AKTUALNOŚCI

Berbatow nie może spać spokojnie

Data 07 czerwca 2010, 08:07 Mathe0, Goal.com
Berbatow nie może spać spokojnie
A A A
Czy Dymitar Berbatow powinien opuścić Manchester United?
Mimo zapewnień ze strony sir Alexa Fergusona Dymitar Berbatow nie może być pewny swojej przyszłości w Manchesterze United. Zainteresowanie Bułgarem przejawiają kluby włoskiej Serie A.

Zdaniem Eurosportu „Czerwone Diabły” przed przyszłym sezonem zamierzają szukać oszczędności. Jednym z rozwiązań ma być sprzedaż Berbatowa, który co tydzień z klubowej kasy pobiera 110 tysięcy funtów tygodniowo.

Bułgarski napastnik nie ma za sobą udanego sezonu - we wszystkich rozgrywkach Berbatow zdobył zaledwie 12 bramek, a to za mało jak na zawodnika z tak wysokim kontraktem.

Możliwość pozyskania Berbatowa sondują AC Milan i Juventus Turyn. Nie wiadomo jednak, czy Włosi byliby skłonni zapłacić za Bułgara 18 milionów funtów, bo właśnie na tyle wyceniany jest Dymitar.

Rękę na pulsie trzymają również Bayern Monachium i Schalke 04 Gelsenkirchen. Berbatow w Niemczech jest bardzo ceniony, ale nie wiadomo, czy kluby Bundesligi spełniłyby oczekiwania finansowe Manchesteru United.
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?
» Olivier Giroud na celowniku United Olivier Giroud na celowniku United
Zdaniem mediów, sir Alex jest poważ...



Poprzedni news:
Rooney: Mój syn nie musi być piłkarzem
Następny news:
MŚ 2010: Ferdinand zostaje kibicować

Komentarze (152)


talir
talir pisze:
Wiem, ale on dostał np. 7 w meczu z Blackburn... co mu się nie należało VDS też miał 7, obaj zagrali na zero... tyle, że Berba powinien coś na plus zagrać. Dla mnie brytyjscy dziennikarze to nie jest żaden wielki autorytet. Większość z nich robiła z Fostera pierwszego bramkarza drużyny narodowej. Bardzo kompetentni ludzie. To z którymi z najlepszych drużyn miał takie dobre oceny? Chelsea, Arsenal, Liverpool, Manchester City?... albo grał przeciętnie albo nie był wystawiany do składu i to nie z powodu kontuzji.
Choć były mecze które dobrze zagrał np. z Tottenhamem.
Jednak to za mało mało jak na piłkarza, który zarabia tak wielkie pieniądze i kosztował majątek. W dobie kryzysu nie stać nas na tego darmozjada.
» Środa, 09 czerwca 2010, 11:35 #151
ercraft
ercraft pisze:
enzo - czy ja dobrze widzę:

'Berbatov w 2 lata zdobył z MU 3 trofea i czy tego chcesz czy nie bez niego nie mistrzostwa w zeszłym sezonie bez niego by nie było.'

teraz to ty się błaźnisz:D
» Środa, 09 czerwca 2010, 06:38 #150
whoracle pisze:
whoracle
braknie słów ercraft :P
» Środa, 09 czerwca 2010, 19:42 #149
mufa07
mufa07 pisze:
Endo/Enzo - berba nie pasuje do MU idealnie by się nadawał do Milanu , powolny nudny ociężały .... Mówisz że jesteśmy złymi kibicami ? Tylko dlaczego nas jest 100 a ty 1 ? Berba jest cienki i myślę że 5-8 zespół PL to max dla niego :)
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 18:08 #148
DevilFan
DevilFan pisze:
A na pewno 2 strzelec sezonu!

Tak Endo napewno haha nie jak dla Mnie to Strzelcem nr2 jest Roo a nr 1 Drogba i mi sie rozchodzi o strzelcoww druzynie
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 16:36 #147
talir
talir pisze:
Enzo skoro kibicujesz od 1997 roku to powiedz mi czemu nie jesteś fanem np. takiego Giggsa, który jest legendą, a Faceta który nic nie dał United... tylko inkasuje tygodniówkę jak gwiazda?
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 15:18 #146
Endo pisze:
Endo
Dlaczego wszystkie twoje komentarze dotycza mojej osoby?
Jestes homoseksualistą?
Kibicuje wszystkich piłkarzom MU
A wy wszystkim prócz Berbie :))
Berbatov w 2 lata zdobył z MU 3 trofea i czy tego chcesz czy nie bez niego nie mistrzostwa w zeszłym sezonie bez niego by nie było.
A może tytuł z MEN po finale tegorocznego curling cup?
# 28 lutego 2010, 18:43 - Oceny: puchar zasługą Berbatowa


Dalej zamierzasz się błaznic?
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 15:45 #145
talir pisze:
talir
Nie, nie jestem homoseksualistą, nie mam zamiaru się z Tobą pieprzyć jeśli o to Ci chodzi wiec nie musisz się bać...
Pochlebiasz sobie, mało które komentarze dotyczą Twojej osoby.

Poczytaj sobie artykuły dotyczące np. Glazerów, długów i spekulacji transferowych. Bankowo znajdziesz pod nimi moje komentarze.
Jeśli kibicujesz całemu United to nie musisz się przejmować losem Berby, bo po jego odejściu zostanie mnóstwo zawodników którym kibicujesz...

Nie twierdzę, że Berba nigdy nie zagrał dobrze... raz na 6-7 spotkań rozegra dobry mecz, może nawet bardzo dobry... ale jak sam wiesz, te jego dobre mecze w większości są z średniakami

Nie uważam, że się błaźnie... możesz mnie zwyzywać, na wrzucać mi od pedałów itd. ale to i tak nie zmieni faktu, że Berba powinien odejść i odejdzie.

SAF go sprzeda, ale o tym nas powiadomi po fakcie, po podpisaniu umowy. Tak było z Beckhamem:
"To kompletnie nie wchodzi w grę. Nie ma mowy, żebyśmy sprzedali jego albo któregokolwiek z naszych najlepszych graczy."
SAF o Davidzie Beckhamie, kwiecień 2003. Wkrótce po tej wypowiedzi Beckham został sprzedany do Realu Madryt.

BERBATOW odejdzie, jeżeli tak się nie stanie to obiecuję Ci, że w życiu już go nie skrytykuje w moich komentarzach... Nie wierzę w to aby został...
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 16:14 #144
Endo pisze:
Endo
A to ciekawe
Dziennikarze MEN i SKY oraz kibice z Anglii ktorzy dają tam noty po każdym spotkania to...debile.
"raz na 6-7 spotkań rozegra dobry mecz"
to skąd roczna średnia Sky Sports - 6,85 (17 x "7" lub wyżej") a MEN - 6.67 (13razy)?

Aha :) Przecież to znowu tylko suche statystyki, a angole nie znają się na piłce i noty piszą tak sobie, żeby poprawić staty.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 20:08 #143
whoracle
whoracle pisze:
Panowie...

Nani nie jedzie na mś... [link usunięty]

[link usunięty]
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 14:58 #142
Bulbazaur
Bulbazaur pisze:
DevilxDevil nie jestes przypadkiem opozniony?
evra jest jednym z najlepszych lewych obroncow na swiecie goruje z ashleyem i chivu jak mozesz wymagac od niego strzelania bramek?
moze powinnismy wyjebac z druzyny van der sara poniewaz przy nie strzela bramek i nie angazuje sie w sytuacje ofensywne a przeciez powinien w koncu to bramkarz....
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 14:11 #141
whoracle pisze:
whoracle
nawet "Dla kumatych" nic nie pomogło ^^"
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 14:33 #140
talir pisze:
talir
Bulbazaur
Naucz się czytać ze zrozumieniem. To co napisał DevilxDevil to sarkazm...

To jest właśnie najbardziej smutne... brak umiejętności czytania ze zrozumieniem.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 15:00 #139
whoracle
whoracle pisze:
Wypowiedź Bułgara z 2008 roku.

"W United grałbym nawet za darmo i spałbym w namiocie obok stadionu, bo to wielka drużyna"

blisko 2 lata później - nie widzę tego oddania na boisku...

"Bułgar mówi, że jego celem od momentu przejścia do Tottenhamu była gra w Manchesterze. - Mój agent Emil Danczew wątpił, czy uda mi się to zrealizować, ale ja byłem optymistą - powiedział nowy napastnik United."

Innymi słowy - Berba stracił cel w życiu, co chciał, to osiągnął - teraz czas się położyć.

a nie... najmocniej przepraszam - jest/był i nowy cel.

"Marzeniem Bułgara była gra w United, teraz Berbatow chce dostać "Złotą Piłkę", tak jak niegdyś jego rodak Christo Stoiczkow."

Stoiczkov złotą piłkę zdobył w wieku 28 lat... możliwe, że Berba chciał podobnie - nie wyszło i pewnikiem już nie wyjdzie.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 13:47 #138
talir
talir pisze:
Enzo nie przejmuj się, przecież nie jesteś kibicem MU. Nawet jeśli odejdzie to gdzieś będzie grać, nie kończy jeszcze kariery. Nadal będziesz mógł podziwiać jego talent.

Wiesz czemu wkurzasz ludzi? Pewnie nie...

To Ci powiem. Tu się kibicuje MU, a nie jednemu piłkarzowi. Są przecież tacy co lubią Berbatowa i do nich nic nie mam, bo oni kochają ten klub. Ale Ty masz w dupie to co dzieje się w MU, interesuje Cię tylko gra Berbatowa, Nie wypowiedziałeś się chyba nigdy o innym piłkarzu MU... no chyba że po to aby porównać go do Berby. Nie pamiętam, żebyś skomentował mecz w innym kontekście niż gra Berby.

Co chwila zakładasz sobie nowe konto, wpisujesz fikcyjną datę urodzenia (tym razem jest 17 listopada 1986 - Tego dnia się urodził NANI) i dalej wychwalasz Berbatowa... jesteś bardziej męczący niż Świadkowie Jehowy. Więc wielki "KIBICU" Manchesteru United, przepraszam Berbatowa nie MU... daj sobie spokój.

MANCHESTER UNITED to wielka historia, a nie zawodnik grający 2 sezony, więc Enzo nie męcz już więcej nas. Kochamy ten klub i tych którzy się dla niego zasłużyli.

Berbatow zostanie w historii United na długo, jako najdroższy zawodnik i największa porażka transferowa, nikt o nim nie będzie pamiętać w kontekście dobrej gry.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 12:48 #137
Endo pisze:
Endo
Z Mu jestem od 97 roku , Berbatova ogladam od 2 lat.
Kazdy pilkarz diabłów zasługuje na szacunek, chyba ze tos jest takim palantem jak tevez.
I tylko tego od was oczekuje szacunku do dobrego pilkarza jakim niewatpliwie jest Berbatov.
Jakby mnie niue banowali to bym nie zakładal nowych kont. PROSTE
Nie wiem kiedy urozil sie nani (ani berbatov) i nie interesuje mnie to zbytnio .
W przecziwienstwie do was byłem kilka razy na OT, zaliczy;lem tez wyjazdy m.in. do Wolfsburga, Lilli i Koszyc.

Szacunek ,a nie szczeniacka napinka pamietajcie małolaty.
Wszyscy piłkarze zasługuja na szacunek.
A na pewno 2 strzelec sezonu!
Patrzenie na caly seozn przez pryzmat 1 spotkania z Sunderlandem jest typowo szczeniackie ale zarazem typowe dla takich "fanów" jak wy.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 13:56 #136
talir pisze:
talir
Piszesz, że jestem małolatem choć mam już wyższe wykształcenie i 24 lata w tym roku. Za to Ty jesteś z 1983 roku i masz zawodówkę albo technikum ukończone, a wszystkim wrzucasz od gimnazjalistów... Chyba, że na naszej klasie też miałeś fałszywe dane. A co do napinania to na fotach na NK to dopiero się napinałeś.

Banują Cię biedaku? Ach Ci niedobrzy admini oni też się na Ciebie uwzieli.
Berbatow to miły facet, ale jego umiejętności są na niższym poziomie niż od niego oczekują fani.
I skończ z dojebywaniem Tevezowi... bo on to już przeszłość.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 15:07 #135
ForeverMU
ForeverMU pisze:
Ej Endo. Jak zauważyłeś to Manchester gra szybką piłkę a taki gracz jak carrick czy berbatov ją spowalniają. Berbatov poprostu się nie nadaje na Man utd. niech wraca do Niemiec będzie to lepiej dla niego i dla nas.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 12:16 #134
OsKi17 pisze:
OsKi17
Masz racje tacy zawodnicy jak oni spowolniają grę Berbatov
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 13:07 #133
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Ejjj Endo jak Berbatov mógł być gorszy od Evry, przecież ma lepsze statystyki. Evre powinniśmy sprzedać, bo w ogóle nie strzela i nie asystuje, a Dymitar przewyższa go o klasę i powinniśmy mu płacić 200 tys. tygodniowo.

Dla kumatych.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 11:38 #132
OsKi17 pisze:
OsKi17
A właśnie ze nie bo wlasnie Evra jest potrzebny na obrone taki gracz jak berbatov spowalnia gre i nie umie w ogole sie kiwac bo tylko traci pilki berbatov w ogole sie nie nadaje do Man Utd Alexandre Pato albo Luis Suarez sa mlodzi i bardzo dobzi nadaja sie do Man Utd i Manchester powinien zrobic taki transfer.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 13:18 #131
b90
b90 pisze:
110tys. funtów tygodniowo, ale ktoś jest głupi że mu tyle płaci. Niech się opamiętają i przejrzą na oczy. W ogóle co to za transfer ten Berbatov, niech SAF może kupi teraz Kuyta czy Heskeya. Takie transfery mnie osłabiają.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 11:34 #130
martin86
martin86 pisze:
endo

czyli uważasz że to wina kibiców że Berba gra słabo??

sam jest sobie winny że nie umie grac z presją gdy trzeba było zastąpic Rooneya gdyby wykorzystywał sfoje sytuacje które marnował to by miał przynajmnej 18 goli
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 10:37 #129
Endo pisze:
Endo
Rooney gdyby nie marnował miał goli ze 40
Villa (h), Leeds (h) Birmingham (a) Burnley (a) mowia ci cos te mecze ?
sWoją droga nie uważam że zagral słaby sezon, uważam ze byli o wiele słabsi (2/3 druzyny) uwazam ze zagral przecietny , ponizej oczekiwac.
Kibicow w to nie mieszam. Kibice to są na OT a nie dzieciuchy przed sopcastem
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 10:44 #128
martin86 pisze:
martin86
endo
z Burlney A.Villa i Leeds nie miałem możliwości oglądac tych meczów ale moim odczuciu Berba powinnien poprawic grę głową i zacząc więcej biegac Rooney też marnował sytuacje ale to co prezentował w barwach kogutów umywa się co prezentuje w red devils
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 11:04 #127
DevilxDevil pisze:
DevilxDevil
Ile ja bym dał, żeby Berbatov tak samo jak Rooney "marnował" tyle okazji i strzelał co najmniej 30 bramek w sezonie.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 11:21 #126
Michal88
Michal88 pisze:
w serie a Berba pasowal by idealnie taki styl gry jaki prezentuje blugar pasuje jak ulal dla silnej ale tez powolnej i nie ukrywajmy nudnej wloskiej ligi i wydaje mi sie ze tam strzelal by wiecej bramek niz w Anglii
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 10:34 #125
bar
bar pisze:
Jedno pytanie kontrolne do Endo;)

Kto miał lepszy sezon, Berba czy Rooney?
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 10:03 #124
Endo pisze:
Endo
Oczywiscie, że Rooney
Ale Berbatov był u nas najgorszy,że jest tak szkalowany?
W mojej opinii był gorszy od Roo, Evry, Fletchera, Vds, Valencii,Scholesa, Giggsa, Vidici i chyba JESZCZE TYLKO Naniego.

devil podaj jakiś mi cytat

Lil
Jaj ogladalem wszystkie od 10-12 lat i w twojej opinii, co jest oczywiste
ja sie myle, Fergie sie myli, Gill sie myli, Dziennikarze MEN i Sky ktorzy wystawiaja oceny pomeczowe sie mylą :)))
Dobre, dobre

Ibra strzelił 16, ale zagrał troche wiecej minut i nieoszukujmy sie mial troche łatwiej.
La liga to raj dla napastnika,a i kolegow w pomocy mial "troche" lepszych od tych z MU.

Troche to przykre,że zawodnik, ktory gdy jest na boisku daje nam prawie co 2 gola strzelonego przez MU jest tak poniżany .
pomimo poparcia ze strony calej rodziny
United z Fergusonem włącznie.
A dzieci pomimo zapewnien dalej podniecają się jakimiś bzdurnymi newsami wyssanymi z palca.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 10:22 #123
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Enzo dziwny jesteś. Po zakończeniu sezonu pisałeś, że Berbatov jest mega bogiem, coś w tym stylu i że nikt mu nie dorówna, nawet miałeś czelność stawiać go na równi z Rooneyem... A ostatnie komentarze to, że Berba jest 7-8 zawodnikiem w Manchesterze... Co nie radzisz sobie już? Chyba zapomniałeś dostawić zera przy "7-8". I Berbatov jest taki dobry, to czemu kontuzjowany Rooney musiał grać w kilku meczach, bo Dymitar sam nie będzie biegał w ataku, co najwyżej postoi, przecież płacą mu tylko 110 000 tys. tygodniowo. To za mało, by wreszcie zaczął biegać.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 09:59 #122
Lil
Lil pisze:
@Endo
Nie oszukujmy się, Berbatov nie miał udanego sezonu.
Może i cyfry pokazują, że nie jest źle, że niby ma 12 goli i 9 asyst, ale w tym sezonie z ligowych spotkań opuściłem jedynie 3 mecze i co jak co to Berba grał słabo.

Ibrahimovic w pierwszym sezonie w Barcelonie zaliczył 16 goli a chcą go sprzedać (bo co? Bo liczyli na więcej).

Jak dla mnie to bym go sprzedał i dał komuś innemu kredyt zaufania, bo Bułgar swój już wg. mnie wyczerpał i nie obwiniam go o nie zdobycie mistrzostwa. Po prostu grał słabo - koniec i kropka.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 09:42 #121
camil
camil pisze:
Niech Berbatov leci do AC Milan.Nie potrzeba nam jakiegoś cieniasa!
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 09:40 #120
cris342
cris342 pisze:
wszyscy już teraz chyba tostera wolą bo se dał siare i przestał dręczyć kibiców swoimi świetnymi wystepami ;D
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 08:26 #119
ercraft
ercraft pisze:
ja to już oczy przecieram czasem ze zdziwienia ale dla enzo mam propozycję:
odżałuj dwieście złotych na kawałek miejsca na serwerze, załóż tam stronkę, nazwij ją sobie np [link usunięty] czy jak ci się tam podoba i odprawiaj tam te swoje rytuały. kiedyś mnie ten twój fanatyzm bawił, później rozmieszał - teraz mnie to irytuje..
po co walczysz z każdym skoro każdy ci uświadamia, że to nie cyfry grają i biegają po boisku a dla kibiców liczy się gra i postawa na murawie. dla mnie Berba mógłby nie strzelić w tym sezonie ŻADNEJ bramki abym tylko był zadowolony z jego postawy na boisku. a nie jestem i pewnie nigdy nie będę.
z uporem maniaka (i nie wiem po co) czepiasz się też Teveza (przepraszam - ty go nazywasz tępą małpą). może i w cyferkach wypadał gorzej od Berby - nie wiem - cyferki to twoja fobia, ale wiem jedno: odszedł do City i miałem niesmak, ale zawsze jak sobie tylko przypomnę te jego dwa sezony w United...
moja sugestia - jak się boisz podzielić swoimi problemami z psychiatrą - zapal sobie chociaż trawkę.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 07:36 #118
martin86 pisze:
martin86
to miało byc do enzo sorka

ale niech sobie enzo =endo zapali zioło i będzie mu wesoło
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 08:33 #117
Endo pisze:
Endo
Śmieje sie z tego newsa bo nie ma tutaj żadnego cytatu , nie ma NIC i to jest Fakt
Cyferki nie sa wziete z tylka tylko przedstawiają rzeczy jakimi naprawde są i to tez jest FAKT
Berbatova nie uwazam za najlepszego gracza MU, uwazam ze zawiodl w tym sezonie, ale traktuje go jako 7-8 pilkarza sezonu, co zreszta przedstawiaja noty za poszczegolne mecze w tym sezonie MEN i SKY i to tez jest FAKT.

tEVEZA POMIJAM bo mniej strzelal mniej asystowal , wiecej plakal , wyzywal trenera od klamcy ,a kapitana od głupka dla mnie ten czlowiek to ZERO.
Gdyby Berba nie mial udzialu w tych 20 golach epl to skonczylibysmy nizej od LFC i to jest kolejny fakt.

Berbatova uczepiliscie sie gorzej niz
Carricka , ktory w 30 meczach zagral żenująco i mial 3x mniej asyst od Bulgara ktory jest napastnikiem!
Wasza pamiec jest krotka, Bułgar został 8 razy wybrany graczem meczu w tym sezonie, ale dla was liczy sie tylko koncowka. Żałosne.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 09:03 #116
Endo
Endo pisze:
Mam dla was nowe cyferki :))

Berbatov 12 goli i 8 asyst w epl - 2120 minut na 3420 możliwych
zagrał 68% możliwego czasu na boisku
Udzial w 20 bramkach druzyny na 86 mozliwych
Udzial w bramkach w epl gdy jest na boisku - 38%


Rooney 26 goli i 5 asyst w epl - 2720 minut na3420 mozliwych
Udzial w 31 bramkach druzyny na 86 mozliwych
zagral 79% mozliwego czasu na boisku
Udzial w bramkach w epl gdy jest na boisku - 44%

Znowu napiszecie ze to tylko staty, ale gdy Berbatov jest na boisku aż 38% goli pada po jego trafieniu lub asyscie ( nie wspominajac juz o akcjach takich jak Berb-Val-Roo).
Rooney ma bezsposredni udział przy 44% naszych trafień.
Mała różnica jak na "patałacha" Berbatova i "Boga" Rooney co??
Tylko 6% z WIELKIM handicapem "wielkiego Wayna" w postaci 5 goli strzelonych z rzutow karnych.

Wiekszosc z was gimnazjalisci i tak tego nie zrozumie, za glupi na to jesteście :))
Pozdrawiam!
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 07:36 #115
Byniol pisze:
Byniol
Weź skończ kolego. Nie oszukujmy się , ale to co Berbatov robił w Tottenham'ie a co robi w Man Utd to przechodzi ludzkie pojęcie ! Najgorszy transfer Sir Alex'a i musisz się z tym zgodzić bo to jest PRAWDA
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 07:39 #114
martin86 pisze:
martin86
szkońc waśc wstydu oszczędź te sfoje statystyi możesz dac do b.sportu lub do PS mecze mówią same za siebie kolo ma słabą psychike niech odejdzie
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 08:29 #113
Kam69
Kam69 pisze:
Czarodziejskie lustro: enzo, enzo powiedz przecie, kto jest najlepszym piłkarzem na świecie?
enzo: Berbatov i ch uj z resztą!
Lustro: -_-... :/

:D
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 23:58 #112
Kam69 pisze:
Kam69
wiem, że to lustro miało odpowiedzieć tak btw, ale ch uj z tym. :D
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 00:01 #111
Endo pisze:
Endo
jak moze byc najlepszy, skoro w MU jest 7-8??
Caly czas ty;lko chodzi mi o to aby pokazac ,z e nie jest taki najgorszy.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 07:27 #110
Koryt pisze:
Koryt
no bo berba nie jest najgorszy ale robi za mało aby grac w wyjściowej 11
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 09:07 #109
DevilFan
DevilFan pisze:
@BTW przy okazji nowy ranking klubów


1. (1.) Manchester United ENG 315,0 pkt.
2. (2.) FC Barcelona ESP 315,0
3. (3.) Chelsea Londyn 276,0
4. (6.) Liverpool FC 248,0
5. (5.) Arsenal FC London 247,0
6. (10.) FC Shakhtyor Donetsk 245,5
7. (7.) Dinamo Kyiv 234,5
8. (11.) Estudiantes de La Plata 232,0
9. (8.) Hamburger SV 228,0
10. (16.) GrĂŞmio Porto-Alegrense 222,0
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 23:43 #108
Koryt pisze:
Koryt
z którego to roku ?? żeby w 10 nie było Interu który zdobył potrójną koronę ?
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 09:06 #107
whoracle pisze:
whoracle
1. FC Barcelona (Hiszpania)
2. Club Estudiantes de La Plata (Argentyna)
3. Inter Mediolan (Włochy)
4. Cruzeiro EC Belo Horizonte (Brazylia)
5. Werder Brema (Niemcy)
6. Bayern Monachium (Niemcy)
7. AS Roma (Włochy)
8. Chelsea Londyn (Anglia)
9. Fulham Londyn (Anglia)
10. Manchester United (Anglia)

ja coś takiego znalazłem - stan na maj 2010 bodajże (wg IFFHS)
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 15:11 #106
Endo
Endo pisze:
Wszyscy madrzejsi od Sir Alexa :)))
A wystarczył 1 news wzięty z tyłka o niczym.
BRAWO!!

Norma devilpage , licza się głupie ploty ,a nie słowa prezesa i trenera klubu.
Nie liczy sie liczba spotkan/ meczow i asyst tylko subiektywna ocena z sopcasta i zdanie więkscosci.
Żal mi was.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 22:23 #105
wojak90 pisze:
wojak90
A mi żal Ciebie. Płaczesz że tu jakieś ploty zamieszczają, bo Cię zminusowali. Niech dotrze do Ciebie jedno, twoje zdanie nie musi być popierane przez ogół, a jak jeszcze chrzanisz takie głupoty, to już całkiem. Nie syp nam tu jakimiś pustymi statystykami, dla kibiców liczy się to czy zawodnik walczy, a nie spaceruje bez celu i potyka się o własne nogi. Porównujesz jakieś minuty występów Roo i Berby z ich bramkami, tylko chyba za daleko Ci do łba żeby porównać pracę na boisku wykonaną przez tych dwóch piłkarzy
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 23:03 #104
Petrozza52 pisze:
Petrozza52
Endo - tak się spinasz tym sopcastem, to pochwal się jak często jeździsz na mecze. Patrzysz na te asysty, nie dopuszczasz do świadomości tego, ile Berbatov MÓGŁ strzelić. Nani zaczął grać prawdziwą piłkę dopiero w 3 sezonie w United, mam nadzieję, że to samo będzie z Bułgarem (w jego akurat wypadku mam na myśli trafianie dogodnych sytuacji, przynajmniej więcej niż w poprzednim sezonie)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 23:43 #103
Dominik1234
Dominik1234 pisze:
Endo zgadzam się z tobą znajdź mi napastnika co ma 250 goli i koło 500 asyst Jak by nie było goli Rooneya to byście mówili, że Berba wymiata itp żal ...
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 22:06 #102
talir pisze:
talir
Jak by nie było goli Rooneya to byśmy ukończyli sezon w środku tabeli...

Berbatow jest tak zajebisty, że Ferguson musiał wstawiać niedoleczonego Rooneya... Mam dość tego kolesia, może i jest to sympatyczny facet, ale co z tego jak gra przeciętnie. Tacy jak on to zajebiście wyglądają na Youtube, z całego sezonu jego gry zrobi się kompilację na 5 minut i wtedy faktycznie może się to podobać, ale ja widziałam w jego wykonaniu dwa sezony (większość meczy, wiadomo, że nie wszystkie) i mam go dość.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 23:52 #101
Koryt
Koryt pisze:
ja powiem tak na temat użytkownika enzo niech ma swoje zdanie skoro mu się podoba gra berby to spox. Każdy jest inny tylko człowieku nie baw się w jechowca który chodzi po domach i próbuje wpieprzyć na sile swoja biblie :)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 22:02 #100
ercraft
ercraft pisze:
DevilFan:

Endo pisze:
odpowiedz zgłoś
Komentarz poniżej przyzwoitego poziomu. Kliknij, aby wyświetlić.
Âť Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 17:13
Dobry (-102) Słaby

-> co Ty na to??:D
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 21:53 #99
DevilFan pisze:
DevilFan
No niestety Ercraft :) przebiłes Mnie :)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 22:37 #98
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Tak przydałby się w Manchesterze United inny napastnik który starałby się dorównywać Rooneyowi w meczu . Dimitar niestety nie należy do piłkarzy bardzo aktywnych wnoszących świeżość i nową chęć do grania osobiście nie mam nic do Bułgara ale w jedenastce United przydałby się taki napastnik jak chociażby Torres gdyby grał w Manchesterze tworzyłby znakomity, perfekcyjny atak z Wayne
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 21:18 #97
Robal
Robal pisze:
Sprzedać go chociaz będą jakieś pieniądze.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 21:17 #96
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
ja kiiedys bronilem berbe ale teraz to juz nie ... sprzedac go i tyle
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 20:52 #95
talir
talir pisze:
Endo- Twój awatar doskonale podsumowuje podejście Berbatowa do gry w MU i do sportu... FAJKA w ustach Bułgara wyjaśnia czemu nie ma siły biegać. BERBATOW z Fają w ustach... sportowiec wielki pfy :P. To jest podejście Twojego idola do sportu...

Tylko mi nie pisz, że młody KIKO też pali, ale on jakoś ma siłę, żeby biegać. (Choć nie pochwalam tego)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 20:34 #94
Endo pisze:
Endo
kiko pali
Roo zre hamburgery
rio wciagal koks
Whos care??
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 22:21 #93
talir pisze:
talir
Czytać nie umiesz? napisałem przecież: "Tylko mi nie pisz, że młody KIKO też pali, ale on jakoś ma siłę, żeby biegać".
Niech Berba zacznie chodzić z Rooneyem na te Hamburgery... jeśli będzie grać jak Roo.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 23:43 #92
DevilFan
DevilFan pisze:
Czy Dymitar Berbatow powinien opuścić Manchester United?
Tak [426]

Nie [152]

Statystyki mówia same za siebie
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 20:10 #91
DevilFan pisze:
DevilFan
I nie kłóć sie Enzo bo to nie przynosi Ci skutku kazdy nie zwraca uwagi na te twoje wyczerpujace niusy bo wiadomo kto zdecydduje czy On odejdzie po tym sezonie poczekamy bo do konca kariery tu nie bedzie a Ty najwyrazniej jestes jego anem poniewaz nie mozesz sie pogodzic w jaki sposob jest traktowany i nie obchodzi Cie dobro klubu Tylko ON
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 20:24 #90
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
7Owen7 ->>

Tak, ja tak mam... i to nie zwidy. Enzo bije rekordy!
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 19:53 #89
DevilFan
DevilFan pisze:
Endo pisze: odpowiedz zgłoś
Komentarz poniżej przyzwoitego poziomu. Kliknij, aby wyświetlić.
Âť Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 17:13 Dobry (-52) Słaby


Ta ilosc ponizej 50 mnie rozbraja
Powinien wygrac plebiscyt na Spamera roku o Berbie bo Broni go jak by byl z jego rodziny
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 19:51 #88
wrooney
wrooney pisze:
Bardzo bym chcial zeby odszedl, choc wiem ze SAF go nie sprzeda :( Teraz moze by sie udalo wzioc za niego przynajmniej polowe tych wydanych w bloto 30 mln. On sie poprostu nie nadaje do tak wielkiego klubu i to jest tyle z mojej strony w tym temacie
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 19:50 #87
possibly
possibly pisze:
A mnie się wydaje, że jednak może spać spokojnie. Skupmy umysły i przez chwilę się zastanówmy - kto ma więcej do mówienia w sprawie Berbatowa - sir Alex czy Eurosport ?
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 19:43 #86
devils18
devils18 pisze:
Myślę, że nie ma co tu dyskutować bo Ferguson go nie sprzeda.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 19:34 #85
rodelko20
rodelko20 pisze:
Jeny co on robi chrzani wszystkie akcje i nic nie robi i niedos kur... kasy tyle bierze co R#10 za 1.5 tygodnia niech on z tąd spada !
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 18:56 #84
etcan123
etcan123 pisze:
ja by do sprzedał i tyle :)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 18:51 #83
Roo10ney
Roo10ney pisze:
No jak zwykle zaczyna każdy "Sprzedać go!", "Nic nie potrafi". Może Rooney'owi nie dorównuje do pięt, ale po prostu ma wlasny styl i technikę, według mnie zasługuje chociaż na rezerwę w Manchesterze. Niepokoi mnie jednak jego kontrakt, ponad 100 000 funtów to zbyt dużo. Jak dla niego to 50 000 maksymalnie. Możecie moją wypowiedź zminusować, ale dla mnie dobrze by było gdyby został, jednak wcale nie mówię że nie jestem za tym, aby na Old Trafford przyszedł nowy zawodnik.
(Chciałbym w koszulce MU widzieć Suareza, ale to już inna bajka i inny temat)

Pozdrawiam :)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 17:48 #82
Damian90
Damian90 pisze:
Za taką kasę to on powinien trawę gryźć,nie dość że gra słabo to jeszcze obciąża budżet klubu
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 17:43 #81
Endo
Endo pisze:
"Przez następne trzy lata będzie z nami, sir Alex zapewniał wszystkich o tym wielokrotnie. Berba to dobry piłkarz i zasługuje na więcej szacunku ze strony prasy" - powiedział David Gill.

"– Berbatow na pewno nie zostanie sprzedany.
W Manchesterze United problemem są oczekiwania wobec zawodnika i media. Każdego roku musimy radzić sobie ze spekulacjami. Wiemy, że Dymitar jest dobrym piłkarzem i będzie z nami w przyszłym roku." - Sir Alex Ferguson

Berbatov to:
2 strzelec sezonu
4 asystent sezonu
6 piłkarz sezonu wg średniej ocen pomeczowych SKY
8 piłkarz sezonu wg średniej ocen pomeczowych MEN
8 piłkarz jesli chodzi o rozegrane minuty na boisku
ostatni wg. sezonowcow devilpage

Wpiszcie sobie w google Ferguson krytykuje
-Fostera
-Ronaldo
-Naniego ( to dla tych którzy twierdza, że SAF nikogo nie krytykuje).

Gdzie w tym newsie jest jakiś cytat?
Dlaczego dajecie tu jakieś szmaty wyssane z palca?
Gdzie tu jest napisane, że Berbatov zarabia najwięcej i ,że MU chce za niego 18mln!?
Umiecie czytać ze zrozumieniem?
Nieklasowy piłkarz nie strzela 250 goli w karierze.
To mozna pisac w nieskoncznosc ,ale napisze to jeszcze raz:
Rooney średnio w lidze strzelał właśnie 12-13 goli
Tevez jeszcze mniej i nikomu to nie przeszkadzało.
Chociaż grali więcej spotkań, mieli o niebo mniej asyst od Bułgara
Teraz po prostu wam sie poprzewracało we łbach po tych 26 golach Rooneya.
Zapomnieliscie po ilu akcjach Bułgara strzelił on gole ? Po ilu rzutach karnych?
I ile minut wiecej zagrał?
Bez odbioru.
Do tuków i tak nic nie dojdzie.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 17:13 #80
DevilxDevil pisze:
DevilxDevil
Żurawski ma podobne statystyki do Berbatova, a mimo to nie osiągnął tyle co Bułgar. Cyferki są nie na miejscu.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 17:22 #79
Koryt pisze:
Koryt
dobre jeszcze tak na tej stronie się nie uśmiałem czytając komentarz
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 17:41 #78
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
ten artykul powinien nosic tytul

"Enzo nie moze spac spokojnie"
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 17:41 #77
zuo pisze:
zuo
Stary , to nie ma sensu. Zapewne do nikogo nie przemawiaja statystyki skoro widza co sie dzieje na boisku. Mysle , ze wiekszosc z nas chcialaby zobaczyc kogos szybkiego, walecznego , technicznego i myslacego na boisku , bo po co napastnik ktory gra w roli rozgrywajacego? I nie krytykuje tu Berbatova , bo nie mam takiego prawa - to on osiagnal sukces jako pilkarz , to on gra na najwyzszym szczeblu rozgrywek..
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 18:36 #76
whoracle pisze:
whoracle
Endo,

sAF nie raz zapewniał opinię publiczną... - ostatecznie - różnie bywało...

Berbatov to:

"2 strzelec sezonu" (kozak argument za)

Owen - 11x w podstawie; 20x z ławki; 1096 minut; 9 bramek; 2 asysty.

Berbatov - 29x w podstawie; 14x z ławki; 2654 minuty; 12 bramek; 9 asyst.

Rooney - 42x w podstawie (sic!); 2x z ławki; 3618 minut; 34 bramki; 9 asyst

Macheda - 5x w podstawie; 5x z ławki; 448 minut; 1 bramka; 1 asysta.

Mame Biram Diouf - 6x z ławki; 90 minut; 1 bramka

Joshua King - 1x z ławki; 9 minut

to napastnicy, którzy grali w tym sezonie w pierwszym składzie - wybacz, że nie bd rozliczał ze zdobytych bramek, pomocników, czy obrońców - nie taka ich rola... z w/w grona, tak na dobrą sprawę, to dwóch zawodników grało non-stop - Roo i Berba. Dlatego też argument pt. "2 strzelec sezonu" mnie śmieszy...

"4 asystent sezonu" - pff...

Nani - 17 asyst
Giggs - 16 asyst
Valencia - 14 asyst
(wtf? gdzie Berba?)
Fletcher - 11 asyst
Berbatov - 9 asyst
Rooney - 9 asyst
Evra - 8 asyst
etc.

"6 piłkarz sezonu wg średniej ocen pomeczowych SKY
8 piłkarz sezonu wg średniej ocen pomeczowych MEN"

mogę zerknąć na te statystyki? podeślesz mi źródło? wtedy bd mógł się odnieść.

"8 piłkarz jesli chodzi o rozegrane minuty na boisku"

1. Evra - 4325
2. Roo - 3618
3. Fletcher - 3467
4. Valencia - 3464
5. Carrick - 3093
6. Vidic - 2917
7. Berba - 2654
8. Scholes - 2646
9. VdS - 2610
10. Nani - 2468

wyszło mi, że siódmy, a w tej10tce znalazło się 2 napastników, 5 pomocników, 2 obrońców i goalkeeper...

Czepiasz się, że Berba mało grał i dlatego sieknął tylko 12 bramek i zaliczył 9 asyst? To śmieszne... 30stu chłopa biegało w tym sezonie, a Berba grał dużo... b. dużo. ma AŻ 8sme miejsce pod względem ilości występów i TYLKO 12 bramek na koncie - a przecież był na boisku ponad 2500 minut i grał w linii napadu, a tam najłatwiej o zdobycz bramkową...

Moje ulubione porównanie UWAGA!

Owen - 1096 - 9 bramek
Berbatov - 2654 - 12 bramek

szkoda, że Michael się za często łamie - przyćmiłby Berbe z palcem w...

"ostatni wg. sezonowcow devilpage"

wiesz Endo... ludzie reagują na to co "prezentuje" Bułgar - Ty żyjesz jego występami w Tott'hamie, czy Leverkusen - MY, rozliczamy go za to co pokazuje w barwach UNITED, też mógłbyś zacząć...

"Gdzie tu jest napisane, że Berbatov zarabia najwięcej i ,że MU chce za niego 18mln!?"

primo - nigdzie, jest wzmianka o zarobkach rzędu 110 tysięcy funtów tyg.

secundo - "Nie wiadomo jednak, czy Włosi byliby skłonni zapłacić za Bułgara 18 milionów funtów, bo właśnie na tyle wyceniany jest Dymitar."

"Umiecie czytać ze zrozumieniem?" - umiesz?

"Rooney średnio w lidze strzelał właśnie 12-13 goli
Tevez jeszcze mniej i nikomu to nie przeszkadzało."

Nie zgodzę się, Roo strzelał kolejno...

2004/2005 (BPL) 29 występów; 11 trafień; (CL) 6 występów; 3 trafienia = 14 bramek
2005/2006 (BPL) 36 występów; 16 trafień; (CL) 5 występów; 1 trafienie = 17 bramek
2006/2007 (BPL) 35 występów; 14 trafień; (CL) 12 występów; 4 trafienia = 18 bramek
2007/2008 (BPL) 27 występów; 12 trafień; (CL) 11 występów; 4 trafienia = 16 bramek
2008/2009 (BPL) 30 występów; 12 trafień; (CL) 13 występów; 4 trafienia = 16 bramek

Za cholerę nie wychodzi "właśnie 12-13 goli"

"Teraz po prostu wam sie poprzewracało we łbach po tych 26 golach Rooneya. Zapomnieliscie po ilu akcjach Bułgara strzelił on gole ? Po ilu rzutach karnych?"

Hm, kiedyś już Cie o to prosiłem, a zatem ponawiam prośbę...

Berbatov - asysta no. 9 w sezonie 2009/2010 - podanie do Giggsa w meczu ostatniej kolejki ze Stoke. Dajesz dalej...

Jak wyjdzie, że 8 pozostałych asyst/podań otwierało drogę do bramki rywala, a strzelcem był Roo, to wtedy dam wiarę, że to Berba pośrednio przyłożył się do 34 bramek Wazzy w minionym sezonie... jak na razie bardziej w tej kwestii skłaniam się ku LAV i jego genialnym wrzutkom ze skrzydła...

Co do 11stek, to Rooney w ten sposób zdobył 4 bramki. Pozostaje 30 ^^"

Roger, Roger.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 19:22 #75
7owen7 pisze:
7owen7
tez tak macie?

Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 17:13 Dobry (-53) Słaby
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 19:50 #74
Endo pisze:
Endo
2004/2005 (BPL) 29 występów; 11 trafień;
2005/2006 (BPL) 36 występów; 16 trafień;
2006/2007 (BPL) 35 występów; 14 trafień;
2007/2008 (BPL) 27 występów; 12 trafień;
2008/2009 (BPL) 30 występów; 12 trafień;

to nie jest srednio 12-13 goli??

o tevezie jakos nie napisales hehe

Po ilu zagraniach Berby do Valencii padl gol Roo??

Zreszta co tu pisać 2100 minut w epl Berby - 12 goli i 9 asyst
2700 minut Rooneya - 21 goli z akcji i 5 asyst

Widzisz roznice??
Bo ja niewielka
Niezle jak na "patałacha" i boga "sezonowcow" dp.pl

Zrodla sredniej ocen? Przejrzyj tagi. - oceny pomeczowe.

Dzieki ze mnie minusujecie ...pochlebia mi o :)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 22:17 #73
whoracle pisze:
whoracle
"2004/2005 (BPL) 29 występów; 11 trafień;
2005/2006 (BPL) 36 występów; 16 trafień;
2006/2007 (BPL) 35 występów; 14 trafień;
2007/2008 (BPL) 27 występów; 12 trafień;
2008/2009 (BPL) 30 występów; 12 trafień;

to nie jest srednio 12-13 goli??"

Człowieku... celowo pomijasz trafienia w CL, bo w tej materii Twój ajdol się nie spisał?

"o tevezie jakos nie napisales hehe" - za dużo wklejania ^^"

"Po ilu zagraniach Berby do Valencii padl gol Roo??" - pamiętam jedno, a Ty? Weź znajdź jakiś filmik ze wszystkimi trafieniami Rooneya z minionego sezonu...

"Zreszta co tu pisać 2100 minut w epl Berby - 12 goli i 9 asyst
2700 minut Rooneya - 21 goli z akcji i 5 asyst. Widzisz roznice??"

Znowu zapominasz o innych rozgrywkach...

...wiem, że Berba trafiał tylko w BPL, ale nie musisz zaniżać osiągów Roo.

Endo, tutaj nie ma co doszukiwać się róźnicy, Berbatov mógł śmiało sieknąć tyle samo bramek co Roo, chociaż grał rzadziej, miał ku temu nie jedną okazję. Epicko pudłował ^^"
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 23:12 #72
benek2411
benek2411 pisze:
oczywiście że powinni go sprzedać. Dali ponad 30MLN a teraz chcą 18, beka! Już po tym widać jak słąbym zawodnikiem jest Berbatov i jak nisko cenią tego leszcza. Dla mnie on nigdy nie był, nie jest i nie będzie klasowym zawodnikiem.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 16:49 #71
somebody
somebody pisze:
Witam,
Na wstępie chcę się od razu odnieść do waszych komentarzy.. Dlaczego go tak nienawidzicie ? Co on wam zrobił , pobił was ? Owszem jest zawodnikiem nie do końca tak skutecznym, ja byśmy tego chcieli ale bez przesady.. On jest pod ogromną presją, bo wie, że każdy teraz na niego patrzy.. Spójrzcie na SAF'a czy kiedyś otwarcie skrytykował, ostro Bebe ? Optymizm was nie zgubi, w tej sytuacji.. Ja głęboko wierzę w to, że Berba pokaże wreszcie klasę i ja wtedy się zupełnie nie zdziwię :) .
Myślę, że tutaj jakiekolwiek wymiany, czy coś podobnego w ogóle nie wchodzi w grę, a chcąc czy nie chcąc musimy sobie uświadomić to, że w dzisiejszej piłce nożnej liczy się pieniądz.. I to gruby pieniądz.
Niemniej jednak uważam, że 12 goli Berbatov'a to mało, a jego dyspozycja moim zdaniem ulegnie zmianie ;) . Tak jak ktoś tu już napisał presja wywierana ze strony młodszych kolegów rozwinie mu skrzydła :)
I jeszcze raz proszę nabierzcie trochę dystansu do tego zawodnika, przecież to Diabeł, Zawodnik Manchesteru United!
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 16:32 #70
Koryt pisze:
Koryt
A czy kiedykolwiek Ferguson skrytykował swojego zawodnika jeżeli chodzi o umiejetnosci?
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 16:36 #69
misiek98
misiek98 pisze:
30 mln + 110000 x 38 kolejek to jest 30 mln + 4180000 = 34mln 180000 tys. Jak na zawodnika który w meczu z sunderlandem nie trafił na pustą bramkę i marnuje wszystkie dogodne sytuacje, to przynajmniej dla mnie no troszeczkę za dużo. :)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 16:06 #68
7owen7 pisze:
7owen7
jeśli twój nick a bardziej cyferki 98 nie oznaczają wieku
za tą odpowiedź pijesz na mój koszt
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 16:09 #67
fabianwow
fabianwow pisze:
Jak podają brytyjskie media, Manchester United jest poważnie zainteresowany usługami Lassany Diarra. Francuski pomocnik idealnie pasowałby do koncepcji gry Sir Alexa Fergusona, dlatego szkocki trener gotów byłby wyłożyć za zawodnika Realu Madryt 27 milionów euro.


eurosport.pl
transfery live
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 16:03 #66
7owen7 pisze:
7owen7
to chyba żart , Diarra?
27 milionów - coś tu nie gra.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 16:05 #65
Martinus
Martinus pisze:
Uważam że dla samego Berby byłoby lepiej jakby przeniósł się do Serie A, albo Bundesligi, to są dla niego odpowiednie klimaty. Jeśli zostanie, to nadal będzie kaleczył i Ferguson będzie go musiał opchnąć po nadchodzącym sezonie. Taka prawda, już nawet zwolennikom Bułgara kończą się argumenty.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:49 #64
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
Nie zebym sie znowu czepial :) ale kto wycenia tego Berbe na 18 baniek i z kat wogole wiadomo ze wloskie i niemieckie kluby sie nim interesuja?
Ja jestem zdania ze kazdy kto widzial jego gre nie moze byc zainteresowany jego pozyskaniem , to niemozliwe.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:35 #63
7owen7 pisze:
7owen7
właśnie w niemczech grał najlepiej moim zdaniem i wierzą że kupią "po promocyjnej cenie" i zacznie strzelać gole , tak jak sezonowcy chcący kupić Benzeme u nas.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:36 #62
hubercik994
hubercik994 pisze:
w skrócie niech wy.pierdala;D
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:27 #61
Klimaa
Klimaa pisze:
Berbatov nie odejdzie bo Ferguson nadal w niego wierzy i także jest to jedyny tego typu napastnik w klubie, więc ewentualna sprzedaż równałaby się z zakupem nowego napastnika a wiadomo jakie są dzisiaj ceny gdy prym wiedzie City i R.Madrid.. a poza tym.. 110tys funtów dla takiego klubu jak United nie jest niewiarygodną kwotą. Niech zaczną lepiej oszczędności od prezesów;d
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:25 #60
7owen7 pisze:
7owen7
w Fostera też tak wierzył że "O Jezu"...
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:29 #59
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
te 110 tys funtow tygodniowo to druga pensja w United. Ja wiem ze ty tyle wydajesz co dzien na sniadanie ale dla Manchesteru United to sporo ,zwlaszcza ze nawet Roo tyle nie dostaje...
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:38 #58
7owen7
7owen7 pisze:
Więc tak

nigdy nie byłem za Berbatovem, już nawet Owena wolałem albo Kiko "Maczete"
juz nawet w polskiej lidze więcej trafiali a oni zarabiaja 10x mniej niz on !
ludzie , zdejmijcie klapki z oczu - jak SAF mówił że foster zostaje i tak dalej - został?!
ODSZEDŁ! Więc nie możemy być niczego pewni.18 mln za niego to i tak dobrze
Pewnie zaraz napiszecie ze jak Berbatov odchodzi to Carrick też.
To prawda to nie był sezon Carricka ale zobaczymy na mistrzostwach co pokaże.
Ja dla niego jeszcze troche szacunku mam za poprzednie sezony.Bo nie potrzebował on Ronaldo i Teveza jak Berbatov ...
Zaraz mnie zminusujecie wiem ,ale zanim klikniesz w minus napisz dlaczego to robisz
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:12 #57
ercraft pisze:
ercraft
a ja Ci kur**wa dałem plus i nawet powiem dlaczego:
nieźle prawisz.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 21:45 #56
mefiu85
mefiu85 pisze:
Myślę, że sprzedaż Berby to bardzo dobre posunięcie. Gośc rozegrał 2 sezony na old trafford i śmiało można powiedzieć, że to 2 za słabe sezony w jego wykonaniu. Myślę, że to wystarczający okres czasu by zweryfikować przydatność Bułgara w MU i podjąć odpowiednie kroki. Sprzedaż Berby dobra, bo po prostu się u nas nie sprawdził i do tego dochodzi właśnie ten aspekt finansowy. Pozostaje pytanie czy któryś z naszych nowych napastników Hernandez i stary-nowy Diouff :P będą w stanie grać przynajmniej nie gorzej niż Berbatov. Bo nie łudziłbym się, że SAF kupi w tym sezonie jakąś gwiazdę za Berbę...
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:07 #55
talir pisze:
talir
komentarz miał być odp. do "pilsudczyk"...
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:14 #54
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Ej no ale 18 milionów za Berbatova to mimo wszystko trochę mało. On kosztował aż 30 i co 12 milionów w plecy?:( Nie można by mu zmniejszyć pensji do 80-90 tysięcy tygodniowo? Mnie się wydaje, że Berba się odrodzi w nastepnym sezonie i lepiej żeby został, bo możemy się przejechać podwójnie.
Ave Marszałek!
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:04 #53
talir pisze:
talir
Mało? Moim zdaniem to dużo, trzeba pamiętać, że Berbatov był wtedy młodszym zawodnikiem a teraz ma w metryce dwa lata więcej, a poza tym Ferguson przepłacił za niego już wtedy. Aczkolwiek obawiam się sprzedaży Berbatowa z jednego powodu... Mianowicie, nie ma gwarancji, że kogoś pozyskamy w zamian, może być tak że Berba odejdzie, a pieniążki za niego trafią do Glazerów.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:12 #52
7owen7 pisze:
7owen7
100 tygodniowo Kiedy Rooney ile ma?
co gra Roo a co Berbatov...
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:13 #51
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
a ty bys sie zgodzil zeby ci obnizyli wyplate? umowa jest podpisana i trzeba sie z niej wywiazac tyle
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:44 #50
fabianwow
fabianwow pisze:
[link usunięty]

nieeee !
:(
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 14:52 #49
Koryt pisze:
Koryt
mówiłem te frajerstwo z USA pości nas z torbami i nie ma co się dziwić ze od 2 lat nie ma żadnych znaczących transferów. No może po za Valencia bo jednak większość meczy dobrze grał tylko mało strzel, ale nie jest źle jak na 1 sezon
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 16:33 #48
EndlessNameless
Z tego co czytałem na devilpage pieniędzy za Fostera nie dostaniemy bo idą na spłatę długu^^. Mimo to ja też chciałbym zobaczyć jakiegoś nowego i dobrego bramkarza na OT. SAF już wie najlepiej kto by się sprawdził choć mi osobiście bardzo imponuję Akinva...eee no ten rusek z CSKA. VdV, fajny pomysł tylko ciągle w głowie mam jego sytuację sam na sam z Valdesem w meczu na SB i nie mogę tego z niej wyrzucić. Tak czy siak wzmocnienie raczej porządne ale to czy do nas trafi zależy od the Special One. I z tym Hernandezem; znowu musimy czekać z niecierpliwością na przyszłość by dowiedzieć się czy coś z niego będzie. I, stety niestety, na nic innego nie możemy liczyć bo jeśli do United trafi kolejny napastnik to będzie on pokroju Hernandeza. Benzemy(który jest moim zdaniem mocno przereklamowany) czy Aguero nie mamy co wypatrywać. Buźka:*
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 14:46 #47
EndlessNameless
PS. Pieniądze ze sprzedaży Berbatova również poszły by na ten dług. Może dlatego SAF go nie chcę sprzedawać:P
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 14:47 #46
Adam11 pisze:
Adam11
"PS. Pieniądze ze sprzedaży Berbatova również poszły by na ten dług. Może dlatego SAF go nie chcę sprzedawać:P" ------> hahahahaha bardzo słuszna uwaga! Plus dla Ciebie kolego!:-) Pozdrawiam!
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 14:50 #45
Kaczor5454
Kaczor5454 pisze:
Adam11, zgadzam się z Tobą w 100 % w kwestii dotyczącej ściągania napastników. Ostatnimi czasy, bardzo łatwo można się przejechać na takim transferze. Ibrahimovic, czy Huntelaar to te najbardziej znane przykłady wpadek transferowych. Niestety, obecnie ceny zawodników zostały tak wywindowane w górę, że bardzo trudno jest znaleźć kogoś, kto nie kosztuje 2 razy tyle co Rooney i jest od niego lepszy. Do tego dochodzi, właśnie to ryzyko, zawodnik może się nie sprawdzić i co potem ? Ferguon musi teraz bardzo ostrożnie stawiać kroki na rynku transferowym. Bo drugi przypadek takiego Berbatova, może mieć nieprzewidziane skutki w przyszłości.

Dzeko, czy Kun Aguero to przypadki tych najmłodszych i najbardziej obiecujących napastników, za niebotyczne sumy, które żądają od potencjalnych nabywców ich obecni pracodawcy. Osobiście nie jestem przekonany do żadnego z nich, głównym czynnikiem jest tutaj sugerowana cena transferu, 40 mln euro, 50 mln euro ??, żaden z nich nie pokazał poziomu choćby zbliżonego do tych kwot. Sir Alex dobrze robi, ze nie pcha się po te największe gwiazdeczki, europejskiej piłki.

Ściągając do klubu Hernandeza, muszę to przyznać zaskoczył mnie
tym transferem Ferguson. Wcześniej właściwie ten zawodnik był nieznany, chyba nie tylko mnie ale i większości fanów zgromadzonych tutaj na Devilpage. Na to co właściwie Hernandez potrafi musiałem czekać aż do meczów reprezentacji. Po obejrzeniu paru spotkań Meksyku, doszedłem do wniosku, że jest on bardzo obiecującym zawodnikiem. Jeżeli pokaże się z dobrej strony także na MŚ, może Rooney od nowego sezonu będzie mieć dobrego partnera w ataku.

Co do Berbatova.Gdy przychodził do MU myślałem, że będzie grać na takim poziomie jak w Tottenhamie a nawet lepszym. Pokładałem w nim ogromne nadzieje. No cóż, rzeczywistość okazała się z goła inna niż ta, która sobie wyobrażałem.Berbatov jako napastnik zawodzi/ nie pasuje mu styl gry MU, można wybrać sobie co się chce, ważne jest to, że bramek zdobywa mało, jak na te 31 mln euro. Fakt, na pozycji rozgrywającego radzi sobie lepiej. Podania i technikę ma na bardzo wysokim poziomie, tego mu nie można zarzucić. Co do samego pomysłu zrobienia z berby OP.Według mnie lepiej jest go sprzedać.Berba swoje lata ma, eksperyment zrobienia z niego OP potrwałby, powiedzmy połowę sezonu ( oczywiście przy bardzo regularnym wystawianiu go na tej pozycji), przy odpowiednio mniejszej częstotliwości, rok.Po tym roku/6 miesiącach, MU mogłoby liczyć na powrót na fotel mistrza, lub pochować nadzieje na zdobycie go już po pierwszych 6 miesiącach. Berbatov to według mnie zbyt duże ryzyko.Choć nie mówie, że nie sprawdziłby się.
Gdyby udało się go sprzedać za jakieś 15-18 mln, Ja bym tą ofertę rozważył.Do tych pieniędzy dołożył jakieś 7 mln ( zaplanowanego budżetu transferowego wynoszącego 25 mln) i starał się kupić VdV. Myślę, że obecnie na rynku transferowym nie ma lepszej oferty. Jest on doświadczony, w reprezentacji gra dobrze, w Realu też w tym sezonie grał dobrze (nawet lepiej od Kaki) a i kwota, jaka trzeba by zapłacić nie jest wygórowana. Jeżeli miałbym wybrać jakiegoś piłkarza, którego jestem pewien i jest on przynajmniej w teorii dostępny, to byłby nim właśnie Rafael.Scholes młody już nie jest, a VdV mógłby go zastąpić idealnie.
Wolę jego od Bebratova, nie ufam także Fergusonowi w sprawie bułgara, ściągnął go do United i się nie sprawdził.
Ok, na koniec zostawiam sobie swego rodzaju podsumowanie, tego kogo można kupić i kogo trzeba kupić w mojej opinii.
Według mnie, jak już wcześniej wspomniałem, dobrym transferem byłby VdV, do niego przydałby się napastnik. Przed meczami reprezentacji meksyku, myślałem, że Hernandez to piłka, jak reszta naszych młodych napastników, na za parę lat. Myślałem na ewentualnym ściągnięciem Benzemy, jednak meksykanin pokazał się z dobrej strony i jeżeli pokaże się z takiej samej na MŚ, jest za tym, aby od początku sezonu grał w ataku razem z Rooneyem, jak nie on, to kto ? Na koniec, przydałby się w United nowy bramkarz, Foster poszedł (przy okazji za niego trochę pieniędzy też wpłynie), Van der Sar pogra jeszcze ten sezon, potem może być z nim różnie.Czyli podsumowując podsumowanie, Berbatov na sprzedaż, za to kupić VdV i bramkarza.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 14:11 #44
Adam11 pisze:
Adam11
Niestety nie oglądam meczu ligii hiszpańskiej więc o grze VDV wiem mało. Widziałem jednak mecz Realu z Sevillą ten wygrany przez Królewskich po świetnej końcówce 3:2 i powiem Ci, że właśnie w tym meczu VDV zrobił na mnie duże wrażenie. Śmiem twierdzić, że był jednym z najlepszych piłkarzy na boisku. Sęk w tym, że nie wierzę w to, że SAF sprowadzi jakiegoś środkowego. On w moim odczuciu wierzy w takich piłkarzy jak Gibson - niestety! - wie, że ma jeszcze jeden sezon Scholesa wiec jest spokojny. Tym czasem bardzo potrzebujemy transferu na tą pozycję. Dlatego mimo, że VDV mógłby być dobrym rozwiązaniem to nie wierzę w ten transfer jak w żaden inny na tą pozycję. Jeśli jednak stałoby się tak, że VDV mógłby do nas przejść to faktycznie Berbie można wtedy podziękować.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 14:47 #43
whoracle pisze:
whoracle
"Dzeko, czy Kun Aguero to przypadki tych najmłodszych i najbardziej obiecujących napastników, za niebotyczne sumy, które żądają od potencjalnych nabywców ich obecni pracodawcy. Osobiście nie jestem przekonany do żadnego z nich, głównym czynnikiem jest tutaj sugerowana cena transferu, 40 mln euro, 50 mln euro ??, żaden z nich nie pokazał poziomu choćby zbliżonego do tych kwot"

żaden? co do kuna się nie spieram - w tym sezonie nie szalał, ale zerknij na osiągi Dzeko.

sezon 2008/2009 - 32 występy 26 bramek
sezon 2009/2010 - 34 występy 22 bramki

za Edina krzyczą tyle kasy, bo jest młody, ma genialne warunki fizyczne i sieka bramki jak na zawołanie... poza tym, całkiem prawdopodobne, że Wolfsburg przystałby na ofertę 30paru milionów...

za Berbatova LAT 26,27? daliśmy podobną sumę, pamiętasz? dało się? dało... zwróciło się? nie ee... może tego sAF obawia się najbardziej? boi się zaryDZYkować ^^"
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 15:01 #42
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Przy naszych długach, lepiej go zostawić, nie opłaca się nam go sprzedać. Jednak nie zmienia to faktu, że to kompletnie nie trafiony transfer..
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 14:11 #41
wladek22
wladek22 pisze:
Berbatow powinien zostac jest dobrym piłkarzem i pokaże na co go stać w przyszłym sezonie
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 14:04 #40
abut
abut pisze:
[link usunięty]
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 13:49 #39
podstawek
podstawek pisze:
Powinien odejść z klubu, bo jest zdecydowanie za słabym zawodnikiem jak na Manchester który co roku walczy o mistrzostwo... Jego poziom to co najwyżej tottenham... Pozdro kibice United !! glory glory
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 13:36 #38
Wojtek1357
Wojtek1357 pisze:
Berbatov jest dobrym piłkarzem lecz nie potrafi się wykazac mam nadzieję za bedzie lepiej gral w najblizszym sezonie :)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 13:32 #37
martin86
martin86 pisze:
SAf powiedział że Berba nie odejdzie z klubu niestety
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 13:26 #36
Adam11
Adam11 pisze:
Ech ten Dymitar... Mimo, iż według mnie w ostatnim sezonie najzwyczajniej w świecie zawiódł całą drużynę - głównie dlatego, że zmarnował wiele sytuacji bramkowych. Został kupiony za 30 baniek. Teraz sprzedamy go max za 20 - chociaż w to nawet nie wierzę. Z tego względu uważam, że Ferguson dobrze robi, że nie chce go sprzedać, bo byłaby to strata pięniędzy + strata zawodnika. Oczywiście ktoś może powiedzieć, że za 15 czy 20 mln można sprowadzić zawodnika albo dołożyć jeszcze z 25 (które ponoć co rocznie United będzie mogło wydać na transfery) i zakupić klasowego gracza.
Problem w tym, że jak już kiedyś na tej stronie ktoś mądrze napisał grono rasowych snajperów w Europie jest wbrew pozorom wcale nie tak szerokie jakby mogło się zdawać. Ponadto większość z nich ma podpisane solidne kontraky ze swoimi klubami i przejście wielu z nich graniczy wręcz z cudem.
Pozostają jeszcze tzw "napastnicy dobrze zapowiadający się" - jednego z nich kupiliśmy (Chicharito), oraz zawodnicy, kórzy mają wysokie umiejętności, których nie sa w stanie zaprezentować klubie, w którym aktualnie grają - nawiasem mówiąc jak popatrzy się teraz na "prasę" takiego zawodnika jak Milito można śmiało powiedzieć, że przynajmniej na chwilę dołączył do grona tych zawodników, o którym wspominałem na samym początku (czyli klasowi zawodnicy z najwyższej półki). Mimo to uważam, że Inter dużo ryzykował sprowadzając piłkarza, który w opinii wielu „ekspertów” był zawodnikiem, który go kariera powili zmierza ku końcowi. Aż tu nagle…. Interowi można pogratulować takiego ruchu, ale nie zmienia to faktu, że niezwykle rzadko coś takie się zdarza. Ja bym nie chciał, żeby SAF teraz tak ryzykował – wystarczy mi jak „ryzykuje” sprowadzając do klubu zawodników z grupy „dobrze zapowiadających się”. Nie znaczy to, że nie popieram polityki sprowadzania młodych graczy. Sęk w tym, że nie zgadzam się z tym, że ma ona być jedynym rozwiązaniem. Potrzebujemy gracza takiego jak Valencia, który zacznie grać z marszu.
Wracając jednak do tego co pisałem wcześniej – obecnie transfer dobrego napastnika, na którym będzie spoczywała odpowiedzialność zdobywania bramek jest niezwykle trudno. Wystarczy spojrzeć na transfer takiego zawodnika jak Ibrahimović do Barcelony. Oczywiście Ibra swoje w Barcie zrobił. Często zaskakiwał. Ale w porównaniu do tego co grał w Interze to jest dla mnie transferowym niewypałem przynajmniej tak dużym jak Berbatov ( a patrząc na całą otoczkę transferu do Barcy –czyli ponad 40 baniek oraz oddanie gracza, który potrafił ustrzelić 29 bramek w sezonie + te ważne w finale LM jakim był Eto śmiem twierdzić , że Barca wyszła na tym jeszcze gorzej niż Manchester na Berabtovie). Więc sprowadzenie świetnego gracza z pierwszej grupy zawodników czyli tych najbardziej klasowych też wiąże się z pewnym ryzykiem. Nie ma tak, że jakiś Villa czy inny grajek jest 100% panaceum na deficyt bramek.
Podsumowując to wszystko mimo, że Berbatov mnie sakramencko zawiódł (a przyznam, że jestem fanem tego gracza) uważam, że powinien zostać. Ale co dalej? Według mnie Ferguson mógłby spróbować wystawić go w kilku meczach może już podczas meczy w USA jako rozgrywającego. Była już o tym kiedyś mowa. Ja nadal uważam, że to może mieć sens. Berba ma świetny przegląd pola i potrafi świetnie przerzucać piłkę z jednej flanki na drugą i to często co tak, że adresatowi podania piłka „przylepia się do buta”. Do tego potrafi świetnie rozdawać prostopadłe podania – przede wszystkim nie boi się tego robić.
Dla mnie to jest chyba jedyne wyjście. Bo jeśli on nadal będzie grał jako napastnik to w następnym sezonie możemy umoczyć jeszcze bardziej, a tak kto wie może nagle zyskalibyśmy rozgrywającego… Wtedy też nie musiałby dużo biegać:-) Przypominam, że taki Scholes również zaczynał jako napastnik. W momencie kiedy zmienił pozycję mógł nie tylko stać się w moim odczuciu jednym z najlepszych środkowych jaki chodził po tej ziemi, ale i mógł wykorzystywać doświadczenie jakie zdobył w napadzie i zdobywać właściwie do dziś ważne bramki dla United. Może to byłoby wyjście dla Berby…
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 12:31 #35
ercraft pisze:
ercraft
a ja CI tylko przypominam, że rozgrywający też musi sporo biegać poza dogrywaniem, wracać się, wspomagać linię obrony.. dziękuję - wykluczamy tego pana z tej pozycji.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 13:16 #34
PrzemekGucio
PrzemekGucio pisze:
Ludzie ! Kupiliśmy go za 35 mln. A teraz jest wyceniany na 18 mln! Nie opłaca się go sprzedawać ! Zobaczycie co bedzie wyprawiał w przyszłym sezonie od razu jego cena podskoczy, i dopiero wtedy sie go sprzeda. Jednak ja jestem za tym zeby został, każdy ma gorsze sezony .
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 12:29 #33
whoracle pisze:
whoracle
na 2 sezony w United... IMO, nic wielkiego nie pokazał.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 12:53 #32
ercraft pisze:
ercraft
karmić go za darmo też się raczej nie opłaca...
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 13:14 #31
bideMU
bideMU pisze:
w sumie sprzedac go mamy 25 mln dodajemy 18 jest 43 kupjemu dzeko za 30 mln zostaje 13 za te 13 kupic jakiegos kreatywnego taniego rozgrywajacego;]
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 11:23 #30
v93 pisze:
v93
Władze Wolfsburgu cieszyli się, że nikt nie dał za Dżeko 40mln, które miał zapisane w klauzuli, więc za tyle raczej go nie wyciągną.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 11:29 #29
b90 pisze:
b90
drewno za drewno i jeszcze stracimy na tym 5mln. Sądzę że Berba też by w Bundeslidze strzelał, a myślicie że Dżeko to co? koleś potrafi nie trafić do bramki z metra. Wiem bo oglądam Bundesligę już 2 lata, w każdej kolejce po 2-3 mecze + skróty wszystkich spotkań, żeby ktoś mi zaraz nie wyskoczył że nie widziałem jak gra Dżeko haha. Na miejscu Dżeko bym został tam gdzie jest, jak miał odejść to z godnością po udanym sezonie przed rokiem, a nie teraz.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 11:38 #28
Koryt
Koryt pisze:
Na Onecie jest info ze MU ma już ponad miliard zadłużenia jak tak dalej pójdzie to będzie bankructwo. Na transfery nie liczę bo nie mamy kasy :/
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 11:07 #27
anuula91
anuula91 pisze:
sprzedaz Berbatova bedzie wedlug mnie duzym bledem...wiem ze 3/4 osob tutaj sie ze mna nie zgadza ale ja nie trace wiary :)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 11:04 #26
whoracle pisze:
whoracle
ja straciłem...

pierwszy sezon 14 bramek (wg niektórych źródeł 13)
drugi sezon 12 bramek

tendencja spadkowa, a zatem jaki byłby sezon numer 3? Wychodzi na to, że gorszy...
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 12:56 #25
v93
v93 pisze:
Ja liczę na transfer Dżeko lub Suareza, jednak szanse na transfer któregoś z nich są praktycznie zerowe, więc mam nadzieję, że Berbatow zostanie na kolejny sezon, może jak dadzą mu jeszcze jedną szanse to się obudzi jak Nani i zacznie coś grać. Zamiast niego na pierwszym miejscu powinni sprzedać Carricka i oby z Toure to nie plotka, chociaż kibice Chelsea, United, City - wszyscy są przekonani, że to do nich przejdzie. Jest jeszcze VDV ale pewnie Mourinho go nie będzie chciał sprzedawać.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 10:59 #24
Mailo
Mailo pisze:
Owen 9 bramek we wszystkich rozgrywkach,a Berba 12 bramek we wszystkich rozgrywkach.Owen był dostępny przez 33 spotkania Berba troche więcej jakies 40 do 45 ... więc dzieciaczki nie płaczcie bo United miało dobry Sezon a co do Berbatova to pokładam w nim nadzieje i wiem że jest nam potrzebny... forever United...!
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 10:58 #23
whoracle pisze:
whoracle
Berba 12 bramek ONLY w BPL - nie zapominaj...

poza tym...

Owen - 1096 minut - 9 bramek
Berbatov - 2654 minut - 12 bramek

Bez komentarza.

Jak da radę wyciągnąć Dzeko, to bd wielce szczęśliwy - a w takim wypadku Berba OUT!
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 12:32 #22
kikson
kikson pisze:
Myślę, że Berbatov nie zostanie sprzedany i mimo wszystko dostanie kolejną szansę w przyszłym sezonie. Ferguson jest trenerem wybitnym, który dysponuje jedną cechą charakterystyczną: nienawidzi przyznawać się do błędu, a sprzedaż Berbatova byłaby niczym innym jak tylko przyznaniem się do błędu.
Co do samego Bułgara... ja mam o nim mieszane zdanie. Na pewno nie należę do osób, które chcą się go za wszelką cenę pozbyć. Nie wierzę też w to, że nagle stracił talent... myślę, że jest to kwestia jego odporności psychicznej i ogromnej presji jaka na nim ciążyła zwłaszcza podczas kontuzji Rooneya. Być może jeżeli będzie na nią mniej wystawiony i w drużynie pojawi się ktoś kto oprócz niego odciąży Rooneya Bułgar się ocknie. Dałbym mu jeszcze jedną szansę. A jeżeli odejdzie nadal będę mu kibicować w innym klubie.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 10:42 #21
cris342
cris342 pisze:
możemy wydać 25 mln no tam plus minus sprzedamy berbe za jakieś 18mln bayern jak 4 kluby chcą go mieć to napewno bedą dawały coraz większe oferty no i mamy około 40 mln na transfery a młodzi beda mieli wieksza szanse do gry
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 09:44 #20
pablomu
pablomu pisze:
Brać go, jest okazja. Niemcy, Włosi bierzcie go !!
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 09:15 #19
Lil
Lil pisze:
Szczerze mówiąc, nie wiedziałem, że Bułgar ma kontrakt niższy od Rooneya o jedyne 20 tyś. tygodniowo...
Trochę jednak za dużo jak na piłkarza, który pod presją kibiców i mediów nie może się przełamać przez bramkarza rywali w ostatnich 4 meczach sezonu.
Wydaje mi się, że się zasiedział...
Jeżeli była by możliwość wymiany Berbatova (bez dopłaty) za Huntelaar'a (AC Milan), Berbatov + 5 mln euro za Diego (Juventus Turyn), bądź Berba za Rikiticia + 5-7 mln euro (S04), lub Lahm (przyszłościowo) + L.Toni (na 2 sezony, póki młodzi się nie ograją) (Bayern M.)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 09:12 #18
whoracle pisze:
whoracle
Lil,

marzy mi się wymiana na linii United - Wolfsburg ^^"

Berba + kasa = Edin Dzeko

Napad - Roo, Dzeko - wyglądałby bajecznie. Dodatkowo, patrząc na statystyki... powinien być DIABELNIE skuteczny ^^"
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 12:41 #17
Koryt pisze:
Koryt
Nie widzę nic w tym bajecznego
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 16:30 #16
Lil pisze:
Lil
Szczerze to chciał bym najbardziej Lahm'a i Toniego.
Od Toniego młodzież mogła by się sporo nauczyć, a on jeszcze przez 2-3 lata postrzela, a że umie to wiadomo i warunki na PL ma.
A, że do obrony często nie wraca.... a Berba wraca?

A Lahm - prawa strona obrony, lewa strona obrony, może i na pomoc by go SAF mógł puszczać. (A Neville już nie da rady grać 30 spotkań na poziomie, a Rafael za mało doświadczony....)

Ale to moje ''chciał bym'', choć wiadomo, że większe prawdopodobieństwo ma transfer Messiego do Realu.... a może i nie? ^^
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 17:32 #15
whoracle pisze:
whoracle
Koryt,

ja widzę :P

Dzeko:

sezon 2008/2009 - 26 bramek
sezon 2009/2010 - 22 bramki

Roo:

sezon 2008/2009 - 16 bramek
sezon 2009/2010 - 34 bramki

gdyby obaj grali w napadzie...
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 20:24 #14
whoracle pisze:
whoracle
Lil,

dla mnie Toni, to nie ta klasa...

co do Lahm'a - tutaj się zgadzam, świetny SB, ale wolałbym żeby Rafael i Fabio ogrywali się w pierwszej 11stce :P
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 20:28 #13
Lil pisze:
Lil
@whoracle

Nie no wiadomo, że tzw. tylne skrzydła mogły by należeć do braci, ale jak Rafael mógł by jeszcze sobie poradzić w meczach na szczycie, jeżeli w Lidze nabierze ogrania, tak Fabio ma ciężki orzech do zgryzienia, gdyż Evra jest na fali, miał świetny sezon i wydaje się, że wcześniej niż za 3 lata nie zobaczymy go na ławce rezerwowych, dlatego Fabio, może nie przebić się do podstawowego składu, a szkoda by było go marnować.
Oczywiście może grać na zmianę, aby odciążać francuza, ale to nie to samo co gra w podstawie.

Dla mnie osobiście, Fabio, żeby zaistnieć powinien starać się grać na środkowego obrońcę, oraz na lewym. Coś al'a O'Shea - taki ''uniwersalny żołnierz'', choć jak go oglądam, to więcej ma do zaoferowania w ofensywie niż w defensywie, ale czy to źle? Jak na obrońcę średnio, ale kto powiedział, że Fabio nie będzie mógł grać na lewym skrzydle...

A Toni - no, klasa może nie ta, ale na arenie międzynarodowej się sprawdza, a zależało by na zawodniku, który nie zawiedzie w ważnych meczach.
jak dla mnie, mógł by strzelać i 10 goli w sezonie, ale żeby te gole padały w meczach np. z CFC gdy jest 2:1, z Suderlandem gdy jest 2:2, z Bayernem gdy jest 2:1 i 3:2.... no może nie ma co aż tak obwiniać Berby, ale nogi dostawić nie umie, a Toni... przyszłością United by nie był, ale można by było na niego liczyć, a za rok, może dwa wydaje mi się, że będziemy oglądać Wayne'a w napadzie z Hernandezem, bądź Federico, lub innym ''wschodzącym talentem''.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 00:57 #12
whoracle pisze:
whoracle
@ Lil

Rafael i Fabio mogą wymieniać się na pozycji prawego bocznego i ewentualnie Fabio może stanowić alternatywę pod nieobecność Pata - tak bym to widział.

Na środkowego mógłby "przerobić się" De Laet, bo primo - już tam grywał, secundo - ma odpowiednie warunki fizyczne (wzrost), a jak coś, to zawsze można go przesunąć na bok obrony i sobie poradzi ^^"

No i nie mogę się jakoś do Toniego przekonać... no nie widzę go w United. Taki transfer na szkodę dla klubu i samego zawodnika. Jak miałby trafiać min. 10krotnie w lidze, to takiego zawodnika już mamy... nawet dwóch, po co kolejny?

Lepiej już teraz dać młodziakom szansę na grę w pierwszej 11stce. Nie stać nas na transfery? Niech się młodzież wykazuje, a sporo jej mamy na OT.
» Wtorek, 08 czerwca 2010, 16:03 #11
Koryt
Koryt pisze:
Jeżeli za Berbe nie przyjdzie jakiś klasowy i znany w świecie football'u napastnik to ja wole aby on został mimo ze nie jestem fanem jego gry.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 08:50 #10
ercraft
ercraft pisze:
wiecie już kto tu się zaraz będzie napinał jak struna w pianinie??:D
ja wiem..
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 08:34 #9
Elninio
Elninio pisze:
Jasne ze tak i w waznych meczach nie strzelal niech idzie i kto kolwiek go chce moze odzyskamy troszke kasy
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 08:25 #8
rooneyfan
rooneyfan pisze:
Nie wiem czemu każdy mówi że ma nieudany sezon. 12 bramek to nie mało gdy nie gra się we wszystkich spotkaniach. Ja bym go jeszcze zostawił.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 08:13 #7
wuj33k pisze:
wuj33k
z takim dorobkiem to w polskiej lidze może i dobry sezon, ale nie w angielskiej i nie zawodnik który kosztował blisko 40mln.
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 08:18 #6
kalek pisze:
kalek
Wuj 33k on nie kosztowal 40 tylko 30mln(moze troche ponad) ale nie 40
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 08:57 #5
Lil pisze:
Lil
Berbatov brutto kosztował Manchester 30 mln funtów ( jednak funt w stosunku do euro stał dosyć dobrze i w euro cena wachała się między 46-46,5 mln euro.)
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 09:00 #4
whoracle pisze:
whoracle
Jak na 2654 minuty na boisku - 12 bramek, to ubogi dorobek.

Nie wspomnę setek, które Berbatov maścił na potęgę...
» Poniedziałek, 07 czerwca 2010, 12:45 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY