AKTUALNOŚCI

Law staje w obronie Dymitara

Data 13 maja 2010, 14:45 badkins, MEN
Law staje w obronie Dymitara
» Kolejna osoba staje w obronie Berbatowa, który wciąż może liczyć na zaufanie ze strony klubu
Czytaj więcej:
» Denis Law
» Dymitar Berbatow
A A A
Denis Law, legendarny snajper Manchesteru United, stanął w obronie Dymitara Berbatowa, krytykowanego za słabą postawę w kluczowej końcówce sezonu.

29-letni Bułgar, który postanowił zakończyć reprezentacyjną karierę, stał się rekordowym transferem sir Alexa Fergusona, jednak do tej pory nie spełnił pokładanych w nim nadziei.

- Zawsze miał taki luzacki styl grania i to właśnie fani Tottenhamu w nim uwielbiali, lecz tutaj jest za to krytykowany - rozpoczął Law. - Miał wspaniałe dwa lata w Londynie i wyglądał na ekscytującego piłkarza.

- Wszyscy mówią jednak o pieniądzach, za jakie trafił na Old Trafford. Pamiętam jakiś menedżer powiedział do mnie kiedyś - nieważne ile zapłacisz za zawodnika, jeśli jest lepszy od tych, których masz, jest to dobry zakup. Nie chcę na niego napierać, bowiem nie doszedł jeszcze do standardów, jakie narzucił sobie w barwach Spurs, wyglądał wówczas na niezwykłe dobrego piłkarza.

Denis Law, który może pochwalić się 237 golami w barwach Manchesteru United, ma nadzieję, że Berbatow nie pójdzie w ślady Juana Sebastiana Verona. Argentyńczyk po dwóch sezonach nie zdołał ostatecznie pokazać swojej niewątpliwej klasy i został sprzedany do Chelsea.

- Veron we Włoszech oraz Argentynie wyglądał na znakomitego zawodnika, lecz po transferze do United nie potrafił tego pokazać. Był urodzonym liderem, ale nie w United - zakończył.
» Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa
Dymitar Berbatow przeniesie się do ...
» Berbatow: Mój czas w United dobiega końca Berbatow: Mój czas w United dobiega końca
Dymitar Berbatow latem odejdzie z M...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...



Poprzedni news:
Dymitar Berbatow odchodzi z kadry
Następny news:
Olic chce Vidica w Bayernie

Komentarze (38)


RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
O znowu statystyki, skad ja to znam :) Wg mnie to gdy Berbatov odejdzie z MU to Ty zlikwidujesz swoje konto na devilpage i tyle Cie bedziemy widzieli :)
» Piątek, 14 maja 2010, 13:02 #38
HKS
HKS pisze:
Afterheburial
dobrze piszesz!
» Piątek, 14 maja 2010, 11:52 #37
HKS
HKS pisze:
naszczescie do Verona mu jeszcze duzo brakuje xD
Dimitar jeszcze pokaze klase :P :)
» Piątek, 14 maja 2010, 11:50 #36
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
No właśnie i takie szukanie na siłe pozytywnych cech rasowego napastnika u Berbatova to walenie głową w mur! Bądźmy realistami a nie zauroczonymi frajerami. Nie pasuje On do MU to nie ten styl gry, tam każda akcja idzie szybko a Berba spowalnia wiekszosc akcji bo zanim sie obróci, zanim sie zbierze do podania to mu tą piłkę zabiorą....
A każdy obrońca który daje sie obrócić Berbie no to dla mnie nie jest obrońcą...
Aha i najlepsze są komentarze typu "mało grał, nie dawał mu szans Ferguson wiec mało bramek"
Nie dawał mu szans bo jest słaby! A swoje szanse marnował! A to jak go naprawde ocenia Ferguson to sie okaże po letnim okienku transferowym!

aftertheburial/FrankyPalmery - leczysz już swoją fobie o nazwie "statystykohondria" ??
» Czwartek, 13 maja 2010, 23:30 #35
ercraft pisze:
ercraft
daruj sobie chłopie - to jak głową w mur i grochem o ścianę.. nie przetłumaczysz.
czasami wydaje mi się, że on chodzi spać z lalką Berby..:)
» Piątek, 14 maja 2010, 07:30 #34
whoracle pisze:
whoracle
aftertheburial,

o ile się nie mylę, a sprawdzałem kilkukrotnie, to Berbatov w sezonie 08/09 na 31 spotkań zaliczył 9 trafień w lidze, natomiast w CL na 9 spotkań trafił 4-krotnie, w tym 2x z Aalborgiem...

w sezonie 09/10, który już za nami, zagrał w 33 spotkaniach, gdzie 24x zaczynał w podstawie, a 9-krotnie był zmiennikiem - strzelił 12 bramek...

nie powiesz mi chyba, że nie spodziewałeś się znacznie większego wkładu w siłę rażenia po jego przenosinach z Londynu?

idziemy dalej,

250 zdobytych goli w karierze, co to za argument? Rozumiem, że rozliczamy go za grę dla CSKA Sofia, Leverkusen, Tott'hamu i repry do spółki z dwuletnią przygodą na OT? Skupmy się na swoim podwórku, k? Co mnie interesuje ile natłukł bramek w Bundeslidze, jak u nas taki z niego lis pola karnego, że szkoda się na ten temat rozwodzić...

skąd ponad 50 bramek w EPL?

...ano stąd, że występy w barwach kogutów zawyżają średnią ^^"

skąd gol lub asysta prawie co mecz w MU?

hm, ze średniej arytmetycznej:]

skąd 7 miejsce itd.

bo zwykle akcje rozchodzą się od obrońców na napastnikach kończąc i gdzieś tam po drodze stoi Dymitar, do którego czasami trzeba dograć ^^"

skąd pochwały od sAF'a?

co byś czuł, gdybyś wydał na napastnika 30 baniaczy, a on się zwyczajnie nie sprawdzał? Uderzyłbyś się w pierś i powiedział, mea maxima culpa? sAF musi go czymś zbudować, a nóż widelec się odblokuje...

co do kiwania obrońców... nie pamiętam żeby Berbatov wygrał pojedynek biegowy, tudzież bark w bark z jakimkolwiek wspomnianym - statyczna gra, kiwka w miejscu zakończona najczęściej odegraniem do tyłu, nie tego spodziewam się po napastniku Manchesteru United.
» Piątek, 14 maja 2010, 16:59 #33
ercraft
ercraft pisze:
końcówka sezonu miała być dla niego - NIE BYŁA!

potyczka z Sunderlandem... nawet nie podejmę wątka..:)

dla mnie to on w United idealnie nadaje się do podawania ręczników.
» Czwartek, 13 maja 2010, 21:33 #32
slowak
slowak pisze:
napewno to nie byly jego najlepsze mecze al e nie takie zle
» Czwartek, 13 maja 2010, 20:22 #31
devils18
devils18 pisze:
Może i ma Berbatov niekonwencjonalne zagrania w meczu, ale to nie wystarczy bo napastnika rozlicza się też ze strzelonych bramek a nie stety Berba nie uzbierał ich zbyt wielu.
» Czwartek, 13 maja 2010, 20:22 #30
whoracle pisze:
whoracle
Zauważ, że gdyby Berbatov wykorzystał przynajmniej połowę sytuacji jakie sobie stwarzał, bądź stwarzali mu inni, ta STATYSTYKA byłaby lepsza, a i tytuł zostałby w Manchesterze ^^"
» Czwartek, 13 maja 2010, 20:01 #29
whoracle pisze:
whoracle
Co do braku sytuacji z Blackburn...

Zgoda, nie było za wiele okazji pod bramką rywala, ale nie godzi się wychodząc 4-5-1, po chwili grać 4-5-0, uważasz, że gdyby Roo był w pełni sił nie wygralibyśmy tamtego meczu z Rovers? Grając tym samym systemem, bez Berbatova w podstawie...

Co do meczu z Chelsea...

Berbatov nic szczególnego nie pokazał, może inaczej... nic na miarę pokonania Cecha. Jak dla mnie, to już Kiko bardziej się starał, ostatecznie wchodząc z piłką do bramki ^^"
» Czwartek, 13 maja 2010, 20:20 #28
whoracle
whoracle pisze:
Dziewczęta nie drapcie się...

że Berbatov bajecznym technikiem jest, to wiemy
że posiada genialny przegląd pola, to wiemy
że potrafi rozegrać klepe na paru metrach, gdzie, to partner zamieni podanie na bramkę, to też wiemy...

tylko, co z tego, jak facet w kluczowych momentach nie potrafi sprostać wyzwaniu, z którego cała masa fanów, boss, drużyna i wreszcie sam Berbatov cieszyliby się najbardziej...

Brak skuteczności i często widoczny brak zaangażowania, to najważniejsze mankamenty w grze Bułgara. W Tott'hamie zamiatał, w United tego nie robi, ot i powód oburzenia, mojego i wielu innych. Można się czepiać ustawienia, systemu gry, wizji sAF'a, ale kiedy Berbatov staje przed szansą ustrzelenia czegoś dla zespołu, to przeważnie jej nie wykorzystuje, do czego już nas niemalże przyzwyczaił... a dodatkowo, jak kibic widzi taki obrazek [link usunięty] (pamiętny remis z rovers), to wybaczcie, ale wątpić rzeczą ludzką ^^"
» Czwartek, 13 maja 2010, 18:31 #27
Sorata pisze:
Sorata
Masz rację Whoracle - Berba to jest taki OP Ś myśląc FMowo. On poprostu powinien grać pomiędzy atakiem a pomocą - wtedy jest naprawdę dobry, bo tak jak napisałeś - fantastyczna technika, gra z 1 piłki, przegląd pola...
» Czwartek, 13 maja 2010, 21:00 #26
whoracle pisze:
whoracle
Sorata,

pytanie, czy sAF upchnie Berbatova na przyszły sezon w wyjściowej 11...
» Czwartek, 13 maja 2010, 22:44 #25
bideMU
bideMU pisze:
dmx2209 wedlug ciebie kazdy co do nas przyjdzie to pasuje do zespolu to ty chyba ezonowcem pamietaj sa transfery dobre i nie wypaly ferguson ma nosa do transferow bo przewaznie kogo sciagnie to sie sprawdza ale nie w sprawie drewniakowa co boicie sie przyznac ze ne wypal?? zrozumcie to
» Czwartek, 13 maja 2010, 17:26 #24
bideMU
bideMU pisze:
aftertheburial koles ty jestes slepy czy nie ogladasz meczow z udzialem drewiakowa?? mam nadzieje ze skonczy tak jak veron nie chcem go w united po boisku chodzi zamiast kurde grac o jest taki cienki nigdy za nim nie przepadalem i nie bede jak twoim zdaniem rio dla nas nic nie zrobil to znaczy ze jestes albo sezonowcem albo malyg gnojkiem co sie nie zna gdtbt nie rio to podejrzewam zebysmy byli teraz na miejscu tottenhamu wiec sie koles opamietaj
» Czwartek, 13 maja 2010, 17:23 #23
dmx2209
dmx2209 pisze:
heh...ja sie wam dziwie ....a powiedzcie szczeze czy tymi asystami w tym sezonie(fakt nie bylo ich wiele) nie pokazal swojej klasy? a moim zdanie jest bardzo dobry jezeli chodzi o technike i dobry w wykonczeniach akcji , ale jezeli mial pecha w tym sezonie wszyscy go krytykuja przypomnijcie se co pisaliscie o andersonie nanim i przede wszystkim o ronaldo to samo .....macie zero wiary w swoj ukochany klub tylko piszecie ja bym widzial tego i tego zawodnika jakbyscie byli trenerem i bog wie kim ...ja jestem fanem na wieki dla czerwonych diablow i kazdy pilkarz tego klubu jest w moim sercu ..pzdr dla praawdziwych fanow United ...zal sezonowych kibicow!
» Czwartek, 13 maja 2010, 17:16 #22
Sorata pisze:
Sorata
Wiesz co... zgodzę się z Tobą częściowo ;). OK ma dobrą technikę, podania, fantastyczny przegląd pola... ale wykańczania akcji nie ma za dobrego. Przykład? Mecz z Sunderlandem: ile miał sytuacji? Jak dla mnie to z niego jest znakomity ofensywny pomocnik - może grać pomiędzy napadami a pomocą, a na potwierdzenie tego - zauważ, że jak jest z Rooneyem chociażby, to gra OK - bo często się cofa itp. Natomiast jako szpica - samotny napastnik - nie daje sobie rady :p. A co do Twojego ostatniego zdania - Fakt, trza piłkarza wspierać itp, ale trza też mieć zdrowe myślenie, i wg mnie konstruktywna krytyka nie jest zła.
» Czwartek, 13 maja 2010, 20:55 #21
ax1d
ax1d pisze:
"Był urodzonym liderem, ale nie w United - zakończył."

no i dokładnie tak samo jest z Berbatovem, co powtarzam od początku.
jest bardzo dobrym piłkarzem, ale nie w United, gdzie jego występy są najgorsze od kilku lat.
» Czwartek, 13 maja 2010, 17:04 #20
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Aha bronia go byle legendy a przepraszam co maja robic publicznie??
Oni moga sobie zachowac dla siebie to co naprawde mysla bo przypuszczam ze podzielaja zdanie krytykow Berbatova i doskonale zdaja sobie sprawe z tego ze nie pasuje do MU i koniec! A Ty aftertheburial (czyt. Franky Palmery) powinienes wyleczyc swoja fobie o nazwie Berbatov bo te Twoje statystyki to juz choroba naprawde.
» Czwartek, 13 maja 2010, 15:45 #19
bitek66
bitek66 pisze:
aftertheburial zgadzam się z Tobą
» Czwartek, 13 maja 2010, 15:38 #18
fat1xd
fat1xd pisze:
aftertheburial Ty na prawdę nie widzisz, że on do nas nie pasuje? Jest za wolny, spowalnia akcje, i nie strzela tylu goli ile powinien. Nie mam zamiaru po raz kolejny komuś tego tłumaczyć. Nie lubię tego piłkarza i już. Odejść pewnie nie odejdzie bo sir Alex nie wiadomo czemu nadal wierzy, że to świetny transfer, ale mam nadzieję, że jakiś inny napastnik się wybije i Berbatov będzie regularnie siedział na ławce. Chyba, że Dimitar zacznie grać na miarę swoich możliwości i pieniędzy, które na niego zostały wydane!
» Czwartek, 13 maja 2010, 15:23 #17
fat1xd pisze:
fat1xd
Umiesz czytać ze zrozumieniem? Podałem argumenty, więc nie fisiuj kozaczku ;]
» Czwartek, 13 maja 2010, 17:11 #16
Kam69 pisze:
Kam69
z tym kozaczkiem się tak rozmawia, przywyknij jeśli chcesz toczyć z nim boje :)
» Piątek, 14 maja 2010, 18:39 #15
myyk
myyk pisze:
a Veron teraz czaruje w Estudiantes ;D
» Czwartek, 13 maja 2010, 15:23 #14
cesarz
cesarz pisze:
Haha jedyna broń fanów Berbatova - statystyki. I co chyba nie powiesz mi, że Berbatov w tym seoznie zrobił dla ManUtd więcej niż np. Vidic, Nani, Ferdinand czy Valencia? Te Twoje statystki są gówno warte.
» Czwartek, 13 maja 2010, 15:00 #13
ravli pisze:
ravli
nani 6 bramek + 17 assyst = 23 punkty w punktacji kanadyjskiej
berbatov 12 bramek +9 asyst = 21 punktów :) nie zapominajmy o tym że nani nie grał tyle minut co berbatov :)
» Czwartek, 13 maja 2010, 15:21 #12
fat1xd pisze:
fat1xd
ravil asysta chyba liczy się jako pół punktu. Więc patrząc na Naniego miałby on 14,5 przy 16,5 Berby. Jednak tak jak mówiłeś Nani zagrał mniej minut. Chociaż rzeczywiście Portugalczyk przeplatał dobre mecze z takimi, których lepiej nie pamiętać.
» Czwartek, 13 maja 2010, 15:26 #11

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY