AKTUALNOŚCI

Gill zapowiada nowe transfery

Data 09 kwietnia 2010, 13:24 badkins, Sky Sports
Gill zapowiada nowe transfery
» David Gill wraz z sir Alexem Fergusonem sprowadzili już dwójkę graczy na nowy sezon
Czytaj więcej:
» David Gill
» Javier Hernandez
» Transfery
A A A
Według Davida Gilla, klub przygotowuje już skład na następny sezon i bardzo prawdopodobne, że ujrzymy nowe twarze na Old Trafford.

Wczoraj świat obiegła informacja o zakupie utalentowanego Meksykanina Javiera Hernandeza, podczas gdy latem do klubu dołączy również Chris Smalling z Fulham.

Sir Alex Ferguson oraz David Gill podkreślali w przeszłości, że klub dalej dysponuje środkami na zakup nowych zawodników, po tym jak Cristiano Ronaldo został sprzedany za rekordową w historii futbolu kwotę.

- Planujemy już następny sezon - zapowiada dyrektor wykonawczy klubu. - Sprowadziliśmy już Chrisa Smallinga z Fulham i jesteśmy podekscytowani faktem że dołączy do nas w lipcu. Zobaczymy co się wydarzy w przyszłości, mamy zamiar się wzmacniać - zakończył.
» Modrić znów pod lupą Fergusona Modrić znów pod lupą Fergusona
Luka Modrić znów jest łączony z Man...
» Michu otwarty na propozycje Michu otwarty na propozycje
Piłkarz liczy, że latem przeniesie ...



Poprzedni news:
Ferguson chce ataku Rooney - Benzema
Następny news:
Menedżer o szansach na tytuł

Komentarze (76)


Devilson pisze:
Devilson
Widać kolego, że albo zaczynasz swoją przygodę z United, albo po prostu nie znasz zwyczajów klubu.
Piszesz, że taki transfer jak Smalling czy Hernandez nic nie da? Chłopie! oni mają po 20 kilka lat, za 3-4 to będą gwiazdy światowego formatu! - przynajmniej mam taką nadzieję, SAF jak się zdaje również.
Polityka transferowa różni się od realu m właśnie tym, że do nas raczej sprowadza się młodych do ogrania a nie ograne "gwiazdeczki". zawsze lepiej samemu kształtować charakter i cechy piłkarza, niż kupić jakiegoś - taki albo spasuje albo nie. młody zawsze spasuje, bo to u nas będzie się ogrywał.

ps: wrr, mam zły dzień i nie daruję. NIE PISZCIE "MANU" - TO OBRAŻA NASZ KLUB!. jeśli ktoś tego nie wie, odsyłam do innych postów tudzież do googla.
Glory ManUnited :)
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 02:51 #76
Devilson pisze:
Devilson
zanim się zgodzisz lub nie, zainteresuj się historią klubu którego podobno jesteś kibicem. uwierz, że znajdziesz takie info nawet ja tej stronie. jak ci się jednak nie uda odsyłam go googla.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 02:52 #75
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Jeszcze przyjdzie R. Lewandowski :))
Jeszcze Maciej Iwański i oczywiście Rasiak :) Aha mnie też chcieli kupować ale mama się nie zgodziła... :))
Sory ale dla mnie ci zawodnicy co przyszli to żenada !!
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 23:22 #74
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
To równie dobrze mogą kupić mnie :)
Żenada !!
Trzeba kupić piłkarzy młodych ale już o uznanej renomie
- Balotelli (ur w 1990 roku)
- Luca Modric (ur w 1985 roku)
- Di Maria
- David Silva (ur. w 1986 roku)
A oni sprowadzają zawodników wcale nie młodszych za to kompletnie nie znanych, głupota...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 15:25 #73
TMK pisze:
TMK
I tym różnią się od Realu Madryt. Słyszałeś wcześniej o Cristiano Ronaldo cze Namanji Vidiciu zanim ściągnął ich Ferguson? Zamiast wydawać pierdyliard funtów można wydać kilka i wyszkolić gwiazdę.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 16:13 #72
marcin1515
marcin1515 pisze:
troche nowych twarzy się przyda
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 12:35 #71
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
ładnie ktoś powiedział.. sprzedaliśmy Pique za śmieszne pieniądze.. dziw że nie było przy tym transferze klauzur typu: dodatkowe pieniądze poo meczach w lidze, po meczach w reprezentacji.. taki perspektywiczny piłkarz i oddany za grosze ;|
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 10:39 #70
LesnyDudek
LesnyDudek pisze:
IMO wiek nic nie znaczy, zwracajcie uwagę na to kto co mówi. a nie ile ma lat.. Sprzedaż Evansa? Śmiech na sali - oddalismy Pique za śmiesznie małe pieniądze, podobnego błędu popełnić nie można. Priorytetem powinien być środek pomocy, bo oprócz Fletchera to nie mamy nikogo sensownego.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 02:23 #69
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Obecnie w Europie pojawiło się dużo ciekawych graczy. Myślę że Benzema najlepiej by się sprawdził, ale Fergie może się na niego nie zdecydować ze względu na cenę. Uważam że Villa to nie za dobry pomysł ponieważ ma już swoje lata. Benzema to młody zawodnik, który pomimo wieku nabrał już doświadczenia. Z napastników można też rozważyć Suareza albo Hulka. Chociaż najbardziej chciałbym zobaczyć w Manchesterze Romelu Lukaku - wg mnie już nie długo będzie gwiazdą światowego formatu.
Na skrzydło moim faworytem byłby Ben Arfa. Ten piłkarz ma genialną technikę, szybkość i przegląd pola. Dostaje jednak mało szans na grę w OM głównie przez swoją nierówną formę. SAF na pewno oszlifował by ten diament. W grę wchodzą jeszcze Silva i Di Maria, ale nie wiem czy poradziliby sobie oni w angielskich warunkach. Niemniej jednak również mają talent.
Jednak najbardziej potrzeba nam zawodnika na środek pola. Trudno mi wskazać jakiegoś zawodnika, ponieważ niewielu potrafi teraz tak łączyć grę ofensywną z defensywną jak za dawnych czasów robił to Scholes. Do kreowania gry na pewno nadaje się Gourcuff lub Pjanić. Ktoś tu wspomniał też o Edenie Hazardzie - również jest to ciekawa postać (świetny drybling, przegląd pola). To tylko takie moje marzenia, a SAF i tak zrobi po swojemu.
Wybór jest duży ale jeśli Fergie myśli o jakimkolwiek wzmocnieniu na teraz to musi wyłożyć konkretną kasę.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 23:08 #68
CiepielkaNH
CiepielkaNH pisze:
ciagle obiecuja transfery i nic ciekawego nie widze ;) GLORY MAN UNITED !
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 22:54 #67
roki2008
roki2008 pisze:
faktycznie warto dac szanse mlodym. dioufa widzialem raz w ligowym meczu i nawet lobika ladnego zasadzil, a to juz cos :D warto postawic na obertana. nie wiem natomiast jak mozna sie zachwycac macheda, dla mnie to jest slaby zawodnik, ale to tylko moja opinia. mamy zdolna mlodziez tylko trzeba ja dobrze poprowadzic.
jesli mialbym wybrac kogo kupic a kogo sprzedac to tak:
do nas - gourcuff, rodwell, bent
out - ?? no wlasnie nie wiem za bardzo kogo wstawic xD moze berba a moze evans nie wiem ale foster to chyba pewniak do odejscia. a co do torresa to nie chce tu widziec zadnego odrzuta scousers! wiem, wiem owen tez kiedys tam gral, ale to bylo dawno :)
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 22:25 #66
Devilson pisze:
Devilson
obertan się ogrywa w rezerwach, zaczął nawet bramki strzelać. on jest bardzo młody, niech się przyzwyczai do stylu jakim gram ManUtd, dopiero wtedy będzie można mówić o grze w pierwszym składzie.
transfer rodwella wydaje się bliski realizacji. dobrze by było, byłby partner dla Smallinga, a tak będzie trzeba dalej szukać innego stopera.
nie zapominajcie, że nie mamy bramki! ja bym się skupił na bramkarzu - może Neuer, jeśli go Bayern nie kupi a Schalke puści.
Dopiero potem martwiłbym się pomocą. wróci Anderson, jest Gibson, Hargraves też wrócił. Skrzydła mamy póki co silne, więc środek zostaje. a tu biedy nie ma.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 02:58 #65
Kys94
Kys94 pisze:
Polipek32

Torres powiedzial ze to manu nie przejdzie byla rozmowa sezon temu o jego transferze...
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 22:02 #64
Polipek32 pisze:
Polipek32
No niestety tak. Transfer Torresa jest nierealny. Szkoda :/
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 22:07 #63
jacomanufan
jacomanufan pisze:
Di Maria, Benzema, Silva, Villa. takie według mnie ma opcje zakupu. Przydałoby sie wsadzic dodatkowego obronce. Nie mowie ze jest zle ale rotacja jakas nie byłaby zła. YYy pomoc tez mozna by troche wzmocnic. O ile wiem Fergie ma pokazną sume do wydania. Ale i tak czuje ze nic z tego nie bedzie.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 21:54 #62
Devilson pisze:
Devilson
jeśli mówimy o znanych i wyrobionych już nazwiskach, to w pole przyjdzie maks jedna osoba- najbliżej obecnie ma benzema. drugie nazwisko o ile będzie, to będzie bramka. reszta jaka przyjdzie, to ew będzie młodzież. nie liczę jeszcze w tym Rodwella.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 03:01 #61
Polipek32
Polipek32 pisze:
Jak dla mnie najlepiej sprowadzic dobrego napastnika. Chciałbym, choc to nierealne Fernando Torresa :) Tych młodych mamy dużo i jeszzcze się nie sprawdzają. Hernandez - dla mnie wielka niewiadoma. Jeżeli będzie taki sam jak Diouf to cienko to widzę. A Smallinga widziałem kilka razy. O ile dobrze pamiętam z Chelsea strzelił samobója i z A. Villą dał się objechac Agbonlahorowi. Mam jednak nadzieję, że się chłopaki rozkręcą :)
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 21:29 #60
michalk86
michalk86 pisze:
Nie orientuje sie zbytnio, ten Smalling jest dobry ?:P
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 21:11 #59
MajinVegeta
MajinVegeta pisze:
Michael Owen nie odejdzie przez najbliższe 3 lata lub 4...
Wiec nie myślcie ze Sir Alex Feruguson pozbędzie się takiego dobrego napastnika gdyby nie kontuzja godnie by zastąpił Rooneya na boisku!!
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 21:01 #58
toffifee
toffifee pisze:
Antonio Di Natale powiadasz, a więc piłkarz, który ma już 33 wiosny za sobą, o możliwości takiego transferu to SAF by się nawet nie zająknął
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 20:45 #57
Siata
Siata pisze:
No i bardzo dobrze chciałbym zobaczyć w naszych barwach Antonio Di Natale ,ale to tylko lista życzeń :)
Pozdrawiam
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 20:02 #56
devils18
devils18 pisze:
No, na pewno przydałyby się wzmocnienia, ale czy warto kupywac kilku graczy średniej klasy? Ja wole, żebyśmy wzmocnili się jednym a dobrym piłkarzem. Moje propozycje to Milner (Aston Villa) , Rodwell (Everton) i Bent (Sunderland). Gdyby udało się sprowadzić jednego z nich to byłbym szczęśliwy.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 19:26 #55
aida32
aida32 pisze:
Co wy gadacie. Po co Benzema?? Po co Silva?? Po co Villa?? Jest Tosic. Jest Obertan. Jest Diouf. Będzie Hernandez. Będzie Smaling. Problem w tym że Saf nie daje szansy niektórym. Berba się nie nadaje i trzeba się z tym pogodzić, 30 baniek w plecy-trudno. Park już się nie rozwinie. Giggs, Scholes są ikoną ale o sile Man już nie mogą decydować. Gary, wielki kapitan ale jego czas już przeminą. Wydaliśmy kase na młodych. Trzeba dać im szanse. Barca za messiego nic nie dała i teraz ma :P. Obertan jest niezły już teraz. Gibson pokazał że bez komplekzów gra w pierwszym składzie. Diouf ma potencjał. Brakuje jedynie reżysera gry czyli nowego Scholsa. Ale takiego to ze świecą szukać. Saf wie co robi. Real wydał 200 mln na transfery i co z tego ma? My musimy się pozbyć (niestety) zawodników a nie kupować.
Takie jest moje zdanie. Kibicuje United od 12 lat. Czytam tą stronę od 5 lat. Nigdy się nie logowałem i nie pisałem. Ale jak czytam o tym że Benzema i Silva są nam koniecznie potrzebnie to mnie szlak trafia. Dajcie szanse młodzieży. Berba dobry lubie go ale z niego nic nie będzie. To nie Ruud żeby mógł stać i nic nie robić :P Pozdro dla Fanów.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 18:54 #54
ForeverMU pisze:
ForeverMU
Całkowicie się z tobą zgadzam, a co do graczy których powinniśmy sie pozbyć to proponowałbym owena berbe fostera carricka i andersona
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 19:18 #53
ManU1535 pisze:
ManU1535
Zgodzę się z tym, że trzeba dać szansę młodym, zgodzę się również że Silva nam nie potrzebny. Ale nie zgodzę się z tym, że nie potrzebny nam KLASOWY DOŚWIADCZONY napastnik do spółki z Roo. Bez Wayne'a nie ma gry co udowodniło spotkanie z Chelsea. On MUSI mieć dobrego zmiennika inaczej będą nici...
Moim skromnym zdaniem SAF powinien sprowadzić Gourcoffa i Benzemę.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 19:20 #52
mati98793 pisze:
mati98793
tosicia nie ma poszedl do fc koln a wzmocnienia by sie przydały
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 19:53 #51
Devilson pisze:
Devilson
fajnie piszesz, z jednym wyjątkiem. mogę się pogodzić, żeby nie kupować żadnej gwiazdy - ok, damy radę bez benzemy i spółki. ale jest jeden wakat, który można by, nie konieczne, ale można by uzupełnić. zmiana dla Fletchera. on jeden nie ma zmiennika. bo osobiście uważam, że Darren jest najbliższy osobie 'reżysera' gry. może Anderson w końcu się rozwinie, młody jest, ale sporo już u nas siedzi...
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 03:05 #50
bartoshhh
bartoshhh pisze:
[link usunięty] tyle jeśli chodzi o transfery
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 17:54 #49
martin86 pisze:
martin86
onet to samo co fakt więc nie opieraj swoich wiadomości na tej śmirze
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 18:57 #48
czerwonydevil
To, że Villa by do nas nie przyszedł było wiadome od początku.
Jest dość stary i drogi. SAF prędzej sprowadzi Benzemę.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 19:27 #47
roki2008
roki2008 pisze:
gerwaz88 - kuszczak jak dostał szansę to ją wykorzystywał ( no może poza meczem z aston villa na OT ) a Foster jest za słaby nawet na rezerwowego. Evans jest perspektywiczny, ale nie przepadam za nim. Brown może grać na środku i na boku, więc jeszcze może się nam przydać. Trzeba kupić środkowego pomocnika i jakiegoś obrońcę, jeżeli evansa by się opchnęło komuś. Evra też nie jest robotem i - odpukać - jeżeli dostanie kontuzję to koto go zastąpi? no bo chyba nie fabio, bo on jest zbyt słaby narazie - co innego rafael. Liczę na transfer Yoanna Gourcuffa!! Glory Glory Man United!!
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 17:36 #46
Devilson pisze:
Devilson
co ci się nie podoba w Fabio? to, czym się różni od Rafaela, to czas spędzony na boisku. nie jego wina, że Evra jest w formie, a Neville nie zawsze. jednak uważam, że jest to solidna zmiana. zobacz jak się rozwinął rafael i to w jak krótkim czasie.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 03:08 #45
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Prowadzimy świetną politykę transferową kupujemy młodych utalentowanych graczy, ale mimo tego myślę że warto byłoby kupić jedną czy dwie gwiazdy światowego futbolu
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 17:35 #44
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Gill niech tak nie kozaczy bo chce się wkupić w łaski kibiców którzy przejmą klub w lipcu wiadomo o kogo chodzi .Co do transferów każdy wymienia znane nazwiska co będzie zobaczymy już jest niezle mamy 2 nowych dobrych graczy jednego pragnę pozbyć się FOSTERA,BROWN-A I EVANSA w drugim samolocie leciał by BERBA Z KUSZCZAKIEM
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 17:29 #43
roki2008
roki2008 pisze:
Benzema jest za cienki na MU. ale zgadzam się co do transferu davida villi. przydałby się też gourcuff, ale bordeaux po sprzedaży chamakha raczej nie puści swojej 2 gwiazdy, a nawet jeśli to pewnie za 30 baniek, a tyle sir Alex nie da.
Według mnie nowy skład powinien wyglądać tak: Van der Sar-Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra-Nani, Fletcher, Gourcuff, Valencia-Rooney, Villa (ewentualnie dać szansę Berbie, bo jakby nie patrzeć strzelił 12 bramek w lidze w tym sezonie, a aż tak często w końcu nie wychodził)
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 17:12 #42
Damian90 pisze:
Damian90
Ferguson podobno zrezygnował z Villi bo Valencia chce za niego 40 mln a z Gourcuffem to sądze że za 25 mln może on odejść z Bordeaux tym bardziej że mamy dobre stosunki z francuzami a ich trenerem jest Blanc co mogłoby być dla nas wielkim ułatwieniem jeżeli chodzi o ten transfer
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 17:29 #41
nicramleonmufc
po raz kolejny pisze ze na OT widziałbym Luisa Suareza z Ajaxu!!
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 17:05 #40
19Rooney96 pisze:
19Rooney96
po raz kolejny pisze że i tak go nie zobaczysz
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 17:32 #39
czerwonydevil
Hahahaha xD Chciałbym Gourcoffa i benzeme;p
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 19:28 #38
nicramleonmufc
ale 100 razy wole Suareza niz Benzeme który tylko w Lyonie sobie radzil i zrobil duzy blad ze oddszedl z ligi francuskiej
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 22:09 #37
FilipMUFC
FilipMUFC pisze:
Nie chce Benzemy. On nie radzi sobie w srealu to co dopiero w MU. Lepiej kupić bardziej uniwersalnego Davida Silve. Może Hazarda.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:59 #36
artekCR7
artekCR7 pisze:
Sprzedać Berbatova jak się nie opamięta, kupić Benzemę i jakiegoś wysuniętego środkowego pomocnika, no i może jakiś stoper (sprawa Vidica) i będzie dobrze... Nie rozumiem za to, dlaczego niektórzy chcą się pozbyć Carricka - to ostoja środka pola.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:51 #35
koral333
koral333 pisze:
Dobrze by było jakby dołączyli Cole z Chelssea i Benzema z Realu
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:49 #34
mateusz98 pisze:
mateusz98
Który,Ashley Cole czy Joe Cole?
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 17:05 #33
Masa1990MU
Masa1990MU pisze:
Przydał by się nam dobry Playmaker żeby kto miał porządnie piłke rozprowadzać na boisku i do tego jeszcze jakiś partner do napadu dla Rooneya:)

pozdrawiam

UNITED!!
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:32 #32
Elventar
Elventar pisze:
Racja Mateusz byle tylko sprzedac ta dwójke
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:24 #31
patriko08
patriko08 pisze:
hahahahaha -smieszne, juz to widze jak kupimy jakas gwiazde....na onecie juz pisza ze villi i silvy napewno nie kupimy poniewaz klub jest zadluzony i wgl(ale moze to tylko moj poglad na sprawe -i sam nie wiem dlaczego tak sadze)

ps:jezeli mamy kogos kupywac to środkowa pomoc i drugi filar do ronneya(lub jego zmiennika),na to miejsce moze byc benzema, villa, silva...a reszte pomocnikow nie wymienie bo nie wiem kto by sie nadawal na pokroj xaviego...ale takie jest moje zdanie


i jeszcze jedno -calkiem zgodze sie z SAF-ceny na rynku transferowym sa bajeczne (za takie ceny to moga sobie szejki kupywac ale nie zadluzoni jeb... glazerzy)-wydaje mi sie ze glownym powodem takich cen byl zakup cristiano ronaldo do realu co spowodowalo ze etraz sa takie ceny...
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:24 #30
mateusz98
mateusz98 pisze:
Kupić:Bakari Kone,David Villa.Karim Benzema.Sprzedać:Michael Carrick,Dymitar Berbatov.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:22 #29
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
Po co Ci 4 dobrych napastników mowa o Roo , Owenie , Villi , Benzemy a na dodatek Macheda Welbeck i ten nowy Hernandes czy jakos tak
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:55 #28
belfort777 pisze:
belfort777
a dlaczego sprzedac Carricka ?? bo co zdarzyla mu sie wpadka z bayernem ?? masakra wypowiedzi niektorych kibicow zalamuja mnie , rece opadaja
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 19:07 #27
dzaru
dzaru pisze:
Berbatov Owen Tosic Possebon out przybęda Smalling Hernandez Benzema może ktoś jeszcze ;p
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:09 #26
dzaru
dzaru pisze:
Berbatov Owen Tosic Possebon out przybęda Smalling Hernandez Benzema może ktoś jeszcze ;p
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:08 #25
martin86
martin86 pisze:
moim zdaniem czas polowań już powoli się zaczyna trzeba kogoś kupic przed MŚ bo po mundialu ceny zawodnikłów pujdą w gurę a tki m$hity czy $real żawyżą ceny piłkarzy
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:03 #24
buttonman
buttonman pisze:
Benzyna i Veloso :) dla mnie gracze potrzebni United :)
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 15:52 #23
stam91
stam91 pisze:
Silva raczej nie sprawdziłby się w lidze angielskiej
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 15:45 #22
Szaman0
Szaman0 pisze:
a ja bym dał wiecej szans pokazania sie Berbatovi ... ( choc transfer jakis by sie przydał nie powiem ze nie :D ) Cały czas tylko krytyka tego piłkarza ale jednak od siedzenia na ławce lepszym sie nie stanie . Ferguson zapewne nie wydał na niego tyle kasy zeby nic nie robil :P
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 14:46 #21
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Dwa sezony jak dla piłkarza w tym wieku i za taką kasę, to chyba wystarczający okres na pokazanie się. Trzeba się pogodzić z tym, Berbatov dołączył do transferowych klęsk SAFa i pewnie po tym sezonie podzieli los Forlana, czy Verona. Nie każdy piłkarz nadaje się na "diabła".
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 15:04 #20
boxii
boxii pisze:
benzeme iiii silve . bo nie mamy typowego ogensywnego pomocnika srodkowego a taki jest silva
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 14:43 #19
Sheep
Sheep pisze:
Kupic Benzeme,Silve albo Ville
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 14:33 #18
MUforever9
MUforever9 pisze:
Jestem za Benzemą w 100% i może kogoś jeszcze ale ciężko powiedzieć kogo bo nikt inny nie jest nam potrzebny tylko napastnik
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 14:24 #17
H2O1994
H2O1994 pisze:
Nareszcie transfey, nareszcie coś z tym robią.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 14:20 #16
MatiMU10
MatiMU10 pisze:
Quba18 bardzo dobrze mowi. Mi się nie wydaje zeby Rooney nagle wyzdrowiał, tylko SAF o tym wiedział, że Roo wystapi, a przed meczem ostro zaprzeczał. Jednakże jak piszą o tym Benzemie to patrzac na nastepny sezon jestem pełen optymizmu bo nie stracimy nikogo wartosciowego (Berbatov aut!), a cieszy mnie, że Nani już gra swoje a na drugiej stronie Valencia robi gre. Do tego ten Benzema i wybuch. Byle by odszedł drewniak, bo tylu mamy napadziorów dobrych od niego, a on im blokuje szanse gry.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 14:06 #15
Quba18
Quba18 pisze:
SexyBoy - Ferguson zawsze tak mówi, zresztą myślisz, że czemu niby informacja, że dużych wzmocnień nie będzie została podana w dzień meczu, a w treści newsa było również, że mamy bardzo silny skład, bo Fergie chciał podbudować chłopaków przed bayernem.
Z resztą Ferguson często stwarza taką "zasłonę dymną".
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 13:52 #14
SexyBoy
SexyBoy pisze:
haha , a jakoś Ferguson niedawno mówił , że transferów nie bd , a jakoś przyszedł Javier Hernandez i teraz D.gill mówi ,że bd transfery .
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 13:48 #13
vader22 pisze:
vader22
Ja po tym jak Fergi we wtorek powiedział że Rooney nie zagra w meczu z Bayernem nie wierze we wszystko co mówie Ferguson :)
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 14:29 #12
belfort777
belfort777 pisze:
no i to mnie cieszy !! ;) zobaczymy kiedy postanowia kupic kogos "mocniejszgo" bo te dwa transfery to sa przyszlosciowe ...pilkarze sa mlodziutcy wiec jeszcze duzo nie dadza pierwszemu zespowoli Manchesteru United ...ciekawy jest temat ze SAF widzi atak Rooney-Benzemy ojj to bylo by piekne....rywalizacja miedzy nimi (oczywiscie pozytywna) byla by piekna i z korzyscia dla manU...pozdro dla kumatych
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 13:42 #11
ManU1535 pisze:
ManU1535
Ty jesteś chyba mało kumaty pisząc ManU... To obraża ten klub zapamiętajcie to wszyscy !!

mam wielką nadzieje że trafi do nas Benzema ;D
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 14:06 #10
Gumikasia pisze:
Gumikasia
A Twój nick ManU1535 ?
I kto tu jest nie kumaty ?
Owszem, tak pisać po prostu nie można, ale może najpierw popatrz na siebie,zanim zaczniesz innych upominać ?
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 15:05 #9
SexyBoy pisze:
SexyBoy
haha, no własnie, a twój nick jaki jest ? lol2
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 15:37 #8
b90 pisze:
b90
hehe ale koleś, ale to normalne w dzisiejszych czasach, czasach internetu w których najwięcej w dyskusjach udziela się takich 13latków ..
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:16 #7
ManU1535 pisze:
ManU1535
Założyłem to konto rok temu i wtedy nie byłem świadomy znaczenia tego skrótu, a kolejnego mi sie nie chce zakładać.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 19:22 #6
ManU1535 pisze:
ManU1535
I co z tego że mam 13 lat ??
Nie znasz mnie to przestań oceniać.
Nie jestem sezonowcem jak inni w moim wieku.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 19:24 #5

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY