AKTUALNOŚCI

Trenerska karuzela zaczyna się kręcić

Data 20 kwietnia 2010, 10:42 Mathe0, The Sun
Manchester United rozpoczął poszukiwania nowego menadżera, po tym jak sir Alex Ferguson zakomunikował zarządowi, że zrezygnuje z kierowania drużyną po przyszłym sezonie.

Sir Alex Ferguson na trenerską emeryturę przejdzie w lecie 2011 roku, sześć miesięcy przed swoimi siedemdziesiątymi urodzinami. Na razie nie wiadomo kto zastąpi krewkiego Szkota. Trenerska karuzela dopiero zaczyna się kręcić.

Najpoważniejszym kandydatem, zdaniem angielskiej prasy, jest Jose Mourinho, który obecnie prowadzi Inter Mediolan. Na Old Trafford nie wszyscy są jednak przekonani o wyjątkowych umiejętnościach Portugalczyka.

Na korzyść Mourinho przemawia doświadczenie i trofea wywalczone w Portugalii, Anglii i Włoszech. „The Special One” jest jednak postrzegany jako osoba, która ciągle szuka nowych wyzwań, co wykluczałoby jego długi pobyt w jednym zespole.

Poniżej lista potencjalnych następców sir Alexa Fergusona sporządzona przez dziennikarzy The Sun.

Fabio Capello. Wygrywał tytuły w Hiszpanii i Włoszech, a także zrobiłby wszystko, aby zatrzymać Wayne’a Rooneya. Włoch chce jednak wypełnić swój kontrakt z reprezentacją Anglii, który wygasa w 2011 roku. Kiedy Ferguson odejdzie, będzie miał 65 lat.

Josep Guardiola. Młody trener, który dobrze włada językiem angielskim i wygrywa wszystko z Barceloną. Może mieć jednak problemy, aby się odnaleźć poza barcelońską rodziną.

Jose Mourinho. Wygrał sześć ważnych trofeów z Chelsea. Ma charakter, aby przechytrzyć nawet najlepszych. Z drugiej strony nie potrafi długo wytrzymać w jednym miejscu – dwa lata w Porto, trzy w Chelsea, a teraz chce odejść z Interu.

Arsene Wenger. Ma najlepszą reputację spośród wszystkich, umiejętności i talent. Pięć lat bez trofeum z Arsenalem, to jednak poważna skaza na CV Francuza. Wenger miał również swoje zatargi z Manchesterem United.

Martin O’Neill. Wymieniany w gronie kandydatów od dawna, przez wielu na Old Trafford podziwiany. Wydaje się jednak znudzony futbolem, bo nie jest w stanie awansować z Aston Villą do czołowej czwórki.

Guus Hiddink. Święcił triumfy z Realem Madryt i PSV. Zaimponował także podczas pobytu w Chelsea. Woli jednak pracować z reprezentacjami. Niedawno został selekcjonerem Turków.
» Rooney chce Redknappa w reprezentacji Rooney chce Redknappa w reprezentacji
Rooney wstrząśnięty odejściem Capel...
» Capello zrezygnował z funkcji trenera kadry! Capello zrezygnował z funkcji trenera kadry!
Włoch w ostatnim czasie skrytykował...
» Park wciąż głodny sukcesów Park wciąż głodny sukcesów
Park jest dumny ze swojego osiągnię...
» Pojedynek skrzydłowych: Andriej vs Antonio Pojedynek skrzydłowych: Andriej vs Antonio
Antonio jest ostatnio w wybornej fo...



Poprzedni news:
Zoran Tosic chce zostać w FC Köln
Następny news:
Milan zaoferuje 20 mln za Berbatowa?

Komentarze (228)


manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Narazie wolę nie myśleć co będzie jak zabraknie SAFa bo to dla mnie niewyobrażalne, ale jeśli chcemy aby po odejściu Fergusona klub zachował ten sam styl i charakter to w gre wchodzą Moyes albo Blanc. Guardiola to zupełnie chory pomysł, a "The Special One" jest trenerem wybitnym ale nie pasuje do United.
» Środa, 21 kwietnia 2010, 23:31 #226
Tomek13
Tomek13 pisze:
najlepiej żeby trenerem został ktoś kto był zawodnikiem MU i posmakował tradycji i zwyczajów jaki w klubie panują, myślę że dobrym kandydatem był by np:Laurent Blanc lub Ole Gunnar Solskjaer :)
» Środa, 21 kwietnia 2010, 17:30 #225
oti
oti pisze:
Dla mnie kandydatem nr 1 jest Laurent Blanc, ewentualnie Martin O’Neill.
» Środa, 21 kwietnia 2010, 16:52 #224
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Mati888 -- "Manchester nigdy nie będzie taki sam" widać że jesteś łasy na sukcesy !! Nie liczy się dla Ciebie tradycja tego genialnego klubu, szacunek do niego, tylko liczy się to by drużyna cały czas zdobywała trofea. Widać że jesteś sezonowcem.
» Środa, 21 kwietnia 2010, 14:48 #223
martin86
martin86 pisze:
sorry za spam bo mam problem z netem czasami coś mi przerywa połaczenie
» Środa, 21 kwietnia 2010, 13:58 #222
martin86
martin86 pisze:
blade1878

ty się dobrze czujesz na głowe bo chyba nie ic weź sfoje zabawki i ic do piaskownicy że sfoimi kolegami i tam się bawcie albo się zapisz do psychologa może pomoże ci i bez odbioru dzieciaku
» Środa, 21 kwietnia 2010, 13:48 #221
martin86
martin86 pisze:
blade1878

ty się dobrze czujesz na głowe bo chyba nie ic weź sfoje zabawki i ic do piaskownicy że sfoimi kolegami i tam się bawcie albo się zapisz do psychologa może pomoże ci i bez odbioru dzieciaku
» Środa, 21 kwietnia 2010, 13:46 #220
martin86
martin86 pisze:
blade1878

ty się dobrze czujesz na głowe bo chyba nie ic weź sfoje zabawki i ic do piaskownicy że sfoimi kolegami i tam się bawcie albo się zapisz do psychologa może pomoże ci i bez odbioru dzieciaku
» Środa, 21 kwietnia 2010, 13:45 #219
DrunkenBear
DrunkenBear pisze:
Fabio Capello: Możliwe, chociaż słyszałem, że po mistrzostwach ma wrócić na ławkę trenerską Realu. Jednak jakby został naszym trenerem, to nie sądzę, że na długo.

Josep Guardiola: Nie, nie i jeszcze raz nie. PL to nie liga hiszpańska. Tu się gra szybką piłkę. Nie wymienia się 60 podań przed strzałem na bramkę. Poza tym, nie sądzę, aby w drużynie bez gwiazd pokroju Messiego, czy Xaviego sobie poradził.

Jose Mourinho: Mój faworyt, darzy wielkim szacunkiem Fergusona. Wydaje mi się, że nawet sam SAF go wyznaczy na swojego następcę. Z tej listy chyba jako jedyny prócz Wengera sprawdził się w PL.

Arsene Wenger: Raczej nie opuści Arsenalu, więc nawet nie wiem skąd ta propozycja.

Martin O’Neill: Może być dobrym wyborem, naturalny następca. Tylko ma jeden mankament, brak dorobku trenerskiego. A niestety nam potrzeba sukcesów.

Guus Hiddink: Nie, on pójdzie tam gdzie mu więcej zapłacą...
» Środa, 21 kwietnia 2010, 12:59 #218
kosciak
kosciak pisze:
Murinho to pasuje do chelsea, realu - polityka: nakupować piłkarz - żywy towar.. To zupełnie nie pasuje do UNITED. U nas wszystko jest poukładane, zupełnie inna polityka itp, poprostu UNITED!

L. Blanc jak narazie dla mnie jedyny godny kandydat.
Cantona nie bardzo ma pojęcie o trenowaniu, Guardiola.. no niewiem, z takim składem to i ja bym pewnie z Barca wygrał wszystko hehe ;)
Ciekawa natomiast jest jeszcze opcja - O'Neal, moim zdaniem, bardzo dobry trener, manager, ale czy aż na tyle? no niewiem...

A i żadne Hiddinki, Capella itd. Te chłopki tylko na forse leca, zrobią burdel w MU a jak poczują tylko $ to zaraz United sie im znudzi..

Wenger? nie ma szans, myślę że on sam nie byłby zainteresowany, a jakby takiego Baniteza zobaczył u nas na łace to by sie chyba śp. Best w grobie przewracał ..

Trzeba nam względnie młodego, utalentowanego managera z charakterem!
» Środa, 21 kwietnia 2010, 12:52 #217
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Murinho? Jakoś w Porto bez wielkich gwiazd sobie świetnie radził. Myślę, że przy jego zmyśle taktycznym był by ciekawym kandydatem ;D
» Środa, 21 kwietnia 2010, 13:02 #216
kosciak pisze:
kosciak
w porto nie było gwiazd? heheh dobre ;)
» Środa, 21 kwietnia 2010, 13:16 #215
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Jakoś nie przypominam sobie wielomilionowych transferów do tego klubu. Porto raczej na młodych zdolnych piłkarza bazowało...
» Środa, 21 kwietnia 2010, 13:18 #214
barszczuxdd
barszczuxdd pisze:
ja bym chciał taką liste ;p :
-laurent blanc (nie wiem, jak doszedł z bordeaux do ćwierćfinału LM, zresztą był cenionym graczem w united)
-josep guardiola (młody, średnio doświadczony trener, wątpie aby przejął united)
-jose murinho (zawsze był dla mnie dobrym trenerem)

możecie sie ze mną nie zgodzić, ale wdg mnie nikt inny nie poradzi sobie w united
» Środa, 21 kwietnia 2010, 12:32 #213
kosciak
kosciak pisze:
L Blanc. moim skromnym zdaniem, świetny piłkarz, świetny trener
» Środa, 21 kwietnia 2010, 12:27 #212
Prezes10
Prezes10 pisze:
Ja mam trzech kandydatow:

1. Eric Cantona
2. Roy Keane
3. Laurent Blanc

Nie ma innej opcjii Panowie!
» Środa, 21 kwietnia 2010, 12:15 #211
wrociu7
wrociu7 pisze:
Ja UWAŻAM ,ŻE TRENEREM POWINIEN ZOSTAĆ ERIC CANTONA :) DLACZEGO ?

SAMI SOBIE ODPOWIEDZCIE NA TO PYTANIE
» Środa, 21 kwietnia 2010, 11:51 #210
WiernyKibic pisze:
WiernyKibic
kur*a sory to nie do ciebie tylko tego blade'a :D
» Środa, 21 kwietnia 2010, 13:55 #209
WiernyKibic pisze:
WiernyKibic
kur*a sory to nie do ciebie tylko tego blade'a :D
» Środa, 21 kwietnia 2010, 13:55 #208
WiernyKibic pisze:
WiernyKibic
brawo admini, glupie posty enzo oznaczacie ponizej poziomu a cos takiego jak ten koles i jego wypowiedzi widnieja i mnie, jak i wszystkich odrazu wyprowadzzaja z rownowagi...

ogarnij sie dzieciaku i odwiedz [link usunięty] tam cie przyjmą...
» Środa, 21 kwietnia 2010, 13:54 #207
DjBosiL
DjBosiL pisze:
ja nie wyobrażam Sb United bez Fergusona. Nie wyobrażam...
No ale nic nie trwa wiecznie.
» Środa, 21 kwietnia 2010, 11:18 #206
KrolikMU
KrolikMU pisze:
Onet donosi ze Fergie sam wskazal swojego nastepce, mianowicie Davida Moyesa :)
» Środa, 21 kwietnia 2010, 10:54 #205
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Do autorów tego news=-a co do Jose Mourinho nie macie racji on nie skacze z kwiatka na kwiatek tylko chce pokazać że tam gdzie będzie trenerem tam będzie sukces.Teraz przyszedł czas na LM i oby mu się to udało !Moyes to następny szkot dlatego tak Alex popiera jego kandydaturę nie powiem jest dobrym trenerem.Co będzie to będzie ale Jose Mourinho powinien zostać następcą Alexa bo nasz trener musi być wygadany i znać się na rzeczy oraz odnosić sukcesy MOYES,WENGER,O'NEILL oni dawno nie trzymali w rękach pucharów...
» Środa, 21 kwietnia 2010, 10:45 #204
krav3n
krav3n pisze:
David Moyes

[link usunięty]

źr. ASInfo
» Środa, 21 kwietnia 2010, 10:45 #203
Picia
Picia pisze:
Moim zdaniem następnym menadżerem będzie Ole Gunar Solskjaer - tutaj pałeczka przechodzi z pokolenia na pokolenie :P
Jeszcze dokończy sezon z rezerwami, a nowy sezon zacznie jako asystent SAFa ;] I to byłoby idealne rozwiązanie ^^
» Środa, 21 kwietnia 2010, 09:44 #202
Elninio
Elninio pisze:
Dla mczego nik nie podal Solskiera ktory radzi sobie swietnie z mlodzikami jeszcze zostal Cantona i Joze.Reszta byla by za slaba by prowzdzic nas
» Środa, 21 kwietnia 2010, 09:26 #201
Mati888
Mati888 pisze:
No cóż. Mimo, że należałby się tego spodziewać, jest to dla mnie zaskoczenie. Manchester już nigdy nie będzie taki sam. Co do zastępcy to może być ktoś z Anglii, albo Guardiola.
» Środa, 21 kwietnia 2010, 08:42 #200
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Myślę że Martin O’Neill lub Jose Mourinho zostaną trenerami Man Utd za 2 lata. Mourinho wiadomo w miejscu nie może usiedzieć dłużej niż 4-5 lat i dla tego wolałbym O'Neill'a.
» Środa, 21 kwietnia 2010, 06:52 #199
Lisek69
Lisek69 pisze:
mam nadzieje ze barca odpadnie niech to bedzie kara za to ze odebrali nam puchar z przed roku;D
» Środa, 21 kwietnia 2010, 00:24 #198
Camrall
Camrall pisze:
Guardiola stanowczo nie ... gubi się w trudnych momentach ..
» Środa, 21 kwietnia 2010, 00:01 #197
Johnyblaze pisze:
Johnyblaze
Po tym co wyprawiał ze zmianami Guardiola w meczu z Interem - stanowcze NIE! dla niego. Jak można przegrywając zrobic zmiane typu: ściaga z boiska Zlatana i wprowadza Abidala a Maxwell do ataku mając na ławce choćby Henrego i Bojana. Panikuje w trudnych momentach.
» Środa, 21 kwietnia 2010, 12:59 #196
juras1211
juras1211 pisze:
Mourihnio = defensywna piłka, nawet kosztem wyników nie che aby MU grał taką piłkę , Portugalczyk nie jest dobrym kandydatem , mu się łatwo pracuje jak ma niegraniczną władzę i nieograniczony budżet w MU nie miałby ani jednego ani drugiego , nie słyszałem o czymś takim, aby Portugalczyk stworzył jakiegoś piłkarz , zbudował gdzieś w jakimś klubie silne rezerwy, złożone z młodych piłkarzy, on zawsze posługuje się doświadczonymi piłkarzami bo jest łasy na sukcesy i nie lubi ciężko pracować , a z młodymi inaczej się można więc o czym my w ogóle mówimy
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 23:22 #195
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
no nie przypominam sobie aby Jose mial nie ograniczony budrzet w Porto! pomysl zanim cos napiszesz

''nie słyszałem o czymś takim, aby Portugalczyk stworzył jakiegoś piłkarz''
a Deco, Carvalio itp itd ??
» Środa, 21 kwietnia 2010, 15:55 #194
leevy
leevy pisze:
Bez Ferugusona to może być lipa..Myśle ze w Tym meczu nie mielismy farta.. Ale bramka byla w Fartownej jak to powiem minucie..
Dziekujmy mu za To co zrobił dla Manu..Mysle ze to bardzo dobry Trener juz Jest trenerem od Ponad 15-stu lat.Nie był zadnym frajerem jak , nie umyty Guardiola.. Jedyne co mu moze zostać To przejscie na emeryture ;|.Mam taką nadzieje ze SAF jest na tyle madrym czlowiekiem
Jednak jego odejscie wskaże godnych jego zdaniem następców Jak to napisał mądrze ,, Pociera ''.Ja sobie poprostu nie moge wyobrazic Manu bez Fergusona , Niewiem co to bedzie ale napewno damy rade..Jose Murinho oraz Blanc moze nie byli by Źli ale to nie to samo co nasz Alex Feruguson :|.Nawet nie które Angielske drużyny mówia ze odejscie Alexa Fergusona To NonSens ! Jak to oni mowią !Miejmy nadzieje ze ta Informacja jest nie prawdziwa.Odejscie SAF niewiem kto wieee ? Czy nam pomoze czy nie.. Nie którzy mowia tak nie którzy nie..
Eric Cantona Ktos tu ma racje Mogłby być bardzo dobrym zastepca Alexa Fergusona..
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 23:21 #193
kilgor
kilgor pisze:
szkoda ze SAF idze na emeryture ale i mu sie nalezy. według mnie Capello to najlepszy kandydat.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 23:19 #192
Master123
Master123 pisze:
Inter zagrał dzisiaj genialnie, właśnie taki styl gry niesamowicie mnie kręci . Doskonała organizacja w defensywie do tego szybka gra z kontry , to włośnie lubię w piłce . Messi jak zwykle z porządnymi defensorami sobie nie pograł , do tego chamuś ostro potraktował łokciem Maicona .
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 23:07 #191
masrzisz
masrzisz pisze:
no barca dzisiaj suche buly :) swietny wystep maicona i lucio ;)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:55 #190
Fexo
Fexo pisze:
Ja dalej mowie nie dla Jose bo potrzebujemy trenera ktory zostanie u nas na wiecej niz 3 sezony.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:53 #189
Ordon pisze:
Ordon
Dziecko, a skad wiesz ile zostanie Jose u nas (ewentualnie)? Jasnowidz kolejny?
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:56 #188
nelsonk pisze:
nelsonk
Jemu chodzi o to że każdy inny trener wyrobi max. 3 sezony a jedynie Wujek Jose jest w stanie dłużej trenować taki zespół jak United.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 23:16 #187
ttlbtg
ttlbtg pisze:
No nie powiem, żebym się cieszył z wygranej Interu, ale też nie jest mi smutno z porażki Barcelony;) Z dwojga złego, obiektywnie patrząc, właśnie tak jest dobrze. Barca pod presją, że to niby taki "najlepszy klub na świecie" w opinii wielu "znawców". Nie powiem, bo są dobrzy, ale każdy ma swój limit do wyczerpania:) Nie mieli pomysłu na grę, a już tym bardziej na bycie skuteczniejszą drużyną w tym meczu. Bez United, to takie mecze (nawet tych największych firm) ogląda się jak zwykły film w TV, bez dosłownie żadnych emocji. United w następnym sezonie sięgnie po mistrzostwo w Europie. Jestem o tym święcie przekonany:) No ale póki co, skupmy się na meczu w sobotę, bo on właśnie (w okolicznościach nagłego zwrotu akcji, na finiszu rozgrywek najlepszej i najsilniejszej ligi świata) urasta do rangi finału World Cup:)

W2G UTD!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:49 #186
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Ktoś ma jeszcze wątpliwości czy Mourinho posiada umiejętności trenerskie? Czy może jest tylko zarozumiałym cynikiem? Szacun dla Jose za to co zrobił z Barcelonką.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:43 #185
mysticbounce pisze:
mysticbounce
Ja mam wątpliwości. I z komentarzami wolę poczekać do zakończenia meczu na Camp Nou.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:58 #184
Koryt
Koryt pisze:
BRAvo Inter cos ta barcelonka slabiutko hahaha
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:41 #183
peter1992
peter1992 pisze:
Heh :D Barca przegrała 3:1 (znaki...)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:40 #182
Camrall
Camrall pisze:
Inter może sprawic niespodziankę ;D ładnie zagrali .. Messi kompletnie wyłączony i barca zaraz gorzej
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:38 #181
smash
smash pisze:
dalej mowicie nie dla mourinho?to geniusz, wlaczcie mecz!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:10 #180
piokrop
piokrop pisze:
cenie Mourinho, mysle ze to swietny taktyk, wystarczy spojżeć na wynik 3 do 1 z barcelona jak na razie :)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:09 #179
Gogo
Gogo pisze:
The Special One, ewentualnie Guus Hiddink (ale to raczej nierealne). Jak dla mnie ta dwójka to najlepsi trenerzy na świecie. Byłbym bardzo zadowolony gdyby Jose zawędrował na OT.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:06 #178
Camrall pisze:
Camrall
najlepszym trenerem na świecie jest ktoś inny ;)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:40 #177
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Jedno jest pewne. Wygrywając z Tottenhamem przynajmniej do niedzieli 18:45 będziemy liderem tabeli. Za tym idzie presja, która spocznie na Chelsea, że mecz trzeba wygrać, a jak wiadomo pod presją gra się nie układa tak jak by każdy tego chciał. Presja tłumi determinację i zmusza do popełniania błędów. Właśnie to będzie nasz atut - okoliczność, w której The Blues zaczną myśleć "muszę, ale czy potrafię?":) To oczywiście obniży ich morale znacząco. Jeśli wygrają okażą się odporną drużyną, jeśli nie to nic nowego, w końcu nie możemy się od nich spodziewać, aż takiego wyczynu, kiedy od ich braku kompletu punktów w tym meczu, zależeć będzie nasza obrona mistrzostwa:) No ale skupmy się na Kogutach, bo mecz sam się oczywiście nie wygra:) Będzie dobrze, już widzę 3 oczka więcej w tabeli przy MANCHESTER UNITED!

W2G UTD!!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:05 #176
rooneyfan
rooneyfan pisze:
Za żadnym z wymienionych wyżej nie przepadam, ale jak któryś z nich to zdecydowanie Jose Mourinho.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:58 #175
xatynx
xatynx pisze:
Żaden z nich...A po za tym Pep nie przejdzie bo ma Barcę na głowie swoją ukochaną...Mourinho nie lubi Manchesteru...A reszta ma kluby w których dobrze się czują i tyle...Ogólnie jestem za tym by Rasiak przejął posadę SAF'a xDDD ;0
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:51 #174
Masaccio
Masaccio pisze:
The Sun i wszystko jasne...
za krótki
za krótki
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:49 #173
kiko76
kiko76 pisze:
ole gunnar solskjaer, pepe guardiola albo jose mourinho. osobiście twierdze, że ole ponieważ SAF będzie jeszcze miał duży wpływ na rozwój drużyny, a pepe i jose nie dadzą sobie w swoje karty zaglądać
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:46 #172
daw7
daw7 pisze:
Manchester bez Fergiego ?? hmmm....kilka lat temu nie potrafilbym sobie tego wyobrazic no i dalej nie potrafie. Lecz jak to sie mówi wszystko co dobre kiedys sie konczy :(... szkoda ale wiem ze nic nie poradze jezeli z tym odejsciem to prawda SAF za wszystko co zrobiłes i zrobisz dla MU wielkie DZIEKUJE !! i mam nadzieje ze osoba ktora go zastapi, ktokolwiek by to byl, bedzie odnosic rownie czesto rownie wielkie sukcesy z najwspanialszym klubem jaki znam czyli MANCHESTEREM UNITED !!

GLORY, GLORY MAN UNITED !!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:21 #171
Camrall
Camrall pisze:
A ostatnio coraz częściej sprawdza się że w każdej plotce jest ziarnko prawdy ... więc napewno nie wymyślili sobie z powietrza tego ..
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:07 #170
WigdorDevil
WigdorDevil pisze:
Nie wiem dlaczego media zaczęły teraz spekulować czy SAF zakończy kariere trenerską.Nie mają co pisać to i do SAFa sie przyczepili i bzdury o nim wypisuja.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:57 #169
Kingus661
Kingus661 pisze:
Jak widać nie są to jednak informacje pewne na 100%
No tak SAF najlepszy trener serce United i długo by wymieniać, no ale wiadome było że zawsze trenerem nie będzie i prędzej czy później i tak odejdzie...Chyba każdy jest zdania że kto by go nie zastąpił to i tak nigdy nie będzie to samo... A może już niedługo będzie wypowiedz Fergusona i powie że np zostanie tyle ile tylko będzie mógł i będzie w stanie prowadzić Czerwonych Diabłów !
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:54 #168
jaqb05
jaqb05 pisze:
Gratuluję osobom, które wierzą informacjom podawanym przez The Sun. Pamiętajcie, że The Sun to angielski ,,Fakt".

Ja nie wierzę w tą informację. Gdyby tą informację podała The Times lub BBC to można by to rozważać na poważnie.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:48 #167
Adi88
Adi88 pisze:
Mam nadzieję, że to plota sądząc po źródle (The Sun). Moim zdaniem SAF jest w stanie spokojnie prowadzić zespół jeszcze przynajmniej przez 3 sezony, pytanie tylko czy chce to kontynuować... Co do następcy Sir Alexa to chciałbym widzieć Davida Moyesa bądź L. Blanca, nie zaś portugalskiego pyszałka i egocentryka.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:43 #166
Devilson pisze:
Devilson
dobre nazwiska podajesz. Moyes, Blanc to też moje typy.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:16 #165
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Wg mnie następcą Fergiego, powinien zostać Laurent Blanc. Kiedyś grał w United i zapowiada się na znakomitego trenera. W dodatku jest młody, więc mógłby prowadzić drużynę przez długie lata. Jednak mam nadzieję, że SAF zostanie jeszcze w United przez wiele wiele lat, nie wyobrażam sobie United bez niego, to trenerska legenda, geniusz :)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:26 #164
szonpol pisze:
szonpol
Zgadzam sie z kolegą bardzo mądry facet i utalentowany szkoleniowiec.W wywiadach mowie ze stosuje niektóre metody Fergusona Blanc byłby idealny
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:46 #163
bejbi
bejbi pisze:
[*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*]
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:21 #162
roki2008
roki2008 pisze:
"The Sun" to jest moze i brukowiec, ale co jak co to ferguson ma swoje lata. mam jednak nadzieje, ze w przyszlym roku zgarniemy wszystko i bedzie chcial zostac chocby ze 3 sezony. moim kandydatem jest Blanc, a nie niebieski Mourinho, ktory jakos mi nie pasuje do MU. Ewentualnie Roy Keane... :)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:15 #161
uzi103
uzi103 pisze:
Manchester bez Fergusona to już nie ten sam Manchester. W historii Man Utd byli tylko dwaj trenerzy: Matt Busby oraz Alex Ferguson.
Trudno sobie wyobrazić co będzie po jego odejściu...
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:05 #160
Aro1989 pisze:
Aro1989
Pewnie tak samo myśleli kibice gdy odchodził Sir Matt Busby;] i co?? i jest dobrze:) a trenerów to United miało więcej:P p.s. nie zdziwię się jeśli asystent SAFa zostanie managerem Diabłów:)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:25 #159
DeeJay
DeeJay pisze:
Nie znam United bez Fergusona i mogę sobie w żaden sposób wyobrazić jak ta drużyna będzie bez niego funkcjonować...
Po za tym uważam że ci "kandydaci" są BARDZO mało prawdopodobni, zwłaszcza Mourinho i Wenger. Guardioli nie puszczą z Barcelony. Capello za pięć lat będzie miał tyle samo co Ferguson. Hiddink jakoś mnie nie przekonywuje. O’Neill wydaje mi się najprawdopodobniejszym następcą sir Alexa, żeby miał tylko tyle samo pasji.
Znając życie następcę powoła sam Pan Suszarka :)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 20:04 #158
juras1211
juras1211 pisze:
blanc jest świetnym trenerem , ale myślę , że ma za małe powiązania w Anglii wiadomo , że o sile trenera nie decydują jedynie umiejętności , ale z drugiej strony wreszcie myślę , że mielibyśmy większy " dostęp " do francuskich talentów , Francja to kopalnia piłkarskiego złota
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 19:52 #157
Manutd777
Manutd777 pisze:
Manchester United bez Alexa Fergusona...
Jakiś nonsens ,ale chcemy czy nie to go zabraknie i tak czy siak;(
Mój kandydat to Laurent Blanc
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 19:43 #156
juras1211
juras1211 pisze:
O’Neill naprawdę temu trenerowi robota pali się w rękach , jest idealnym kandydatem ze względu na wiek , na to ,że może się związać z klubem na lata , a talent ma ogromny nie tylko jeśli chodzi o zarządzanie klubem , ale i o pozyskiwanie nowych piłkarzy .
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 19:31 #155
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
No cóż, lista trenerów wybitna, ale kilka nazwisk odpada np. Wegner, Ferguson będzie musiał na rok wząć trenera, żeby mu pokazać co i jak. Zobaczymy co będzie.

P.S. - Ktoś wie na jakim kanale na c+ pokazuja inter- braca ??
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 19:29 #154
psychiczny
psychiczny pisze:
tylko mourinho.Mialem zaszczyt byc za jego plecami w trakcie prowadzenia meczy,swietny strateg tylko za bardzo przereklamowany,ale jeden z najlepszych.Oby wrocil do EPL.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 19:13 #153
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Wszystko ma swój koniec....uważam ze jego następcą Murinho/Redknapp
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 19:11 #152
PK17MUFC1878
PK17MUFC1878 pisze:
Moim Zdaniem Najlepszy Trener w Historii Footballu ...

United Bez Niego...
Nie Moge Sobie Tego Wyobrazić....
Czy Ten Pociąg Dojeżdża Do Końca Swojej Drogi ....;(

Płakać Mi Sie Chce ....

On Był Sercem UTD Nadal Nim Jest I Na Zawsze Nim Zostanie ...

Czy Jest Jaki Kolwik Trener Który Będzie Potrafił Go Zastąpić...

Kiedy Mówi Sie United Myśli Sie Ferguson...

;(;(;(

pierwszym trenerem który mi przyszedł do głowy to Carlos Queiroz współpracował z SAF'em

Ciągle Nie Wierze W to Co Czytam ...

Mam Nadzieje Że To Tylko Plotki...

United4rever!!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 19:04 #151
OnlyRedDevils
Dlatego mówię, że najlepiej go zastąpić jego synem Darrenem Fergusonem który już jest trenerem. Ojciec by mu wytłumaczył co i jak i nadal Manchesterem władał by Ferguson^^. Ale to tylko moje przemyślenia, narazie i jak najdłużej niech zostanie Sir Alex. Pozdro
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 19:14 #150
Sorata pisze:
Sorata
OnlyRedDevils - w pełni się z Tobą zgadzam, napisałem to już też prędzej ;). Co 2 Fergusony to nie 1, a na pewno syn z ojcem podczas obiadków by taktykę obmyślali xD. Ale i tak myślę, że to jest tylko plotka - SAF w United zostanie aż do śmierci ;). Za bardzo jest związany z tym klubem :)
» Środa, 21 kwietnia 2010, 16:33 #149
MrKubinho
MrKubinho pisze:
Moim zdaniem SAF powinien zostać jeszcze ze dwa lata ;)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 19:00 #148
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Mam nadzieję że jeszcze w następnym sezonie go zobaczymy szkoda że chce już zakończyć współpracę z United to rewelacyjny trener uważam że jego godnym zastępcą mógłby być Jose Mourinho to też świetny strateg i rewelacyjny trener
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 18:47 #147
jack1066
jack1066 pisze:
Każdy ma swoje zdanie,dobrze powiedzianie.Ja tam nie przepadam za Jose,a Moysa cenię i uważam że ten gość ma dobrze poukładane w głowie.Ale co będzie za 2 lata-tego nie wie nikt.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 18:47 #146
gwiazda2010
gwiazda2010 pisze:
Jakby nie patrzec o tym trąbią od 5 lat ponad a dalej nic nie ma ... jak nowego trenera to tylko kogos zwiazanego z nami a nie jakiegos jose czy innego przychlasta !!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 18:44 #145
slowak
slowak pisze:
bardzo szkoda ze dferguson juz nie bedzie menagerem mnchestru dzieki niemu menchester osiagnal tak wiele;( moim zdaniem napewno nie powinien byc jego zastepca mourinho i hiddink ale zgodze sie na wengera!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 18:42 #144
Michal88
Michal88 pisze:
wenger to nie realne po 12 czy 13 latach mialby zostawic arsenal i przejac stery w United hehe bez kitu nie wyobrazam sobie tego
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 18:41 #143
gwiazda2010
gwiazda2010 pisze:
no chyba kpicie !! jaki mourinho !! przeciez ten czlowiek nie nadaje sie na ławkę do nas !! zniszczyłby MU + trenował CHELSEA !!
Dla mnie kandydatami to
BLANC
Solskaer !!

nikt wiecej trzeba miec kogos z klubu a nie gwiazdeczki gwiazdy dalej trzeba isc tokiem myslenia alexa ktory kupuje mlodych za pol darmo aby pozniej ich wypromowac , a nie przyjdzie jose i zniszczy zespol !!
pozniej dodac do sztabu giggsa i scholsa !!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 18:41 #142
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Gary Neville na trenera (30 znaczkow)
» Środa, 21 kwietnia 2010, 16:06 #141
piterlox94
piterlox94 pisze:
Guus Hiddink powinien byc nastepca Alexa. Zobaczcie co on zrobil z chelsea gdzie ich doprowadzil a z reprezentaja Rosji ...!! Ta osoba jest godna podziwu on jest nr 1 !!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 18:39 #140
andrzej1994
andrzej1994 pisze:
Dla mnie Mourinho jest faworytem ale baaaaardzo chciałbym zobaczyć go u nas- na Old Trafford. Oczywiście po naszej stronie. Fergi lubi ryzyko. Kupuje gówniarzy którzy mają się rozwijać. Według mnie Fabio i Diouf to nie wypały. Mourinho lubi kupować doświdczone gwiazdy i to w nim lubie.
:P
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 18:26 #139
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
Mourinho- ''nie potrafi długo wytrzymać w jednym miejscu – dwa lata w Porto, trzy w Chelsea, a teraz chce odejść z Interu.''
Nonsens... 2 lata w porto i wygrywa LM ,kazdy by odszedl. Trzy lata w Chelsea i go wywalili! nie odszedl bo mu sie znudzilo. Chce odejsc z Interu?? Po meczu z Chelsea na Ned1 ogladalem wywiad z nim i mowil ze chce zostac do konca kontraktu czyli 2 lata jeszcze. Jesli Murinho ''''nie potrafi długo wytrzymać w jednym miejscu '' to co mozna powiedziec o Hiddinku ktory zmienia pracodawce co poltora roku od ladnych paru lat bierze klub i do tego reprezetacje ,puznie zostawia klub zmienia reprezetacje z ktorej puzniej rezygnuje na zecz Chelsea z ktorej rezygnuje na zecz reprezetacji. Mysle ze Mourinho zostal by u nas z 10 lat jak nie dluzej bo niby gdzie by mial isc do Realu?? Nigdy tam nie pujdzie z reszta jak kazdy klasowy trener z tego powodu ze wszystkie decyzje odnosnie graczy w Madrycie podejmuje Perez nie trener a na to nikt nie pojdzie ,proste.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 18:11 #138
MartinMU
MartinMU pisze:
zdaje mi się że Jose Mourinho z tej listy jest najbardziej odpowiedni - jego charakter idealnie pasował by do United a chyba nikt nie wątpi że trenerem jest bardzo dobrym i na pewno byśmy nie obniżyli poziomu gry ,tylko właśnie problem że on raczej chyba by długo nie zabawił na OT

Arsene Wenger - wiadomo najbardziej utytułowany francuski trener i jeden z lepszych na świecie ,poznał się na światowym futbolu i myślę że byłby bardziej odpowiedni niż Martin O’Neill czy Guus Hiddink

Fabio Capello i Josep Guardiola , pierwszy ma na koncie Real, Juve, Rome czy Milan a z każdą z tych ekip zdobył trofea myślę więc że na OT dał by sobie doskonale rade , Josep - pierwszy zespól to Barcelona B potem 1 drużyna i no faktycznie sukcesy są piękna gra tez ale jakoś myślę ze w MAN UTD była by klapa

tak więc moim zdanie Wenger, Capello lub Mourinho by byli odpowiedni na następce SAF'a ale co z tego bedzie zobaczymy
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:55 #137
niuchniuch
niuchniuch pisze:
on nie może odejść. nie potrafię wyobrazić sobie United bez niego. ba! ja nie potrafię wyobrazić sobie futbolu bez niego!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:51 #136
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Niektórzy z was nie myślą kompletnie...

Wenger nie opusci United a Hiddink to nie jest trener tej klasy !!

Guardiola racja może i nie opusci Barcelony ale tu chodzi 0 rok 2011 a nie o 2010 !! Myslicie ze Murinho do tej pory zostanie w Interze?Albo że Pojdzie gdzies do Realu na pare misiecy zeby isc do United?BZDURA!

Nie ma w tej chwili realnej opcji bo nei wiemy co bedzie.

Ja bym chciał zobaczyc Redknappa...
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:48 #135
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
Ok kazdy ma swoje zdanie..
Odbudowal ten Everton to prawda ale nie zrobil czegos z niczego tylko konsekwetnie za pomoca kaski dokupil lepszych graczy i tyle.
Jesli Moyes wygral by z tym Evertonem chociaz Lige Europejska (SAF doszedl zdaje mi sie do finalu Pucharu UEFA z Aberdeen) to osobiscie pojade do Liverpoolu prosic go by zostal nastepca SAFa tyle
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:46 #134
Robert3434
Robert3434 pisze:
Jak dla mnie to Mourinho, Moyes lub O'Neill

barnaba1987 :

Moze i Moyes nie zdobyl żadnego trofeum ale kiedy brał everton w 2002 roku ta druzyna byla bardzo slaba i malo co nie spadłą z ligi . A teraz zobacz odbudowal caly zespol i jest w pierwszej 10 w lidze. Jak dla mnie to on sporo osiągnął z Evertonem i byłby dobrym zastępcą SAF'a.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:36 #133
devils18
devils18 pisze:
Najlepiej żeby Ferguson został jak najdłużej, ale z tej listy wybrałbym Martina O 'Neill'a lub Davida Moyesa obydwaj prowadzą drużyny z PL i dobrze sobie radżą. Cechy wspólne tych managerów to, to, że obydwie drużyny grają ładną piłkę i cechują się przemyśl-onymi transferami. Za O'Neillem przemawia to, że jego zespół w większości składa się z anglików a za Moyesem to, że pracuje już w Evertonie 8 lat. Myślę, że to, któryś z nich powinien objąć Man UTD po Fergusonie.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:25 #132
Sorata
Sorata pisze:
A może syn SAFa? Darren on miał czy jakoś tak ;d
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:12 #131
jack1066
jack1066 pisze:
barnaba1987-Moyes miał z Evertonem 4 miejsce w Anglii i to jedyny który złamał wielką czwórkę(przynajmniej w ostatnich latach).Zresztą nie miał(i nie ma) tak silnej kadry jak drużyny co są przed nim w tabeli.To że ktoś nie zrobił jeszcze super rewelacyjnego wyniku to nie znaczy że nie poradzi sobie w United. Zobaczcie sobie jak gra Everton-gdyby nie kontuzje i "zaspany" początek sezonu to mogliby nawet walczyć o 4 pozycję.Moyes ma 47 lat,doświadczenie,więc to mógłby być dobry wybór. Większość kandydatów których tu wymieniacie to powoli będą emeryci-np.Hiddink,Capello,Murinho szuka ciągle nowych wyzwań.Pozostaje jeszcze Blanc albo Roy Keane,którego też bym nie skreślał.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:10 #130
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
No musze sie z toba nie zgodzic.. Nie powiedzial bym ze Everton ma gorszy sklad od Tottenhamu cz Aston Villi. Maja Howarda,Bainesa,Yobo,Distina,Artete,Goslinga,Pienaara,Fellainiego,
Rodwella,Sahe,Donovana,Yakubu
To nie sa goscie z ulicy albo pilkaze pokroju graczy Boltonu...

''To że ktoś nie zrobił jeszcze super rewelacyjnego wyniku to nie znaczy że nie poradzi sobie w United''
A co to twoim zdaniem oznacza?
'' "zaspany" początek sezonu '' ten poczatek sezonu obciaza tylko i wlacznie Moyesa. No chyba ze chcesz aby Manchester na inauguracje sezonu dostawal 4:1 w d*pe to prosze bardzo bierzmy Moyesa
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:31 #129
SexyBoy
SexyBoy pisze:
Ferguson jest tylko jeden i jest nie zastąpiony.. no ale trzeba znaleźć zastępcę, moim zdaniem najlepszy był by Mourinho
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:09 #128
tiger363
tiger363 pisze:
Ale fantastyczna lista menadżerów ^^
Widać, że The Sun. Wenger, Guardiola, Capello? A to dobre.
Ja najchętniej na stanowisku trenera po Fergusonie widziałbym obecnego menadżera Bordeuax - Laurenta Blanca. Polecam tekst na redlogu "Moja wizja United jest lepsza od Twojej", mnie autor przekonał ;)
A oprócz niego to jeszcze Martin O'Neill, David Moyes i Steve Bruce.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:09 #127
woj92
woj92 pisze:
Panie Ferguson mam nadzieję że się jeszcze żarty pana trzymają. Coś mi się wydaje że jak już odejdzie to sam naznaczy swojego następce i myślę że wszystkich zaskoczy. Ciężko będzie zastąpić najlepszego trenera na świecie, ale myślę że znajdzie się ktoś taki.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:03 #126
bojhaaker
bojhaaker pisze:
Wenger , to on jest w stanie przejąć Man utd bez uszkodzenia wcześniejszej pracy klubu którą stworzył sir Aleks .Wenger ma oko do dobrych zawodników , ale ostatnio mu ich brakuje , ale mając takich zawodników jacy są w Man utd Wenger zdobywałby tyle trofeum co Ferguson , ale zawsze będzie mi brakowało gumy Fergusona .....ale to dopiero za jakieś 6 lat , nie wierzę że sir Aleks odejdzie , mówił tak już kiedyś i.....jest w Man utd :)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:01 #125
Schokan
Schokan pisze:
po pierwsze tego czlowieka nie da sie zastapic to jest legenda, nalezy mu sie pomnik przy OT i na pewno taki dostanie

a co do nowego trenera bedzie musial dzwigac historie i osiagniecia poprzednika ciagle bedzie do niego porownywany i jedyne czym moze sie wybic to tym ze bedzie jeszcze lepszy

a czy taki istnieje czy ktorys z wyzej wymienionych panow jest w stanie udzwignac az tak wielka i ciezka presje

zobaczymy w przyszlosci a narazie jeszcze jeszcze majster w tym sezonie i w nastepnym a potem SAF sie zastanowi i zostanie :D
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:55 #124
FanRooney pisze:
FanRooney
POMNIK MUSI MIEĆ heehhehhe:) (30 znaków)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:04 #123
Xartula
Xartula pisze:
Nie ma drugiego takiego Ferguson trudno ;/ trzeba sie pogodzić to wielki trener i niech United szuka kogoś kto będzie na dlugo w United a nie 2 cz y3 lata
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:54 #122
FanRooney pisze:
FanRooney
racja :) Mourinho jest bardzo dobry lecz nie jest tak przywiązany do 1-go klubu przez tak dużo lat,ale jemu dałbym tą posade
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:02 #121
wrooney
wrooney pisze:
Moim zdaniem oczywiscie najlepszy bedzie Mourinho. Mysle ze ewentualnie dobym wyborem był by Matrin O,Neill
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:54 #120
b90
b90 pisze:
Żaden z wyżej wymienionych trenerów się nie nadaje. Jedynie Mourinho ale też wątpię. Drugiego takiego Fergusona już nie będzie ;/
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:44 #119
Elninio
Elninio pisze:
Po co tyle zlosci wszyscy wiemy ze Liver nadaje sie na polsilwera tylko swoja cienizna i smetnym trenerem ktory was opusci.Anglia nalezy do NAS GLORY GLORY
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:44 #118
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
Kto po SAFie? Oczywiste ze Mourinho:
1.SAF wielokrotnie powtarzal ze chce go na nastepce
2.Jest kure*sko dobry
3.Murinho wielokrotnie powtarzal ze jak anglia to tylko Manchester United ,a kluby z innych lig raczej nie wchodza w gre. Bo niby gdzie indziej by mial isc, do Realu? Bayernu? Lyonu?
Nie widze tego inaczej. Zaden Blanc ,Capello czy inny Hiddink. Oni nie sa nawet w polowie tak dobrzy jak Jose.
Blanc- Co on osiagnol? 1 mistrzostwo Francji z kadrowo bardzo silnym (jak na Francje i nie tylko) Bordeaux to bardzo malo...
Capello- Po pierwsze druzyny kierowane przez niego graja bardzo defensywna pilke na przyslowiowe 1:0, tak bylo gdy kierowal Real i Rome. To sie moze nie podobac. Po drugie to Manchester potrzebuje trenera na dlugie lata a Capello za 3 moze 4 latka emerytura
Hiddink- jest nawet niezly w PSV potrafial powymyslac naprawde dobre taktyki i graczy. Jedyny i nie podwazalny argument przeciw jemu to fakt ze Mourinho jest lepszy.
Cantona??- nie bo United nie gra w pilke plazowa , potrzebujemy pewniaka nie kota w worku.
Guardiola- NIE REALNE
Keane- Bez jaj! A moze Gary Neville??
Moyes- a kto to jest Moyes? Czy on cos wogule osiagnol? Bo 8 miejsce w PL to zaden sukces ,nie potrzebujemy sredniakow. Mourinho ktory wygral LM z Porto kontra Moyes ktorego najwiekrzym sukceserm jest 7 miejsce w PL z Evertonem...
O'Neil- jest bardzo dobry ,ale Mourinho jest duzo lepszy
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:33 #117
mysticbounce pisze:
mysticbounce
Taki dobry, że w tym sezonie pewnie nie da rady stosunkowo słabej Romie. A argumenty w stylu: 'ale Mourinho jest dużo lepszy' pozostawię bez komentarza. W ogóle pisanie, że Capello i Hiddink nie są nawet w połowie dobrzy jak Mourinho - po prostu ręce opadają.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 18:32 #116
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Argument w stylu '' w tym sezonie pewnie nie da rady stosunkowo słabej Romie'' jest jeszcze slabszy. Chyba ze jestes jasnowidzem?
A to ze Interem zloil d. Barcelonie to tez cie nie przekonuje?
Nie pisz do mnie prosze bo mi sie smiac chce z takich marnych wymian zdan
» Środa, 21 kwietnia 2010, 16:02 #115
malin0017
malin0017 pisze:
THE_REDS boli, że już niedługo to UNITED będzie niekwestionowanym mistrzem w Anglii :) . Jak dobrze pójdzie to nawet w tym sezonie buahaha.
A nasz biedny l'poolek walczy o LM :D .
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:32 #114
driffter128 pisze:
driffter128
dokładnie a zresztą live nawet już dużych szans niema na LM albo Tottenham lub City więc zostanie im liga Europejska to nie jest świetne
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:06 #113
PawcioMoron pisze:
PawcioMoron
o lige mistrzow?? Mysle, ze o LM moga zapomniec.. niech oni sie lepiej martwia czy wogole uda im sie zalapac do ligii europejskiej :D
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:31 #112
driffter128
driffter128 pisze:
Alexa ***** sorki podygało mi się
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:32 #111
driffter128
driffter128 pisze:
Martin O’Neill popieram mógł by zostać następcą Sir Aleksa Fergusona Murinnho to wogóle usunąć go ze strony ja za nim nie przepadam lekko mówiąc Josep Guardiola też mógł by być ale wątpię że odejdzie z Barcelony Claude Puel z Lyonu też dobry trener no i Laurent Blanc z Bordeaux też by pasował ale wole żeby SAF został jak najdłużej
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:29 #110
malin0017
malin0017 pisze:
"Wenger przypomina Fergusona stawia na młodzież, jego transfery są niezwykle trafne, Arsenal który gra praktycznie samą młodzieżą doskonale sobie radzi, dobry taktyk i świetnie motywuje zespół bardzo dobry szkoleniowiec, chce aktywnie uczestniczyć we wszystkich aspektach działania klubu, więc mógłby przy naszym budżecie transferowym święcić najwyższe trofea. "

Może to i do Wengera przylgnęło, ale nie przesadzajmy-już pare ładnych lat
Wenger nie gra samą młodzieżą...bo czy Sagna, Campbell, Silvestre, Rosicky, Arszawin, van Persie, Almunia, Clichy, Gallas, Eboue, Edualdo, Veermalen to taka znowu młodzież? Najmłodsi z nich mają chyba 25 lat.
Wenger ma wiele młodzieży w kadrze, lecz to nie znaczy, że gra praktycznie tylko nią.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:29 #109
MateX
MateX pisze:
Eric Cantona zastępca SAFA :)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:28 #108
patriko08
patriko08 pisze:
Ja tam już sam nie wiem kogo wziaśc na miejsce SAFA-wszyscy są świetni ale który najtrafniejszy....??
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:22 #107
ttlbtg pisze:
ttlbtg
Jeśli już na przyszłość to (dla mnie) Wenger bądź (i tu dla mnie człowiek, który umiejętnościami i przywiązaniem nie odstaje od Fergusona jest) Avram Grant.

No ale to moje oczywiście dwa najtrafniejsze typy, w odwrotnej do tej co wymieniłem kolejności.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:28 #106
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Jose Mourinho-facet który będzie podtrzymywał passę pucharów no i ma chamskie odzywki i komentarze reszta no może Cantona jeszcze dodajmy -co do Alexa zrobił już tyle że może spokojnie zastąpić Gilla który jesli czerwoni rycerze wykupią klub wyleci z Manchesteru
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:10 #105
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Tak z ciekawości podstawowe pytanie:
- gdzie jest zakomunikowane (prócz tego, że wyłącznie - standard - media o tym spekulują), że Ferguson odejdzie?
Może by tak jego zapytał o zdanie?:)

Oczywiście "media wiedzą wszystko najlepiej", no tak, zapomniałem;)

Co do samego Fergusona to oczywiście nie będzie z nami wiecznie. Tylko informacje o jego rzekomym przejściu na emeryturę są stanowczo przedwczesne. Media kierują się swoimi prawami, dlatego to jak wiele innych informacji (co dzień to innych i nowszych) mnie jakoś nie dziwi:)

Co do tego newsa i jemu pokrewnych:
- gdzie tu racjonalne argumenty mówiące, że Ferguson odejdzie? Bo w moim rozumieniu fakt osiągnięcia przez SAFa pierwszej (i oczywiście ostatniej) wartości muzealnej jest dobrym pretekstem do tego, by wyolbrzymiać sprawę co do jego rzekomego odejścia w przyszłym sezonie.

Nikt, racjonalnie myślący (a za takiego uważam Fergusona, bo przecież nie media:)) nie odchodziłby w równą rocznicę swojej kadencji. Nie ma takiej możliwości, by na rok czy dwa, czy na pięć przed jubileuszem szkota, ktokolwiek żył już w przeświadczeniu, że właśnie po kolejnym sezonie zawiesi on swoją gumę na kołku;) Bajkowe te teksty pisane przez zagraniczne (nie tylko) brukowce.

Nie wiem jak będzie, ale jesteś święcie przekonany, że równe 30sezonów bierze Sir Aleks pod uwagę. Tylko on wie, czy czuje się na siłach pociągnąć to wszystko jeszcze dłużej. Jest w sumie tylko człowiekiem, a fakt bycia przez ćwierć wieku u sterów United jest wyczynem bezprecedensowym w futbolu na najwyższym światowym poziomie (i chociażby na każdym jego szczeblu).

Po przeczytaniu takiej informacji, nawet w jednym procencie moje przekonanie nie zostało zachwiane, bo tak jak przed przeczytaniem tak i teraz uważam, że 30-tka jest w zasięgu jego ręki. On doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Jako 75-latek jak najbardziej może bez słowa po prostu odejść, a przywiązanie, chęć zdobywania najwyższych laurów, sukcesów i stworzenia nowej historii drużyny, będzie pamiętany przez następne pokolenia. Każdego kto w przyszłości (dla mnie za 6lat) obejmie stery tego klubu, będzie się przez długie lata oceniać przez pryzmat geniuszu szkota. To jak najbardziej jest nieuniknione. Następca w przyszłości musi charakteryzować się podobnymi cechami jakie posiadał szkot, bo właśnie Ferguson stał się już spory czas temu ikoną trenerskiego fachu.

To prawda, nie ma ludzi nie zastąpionych, a są jedynie Ci wyjątkowi. Tylko, tylko, że na tą wyjątkowość Sir Alex pracował przez ćwierć wieku. Ktoś inny na zaufanie i stanowisko godnego następcy zacznie zasługiwać dopiero po dekadzie kierowania United. No nie muszę przypominać, że dekadzie bogatej w tryumfy jakich sam Fergie nie mogłby się powstydzić:)

Co do samego newsa na koniec, to żadnych argumentów uwierzytelniających podobne teksty! Bo przecież określenia typu: "...poinformował anonimowy informator", czy "...przecież prasa wie wszystko najlepiej" są bardziej niż żałosne;)

Pzdr
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:06 #104
patriko08
patriko08 pisze:
Zgadzam sie całkowicie z siano...przywołuje cytat

"Wenger przypomina Fergusona stawia na młodzież, jego transfery są niezwykle trafne, Arsenal który gra praktycznie samą młodzieżą doskonale sobie radzi, dobry taktyk i świetnie motywuje zespół bardzo dobry szkoleniowiec, chce aktywnie uczestniczyć we wszystkich aspektach działania klubu, więc mógłby przy naszym budżecie transferowym święcić najwyższe trofea."

Ps:a od siebie dodam-jeśli myśle o odejsciu Fergusona czuję sie beznadziejnie-aż łza sie w oku kręci
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:04 #103
kako777
kako777 pisze:
Kurcze szkoda;( ManUtd już nie bedzie takie samo ale niestety to musiało kiedys nastąpić w sumie nie wiem kto byłby jego godnym następcą
poczekamy zobaczymy może to będzie ktoś zupełnie spoza tej listy
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 16:03 #102
bambusz
bambusz pisze:
z podanych wyzej najbardziej odpowiadal bym mi capello ;d aczkolwiek chetnie zobaczyl bym tez na lawce trenerskiej Guardiole ;d no i wielka szkoda Fergusona;d on zawsze bedzie czescia United! GLORY UNITED
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:59 #101
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
O'neill
Mourinho
Moyes

Ci trzej panowie się nadają jak najbardziej. Mają dobrą reputację i umiejętności chyba również. Najbardziej pasują mi trenerzy z Wysp, bo są że tak powiem "zaszczepieni". A ocenę Mourinho pozostawię sobie po rywalizacji Interu z Barcą.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:55 #100
Zaglebiak
Zaglebiak pisze:
Jednego Pana mi brakuje : Laurent Blanc.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:55 #99
MUorzech
MUorzech pisze:
Łza się w oku kręci na myśl o braku Fergusona, na jego miejsce widzialbym Blanca
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:54 #98
matemufc
matemufc pisze:
Blanc tylko i wyłacznie ale miejmy nadzieje ze fergie zoistanie jak najdłuzej
zaden murinho ! smierdziel z londynu
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:52 #97
Tennant
Tennant pisze:
Wielka szkoda że trzeba się będzie żegnać z SAF.. Dla mnie Wenger lub Guus wchodzą w grę
Glory Glory MU
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:52 #96
siano89
siano89 pisze:
Wenger przypomina Fergusona stawia na młodzież, jego transfery są niezwykle trafne, Arsenal który gra praktycznie samą młodzieżą doskonale sobie radzi, dobry taktyk i świetnie motywuje zespół bardzo dobry szkoleniowiec, chce aktywnie uczestniczyć we wszystkich aspektach działania klubu, więc mógłby przy naszym budżecie transferowym święcić najwyższe trofea.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:49 #95
panek69
panek69 pisze:
Myśle, że Mourinho byłby odpowiedni bo ma charyzmę i doświadczenie w prowadzeniu wielkich klubów. A jak nie to ktoś z czwórki Blanc/Moyes/O'Neill/Redknapp
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:48 #94
manutd666
manutd666 pisze:
Skąd to info??!! Nic nie widze na manutd.com
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:48 #93
Sadyzta
Sadyzta pisze:
Nawet nie chce myślec o możliwości opuszeczenia OT przez SAF`a, ale jeśli to nastąpi to hmm... trudno powiedziec kto mógłby zostac trenerem... Potrzebny byłby ktoś podobny do niego z podobnym charakterem i przede wszystkim równie mocno kochającego United... najlepiej gdyby to Fergie wytypował swego następcę, ja chyba póki co nie odważę się tego robic ;]
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:36 #92
Fenek
Fenek pisze:
Wenger- nie zdradzi Arsenalu po za tym jego polityka transferowa jest dośc dziwna.
O Neill dobry angielski trener ale jakoś bez polotu , wydaje mi się że za słaby do ManUtd
Hiddink- nieee on się nie nadaję na trenera klubowego , dobrze sobie radzi ale jak już to zostało napisane jego żywioł to reprezentacje.


Osobiście może Blank dał by radę ale nie wiem;/
nikt nie zastąpi SAF ;(
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:32 #91
rafal1905
rafal1905 pisze:
albo o;neill albo moyes inne warianty nie wchodza w gre
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:31 #90
Rydlu7
Rydlu7 pisze:
Do czasu odejścia Ferguson może jeszcze zmienić decyzję np. gdy MU będzie w dużej potrzebie to sądze iż wtedy nas nie opuści :)

Chciałbym aby sir Alex Ferguson trenował Diabły jak najdłużej! :)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:31 #89
RedDragon
RedDragon pisze:
Wydaje mi się że Pep i Wenger ze swoich klubów nigdzie się nie ruszą. Najlepszym kandydatem moim zdaniem byłby Guus, Moyes lub Blanc :)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:30 #88
Fenek
Fenek pisze:
Z powyżej wymienionych kandydatów to tylko Capello, co do reszty to :
Guardiola- nie opuści Barcy, po za tym, liga hiszpańska i angielska bardzo się różnią jeżeli chciał by wprowadzić jakieś nowinki w kadrze to mogło by to się dla nas źle skończyć.
Murinho- to sezonowiec kilka sezonów tu kilka tam po za tym nie jestem przekonany do jego "talentu" miał zawsze dobrych piłkarzy pod swoimi skrzydłami więc dawał sobie radę a Porto mu się udało.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:30 #87
Aveiro
Aveiro pisze:
Jose Mourinho
Tylko on a jak nie to Guus Hiddink
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:26 #86
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Hiddink ? Nie bądzcie smieszni....
Wenger ? Boze przeciez to jest tener Arsenalu od ładnych 10 lat....
Moyes? Nie zaprzeczam...ale małe doswiadczenie
Capello ? idzcie mi z nim....
Murinho? Dlaczego nie...
Guardiola?j/w
to byc moze plotki ale sami wiecie ile on ma lat moze to są plotki ale i tak odejdzie SAF za rok

Guardiola to najlepszy wariant...

Jak nie on to Murinho...

W ostatecznosci Redknapp/Moyes
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:26 #85
czqu
czqu pisze:
w komentarzu do któregoś newsa podałem podobną listę, tyle, że bez Wengera i Guardioli - oni na 99,99999% nie zastąpią Fergusona. Dopisałem tam jeszcze Keane'a i Cantonę, bo kiedyś te nazwiska się pojawiały
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:25 #84
talir
talir pisze:
Mourinho jest moim faworytem, trochę przesadzają z tym, że nie potrafi zagrzać dłużej miejsca w jednym miejscu. Z Porto każdy by odszedł gdyby miał trenować w Chelsea, z kolei stamtąd go Abramowicz wywalił, Mourinho zawsze powtarzał, że chce wrócić do Anglii. Pamiętam jak Mourinho powiedział, że ceni Fergusona. Kiedyś MU przegrało z Chelsea 3:0, a Ferguson podszedł do niego i umówił się na kawę żeby porozmawiać o meczu. Jose powiedział, że podziwia SAFa za to, bo on sam po takiej porażce nie zdobył się na to. Co do jego arogancji to jest z niej pożytek, media skupiają się na nim, a to zmniejsza presję na zawodnikach.

Oczywiście inne kandydatury są też ciekawe, ale ja jestem za Mourinho, to dobry trener i moim zdaniem przesadzone jest to, że nie potrafi zagrzać dłużej w jednym miejscu. Zresztą on sam się wypowiadał kiedyś, że chciałby trenować MU.

Pozdrawiam wszystkich kibiców MU, dziękuje Fergusonowi za te 24 lata i życzę mu powodzenia i sukcesów w tym 25-tym roku na OT.

Mam do niego sentyment. Trenuje ten klub praktycznie od moich urodzin.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:23 #83
gently47
gently47 pisze:
mysle ze BLANC z bordeaux bedzie dobrym wyborem, kiedys tez bylem sklonny uwierzyc w cantone moze on cos ciekawego by wymyslil:)
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:21 #82
witek
witek pisze:
A ja proponuję... nie podawać newsów z The Sun! To co podaje ta bulwarówka to zawsze wymysły wyssane z palca. Ferguson zapewne wszystko zdementuje. Poza tym o przejściu na emeryturę przez Szkota uwierzę, ale tylko wtedy jeśli sam zainteresowany o tym powie. Tyle w tym temacie.

Ps. Nie podniecajcie się.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:20 #81
Michal88
Michal88 pisze:
mourinho jest swietnym trenerem i mysle ze to jedyna sensowna postac jak mogla by zastapic sir Alexa ale nie zapominajcie o jednej istotnej sprawie portugalczyk delikatnie mowiac nie jest zbyt lubiany przez kibicow z Old Trafford VIVA UNITED
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:15 #80
pacino123
pacino123 pisze:
Laurent Blanc z Bordox albo David Moyes z Evertonu. Obaj są dobrzy, nawet Fregie chciał wziąść Moyesa na asystenta.

Albo syn Fergusona Darren!! Gdyby go wzioł na następny sezon jako asystenta to może byliby z niego ludzie!!

W/g mnie Murinho nie nadaje się na trenera United. On umie tylko kupic doświadczonych piłkarzy i złożyć z nich skład, który będzie "działał" kilka lat a potem jak już wszyscy sie tam zestarzeją wynosi sie gdzie indziej.
Guardiola zagrzał już sobie miejsce w Barcelonie i po co miałby przychodzić do MAN UTD
Arsene Wenger nie będzie chciał odejść z Arsenalu, bo tam mu dobrze, piłkarzy szkoli pod swój styl, szkółki pracują pod jego styl, a United ma inny styl.
Capello za stary...
O'Neil mógłby być ale jakoś go w United nie widze
Hiddik woli raczej trenować reprezentacje.
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:11 #79
Lukasz18mu
Lukasz18mu pisze:
Darren Ferguson - młody, utalentowany a i ojciec by mu podpowiadał i na pewno by kontynuował jego prace w United !!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:04 #78
Lukasz18mu
Lukasz18mu pisze:
Darren Ferguson - młody utalentowany, a i ojciec by mógł mu podpowiadac, na pewno kontynuował by prace swojego ojca !!
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 15:03 #77

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
Chelsea 3 : 3 Manchester United
5 lutego 2012 (17:00)
Stamford Bridge
» Ostatni mecz   » Następny mecz
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 24 57 +44
2. Manchester Utd Manchester Utd 24 55 +35
3. Tottenham Tottenham 24 50 +19
4. Chelsea Londyn Chelsea Londyn 24 43 +15
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 24 42 +5
» Pokaż pełną tabelę «
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 15 2 2 0 19
2. Dymitar Berbatow 7 1 0 1 9
3. Danny Welbeck 6 2 1 0 9
4. Javier Hernandez 8 0 0 0 8
5. Nani 6 0 0 0 6
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: -
Tom Cleverley
Zawodnik: Tom Cleverley
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Nani
Zawodnik: Nani
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anders Lindegaard
Zawodnik: Anders Lindegaard
Kontuzja: Uraz stawu skokowego
Kiedy: 30.01.2012
Powrót: 04.03.2012
Phil Jones
Zawodnik: Phil Jones
Kontuzja: Drobny uraz kostki
Kiedy: 22.01.2012
Powrót: Nie określono
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Michael Owen
Zawodnik: Michael Owen
Kontuzja: Naderwany mięsień
Kiedy: 02.11.2011
Powrót: 14.02.2011
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Jak będą wyglądały najbliższe miesiące kariery Paula Pogby?

POLECAMY