć. 1-2 brzmi nieźle, chociaż i tak nie wierze, że jednym z nich będzie Suarez ani Silva, z których przejścia ucieszyłbym się najbardziej. Oby tylko nie wzięli Ballacka, który jest za darmo.
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:39 #14
talir
talir pisze:
Nie będzie, ale nie dlatego że nie potrzebujemy... tylko dlatego, że nasi właściciele za długo próbowali żyć na kredyt.
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:37 #13
muvidic15
muvidic15 pisze:
Suarez... Myślicie, że sobie w Anglii da rade? To, że sobie radzi w słabej holenderskiej lidze nic nie znaczy. NIE POTRZEBA takich 'gwiazdek' w United.
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:33 #12
WiernyKibic pisze:
WiernyKibic
no wiesz ziomek, nie zebym byl jaos specjalnie za nim, ale Ronaldo tez gral w slabej portugalskiej lidze, jak i Nani i kupa innych pilkarzy. To nie chodzi o lige, tylko o umiejetnosci, do kazdej ligi da sie przystosowac, przygotowanie fizyczne itp. Ale i tak go nie kupimy...

GGM
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:41 #11
Koryt pisze:
Koryt
Hahah dobre Ibrahimovic, Van der Vaart, Sneijder, Chivu, Van der sar, Kluivert, Bergkamp, Van Nisterlooy, Seedorf, Davids,Van Persie, Overmars, De Boer, Litmanen, Stam, Van Bronkhorst, i długo by tak wymieniać! Mówi ci to coś ?
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 09:35 #10
Majek pisze:
Majek
Kuryt-----> a "wielcy snajperzy" Huntelar czy Alfonso Alves co strzelali ponad 30 bramek w sezonie? myślę, że z Suarezem było by podobnie po przejściu na silniejszej ligi... zresztą jakbyście oglądali mecze holenderskiej ligi ile on potrafi sytuacji z marnować...
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:02 #9
Koryt pisze:
Koryt
hahah no na pewno nie więcej niż berbatov który na pusta nie umie trafić z metra
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:37 #8
Koryt pisze:
Koryt
akurat oglądam ligę holenderska bo Ajax Amsterdam to jest mój 2 team
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:38 #7
Majek pisze:
Majek
no fakt, ale w takim razie po co nam drugi Berbatov? :)
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 17:44 #6
whoracle
whoracle pisze:
"2 transfery tylko tyle nam potrzeba tak naprawde" - to już po zawodach...

Smalling, Chicharito - jakby nie patrzeć, 2 sztuki.
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:32 #5
mateuszr20471
2 transfery tylko tyle nam potrzeba tak naprawde, dlatego dalbym szanse Chicharito, i dokupilbym Hazarda/Ben Arfe a takze jakiegos ofensywnego pomocnika np.Ozil,Gourcuff, Hamsik, Ganso, Silva, Martinez.
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:29 #4
Koryt pisze:
Koryt
co wy z tym ozil'em jest slaby jak barszcz
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 09:31 #3
Majek pisze:
Majek
mateusz---> i jeszcze ze 3 obrońców i dwóch bramkarzy :P
» Czwartek, 10 czerwca 2010, 16:57 #2
maik
maik pisze:
SAF kup jakiegoś napastnika światowej klasy , kup Suareza błagam !!
» Środa, 09 czerwca 2010, 21:29 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY