AKTUALNOŚCI

Skromna wygrana United. Nieskuteczny Berbatow

Data 02 maja 2010, 18:07 Bart, własne
Już w czwartej minucie spotkania na prowadzenie mogli wyjść goście. Z prawego skrzydła podanie w pole karne dostał Wayne Rooney. Anglik przyjął piłkę na klatkę piersiową po czym uderzył mocno z woleja. Gordon skutecznie jednak wybił futbolówkę. Dobijać próbował jeszcze Ryan Giggs lecz trafił w jednego z defensorów.

W 14. minucie Wayne Rooney samotnie próbował przedrzeć się przez obronę Kotów. Gdy zwrócił już na siebie uwagę całej linii defensywnej, świetnie się zastawił i podał na dobieg do Naniego. Portugalczyk niestety nie odczytał zamiarów Wazzy.

Ryan Giggs mógł zaliczyć przepiękne trafienie w 23. minucie spotkania. Po kontrataku Evry, Walijczyk dostał podanie i nie mając dobrej pozycji do podania wykonał prosty zwód i uderzył lewą nogą. Piłka zmierzała w stronę okienka bramki Gordona, niestety minęła słupek o kilka centymetrów.

Odpowiedzą Sunderlandu był kontratak i strzał Malbranque z 25 metrów. Piłka zmierzała pod poprzeczkę bramki van der Sara. Holender jednak bardzo dobrze się zachował i wybił futbolówkę na rzut rożny.

Oczekiwana bramka padła w 28. minucie. Akcję zapoczątkował Ryan Giggs. Podawał do Wayne’a Rooneya, ten do Berbatowa, następnie Fletcher i w końcu piłka padła pod nogi Naniego. Portugalczyk uderzył z pierwszej piłki, po ziemi, tuż przy długim słupki. Gordon był bezradny.

W 39. Minucie Roney świetnie zachował się w środku pola karnego przytrzymując piłkę. Wtedy do ataku ruszył Patrice Evra otrzymując świetne podanie od Wazzy. Francuz został jednak sfalowany przez Bardsleya.

Pod koniec pierwszej części spotkania United mogło kilkukrotnie podwyższyć wynik spotkania. Najpierw świetną kontrę zmarnował Berbatowa. Atakowali Rooney, Berba i Nani. Po podaniu od Rooneya Bułgar próbował dryblować i stracił w głupi sposób futbolówkę. Rooney nie był zadowolony z jego decyzji.

Druga sytuacja to bezpośrednie podanie do Evry, który niespodziewanie znalazł się na środku ataku. Francuz uderzał niestety sprzed pola karnego zewnętrzną częścią stopy, przez co nie nadał piłce odpowiedniej prędkości. Gordon bez problemu obronił.

Na sam koniec na prawej flance pola karnego przyczaił się Berbatow. Dostrzegł do Wazza, wysuwając piłkę na wolne pole do Bułgara. Ten przymierzył i uderzył mocno. Nie trafił niestety w światło bramki po czym w geście bezradności złapał się za głowę.

Drugą część meczu od mocnego uderzenia zaczęli gracze sir Alex Fergusona. W 49. minucie najpierw genialnie zagrywał Fletcher. Niestety Nani dostał piłkę przy linii końcowej i uderzał z ostrego kąta. Gordon wybił strzał.

Trzy minuty później dośrodkował Rooney. Berba strzelał z pola pięciu metrów. Nie trafił nawet w bramkę. W 58. minucie Bułgar po raz kolejny rozczarował. Po bardzo dobrej wrzutce Giggs uderzał głową. I tym razem Gordon nie musiał interweniować. Na 20 minut przed końcem meczu Ferguson miał już dosyć nieskuteczności Berbatowa i w jego miejsce wprowadził Michaela Carricka.

Chwilę potem Rooney popisał się niezłym strzałem z pierwszej piłki. Po rykoszecie jednego z obrońców Anglik postanowił próbować uderzenia opadającej piłki. Futbolówka minęła prawy słupek Gordona o kilka centymetrów.

77. minuta to świetna akcja Diabłów. Nanie stanął przed okazją na 16. metrze. Dostrzegł jednak lepiej ustawionego Carricka i do niego podał. Anglik uderzył technicznie jednak Michael Turner był dobrze ustawiony na linii bramkowej i uratował zespół Sunderlandu przed stratą gola. Parę minut później Campbell próbował zaskoczyć an der Sara strzałem z przewrotki. Napastnik Kotów nie trafił jednak w światło bramki.

Końcówka meczu nie była już tak widowisko. Częściej oglądaliśmy faule i żółte kartoniki niż akcje i strzały na bramki. Faktem godnym odnotowania jest symboliczna zmiana Owena Hargreaves’a, który w 93. minucie wszedł na murawę za Naniego.

Sunderland 0:1 (0:1) Manchester United


Bramki: Nani 28'
Żółte: Bardsley 56', Malbranque 82' ,Richardson 85' - Vidić 40', Rooney 54'

Sunderland: Gordon - Bardsley, Turner, Mensah (Kilgallon 18'), Malbranque - Richardson, Henderson (Jones 74'), Meyler (Cattermole 38'), Cana - Campbell, Bent

Manchester United: Van der Sar - Evra, Vidic, O'Shea, Evans - Giggs, Scholes, Fletcher (Ferdinand 87'), Nani (Hargreaves 90+) - Berbatow (Carrick 71'), Rooney
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa
Dymitar Berbatow przeniesie się do ...
» United straci Naniego? United straci Naniego?
Nani nie potrafi dojść do porozumie...
» Berbatow: Mój czas w United dobiega końca Berbatow: Mój czas w United dobiega końca
Dymitar Berbatow latem odejdzie z M...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...



Poprzedni news:
Redknapp: Nie puszczę Modrica
Następny news:
Nani: Będziemy walczyć do końca

Komentarze (278)


blady00paul
blady00paul pisze:
Do Manchesteru powinien przejsc jakis nowy napastnik w mlodym wieku sam Rooney dalej nie da rady a gdy bedzie mial kontuzje
» Sobota, 08 maja 2010, 13:39 #276
Tennant
Tennant pisze:
W tym meczu Berbatow wrócił do swojej"starej"-złej formy.. Dla mnie nie powinno być u nas dla niego miejsca
Glory Glory MU
» Wtorek, 04 maja 2010, 13:52 #275
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Tera nie jest czas na pisanie kto do United ma trafić po tym sezonie. Rozgrywki się jeszcze nie zakończyły, dlatego proponuję nie skreślać United w przed ostatnią kolejką. Faktem jest, że sytuacja jest praktycznie bliska beznadziejnej, kiedy zakładając wygraną Manchesteru (w obliczu sięgnięcia po tytuł), jesteśmy uzależnieni w 100% od Wigan. Nie pamiętam aby w ciągu całego okresu kiedy to kibicuję United, ostateczny tryumf naszego klubu był w całości uzależniony od innej drużyny. Teraz hasła typu: "Umiesz liczyć, licz na siebie" na nic się zdają, ponieważ faktem pozostaje, że to właśnie Latics'si mogą dla nas wywalczyć czwarte z rzędu mistrzostwo. Sytuacja jest nieciekawa, ale piłka nadal jest w grze - United jest w grze! Nadzieja umiera ostatnia, a wiara oczywistym jest, że tylko ta nie zachwiana potrafi czynić cuda, a one się zdarzają nierzadko. Powyższe mogę kierować do piłkarzy Wigan i naszych zawodników. O tym, że w tym sezonie nie wyszło, ewentualne dyskusje rozpoczną się w niedzielę po godzinie 18tej, jednak jeszcze teraz za wcześnie jest pisać o tym jak to w tym sezonie przez kilka wpadek mistrzostwo stało się nader wątpliwym wyczynem. Obrona tytułu mistrzowskiego przez Diabły to jeszcze nie iluzja i nie będzie nią w tym sezonie w ogóle ponieważ niepewność i wiara będzie towarzyszyć nam wyjątkowo do ostatniej minuty ostatniego meczu. Pocieszeniem niech będzie, że gorzej niż obecna sytuacja być już w naszym przypadku nie może, więc oczywiście więc już teraz nic do stracenia nie mamy. Gorycz będzie o tyle mniejsza, że mamy czas na ewentualne przygotowanie się i przyzwyczajenie wzroku do drugiej pozycji. Jednak wg mnie istnieje duże prawdopodobieństwo, że mecz zakończy się remisem, bo od takiego wyniku zacznie się mecz Chelsea z Latics. Wspomniałem trochę niżej, że można odczuć że Wigan mają patent na wielkie drużyny. Wygrane ich na własnym boisku w tym sezonie z takimi firmami jak Liverpool 1:0, z Arsenal 3:2, czy Chelsea 3:1 napawają optymizmem i to bardzo. Do tego jeszcze West Ham i Sunderland po 1:0, czy urwane punkty Manchesterowi City przy ostatecznym wyniku 1:1. Na wyjeździe może nie przedstawiają Latics jakoś szczególnie, ale ich wygrana w pierwszym meczu tego sezonu z Aston Villa 2:0, z Burnley 3:1, z Wolverhampton 2:0 pokazuje, że potrafią wygrywać nawet nie na własnym boisku. Do tego oczywiście takie spotkania jak remis ze Stoke 2:2 na Stoke on Trent, czy chociażby 1:1 z Kotami na ich podwórku świadczą o tym, że klub z JJB Stadium może postarać się w meczu z Chelsea na SB o niespodziankę, tyle większą, że pozbawi (przy naszym komplecie punktów ze Stoke) mistrzostwa Niebieskich.

Obiektywnie na to wszystko patrząc, to właśnie Chelsea ma większe szanse do sięgnięcia po mistrzowski tytuł a wsześniej do wygrania ostatniego swojego meczu. Jednak obiektywnie patrząc na osiągnięcia Wigan w tym sezonie można również twierdzić, że to właśnie Latics mają niesamowitą możliwość zapisać się w historii angielskich rozgrywek jako ta drużyna, która powstrzymała głównego faworyta przed sięgnięciem po mistrzostwo i dzięki której to właśnie United pierwszy raz od 140lat sięgnęło po histroyczny tryumf. Należy pamiętać, że za sukcesami tych największych zawsze stoją ci najmniejsi. Tego się trzymajmy tak mocno, jak mocno trzymamy kciuku za naszych i wierzymy, że to właśnie Untied może po raz 19ty sięgnąć po mistrzostwo Anglii. Ja wierzę, tym bardziej że prawdopodobieństwo wygrania ligi jest dla mnie choć niepewne, to jednak wielce prawdopodobne.

WAY TO GLORY UNITED! WAY TO GLORY WIGAN!:) Liczę na geniusz tych, którym (Rodallega, N'Zogbia, Scharner, Boyce, Bramble, Caldwell, Koumas, Sinclair, Diame, Figueroa, Gohouri, Moses, Gómez, Watson, Scotland, McCarthy) udało się wpisać na listę strzelców w obecnym sezonie. Liczę, że tym razem z 16tu (przygładowo podobnie jak w meczu z Chelsea u siebie) strzałów na bramkę, nie 10, ale właśnie wszystkie będą oddane w światło bramki. Liczę, na to, że z 16tu (przygładowo podobnie jak w meczu z Chelsea u siebie) strzałów nie tylko 5, ale 16 właśnie będzie oddanych na bramkę z pola do 16go metra od bramki niebieskich. I w końcu liczę na to, że z 16tu (przygładowo podobnie jak w meczu z Chelsea u siebie) strzałów oodanych na bramkę z pola do 16go metra od bramki The Blues, równie trzy strzały (bo przecież nie wszystkie 16 dla upokorzenia Chelsea:) zakończą się zdobytymi golami przez Latics. No i koniec końców, liczę na to, że Rodallega, Bramble czy Scharner, ale również Thomas, N'Zogbia czy Diame znajdą drogę do bramki The Blues.

Nie ma co, trzeba wierzyć, bo w dalszym ciągu (choć tym razem w zupełności zależy to od Wigan) zdobycie przez United mistrzostwa jest wielce prawdopodobne!:)

W2G UTD!
» Wtorek, 04 maja 2010, 13:40 #274
MANUTDAIG
MANUTDAIG pisze:
psychiczny jesli chodzi o historie to też nie są 4 najlepsze zespoły Ligi Angielskiej bo napewno są 2-3 bardziej utytułowane od was .. a ze big four jakiś wytwór wyobrazni dziennikarzy sie wytworzył to mnie to osobiscie wiesz co.. sezon liczy sie sezon a nie to co było kiedyś bo jakbym miał wracać do historii to zobacz sobie ile macie tytułów a ile ma Everton(9) , Aston Villa (7),Sunderland (6) a to że za kase udało wam sie zrobić zespół zdobyć 2 no teraz pewnie będzie 3 mistrzostwa to mi nie pi.. o historii bo jakby nie brudna kasa Abramowicza to byscie do dzisiaj z jednym mistrzostwem tkwili gdzieś w środku tabeli .. Trudno w tym sezonie najprawdopodobniej będziecie lepsi i wygracie Tytuł bo raczej w cuda nie wierze ale zobaczymy czy zdołacie obronić mistrza bo myśle ze za rok sie sytuacja zmieni ale czas pokaże . Manchester zazwyczaj w ostatnich latach po nieudanym sezonie jesli chodzi o trofea wracał szybko na szczyt ,więc licze na to że teraz będzie podobnie..
» Wtorek, 04 maja 2010, 10:06 #273
psychiczny pisze:
psychiczny
to nie chodzi o tytuły.Odkad powstala premier league (r.1992 luty z tego co pamietam albo marzec) do big four naleza 4 zespoly arsenal,chelsea,liverpool,mu.Zyje tu tyle lat i wiem co pisze i co mowie,przeciez nie bedziesz mi wpajał jak typowy PISior co znaczy big four.Od 1987 roku znam historie First Division po dzisiejszą Premier League wiec nie wiem po co ta prowokacja z twojej strony.
» Wtorek, 04 maja 2010, 10:36 #272
federicoo
federicoo pisze:
Jestem dumny z Diabłów . Manchester zagrał jeden z lepszych sezonów w ostatnich latach tylko wy nie widzicie, że poziom PL się podniósł (!) o kolejne 2 razy xd Ta liga jest wyborna ! Wierzę w Wigan .. Co z tego, że przegramy sezon .. Wygramy następny .. Co z tego, że Chelsea zdobędzie tytuł skoro w większości przypadków zdobędzie go dzięki sędziemu .. Oczywiście klasa Chelsea jest niepodwarzalna ! Klasa Lamparda, Drogby i innych świetnych zawodników .. Ale tak samo mocno My zasłużyliśmy na tytuł w tym sezonie .. Chociażby sam Wayne na niego zasłużył swoją postawą na boisku .. Nie potrzebne nam wielkie transfery .. Mamy świetnych wychowanków.. Sam chętnie zobaczyłbym w drużynie Silve, ale tylko jego bo wg. mnie jest to piłkarz kompletny .. A więc Panowie i Panie (?) :) Faith Faith And Once More Faith ! :D GLORY GLORY MAN UNITED !!
» Wtorek, 04 maja 2010, 09:57 #271
WaldiMURM
WaldiMURM pisze:
Benzema do MU!! ale mimo wszystko wolałbym przeprowadzić transfery Villi i ewentualnie na środek pomocy sciągnąć snejdera co o tym sądzicie??
Tym bardziej iż widać ze to klasowy zawodnik a po trasferze Mourinho do Madrytu myślę ze nie będzie trudno o ten transfer...
» Wtorek, 04 maja 2010, 09:13 #270
miroutd1
miroutd1 pisze:
Pany piłka w grze, jest jeszcze1-na kolejka więc poczekajmy i pamiętajcie wiara czyni cuda UNITEDDDDDDDDDDD!!
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 23:13 #269
axel52
axel52 pisze:
mistrza to przegraliśmy wcześniej panowie.Sam jestem dużej wiary typem,ale nie aż takiej żeby sądzić że Wigan zremisuje z Chelsea.Będzie podobnie jak ze Stoke to jasne jak słońce,a jak się niebiescy zepną to ustrzelą 100 bramek w sezonie jak nic.A Berbatov? cóż,won z Old Trafford
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 22:20 #268
MANUTDAIG
MANUTDAIG pisze:
psychiczny 4 miejsce w tym sezonie przypadnie Tottenhamowi lub City a z tymi zespołami obydwoma przegraliscie.. chyba ze tworzycie jakieś porównania dwóch innych sezonów bo Liverpool w tym sezonie to zupełnie inna drużyna nawet smiem twierdzić ze te 7 miejsce to i tak za dużo jak na to co grają bardziej należało sie te miejsce Evertonowi który jednak przespał początek sezonu i przez to zabrakło paru punktów .
Jesli chodzi o nasz mecz to Berbatov to co wyprawiał jak można takie 100 marnować , nie pasuje zupełnie do naszego zespołu trzeba go sprzedać bo jak tak sie nie stanie to czuje ze następny sezon może byc podobny rooney czasami niestety może złapać kontuzje a z berbą na przodie to może być podobnie jak w meczach z blackburn , chelsea itd ..A naprawde losy mistrzostwa znów moga tak sie rozstrzygnąć 1 pkt jednen głupi remis tak jak w tym sezonie i pozamiatne
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 21:51 #267
psychiczny pisze:
psychiczny
nie wiem o czym ty bredzisz,nie znasz sie,nie interesowales w tam tych latach to skoncz.najpierw dowiedz sie co to jest big four i kto do niej nalezy a pozniej sie wypowiadaj.Aha i chcialem dodac ze tottenham przegral z chelsea 3:0 na SB a na WHL wygral 2:1
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 22:08 #266
haribo99 pisze:
haribo99
Big four? Dla mnie to 4 najmocniejsze druzyny w sezonie, a nie w historii. Jesli spogladac nam kaza przez jej pryzmat to gdzie Leeds, Newcastle i inni niegdys wielcy? Psychiczny liczy sie to co tu i teraz.
Rzuc okiem na tabele i bedziesz mial Big Four (tlum. Wielka Czworka, czyli zespoly zajmujace odpowiednio lokaty 1-4). Niedlugo Liverpool czy Arsenal spadnie na sam dol tabeli, a Ty wyskoczysz z haslem "a w 2000 to oni byli bardzo dobrzy, wiec nadal sie zaliczaja do BF".
Liverpool w tym sezonie zasluzyl na miano niewypalu ligii.... itp itd
pozdrawiam
P.S. Gratuluje Twemu zespolowi bardzo dobrego sezonu
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 23:18 #265
psychiczny pisze:
psychiczny
nastepny ktory nie wie co pisze.Kogo obchodzi ze dla ciebie big four to najlepsze druzyny w tym sezonie.U nas to znaczy calkiem cos innego.Poznaj historie ligi angielskiej min od 1987 to pogadamy.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 23:38 #264
haribo99 pisze:
haribo99
proponuje utworzyc temat dla panow z londynu pod tytulem: "a moj dziadek w '45 mowil mi ze...."
Stary liczy sie to co tu i teraz, ewentualnie to co bedzie, a nie co bylo kiedys! Dawno, dawno temu to MU nawet dol tabeli okupowalo i co? Manchester City blakal sie po srodkach tabeli, a chelsi przed ruska ofensywa finansowa liczylo sie o jakies dyrdymaly, a nie Big Four... Takze mi tu z historia nie wyskakuj!
» Wtorek, 04 maja 2010, 21:01 #263
psychiczny
psychiczny pisze:
no az sam w szoku jest odkad powstala premier league czyli od 1992 roku chelsea jako 1 druzyna w historii tych rozgrywek wygrala wszystkie mecze z big four
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 21:27 #262
mkoti6
mkoti6 pisze:
Fani Berby przypomnijcie sobie pierwszy znakomity sezon w wykonaniu Teveza jak i poczatek 2 sezonu kiedy wybrany zostal graczem sierpnia PL. Problemy apacza zaczely sie gdy dolaczyl do nas berbatow z wiadomych wzgledow fergie faworyzowal Dymitara. Uwazam ze gdyby dwojka Roo-Tevez grala dalej razem mielibysmy mistrza. Talent Teveza w pelni rozkwitl gdy odszedl do City ale to samo mozna powiedziec o Rooneyu ktory nam sie rosztrzelal po transferze Cristiano.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 20:50 #261
belfort777
belfort777 pisze:
Brawo Berbatov hahaha i niech mi ktos teraz powie ze to jest klasowy i skuteczny napastnik !!
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 20:42 #260
Koryt
Koryt pisze:
[link usunięty]
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 20:39 #259
chelseafan87
chelseafan87 pisze:
sorry,że post pod postem ale jak się nazywa admin ? Bo chcialbym zgłosić niekulturalną prywatną wiadomość jednego z waszych fanów,który tylko wam przynosi wstyd ..
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 20:22 #258
chelseafan87
chelseafan87 pisze:
Nie chcę tego mówić,żeby was wkurzyć ,ale Chelsea po raz pierwszy w historii wygrała wszystkie mecze w sezonie z zespołami z Wielkiej Czwórki :) Tworzymy historię . Pozdro dla prawdziwych fanów Manchesteru , ci co mnie tu już znają wiedzą,że jestem tym normalnym kibicem :)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 20:19 #257
ercraft pisze:
ercraft
chcecie tworzyć historię??
wygrajcie ligę 20 razy..:)
» Wtorek, 04 maja 2010, 08:49 #256
Siata
Siata pisze:
Ładnie wreszcie powrócił do gry Owen ;)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 19:19 #255
Fnatic101
Fnatic101 pisze:
powiem jedno Berbatov niestety do nas nie pasuje, pokladano w nim wielkie nadzieje mial byc typowa 9 jednak okazal sie tylko zawodnikiem ktory tylko psuje akcje ,a to co pokazal w meczy z
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 19:18 #254
Fnatic101
Fnatic101 pisze:
powiem jedno Berbatov niestety do nas nie pasuje, pokladano w nim wielkie nadzieje mial byc typowa 9 jednak okazal sie tylko zawodnikiem ktory tylko psuje akcje , a to co pokazal w meczy z Sunderlandem tylko potwierdzilo wydane pieniadze w bloto .
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 19:17 #253
tomek22
tomek22 pisze:
my z wigan sobie zawsze radzilismy i to wysoko wygrywalismy chelsea natomiast w tym sezonie z nimi przegrala. Antonio Valenica byly zawodnik tego klubu powinien zaapelowac do swoich byłych kolegow by Ci walczyli do upadlego jak to ktos pisal manchester jest polozony z wigan nie daleko wiec jestesmy sasiadami i powinnismy sobie pomoc poza tym jesli zawodnicy wigan zremisuja lub daj Boze wygraja beda we wszystkich mediach angielskich ze pomogli MU byc moze ta droga otworzy sie tez szansa dla tych zawodnikow na przejscie do innego lepszego klubu za taki wyczyn pozbawienie mistrzostwa chelsea tak jak sie ta droga otworzyla dla Antonio Valenci wiec maja o co grac chlopaki trzymajmy mocno kciuki za nich za nas i wierzmy w apel Antonio Valenci:)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 17:58 #252
PiotrasMU
PiotrasMU pisze:
Nie bede sie wypowiadal na temat Berby bo to zenada ... No ale trzeba pochwalic Naniego za postepy ktore zrobil i pamietam jak niedawno powiedzial ze trzeba pomoc Rooneyowi w strzelaniu goli ... I on wlasnie zaczyna to robic ! :D Sezon sie niestety konczy i United jest na straconej pozycji na tytul ale miejmy nadzieje ze Wigan stanie na wysokosci zadania . :)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 17:01 #251
Xartula pisze:
Xartula
O tym mówie od kilku miesięcy ale głupki nie umią tego zrozumieć
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 22:01 #250
VLD
VLD pisze:
trudno, stalo sie , teraz mozna wyliczac mecze w ktorych mielismy wygrac, chociaz 1 puchar zdobyty, lepsze to niz nic. za rok bedzie lepiej :)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 16:43 #249
Pawlo
Pawlo pisze:
My tu marzymy, że Wigan powalczy z CHelsea a oni u siebie z mega cienki Hull przegrywają 1-2...
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 16:12 #248
Camrall pisze:
Camrall
po pierwsze 2:2 a po drugie mecz meczowi nie równy
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 16:43 #247
IceBox
IceBox pisze:
Berbatow powinien sam odejść z kluby ......to co on wyprawia mając takie sytuacje na strzelenie bramki zamiast do bramki to on albo obok strzela albo nad ,,,,..........;]
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 15:48 #246
PrzemekGucio pisze:
PrzemekGucio
Człowieku daj spokój. Miał akcje jak strzelał z bani był by gol gdyby odrazu przed nim nie stal typ i momentalnie ja wybił rooney by tej akcji nie strzelił. Nastepna akcja jak giggs mu wrzucał przy tej akcji tak jakby zaspał bo nie widział piłki. Co do rooneya tez nie był skuteczny i porównując ile gra berbatov i ile goli strzela a ile gra rooney i ile strzela to gdyby berbatov tyle grał zamiast 12 bramek mial by z +/- 20
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 16:01 #245
Kam69 pisze:
Kam69
ban Ci sie należy za to!! Łajzo cienka...
» Wtorek, 04 maja 2010, 18:01 #244
slowak
slowak pisze:
manchester wygral ale nadal punkt straty i watpie zeby wigan wygralo z chelsea lub zremisowalo ale zawsze sa szanse glory manutd
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 13:33 #243
Tobi93 pisze:
Tobi93
Chcesz przeprowadzac transfery o ktorych zawsze marzyles?Chcesz odegrac sie na Bayernie za porazke w lidze mistrzow? Mozesz to Zrobic! na
[link usunięty] - niedlugo rozpoczynamy zapisy do turniejow w gre Fifa 2010/Football Manager 2010
ZApraszam!
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 13:57 #242
ronald
ronald pisze:
Brawo Luis za kolejną bramkę, która przedłużyła naszą nadzieję. Już wczoraj miałem co nieco napisać ale znowuż dostałem bana za powtórzenie liter. Oby ta forma eksplodowała na następny sezon.
A ja proponuje na następny sezon taktykę oszczędnościową : Wiadomo - obrona i bramkarz ten sam ( na prawej Rafael bądź John), w pomocy - Obertan - Fletch - Owen - Antonio , a cofniętym napastnikiem Nani. Na szpicy mógłby być Rooney, bądź też na odwrót i Nani jako wysunięty napastnik. Wiem , że to może surrealistyczne, ale jakby Nani podszkolił skutecznośc ( ostanio dobrą), to nie musielibyśmy kupować na siłę, jeśli nikt by nie chciał przejść. Przynajmniej Gabi rozwinąłby się.

A wy co o tym sądzicie ?
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 13:04 #241
magdalenaka8 pisze:
magdalenaka8
Nie wiem czy Owen da jeszcze radę dobrze pociągnąć w pomocy. Przydałoby się zainwestować w jednego lub dwoch dobrych pomocników. Co do reszty się zgadzam.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 13:10 #240
haribo99 pisze:
haribo99
Jak dla mnie sklad na przyszly sezon:
Kuszczak (moje marzenie, ale nie przepadam za VDS)
R. Da Silva, Ferdzio(Evans), Vidic, Evra
Valencia, Carrick (wielu moim zdaniem nie docenia chlopa), Fletcher, Nani
Rooney i... hmmm z napadziorow dalbym szanse Machedzie lub Welbeckowi, a moze Giggs jeszcze da rade...
Chcialbym tez zobaczyc kilka razy Obertana, Tosicia (o ile wroci), Hernandeza (Youtube robi swoje :)).
Pozegnalbym: Berbe, Owena, Gibsona, Nevilla (choc to jedna z ikon klubu), Hargreaves'a, Fostera.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 23:11 #239
haribo99
haribo99 pisze:
wlasnie obejrzalem Highlights z tego meczu! To co wyczynial Berbatov wola o pomste do nieba! Na Youtubie sa takie filmiki ze smiesznymi pudlami... Berba powinien sie tam na conajmniej 3 miejscu znalesc... Do pustej bramki z 2-3 metrow!! "w gescie bezradnosci zlapal sie za glowe"... Co za koles!
Swietne zawody Rooneya, Naniego i Giggsa! Ta sytuacja Giggsa co zasadzil w spojenie... ehhh... Bylaby zaje...a bramka! I strzal Carricka wybity z linii bramkowej... Fajny mecz!
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 12:54 #238
magdalenaka8 pisze:
magdalenaka8
No Berba zawalił, ale nie zgodzę się co do Naniego. Grał moim zdaniem przeciętnie, chociaż strzelił gola. Najlepiej Rooney, Evra i Giggs moim zdaniem. Zwlaszcza Roo po kontuzji rewelacja, naprawdę był wszędzie i wypracował wiele sytuacji...które zmarnował Berbatov;/
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 13:08 #237
Kobix777
Kobix777 pisze:
...Berbatov... Co mamy zrobić żeby go już więcej nie oglądać?...
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 12:18 #236
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Wczoraj po każdej nieudanej akcji Berba poprawiał sobie włoski myślę że to znak aby odszedł do JUNIORÓW AC MILAN U-35.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 12:13 #235
adios pisze:
adios
Ale suchar!
Milan to najlepsze wyjście dla niego.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 13:12 #234
macius26
macius26 pisze:
Jedyna i niepowtarzalna okazja na zdobycie szalika LUHG jeszcze w tym sezonie. Ograniczona ilość, limitowana edycja, przystępna cena.

Kup! Nie wspieraj Glazerów!

[link usunięty]
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 11:59 #233
ax1d pisze:
ax1d
nie wspieraj Glazerów!
wspieraj konto maciusa26
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 23:04 #232
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Pocieszeniem niech będzie to, że Wigan we wrześniu wygrało u siebie właśnie z Chelsea 3:1. Można by rzec, że to zamierzchłe czasy, ale być może to właśnie Latics mają patent na Niebieskich. Wydaje mi się, że potrafią urwać punkty Chelsea, dokładnie tak samo jak wydaje mi się, że możemy ze Stoke okazale zakończyć ten sezon. Na chwilę obecną mamy już bilans bramek lepszy niż rok temu o 10zdobytych goli. Jeśli z Pottersami wygramy różnicą 4ech bramek bądź więcej, ten sezon biorąc pod uwagę bilans bramkowy naszego United będzie najleszy od siedmiu czy ośmiu lat. A to oznacza, że CR (któremu zawdzięczami oczwiście tak wiele) nie był aż tak kluczowym punktem zespołu jak obecnie ma się to do takich zawodników jak Wazza, Valencia, Rooney, Berbatov, czy Giggs ze Scholesem (przeżywających już chyba piątą młodość w klubie). Wielce prawdopodobne jest, że w meczu Wigan z Chelsea Rodallega, N'Zogbia, Scharner, Bramble czy Scharner z Thomasem poprowadzą drużynę może nie do zwycięstwa (choć i to nie jest takie przesądzone oczywiście) ale do remisu co jest wielce prawdopodobne. Chelsea rok temu skończyła wyścig o tytuł z 83pkt na koncie, dwa lata wcześniej zdobyła 85pkt, a jeszcze rok wcześniej również 83oczka. Nie żebym przesądzał, ale być może to bariera dla nich psychiczna która nie zostanie przekroczona. Skoro żeby przekroczyć 85pkt, muszą zwyciężyć, to zostaje im tylko remis. A to oznacza, że przy naszym zwycięstwie zjamiemy pierwszą pozycję:)

Nie zapominajmy, że Niebiescy grają jeszcze finał pucharu anglii z Portsmouth, które nie jest aż tak słabe jak przedstawia to tabela. No i co najważniejsze, że 18go kwietnia Wigan wygrało u siebie z wielkim Arsenalem, a to oznacza, że mają potencjał, który może pozbawić ostatecznego sukcesu Chelsea. Nie martwię się tym co będzie w przyszłości, bo co ma być to będzie, a przyszłość ma to do siebie, że wszystko może się w niej przydarzyć (czyt. remis bądź nawet zwycięstwo Wigan).

Wiem co piszę, bo nie od wczoraj śledzę mecze Diabłów:) I na koniec opytmistycznie muszę napisać, że Wigan na wyjeździe w tym sezonie urwało punkty takim drużynom jak: Aston Villa w pierwszym meczu tego sezonu wygrywając 2:0, Burnley 3:1, Stoke 2:2, Wolverhampton 2:0, Sunderland 1:1, no i przy tym przypomnę u siebie mieli z West Hamem 1:0, z Manchesterem City 1:1, z Sunderlandem 1:0, z Liverpoolem 1:0, z Arsenalem 3:2 i z Chelsea wygrali również 3:1! To znaczy, że ostatnia kolejka może być dla nas naprawdę emocjonująca a w konsekwencji tą która przy naszym zwycięstwie nad Stoke, da upragniony historyczny sukces.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 11:34 #231
ttlbtg pisze:
ttlbtg
Nie będę pisał o meczu z Kotami, bo to już historia. 3pkt są i to jest najważniejsze. Szkoda mojego czasu na pisanie i wystawianie ocen, bo to i tak nie ma żadnego wpływu na grę United. Grali jak grali, ostatecznie skuteczność okazała się zwycięska. Dla mnie ważne jest teraz to co będzie w niedzielę o 5tej, nic poza tym, a to dlatego, że nie tracę czasu na rzeczy, na które nie mam żadnego wpływu. No ale nie każdy przecież jest tego świadom. To tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że przynajmniej Ci młodzi i nieopierzeni sezonowcy tak zwani, będą mniej szczekać przed ostatnim meczem, bo gdyby nie zauważyli to trują atmosferę do tego stopnia, że strona niedługo możliwe że zmieni się z DevilPage - diabelski servis fanów Manchsteru United na "HurtByBerbatov" - eternally given food poisoning, eternally hurt and generally speaking is sucking:)

No nic, spadam i pzdr dla wszystkich.. mimo wszystko

W2G UTD
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 11:51 #230
ttlbtg pisze:
ttlbtg
p.s. mała poprawka

"HurtByBerbatov" - eternally get down, eternally hurt and generally speaking is sucking:)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 11:54 #229
WigdorDevil pisze:
WigdorDevil
Trzeba bedzie kibicować Wigan jak sie tylko da. Masz racje są realne szanse żeby Wigan urwało punkty Chelsea. No i ze Stoke licze na wysoką wygraną. Jakby Chelsea tak zaprzepaściła szanse na tytuł to pewne jest ,że Ancelotti mógłby sie wtedy pożegnać z klubem.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 11:55 #228
marcin1515
marcin1515 pisze:
no dobrze że berbatov tyle marnował bo teraz będzie miał mniejsze szanse u fergusona i odejdzie
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 09:44 #227
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
kris9 - Co do Nani'ego to się nie zgodzę. Fakt strzelił bramkę, ale zanotował dużo strat i niedokładnych zagrań, coś tam współpracował z O'Shea który błysnął w tym spotkaniu ... fatalną koordynacją ruchową, ale wracając do Naniego to ocena 6.5 dla niego to absolutne maksimum.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 09:34 #226
maynard
maynard pisze:
bazgul głupoty piszesz,
berbatov to świetny piłkarz, ale nie nadaje się do MU.
on jest typowym snajperem, a Mu potrzebuje piłkarza, który będzie dynamiczny szybki, potrafi sam wykończyć akcje, takim on nie jest.
2 napastników, 2 pomocników i obrońca
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 09:17 #225
ax1d pisze:
ax1d
hahahahhhahaaha
berbatov jest typowym snajperem?
lol329! nie pisz takich rzeczy,
bo ze zbyt mocnego śmiechu mogę się porzygać na takim kacu.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 11:03 #224
Drenus pisze:
Drenus
Berbatov jest snajperem ?!?! To właśnie SNAJPER jest odpowiedzialny za strzelanie bramek. Oglądałeś wczoraj mecz?! Nie wykorzystał wymarzonych sytuacji, on nie nadaje się do napadu, gdzie trzeba się wystawić do piłki i mieć choć trochę zmysłu. Patrz -> RVN, on jest typowym snajperem. Berba najlepiej radziłby sobie jako ofensywny pomocnik lub cofnięty napastnik.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 11:14 #223
magdalenaka8 pisze:
magdalenaka8
Mi też od razu przyszedł do głowy Ruud. On wykorzystałby każdą z wczorajszych okazji. Nie mam nic do Berby, naprawdę jestem wobec niego obiektywna ale wczoraj rzeczywiście zmarnował każdą okazję, a klasowy napastnik nawet jak nie ma formy to potrafi tylko przylozyć nogę. Wg mnie najlepszy okres mial w Leverkusen.Końcówka tegorocznego sezonu w jego wykonaniu jest okropna i musi to przyznać każdy. I chociaż naprawdę nie mam nic do niego to nie jestem ślepa,a skoro oglądałeś mecz to chyba wiesz o czym mowię.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 13:04 #222
Kam69 pisze:
Kam69
tyyyyyypoooowyyyy snajper!! hahahah żart roku ziomuś!! nie myślałeś nigdy o karierze kabareciarza? nadalbyś sie.
» Wtorek, 04 maja 2010, 18:05 #221
bazgul123
bazgul123 pisze:
Jacy wy jesteście upośledzeni !! Ludzie najeżdżacie na Berbatova aa ja jestem ciekawy jak wy byście zagrali w takim meczu ? hmm? to prawda troche mu nie wychodzi ostatnio, a jak Berba znów zacznie strzelać bramki to bedziecie znów go kochać ?? I wszystkich cwaniaków którzy jadą na Berbatova to mówie wyjdzcie tam i wtedy ja bede z was lał ze śmiechu !!


Glory Glory Manchester United !!
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 08:56 #220
ercraft pisze:
ercraft
obudź się chłopczyku, nie będzie mu wychodzić, nie zacznie strzelać bramek i nikt go nie będzie kochał. a lać ze śmiechu to ja mogę z ciebie za ślepotę i ograniczony umysł..
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 09:26 #219
sisinho pisze:
sisinho
Człowieku ale jesteś śmieszny , to nie mi płacą krocie za tydzień w Manchesterze. To nie ja przeszedłem za ponad 30 mln funtów do Najlepszego Klubu. To nie ja marnuje nagminnie setki , nie mówie że z drużynami z top four , ale żeby nie strzelić z Sunderlandem to już coś na rzeczy musi być.

Poza tym nie broń go , bo nawet Ci , którzy nie kibicują MU wiedzą że to Drevnialdo (po meczach z Manchesterem , gdy wchodził na 20 min i nie potrafił nawet dobrze piłki przyjąć).

Taka prawda - Berbatov , Foster do odstrzału.

Co do Carricka , to gra nieźle , dopóki nie znajdziemy kogoś do środka za Scholesa(wiecznie grać nie będzie) , to niech zostanie , bo gra na pewno lepiej niż Berba na ataku.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 09:27 #218
ravli pisze:
ravli
wybacz ale ja nie jestem wart 30 milionów i nie płaci mi sie takiej kasy żeby grać na wysokim poziomie :) jakbym tyle zarabiał to nie grałbym gorzej niż berbatov wczoraj haha :p
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 10:45 #217
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Musimy walczyć do końca liczę że w następnym ostatnim meczu bramkę strzeli Rooney i Manchester wygra wysoko jest jeden punkt straty a Chelsea żeby zdobyć tytuł mistrza musi chociaż zremisować trzymam kciuki w tych ostatnich chwilach za Manchester UNITED !!
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 08:44 #216
magdalenaka8
magdalenaka8 pisze:
Nie należę do zagorzałych przeciwników Berby ale wczoraj naprawdę zagrał przetragicznie;/. Mogliśmy spokojnie wygrać wyżej, Evra-super.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 07:32 #215
kris9
kris9 pisze:
Najbardziej cieszy mnie to, że na szopkę z Anfield odpowiedzieliśmy tak jak należy. W pełni zasłużone 3 punkty i walka do samego końca.
Berbatov - dziś swoim występem "zyskał" jeszcze więcej nienawiści fanów MU. Niestety w pełni zasłużenie. Jak widzę, jest głównym tematem dyskusji od długich miesięcy i wzbudza najwięcej kontrowersji. Myślę, że podłożem jego kiepskich występów jest psychika, Bułgar nie wytrzymuje już presji ciążącej na nim. Może najlepszym rozwiązaniem dla jego kariery będzie zmiana barw klubowych? Znając Fergiego będzie uparcie bronił i stawiał na Berbatova. Kto wie, czy w przyszłym sezonie SAF nie obroni swojego podejścia, wszak Bułgar ma potencjał i umiejętności. Nigdy jednak nie będzie on napastnikiem pokroju Rooneya i jak na moje może odejść, bo też nie byłem, ani nie jestem wielbicielem jego talentu, jednak jeśli zostanie należy wykorzystać go w innej roli, gdy będzie grał tuż za napastnikiem i więcej rozgrywał niż próbował wykańczać akcje.
Mieszane uczucia po meczu mam co do Fletcher, tego drugiego, który wzbudza kontrowersje. Zagrał dziś fatalnie na rozegraniu, ale w rozbijaniu akcji przeciwnika nienagannie, chociaż tutaj lepszy i tak był Scholes, który z tej roli wywiązał się znakomicie i to bez kartki! Fletch jak zwykle pracował na całej szerokości boiska, miał udział w akcjach ofensywnych, jednak nieco spuścił z tonu w końcówce sezonu. Zdobył uznanie wśród piłkarzy PL, którzy wybrali go do 11 sezonu i słusznie. Kontrowersje może jedynie wzbudzać to czy zasłużył na to bardziej niż Lampard. Gdyby brać pod uwagę ostatnie tygodnie to zdecydowanie zawodnik Chelsea bardziej zasłużył na wyróżnienie, jednak biorąc pod uwagę cały sezon to jednak Szkot jest na tak.
Muszę przyznać, że dobry mecz rozegrał Giggs, który stwarzał duże zagrożenie pod bramką rywali. Na pochwały zasługują również Evra i Nani za bardzo ofensywne wejścia w pole karne Sunderlandu. Obrona spisała się też dobrze, ale do tego nasza defensywa już przyzwyczaiła, wszak to nasza najlepsza formacja, najlepsza zdecydowanie w PL.
Szkoda tylko, że Rooney po kontuzji nie jest już tak bramkostrzelny, może dlatego, że widzi dużo na boisku i nie w porę zorientował się co do dyspozycji Berbatova, zdecydowanie zbyt późno przestał dogrywać Bułgarowi i sam próbował strzelać.
Na koniec jeszcze napiszę, że już od jakiegoś czasu brakuje nam zimnej krwi przy strzałach z dystansu, szczególnie w tej roli Carrick wypada blado, nie wiem czemu ten sezon był w jego wykonaniu średni, ale miejmy nadzieję, że przebudzi się w kolejnym, bo musi wiedzieć, że dzisiaj po raz pierwszy od długiego czasu witany gromkimi owacjami kibiców MU pojawił się na boisku długo wyczekiwany Hargo...

van der Saar - 7
O'Shea - 6
Evans - 7
Vidic - 7,5
Evra - 8
Nani - 8
Scholes - 8
Fletcher - 6
Giggs - 8
Rooney - 6,5
Berbatov - 4
Carrick - 5
Ferdinand - 5
Hargo - zagrał minutę? Dotknął raz piłkę ;)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 02:39 #214
mufa07
mufa07 pisze:
a no i brakuje mi enzo i jego analitycznych argumentów ...
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 01:07 #213
mufa07
mufa07 pisze:
Dajcie już spokój Berbie ... To że go tu zbluzgamy (jak zawsze w tym sezonie nic nie zmieni ) SAF ma charakter zwyciezcy i nie przyzna się że ten zakup to był błąd.I nie napalajcie się tak na wielkie transfery przyjdzie max 1-2 piłkarzy i to nie za drogich . Jak czytam że niektóży by chcieli kupić 4-5 zawodników to mnie krew zalewa wymienic 40% pierwszego składu i co dalej ? To nie jest fifa/pes ci zawodnicy potrzebowali by roku żeby się przystosować do ligi nowych warunków ,kolejnego sesonu żeby się zgrać.No i znając życie pewnie 2 z nich by sobie nie poradziło przykład Berba lub karim,kaka w realu ten 2 się rozkreca ale ten 1 grzeje ławe .Więc 2 lata w plecy , później rok swietnej gry i znów trzeba by zmieniać skład bo wszyscy bedą mieli po 30+lat .Jasne można kupic młodziez zainwestować w ich rozwój co da w 100% lepszy efekt niż kupno zawodników w wieku 27-30 lat trzeba jednak dodac kolejne lata na nabranie doświadczenia a taki klub jak United nie może czekać 5 lat na to zeby zacząć wygrywać puchary.Więc proszę was nie piszcie bzdur ... Co do weteranów to nikt ich nie wywali chyba że sami zadecydują o odejściu . Obecnie naszym największym problemem jest brak kreatywnego rozgrywającego w środku pola i na tym powinnismy się skupić. Na co nam 30letni Villa lub jakies inne cudaki .Wiem wiem zawodnicy po 30 też mogą grac świetnie np. Giggs ale on jest 1 i cała masa młodszych chłopaków gdy by było w składzie 9 takich zawodników jak on to mieli byśmy drugi Milan ;/ A i sory za błedy ale jest już późno i nie widzę co pisze xD .Troszke się rozpisałem ale dodam po raz kolejny proźbę o zlikwidowanie zasady 30 znaków :)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 00:58 #212
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Mecz bardzo dobry w naszym wykonaniu (z wyjątkiem Berbatova - to co robił wołało o pomstę do nieba). Najjaśniejsze postacie to wg mnie Nani i Scholes (dziś dzielił i rządził w środku). Roo trochę się oszczędzał ale i tak robił dużo dla drużyny. Fletcher bardzo walecznie ale miał kilka niepotrzebnych strat. Giggs jest ostatnio trochę bez formy ale pokazał dziś kilka ciekawych zagrań. Obrona bez większych błędów, bardzo solidnie (cieszy mnie zwłaszcza dobry występ Evansa bo to dobry prognostyk na przyszłość). Mogło być nawet 0:5 ale co zrobić jak się ma w składzie takiego geniusza w partaczeniu jakim jest Berbatov.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 00:31 #211
kalek pisze:
kalek
chyba inny mecz ogladales jak to byl bardzo dobry mecz w wykonaniu United to ja nie wiem.Przecież to co United wczoraj zaprezentowało to woła o pomstę do nieba tragicznie zagrali, same straty nie potrafili podejsc pod pole karne sunderlandu. Gdyby nie ta jedna akcja w pierwszej polowie po ktorej wpadła bramka to bysmy sie zegnali nawet z nadzieja na mistrzostwo byloby 0:0 i po nadziei tak jeszcze mozna liczyc na wigan
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 09:59 #210
ercraft
ercraft pisze:
powiem tylko tyle:
Berbatov - fantastycznie się przewracał, nieskutecznie lamentował i świetnie pudłował setki - mecz życia!
i jeśli jego forma właśnie rośnie to wolałbym nie dożyć apogeum jego możliwości...

enzo - gdzie jesteś??
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 00:28 #209
kako777
kako777 pisze:
Według mnie ten mecz to był jedyny w swoim rodzaju pokaz tak rażącej nieskuteczności!! Chyba tylko w meczu Odry z Arką było więcej niewykorzystanych 100% sytuacji.Po raz kolejny Berbatov pokazał że nie nadaje się na zawodnika Manchesteru United. Fergie powinien poważnie przemyśleć jakiego dobrego napastnika sprowadzić bo młodzież nie powiem przyda się ale w przyszłości a sam Rooney nie będzie w stanie we wszystkich meczach w sezonie zagrać aby poprowadzić drużynę. A propo środka pola to wraca Hargreaves i mam nadzieje że będzie dobrze przygotowany do następnego sezonu.
Mam wielką nadzieję że w następnym sezonie odbierzemy tytuł mistrza Angli Chelsea bo niechce mi się wierzyć żeby przegrali z Wigan i to na Stamford Bridge. Jeśli jednak taki CUD się stanie to obiecuję że bedę chodził do kościoła codziennie a nawet dwa razy dziennie ;]

pozrdawiam
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 00:25 #208
maynard
maynard pisze:
brak nam piłkarza pokroju luki modrić, jest to piłkarz kompletny.przewyższa carricka, andersona, gibsona etc.to piłkarza a'la scholes za młodych lat.i takiego nam potrzeba.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 00:06 #207
maynard
maynard pisze:
jasne jest, że berbatov nie spełnia oczekiwanych w nim nadziei.ale też spójrzmy prawdzie w oczy gruga linia u nas kuleje, poza tym nie ma napastników.co z tego że, strzelany stoke, wigan czy innym po 5 bramek, skoro w najważniejszych meczach jest słabo.nie ma kto walczyć !
giggs to legenda i to wszystko.to był świetny pilkarz, ale lata nie te.nasz ból powtarzam to brak lidera w drugiej lini
» Niedziela, 02 maja 2010, 23:54 #206
wrobel1992 pisze:
wrobel1992
bez jaj!! nie pisz jakby Ryan to był jakiś sznurek, może nie w każdym meczu ale w części to on głównie ciągnie i kreuje grę MU!
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 00:37 #205
Drago
Drago pisze:
maynard... jak Ty chcesz wywalić Giggsa ze składu - z KLUBU z Old Trafford... to jesteś... upośledzony :D
Może lepiej zaangażuj się w nauki Berby :)
Lekcja 1. Nauka biegania :D
» Niedziela, 02 maja 2010, 23:48 #204
mysticbounce pisze:
mysticbounce
Wiadomo, że Giggs już jest legendą United. Ale jednak wiecznie grał nie będzie, a forma też nie ta co kiedyś ;)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 00:08 #203
maynard
maynard pisze:
kilku panów powinno opuścić/pożegnać zespół
m.i
o'schea, brown, giggs, anderson, park, berbatov,

jest wielu świetnych piłkarzy w klubach, na nich opierać się będzie przyszlość anglii.zabrać younga z aston villi, jest świetny milner, dalej bale z tottenhamu, ireland z mc, modric z tottenhamu, i wielu innych,
pamietać trzeba, że saf nigdny nie wydawal dużych kroci, raz poraz zakupił gracza za dużą kase, natomiast budowa zespół na mlodzieży
» Niedziela, 02 maja 2010, 23:38 #202
Sebigi
Sebigi pisze:
Barbatov kompletna trupiarnia, Rasiak by strzelił przynajmniej jednego gola ;/ żal słów na takiego zawodnika, szkoda że Gerrard taki błąd popełnił ;/

Ja dalej wierze w mistrzostwo !!

GLORY GLORY MAN UNITED !!
» Niedziela, 02 maja 2010, 23:23 #201
KacperK99
KacperK99 pisze:
Berbatov od sprowadzenia z Tottenhamu nie grał na miarę oczekiwań, a ostatnie mecze w jego wykonaniu to już wogóle lepiej przemilczec... Są piłkarze, którzy po prostu nie sprawdzają się w najlepszych klubach świata i Berbatov jest niestety jednym z nich...szkoda, że tyle kasy na niego poszło ;/
Co do mistrzostwa to nic nie jest jeszcze rozstrzygnięte- nie takie rzeczy się już zdarzały, wierzę w Wigan ;]
» Niedziela, 02 maja 2010, 23:19 #200
Fexo
Fexo pisze:
Enzo gdzie jestes? Jak bedziesz wklejal tu jakies cudowne statystyki bulgara wrzuc mi je tez na priv! Nie moge przegapic takiego postu po tak swietnym meczu Berby.
» Niedziela, 02 maja 2010, 23:06 #199
kako777 pisze:
kako777
Widać że Enzo to bardzo wierny fan Berby ;)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 00:28 #198
WaldiMURM
WaldiMURM pisze:
Ja ciągle wierzę w mistrzostwo tak jak wierze ze RM zdąbedzie mistrzowstwo w tym roku...:)
» Niedziela, 02 maja 2010, 23:05 #197
grucha7
grucha7 pisze:
Mam nadzieję, że podczasz okienka transferowego uda się ściągnąć skutecznego napastnika. A także, że odzyskają choć część pieniędzy wydanych na Berbatova [30 milionów funtów z Spurs]. Do czasu wytrzymowałem kiksy Berbatova, ale wszystko ma swoje granice. To tyle z mojej strony. U mnie Berba jest już skreślony.
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:59 #196
kraw52
kraw52 pisze:
a i jeszcze jedno dziś były cenne 5 sek Hargreavesa :)
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:46 #195
maynard pisze:
maynard
potrzeba bardziej kreatywnych piłkarzy w drugiej lini
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:48 #194
kraw52
kraw52 pisze:
tak liczyłem na liverpool że chociaż zremisuje , a tu masz gerrard taki błąd i się zaczęło. Biorąc pod uwagę formę the blues i to że grają u siebie i nie z jakimś tam mocnym rywalem ale liczę na wigan kto wie wszystko sie zdarzyc moze to jest piłka cos przeczuwam ze wigan jednak zremisuje i oby tak tez sie stalo.
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:44 #193
kraw52
kraw52 pisze:
wiem ze marzenia sa piekne ale mozna jes chociaz po troszku w tym oknie zrealizowac po jednym wzmocnieniu na kazda linie BR-frey OBR prawa - maicon POM-silva david i ATAK - villa ale prawdopodobnie ma isc do barcy badz tylko ploptki iz juz na 100 przejdzie badz aquero , ale najbardziej rooney w ataku wymiatal by z torresem ale to nie realne to by byl duecik :)byc moze benzema tez ale takie mam mieszane uczucia ale wolalbym go niz berbe :)
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:36 #192
kraw52
kraw52 pisze:
i kolejny żałosny mecz ze strony berbatova , bez kitu , musi opuścić OT w tym okienku i trzeba sprowadzic naprawde solidnego napastnika zeby uzupełniał sie z rooneyem .
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:31 #191
devils18
devils18 pisze:
Z całym szacunkiem do Berbatova jest on dobrym snajperem, ale uważam, że po tym sezonie powinien opuścić Old Trafford i przenieść się do Bayeru Monachium lub z powrotem do Tottenhamu bo nie daje rady sobie w Manchesterze. Przez dwa sezony strzelił 26 bramek w Premier League co uważam, że nie jest jeszcze takim złym rezultatem, ale jeżeli brać pod uwagę grę na wszystkich frontach nie strzela on za często a napastnika rozlicza się z strzelonych bramek. W jego miejsce chciałbym widzieć Craiga Bellamy-ego, który nie może dogadać się z managerem Manchesteru City i nie wyklucza przeprowadzki.
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:27 #190
SSSCCC
SSSCCC pisze:
A to może dobrze że przegramy sezon może SAF COŚ ZROZUMIE!
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:19 #189
Biafra pisze:
Biafra
hmm powiedz mi CO takiego ma SAF zrozumieć? że nie zdobył 4 tytułu z rzędu? że odpadł JUŻ w ćwierćfinale LM? że jest TYLKO wicemistrzostwo? czy, że może nie zdobędziemy 19 tytuły? proszę o wytłumaczenie...
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:50 #188
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Mistrza stracilismy przegrywajac u siebie z Chelsea albo remisując z Sunderlandem na OT to było straszne ten sezon jest dla nas jak koszmar..

Ja jeszcze wierze...
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:18 #187
SSSCCC
SSSCCC pisze:
Ja by chciał taki skład na następny sezon
Bramka
Van Der Sar
Obrona
Evra
Vidić
RIO
R.DA Silva
Pomoc
Nani
Valencja
E.Yong ASTON VILLA 20 MLN f
MILLNER ASTON VILLA 15 mln f
Napastnicy
W.Rooney
G.Abnohor czy jakoś tam 20 mln f
skał na mistrzostwo kraju i Ligi Mistrzów
Powinni odejść
Berbatov 25 mln f
Anderson 15 mln f
Brown 5 mln f
i kasa nam się zwróci
Poco nam potrzebny Augreo, D.SILVA, D.Villa, Di Maria itp.
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:16 #186
SexyBoy pisze:
SexyBoy
dobry pomysł , tylko zamiast Andersona sprzedać Owena i kupić 2 napastników
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:20 #185
Quba18 pisze:
Quba18
Sprzedać Owena? Przecież on ma nerwy ze stali, gdy dostaje szanse to ją wykorzystuje, gdy jest w polu karnym rywala nawet w 96minucie potrafi zachować zimną krew i strzelić zwycięską bramkę. Fergie nie sprowadzał go z myślą, że będzie strzelał jak za dawnych lat, a właśnie z myślą o tym, że będzie żelaznym rezerwowym.
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:29 #184
Gozdal pisze:
Gozdal
powinny być bany za takie coś, na ch*j nam twój skład? Wracaj do świata fify....
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:32 #183
Biafra pisze:
Biafra
to proponuję załączyć FM bądź FIFĘ. temu panu już podziękujemy. w jakim świecie człowieku żyjesz? że niby SAF wyda w jednym okienku około 60 milionów?! hmm no way. to się nie ma prawa wydarzyć. do widzenia.
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:53 #182
adriann1986
adriann1986 pisze:
no nareszcie już większość przejrzała na oczy i dostrzegła ze Berbatov to nic innego jak drevno, sprzedać go, takich jak on to w ogóle bym nie kupiłem nawet do Lecha... załosny pilkarzyna i to ma być napastnik ? gdzie są Ci co mnie krytykowali ? poszli spac pewnie heh
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:16 #181
JUMP3R pisze:
JUMP3R
Kupmy mu drewnochron może lepiej zagra :p (ten post jest w stylu komicznyn i nie chce nim urazić fanów talentu Berbatowa)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 15:20 #180
Gozdal
Gozdal pisze:
straciliśmy mistrza remisując z Blackburn
» Niedziela, 02 maja 2010, 22:09 #179
mufa07
mufa07 pisze:
hitman90 ja nie wątpie w to ze jest świetny technicznie i miał/ma nazwisko.Coś nie działa tak jak powinno między nim a resztą zespołu .Dla mnie może zostać bo nie jest najgorszy kilka bramek strzelił i asysty tez zaliczył nie lubię jego stylu gry ale nie bedę go krytykował(uwielbiam styl gry np CR szybki błyskotliwy nieprzewidywalny ) . Mam do niego szacunek i chciałbym dojść tak daleko jak on ... Mam jednak nadzieję że odejdzie i jeszcze gdzieś zabłyśnie . Jako kibic United wierzę we wszystkich piłkaży tego klubu :)
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:54 #178
mufa07
mufa07 pisze:
Nie piszę w sprawie meczu . Apeluję do admina strony o usunięcie zasady tych pierdzielonych 30 znaków . Do szału mnie to doprowadza a jeszcze gorsze są bany za postawienie przy sobie 3 kropek. Zróbcie coś z tym ludzie klną obrazają innych itd. a normalni użytkownicy dostaja bany za 3 kropki. (Będę to powtażał aż do skutku )
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:44 #177
DevastoMUroxx
BerbatOFF,drugi Rasiak :O Kiedy pierwszy raz go zobaczyłem (mecz z CSKA Moskwa i jego przewrotka ) myślałem ze to świetny piłkarz...myliłem się :(
Sprzedać Drewno do Milanu za 20mil i kupić Benzeme albo Huntelaara
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:38 #176
LOVEMU4EVER
LOVEMU4EVER pisze:
Jeszcze nie wszystko stracone !Możemy wygrać mistrzostwo przy odrobinie szczęścia i dobrej grze!GLORY GLORY MAN.UNITED!
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:27 #175
Munez9
Munez9 pisze:
poda mi ktos link do strony z darmowymi meczami ??
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:27 #174
DevilUnited
DevilUnited pisze:
MANUIG - Widać jaki masz szacunek do klubu pisząc nazwe małą literą ;/

Chelsea zremisuje z Wigan takie mam przeczucie.

''Berbatov nieskuteczny'' a to nowość ;D ja nie wiem wgl co on tutaj robi...Kur** dlaczego nie dajecie szans Machedzie ? tylko tego cieniasa dajecie do 11...
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:26 #173
Ptyhu
Ptyhu pisze:
a kiedyś był on skuteczny ? lepiej go sprzedać póki cena jest wysoka ;] można było by kupić benzeme, pjanića, lub aguero
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:23 #172
master24
master24 pisze:
Szkoda, że Liverpool nie dał rady. Miałem nadzieje na remis, chociaż w typerze obstawilem 1-2 dla Chelsea. Może Wigan postara się o cud.......
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:22 #171
baju
baju pisze:
MAM POMYSL !

JELEN ZA BERBATOVA ! SZYBKI TELEFON DO AUXERRE!

haha:D
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:21 #170
MANUTDAIG
MANUTDAIG pisze:
szanse są już tylko w naszych marzeniach i tylko cud mógłby nam dac mistrzostwo niestety .. Wigan na wyjazdach spisuje sie fatalnie przegrali 13 meczy ( everton 1-2 ,arsenal 0-4 , hull 1-2 , portsmouth 0-4 ,
tottenham 1-9 , liverpool 1-2, manchester utd 0-5 , blackburn 1-2 ,
birmingham 0-1 , bolton 0-4 , city 0-3 , fulham 1-2 , westham 2-3 )
zaledwie 2 remisy ( 16 kolejka stoke 2-2, 25 kolejka sunderland1-1 i 3 zwycięstwa ( w 1 kolejce z aston villą 2-0 , 10 kolejka burnley 3-1 ,22 kolejka wolverhampton 2-0 ) . Ostatni dobry wynik uzyskali 6 lutego wyjazd na sunderlandzie 1-1 a tak to same porażki wyjazdoweod tamtego czasu ,więc jak widać tylko cud musiałby sie stać żeby tak było... Ja tylko mam nadzieje ze będą walczyć przynajmniej a nie to co Stoke czy Liverpool bo obydwa zespoły poprostu to dno to co pokazali widać było że im zupełnie nie zależało na wyniku i grze ...
Trudno pozostajemy wierni na Zawsze po 3 bardzo obfitych sezonach przyszedł czas na 1 słabszy oby tylko 1 a nie więcej .. Napewno potrzebne są zmiany na następny sezon oby były trafne , napewno ktoś musi odejśc ktoś nowy przyjść . Wiadomo że taki klub jak Manchester United wiąże sie zawsze z dużymi oczekiwaniami w walce o trofea dlatego my kibice jesteśmy przyzwyczajeni do zwyciężania naszego ukochanego zespołu przez to może tak cięzko nam potem przełknąć gorycz porażki ale zawsze też nie da sie wygrywać , choć napewno może zostać niesmak bo naprawde w tym sezonie była duża szansa 1 pkt to tak mało a okazuje sie zarazem tak dużo i pare meczów co nam nie wyszło , zabrakło skutecznośći , błędy taka jest piłka nawet prowadząc 3-0 z bayernem kazdy z nas widział już finał Ligi Mistrzów a tu niestety czegoś także zabrakło tak niewiele i kto wie mogliśmy być znów najlepszą drużyną w Europie , może za rok trzeba wierzyć bo wszystkim nam zależy nam tym żebyśmy
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:20 #169
Hellboy
Hellboy pisze:
Przy bramce to Berba "podawał" o ile to można było nazwać podaniem do Roo a ten głową do fletchera ,a nie odwrotnie ;) To co wyprawiał Berba to się w głowienie mieściło nic do chłopa nie mam ,ale takie sytuacje TRZEBA wykorzystywać!! Bo mogło się to w końcówce zemścić. Miło było zobaczyć Hargo ,ale jak sędzia zagwizdał to kamery pokazały go a on się śmiał hehe no tak wkońcu przebiegł ledwo kilka metrów ;)
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:19 #168
Majek
Majek pisze:
No Berbatov się nie sprawdza ;/ ale nie skreślał bym go jeszcze... Ferguson na pewno da mu szansę i zostawi na następny sezon... Jeśli nadal będzie zawodził pewnie zostanie sprzedany...

Co do meczu to miałem wrażenie, że strzelona bramka w pierwszej połowie trochę uśpiła nasz zespół... Wcześniejsza wygrana Chelsea i korzystny rezultat w naszym meczu spowodowały brak należytego zaangażowania w naszym zespole... z tego co ja widziałem tylko Fletcher, Scholes, Nani i Evra wykazywali chęć gry... może i Roo bardzo chciał ale widać było z jakim bólem się zmagał... Pół meczu biegał z grymasem bólu na twarzy...

Berbatov... fatalna skuteczność... Giggsowi jakby się nie chciało....

Faul Maulbranqa na Evansie był na ewidentną czerwoną kartkę ! atak obiema nogami, całym ciałem zwalił się na stopę Johny'ego... cieszmy się, że nic się nie stało...

aha, nie wiem jak wy, ale ja oglądając któryś już mecz United z Sunderlandem dostrzegam w zachowaniu Phila Bardsleya ogromną frustrację tym, że nie powiodło mu się w ManUtd. Jakaś taka złośliwość (nie wiem jak to ująć). Ostre zagrania, utarczki słowne... jak skrzywdzone dziecko ;)

pozdrawiam
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:12 #167
szraaamek pisze:
szraaamek
lepiej sprzedać póki jego cena jest w miare wysoka. Za rok może być już za późno.. Myślę ze znajdzie się ktoś kto da z 15-20 mln dołożyć 10 mln i kupić Gourcuffa. Zamienić Carricka + kasa = Modrić.
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:17 #166
Majek pisze:
Majek
no dobra chcesz playmaykera pokroju Gourcuff'a... ok, powiedzmy że Ferguson by go kupił. To po co w takim razie Modrić? Tylko w FM tacy piłkarze mogli by grać obok siebie...

Carrick potrafi zagrać dobrze, ale szczerze nie płakał bym za nim... btw huknął dziś z 11 metrów ;)

A Berbatov i tak zostanie :P
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:25 #165
kicorxD
kicorxD pisze:
a wlasnie jak tam hargo?? wszedl ponoc w doliczonym czasie jak sie prezentowal??
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:12 #164
Majek pisze:
Majek
hmm jak Hargo wszedł nie mineło nawet 30s a sędzia zakończył widowisko, ale raz udało mu się dotknąć piłki głową :)
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:14 #163
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
A ile można powiedzieć po jednym dotknięciu piłki?
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:15 #162
pumbiks17
pumbiks17 pisze:
Po raz kolejny powtórze. Sergio Aguero z Atletico Madryd za Berbatova :) .. i to szybko bo Cwelsi nas uprzedzi!
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:10 #161
Majek pisze:
Majek
Aguero się nie nadaje... MAM ZNAKÓW WYSTARCZAJĄCO !
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:15 #160
szraaamek pisze:
szraaamek
raczej nikt sie nie zamieni na berbatova ;p
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:22 #159
Koryt
Koryt pisze:
No Hargreaves dzisiaj zagrał fenomenalny mecz na 10 był najlepszy na boisku moim zdaniem. Wygrał wszystkie możliwe pojedynki, 9 strat, 100% dokładnych piłek no żyć nie umierać :)
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:08 #158
Koryt pisze:
Koryt
poprawiam sie tam mialo byc 0 strat a nie 9 :D
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:10 #157
leito276 pisze:
leito276
w końcu Owen to Owen :D (30...)
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 02:03 #156
hitman90
hitman90 pisze:
mufa07 ale jak Berbatov przychodzil do diablow to mial nazwisko i umiejetnosci. Chyba nie sugerujesz, ze zapomnial jak sie gra w pile? Berba nie odejdzie. Ferguson da mu jeszcze sezon, moze dwa, kto go tam wie:)
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:08 #155
kicorxD
kicorxD pisze:
siema
nieogladalem meczu ale czytalem ta aktualnosc i to co piszecie,napewno obejrze skrot.
hahaha trzymam za wiekszoscia z was i zawsze bylem negatywnie nastawiony do berby.
a nadodatek to:
"Trzy minuty później dośrodkował Rooney. Berba strzelał z pola pięciu metrów. Nie trafił nawet w bramkę. W 58. minucie Bułgar po raz kolejny rozczarował."
" Na 20 minut przed końcem meczu Ferguson miał już dosyć nieskuteczności Berbatowa i w jego miejsce wprowadził Michaela Carricka." - to jest najgorszy transfer w wykonaniu SAF'a w jego calej karierze.
Berba niemoze nawet palic szlugow bo moze spowodowac ciezki pozar lasu ;p hahaha
nadaje sie jednym slowem do tarcia chrzanu...
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:07 #154
Grzesieq1992
Grzesieq1992 pisze:
nani wspaniały berba- pierwszy do pozbycia !!
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:03 #153
gacthx
gacthx pisze:
Kur.wa Liverpool w plecy więc juz chyba po zwycięstwie:/:/
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:02 #152
kukus1704
kukus1704 pisze:
nie jestem jakims wielkim zwolennikiem Berbatov'a ale wydaje mi sie ze SAF go nie sprzeda :P
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:59 #151
mufa07
mufa07 pisze:
hitman90 - nani był młody i mógł się rozwinąć dlatego saf go trzymał. berba raczej już się nie rozwinie ...
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:53 #150
Park123
Park123 pisze:
Drewniaka trzeba sprzedac na 100% nie tylko za ta sytuacjie w tym meczu ale za caly sezon ktory zagral fatalnie;d
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:52 #149
leito276 pisze:
leito276
co masz na myśli mówiąc drewniaka?
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:00 #148
szraaamek pisze:
szraaamek
berbatov ;p widze ze nie w temacie jestes ;d
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:07 #147
Majek pisze:
Majek
Bez przesady... często gra słabiej, ale swoje dla naszej drużyny zrobił... spójrz na liczbę asyst i goli... a nazywając go drewniakiem sam się tylko ośmieszasz, bo wyszkolenie techniczne ma świetne...

Jego mankamentami są słaba skuteczność i dynamika... nazywaj rzeczy po imieniu albo w ogóle się nie odzywaj...
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:20 #146
leito276 pisze:
leito276
Jak można o Berbatovie powiedzieć drewniak? Rozumiem, jesteście rozczarowani jego grą/skutecznością... ja mimo, że jestem jego fanem (tak, jeszcze mi pociśnijcie od 'fanboyów drewniatova') też jestem lekko zły na jego grę... Ostatnio gra bardzo słabo ale to nie powód by nazywać go drewnem... niema w MU zawodnika z lepszą kontrolą piłki niż Berbatov... Mówcie co chcecie... taka jest prawda... Pozdrawiam.
» Poniedziałek, 03 maja 2010, 01:59 #145
Sorata pisze:
Sorata
Jak dla mnie Ferguson powinien dawać szanse np. takiemu Dioufowi, który jest waleczny, nieźle gra głową, szybkości też mu odmówić nie można. Berba jest jak dla mnie zbyt nie skuteczny jak na napastnika. Ma świetną technikę, i przegląd pola - ale to ma mieć pomocnik a nie napastnik ;p. Jak dla mnie Berbę próbować wystawiać za plecami 2 dobrych napadów, np. Diouf - Rooney, i powinno być ok. Ale to Ferguson pracuje z tymi kolesiami i wie o nich prawie wszystko tak więc pozostaje mi tylko zaufać jemu, że wie co robi ;).
» Wtorek, 04 maja 2010, 02:04 #144
myyk
myyk pisze:
Mecz w naszym wykonaniu poprawny. Zostaje nam tylko cholernie mocno trzymac kciuki za Wigan . !
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:51 #143
mufa07
mufa07 pisze:
Lil - Nie dosłownie-> ...
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:51 #142
hitman90
hitman90 pisze:
Ludzie, jestescie tak "wielkimi" fanami Manchesteru i ciagle to samo. Czy nie rozumiecie, ze SAF nigdzie Berby nie puszcza? On zostaje i kropka. Ferguson jest tzw. "fanem" talentu Berbatov'a i nigdy go nie krytykuje a w dodatku po calkiem przecietnym wystepie, mowi, ze Bulgar jest wspanialy. Podobnie bylo z Nanim. Przez kilka sezonow chlopak nie mogl sie odnalesc. Byl w kazdym okienku przymierzany do kolejnego klubu. Boss go nie poscil i mial racje. Podobnie jest z Berbatovem.
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:50 #141
JUMP3R pisze:
JUMP3R
A czy czytałeś artykuł tu na devilpage o tym że jeżeli masz dobry występ siadasz na ławe? Nani słabo grał i często siedział na ławiem, a berba ostatni występ miał udany, ale dzisiaj w 70 może poźniej powinien zostać zmieniony przez np. Machedę chłopak młody mało doświadczenia ale szczęscie ma i wie gdzie sie wcisnąc by zaliczyc asyste czy bramkę.
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:10 #140
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Ma racje! Około 35 roku życia powinien strzelać na zawołanie.
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:18 #139
Kam69 pisze:
Kam69
tiaaa jest wielkim fanem jego talentu mowisz?? ale, że tak zapytam... talentu do czego??
» Wtorek, 04 maja 2010, 17:59 #138
wojteksmiglo
wojteksmiglo pisze:
W manchesterze nie powinien grac Barbatov
Grac powinien np.
Dżeko z Wolfsburga
David Villa z Valencii
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:41 #137
Rooneyy
Rooneyy pisze:
Berbatov to jest juz , nie powiem co :) myslalem ze ten sezon bedzie inny a jednak :( .Ja bym sprzedal berbe i carricka 2 najwieksze ogniwa united moim zdaniem .Chciałbym Aidena McGeadiego osobiscie ( ale tak jest nam nie potrzebny mamy wielu skrzydlowych) a kiedy chodzi o napastnika mam kilka propozycji : Darren Bent , Balotelli (moze przy safu by sie uspokoil chlopak :< ,bo naprawde ma talent), Benzema i no nie wiem xD
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:32 #136
mufa07
mufa07 pisze:
Nie piszę w sprawie meczu . Apeluję do admina strony o usunięcie zasady tych pierdzielonych 30 znaków . Do szału mnie to doprowadza a jeszcze gorsze są bany za postawienie przy sobie 3 kropek. Zróbcie coś z tym ludzie klną obrazają innych itd. a normalni użytkownicy dostaja bany za 3 kropki.
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:27 #135
kkkamil pisze:
kkkamil
Masz w 100% rację :) dołączam się do prośby.
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:36 #134
Lil pisze:
Lil
Za jakie ... kropi?
Takie -> ... ?
No ale 30 znaków jest kiepskie fakt...
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:43 #133
kubusss
kubusss pisze:
My nie potrzebujemy napastnika tylko kreatywnego pomocnika w środku pola takiego jak: iniesta, xavi, fabregas, modric czy deco. Napastników mamy dość tylko trzeba dawać im więcej szans. Ciekawy jestem postawy Meksykanina. Czas pokaże.
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:26 #132
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Pewnie, że nie potrzebujemy. Przecież jak Rooney był kontuzjowany to Fergi aż nie wiedział którego super snajpera wystawić.
» Niedziela, 02 maja 2010, 21:20 #131
paradox
paradox pisze:
Rozumiem wszystkich tych ,co bronią Berbatova, ale proszę Was nie piszcie ze każdy kto wysuwa krytykę pod jego adresem to sezonowiec, który gówno wie o piłce.
Osobiście , oglądałem wszystkie mecze Manchesteru w tym sezonie i po tym spotkaniu potwierdziłem się w przekonaniu ze Berba powinien zostać sprzedany. Wyobraźcie sobie ze Nani nie strzelił tego gola , a Chelsi zremisowała lub przegrała mecz z Liverpoolem ? koleś marnuje w tak ważnym meczu trzy 100% sytuacje. W meczu o mistrza Angli !
O reszcie sezonu nie wspominam bo to porażka po całości , kilka przebłysków i to wszystko (zawodnik kosztował 30ml €) Przypominam ,ze w pierwszym sezonie tez nic nie pokazał , ale myślałem sobie : aklimatyzacja ? no tak w przyszłym będzie wymiatał , a tu klopssss.
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:24 #130
Steckov
Steckov pisze:
Już nie chcę się pastwić nad Berbą, bo już chyba mówiłem setki razy, że to jeden z większych błędów transferowych, ale ten mecz był esencją tego co gra przez cały sezon. Nie mówie, bo ma przebłyski, ale to są tylko PRZEBŁYSKI. Jest nieporadny strasznie! Szkoda słów, oby Ferguson ściągnął jakiegos solidnego napastnika, nie mówie o hicie transferowym, ale już nie mogę patrzeć na Berbatova. Żal mi go, ale niestety prawda jest taka, że jest za słaby na Man United.
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:24 #129
macius26
macius26 pisze:
Jedyna i niepowtarzalna okazja na szalik LUHG!

[link usunięty]
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:23 #128
gorgonzola
gorgonzola pisze:
Haha nawet nie zauważyłem kiedy Hargo wszedł:D może zagra ze Stoke od pierwszych minut ?? :)
» Niedziela, 02 maja 2010, 20:22 #127

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY