AKTUALNOŚCI

Berbatow: Moja przyszłość to United

Data 18 maja 2010, 13:40 Mathe0, Daily Mail
Berbatow: Moja przyszłość to United
» Dymitar Berbatow nie zamierza w najbliższym czasie zmieniać otoczenia
Czytaj więcej:
» Dymitar Berbatow
A A A
Dymitar Berbatow jest w klubie swoich marzeń i nie zamierza z niego odchodzić. Bułgar ma również dość pytań na temat swojej przyszłości w Manchesterze United.

Berbatow nie ma za sobą udanego sezonu. W Premier League zdobył zaledwie dwanaście bramek i w swoim drugim roku pobytu na Old Trafford nie zdołał do siebie przekonać większości kibiców „Czerwonych Diabłów”.

– Moim celem jest pozostanie w Manchesterze United, najlepszej drużynie świata. Chcę wypełnić mój kontrakt – mówi Berbatow.

– Wiem, że mam wystarczające umiejętności, aby tego dokonać. Dołączając do Manchesteru United osiągnąłem wszystko czego chciałem.

– Chciałbym zapytać, dlaczego co drugie pytanie kierowane do mnie dotyczy moich planów na przyszłość. Zastanawiam się, dlaczego media nie życzą mi powodzenia, tylko pytają gdzie się wybieram – dodaje Bułgar.
» Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa
Dymitar Berbatow przeniesie się do ...
» Berbatow: Mój czas w United dobiega końca Berbatow: Mój czas w United dobiega końca
Dymitar Berbatow latem odejdzie z M...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...



Poprzedni news:
Godziny dzielą Fostera od opuszczenia Old Trafford
Następny news:
Pierwszy kontrakt podpisany

Komentarze (54)


Fnatic101
Fnatic101 pisze:
bo jestes cienki i tyle. ja bym go wypieprzyl na zbity pysk
» Poniedziałek, 24 maja 2010, 16:32 #54
olszak93
olszak93 pisze:
LUIS SUAREZ NASZA NADZIEJA BERBE MOZE DO BIRMINGHAM WEZMA RAZEM Z FOSTEREM XD
» Czwartek, 20 maja 2010, 10:24 #53
etcan123
etcan123 pisze:
niech odejdzie nie lubię go strasznie
» Środa, 19 maja 2010, 14:14 #52
pumbiks17
pumbiks17 pisze:
Gorcouff lub Silva albo Aguero lub Suarez tyle w temacie !!
» Wtorek, 18 maja 2010, 21:38 #51
devils18
devils18 pisze:
Niech zostanie jeszcze na jeden sezon źle nie gra tylko mógłby częściej trafiać do siatki. Powinien jednak Sir Alex kupić jakiegoś napastnika moje propozycje to: Higuain, Benzema lub Aguero. Wogóle to chciałbym, żeby w następnym sezonie lista napastników wyglądała tak: Rooney, Berbatov, Owen i Diouf i któryś z wyżej przeze mnie wymienionych. A tacy napastnicy jak Welbeck, Macheda i Hernandez powinni zostać wypożyczeni do słabszych klubów Premier League i się ogrywać.
» Wtorek, 18 maja 2010, 20:26 #50
kkkamil
kkkamil pisze:
Twoja przyszłość to United, :) nom WEST HAM
» Wtorek, 18 maja 2010, 19:56 #49
Lil
Lil pisze:
Odnośnie przyszłości Berbatova to nie chciał bym mu źle życzyć, a nawet chciał bym aby się "rozstrzelał" w United i był jeszcze bardziej produktywny.

A co do pytań mediów....
Osobiście pracuje w takim miejscu, gdzie mam z mediami (głównie telewizją i prasą) spory kontakt i pewnego dnia gdy jeden z kolegów opowiadał o milionowych inwestycjach na naszym rejonie, redaktor TVN odparł : '' To zadzwońcie jak się będą sypać"... później dodając, że w mediach liczą się tylko złe informacje (jak np. na czasie : powódź).

Więc to, że Berba będzie powtarzał, że kocha United itd, to nikogo (w mediach) nie interesuje, ich kręcą odejścia, kłutnie, wszystko co nakręci ludzi by ICH słuchać i czytać...
» Wtorek, 18 maja 2010, 19:42 #48
whoracle pisze:
whoracle
a propos mediów, to żadna nowość Lil. Przede wszystkim wstrząs dla mas ^^"
» Wtorek, 18 maja 2010, 19:50 #47
Polipek32
Polipek32 pisze:
Szkoda, fajnie by było jakbyśmy mieli kogoś dobrego w ataku. 12 bramek w sezonie i ponad połowa ze "słabszymi drużynami" nie robi na mnie wrażenia. Pewnie wielu z Was się zdziwi albo mnie skrytykuje ale najlepszym partnerem dla Roo był Carlitos Tevez :) Pozdrawiam
» Wtorek, 18 maja 2010, 19:36 #46
kont666
kont666 pisze:
Berbatov - Twoja przyszłość to tartak
» Wtorek, 18 maja 2010, 18:50 #45
slscls
slscls pisze:
Berbatov wg mnie bylby niezłym rozgrywającym. Oczywiście nie od razu, ale ma swietny przeglad pola i umie jednym podaniem zmylic obrone. Brakuje mu troche waleczności, ale przycisnąlby go Sir Alex na treningu i moze cos by z tego bylo. Uwielbiam jego asysty i niekonwencjonalne podania. Umie tez niezle przytrzymac pilke i bardzo ciężko mu ją odebrać.
» Wtorek, 18 maja 2010, 18:09 #44
martin86
martin86 pisze:
iz nów człowiek będzie musiał się nerwowac jak Berba bedzie marnował okazje i jego lenistwo na boisku czy on niedba o psychiczne zdrowie kibiców
» Wtorek, 18 maja 2010, 17:47 #43
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Jeśli ma siedzieć na ławie to spoko może zostać bo nie wierze ze nagle sie odrodzi w nastepnym sezonie, co nie zmienia faktu ze nie darze go sympatią i to sie nie zmieni nawet jesli zacznie strzelac po 20 goli na sezon :)
On dostal niewiarygodna szanse od losu - grac dla Manchesteru United!
Takiej szansy sie nie marnuje! A on zmarnowal! Zreszta nie on jeden bo sporo bylo takich niestety...
Myslicie ze ludzie pamietaja napastnikow z asyst?? Matematycy typu aftertheburial itd. moze tak.
Ale 90 % kibicow za 5 lat nie bedzie pamietac ze ktos taki gral w MU, strzelil jakies tam bramki ale ze slabymi rywalami przewaznie. A jak by mu przyszlo zagrac mecz w LM z Barcelona czy innym wielkim klubem jako osamotniony napastnik to dalby sobie rade? Watpliwe...
I nie sadze ze w pomocy byloby z nim lepiej, bo pomocnik musi byc szybki i zwinny i na tym lepiej skonczyc rozmyslanie o przesunieciu go do pomocy.


ercraft

On raczej nie wie dlaczego go o to pytają, On sie dopiero skapnie jak go wystawia na liste transferowa.
» Wtorek, 18 maja 2010, 17:45 #42
bideMU
bideMU pisze:
dalej sie ludzicie ze zacznie cos grac?? bo ja ie!! i mam dosyc jego gry
» Wtorek, 18 maja 2010, 17:38 #41
Michal88
Michal88 pisze:
z calym szacunkiem dla Dymitara ma technike umie przytrzymac i madrze rozegrac pilke ale jego rola to zdobywanie bramek i z tego jest glownie rozliczany a wydaje mi sie ze blugar ma bardzo duza srednia w niewykorzystywaniu stu procentowych okazji mial 2 sezony zeby udowodnic swoja wartosc jesli odejdzie bedzie dobrze a jesli nie to tez bedzie dobrze ale mam nadzieje ze sir Alex w nastepnym sezonie bedzie stawial na atak Rooney Hernandez lub Rooney Macheda ewentualnie Wayne i jakis nowy gracz o ile SAF zdecyduje sie na zakup nowego atakera VIVA UNITED
» Wtorek, 18 maja 2010, 16:57 #40
Fenek
Fenek pisze:
Mam nadzieję że w przyszłym roku Berba udowodni na co go stać i zamknie usta krytykom którzy na piłce raczej się nie znają ale uważają się za wielkich znawców z ogromnym doświadczeniem. Wiele można zarzucić Berbie ale i wiele można w nim wychwalać. Oby w przyszłym sezonie jego wady zostały przyćmione zaletami.
» Wtorek, 18 maja 2010, 16:51 #39
ercraft pisze:
ercraft
ja tam w cyferkach grzebać nie lubię - to twoja fobia, ale jestem święcie przekonany że gdyby ktokolwiek zechciał przy tym pogrzebać to znalazłoby się co najmniej kilku - jeśli nie kilkunastu.
» Wtorek, 18 maja 2010, 16:53 #38
Kingus661
Kingus661 pisze:
I znów widać tu "super" fanów Czerwonych Diabłów którzy ciągle go obrażają,przepraszam bardzo nie rozumiem co on wam takiego zrobił strasznego że tak po nim jeździcie nie był to jego najlepszy sezon co jednak nie oznacza że można go tak nagminnie obrażać a założę się że gdybyście go zobaczyli na żywo to zachwycalibyście się przez kilka miesięcy że widzieliście taką gwiazdę United...
No cóż szczerze nie rozumiem takiego zachowania ja rozumiem że niektóre sytuacje w których się nie spisywał można było się zdenerwować ale bez przesady żeby od razu w kółko mówić że Fergi powinien go jak najszybciej sprzedać. Czasem to mam wrażenie że najchętniej to wysprzedalibyście połowę piłkarzy z Manchesteru i kupili wszystkie gwiazdeczki sezonów.
I zrobili z United nie wiem co ... Chciałabym żeby w sezonie 10/11 Berba się postarał i pokazał wszystkim niedowiarkom !
» Wtorek, 18 maja 2010, 16:04 #37
Fenek pisze:
Fenek
Dokładnie szacun dla Ciebie w końcu kibic a nie pseudo fan. Chociaż osobiście nie jestem wielkim zwolennikiem Berby to drażni mnie że wszyscy po nim jadą, część z was nawet pewnie meczy nie ogląda a inni oglądają skróty bramek, ale prawie wszyscy stękają że Berba to drewno itp.

Szacun i pozdro dla prawdziwych kibiców i fanów ManUtd !!
» Wtorek, 18 maja 2010, 16:57 #36
whoracle pisze:
whoracle
Nikogo nie obrażamy, oceniamy i mówimy o tym co widzimy.

Na "argumenty" odpowiadamy konkretnymi argumentami, tyle.

Dzielicie nas na tych prawdziwych i pseudo fanów United tylko dlatego, że ktoś nie darzy sympatią jednego zawodnika? Śmiech na sali.

Rozumiem, że jak ktoś wielbił CR7, to po jego przenosinach na Santiago Bernabeu powinien zacząć sympatyzować z Los Blancos? ...idąc waszym tokiem myślenia.
» Wtorek, 18 maja 2010, 17:36 #35
whoracle pisze:
whoracle
...i tutaj nawet nie chodzi, o samo lubienie, czy nie lubienie danego zawodnika, bo nie mam nic do tego jakim Berbatov jest człowiekiem poza boiskiem. Ja mam do niego pretensje za to, co pokazuje na boisku. Pojmijcie to...
» Wtorek, 18 maja 2010, 17:38 #34
lechiacci25
lechiacci25 pisze:
To jeszcze sie dziwi, czemu dziennikarze sie pytaja gdzie sie wybiera? Ja osobiscie nie chce go ogladac w przyszlym sezonie. Wkurze sie jesli Hernandez bedzie siedzial na lawce a ten Bulgar latal i niszczyl dogodne sytuacje dla United. Ten Meksykanin mam nadzieje ze po to przejdzie do United by grac a nie grzac lawe. Jest repr. Meksyku a tym samym Sir Alex ma dawac mu jak najwiecej szans na gre, bo chce by chlopak sie rozwijal i wzmocnil swoimi wyrobionymi umietnosciami w Manchesterze kiedys atak swej reprezentacji, choc teraz nie mam zamiaru mu czegos zarzucac bo ostatnio sie dobrze sprawuje. Berbatov to gosc jak dla mnie spisany na straty. Nawet nie jest juz reprezentantem. Na co nam taki gracz, ktoremu biegac sie nie chce, a wszystkie potrafi potrafi tylko zepsuc, bo nie potrafi grac normalnie glowa jak przystalo na napastnika, a nodze juz nie wspomne. Jedyna jego zaleta jest tylko zastawianie pilki i podania. Strzaly ten gosc powinien zostawic komus innemu. To glownie przez niego United utracilo mistrzostwo, bo z Blackburn mogl sie wpisac na liste strzelcow i potem byloby zupelnie inaczej, ale nie ma co sie przejmowac minionym sezonem tylko patrzec w przyszlosc. Moj atak na nowy sezon to Rooney- Hernandez lub Rooney i ktos kogo Ferguson jeszcze kupi, jezeli wogole kupi. Bulgar jest dla mnie na straconej pozycji i jesli grac, niech to robi w rezerwach.
» Wtorek, 18 maja 2010, 16:03 #33
MrKubinho
MrKubinho pisze:
A ja powiem tak Berbatow powodzenia :)
» Wtorek, 18 maja 2010, 15:42 #32
crimer
crimer pisze:
welllone
masz racje , bo reszta tak pi....... że szkoda czytać .
» Wtorek, 18 maja 2010, 15:15 #31
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Jak chce niech zostaje..., ale i tak potrzeba nam napastnika.
» Wtorek, 18 maja 2010, 15:03 #30
welllone
welllone pisze:
Każdy w zespole chciałby mieć parę genialnych napastników którzy rozumieją się bez słów i każdy z nich jest w stanie nasiekać 30 bramek w lidze na sezon. Niestety trudno teraz o takich piłkarzy. Berbatov na tle innych napastników nie wypada wcale najgorzej. 12 trafień i chyba drugie tyle asyst. Patrząc na tabelkę strzelców PL powiem tak przydałby się jeszcze jeden bramkostrzelny piłkarz. Niekoniecznie w ataku, może być ofensywny pomocnik jak np. Lampard. Ponad 30 bramek Rooney, 12 Berba + 15 kogoś i też byłoby ok. W tym sezonie tacy piłkarze jak Park, Nani, Carrick czy Fletcher też nie strzelali zbyt wiele bramek. Stary wyjadaka Rudy ma 7 trafień co jak na niego jest dobrym rezultatem, pierwszy sezon Valenci też był obiecujący bo ponad 8 trafień zaliczył. W tym sezonie zemściły się niewykorzystane sytuacje. Również te które miał Berbatov ale szukanie kozła ofiarnego nie jest najlepsze. Bo reszta naszych piłkarzy nie uraczyła nas zbyt wieloma bramkami w tym sezonie w porównaniu do np. piłkarzy Chelsea. Fakt samych bramek padła rekordowa ilość ale chciałbym zauważyć, że nikt regularnie nie trafiał poza Rooneyem u nas. W pierwszej połowie sezonu wydawało mi się jakby większość bramek była wymęczona i po prostu komuś udało się trafić.
» Wtorek, 18 maja 2010, 15:00 #29
whoracle pisze:
whoracle
Pozwolisz, że przytoczę moją niedawną wypowiedź.

(...) Berbatov w sezonie 08/09 na 31 spotkań zaliczył 9 trafień w lidze, natomiast w CL na 9 spotkań trafił 4-krotnie, w tym 2x z Aalborgiem...

w sezonie 09/10, który już za nami, zagrał w 33 spotkaniach, gdzie 24x zaczynał w podstawie, a 9-krotnie był zmiennikiem - strzelił 12 bramek...

nie powiesz mi chyba, że nie spodziewałeś się znacznie większego wkładu w siłę rażenia po jego przenosinach z Londynu? (...)

jakby na temat nie patrzeć, głównym zadaniem napastnika jest zdobywanie bramek i to z tego jest przede wszystkim rozliczany.

To, że pomocnicy mogą pochwalić się gorszą zdobyczą bramkową mnie nie dziwi, mają inne zadania na boisku. Zestawienie osiągów Berbatova, z tymi Naniego, Parka, Carricka czy Fletcha, jest co najmniej nie trafnym porównaniem.
» Wtorek, 18 maja 2010, 15:46 #28
leito276 pisze:
leito276
whoracle, ja osobiście bardzo lubię Berbatova i fakt faktem go bronie. Ale masz rację. Na 33 występy sądzę, że satysfakcjonującą ilością było by 18 bramek a nie "marne" 12. Jednak nie możesz mi powiedzieć, że poza paroma nieudanymi spotkaniami Berbatov grał źle? Cóż... Moim zdaniem Berbatov NIE MOŻE grać jako osamotniony napastnik bo to nie jego żywioł. Nie wychodzi mu to tak jak byśmy chcieli. Jednak jak gra w ataku także Roo to ten duet jest zabójczy. Dimitar zawsze jest cofnięty i dzięki temu, że ma niesamowity przegląd pola posyła genialne piłki.
Sądzę, że Berbatov powinien grać jako ofensywny środkowy pomocnik a nie wysunięty napastnik bo to właśnie tam sprawuje się najlepiej :)
Pozdrawiam prawdziwych fanów Czerwonych Diabłów :)
» Wtorek, 18 maja 2010, 16:19 #27
whoracle pisze:
whoracle
leito276,

"HALF the people might like me, the other half might not, but throughout my life I've had high expectations for myself so I just try to make the non-believers into believers." - wypowiedź Berbatova z lutego 2009 roku.

Dwa sezony i nadal mnie nie przekonał. Rozumiem, że Ciebie w pełni satysfakcjonuje postawa Bułgara na OT.

"Na 33 występy sądzę, że satysfakcjonującą ilością było by 18 bramek a nie "marne" 12" - o kochana ironio ^^"

Musisz przyznać, że biorąc pod uwagę wszystkie okazje, jakie zmarnował w tym sezonie, 12 trafień, to zaiste marny wynik - a przecież, było nie było, to napastnik.

"Jednak nie możesz mi powiedzieć, że poza paroma nieudanymi spotkaniami Berbatov grał źle?"

Paroma nieudanymi? Myślisz, że prowadziłbym ten spór, gdyby chodziło o dwa, trzy spotkania? On się zwyczajnie nie sprawdza, nie może się odnaleźć, a ten tasiemiec trwa blisko dwa lata.

Nie będę się podniecał jego bajecznymi zagraniami, czy kiwkami, dopóty dopóki nie będą przynosiły wymiernej/realnej korzyści dla zespołu.

Co do,

"Jednak jak gra w ataku także Roo to ten duet jest zabójczy"

Berbatov w tym sezonie zaliczył 9 asyst, znajdź mi proszę info, które potwierdzi Twoją teorię, że Berbatov wspomaga zdobywanie bramek przez Rooneya. Trochę Ci pomogę, asysta no. 9 dogranie do Giggsa w meczu ostatniej kolejki ze Stoke. Jedziesz dalej.

O ile mnie pamięć nie myli, to Wazza zachwalał Antka Valencie, za jego idealne crossy w pole karne i to właśnie w Ekwadorczyku widział współtwórcę swojej zdobyczy bramkowej, dziwnym trafem, o Berbatovie nic nie wspominał.

Na zakończenie. Nie jestem uprzedzony, nie pielęgnuję w sobie nienawiści do Bułgara, po prostu widzę to, czego Wy (fani DB9), dostrzec nie potraficie, czy też nie chcecie.

I na litość boską, nie dzielmy się na prawdziwych i tych sezonowych fanów United, bo ktoś nie darzy sympatią tego, czy innego zawodnika kadry. To śmieszne.
» Wtorek, 18 maja 2010, 17:15 #26
welllone pisze:
welllone
whoracle
zauważ że nie zestawiam go z naszymi pomocnikami, a z pomocnikami innych drużyn. Jeśli popatrzysz na ilości strzelonych bramek przez danych zawodników to na tle napadu Berba wypada tak sobie ale nie jest najgorzej patrząc na inne zespoły. Analizując statystyki strzelców dochodzę do wniosku, że albo Berba musi strzelać dwa razy tyle albo tak jak w innych drużynach musi pojawić się jeszcze jeden ofensywny piłkarz. Patrz czytaj potrzeba nam dwóch regularnie strzelających piłkarzy + przebłyski np. Berby. Nie sprzedajemy go więc trzeba brać go pod uwagę w składzie na następny sezon. Może on się zmieniać z Owenem i jakimś innym napastnikiem, ale jeśli co najmniej dwóch piłkarzy nie będzie w stanie trafiać to na samym Rooneyu dużo nie zrobimy. Widać ile kosztowała go druga połowa sezonu.
To jak masz już takie statystyki Berbatowa to popatrz na drugiego pod względem strzelonych bramek napastnika w innym zespole. Nie będzie aż takiej tragedii. Oczywiście porównując go z Roo, Torresem czy Drogbą wygląda słabo, ale wymienieni przeze mnie piłkarze to motory napędowe danych zespołów.
Reasumując albo dwaj piłkarze strzelają na zmianę sporo bramek, czego nie było w tym sezonie w żadnym z zespołów, albo jeden strzela dużo, a jego dwaj koledzy są w stanie również trafiać co miało miejsce w tym sezonie w Chelsea jak i Man City oraz kilku innych zespołach. U nas jest Roo ponad 30 bramek potem długo nic, jest Berba, potem długo nic.
» Wtorek, 18 maja 2010, 18:05 #25
whoracle pisze:
whoracle
welllone,

no to prześwietlmy mistrza Anglii. 5-ciu strzelców Chelsea.

01. Didier Drogba 29 (BPL) 38 (ogółem)
02. Frank Lampard 22 (BPL) 29 (ogółem)
03. Florent Malouda 12 (BPL) 16 (ogółem)
04. Nicolas Anelka 11 (BPL) 13 (ogółem)
05. Salomon Kalou 5 (BPL) 13 (ogółem)

więcej niż Berba...

Prześwietlmy Arsenal.

Francesc Fabregas 15 (BPL) 19 (ogółem)
Nicklas Bendtner 6 (BPL) 12 (ogółem)
Andriej Arszawin 10 (BPL) 12 (ogółem)
Robin van Persie 9 (BPL) 10 (ogółem) - gdyby nie kontuzja, kto wie ile Robin by natłukł, bo zaczął wyśmienicie. Kontuzje złapał w Listopadzie w towarzyskim meczu z Włochami, wrócił na koniec sezonu, a jego bilans bramkowy i tak był niewiele gorszy niż ten Berbatova, to daje do myślenia, nie?

Gwoli przypomnienia - Berbatov w tym sezonie strzelał TYLKO I WYŁĄCZNIE w ligowych rozgrywkach ^^"

co do Twojego: "U nas jest Roo ponad 30 bramek potem długo nic, jest Berba, potem długo nic"

Zgadzam się z pierwszą częścią (Roo potem długo nic), ale z tego co wiem, to Owen zaliczył 9 trafień, a nie muszę przytaczać, jak często dostawał okazje do gry i leczył urazy. Także (Berba, potem długo nic), to bzdura.

Na koniec dodam i pragnę wielce, zostać zrozumianym.
Nie interesuje mnie, że Berbatov zdobył 12 bramek, interesuje mnie, że miał sytuacje na zdobycie przynajmniej 20, a skończył z 12 na koncie, ROZUMIECIE?? Sytuacje w których partaczył były niemożliwe do spartaczenia, a mimo wszystko on podołał...
» Wtorek, 18 maja 2010, 19:04 #24
whoracle pisze:
whoracle
i nie patrzcie na innych SS, weźcie pod lupę DB9... Jego samego na tle okazji, które sobie wypracował, które stworzyli mu inni i policzcie, czego było więcej? niewiarygodnych pudeł, czy może zdobytych bramek?

całe 2 lata Berbatova w United wyglądają, jak ten karniak z Evertonem...

[link usunięty]
» Wtorek, 18 maja 2010, 19:14 #23
whoracle pisze:
whoracle
1min 40sek. POLECAM ^^"

(znaaaaki)
» Wtorek, 18 maja 2010, 19:16 #22
bober89 pisze:
bober89
w Chelsea jest 5 piłkarzy, którzy w tym sezonie strzelili więcej bramek niż Berbatow, z tym że Drogba ma prawie 40 a Lampard prawie 30.

welllone mówisz, że potrzebnych jest 3 strzelców: zgadzam się z Tobą, ale to raczej na napastniku położył bym odpowiedzialność za strzelenie co najmniej 17-20 bramek w sezonie a np na Nanim przekroczenie 10. Z resztą z całym szacunkiem dla Naniego ale raczej przeciętnie radzi sobie w sytuacjach jeden na jeden.

"U nas jest Roo ponad 30 bramek potem długo nic, jest Berba, potem długo nic. "
no nie. Owen ma 3 bramki mniej, tyle że zagrał 1500 minut mniej niż Dymitar.
z pomocników 7 bramek ma Giggs, Scholes, Valencja,
6 bramek ma Nani (i 17 asyst)
nawet Gibbson strzelił 5 bamek grając trochę więcej niż Owen (ok 1100 minut).
» Wtorek, 18 maja 2010, 19:29 #21
whoracle pisze:
whoracle
Komentarz: "That's his style" - mówi wszystko. On nie pasuje do United, tyle. Nam potrzeba fighterów z przodu.

Poza tym, skoro Fergie gra wiecznym 4-5-1, to po kiego qta trzymać Berbatova? Jaki z niego zmiennik mieliśmy się okazje nie raz przekonać. Zapchajdziura, aby było 11. :/
» Wtorek, 18 maja 2010, 19:41 #20
welllone pisze:
welllone
Jeśli uważacie 9 bramek Owena oraz po 7 kilku pomocników za coś to ja wole to nazwać długo długo nic. Po prostu po za Rooneyem nikt u nas strzelać bramek nie potrafi. Nigdzie nie piszę że Berba to super napastnik. Póki co sprawuje się przeciętnie tylko, że jego technika odpowiednio wykorzystana z pewnością sprawiłaby, że grałby co najmniej bardzo dobrze. Pragnę dodać, że brak mistrza/trofeów w tym sezonie to nie tylko wina jednego piłkarza, bo tak jak już wszyscy zauważyli reszta naszych piłkarzy za wiele bramek też nie strzela, a w nowoczesnym footballu gole nie są tylko dla napastników. Lampard, Messi, C.Ronaldo, Fabregas nominalnie nie grają na napadzie (może CRczasem)
» Czwartek, 20 maja 2010, 14:04 #19
Agusssia
Agusssia pisze:
Berbatov nie nadaje się na napastnika i to już nie raz udowodnił, Fergie moim zdaniem powinien przypisać mu inną rolę, chociażby rozgrywającego, tak dla sprawdzenia tylko jakby sobie na tej pozycji radził..
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:56 #18
slowak
slowak pisze:
a mozenniech zostanie w manhcesterze ale benzeme trzenba kupic
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:54 #17
witek
witek pisze:
Wstyd mi za kibiców którzy w niego nie wierzą i od samego początku jadą na Bułgara kiedy tylko się da. Ludzie! Może on nie gra jak na zawodnika kupionego za 30 milionów funtów przystało, ale też nie jest najsłabszym ogniwem. Są dużo gorsi zawodnicy, których nie widzicie. Berbatov jest ofiarą transferów wewnątrzligowych, czyli takich, na których trzeba mocno przepłacić by pozyskać zawodnika. Gdybyśmy kupili go kiedyś z Bayeru za 10 mln, to gadka byłaby zupełnie inna.

Pozdro dla tych którzy naprawdę kochają ten klub...
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:34 #16
whoracle pisze:
whoracle
Moja miłość do klubu jest wątpliwa, bo nie pasuje mi zawodnik, który notorycznie marnuje idealne sytuacje na zdobycie bramki. Gratuluję logicznego myślenia.

Poczytaj trochę, bo już nie mam siły...

[link usunięty]
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:49 #15
krajminho pisze:
krajminho
Tak, MY krytykujący "świętą krowę" Berbatova nie jesteśmy kibicami MU i nic nie wiemy o futbolu. Tylko WY ,ślepo zapatrzeni w jego przygasający już niestety talent, jesteście prawdziwymi fanami Diabłów. Przepraszam WAS za swoje krytyczne słowa wobec dysponującego boską wręcz techniką bułgara.
żal.pl
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:55 #14
20lskjear
20lskjear pisze:
sorry, nie spelnil moich oczekiwan
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:30 #13
20lskjear
20lskjear pisze:
Gra Berba jak na razie rowniez spelnil jeszcze moich oczekiwan, ale nie chcialbym, zeby opuszcic United. bo bez wątpienia ze to dobry pilkarz tylko nie potrafi jeszcze zlapal wlasciwego rytmu w grze. kto wie co nam pokaze za rok? bo jego gra na koncowce sezonu mi sie bardzo podobalo (polecam skroty meczow) a warto wspominac w przypadku Naniego i Rooneya tez nie dawno sie obudzili a Nani o malo nie wylecial do Benfiki to wszystko swiadczy o tym ze czasami warto poczekac na kogos, kto ma w sobie tylko potencjał jak Nani, Rooney i Berba tez z pewnoscia nalezy do takich. pozdrawiam
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:28 #12
MegDevil
MegDevil pisze:
ja nie widzę jego przyszłości w United, przykro mi.. jak Fergie kupi jakiegoś napastnika to ciągle będzie Berba grzał ławe
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:26 #11
tasma1985
tasma1985 pisze:
Sprzedać go natychmiast.
Te dwa lata pokazały, że nie pasuje do takiego klubu jak MU.
Jest nieskuteczny, z dobrymi drużynami permanentie zawodzi.
12 bramek w sezonie to śmiech na sali.
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:18 #10
whoracle
whoracle pisze:
(...) Zastanawiam się, dlaczego media nie życzą mi powodzenia, tylko pytają gdzie się wybieram (...) - nie chce się wierzyć, że on zadaje pytania tego typu...
» Wtorek, 18 maja 2010, 13:59 #9
PiotrasMU
PiotrasMU pisze:
I nie miejcie do niego pretensji bo jak nie zauwazyliscie to on w tottenhamie nie gral sam w ataku . Mial obok siebie Defoe i Keane'a ... I z takimi zawodnikami obok siebie gra sie o wiele lepiej ... a tutaj z Rooneyem musza wykonywac cala prace ... Tyle ze on troszeczke odstaje od Rooney'a ... ;/
» Wtorek, 18 maja 2010, 13:52 #8
whoracle pisze:
whoracle
Berbatov, potrafi rozgrywać, tego nie można mu odebrać, ale jako napastnik musi pamiętać, o tym, że czasami i setkę należałoby wykorzystać...
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:02 #7
PiotrasMU
PiotrasMU pisze:
miki8907 ---> myślę, że bd mozna na niego liczyc gdy Ferguson pozwoli mu grac inna role na boisku ... bo jak widac, ta rola ktora teraz wykonuje nie pasuje mu za bardzo ...
» Wtorek, 18 maja 2010, 13:49 #6
whoracle pisze:
whoracle
inna rola? a co z odciążeniem Rooneya, o którym ostatnimi dniami coraz więcej się mówi? Berba w następnym sezonie usiądzie na ławce i tyle.

Nie chce mi się wierzyć, że sAF ustawi go za napastnikami, jako playmakera, albo, że przejdziemy na system, 4-3-3...
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:10 #5
whoracle pisze:
whoracle
co do tego ustawiania za napastnikami, to oczywiście zakładając, że okno transferowe przyniesie jakieś wzmocnienia w linii napadu...
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:12 #4
ercraft
ercraft pisze:
'Dołączając do Manchesteru United osiągnąłem wszystko czego chciałem.'
i na tym jego rozwój się zatrzymał, o ile nie uwstecznił.

'Zastanawiam się, dlaczego media nie życzą mi powodzenia, tylko pytają gdzie się wybieram – dodaje Bułgar.'
udaje, że nie wie czy jest tak głupi, że nie wie??
bo ja już sam nie wiem..:D
» Wtorek, 18 maja 2010, 13:49 #3
miki8907
miki8907 pisze:
cienki jestes drewniany powolny i nie mozna na ciebie liczyc
» Wtorek, 18 maja 2010, 13:42 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY