AKTUALNOŚCI

Wygórowane wymagania Villi

Data 11 kwietnia 2010, 12:08 bar, dailymail.co.uk
Wygórowane wymagania Villi
» Wielkie kuszenie Davida Villi
Czytaj więcej:
» David Villa
» FC Barcelona
» Real Madryt
» Transfery
A A A
Działaczy Manchesteru United, jeśli chodzi o transfer Davida Villi, odstrasza nie tylko 40 mln których oczekuje Valencia, ale również wygórowane wymagania kontraktowe samego zawodnika.

Gwiazdor reprezentacji Hiszpanii, aby skusić się na przeniesienie do Wielkiej Brytanii, oczekuje niebotycznej kwoty 200 tys. tygodniowo. Daje to przychody rzędu 10 mln rocznie. Jeśli faktycznie transfer doszedłby do skutku, Villa stałby się, obok Lionela Messiego, najlepiej zarabiającym piłkarzem na świecie.

29-letni napastnik jest przekonany, że opuści Valencię w letnim okienku transferowym. Jego obecny klub boryka się z nie lada problemami finansowymi. Mówi się, iż zadłużenie drużyny z Estadio Mestalla sięgnęło już 600 mln.

Zainteresowanie Villą wykazywały największe kluby z Premier League, jednak według nieoficjalnych informacji najbliżej sprostania wymaganiom zawodnika są hiszpańskie Real Madryt i FC Barcelona.
» Modrić znów pod lupą Fergusona Modrić znów pod lupą Fergusona
Luka Modrić znów jest łączony z Man...
» Michu otwarty na propozycje Michu otwarty na propozycje
Piłkarz liczy, że latem przeniesie ...
» United walczy o Bainesa United walczy o Bainesa
Manchester United zamierza sprowadz...



Poprzedni news:
Macheda zdobywa zaufanie Fergusona
Następny news:
Mancini: Tevez jest Rooneyem City

Komentarze (63)


blef71
blef71 pisze:
JOVETIC to odpowiedni kandydat, chcial bym go zobaczyc w diabelskim stroju :D
» Środa, 14 kwietnia 2010, 13:28 #63
mufa07
mufa07 pisze:
Jak napastnika to tylko Aguero. Villa za stary 2 sezony i znów będzie trzeba kogoś szukać xD a Karim raczej nie ruszy sie z Realu a nawet jeśli to myślę że pasował by do United. Niewiem jednak dlaczego Francuz przypomina mi "bezmyslny worek mięsa biegający po boisku" xD A więc Aguero i Silva do środka i wygramy wszystko . Glory Glory CR9
» Wtorek, 13 kwietnia 2010, 20:48 #62
pizdarek
pizdarek pisze:
Stary? W jego wieku teraz pilkarze łapią życiowa formę. Opłaca się mu zapłacić taką kwotę. Zwróci sie bo ten zawodnik będze gwarantował co najmniej 25 bramek na sezon. Bachorki na DP najlepiej zarządzały budżetem United. Zostawcie sobie błyskotliwego Bułgara na kolejny sezon, a będzie powtórka z obecnego sezonu. Broniłem go, do meczu z Chelsea. Teraz to widzę, nie nadaje sie do takiego klubu. Ferguson też to wie bo calutki sezon nie stawia na niego od pierwszych minut z najtrudniejszymi rywalami. Villa byłby idealnym rozwiązaniem. Ewentualnie Benzema, chociaż raczej wolałbym nie - to tylko w sytuacji awaryjnej, gdy naprawdę nikogo konkretnego nie dałoby rady ściagnac.
» Poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 20:22 #61
DevilFan
DevilFan pisze:
Bez nadzieja cwaniak sobie żadania stawia heh jest wiele znanych zawodników którzy chetnie zasila szeregi Diabłów
» Poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 19:07 #60
Trawa7
Trawa7 pisze:
walić Ville !! dawać Suareza!! ;] to będzie gwiazda ;p
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 22:40 #59
DevilFan pisze:
DevilFan
Suarez nie przyjdzie nie marz o nim
» Poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 19:06 #58
DevilFan pisze:
DevilFan
aa to jest gwiazda ;]
świetna gwiazda
» Poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 19:40 #57
Trawa7 pisze:
Trawa7
;] wiem niestety to prawda .......... szkoda ale po marzyć można ;]
» Poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:03 #56
kubala97
kubala97 pisze:
nie jest wart tylu pieniędzy!
a poza tym on ma juz prawie 30 LAT! 3-4 lata i fotel i piwko przed telewizore :DD(joke)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 20:36 #55
Sir
Sir pisze:
Lepiej Benzeme juz :) Benzema gra bardzo dobrze... David juz troszke stary jest
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 19:14 #54
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Zgadzam się z lukaszem24 tez wolałbym Aguero
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 18:54 #53
ink7MU
ink7MU pisze:
Sorry za 3x post ale co do lukkaku był bo on idealnym partnerem dla rooneya,pozatym gra w lidze belgijskiej która przypomina bardzo lige angielską,co sądzicie o tym pomyśle?
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 18:43 #52
ink7MU
ink7MU pisze:
W sumie sprzedał bym Owena i berbe a kupił lukaku
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 18:41 #51
Devilson pisze:
Devilson
taa, może jeszcze kogoś dorzucisz? dwóch napastników za jednego? ... sorry, ale bredzisz.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 19:45 #50
ink7MU
ink7MU pisze:
Podziękujemy mu,pozatym nie wiadomo jak ten zawodnik sprawdził by się w MU,bo jeszcze nigdy nie grał w Anglii a jednak hiszpańska a Angielska różnią się bardzo, wg mnie powinniśmy sprowadzić Benzeme ewentualnie Bent'a
a sprzedać Owena i berbatova,Kiko wyrośnie na b dobrego napastnika,aha i bym zapomniał dodać że przydał by się ktoś na środek pomocy.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 18:36 #49
marekw91
marekw91 pisze:
kolejny frajer ktory chce grac dla kasy a nie dla klubu. takich cweli to do realu
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 18:04 #48
Trawa7 pisze:
Trawa7
masz też na myśli Cristiano ??
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 23:30 #47
lukasz24
lukasz24 pisze:
za te kase lepiej jak by kupili kuna aguero z atletico madryt
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:35 #46
Calineczka93
Calineczka93 pisze:
Byleby nie szedł do Realu! Tam się zmarnuje... x/
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:17 #45
Tennant
Tennant pisze:
Villa już jest stary,nie widzę go u nas
Glory Glory MU
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:12 #44
Number7
Number7 pisze:
Nie oplaca sie... jest u konca swojej kariery... to jest bez sensu. potrzebujemy mlodych i utalentowanych pilkarzy zeby za gora 3 lata wszystkie trofea nalezaly do nas.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:27 #43
brk91
brk91 pisze:
haha, niech sobie siedzi w tej przeciętnej Valenci albo idzie do Realu, gdzie wydają tylko miliony, a efektów nie widać. W ogóle 29 lat to też już nie jest takie młode pokolenie, a na pewno nie na tyle, żeby mu tyle płacić :o
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:08 #42
20LEGEND
20LEGEND pisze:
Roo tyle nie dostaje ba może sobie w obecnej sytuacji finansowej pomarzyć a on by chciał ha, ha, ha.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 14:22 #41
dominik19000
dominik19000 pisze:
On chyba sobie jaja robi... no sorry bardzo, uważam że Villa jest bardzo dobrym zawodnikiem, jednym z najlepszych snajperów na świecie ale 200 tyś.? :O Oszalał !! Jeżeli tyle chce to niech idzie do Realu albo do Chelsea może oni mu tyle dadzą. Ja tylko liczę na słynny rozsądek Sir Alexa i że nie da tyle ze tego kolesia. :D
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 14:13 #40
Devilson pisze:
Devilson
jeśli in rzeczywiście postawił takie warunki, to możemy o nim spokojnie zapomnieć. po Berbie SAF nie kupi drugi raz drogiego i wiekowego gracza - jak piszesz 0 rozsądek weźmie górę :]
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 19:48 #39
masrzisz
masrzisz pisze:
chyba jest w szoku jak liczy na takie zarobki .. napewno nie jest ich wart ..
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 14:07 #38
crash
crash pisze:
teletubisie mówią papa, tyle w temacie p. Davida
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 14:02 #37
welllone
welllone pisze:
Taką kasę zapewne Real wyłoży, Barca chyba nie przystanie na takie warunki o MU nie mówiąc.
Zauważyłem, że w większości potencjalnych nabywców utalentowanych piłkarzy zawsze jest Real potem Barcelona, oraz nasz klub gdzieś tam czasem dodany :P tak jakby nie liczyły się inne zespoły albo tak jakby do Manchesteru trafiały same sławy. One w tym klubie powstają i rzadko Ferguson kupuje kogoś wartego więcej niż 25 milionów, więc ten transfer jest chyba niemożliwy do zrealizowania.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:58 #36
maradona10
maradona10 pisze:
carlos tevez byl idealnym partnerem rooney'a ale SAF popelnil blad niestety
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:33 #35
Fenek
Fenek pisze:
29 letni piłkarz, który nigdy nie grał w Anglii 40 mln i 200 tyś tygodniowo to chyba dowcip. Niech on tam sobie siedzi w Hiszpanii nam jest potrzebny młodszy napastnik i lepszy Villa nie jest najlepszy jest tylko w czołówce.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:21 #34
FrankyPalmeri
ten iodealny duet rok temu strzelil razem w lidze "az" 17 goli ,a obaj zagrali po 30 spotkan.
nie pamietasz czy kibicujesz od pol roku??
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:51 #33
Fenek pisze:
Fenek
Do Franky
Ty w ogóle oglądasz mecze?? czy śledzisz statystyki ?? Mniejsza z tym i tak nie zrozumiesz bo to dla ciebie za trudne. Ale jak byś troszeczkę pomyślał to byś pamiętał że Tevez grał mało często siedział na ławie a Rooney nie był snajperem grał często na skrzydle bo Ronaldo był naszym głównym strzelcem.

I co łyso Ci sezonowcu??
Wielki znawca nam się znalazł co dwa mecze obejrzał i poczytał komentarze na DP. Zrób coś dla nas i znikaj z tej str idź do $realu tam takich jak ty zbierają.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:45 #32
maradona10
maradona10 pisze:
jestem zwolennikiem tego pilkarza ale bez przesady za takie pieniadze mozemy miec i goufcuffa i benzeme
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:16 #31
Williams
Williams pisze:
Ten pilkarz jest wart kazdych pieniedzy. Z Rooneyem i Villa w ataku Manchester by byl nie do zatrzymania.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:05 #30
Devilson pisze:
Devilson
bredzisz. wydałbyś tyle kasy w ciemno? ogarnij się i przeczytaj raz jeszcze artykuł. nikt u nas nie zarabia takich pieniędzy i jeszcze długo nikt nie będzie.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 19:50 #29
gryfu
gryfu pisze:
mam nadzieję, że ten transfer nie dojdzie do skutku
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:00 #28
stwamp
stwamp pisze:
Wedlug mnie szkoda pieniedzy na niego. W lidze hiszpanskiej moze faktycznie jest dobry bo to inny kawalek chleba... wedlug mnie w anglii bedzie gral jak Deco w chelsea...

Najlepszym zawodnikiem obecnie na pozycje napastnika jest genialny Darren Bent z Sunderlandu... Na pewno Steve Bruce nie bedzie chcial za niego fortuny ( jesli sie zgodzi na transfer ). Wedlug mnie to pilkarz w stylu ManUtd.

Nie okłamujmy się, że Manchester United musi grać dwoma napastnikami a Berba nadaje się na takie drużyny jak Bolton itp. Trzeba pomyśleć o jakimś wzmocnieniu póki Macheda i Welbeck się jeszcze rozwijają...

Glory Glory!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:57 #27
Ave88
Ave88 pisze:
Mimo że kluby angielskie słabiutko radzą sobie w tym sezonie w rozgrywkach europejskich to uważam nadal że liga angielska jest silniejsza od hiszpańskiej.Dlatego jestem pewny że tego jak tam strzela nie przełożyłby tutaj.Nie mówię że nie umie grać bo to naprawdę świetny napastnik ale za takie pieniądze można kupić młodszych bardziej perspektywicznych zawodników. Oglądałem wczoraj mecz i wszedł Benzema ale nie grał nic chyba już się pogodził że opuści real.Czy warto go brać? Zależy ile sobie za niego zażyczą ale wolałbym już niego niż Ville.Glory:)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:57 #26
Devilson pisze:
Devilson
jestem ciekaw co by benzema pokazał gdyby grał cały mecz. Higuain nic nie grał wczoraj, miał kilka okazji i zwalił. Van der Vaart setę w piach. Benzema może też nie błyszczał, ale dwa strzały miał. w 10 min. tyle Higuain w całym meczu.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 19:54 #25
stam91
stam91 pisze:
Nie ma sensu dawać takiej kwoty za 29-letniego piłkarza.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:52 #24
xmilkaax pisze:
xmilkaax
Dokładnie . Pogra jeszcze na najwyższym poziomie może z 3 , 4 lata . Dlatego to zbyt dużo .
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:54 #23
Koryt
Koryt pisze:
jezeli to prawda to gral by tylko dla kasy a nie dla klubu prosta sprawa dziekujemy panu (z reszta nie ja bym placil ta kase :P )
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:49 #22
duken
duken pisze:
Na miejscu Sir Alexa Fergusona powaznie bym sie zastanowil nad kupnem Villi... Wkoncu ma on juz swoje lata i nie byl bym pewien czy oplaca sie go kupowac za tak duza sume pieniedzy... Chociaz z druugiej strony Mancheterowi przyda sie zawodnik z doswiadczeniem.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:42 #21
goghetta
goghetta pisze:
nie jest wart więcej niz 30 mln bo ma juz 29lat i na 2-3 sezony sie nie oplaca go kupować, zresztą nie jest wcale taki dobry żeby tyle kosztować i zarabiać 200tys, max 100tys tygodniowo i tak wątpię żeby się sprawdził na wyspach :P Najlepiej sprowadzić Benzeme ale nie za Vidicia tylko za np. Ferdinanda bo już jego wiek i forma i kontuzja .... .A Vidicia szkoda, tylko on sam chyba chce odejść :/ Ale zobaczymy co się stanie w rzeczywistości :)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:40 #20
kamilasho
kamilasho pisze:
Od początku nie chciałem go w United... To jeszcze jak to przeczytalem to az mi brzuch rozbolal i wkurzaja mnie te gadania "Chce Ville, Silve w united" moim zdaniem sa oni nam nie potrzebni... Benzema owszem młody, uzdolniony i napewno 200 tyś tygodniowo żadac nie będzie, jego bym chciał widziec na OT...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:39 #19
Ostrowiak
Ostrowiak pisze:
David idź do Realu!Oni zaplacą za ciebie nawet 50 mln $.
Jak nie Real to przejdź do Barcelony.Tam jest Messi,który według pana Kołtonia mija 3,4,5 zawodników,do tego Henry odchodzi.Będziesz się tam dobrze czuł+ta niebotyczna tygodniowa pensja.

Manchester United nie potrzebuje takich zawodników.
Manchester sobie sprowadzi innych zawodników,nieznanych i po cichutku.
A później taki Real będzie chciał się zabić aby zdobyć tego nieznanego zawodnika,z którego Manchester United zrobi gwiazdę.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:36 #18
JestemHardcorem
hahaha 200 tysięcy!! Taki stary zawodnik... Żartowniś...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:31 #17
Lil pisze:
Lil
Stary? On ma 29 lat, to nie jest stary
Przecierz Berba ma tylko rok mniej, a w zespole nie można mieć samych graczy w wieku 23 lat....
A to, że ma 29 lat (czy tam 28 w/e) i jest tak rozchwytywany, to oznacza tylko tyle, że jest dobry, jest w formie i ma spore ogranie, a wynagrodzenie.... patrząc na ostatnie rekordy Realu, Man CIty i Barcy [patrz- Ibra], to jakoś mu się nie dziwie, że chce takie wynagrodzenie...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:34 #16
Devilson pisze:
Devilson
do Lil
może nie jest stary, ale swoje lata ma. może mieć teraz eksplozję formy, i za rok nic nie zagra. takie pieniądze za takiego zawodnika to cholerna loteria.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 19:58 #15
Park123
Park123 pisze:
Popieram Damiana90
City by bu dało tyle ale nie Man United;D
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:31 #14
Park123
Park123 pisze:
Popieram Damiana90
City by bu dało tyle ale nie Man United;D
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:28 #13
Kaaayi
Kaaayi pisze:
A ja mowię "nie" temu transferowi, nawet gdybyśmy mieli go pozyskać za 15-20 mln, co i tak jest niemożliwe. Mamy przede wszystkim Wazzę i Berbatova. Bułgarowi po piętach depcze Owen. Są także młodzi zawodnicy tacy jak Welbeck, Diouff, nowy Hernandez i Macheda, ktory już w przyszłym sezonie może zastąpić Berbatova na jego pozycji. Gra coraz lepiej, wchodzi strzela, czego więcej oczekiwać od napastnika? Natomiast Villa najlepiej zrobi, kiedy zostanie w Hiszpani. Przejdzie do Realu bądź Barcelony. Nie widzę go w żadnym klubie Premiership.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:20 #12
adios
adios pisze:
Życzę powodzenia Davidowi.
200 tysięcy? Takie zarobki może mu zaproponować 3 kluby - MC, Real, Inter.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:20 #11
Lil pisze:
Lil
4 kluby - Barcelona także. Zobacz, że w 20 najlepiej zarabiających piłkarzy (jeżeli chodzi o wysokość kontraktu, nie licząc sponsorów) jest bodajże 6 graczy Barcy (Messi, Ibra, Xavi, Henry, Puyol i nie jestem pewien czy VV ale on chyba był na 21 miejscu), a w United tylko Nowy kontrakt Wazzy (110) i Rio (100) znajdują się w TOP 20...
Mniejsza w sumie o to, ale skoro Villa tak pazerny na kase to raczej go nie kupimy. Zrozumiał bym, jeżeli chciał by dostawać tylko co Rooney, bo jest to porównywalnie dobry piłkarz, ale 2 razy tyle to przesada....
...
...
Druga sprawa to, to że Vidić'a żona zaczeła rozglądać się za domami na obrzeżach Madrytu (?!), więc może jednak będziemy mieli napastnika (Benzema - ofc.), chociaż w ''derbach'' hiszpanii, Karim zagrał przeciętnie, to nie można go winić za porażkę, Real jest słaby, nie licząć Ronaldo i Ikera to tam nawet Alonso gra słabo...

A wracając jeszcze do Villi, to Barca chciała się pozbyć Henryego - więc może coś w tę stronę, albo ewentualnie Real po ''utracie'' Benzemy będzie chciał napastnika? Druga sprawa, że Kaka kiedyś powiedział, że z obecnych piłkarzy chciał by zagrać z Villa o.O

Czas pokaże....
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:32 #10
tiger363
tiger363 pisze:
Temu panu dziękujemy. Niech sobie idzie do Realu.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:20 #9
eric13
eric13 pisze:
Nie te lata no i 200 tys tygodniowki a w zamian ile pogra na Old Trafford max3-4 lata więc Fergusson woli mlodszych perspektywicznych chociaz Villa jest bardzo dobry ale te pieniadze są za duze.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:19 #8
aleex91
aleex91 pisze:
a niech się ciągnie.. Dobrze jankes9031 mówi. Pójdzie do realu to i Benzema łatwiej zostanie sprzedany.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:18 #7
Nefrit
Nefrit pisze:
Hmm że miałby niby więcej dostać od Rooney'a?? Nie sądzę^^ Poza tym 40 milionów to także niebotyczna kwota. Ferguson nie pójdzie na takie coś.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:14 #6
jankes9031
jankes9031 pisze:
nieh Villa sobie idzie do Realu wtedy oni dadza nam Benzeme za grosze:D
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:14 #5
Damian90
Damian90 pisze:
Z takimi wymaganiami to na drugą stronę Manchesteru panie Villa...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:14 #4
7owen7
7owen7 pisze:
Nie chce go na OT
[30 znaków]
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:13 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY