AKTUALNOŚCI

Latem bez większych wzmocnień

Data 07 kwietnia 2010, 08:54 Michal020202, tribalfootball.com
Latem bez większych wzmocnień
» Kolejne przespane okienko transferowe United?
Czytaj więcej:
» Sir Alex Ferguson
» Transfery
A A A
Sir Alex Ferguson wbrew wszystkim opiniom jest zadowolony ze swojej obecnej drużyny i raczej nie można spodziewać się w najbliższym czasie jakiś większych transferów na Old Trafford.

- Nie potrzebujemy hurtowego zakupu piłkarzy gdyż mamy bardzo dobry skład – przyznaje Ferguson.

- Wzmocnienia składu to proces permanentny. Nie możemy ograniczać się tylko do lata czy zimy.

- Mamy kilka pomysłów, ale mogę powiedzieć już w tej chwili, że nie planujemy zbyt wielu zakupów.

- W każdym razie uważam, że ceny są zbyt zawyżone na rynku transferowym przez ostatnie lata – zakończył.
» Modrić znów pod lupą Fergusona Modrić znów pod lupą Fergusona
Luka Modrić znów jest łączony z Man...
» Michu otwarty na propozycje Michu otwarty na propozycje
Piłkarz liczy, że latem przeniesie ...



Poprzedni news:
Nani: Chcę być najlepszy na świecie
Następny news:
United vs Bayern na żywo!

Komentarze (185)


brk91
brk91 pisze:
co Wy tak wszyscy na tego Bezneme się uparliście. Real wydał za niego mnóstwo pieniędzy, a teraz grzeje im ławkę. Więc podejrzewam, że dobrego futbolu tam nie gra w Madrycie.
» Poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 14:23 #185
marcin1515
marcin1515 pisze:
kupić benzeme i nikt nie ma szans
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 12:48 #184
fan11 pisze:
fan11
Benzema jest teraz cienki w realu grzeje lawe
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 19:20 #183
devil987
devil987 pisze:
martin86 pisze:
drużyna potrzebuje moim zdaniem bramkarza ofensywnego pomocnika skrzydłowego i napastnika

a oto moja lista kto powinien odejsc

Berba M.Owen Anderson Foster Diouf Obarnet a Giggs Neville Scholes na emeryture
a kupic Aknifjejewa Gorcuffa Benzeme Silve lub A.Younga dołączyc do składu Magnusa.V.Eirkmena J.Kinga i może kupic Hazarda

CO TY CHCESZ GOŚCIU Z NAS ZROBIC DRUGI REAL??
PS: No skoro tak ci zależy to bierz FIFE i do dzieła ;]
piście jeśli wam coś się nie podoba
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 10:04 #182
fan11 pisze:
fan11
zgadzam sie NIE ROBMY Z SIEBIE REALU BO WYJDZIE NAM TO NA ZLE
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 19:22 #181
maik
maik pisze:
powinien przyjść : Villa, Benzema , J.Cole
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 08:28 #180
optimus111
optimus111 pisze:
"latem bez wiekszych wzmocnien"... moim zdaniem to taka sciema SAFa aby uspic czujnosc konkurencji. watpie aby mialo sie zakonczyc na Smallingu i Hernandezie...

pzdr
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 22:21 #179
maik pisze:
maik
dokładnie , tak samo jak było z Rooneyem w meczu z Bayernem
dzień przed meczem SAF powiedział że Rooney napewno nie wystąpi , na kilka godzin przed meczem powiedział że może go Wayne przekona , zeby posadził go na ławce , a tu prosze od 1 minuty zagrał
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 08:26 #178
tomekk
tomekk pisze:
Jak dla mnie to potrzeba przede wszystkim napastnika, bo berbatov jest dobry ale nam potrzeba kogoś kto by odciążył rooneya. Ciężko będzie kogoś takiego znaleźć za rozsądną cenę ale moim faworytem jest suarez, który według mnie idealnie pasowałby do rooneya w ataku. Wcześniej bardzo chciałem ville ale coś mi się wydaje że nie przyjdzie do nas. Tylko w tym momencie jest problem bo w takim razie co z owenem, macheda, welbeckiem czy dioufem. Zakładam, że berba zadowoliłby się rolą 3 napastnika. Owen raczej nie odejdzie, a pozostała trójka to nie zagrałaby już praktycznie wcale. Inną sprawą jest to, że z tego co do tej pory widziałem to chyba tylko macheda ma szanse na zrobienie kariery a diouf i welbeck to tacy piłkarze pokroju fraizera campbela. Reasumując to pewnie żaden napastnik nie przyjdzie do nas, chyba że ktoś z dwójki berbatov, owen opuści MU w co wątpie.
Pomocy moim zdaniem nie trzeba wzmacniac bo skrzydła są naprawde dobre, na środku też sobie w miare radzimy, więc po co? Jedynie Gourcuff ale on bedzie za drogi a poza tym coś wspomniał kiedys że jego marzeniem jest gra w barcelonie(niestety).
Obrona jest bardzo dobra i tu nie potrzeba żadnych wzmocnień. Ktoś tam wcześniej napisał że na prawą stronę kogoś trzeba ale po co skoro Rafael jest bardzo dobrym zawodnikiem i tylko kwestia czasu jak stanie się jednym z najlepszych, a do tego jest O'Shea. Jeżeli już naprawdę kogoś by było potrzeba tutaj to ja mam tylko jeden typ - van der Wiel. Ale Rafael jest nie wiele słabszy od niego.
No i na końcu bramka. Sprzedać Fostera, Kuszczak jest mi obojętny chociaż pokazał się z naprawdę dobrej strony w tym sezonie. Ale na pierwszego bramkarza to jednak jest za słaby. Ja bym chciał żeby przyszedł do nas De Gea albo Akinfiejev. Tylko tych dwóch zawodników widze jako następców VDS. Ale nie koniecznie teraz.
Tyle z mojej strony pozdrawiam
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:51 #177
gunnersaurus
gunnersaurus pisze:
Ehhhh, Fergie powiedz wprost, dlugi was zrzeraja. Tak to jest jak sie na potege kupowalo przed laty...
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 16:55 #176
martin86
martin86 pisze:
drużyna potrzebuje moim zdaniem bramkarza ofensywnego pomocnika skrzydłowego i napastnika

a oto moja lista kto powinien odejsc

Berba M.Owen Anderson Foster Diouf Obarnet a Giggs Neville Scholes na emeryture
a kupic Aknifjejewa Gorcuffa Benzeme Silve lub A.Younga dołączyc do składu Magnusa.V.Eirkmena J.Kinga i może kupic Hazarda

piście jeśli wam coś się nie podoba
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 15:24 #175
Smiksu
Smiksu pisze:
Przede wszystkim wasze niektóre komentarze są śmieszne. Trener nie może pod koniec sezonu powiedzieć, że jego drużyna jest słaba, że niektórzy piłkarze zaniżają jej poziom (itd.) , ponieważ przed nami ważne mecze i trzeba szukać wszędzie mobilizacji. Sir Alex jest na tyle doświadczonym menadżerem, by nie zdradzać parę miesięcy przed oknem transferowym kogo chce sprzedać, a kogo kupić. Wiadomym jest, że drużynę buduje się z sezonu na sezon. Piłkarze muszą się "dotrzeć" między sobą niczym nowy silnik by dobrze współpracować. Przykładem zbyt szybkiej chęci zbudowania dużej potęgi jest oczywiście Real Madryt, ale tam najczęściej zapominają, że trener też jest ważną częścią drużyny.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 15:18 #174
H2O1994
H2O1994 pisze:
A przede wszystkim to niech ferguson idzie na emeryturę.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:42 #173
wojtekzaw pisze:
wojtekzaw
ale z ciebie dziecko, po pierwsze to z ronaldo to był zart z prma aprilis, a po drugie to najbardziej to potrzebny nam napastnik bo oprocz roo nie ma nikogo kto mogłby strzelac bramki w lini ofensywnej, nie mowie tutaj o pomocnikach, po co nam szkop z bayernu ktory jest bez formy i słabo gra, i po co nam jesli nawet 29 czy 30 letni dziadek ronaldo ! wez pomysl co piszesz !! no comment mate ! a Sir Alex Ferguson to jeden z najlepszych trenerow na swiecie i wez sie lepeij nie odzywaj ! Glory Glory Man UTd, trzeba sie podniesc i wygrac lige kraju !
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:55 #172
H2O1994
H2O1994 pisze:
Potrzebny nam bramkarz bo van der sar chyba odejdzie na emeryturę, myślę o amelii z livorno, tani a dobrze broni bo kuszczak to za słaby bramkarz na united, prawy obrońca np. sagna a arsenalu, środkowy pomocnik bo scholes stary a carrick słabo gra np. schweisteiger z bayernu i napastnik ronaldo ma wracać jak mu się kontrakt skończy czyli w 2015 roku to pujdzie na atak.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:42 #171
Mac88
Mac88 pisze:
Sprzydał by się jeszcze jeden swiatowej klasy pomocnik i napastnik ,ktoś z trójki D.Silva,Suarez ,Benzema
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:24 #170
Mac88
Mac88 pisze:
" do środka : powalczyć o Fabregasa , spytać o Gutiego bądź Xaviego" - LOL chyba sobie żartujesz z tymi piłkarzami-Fabregas na 99% nigdy nie zagra w United,Guti ze swoim temperamentem(klnięcie na managera itd)szybko dostał by z buta jak Beckham ;) a Xavi- 50-60 mln?-pewnie cos w tych granicach i poza tym Barca nie sprzedaje tak łatwo swoich najcenniejszych ogniw......

MU według mnie potrzebuje bramkarza -pokroju Llorisa lub Cesara -Van der Sar z roku na rok jest coraz gorszy....
Sprzydał by się jeszcze jeden swiatowej klasy pomocnik i napastnik ,ktoś z trójki D.Silva,Suarez
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:22 #169
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
I tu ma racje. Trzy lata dominacji w Anglii wystarczą. Trzeba będzie odpuścić jeden lub dwa sezony, sprzedać Berbatova, pociągnąć przez jakiś czas starym składem i spłacić długi. Skład jest dobry ale nie na zdobycie LM i Premiership. Pokazuje to ten sezon a może być jeszcze gorzej. Tak czy inaczej prawdziwi kibice powinni dalej wspierać MU i koniec. A co będzie to będzie.
Ave Marszałek!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:01 #168
SexyBoy
SexyBoy pisze:
do środka : powalczyć o Fabregasa , spytać o Gutiego bądź Xaviego
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 12:33 #167
SexyBoy
SexyBoy pisze:
dla tych którzy pragną Chamakha : on już podpisał kontrakt z Arsenalem . mógłby grać u nas gdyby Ferguson nie przespał zimy..

moje propozycje to :
sprzedać na początek Fostera, później można się pozbyć Bertbatowa , Owena .. a na ich miejsce kupić : do bramki Llorisa . w atak Ville i dać więcej grać Machedzie , Eikremowi , Welbeckowi .
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 12:31 #166
martin86
martin86 pisze:
powiem tyle że wpływy na transfery nie mamy i trzeba się pogodzic kogo SAF sprowadzi bo MAN UTD to nie $real czy farsa że kibice żądają mega gwiazdy za niebotyczne sumy
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 10:51 #165
radziurudy pisze:
radziurudy
Moim zdaniem najlepsze wyjcie to sprzedanie Berbatova,nie przedłużenie kontraktu z Owenem i sprzedać przede wszystkim Hargreavesa,przecież on nic nie gra!! A kupić powinni Suareza(on z Rooneyem napad marzeń) i dawać więcej grać mlodym tzn Macheda i Welbeckowi. Jakiegoś środkowego kupić hmm...może Veloso albo choćby Muntariego. I.... Edena Hazarda, nauczył by sie wiele przy Nanim. A bramkarz mój typ to Neuer,młody perspektywiczny grajek.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 12:06 #164
martin86
martin86 pisze:
powiem tyle że wpływy na transfery nie mamy i trzeba się pogodzic kogo SAF sprowadzi bo MAN UTD to nie $real czy farsa że kibice żądają mega gwiazdy za niebotyczne sumy
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 10:50 #163
barszczuxdd
barszczuxdd pisze:
boże co wy pierd****ie.
chceny silve, ville i aguero! hahhaa
po co nam dwóch napastników skoro mamy rooneya O.O
po co nam skrzydłowy skoro mamy naniego, valencie i parka?
lepiej jakiś środek pomocy, taki yaya toure by sie przydał albo van der vaart
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 10:06 #162
Bulbazaur
Bulbazaur pisze:
berbatov juz jest raczej skreslony ten zawodnik stracil smykalke do pilki noznej kiedy wbiega, a raczej wchodzi na boisko wyglada jakby robil to za kare czy to jest 45 min czy tez 70-90 przechodzi on moze z 1-2 km dostanie 5 pilek do odegrania ok... ale kiedy dostaje pilke idealna na strzal szuka on innego rozwiazania (kiwka badz odegranie ) co jest nie dopuszczalne
skupcie sie na jego skutecznosci i na zespolach jakim strzela on bramki
( wigan portsmouth bolton stoke sanderland hull burnley ) moze cos pominalem ale jak dla mnie porazka...
carrick i berba powinni byc latem wystawieni na liste transferowa
no tak ale kto ich kupi kiedy sa u "szczytu swojej zyciowej formy"

bez powaznego wzmocnienia nawet nie ma co myslec o polfinale lm i 1 miejscu w pm
ribery hmm okej... preferowalwalbym ville, silve scholes ryan dlugo nie pociagna przydalby sie jakis porzadny pomocnik i wsparcie dla wazzki do napadu dla mnie styka villa ale bedzie raczej nie osiagalny dla united moje propozycje :
Marouane Chamakh
nicolas bendtner
tyle ode mnie
only UNITED !
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 07:09 #161
patrykglorymu
Już nadszedł czas safa, dla mnie jest skonczony istny pokaz braku doświadczenia, czas zminay szkoeniowca,Wracająć do braku doświadczenia, wystawienie rafaela przeciwko riberemu z żółtą kartką na 2 połówkę to młody zawodnik lecz z wielkim temperamentem ni sercem do gry lecz z małym doświadczeniem, wymiana rooneya na 0shego głupota powinien przestawić zespół, ale nie zaprzestac gry z do przodu i wystawić berbe lub młodego maschede. Straciliśmy ligę mistrzów i jeżeli chealse się nie potknie to i mistrzostwo. Czas na zminae powtórze sie jeszcze raz czas na rewolucje i kupno jakiś klasowych zawodników którzy poprowadzę grę, a nie promowanie zawsze jednego beckcham ,van n, cris i roo bo czasami ich zabraknie i też trzeba będzie wygrać mecz potrzeba co najmniej 2 liderów w drużynie. Szkoda ze szwabami 2 mecze frajersko zagrane i nic dodać nic ująć kto zaprzeczy prosze pisać. Prowadzić 3;0 i odpaść to karygodne i to nie wina zawodników lecz szkoleniowca
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 02:48 #160
orion
orion pisze:
Zgadzam sie ze United nie potrzebuje wielkich wzmocnien. pewnie przyjda 1 albo 2 osoby i to bedzie wszystko ale nie spodziewal bym sie wielkich nazwisk
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 01:23 #159
Kingus661
Kingus661 pisze:
Berba odejść co za brednie !!
Ja nie chce nic mówić bo zaraz naskoczy na mnie połowa osób wypowiadająca się poniżej ale pozwólcie że to SAF zdecyduje co jest dla nas najważniejsze... Jeszcze się przekonacie że zmiany nie są potrzebne ...
A tam ktoś napisał o Arturze Borucu zdecydowanie się nie nadaje !!

United !
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 00:07 #158
cr7p
cr7p pisze:
muszą przyjść : Villa, Silva, Aguero ... i kropka !!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:43 #157
szraaamek pisze:
szraaamek
i może frytki do tego ??... weź się zastanów co piszesz..
» Wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:08 #156
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Musi przyjść Villa !!
Musi przyjść J. Cole !!

I koniec !! :)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:27 #155
mkoti6
mkoti6 pisze:
potrzebny nam jest dobry srodkowy pomocnik (modric) i napadzior (benzema) czy fergie tego nie widzi!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 23:13 #154
bartoshhh
bartoshhh pisze:
Ja tylko przypominam zwolennikom Benzem i innym Messim ze Man U to najbardziej ZADŁUŻONA drużyna GLOBU i powinnismy myslec o sprzedawaniu niz kupowaniu... tak jak rok temu
» Środa, 07 kwietnia 2010, 21:43 #153
koli123
koli123 pisze:
Pamiętam to jak dziś wypowiedź SAF przed obecnym sezonie:
My nie potrzebujemy wzmocnień, mamy bardzo dobry skład z którym możemy zdobyć wszystko. Jak narazie to nie wiadomo czy dostaniemy się do półfinału LM, nie wiadomo też czy zdobędziemy Mistrzostwo Anglii.
Trzymam cię za słowo SAF.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:58 #152
symok2
symok2 pisze:
Jeśli chodzi o napad z pewnością trzeba kupić godnego partnera Rooneya, moje propozycje:
Suarez, Benzema, ewentualnie Villa
Jeśli chodzi o pomoc to potrzebny nam jest taki o usposobieniu ofensywnym:
Gorurcuff, Silva ( musiłby często pogrywać na środku, bo skrzydła są zajęte )
Obrońców raczej nie trzeba zmieniać ale widziałbym u nas :
Kjaera, Subotica, DODO
Bramkarz oczywiście jak najbardziej jest potrzebny mógłby to być :
Afkinjew, Neuer, Lloris

To moja lista życzeń ale wiadomo, że SAF kubiłby z nich wszystkich max. dwóch ewentualnie trzech
Poprawcie mnie jesli cos wam sie w tej mojej skromnej xP liście nie podoba
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:45 #151
carramon pisze:
carramon
Łooo stary, sporo sie nie podoba jeśli spojrzeć na to pod kątem realizmu ;)
Akinfeev, jasne, jak najbardziej no i w zależności za ile puści go CSKA ;) A jak wiadomo, ruscy sporo sobie życzą za swoich piłkarzy, tym bardziej jeśli mowa tu o wychowankach.
Villa... szczerze wątpie. Villa przeżywa obecnie chyba swój złoty okres (wiadomo, MŚ) wiec Valencia wystawi niezłą sumke za niego... w związku z tym, również wątpie aby w ogóle Fergie sie o niego jakoś pytał ;)
Silva... no podobna sytuacja jak z Villa. Ale skoro Fergie odbył rozmowe w sprawie Ribery'ego... to kto wie.
Obrońców nam nie potrzeba.
Co do piłkarzy utalentowanych z których można jeszcze bardzo wiele wykrzesać to z pewnością jak wspominałem, Dzeko i Pjanic.
To tak z realnego i racjonalnego podejścia
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:54 #150
Napalm pisze:
Napalm
Suarez - wielka niewiadoma.

Benzema - ok, choć nie spodziewam się cudów po nim jak niektórzy. Inna sprawa, czy Real będzie go chciał sprzedać za rozsądne pieniądze.

Villa - obstawiam, że odejdzie w tym sezonie za ok. 50 mln. Wątpię, żebyśmy tyle za niego dali (a już strach pomyśleć, co by za wpisy na tej stronie były, gdyby nie strzelił 25 bramek w kolejnym sezonie)

Ogórkouff - pisałem wcześniej, niewiadoma.

Silva - nie dam głowy, że się sprawdzi, dobre mecze często przeplata beznadziejnymi, poza tym mizerne warunki fizyczne...

Kjaer - ten z Palermo? Nie widziałem go jeszcze, więc się nie wypowiem.

Subotic - to nie poziom MU.

Dodo - gdzieś o nim pisałem.

Bramkarze ok, na pewno lepsi niż Foster i Kuszczak, lecz czy na poziomie VDS, to teraz nie da się stwierdzić. Nie mówiąc o tym, że Afkinjew i w szczególności Lloris kosztawaliby sporo.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 20:02 #149
carramon
carramon pisze:
I przestańcie pieprzyć wreszcie głupoty że Berba musi odejść. Trzeba go cześciej wystawiać do gry i dać mu wiecej szans do gry w dużych meczach. A nie tylko wystawiać ze średniakami ligi albo pozwolić mu grać w pucharach. Sam Fergie powiedział że żałuje że tak rzadko go wystawia w dużych meczach.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:32 #148
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
do FrankyPalmeri znowu nie czytasz tego co napisałem tylko od razu te swoje poglądy przedstawiasz nie możesz się pogodzić z faktem że każdy fan chce napastnika bo Berbatov nie pasuje do Ligi Angielskiej. Berbatov może i z zespołami z najlepszej 4 nie grał wiele mecze ale zagrał dwa spotkania, dobry napastnik zawsze znajdzie okazję do strzelenia bramki, ustawi się a Berba tego niema, Berbatov to bajeczna technika ale czy da radę sobie dziś z obrońcami Bayernu ?? Czy może zamknie mi usta i poprowadzi Man Utd do zwycięstwa. Zobaczymy !! Bardzo będę chciał niemieć racji z wiadomych powodów i mam nadzieję że się nie myliłeś. Pzdr.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:28 #147
FrankyPalmeri
48 goli i 54 asysty w 120 spotkaniach - i ... nie pasuje do ligi angielskiej!!
hahaha niezle sie usmiałem!!

carramon
jak nie robi nic?
ogladales ostatnie spotkania?
8 goli w ostatnich 10 meczach
4 z ostatnich 10 spotkan wybrany graczem meczu
srednio not powyzej 7
duzo podan i jak na niego masa odbiorow w kazdym spotkaniu !!
[link usunięty]
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:34 #146
carramon pisze:
carramon
FrankyPalmeri Kolego, ja tu mówie o dużych... DUŻYCH meczach. Berbatov wystepuje w meczach w których ma szanse na zajebistą gre i na bramki. I przestań patrzeć na statystyki bo one nijak mają sie do rzeczywistości. Nie naskakuj na mnie tylko spójrz na jego gre a dopiero sie wypowiadaj no i przeczytaj najlepiej moj wpis do końca. Bo ja też jestem obrońcą Berbatova. Dużo podań piszesz... ja równie dobrze moge wiele razy dobrze podać. Niestety nie widzisz, albo nie chcesz widzieć tego jaki charakter ostatnio ma jego gra. Bo patrząc na piłkarza takiej klasy, mam wrażenie jakby on był jakoś uśpiony. To mega technika, mega doświadczenie, mega wizja gry. To czego ostatnio mu brakuje to poprostu wykończenia. Nie skreślam go wiec i Wam wszystkim też próbuje spojrzeć na to z dystansu. Problem jeszcze tkwi w tym ze Fergie lubi grać trzema szybkimi napastnikami. I na jego miejscu w takiej formacji nie widziałbym miejsca dla Berby. Co innego gra z dwoma napastnikami, wtedy Berba jest niezastąpiony.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:46 #145
carramon
carramon pisze:
A'propo Berbatova powiem tak.
Dlugo go broniłem, ale sądze że tego bronienia wystarczy ponieważ chłop nie robi nic. Z drugiej jednak strony czego można oczekiwać po gościu który jest na prawde rzadko wystawiany, co moim zdaniem jest mega błedem. Prawda jest taka, ze w United on przeszedł dziwną metamorfoze z super strzelca w leniucha który woli dograć. I tak jednak jestem zdania że w United nie ma chyba drugiego takiego który w taki sposób może grać tyłem do przeciwnika, oraz nie ma drugiego takiego z takim przyjeciem i opanowaniem piłki.
Co do wzmocnień... Fergie ma racje. Wyceny piłkarzy są o wiele, wiele zawyżone. Ponadto jestem zdania aby jednak Fergie pozyskał dobrego napastnika albo cholernie dobrego ofensywnego pomocnika (tu moi faworyci Dzeko lub Pjanic). Bo jak widać, zespół mamy dobry, ale na tyle dobry że w niektórych formacjach cieżki do zastąpienia (bo średnio widze aby ktokolwiek był w stanie zastąpić Rooneya, chyba że Berba sie jakimś cudem przebudzi). Wzmocnienia w ataku sie przydadzą. Z całą pewnością.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:27 #144
SSSCCC
SSSCCC pisze:
Mówicie że berbatov dostał 4 piłki w polu karnym a Macheda miał 1 i strzelił
bramkę Berbatov na wylocie za 30 milionów euro!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:11 #143
SSSCCC
SSSCCC pisze:
Ferguson sprzeda Berbatova
sprzeda
andersona
berbatova


kupi
nikogo
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:09 #142
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Spójrzcie obiektywnie na grę Berbatova. Jest u nas prawie dwa sezony i do tej pory nie potrafię się do niego przekonać. Nie pasuje do tego zespołu, tu walczy się o każdą piłkę, gra się szybko i nie marnuje się okazji. Oczywiście Berba potrafi zachwycić jednym zagraniem na dziesięć meczów, jednak to chyba troszku zbyt mało jak na tak wielki klub. Nie mamy dwóch klasowych napastników i mówcie co chcecie, ale żałuje, że nie ma już z nami Teveza, który idealnie pasował do tego zespołu.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:05 #141
Napalm pisze:
Napalm
"tu walczy się o każdą piłkę, gra się szybko i nie marnuje się okazji"

Fletcher, Carrick, Giggs i Scholes, to świetne przykłady prowadzenia szybkiej gry, natomiast Owen i Rooney słyną z tego, że nie zmarnowali jeszcze żadnej sytuacji strzeleckiej.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:10 #140
FrankyPalmeri
243 gole w karierze i nie jest klasowym napastnikiem :))


'Berba potrafi zachwycić jednym zagraniem na dziesięć meczów, jednak to chyba troszku zbyt mało jak na tak wielki klub"
12 goli i 9 asyst w 20 meczach plus masa kozackich podan i zagran to u ciebie 1 zagranie raz na 10 spotkan?? :D
co za kwasy bierzesz ze masz takie "poczucie czasu"?

Tevez to niepismienna małpa
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:29 #139
United0001
United0001 pisze:
Uczepiliscie sie wszyscy Berby bo co bie trafil zadnej bramki w meczu z chelsea ??
Berbatov to jest bardzo dobry zawodnik tylko musi sprecyzowac bardziej swoje strzaly ;)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:00 #138
etcan123
etcan123 pisze:
Berba musi odejść bez dwóch zdań
ja chciałbym bardzo di marie na skrzydle a w napadzie benta
» Środa, 07 kwietnia 2010, 18:46 #137
life7
life7 pisze:
Berbatov musi odejsc innej opcji nie widze:) pokazal juz w meczach z Bayernem i Chelsea ze nie jest wart koszulki United wiecej szans nie powinnien dostawac.Jak chce strzelac bramki boltonowi Portsuth itp to niech idzie grac do Sunderlandu albo cos takiego,nam potrzeba kogos kto bedzie walczyl z najwiekszymi jak Rooney.Prawda jest taka ze poki nie bylo Berbatova wygrywalismy wszystko...a teraz skonczymy z pucharem ligi najprawdopodobniej i w tym tez zaslug berbatova prozno szukac.
Niestety SAF wyjatkowo faworyzuje Bebratova i cala Anglia o tym wie tylko kilku "fanatykow" drewniaczka sie tuttaj bulwersuje. pozdro dla nich i zycze wiecej obiektywizmu w zyciu na co dzien:)

Love United Hate Berbatov ! Ave
» Środa, 07 kwietnia 2010, 18:32 #136
Napalm pisze:
Napalm
Czy ty piszesz inne posty, poza tymi atakującymi Berbatova? Rodzinę ci wymordował czy co? Radzę jakieś ćwiczenia na rozluźnienie, bo jak to nie pomoże, to ci się to w jakąś manię przerodzi...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 18:52 #135
FrankyPalmeri
odbij dziecko
Z bayernem zagral az 15 minut :)))
a z chelsea dostal az 4 podania w polu karnym.


berba w 1 i 1/2 roku w mu
* Premier League: 2008–09
* FIFA Club World Cup: 2008
* Football League Cup: 2009–10

rvn w 5 lat w mu:
* Mistrzostwo Anglii: 2003
* Puchar Anglii: 2004
* Puchar Ligi Anglielskiej: 2006
* Tarcza Wspólnoty: 2003


Ruud byl słaby?!?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 18:58 #134
Jasmin
Jasmin pisze:
Wystarczy 3 zawodnikow tak jak ostatnio Owen, Valencia i Obertan.

Teraz przydałby się bramkarz, prawy obrońca i napastnik.

Może by tak Hulk (ok. 15 mln), Akinfeev (15 mln) i jakiś młody obrońca prawy (max 5 mln) co da nam razem ok.35 mln. Biorąc pod uwagę, że tylko daliśmy za samego Drewniatova, to byłyby owocne i nie za duże transfery, a skład byłby pewnie lepszy.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 18:20 #133
FrankyPalmeri
za hulka chca 40mln
a strzelil az 6 goli w super-hiper wymagajacej lidze portugalskiej.

Potrzeba nam 2 kreatywnych pomocnikow!!
Bo oni sa od podan i asyst.
A jesli piszemy ze Bertbatov jest malo skuteczny (12 goli w 20 spotkaniach!)
to dlaczego nie rozliczamy Carrick czy Parka z asyst ??( 2 i 1 asysta)
Nie ogarniam tego, nie mozna jechac na napastnikow jesli nie dostaja podan od pomocnikow!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 18:29 #132
mario8
mario8 pisze:
bez wzmocnien w nastepnym sezonie skonczymy najwyzej na 3 miejscu!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 18:14 #131
zolw
zolw pisze:
Wszyscy o Berbatovie to ja też, Jasne że to światowa klasa , bajeczna technika trzeba też to przyznac, świetny przeglad pola ale nie pasuje troszke do MU... może się wkomponuje ale największy jego mankament to zwalnianie akcji no i nie znajdowanie się w polu karnym... ale gracz jak najbardziej przydatny dla MU powinien zostać jak najdłużej moim zdaniem. ośrodek pola bym sie nie martwił Carick i flrtch do dobrzy gracze i może jeszcze anderson sie utrzyma bo jego prostopadłe piłki są kapitalne
» Środa, 07 kwietnia 2010, 18:08 #130
ax1d pisze:
ax1d
może się wkomponuje?
KIEEEEEDYYYYYYY?
dwa lata to za mało na wkomponowanie się?!?
on jest PROFESJONALISTĄ! ma 29 lat!
on MUSI odejść do innego klubu. dla siebie i dla United!
jest dobry, ale nie pasuje do naszej gry, po prostu.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 01:22 #129
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Może i Berba nie miał jakiś podań genialnych ale "dobry napastnik" potrafi sam ustawić się w polu karnym wyjść do podania itd. Berbatov to nie ten typ napastnika zrozum to !! A tak poza tematem to Ty kibicujesz Man Utd od 2008 roku czyli od kiedy Berbatov trafił na Old Trafford ??
» Środa, 07 kwietnia 2010, 18:01 #128
FrankyPalmeri
Ale do jakich podań??
Park ma kluczowe podanie raz na 5 miesiecy , Scholes co 3 ,a Carrick chyba co pół roku!!
Przeciez w/w gracze uzbierali w tym sezonie od 1-4 asyst!!
Wymagajmy od nich troche wiecej szczegolnie gdy w wuekszosci spotkan graja w 5!!
Podan jest tyle co kot napłakał ,a nasza 2 linia jest zenujaca.
To tam nalezy upatrywac wzmocnien.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 18:14 #127
maradona10
maradona10 pisze:
zeby miec kase trzeba kogos sprzedac wedlug mnie fostera, tosica, i berbatova
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:53 #126
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
FrankyPalmeri --- spójrz prawdzie w oczy człowieku !! Przydałby się nam jakiś napastnik typu Villa-Benzema bo Berbatov jest dobry owszem ... ale na drużyny z dołu tabeli zobacz Berbatov gole zdobywał z takimi rywalami:

3.kol. Wigan -1 gol
7.kol. Stoke -1 gol
8.kol.Sunderland -1 gol
11.kol.Blackburn-1 gol
19.kol.Hull-1 gol
20.kol.Wigan-1 gol
22.kol. Burnley-1 gol
25.kol.Portsmouth-1 gol
27.kol.Everton-1gol
30.kol.Fulham-1gol
32.kol.Bolton-2 gole

Na papierze najlepszą drużyną jest Everton który jest na 8 miejscu w tabeli. W ważnych meczach Berbatov zawodzi i to cała prawda o Nim, potrzebny jest nam partner do Rooney'a tak jak już pisałem Villa lub Benzema taki napastnik z "prawdziwego zdarzenia" tylko jak już koledzy niżej pisali i jak mówił Ferguson ceny są zbyt zawyżone na rynku transferowym, ale warto spróbować kupić któregoś niekoniecznie z tych wymienionych przeze mnie napastników.

Glory Glory
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:48 #125
FrankyPalmeri
teee
a z kim z top4 gral Berbatov?
Tevez z top4 strzelil tylko chelsea ,a gral z wszystkimi!
Berba gral w 2 spotkaniach z top4 i dostal w nich razem z 6 podan na krzyż!
I Były to najgorsze spotkania MU w tym sezonie.
Drogba dopiero teraz strzelil nam 1 gola w karierze( do tego ze spalonego)
,a gral chyba w 9 spotkaniachj ligowych.


Benzema za to sie nastrzelal w realu!!
7 goli w 1300 minut do tego mniej asyst i słabsi przeciwnicy.
To samo w Lyonie najwiecej goli ile styrzelkil to 18!
zrozum ze to nie jest jakis przekozak.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:53 #124
pablomu pisze:
pablomu
Popieram Ciebie w 100% Berba na sprzedaż niech SAF otworzy oczy !!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 19:03 #123
Zywo08
Zywo08 pisze:
I dobrze mówi bo skład jest dobry tylko mamy mało kompletnych napastników bo bez Rooneya nam słabo idzie co pokazał mecz z Chelsea.
Oczywiście że jest Berbatov i Macheda ale Bułgar to nie typowy snajper a ten drugi jest za mało ograny mimo że bramki strzela. Ja bym chciał zobaczyć napastnika jakiegoś ale to moja opinia ;)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:42 #122
maradona10
maradona10 pisze:
marzy mi się w MUFC pan Gourcuff I pan Villa za Berbatowa bo zawala ważne mecze niestety, a już nie wspomnę o tym że SAF powinien dawać więcej grać młodzieży: Obertanowi, Machedzie, Andersonowi jak kontuzje wyleczy
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:20 #121
DT8 pisze:
DT8
No, tak tez moze byc;-) Aha Zoran mam nadzieje, ze od nas jak najszybciej odejdzie od nas. Jego gra w FC KOELN jest kompromitujaca, gorsza niz Berbatova.....
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:23 #120
FrankyPalmeri
12 goli i 9 asyst w 20 spotkan od poczatku - zajebista kompromitacja
Gdyby tak wszyscy sie kompromitowali to w marcu bys otwieral szampana.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:26 #119
DT8 pisze:
DT8
@FrankyPalmeri-chodzi Ci o Zorana, czy o Dimitara?!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:34 #118
DT8
DT8 pisze:
Berbatov-SuĂĄrz i Park-Di MarĂ­a to moje ''marzenia'' transferowe na lato;-) PS.Piszcie swoje;-)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:17 #117
DT8 pisze:
DT8
Co zabledy wyskakuja w nazwiskach?! Suarez i Di Maria!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:19 #116
fat1xd
fat1xd pisze:
Wielkich transferów oczywiście nam nie potrzeba, mamy klasowych piłkarze jednak przez najbliższe dwa okienka transferowe trzeba się wzmocnić by nie stracić statusu europejskiego potentata. Tak jak już kiedyś pisałem należy pomyśleć nad zastępstwem dla starej gwardii. Van der Sar, może w przyszłym sezonie nie potrzebujemy na gwałt bramkarza jednak ani Foster ani Kuszczak nie dadzą rady nie oszukujmy się. Tomek to świetny zmiennik nic więcej. Przekwalifikowałbym Parka na ofensywnego bądź środkowego pomocnika, na skrzydło się nadaje tak samo jak... po prostu się nie nadaje :). Myślałem nawet nad zmianą Andersona na skrzydłowego, tak jak grywał w Porto. Na środku jakoś mu nie idzie, stracił swoje usposobienie ofensywne. Wróci Tosic, jest jeszcze Obertan ja jednak sprowadziłbym kogoś na miejsce Giggs'a. Moim zdaniem najbardziej potrzebny jest nowy rozgrywający. Brakuje nam takiego ostatniego podania, a jak nie gra Scholes to już w ogóle jest bieda. Przydał by się także nowy napastnik chyba, że Berbatov w końcu zacznie grać tak jak w Leverkusen lub Londynie. W tej formacji jesteśmy za bardzo uzależnieni od Rooney'a. Podsumowując najbardziej w tym okienku chciałbym Gourcuffa jako następce Scholes'a . Widziałbym też Ashley'a Young'a za Giggs'a. Napastnik, to zależy od tego w jakiej formie wróci Owen i czy odblokuje się Dimitar. Chciałbym Torresa ale wiadomo, że to marzenie nie do spełnienia :). W następnej kolejności za Edwina widziałbym Akinfeeva. Obrona daje radę więc nie potrzeba na razi żadnych wzmocnień. To jest oczywiście taki optymistyczny plan na dwa lata. Zobaczymy jak to będzie.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:31 #115
Damian90 pisze:
Damian90
oj sory to miało być do posta niżej...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:18 #114
kocisz191
kocisz191 pisze:
No moim zdaniem transfery są potrzebne, ja bym widział Torresa, Lamparda, Fabregasa, Messiego, maicona... Nie no ale tak serio, to widziałbym Sakho i De Gea. Jeszcze mój wymarzony Gourcuff, ale to raczej w fifie xD. Może, ale to może jakiegoś droższego napastnika. Villa/Benzema/. Chociaż ja bym się wstrzymał :)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:24 #113
FrankyPalmeri
hulk szaleje - 2 razy mniej goli od berby :))
aguero i benzema oszaleli mniej goli od berby o asystach nie wspominajac.
Dzieci otworzcie oczy policzcie sobie gole, asysty i liczby minut na boisku a wyjdzie wam ze berbatov to tp5 premiership.
JAkim cudem niby slabo gra jesli ostatnio kilka razy byl wybrany graczem meczu, a w ostatnich 10 spotkaniach w ktorych gral od poczatku strzelil 8 goli?
Spotkanie z chelsea? przynajmniej polowa skladu w tym cala ofensywa zagrala tak samo albo i słabiej!
4 pilki w tym polowa do bani...naprawde "swietny" rezultat jak na pilki zagrywane przez 5 pomocnikow do jedynego napastnika :)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:15 #112
bar pisze:
bar
pasjonują Cię statystyki, lubisz pokazywać jaki to Berba skuteczny, jak świetnie asystuje no to masz:

[link usunięty]

W LM Berba strzela na bramkę co 77min!

To tak k'woli ścisłosci. Moje zdanie jest takie: Berba to solidny ligowy napastnik, dużo wnosi do drużyny, ale nie jest rewelacją na jaką Ty próbujesz go wykreować:)

pzdr
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:28 #111
adios pisze:
adios
"bar" - Drevniakov oddaje strzał, co 77 minut, a nie zdobywa bramkę.

"FrankyPalmeri" podobnie, jak "enzo" (może to ta sama osoba) dostaje ataku dumy i szczęścia,
widząc Drevniakova na boisku.

Jest więcej świetnych napastników niż kreowany przez wasze statystyki na "Boga" Dymitar.
Porównywanie go z Aguero, Hulkiem czy Benzemą nie jest na miejscu! (Brak doświadczenia
młodocianych piłkarzy z zachodu Europy).

Od początku uważam, że więcej niż połowa kwoty za Drevniakova została wyrzucona w błoto.
Jednak naszych zakochanych użytkowników to nie przekonuje.
Nie zważacie na waleczność zawodnika, szybkość tylko na suche statystyki.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:35 #110
bar pisze:
bar
adios---> a od kiedy "strzela NA bramkę" oznacza to samo co ''zdobywa bramkę"?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:37 #109
FrankyPalmeri
solidny ligowy napastnik
a ma strzelonych 80 goli na arenie miedzynarodowej...ciekawe
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:37 #108
FrankyPalmeri
adios
wymien tych wielu lepszych napastnikow to sie posmiejemy
Brak doświadczenia młodocianych piłkarzy z zachodu Europy ma ich tlumaczyc z braku skutecznosci??
A podobno to DB jest mało skuteczny :))
26 goli i 25 asyst nie jest warte 15 mln?
To ile sie placi za 5 ligowych goli teveza z vzeszlego sezonu? 40 baniek jak ci(o)ty?

"Jednak naszych zakochanych użytkowników to nie przekonuje.
Nie zważacie na waleczność zawodnika, szybkość tylko na suche statystyki.
"
[link usunięty]

kliknij sobie teraz tutaj geniuszu
masz wszystkie spotkania od 2006/07 czyli od przeprowadzki berby i teveza do anglii
dzial tackles to odbiory
"leń" Berba nawet w tym jest lepszy od "walczaka" teveza!!
jakies inne argumenty?!?
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:48 #107
bar pisze:
bar
grzebiesz w statach to powiedz mi:

Ile mają:
Rooney, Torres, Ronaldo, Raul, Messi, RVN, Ibra, Klose, Toni, Adebayor, Eto'o czy nawet Podolski - to są gwiazdy, a niektórzy grające legendy. Beba jest po prostu dobry. Genialny technicznie, inteligentny, ale tylko dobry:)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:49 #106
FrankyPalmeri
to tylko twoj głupi ranking, g*** znaczy
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:01 #105
bar pisze:
bar
Widzisz, nie potrafisz odpowiedzieć na racjonalne argumenty. A obrażać się nie będziemy:)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:04 #104
Damian90 pisze:
Damian90
Co z tego że strzela więcej goli ze średniakami,taki Hulk czy Aguero też by sobie poradzili,jakoś sobie nie przypominam żeby strzelił bramke w ważnym meczu z PL z top 4 czy LM,dlatego jest tylko dobry a nie wybitny bo nie potrafi wziąć na siebie ciężaru gry
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:17 #103
FrankyPalmeri
wszystko z wikipedii:

Berbatov 199 goli w klubach i 48 w reprze (mimo iz o 20 spotkan mniej od klose) , 520 spotkan w karierze i 247 goli!!

Klose 3 lata starszy 160 goli w klubach i 48 w reprze
Ibra w wieku berby - 171 goli w klubach i 22 w kadrze
Toni 4 lata starszy 200 goli w klubach ,ale ponad połowa w serie b ic (2 i 3 liga!!) w kadrze 16 goli
Raul - 4 lata starszy , 311 goli w realu - jego zywa legenda ,ale spotkan 2x wiecej od berbatova , meczow w kadrze o 40 wiecej, goli o 4 mniej!!
Torres - 436 wspotkan w karierze i 184 gole
Rooney - 413 spotkan i 173 gole w karierze


Ruud i Ronaldo to najlepsi strzely naszych czasow, a Messi bije na głowe wszystkich obecnych pilkarzy bez 2 zdan.

echhh dzieci dzieci
cudze chwalicie a swojego nie znacie
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:19 #102
FrankyPalmeri
o Ade i podolskim nie manawet co pisac bo ich o bilans prezentuje sie kiepsko, chyba ze nawet ze 2-3 razy gorzej niz Berby...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:24 #101
adios pisze:
adios
"FrankyPalmeri" - sprawdź statystyki Podolskiego w silnej reprezentacji Niemiec.

Opieranie się na statystykach nie oddaje w pełni charakterystyki i usposobienia piłkarza.

Nawiązując do rankingu "bar'a" - Ci piłkarze są dużo lepsi niż Berbatov. (nie napiszę inaczej, bo dostałem groźbę od moderatora?).

"Bar" - źle zrozumiałem sens Twojej wypowiedzi w stosunku do obrazka, który podałeś.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:39 #100
FrankyPalmeri
taaaaak oczywiscie
to co zawsze
mniej strzelaja , o wiele mniej asystują ,mniej kosztuja graja w gorszych ligach i klubach...
...ale sa lepsi bo pewnie o wiele bardziej walcza :))
To nic ze nie znajdziesz tego w odbiorach najwazniejsze ze ty to widzisz ehhehehe

Swoja droga zdecydujcie sie
Piszecie że Bent ma trudniej od DB bo gra w slabszej druzynie ,a teraz ze podolski tez ma trudniej bo gra w ...lepszej reprezentacji.
Łapy upadują
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:48 #99
adios pisze:
adios
"FrankyPalmeri" nie znasz matematyki?

[link usunięty]

Gole w klubie: 25+69+27+21 = 142 bramki (04.05.2010r.)/333 mecze - średnia 0,426 + 48 gole/78 meczów w kadrze

Torres
[link usunięty]
Gole w klubie: 82+56 = 138 bramki/293 mecze - średnia 0,471; reprezentacja Hiszpanii 23 gole/71 meczów.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:49 #98
FrankyPalmeri
misiu a dlaczego nie liczysz carrer total
tylko jakies pierdoły??

swoja droga nawet w najlepszym, dla torresa swietle
0,47 - torres megakozak
0,42 - berba - leń i drewniak :)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 17:56 #97
goghetta
goghetta pisze:
ja coś czuje że Benzemę kupi....
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:03 #96
Revan
Revan pisze:
Moim zdaniem powinni przejść Neymar (młody piłkarz Santosu, nowy dziedzic Pele - będzie lepszy piłkarsko niż On i Robinho, a z tego co donosi prasa jest też niesłychanie pracowitym i skromnym chłopakiem - idealny następca Ronaldo, nowy numer 7), Hulk jako zmiennik Rooneya (w FC Porto szaleje), Dodo (skrzydłowy/lewy obrońca - zapowiadany jako następca Roberto Carlosa (wychowanek Corinthians, gdzie właśnie gra Carlos), no i mógłby Miguel Veloso (świetny środkowy pomocnik Sportingu - dobrze rozgrywa, broni i potrafi strzelać bramki z gry i stałych fragmentów). Jeśli Ferguson musi sprowadzić bramkarza to albo Akinfeev z CSKA albo Sergio Asenjo/De Gea z Atletico Madryt. Do sprzedania Foster, Owen. Oto moje wymarzone transfery United w lecie :D.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:58 #95
Revan pisze:
Revan
Zapomniałem dodać Jacka Rodwella - chłopak ma talent a jeszcze się uchowa u Fergiego ^^
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:02 #94
Napalm pisze:
Napalm
Neymar to wielka niewiadoma (ilu było już następców Pele/Maradony w ostatnich latach? Robinho czy Adu, to tylko wierzchołek góry lodowej).

Hulk jest ok, ale czy szaleje? w tym sezonie całe 6 bramek w lidze portugalskiej + 3 w pucharach.

Dodo nie widziałem, ale ogólnie z rezerwą podchodzę do takich południowoamerykańskich wynalazków.

Veloso - nic specjalnego, kolejny solidny środkowy pomocnik nie jest nam potrzebny.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:07 #93
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Rasiak do United!! Nie będzie drogi!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:52 #92
szraaamek
szraaamek pisze:
piszą tu niektórzy że potrzebny jest napastnik ?? a jak napastnikowi nikt nie zagra dobrej piłki to sam nic nie ugra. Myślę że napastnik nie jest nam potrzebny, potrzebny jest środkowy pomocnik typu Iniesta lub Fabregas. No i bramkarz mamy jednego bramkarza ktory broni na wysokim poziomie ale młody to on nie jest, a na Fosterze czy Kuszczaku nie pokładałbym większej nadzieji. Moim zdaniem latem na Old Trafford powinni pojawić się Julio Cesar i Lucho Gonzalez
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:40 #91
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
tak? I co VDS Bedzie gral w rotascji z JC czy na lawce go posadzimy i bedziemy mu placili kupe kasy za nic ? JC na pewno bedzie zachwycony propozycja gry w co drugim meczu... wlacz sobie chlopaku fife i odplyn
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:59 #90
psychoboby
psychoboby pisze:
Tez mam nadzieje ze to tylko zaslona dymna, ale z drugiej strony nie ma co szalec zeby nie kupic kota w worku. Realnym wzmocnieniem ktore naprawde przydaloby sie united to villa i di maria. Jak bedzie zobaczymy za kilka miesiecy. Mistrzostwa swiata zrobia duzo szumu w okienku transferowym i ceny wzrosna zapewne.
Co ma byc to bedzie teraz najwazniejsze jest ugrac jak nawiecej tym skladem ktory jest. Po tak ciezkim sezonie ja juz jestem szczesliwy ze jeszcze sie liczymy a nie jak na poczatku spisywano nas na straty.
Glory Glory Manchester United!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:20 #89
life7
life7 pisze:
Moim zdaniem duzy blad i mam nadzieje ze to tylko zaslona dymna zeby wynegocjowac nizsze ceny...potrzebujemy kolegi dla Rooneya z prawdziwego zdarzenia do tego przydalby sie jakis kreatywny srodkowy pomocnik.
No coz pozyjemy zobaczymy,ale bez wzmocnien nie weobrazam sobie walki o najwyzsze cele.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:06 #88
Borek
Borek pisze:
Duży błąd, wg mnie potrzebujemy solidnego zmiennika za rooneya - teraz roo kontuzjowany, owen też zostaje berba, macheda z bardziej ogarniętych, ten pierwszy drewno ofc a macheda nie jest ograny i ciąży na nim presja. I teraz jesteśmy w dupie bo nie mamy nikogo solidnego w składzie na bayern do napadu.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:02 #87
SzYnA
SzYnA pisze:
potrzeba napastnika na wypadek braku formy dioufa i machedy i kontuzji owena a przydałoby sie sprzedac berbe-stałem murem za chlopem odkad przyszedł ale ile można czekac az napastnik zacznie strzelac bramki?
No i środkowy pomocnik bo carrick gra pioch ,scholes to nie zawsze scholes a anderson kto wie czy nie emigruje gdzies a pozatym srednio u niego z kreowaniem gry...
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:01 #86
aleex91
aleex91 pisze:
i się bardzo z tego powodu się ciesze. Jedyne co to wg mnie dobrze by było berbatova sprzedać i umieścić welbecka lub machede w pierwszej 11 niech się rozwijają :)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:00 #85
jed
jed pisze:
@Napalm

Wszystko prawda. Przesadna aktywność na rynku transferowym wprowadza chaos w drużynie, znacząco pogarsza atmosferę i zgranie. Jednak mam pewne obiekcje co do Twoich przykładów. Popatrz na Barcelonę. Zobacz na ich szkółkę i wychowanków. Obecnie zdecydowanie najlepsza na świecie. Bodajże 8 światowej klasy wychowanków gra w samej Barcelonie + jeszcze Fabregas. Nasze złote pokolenie z 95' roku nie było tak mocne. Chelsea natomiast dokonywała przez ostatnie 3 lata transferów. I to wcale nie mało. Po prostu w większości te transfery były chybione i zawodnicy się nie przyjmowali (największy niewypał to zdecydowanie Deco), ale było też paru, którzy stanowią w tej chwili o sile tej drużyny. Chociażby Anelka czy Malouda.

W naszym przypadku nie jest najrozsądniejszy brak aktywności transferowej. Nie mamy już tak zdolnych wychowanków jak 15 lat temu. Scholes i Giggs są już bardzo starzy i nie grają tego co kiedyś. Neville to już w ogóle, a jego potencjalny następca Rafael gra nieźle, ale nie aż tak dobrze, jak się spodziewaliśmy. Na lewo praktycznie nie ma zmiennika dla Evry. Środek obrony mamy fantastyczny. Środek pomocy słabiutki. Fletcher to walczak i ostatnio naprawdę mi imponuje, ale to nie jest zawodnik formatu Gerrarda, Lamparda czy Fabregasa. Carrick tym bardziej... Scholes nie te lata, a nasz młody, "zdolny" Gibbson poza atmowym strzałem nie ma zupełnie NIC do zaoferowania. Skrzydła są całkiem niezłe. Nani zaczął się rozwijać, a Valencia gra o wiele lepiej niż się spodziewałem. Tylko Park dalej jest tak słaby, jak był i od czasu do czasu zagra dobry mecz. W Ataku mam genialnego Rooneya i niewiele gorszego Berbatova, który jednak nie potrafi wstrzelić się w naszą drużynę. Zmiennik to przeciętniak Owen i zdolny Macheda. Praktycznie ze wszystkich młodziaków największe nadzieje pokładam właśnie w nim.

Podsumowując koniecznie potrzebujemy prawego obrońcy i środkowego pomocnika. Obaj na światowym poziomie. Nie pogardziłbym też jakimś ciekawym skrzydłowym, bo Obertan coś zniknął ostatnio.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:50 #84
Napalm pisze:
Napalm
Ale ja nie twierdzę, że mamy nie kupować, żadnego zawodnika " bo nie". Zresztą moje przykłady pokazują, iż wymienione drużyny kupowały nie żałując pieniędzy, lecz robiły to po prostu z głową i nie przebudowując przy tym diametralnie drużyny.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:59 #83
nikoto76 pisze:
nikoto76
miejmy nadzieję że Fergie podziela nasze zdanie :)
prawy obrońca - Lahm z Bayernu
środkowy pomocnik (rozgrywający) - Gourcouff z Bordeaux

i na boga niech nasza święta trójca zawiesi już buty na kołku
gary - pa, pa, kwiaty i pomnik
rudy - j/w
walijski czarodziej - j/w + największy pomnik
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:05 #82
Napalm pisze:
Napalm
"Lahm z Bayernu"

Boże uchowaj... Drogi na pewno, a taki karakan na obronę w PL, to fatalny pomysł... Już nawet nie mówiąc, że mimo dobrego ciągu na bramkę, to w defensywie jest mocno przeciętny.

"Gourcouff z Bordeaux"

On mógłby się sprawdzić, choć głowy nie dam.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:11 #81
Kalu1920 pisze:
Kalu1920
Najpierw przy Twoim poscie odniose sie do wiadomosci Napalma. Mowisz ze nie kupywac i ze w ostatnim czasie najlepsza Barca,my i Chelsea(tu duzo transferow) a co do Barcy ma swoj sklad ktory uzupelnia bardzo mocnymi wzmocnieniami(Alves,Ibra,Henry,Pique,Maxwel,-sory jezeli zle napisalem) Mysle ze w Man UTd powinni troche podejrzec taka taktyke i zrobic w tym sezonie 2-3 transfery ale porzadne poniewaz nie kupujemy nic w ostatnim czasie a duzo dalismy za Berbe co sami widzimy co gra. Chcialbym aby SAF pozbyl sie Berby ale to niemozliwe bo jest jego pupilkiem, a za niego jakis mlody albo skuteczny napastnik Aguero,Suarez czy ktos kto sie wyroznia. Jeden dobrze rozgrywajacy pomocnik moze Gourcouff i ktos na prawa obrone chociaz mysle ze Rafael bedzie swietnym zawodnikiem. JED co do Twojego komentarza ,calkowicie sie zgadzam z opiniami zawodnikow;P Weterani powinni odpuscic i dac grac innym. MOZECIE MNIE TERAZ POJECHAC:)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 15:42 #80
Aveiro
Aveiro pisze:
Benzema-------huntelar

ALE najbardziej kogo mi szkoda to teveza mogli by my go kupić !! ale by była napaść !!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:47 #79
Tennant
Tennant pisze:
Oj Fergie ,nie dobrze robisz,zamiast tu Suareza ściągać..
Glory Glory MU
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:44 #78
ErooMUFC pisze:
ErooMUFC
świeżości to raczej wam brakuje ;P
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:25 #77
Napalm
Napalm pisze:
Do wszystkich "kupujących".

Jeśli spojrzymy na ok. 3 ostatnie sezony (dalej nie sięgam, bo część z was i tak nie pamięta tych czasów), to można zauważyć, że najlepszymi drużynami w Europie są United, Barcelona i troszkę dalej Chelsea.

To co wyróżnia te trzy drużyny w ostatnim czasie, to właśnie sensowna polityka kadrowa. Wiadomo, każdy miał mniej lub bardziej trafne transfery, lecz żadna z tych drużyn, mimo możliwości finansowych nie "szalała" na rynku transferowym jak Real czy ostatnio City. Trzon drużyny pozostawał niezmieniony (no może prócz Manchesteru i sprzedaży Ronaldo), a trenerzy wprowadzali na raz jednego, maksymalnie dwóch nowych zawodników do pierwszej jedenastki.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:34 #76
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Ja jestem zdania że Ferguson powinien powalczyć o to by kupić Ville lub Benzemę (szczególnie tego drugiego, bo gracza Valencii ciężko będzie kupić walczą o niego Barca i Real) Do tego byłbym bardzo zadowolony jakby SAF ściągnął jakiegoś ofensywnego-środkowego pomocnika typu : Modrić czy Gourcuff, którzy by grali na środku z Fletcher'em, ponieważ myślę że Carrick to niestety piłkarz nie na miarę Man Utd a Scholes swoje lata już ma chociaż jeszcze w tym sezonie się przydaje na rozgrywanie i na posyłanie świetnych krosów na skrzydła, ale co będzie w następnym sezonie to czas pokaże ...

Glory Glory Man Utd
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:28 #75
Zaba90
Zaba90 pisze:
Ja bardzo bym chciał zobaczyć na Old Trafford Jacka Rodwella. Uważam że pozostałe formacje nie potrzebują wzmocnień, no można by się zastanowić nad Gabrielem Agbonlahorem.
pozdrawiam :)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:28 #74
MrKubinho
MrKubinho pisze:
To nie Fifa czy PES tu trzeba myśleć !! a nie kupić kogoś i się cieszyć że ma 95 pkt
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:25 #73
Mailo
Mailo pisze:
sraka i tyle wam powiem... United ma jak naraazie super sklad i oby tak dalej ... aha Valencia i park wymiataja...! i sa niezastąpieni..!United forever
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:24 #72
michalk86
michalk86 pisze:
Szkoda, wielka szkoda i wielkie rozczarowanie. No ale taka polityka klubu.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:24 #71
RedDragon
RedDragon pisze:
Ta każdy wymienia po kilku piłkarzy... Ja mam pomysł kupmy wszystkich i dorzućmy do tego Messiego :)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:23 #70
Grzechu007
Grzechu007 pisze:
Jak dla mnie to trzeba wzmocnić środek pola i to najlepiej od razu. Jeszcze jakiegoś napastnika z wyrobioną marką tylko nie za fortunę.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:22 #69
marcin1515
marcin1515 pisze:
Ja bym kupił ville i lenona z totenchamu
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:15 #68
BykuxD pisze:
BykuxD
"totenchamu"
padłem xd jak można tak napisac xd
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:49 #67
fant0mas
fant0mas pisze:
Skoro każdy wypisuje swoje propozycje to ja też dołożę swoje. Wdł. mnie powinniśmy stawiac na anglików a jest kilku wartych uwagi. Szczególnie 3 zawodnicy AV i 3 zawodnicy Evertonu. Świetni gracze, którzy chętnie by zagrali w lepszyk klubie. Są to: James Milner, Gabriel Agbonlahor i Ashley Young (z AV) oraz Dan Gosling, Jack Rodwell i Jose Baxter (z Evertonu). Nie mówię żeby kupić wszystkich ale choć 2-3. Na pewno już są gotowi do gry na wysokim poziomie a mogą się jeszcze bardziej rozwinąć!!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:13 #66
Dantes86
Dantes86 pisze:
Myśle że napastnik by się przydał.W razie kontuzji Rooneya(jak teraz) przydałby się jakiś klasowy napastnik.Bo Berbatov lepiej czuje sie w roli cofniętego napastnika.Owen wiadomo czesto łapie kontuzje;)Macheda ...zobaczymy na razie SAF daje mu malo szans na granie to samo z Dioufem.
Także przydałby się naprawde dobry napastnik ktory stworzy z Roo diabelski duet lub w razie jego kontuzji godnie go zastapi;)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:12 #65
M4S73R
M4S73R pisze:
Jeżeli nie dokona istotnych wzmocnień w najważniejszych formacjach - pomoc, atak, to United nie liczy się w następnym sezonie w niczym. Może w CC i FAC.

Z takimi piłkarzami jak Park, Berbatow, Valencia i nasz środek pomocy nie ugramy nic.


Potrzebny bdb ofensywny pomocnik + napastnik z prawdziwego zdarzenia. Skrzydłowy ... nie wiadomo może Obertan pokaże w następnym sezonie temu ograniczonemu sportowo Ekwadorczykowi jak się gra w piłkę, nie zapominajmy jeszcze o powrocie Cleverleya, no chyba że Ferguson zrobi to co z RS i FC.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:11 #64
Samuelikson
Samuelikson pisze:
krajminho:
"Z całą pewnością Berbatow to inny typ zawodnika od Ronaldo co do tego nie ma żadnych wątpliwości. :D Berba usypia nie tylko obrońców ale i kibiców. Bramek "wali" jak na lekarstwo a jak już piłka "nie wiadomo jak" (no jak nie wiadomo jak wiadomo - stoi jak słup soli, czeka na podanie to i mu podają) piłka znajdzie się przy jego nodze" to jest "bach" i albo strata albo leży jak w ostatnim meczu z Chelsea. "

Porównaj stosunek minut rozegranych przez Berbę ze strzelonymi bramkami to się zdziwisz. Jak By Berbatov grał jako wysunięty napastnik i to w każdym meczu przez 90 minut to przy jego kontuzji płakalibyśmy bardziej niż teraz przy kontuzji Roo :P
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:09 #63
cypek
cypek pisze:
Powinien pomyśleć o napastniku Villa albo Maria ;)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 13:57 #62
belfort777
belfort777 pisze:
ja rowniez uwazam zeby mu podziekowac Berbatov nigdy nie byl dla mnie wystarczajaco dobry zawodikem aby grac w United...ktos tam napisal ze jego zadaniem jest walenie bramek...dokladnie takie jest jego zadanie z ktorego sie nie wywiazuje...niestety taka jest prawda
» Środa, 07 kwietnia 2010, 13:38 #61
Adamczik
Adamczik pisze:
Dobrze mówi, ja bym tylko dokupił Suareza do United i czacza. Chociaż świetnie byłoby wyrwać jakiś talencik z mniejszego klubu. Myślę jednak, że przy 4 napastnikach Rooney, Berbatov, Suarez, Owen - kontuzje nam niegroźne.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 13:34 #60
krajminho
krajminho pisze:
Samuelikson:
''Na koniec: odczepcie się od Berbatova, to całkiem inny typ zawodnika niż na przykład C.Ronaldo(...)on ma walić bramki. Berbatov usypia obrońców a potem nagle nie wiadomo jak piłka znalazła się przy jego nodze i bach jest brama."

Z całą pewnością Berbatow to inny typ zawodnika od Ronaldo co do tego nie ma żadnych wątpliwości. :D Berba usypia nie tylko obrońców ale i kibiców. Bramek "wali" jak na lekarstwo a jak już piłka "nie wiadomo jak" (no jak nie wiadomo jak wiadomo - stoi jak słup soli, czeka na podanie to i mu podają) piłka znajdzie się przy jego nodze" to jest "bach" i albo strata albo leży jak w ostatnim meczu z Chelsea.
Jedynym pozytywem jaki dostrzegam w grze Bułgara jego przebłyski przejawiające się w odegraniach/podaniach w polu karnym przeciwnika. Napastnika rozlicza się jednak ze strzelonych bramek tudzież zmarnowanych sytuacji.
Parafrazując słowa Endrju Leppera : Berbatow musi odejść. Albo się wreszcie ogarnąć.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 13:32 #59
Napalm pisze:
Napalm
"Napastnika rozlicza się jednak ze strzelonych bramek tudzież zmarnowanych sytuacji. "

Kto rozlicza? Jest jakaś Instytucja rozliczająca ze strzelonych bramek? Jedyną osobą, która rozlicza zawodników z gry jest trener i to do jego planów zależy, za co "rozlicza" zawodników.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:20 #58
leito276 pisze:
leito276
Wolisz Benzeme albo Aguero którzy strzelają jeszcze mniej niż Dimitar? ;> W 1 swoim poście przedstawiłem statystykę...

Co więcej nawet grający ponad 100 minut dłużej super wielki gwiazdor Zlatan strzelił 15 bramek w lidze... I to jest super gwiazda? Berbatov ma 12 bramek w lidze a nie jest tak rozreklamowany jak ten wielki "Ibrakadabra".

Bądźmy szczerzy... Te wielkie super gwiazdy są przereklamowane... Jedynie Higuain, Torres, Roo i parę innych egzemplarzy trzyma formę i chwała im za to bo dzięki nim futbol jest piękny.

Pozdrawiam.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 16:38 #57
masrzisz
masrzisz pisze:
no to juz mamy wyjasniony temat wielkich transferow United .. troche szkoda bo ja bym z checia zobaczyl jakies nowe twarze w trykocie United ;) np Hulk'a albo Ville ;)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 13:26 #56
Samuelikson
Samuelikson pisze:
Ludzie, dajcie sobie spokój z krytykowaniem Fergusona... TO jest właśnie POlska, każdy jest najlepszym specjalistą od wszystkiego. I zawsze uważa że to co myśli on i szwagier to zdanie całego narodu... :P

Po tylu latach i tylu sukcesach możemy zaufać Fergiemu :P
ManU to moja ulubiona drużyna właśnie dlatego, że nie wymieniają składu co 2 sezonu, odkąd jestem fanem ManU czyli o pamiętnego '99 roku do tej pory mogę oglądać Scholesa, Giggsa, Nevile'a którzy są synonimami ManU. Cała sztuka coś wygrać ciężką pracą, szkoleniem zawodników, trenowaniem a nie kupowaniem gotowych talentów. TO jak granie na kodach w gierce.

Na koniec: odczepcie się od Berbatova, to całkiem inny typ zawodnika niż na przykład C.Ronaldo, nie będzie robił takich cyrków jak Ronaldo choć też jest świetny technicznie, on ma walić bramki. Berbatov usypia obrońców a potem nagle nie wiadomo jak piłka znalazła się przy jego nodze i bach jest brama. Może się wydaje że on często fartem znajduje w takich sytuacjach ale to właśnie geniusz Berby.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 13:08 #55
Koryt pisze:
Koryt
hahaha no nie mogę pokazał w meczu z Chelsea co potrafi
» Środa, 07 kwietnia 2010, 13:26 #54
MrKubinho pisze:
MrKubinho
berbra jest dobry w dziedzinie podawania lub gry 2 napastnikami .... sam sobie nie poradzi
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:16 #53
mrk
mrk pisze:
proponuje zakupić Fabregasa - młody zdolny a do tego sprawdzony w PL, jakby do nas dołaczyl ( na co szanse sa oczywiscie bardzo male) to wiecej wzmocnien nam nie trzeba przy zalozeniu ze nie odejdzie nikt z kluczowych zawodnikow
» Środa, 07 kwietnia 2010, 12:40 #52
BykuxD pisze:
BykuxD
hehe Fabregas nie odejdzie z Arsenalu i dobrze ;]
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:52 #51
adios
adios pisze:
Sprzedajmy Drevniakova i kupmy innego napastnika i pomocnika - więcej wzmocnień nie potrzeba.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 12:13 #50
FrankyPalmeri
tak sprzedajmy berbatova kupmy aguero albo benzemke i za 2 lata gramy w lidze europejskiej
» Środa, 07 kwietnia 2010, 12:21 #49
kujawa pisze:
kujawa
tak sprzedac go!! potrzebny jest jeszcze jeden bardzo dobry zawodnik niekoniecznie napastnik
najlepiej rozgrywający.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 12:52 #48
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
Ja dałbym jeszcze jeden sezon pokazania się Berbatova. Jeżeli np nie strzeli 20 bramek to pożegnamy go.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 13:02 #47
Master123 pisze:
Master123
Ciekawe że właśnie bez drewniaka w składzie wygraliśmy CL, natomiast od jego przyjścia zaczęły się kłopoty i równia pochyła. Czyli jednak drewno nas nie zbawi a ciągnie nas na "dno" .
» Środa, 07 kwietnia 2010, 13:26 #46
majkeloo
majkeloo pisze:
I bardzo dobrze. Ferguson zna się na rzeczy, doskonale wie że teraz za piłkarza klasy średniej trzeba zapłacić mnóstwo kasy.

United to nie jest żaden Real Madryt czy też inny marny klubik co kupuje i wydaje pieniądze na prawo i lewo. Ja jestem za stawianiem na młodzież oraz wychwytywanie młodych talentów i sprowadzanie ich do Manchesteru.

Jak widzę tutaj komentarze- "Ferguson znowu nikogo nie kupi bla bla bla..." to mnie krew zalewa. Ja jestem tego zdania iż taki klub jak
Manchester United powinien opierać się na swoich wychowankach.
Zdania nie zmienię nawet jak będziemy w środkowej części tabeli(co jest niemożliwe). Mamy sporo utalentowanej młodzieży, poczekajcie a zobaczycie że na horyzoncie pojawi się za niedługo nowy Giggs, Beckham, czy też Scholes(i nie mówię tutaj o Gibsonie, chociaż jego bym tak szybko nie skreślał). Pamiętam jeszcze czasy jak sam narzekałem na takiego pana o nazwisku Flecher...kojarzycie? teraz jest jednym z najlepszych zawodników w środku pola.

Pożyjemy zobaczymy. Jeżeli już kogoś miałby sprowadzić Ferguson na Old Trafford to wydaje mi się że zakupienie napastnika i środkowego pomocnika jest dla nas kluczowe. Ale niestety, kto w dzisiejszych czasach sprzeda nam rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia za przyzwoitą kwotę? nikt.

Tak jak już mówiłem wcześniej. Mamy spore zaplecze młodych grajków-poczekajmy a na pewno się to opłaci.

Pozdrawiam wszystkich fanów ManUnited.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 11:51 #45
majkeloo pisze:
majkeloo
Oczywiście Fletcher-zagalopowałem się, sorry i od razu poprawiam błąd:)
» Środa, 07 kwietnia 2010, 12:01 #44
Napalm pisze:
Napalm
Prawda, jeszcze kilka lat temu Fletch był wręcz pośmiewiskiem wśród kibiców, szczególnie, że miał za zadanie załatać dziurę po Davidzie Beckhamie. Sam niezbyt wierzyłem w jego umiejętności, a teraz ciężko sobie wyobrazić naszą pomoc bez niego.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:38 #43
dominik19000
dominik19000 pisze:
Hej hej hej panie i panowie Sir Alex powiedział "Nie potrzebujemy hurtowego zakupu piłkarzy gdyż mamy bardzo dobry skład" tzn jedno, nie będzie kupował latem 7-8 piłkarzy jak to zrobił real czy inne kluby ale wzmocnienia na pewno będą wg mnie. Pewnie dojdzie jakiś młody napastnik, obrońca (tu mam na myśli Smallinga), może bramkarz... wydaje mi się że ktoś się pojawi, może nie bedzie to wielkie nazwisko typu Villa czy Benzema, bo nawet bym nie chciał, wolałbym młodego zawodnika który się dobrze zaadaptuje w naszym zespole i bedzie większy z niego pożytek niż z niejednej gwiazdy. Choć nie powiem że np Miguela Veloso bym nie chciał hehe
» Środa, 07 kwietnia 2010, 11:46 #42
Muszysko
Muszysko pisze:
jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem do uzupełnienia pewnych luk w naszych formacjach byłoby zatrudnienie Benzemy (za czasów, gdy grał w Lyonie) i Velaso (Sporting). Młodzi dośw. na arenie międzynarodowej, to za mna przemawia, aby ich zatrudnić na Old Trafford. Jednak decyzję przez SAF trzeba i tak będzie uszanować!
» Środa, 07 kwietnia 2010, 11:44 #41
Koryt
Koryt pisze:
Jakoś mnie to nie dziwi :) ktoś się łudził ? ja tylko chcial bym aby berbatov i carrick zostali wymienienie na lepszy model :D
» Środa, 07 kwietnia 2010, 11:30 #40
ax1d
ax1d pisze:
nie potrafię zrozumieć tego typa.
jest największym trenerem w historii,
a jednocześnie nie widzi oczywistych rzeczy,
m.in. że nasz skład jest złożony na słowo honoru,
i praktycznie kontuzja jednego czołowego zawodnika wszystko psuje.
nie wyobrażam sobie, jakby kontuzjowani byli Roo, Nani i Valencia..
wszyscy się wzmacniają, kupują nowych, nawet młodych, obiecujących zawodników,
ale United niczego i nikogo nie potrzebuje...
przecież ostatnia plaga kontuzji miała miejsce 21 lat temu,
więc nie ma się czym przejmować.
ech.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 11:06 #39
Napalm pisze:
Napalm
Może dlatego jest takim wielkim trenerem, bo trzyma się swojej wizji drużyny i nie korzysta z tego podpowiedzi, które przecież są oczywiste.
» Środa, 07 kwietnia 2010, 14:25 #38
krajminho
krajminho pisze:
Gdyby przeprowadzano plebiscyt na największą pomyłkę transferową w historii MU to dwiema obiema rękami zagłosowałbym na Berbatowa. Przeraża mnie nierówna i ,nie oszukujmy się , po prostu słaba gra Bułgara. Co do wzmocnień to uważam ,iż jak mamy wydać 40 mln euro to na kogoś sprawdzonego ,kogoś kto stworzyłby z Roo (przy genialnych dośrodkowaniach Naniego i Valencii) "przetaczający się" przez obronę przeciwników niczym polska Husaria przez szwedów pod Kircholmem :) Najbardziej podobają mi się opcje z Benzemą i Torresem .
» Środa, 07 kwietnia 2010, 11:02 #37
rafal1905
rafal1905 pisze:
wydaje mi sie ze SAF zrobi conajmniej 2 transfery (napastnik i pomocnik) i mysle tu a Di Marii.co do napastnika to mogl by to byc benzema choc zobaczymy.no i joe cole chetnie bym u nas zobaczyl
» Środa, 07 kwietnia 2010, 10:58 #36

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY