AKTUALNOŚCI

Zapowiedź spotkania: Manchester United vs Bayern

Data 07 kwietnia 2010, 12:09 Biafra, bbc.co.uk
Zapowiedź spotkania: Manchester United vs Bayern
» Manchester United - Bayern Monachium
A A A
Już dziś Manchester United będzie bronić honoru angielskiej piłki. W rewanżowym spotkaniu w ramach ćwierćfinału Ligi Mistrzów, Czerwone Diabły zmierzą się z Bayernem Monachium. W pierwszym spotkaniu na Allianz Arena wygrali Bawarczycy 2:1.

Sir Alex Ferguson na wtorkowej konferencji prasowej podkreślił, iż nie ma żadnych szans na to, aby w rewanżowym spotkaniu z Bayernem wystąpił Wayne Rooney.

Napastnik Manchesteru United doznał kontuzji kostki w pierwszym, przegranym przez Czerwone Diabły spotkaniu jednak media sugerowały, że zdąży się wykurować na rewanż.

W spotkaniu z Bayernem, Ferguson będzie mógł skorzystać jednak z kontuzjowanego w ostatnim czasie Johna O’Shea.

W drużynie Bawarczyków do składu po kontuzji wraca Arjen Robben. Prawdopodobny wydaje się także występ Daniela van Buytena.

Manchester United w spotkaniu na Old Trafford musi odrobić stratę jednej bramki z pierwszego spotkania, jeśli chce myśleć o trzecim z rzędu finale Ligi Mistrzów.

Mimo wcześnie objętego przez Manchester prowadzenia w meczu na Alianz Arena, gole zdobyte przez Ribery'ego i Olicia tuż przed końcowym gwizdkiem dały zwycięstwo ekipie z Niemiec.

Od chwili kontuzji najlepszego strzelca United, który w obecnym sezonie ma już na swoim koncie 34 trafienia pojawiły się spekulacje, czy Czerwone Diabły są w stanie sobie poradzić bez swojego lidera. Bez Rooneya, ekipa z Old Trafford nie podołała w weekend Chelsea i marzenia o czwartym z rzędu tytule bardzo się oddaliły. Ewentualny powrót Wazzy bardzo pomógł by United w pokonaniu Bayernu i awansowaniu do półfinału.

Jednak Rooney nie wziął udziału we wczorajszym treningu, a Ferguson na każdym kroku podkreśla, że nie ma szans, aby wystąpił on w dzisiejszym spotkaniu.

- Jestem pod wielkim wrażeniem tego co dokonał nasz sztab medyczny, jednak nie jestem w stanie podjąć ryzyka jeśli zawodnik nie jest w 100% sprawny – wyjaśnia Ferguson.

- Bardziej prawdopodobny jest jego występ przeciwko City, być może w meczu z Blackburn wejdzie z ławki.

- Nie zapominajmy, że to kontuzja kostki. Taka sama jaka zdarza się innym, a Wayne nie jest robotem – dodaje Fergie.

Trener Bayernu, Louis Van Gaal podziela zdanie Fergusona i rozumie jego decyzję o nie wystawianiu zawodnika, który nie jest w 100% sprawny.

- Nie sądzę, aby Ferguson zdecydował się na tak desperacki krok i to nie jest tak, że gdyby on grał nie dalibyśmy radę United. Przecież we wtorkowym spotkaniu grał, a jakoś wygraliśmy. Tym razem nie musimy wygrać – remis nas zadowala – przyznaje trener Bayernu.

- Kiedy graliśmy przeciwko Fiorentinie, wydawało nam się, że będziemy grać przeciwko zupełnie innemu zespołowi. Takie niespodzianki się w futbolu zdarzają.

Na pewno fakt, iż do składu powraca John O’Shea w obliczu wciąż kontuzjowanego Wesa Browna bardzo ucieszy Sir Alexa.

Przypomnijmy, że O’Shea doznał kontuzji w spotkaniu przeciwko Francji w listopadzie.

Jednakże, Ferguson podkreśla, iż nie obawia się zagrożenia ze strony gwiazdy Bayernu, Francka Ribery'ego.

- Ribery jest bardzo utalentowanym graczem i doceniamy to, jednak w ciągu ostatnich lat graliśmy przeciwko takim piłkarzom – przyznaje Fergie.

Początek spotkania już dziś o godzinie 20:45!
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...
» MU najbardziej wartościowym klubem świata MU najbardziej wartościowym klubem świata
Manchester United pozostaje liderem...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas
Peter Schmeichel w drugiej części w...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...



Poprzedni news:
Latem bez większych wzmocnień
Następny news:
United vs Bayern na żywo!

Komentarze (724)


SSSCCC
SSSCCC pisze:
H2O1994
ten transfer z ronaldo to był żart na 1 kwietnia
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 15:19 #723
H2O1994
H2O1994 pisze:
Moja lista transferowa:
1.Bramkarz Marco Amelia, Van Der Sar już długo nie zagra a kuszczak za słaby na taki klub.
2.Prawy obrońca Bacary Sagna.
3.Środkowy pomocnik Bastian Schwiesteiger.
4.Napastnik Cristiano Ronaldo, podobno wraca w 2015.
Potrzebne są transfery.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:48 #722
ax1d pisze:
ax1d
mam nadzieję, że żaden z tych zawodników nie przyjdzie do United.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:52 #721
Quba18 pisze:
Quba18
H201994 - Po pierwsze chciał byś widzieć szwaba w szeregach United, bo ja nie!
Po drugie bramkarza będziemy szukać w przyszłym sezonie, bo VDS zostaje jeszcze na przyszły sezon i słusznie, bo zazwyczaj gra fenomenalnie
Po trzecie po co Ci prawy obrońca skoro mamy świetnego Rafaela! Fakt dziś nie popisał się tym faulem, ale trzeba się zastanowić czy był to faul na żółtą kartkę? Zważywszy na to, że miał już jedną na swoim koncie, tutaj sędzia chciał pomóc bayernowi i dlatego dał Rafaelowi czerwoną.
A jeżeli ktoś ma wątpliwości, że za to ciągnięcie za koszulkę nie powinno być żółtej to zobaczcie sobie jak parę minut później ktoś z bayernu(nie pamiętam kto) faulował strasznie brutalnie Valencie od tyłu i za to dostał żółtą.
Po czwarte nam potrzebny jest rozgrywający. Rooney dziś pokazał, że jeżeli ktoś rozgrywa piłki to nawet Berbatov byłby super strzelcem.
I żadnych innych transferów chyba, że sprzedać Berbe i kupić Benzeme.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 00:06 #720
Johnyblaze pisze:
Johnyblaze
chłopcze H2O1994 zaden z tych transferow nie dojdzie do skutku to twoje wywody z meczy obejzanych w ciagu ostatniego tygodnia. po co ci prawy obronca? rafael pomimo kartki zaprezentowal sie swietnie - ribery nie istnial! brak mu doswiadczenia a gdzie moze je nabrac jak nie w takim meczu. O prawa strone mozemy byc spokojni. Jedyne pozycje do w zmocnienia to srodek pomocy i atak bo jednak berbatov nie przekonał, fakt mial dzisiaj malo czasu.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 00:19 #719
boodziu
boodziu pisze:
A TAK CHŁODNYM OKIEM ... PO TYM JAK EMOCJE OPADŁY ... MECZ ŚWIETNY, ALE WYNIK DLA MNIE OSOBIŚCIE TO PORAŻKA !!
MOJE UWAGI: Roo powinien wcześniej zostac zmieniony i nie na "Rasiaka" ... on od jakiegoś czasu już tylko asystował. Carrick też nic specjalnego nie pokazał. Valencia i Nani .... POEZJA !! No i jak ktoś wcześniej napisał ja też mam uraz do jednego zawodnika po tym meczu : RIBERY ... dla mnie piER@#$#$y lalus i symulant !! Za to Roben jak najbardziej zasłużył na pochwały ... a co do Rafaela ...hmmm ... mieszane uczucia .... na czerwone nie zaslużyl, ale za brak odpowiedzialności powinien w szatni dostac z "korka" od szeryfa ... i nie piszcie, że się na piłce nie znam .... bo zagral bardzo dobry mecz do tego feralnego momentu ... ale za blędy trzeba płacic
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:30 #718
Quba18
Quba18 pisze:
Przestańcie odpisywać temu pajacowi na te komentarze, on chce się podbudować, bo po prostu jego klubik bez historii odpadł już w 1/8 ;) A my dziś byliśmy drużyną lepszą w drugiej połowie gdyby nie ta kartka Rafaela to byli byśmy już w półfinale, ale nie obwiniam go za to rozegrał naprawdę kapitalny mecz i za to mu dziękuje, a błędy czasami zdarzają się każdemu. Bayernowi dopisało szczęście nic więcej!
Mnie bardziej smuci postawa kibiców na Old Trafford zamiast dopingować do ostatniej sekundy to oni wychodzą 5 minut przed końcem regulaminowego czasu gry.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:16 #717
masrzisz
masrzisz pisze:
mnie tez dzisiaj SAF strasznie zawiodl ..;/ takie doswiadczenie a uwierzyl ze damy rade sie 30 min bronic i nie stracimy bramki ... Carrick suche buly przy 1 bramce zachowal sie przy Oliciu jak trampkarz chlop 185 cm a wywrocil sie jak baba ;/
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:15 #716
tiger363
tiger363 pisze:
Wciąż trudno mi uwierzyć, że to już koniec gry w lidze mistrzów. Że United przy stanie 3:0 potrafiło przegrać tak arcyważne spotkanie 3:2. Zawiodłem się na drużynie, ale bardziej na Fergusonie. Nie mam pretensji do Rafaela za tą czerwień, pierwsza kartka rzeczywiście bezsensowna, no ale młody jest, niedoświadczony, nerwy na chwilę puściły i skutki było widać.
Gdy tylko Ferguson zdjął Rooneya, wprowadził O'Shea i zaczęliśmy się bronić całą drużyną w polu karnym to już wiedziałem, że to nie może się dobrze skończyć. Zrozumiałbym taką taktykę gdyby pozostało 10min do końca ale przed 60min meczu cofać się do obrony z takim przeciwnikiem jak Bayern i grać bez napastnika podczas gdy wystarczy strata jednego gola by pożegnać się z marzeniami? Mógłby mi ktoś wytłumaczyć po cholerę Berbatow i Macheda rozgrzewali się co chwilę przy linii bocznej, skoro Ferguson zdecydował się wprowadzić do gry O'Shea który wrócił po bardzo długiej przerwie? No ale trudno, stało się, przegraliśmy, teraz trzeba skupić się na lidze i mieć nadzieję, że Chelsea się potknie a my nie zawalimy jakiegoś spotkania w tak głupi sposób jak dzisiaj, bo nie wystarczy cudowny pierwszy kwadrans żeby wygrać cały mecz.
Jeszcze muszę pogratulować Naniemu który był dzisiaj bez wątpienia naszym najjaśniejszym punktem w ofensywie, oraz pochwalić Valencię za dobrą walkę na skrzydle i Vidica za dużo istotnych odbiorów, a reszta, no cóż, ogólnie średnio, jedni lepiej, drudzy gorzej, w każdym razie niewystarczająco na awans...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:15 #715
masrzisz
masrzisz pisze:
przynajmniej nie ogladalismy dzisiaj Nevilla bo pewnie bysmy 5 dostali jakby on gral xdd jak dla mnie Rafael swietny mecz panowie on ma dopiero 20 lat a tak juz wymiata ;) wina za kartke powinnismy obarczyc sedziego bo napewno żółta sie nie nalezala ale ten zabojad oczywscie wymusil.. sedzia powinien wziac pod uwage ze ten ma jzu zolta i powinno sie skonczyc na upomnieniu no ale coz .. nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem :) najbardziej mnie boli to ze odpadlismy ze szwabami bo nienawidze gebelsow ;(
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:08 #714
sumas123
sumas123 pisze:
boniocfc - kolejny obsraniec którego tatuś karmił z kija bo mamusia zaniemogła, z całym szacunkiem dla mamusi , proszę pozdrowić bo to piękna kobieta , spędziliśmy raziem wiele wspaniałych chwil .... :D
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:08 #713
Adam11
Adam11 pisze:
Powiem szczerze, że jestem w takim szoku, że nie wiem co mam napisać. Po tym meczu nie będę obwiniał za wynik żadnego konkretnego piłkarza. Mądrze ktoś napisał, że Rafael potrzebuje teraz wsparcia. On kiedyś będzie zajebistym obrońcom. O wynik obwiniam jedną osobę. Nie chcę tego człowieka oczerniać, ani wylewać mu na głowę pomyj. Dla mnie każdy mecz z Sir Alexem Fergusonem na ławce to święto. Podziwiam tego gościa od tak dawna... Dziś jednak ten wielki trener zawiódł mnie na całej linii. Czy ktoś wierzył w to, że grając bez ani jednego napastnika można się bronić przez pół godziny? Od momentu kiedy straciliśmy pierwszą bramkę mecz był dla mnie istną katorgą. Jakby tego było mało po stracie drugiej bramki wszyscy napastnicy siedzą sobie na ławce i spokojnie oglądają ten horror! Jeszcze raz podkreślę - SAF jest dla mnie kimś wyjątkowym. Jestem dumny, że ktoś taki prowadzi tą drużynę. Ale dziś zawiódł wielu kibiców w tym mnie!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:07 #712
boniocfc
boniocfc pisze:
Hellboy

jaki remis :> nie lizza sie wygrany - w dwumeczu bayern byl lepszy :D zagral duzo lepiej od was
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:06 #711
cris2406 pisze:
cris2406
A w mikołaja też wierzysz?:D:D:D:D
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:07 #710
Hellboy pisze:
Hellboy
Idioto napisałeś ,że przegraliśmy dwa mecze a nie dwumecz ;/ Także pretensje to sobie wsadź ;/
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:08 #709
ax1d pisze:
ax1d
boniocfc,
a jak tam Chelsea sobie poradziła w 1/8?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:56 #708
trojka91
trojka91 pisze:
Podoba mi sie tekst ktoregos z FANOW MAN UTD "Bądźmy dumni, ze łzami w oczach" i tyle mam do powiedzenia

GLORY GLORY MAN UTD
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:05 #707
Hellboy
Hellboy pisze:
boniocfc - hahaha no dawaj jeszcze pośmieje się troche żadnych argumentów nie masz to wyzywasz hahah a odezwij się tak do swojej dziewczyny czytaj chłopaka to Ci wycedzi w kły :P
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:03 #706
sumas123
sumas123 pisze:
Poprostu jesteśmy fanami zespołu WYBRANEGO i tak czasem musi być... :D
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:02 #705
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
WSPANIAŁY MECZ!!
JESTEM DUMNY!! ALE SMUTNY :((
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:00 #704
sumas123
sumas123 pisze:
uszaty10 :

Podejżewam ,ze rodzice kochali Cię w dwójnasób, tzn, mama miłoscią macieżyńską a tata miłością ...hmmm fizyczną. Mimo, ze matka nie mogła Cię karmić własną piersią, dokrmiał Cię ojciec ... z kija. No poprostu mi przykro z tego powodu... :D
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:00 #703
Kocisz
Kocisz pisze:
A możecie chociaż nie odpowiadac na prowokacje tych którzy się nawet do cwiercinału nie dostali?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:00 #702
boniocfc
boniocfc pisze:
Hellboy

Dobra zamknij morde lapozgredaczu
Bayern wygral z wami 2x i co nie zasluzyl na 1/2 ? phhhhhhhhi
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:00 #701
ronald pisze:
ronald
kolego, ale po co się napinasz na naszej stronie. masz strony swego klubu. Bayern nie zasłużył na zwycięstwo, ale taki jest football. ( szczególnie na pierwszą bramkę, a bez niej podejzrewam ,ze nie byłoby drugiej). Nie zawsze można wygrywać . Bywało gorzej z Manchesterm. Ale my Kibice jesteśmy dumni z tego klubu.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:03 #700
Lewy56 pisze:
Lewy56
bayern wygrał z nami RAZ ignorancie ;]
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:14 #699
Radekku
Radekku pisze:
APEL DO FANÓW MANCHESTERU UNITED!

Podziękujmy naszym piłkarzom za piękną grę, walkę i serce. LEPIEJ ODPAŚĆ w TAKIM STYLU niż awansować dzięki fartowi i pomocy sędziego. Rafael zagrał świetny mecz, głupi faul w I połowie, w II sędzia uległ presji ribery'ego - ŻENADA. nie chcę widzieć tego kolesia w MU.
Carrick zaje**ł nam 2 bramki. Ten gracz skończył się wraz z finałem z Barcą. Berbatov nic nie był w stanie zdziałać, nie miał szans, dajmy mu spokój, bo to nie jego wina. van bujten to ostatnia ku**a. Rio nie podał mu ręki tylko wytknął palcem. 2 razy mierzył w nogę Wazzy. Bądźmy dumni, ze łzami w oczach kroczymy dalej, bo jesteśmy Manchester United.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:59 #698
Hellboy pisze:
Hellboy
Nie chcesz widzieć Rafaela w MU?? A ja nie chcę takich idiotów na tej stronie ,ale muszę z tym żyć ;/
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:01 #697
ronald pisze:
ronald
Hellboy - chodziło o Riberiego :)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:05 #696
Or1n
Or1n pisze:
Bravo dla Naniego, Valencji i naprawdę pełen szacun dla Rafaela. Brazylijczyk pokazał się ze świetnej strony, jedynie głupio się zachował na początku, ale potem solidnie, piękne rajdy. W takich meczach muszą nabierać doświadczenia i uczyć się na błędach, bravo dla United, jestem zadowolony z młodych zawodników, a Rafael nie powinien zejść, jeśli już ten który zaatakował Antosia prostymi nogami.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:59 #695
uszaty10
uszaty10 pisze:
MUAHAHAHAHHAHA MANCZESTER OŁT BUAHAHAHAHHAHAAHHAHA
LIGE TEŻ PRZEJEBIECIE I BENDZIE KLUP BEZ AMBICJI I BEZ DOPINGU!!
KOCHAM CIE RAFALE XDDD HAHAHAHHAHA
WALIĆ USZATEGO RUNEJA bu bu buahahahahahhaha ihhahahahahah
a nani sobie jebnol renkom i nie bylo karnego placóhy!!
BU BU BUAHAHAHAH MANCZESTER OŁT Z BAYERNEM MONACHIUM UHAHAHAHHAHA
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:57 #694
cris2406 pisze:
cris2406
Ahhh Boże... Czemuś takich idiotów stworzył ;>
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:59 #693
Hellboy pisze:
Hellboy
A Ty jesteś dziekiem neo bez znajomości gramatyki i z tego jest dopiero żal ;/ poszprechaj jeszcze z chęcią się pośmieje ;)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:59 #692
cris2406 pisze:
cris2406
Hellboy
Widać rodzina patologiczna... Niech zgadne hmmm.... Tata lubił chłopców a matka uciekła z alfonsem?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:01 #691
michalek1993 pisze:
michalek1993
co z ciebie za młot, wygraliśmy dziś jakbyś zauważył a że akurat takie są zasady że przechodzi ten co więcej strzelił od przeciwnika to nie znaczy że lepsi jesteście:D
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:02 #690
cris2406
cris2406 pisze:
boniocfc

Zamknij ryj mózgospłaszczu.... Nie widze zeby ta strona nazywała sie cwelsea.pl czy liverdupsk.com wiec won !
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:57 #689
trojka91
trojka91 pisze:
Panowie placze , placze piszac to poprostu nie wierze po 30 min powiedzialem to kolegow ktorzy ogladali mecz zemna mowie " TO jest MANCHESTER !" bylem w niebo wziety ... a jak bylo 30 min do konca ogladalem ten mecze ze lzami w oczach :/ i pytalem sie "Boze dlaczego??!"

Poprostu ja dalej nie wierze :/ ale KOCHAM ich
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:57 #688
boniocfc
boniocfc pisze:
CCCMU p

no tak owgole pewnie nci nie powinien dostac nie /



CHELSEA GORA
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:56 #687
Hellboy
Hellboy pisze:
boniocfc- kolejne dziecko neo ;/ żal mi Ciebie może i masz x lat ale jesteś nikim bo na stronie się napinasz a w życiu pewnie dziewczyna Cie bije haha
Trole z bayernu cieszcie się póki możecie i tak LM nie wygracie :D jesteście na to za słabi. A kibice Manchesteru spokojnie za rok też jest LM ;)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:56 #686
Jarek0702
Jarek0702 pisze:
co wy macie do rafaela jak za takie coś by dawali czerwienie to
by niebyło komu grać!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:56 #685
CRfan
CRfan pisze:
Ludzie co wy z tym Rafaelem, oprócz Naniego i Valencii najlepszy człowiek na boisku, chłopak ma dopiero 19 lat! Jak wyjdziecie w takim wieku na boisko w takim meczu i o taką stawkę i zagracie chociaż w połowie to co on, to wtedy możecie sie wypowiadać.
Może jak zamiast Roo zszedł by Carrick... ale w sumie nie ma co gdybać, w drugiej połowie do 80 minuty nie graliśmy nic, dopiero po stracie bramki zaczeła się walka z czasem, niestety przegrana.
Swoją drogą za ten faul na Valencii ten ich lewy obrońca(nie potrafię napisać nazwiska) powinien dostać czerwień.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:56 #684
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
boniocfc

Jutro sie pochwalisz w szkole jaki to ty kozak jesteś, że wyśmiałes United na ich własnej stronie.

Zobaczymy jak Chelsea poradzi sobie w 1/2 LM.... , a nie sorka oni już odpadli :(
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:55 #683
barti11
barti11 pisze:
Od 11 lat jestem kibicem MU i przez te 11 lat nie byłm tak wkur.... jak dzisiaj!!
To najgorsze co mogło nas spotkać. Nie potrafię pojąć jak prowadząc 3:0 można pozwolić Oliciovi gola jeszcze przed przerwą!! To jest niewyobrażalna katastrofa!! Nie umiem pojąć co zrobił Rafael. Fatalna druga połowa. Tym razem nie ma żadnego wytłumaczenia dla naszych. Świetny mecz Naniego dobry Gibson ale tylko pierwsza połowa Te szfaby jeba.. znowu nas wyeliminowały!! W tej sytuacji nie widzeę innej możliwości jak toże Lyon wjeb.. tym kuta... w płofinale a w końcowym rozraqachunku jestem zmuszony do kibicowania Barcelonie że obronią trofeum.
Ferguson czas pomy śleć o transferach a ten sezon spisać niestety na straty bo w obencej sytuacij nie wydaje mi się żebyśmy wygrali mistrzostwo. Żal i trochę jedank wstyd.
GLORY GLORY MAN UNITED
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:55 #682
ronald pisze:
ronald
a pamiętasz może jak odpadaliśmy z fazy grupowej LM lub odpadliśmy z Porto w końcóce u siebie ?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:57 #681
fazi1243
fazi1243 pisze:
Carrick - najgorszu piłkarz jakiego znam,


CHWAŁA DLA RAFAELA, ŻE TEMU NA WPÓŁ POCIĘTEMU FRANCUZOWI SIE NIE DAŁ!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:55 #680
Lewy56
Lewy56 pisze:
No to się sezonowców pozbędziemy ;)
żegnamy idźcie polizać dupę "bogowi" () Messiemu albo klubowi bez żadnych tradycji - Chelsea ;)
dziękujemy Wam za całe trzy lata wielkiego kibicowania (2007 - półfinał CL)
dziękujemy i żegnamy mam nadzieję że nie wrócicie ;)
To był piękny mecz! Mecz walki, z radością, ze łzami! Mecz cudowny!
To był mecz godny CL
mój kolega (Prawdziwy Kibic Realu Madryt - nie sezonowiec :) podsumował to tak:
"glowa do góry mozesz byc dumny z takiego zespolu podkreslam zespolu
chcialbym odpadac w tak pieknym stylu..."
i te słowa weźmy do serca! Bo to było piękne!
Prawda że Rafael Carric albo Berbatov byli negatywnymi postaciami .. ale cóż trudno...
SAF? Może i powinien przejść na emeryturę ale ja tych wielkich sezonów i pięknej historii nie zapomnę :) SAF = Manchester United
United Forever!
p.s Sezonowcy Chelsea - wy nawet z Interem nie wygraliście ;)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:55 #679
ronald pisze:
ronald
dołączam się -w*********ć. Jeden "plus"
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:59 #678
sivy1020
sivy1020 pisze:
Rafael grał świetnie aż do tej czerwonej kartki !! Szkoda bo kontrolowaliśmy mecz. Kur.........
NANI, GIBSON = KAPITALNI !! Zasługiwali na grę w 1/2 !! Przegraliśmy bo na to zasłużyliśmy !!

W tym roku nie dane nam było awansować !!

Ale kochamy United i wierzymy ze zdobędą mistrzostwo !!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:55 #677
uszaty10
uszaty10 pisze:
MUAHAHAHAHHAHA MANCZESTER OŁT BUAHAHAHAHHAHAAHHAHA
LIGE TEŻ PRZEJEBIECIE I BENDZIE KLUP BEZ AMBICJI I BEZ DOPINGU!!
KOCHAM CIE RAFALE XDDD HAHAHAHHAHA
WALIĆ USZATEGO RUNEJA bu bu buahahahahahhaha ihhahahahahah
a nani sobie jebnol renkom i nie bylo karnego placóhy!!
BU BU BUAHAHAHAH MANCZESTER OŁT Z BAYERNEM MONACHIUM UHAHAHAHHAHA
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:55 #676
DevilFan pisze:
DevilFan
dowidzenia noobie do potęgi dać mu bana Admini!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:56 #675
Adih4sh
Adih4sh pisze:
zapomnialem dodac:
OD KOŁYSKI AŻ PO GRÓB, W MOIM SERCU JEDEN KLUB... MAN UTD!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:55 #674
asik
asik pisze:
uszaty10

CZY TY JESTEŚ W PEŁNI WŁADZ UMYSŁOWYCH?
chyba nie
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:55 #673
ravli pisze:
ravli
komputer mu sie zawiesił i te same posty dodaje :p ale czego sie spodziewać po 10 letnim dziecku haha
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:57 #672
levybike
levybike pisze:
Prawda jest taka. Pierwsza połowa bardzo dobra w wykonaniu Manchesteru. Druga oddana, bez walki, kolejny błąd Fergusona (liczył znowu na bronienie wyniku, tak jak było to w Monachium - mam nadzieję, że wreszcie odpuści sobie w ogóle tę taktykę 4-5-1). Smutno mi było, że nawet w ostanich minutach nie było widać walki, presji, tak jak przyzwyczaił mnie MU za Keane, Beckhama, Solskjeara i innych. Widać było, że większości zespołowi nie zależało. Z mojej strony na pochwałę zasługuje przede wszystkim Rafael (fantastyczny mecz, szkoda czerwonej kartki), Rooney, Nani (ogromny ma potencjał, przebłyski geniuszu zdarzają się częściej, choćby dziś wiele ich było). Co do Berbatova... Na napastnika w naszej drużynie się nie za bardzo nadaje, widzę w nim za to świetnego ofensywnego pomocnika i tak Ferguson powinien go ustawiać. Żałuję, że Macheda nie zagrał...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:54 #671
Mati94PL
Mati94PL pisze:
Szkoda LM !! Lecz niesamowita postawa Naniego... który wpisał się dwukrotnie na listę strzelców. Duże uznanie dla Rooneya który zadziwiał mnie rozgrywaniem po kontuzji oraz Fabia który w pierwszej połowie doskonale radził sobie zarówno w ofensywie jak i defensywie (żal mi jednak jego bezmyślnego faulu). Straszna załamka jeśli chodzi o Carricka szkoda jego bramek !! Coraz ciężej mi doceniać to co wkłada do gry gdyż wkłada do niej bardzo niewiele.
Mam nadzieję że za rok się odegramy !!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:54 #670
uszaty10
uszaty10 pisze:
MUAHAHAHAHHAHA MANCZESTER OŁT BUAHAHAHAHHAHAAHHAHA
LIGE TEŻ PRZEJEBIECIE I BENDZIE KLUP BEZ AMBICJI I BEZ DOPINGU!!
KOCHAM CIE RAFALE XDDD HAHAHAHHAHA
WALIĆ USZATEGO RUNEJA bu bu buahahahahahhaha ihhahahahahah
a nani sobie jebnol renkom i nie bylo karnego placóhy!!
BU BU BUAHAHAHAH MANCZESTER OŁT Z BAYERNEM MONACHIUM UHAHAHAHHAHA
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:54 #669
sumas123
sumas123 pisze:
Napewno Rafael teraz ryczy jak bóbr, ale najgorsze by było to gdyby go klub przez to zjechał, on potrzebuje teraz wsparcia, JESZCZE BĘDZIE PIĘKNIE !
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:54 #668
Adih4sh
Adih4sh pisze:
Rafael ladny mecz, Ribery przy nim nic nie mogl grac a ta kartka - jest mlody i nerwy nie wytrzymaly, dla mnie to jest taki drugi Evra i Bogu dzieki ze mamy Rafaela, a pinokio Berbatov i Carrick OUT!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:53 #667
boniocfc
boniocfc pisze:
cris2406

no i co sie kur** podniecasz pajacu? chloroplascie ?
Poaptrz jak sedzia poamgal dla UNited ;< o rece nNigo i czerwonej akrtce dla Vidica nie wpsomne.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:53 #666
cris2406 pisze:
cris2406
Ryj śmmieciu... Nie lubisz UNITED to won
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:54 #665
carramon pisze:
carramon
Sedzia pomagal United? Ciekawe w ktorym miejscu. I jaka czerwona dla Vidica cwelu?!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:59 #664
wander11 pisze:
wander11
ty gosciu jak ogladałes mecz to widziałes ze piłkarz bayernu lezał to był gwizdek to ez teraz sokoncz a faul va bomela na rafaelu co nie gwizdnoł i to było znaczace patrzac na losy meczu póżniej
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:59 #663
ronald
ronald pisze:
pzrde wszystki : Zagraliśmy pierwszą połowę świetną, oprócz bramki, drugą ...... Druga była wielkim koszmarem, była cholernie pechowa. Sędzia miał prawo kartkować Rafcia i szkoda że w pierwszej połowie ten w tak głupi sposób dostał żółtko ( ja wiem nerwy, itd.) Ogólnie jednak Rafael zagrał ... świetnie. Naprawdę błem pod wrażeniem jego zaciętości. Obecnie nasz najlepszy prawy obrońca ( chyba że John już dojdzie do siebie). Po raz pierwszy skrytykuje Fergiego, bo przeholował z tak poźnymi zmianami, nie wspominając że za Ronneya puścił ... Johna. Nie mniej chciałbym podziękować za wspaniałe mecze w tym sezonie LM ( Werder, Milan) iza tyle emocji. Powtarzam - walka o mistrza kraju się nie skończyła. Walczymy!! To tylko 2 punkty, a wobec tego, że nie gramy już w LM, to będziemy mieć bardsziej wypoczętych piłkarzy.
Dumni po porażce ... WIERNI PO ZWYCIĘSTWIE

a tak btw - kto już ma dosyć p. Ryczela ?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:53 #662
ronald pisze:
ronald
sorry - miało być WIERNI PO PORA ŻCE
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:55 #661
scofield888
scofield888 pisze:
Cóż nie chce mi się gadać bo się dziwnie czuję. Ale powiem, że Barcelona nie ma już godnego przeciwnika. Liczyłem na powtórkę finału, ale wyszło jak wyszło, a zresztą nie da się 3 sezony z rzędu do finału dochodzić... Pozostaje liga, a nawet jak coś nie wyjdzie to nie można zachowywać się tak jak niektórzy, czemu nikt nie może się z tym pogodzić i głupot nie wypisywać. Mecz niesamowity w I połowie, ale Bayern się po prostu podniósł (bo daliśmy im do tego spore szanse), ale ŚWIAT SIĘ JESZCZE NIE SKOŃCZYŁ. Dopingujemy dalej i chwała Wam prawdziwi kibice tego wspaniałego klubu. GLORY MAN UNITED.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:52 #660
Hoser1992
Hoser1992 pisze:
Dumny po zwycięstwie
wierny po porażce

UNITED MAN UNITED !!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:52 #659
Michal01
Michal01 pisze:
no kur po takiej pierwszej polowie przegena :/ szkoda roo i rafela bo inaczej jeszcze bysmy podwyzszyli. zgadzam sie z wami carrick i berba do wylotu. Tak mnie wkur... ten bayern jak gral na czas z bramkazem zenie moge. Pewnie niestety barca wpieprzy im z 5 bramek :/
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:52 #658
slusi
slusi pisze:
meczu calego nie ogladalem bo bylem wpracy niestety przyszedlem dopiero gdzies w 60 minucie i to co zobaczylem bylem zdziwiony zetak slabo zagrali pilkarze prawie nic ataku (czemu Rooney zszedl tak wczesnie przy wyniku 3-1 wiadomo bylo ze jak bayern strzeli bramke to musza zatakowac) mysle ze Sir troche za wczesnie go sciagnal szkoda wielka szkoda niestety tej porazki bo trzeba to przyjac za porazke odpadniecie z Niemcami
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:52 #657
Grzechu007
Grzechu007 pisze:
Mecz przegrany tylko z naszej własnej winy. Zero walki, odpuścili po tym prowadzeniu. Jak dla mnie Nani klasa sama w sobie, Rooney też dobrze, również Antek. Gdyby nie to czerwo. ;/
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:52 #656
rychu7777
rychu7777 pisze:
teraz wszyscy wine zrzuca na rafaela... wina lezy zupelnie gdzie indziej... niestety ale od kilkunastu spotkan o stawke widac ze manchester umie grac tylko jak idzie po ich mysli zero walki jest w tym zespole i brak pomyslu na gre w trudniejszych momentach, wyglada jakby tylko liczyli na lud szczescia.... potrzeba swiezosci w tej druzynie... w skladzie a moze i nawet na lawce trenereskiej...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:52 #655
cris2406 pisze:
cris2406
Tu nie chodzi tylko o ten mecz.... Berba to najgorszy transfer ostatnich lat... DREWNO i tyle... Ze czasem znajdzie się w dobrym miejscu i dobije piłke? Łooo welkie mi halo.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:53 #654
Jarek0702
Jarek0702 pisze:
wojteq1993 wogóle co ty tu robisz wypierdalaj z tego portalu cwelu
Ja za takie coś się dostaje kartki to ja niewiem czy to jest wogóle gra kontaktowa.Ludzie sedzia kopletna klapa dał za dózo swobody piłkarzą.
Dumni po zwyciestwie wierni po porarzce!!
Gloory Gloory ManU!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #653
sumas123
sumas123 pisze:
Jak spotkam w wakacje jakiegoś Jurgena w okolicy to wróci do kraju by po pierwsze odwiedzić proktologa.

A co ma powiedzieć mój kumpel, który jest fanem Arsenalu ? :D

DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE WIERNI PO PORAŻCE
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #652
DjBosiL
DjBosiL pisze:
Rafael albo SAF... ludzie błagam was.
60% z was to sezonowcy. to jest sport.
nie można obaczac 2 osób. Tyle powiem
i wisi mi co myslicie o mnie i moich opiniach.
Ja kocham United i tyle
tylko Berbatov żeby odszedł.
Jestesmy rodziną.
Albo sie wini cały zespół albo caly chwali.
nie ma podziału na tego i owego.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #651
gazunited
gazunited pisze:
I tak kocham i będę kochał Manchester. Widocznie nie było nam dane grać 3 raz z rzędu w finale LM. No mówi się trudno. Potrzebny jest klasowy środkowy pomocnik ( chociaż wróci Hargo), typowy silny i szybki napastnik ( lubię Berbę ale trzeba go sprzedać ) i prawy obrońca. Dzisiaj Mu niestety pokazało, jak się przegrywa wygrany mecz.
Tak czy tak, z United w sercu. Przynajmniej trochę sezonowców nam odpadnie ;)
Glory, Glory MAN UTD!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #650
Sonny
Sonny pisze:
Panie i panowie !
NIc się nie stało . Wielki mecz Naniego , co mnie bardzo cieszy widać , że chłopak jest głodny gry. Gdyby nie bramka Olicia Bayern by padł , ale niestety . Arsenal od paru lat nic nie wygrał , ani Chelsea . Wszystko Manchester zbierał . Nie da się być ciągle na szczycie taki messi też kiedyś bęzie miał "zadyżkę"
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #649
cris2406
cris2406 pisze:
Widzieliscie jak zachowywali się Ribery czy Robben albo Szwajnsztajnger(pierdziele jego szwabskie nazwskoo:P) Ciągłe smulacje.... ZAL>PL
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #648
Flame
Flame pisze:
Ale trzeba zauważyć olbrzymie cwaniactwo Bayernu...czekają tylko na okazje by użądlić. Przypomnijcie sobie bramki Bayernu w tym dwumeczu...według mnie tylko Robben swoim strzałem życia zasłużył w 100% na bramkę. Bayern to drużyna naprawdę silna psychicznie i grająca mądry futbol...niestety
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #647
Kocisz
Kocisz pisze:
Pozwolę sobie tylko zauważyc - Z jednym napastnikiem gramy dno i wodorosty, a jak zdjął Rooneya to już w ogóle. A więc skoro to już koniec sezonu dla nas to tylko powiem że przydałby nam się jeszcze jeden napastnik światowej klasy, może Huuntelaar? albo Suarez jak już ktoś wspomiał?
Plus jeszcze Silva i za rok będzie lepiej ;)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #646
boniocfc
boniocfc pisze:
wez idz juz spac :< man utd tez byl faworytem i odpadl, nie mow jzu kto wygra itp bo nie wiadomo psie
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #645
pizdarek
pizdarek pisze:
Szkoda tego meczu;/ zbyt wcześnie United sięcofnęło. Gdy bylo 3-0 od razu do defensywy i od razu w skutku stracona bramka;/ drug aspolowa to totalne oddanie pola rywalowi. i ta kartka ;/ ehh

PS. Barcelona obroni tytuł.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #644
groneek
groneek pisze:
Moim zdaniem dobra zmiana, że wszedł Berba takiej osoby ManU potrzebowało ale przed stratą 2 gola powinien to ferguson zrobić.
Mimo to BRAWA DLA NASZEGO ZESPOŁU jestem z nich dumny!! Trudno, że odpadliśmy ale taki jest sport.
Z fergusona nie bo chyba przespał ten mecz...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #643
dkwart123
dkwart123 pisze:
na początek trudno ładna I połowa: świetny Nani bardzo dobry Rooney ,Fletcher, Valencia dobry Gibson reszta też w miarę.szkoda błędu caricka przy pierwszym golu powinien wybić.

II połowa czy to był fałl na czerwoną kartkę(zal) to jkiś down z tego sędziego no ale trudno i dalej sami widzieliście.
nie wiem czy ktoś zauważył jak ważny jest nasz lider(Rooney) po jego zejściu nic się nie działo oprócz rajdu Naniego. potrzebujemy kogoś na zastępstwo Rooneya o podobnym charakterze a nie drewniatowa za 30 mln jak dla mnie to no w polskiej lidze by mógł grać a nie w PL Szkoda ze odszedł tevez ja bym całe zarobki drevniatowa dał na spółkę dla Rooneya i teweza gdyby tylko grali dla United
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:50 #642
PrzemekWD
PrzemekWD pisze:
Nie ma co narzekać na Rafaela. Młody i głupi jeszcze jest, ale widać było, że się stara. Całkowicie wykluczył z gry Ribery'ego! Sędzia trochę niesłusznie pokazał mu tą drugą kartkę i to był punkt kulminacyjny tego spotkania. Nie ma co rozpaczać, chociaż łzy same napływają do oczu;(, jest jeszcze liga i na tym należy się skupić.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:50 #641
trojka91
trojka91 pisze:
Panowie placze , placze piszac to poprostu nie wierze po 30 min powiedzialem to kolegow ktorzy ogladali mecz zemna mowie " TO jest MANCHESTER !" bylem w niebo wziety ... a jak bylo 30 min do konca ogladalem ten mecze ze lzami w oczach :/ i pytalem sie "Boze dlaczego??!"

Poprostu ja dalej nie wierze :/ ale KOCHAM ich
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:50 #640
waluser
waluser pisze:
Nie rozumiem tylko po co te wyzwiska w stronę Bayernu? Były dwa mecze, dwa stadiony, jedna piłka, dwie bramki. Szanse oba zespoły miały takie same. Nikt nie kazał Rafaelowi faulować w taki sposób i to w momencie gdy nie było w sumie większego zagrożenia ze strony niemców. Żenująca strata pierwszej bramki, pewność siebie, osłabienie. Niestety mecz trwa 90 minut i przez taki okres czasu należy grać swoje. Nani zagrał fenomenalny mecz i z tego należy się cieszyć bo to wróży na przyszłość.

Dziękuję za uwagę i Glory United.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:50 #639
crx6radziu
crx6radziu pisze:
Bez kitu Berbatov jest moze i dobry ale na United sie nie nadaje ABSOLUTNIE ...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:50 #638
DiegoMUFC
DiegoMUFC pisze:
@michalk86

A nie widziałeś że po 20 minutach Roo już utykał?

A ja ciągle żałuje że nie mamy już Owena.. Na pewno zrobiłby więcej od Drewniatova.. Jak widziałem jak ten ci** ucieka od podań to chciałem gasić tv. Na początku sezonu bynajmniej czarował tymi swoimi "cudownymi" zagraniami. A teraz - nic, null, zero, szajse. Sprzedać to kure*****. Koniec imprezy, dziękuję dobranoc..
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:50 #637
boniocfc
boniocfc pisze:
gwiazda2010

To bylo samemu wejsc i zagrac pajacu :<
ahsauhsahsaushashuah
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:50 #636
bolek20
bolek20 pisze:
Trudno. Teraz (miejmy nadzieja udana) walka o mistrza Anglii. Szkoda, że w pierwszej połowie niewykorzystaliśmy więcej akcji, no i ta czerwona kartka zupełnie niepotrzebna. No nic - GLORY, GLORY MAN UNITED!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:50 #635
DevilFan
DevilFan pisze:
Tak .. mecz dobry pokazaliśmy Klasę brawko dla nich i szacunek Im sie nalezy gdyby nie dwu mecz ehhh szkoda mówić mecz dobry mało błędów duzo akcji Po co Rooney nie wiem zmarnowana zmiana ale za rok to My będziemy triumfatorami Ligi Mistrzów wiec teraz Premier League I do roboty 1 miejsce czeka !!

OnE LoVe OnE UniTeD
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #634
Camrall
Camrall pisze:
a co mieliśmy zrobic grając w 10 przy wyniku który dawał awans ..? trzeba było się cofnąc.. błędem było sciagnięcie Roo .. mogl zejsc Gibson Roo by chociaz obroncow zajął a tak to nas w 10 atakowali :(
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #633
Adamczik
Adamczik pisze:
Czyli oficjalnie: Złota Piłka dla Messiego, Barcelona, jako pierwsza ekipa w historii obroni tytuł i MU w sezonie 2009/2010 wygrał aż Puchar Ligi. Straszne. przez 3 lata wychodziło nam wszystko, w tym roku nic. Niestety, wyszedł brak Teveza. Mówiłem przed sezonem, że za nim zatęsknimy, no i ja tęsknie.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #632
Hellboy pisze:
Hellboy
Tęsknisz za Tevezem?? To Wyjazd na strone ManCity frajerze. Nienawidze Teveza zwykły sprzedawczyk frajer.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:53 #631
jacek25manutd
szczerze mówiąc to jestem z United juz ponad 15 lat...i nigdy niee myslałem ze to napisze ... ale wg mnie czas na zmiane trenera...czas na swiezosc na kogos kto skopie d..y kazdej druzynie na swiecie....
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #630
adios pisze:
adios
Zmiana trenera?
Kto przyjdzie?! Mourinho? Trener, który buduje zespół w oparciu o duże pieniądze (CFC, Inter).
SAF jest świetnym trenerem, brak jednak lidera środka pola, jakim był Keane.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #629
MMB pisze:
MMB
świeżość kogo masz na myśli ?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #628
adios
adios pisze:
Mam nadzieję, że Lyon pokona niemców (z małe litery - brak szacunku do tego narodu).
Chciałbym, aby MU w przyszłym sezonie zrewanżowało się za porażkę.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #627
boniocfc
boniocfc pisze:
DevilxDevil

To tam u Ciebie w podstawowce tak groznie :< ?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #626
bennybenny9
bennybenny9 pisze:
zadecydowala czerwona kartka !potem juz nic!niezla bramka roobena!nic niemozna bylo zrobic w 10-ciu!szkoda !glory glory Manchester United!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #625
asik
asik pisze:
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE WIERNI PO PORAŻCE
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #624
MMB
MMB pisze:
Nie no panowie dajcie sobie spokój to nie FM że się wszystko wygrywa nie pamiętacie już tych lat jak Manchester nie wyszedł nawet z grupy w LM i co wtedy też tak płakaliście teraz trzeba wygrać wszystko w lidze i czekać na potknięcie Chelsea. A ci co mówią że to winna Rafaela jestem ciekwa co oni by zrobili na jego miejsc zapewne przepuścili Ribery'ego . Pozdro
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #623
CCCMU
CCCMU pisze:
Jestem zdruzgotany jak Rafael gdy schodził do szatni. Szkoda chłopaka, szkoda innych piłkarzy, szkoda kibiców, szkoda wszystkich powiązanych z Man Utd.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #622
gwiazda2010
gwiazda2010 pisze:
mielismy pecha ... no ale jak sie wpuszcza drewno berbatova to tak jest pozniej ... sprzedac go w ch.. kupic benzeme albo ville zeby rooney miał z kim grac a nie ciagle tego drewniaka trzymamy który nic nie gra
CZEMU MACHEDA NIE WSZEDŁ DO KUR..
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #621
DevilFan pisze:
DevilFan
sam jestes drewno nie zabral bys mu pilki a sie stawiasz
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:53 #620
szczupak
szczupak pisze:
Ja*ier**le A już myślałem że będziemy w półfinale.Za bardzo sie poczuli pewni a Rafael no cóż zj**bał i tyle:(.KU**A!!
Je**ny Robben!!Je**ne SZWABY!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #619
wander11
wander11 pisze:
szamano i co wszedł na 10 minut i zamiast zapie***** to stał w miejcu Nani i Valencia co grali cały mecz wiecej d niego biegali
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #618
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Tylko nie wincie Rafaela, bo on ma 19 lat i zagrał najlepiej w obronie.

Jutro w szkole zrobie rozpier**l !!

Prawda jest taka!
Niemcy wygrywaja z nami w doliczonym czasie u siebie i PRZEGRYWAJA na wyjezdzie po beznadziejnej grze. W UEFIE L'pool pojechałby ich, a oni do LM sie pchają.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #617
DevilFan pisze:
DevilFan
smieszny jestes nie zagral najlepiej. Vidic pokazal dobra obrone na skrzydla i srodek wchodzil
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #616
Hiploo5
Hiploo5 pisze:
Rafael zagrał super mecz i już ! Carrick mógł trafić co najmniej 2 bramki i by było po meczu, potem mega gwiazda Berbatov, który chyba nawet piłki przy nodze nie miał ... ehhh ... sprzedać go w cholere ... Brawo dla United za cały mecz, brakło troche szczęścia, ale za rok wracamy ...

... Because we are UNITED !!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #615
Gozdal
Gozdal pisze:
Powiem tak pierwsza połowa bajeczna, jak by zakończyła sie na wyniku 4:0 bądź to 4;1 mecz był by inny. W drugiej połowie Rafael spieprzył wszystko, bo zejściu Rooneya Mu siadło na dupie, a Bayern grał tak jak grał u siebie, robił wszystko...
Zabrakło nam kogoś takiego jak Owen który po jednym podaniu potrafi zdobyć bramkę nawet w ostatnich sekundach....
Ostatni raz byłem tak zawiedziony po przegranym finale w Rzymie, po prostu przegraliśmy wszystko w tym sezonie ;/
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #614
boniocfc
boniocfc pisze:
i kto sie smial z Chelsea ;< ??
a tu porazka hashasa a bylo 3;0 brawo SAF !!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #613
kiedysbylemDyd
Wielka szkoda, smutek i żal, odpadamy po dobrym meczu, nawet w 45 min bardzo dobrym. Nie winil bym Rafaela bo zagral konkretnie dzisiaj, tego nam brakowalo w pierwszym meczu. PL musi być nasza ! Wierze w United i dyspozycje Rooneya...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #612
Flame
Flame pisze:
Niestety nikt nie jest nie pokonanym...
Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #611
Manutdforever7
I co ? Rafael grał dobrze powstrzymywał Riberiego i co ? Dostał czerwoną karte. Nani mistrz.Gdyby Rafael czerwonej nie dostał to mecz by wyglądał inaczej, ale nie ma co gdybać.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #610
matdevil
matdevil pisze:
odpasc po wyniku 3-2 i po tak pieknej grze w I polowie to zadne wstyd
LOVE UNITEED!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #609
JoKeR
JoKeR pisze:
Ja wam powiem tak.Wyjeba* Carrika i Berbatova,a kupić Gourcoffa(sorka za pisownie :p),Aguero/Hulk lub Benzeme i kupić moze kogoś na prawą flanke bo widac ze Nevil to nie ten sam pilkaz co pare lat temu.A co do meczu.Mi się podobał w tym meczu Nani,który kreował naszą gre.
I to by bylo na tyle.GLORY MU!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #608
SSSCCC
SSSCCC pisze:
3 razy rzędu wygraliśmy Ligę Angielską , Zagraliśmy w półfinale ligi mistrzów 2007 roku , Wygraliśmy Ligę Mistrzów 2008 roku , Byliśmy Finale 2009 roku, zdobyliśmy carling cup dwa razy , KLUBOWE MISTRZOSTWA ŚWIATA,
A barca ligę mistrzów i ligę w tamtym roku. Błąd Fergusona powinien w końcówce dać machede i Gigsa ale nie za gibsona tylko za Vidicia.
United ! United ! United !
czy przegrywasz czy nie to i tak kocham cię!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #607
smyketto71 pisze:
smyketto71
sorry takie sprostowanie. nie lubie blaugrany ale w tamtym sezonie zdobyla szesc tytulow. a co do restzy to sie zgadzam. a barca to messi, nie ma messiego nie ma barcy;) Manchester to zycie!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:50 #606
przemo7
przemo7 pisze:
Wielkie rozczarowanie... Chyba każdy sie zgodzi ze mecz zwalił Rafael swoim ciagle niedojrzalym zachowaniem... SAF powinien przewidziec ze Rafael z kartka na koncie moze takie cos zrobic i zmienic go w przerwie. A zachowanie po zjsciu Rafaela tez nie zrozumiale jak dla mnie... Ponad 30 minut do konca a my grajac w 10 mamy ustawienie 1-5-4 i tylko Nani robi wypady na polowe przeciwnika... To musialo sie zemiscic a gol Robbena bez komentrza poprostu cos pieknego... Niestety zejscie Rooneya i czerwona kartka bliźniaka totalnie zmieniły UNITED w tym spotkaniu. Teraz pełna mobilizacja na lige!! Cwelsi sie potkna gdzies i 4 tytul z rzedu nasz!! GLORY GLORY MAN UNITED!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #605
asik
asik pisze:
sorry za błąd, ale dalej ryczę i pisze przez łzy
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #604
20LEGEND
20LEGEND pisze:
I co z tego , że odpadliśmy nie rozpaczajcie bo czyż opuścimy nasz ukochany klub czy przestaniemy go kochać bo odpadł z LM czy chcemy być podobni do kibiców realu i barcelony , którzy opuszczają stadion gdy ich drużyna przegrywa. w tym momencie wszystkim udzielają się emocje ale nie powinniśmy się zamartwiać bo wkrótce przyjdą i nasze wspaniałe dni tryumfu. Warto docenić wkład naszych piłkarzy w szczególności Roo i Naniego zrobili wszystko trudno nie udało się żyje się dalej a my PRAWDZIWI kibice będziemy zawsze dumni po zwycięstwie i wierni po porażce.
Glory Glory Man United!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #603
shisha009
shisha009 pisze:
ja powiem tylko jedno :

Carrick po tym meczu, dla mnie może wypierdalać do niemiec na ogórki :)

pozdrawiam
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #602
rychu7777
rychu7777 pisze:
teraz wszyscy wine zrzuca na rafaela... wina lezy zupelnie gdzie indziej... niestety ale od kilkunastu spotkan o stawke widac ze manchester umie grac tylko jak idzie po ich mysli zero walki jest w tym zespole i brak pomyslu na gre w trudniejszych momentach, wyglada jakby tylko liczyli na lud szczescia.... potrzeba swiezosci w tej druzynie... w skladzie a moze i nawet na lawce trenereskiej...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #601
Majek pisze:
Majek
BO TO JEST JEGO WINA ! .......
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:49 #600
Aro1989
Aro1989 pisze:
DjBosiL
ja też jestem za United na dobre i na złe;] ale żal mi tego Rafaela bo każdy lepszy grajek wiezie się na nim jak tylko chce;/ taka prawda, że Evra to z niego nie będzie;/ ale większe słowa uznania należą się SAFowi, w obu meczach w pierwszej połowie byliśmy lepsi, a w drugiej czas na obronę;/ zajebista strategia na LM;/ dziękujmy SAFowi, że tak zajebiście zjebał nam ten dwumecz;/
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #599
rvn10
rvn10 pisze:
wojteq1993 - Nie osmieszaj się Bayern wcale nie grał lepiej,po prostu sędzia wam dopomógł,ok zgadzam się czerwień dla Rafaela,ale na faul na Valenci,chyba van Boomel powinien dostać czerwoną,inna sprawa,że gramy biedę w obronie,znowu tracimy 2 bramki na OT TO JEST NIE DO ZAAKCEPTOWANIA ale PL JEST DO WYGRANIA GO UNITED !!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #598
MUFCPL
MUFCPL pisze:
Wszystkie trolle, płaczki, krytycy SAF'a i inni - wyjazd do łóżek, już po dobranocce. Kibice sukcesu, jak wygrywamy wszystko super, jak zdarzy się porażka wszystko jest niedobrze. Jesteście jak baba w środku okresu. Aż chwilami chciałbym, aby MU nic nie wygrało w tym sezonie, poszlibyście kibicować Barcelonie, Czelsi czy innym klubikom, które są aktualnie na fali. Gwóźdź wam w oko, jesteście pupy nie kibice.

Trudno, stało się. Grając w 10 modliłem się, żeby ten gol nie padł, ale Robben miał strzał życia. Nie w tym roku, to w następnym, porażki czynią silniejszymi. In United we trust! Glory!

Pozdrawiam prawdziwych kibiców.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #597
Jackylee
Jackylee pisze:
Ale jestem wkurwi..
Glory Glory Man United!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #596
anzul
anzul pisze:
becze kurde becze , jak to mozliwe, rafael gral dobrze nie ma co sie czepiac berbatov ujme to tak "..." trzeba nam do pomocy dla Roo bo nie ma szans sam ogarniac, Nani kozak! ja licze na potkniecie sie niebieskich i wygranie ligi!

"wierni po porażce dumni po wygranej"
Glory Glory Man United!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #595
asik
asik pisze:
potrzebne są wzmocnienia, a tu Fergie mówi,że zakupów ZNACZACYCH latem nie będzie, bo ceny na rynku są zawyżone, ale o kasę to on akurat sie martwić nie powinien kasa za Krystyne przecież została przeznaczona na ten właśnie cel, ja byma kupiła Ville
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #594
Dantes86
Dantes86 pisze:
Oj Rafael jak ja bym Cie teraz dorwał...Świetny mecz szkoda Naniego-piękny występ.Carrick Berba do rezerw i to szybciutko!!Brak mi słów ...
Dumni po zwycięstwie wierni po porażce!!
Jeszcze raz Berbatov i Carrick wyp**** z pierwszego składu bo nie można na Waszą żenade patrzeć...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #593
Berba91
Berba91 pisze:
dla mnie MU zagrali w 1 połowie poprostu kosmos , w defensywie nie licząc bramki , która padła w tak głupi sposób ze nie mogę tego przeboleć grali genialnie i podkreslam to nie był tylko ROONEY !! Ale kiedy rafael dostał czerwoną kartkę nie było juz odwrotu...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #592
Adih4sh
Adih4sh pisze:
Moze w koncu Ferguson sie obudzi i sprzeda DREWNIAKA Berbatova i kupi jakiegos klasowego napastnika i jakiegos konkretnego srodkowego pomocnika, nie oszukujmy sie, brakuje nam takich zawodnikow, jak nie ma Rooney'a to napad nic nie gra a poza tym gramy tylko skrzydlami NANI + VALENCIA a srodek w ogole nie gra;/ czas sciagnac Ville i Silve z Valencii!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #591
damianuszka pisze:
damianuszka
ja tam marzę o Villi , Torresie albo Cacau (marzenia...) wyobraźcie sobie atak Rooney + któryś z tych trzech.. a Berba niech siedzi na ławie.. wgmnie powinien puścic machede...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:51 #590
czerwonywilk
czerwonywilk pisze:
popłakałem sie szkoda ,wracamy za rok
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #589
shisha009
shisha009 pisze:
ja powiem tylko jedno :

Carrick po tym meczu, dla mnie może wypierdalać do niemiec na ogórki :)

pozdrawiam
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #588
cris2406 pisze:
cris2406
Co ty idioto od niego chcesz... Berba to człowiek na ogórki do niemiec:P
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #587
wander11
wander11 pisze:
powiem tak pierwsza zólta dla Rafaela słusznie ale było to kosekwencją nie podyktowanie faulu na nim druga owszem trzymał go za ramie ale go puscił a widac w powtórce jak Riberry wleciał ciałem w niego i sie przewrócił . Nie możnawinic rafaela po prostu w drugiej połowie masakra nawet w 11 jedynie by kontraatkowali . według mnie SAf powinien zostawic Rooneya a zmienic jednego z srodkowych pomocników. Mówi sie trudno przeciez Mu niezawsze bedzie dochodziło do finału czy półfinału ale szkoda ze z niemcami i w takich okolicznosciach
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #586
Flame
Flame pisze:
Robben dołącza do mojej listy ludzi, których nie trawie...może to i śmieszne ale taki już jestem.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #585
Quba18 pisze:
Quba18
W cale nie śmieszne! ;) Ja np. dziś za nic nie zasnę i jutro będę miał taki dzień, że szkoda gadać! ;(
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:47 #584
cris2406
cris2406 pisze:
Ale poprostu postawa Berby jest straszna... Zero walki, zero aktywnosci;/ Moim zdaniem powinnismy go sprzedac
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #583
Backstage
Backstage pisze:
No i teraz pokażą się prawdziwi kibice. Sezonowcy ? Żegnamy! Macie jeszcze ligę, lecz trzeba być optymistą aby liczyć na zwycięstwo. Porażka boli, bo przyzwyczailiśmy się do zwycięstw ManUtd. Wielka szkoda, graliśmy dużo lepiej w 1 połowie. Olic ? Nie, nie przybijajcie mi mówiąc, że była ręka. Kibice CFC, jeżeli macie zamiar wbić tu i nas zmieszać z błotem to od razu mówię, kto tu odpadł w 1/8 ? A ja od początku sezonu nie spodziewałem się za wiele, zobaczymy co z ligą :) Trzeba być optymistą :) Mówi się, że dumni po zwycięstwie, wierni po porażce. Ale czy to pasuje? Trzeba grac dalej i nie mówcie mi, że szkopy coś tam przegraliśmy bo w 2 połowie BAYERN GRAŁ LEPIEJ! I musicie to zrozumieć przyjąć porażkę na klatę, a sezonowców Żegnamy! Forever United
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #582
wojteq1993 pisze:
wojteq1993
no i co z tego ze odpadlismy w 1/8 ?? przynajmniej z Interem a nie Bajernem :) dwie klasy roznicy :) poza tym prorytetem była od poczatku sezonu liga,i to sie udalo w 100 % :) CFC
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #581
damianuszka
damianuszka pisze:
powiedzcie mi dlaczego SAF wpuścił berbatowa zam,iast machedy;/ młodzi dzisiaj grali super , tylko potem rafael skopał.. choć według mnie nei było faulu an riberym..
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #580
Szaman0
Szaman0 pisze:
co Ty piszesz wszedl na 10 min po pierwsze
po drugie ladnie zgral do naniego wez sie zastnaów
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #579
jacek25manutd
berba to moze piec bułki co najwyrzej! jest tak słaby ze historia!brak mi słów...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #578
mikrofalowka
mikrofalowka pisze:
zgadzam sie z CCCManutd. Przegralismy na wlasne zyczenie cofajac sie pod pole karne wszytskimi zawodnikami. To samo bylo w pierwszym meczu. Cofnelismy sie i siedzieli na nas jak na amatorach z ligi mozambijskiej. A im dluzej siedzieli tym wiecej sytuacji mieli. No coz teraz zostala nam tylko liga.

Dumny po zwyciestwie, wierny po porazce!

GGMU
LUHG
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #577
Camrall pisze:
Camrall
a co mielismy zrobic twoim zdaniem grajac w 10 i przy wyniku nas awansujacym ?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:48 #576
mikrofalowka pisze:
mikrofalowka
na pewno nie powtarzac tego samego bledu co z meczu w Monachium, gdzie calym zespolem siedzilismy na obronie. Ja na miejscu nie gral calym zespolem defensywnie lecz staral sie grac tak jak w 1 polowie. Czyli nie co wiekszy pressing na rywalach a nie pozwalanie im dojsc w poblize pola karnego i dopiero tam zabieranie pilki
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:53 #575
HeGRoN
HeGRoN pisze:
Nani zagrał dziś jak nani zwyczajnie on naprawde powinien sie ustatkować na 1 poziomie bo raz zagra świetny mecz a następny to totalna porażka... Brakuje ogólnie zespołowi stabilizacji... Szkoda że nie ma Ronaldo...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 22:46 #574

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY