AKTUALNOŚCI

Benzema za Vidica?

Data 10 kwietnia 2010, 14:52 ax1d, bleacherreport.com
Benzema za Vidica?
» Czy Vidic od następnego sezonu będzie występował w jednym zespole z Ronaldo?
A A A
Hiszpański dziennik Marca donosi, że Manchester United jest zdeterminowany, żeby wygrać walkę z Chelsea i Manchesterem City o najbardziej niedocenianego z piłkarzy Realu Madryt - Karima Benzemę.

Sir Alex Ferguson złożył ofertę opiewającą na 25 milionów funtów za Francuza w zeszłym roku, ale został przebity przez Real Madryt. Szkot nie mógł wydać więcej pieniędzy na piłkarzy o znanych nazwiskach z powodu niedawnego pozyskania Dymitara Berbatowa, który wciąż nie udowodnił, że jest wart ceny zapłaconej przez Szkota.

Manchester United, zgodnie z doniesieniami Marki, zgodził się na transakcję wiązaną, w ramach której w na Santiago Bernabeu powędrowałby Nemanja Vidić.

Real Madryt porozumiał się już z reprezentantem Serbii, który miał opuścić Manchester United w tym sezonie, jednak sir Alex Ferguson wstrzymał ten ruch, nie mogąc sobie pozwolić na stratę dwóch gwiazd podczas jednego okienka transferowego. W rezultacie Vidić osiągnął porozumienie z Manchesterem United, w myśl którego ma opuścić klub w 2011 roku.

Manchester United zaczął już wypełniać potencjalną lukę, która niewątpliwie powstanie po Serbie, kupując z Fulham młodego i obiecującego Chrisa Smallinga. Alex Ferguson jest też pierwszy w kolejce po Jacka Rodwella z Evertonu, który miałby zastąpić Vidica w szyku obronnym United w następnym sezonie.

Ana Ivanović, żona Vidica, zawsze chciała przenieść się do stolicy Hiszpanii, a źródła jej bliskie donoszą, że Vidić zgodził się na przeprowadzkę wraz z rodziną do Madrytu. Postanowił jednak odłożyć w czasie wyjazd ze względu na lojalność do osoby Alexa Fergusona, który uczynił go jednym z najlepszych środkowych obrońców na świecie.

Florentino Perez jest zdesperowany, żeby wygrać Champions League i tym samym skończyć dominację Barcelony. Dlatego też do tej pory był on niechętny sprowadzaniu defensywnych graczy do zespołu. Tym razem jednak Perez widzi miejsce dla Vidica w ekipie Galacticos. Serb dostał też rekomendacje od Cristiano Ronaldo.

Zamiana Vidica na Benzemę wydaje się mieć sens również z perspektywy United, którzy niewątpliwie potrzebują wzmocnienia w ataku godnego Wayne'a Rooneya. Kolejnym istotnym argumentem wydaje się być Johnny Evans, coraz częściej i coraz głośniej wyrażający swoje niezadowolenie z ograniczonej liczby szans, jakie dostaje na występy w pierwszym składzie zespołu z Manchesteru.

W świetle kończącego się kontraktu młodego piłkarza z Irlandii Północnej, a także zainteresowania jego osobą płynącego zarówno z Madrytu, jak i z Barcelony, kluczowym jest zatrzymanie go na Old Trafford. Jest to szczególnie istotne, ponieważ kończący się kontrakt pozwoliłby Jonny'emu zmienić drużynę, pozostawiając United bez żadnych korzyści finansowych.

Zatrzymanie Evansa i wymiana zdecydowanego na przenosiny do Hiszpanii Vidica na Benzemę, wydaje się być doskonałym ruchem zarówno dla Francuza, Serba, jak i dla klubu z Old Trafford.
» Modrić znów pod lupą Fergusona Modrić znów pod lupą Fergusona
Luka Modrić znów jest łączony z Man...
» Michu otwarty na propozycje Michu otwarty na propozycje
Piłkarz liczy, że latem przeniesie ...
» United walczy o Bainesa United walczy o Bainesa
Manchester United zamierza sprowadz...
» Pogba bliski transferu do Juve Pogba bliski transferu do Juve
Wszystko wskazuje na to, że 19-letn...
» Niebawem poznamy decyzję Hazarda Niebawem poznamy decyzję Hazarda
Gwiazda Lille w przyszłym tygodniu ...
» Lindegaard: Nie nadążam za tymi plotkami Lindegaard: Nie nadążam za tymi plotkami
Anders Lindegaard przyznaje, że nie...



Poprzedni news:
Ferguson: Rafael był najlepszy na boisku
Następny news:
Ferdinand: Rooney jest samolubny

Komentarze (114)


Tennant
Tennant pisze:
Vidić ma zostać za wszelką cenę!. Podstawa to pewne tyły
Glory Glory MU
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:11 #114
Calineczka93 pisze:
Calineczka93
Nie możemy stracić Vidicia! Lepiej już jakoś wywalić Berbe, a nie zawodnika którzy pokazuje na co go stać!
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:26 #113
michalk86
michalk86 pisze:
Wkur... mnie polityka naszego klubu, dlaczego oni wyprzedaja najlepszych zawodnikow??
Zrobimy gwiazdora i na nastepny sezon go sprzedajemy. Ludzie ten zespol niedlugo bedzie zwyklym biznesem - stworzyc gracza i go sprzedac, a wyniki ida na dalszy plan.
My zamiast sie wzmacniac po slabszym sezonie to jeszcze wyprzedajemy najlepszych zawodnikow ! Vidic MUSI zostac.
TAKIEJ POLITYCE KLUBU STANOWCZE NIE !
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 14:15 #112
misiek88
misiek88 pisze:
Vida I TAK odejdzie do realu. więc jak już mamy go odac, to może chociaż byśmy coś na tym zyskali. jak dla mnie dobry pomysł. tylko wtedy trzeba by było sprzedać kogoś, bo po co mają grzać ławe. najlepiej owena i welbecka . berba niech zostanie, tylko może w końcu zacząłby grąć tam gdzie jest naprawdę groźny, czyli za naspatnikami.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:16 #111
ForeverMU
ForeverMU pisze:
mam tylko jedno pytanie.

Po jaką cholerę nam tylu napastników?!

Rooney
berbatov
owen
diouf
hernandez
macheda
welbeck
brandy
james

i jeszcze do tego chcą benzemę. To jest jakaś paranoja. Vidić jest jednym z najlepszych w historii środkowych pomocników a oni chcą go oddać za jakiegoś nie doświadczonego francuza, który na 80% by sie nie sprawdził.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:50 #110
duken pisze:
duken
Wes Ty bys wystawil np: welbeck brandy james?? Ciekawe czy wygralbys jakis mecz
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:44 #109
dar222
dar222 pisze:
ja bym chcial zeby sprzedali Djouffa, welbecka, owena i berbe bo bez sensu oni tu asa jak oi talk zadnego pozytku z nich nie ma
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:47 #108
Ostrowiak
Ostrowiak pisze:
Ostrowiak pisze

Gurcuff jest moim marzeniem,a nie Benzema.
Real go raczej nie sprzeda bo kto u nich grałby w ataku!
Byłby tylko Higuine,nominalny skrzydłowy Ronaldo i kto?
Raul podobno ma odejść latem,więc zostaje tylko Benzema. Ale znając Real to na pewno kogoś jeszcze kupią.

My mamy Rooneya,Owena,Berbatowa,Machedę,Djoufa,Wellbecka i Hernandeza.Czyli 7 napastników jakby doszedł Benzema to mamy 8.
Należy więc kogoś sprzedać.Jakby przyszedł Benzema to chciałbym abyśmy sprzedali Machedę i Wellbecka.

Wtedy nasz atak wyglądałby tak:
Rooney
Benzema
Berbatow
Djouff
Owen
Hernandez
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:34 #107
duken pisze:
duken
Machede nie bo to mlody talen ale z reszta sie zgadzam :)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:45 #106
IceBox
IceBox pisze:
Vidic nie wiem czy to dobry pomysł by się go pozbyć to najlepszy środkowy obrońca premier lauge i w ogóle ... berbatova sprzedać i kupić benzema
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:25 #105
marcin1515
marcin1515 pisze:
niema mowy vidić nie odejdzie
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:20 #104
martin86
martin86 pisze:
Vidic za Benzema nie ma mowy bo Smaling na dzień dzisiejszy to może czyścic buty Vidiciowy
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:11 #103
b90
b90 pisze:
W życiu!! Vidić to mózg defensywy on musi zostać, mogą dać w zamian co jedynie Berbatova, napastnik za napastnika. Benzema to nie Messi, nie musimy oddawać za niego najlepszych graczy.

Ja bym widział w MU Edina Dżeko, jest naprawdę dobry, a mając w zespole takich partnerów na pewno by błyszczał
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:40 #102
MartinMU
MartinMU pisze:
Jeśli Vidic opuści OT to skuteczność obrony UNITED spadnie o jakieś 50-60 % ...na dzień dzisiejszy nie widzę u nas obrońcy który spokojnie może go zastąpić ,moze Smalling? Evans? chciałbym żeby oni kiedykolwiek osiągneli poziom Vidy.
co nie zmienia faktu ze napastnik jest nam potrzebny ,bo nie wiem czy choć jeden z nich na dzien dzisiejszy nadaje się na 1 skład ,no ale bez przesady nie za takiego obronce
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:12 #101
devils18
devils18 pisze:
To niby do tej transakcji miałoby dojść w 2011 roku to jest śmieszne. Mamy tylu napastników Rooneya, Owena, Berbatova, Machede, Dioufa, Welbecka i ostatnio pozyskanego Hernandeza to po co jeszcze nam Benzema? Więc ma w czym wybierać Sir Alex a po za tym gramy najczęściej jednym napastnikiem więc nie widzę potrzeby takiej wymiany. Vidic jest w tej chwili dla nas bezcenny. Nie ma mowy żeby gdziekolwiek odszedł.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:53 #100
damiiiiiian
damiiiiiian pisze:
Ja bym chciał na Old Trafford Huntelara, jego gra przypomina mi gre van nistelrooya. Byłby jego wspaniałym nastepcą na Old Trafford
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:25 #99
martin86 pisze:
martin86
huntelar to drewno nawet w seri a żadko gra w 1 składzie więc wyłącz fm-a
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:09 #98
artekCR7
artekCR7 pisze:
SAF nie docenia tego co ma, konkretnie chodzi mi o Machedę - niech jemu da szansę i zostawi Vidića. Nie wyobrażam sobie kolejnego gracza United w Realu Madryt ;|
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:15 #97
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Tak jak tu już niektórzy pisali Vidić może odejść właśnie przez żonę, która będzie chciała zamieszkać w słonecznej Hiszpanii. Do tego jeszcze real ... jak to real lepsza pensja dla męża to wiadomo... żyć nie umierać. Tak samo było z Beckhamem, Victoria wykorzystała konflikt jego z Fergusonem i niestety. Mam nadzieję że Vidić nie słucha nigdy swojej żony i zostanie na Old Trafford.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:07 #96
Elninio
Elninio pisze:
To jest jakas poraszka nie wybral nas poszedl do Realu a teraz zamienic go za Vidica poraszka skad pewnosc ze sie wstrzeli MU zaraz bedziemy mieli 2 Berba po co te ryzyko.Mamy mlodych jak Macheda itp jak juz nawet chce zrobic niepowinien atakowac Ville co by bylo o wiele lepsze rozwiazanie i co jest pewne strzela bramki
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 08:54 #95
EVANS
EVANS pisze:
Pff??!! Dobre żarty już bym wolał by Vidić został niż miała by być wymiana na froncie Manchester Real. Jakoś do Karima przekonania nie mam
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 00:28 #94
Kasztan
Kasztan pisze:
Gdyby doszedł do skutku ten transfer byłby to jeden z najgorszych w historii United. Vidic to jeden z najlepszych obrońców świata ostoja naszej defensywy.A Benzema nie jest wart nawet połowy tych pieniędzy które zapłacił za niego Real ,kto oglądał dzisiejsze Gran Derbi to widział. 80-ta któraś minuta dośrodkowanie w pole karne wprost na jego głowę a on zasłania twarz rękoma...Nie chce go w United jest wielu innych ciekawych napastników którzy mogli by latem do nas trafić nie musimy skupywać odpady z realu... Marzy mi się duet z Bordeaux Gourcuff i Chamakh choć ten 2 jest już podobno zaklepany przez Arsenal ale nigdy nic nie wiadomo :]
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 00:24 #93
blejd7 pisze:
blejd7
gourcuff tak ale bez chamakha :)
widzialbym go tuz za plecami Roo :D mi tez sie to marzy ale pewnie nigdy do tego nie dojdzie bo Sir Alex nie bedzie chcial wydac wiekszych pieniedzy w tym okienku... niestety... a mielibysmy najlepsza ofensywe w PL a moze i calej Europie... czworka Nani-Gourcuff-Valencia-Rooney mogłaby roznieść każdego... jedyne 30 mln funtów... na Berbatova nie bylo Alexowi szkoda takiej kasy wiec na Gourcuffa tez mu nie powinno byc :)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 00:31 #92
Mac88
Mac88 pisze:
Przecież jest Hernandez ;p Benzema jest mało prawdopodobną opcją....
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 00:06 #91
Yuki
Yuki pisze:
o wlasnie przed chwila Benzema zaczal grac w siatkowke w polu karnym barcelony :c
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 23:46 #90
blejd7 pisze:
blejd7
a chwile przedtym probowal grac w zbijaka bo zamiast poczekac na kolegow to kopal bezsensownie w obronce barcy :)

jesli mamy sprowadzic benzeme i czekac az on sobie odbuduje forme to mozemy sobie od razu 2 sezony zaliczyc w plecy :)

pamietajcie ile czasu Nani potrzebowal zeby sie zaaklimatyzowac i wrocic do swojej formy ze sportingu. teraz gra doskonale ale na poczatku mu nie szlo. tak samo bedzie z benzema. a oddawac vidica w dobrej formie za benzeme ktory zapomnial jak sie strzela bramki to chyba bez sensu. mamy atak dosyc mocny i jesli mamy kogos kupowac to zawodnika ktory od poczatku bedzie mogl nam pomoc bo jak wiemy zawsze poczatek sezonu mamy kiepski, gdybysmy lepiej zaczeli sezon to nie musielibysmy teraz gonic cwelsow. a jak kupimy benzeme to bedziemy czekac az wroci do formy po polowie sezony jak juz nic nie bedziemy mogli wygrac?
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 00:27 #89
kilgor
kilgor pisze:
Przecież wyrażnie pisze, że SAF sprowadza obrońców, a do tego jeste jeszcze O'shea i Evans i sami widzieliście jak Man U grał z Bayernem bez dobrego napastnika (Berbatov nic dotychczas nie pokazał). Benzema się przyda, chociaż szkoda Vidica bo to jeden z najlepszych stoperów.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 23:42 #88
mateusz1616
mateusz1616 pisze:
hehe te gazety czego one nie wymysla...najlepiej jakby Vidic zostal przeciez sam Rio nie bedzie gral a nie mamy drugiego stopera na zblizonym do niego poziomie.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 22:58 #87
snipergla
snipergla pisze:
Jeśli tak to ja idę do Barcy, *awruk* tu nie będzie miał kto grać!! nie rozumicie!?

To juz nie ten sam Mu co 2 lata temu! Vidic musi zostać.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 22:42 #86
Koryt pisze:
Koryt
? sa inni pilkarze jest akademia utalentowanych graczy o przyszlosc nie ma co sie bac :)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:15 #85
jacomanufan
jacomanufan pisze:
Fajnie...ale NIE ZA VIDE!. Do reszty ich porypało? a ta Marca hiszpanska to mi sie wydaje ze podobnie jak The Sun. Same ploty. Bełtać sie chce.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 22:01 #84
bartezu2
bartezu2 pisze:
bez vidicia może być żle niech kupią benzemę normalnie za kasew
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 21:33 #83
kkkkk
kkkkk pisze:
Jokerr
To fakt Huuntelar w Milanie gra słabo teraz ale W Manchesterze by się odbudował Alex by o to zadbał jestem tego pewien
Wielki Fanie
Nie wiem czemu rozbawiłem cię z propozycją Sergio Ramosa ?
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 21:16 #82
pawlik09
pawlik09 pisze:
taka wymiana nie wchodzi w gre !
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 20:55 #81
listek007
listek007 pisze:
Autor newsa chyba jest niepoważny- mamy sprzedawać temu okropnemu klubowi naszego najlepszego obrońcę? Przecież widać że ta wiadomość pochodzi z głupiej Marci więc panowie don't worry. Vida sam powiedział że zostaje i tego się trzymajmy. Kiedy on choćby raz powiedział że chce odejść do kurewskich? Niech się martwią dzisiejszym meczem kiedy żeluś i spółka dostaną tęgie baty od Barcelony.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 20:53 #80
WiernyKibic pisze:
WiernyKibic
"amen sister" :D wyjeles mi to z ust stary, po glebszym zastanowieniu nad tym newsem tak se mysle, co oni pieprza, vida zlozyl deklaracje ze chce wypelnic kontrakt.

a tak troche poza tematem, jaki bylby wg was wymarzony sklad manu ?

dla mnie:

Lloris
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Valencia - Gibson - Nasri - Nani
Rooney - Benzema

a do składu kupic jeszcze Walcotta na zmiennika Roo albo Benzemy w razie kontuzji :D

Achh... Marzenia...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 21:54 #79
blejd7 pisze:
blejd7
dokladnie marzenia bo arsenal sie nie zgodzi na sprzedaz dwoch czolowych graczy do United :)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 00:20 #78
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Benzema na OT to bardzo fajnie ale nie kosztem naszego najlepszego obrońcy...no bez żartów..mam nadzieję że SAF na taki ruch nie pójdzie bo to byłby bezsens ;/
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 20:44 #77
batistuta007
batistuta007 pisze:
dobrze że to " Marca " pisała :) bo gdzie Vida a Beznema bez przesady z umiejętnościami :)
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 20:27 #76
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Nie ma mowy Vidić jest nam bardziej potrzebny niż Benzema. Nasz obrońca zostaje na Old Trafford w Manchesterze a Real może sobie pomarzyć
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 20:05 #75
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Vidic odejdzie przez zonę a bez niego będzie ciężko!! Choćby w meczu z Bayernem było widać o ile lepiej w tym sezonie gra od Rio, a Evans od razu go też nie zastąpi...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 19:47 #74
czerwonydevil
Najlepszy obrońca za niepewnego napastnika ??
Nie sądzę
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 19:41 #73
Kingus661
Kingus661 pisze:
Chciałabym Benzemę u nas ale nie kosztem Vidica jest on nam potrzebny bardzo pasuje mi do Czerwonych Diabłów dlatego dużo lepiej by było gdyby został w Manchesterze :)

United!
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 19:26 #72
Fenek
Fenek pisze:
hahaha kto jest na tyle głupi i twierdzi że Smalling może zastąpić jednego z najlepszych obrońców na świecie?? Przecież to brednie!
Mamy oddać najlepszego stopera ManUtd w tym sezonie, który dobrze sobie radzi w Anglii za Benzemę o którym nawet nie wiadomo czy się sprawdzi. To by był nasz bardzo głupi błąd. Zresztą Evans też nie odejdzie do barcy bo jest tam Puyol i Pique więc co najwyżej siedział by w barcy na ławie, wystarczy dać dobry kontrakt Evansowi a jestem pewien że zostanie.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 19:08 #71
Devilson pisze:
Devilson
Nie dawno pojawił się news dot. Evansa, gdzie była podana suma jakiej domaga się w kontrakcie. i nie było to mało. jeśli więc taka informacja była by prawdziwa, to jego przyszłość może być wątpliwa.
tak w ogóle, Nemanja ma u nas w zespole zmienników, choćby Brown, O'Shea. Do tego dochodzi Smalling i może Rodwell. Nie mnie jednak oceniać umiejętności poszczególnych piłkarzy, nie mniej blok defensywy w MU nawet bez Vidy byłby kompletny.
Glory!
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 19:44 #70
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
kkkk -- Sergio Ramos'a ?? Hehehe ale mnie rozbawiłeś haha ! Dzięki. Pzdr.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 18:50 #69
adios
adios pisze:
Marca to odpowiednik polskiego "Faktu" lub "SE".
Nie warto wierzyć w ich przepowiednie.

Według proroctw Marci, Real Madryt powinien mieć w swojej kadrze, co najmniej 50 najlepszych piłkarzy Świata.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 18:38 #68
raven6
raven6 pisze:
Hiszpański dziennik Marca - i wszystko jasne debata nie potrzebna:)
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 18:29 #67
bzowy21
bzowy21 pisze:
już wolę żeby Vidić został. przecież to jest jeden z najlepszych środkowych obrońców świata.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 18:22 #66
cris2406
cris2406 pisze:
Benzema nie jest tego wart... Rozwalimy najlpszy duet środkowych obrońców w europie;/
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 18:12 #65
Mikez
Mikez pisze:
/"Zatrzymanie Evansa i wymiana zdecydowanego na przenosiny do Hiszpanii Vidica na Benzemę, wydaje się być doskonałym ruchem zarówno dla Francuza, Serba, jak i dla klubu z Old Trafford."/

Zaistne doskonałym, jak cholera. Pozbycie się najlepszego obrońcy w zespole, przy kłopotach z plecami Ferdinanda, doskonały plan. Już widzę tę grę w najbardziej wymagającej lidze świata z 21- i 22-latkiem na środku obrony.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 18:08 #64
mava3345
mava3345 pisze:
Vidić ma zostać bo jak nie to man utd legnie .
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:42 #63
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
aha dodam jeszcze ze wymiana jest dobrym pomyslem bo czyni nas bezkonkurencyjnymi w walce o pozyskanie Karima. W sytuacji gdy o Benzeme beda sie starac np 3 kluby to my jestesmy gora bo tylko my mozemy im dac Vidica
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:40 #62
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Początkowo nie dwoierzałem, ale teraz widzę, że wszystko łączy się w logiczną całość, ze sprzedaży Vidica będziemy mieli Benzeme i Evansa, a z kupna Benzemy większą jakość w ataku, bo co by nie mówić w tym sezonie graliśmy już tyle meczy bez Vidica i jakoś różnicy nie było widać na tyle by miał on miano niezastąpionego.

Jeżeli to prawda, to Ferguson wie co robi. Brawo.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:36 #61
DevilxDevil pisze:
DevilxDevil
Wielu z Was pewnie pisało komentarze po przeczytaniu tytułu newsa. Radzę przeczytać całą "lekturę" i zastanowić się :).
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:37 #60
blejd7 pisze:
blejd7
wiedzial tez co robi np. w meczu z fulham w ktorym nic nie pokazailsmy na tle rywala. az zal mi bylo ten mecz ogladac. ukochany klub tłamszony przez druzyne ktora jeszcze nie dawno walczyla o utrzymanie. jak kupimy Benzeme to zrobimy sie na City i bedziemy mieli 8 napastnikow a coraz mniejsza jakosc w obronie. potrzebujemy vidica zeby evans i smalling ogrywali sie przy najlepszej parze stoperow swiata i zeby za 3-4 lat mogli ich godnie zastepowac.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:40 #59
Nani17Red
Nani17Red pisze:
no bo taka prawda Vidic odejdzie,zobaczycie..;]
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:27 #58
SexyBoy
SexyBoy pisze:
jakby go Ferguson sprzedał , to oznaczało by to ,że pozbywa on się najlepszych graczy . Beckham , Ronaldo teraz Vidić? później jeszcze może Rooney . nie ! Vidić nigdzie nie odchodzi! możemy zrobić wymianę Benzema za Berbatova albo za Fostera ;D
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:25 #57
Jokerr pisze:
Jokerr
SexyBoy:

Proszę o komentarze, które wnoszą coś do tematu i są oparte na wiedzy.

Beckham - odszedł przez konflikt z Fergusonem i ten moment wykorzystała, żona Viktoria. Presja i te sprawy... Ferguson miał najmniej do gadania czy on zostanie czy odejdzie.

Ronaldo sprzedany, bo kocha Real Madryt, a gdyby go nie sprzedał, to po tym sezonie odszedłby za darmo...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:30 #56
Nani17Red pisze:
Nani17Red
Fostera to by nawet z doplata nie wzieli..;D
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:30 #55
Nani17Red pisze:
Nani17Red
Fostera to by nawet z doplata nie wzieli..;D
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:31 #54
blejd7 pisze:
blejd7
fostera to ja bym nawet w a klasie al sie wpuscic na bramke bo nigdy nie wiadomo z kim sie zacznie kiwac :) moze on bierze przyklad z bartheza ktory tez pare razy taki numer wywinal?
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:36 #53
SexyBoy pisze:
SexyBoy
ale o Fosterze to taki żarcik ;d
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 19:06 #52
Jokerr
Jokerr pisze:
kkkkk pisze:

Jokker
Co ty piszesz pozbyć się Ferdinanda jest świetnym obrońcą. Po tym sezonie powinni odejść Carrick i Berbatow. Powinniśmy po tym sezonie pozyskać Riberiegi i Huntelaara podoba mi się też Zamora. Dobrym pomysłem byłoby też ściągnięcie Sergio Ramosa.


Hmm... Twoja propozycja Huntelaara wydaje się minimum żałosna. Oglądałeś dwumecz Manchester - Milan??

Nikogo nie zmuszam do tego, żeby miał takie zdanie jak ja, ale wydaję mi się, że będzie tak samo jak z Fergusonem. Wszyscy w niego wierzą i robią z niego własnego Boga. Ani razu słów krytyki nie widziałem na tej stronie w kierunku SAFa. Mało tego - uwielbienie i sielanka. Po meczu z Bayernem nagle pootwierały się oczy i prosty wniosek, że Ferguson popełnił błąd. Za rok gdyby Vidic słabo zagrał - pojawiłyby się komentarze, że jednak trzeba byłoby go sprzedać.

My mamy mały obraz realiów polityki w Manchesterze i piłce nożnej. Jest zawodnik, który ma swoje lata. Jest szansa, że będzie godnie zastąpiony. To jest ostatni moment, żeby sprzedać go w cenie. W zamian dostajemy cel transferowy obrany już rok temu. Wiadomo, że fajnie byłoby, żeby został, ale każdy wie, że w życiu nie jest kolorowo... Coś kosztem czegoś.

I jeszcze raz proponuję głęboko analizować grę naszych stoperów. Są świetni. Ale można ich zastąpić, a nawet trzeba bo są co raz starsi. Wydaje się to być odpowiedni moment na ten manewr
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:24 #51
blejd7 pisze:
blejd7
tylko ze jesli bedziemy go wymieniac za benzeme to i tak bedziemy musieli doplacic z 10 mln funtow a mamy wystarczajaco duzo dobrych mlodych napadow ktorzy w obecnosci rooneya berbatowa benzemy i owena nic sobie nie pograja :(

jak dla mnie transfer huntelaara to kompletna porazka bo to juz nie ten sam napad co w lidze holenderskiej.

co do riberiego to po co Alex ma go sprowadzac skoro jak rafael sie nim zajmie na treningu to frank sie zalamie i nie bedzie chcial na treningi przychodzic.

Alex nie jest Bogiem. popelnil w tym sezonie wiecej bledow niz w jakimkolwiek poprzednim. mecz z fulham to doskonaly przyklad. ustawienie 3 obroncow to kompletny niewypal. ale nie uwlaczaj temu co zrobil juz dla United. zaden inny trener nigdy nie osiagnal tyle co on. to ze juz sie starzeje nie podejmuje juz zawsze tak dobrych decyzji jak dawniej to niestety kwestia wieku. mlodszy juz nie bedzie. ale za to co zrobil i tak olbrzymie wyrazy uznania i szacunku ;)
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:32 #50
ax1d pisze:
ax1d
świetnie napisane - nic dodać nic ując...
no, może dodam tylko, że uważam, że Benzema jest idealny dla United,
a fakt, że siedzi na ławce w Realu, kompletnie nic nie znaczy.
Vidić i tak odejdzie! to pewne, a teraz mamy szansę zrobić na tym interes.
jeśli ta transakcja się nie odbędzie, niestety, SAF znów da ciała.

aha,
Ferguson popełnił szereg błędów w dwumeczu z Bayernem, niestety.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:38 #49
blejd7
blejd7 pisze:
jeśli to prawda to dla Nas zła wiadomość. Vidic jest jednym z najlepszych obrońców na świecie i powinien zostać. Wolałbym oglądać Gourcuffa lub Aguero w Manchesterze a nie Benzeme. Jednak jeśli Vidic odejdzie to Sir Alex napewno znajdzie godnego zastepce (czyt. Evans). Nawet mając najlepszą obrone nie bedziemy wygrywać najważniejszych meczów bez wzmocnień z przodu. Napad mamy już dobry ale zamiast dawać drugiego napastnika obok Rooneya ustawiłbym świetnego ofensywnego pomocnika tuz zanim. Takiego, który potrafi zarówno uderzyć z 30 metrów jak i genialnie podać. Jak dla mnie idealny byłby do tego Gourcuff. Cena około 25-30 mln funtów. Dosyć wysoka ale jest to gracz bardzo perspektywistyczny, który świetnie by sie rozwinął w Manchesterze...

Mam nadzieję, że uda Nam się jeszcze wyprzedzić Chelsea i wygrać PL...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:12 #48
Agusssia
Agusssia pisze:
Villa, Silva i jeszcze może Messi, Torres, Lampard co nie??
Było by fajnie, żałośni jesteście
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:11 #47
blejd7 pisze:
blejd7
zgadzam sie :)
Możemy od razu kupimy pół reprezentacji Hiszpanii
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:18 #46
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
dlaczego tylko pol? kupmy cala reprezentacje Hiszpanii razem ze sztabem i trenerem bedzie super
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:22 #45
blejd7 pisze:
blejd7
nie no narazie wystarczy Nam pół żebysmy sie nie zadłużyli tak jak $real...
aa sztab szkoleniowy mamy juz najlepszy na swiecie tylko boje sie ze po odejsciu Fergiego na swiecie nie bedzie wystarczajaco dobrego trenera zeby osiagnac choc 1/4 tego co on z United osiagnal :(
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:25 #44
JuliaMUFC
JuliaMUFC pisze:
Haha... BUJAC TO MY, ALE NIE NAS !!
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:04 #43
bumbum
bumbum pisze:
Vidić nie może opuścić United bo bez niego obrona już nie jest tak dobra!!
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:01 #42
elpajaco93
elpajaco93 pisze:
Jest to najbardziej debilny z pomyslow!! jak moznaoddac vidcia za benzeme !! man utd by sie przydal srodkowy pomocnik i dobry napastnik!! man utd powninien jezcze kupic silve i villejezeli benzema to doniego moze byc toulalan albo ceska ale niewiem czy to jest mozliwe juz pewnie grac w barsie
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:00 #41
blejd7 pisze:
blejd7
przy naszym stanie konta nie możemy sobie pozwolić na wielkie transfery. zgadzam sie że oddanie Vidica będzie błedem ale myśle że Silva może się nie odnależć na wyspach. srodek pomocy bedzie wystarczajaco mocny jezeli wroci hargreaves. musimy szukac jednego dobrego wzmocnienia które pozwoli nam wygrac PL w przyszłym sezonie i da Nam przynajmniej pólfinał LM
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:17 #40
ronald pisze:
ronald
zgadzam się z Blejdem - w naszej syuacji przyda się Jeden piłkarz bardzo perspektywistyczny, szzcególnie jak Owen H. dojdzie
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 20:39 #39
Number7
Number7 pisze:
sprzedac berbe i kupic benzeme.... x)
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 16:57 #38
blejd7 pisze:
blejd7
tylko że z pieniedzy za berbe to kupimy maksymalnie polowe benzemy :)
nikt juz nam za niego nie da wiecej niz 15 mln funtów
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:20 #37
pizdarek
pizdarek pisze:
Odejdzie. Jestem przekonany, że opusci United - żonka go namówi bo przecie trza pośladki w Hiszpanii opalać. Ostatnio gra on lepiej od Rio Ferdinanda wiec lepiej się go nie pozbywać, ale znając Real bez problemu go wykupią.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 16:54 #36
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
plotka, plota nic więcej nie dodam...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 16:48 #35
crash
crash pisze:
Co za głupota! Najlepszy stoper za gościa który grzeje w tej chwili ławę... Jeśli się upierają na Benzemę to niech go kupią, mają dosyć forsy...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 16:39 #34
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
A mnie sie ten pomysl podoba. Vidic nie mlodnieje, to ostatni dzwonek zeby na nim zarobic. W srodek obrony zawsze mozna kogos sprowadzic np. Rodwella lub Boatenga. 2-3 sezony i beda grali jak Vidic albo i lepiej.
Bez ataku nic nie ugramy... pokazuje to dokladnie obecny sezon. Kluby z gorsza obrona od naszej dochodza dalej niz my w LM ,moral? Nawet najlepsza obrona na swiecie nie wygra sie LM. Co nam przyszlo z Ferdinanda i Vidica w finale z Barcelona ?
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 16:36 #33
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
dla mnie jesli vidic ma odejc to niech odchodzi za benzeme vida ma juz prawie 30 lat benzema ma 23 a nie zapomnijmy ze upilismy 1 obonce i mamy evansa jak dla mnie to morze isc vida ale wolabym kupic benzeme i zeby zostal u nas
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 16:25 #32
blejd7 pisze:
blejd7
może i ma juz prawie 30 lat ale nie tak latwo bedzie go zastapic. Evans potrzebuje jeszcze kolo 2-3 sezonow zeby osiagnac poziom Vidica a warto byloby zebysmy mieli jak najmocniejszy srodek obrony jesli mamy wygrac LM przed odejsciem Sir Alexa
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:23 #31
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Niestety. Wiedzą że Ferguson chcę Benzeme to sprytnie mogą postawić warunki Benzema za Vidićia. Na miejscu Fergusona na taki manewr bym się nie zdecydował lepiej by Serb został.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 16:19 #30
Camrall
Camrall pisze:
Ile razy Vidic powtarzał że zostaje conajmniej do 2012 ?
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 16:18 #29
gafciu7
gafciu7 pisze:
Ale się uparli na tego Vidicia.....przecież on z Evansem to przyszły podstawowy środek obrony xD
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:59 #28
life7
life7 pisze:
hehe ciekawe czemy real nie chce drewniaka....pewnie jest za dobry;) a cale te spekulacje wydaja sie miec sens.Szkoda bo lubie bardzo Vidicia :(no ale Karim tez bardzo by sie przydal.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:50 #27
MUforever9
MUforever9 pisze:
Nie nie możliwe SAF nie odda następnego piłkarza może kupimy Benzemę ale na pewno nie sprzedamy Vidicia on sam mówił że chce wypełnić kontrakt
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:49 #26
luki123
luki123 pisze:
Rozumiem, że chcą Benzeme, ale za Vidicia!!
Jednego z najlepszych środkowych obrońców na świecie, a nawet najlepszego. Co z tego, że wzmocnimy atak jeżeli bardzo osłabimy obronę.
Chcą rozbić najlepszą linie defensywy na świecie, coś tu jest nie tak.
Radziłbym znaleźć inny sposób na pozyskanie Karima, żeby tylko nie pozbywać się kluczowych zawodników naszej drużyny w zamian za niego.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:46 #25
iamarctic
iamarctic pisze:
no i proszę... o ile historie o tym, że Vidić ma odejść w tym sezonie kwitowałem śmiechem, o tyle ten układ wydaje mi się bardzo prawdopodobny... a szkoda, bo Vida to świetny stoper, a i fanem talentu Benzemy nie jestem... Cóż, wygląda na to, że kolejny gracz ManUtd zasili Real. W sumie po 2011 będzie miał już trzydziestkę na karku, wiec z 3 sezony na wysokim poziomie mógłby rozegrać, ale prawdopodobnie to ostatnia chwila na sprzedanie zawodnika. Jestem o tyle spokojniejszy, że mamy Evansa (żeby tylko go nie podkupili), Smalling do tego czasu się rozwinie no i trzeba koniecznie Rodwella ściągnąć. Widzę wyraźnie, że SAF chce odświeżyć skład, wychować kolejne pokolenie swoich dzieciaków, które później będzie trząść Europą. Być może w ten sposób Ferguson przygotowuje się do swojego odejścia, chcąc zostawić po sobie namacalny ślad?
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:44 #24
luki123 pisze:
luki123
Przestraszyłeś mnie tym odejściem Fergusona
Obyś tylko nie miał racji :D
Wiem, że Sir Alex w końcu odejdzie, ale chciałbym zobaczyć jak jeszcze raz wygrywa ligę mistrzów.
Ale bardzo prawdopodobne jest to, że to są jego ostatnie sezony :(
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:52 #23
pkdevil
pkdevil pisze:
brednie i jeszcze raz brednie Evans nie może się równać z klasą Vidica
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:43 #22
Damian90
Damian90 pisze:
Jeżeli miałoby dojść do takiej sytuacji to Ferguson powinien ściągnąć Chieliniego na OT,wydaje mi się że SAF zakupi Rodwella który mogłby grac na środku obrony jednakże jest on jeszcze bardzo młody i niedoświadczony jeżeli chodzi o gre na stoperze
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:42 #21
rooney901
rooney901 pisze:
vidic ma zostac
jest podporom defensywy MU
to bylo by powazne oslabienie
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:41 #20
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Heh to mnie bardzo rozśmieszyło :)
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:39 #19
kikson
kikson pisze:
Bzdury. Marca to gazeta o tematyce fantastycznej
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:38 #18
kkkkk
kkkkk pisze:
Jokker
Co ty piszesz pozbyć się Ferdinanda jest świetnym obrońcą. Po tym sezonie powinni odejść Carrick i Berbatow. Powinniśmy po tym sezonie pozyskać Riberiegi i Huntelaara podoba mi się też Zamora. Dobrym pomysłem byłoby też ściągnięcie Sergio Ramosa.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:33 #17
Yuki
Yuki pisze:
heheh, wczoraj napisalem to pod wpisem, ze ferguson chce napadu beznema-rooney....

Moim zdaniem ta umowa pewnie jest juz zawarta ;-) W kazdej plotce jest ziarnko prawdy, a do tego masa faktow, ruchow Fergusona wskazuje na to, ze jednak szykuja sie zmiany na srodku obron. Niestety musimy sie pozegnac z serbem. Szkoda tylko, ze okazal sie pantoflarzem i do tego odchodzi do realu. Powoli manchester staje sie "szkółką" k(ról)/(ur)ewskich. Mysle, ze rok czy tam dwa bedziemy mieli nowa pare stoperów nie do przejscia. Evans, Smalling + ewentualnie Rodwell no i oczywiscie Rio przy ktorym "młodzierzówka" bedzie nabierać szlifu. Tym pozytywnym akcentem zakoncze swoj komentarz!
Glory Glory ManUnited!
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:30 #16
MegDevil
MegDevil pisze:
Vidić jest niesamowitym piłkarzem, doskonałym obrońcą i tworzy świetną parę z Ferdinandem, ale jeśli za to mielibyśmy pozyskać Benzemę to jestem za. mamy bardzo dobrą defensywę, a jeśli Rooney nie będzie miał godnego partnera do gry w pierwszym składzie to nie damy rady ogrywać najlepszych, taka prawda.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:28 #15
Jokerr
Jokerr pisze:
Ludzie są do zastąpienia.

Rafael - Neville

Tak samo będzie z Videm. Światowej klasy gracz, ale bardzo dobrze podkreślony w artykule jest fakt, że sprzedaż Vidica przyniesie korzyści, a poza tym jeśli Vidic ma presję, żony i wydaje się to być kwestią czasu to najlepiej załatwić to teraz.

I powtarzam - Vidic nie jest niezastąpiony, choć wolałbym, żeby odszedł Ferdinand.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:12 #14
anuula91 pisze:
anuula91
a ja bym wolala zeby obaj zostali ;)
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:15 #13
roki2008 pisze:
roki2008
vidic jest niezastapiony - praktycznie w kazdym spotkaniu czysci co sie da, a co do ferdinanda to jest legenda znakomity, szybki, dobrze glowkujacy waleczny stoper. jezeli on odejdzie to mozemy w przyszlosci zapomniec o jakichkolwiek tytulach. na szczescie nie odejdzie, bo glupi to on nie jest i wie, ze gra w najlepszym klubie swiata :D rio i nemanja to najlepsi obroncy na swiecie, a benzema to nie genialny i niezastapiony napastnik i sa lepsi od niego.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:27 #12
Jokerr pisze:
Jokerr
anuula91 - wiele godzin w tym sezonie spędziłem przed tv oglądając mecze Manchesteru. Patrząc na sukcesy Diabłów można stwierdzić, że mamy najlepszą obronę świata, ale jest to stwierdzenie chyba przesadzone, przynajmniej nieaktualne. Proponuję przeanalizować nasze stracone bramki i nie patrzeć na to jak Torres strzela ładnie z główki, tylko co w tym czasie robią nasi obrońcy. Można mieć wiele zastrzeżeń. Na szczęście Rafael wtapia się już w skład i czas na Evans'a. Już raz przypomniałem jedną sytuację i zrobię to drugi raz. Bramka Eto'o w finale - zachowanie Vidica katastrofalne. Argumentem przeciwko mnie może być, że to tylko taka jedna sytuacja.

1. Sytuacji podobnych było mnóstwo.
2. Gdyby poziom napastników w PL był większy, to sytuacji takich byłoby o wiele więcej. Ale na szczęście nie są tak wymagający.

Oczywiście oddaję mu szacunek. Interwencje w meczu z Bayernem chociażby - świetne. Ale jeśli stanie się tak jak mówi artykuł - głowa do góry i wiara w dobre ustawienie.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:32 #11
maik
maik pisze:
ah zwykłe plotki
Vidic jeszcze niedawno mówił że nawet nie chce słuchać o przenosinach do Madrytu , a tu już jest napisane że Vidic jest pewny że z rodziną się przeniesie do Hiszpanii. To są tylko pogłoski związane z transferem Smallinga. Wykorzystują to przeciwko United , a potem łączą fakty i im wychodza niezłe nowinki.
Żal !!
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:11 #10
Gall88
Gall88 pisze:
W tekście znalazł się błąd... w szóstym akapicie. Vidic został jednym z najlepszych obrońców a nie napastników :)

Po za tym Nawet jeśli to prawda... to i tak nie było by to najgorsze rozwiązanie pod warunkiem, że Benzema sprawdziłby się u Nas...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:09 #9
ax1d pisze:
ax1d
dzięki,
oczywiście z rozpędu się pomyliłem,
bo przesyłałem newsa dwa razy...
(pierwszy raz kliknąłem "wyślij",
a byłem niezalogowany, i znikł :/)
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:28 #8
patriko08
patriko08 pisze:
Gdyby Vidic odszedl -nie mozna by juz nazywac defensywe Manchesteru jako najlepsza...:(
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:06 #7
kocisz191
kocisz191 pisze:
Nie, tylko nie za Vidica, bez przesady...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:04 #6
kowex041290
kowex041290 pisze:
to byłoby złe posunięcie Vidic zostaje !!
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:02 #5
Koryt
Koryt pisze:
hahahaha no jeszcze moze do tego oddamy inm Rooneya ach ten real to takie zgrywusy sa :D
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:00 #4
anuula91
anuula91 pisze:
wydaje mi sie ze to by byl ogromny blad! Vidic jest wspanialym obronca, nie wyobrazam sobie druzyny bez niego! A Benzema nie jest ostatnio w takiej formie zeby tyle dla niego poswiecac.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 14:59 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY