AKTUALNOŚCI

„Glazerowie dobrze robią”

Data 29 marca 2010, 00:46 rogi, News of the World
„Glazerowie dobrze robią”
» Nie taki diabeł straszny jak go malują?
A A A
W dobie krytyki wobec rodziny Glazerów, po Davidie Gillu, za Amerykanami wstawił się inny członek zarządu Manchesteru United – Michael Bolingbroke.

Dyrektor do spraw operacyjnych, bo takie stanowisko na Old Trafford piastuje Bolingbroke, pochwalił Glazerów za umowy sponsorskie, jakie udało im się sfinalizować.

- Jeśli mają z kimś podpisać umowę sponsorską, to wybierają zawszę najsilniejszą i najbardziej elstyczną opcję – powiedział Michael. - Na całym świecie są kibice, którym nie wszystko co robią się podoba, ale ta umowa może przynieść więcej pieniędzy niż to jest zapisane w pierwotnym kontrakcie, co stanowczo odciąży klubowy budżet.

Po tym wstępie pan Bolingbroke dodał, że rządy rodziny Glazerów są lepsze dla klubu aniżeli potencjalnych nowych właścicieli, tzw. Czerwonych Ryczerzy.

- Jeden właściciel, to jedna, przejrzysta wizja przyszłości. Przykład nieładu organizacyjnego mieliśmy podczas wyborów nowego prezydenta Realu Madryt. Wtedy podczas elekcji trzeba było organizować wielkie wybory, aby każdy z właścicieli miał swój udział w tej decyzji.

- Wcale nie twierdzę, że wielu właścicieli nie poradziłoby sobie w tej roli. Kiedy jednak pomyślę sobie, który wariant jest lepszy – jednego właściciela, a kilkudziesięciu, to korzystniejszy wydaje się ten pierwszy. Poza tym, kiedy jeszcze byliśmy spółką akcyjną, także nie wszyscy kibice byli zadowoleni.
» Niezłe wyniki finansowe United Niezłe wyniki finansowe United
United kończy sezon nad kreską
» Manchester United przed Realem i Barceloną Manchester United przed Realem i Barceloną
Manchester United najbardziej warto...
» Lista najbogatszych: Rooney piąty Lista najbogatszych: Rooney piąty
Rooney oraz Ronaldo mogą być spokoj...
» United powoli zmniejsza swój dług United powoli zmniejsza swój dług
Klub z Old Trafford przynosi coraz ...



Poprzedni news:
Neville: Wszyscy kochają Parka
Następny news:
Gary chwali wkład Berbatowa

Komentarze (28)


artekCR7
artekCR7 pisze:
Przydałby się teraz ktoś dziany, żeby kupił nasz kochany klub i wtedy zniknęły by problemy i Glazusie też :), ale kto by wydał tyle kasy. Pozdrowienia dla kibiców, prawdziwych kibiców MU!
» Niedziela, 04 kwietnia 2010, 10:25 #28
jabu26
jabu26 pisze:
Do haribo99 ty to chyba pusty jesteś,jeden argument gdyby nie sprzedaż CR klub zamknął by swój budżet na minusie,właśnie dzięki spłacie długu i odsetek od zaciągniętego kredytu.Co z tego,że klub ma tak wielkie przychody skoro wydatki też są olbrzymie.Więc przestań pisać takie pierdoły" co oni zrobili złego":zadłużyli klub,a to nie jest byle jaki klub.
» Wtorek, 30 marca 2010, 12:19 #27
talir pisze:
talir
Zgadzam się z Tobą, ten dług jest jak nowotwór, które też na początku nie bolą.
» Wtorek, 30 marca 2010, 19:14 #26
Fenek
Fenek pisze:
Dobrze robią ? No wiadomo że dobrze robią ale sobie, przecież oni zarabiają na sponsoringu więc to logiczne że wybierają możliwie najlepsze oferty, raczej nie ma tu troski o klub lecz o własną kieszeń.
A co do tych czerwonych rycków ;/ to jakoś specjalnie nie jestem do nich przekonany, sporo ludzi sporo pomysłów a to na ogół kończy się sporą rozbieżnością zdań czyli kłótniami itp.
Glazerowie są naszym utrapieniem ale z tymi Rycerzami specjalnych nadziei nie wiążę.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 17:09 #25
haribo99 pisze:
haribo99
Ale powiedz mi konkretnie co oni takiego zlego zrobili? KONKRET!!
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 19:27 #24
pezgordo pisze:
pezgordo
Ja odpowiem co złego zrobili. Niesamowicie zadłużyli i dalej zadłużają klub, który przed ich przyjściem był jednym z najbardziej dochodowych na swiecie.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 19:38 #23
haribo99 pisze:
haribo99
Caly swiat zyje na kredyt, wiec Twoj argument do mnie nie trafia. Najbardziej zadluzony klub?
Real. Klub o najwiekszych dochodach? Real... Dziwne nie?! Poczytaj troche na temat robienia
DUZYCH pienieniedzy i wtedy bedziemy dyskutowac, a nie placzesz bo w Anglii pare oslow
chce zrobic z Glazerow winnych wszystkiemu co zle.
MU jest 3 najbardziej dochodowym klubem na swiecie. Dlugi moga splacic bez problemu w 3 lata/
Jednak nie chodzi chyba o to, zeby zniszczyc klub i na sile splacac dlugi. Ty tez jak bierzesz kredyt
to nie po to zeby cale swoje dochody w niego ladowac... Chyba,o ze tak to sorry...
Pomysl najpierw jak oni, potem jak Ty i zastanow sie czemu oni sa bogaci, a Ty nie!
» Wtorek, 30 marca 2010, 10:45 #22
pezgordo pisze:
pezgordo
skoro uważasz, że Glazerowie mogą spłacić swoje długi w ciągu 3 lat to znaczy, że MU musiałby mieć 250 mln funtów zysku (dochód - wydatki) rocznie (oczywiście dochód United nie spadł od przyjścia Glazerów i chodziło mi raczej, że wzrosły wydatki), a zobacz sobie ile mieli w zeszłym roku. Ja rozumiem, że kredyt musi być rozłożony na ileś lat, ale to znaczy, że trzeba mieć jakiś plan jego spłaty. Niestety Glazerowie go nie mają, albo po prostu tak skutecznie ukrywają go przed światem :). Co do robienia wielkich pieniędzy to ja na razie zaczynam robić jakiekolwiek, a czy w wieku jakim jest teraz M Glazer czyli 72 lata (tj za 51 lat) dojdę do takich pieniędzy to się zobaczy, ale chciałbym.
» Wtorek, 30 marca 2010, 19:51 #21
haribo99
haribo99 pisze:
Ku...wa jak czytam niektore komentarze, to az nie moge sie powstrzymac od wystawienia swojej opini... Nie udzielam sie za czesto, z lenistwa, ale jak to czytam to mnie krew zalewa...
Ludzie zastanowcie sie co Wy piszecie? Grupa kolesi z UK wyskoczyla z pomyslem przejecia MU, rypneli se nazwe Czerwonych ryckow i wszyscy ida za nimi, bo glosno krzycza... Glazerowie maja w dupie robienie szumu wokol siebie i nie placza na lewo i prawo, ze CR zniszcza United. Przyjmuja spokojnie krytyke i robia swoje...
Panowie, ktorzy wymyslili sobie przejecie klubu robia to dla kasy... Jesli uwazacie, ze jest inaczej to powiedzcie mi czemu zbieraja sie w grupy? Bo nie stac jednego zeby kupic MU i zeby nie odbilo sie to na jego kieszeni. Przyjmijmy zalozenie, ze im sie uda i co dalej? Bedzie 10 wlascicieli, kazdy ma swoj poglad. Kto na tym straci? Zobaczcie, ze na calym swiecie im wiecej jest "swin" przy korycie tym jest gorzej (najlepszy przyklad Polska).
Glazerowie nie szczekaja, nie uskarzaja sie jak to CR zniszcza klub. Ocencie ich za wyniki, a nie jak stado baranow powtarzacie hasla z UK. Co zarzucacie Glazerom? Dlug, ktory zaciagneli? Pokazcie mi firme, ktora nie ma dlugu (tylko nie sklep u Zosi we wsi Polewka). Kazda wielka firma ma ogromny dlug, bo obraca ogromnymi pieniedzmi, ktorymi obracaja, inwestuja, traca zyskuja... Taki jest rynek! Ja nie mowie, ze Glazerowie kochaja United i wloza kazda sume za cene zycia... Dla nich tez jest to interes (calkiem niezly). Sa to ludzie interesu, ktorzy dobrze wiedza, ze jak nie zainwestuja to nie wyjma nic.
Czego Wam brakuje za ich kadencji, ze tak placzecie? Ferguson moze kupic kogo chce, kase na to ma. Jednak znajac polityke tego Pana od 15 lat (tyle kibicuje United) nie wyda kosmicznych pieniedzy. To nie REAL!! Tu sie liczy mlodziez, nie zawsze tania, ale mlodziez (Rooney, Nani, C.Ronaldo, bracia Da Silva itp itd). Oczywiscie czasami rzuci kasa na drozszych pilkarzy, ale to sporadyczne wypadki potwierdzajace fakt,iz wszystko lezy w gescie AF... Rozumiem, ze spodziewacie sie Ribery'ego, Messiego itp., ale powtorze -> zapraszam do Realu...
Sprawa sukcesow: byly, sa i beda. Nie jest to tylko ich zasluga, ale czesci tego nie mozna im zabrac. Dostali bogaty, utytulowany i znany na calym swiecie klub. Taki stan rzeczy utrzymuje sie i za ich panowania.
Sponsorzy? Oni za to nie odpowiadaja! Jednak pomijajac ten fakt - malo Wam sponsorow? Dopoki klub bedzie dobrym "nosicielem" reklam, to nie braknie chetnych do wykupienia miejsca na stadionie, koszulkach itp.
Dlugi? Beda splacone... Czy Wy jak idziecie do banku po kredyt na mieszkanie to odrazu wszyscy dookola mowia "oni to mieszkanie zniszcza, napewno, bo nie beda w nie inwestowac, beda tylko wynosic meble itp..." Ludzie nie po to Glazerowie wzieli kredyt, zeby nic z tego nie miec. To sa bogacze, wiec wiedza jak obraca pieniadzem (w przeciwienstwie do niektorych matolow, ktorzy wypisuja na DP rozne bzdety)...
A jak czytam, ze Gil czy inni czlonkowie zarzadu gadaja dobrze, bo sie podlizuja to mnie szlag trafia... Zastanowcie sie czy balibyscie sie czegokolwiek zarabiajac tyle co oni? Oni sa ustawieni na kilka pokolen do przodu. Poza tym z ich doswiadczeniem, wyksztalceniem itp. w kazdym klubie przyjma ich z otwartymi rekoma, wiec prosze nie pierniczcie glupot...
To chyba tyle... mam nadzieje, ze bede mogl znowu pomilczec na DPi nie bede musial czytac wypocin niektorych tepakow, bo wreszcie zamilkna...
Pozdrawiam
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 16:35 #20
pezgordo pisze:
pezgordo
Czyli uważasz to, że z roku na rok rośnie zadłużenie klubu to jest dobre i powinno być tak dalej?? No chyba, że rzeczywiście myślisz, że każda firma może się zadłużać na nieograniczoną skalę. Tak dla twojej informacji to co się pożyczy trzeba z czasem oddać, a jak nie to mamy upadłość i wyprzedaż aktywów firmy (aktywa United to m.i. stadion, kompleks treningowy itd.). Nie pier... mi tu, że znasz się na zarządzaniu i ekonomii i, że Glazerowie robią dobrze. Bo może i robią, ale swoim portfelom, a nie klubowi. Już niżej pisałem dlaczego szkodzą klubowi i nie będę się powtarzał. Co do członków obecnego zarządu to rzeczywiście zarabiają dużo, ale i jak wszyscy bogaci ludzie wydają dużo i boją się stracić swoje ciepłe posadki bo za co kupią za rok nowego merca (a muszą bo ten 3 letni to już zajeżdżony będzie), za co spłacą jacht i wyjadą na wakacje?? Dlatego mnie właśnie wkurzają takie wpisy jak twój. Teraz jest dobrze i nie ważne co będzie za kilka lat. Ja uważam, że tym też trzeba się martwić bo możemy skończyć jak Leeds czy Portsmouth.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 19:36 #19
haribo99 pisze:
haribo99
Pomysl nad tym co piszesz! 12 lat masz? Bo tak to brzmi :) No ale juz niech Ci bedzie, ze wszyscy wlaza w .... Glazerom bo chca nowe merole i wakacje :) (w sumie smiesznie to wymysliles)... Tylko jedno pytanie mam:
ile kosztuje nowka model wypasnego merola albo 30 dniowe wakacje dla 4 osob np. w Tybecie?
A teraz ile zarabia GIL? i porownaj ile miesiecznie moze sobie kupic meroli i ile razy jechac do Tybetu. Za sama pensje!! A gdzie oszczednosci? Nie wierze, ze koles z taka pozycja nie inwestuje itp. Poza tym jak juz mowilem same papiery zapewnia, ze pracy nie bedzie dlugo szukal...
Rosnie zadluzenie? Hmmm... to wychodzi na to, ze bank juz powinien zajmowac OT, bo skoro nic nie splacaja tylko dokladaja dlugi... Albo fajny bank maja co mozna nic nie splacac tylko brac wiecej i wiecej.... Masz namiary? Tez tak bym chcial! Poczytaj sobie wiecej artykulow z Sun, Pudelka i Faktu...
» Wtorek, 30 marca 2010, 10:51 #18
pezgordo pisze:
pezgordo
Co do mojego wieku to masz w profilu tj 21. Jeżeli chodzi o zadłużenie to jak napisałem wcześniej mają czas do 2017 roku kiedy będzie trzeba wykupić obligacje i moje wątpliwości co do bankructwa odnoszą się do tego czasu. Natomiast co do cen samochodów i wakacji wszystko zależy co wybierzemy bo możemy mieć mercedesa za mniej niż 100tys zł, a możemy i za ponad milion. Zresztą z tym to był tylko trochę przejaskrawiony przykład, ale zazwyczaj z większym dochodem przychodzą większe wydatki (sam tego nie wymyśliłem, ale nauczyłem podczas zajęć z ekonomii). Co do ich zarobków to są one ogromne, ale Billami Gatesami to nie są więc dla ich własnego spokoju łatwiej jest się podlizać niż szukać sobie nowej roboty.
aha co do sun, pudelka i faktu to akurat nie czytam, ale skory ty wiesz co tam piszą to znaczy, że czerpiesz z nich swoje informacje. Pozdrawiam
» Wtorek, 30 marca 2010, 19:37 #17
marco767
marco767 pisze:
„Glazerowie dobrze robiąâ€... taaa chyba sobie
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 11:44 #16
dulekthered
dulekthered pisze:
Witam!!

Kilka moich uwag.

1) sportowe sukcesy to zasługa Fergiego a nie Glazerów. Sukcesy były długo przed Glazerami. Nie ma co się nad nimi rozpływać za to że po prostu niczego nie spieprzyli.

2) podobnie sprawa ma się transferów i umów sponsorskich – przed Glazerami kręciło się to bardzo dobrze (pamiętacie lukratywną umowę z Vodafone) i naprawdę duża kasa szła na transfery (Rio, Rooney, Ronaldo)

3) dług to oczywiście problem, jego spłata to będzie proces rozłożony na lata

Jednak RK przynajmniej deklarują, że chcą go spłacać tzn. zmniejszać zadłużenie (PRZYPOMINAM ŻE ZA RZĄDÓW GLAZERÓW ZADŁUŻENIE WZRASTA Z ROKU NA ROK – Z 559 MLN GBP W 2005 DO 716 MLN GBP W 2009!! – GLAZEROWIE SOBIE Z TYM DŁUGIEM ZUPEŁNIE NIE RADZĄ!!)

Być może też dzięki znajomościom w świecie finansów uda się RK zrestrukturyzować dług tak, aby jego koszt był niższy (pozbycie się PIKs, kredyt niżej oprocentowany niż obligacje).


Pzdr

dq
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 11:21 #15
ttlbtg pisze:
ttlbtg
no tak, tylko że na papierze musi być jasna deklaracja, że prym będzie wiódł tu jeden najbardziej zorganizowany lider całej grupy. W innym przypadku z pewnością plan zarządzania przez kilku potencjalnych głównych dyrygentów klubu nie będzie korzystny dla nas w skutkach. Dla mnie nawet wszyscy kibice mogą się zrzucić po 5zł, ale jeden z nich musi być wybrany na osobę decyzyjną. Nie ma innej możliwości zarządzania skutecznie taką firmą jak United. Zresztą nie ma możliwości kierowania w równej mierze przez kilku "właścicieli" każdym innym przedsiębiorstwem.

Co do Twojego "Być może" w ostatnim akapicie, to ryzyko jak najbardziej jest tu wliczone w koszta, ale w planie długoterminowym takiego biznesu za argumenty brane pod uwagę są pewne argumenty. Dlatego też to "być może" w Twoim określeniu nie przemawia w zupełności za RK
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 11:36 #14
ttlbtg pisze:
ttlbtg
jak dobrze to opracują to jak najbardziej niech kupują. Niczego nie da się zaplanować pewnie w stu procentach, ale jednak plan musi zapewniać o powodzeniu przynajniej w 80procentowej części. Dylemat związany z brakiem informacji odnośnie jednego Guru całej ekipy, w pozostałej części planu jest zaledwie w 50% korzystny dla United. Zresztą dla mnie w odczuciu jest to póki co jedynie zarys całego pomysłu na poprawę kondycji finansowej klubu. Jak najbardziej można zacząć budować na tym pewnego rodzaju konspekt na świetlaną przyszłość United. Tylko żeby to weszło w życie jasno należy określić wszystkie za i przeciw, a z tego co do tej pory wynika, to mówi się o samych plusach. Nie można rozpatrywać całości planu wykupienia udziałów United nie mogąc korzyści z niego płynących zestawić z problemami jakie będzie niósł ze sobą taki zamysł.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 11:44 #13
belfort777
belfort777 pisze:
a co mial powiedziec boi sie o swoje dupsko bo jakby skrytykowal nie zarabial juz grubej kasiory...dla mnie takie leszcze bez wlasnego zdania tzw. dupowlazy powinny nie miec miejsca w tym klubie ..pozdro !! swinie
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 10:49 #12
orion
orion pisze:
Kontrakty sponsorskie sa rzeczywiscie calkiem dobre ale to nie zmienia faktu ze klub jest bardzo zadlurzony przez Amerykanow. Wydaje mi sie ze United przed przejeciem Glazerow nie byl kierowany przez jednego czlowieka a radzil sobie bardzo dobrze.
Green & Gold till they die or fold!
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 10:21 #11
MUforever9
MUforever9 pisze:
Glazerowie !WYPAD! oni w tym klubie robią tylko długi a nie interesy na dobro klubu ;/
Love United Hate Glazer !!
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 09:51 #10
Martinus
Martinus pisze:
Jedna rzecz jest dla mnie niejasna jeśli chodzi o Red Knights i może ktoś mi to wyjaśni... Mianowicie chodzi o zadłużenie klubu, mówi się że Red Knights uzbierają około 1,25 miliarda funtów żeby odkupić klub. Załóżmy że to im się uda. Co się dzieje w momencie przejęcia przez nich klubu w kontekście zadłużenia ?... Te 1,25 miliarda funtów pójdzie zakładam na wykupienie klubu WRAZ z jego długiem jak mniemam. Czy W takiej sytuacji klub nie będzie miał długu ? Bo moim zdaniem Red Knights zrobią dokładnie to co zrobili Glazerowie, kapitałem zaciągniętym na rzecz zakupu klubu zostanie obciążony sam klub. Co w takim razie zyskamy ? Rzekoma miłość do klubu przełoży się na to że dług zamiast 700 mil będzie wynosił 500 mil bo część tej kasy Red Knights wyłożą z własnej kieszeni ? Co to zmienia ?... Jeśli chodzi o to że Red Knights będą lepiej zarządzać klubem to jest to bzdurą, dług może trochę się zmniejszy ale nadal będzie a z racji swojej, mniejszej bo mniejszej, ale i tak obłędnej sumy nadal będzie wzrastał przez oprocentowanie. A strategicznemu zarządzaniu Glazerów trudno będzie dorównać, bo klub pod ich rządami wydawał dużo forsy na transfery i odnosił sukcesy bo nie nie mieliśmy syndromu Chelsea gdzie właściciel miesza się w sprawy sportowe... Noi ostatnie primo tak jak mówi gość z zarządu jeden gość czy tam on i kilku jego braci będą mieli łatwiej zarządzać tak potężnym konsorcjum jakim jest Manchester United niż powiedzmy 200 współudziałowców... Ja to tak rozumiem, zapraszam do polemiki !
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 09:45 #9
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Dokładnie, to samo mnie zastanawia. Bo ich nikt nie pyta skąd wezmą kasę na wykup klubu. Równie dobrze mogą postąpić tak jak Glazerowie i zadłużyć klub aby go wykupić.

Osobiście w postępowaniu Glazerów widzę światełko, jeśli zostanie spłacony ten mniejszy kredyt w powiedzmy 2 lata. To jest nadzieja na gromadzenie kapitału na wykup obligacji. Co stopniowo powodowałoby oddłużenie.

Jednak w tych wszystkich planach jest jeden mankament, nie wiadomo jak długo SAF pozostanie managerem United. Bo nie oszukujmy się, plan Glazerów opiera się na pozostaniu w wielkiej czwórce przynajmniej 10 lat. A jeśli RK wykupią klub za kredyt i skończą się (odpukać) sukcesy, to wtedy będziemy w ciemnej d...pie
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 10:59 #8
pezgordo pisze:
pezgordo
Oto właśnie chodzi, ze Red Knights nie chcą kupować klubu na kredyt jak zrobili to Glazerowie. Oni wykładają swoje pieniądze (już posiadane) i odkupują United. Co do długu to zostanie oczywiście ponad 500 mln za obligacje, ale to Czerwoni Rycerze deklarują spłacić (oczywiście nie w jeden dzień, ale kilka lat) i ja im wierze bo przed przyjściem Glazerów MU był jednym z najbardziej dochodowych klubów na świecie, a teraz co roku przybywa nam długów co jest konsekwencją wyprowadzania klubowej kasy na spłatę prywatnych długów. Tyle ode mnie.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 14:58 #7
manutdfan
manutdfan pisze:
w 100% zgadzam się z tym co napisał 17patryk17 dla fana każdej drużyny najważniejszy powinien być wynik sportowy.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 08:57 #6
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Wypowiedział się kolejny czuścibut Glazera -prawda jest taka albo MY (PRAWDZIWI FANI) albo ONI (PATAŁACHY OD OBIECANEK I ZADŁUŻEŃ)
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 08:15 #5
bartonier
bartonier pisze:
Do tego tytułu .. 'Żal' !
Narobili długów i tyle .. Glazer dał mu kasy i teraz klepie co mu kazał :/
Love United Hate Glazer !!
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 07:00 #4
pezgordo
pezgordo pisze:
17patryk17
Rzeczywiście gra United pod rządami Glazerów się nie pogorszyła, ale tu nie o to chodzi. Najważniejsze jest to, że właściciele MU wpędzili klub w ogromne długi (w dużej części, aby spłacić swoje zadłużenie) i nasuwa się pytanie co zrobią w 2017 - ostateczny termin wykupu obligacji(wartych ponad 500mln funtów), gdy będą je musieli spłacić. Sprzedadzą najlepszych zawodników czy może stadion?? Dlatego w interesie klubu jest ich jak najszybciej wyrzucić (a raczej wykupić). Czerwoni Rycerze może rzeczywiście nie są idealni, ale na pewno o wiele lepsi od Glazerów. Co do Gilla i teraz Bolingbroke'a to jako członkowie zarządu muszą chwalić swoich szefów bo wylecą więc ich opinie są dla mnie nic nie warte.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 01:39 #3
17patryk17
17patryk17 pisze:
Zgadzam sie z tym łatwiej jest kiedy kieruje tak duza instytucja jedna osoba niz cale grono. Z drugiej strony rozumiem kibicow ktorzy musza tak duzo placic za bilety, ale z drugiej strony dla mnie wiernego kibica ktory oglada kazdy ich mecz przed tv nie widze zeby za ich rzadow bylo jakos strasznie zle w koncu nasze diably pod ich "rzadami" wygraly 3 razy z rzedu mistrzostwo angli 2 razy grali w finale lm w tym raz wygrali a i w tym sezonie maja spore szanse na wygranie lm i ligi angielskiej. Ale oczywiscie kazdy ma swoje zdanie i moze uwazac inaczej niz ja

Koniec mojej wypowiedzi dziekuje dobranoc
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 01:26 #2
ttlbtg pisze:
ttlbtg
zgadzam się całkowicie z wypowiedzią. Pzdr WAY TO GLORY
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 11:28 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY