AKTUALNOŚCI

Wayne Rooney może zagrać z Bayernem!

Data 05 kwietnia 2010, 11:36 misza, TeamTalk.com
Wayne Rooney może zagrać z Bayernem!
A A A
Stan zdrowia Wayne'a Rooneya poprawia się niemal z godziny na godzinę, wobec tego wydaje się, iż powrót do gry Anglika zostanie jeszcze przyśpieszony. Ocenia się, że ma on 40% szans na grę w meczu z Bayernem!

Angielski napastnik wciąż ma założony na kostkę specjalne ochronne obuwie, ale błyskawiczny czas gojenia kontuzji sprawia, iż ma szansę na występ w środowym pojedynku. Wcześniejsze doniesienie sugerowały, iż przerwa w grze Anglika potrwa od dwóch do trzech tygodni.

Informację tę przekazały nie tylko brukowce, ale także The Guardian, który od lat słynie z rzetelności. - Rooney poczynił ogromne postępy i być może sprawi wielką niespodziankę sir Alexowi Fergusonowi. Ma też szansę na udział w dzisiejszej sesji treningowej - czytamy w angielskim dzienniku.

- Ferguson nie chce ryzykować poważniejszej kontuzji swojego zawodnika, dlatego niczego nie mogliśmy być pewni jeszcze niedzielnej nocy. Sztab medyczny United zrobi wszystko, aby postawić go na nogi. Rooney ma obecnie 40% szans na grę - kontynuował Guardian.

Jeszcze optymistycznej do sprawy podchodzą brukowce Daily Star i Daily Mirror, które sugerują, iż powrót Anglika jest już przesądzony.
» MU najbardziej wartościowym klubem świata MU najbardziej wartościowym klubem świata
Manchester United pozostaje liderem...
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...



Poprzedni news:
Van der Sar: Musimy poprawić grę
Następny news:
Ancelotti: United wiele traci bez Rooneya

Komentarze (217)


wujeksamozlo
wujeksamozlo pisze:
Bez Rooneya przegracie no chyba że Macheda będzie strzelał bramki za pomocą ręki. :)
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 13:31 #215
Xartula
Xartula pisze:
Boże ludzie Sir Alex Ferguson sam wie najlepiej czy ma go wystawić czy nie proste ;]
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 13:26 #214
Smiksu
Smiksu pisze:
Myślę, że to już jest przesądzone, że nie zagra. Wystarczy, że lekko przekręci stopę i ból powróci. Pamiętajmy, że gramy z niemcami, więc "chamówa" też może być możliwa. Poza tym, pogłębienie kontuzji wykluczy go z gry do końca sezonu i może uniemożliwić występ na MŚ.
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 12:42 #213
WolaszeK
WolaszeK pisze:
Możliwe, że było by lepiej, ale czy to my decydujemy ? NIE ! Jak bedzie chciał Sir Alex Ferguson to go wystawi a jak nie to nie ! To jest moje zdanie
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 12:22 #212
sisinho
sisinho pisze:
Rozumiem Was wszystkich , ale czy nie lepiej gdyby Roo wszedł na ostatnie 15-20 min , gdy będzie 0:0 lub dość niekorzystny wynik?

Tak żeby zrobił swoje i zszedł z boiska , ponieważ moim zdaniem ważniejsze są mecze z Tottenhamem i City , aniżeli mecz z Bayernem. Bo MU i tak dużo już zrobiło w LM , a przemęczanie zawodnika z kontuzja może się bardzo źle skończyć.
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 12:14 #211
kikson
kikson pisze:
Na dzisiejszym treningu go nie ma. Zobaczymy co powie SAF o 14.00
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 12:04 #210
webster712
webster712 pisze:
wysyłam zaproszenia na lockerz proszę podawać adresy e-mail
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 11:56 #209
Number7
Number7 pisze:
Bylo by bosko jakby wszedl chociaz na 1 polowe xDDD Jak Roo wejdzie na 45min conajmniej to wygramy spokojnie ten mecz x) Ale z 2 strony takie przyspieszanie powrotu moze miec konsekfencie...
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 11:50 #208
webster712 pisze:
webster712
wysyłam zaproszenia na lockerz podawac adresy e-mail
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 11:55 #207
robert1976
robert1976 pisze:
witajcie jestem pewien że Rooney chce grać ciężko go posadzić na ławie gdzie uzasadnieniem będzie odpoczynek jeżeli będzie zdrów zagra
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 11:45 #206
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Zobaczcie [link usunięty]
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 11:38 #205
DevilFan pisze:
DevilFan
spamisz gościu niestety to servis dp.pl a nie ten ktory prezentujesz
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 20:54 #204
Tibitibi
Tibitibi pisze:
Ja uwazam, ze Rooneya powinni jeszcze nie wystawiac na Bayern a zostawic go na City bo w Premier League jest ciezko :/
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 11:32 #203
SexyBoy
SexyBoy pisze:
jak nie zagra to są małe szanse na awans no chyba ,że w ataku zagra z Berbatowem Macheda ;) dzisiaj stawiam na Arsenal a finał MU - IM :)
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 11:21 #202
BlaDE1878
BlaDE1878 pisze:
wiec raczej ferguson powinien go oszczędzic
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 11:13 #201
BlaDE1878
BlaDE1878 pisze:
Gdyby wszedl było by pięknie ale ja sądze i zgadzam sie z innymi niech united nauczy sie grac bez Rooneya!!
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 11:13 #200
bartek95
bartek95 pisze:
niestety jak nie zagra to będzie bardzo ale to bardzo ciężko.........
Dzisiaj liczę na arsenal w meczy z barcą mam nadzieję że wygrają
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 10:54 #199
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Niestety, ale United jest drużyną jednego zawodnika... Prawda, że dostaje podania, ale bez niego Manchester staje się inną drużyną...Niestety.
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 10:51 #198
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Ja bym go nie forsował. MU musi się nauczyć wygrywać bez Rooney'a. Już dawno nie widziałem bramek strzelanych przez naszych obrońców: Vidica, Ferdinanda i Evry. Wazza powinien ewentualnie wejść w 70 minucie. A jak będzie grał od początku, w dodatku sam bez Berbatova to jeszcze kontuzja mu się odnowi i koniec. A MU teraz musi przeciez wygrać wszystkie mecze w lidze po porażce z Chelsea.
Ave Marszałek!
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 10:45 #197
kiedysbylemDyd
Nie zagra na 90%, Sir nie chce ryzykować zdrowia Wazzy. Wiadomość oficjalna
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 10:44 #196
DR47
DR47 pisze:
nie wejdzie w 2 połowie jak gra sie nie będzie kleić a jak będziemy wygrywać to niech odpoczywa na Blackburn
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 10:38 #195
psychiczny
psychiczny pisze:
zespol uzalezniony od jednego zawodnika wstyd.
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 10:38 #194
DR47
DR47 pisze:
chyba żartujesz Arsenal do boju!!
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 10:37 #193
m4ci3k
m4ci3k pisze:
Niech dzisiaj Barca złoi tyłki lalusią z Arsenalu!
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 10:32 #192
Wayner
Wayner pisze:
wszystko ladnie pieknie ale przydalby sie Rooneyowi jakis klasowy napastnik z ktorym stworzyl by duet, chcialbym zobaczyc takie akcje dwoch napastnikow sprawdzcie o czym mowie. link na YT

[link usunięty]
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 10:02 #191
RedDragon
RedDragon pisze:
Jeśli jest dobrze to powinien go chociaż na ten mecz wziąć... W razie jakiegoś niepowodzenia, mógłby wejść na końcówkę...
Inny tema: Ciekawe czy Ferguson da szanse Hargo w przyszłym meczu z Rovers? Jak myślicie? Ja myśle, że chyba za szybko...
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 10:01 #190
bober89 pisze:
bober89
za szybko. chyba że wpuści go na 2-3 minuty przy bardzo korzystnym wyniku, ale raczej go nawet na ławkę nie weźmie
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 12:40 #189
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Zobaczymy czy to prawda jeśli tak to Sir Alex Ferguson powinien go wystawić pod koniec meczu by znów nie doszło do jakiegoś naciągnięcia i urazu
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 09:54 #188
rooney149
rooney149 pisze:
Dzisiaj mi sie snil wynik 3-3 i awans United troche dziwne no bo przy takim wyniku nie powinnismy awansowac no ale wiadomo jak to w snach jest....i barcelona wygrala z arsenalem 2-0..Zobaczymy jak bedzie dzisiaj :d
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 09:50 #187
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Jutro podstawą będzie niestracenie bramki...reszta wtedy sama się ułoży!
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 09:29 #186
symok2
symok2 pisze:
Uważam, że lekarze manchesteru pozwolą mu grać bo to w głównej mierze zależy od nich, bo jeśli stwierdzą,że rooney może grać to SAF sie zgodzi(oby)
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 09:27 #185
miro213
miro213 pisze:
powinni wybiec takim sklad

Nevile-Vidic-Ferdinand-Evra
Valencia-Fletcher-Giggs-Nani
Macheda-Berbatov
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 08:56 #184
ercraft pisze:
ercraft
ty - Ferguson - to mamy zagrać bez bramkarza??
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 09:54 #183
maradona
maradona pisze:
AJ CHCIAŁBYM ZOBACZYĆ ROONEY NA MECZU Z BAYERNEM
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 08:31 #182
7KubaUnited
7KubaUnited pisze:
Jutro będzie mecz w polsacie o 20:30 studio,a 20:40 mecz :)
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 08:29 #181
Solaris
Solaris pisze:
do mario8:
a co ? tylko Roo gra w naszej drużynie ? Są inni zawodnicy, którzy potrafią strzelać bramki.

Jeśli mistrzostwo Anglii jest priorytetem to lepiej by było gdyby Wayne nie wystąpił w meczu z Bayernem. Na miejscu SAF'a wystawiłbym Dioufa z Machedą.
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 07:49 #180
Siata
Siata pisze:
Chciałbym jutro zobaczyć Berbatova z Machedą w ataku :)
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 07:30 #179
ercraft
ercraft pisze:
dla mnie wygląda to tak:
bez Roo damy radę, ale z Berbatovem..... tu już nas czarno widzę..
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 07:30 #178
WaldiMURM
WaldiMURM pisze:
2:0 dla united rooney na lawce bedzie ale poradzimy sobie:)
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 00:36 #177
mario8
mario8 pisze:
no jeśli to prawda to tylko trzymać kciuki że Rooney wróci, jeśli nie on to kto ma strzelać??
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 23:38 #176
siudmy7
siudmy7 pisze:
Opierac sie nie musi gra na samym Wayne'nie ,ale mi sie wydaje ze jego wystep bylby z tych symbolicznych, bo taki by byl z nie do konca zdrowom kostkom, a wayne dla manu to ikona, talizman.....
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 23:34 #175
xmilkaax
xmilkaax pisze:
Z jednej strony fajnie , z drugiej nie . Jeśli to ma mu przysporzyć ogromne problemy zdrowotne to wielki sprzeciw co do jego występu . Jeśli jednak na prawdę nie ma żadnych obaw , niech usądzie góra na ławce , a wejdzie w ostateczności , kiedy Bebratov nic sam nie zdziała na typowym ataku . Wolałabym , żeby jednak coś zdziałal . Nieważne jak , nieważne czy zgodnie z przepisami ;p ale ważne żeby doprowadzić United do 1/2 finału LM . ! Nie pogardziłabym też Machedą :)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 23:13 #174
PawelMily
PawelMily pisze:
Nie róbcie scen... ten klub nie powinien opierać się na grze jednego piłkarza! Osobiście bardzo bym chciał żeby wystąpił ale zdrowy... w pełni zdrowy! nie chce narażać jego zdrowia bo jego występ w RPA jest ważniejszy (dla niego) Ponadto bardzo bym chciał żeby drużyna pokazała charakter w takim meczu sama, osłabiona! Więc miejcie honor i zaakceptujcie to. Bayern nie płakał, że gra mecz w osłabieniu, zaskoczył rywala i my powinniśmy zrobić dokładnie to samo! Sam Wayne nie powinien mieć AŻ tak ogromnego wpływu na grę CAŁEJ drużyny United!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 23:08 #173
belfort777
belfort777 pisze:
no zobaczymy czy to prawda oby sie wykurowal ;)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:56 #172
Zenek20082
Zenek20082 pisze:
Rooney calym ciezarem stawal na noge i demichelis w ostatniej chwili zmienil ustawienie jego stopy.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:52 #171
Zenek20082
Zenek20082 pisze:
A ta kontuzja to przez pilkaza bayernu. Przypatrzcie sie na powtorke Roney by dobrze stanal na noge, ale gdy juz stawial stope tuz przed postawieniem na murawie zachaczyl jego noge pilkarz Bayernu nie pamietam ktory. kiedy zahaczyl jego noge tuz przed postawieniem skrzywiona stope postawil na murawie. To jest ciekawe przypatrzcie sioe.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:39 #170
bober89 pisze:
bober89
to chyba był demichelis - człowiek w masce.
o razu w powtórkach po meczu było widać, że typ trącił Roo i przez to się zepsuł:/
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:47 #169
Byniol
Byniol pisze:
Przypomnę że Wayne miał już kontuzję , która miała go wykluczyć na miesiąc ale magia Lekarzy Manchester'u United i już był gotowy w tydzień ! Weźcie pod uwagę , że tam są jedni z najlepszych medyków na świecie =)
Manchester Welcome To Final Champions League On Santiago Bernabeu !
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:38 #168
daw7
daw7 pisze:
No Wayne mam nadzieje że wrócisz jak najszybciej ;] na święta dużo zdrowia ;P :)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:38 #167
PaBBlo1228
PaBBlo1228 pisze:
Jak już to z 3 tygodni ;]

Widze, że jesteś nie na bieżąco xd
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:35 #166
bober89 pisze:
bober89
hyyym, pierwsze prognozy były od 4 do 6 tygodni, później powoli zmniejszali:P
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:46 #165
bober89
bober89 pisze:
z 6 tygodni zrobiło się 8 dni... niezła pomyłka:P
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:33 #164
rodelko20
rodelko20 pisze:
To super Ze moze zagra Bez niego Manu To nie to samo
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:27 #163
Biafra pisze:
Biafra
Jakie Manu? ... nie używajcie tego skrótu.
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 02:12 #162
CRfan
CRfan pisze:
Jeśli Rooney zagra, w co wątpię, to raczej nie mamy się o co martwić, może i kostka jeszcze nie do końca zdrowa, ale główką luźno może strzelać :D

Jeśli jednak nie zagra to stawiał bym na formacje 4-4-2. W środku Scholes i Fletcher, na skrzydłach Nani i Valencia, Berba jako cofnięty napastnik, i Macheda/Diouf na szpicy.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:24 #161
PrzemekWD
PrzemekWD pisze:
Szczerze, to rewanż z Bayernem będzie najtrudniejszym meczem tego sezonu dla MU jak do tej pory. Bez czołowego napastnika, bez godnego zastępcy, potrzebując strzelić min. 1-2 bramki (przypominam: bez czołowego napastnika) - zgroza. Miejmy nadzieję, że Nani zagra tak jak tydzień temu (moim zdaniem był najlepszym graczem MU na Allianz Arena) a obrona będzie skupiona przez cały mecz, to są szanse. Oby także Berbatov zagrał na miarę 1/4 LM.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:07 #160
7owen7 pisze:
7owen7
JAK ŚMIESZ?!
NANI NAJLEPSZY NA BOISKU?!
OGLĄDAŁEŚ CHYBA NIE TEN MECZ.
ZAWODNIKIEM MECZU BYŁ EDWIN KTÓRY NIE JEDNOKROTNIE RATOWAŁ NAM TYŁKI !!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:20 #159
Xartula
Xartula pisze:
Bedzie nam potrzebny z Bayernem jak w każdym meczu ale nie wiem czy tak szybki powrót nie zaszkodził by mu
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:00 #158
szpaaq
szpaaq pisze:
krystiano-> za carricka scholes i się zgodze;p grając dymitarem z przodu musimy się nastawić na grę skrzydłami i centry na Berbatova. Wydaje mi się że Carrick jest badziej od grania prostopadłych piłek natomiast scholes potrafi świetnie rozrzucic grę na boki dlatego uważam że rudy będzie lepszą opcjąna ten mecz.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 21:57 #157
Krystiano
Krystiano pisze:
Ja bym zagrał Fletcherem, Parkiem i Carrickiem w środku, Nanim i Valencią na skrzydłach i Berbą w ataku. Ba, zagrałbym, tak MUSIMY zagrać po prostu. Zostawienie na ławce kogoś z dwójki Valencia-Nani to będzie samobójstwo, Park niestety słabo gra jako skrzydłowy, natomiast świetnie jako łącznik między pomocą i atakiem, bo walczy i dużo biega, a kiedy potrzeba wziąć na siebie ciężar gry i się utrzymać, albo pociągnąć trochę skrzydłem to już niestety przez swoje dość mierne warunki fizyczne szybko odpada.

Z drugiej strony nie można od razu szaleć, bo jak nie wypali to potem nie ma jak zmienić. Jeśli nie będzie szło to wtedy za Carricka Macheda. i gramy dwoma w ataku. Oczywiście jeśli Wayne'a nie będzie.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 21:52 #156
SSSCCC
SSSCCC pisze:
ROONEY JEST NAJLEPSZY I TYLE!!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 21:22 #155
matexx6
matexx6 pisze:
wracaj do zdrowia jak najszybciej Wayne !! Manchester Cię potrzebuje
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 21:21 #154
Ave88
Ave88 pisze:
Powrotowi Rooneya na Bayern mówie nie! Nawet jeżeli by zaagrał to będzie po kontuzji i nie będzie na maximum przygotowany a tylko takich graczy w tym meczu potrzebujemy. Macheda powinien dostać swoją szansę i co może zaskoczyć wystawiłbym go z Dioufem. To może być ciekawy duet napastników i dałbym im szanse i oczywiście Nani od początku.Myślę że w takim ustawieniu z przodu dalibyśmy sobie z nimi radę.Glory:)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 21:16 #153
matczas91 pisze:
matczas91
tylko nie "ManU" ! glupie to ze trzeba 30 znakow wpisac :p
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 20:54 #152
Biafra pisze:
Biafra
ludzie skończcie z tym Manu! do jasnej cholery no! ileż można.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 21:51 #151
Calineczka93 pisze:
Calineczka93
Ciężko się odzwyczaić używania 'M...U', ale mus to mus nie możemy sami siebie obrażać!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 22:53 #150
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Niektóre newsy są naprawdę śmieszne. WAY TO GLORY UNITED!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 20:17 #149
2Fast4You
2Fast4You pisze:
Panowie... Nasza sytuacja jest trochę do du*y... Porażka z Chelsea trochę osłabiła morale drużyny , po dwóch porażkach ale Diabły się podniosą ; ] W lidze mistrzów jest ciężko bo czuję że Roo Nie wystąpi więc wiadomo że napad z Berbą nie jest zbyt bramkostrzelny , ale bądźmy dobrej myśli ;]
Diabły nie z takich opresji wychodziły... Do końca PL będziemy musieli wygrać wszystkie mecze żeby mieć jakieś szansę na pokonanie Chelsea która może zgubić punkty z Kogutami bądź z LosserPoolem ;] A w LM to wystarczy ten środowy mecz zwyciężyć z Niemcami bo w półfinale to mamy przeciwnika z Francji (Lyon bądź Bordeaux ) więc nie będzie tak trudno ;]
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 20:17 #148
Rydlu7
Rydlu7 pisze:
Jeśli nie będzie gotowy w 90%-100% to nie wiem czy warto jest ryzykować jego zdrowie i wystawiać go do gry zbyt szybko...
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 20:03 #147
wojt
wojt pisze:
nie warto ryzykowac.. niech sie wykuruje a pozniej wraca. pal licho lige mistrzow, musimy miec mistrzostwo anglii!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 20:00 #146
ttlbtg pisze:
ttlbtg
United to nie drużyna, która odpuszcza mecze. Rooney nie zagra z Bayernem, ale nie jest dla mnie aż takim geniuszem, by bez niego United nie był w stanie wygrać. Niech siedzi na tyłku i leczy nogę. Tylko w taki sposób nam pomoże. Pzdr i WAY TO GLORY!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 20:26 #145
MegDevil
MegDevil pisze:
cieszę się z tej wiadomości, ale nie sądzę, żeby wystawianie Rooneya na Bayern to był dobry pomysł. będzie dopiero co po kontuzji i może mu się odnowić.. lepiej żeby wyleczył się do końca i był gotowy np. na finał LM (oby, oby !), a nie żeby nie grał (odpukać) już do końca sezonu..
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 19:48 #144
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Kluczem do zwycięstwa będzie pomoc ,a także atak . Sam Fletcher w środku nie pogra za wiele. W tym meczu zagrałbym Giggsem i Nanim na skrzydłach a w środku Fletcher Scholes
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 19:47 #143
czubaka
czubaka pisze:
Przeciez nawet jak powróci to nie zagra na takim poziomie jak grał wcześniej po tym urazie .. obym się mylił
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 19:45 #142
Byniol
Byniol pisze:
TO JEST CHYBA MARZENIE KAŻDEGO KIBICA :D ROONEY ZROBI PIEKŁO NA OLD TRAFFORD ! :D
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 19:27 #141
Mati94PL
Mati94PL pisze:
Fajnie byłoby go ujrzeć znów na boisku ale nie z Bayernem... Za duże ryzyko na znacznie poważniejszą kontuzję :> Myślę że SAF nie podejmie takiego ryzyka !! A jeśli chodzi o spotkanie rewanżowe z Bayernem to myślę , że to jest w łaśnie ta chwila kiedy MU musi pokazać iż nie jest drużyna jednego zawodnika. Czas pokazać prawdziwy charakter mistrzów Anglii xD
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 19:14 #140
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Jeśli ktoś uważa ,że Berbatov jest cienki,proszę wyjdź przed 70tys graj przeciw Terremu i dowiedz się jak jest ciężko.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:58 #139
DT8 pisze:
DT8
Koleszko MU to nie Portsmouth FC- a zawodnik naszego klubu powinien grac na swietnym poziomie- niestety DB9 nie potrafi....
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 19:13 #138
nelsonk pisze:
nelsonk
DT8 od razu widać ze nie grałeś nigdy w piłkę na jakimś lepszym poziomie poza podwórkiem i nie masz pojęcia o czym piszesz !!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 19:30 #137
czubaka pisze:
czubaka
Jest słaby na maxa, ja nie musze wychodzić bo nie dostaje takich pieniędzy jak on , równie dobrze wyszedł Macheda i więcej pokazał niż Berba , więc jak mu płacą taką kase to niech to odzwierciedli na boisku
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 19:43 #136
mervel pisze:
mervel
tylko kolego jest jeden mały niuans....
Macheda wszedł jako drugi napastnik ;]
więc od razu miał więcej miejsca bo obrona musiała się skupić na 2 napastnikach a nie jednym
Berba się nie nadaje do gry jednym napastnikiem. musi grać z kimś w parze i wtedy się świetnie spisuje
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 19:52 #135
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
teraz to dowaliles do pieca! Ty to moze rozgrywajmy mecze bez udzialu publicznosci wtedy Berba bedzie strzelal po 3 gole na mecz!!
Taki Joe Cole strzelil bramke a na trybunach bylo tyle samo kibicow ,jak to wytlumaczysz??
Smieszny jestes z tym swoim ''pilkarstwem'' . Znalaz sie zawodowiec bedzie nas pouczal. Widzialem setki bramek Manchesteru i wiesz co ? kazda padala przy udziale publicznosci wiec nie wmawiaj nam ze to nie mozliwe...
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 19:53 #134
SSSCCC
SSSCCC pisze:
ty ballack mistrz niemiec to taki poziom jak polska liga
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:48 #133
ercraft pisze:
ercraft
trochę pokory - ten mistrz niemiec z polskiej ligii powiózł nas w zeszłym tygodniu, zapomniałeś..?
» Wtorek, 06 kwietnia 2010, 07:29 #132
pablomu
pablomu pisze:
Rooney na jednej nodze lepszy niż Berba na 6-ciu ;-))
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:46 #131
Sheep
Sheep pisze:
Mysle ze zagra ale tylko z 15min
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:36 #130
ronald
ronald pisze:
Wątpliwe , aby tak było. jak już coś to na prawqdę pod koniec meczu mógłby wejść. Musza zagarć Macheda z Berbą. Berba w swom stylu będzie zagrywał do partnera, a kiko będzie musiapokazać swój talent. Oby dobrze zagarli Luis i Antonio. No i oczywiście na o z tyłu. Tutaj będzie liczyć sie super motywacja i ambicja.
Do boju Diabły !
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:30 #129
Squeeze
Squeeze pisze:
40% to mniej niż połowa, nie robiłbym sobie nadziei :)

Czuje, że Rooney wejdzie na ostatnie 15min jeśli stan będzie krytyczny, a jak Berba da sobie rade ( w co wątpię.. :/ ) to myślę nie ma potrzeby wpuszczać Wazze.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:19 #128
slowak
slowak pisze:
bez rooney aby bylo trudno ale powrocil do wygramy wystarczy 1-0
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:17 #127
mati98793
mati98793 pisze:
Nawet bez Rooneya damy rade!Glory glory man utd
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:13 #126
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Nie ma szans żeby zagrał, zapomnijcie, gazetki i portale daja głupią nadzieję ale niestety nic z tego i teraz możemy liczyc tylko na Machede bo na Berbatova machnąć ręką...
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:07 #125
Xetrin
Xetrin pisze:
Miejmy nadzieje ze zagra i odmieni losy Man U Glory!!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:05 #124
Krystiano
Krystiano pisze:
Jeśli rzeczywiście będzie w stanie grać to z Bayernem zagrać po prostu MUSI, bo bez niego boję się o wynik. Naprawdę się boję. Natomiast po meczu z Bayernem trzeba na niego niestety chuchać i dmuchać. A z Bayernem może nawet wejść w drugiej połowie, to myślę byłoby optymalne rozwiązanie. Nie byłoby to przesadne obciążenie, a Rooney wchodzący na podmęczonych szwabów na bank by odmienił losy meczu, gdyby było źle. Ostatnio gramy tak jak trzeba dopiero od 60 minuty, trzeba coś z tym zrobić kur*a.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:05 #123
czarek3mu
czarek3mu pisze:
mu jest najlepsze a rooney moze zagrac choc lepiej jak bu nie zagral dla nieg0 ale dla nas lepiej jak by wlasbue zagral najwyzej odpocznie sobier na mecz z blackburn :)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 17:54 #122
ercraft
ercraft pisze:
dajcie sobie siana, Wayne NIE ZAGRA w środowym rewanżu, koniec i kropka.
to nie maszyna. nie wyobrażam sobie, żeby nawet po delikatnym skręceniu już po tygodniu mógł grać na pełnych obrotach bo przecież inaczej nie potrafi..:)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 17:36 #121
wygramy
wygramy pisze:
Myśle że Roo wyzdrowieje a do tych co piszą takie głupoty ze berbatov jest slaby to niech sami zagra i zobaczymy kto jest lepszy a jak ni umicie pisac to nie piszcie bzdur.Samiz zagrajcie w takim wielkim meczu i zobaczymy czy takie z was kozaki i tak nastrzelacie goli
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 17:18 #120
DT8 pisze:
DT8
Koleszko MU to nie Portsmouth FC- a zawodnik naszego klubu powinien grac na swietnym poziomie- niestety DB9 nie potrafi....
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 17:31 #119
mefiu85
mefiu85 pisze:
znając fergusona nie podejmie ryzyka i nie wystawi rooneya mimo wszytko... i w tym wypadku, to chyba dobrze. Nie ma co ryzykować jego zdrowiem. Posadziłbym go ew. na ławce i w razie potrzeby wpuścił na kwadrans ostatni, ale to w ostateczności
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 16:32 #118
SSSCCC
SSSCCC pisze:
TYLKO ŻEBY BARCA ODPADŁA !|11!!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 16:24 #117
Quba18 pisze:
Quba18
Barca nie odpadnie na pewno z Arsenalem.
Kanonierzy w tej chwili mają tyle kontuzji w składzie, że nie wiadomo czy jutro nie będzie pogromu ze strony Barcy.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 17:23 #116
b90
b90 pisze:
Mecz z Bayernem jest w tym momencie ważniejszy niż derby z City, których było już 3 w tym sezonie. Priorytetem jest LM, nie liga.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:53 #115
ax1d pisze:
ax1d
chyba tylko dla Ciebie.
dla każdego kibica, który jest z Utd więcej, niż 3 lata, liga to jedyny priorytet w tym sezonie. tylko tacy łowcy chwały, jak ty, liczą najbardziej na ligę mistrzów.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 17:05 #114
Quba18 pisze:
Quba18
Priorytetem w tym sezonie jest liga Angielska, a nie LM w tym sezonie mamy szansę na 4 tytuł z rzędu i 19 ogólnie i w końcu byli byśmy najbardziej utytułowanym klubem w Anglii, a tak to ciągle dzielimy 1 miejsce z l'poolem.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 17:22 #113
b90 pisze:
b90
tyle że ja z MU jestem od dobrych 11 lat, nie od 3 .. LM ma o wiele większy prestiż niż rozgrywki ligowe, nie ma w ogóle za bardzo co porównywać.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 20:25 #112
Marson
Marson pisze:
ballack gdyby normalny sedzia ten mecz z chelsea sedziowal byloby conajmniej 3:1 dla nas bramka drogby z metrowego spalonego a dla nas 2 pewne karne ktorych sedzia nie uznal
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:44 #111
MaciasUTD
MaciasUTD pisze:
Lepiej, żeby nie zagrał w środę i na mecz z City był zdrowy, niż ten uraz miał stać się czymś poważnym. Jak zagra w środę to może na ostatnie 5-10 minut.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:43 #110
RafalismusMU
RafalismusMU pisze:
ten Ballack .... nie wie za kim jest, ma chyba rozdwojenie jaźni, chyba Ty jesteś sezonowcem nie wiesz czy zdecydowac się na Bayern czy Chelsea. Pewnie jak Bayern odpadnie to przerzytkę zrobisz na Chelsea. Masz jeszcze coś w zanadrzu, może Raal albo Barca?
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:31 #109
Wugies pisze:
Wugies
ballack chyba nie widział drugiej połowy w meczu z chelsea, to raz, dwa to metrowy spalony, którego z kolei sędzia nie widział, trzy United powinno zagra bez Roo od początku meczu lecz w razie zagrożenia mógłby wejś w drugiej połowie ale jestem święcie przekonany że nie będzie takiej potrzeby, poczwarte....to tyle :) MUFC.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:44 #108
ballack pisze:
ballack
Gdybyś miał odrobinę wiedzy na temat piłki nożnej, to wiedziałbyś, że Michael Ballack zanim przeszedł do The Blues, był zawodnikiem Rekordowego Mistrza Niemiec (dla twej wiadomości chodzi o Bayern :).
Proponuję spojrzeć chłodnym okiem na sytuację w MU, zamiast pluć jadem na kibiców innych klubów.
Pozdrawiam!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 16:31 #107
rooney901
rooney901 pisze:
ballack przestan wypisywac gupoty na naszej stronie MU to nie tylko rooney zobaczysz w srode ze nawed jak roo nie zagra to wszyscy kibice srayernu beda plakac bo ich ukochany zespol przegra z kretesem
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:30 #106
Kingus661
Kingus661 pisze:
Dobra wiadomość szybko się goi itd ale wystawić go na mecz z Bayernem to bardzo ryzykowne... Nie warto ryzykować bo może się to tylko gorzej skończyć ... Niech od początku zagrają sami dobrzy zawodnicy to będzie dobrze .... Bo na sobotnim meczu z Chelsea 1 skład nie był niestety taki bardzo mocny ....
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:22 #105
JuliaMUFC
JuliaMUFC pisze:
Ej chlopaki spokojnie!! Nie zwracajmy uwagi na tego PSEUDO-KIBICA !!
GLORY GLORY MAN UNITED!!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:21 #104
rooney901
rooney901 pisze:
ja bym nie wystawiał rooney'a w meczu z bayernem od pierwszej minuty tylko dałbym mu odpoczac zeby pomogł nam zdobyc mistrzostwo kraju
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:17 #103
JuliaMUFC
JuliaMUFC pisze:
Zastanawia mnie tylko jedno !!
Po co kibice innych druzyn rejestruja sie na naszej stronie i wypisuja jakies bzdury (bo zeby to chociaz jakis sens mialo)??!!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:17 #102
gorgonzola
gorgonzola pisze:
Panie ballack, gdyby od pierwszych minut grał nani, to berbatov nie był by drewnem , a Cwelsi nie cieszyło by się z lidera
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:04 #101
ballack pisze:
ballack
Niestety dla was rzeczywistość pokazuje coś przeciwnego. MU bez Rooneya traci min. 50% swojej wartości. Na słabe drużyny PL czy LM to wystarcza, ale już np. z Chelsea nie mieliście wiele do powiedzenia.
Ponadto obwinianie o klęskę z The Blues jednego tylko Berbatova jest niepoważne. To nie jego wina, że cały zespół gra słabo.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:11 #100
lesio93 pisze:
lesio93
chelsea odpadlo juz w LM ballack ty szmato ;)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:15 #99
paker814 pisze:
paker814
Trzeba zwrócić uwagę na to że cała drużyna United zagrała słabo. Berbatov miał kilka sytuacji ale to nie znaczy że grał najgorzej. Nie dostawał wielu piłek bo nie miał kto do niego zagrywać.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:22 #98
maik pisze:
maik
ballack ciebie chyba sutki szczypią!!
Nie broń Berbatova bo to jest cieni bolek co grać nie umie. Jeśli jest taki dobry to wejś go sobie do Ciulsi albo do Bawarii.
I United traci bez Wazzy 50 % swojej wartości w ataku!!Bo obronę to mamy taką co by każdy na świecie chciał mieć, pomoc też mamy bardzo dobrą , chach a o bramce już nie wspomne. Edwin to by sprzedał te twoje zasrane kluby na ruskim targu i jescze dopłacić by musiał.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 18:29 #97
ax1d
ax1d pisze:
Bayern odpadnie, bo popełniają dokładnie ten sam błąd, który my popełniliśmy przed pierwszym meczem - zlekceważyliśmy przeciwnika. wydaje im się, że bez rooneya i po porażce z CFC, nie mamy szans. a mamy i to wielkie. wszystko zależy od tego, czy wyjdziemy pokopać sobie w piłkę, czy WALCZYĆ!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:02 #96
triadevil
triadevil pisze:
Drogi ballack.Podziwiam Cię i Twoją zuchwałość, ale czy to ma dla Ciebi jakieś znaczenie, czy ktoś przestanie udawać kibica czy nie..? Mi to nie robi róznicy, żadna strata. I tak juz, od 7 roku życia żyje w obłokach Manchesteru United.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:59 #95
ballack pisze:
ballack
Przeze mnie przemawia zuchwałość, lecz chłodna ocena faktów. Aczkolwiek cenię sobie stałość uczuć do 1 klubu jakie prezentujesz.
Wierzę, że ewentualną porażkę z Bayernem również przyjmiecie honorem.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:08 #94
Jacetto888
Jacetto888 pisze:
fergie nie zaryzykuje. Rooney musi wywalczyc diablom mistrzostwo ligi
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:52 #93
SzYnA
SzYnA pisze:
świetna wiadomość !! !! !!

jakby zagrał i poprowadził nas do zwycięstwa tak wysyłam mu PRIORYTETEM 30 funtów !! niech się chłopak zabawi !! ;P
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:50 #92
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
haha dobre ;D ciekaw jestem na co przeznaczyłby te 30 funtów :)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:53 #91
JuliaMUFC pisze:
JuliaMUFC
Haha ... dobra to ja doloze nastepne 30 funtów !! :D
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:00 #90
RafalismusMU pisze:
RafalismusMU
Wiesz co nie ośmieszaj się, o takiej liczbie kibiców Bayern może tylko pomarzyc. Ciekawe jaką rozpoznawalnośc by miał Beyrern gdyby Forbes przeprowadzał takie (widac nie wziął Was z wiadomego powodu... ) MU jest rozpoznawalne w 98 % na Świecie a to z czegoś się bierze. Podaj ilu kibiców ma Bayern to ja Ci podam ile ma MU haha,
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:18 #89
Frank93 pisze:
Frank93
To nie jest krytyka tylko obrażanie klubu któremu kibicujemy. Większość kibiców Manchesteru pewnie nie wchodzi na strony o Bayernie i nie wytyka błędów jakie popełnili podczas meczu wasi zawodnicy. Więc postaraj się szanować nas tak jak my szanujemy kibiców naszych rywali :)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 15:19 #88
Zenek20082
Zenek20082 pisze:
jezeli zagramy z Baernem 4-5-1 z Berbatovem na szpicy to nie mamy szans. Bez Wayna najlepiej by bylo obciazyc strzelaniem bramek kilku zawodnikow i dobrze jakby obok Berby gral Federico.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:44 #87
Zenek20082
Zenek20082 pisze:
bledem Sir Alexa Fergusona w przegranym meczu z Chelsea byl brak naniego. Po jego wejsciu gra United ulegla zmianie i potrzebujemy zawodnika ktory potrafi zerwac a takze zawodnika ktory bedzie strzelal gfole. Drugi blad Sir Alexa Fergusona to ze nie zmienil ustawienia, bo Berbatov to nie Rooney. Wczesniej wygrywalismy bez Rooneya ale taktyka byla inna i obsadzanie innego pilkarza o innych walorach w Miejsce Wazzy doprowadzilo do braku goli.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:41 #86
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
JuliaMUFC Berbatov z Machedą !!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:28 #85
SexyBoy
SexyBoy pisze:
jak bd mógł to niech zagra , wtedy bd nadzieja na pokonanie Bayernu :)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:25 #84
RafalismusMU
RafalismusMU pisze:
A tak coś czułem i jak pisałem, że to może byc zmyłka SAF to kilka osób mnie wyśmiała. Pewnie nie będzie gotowy może na cały mecz, ale w razie czego będzie mógł wejśc, tylko, że czy aby wpuszczenie go w 70 minucie przy niekorzystnym wyniku to nie za poźno. Wydaje mi się, ze jednak wcześniej. 20 końcowych minut w tak ważnym meczu to za mało, bo to już nerwówka się wkrada, zresztą każdy zawodnik musi wejśc w mecz i potrzebuje na to trochę czasu
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:23 #83
JuliaMUFC
JuliaMUFC pisze:
Czy Rooney to aby napewno czlowiek ... Jeste pelna podziwu dla Wazzy. To sie nazywa prawdziwy Diabel z krwi i kosci. Zgodze sie z poprzednikami, ze nie ma sensu go wystawiac w pierwszej 11 na mecz z Niemcami, to, ze wszystko sie ladnie goi to nie znaczy ze jego noga jest w pelni zdrowia ...
Glory Glory Man United !!

Jak powienien wedlug was wygladac atak na mecz z Bayernem??
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:16 #82
WigdorDevil pisze:
WigdorDevil
Macheda z Berbatovem , Berbie może sie będzie lepiej układało gdy bedzie miał partnera w ataku.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:23 #81
ax1d
ax1d pisze:
hehehehheh
Rooney na meczu z Chelsea chciał zapić pałę, tak był załamany grą United:
[link usunięty]

UNITED > ENGLAND
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:12 #80
WigdorDevil pisze:
WigdorDevil
Jak dostał na tacy to co miał robić przy takiej grze United :D
Jak widział ładne dośrodkowania , ale nie zobaczył tam wykonczenia w postaci bramki . On w takich sytuacjach nie pudłuje. No , ale co zrobic?
Chyba trzeba kupić kogoś godnego byća partnerem , albo zastępcą Rooneya.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:21 #79
bartek95
bartek95 pisze:
Jeżeli do 70 minuty utrzymywał by się wynik nie korzystny dla nas to tylko wtedy Roo może wejść w innym wypadku byłaby to głupota a co do składu w napadzie Macheda z berbatovem powinni grać
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:11 #78
marekw91
marekw91 pisze:
zeby Polska służba zdrowia była tak dobra jak lekarze United.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:09 #77
DT8
DT8 pisze:
Na WP nic o tym nie pisza, wiec moze to byc prawda;-) Bez ROO powinnismy zagrac ustawieniem 1-4-6, bo w tej chwili nie posiadamy innego napastnika.... GLORY ROONEY, GLORY MAN UNITED ;-)
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:08 #76
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Z Bayernem nie powinien zagrać na 100 % a jeśli będzie zdrowy to myślę że najlepszych rozwiązaniem byłoby wprowadzić go na 20 minut w meczu z Blackburn, by wszedł w ten rytm meczowy na następne ważne mecze.


Glory Glory Man Utd
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:04 #75
reddevils7
reddevils7 pisze:
tomajunited
Masz racje Zgadzam się z tobą w 100% Wystawienie go świeżo po kontuzji(w trakcie)bylo by głupota i mam nadzieje , że SAF go nie wystawi :D
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:00 #74
DT8
DT8 pisze:
Rooney wróc!! Skopiemy niemiaszków!!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 13:59 #73
bzowy21
bzowy21 pisze:
Rooney nie może zagrać z Bayernem. Może dostać jeszcze gorszej kontuzji. Wayne musi być zdrowy na bardzo ważne derby z City. Jeśli MU przegra z City szanse na tytuł będą bardzo małe.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 13:58 #72
PanTadeusz pisze:
PanTadeusz
Jeśli byśmy przegrali z szejkami to szanse na tytuł w procentach to jakieś... -100.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 14:32 #71
cayec9
cayec9 pisze:
a jednak terminator istnieje :P
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 13:57 #70
WigdorDevil
WigdorDevil pisze:
zdrowie Rooneya + lekarze United= Niesmiertelnośc
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 13:50 #69
tomajunited
tomajunited pisze:
Wprowadzenie Rooneya choćby na chwile na boisko w meczu z Bayernem to głupota. Mam tylko nadzieje że Boss nie okaże się tym głupkiem.
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 13:50 #68
rooney149
rooney149 pisze:
Boze swiety Rooney to jest jak terminator xD
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 13:44 #67
daro2005
daro2005 pisze:
Co to za człowiek?! xD ma jakieś końskie zdrowie, zeby tak szybko sie noga goiła xD NASZ DIABEŁ!!
» Poniedziałek, 05 kwietnia 2010, 13:39 #66

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY