AKTUALNOŚCI

Ferguson: Nikt nie gra tak jak Evra!

Data 28 kwietnia 2010, 12:02 Mathe0, Sky Sports
Ferguson: Nikt nie gra tak jak Evra!
Czytaj więcej:
» Patrice Evra
» Sir Alex Ferguson
A A A
Sir Alex Ferguson określił formę Patrice’a Evry mianem sensacyjnej. Szkot dodał również, że na tak równym poziomie nie gra żaden z zawodników Manchesteru United.

Evra jako jedyny piłkarz „Czerwonych Diabłów” wystąpił we wszystkich 36 ligowych meczach w tym sezonie. Solidne występy Francuza sprawiły, że znalazł się on w Drużynie Roku wybranej przez PFA.

– Forma Evry jest wyjątkowa przez cały sezon. Jest jedynym naszym zawodnikiem, który nie opuścił żadnego meczu – mówił sir Alex Ferguson.

– Daliśmy mu odpocząć w meczu z Blackburn, ale wszedł na boisko z ławki rezerwowych. Uważałem, że potrzebował tej przerwy.

– Jego powrót do gry był fantastyczny. Jeśli spojrzycie na naszą defensywę, to każdy miał słabsze występy. Nikt nie był w stanie grać tak konsekwentnie jak Evra, nikt! – dodał Ferguson.
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...



Poprzedni news:
Kalou: Nie oddamy tytułu do końca
Następny news:
Real zaoferuje 20 mln za Evrę?

Komentarze (101)


rodelko20
rodelko20 pisze:
Jest Najlpeszym lewym obrąńcom świata nikt go nie zastąpi a do tego jego wyszkolenie techniczne ! i asysty !

Zapraszam do obejrzenia ! sam robiłem

[link usunięty]
» Piątek, 30 kwietnia 2010, 15:19 #98
b90
b90 pisze:
Evra to moim zdaniem najlepszy defensor United, pokazał to w tym sezonie, jest naprawdę świetny.
» Piątek, 30 kwietnia 2010, 13:33 #97
Tennant
Tennant pisze:
Evra -wspaniały lewy obrońca,mam nadzieję że jeszcze u nas długo pogra :D
Glory Glory MU
» Piątek, 30 kwietnia 2010, 07:50 #96
devils18
devils18 pisze:
Uważam, że Evra w obecnej chwili jest najlepszym lewym obrońcą zarówno w Premier League jak i na świecie. Żaden Real i Barca go nam nie zabiorą.
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 20:35 #95
slowak
slowak pisze:
jest jednym, z najlepszYch obrncow swiata dobrze ze dostal ta nagrode to ze jest obronca to jeszcze gra w ofensywie i czesto asystuje to jeszcze nie opuscil zadnego meczu
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 19:20 #94
DevilsPoland
DevilsPoland pisze:
No Evra gra dobrze ale nie zapominajmy że w meczu z Bayernem na Allians to on zawalił bramkę w 92 minucie.
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 12:30 #93
shredder
shredder pisze:
[link usunięty]
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 11:02 #92
pizdarek pisze:
pizdarek
tez chciałem ten link wrzucić :P własnie cała Barcelona! Bardzo dobrze, że zostali ograni!
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 17:21 #91
rafal1905
rafal1905 pisze:
ja byłem wczoraj za interem bo kibicowalem tej druzynie za dzieciaka jeszcze jak gral tam ronaldo,a po za tym to marzy mi sie by pierwsza druzyna ktora wygra 2 razy z rzedu LM byl Manchester .
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 10:44 #90
xdxd
xdxd pisze:
szamo13
bramki liczą się "podwójnie" tylko przy wyniku remisowym w dwumeczu
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 10:01 #89
thrall87
thrall87 pisze:
[link usunięty]
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 09:54 #88
gacthx
gacthx pisze:
Koleś do dogrywki dochodzi tylko wtedy jak jest taki sam wynik jak w pierwszym meczu z tym że dla przeciwnej drużyny np. Inter wygrał 3:1 więc Barcelona musiała wygrać 3:1 żeby doszło do dogrywki!!
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 09:38 #87
Zenek20082
Zenek20082 pisze:
Szamo13 kto ci takich głupot nagadał. Jak bramki moga liczyć sie podwójnie.
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 07:43 #86
szamo13
szamo13 pisze:
Kto mi odpowie dlaczego wczoraj do finału awansował Inter skoro było 1-0 dla Barcy, a w pierwszym meczu 3-1 dlaa Interu? Przeciez gol Barcelony na wyjeździe powinien liczyc sie jako dwa, czyli powinno dojść do dogrywki....
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 06:52 #85
wynk pisze:
wynk
W przypadku remisu w dwumeczu bramka na wyjeździe liczy sie podwójnie. Ale było 3-2 dla Interu w dwumeczu dlatego Barca odpadła. WKP?
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 08:34 #84
Gibol
Gibol pisze:
a ja mam kilka ważnych argumentów dlaczego byłem za interem a nie barceloną i skąd ma ostatnia niechęć do tej drużyny... oto one:
1.z dwojga złego wolę finał Inter - Bayern bo będzie (tak mi się wydaje) o wiele ciekawszy niz miałby być Barclona - Bayern (pojedynek jednostronny na rzecz katalończyków)
2.cała Barca po mczu na San Siro nie udeżyła się w piersi (nielicząc Guardioli) tylko zwalali winę na sędziego(sick!), na murawę, na podróż i .... na wulkan (SICK!!) absolutnie nikt nie powiedział że zwyczajnie byli gorsi.
3.zachowanie zawodników. Xavi wrzuca Murinho w tunelu, Busquets na konferencji chce bezstronnego sędziegow rewanżu, ten sam zawodnik na camp nou jest głównym prowokantem, Messi, Ibra, Alves, Pedro raz po raz starają się wymuszać rzuty karne (a potem mówią o antyfutbolu), Valdes rzuca się do Murinho po meczu... przypominam że jednym z głównych haseł Barcy to "więcej niż klub" a na koszulkach mają Unicef...
4.zachowanie kibiców. obrzucanie pojazdu Murinho, wrzucenie petard do hotelu Interu, rzucanie butelkami na murawę Camo nou... zresztą sam fakt że uważają się za najlepszych na swiecie, ze ich drużyna jesst z innej rzeczywisości... piłka nożna służy kształtowaniu zdrowych i sportowych emocji a nie rozwojowi pychy!
5.zachowanie władz klubu. włącenie zraszaczy po meczu, przede wszystkim nastawianie całej atmosfery na chęć zagrania na Santiago i upokorzenia Realu a nie, jak powinno być na wynik sportowy i wygraniu LM.
a teraz parę innych argumentów,po których klub Barcelona straciłostatnio w moich oczach:
1.charaktersytyczna dla hiszpanów chęć określania siebie jako kogoś z innej planety. epitety typu bajeczni, namaszczeni przez Boga, drużyna tysiąclecia, Messi syn Jezusa...
2.nazywanie każdego pogromceBarcelony zespołem grający antyfutbol. jest to dla mnie śmieszne bo wydaje mi się że było to perfekcyjne wykonanie taktyki mające na celu wygranie z przeciwnikiem.
Barcelona stałą się przez ostatnie 4-5lat klubem pozbawionym pokory. uważająca się za zupełne przeciwieństwo Realu stała się bardzo podobna do niego... nie umiejąca przegrywać, zwalająca ciągle winę na kogoś (pisząc tego posta nie znam wypowiedzi pomeczowych, ale pewnie również będzie usprawiedliwianie się siebie), dlatego cieszę się, że wygrał Inter, że wygrała taktyka,dyscyplina. wygrała drużyna! Murinho pokazał że będąc jednością można pokonać taki klub jakim stałą się ostatnio Barca. także zawodnicy, kibice i działacze Barcelony... trochę pokory. pzdr
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 00:39 #83
Adam11 pisze:
Adam11
Wiele z tego co tu napisałeś to bardzo trafne uwagi. Ja chciałbym dodać jeszcze jedną rzecz. Jako kibic Manchesteru United po takich postach zawsze możesz być posądzony o to, że Twoja niechęć wynika z rozczarowania jakie miało miejsce dla wszystkich kibiców United rok temu w Rzymie.

Tego właśnie nie mogę pojąć.

Będę tu mówił tylko za siebie, ale nie mam z tym problemu, że Manchester United przegrał z Barcą w finale LM. Ba! Mogę nawet przyznać, że byli od nas o klasę lepszą drużyną. Każdy kto ma choć trochę oleju w głowie i oglądal finał w Rzymie przyzna, że Manchester delikatnie mówiąc nie spisał się:-( Barca pokazał klasę!

Ale! Ale! Ale!

Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że wracając pamięcią do trzech ostatnich meczu w półfinałowych LM z udziałem Barcy w każdy z nich Katalończycy byli najzwyczajniej w świecie słabsi.

Najpierw z United gdzie w dwóch meczach nie potrafili strzelić ani jednej bramki!

Potem dwumecz z Chelsea! Dla mnie to był jeden wielki skandal! To, że Barca była od nas lepsza w finale nie zmienia faktu, że to Chelsea powinna tam z nami grać. Zresztą co ma piernik do wiatraka? Na litość boską!

No i na koniec mecze z Interem gdzie jak już pisałem w obu spotkaniach Barca nie miała nic do powiedzenia.
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 00:56 #82
Daro13 pisze:
Daro13
Dokładnie, dokładnie, dokładnie, dokładnie UWAGA przytaczam cytat ze strony Barcy " Wole przegrać w stylu Barcy niż wygrać w stylu Interu" BUahahahhahahaha a Barca miała jakiś styl? niczym nie różniący się od stylu Interu tamci się bronili skutecznie a tamci nieskutecznie atakowali poza tym CO TO KUR*WA JEST ANTYFOOTBAL, istnieje takie cos? Barca jest tak jak powiedział autor postu wyżej zbyt pyszna swojej gry. Kibicie? dla mnie dno i prymitywizm a to co pokazali na meczu z Interem to jest przykład. na koszulkach UNICEF (Fundusz Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci) i taki przykład dają dzieciom? Powiem więcej wole być zaplutym angolem żłopiącym piwo i robiącym burdy przed meczem niż reprezentować UNICEF i dawać taki przykład dzieciom jak się zachowuje na meczu z kibicem przeciwnej drużyny, który okazuje się lepszym. Bo Angol nie deklaruje "bierzcie ze mnie przykład!" a Barca tak. Powtarzam jeszcze raz, nie ubliżam nikomu ale kibice Barcy zachowali się jak prymitywne małpy dla których się liczy tylko własny klub a reszta już nie. Mówi się ze Anglik to cham a czy widział ktoś jakieś niesnaski na meczu na Old Trafford MUFC vs Bayern? bo ja nie.
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 08:22 #81
maik pisze:
maik
Podpisuje się pod postem Gibola.
To co Barca wczoraj pokazała , to jak przywitała Inter w Barcelonie to jest kary godne. Przeogromna pycha ze strony z ich strony, myślą że tylko oni mają wygrywać . A tu odpadają . Kapitalna taktyka ze strony Interu. Mimo że nie byli skuteczni w ataku , to w obronie nie pozostawiali ani cm. wolnego.A wracając do zachowania Barcelony to z pewnością żaden inny klub na świecie nie zachował się tak ( oczywiście pomijam kluby takie jak kluby argentyńskie , bo tam to jest dramat co się dzieje na trybunach). Według mnie UEFA powinna narzucić jakąś karę dyscyplinarną. Nawet jeśli to miała być najniższa kara , ale dać im ją.Niech widzą że nie mogą robić co im się tylko podoba.
A w finale jestem oczywiście za Interem ( "oczywiście"- nie żebym teraz kibicował tylko im , ale należy im się puchar LM. A Bayern niech spada)
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 09:38 #80
pizdarek
pizdarek pisze:
Stało się! ;D Frajerzy z Katalonii do domu. Teraz płaczą tak jak rok temu Smerfy płakali... i dobrze. Nie to abym był fanem Interu, ale po odpadnięciu Man Utd z LM i życzyłem zwycięstwa Interowi i w nich upatrywłem rywala godnego do wyelimnowania tej beznadziejnej 'szklanej' drużyny. Udało się i mozna sie głośno śmiać ;D


A i jeszcze jedno. Żal mi osób, które ciągle pisza: grali anty football - ludzie ogarnijcie się. Kto strzelił w pierwszym meczu 3 bramki? Inter. Barcelona nie mogła? Nie! Bo obrona zagrała świetne widowisko. Jeszcze rok temu taką defensywę miało Man Utd - dzisiaj niestety już trochę gorzej to wygląda. Co do ręki w końcówce to mam to w zadzie. Jeszcze bardziej cieszy jak dzieciaczki się teraz prują, ze sędzia winny itd - naprawdę aż się śmiać chce, że nikt nie pamięta co było rok temu w półfinale.

PS. Najbardziej śmiać się chce z fana 'Farsy' Kowalczyka! (kto zainetresowany to wie) Pieperzony sezonowiec - kilka lat temu oddałby zad za Milan, a teraz przerzucił się na Barcelonę. Zobaczymy jaka kolejna drużyna będzie.
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 00:12 #79
Adam11 pisze:
Adam11
Szkoda tylko, że United w drugim meczu po stracie Rafaela nie zagrało chociaż 40 % tego co dziś Inter zagrał w obronie bo bylibyśmy w finale!!

Jestem ciekaw czy media po tym sezonie będą nadal upatrywały swojego bożka w Barcelonie:-)

A może teraz się okaże, że to Inter jest mega fajny:-)

PS Barca pokazały w tym sezonie, że nadal jest silna drużyną. Mają wspaniałych piłkarzy. Ale ich gra w fazie grupowej LM oraz mecz z Interem pokazał to co mówiłem od dawna, że ta drużyna niczym nie odstaje od silnych teamów w Europie, w której poziom cały czas jest bardzo wyrównany (jeśli mówimy o wielkich firmach).
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 00:20 #78
Adam11
Adam11 pisze:
Po dzisieszym meczu Barcy i Interu nasuwają mi się cztery refleksje.

Po1 Barcelona nie ma się czego wstydzić. Zrobili co mogli, ale przegrali mecz z lepszą drużyną. W obu spotkaniach Barca nie miała nic do powiedzenia ( pewnie zaraz ktoś napisze, że dziś Barca miała wielką przewagę - guzik prawda oni stworzyli góra 4 sytuacje w całym meczu - reszta rozbijała się o obronę genialnie grającego taktycznie Interu - jedyne na co było ich stać to bramka w moim odczuciu ze spalonego, ale pewien nie jestem). A jeśli ktoś mówi, że Inter gra "nieestetycznie":-) to chyba nie widział pierwszego starcia z Barcą. Inter zasłużył sobie na ten finał najbardziej ze wszystkich grających zespołów w tej edycji LM.

Po2 Przyro to mówić, ale wstydzić się może Ferguson bo oddał mecz słabszej drużynie. Nie mam wątpliwości, że otarliśmy się w tej edycji LM o kolejny finał.

Po3 W tym roku raczej finału oglądać nie będę bo Bayern'owi Monachium kibicowałbym tylko w sytuacji gdyby grali z reprezentacją Niemiec:-), a i do Interu nie mam sympatii bo za dużą słabość mam do Milanu. Obejrzałbym finał gdyby zagrała w nim Barcelona, ale tak jak myślałem okazali się za słabi.

Po4 Pękam z dumy, że to Manchester United doszedł dwa razy z rzędu do finału LM. Już rok temu wiedziałęm, że oni zrobili coś NIEŚMIERTELNEGO i osiągneli OGROMNY sukces mimo, że zdobyli "tylko" jedno trofeum.

Kiedyś pan bar napisał tutaj, że zespół United ma jaja:-) Zgadzam się z tym i dodam, że Barca cierpi na ich deficyt:-)

Nie mogę się doczekać niedzieli!

Glory Glory Man United!
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 00:07 #77
WaldiMURM
WaldiMURM pisze:
HAHAHAH barcelona jest cienka wszyscy zastanawiaja sie jak Mourincho opracował strategie na ten mecz ale on tylko ustawił sie defensywnie i messiego na lewa noge zaczoł kryc teraz trzeba kibicowac UTD ale gdyby nie sedzia gralibysmy na bernabeu!! a co do barcy to jest to poczatek konca tej druzyny...
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:54 #76
GoToHell
GoToHell pisze:
czy mógłby ktoś dać link do fotki co Evra z Parkiem się cieszą ? Bardzo Proszę :)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:49 #75
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Ja nie mam żadnej sympatii do Interu. Po prostu nie chciałem Barcy w finale, bo wtedy zdobyliby 2 Puchar LM z rzędu jako pierwsza drużyna w historii, a chciałbym, żeby uczynił to Manchester United. Aha i denerwują mnie kibice Barcelony, którzy nie umieją przegrywać i szukają wymówek. Jeśli chodzi o gre byli lepsi, ale przegrali 1/2 finału taktycznie i tyle. Podobnie jak Manchester z Bayernem.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:44 #74
melawen
melawen pisze:
[link usunięty]
dlatego moge oglądać tylko lige angielska...
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:39 #73
vader22
vader22 pisze:
Mam genialny pomyłs sprzedajmy Rooneya sRealowi kupy Zlatana .Razem z Berbą będą tworzyć atak marzeń,ta walecznośc,wymiennośc pozycji,szybkośc dynamika ahhh!!Będa niczym Cole&Yorke :D
Wspierać ich będą Park i Gibbson ,to będzie ekipa niczym a.d 1999 :P
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:32 #72
bartek95
bartek95 pisze:
Kurde Jose to jest jednak gość BRAWO INTER!
Mourinho musi być następcą SAFA;]
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:19 #71
brk91
brk91 pisze:
[link usunięty]

ale on nigdzie się nie wybiera :-)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:13 #70
Solaris pisze:
Solaris
taaa, Real sobie z United supermarket zrobil czy co ? ;o
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 09:30 #69
krav3n
krav3n pisze:
Jose jak biega jak sie cieszy :D
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:10 #68
Master123
Master123 pisze:
Teraz trzeba kibicować Interowi żeby odprawił w finale ten cały Bayern bo jak dla mnie tak słaba drużyna jak szkopy w finale to już zdecydowanie za wiele .
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:00 #67
bejbi
bejbi pisze:
i to jest właśnie riposta fergusona na wcześniejszą plotę ;]
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:55 #66
Rarian
Rarian pisze:
Nie rozumiem dlaczego my jako kibice United mamy cieszyć się ze zwycięstwa drużyny, która gra największy antyfutbol na świecie. Inter, to drużyna, która gra piłkę taką, że oglądając jej mecze chce się z jednej strony spać, a z drugiej płakać jak można tak kaleczyć piłkę...

Odkąd nie ma w LM United mało mnie to obchodzi kto ją wygra, ale jako już fan samej dyscypliny ubolewam, że taka drużyna jak Inter zagra w finale tak elitarnych rozgrywek. Efektowniej od Interu gra już Wisła Kraków albo Lech Poznań....
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:50 #65
Adih4sh pisze:
Adih4sh
Za interem nie przepadam ale Barcelony NIENAWIDZE!
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:52 #64
Eggman1992 pisze:
Eggman1992
Bo co bo barca to cieniacy i placza ...a Messi to wybil zeby maiconowi i to byl antyfootbaal!
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:53 #63
Adih4sh pisze:
Adih4sh
dzis to barcelona grala antyfutbol, ciagle sie kladli w "16" Julio Cesara, w koncu trafila kosa na kamien, a Messi jest tak cienki ze jakby nie ten Xavi i Iniesta to on nie istnieje bo to oni cala gre Barcy robia!
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:55 #62
xxkalikxx pisze:
xxkalikxx
Zresztą My czyli kibice United pamiętamy tę porażkę z przed roku i to dlatego tak nie nawidzimy Barcelony ;p A z Interem mamy lepsze wspomnienia xD Kto się ze mną z tym zgodzi?
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:56 #61
reddev7 pisze:
reddev7
xDDD stary co Ty piszesz. Jeżeli uważasz, że Inter gra antyfutbol no to sorry. Dzisiaj w 10, ta drużyna potrafiła wyeliminować swietnie grajaca w tym sezonie Barcelone. Nie trzeba grac finezyjnie w kazdym meczu, liczy sie wynik końcowy. Dla przykladu podam Naszą grę w 10 z Bayernem... Jak dla mnie Iner w 100% zasłużył sobie na ten finał.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:09 #60
Adih4sh pisze:
Adih4sh
W koncu Barcelonie sedziowie nie pomagali a nie tak jak rok temu z Chelsea im sedzia pomogl lebiegom;/
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:11 #59
vader22 pisze:
vader22
Dawno nie widziałem w jednym meczu tylu prób wymuszenia karnych i kartek co w dzisiejszym spotkaniu i w dodatku to właczenie zraszaczy na połowie Interu ,Barca pokazała ze nie za bardzo potrafi przegrywac ,a Żoze Wielkim Trenerem JEST i BASTA!
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:17 #58
Adih4sh pisze:
Adih4sh
Zawodnicy Barcy mysleli ze sa na plazy i sie kladli;]
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:23 #57
Rarian pisze:
Rarian
Mam bardzo dobrze w pamięci finał 2009 roku, ale nie zmienia to faktu, że wolę w finale oglądać, co by nie mówić, efektowną Barcę niż grający na 0-0 i "może się uda z kontry" Inter, który już pokazał jaką taktykę ma na dobre drużyny (Chelsea i Barca)... Nie grają źle, ale grają po prostu brzydko. Koszmarnie brzydko.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:26 #56
Adih4sh pisze:
Adih4sh
Lepiej grac brzydko ale wygrac niz grac na wymuszenie karnego jak to dzis czynila barcelona!
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:29 #55
Rarian pisze:
Rarian
Adih4sh - wiadomo, że tak. Tylko nie rozumiem skąd w fanach United taka sympatia do Interu i niechęć do Barcy.

Jeśli w meczu nie gra United to zazwyczaj jest mi obojętne kto wygra (chyba, że to reprezentacje, ale wiadomo, to inna sprawa). Chyba, że po jednej stronie gra odwieczny wróg naszego zespołu (L'pool, Arsenal, City) wtedy zawsze jestem za drużyną przeciwną. Niemniej zawszę wolę, żeby wygrała drużyna, która gra ładniej, ciekawiej, efektowniej (a nikt nie powie, że w przekroju, zarówno całego sezonu, jak i tego meczu Barca nie była drużyną lepszą). Nie rozumiem po prostu skąd w kibicach United taka niechęć do Barcy. Nigdy nie podkupowali nam zawodników w tak chamski sposób, w jaki czynił to Real, nigdy nie było żadnych konfliktów na linii Ferguson - Guardiola/Reijkaard, ani też nigdy Barcelona niezasłużenie z nami nie wygrała. Jak wygrywała to wtedy, kiedy była po prostu lepsza (finał LM 2009). Skąd więc nienawiść do, jak dla mnie, tak bardzo neutralnej względem United drużyny?
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:36 #54
Rarian pisze:
Rarian
Adih4sh - wiadomo, że tak. Tylko nie rozumiem skąd w fanach United taka sympatia do Interu i niechęć do Barcy.

Jeśli w meczu nie gra United to zazwyczaj jest mi obojętne kto wygra (chyba, że to reprezentacje, ale wiadomo, to inna sprawa). Chyba, że po jednej stronie gra odwieczny wróg naszego zespołu (L'pool, Arsenal, City) wtedy zawsze jestem za drużyną przeciwną. Niemniej zawszę wolę, żeby wygrała drużyna, która gra ładniej, ciekawiej, efektowniej (a nikt nie powie, że w przekroju, zarówno całego sezonu, jak i tego meczu Barca nie była drużyną lepszą). Nie rozumiem po prostu skąd w kibicach United taka niechęć do Barcy. Nigdy nie podkupowali nam zawodników w tak chamski sposób, w jaki czynił to Real, nigdy nie było żadnych konfliktów na linii Ferguson - Guardiola/Reijkaard, ani też nigdy Barcelona niezasłużenie z nami nie wygrała. Jak wygrywała to wtedy, kiedy była po prostu lepsza (finał LM 2009). Skąd więc nienawiść do, jak dla mnie, tak bardzo neutralnej względem United drużyny?
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:38 #53
vader22 pisze:
vader22
Rarian-w moim przypadku sprawa jest prosta ,NIE darze Barcelone niechęcią w przeciwienstwie do ich kibiców których znam osobicsie(w realu) od groma ,wiekszej rzeszy płaczków i mazgaji nie znam.Ciągle płaczą ze każdy kto z nimi wygrał bądz zremisował gra antyfootball ,tylko zapomnieli ze z druzyna Guardioli pójscie na wymiane ciosów to tak jak strzelic sobie kilka samobóji.Po prostu nie da się inaczej tym bardziej grając w 10, jak dzis Inter.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:41 #52
Adih4sh pisze:
Adih4sh
Rarian - napisalem ze za Interem nie przepadam, tak? ale wolalem aby to Inter wygral za wszelka cene niz Barcelona. Nie chodzi mi tu o final 09, ale o to jak Barcelona jest wszedzie faworyzowana (TV, internet etc.) a co do finalu 09 to zobacz w jaki sposob tam doszli, po tym jak sedziowie wy**chali Chelsea w meczu z Barcelona wlasnie od tamtej pory mam do nich taka "niechec", wszedzie wszyscy faworyzuja Barcelone, jak dzis wlaczylem TV przed meczem Inter - Barca to komentatorzy malo sie nie spus*ili jak zaczynali temat "BARCELONA", a jak uslyszalem jak jeden z nich powiedzial cos w stylu "wszyscy czekamy na Barce w finale" to az mnie zemdlilo;/
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:44 #51
Adih4sh pisze:
Adih4sh
Rarian - napisalem ze za Interem nie przepadam, tak? ale wolalem aby to Inter wygral za wszelka cene niz Barcelona. Nie chodzi mi tu o final 09, ale o to jak Barcelona jest wszedzie faworyzowana (TV, internet etc.) a co do finalu 09 to zobacz w jaki sposob tam doszli, po tym jak sedziowie wy**chali Chelsea w meczu z Barcelona wlasnie od tamtej pory mam do nich taka "niechec", wszedzie wszyscy faworyzuja Barcelone, jak dzis wlaczylem TV przed meczem Inter - Barca to komentatorzy malo sie nie spus*ili jak zaczynali temat "BARCELONA", a jak uslyszalem jak jeden z nich powiedzial cos w stylu "wszyscy czekamy na Barce w finale" to az mnie zemdlilo;/

Przepraszam ze dwa razy ale mialo dodac to na koniec dyskusji jako odpowiedz dla Rarian.
» Czwartek, 29 kwietnia 2010, 00:08 #50
rooney149
rooney149 pisze:
ja oczywiscie ze za interem w LM :D juz po odpadnieciu naszego ukochanego zespolu.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:50 #49
Rarian
Rarian pisze:
Nie rozumiem dlaczego my jako kibice United mamy cieszyć się ze zwycięstwa drużyny, która gra największy antyfutbol na świecie. Inter, to drużyna, która gra piłkę taką, że oglądając jej mecze chce się z jednej strony spać, a z drugiej płakać jak można tak kaleczyć piłkę...

Odkąd nie ma w LM United mało mnie to obchodzi kto ją wygra, ale jako już fan samej dyscypliny ubolewam, że taka drużyna jak Inter zagra w finale tak elitarnych rozgrywek. Efektowniej od Interu gra już Wisła Kraków albo Lech Poznań....
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:49 #48
xxkalikxx pisze:
xxkalikxx
Masz coś koleś do polskiej piłki? Każdy kibicuje komu chcę. Zresztą zajeżdżasz mi tu Barceloną a nie jesteś kibicem piłki nożnej jako samej dyscypliny sportu ;p haha Good by Farca xD
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:53 #47
Master123 pisze:
Master123
To jest kwestia gustu ja np. podziwiam organizacje i reżim taktyczny w grze Interu. Potrzeba niezwykłych umiejętności by wbrew wszystkim (tym razem nawet sędziemu ), dowieźć wynik grając 2/3 spotkania w 10 na obcym terenie . Po stokroć wole jak to ty nazywasz anty futbol od tak bezmyślnej piłki jaką gra np. Arsenal .
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:56 #46
Rarian pisze:
Rarian
xxkalikxx - Nie, nie mam nic do polskiej piłki, to był po prostu przykład. A United kibicuję 11 lat (od 99 roku) więc nazywając mnie kibicem Barcelony po prostu mnie obrażasz ;).
» Środa, 28 kwietnia 2010, 23:40 #45
Byniol
Byniol pisze:
NO WŁAŚNIE .. XD NAJWAŻNIEJSZE ŻE NIE MA TEJ ZAPYZIAŁEJ BARCY W FINALE JA ZA INTEREM A WY PANOWIE? Za rok będziemy mieli Karim'a i na Wembley wygramy ;p
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:47 #44
Adih4sh pisze:
Adih4sh
Dokladnie tak samo, barca-FARSA
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:51 #43
ManU91
ManU91 pisze:
Nie ma Farsy !! Odpadli, cóż za szczęście...
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:43 #42
peter1992
peter1992 pisze:
Yes Yes Yes Barcelona odpada z LM :D
» Środa, 28 kwietnia 2010, 22:43 #41
gitkolo
gitkolo pisze:
Z ostatnije chwili.Florentino PĂŠrez zmienił nazwe Real Madrid CF na Real ManDrid FC a kapitanem został Paul Scholes natomiast nowym bramkarzem Van Der Sar.prawą stroną dyrygowac bdzie S.Ramos a lewą P.Evra.Środek obrony tworzą R.Ferdinand i N.Vidić w pomocy kruluje para pomocników Guti Haz. oraz waleczny D.Fletcher i doświadczony P.Scholes.Napastnikami są C.Ronaldo Gonzalo HiguaĂ­n oraz Wayne Rooney a trenerem ten który jest najbradziej utytułowanym czyli P.Sir Alex Ferguson.Miejmy nadzieje ze Real ManDrid jeszcze zdoła wygrac La Liga.Powodzenia;)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 20:36 #40
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Evra i Nani jak grają razem po jednej stronie to po prostu magia! :)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 20:17 #39
rafalrafal
rafalrafal pisze:
Wiem, że to nie ten temat itp, ale to strona o piłce!
Za kim dzisiaj jesteście? Ja osobiście za Interem, gdyż lubię styl Jose Mourinho, a Barcelony nie lubiałem nigdy, ich zarozumiałości, niektórych piłkarzy, np Alvesa za ciągłe wymachiwanie rękami i nurkowanie. Nie lubię niepodległościowych dążeń, choć niesamowita jest jedność, z jaką Katalonia dzisiaj ma do czynienia. W każdym razie Inter !
Szkoda półfinału z bayernem, gdyż lyon to byli chłopcy do bicia. :(
» Środa, 28 kwietnia 2010, 20:16 #38
MegDevil
MegDevil pisze:
zgadzam się z Fergiem !
Evra jest niesamowity :) !
» Środa, 28 kwietnia 2010, 20:09 #37
shick
shick pisze:
2010.04.28, godz. 12:54, wyKALaczka
Clichy w porównaniu z Evra to przepaść. Oglądam angielską ligę i pamiętam do Nani wyprawiał z Clichym. A tak nawiasem mówiąc co sądzicie o Nanim? Wiem ,że to kolejny piłkarz United ale według mnie pasowałby do nas zamiast takiego RibĂŠry`ego ( Nani ma 22 lata).


komentarz z realmadrid.pl
Naniego już nam chcą brać;D
» Środa, 28 kwietnia 2010, 20:06 #36
TP7
TP7 pisze:
Masz racje, jest to bna stronie realmadrid.pl, mam nadzieje ze to sciema, strasznie mnie denerwują takie newsy, ale jezeli prawda jest to ze chociaz ubral ta koszulke, to bedzie to oznaczalo, ze mysli o przeprowadzce, osobiscie znienawidzilbym ronneya jezeli przeszedłby do madrytu.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 20:01 #35
Adih4sh pisze:
Adih4sh
No wlasnie i teraz co tu myslec, nigdzie nic nie bylo podane do wiadomosci ze Roo ma chec przejsc do Realu, a teraz zobacz jak bylo z Ronaldo, niby kochal Man Utd i zarzekal sie ze nigdzie sie nie wybiera, ze nie jeszzce i nagle byla prezentacja krystyny w realu, wiec nie wiem co myslec o Roo bo mozliwe ze tez sie sprzeda:(
» Środa, 28 kwietnia 2010, 20:10 #34
Adih4sh
Adih4sh pisze:
Nie wiem czy wiecie, ale dzis gadalem z kolesiem ktory kibicuje Man Utd tak samo jak ja i mowil ze gdzies wyczytal ze Rooney bral udzial w nowej reklamie FIFA bodajrze ta WORLD CUP 2010 i krecili reklame gdzie Roo wystepowal w koszulce Man Utd i... w koszulce Realu Madryt:O:( a sama reklama byla krecona w Madrycie:( Pamietam ze tak samo bylo z Benzema jak gral jeszcze w Lyonie to krecil reklame dla FIFA 09 w koszulce Lyonu i Realu a na koniec przeszedl do Realu:( Oby to tylko dla podpuchy bylo:(
» Środa, 28 kwietnia 2010, 19:25 #33
pizdarek
pizdarek pisze:
Taaa. Zwłaszcza nikt nie strzela tak jak Evra :P Aktualnie to chyba jeden z najlepszych lewych obrońców na świecie. Jedyna jego wadą są właśnie strzały. Jego niby lewa 'lepsza' noga jest tragiczna (mam na myśli strzały na bramkę - bo podania ma fantastyczne), o prawej nie wspominam bo to już katastrofa totalna. Czasami żal oglądac jego wykończenia wspaniałych rajdów na lewej flance po minięciu kilku zawodników na pełnej szybkości i próba strzału... = w kartofle. Ale nie podlega dyskusji, że transfer Fergusona udany i nie dziwię się, że chcą go czołowe kluby w Europie (bo interesuje sie nim nie tylko klocowaty Real). Jego odejście jest raczej niemożliwe - Sir Alex wie, co Evra wnosi do zespołu i przynajmniej jeszcze kilka ładnych sezonów pozostanie na Old Trafford.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 19:21 #32
grucha7
grucha7 pisze:
I tak najlepszym obrońcą na świecie jest Vidić ;]
» Środa, 28 kwietnia 2010, 19:14 #31
skawin4 pisze:
skawin4
no ciekawe czy byl by na lewej taki najlepszy...
» Środa, 28 kwietnia 2010, 20:37 #30
Tomak92
Tomak92 pisze:
Z innej bajki. Chyba mamy nowe koszulki MU : [link usunięty] Jakos mi sie nie podobaja;D
» Środa, 28 kwietnia 2010, 19:12 #29
myyk
myyk pisze:
Jeden z najwazniejszych elementów układanki SAF'a ;) . Naprawde bardzo udany transfer ! ;)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 19:05 #28
MUforever9
MUforever9 pisze:
No racja Evra w tym sezonie jest niesamowity ;)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 18:49 #27
adios
adios pisze:
Wątpie w przejście Evry, podobnie jak Roo do Realu.
To dwaj piłkarze kochający ten zespół, wkładający mnóstwo zaangażowania w grę zespołu, dlatego uważam, że jedynym czynnikiem, który zmusiłby wspomnianych piłkarzy do odejścia, byłaby kłótnia z managerem.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 17:26 #26
Xartula
Xartula pisze:
Evra mały diabałek, gra swietnie w defensywie i ofensywie
» Środa, 28 kwietnia 2010, 17:23 #25
Brwka
Brwka pisze:
gozdal co ty bredzisz xd? ;d??
» Środa, 28 kwietnia 2010, 15:50 #24
cLouxXx
cLouxXx pisze:
jak evra odejdzie to to nie będzie MANU...
ten real naprawde doczepił się do Czerwonych diabłów, ronaldo... a teraz evra !!
nie wieże w to mam nadzieje że nie odejdzie !!
» Środa, 28 kwietnia 2010, 15:03 #23
SexyBoy pisze:
SexyBoy
jeszcze Beckham i Heinze ;/ ... żal. ;/
» Środa, 28 kwietnia 2010, 15:18 #22
wilku02 pisze:
wilku02
i van Nistelrooy :) dużo tych zawodników z Manchesteru :)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 15:51 #21
pizdarek pisze:
pizdarek
Heinze? Tosz aby się go pozbyć to Man Utd powinien jeszcze dopłacac. To jest najgorszy lewy obrońca jaki kiedykolwiek grał na Old Trafford. Akurat ten transfer do Realu był udany ;D. Do dzisiaj się zastanawiam co Ferguson widział w tym nieudaczniku aby dać mu szanse gry w Man Utd. Z jego usług nawet Real zrezygnował po dwóch sezonach (w praktyce to po jednym bo w drugim to i tak praktycznie nie grał) co świadczy o tym, ze coś z nim nie tak.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 19:26 #20
ROO10MU
ROO10MU pisze:
mysle ze jesli evra bedzie gral do konca swojej kariery w Manchesterze to pobije rekord ilosci wystepów :)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 14:45 #19
Kingus661
Kingus661 pisze:
Zgadzam się z Fergusonem, Evra jest świetny zawsze się stara jak tylko może i za to go bardzo cenie doskonale pasuję do Czerwonych Diabłów
To co że nie strzela, jak dla mnie doskonale dogaduje się z Nanim na boisku.
Podoba mi się również styl jego gry oby jak najdłużej w UNITED....!!
» Środa, 28 kwietnia 2010, 14:44 #18
myyk
myyk pisze:
Bardzo udany transfer ;) .Jeden z najlepszych lewych obronców na swiecie,cały czas strzyma rowna wysokoa forme ;)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 14:20 #17
masrzisz
masrzisz pisze:
zdecydowanie najlepszy lewy obronca na swiecie i najrowniej grajacy :) poprostu maszyna
» Środa, 28 kwietnia 2010, 14:03 #16
marcin1515
marcin1515 pisze:
on jest zaj******* dobry !!
» Środa, 28 kwietnia 2010, 13:59 #15
dawid27154
dawid27154 pisze:
Cześć czy morze mi ktos podać 11 roku według PFA?? z góry dzieki a co do Evry to moim zdaniem jeden z najlepszych lewych obrońców na swiecie.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 13:36 #14
Mac88 pisze:
Mac88
Przy pisaniu proponuje używać słownika.....

Joe Hart (Birminhgam) - Branislav Ivanovic (Chelsea), Richard Dunne (AstonV), Thomas Vermaelen (Arsenal), Patrice Evra (ManUtd) - Antonio Valencia (ManUtd), Cesc Fabregas (Arsenal), Darren Fletcher (ManUtd), James Milner (AstonV) - Wayne Rooney (ManUtd), Didier Drogba (Chelsea).
» Środa, 28 kwietnia 2010, 14:04 #13
Fenek
Fenek pisze:
Noo to fakt każdy w ManUtd w tym sezonie i na każdej pozycji miał spadki formy i gorsze mecze. Moim zdaniem tylko dwóch piłkarzy gra równo cały czas Evra i v d Sar.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 13:22 #12
Kam69
Kam69 pisze:
mój ulubiony zawodnik United, w moim mniemaniu najlepszy lewy obrońca na świecie. dobrze broni, znakomity w ofensywie. widać, że w przeszłości ( za czasów występów w AS Monaco) grał na lewej pomocy.
» Środa, 28 kwietnia 2010, 12:52 #11
Mailo
Mailo pisze:
Patrice jest to świetny gracz,Sir Alex ma wielką racje... niesamowicie pracuje przez cały sezon... zastanawialem sie ostatnio i myśle ze to Evra jest motorem zespolu MU ... naprawde Evra jest nie docenianym graczem i jego pozycja lewego obroncy jest malo widoczna przez niektorych... Evra niesamowity sezon w twoim wykonaniu ! Glory United... szacun;)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 12:36 #10
Klimaa
Klimaa pisze:
świetny obrońca, fakt że nie strzela bramek ale z Nani'm b.dobrze współpracują ;] gdyby tak na drugiej stronie defensywy był równie dobry zawodnik..trzeba poczekać kilka lat na Rafaela. Jeden z zawodników którzy unikają urazów! Jeszcze tyle sezonów przed nim na Old Trafford. Chodzą pogłoski że Real go chce ale wiem że w sercu nosi diabełka ;D
» Środa, 28 kwietnia 2010, 12:28 #9
NaniRedMU17
NaniRedMU17 pisze:
nooo Evra jest dla mnie jednym z najleposzych skrzydlowych obroncow na świecie...!!
GLORY GLORY EVRA!! i nigdzie nie moze odejsc musi grac nadal u Nas..
» Środa, 28 kwietnia 2010, 12:27 #8
krajminho
krajminho pisze:
Jak dla mnie najlepszy lewy obrońca świata i okolic. Nie wyobrażam sobie defensywy MU po jego odejściu. Na szczęście dla nas poczekamy na to kilka długich( miejmy nadzieje opływających w trofea) lat .
Dziękuje Dobranoc
» Środa, 28 kwietnia 2010, 12:21 #7
rebel10
rebel10 pisze:
najważniejsze jest to że Olic zabrał mu piłke w 92min 56s i strzelił bramkę co było jednym z czynników odpadnięcia z LM, co jednak nie zmienia faktu, że z w przekroju całego sezonu gra najlepiej ;]
» Środa, 28 kwietnia 2010, 12:13 #6
Szaman0
Szaman0 pisze:
no jasne że nie jest ale po 1 bramce ma
O'SHEA , Vidic i Rafael a grali o wiele wiele mniej nic Evra :)
» Środa, 28 kwietnia 2010, 12:12 #5
MUorzech pisze:
MUorzech
Evra ma kilka ładnych dograń w pole karne po których jest gorąco
» Środa, 28 kwietnia 2010, 13:04 #4
kerpin09
kerpin09 pisze:
on nie jest od strzelania bramek
» Środa, 28 kwietnia 2010, 12:09 #3
Szaman0
Szaman0 pisze:
tak to prawda forma wspaniała , nie miał też kontuzji - najpewniejszy punkt obrony :)

3108' (86'na mecz) - to naprawdę jest imponujące

ale najlepsze jest to ze nie strzelił żadnej bramki xD
» Środa, 28 kwietnia 2010, 12:08 #2
Roo10ney pisze:
Roo10ney
A czy u obrońcy tak liczy się strzelanie bramek? Przecież gra w defensywie, mimo że również bierze udział w akcjach ofensywnych, to niekiedy chyba asystował... Jak dla mnie to najlepszy lewy obrońca na naszej Ziemi ;>
» Środa, 28 kwietnia 2010, 13:10 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY