AKTUALNOŚCI

Bolton - MU: Berbatow godnie zastąpił Rooneya

Data 27 marca 2010, 19:28 Bart, własne
Czerwone Diabły do spotkania z Boltonem Wanderers podeszły w nieco zmienionym składzie. Główną różnicą był brak Wayne Rooneya, który został w Manchesterze. Sir Alex Ferguson oszczędzał Anglika na nadchodzące spotkanie z Bayernem Monachium w Lidze Mistrzów.

Na murawie nie pojawił się również Rio Ferdinand. Zastąpił go Jonny Evans. Od pierwszego gwizdka zagrał za to Ryan Giggs.

Początek spotkania nie należał do najciekawszych. Drużyny przez pierwsze 15 minut bardziej zapoznawały się z rywalem, niż skupiały się wypracowywaniu akcji ofensywnych. Świetną piłkę do Valencii w 16. minucie posłał Neville. Skrzydłowy dobiegł do linii końcowej i wrzucił w pole karne. Tam jednak defensorzy Boltonu w ostatniej chwili zabrali piłkę Berbatowowi.

Chwilę potem Scholes zagrał nieźle do Naniego. Portugalczyk został powstrzymany przez Rickettsa i wywalczył rzut rożny. Po dośrodkowaniu piłkę pod polem karnym dostał Scholes, przyjął i uderzył wolejem. Niestety wysoko ponad bramką.

Bardzo dobrą okazję w 19. minucie miał Berbatow, który został podanie na krótki słupek od Fletchera i strzelił z pierwszej piłki Jaaskelainena z trudem opanował futbolówkę. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego powstało spore zamieszanie w „pudle”. Fletcher ponownie świetnie zagrał, tym razem do Evansa, który nie trafił do bramki z najbliższej odległości.

Niepozorne zagranie w pole karne Manchesteru United mogło zakończy się tragicznie w 26. minucie. W ostatniej chwili jednak Nemanja Vidić wyczuł intencje Cohena i ładnym wślizgiem uratował van der Sara od poważnych tarapatów.

Na kolejny atak Boltonu nie trzeba było długo czekać. Davies zagrywał prostopadłe do Elmandera na lewą stronę pola karnego. Ten po przyjęciu piłki uderzył mocno lewą nogą. Van der Sar na szczęście wybronił strzał w krótki róg bramki.

32. minuta to dobra walka Evry na skrzydle, który podaje do Berbatowa. Bułgar szybko odnalazł przed polem karnym Giggsa. Walijczyk minął jednego rywala ładnym zwodem i uderzył lewą nogą. Piłka niestety poszybowała ponad poprzeczką bramki Jaaskelainena.

Odpowiedzią Kłusaków była strzał głową Cahilla po dośrodkowaniu z rzutu wolnego. Nie stanowiła ona jednak realnego zagrożenia dla bramki Manchesteru United. Chwilę potem Valencia świetnie odegrał piętką piłkę do wbiegającego Dymitara. Berba podciągnął jeszcze akcje kilka metrów i strzelił. Nie zdołał jednak uderzyć wystarczająco mocno i bramkarz Boltonu nie miał większych kłopotów z obroną.

Pierwszej bramki doczekaliśmy się w 38. minucie. Nani ładnie przerzucił piłkę do Giggs na lewą stronę. Ryan podał po ziemi za plecy obrońców do wbiegającego Fletchera. Do piłki jednak pierwszy dobiegł Samuel, który próbując wybić piłkę na rzut rożny, umieszcza piłkę we własnej bramce.

Niewiele bramkowało, a minutę później gospodarze wyrównaliby. Piłkę w polu karnym dostał Muamba i nie zastanawiając się długo uderzył technicznie, kierując piłkę w okienko długiego słupka. Kapitalną interwencją popisał się Edwin van der Sar, ratując United przed stratą gola.

W doliczonym czasie gry dobrą szansę mieli gracze Boltonu. Vidić faulował na 17. metrze, dając rywalom okazję do strzału z rzutu wolnego. Edwin ustawił aż 6 osobowy mur. Po gwizdku do piłki od razu ruszył Neville i zablokował strzał.


Druga połowa od samego początku toczyła się na wysokich obrotach. Przed pierwsze kilka minut bramka dla Manchesteru United wisiała w powietrzu, jednak nikt w czerwonym stroju nie zdołał przebić się przez obronę Boltonu i pokonać Jaaskelainena. Kłusacy również nie pozostawali dłużni rywalom, jednak również ich ataki rozbijały się o defensywę Diabłów.

Ataki Manchesteru United przyniosły rezultat dopiero w 69. minucie. Ryan Giggs świetnie wystawił piłkę Fletcherowi przed polem karnym. Szkot podciągnął nieco akcję i uderzył lewą nogą. Jaaskelainen nie zdołał czysto wybronić strzału, wypuszczając przed siebie futbolówkę. Z okazji tej skorzystał Berbatow, który znalazł się w odpowiednim miejscu i strzelił gola z dobitki.

Bolton nie rezygnował jednak z ataków. W 71. minucie pod polem karnym znalazł się Lee i strzelał na bramkę van der Sara. Vidić zablokował uderzenie gracza Boltonu, wybijając piłkę na rzut rożny. Po dośrodkowaniu głową strzelał jeszcze Elmander – niedokładnie.

W 79. minucie piłkę na lewym skrzydle dostał Nani. Portugalczyk zaczarował obrońcę Boltonu świetnym zwodem, otwierając sobie drogę do dośrodkowania. Skrzydłowy podał jednak po ziemii do Berbatowa, a ten nie patrząc na bramkę świetnym, technicznym uderzeniem trafia po raz drugi w tym spotkaniu.

Wydawało się, że to już koniec goli w tym spotkaniu. Jednak Nani był innego zdania. Ponownie znalazł się z boku pola karnego, wykonał zwód i podał w pole karne, tym razem do Gibsona, który dopiero co wszedł na murawę. Darron strzelił z pierwszej piłki i pokonał Jaaskelainena strzałem od poprzeczki.

Jedną z nielicznych groźnych akcji w drugiej połowie, Bolton przeprowadził w 89. minucie. Muamba dostał podanie przed polem karnym, minął gracze Manchesteru United i strzelił mocno lewą nogą. Piłka poleciała jednak w środek bramki i Edwin van der Sar spokojnie złapał futbolówkę.

Valencia w doliczonym czasie dogrywał jeszcze w pole karne do Machedy. Federico został powstrzymany wślizgiem i wywalczył jedynie rzut rożny. Po dośrodkowaniu z wolej uderzał Berbatow - wysoko ponad bramką.

FT. Bolton Wanderers 0:4 (0:1) Manchester United


Bramki: Samuel (sam.) 38', Berbatow 69', Berbatow 79', Gibson 82'

Bolton: Jaaskelainen - Samuel, Cahill, Knight, Ricketts - Muamba, Cohen (Taylor 73'), Lee, Wilshere - Elmander (Klasnic 73'), Davies

Man Utd: Van der Sar - Neville, Evra, Vidic, Evans - Giggs (Macheda 85'), Nani, Scholes (Carrick 73'), Fletcher (Gibson 80'), Valencia - Berbatow
» Evra i Suarez będą mogli podać sobie ręce Evra i Suarez będą mogli podać sobie ręce
Patrice Evra i Luis Suarez będą mog...
» Smalling: Chciałbym strzelić gola Smalling: Chciałbym strzelić gola
Smalling chciałby strzelić gola i u...
» Grzywna i zakaz stadionowy dla fana United Grzywna i zakaz stadionowy dla fana United
Jak widać nie dla wszystkich mecze ...
» Valencia wybrany piłkarzem miesiąca Valencia wybrany piłkarzem miesiąca
Valencia w pełni zasłużył na wyróżn...
» "United może wygrać kolejne 14 spotkań"
Włoch nie zamierza przejmować się p...
» Rok 2006: Paul i Rio odprawiają The Reds Rok 2006: Paul i Rio odprawiają The Reds
Paul w swoim 500. występie wpisał s...
» Diabelscy królowie jedenastu metrów Diabelscy królowie jedenastu metrów
Javier był 13. piłkarzem United, kt...
» De Gea: Zamierzam być najlepszy! De Gea: Zamierzam być najlepszy!
Hiszpan nie zamierza się poddawać
» Cleverley gotowy do powrotu Cleverley gotowy do powrotu
Tom jest gotowy do gry
» Berbatow: Mała liczba występów mnie nie zadowala Berbatow: Mała liczba występów mnie nie zadowala
Wprawdzie Dymitar Berbatow nie jest...
» Taylor: Evra i Suarez muszą podać sobie ręce Taylor: Evra i Suarez muszą podać sobie ręce
Dyrektor PFA zaapelował do piłkarzy...
» Berbatow nie wyklucza powrotu do kadry Berbatow nie wyklucza powrotu do kadry
Bułgarzy ciepło przywitaliby Dymita...



Poprzedni news:
Forma Rooneya zasługą... rękawic
Następny news:
Ferguson: Arsenal nadal w grze

Komentarze (1)


bar
bar pisze:
@ax1d

Nie wspierać, nie lubić, nie kochać a szanować. Chcę szacunku dla piłkarza United. Pisanie przez 'kibiców' United, że jest drewniatovem, patałachem i inne słowa obrażające go są niedorzeczne. Można napisać że zagrał beznadziejnie, ale nie że jest beznadziejny. Można mówić, że jest nieskuteczny, ale nie, że jest szmatą itd. Takich głosów na stronie jest pełno. Wymagam szacunku do piłkarza który reprezentuje barwy mojej drużyny. Wymagam, bo jestem kibicem i obraza zawodnika to obraza klubu(nie mówię o zarządzie bo to inna sprawa - zarząd niszczy klub, a zawodnik co najwyżej moze nie dawać z siebie zbyt wiele).

Racja. Nie mogę narzucać stylu kibicowania, swoją drogą nie narzucam. Jedyne czego pragnę to szanowanie piłkarzy United.

Popieram jak najbardziej krytykę, ale konstruktywną. A nie: O drewniatov to ciota! GGMU! itd

'Robi 10% tego co robił w Tootenhamie' - czy ja wiem;] Teraz Ty narzucasz coś od siebie. Nie nazwałbym paraliżem bycie w 10 top strzelców w PL - no a to już są fakty a nie opinie.

Fakt nie podoba Ci się gra styl Berbatova - ok, ale szacunek dla niego jak i dla każdego piłkarza United mu się należy. I nie sugeruję, ze Ty akurat go obrażasz. Nie, w żadnym wypadku. Zwracam sie do innych.

peace and love:) pzdr
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 16:21 #208
ercraft
ercraft pisze:
dokładnie tak jak piszesz...
skończmy tą dyskusję, bo jest jałowa i bezowocna.
Berbatov ma świetną technikę i ładnie dogrywa piłki, zawsze się z tym zgodzę, natomiast nie cierpię piłkarzy, którzy snują się po boisku i wykazują brak waleczności, a tak niestety zagrał w sobotę Berba.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 08:52 #207
enzo pisze:
enzo
U niego Brak waleczności ujawnia się wygranymi pojedynkami główkowymi :) ??
[link usunięty]
Powiedz mi geniuszu skoro on nie walczy to dlaczego obok
Vidicia wygrał najwiecej pojedynków główkowych w tym meczu ?
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 10:18 #206
gorgonzola pisze:
gorgonzola
enzo - zrozum, tacy już ludzie są, lansują się bo obejrzeli mecz w TV bądź na necie i już mają statystyki o Berbatovie w głowie. Otóż nie , berbatova widzicie tylko jak strzela albo podaje, popatrz na jego ustawienie, ciągle wybiega do piłki. A to że wykazuje brak skuteczności to bzdura. Ale przecież berbatov to drewno co nie? Przecież on nie strzela bramek i nie asystuje , przecież podania Berba-Valencia-Rooney-gol nie są prawdą, skądże.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 10:26 #205
ercraft
ercraft pisze:
przecież to oczywiste, że dla mnie liczy się MOJE zdanie, jak dla każdego.
co do argumentów- nie używam, liczb, cyferek, wikipedii i statystyk. liczby nie zawsze mówią prawdę. natomiast faktem jest, że poza dwiema bramkami Berbatov z Boltonem zagrał słabe zawody i tyle w temacie. kiedy gra dobrze można go pochwalić, kiedy gra słabo - można o tym powiedzieć. i gdyby nie bramki to ZA NIC W ŚWIECIE nie dostałby noty wyższej niż 5. a to był tylko Bolton..
jeśli jutro Roo nie zagra z Bayernem (a mógłby też odpocząć przed czelsiakami)) to mam nadzieję, że Berbatov wyjdzie w podstawowej 11-ce i zagra znacznie lepiej niż w sobotę.
tyle ode mnie.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 08:20 #204
enzo pisze:
enzo
Berbatov poza tymi 2 golami
-miał 2 świetne akcje gdzie w 1 przypadku oddał strzal z zaskoczenia ledwo obroniony przez Jaaskalainena oraz gdy przebiegl prawie pół boiska i gdyby rywal nie ściągnął mu buta miałby pewnie hat-tricka
-świetnie wypuscil Naniego przy golu na 4-0 i uruchomił Evansa w pierwszej połowie gdzie młody obronca fatalnie spudłowal z kilku metrów.

Oprocz tego wiekszosc wygranych pojedynkow w powietrzu (6 nA 8)
i podan (28 na 36).

Ale co tam zagrał słabo i niezasłużyl na wyzej niz 5!! :)
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 08:44 #203
xdxd
xdxd pisze:
Denerwujecie mnie krytycy Berbatova.. podoba mi sie jego spokój w grze,rozpoczynanie akcji,fakt czasem mu w ogole nie idzie ale takich spotkan w tym sezonie jest mało..
Berbatov rozegrał 35 spotkań z czego 12 goli i 9 asyst..
24 spotkania zagrał od pierwszej minuty..
11 z ławki
a jak wiadomo,trudno cos pokazac przez 30 minut kiedy druzyna przeciwna sie broni..
Dodam ze te asysty (9) ma ich tyle samo,co hiper super ekstra kopacz Messi..
;]
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 08:09 #202
ercraft
ercraft pisze:
enzo, znowu w swoim stylu pier.dolisz głupoty i zarzygujesz cyferkami..
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 07:01 #201
enzo pisze:
enzo
Taaaak zdanie Fergusona, ilość goli i asyst, noty od dziennikarzy i kibiców sie nie licza.
Liczy się tylko TWOJE zdanie nie poparte ŻADNYMI argumentami :)
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 07:51 #200
Siata
Siata pisze:
Berba jest dobry ,ale nie wiem co wy do niego chcecie:)
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 06:34 #199
gacthx
gacthx pisze:
red91devil nie martw się ja zawsze byłem za tym żeby Tevez został zamiast tego drewna;/ 1 mecz mu wyszedł i już jaki on to świetny nie jest Tevez walczył w każdym meczu jemu wyjdzie 1 na 10 meczy!! I wogóle go nie lubie:[
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:55 #198
FrankyPalmeri
Nazywanie najlepszego technika w druzynie drewnem to skrajna głupota.
Skoro Berbie wychodzi 1 mecz na 10 to skad te 12 goli i 9 asyst w 19 meczach?
Skąd średnia not ok. 8 w jego 8-10 spotkaniach?
Jeśli tevez walczył w każdym meczu to skąd taka mała liczba przechwytów (porownywalna do DB) i dlaczego strzelił dla nas tylko 5 goli w 30 spotkaniach zeszłego sezonu
??
» Niedziela, 28 marca 2010, 22:08 #197
magdalenaka8 pisze:
magdalenaka8
FrankyPalmeri: popieram. Nie potrafię zrozumieć dlaczego niektórzy "fani" United tęsknią za kimś kto może i grał ostro, co wcale nie znaczy, że skutecznie. Statystyka nie kłamie, Berba jest wg niej lepszy. Ludzie zacznijcie chociaż trochę doceniać tych, którzy odwalają dużą część roboty w mniej efektowny sposób,to aż przykre że fan ManU wypowiada się w ten sposób. Tevez mógł się obronić, dostał niejedną szansę, ale jej nie wykorzystał. Gdyby był wart zachodu, to Ferguson postarałby się o to żeby został.
» Niedziela, 28 marca 2010, 23:24 #196
CMAXHAT pisze:
CMAXHAT
- gactxh

Wystarczyłoby napisać: "I wogóle go nie lubie:[" (zachowuję pisownię oryginału). Mógłbyś sobie to powtarzać za każdym razem - copy/paste - kiedy miałbyś coś do powiedzenia na temat Berby. To Twoje prawo, kogoś nie lubić.
Cała reszta Twojej wypowiedzi to bełkot pozbawiony wiedzy i argumentów.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 01:33 #195
Deluxe
Deluxe pisze:
Drewniak, ale jaki skuteczny ;) Osobiście uwielbiam grę Berby, bo choć nie jest dynamiczna i szybka, zawsze imponuje, a niemal każde zagranie jest przemyślane i dokładne. Na jego wpadki, porażki i pomyłki przymykam oko, bo to świetny piłkarz, a mnóstwo kibiców United w kółko go krytykuje. Dlatego chcę być inna i kupuję jego talent w full pakiecie ;) A na poważnie, naprawdę widzę w nim Diabła i myślę, że świetnie zastąpił Rooneya w tym spotkaniu. Tak wysoki wynik zawsze cieszy. Pech chciał, że akurat nie oglądałam tego meczu, ale tak czy siak sercem zawsze jestem z Manchesterem i cieszę się z tego zwycięstwa. Szkoda tylko, że Wayne nie miał okazji do wstrzelenia kolejnych bomb w bramkę rywala, ale wiadomo, że każdy musi odpoczywać, leczyć kontuzje, zbierać siły i tak dalej. Nawet niezniszczalny Wazza nie jest maszyną - też się męczy i nie można od niego oczekiwać, że będzie nam góry przenosił. A na meczu z Chelsea może coś jednak strzelić, nie obrażę się, jeśli tak będzie ;)
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:18 #194
Napalm
Napalm pisze:
Znowu Berbatov jest tematem nr jeden... Całkowicie nie rozumiem tych krytycznych komentarzy po wczorajszym spotkaniu. Przecież to był chyba jego najlepszy mecz w barwach United. W pierwszej połowie bardzo dobry strzał, kilka celnych podań, wygrana główka przy bramce, później ładna akcja, mimo iż grał bez buta, 2 wykorzystane okazje i ładne podanie do Naniego przy golu na 4:0. Nie wiem co zawodnik musiałby jeszcze zrobić, żeby zostać dobrze ocenionym.

Najśmieszniejsze jest to, że gdyby tak zagrał Rooney, to nikt nie odważyłby się napisać choć jednego negatywnego słowa.
» Niedziela, 28 marca 2010, 20:35 #193
karol1417
karol1417 pisze:
wiedziałem że Berba to piłkarz z dużym 'zapleczem' i dużą techniką co prawda przeciwnik nie był zbyt wymagający ale strzelił. Moim zdaniem jest on ważną postacią dla United bo przynajmniej w jednej akcji w jednym meczu potrafi porwać kibiców z ławek i potrafi dokładnie podawać, asystować jak i również strzelać... chcieliśmy napastnika no więc nic dodać nic ująć.
» Niedziela, 28 marca 2010, 18:44 #192
Camrall
Camrall pisze:
[link usunięty] co prawda to tylko onet ale ciekawe ;d
» Niedziela, 28 marca 2010, 17:52 #191
KaroCFC
KaroCFC pisze:
No po wyniku Chelsea z Villa i ManUTD z Boltonem zanosi sie arcy wazne i arcy ciekawe widowisko na OT.Powodzenia.KaroCFC.
» Niedziela, 28 marca 2010, 17:04 #190
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
Master123 pisze:
''Fajne zagrał jedno świetne spotkanie(Tosic) z aż 10 z czego 2 z ławki jak dotychczas . Pomijając fakt, że bundeslige dzila od EPL lata świetlne pod względem poziomu . Nie mniej jednak niech gra może ktoś dam nam za niego z 5mln zawsze bedziemy tylko 3 mln stratni na jego pozyskaniu''

Kolego oczywiste ze PL jest lepsza liga niz Budesliga ale lata swietlne?!
Liga Niemiecka nie jest wcale gorsza niz Hiszpanska, prawda ze o ile Barcelona i Real nie maja sobie rownych w Niemczech o tyle zespoly z srodka i konca tabeli bija te z Hiszpani na glowe np. ogladales moze ostatnio mecz Valencia vs Werder? Werder ekipa ktora w Niemczech od paru nie marzy nawet o mistrzostwie jest o klase lepsza od Valenci z VILLA I SILVA.

SKORO LIGA NIEMIECKA JEST TAKA SLABA TO MOZE MI POWIESZ DLACZEGO REPREZENTACJA NIEMIEC W KTOREJ MOZE 2 GRACZY GRA ZA GRANICA OD WIELU LAT DOCHODZI TAK DALEKO W MISTRZOSTWACH EUROPY
1992 – II miejsce
1996 – Mistrzostwo
2008 – II miejsce
MISTRZOSTWACH SWIATA
1994 – Ćwierćfinał
1998 – Ćwierćfinał
2002 – II miejsce
2006 – III miejsce
2010 – zakwalifikowała się
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:52 #189
ercraft pisze:
ercraft
ale bzdury piszesz chłopie...:D idąc tym tokiem rozumowania ja zapytam Ciebie:
skoro liga angielska jest najmocniejszą i najlepszą na świecie to DLACZEGO ostatnio Anglia nawet nie zakwalifikowała się do MŚ??
żałosne.. co ma liga do reprezentacji??
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 06:58 #188
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Wszystko pięknie! Brawo za mecz! Muszę przyznać, że się ostro wkur****m, jak Berbatov się wywrócił w polu karnym, bo to powinna być pewna bramka, a wtedy jeszcze nie bylo nic pewnego, więc dobrze, że się zrehabilitował.

Nikt nam nie podskoczy!
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:37 #187
FrankyPalmeri
Też się wkurzyłem na tej sytuacji.
Bo Berba mógł strzelić a jeszcze przełożył piłke i się wywrócił... na powtórce pokazali że chwile wcześniej jakiś gracz boltonu zdjał mu buta i on akcje kontynuował bez buta szacuneczek dla niego.
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:52 #186
Xartula
Xartula pisze:
Super Berbatow czekałem na ten mecz brawo :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:52 #185
Jov
Jov pisze:
Świetna ta strona Franky . Dla antyberbatowców : radzę wam wybrac berbe mecz z boltonem i wydarzenie: tackles . Bo przecież Drewno nie walczy
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:48 #184
s2pac
s2pac pisze:
Czy jest do ściągnięcia mecz? prosiłbym o podanie linka :p
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:17 #183
Master123 pisze:
Master123
[link usunięty]
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:31 #182
RysiuKSG
RysiuKSG pisze:
Super!Brawo Berbatow!Lider będzie nasz !
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:11 #181
gocha23
gocha23 pisze:
czy ktos wie dlaczego nie puscili meczu na canal+ skoro byl zaplanowany? swietnie zagrali! piekna bramka darrona xD glory glory MU
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:10 #180
Timmy71 pisze:
Timmy71
puścili, na kanale testowym 26
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:13 #179
Smoku
Smoku pisze:
Meczu niestety nie oglądałem, ale skrót tak... Zagraliśmy naprawdę świetnie. Gra Naniego, VDS i Berby naprawdę świetne. Berba mógłby nawet hattrick zdobyć, ale zgubił buta xD. Teraz tylko Bayern i Chelsea i lecimy po kolejne 2 trofea !! Glory Man-Utd
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:03 #178
Timmy71
Timmy71 pisze:
Ludzie, normalnie nie wierzę w to, co czytam.

Manchester wygrywa na wyjeździe 4-0, mamy lidera, chłopaki są w formie, Rooney wraca na Bayern, jesteśmy w najlepszej sytuacji od wielu miesięcy a głównym tematem cały czas jest ten nieszczęsny Berbatov, który - ma pecha chłopak - strzelił 'tylko' dwie bramki, ale niestety żadnej z przewrotki zza pola karnego.

Mam wrażenie, że niektórzy z was marzą, aby Berba np. przestrzelił decydującego karnego w finale LM. Super by było, nie? Można by o tym pisać przez cały następy rok.

Idźcie na jakiegoś browara, złapcie jakąś laskę za tyłek, to może ochłoniecie.
» Niedziela, 28 marca 2010, 12:36 #177
aleex91
aleex91 pisze:
Widzieliście co nasz Zoran Tosić wyprawia w Fc Koln?
Jak nie asystuje to strzela piękne bramki.
We wczorajszym meczu dał popis i to niezły! Nie możemy go sprzedać!!

Tutaj możecie zobaczyć jego bramke [link usunięty]
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:54 #176
Master123 pisze:
Master123
Fajne zagrał jedno świetne spotkanie z aż 10 z czego 2 z ławki jak dotychczas . Pomijając fakt, że bundeslige dzila od EPL lata świetlne pod względem poziomu . Nie mniej jednak niech gra może ktoś dam nam za niego z 5mln zawsze bedziemy tylko 3 mln stratni na jego pozyskaniu .
» Niedziela, 28 marca 2010, 12:24 #175
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Gjorgiewicz

Jestes załosny naprawde... Ty wogole widzisz jak gra Carrick?? No chyba że wybierzesz sie do okulisty i zbada Ci wzrok bo żałosne to jest co piszesz.
Carrick jest strasznie słaby, kompletnie nic nie wnosi do gry, kiedyś był dobry a teraz?? Co to wogóle jest?? To jest środkowy pomocnik?? Sorry ale MU ma swoją markę i załuguje na 100% lepszego środkowego pomocnika!!
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:47 #174
Ave88 pisze:
Ave88
Gdyby był słaby to by został odesłany do rezerw a skoro Fergie na niego stawia to znaczy że mimo braku formy dostaje jakieś zadania do wykonania.On ciągle jest dobry tylko bez formy a to spora różnica.Skoro uważasz go za"patałacha" napisz mi kto powinien grać w jego miejsce?
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:57 #173
matiutd
matiutd pisze:
niech mi ktoś jeszcze kur@@ powie że Berbatov gra do du@@
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:38 #172
kont666
kont666 pisze:
szukam zblizenia do trickow naniego co on zrobil przy tej 3 bramce? szok!
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:27 #171
ercraft
ercraft pisze:
a co ma płakać jak trzepie kasę bez względu na to czy gra czy grzeje ławę..?
jest jeszcze takie coś charakter i wola walki..
i co tu znowu z Tevezem wyjeżdzasz??
Tevez gra w City!
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:23 #170
Yuki pisze:
Yuki
Widze, ze w zyciu nie miales niczego wspolnego ze sportem, z pilka nozna. Jezeli uwazasz, ze ambicja zawodnika swiatowej klasy jest siedzenie na lawce i "trzepanie kasy" to ja juz zakoncze z ta bezowocna dyskusje. pozdrawiam znawce :-)
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:32 #169
matiutd pisze:
matiutd
dokładnie zgadzam sie całkowicie
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:39 #168
FrankyPalmeri
Wyjezdzam bo ty jako 1 plakales ze odszedl, a tu wychodzi ze w swoim najlepszym sezonie jest mniej skuteczny od bulgara, ktoremu zarzucasz...brak skutecznosci.
Przypominam jeszcze ze u szejkow gra on wysunietego napastnika i wszyscy graja na niego czego nie mozna powiedziec o DB.
poza tym tevezio rok temu plakal, a gral wiecej niza teraz berba, malo nie zarabial i do tego byl bez formy (5 goli w 30 ligowych meczach).
Teraz dalej wszystkich miesza z błotem. Szczyt bezczelnosci.
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:54 #167
FrankyPalmeri
Ferguson o wczorajszym sptkaniu w wykonniu Berby
- Dymitar po raz kolejny pokazał, że może grać jako jedyny wysunięty atakujący - przyznał Szkot. - Wprawdzie jego ulubioną pozycją jest gra za napastnikami, ale już wielokrotnie udowodnił, że może sam grać w ataku. W pobliżu zawsze miał Ryana Giggsa i uważam, że cały czas stanowił zagrożenie dla naszego rywala.

Co do porownania osiagniec Teveza i Berbatova
Tevez rozegrał 2250 minut Berba 1650
Tevez z 16 goli 12 strzelil z akcji i 4 z karnych, DB 12 z akcji...karnych nie strzelał.
Asyst obaj mają tyle samo.
Berbatov nie płacze w prasie że nie gra w ważnych spotkaniach.
Niezle jak na najlepszy sezon Tevezia i "najgorszy" Berbatova co?
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:12 #166
ercraft
ercraft pisze:
enzo..

idąc tokiem twojego rozumowania i manii cyferek wychodzi na to, że Berba strzela średnio co 130 minut i bardzo cię to jara..
idąc dalej tym samym tokiem wychodzi na to, że Gibson strzela trzy razy częściej grając trzy razy mniej zatem wygląda to w statystykach tak jakby to Berba był żółtodziobem.. ale to tylko magia twoich cyferek i statystyk, które jak zwykle niczego nie dają..
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:08 #165
Yuki pisze:
Yuki
ercraft nie zmienia to faktu, ze Berbatov zagral dobry mecz, a Ty wylewasz na niego wiadro pomyi
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:19 #164
FrankyPalmeri
ja tu widze 2 ligowe gole Gibsona w 500 minut
4 gole we wszystkich rozgrywkach w 950 minut
Ale jesli dla ciebie 84-81 to jest 5
To nie dziwi mnie ,że pozniej wypisujesz głupoty typu
gol co 250 minut Gibsona trzy razy "częstszy" niż gol co 130 Berby
hahaha
Zauważ fakt ,że dzieki Berbie mamy w tej lidze o te 21 goli wiecej (gole + asysty) reasumujac robi nam gola srednio co 80 minut.
Taki pilkarz to skarb dla druzyny.
Ale co tam Fergie sie myli, dziennikarze dajacy oceny sie mylą , ba liczby kłamia...tylko ty i kilku jeszcze haterow macie racje :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:20 #163
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
FrankPalmeri ma rację ośmieszacie się pisząc takie teksty jak np:

"berbatov to drewno"
Sam jesteś drewno, ciekawe czy chociaż raz miałbyś piłkę przy nodze jak byś grał zamiast Berbatov'a ekspert się znalazł od siedmiu boleści.
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:59 #162
martin86
martin86 pisze:
meczu nie widziałem ale wynik cieszy a chelsea dobry mecz zagrała aston v nic w tym meczu nie pokazała więc za tydzień zapowiada się zacięty mecz i jak chłopaki zwyciężą nad chelseą beda miec 4 pkt przewagi i przewage psycologiczną
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:58 #161
FrankyPalmeri
Jak czytam niektore posty to krew mnie zalewa.
4 dobry mecz Berbatova w sezonie?
4 mecz to on został motm ale...od poczatku lutego!
Od tego czasu we wszystich spotkaniach w jakich grał mial note od 7 w gore i byl w czolowce naszych najlepszych graczy.
Nie zastapil godnie Roo?
Mało miał Wayne spotkan w ktorych poza golem/golami pokazał mniej niz bułgar wczoraj?
Jak Roo strzeli z 5m to piekny gol,a jak DB to tylko wepchnął? :))
Berba wczoraj był aktywny i strzelił 2 gole.
Mial jeszcze 2 inne okazje gdzie raz pieknie strzelił, a raz spartolił i sie poslizgnal w polu karnym.
Trzeba jednak zauwazyc ze ta druga okazje sam sobie "rozklepał".
Poza tym swietnie znalazł Evansa w 1 połowie i Naniego w drugiej przy naszym 4 golu.

wszystkim "znawcom" radze zajrzec tutaj
[link usunięty]

Berba wczoraj
-8 pojedynkow glowkowych- 6 wygranych
-na 35 podań (wiekszosc do przodu) - 29 celnych
-na 5 strzalow - 4 celne - 2 gole

To jest zły występ?
12 goli i 9 asyst w 1600 minut i 19 spotkan od poczatku to słaby rezultat?
Jeśli tak to wszystkim jego haterom gratuluje mózgu.
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:49 #160
RedDragon pisze:
RedDragon
Ja się z tobą zgadzam... Lubię bardzo oby dwóch napastników... Rezultat Berbatova w golach i asystach jak na tak mało minut to też bardzo dobrze... Wielu kieruję się niechęcią do Berbatova i widzi tylko te złe momenty nie dostrzegając tych pozytywów... a Rooney nawet jak ma zły mecz to jest wspaniały...
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:01 #159
psychiczny
psychiczny pisze:
nie wiem po co trakie okreslenia na chelsea.przyjedz tutaj to zobaczysz jak szanuja ten klub i nie tylko ten.Na calym swiecie jest szanowany tylko w tej brudnej polsce jest inaczej.W koncu nie ma sie co dziwic same dzieci przy kompie co im pewnie nawet fajki nie obrosły
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:31 #158
ercraft
ercraft pisze:
a nagłówek artykułu obraża Rooneya jak mało kiedy..
w czym ja się pytam Berbatov godnie zastąpił Wazzę??
strzelił dwie bramki, a raczej dobił dwie piłki, tyle zrobił. pierwszą połowę przespał, w przerwie dostał chyba z liścia od Fergusona ale niewiele to pomogło..
zawsze jak zaczynam się do niego przekonywać zagra taki mecz jak wczoraj słabo mi się robi mimo, że przed telewizorem siedzę a nie stoję.
na szczęście pokazaliśmy, że bez Roo też potrafimy wygrywać, więc niech odpoczywa na czelsiaków, bo Bayern to też słaby przeciwnik.
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:24 #157
Yuki pisze:
Yuki
omg... strasznie mnie irytujesz tym i ostatnim postem...
powtorze sie, bo moze nie widziales... Jak Berbatov asystowal, dryblowal, ale nie strzelal bramek to zle, bo napastnika rozlicza sie od strzelonych goli... Jak strzelil, to wepchnal je fartem do bramki... Czlowieku czego Ty wymagasz? Powiedz po prostu, ze nie lubisz Berbatova, bo ... albo ... albo ... ale Ty nawet nie masz argumentow zeby go konstruktywnie krytykowac. Jeszcze mi powiedz, ze w tym meczu Berbatov tylko chodzil po boisku...
Pewnie Ty jarasz sie 16 bramkami Teveza, ktory odszedl do najwiekszych wrogow, bo on przeciez gryzie trawe biega w ta i nazad... Tylko, ze Berbatov nawet slowa nie pisal o tym, ze wiekszosc sezonu siedzi na lawce, a kiedy pojawia sie na boisku po prostu robi to co do niego nalezy. I chce zaznaczyc, ze w swoich osadach jestem obiektywny- nie jestem jakims psychofanem Berbatova.
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:03 #156
pierzunio
pierzunio pisze:
Świetna gra ManUtd 0:4 bardzo dobry wynik, ale pod koniec meczu widać było że Fergie chciał jeszcze 0:5 ponieważ jeszcze wpuścił Gibsona, który potrafi strzelic z dystansu, no i dodatkowego napadziora Machede. Bądź co bądź 0:4 też cieszy, mimo, że Cwelsi 7:1 wygrali my tracimy tylko 2 brameczki, i na OT bedzie 3:0 dla nas i oni beda tracic bramke do nas, i w rezultacie 4pkt. Oby MU spisało się z Cwelsami jak najepiej, bo to jest kluczowy mecz, potem Manchester ma też bardzo groźnych rywali, MC na wyjeździe, birmingham... trzeba gromadzić te punkty;)
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:24 #155
bar
bar pisze:
@ax1d

Widzisz i między nami nie ma zgody. Widzę, że tutaj trzeba uważać na każde napisane słowo bo zaraz się ktoś przyczepi. Ok mea culpa. Nie powinienem tak pisać, wybacz. Jednak jeśli już dyskutujemy to czytamy wypowiedzi od początku do końca. Właśnie na końcu jest napisane:

"Nie rozumiem tej apatii, momentami nienawiści do piłkarza broniącego barw Twojego ulubionego klubu..."

Nie rozumiem znaczy chcę wyjaśnienia co ten biedaczyna takiego strasznego zrobił. Co do Gazzy to fajnie że go nie lubiłeś, dla mnie możesz nawet nie lubić hamburgera z podwójnym serem. Rozmawiamy o Berbatovie chyba.

No i nie zgadzamy się w tym, że np dla mnie każdy zawodnik przywdziewający koszulkę mojego klubu z samego faktu, że broni barw mojej drużyny jest dla mnie Wielki. Sęk w tym, że Ty myślisz inaczej. Świetnie to Twoje zdanie i nie staram się go zmienić.

Na koniec. Na szczęście to nie Tobie oceniać czy jestem nikim, to nie Tobie dane jest dyktować mi w jaki sposób mam przekonywać do swoich racji innych. Na tym polega dyskusja.

tymczasem;)
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:09 #154
ax1d pisze:
ax1d
bar,
rzeczywiście, rozmawiamy o Berberowie. po co więc wciągasz w to całą drużynę? jeśli rozmawiamy o Berberowie to i o stosunku DO NIEGO i wykonywanego przez niego zawodu - piłkarza-napastnika, a nie do niego, jako gracza United, Bułgara, fryzjera, katolika czy mańkuta.
co biedaczyna zrobił? - właśnie niewiele robi. robi 10% tego, co robił w Tottenhamie. mam do niego o to pretensje. mam do niego swoisty żal, bo wiem, na co było go stać kilka lat temu, a teraz wygląda, jakby dostał jakiegoś paraliżu. dobrze, że strzelił 2 bramki, bo Own Goal też jedną wsadził i już go wyprzedził, a tak wciąż Bułgar prowadzi o jedno oczko. proszę Cię, czy nie widzisz w tym problemu, że teoretycznie drugi napastnik w drużynie ma JEDNĄ BRAMKĘ WIĘCEJ, niż drużyna wymusiła samobójów? dla mnie to nie lada problem.

cały patent właśnie poległ na tym, że Ty starałeś się to zmienić, sugerując, że jedynym słusznym sposobem kibicowania jest popieranie każdego, kto jest w jakikolwiek sposób związany z klubem. czemu więc masz zielono-złote logo? przecież to właściciel Twojego klubu, przeciw któremu jest sprzeciw. powinien być dla Ciebie Wielki, jak piszesz. to, że ktoś związany jest z klubem nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia - znaczenie ma to, co dla tego klubu robi. glazer robi źle. berba (w moim odczuciu) robi niewiele. obu ich nie będę wspierał bez względu na ich związki z moim klubem.

ja Ci nie mówię, żebyś krytykował berbę. nie mówię, że masz go lubić, albo nie, więc czemu Ty mi i innym krytykującym, mówisz, że mamy go wspierać za wszelką cenę tylko dlatego, że gra w United?

pozdr.
ax
» Niedziela, 28 marca 2010, 23:38 #153
Frycu
Frycu pisze:
Szkoda kilka zmarnowanych sytuacji ale + 4 bramy i czyste konto VDS bardzo mnie zadowala :D teraz tylko czelshit tak rozgromic
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:06 #152
bideMU
bideMU pisze:
no to chlopaki do piekla w sobote przyjezdza chelsea i jestem tego pewien ze wyjedzie z bagazem coajmniej 2 bramek i z 0 punktami go go RED DEVILS;] berba godnie zastapil rooneya nani dzis perfekcujnie jak ostatnio zteszta edvin??- pokazal za on jest ciagle mlody czuje ze on jeszcze conajmniej 3 lata po gra;]
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:01 #151
LisuDevilFan
LisuDevilFan pisze:
Brawo Berba. Teraz czas na Bayern.
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:01 #150
SexyBoy
SexyBoy pisze:
a Berbatov wskoczył to najlepszej 10 strzelców Premier League ;p ma 12 goli , brawo ; dd
» Niedziela, 28 marca 2010, 09:50 #149
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Nie rozumiem co niektórzy z was mają do Berbatov'a ?? Strzelił 2 gole zrobił to co do niego należało, po prostu godnie zastąpił Rooney'a. Fakt może w pierwszej połowie nie błyszczał, ale w drugiej pokazał swoją wartość strzelając 2 gole. Nie rozumiem co Wy od niego chcecie ?? Nigdy nie jesteście zadowoleni z jego gry, to już jest po prostu chore !
» Niedziela, 28 marca 2010, 09:30 #148
zapermu
zapermu pisze:
Chciałbym docenić także bardzo dobrą grę Van Der Sar'a :D
» Niedziela, 28 marca 2010, 09:20 #147
zapermu
zapermu pisze:
GLORY GLORY MAN UNITED ! :) Szczerze mówiąc, to nie był aż taki łatwy mecz, jakby się mogło wydawać :D Ale na całe szczęście wygrana :D
» Niedziela, 28 marca 2010, 09:15 #146
Gjorgiewicz
Gjorgiewicz pisze:
RobvanKlu5i

Kolejny z niby...kibiców. Carrick wszedł na koniec gry, co miał ci pokazać? Koleś ma umiejętności, tylko ma parszywą sytuację jak dla niego. Nie bronię go ale, facetowi z jego techniką ciężko operować z pozycji DMF'a. Gra zbyt zachowawczo jak dla mnie ale i tak znajduje miejsce w 11-stce Fergusona, ma tam swoje zadania.
Dokładnie mam w dupie gdzie zajmuje miejsce w twojej jedenastce.
» Niedziela, 28 marca 2010, 03:39 #145
ReDdEViL15
ReDdEViL15 pisze:
Bardzo dobry mecz fajnie by było powtórzyć ten wynik z Chelsea.
» Niedziela, 28 marca 2010, 00:50 #144
kris9
kris9 pisze:
Prawidłowa i piękna odpowiedź na zwycięstwo Chelsea :) Nie był to łatwy mecz dla nas, Bolton postawił bardzo twarde warunki, jednak nasz forma jest bezsprzecznie wspaniała. Jeśli ją utrzymamy to naprawdę nie boję się Bayernu, ani Chelsea. Przed nami te kluczowe mecze i jeśli nie popełnimy przypadkowych, głupich błędów, wyjdziemy pewni siebie i skoncentrowani to nie boję się o wyniki.

W dzisiejszym meczy zachwycił... mnie oczywiście cały zespół, ale szczególnie kliku piłkarzy, wśród nich van der Saar kapitalnymi interwencjami, refleksem i wspaniałym wyprowadzaniem szybkich kontr, Vidic niesamowitą pracą w obronie, twardą, bezpardonową walką, a miał dużo pracy, bo jak wiemy Bolton atakował dziś często, Fletcher za pracę, ba harówę na całej szerokości boiska i wypracowanie gola, Naniego był lepszy dziś od drugiego skrzydłowego i skuteczniejszy, 2 asysty to dobry wynik, no i oczywiście naszego (nie)kochanego Berbatova - ach 2 bramki, kilka technicznych zagrań, jak zwykle niesamowita finezja, polot, inteligencja, szkoda tylko, że gdzieś tam się poślizgnął, gdzieś tam nie doszedł do podania dając znów pożywkę swoim krytykom ;)
Myślę, że za bardzo przyzwoitą grę można jeszcze wyróżnić Evrę oraz Evansa w obronie oraz Scholesa w środku pola, który równie dobrze jak Fletcher spisywał się w zadaniach destrukcyjnych. Valencia i Giggs byli dziś jakby niewidoczni, a kapitan Czerwonych Diabłów zagrał po prostu przeciętnie.

Czekam z optymizmem na mecz z Bayernem i na powrót Rooneya, Parka oraz Rio, a jeśli chodzi o Niebieskich, nie straszna nam wasza wygrana nad AV, czyli jak zwykle w marcu tonącym okrętem, czekamy w sobotę na Old Trafford. United!!

van der Saar - 8,5
Neville - 6
Evans - 7
Vidic - 8,5
Evra - 7,5
Valencia - 6
Scholes - 7
Fletcher - 8,5
Giggs - 6
Nani - 8
Berbatov - 8
Carrick - 5
Gibson - 7
Macheda - bez oceny
» Niedziela, 28 marca 2010, 00:47 #143
manchester1989
Posiadamy niesamowite skrzydła: Valencia wrzuca piłkę na głowę Roo z każdej pozycji, ale gdy ma słabszy dzień to Nani dogrywa piłki marzenie do napastników.


Poza tym fenomenalny występ vds !!
» Niedziela, 28 marca 2010, 00:16 #142
masrzisz
masrzisz pisze:
świetny meczyk :) brawo dla Naniego za swietne rajdy no i brawo przede wszystkim dla Dymitara ktory pokazal ze jednak umie strzelac brakmi :) szczegolnie ladna byla ta 2 technicznie jeszcze obronca dostal dziure :D GLORY MANCHESTER ;)
» Niedziela, 28 marca 2010, 00:03 #141
optimus111
optimus111 pisze:
wielu z was narzekalo na Berbatova... bezpodstawnie i kompletnie bez sensu. Dimitar to klasowy pilkarz wykorzystujacy wszystkie swoje zalety bezblednnie...
GLORY GLORY

pzdr Optimus
» Niedziela, 28 marca 2010, 00:02 #140
rozowy
rozowy pisze:
Gdyby nie końcówka to nie był by dobry mecz MU. W pierwszej połowie, gdyby nie VDS mogliśmy mieć dwie bramy w plecy i było by sprawiedliwie. Pierwszy gol dla nas był farciarski i nie ma co ukrywać, że ustawił mecz. Drugi padł dość niespodziewanie i brawa dla Berbatowa, że umiał się odnaleźć. Reszta bramek posypała się razem z tym, że Bolton się otworzył... Patrząc na naszą grę nie zasłużyliśmy na 4:0, ale wynik zawsze cieszy :)

VDS - 8 - Kilka naprawdę udanych interwencji i duża pewność siebie nawet pomimo wpadki, gdy był poza boiskiem podczas rzutu rożnego :)

Neville - 6 - W defensywie bez większych błędów, w ofensywie słabo. Średni mecz.

Evra - 7 - Widoczny w ataku jak i obronie. Trzyma poziom.

Vidic - 8 - Pewny punkt defensywy, zapora nie do przejścia.

Evans - 6 - Bez szału. Bilans pomyłek i dobrych interwencji na przyzwoitym poziomie.

Giggs - 5 - Niczego szczególnego nie pokazał. Jedyną wartą uwagi akcją w tym meczu była asysta przy samobóju. Patrząc na ostatnie mecze Park prezentuje lepszą formę.

Nani - 8 - MotM. Lewa flanka była tą, którą ataki MU szły najczęściej i większość z nich przegrywana była właśnie przez Naniego. Dwie asysty i parę dobrych dryblingów. Solidny występ.

Fletcher - 8 - Dobry mecz. Pełna praca i zapał na całej szerokości boiska. Druga bramka i uspokająca MU padła właśnie dzięki jego akcji.

Scholes - 6,5 - Widoczny, ale bez fajerwerków. Kilka fajnych podań, dużo walki i trochę strzałów z dystansu.

Valencia - 5 - Słaby mecz. Nie pokazał się praktycznie w żadnej akcji MU. Mam nadzieje, że to tylko wypadek przy pracy.

Berbatov - 7,5 - Dużo strat, niecelnych podań i powolność, jednakże dziś pokazał, że jest "lisem pola karnego" i zamknął usta wszystkim krytykom... przynajmniej do następnego meczu. Gdyby nie dwie strzelone bramki było by 5.
» Niedziela, 28 marca 2010, 00:01 #139
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Brawo ManUtd!!

Berbatov sie wkoncu obudzil :)

Nani pokazal ze potencjal drzemie w nim niesamowity.

Vidic dla mnie najlepszym stoperem na swiecie

Fletcher gra to co potrafi, był niesamowity

Carrick.... no niech ktos powie ze jest przydatny druzynie to jest frajerem dla mnie i tyle ;/
» Sobota, 27 marca 2010, 23:27 #138
Ave88 pisze:
Ave88
Hmm gdy Carrick jest w formie to naprawde jego podania prostopadłe są kapitalne a co najważniejsze przydatne. Przyznaje że jest bez formy ale pisanie że nie jest przydatny drużynie to jest dopiero idiotyzm.Skreślać kogoś za to że nie jest w formie? Daj spokój. Złapie formę i będzie inna śpiewka to jest piłka nożna tu nigdy nie jest się w super dyspozycji.Naniego też każdy jechał "sprzedać go" itp a teraz? Sam widzisz co wyrabia. I Manchesterowi jest przydatny każdy zawodnik bo nie daj Boże ktoś złapie kontuzje to kto zagra w pomocy? Foster? Ferdinand?
» Sobota, 27 marca 2010, 23:33 #137
RedDragon pisze:
RedDragon
Zgadzam się ze wszystkim... Masz rację Carrick mało wnosi do gry... ale Scholes też dzisiaj nie grał dobrze... Potrzebujemy moim zdaniem latem jednynie ofensywnego pomocnika... Zastępce wielkiego Paul'a :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 10:23 #136
aleex91
aleex91 pisze:
Ładny wynik tylko i wyłącznie dzięki Nani'emu ! Wykładał piłki przepięknie że każdy bezproblemowo mógł by je dobić :)
» Sobota, 27 marca 2010, 23:18 #135
Jacques
Jacques pisze:
Moje oceny w miarę możliwości obiektywne:

VDS - jak prawie zawsze pewny punkt w bramce, przynajmniej 2-3 świetne interwence -> 8

Neville - przeciętny mecz -> 6

Evra - jak to Patrice walka w obronie jak i w ataku -> 7

Vidic - dla mnie Pan i Władca defensywy, nie do zdarcia, walczący, postrach ataku drużyny przeciwnej -> 9

Evans - na całe jego szczęście Nemanja odwalał za niego całą robotę w obronie, żal tej sytuacji z początku meczu, gdzie mógł strzelić gola -> 6

Giggs - dobry występ, ładna asysta przy samobóju -> 6,5

Nani - nie mogę się do niego przekonać, jak zwykle złe zagrania przeplatane z dobrymi -> 6

Fletcher - wielki walczak, w jednej akcji Darren był na prawym skrzydle, za chwilę bronił na lewej obronie, po czym zaskakująco znalazł się na środku ataku, jak zwykle człowiek od czarnej roboty -> 8,5

Scholes - pomimo tego, że to schyłek jego kariery to świetne dalekie crossowe podania zostały mu do dziś -> 6,5

Valencia - mniej widoczny, zdarzały mu się lepsze mecze, (taka mała ciekawostka, niektórzy narzekali, że się nie uśmiecha, a w 52 minucie w końcu to zrobił) -> 6,5

Berbatov - co tu dużo mówić, 2 gole, dużo mądrej gry i podań, szkoda jednej akcji z klepki, gdzie się poślizgnął -> 8

Macheda - wszedł, mało pokazał, trochę niepotrzebnie strzela na siłę -> 6

Carrick - szczerze mówiąc prawie nie zauważyłem jego obecności -> 6

Gibson - ładna brameczka, dobry choć krótki występ -> 6,5

Man of the Match -> Nemanja Vidic (za absolutną dominację w obronie i destrukcję ataku przeciwnika)
» Sobota, 27 marca 2010, 23:17 #134
Ave88 pisze:
Ave88
Moj 100 koment:x. Ale to nieważne. Napisz mi czemu Naniego oceniłeś na 6 skoro był jednym z najlepszych a Gibsona który wszedł na pare minut na 6,5? Tak samo z Valencią? Nani był dzisiaj od niego o niebo lepszy.Przynajmniej takie jest moje zdanie:)
» Sobota, 27 marca 2010, 23:26 #133
Rarian pisze:
Rarian
Nani oceniony na 6 :P? Wiem, że ocena z zasady jest w pełni subiektywna, ale to jakiś żart... 2 wybitne asysty, kilka dobrych zagrań i bardzo równy i dobry mecz. Oceniłbym go co najmniej na równi z Berbą, a więc 8/8,5 ;).
» Sobota, 27 marca 2010, 23:50 #132
Rarian pisze:
Rarian
Nani oceniony na 6 :P? Wiem, że ocena z zasady jest w pełni subiektywna, ale to jakiś żart... 2 wybitne asysty, kilka dobrych zagrań i bardzo równy i dobry mecz. Oceniłbym go co najmniej na równi z Berbą, a więc 8/8,5 ;).
» Sobota, 27 marca 2010, 23:51 #131
MUorzech
MUorzech pisze:
świetnie że wygrali, jak wygramy z Chelsea i Bayernem oraz utrzymamy taką formę to tytuł jest nasz
» Sobota, 27 marca 2010, 23:15 #130
Durandir
Durandir pisze:
Świetny wynik i ważne punkty. Mam nadzieję, że utrzymają formę i sklepią Bayern i Chelsea. Jeśli United wygrają za tydzień z niebieskimi to tytuł na wyciągnięcie ręki.
» Sobota, 27 marca 2010, 23:05 #129
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
A wiecie ze Robben prawdopodobnie nie zagra przeciw nam ,kontuzja w dzisiejszym meczu
» Sobota, 27 marca 2010, 22:44 #128
Ave88
Ave88 pisze:
W tej części sezonu nie jest ważny styl ważne są efekty. Zawodnicy bardziej się oszczędzają co jest normalne gdyż walczymy także w LM. Co do meczu z Chelsea wiadomo że będzie to ciężki mecz wrócił Cech jest Drogba Malouda i Lampard ostatnio grają świetnie więc nasi gracze bardzo się namęczą aby ich upilnować.Jako że pierwszy mecz z Bayernem gramy na wyjezdzie dałbym pograć zmiennikom typu Diouf Obertan Rafael. Wiele zależy teraz od Fergiego. Musi tak żonglować składem żeby starczyło zawodnikom sił na wszystkie mecze do końca sezonu no i oczywiście żebyśmy je wygrywali.Doświadczenie zawodników typu Giggs Scholes będzie kluczowe w tej części sezonu Ogólnie jestem dobrej myśli mamy formę wygrywamy mecz za meczem oby tak dalej.Glory:)
» Sobota, 27 marca 2010, 22:41 #127
Fexo
Fexo pisze:
Berbatov dzisiaj gral slabo , fajnie ze trafil te 2 bramki ale umowmy sie. Nie wynikalo to z jego geniuszu tylko musial je dobic.
Lubie tego gracza i dlatego mam nadzieje ze odejdzie z Manchesteru bo sie tutaj marnuje , Fergi zbyt czesto sadza go na lawce co nie pomoze mu ustabilizowac formy na rownym wysokim poziomie.
» Sobota, 27 marca 2010, 22:37 #126
Timmy71 pisze:
Timmy71
Mam pytanie ( bez złośliwości ) - jak musiałby zagrać Twoim zdaniem Berbatov, żeby nie wypadł 'słabo'?

Co niby 'musiał dobić'? Pierwsza bramka to był klasyk a'la Rooney. Jak na takie niby 'drewno', to chłopak ma zupełnie niezły start do piłki, ma refleks no i zimną krew.

A druga bramka... moim zdaniem nie było w niej żadnego przypadku - kopnął od razu i dokładnie tam, gdzie chciał i - o ile mnie wzrok nie mylił - założył siatę obrońcy.

Rzeczywiście - bardzo słabo.
» Sobota, 27 marca 2010, 22:48 #125
Fexo pisze:
Fexo
Mial kilka duzo lepszych spotkan w tym sezonie , dzisiaj widac bylo brak gry w ostatnim czasie. Kilkukrotnie slabe przyjecie pilki , nie zrozumienie z partnerami. Wszystkie czynniki skladaja sie na ocene "slabo".
I nie mowie ze jest drewnem , takze to juz sobie sam dopisales.
» Niedziela, 28 marca 2010, 11:18 #124
Williams
Williams pisze:
Aha i jeszcze moze oceny podam bo widze ,ze nie ma.

Oceny - "Sky": Van der Sar 8 - Neville 6, Evans 7, Vidić 8, Evra 7 - Fletcher 8 (Gibson ), Scholes 7 (Carrick ), Giggs 7 (Macheda ) - Valencia 7, Berbatow 9, Nani 9.

Oceny - "MEN": Van der Sar 8 - Neville 7, Evans 7, Vidić 8, Evra 7 - Fletcher 7 (Gibson ), Scholes 7 (Carrick 5), Giggs 7 (Macheda 5) - Valencia 7, Berbatow 7, Nani 7.

...Czasami nie rozumiem czym sie kieruja dziennikarze Manchester Evening News :|
» Sobota, 27 marca 2010, 22:32 #123
Williams
Williams pisze:
To nie byl porywajacy mecz wywkonaniu naszej druzyny ,czasami wrecz byl nudny i szczegolnie po pierwszej polowie nic nie zapowiadalo takiego pogromu bo Bolton byl rownorzednym rywalem... Na nieszczescie gospodarzy swietne zawody zaczal rozgrywac Nani i jego asysty mialy decydujacy wplyw na wynik meczu. Jeszcze przy dwu bramkowym prowadzeniu Czerwonych Diablow ,Bolton probowal walczyc ale przy 2 bramce Berbatova stracili ochote do gry. Bravo za wysokie zwyciestwo bo Chelsea dzisiaj pokonala Aston Ville az 7:1 i mozliwe ,ze na koniec sezonu o wszystkim beda decydowac bramki. Juz za tydzien spotkanie z dziewczynami z The Blues i mecz zapowiada sie w swietle dzisiejszych wynikow niezwykle ciekawie.
Pamietajcie przestawic zegarki ;)
» Sobota, 27 marca 2010, 22:23 #122
Tennant
Tennant pisze:
zagraliśmy koncertowo,ważne zwycięstwo,pokazaliśmy że bez roo też się da wygrywać w pięknym stylu :D
Glory Glory MU
» Sobota, 27 marca 2010, 22:23 #121
Williams
Williams pisze:
To nie byl porywajacy mecz wywkonaniu naszej druzyny ,czasami wrecz byl nudny i szczegolnie po pierwszej polowie nic nie zapowiadalo takiego pogromu bo Bolton byl rownorzednym rywalem... Na nieszczescie gospodarzy swietne zawody zaczal rozgrywac Nani i jego asysty mialy decydujacy wplyw na wynik meczu. Jeszcze przy dwu bramkowym prowadzeniu Czerwonych Diablow ,Bolton probowal walczyc ale przy 2 bramce Berbatova stracili ochote do gry. Bravo za wysokie zwyciestwo bo Chelsea dzisiaj pokonala Aston Ville az 7:1 i mozliwe ,ze na koniec sezonu o wszystkim beda decydowac bramki. Juz za tydzien spotkanie z dziewczynami z The Blues i mecz zapowiada sie w swietle dzisiejszych wynikow niezwykle ciekawie.
Pamietajcie przestawic zegarki ;)
» Sobota, 27 marca 2010, 22:22 #120
Ordon
Ordon pisze:
Kurde, co jest? w jakas fotke, nasza klase czy demotywatory sie bawicie? Jak dla mnie to beznadzieny pomysl z tymi plusami i minusami za wypowiedz. bo czemu to niby ma sluzyc?
» Sobota, 27 marca 2010, 22:20 #119
Timmy71
Timmy71 pisze:
Wszystko układa się tak, jakby jakaś Opatrzność nam pomagała.

Nie przejmowałbym się zwycięstwem Chelsea, akurat jeśli o nich chodzi to możemy załatwić sprawę w bezpośrednim meczu. Jeśli z nimi wygramy, to żadne bramki nie będą się liczyć - 4 punkty przewagi dadzą nam komfort spokojnej gry w następnych trudnych meczach ( np. wyjazd z City ).

Najważniejsze, że Arsenal umoczył, bo na to nie mieliśmy żadnego wpływu. To była najbardziej niepewna część korzystnego dla nas scenariusza.

Wygląda, że wszystko mamy pod kontrolą a do tego dochodzi do stosunkowo niezła drabinka w LM i Bayern grający znowu kichę. To chyba najbardziej niesamowity i nieprzewidywalny sezon, jaki pamiętam.
» Sobota, 27 marca 2010, 22:19 #118
Jadman
Jadman pisze:
MarcinKa
ok, nani dogrywa pilki w pole karne wysmienicie, czy to lewa czy prawa noaga, ale nie ma tego czegos co ronaldo, i nie chodzi mi o machanie 100 razy nogami nad pilka, jego straty pilki sa czasami frustrujace, glupie, podania niecelne, malo przemyslane, wolno holuje pilke, zamiast przyspieszyc i minac jednego rywala lub dwoch
» Sobota, 27 marca 2010, 22:15 #117
2Fast4You
2Fast4You pisze:
Dobrze że strzelili kilka bramek bo Chelsea trochę z Villą przesadziła... xD
» Sobota, 27 marca 2010, 22:09 #116
MarcinKa
MarcinKa pisze:
Jadman: Ty chcesz Naniego, który czaruje, bryluje jak ROnaldo, ale myślę, że większość kibiców wolałaby jakby Nani asystował tak, jak dziś. Jeżeli się nie mylę, to Nani ma tyle samo asyst, co Giggs więc jestem rad niezwykle. No chyba, że zaliczym Giggsowi przy golu Samuela, ale sam niew iem, czy to się liczy. Btw. bardzo ładny, spokojny gol na 0-1 ;D
» Sobota, 27 marca 2010, 22:03 #115
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
Co tu duzo mowic... nudny mecz ,ale 0:4 wpadlo to sie liczy

Berba dwie bramki prosze prosze, szkoda ze na poczatku drugiej polowy potknol sie o wlasne nogi w sytuacji 1 na 1 bo by mial hatticka

Nani...niezle naprawde niezle ,choc w pierwszej polowie troche mnie irytowal bo kazda akcja lewa strona konczyla sie strata pilki przez niego lub niecelnym podaniem/dosrodkowaniem tez jego.Ale w drugiej polowie zdobyl sie na zrobienie na bojsku czegos konstruktywnego i za to BRAWO NANI

VDS swietnie bronil

Reszta naszych jak dla mnie niczym szczegolnym sie nie popisala ale zagrali przyzwoity mecz czego o czym swiadczy wynik
» Sobota, 27 marca 2010, 21:58 #114
bar
bar pisze:
Nie jestem jakimś wybitnym fanem Berbatova, ba nawet niespecjalnie za nim przepadam. Niemniej jednak jest on zawodnikiem United, stara się jak może i za to go szanuję.

Zwracam się do Was Szanowni Panowie krytycy. Zaprzeczacie sami sobie. Berbatov grał dzisiaj średnio. Ok zgoda. Strzelił dwie bramki, a w zasadzie wepchnął piłkę za białą linię łączącą dwa białe słupki. I mało kto pochwali, powie, że potrafi się znaleźć, ma nosa. Nie, on zagrał słabo i tyle, co z tego, że strzelił? Co mnie drażni w opiniach krytyków Berby, to to, że kiedy zagra świetny mecz, asystuje, udziela się na całej rozciągłości boiska, lecz nie strzeli bramki. Wtedy się zaczyna... No fajnie, fajnie, ale nie strzelił. Z tego rozliczamy napastników, przecież od tego oni są.

Zdecydujcie sie w końcu:) Odpuście już tą bezustanną krytykę, to się już nudne robi. Co wam ten chłopak zawinił? Nie jego wina że kosztował 30mln. Gra najlepiej jak potrafi, gra dla naszego ukochanego klubu. Jesteśmy kibicami a kibice wspierają całą drużynę a nie wybranych piłkarzy. Oczywiście mamy swoich idoli, najlepszych, ulubionych - to normalne. Nie mówię, że mamy uwielbiać Berbatova, nie mówię, że mamy go lubić. Traktujmy go jak zawodnika United. Nie rozumiem tej apatii, momentami nienawiści do piłkarza broniącego barw Twojego ulubionego klubu...

pzdr
» Sobota, 27 marca 2010, 21:58 #113
ax1d pisze:
ax1d
zawsze, kiedy Berba zagra dobry mecz, mówię, że taki zagrał. dziś zagrał przeciętnie - bardzo słaba, żenująca wręcz pierwsza połowa, i wyśmienite drugie 45 minut, głównie dzięki kolegom, ale fakt jest faktem.

"Jesteśmy kibicami a kibice wspierają całą drużynę a nie wybranych piłkarzy." - a kto tak powiedział? jest jakiś jeden słuszny sposób na kibicowanie i właśnie Ty posiadasz do niego klucz? nienawidzę Gazzy i zawsze, nawet jak grał dla Anglii, był dla mnie Gazzą, a później Anglikiem. nienawidzę Gerrarda i czy gra dla Anglii, czy dla scousers, zawsze dla mnie jest Gerrardem i nie będę mu kibicował z powodu koloru koszulki, czy paszportu. cóż za bzdurna wypowiedź. kibicujemy, komu chcemy i tyle. jesteś nikim, żeby dyktować komukolwiek na tej, czy jakiejkolwiek stronie, jak i komu ma kibicować.
cześć.
» Niedziela, 28 marca 2010, 01:31 #112
Jadman
Jadman pisze:
Nani bez wątpienia najlepszy, jednak do ronaldo to mu jeszcze brakuje, przy takiej technice powinien czarowac, dryblowac, a czesto zdarza mu sie glupio tracic pilke. Trzeba nagrodzic vide, fletchera i vds, zagrali solidnie i pewnie. berbatov zagral dzis dobe spotkanie, potrafil utzrymac sie przy pilce, nie bal sie dryblowac, 2 gole i pomimo 1 czy 2 wpadek, wedlug mnie gracz numer 2
» Sobota, 27 marca 2010, 21:56 #111
Lukasz15
Lukasz15 pisze:
Jak dla mnie Berba w tym sezonie gra zupełnie inaczej,więcej pracuje dla zespołu,może dlatego jest tak niedoceniany,fakt,że czasem nie gra gdyż taktyka 4-5-1 z Rooneyem na szpicy działa coraz lepiej,ale gdy tylko gra,jego występy są bardzo dobre,te bramki należały mu się już od kilku meczu,mam nadzieje,że jeszcze strzeli kilka w tym sezonie.
» Sobota, 27 marca 2010, 21:50 #110
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Mam nadzieję że znawcy krytykujący bezceremonialnie Berbatova trochę się pohamują - Świetny mecz i okazałe zwycięstwo!

Do końca sezonu już tylko sześć spotkań w tym jedno arcyważne przeciwko Chelsea...
» Sobota, 27 marca 2010, 21:43 #109
Master123
Master123 pisze:
Wynik lepszy niż gra. Po pierwszej połowie nic nie wskazywało na to że skończy się aż 0:4 . Dobra gra defensywy a zawłaszcza Vidy , VDS i Evry , Evens kilka interwencji na granicy ryzyka zwłaszcza w pierwszej połowie, Gary przegrał kilka głowek ale bez wiekszych konsekwencji .

Scholes poprawnie ale bez fajerwerków, podobnie Giggs i Valencia , najlepszy na boisku bez 2 zdań Nani, asysty klasa światowa ponadto dużo odbiorów i walki , Fletcher również bardzo dobre spotkanie.

Drewniatow zagrał "już" 4 mecz w sezonie na poziomie jaki można od niego oczekiwać (chyba przestraszył sie doganiajacego go w klasyfikacji strzelców own goal'a ). Zrówno on jak i park pod koniec sezonu poprawili swoja grę co skutecznie przysłoniło kiłę jaką grali niemal przez 3/4 spotkań początkowych . Przykre że niektórzy nie potrafią obiektywnie spojrzeć na całokształty ich gry w obecnym sezonie ligowym . Nie mniej jednak lepiej się późno obudzić niż wcale z czego sie niezmiernie cieszę .
» Sobota, 27 marca 2010, 21:35 #108
Master123 pisze:
Master123
Yuki czytaj prosze ze zrozumieniem dziś jestem zadowolony z gry naszego geniusza techniki ponieważ zrobił to co do niego należało . Pisze natomiast o całokształcie jego gry w tym sezonie .


"czy Ty w ogole wybiegles kiedy kolwiek na pelnowymiarowe boisko/hale zeby zagrac powazniejsze mecze niz z 'osiedlaki' z kumplami? "

Argument nie na temat, to że nie gram zawodowo/profesjonalnie w piłke nie ma nic do rzeczy odnośnie dyskusji .
» Sobota, 27 marca 2010, 22:30 #107
ercraft
ercraft pisze:
i tak nie ma się co zachwycać, wygraliśmy bo musieliśmy. bez rewelacji. chwilami nawet przysypiałem. cieszy spora ilość bramek, ale już zachwyty na Berbatovem mniej cieszą. co z tego, że strzelił dwie bramki (a raczej dopchnął piłki) skoro cały mecz grał słabiutki zawody..?
dla mnie dzisiejszy numero uno to Nani
» Sobota, 27 marca 2010, 21:29 #106
Yuki pisze:
Yuki
Ta, nie strzelal bramek, a gral swietne mecze- asystowal, dryblowal, to zle bo napastnik powinien byc rozliczany z bramek, teraz strzelil 2 to zle, bo gral slabo... czasami opadaja rece na takie komentarze... czy Ty w ogole wybiegles kiedy kolwiek na pelnowymiarowe boisko/hale zeby zagrac powazniejsze mecze niz z 'osiedlaki' z kumplami?
» Sobota, 27 marca 2010, 22:18 #105
matemufc
matemufc pisze:
Swietne zawody rozegrał Nani ,Vidic Flecher , ogolnie Good Game całego teamu ale nie zapominajmy że Bolton nie bedzie grał tak jak Bayern mimo kiepskiej formy bawarczyków który na własnym boisku został pokonany przez ekipe Stuttgardu
» Sobota, 27 marca 2010, 21:24 #104
Camrall
Camrall pisze:
dodajcie bramki z meczu bo niby mecz ogladalem ale transmisje mialem taka słabą że prawie zadnej bramki nie widzialem
» Sobota, 27 marca 2010, 21:17 #103
fant0mas
fant0mas pisze:
BERBAAAAAAA !! Uwielbiam go, zawsze to podkreślałem. Super mecz. Kto wygra ligę zobaczymy za tydzień na prawdziwych DERBACH EUROPY!!
» Sobota, 27 marca 2010, 21:15 #102
Devil11
Devil11 pisze:
Tradycyjnie druga połowa lepsza. Pomimo wysokiego wyniku, nie było łatwo. Były momenty, kiedy zawodnicy Boltonu swobodnie przemieszczali się z piłką pod nasze pole karne. Jednak obrona nie zawiodła, trzeba oczywiście wyróżnić Edwina, który popisał się dziś kilkoma świetnymi interwencjami. Podobał mi się dziś Nani, szczególnie na początku drugiej połowy. Był waleczny, odbierał piłkę rywalom, cofał się do defensywy. Widać, że ten zawodnik dojrzał. Po pierwszej połowie martwiłam się troszkę o Berbatova, ale niepotrzebnie. Strzelił dziś 2 bramki, co doda mu pewności siebie. Myślę, że jest niedoceniany, szczególnie teraz, kiedy w fenomenalnej formie jest Rooney. Jednak dziś Bułgar pokazał, że on strzelać też potrafi. Jak widać, potrafimy okazale wygrywać także bez Rooney'a, liczy się cały zespół, co dziś pokazał ten mecz. Dobrze być znów na fotelu lidera :)
» Sobota, 27 marca 2010, 21:15 #101
reddevils7
reddevils7 pisze:
kurde ciezko bedzie poniewaz czeka nas mecz z Chelsea (nasz stadion)i MC (ich stadion)
» Sobota, 27 marca 2010, 21:15 #100
Matek5
Matek5 pisze:
Świetny mecz manu pokazało klase i nawet gdy roo nie gra jesteśmy wielcy,nani i berbatov rozegrali dobry mecz :)
PS: Tosic strzelił 2 bramy ;)
» Sobota, 27 marca 2010, 21:10 #99
rooney149
rooney149 pisze:
brawo brawo i jeszcze raz brawo ;) Bayern niech sie boi bo skopiemy im tylki...
» Sobota, 27 marca 2010, 21:07 #98
Yuki
Yuki pisze:
Berbatov to drewno, sprzedac go! Do niczego sie nie nadaje! Sprzedac go! Drewniakow! No dalej, jakos nie widze, zadnego krytyka od ktorych tutaj sie roi!
» Sobota, 27 marca 2010, 21:05 #97
ax1d pisze:
ax1d
berbatov to drewno. obejrzyj sobie jeszcze raz ten mecz i zobacz, gdzie znajduje się gracz, który w tym meczu ustawiony był NA SZPICY! gdzie on gra piłki!! przy takich asystach nawet szatniarka united by zdobyła gole. bez przesady. zrobił, co do niego należało, bo strzelił bramki, ale w pierwszej połowie w ogóle nie istniał, nie grał tak, jak powinien. polecam naprawdę obejrzenie meczu jeszcze raz i patrzenie głównie na Bułgara, bo same bramki o niczym nie świadczą. trzeba patrzeć na cały występ a ten na pewno nie był nawet jego najlepszym w tym sezonie, nie wspominając o napastnikach united w ogóle. trochę obiektywizmu i świat będzie prostszy i lepszy.
» Niedziela, 28 marca 2010, 01:27 #96
rafal1905
rafal1905 pisze:
brawo chlopaki,mistrzostwo jest coraz blizej tym bardziej ze Arsenal tylko zremisowal.Mysle ze SAF powinien posadzic Wayne'a na lawce przeciwko bayernowi i oszczedzac go na chelsea bo to bedzie kluczowy mecz sezonu a z bayernem na pewno cos ustrzelimy nawet bez rooneya bo obrona bayernu wyglada jak ser szwajcarski
» Sobota, 27 marca 2010, 21:04 #95
19Rooney96
19Rooney96 pisze:
a najbardziej cieszy mnie to że kolejny mecz z rzędu bayern przegrywa i to na własnym stadionie ze stuttgartem 1:2 i spadają na 2 miejsce ;P
» Sobota, 27 marca 2010, 21:04 #94
19Rooney96
19Rooney96 pisze:
wielkifanMU --> uważam że troche zawyżona ocena gibsona jak na 12 minut gry reszta ocen spoko ;)

myśle że gładko pokonamy chelsea i wygramy lige poraz 4 z rzędu ;)

bayern będzie bardzo trudnym rywalem i myśle że wcale nie będzie łatwo ale pokonamy ich i awansujemy do dalszej fazy ;D
» Sobota, 27 marca 2010, 21:02 #93
lukinho
lukinho pisze:
Bardzo dobrze, fajne przetarcie przed ciężkim okresem jaki nas czeka :) PL jest do wzięcia jak najbardziej a i w LM trzeba dać z siebie wszystko.
» Sobota, 27 marca 2010, 20:57 #92
KawkaManUtd
KawkaManUtd pisze:
Super 2 połowa :D

świetnie się oglądało kapitalnie :) Nani jest coraz lepszy pora żeby zaczął strzelać więcej bramek a nie tylko asystował bo wszyscy wiedzą że doskonale to potrafi :) berbatov godnie zastąpił rooneya Van der Sar cudownie się dzisiaj spisał ogólnie
bardzo dobry mecz :) gibson pokazał jak się wchodzi z ławki :P

bayern już się boi :P :P :P

GLORY GLORY MAN UNITED
» Sobota, 27 marca 2010, 20:52 #91
shick
shick pisze:
na stronie bayeru pisze ze robben nie wystapi w maczu z nami. mam nadzieje ze to prawda
» Sobota, 27 marca 2010, 20:50 #90
DT8 pisze:
DT8
JEST NAPISANE!!- no raczej Arjen z nami nie zagra;-)
» Sobota, 27 marca 2010, 21:17 #89
Adrianol1995xD
Bardzo ładny i zacięty mecz na naszą korzyść !
VDS-10
Nani-8.5
Berba-8.5
» Sobota, 27 marca 2010, 20:48 #88
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
To była demolka, piękny mecz szczególnie w drugiej części. Teraz Bayern w LM a później Chelsea.

Jak zawsze ocenie graczy :

Van der Sar--- pewnie łapał wszystkie piłki 2 kapitalne interwencję w 26 i 39 minucie ------8.5

Neville-- parę niedokładnych podań dużo fauli jak dla mnie zagrał na --------5.5

Vidić---świetny w powietrzu pewny w obronie, bez jakiś większych błędów ------6.5

Evans----to samo co Vidić, może trochę więcej błedów----6

Evra----Parę strat i ładnych wejść -6

Fletcher-- Zaczął tak jakby niemrawo później złapał rytm gry, udział przy 2 bramce Berbatov'a--- 7.5

Scholes--- w pierwszej połowie aktywny dużo ładnych krosów na skrzydła w drugiej jakby trochę zgasł----7

Giggs--- Parę ładnych zagrań udział przy 1 i 2 golu dobry mecz -----6.5

Valencia---- to nie był jego mecz ale też nie zagrał słabo----6

Nani---- udział przy 1 golu, dwie asysty przy golach Berbatov'a i Gibson'a poprawiają jego ocenę------8

Berbatov----w pierwszej połowie parę strat ale za to w drugiej części 2 gole, dobry mecz po prostu -----9

Carrick---nic nie wniósł do gry ---- 5.5

Gibson ---- nie oceniłbym go jakby nie jego wejście smoka -----7.5

Macheda---- za krótko grał

Postawa drużyny ------ 8.5 ----------- w pierwszej części widoczny był brak Rooney'a za to w drugiej świetne spotkanie "Czerwonych Diabłów" teraz ino przyszykować się do meczów z Bayernem i Chelsea.

Glory Glory Man Utd
Glory Glory Man Utd
Glory Glory Man Utd
Glory Glory Man Utd As the reds go marching on,on,on.
» Sobota, 27 marca 2010, 20:45 #87
Mikez pisze:
Mikez
Haha, Vidic 6,5? To był piłkarz meczu, wyczyścił wszystko co miał do wyczyszczenia, za siebie i za kolegów. Gdyby nie on prawdopodobnie stracilibyśmy co najmniej dwie bramki.
» Sobota, 27 marca 2010, 20:47 #86
devilsince1997
Stało się tak jak mówiłem. Rozpracowanie i rozmontowanie przeciwnika. Świetna gra. Nie ma się co cieszyć z kontuzji Robbena to trochę nie fair moim zdaniem.
» Sobota, 27 marca 2010, 20:45 #85
JacekP
JacekP pisze:
No nie mówcie że mecz był słaby. Bardzo fajnie grały obie strony. Moje uwagi co do zawodników, najpierw krytyczne:

Neville... Jejku, on na prawdę się do niczego nie nadaje, jak próbował wybić to myślałem że będzie samobój, jak próbował wrzucać to myślałem, że ktoś leży na trawie a on chce wybić na aut. Cóż, każdy klub musi mieć swojego drewniakorasiaka.

Vidić- jak heros, był wszędzie, niszczył, rządził, przeszkadzał, wgniatał w ziemię.

VDS- Ta interwencja po strzale murzyna (w Boltonie jest ich trochę i ich nie rozróżniam) poezja, bardzo dobry występ i oczywiście pewny w każdym calu.

Nani- Jechał z tymi afroamerykańskimi bykami z Boltonu jak z dziećmi, genialnie dryblował i gubił ich, asysty piękne, widać że będzie godnym następcą Giggsa na lewym skrzydle. Bardzo dobrze grał, tylko że w pojedynkach główkowych nie miał szans z wiadomych przyczyn. REWELACJA

Berbatov- Bardzo dobrze poradził sobie z presją związaną z tym, że
a) Rooneya nie ma na boisku
b)Rooneya nie ma na rezerwie
c)Mecz jest o fotel lidera
d)Mecz jest do wykazania się w końcu przed Fergusonem
Czujny, szybki, sprytny, ambitny, techniczny, cwany- cały Berbatov


Valencia- Świetnie sobie też dawał radę na prawym skrzydle lecz bez takich rajdów jak Nani. Wszystko byłoby dobrze gdyby miał kogoś do pomocy bo Neville się nie nadaje a Nani ma zawsze Evre. Oglądając mecz doszedłem do wniosku:
-Ja pier, ale ten Valencia jest zajebiście silny fizycznie, nie raz rzucił o ziemie tymi wielkimi wyhodowanymi murzynami.


Scholes i Giggs- obaj potrzebują czasu na "rozruch"


Fletcher- Jak zawsze czyli największy dystans, największa walka, lecz brakło jak zwykle troszeczkę do brami.

Evra- Twardo, można by go porównać trochę do Vidića. To mi się podoba.

Evans- Ma się od kogo uczyć jeśli chodzi o obrońców i to robi! (prócz Neville'a). :]


United pokazali, że nawet bez Rooneya i pod taką presją potrafią polecieć z rywalem na 4:0 na wyjeździe. Pięknie!
» Sobota, 27 marca 2010, 20:44 #84
Gumikasia pisze:
Gumikasia
Krytyka nie jest zła, owszem może Gary za dobrze nie zagrał, ale to jest nasz kapitan, i wypada przynajmniej przemiliczeć jego słabszą dyspozycję. Takie jest moje zdanie w tej sprawie...
» Sobota, 27 marca 2010, 20:46 #83
JakubT pisze:
JakubT
Valencia jest silny i szybki, fakt, ale lewą nogę ma żałosną, i nie chodzi tu o zwody, ok nie musi czarować jak Nani, ale do cholery, jeśli nie ma jak zagrać prawą nogą to drepcze w miejscu, zwalnia bez sensu akcję, czeka na szansę, żeby zrobić rzut gwałtownie do przodu i wrzucić tą prawą nogą. Przez to traci masę piłek i spowalnia grę, i owszem, potrafi to nadrobić asystami i rajdami kiedy szybszy jest od rywali, ale gdy ci zablokują jego prawą nogę, zwyczajnie sobie nie radzi
» Sobota, 27 marca 2010, 20:52 #82
Camrall
Camrall pisze:
Brak mu szybkości jest dobry technicznie ale czasem marnuje proste sytuacje a czasem zagra coś z niczego .. potrafi zagrac magicznie a potrafi przejsc obok meczu
» Sobota, 27 marca 2010, 20:43 #81
Gumikasia
Gumikasia pisze:
Super, super, super :) Początkowo patrząc jak Berba się przewraca, czy źle przyjmuje piłkę , wątpiłam w jego formę. A tu proszę. Dwie brameczki. Dodatkowo asysty Naniego, piękne trafienie Gibsona i wymiatamy :)
» Sobota, 27 marca 2010, 20:43 #80
ax1d
ax1d pisze:
Nani i Vidic wygrali nam mecz.
trochę to niedobrze, że na boisku gra max 5 zawodników.
Giggs, Scholes, Evans, Valencia nie grali dziś swojej piłki.
mam nadzieję, że to się zmieni do soboty.
Chelsea dziś pokazała pazur i trochę mnie nastraszyła.
nie grali w końcu z jakimś tam Boltonem, tylko z the Villans.
dobrze, że chociaż jeden zespół z Birmingham urwał Londynowi dziś punkty.
teraz spokojnie i z dyscypliną na OT ograć Chelsea i grać swoje do końca.
GLORY!
» Sobota, 27 marca 2010, 20:42 #79
ronald
ronald pisze:
przestrzegam pzred napalaniem się na mecz z Bayernem. Będą cholernie zdeterminowani - czyt. rewanż za 1999. Mają najlepsze skrzydła, obiektywnie patrząc. Mimo wszystko oczywiście wierzę w Diabełki, ale wygrana będzie zależec od koncentracji.
» Sobota, 27 marca 2010, 20:42 #78
devilsince1997
No to napisz co sądzisz o Berbatovie ??
» Sobota, 27 marca 2010, 20:42 #77
Camrall
Camrall pisze:
Dobra nie chce mi się z Tobą gadac .. myślę że byśmy do niczego nie doszli w tej rozmowie a szkoda bez sensownych tekstów..
» Sobota, 27 marca 2010, 20:41 #76
DR47
DR47 pisze:
obstawiałem 3:0 ale wyszło lepiej Nani 2 asysty Berba jak by ze skarpety wtedy przywalił to by miał hat trick :D
» Sobota, 27 marca 2010, 20:40 #75
bideMU
bideMU pisze:
no i niech sie tak nie podniecaja cheslea bo wygrali tyle u sieie a my a wyjezdzie i bez naszge najlepszego napastnika berbatov chyba odpowiada tak na krytyke i dobrze glory glory MU
» Sobota, 27 marca 2010, 20:39 #74
Romcio17
Romcio17 pisze:
Mam jeszcze wspaniałą wiadomość dla nas ! We wtorkowym meczu ćwierćfinałowym na Allianz Arena nie zagra Arjen Robben z powodu kontuzji w meczu ze Stuttgartem przegranym przez Bawarczyków 2:1 .Kibice Bayernu piszą nawet że wolą nie oglądać tego mecz... :D
» Sobota, 27 marca 2010, 20:39 #73
mikigniew
mikigniew pisze:
a ja największe brawa ślę w stronę Van Der Saara. Miał naprawdę kilka znakomitych interwencji , razem z vidicem dziś nie do przedarcia.
» Sobota, 27 marca 2010, 20:38 #72
Piter123 pisze:
Piter123
ManUnited wygrał w świetny sposób ( męcząc przeciwnika) i dobijając w 2 połowie.
Bayern może tylko płakać bo przegra, a co do Chealsea to co, że wygrali 7:1 z Aston Villą jak z Manchesterem przegra 2:0 xD
» Sobota, 27 marca 2010, 20:40 #71
devilsince1997
Nie Camrall z Chelsea liczy sie tylko wygrana. Manchester zawsze gra o zwycięstwo zwłaszcza z taki rywalem jak Chelsea.
» Sobota, 27 marca 2010, 20:38 #70
pizdarek
pizdarek pisze:
Dokładnie jak w tytule artykułu!! :) Berba pokazał, że sam także może coś ustrzeić:) Cieszy wysoka wygrana i nawet udowodnienie niedowiarkom, że bez Runiego United też potrafi wysoko wygrywac. Teraz dwa bardzo trudne mecze, trzeba się skupić na nich - myśle, że Bayern przy aktualnej dyszpozycji nie ma najmniejszych szans. ManUtd pokona ich na wyjeździe.
» Sobota, 27 marca 2010, 20:37 #69
listek007
listek007 pisze:
Piękny mecz i piękna wygrana. Ci co mają jakieś problemy do Berbatova to niech spojrzą na dzisiejszy mecz, mecz z Fulhamem czy ogólnie statystyki asyst. Nie wiem jak można obrażać piłkarza swojego klubu który strzela dla niego całkiem sporo bramek.
A teraz z innej beczki- Robben nie zagra we wtorek. [link usunięty]
Oj, czuję pogrom...:)
» Sobota, 27 marca 2010, 20:37 #68
toffifee
toffifee pisze:
United pokazuje, że bez Roo też może wysoko wygrywać i o to chodzi. Ja już nie mogę się doczekać 3 kwietnia
» Sobota, 27 marca 2010, 20:37 #67
ronald
ronald pisze:
Brawo brawo, brawo brawissimo - uf!! Bardzo dobry mecz Diabłów - Nani - spełniłeś moje najśmilesze ozcekiwania na dziś, Berba - brawo za bramki, ale mógł wykorzystać kilka dogodnych sytuacji - przez to było trochę nerwów na początku drugiej połowy. udało nam się rozgromić rywala, grając na o z tyłu, co bardzo cieszy - zawdzięczamy to głównie Edwinowi i Vidzie. Mam nadzieję że Evra nie odczuje tego starcia. Ladna bramka Darrona - po fenomenalnej asyście.

Teraz musimy się skoncentrować na Bayernie, powtarzam - NA BAYERNIE, bo niektórzy to już myślą o Chelsea.

Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce

Glory glroy
» Sobota, 27 marca 2010, 20:36 #66
Camrall
Camrall pisze:
Czy widziałeś kiedyś krytke Berby z mojej strony ?
» Sobota, 27 marca 2010, 20:36 #65
devilsince1997
Nie chodzi o to ile Ja mam lat tylko dojrzałość w byciu kibicem. Każdy ma dobre i złe mecze i trzeba to zrozumieć.
» Sobota, 27 marca 2010, 20:36 #64
Camrall
Camrall pisze:
Z cfc wystarczy remis dzięki dzisiejszemu remisowi Arsenalu ;D
» Sobota, 27 marca 2010, 20:35 #63
Ave88
Ave88 pisze:
Wielu z was pisało ze Berba strzela za mało bramek dzisiaj strzelił 2 mało biega dzisiaj biegał mało walczy dzisiaj walczył wiec do cholery za co ma obrywać skoro robi to co do niego należy? To juz nie jest obiektywne komentowanie to już jest niechęć:). Nani znakomicie naprawde ostatnimi czasy gra świetnie Van Der Sar klasa bądzmy szczerzy Bolton dzisiaj nie zagrał mega ofensywnie i ostro więc i nam grało sie łatwiej.Myśle że bardziej trzeba sie skupic na sobocie bo w LM jest rewanż tu już nie będzie i kto teraz wygra w sobote to w 80% zapewni sobie tytuł takie jest moje zdanie. Glory:)
» Sobota, 27 marca 2010, 20:35 #62
michalSTG
michalSTG pisze:
mnie z tych czterech goli najbardziej ucieszył gol Gibsona
wierzę w tego chłopaka od meczu z tottenhamem (chybaw Carling cup)
a Nani grał dzisiaj świetnie
» Sobota, 27 marca 2010, 20:35 #61
ManUtd1
ManUtd1 pisze:
Bayern dzisiaj przegrał z VFB Stuttgart. Jest szansa że mają zadyszkę ;) A wynik bardzo ładny no i Berba w końcu złapał wiatr w żagle ;D
» Sobota, 27 marca 2010, 20:34 #60
koli123
koli123 pisze:
ma ktoś linka do bramek z meczu. Z góry dziękuje!!
» Sobota, 27 marca 2010, 20:34 #59

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
Chelsea 3 : 3 Manchester United
5 lutego 2012 (17:00)
Stamford Bridge
» Ostatni mecz   » Następny mecz
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 24 57 +44
2. Manchester Utd Manchester Utd 24 55 +35
3. Tottenham Tottenham 24 50 +19
4. Chelsea Londyn Chelsea Londyn 24 43 +15
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 24 42 +5
» Pokaż pełną tabelę «
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 15 2 2 0 19
2. Dymitar Berbatow 7 1 0 1 9
3. Danny Welbeck 6 2 1 0 9
4. Javier Hernandez 8 0 0 0 8
5. Nani 6 0 0 0 6
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: -
Tom Cleverley
Zawodnik: Tom Cleverley
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Nani
Zawodnik: Nani
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anders Lindegaard
Zawodnik: Anders Lindegaard
Kontuzja: Uraz stawu skokowego
Kiedy: 30.01.2012
Powrót: 04.03.2012
Phil Jones
Zawodnik: Phil Jones
Kontuzja: Drobny uraz kostki
Kiedy: 22.01.2012
Powrót: Nie określono
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Michael Owen
Zawodnik: Michael Owen
Kontuzja: Naderwany mięsień
Kiedy: 02.11.2011
Powrót: 14.02.2011
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Jak będą wyglądały najbliższe miesiące kariery Paula Pogby?

POLECAMY