AKTUALNOŚCI

Bramkostrzelny Suarez na celowniku

Data 17 maja 2010, 13:33 Bart, MEN
Bramkostrzelny Suarez na celowniku
» Czy Urugwajczyk zagości na Old Trafford?
A A A
Manchester United gorączkowo poszukuje utalentowanego napastnika, który rozwiązałby problemy strzeleckie w drużynie Czerwonych Diabłów i jednocześnie zdjąłby ciężkie brzemię z Wayne’a Roooneya. Luis Suarez z Ajaxu Amsterdam jest potencjalnym rozwiązaniem problemu.

23-letni snajper wyceniany jest na 25 milionów funtów. Jeżeli dojdzie do transferu, będzie to już drugi Latynos zakupiony w tym sezonie. Fergie podpisał już umowę z młodym Juanem Hernandezem. Mówi się, że manager Diabłów dostarczył konkretną listę napastników Davidowi Gillowi, których chciałby ściągnąć do klubu.

Wydaje się, że Karim Benzema oraz David Villa są na szczycie listy, jednak Suarez również ma spore szansę na trafienie na Old Trafford gdyż Real Madryt i Valencia niechętnie odsprzedają swoich piłkarzy.

Luis Suarez w Ajaxie zaliczył 97 występów i strzelił 74 gole w lidze holenderskiej, co jest wynikiem godnym pozazdroszczenia. W tym sezonie piłkarz trafiał 49 razy we wszystkich rozgrywkach, w których brała udział ekipa Martina Jola. Dzięki temu został mianowany kapitanem zespołu.
» Evra i Suarez będą mogli podać sobie ręce Evra i Suarez będą mogli podać sobie ręce
Patrice Evra i Luis Suarez będą mog...
» Dalglish: Skupmy się na futbolu Dalglish: Skupmy się na futbolu
Kenny chce w sobotę ujrzeć piłkarsk...
» Suarez gotowy na powitanie fanów United Suarez gotowy na powitanie fanów United
Luis Suarez twierdzi, ze gwizdy fan...



Poprzedni news:
De Laet gotowy do wypożyczenia
Następny news:
Podsumowanie sezonu: Michael Owen

Komentarze (120)


Adam97
Adam97 pisze:
Hmmm, najlepszym kupnem byłby szybki i precyzyjnie strzelający snajper. Nie wiem czy Luis Suarez taki jest, ale dobry byłby zakup przed odkryciem go takich klubów jak Barcelona czy Arsenal.
» Niedziela, 23 maja 2010, 20:57 #118
rooney12
rooney12 pisze:
SUUPER!!Przeczytałem że sam Suarez jest gotowy do przejscia do UNITED :)
» Niedziela, 23 maja 2010, 17:43 #117
Maxi
Maxi pisze:
Liczę na ten zakup.
Suarez jest szybki, bramkostrzelny i umie dryblować.
Idealny partner dla Rooney`a.
Chciał bym widzieć jeszcze w barwach MU: Sebastiana Freya (bramkarza) i
Jamesa Milnera(Pomocnik)
» Niedziela, 23 maja 2010, 11:30 #116
chomikbox32
chomikbox32 pisze:
Suarez to jeden z najlepszych na świecie dajcie go i po sprawie
P.S
PoZdRo
» Niedziela, 23 maja 2010, 07:43 #115
tomek94
tomek94 pisze:
Ten transfer trzeba przemyśleć. Gra dobrze, ale czy wystarczająco jak na Manchester?
» Piątek, 21 maja 2010, 17:11 #114
Maxi pisze:
Maxi
Moim zdaniem taak...;))
Na pewno gra lepiej niż Benzema w Realu.
» Czwartek, 27 maja 2010, 17:40 #113
damian17
damian17 pisze:
SUAREZ I MILNER oni najlepiej wzmocnia UNITED latem!! Nie sądze żeby Benzema sie wpasował dobrze w szeregi, zreszta jemu juz kariera wali do głowy...
» Piątek, 21 maja 2010, 14:48 #112
rodelko20
rodelko20 pisze:
To jest Napastnik Na Miare Manchesteru United !

Strzela full bramek !
» Piątek, 21 maja 2010, 14:15 #111
Robal
Robal pisze:
Takiego snajpera nam potrzeba.
» Czwartek, 20 maja 2010, 07:14 #110
reddevil1992 pisze:
reddevil1992
Popieram przedmówce dobrze by było gdyby Villa zasilił nasze szeregi. Villa to bardzo bramkostrzelny zawodnik. Tylko ciekawi mnie jak by sobie poradził w Anglii gdzie przecież gra jest o wiele ostrzejsza i twardsza niż w Hiszpanii...
» Czwartek, 20 maja 2010, 22:28 #109
gaham1
gaham1 pisze:
Niektórzy z was obawiają się czy będzie on strzelał tyle goli co w lidze holenderskiej (strzelił w tym sezonie w sumie 49). Ale jeżeli on strzeli chociaż połowę z tego to będzie znakomity wynik, a resztę dołoży nasz Roo i inni zawodnicy. jeszcze dobrze by było Silve ściągnąc ale teraz po transferze Villi może byc ciężko.
» Środa, 19 maja 2010, 21:41 #108
zapermu
zapermu pisze:
Kupujcie Suarez'a ! Wg. mnie to będzie strzał w 10 :] Normalnie jest to moje marzenie, aby zasilił nasz skład :D
» Środa, 19 maja 2010, 08:42 #107
Krzysiek009
Krzysiek009 pisze:
Moim zdaniem Man Utd powienien się ubiegać o takiego napastnika jak Romen Lukaku . Lukaku jest nadzieją całej światowej piłki .. O ile nie uderzy mu sodówka do głowy ..
» Wtorek, 18 maja 2010, 23:18 #106
marekw91
marekw91 pisze:
Juan Hernandez?? nie znam takiego gracza...

chodzi wam o javiera hernandeza ;)
» Wtorek, 18 maja 2010, 22:16 #105
samermajster
samermajster pisze:
dobry piłkarz młody na wiele lat jakby pograł pod wodzą alexa to by dojrzał jak nani. jego na napad a na środek pomocy pitrojpe z hamburga za carricka i możemy grac o lige mistrzów mistrzostwo
» Wtorek, 18 maja 2010, 21:50 #104
masrzisz
masrzisz pisze:
nie wiadomo czy u nas tez strzelal by tyle bramek co w holenderskiej bo jak wszyscy wiemy obie te ligi dzieli przepasc ;) ale wydaje mi sie ze pod okiem SAF'a dalbym sobie rade :)
» Wtorek, 18 maja 2010, 21:38 #103
Park123
Park123 pisze:
Bierz go SAf!! to jest swietny piłkarz!!;d
» Wtorek, 18 maja 2010, 21:31 #102
rooneyfan
rooneyfan pisze:
Tyle tych spekulacji a nic jeszcze nie jest potwierdzone. A tak w ogóle cieszył bym się gdyby on do nas doszedł.
» Wtorek, 18 maja 2010, 21:24 #101
zapermu
zapermu pisze:
Brać go ! Zanim Sreal go wezmie :/
» Wtorek, 18 maja 2010, 20:19 #100
karol1417
karol1417 pisze:
Suarez jest bardzo świetnym technicznie zawodnikiem i w dodatku tak jak tutaj piszą bramkostrzelnym. Nie raz oglądałem mecze Ajaxu i powiem wam że tam już osiągnął to co mógł i dla tego klubu jest ikoną i największą gwiazdą a obecnie kapitanem tego zespołu więc nie widzę żadnych przeszkód żeby nagrodzić jego starania bo napewno chciałby wygrać jakieś większe trofeum a nie tylko ligę w tym wypadku holenderską. Jeśli otrzymałby propozycje gry na OT od Sir Alexa Fergusona to z radością by ją przyjął. Jestem tego pewien a sam chętnie zobaczyłbym co zaprezentuje ten Urugwajczyk razem w duecie w ataku z Roo.
» Wtorek, 18 maja 2010, 16:48 #99
slowak
slowak pisze:
musi przejsc do manchesteru xd przyda sie
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:57 #98
nicramleonmufc
taaaaaaak!! to bylby zawodnik pokroju Teveza jestem absolutnie "za" sprowadzeniem go na OT zrobmy to jak najszybciej bo po mundialu moze byc za pozno i jego cena gwaltownie wzrosnie.
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:36 #97
Adamczik
Adamczik pisze:
Mówiąc krótko jestem na tak. Zdecydowanie bardziej na tak niż w przypadku Benzemy w United.
» Wtorek, 18 maja 2010, 14:32 #96
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
aftertheburial

Moze napisz do SAF'a list ze swoimi statystykami, zniechęć go do kupna jakiegokolwiek napastnika, zachęć do sprzedaży Owena, Machedy, Dioufa, Welbecka i Rooneya i poproś by Berbatov był wystawiany jako osamotniony napastnik ok? Aha napisz jeszcze ze Suarez strzeli 8 bramek w sezonie a Berbatov strzeli 41, napisz ze Balotelli, Dzeko są drewniani i płaczą jak im nie wychodzi mecz, dodaj jeszcze ze Benzema i Aguero to szmaciarze :)
Jestem pewien że jak otworzy kopertę to najpierw spojrzy na koniec listu, zobaczy Twoj podpis "afterheburial" i w tym momencie rozpoczyna sie droga tego listu prosto do kubła na śmieci :)
» Wtorek, 18 maja 2010, 13:27 #95
aftertheburial
nie musze pisac listu do SAFA
Wystarczy ze kpił Berbatova a nie ciecia a drewnianej ligi typu suarez, huntelaar czy alves
» Wtorek, 18 maja 2010, 16:28 #94
Kam69 pisze:
Kam69
whoracle ---> liczą się tylko cyferki berbatova, reszta jest iluzją... :)
» Wtorek, 18 maja 2010, 21:59 #93
whoracle pisze:
whoracle
haha, dokładnie ^^"

(znaaaaaki)
» Wtorek, 18 maja 2010, 22:18 #92
aftertheburial
Nieee!!
Alfonso Alves - w heerrenven 39 spotkan i 45 goli!! w m`boro 10 goli w ...42 meczacxh
Huntelaar - w ajaxie 76 goli w 92 meczach, w realu i milanie gol co 3-4 mecz!
» Wtorek, 18 maja 2010, 09:20 #91
ercraft pisze:
ercraft
pier**dol się ty i te twoje cyferki!!
rzygać się chce..
» Wtorek, 18 maja 2010, 09:34 #90
aftertheburial
ssij pento bezmózgie yeti
yeti go home
» Wtorek, 18 maja 2010, 10:00 #89
whoracle pisze:
whoracle
aftertheburial,

żaden z wymienionych przez Ciebie zawodników nie otarł się o United, nie trenował pod okiem sAF.

Zapomniałeś już, o RvN? trafił do nas z PSV, gdzie UWAGA, w 67 występach, 62x trafiał do siatki rywala. Jak wyglądała jego zdobycz bramkowa podczas 5-letniego pobytu na OT, chyba nie muszę Ci przypominać.
» Wtorek, 18 maja 2010, 15:30 #88
Kam69 pisze:
Kam69
whoracle ---> on widzi tylko berbegio... no ewentualnie jeszcze cyferki jakies dostrzeże więc nie masz go co pytać o RvN.
» Wtorek, 18 maja 2010, 19:07 #87
whoracle pisze:
whoracle
Kam69,

skoro dostrzega cyferki, to powinien zwrócić uwagę na osiągi RvN. 95 bramek w 150 spotkaniach i rajdy takie jak ten [link usunięty] z Fulham. Coś czego się nie zapomina, a przyszedł do nas z Eredivisie, którym aftertheburial gardzi ^^"
» Wtorek, 18 maja 2010, 20:32 #86
Masaccio
Masaccio pisze:
3xTAK. Urugwajczyk jeden się już u nas sprawdził - Forlan, wiec nie widze przeciwwskazań :)
Młody, tani, jak znalazł :D
Lepszy on niż Aguero, który nie wiadomo jak będzie grał u nas, a jak wiadomo, czasem gwiazda poprzestaje na przejściu do większego klubu pod wzgledem rozwoju...
» Wtorek, 18 maja 2010, 08:22 #85
Kam69 pisze:
Kam69
Forlan się właśnie nie sprawdził u nas, nie pisz bzdur, nastrzelał tyle bramek w dwa sezony co Berba w jeden. to raz.

''Lepszy on niż Aguero, który nie wiadomo jak będzie grał u nas'' - nie wiem kurna co miało znaczyć to zdanie. a co do Suareza to pewien jesteś, że się zaaklimatyzuje, jasnowidzu?? uffff
» Wtorek, 18 maja 2010, 09:41 #84
b90
b90 pisze:
Oby nie, w Eredivisie to i Berbatov by sypał bramki grając w Ajaksie. Bez przesady, Huntelaar jest najlepszym przykładem. To że miał 35 goli nic nie znaczy bo mógł mieć 50 gdyby tyle nie marnował co mu koledzy wytworzyli okazji. Mało tego ile tych bramek zdobył z karnych. Na pewno wolałbym Forlana jeżeli miałbym wybierać pomiędzy nimi. Suarez to mistrz niewykorzystanych szans.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 22:55 #83
CRfan
CRfan pisze:
Myślę, że to byłby niezły transfer tylko cena też trochę spora jak na zawodnika z Eredivisie. Niby strzelił już te 49 bramek, ale Ajax w Pucharze Holandii wygrał z III-ligowcem 14-1 z czego sam Suarez strzelił 6 bramek więc nie dziwne, że tyle nastrzelał. Co nie zmienia faktu, że sam wynik i tak imponuje. Widziałem parę meczy Ajaxu i powiem szczerze - chłopak kapitalnie potrafi uderzyć z dystansu i dobrze drybluje, chociaż czasem się taki trochę toporny wydaje. Sądzę, że mógłbym się sprawdzić na OT.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 21:49 #82
Mikez
Mikez pisze:
Mnie to w sumie wsio ryba kto to będzie, ważne żeby dobrze grał i dużo strzelał. Ale bramek, nie fochów ;)

Fajnie byłoby, jakby Donga odzyskać z Legii. W polskiej lidze nabrał trochę doświadczenia, zyskał wiele nowych umiejętności, byłby jak znalazł ^^
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 21:44 #81
Alabamos
Alabamos pisze:
ogarnijcie sie ludzie.. co Wy mozecie takimi komentarzami typy "ja go chce" "a ja nie" :P no bez sensu jest pisanie takich komentów.. posłucha Was ktos? NIE!
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 21:34 #80
devils18
devils18 pisze:
Wolałbym Karima Benzeme czy Sergio Aguero, ale nie jestem przeciwny i temu transferowi.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 21:23 #79
Kingus661
Kingus661 pisze:
Hmm ja jestem bez zdania myślę że Ferguson podejmie dobrą decyzje
w końcu nie jest trenerem od dziś i będzie najlepiej wiedział co będzie dobrym wzmocnieniem dla United...
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 20:41 #78
Michal88
Michal88 pisze:
a ja mysle ze Suarez dal by sobie rade w PL i jest to chyba najlepsza spekulacja transferowa jak mialem przyjemnosc ostatnio tu czytac i o wiele bardziej wolal bym w United Urugwajczyka niz benzeme czy napastnika Walencji
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 20:25 #77
Tennant
Tennant pisze:
Tylko Suarez! Benzema swoim przywiązaniem do Realu tylko udowadnia,że nie jest godny zostać czerwonym diabłem
Glory Glory MU
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 20:05 #76
krystekrystian
wiesz , że manchester united juz kupił piłkarza i to dawno javiera hernadesa
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 20:15 #75
marekw91 pisze:
marekw91
jesli 13 to twój wiek to nic dziwnego ze taki zapatrzony jestes w gwiazdkę realu
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 20:29 #74
rooney15 pisze:
rooney15
nie nie nie rooney jest najlepszy a rooney z suarezem to 3-4 bramki na mecz
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 21:04 #73
DevilFan pisze:
DevilFan
nie nie nie Wazza i Suarez to chamstwo i liczydlo kto wiecej strzeli bramek
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 23:23 #72
Kam69 pisze:
Kam69
rooney15 ---> nie, roo i suarez w składzie to nie 3-4 bramki na mecz tylko kisiel w majtach u 15sto latków.
» Wtorek, 18 maja 2010, 09:43 #71
Yuki
Yuki pisze:
na jutubie to mozna wspaniala kompilacje obejrzec nawet o rasiaku wiec nie jest to zadne odniesienie. Nie mniej jednak wydaje mi sie, ze Suarez dalby sobie rade w PL. Wiadomo liga holenderska ma sie nijak do wyspiarskiej no ale 49 bramek w sezonie to nie lada wyczyn. Po za tym czy taki Robben, Van Der Vaart, Snejder no i oczywiscie Ruud byli niewypalami?
A po za tym Suarez wydaje sie byc bardzo dobra alternatywa.
1. Benzema przeciez gral jak narazie na wysokim poziomie tylko w lidze francuskiej, a ta z kolei niebardzo odbiega od holenderskiej. No i wiek tych zawodnikow zblizony a pewnie pozyskac latynosa bedzie latwiej.
2. Villa? No strzela, strzela ale w tym sezonie nie robi szalu. Duzo kosztuje i juz jest w wieku szczytowej formy kazdego napastnika. Ile moze pograc na takim poziomie?

Szkoda mi Dioufa, chlopak bardzo swoja postawa przypomina Rooneya... Szybki, dosc silny, potrafi znalesc sie w sytuacji... Szkoda, ze dostaje tak malo szans na gre. Mysle, ze stac go na wiele...
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 19:25 #70
pizdarek
pizdarek pisze:
Snajper to moze jest, w lidze holenderskiej! Już niedawno taki Pan był jak Klaas-Jan Huntelaar. Też wychwalany i przymierzany do najwiekszych klubów świata i teraz zmienia ligi co sezon, wręcz jak CR9 chłopaków. Suarez nie da rady w Anglii i mam nadzieję, że do tego transferu nie dojdzie.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 19:21 #69
ercraft pisze:
ercraft
ale był też gość zwany SuperVanem a jego to wszyscy pamiętamy..
i przyszedł z Holandii
» Wtorek, 18 maja 2010, 22:33 #68
Revan
Revan pisze:
TAK! To jest już doskonały snajper, plus to, że jest perspektywiczny. Doskonale by się nadawał do United i byłby tańszy niż jakieś Benzemy i Ville :P Pooglądajcie sobie chłopaka na Youtubie - naprawdę jest co.

PS Hernandez to Javier a nie Juan...
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 19:02 #67
marekw91 pisze:
marekw91
na youtube to z nawet rasiak dobrze wygląda
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 19:46 #66
Kam69 pisze:
Kam69
no pooglądajcie sobie, jest duży wybór filmów. ja osobiście polecam ''przygody misia koralgola''.

żal człowieka ogarnia.
» Wtorek, 18 maja 2010, 09:48 #65
Klimaa
Klimaa pisze:
Ilość bramek robi wrażenie..ale nie uważam go za zawodnika tak wielkiego formatu jak wspomniany wyżej Villa czy Benzema..Strzelił mnóstwo bramek ale czym jest liga holenderska do angielskiej ;> moim zdaniem się spali u nas..nie chce kolejnego napastnika który będzie grać jak Berba..
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 19:02 #64
KubaDevil
KubaDevil pisze:
Nie jestem aż tak do niego przekonany. Ale nie sądzę, też że nie był, by wzmocnieniem naszej linij ataku. Z jednej strony boję, się że będzie z nim taka samo jak z Huntelarem w Realu, a z drugiej strony cieknie mi silna jak pomyślę o Rudzie. Zobaczymy jak to będzie, gdyż wydaję się być najlepszym celem transferowym spośród wszystkich. Ale nie uwierzę póki nie będzie to pewne lub Ferguson tego nie potwierdzi. ;]
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 18:51 #63
1112krzys92
1112krzys92 pisze:
jestem za przyda sie mlody i w ogóle a co wy piszecie że nie bo holandia słaba itp. przeciez on ma 20 lat i się zaklimatyzuje i rozwinie i będzie dobrze!
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 18:49 #62
marekw91
marekw91 pisze:
eredivisie jest wiele łatwiejsza niż PL.. a Ajax tak łatwo go nie puści(?) są od niego uzależnieni
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 18:14 #61
whoracle pisze:
whoracle
zawsze zostaje im Sulejmani :P
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 18:17 #60
mcmel
mcmel pisze:
my potrzebujemy asa pola karnego zeby rozlozyc ciezar strzelania goli na 2 zawodnikow a nie tylko na Roo, jesli Suarez moze nam to dac - to czemu nie
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 18:11 #59
Agusssia
Agusssia pisze:
A w Barcelonie Villa i Fabregas trochę niepotrzebne te transfery
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 17:50 #58
Agusssia
Agusssia pisze:
Gość jest naprawdę dobry, ale trzeba zwrócić też uwagę że jednak liga holenderska dużo odbiega od angielskiej.. ale wydaje mi się że by podołał temu zadaniu.. tylko czy SAF będzie chciał wydać około 30mln na kogokolwiek.. niestety, ale moim zdaniem żadnych takich zakupów nie będzie, chociaż Suarez przydałby się i to bardzo
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 17:32 #57
whoracle pisze:
whoracle
W pełni się zgadzam.

Operacja sprowadzenia Suareza na OT zakończy się tak, jak w przypadku Benzemy. Dużo hałasu, oferta na stole i zero efektu w postaci realnego transferu. Obym się mylił.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 17:46 #56
2Fast4You
2Fast4You pisze:
Villa do Barcelony raczej w 99 % Ale za ściągnięcie Suareza do United bym się nie obraził , w końcu prawie 50 bramek w sezonie to jest wyczyn...
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 17:29 #55
lechiacci25
lechiacci25 pisze:
Tak uwierze jak zobacze. Wiem ze Suarez wyrazil dalsza chec gry w Ajaxie i podpisal calkiem niedawno na kolejne lata kontrakt z tym klubem. Jesli ma odejsc to tylko do United, ale watpie w to bo cos czuje ze bedzie on wierny Ajaxowi. Sam tak powiedzial i ja mu wierze. Tym bardziej ze lubie Ajax tak jak Manchester i nie przeszkadzal by mi osobiscie taki transfer, ale jak nie przejdzie do United tylko zostanie w Ajaxie, tez bede sie cieszyl.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 17:28 #54
Fenek
Fenek pisze:
Kur*a skończcie z Villa ;/
Benzema też się nie nadaje i nie chce u nas grać więc po co ciągle stękacie o tą dwójkę??
A co do postu to może i Suarez jest tym kogo potrzebujemy ale cienka liga holenderska bardzo się różni od ligi angielskiej, ale prędzej czy później będzie trzeba zaryzykować więc może to i nie jest zła decyzja.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 17:13 #53
PiotrasMU
PiotrasMU pisze:
WielkiFanMU nie do konca o to mi chodzi ... na pewno w finale lm czy cos nie byloby tak ... po prostu mowie ze united w takiej sytuacji moze miec pierwszenstwo w zakupie Suareza ... ale tez w sumie w to watpie ...
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:57 #52
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
[link usunięty]

obczajcie sobie to.. Tez ogladalem ten program ,prowadzacy jest naprawde rzetelny i co najwazniejsze WIE CO MOWI tzn. nie rozsiewa plotek.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:37 #51
RamirezMUFC
RamirezMUFC pisze:
Jakby R10 grał z Suarezem u boku to by było wspaniale. Idealny duet. Nie zapominajmy też o tym młodym Hernandezie. Meksykanin jest jak sie okazuje niezłym strzelcem. Myślę, że bedą z niego ludzie na poważnie.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:35 #50
gaham1
gaham1 pisze:
to byłby według mnie najlepszy zakup jaki fergi może zrobic .
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:32 #49
dzaru
dzaru pisze:
jak dla mnie najlpesza propozycja jesli chodzi o napastników, poniewaz Suarez nie będzie miał takich dużych zarobków jest młodszy od Beznzemy i Villi, kiedyś RVN10 przyszedł z ligi Holnderskiej i jak sie okazało był to strzał w dziesiątke
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:31 #48
Mariushek1993
Suareza chcialbym o wiele bardziej niz Benzeme ;P
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:29 #47
goghetta
goghetta pisze:
Suarez albo Benzema tylko jeden z nich byłby dobrym wzmocnieniem bo Villa za stary za drogi i mało strzela już... Dla mnie Suarez najlepszy z tej trójki ;P
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:27 #46
NaniRedMU17
NaniRedMU17 pisze:
no no grubo by bylo jakk bysmy go kupili...;D
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:25 #45
MrKubinho
MrKubinho pisze:
nie uwierzę dopóki SAF tego nie potwierdzi ;)
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:22 #44
Tennant
Tennant pisze:
Tak! Suarez to idealny partner do ataku :D
Glory Glory MU
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:13 #43
Lil
Lil pisze:
49 goli !! WOW WOW SUPER JUPI HURA....

... opamiętajcie się trochę, on tyle strzelił w Holandii !
To tak jak by się podniecać zamknięciem zegara w Fiacie Panda (140 km/h) i porównywać to do Mercedesa SLS (360 km/h) !!

Widać, że ma talent i jest lisem na bramki i dobrze. W United na pewno podań by nie brakowało, ale zanim by się zaklimatyzował to musi minąć minimum 3-5 tygodni.
Cena trochę odstrasza, wydaje mi się, że United nie kupi go za samą gotówkę, a ofiaruje kogoś w rozliczeniu, ale mam nadzieję, że może być tak dobry jak Van Nistelrooy...
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:13 #42
Rooneyy pisze:
Rooneyy
Nom np : carrick + gotówka jakieś okoł0 7 mln-12 mln :)
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:21 #41
Rooneyy pisze:
Rooneyy
Albo jeszcze berbatov ,ale bez kasy xd
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:22 #40
Lil pisze:
Lil
Wydaje mi się, że Ajax samego Bułgara nie wymieni za swoją gwiazdę, ale Berbatov (wyceniany na 18-20 mln euro) + ok. 5 mln.
Carricka bym nie oddawał, co jak co, kiedy ma formę to gra dobrze, a że pod koniec sezonu jej nie miał to widzieliśmy, że był o połowę gorszy od Fletchera, jednak jeżeli miał bym się pozbywać Carricka, to wolał bym dopłacić kwotę w granicach 5-8 mln i pozyskać Moricia z WHL.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:42 #39
whoracle
whoracle pisze:
Obawiam się, że te wszystkie wielkie transfery "do United" zakończą się na etapie spekulacji. Nie chce być złym prorokiem, broń Cię słodki Jezu, ale ostatnio oferta wycieczki na OT, traci u potencjalnych klientów. Niestety...
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:08 #38
whoracle pisze:
whoracle
na zasadzie, "ten, czy tamten z wielkim nazwiskiem, trafi do United za xx baniaczy", a koniec końców wszyscy lądują w Farsie, $realu, tudzież Cwelsea...
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:12 #37
Lil pisze:
Lil
... bądź Manchester CI(P/t)Y
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:14 #36
whoracle pisze:
whoracle
racja Lil, zapomniałem o the citizens ^^"
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 17:38 #35
Rooneyy
Rooneyy pisze:
Jak niżej pisałem jestem za tym transferem i jeszcze bym widział na środek pomocy marka hamsika :)
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:05 #34
ArtDeRue
ArtDeRue pisze:
M0im zdaniem ten zawodnik chce pokazać na boisku jaką to on nie jest gwiazdą. Widziałem wiele jego meczów i sytuacji jakie miał, np: Rzut karny, a on pokazuje jaki to nie jest "gwiazdor" i podaje piłkę prosto w ręce bramkarza - ...ekhmm. Uważam, że nie odnalazł by się w Angielskiej lidze.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 15:47 #33
SzYnA
SzYnA pisze:
tylko trzeba pamiętać ze lidze holenderskiej do angielskiej jest ho ho i jeszcze troche... nie ma gwarancji że wpasowałby się w drużyne i ligę... ale nie spróbuje się - nie przekona się
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 15:35 #32
kondziu
kondziu pisze:
Wooow ... 49 bramek ... Brawooo !! Bardzo dobrze bedzie jak go kupi !! :)
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 15:24 #31
Rooneyy
Rooneyy pisze:
49 bramek to bardzo dużo , kto wie może to jest nowy ronaldo tylko że on zaczynał kariere w europie psv ;< i też miał podobny bilans :)
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 15:17 #30
sakjaszfili
sakjaszfili pisze:
no i w pesku by sie przydal napewno ;p
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 15:17 #29
Koryt
Koryt pisze:
tak jest tego nam trzeba Suarez jest genialny niby to liga holenderska ale tyle bramek to trzeba umiec strzelac w dodatku jest swietnie wszystkolony technicznie i drybling ma nienajgorszy w dodatku sam potrafi stwarzac sobie sytuacje strzeleckie
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:59 #28
czerwonydevil
Ja bym go chciał, ale niewiadomo czy nie będzie drugi Hunter...
Jeśliza to byłby z niego nowy Ruud to zapraszamy ;]
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:56 #27
etcan123
etcan123 pisze:
gdyby ten transfer wypalił był bym zadowolony straszne
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:49 #26
kubik14
kubik14 pisze:
Benzemy Real nie sprzeda, gdyż Perez'owi bardzo na nim zależy. Villa jest drogi, ma 30 lat, duże wymagania w zarobkach, i do Anglii nie przejdzie bo mu się pogoda nie podoba.
Mi ten Suarez się podoba, młody, niezbyt drogi i w miarę tani. Na pewno ma spory talent. Ale liga holenderska i angielska to dwie odmienne ligi, trudno byłoby zaaklimatyzować się. Jednak jest młody, wciąż się uczy, i pod okiem Ferguson'a zapewne byłby dobrym piłkarzem.

United powinno zrobić wszystko co jest w ich mocy by go sprowadzić, jest trochę rzeczy na nie, ale więcej przemawia za tym żeby sprowadzić go na OT.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:45 #25
martin86
martin86 pisze:
kosciak

a Alfono Alvesa pamiętasz też stzrelał w w SC Herevenn MAN UTD miało go kupic przeszedł do Midelsborough i jakoś nie strzela jak na zawołanie

pzdr
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:43 #24
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Nie ma takiego klubu "SC Hereveen" jak juz to Heerenveen i prosze cie nie porownuj Alfonso Alvesa do Luisa Suareza bo AA nie strzelal 49 bramek na sezon praktycznie zecz biorac tylko w Eredivisie i LE bo w pucharze Holandi to malo co gral
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 16:54 #23
MUforever9
MUforever9 pisze:
No brawo statystyki ma na prawdę imponujące na 97 występów 74 gole szok jak by miał tak garć u nas to bardzo popieram ten transfer ;)
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:37 #22
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
PiotrasMU - no tak haha ... Man United i Ajax to przyjaciele, jakby się spotkali razem w finale LM to wtedy byłyby jaja hehe, 0-0 po 90 minutach, 0-0 po dogrywce, 0-0 po karnych by było. United i Ajax to najlepsi przyjaciele więc Suarez odejdzie z Ajaxu za darmo. Mało tego Ajax pensje będzie płacił Urugwajczykowi, bo przecież to najlepsi przyjaciele Man United. Haha ... Pzdr.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:32 #21
Dolar457
Dolar457 pisze:
Statystyki ma ładne przyda się w Manchesterze
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:29 #20
martin86
martin86 pisze:
moim zadniem Ajax go nie sprzeda bo będzie chciało awansowac do CL moim zdaniem a pamiętacie Huntelara Keżmana prześli do innych klubów i jakos wybitnie się nie sprawdzili więc bym sceptycnie do tego podchodził
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:28 #19
kosciak pisze:
kosciak
Ale taki Robben Sneijder Van der Vart już coś grają :)
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:36 #18
kosciak pisze:
kosciak
Aha no i zapomniałbym o ruuuudzie :O
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:37 #17
SexyBoy
SexyBoy pisze:
chciałbym go u nas ale ten transfer niestety niedojdzie do skutku :(
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:27 #16
Wazza85
Wazza85 pisze:
ale zauważ również jak bylo z v.Nisterlooyem.Huntelaara to Real zmarnował!
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:22 #15
iamarctic
iamarctic pisze:
Suarez? Z Huntelaarem było podobnie, w Ajaxie strzelał bramki jak na zawołanie, przeniósł się do mocniejszej ligi i co? Klops. Jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, żeby Suarez był napastnikiem godnym trykotu United.

A tak w ogóle to nie chcę słyszeć o tych wszystkich Suarezach, Villach, Benzemach i kogo tam jeszcze brytyjskie pismaki sobie wymyślą. Mamy 7 napastników: Rooney, Berbatov, Owen, Macheda, Welbeck, Hernandez, Diouf, w rezerwach jest jeszcze młody King. Po co więcej? Trzeba dać szansę młodym, bo inaczej za 3-4 lata dalej będziemy słyszeć o Machedzie, Welbecku, Henrandezie i Dioufie, że to 'młodzi, dobrze zapowiadający się napastnicy'. Za 3-4 lata oni mają już stanowić o sile United.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:13 #14
szraaamek pisze:
szraaamek
napewno suarez ma wiepszy potencjał od każdego z naszym młodziaków i nie powiesz mi ze liga meksykansna jest lepsza od holenderskiej
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 19:14 #13
PiotrasMU
PiotrasMU pisze:
Nie widze zadnych przeciwskazan zeby nie mogl przejsc do United ... ;) Słyszałem kiedys ze United i Ajax sa przyjaciolmi i tez czasami wymieniaja sobie pilkarzy ... wiec mam nadzieje ze Ajax pozwoli nam wykupic Suaraza :)
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:11 #12
hubercik994
hubercik994 pisze:
o tak!
mlody, utalentowany, ma to czego potrzebuje kazdy napastnik.(instykt strzelecki).
A Villa niedość ze drogi to moim zdaniem nie pasuje do MU.
On naprawde by sie przydal... jeszcze obertan na lewe bo giggs lata swoje ma.. i jedziemy z gnojami z chelsea;D
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:10 #11
Freddie
Freddie pisze:
oprocz tych 49 goli trzeba dodac jakies 20 asyst... O_o gdzies chyba tyle ma, dokladnie 17 w lidze lacznie 49 goli i 24 asysty O_o
ale... juz nie takie Kezmany w tej Holandii graly... jedyny prawdziwy napastnik z ligi holenderskiej to Ronaldo w PSV i Ruud w ostatnich latach ;)
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 14:07 #10
paker9513
paker9513 pisze:
Moim zdaniem Lepszy był by Suarez jest młody, tańszy wyceniony na mniej niż David Villa nawet biję Karima ponieważ zdobywa więcej bramek a Real Madryt raczej nie sprzeda go więc Suarez powinien być napastnikiem numer 1 na Liście Sir Alexa Fergusona. Jest to idealny kandydat do grania u boku Najlepszego napastnika na świecie według mnie. Pod skrzydłami Fergiego Suarez będzie tak dobry a nawet lepszy od Rooneya. To jest oczywisćie moje zdanie
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 13:57 #9
trikos
trikos pisze:
Pamietacie pana Diego ? Diego Forlana urugwajczyk u nas nie blyszczal teraz robi to w hiszpanii to naprawde niewiadome czy przyzwyczai sie do angielskiego futbolu napewno warto zaryzykowac bo jest ograny i skuteczny szybko wiec pasuje do anglii pasuje do manchesteru pasuje tylko do united !!
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 13:56 #8
levybike
levybike pisze:
Dokładnie jak pisze KrolikMU Suarez jest znacznie lepszy, dlaczego? Młodszy, a więc będzie się dodatkowo rozwijał w MU, na pewno przy SAF'ie jego umiejętności wzrosną. Jest także tańszy niż Villa. Napastnik Valenci ma prawie 30 lat i po co kupować za takie pieniądze napastnika, który nie wiadomo przyzwyczai się do PL. Oprócz tego można wnioskować jak wielkie ma wymagania odnośnie zarobków, szczerze to uważam, że zależy mu bardziej na $ niż na grze... Suarez jak dzień dzisiejszy jest najlepszym kandydatem dla Manchesteru United. Taka moja opinia.
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 13:49 #7
KrolikMU
KrolikMU pisze:
moim zdaniem lepszy Suarez niz David Villa, jest mlodszy, wyceniany na mniej pieniedzy i napewno tańszy w utrzymaniu niz Villa
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 13:42 #6
Quba18
Quba18 pisze:
Villa podobno jest już prawie graczem Barcelony i nie wykluczone, że już w tym tygodniu transfer zostanie sfinalizowany, a Valencia podobno na miejsce Villi chce sprowadzić właśnie Suareza
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 13:41 #5
MrKubinho pisze:
MrKubinho
niech tam idzie tu się nie przyda
» Wtorek, 18 maja 2010, 18:02 #4
kkkamil
kkkamil pisze:
To byłby naprawdę dobry zakup, ale dla mnie na pierwszym miejscu jest Villa
» Poniedziałek, 17 maja 2010, 13:37 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
Chelsea 3 : 3 Manchester United
5 lutego 2012 (17:00)
Stamford Bridge
» Ostatni mecz   » Następny mecz
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 24 57 +44
2. Manchester Utd Manchester Utd 24 55 +35
3. Tottenham Tottenham 24 50 +19
4. Chelsea Londyn Chelsea Londyn 24 43 +15
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 24 42 +5
» Pokaż pełną tabelę «
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 15 2 2 0 19
2. Dymitar Berbatow 7 1 0 1 9
3. Danny Welbeck 6 2 1 0 9
4. Javier Hernandez 8 0 0 0 8
5. Nani 6 0 0 0 6
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: -
Tom Cleverley
Zawodnik: Tom Cleverley
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Nani
Zawodnik: Nani
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anders Lindegaard
Zawodnik: Anders Lindegaard
Kontuzja: Uraz stawu skokowego
Kiedy: 30.01.2012
Powrót: 04.03.2012
Phil Jones
Zawodnik: Phil Jones
Kontuzja: Drobny uraz kostki
Kiedy: 22.01.2012
Powrót: Nie określono
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Michael Owen
Zawodnik: Michael Owen
Kontuzja: Naderwany mięsień
Kiedy: 02.11.2011
Powrót: 14.02.2011
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Jak będą wyglądały najbliższe miesiące kariery Paula Pogby?

POLECAMY