AKTUALNOŚCI

David Gill: Nie jest źle

Data 17 marca 2010, 20:10 rogi, Team Talk
David Gill: Nie jest źle
» Dyrektor Manchesteru United uspokaja fanów bojących się o finanse klubu
Czytaj więcej:
» David Gill
» Finanse
» Malcolm Glazer
A A A
Mimo wielkiego protestu fanów Manchesteru United David Gill nadal uważa, że klub ma „rozsądną strategię biznesową”.

Kilka dni temu zarząd United potwierdził podpisanie kontraktu sponsorskiego z tureckimi liniami lotniczymi. Oprócz pokaźnego czeku, Czerwone Diabły mają od teraz zapewniony transport ich samolotami po całej Europie, jak również podczas wakacyjnych tournee.

Podczas gdy inne linie lotnicze, np. te brytyjskie przechodzą finansowy kryzys, umowa zawarta przez United pokazuje, jak wielkie możliwości mają oni na rynku. Wielu rywali z Premiership może o takich wpływach tylko pomarzyć.

Te fakty to z pewnością wiatr w oczy dla zagorzałych przeciwników Glazerów i uczestników „Złoto zielonego” protestu. Mimo tego że amerykańska rodzina póki co pewnie nadal będzie spotykać się z wielką krytyką za dług, którego narobili podczas kontrowersyjnego przejęcia klubu w 2005 roku, to Gill nadal stoi po ich stronie.

- Ludzie nadal twierdzą, że mamy problemy finansowe – powiedział dyrektor wykonawczy. – Nie uważamy, że to zdrowa sytuacja. Jesteśmy natomiast w komfortowej pozycji. Mamy rozsądną strategię finansową, która będzie kontynuowana na przestrzeni najbliższych lat.

Innego zdania jest Keith Harris, jeden z Czerwonych Rycerzy – grupy, która stara się wykupić kontrolę nad klubem od rodziny Glazerów. Uważają oni, że ich nierozsądna polityka finansowa wkrótce się zemści i będzie trzeba sprzedawać piłkarzy, aby załatać dziury w klubowym budżecie.

Gill śpieszy z kolei z wyjaśnieniami. Uważa, że klub musi być atrakcyjny przede wszystkim pod względem sportowym, aby ktokolwiek interesował się sponsorowaniem go oraz pomocą.

- Doskonale rozumiemy, że to, co dzieje się na boisku ma ogromny wpływ na to, co dzieje się poza nim. Od wielu lat, dokładnie od 1992 roku, kiedy powstała liga Premiership, odnosiliśmy wielkie sukcesy z sir Alexem Fergusonem, który dowodzi znakomitymi piłkarzami.

- Takie wyniki generowały ogromne dochody, które jednak były z powrotem inwestowane w obiekty szkoleniowe, stadion, kontrakty zarówno dla nowych piłkarzy, jak i przedłużenia umów dla tych, którzy u nas już grali. Jesteśmy szczęśliwi mogąc być częścią sportu, w którym osiąga się takie wyniki.

Nikomu chyba nie trzeba powtarzać, że Manchester United to światowy fenomen, którego zasięg jest dużo większy niż innych instytucji o porównywalnych rozmiarach.

- Mamy 333 miliony fanów na całym świecie. W ubiegły weekend obchodziliśmy stulecie wspaniałego Old Trafford. Nasza historia i dokonania sprawiają, że mamy wielki wpływ na końcowy układ tabeli. Nawet jeśli jesteśmy teraz w dołku finansowym, to na świecie jest wiele firm, które inwestują w przyszłość, a my jesteśmy atrakcyjnym partnerem do takich interesów.
» Football Money League: United dalej na 3. miejscu Football Money League: United dalej na 3. miejscu
Manchester United znalazł się na tr...
» Hoeness: Dla Glazera liczą się tylko pieniądze Hoeness: Dla Glazera liczą się tylko pieniądze
Hoeness nie potrafi zrozumieć zacho...
» United szykuje nowy kontrakt dla Fergusona United szykuje nowy kontrakt dla Fergusona
Władze United rozpoczęły rozmowy z ...
» Gill zadowolony z wyniku losowania LE Gill zadowolony z wyniku losowania LE
David Gill jest zadowolony z wyniku...
» Liverpool wspiera Manchester United! Liverpool wspiera Manchester United!
Aon z tytułu umowy sponsorskiej zas...
» United straci ponad 20 milionów funtów United straci ponad 20 milionów funtów
Manchester United straci ponad 20 m...



Poprzedni news:
Vidić kontra Rooney
Następny news:
Mundial motywuje Hargreavesa

Komentarze (38)


THEREDDEVILS
THEREDDEVILS pisze:
newtonheath ale Ty pieprzysz^^ zacznij chlopie czytac ze zrozumieniem bo z matury beda nice... kto Ci napisal ze mamy budzet -700 mln??^^ chlopie ogarnij... oczywiste rzeczyto tlumacz dzieciom... i nie wspominaj tu o realu bo to jest piekny przyklad jak nie powinno sie zarzadzac klubem...
Juz to widze jak sie bardziej orientujesz na finansach odemnie...
"I klub nie zbankrutuje. Nie. Bo ma budżet." - wiecej sie nie ponizaj prosze Cie...
» Sobota, 20 marca 2010, 00:26 #38
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Nie wiem ile lub otrzymuje po wygraniu LM i PL, ale chyba to by odrobinę poprawiło naszą sytuację.
Ktoś mnie oświeci ile kasy wpływa na konto klubu za te dwa trofea??
» Piątek, 19 marca 2010, 15:24 #37
xatynx pisze:
xatynx
DevilxDevil jak masz skarb ligi mistrzów to tam masz napisane ile Manchester United dostał kasy z ligi mistrzów w poprzednim sezonie jak przegrał w finale z Barceloną chyba 30 milionów...Idzie to na wynagrodzenie lub pensje zapewne...
» Piątek, 26 marca 2010, 14:15 #36
dulekthered
dulekthered pisze:
@niby

1) United byli najbardziej rozpoznawalną marką sportową świata już przed Glazerami. Nie jest to zasługą Glazerów.

2) podobnie co do polityki transferowej - zarząd nigdy się nie wtrącał w robotę Fergiego, więc nie jest zasługą Glazerów to, że niczego po prostu nie spieprzyli w tej dziedzinie

3) Dług rzeczywiście jest problemem, ale nikt nie twierdzi, że RK spłaciliby go od razu, raczej byłby oto proces długoletni. Ale przynajmniej ktoś w końcu zacząłby spłacać, bo Glazerowie olewają zagadnienie (przypominam że koszt obsługi długu 2005-2009 szacowany jest na 260 mln GBP, w 2010 ma być to 130 mln GBP, podczas gdy zadłużenie wzrosło z 559 mln GBP w 2005 do 716 mln GBP w 2009). Oczywiście kasa na spłatę długu idzie z kasy klubowej a nie z kieszeni Glazerów.

4) sukcesy sportowe nie są zasługą Glazerów ! To dzieło Fergusona&CO !

5) nie można porównywać zadłużenia klubów wielkiej czwórki. Dług Chelsea Romek spłaci w jeden dzień jak mu się będzie kciało, Arsenal zadłużył się na budowę nowego stadionu i to się wkrótce zwróci. Jedynie Pool ma problemy przez fanaberie właścicieli... hmm Amerykanie?? Coś mi to mówi...

6) Poza tym Glazerowie – wszystko na to wskazuje – mają poważne problemy finansowe w swojej działalności w USA – więc doją klub bo po prostu panicznie potrzebują kasy!! Nie ma to nic wspólnego z mądrą i dalekowzroczną polityką.

7) dochód 6,4 mln RFJVLtd wobec przychodów 278 mln GBP to bardzo słaby wynik – współczynnik tylko 2,3%


Pzdr

dq
» Piątek, 19 marca 2010, 13:50 #35
niby
niby pisze:
"Glazerowie gowno robia polityka kadrowa jest taka jaka odpowiada Fergusonowi "

To jest właśnie mądra polityka kadrowa władz klubu ;)

"o kiedys mielismy zaj**iste dochody a teraz??"

Teraz też mamy zaj**iste dochody.
» Piątek, 19 marca 2010, 09:21 #34
newtonheath
newtonheath pisze:
Każdy z was tak się zna na ekonomi, na zasadach budżetów klubowych, ich długach że aż płakać się chce.

Klub może być najbogatszym klubem, przy okazji być bardzo zadłużonym. Przykłady ? ManUtd, Real...

Można mieć 400 milionowy budżet na sezon, jak Real, i przy okazji być zadłużonym na 250 milionów - Real.

To że mamy 700 milionów długu, nie znaczy że nie stać nas na transfery, że nie stać nas na nic, i że budżet mamy -700 milionów. Nie ! Cała kasa z biletów, od sponsorów, reklam, etc idzie na BUDŻET ! Nie na spłatę kredytów ! Tak robią Glazerowie, Tak Robi i Perez w Madrycie. Zadłużenie rośnie, a Klub ma wielki budżet, i jest w statystykach w czołówce najbogatszych i w czołówce najbardziej zadłużonych. Bo DŁUG A BUDŻET to dwie rożne sprawy.

I klub nie zbankrutuje. Nie. Bo ma budżet. Gorzej będzie jak UEFA wprowadzi tą zasadę ze kluby z długami w LM grac nie mogą, bo pożegnamy się z LM na kilka lat i jedyną szansą wtedy że spłacimy dług będzie odsprzedasz klubu przez Glazerów innym ludziom/człowiekowi który zapłaci za sam klub ale i przy okazji spłaci długi. Więc mamy do wyboru - Albo zadłużać się coraz bardziej, i żyć po prostu z długami, - albo sprzedać klub pozbywając się długu. I w tej drugiej opcji też jest wybór. Albo Azjaty,Muzułmanie - Albo mądrzy kibice United tacy jak Czerwoni Rycerze.
Nie chce Glazerów , Nie chce bogaczy którym się nudzi.
Kasa z biletów idzie na budżet, stąd kasa na wszystko, z reklam, to samo. Nic nie idzie na spłatę długu ! Dlatego trzeba wypieprzyć Glazerów!
A jak ich do tego zmuśić ? nie przychodzić np na mecze. Wywierac presje protestami. Etc.
» Piątek, 19 marca 2010, 00:10 #33
THEREDDEVILS
THEREDDEVILS pisze:
no Wy chyba na leb upadliscie... Dlug powstal przy przejmowaniu przez glazerow klubu wiec nie wiem co do tego ma raport o zadluzeniu klubow PL z poczatku XXI wieku... i dlug NIE JEST zadna cena za marke klubu! Mylisz fakty stary...
"Widzę mądrą politykę kadrową, tworzenie "marki" tej drużyny - która nota bene dzięki marce jest wciąż na szczycie, o czym większość zapomina lub czego niektórzy nie rozumieją."
Glazerowie gowno robia polityka kadrowa jest taka jaka odpowiada Fergusonowi ewentualnie Gillowi i prowadzimy ja od dluzszego czasu niz Glazerowie sa i marka tego klubu zostala takze zbudowana duzo wczesniej...
Co do najbogatszego klubu na swiecie, juz nim nie jestesmy... A wiesz czemu?? Bo kiedys mielismy zaj**iste dochody a teraz?? Jakbysmy nie sprzedali Ronaldo to bysmy nawet na swoje nie wyszli... Zaj**ista polityka.... Kto nastepny Rooney?? I tak wpizdu kasu idzie na obsluge dlugu juz nie mowiac o tym ze on wciagle rosnie...
Pier**** Glazerow i ten ich j**a** dlug... Z wlasnej kieszeni to nawet centa nie dali... niech ida zarabiac gdzie indziej
» Czwartek, 18 marca 2010, 23:56 #32
johnoshea
johnoshea pisze:
"Ja oprócz negatywnych czynników dla samych kibiców (wspomniane podnoszenie cen biletów), widzę mnóstwo pozytywnych stron w działaniu Glazerów. Widzę mądrą politykę kadrową, tworzenie "marki" tej drużyny - która nota bene dzięki marce jest wciąż na szczycie, o czym większość zapomina lub czego niektórzy nie rozumieją."
Brawo NIBY !! Popieram Cię w 100% !
» Czwartek, 18 marca 2010, 20:00 #31
niby
niby pisze:
dulekthered ->

"Przed Glazerami nie mieliśmy długów".

Ciekawe. Biorąc pod uwagę, że raporty z początku lat XXI wieku wskazują wyraźnie, że PL była (i jest nadal) najbardziej zadłużoną ligą na świecie.

"Przed Glazerami byliśmy najbogatszym klubem".

Teraz jesteśmy na 2. miejscu, nie tak dawno byliśmy na 1.

"RK obiecują pozbycie się długu".

Jestem bardzo ciekawy, jak chcą to zrobić. Spłacić jak Abamowicz, a potem znowu się zadłużyć? Różnica polegała na tym, że Abramowicz budował swoją drużynę od nowa, zupełnie od zera. I to była inwestycja. A teraz powiedz mi: jak spłacić zadłużenie naszego (czyli wirtualnych pieniędzy, które istnieją w postaci pożyczek udzielanych Glazerom)?

A teraz z drugiej strony: osobiście uważam, że newton heathowcy popadają w lekką paranoję powodowaną przez tych szlachetnych RK, który rzekomo chcą oddać klub w ręce fanów (a potem jeszcze prezesa będą wybierać drogą wyborów demokratycznych...). Nagle staliśmy się zagrożonym wyginięciem klubem piłkarskim. To czysty nonsens. Wszystkie drużyny z wielkiej czwórki są cholernie zadłużone. I będą. Taka jest cena za ich markę. Co za tym idzie, koszta utrzymania są większe, niż w innych krajach. MU czerpie olbrzymie dochody ze sprzedaży biletów (ponad 180 mln euro w 07/08), ale czemu się dziwić? Manchester U to w tym momencie najlepiej rozpoznawalna marka piłkarska, bardziej nawet niż FCB. Różnica polega w nazewnictwie. Jedni mówią o "zarabianiu", inni o "okaradaniu".

Można protestować przeciw takiej polityce. Ale mówić od razu o, przepraszam, "żydzeniu", czy zabijaniu tego klubu, to... sam nie wiem... płytkie? Ja oprócz negatywnych czynników dla samych kibiców (wspomniane podnoszenie cen biletów), widzę mnóstwo pozytywnych stron w działaniu Glazerów. Widzę mądrą politykę kadrową, tworzenie "marki" tej drużyny - która nota bene dzięki marce jest wciąż na szczycie, o czym większość zapomina lub czego niektórzy nie rozumieją.
» Czwartek, 18 marca 2010, 19:11 #30
m4ci3k
m4ci3k pisze:
Z budżetem nie jest źle...jest bardzo źle:
» Czwartek, 18 marca 2010, 18:59 #29
THEREDDEVILS
THEREDDEVILS pisze:
niby => masz racje, Glazerowie rzucili wlasna flota na pensje i transfery... Byli nawet tak dobrzy ze zaczeli doplacac do karnetow kibicom...
Żal mi Cie bo nie masz zielonego pojecia o finansach w pilce noznej...
» Czwartek, 18 marca 2010, 18:45 #28
dulekthered
dulekthered pisze:
Witam!!

Parę uwag do tego co zostało napisane poniżej:

@niby

„To smutne, w jaki sposób przebiega ten protest i w jaki sposób wykorzystywane są barwy NH do manipulowania kibicami. Kilku mniejszych gentlemanów chce wepchać się na miejsce Glazerów, a newton heatowcy wierzą w ich "szlachetne idee”

>>>RK mają poparcie kibiców z 2 powodów – obiecują pozbycie się długu i realny udział kibiców w zarządzaniu klubem. To są właśnie tak wyśmiewane przez Ciebie szlachetne idee. Nie jest to zatem poparcie bezwarunkowe, czas pokaże jak te postulaty będą zrealizowane. Czas jednak już pokazał, że Glazerów trzeba się pozbyć jak najszybciej...

Zobacz chociażby tutaj: [link usunięty]


„Zadłużenie - zadłużeniem, należy jednak pamiętać, że Manchester utrzymuje się między innymi z samej marki, którą tak pieczołowicie budują Glazerowie. Zadłużenie nie zabije tego klubu”

>>>Wybacz ale gówno prawda. Przed Glazerami byliśmy najbogatszym klubem na świecie i nie mieliśmy żadnych długów, teraz jesteśmy najbardziej zadłużonym klubem. O tym że United pod rządami Glazerów ma niską wiarygodność finansową świadczyło kiepskie przyjęcie przez rynki tegorocznych klubowych obligacji. A dług powoli zaczyna już nas dusić...

W jaki sposób Glazerowie budują markę?? Poprzez rekordowe podwyżki cen biletów i wojnę z kibicami?? Proszę nie rozśmieszaj mnie...


„To znaczy: skąd Alex Ferguson ma pieniądze na transfery, na szkolenie młodych zawodników, na ciężkie wynagrodzenia, dzięki którym zatrzymujemy dobrych piłkarzy w klubie? Skąd to wszystko się bierze? Przecież nie z samego dopingu kibiców.”

>>>Jesteś w błędzie. Glazerowie - w przeciwieństwie do np. Abramowicza - po przejęciu nie zainwestowali NIC ze swoich osobistych środków na transfery czy bieżące działanie klubu. Wszystko jest finansowane z dochodu klubu.


@Pakusta

„Pozdro dla tych którzy chcą pustego Old Trafford :/ ... Zastanówcie się co piszecie... Kasa z biletów idzie na klub czyli na spłacanie długów... Im wiecej kibiców na stadionie w barwach Newton Heath tym lepiej. Ze względu na ilość protestujących i pieniążków z biletów na klub”

>>>Właśnie w tym problem, że ta kasa nie idzie na spłatę długu, ale na jego obsługę i restrukturyzację (DŁUG CAŁY CZAS ROŚNIE !) Nikt nie chce pustego OT – ale odwracając Twój tok myślenia, gdyby bilety podrożały o 1000%, to byłoby OK., bo to przecież więcej kasy dla klubu i na spłatę długu...


@Matikkkkk

„Protesty nic nie dają więc nie wiadomo co trzeba zrobic.”

>>>Nie wiadomo czy nic nie dadzą... Przypominam że oferta RK ma być wg mediów złożona dopiero na przełomie maja i czerwca.

Pzdr

dq
» Czwartek, 18 marca 2010, 17:10 #27
xatynx
xatynx pisze:
panowie...mamy protest przeciwko glazerom ale pilkarze nic nie zrobią
SAF powiedział problem jest ale zespół ma grać a nie zajmować sie polityką klubową i zgadzam się z tym...Możemy protestować bo mamy prawo do tego może kiedyś glazer'a wypier.... albo sam spi**d.... i tyle ;p
» Czwartek, 18 marca 2010, 16:31 #26
Matikkkkk
Matikkkkk pisze:
THEREDDEVILS masz racje nie będzie w United zbyt czerwono. Protesty nic nie dają więc nie wiadomo co trzeba zrobic. Co piłkarze mają protestowac?? ten gil mnie wkurza nie spie.... z United do city tam na pewno znajdzie kolegów.
» Czwartek, 18 marca 2010, 15:41 #25
niby
niby pisze:
thereddevils ->

"Sukcesy to nie ich zasluga..."
To znaczy: skąd Alex Ferguson ma pieniądze na transfery, na szkolenie młodych zawodników, na ciężkie wynagrodzenia, dzięki którym zatrzymujemy dobrych piłkarzy w klubie? Skąd to wszystko się bierze? Przecież nie z samego dopingu kibiców.
» Czwartek, 18 marca 2010, 14:56 #24
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Ta sytuacja z sekundy na sekundę robi się coraz groźniejsza. Oby fani przez protest nie zapomnieli co naprawdę się liczy - doping Diabłów... Gill trochę jakby swojej ciepłej posadki bronił poprzez wspieranie publiczne Glazerów.
» Czwartek, 18 marca 2010, 14:54 #23
THEREDDEVILS
THEREDDEVILS pisze:
johnoshea=> Chlopie wez sie ogarnij bo chyba wogole nie w temacie jestes... Albo jestes tak plytki ze dla Ciebie liczy sie tylko i wylacznie dany moment i to ze klub odnosic sukcesy... Czy nam zle z Glazerami?? Nie co ty zaj**iscie jest patrzec jak nas pakuja w wielkie go... Sukcesy to nie ich zasluga... Za to ten wielki dlug bez watpienia... Spac spokojnie to mozna dopoki wygrywamy ale co bedzie jasli przestaniemy i zaczniemy tracic kolejne pieniadze... Trzeba robic co sie da zeby ich wyje... z tego klubu bo jak tak dalej pojdzie to moze byc niezbyt kolorowo... Wystarczy ze pare rzeczy sie zle potoczy i otworzy sie puszka pandory...
» Czwartek, 18 marca 2010, 14:24 #22
ax1d
ax1d pisze:
WŁAŚCICIEL KLUBU TO NIE KIEROWNIK!
nie potraficie tego wbić sobie do swoich małych główek?
teraz właścicielem jest Glazer, a CEO jest Gill.
w przypadku przejęcia przez Red Knights może być dokładnie tak samo -
właścicieli będzie wielu, ale CEO, czyli dyrektor wykonawczy jeden.
nie ma ŻADNYCH racjonalnych powodów by myśleć,
że pod RK klub będzie funkcjonował gorzej, niż teraz,
a tych pozytywnych jest w bród. tylko po co o nich mówić?
lepiej zaszyć się za jakimiś bzdurami i rzucać hasłami zza monitora.
i kto tu jest dzieckiem?
stawanie przeciwko inicjatywie RK jest najprostszym dziś sposobem
zrobienia z siebie buntownika i zwrócenia na siebie uwagi.
szkoda, że tacy niespełnieni wojownicy nie zwracają uwagi na sprawę,
której moc i siła przekazu cierpi na braku jedności.

a Gill? przecież to Spokesman - co innego ma powiedzieć?
LUHG - Love United Hate Glazer/Gill
» Czwartek, 18 marca 2010, 14:07 #21
johnoshea
johnoshea pisze:
niby->
"Kilku mniejszych gentlemanów chce wepchać się na miejsce Glazerów, a newton heatowcy wierzą w ich "szlachetne idee"."
bardzo dobrze to ująłeś i tak samo jest tutaj, jak dzieci wszyscy tylko jada jacy to zli ci Glazerowie i rzucaja swoimi haslami
mnie to smieszy..
LOVE GLAZER!
» Czwartek, 18 marca 2010, 12:11 #20
Pakusta
Pakusta pisze:
Pozdro dla tych którzy chcą pustego Old Trafford :/ ... Zastanówcie się co piszecie... Kasa z biletów idzie na klub czyli na spłacanie długów... Im wiecej kibiców na stadionie w barwach Newton Heath tym lepiej. Ze względu na ilość protestujących i pieniążków z biletów na klub ;)
» Czwartek, 18 marca 2010, 12:03 #19
martin86
martin86 pisze:
Gill tylko sie ośmiesza liże im tyłek i nic więcej

LOVE UNITED

HEAT GLAZER
» Czwartek, 18 marca 2010, 10:57 #18
CR97
CR97 pisze:
LOVE UNITED ,
HATE GLAZER!!
Green and Gold till the club is Sold!
» Czwartek, 18 marca 2010, 09:42 #17
niby
niby pisze:
To smutne, w jaki sposób przebiega ten protest i w jaki sposób wykorzystywane są barwy NH do manipulowania kibicami. Kilku mniejszych gentlemanów chce wepchać się na miejsce Glazerów, a newton heatowcy wierzą w ich "szlachetne idee".

Zadłużenie - zadłużeniem, należy jednak pamiętać, że Manchester utrzymuje się między innymi z samej marki, którą tak pieczołowicie budują Glazerowie. Zadłużenie nie zabije tego klubu. Nie jestem ich jakimś wielkim zwolennikiem obecnych władz klubu (sam chciałbym, żeby pieniądze wydawać nieco rozsądniej), ale tacy "Czerwoni Rycerze" to świetna metoda, żeby rozsadzić ten wspaniały klub od środka.
» Czwartek, 18 marca 2010, 09:38 #16
wojak90
wojak90 pisze:
"David Gill: Nie jest źle" jest tragicznie..
» Czwartek, 18 marca 2010, 08:25 #15
Pakusta
Pakusta pisze:
Ciężko bedzie wyrzucić Gejzerów z United ponieważ dobrze wiedzą, że jesli odejdą nikt im nigdzie nie pozwoli nic wykupić bo każdy bedzie wiedział, że to banda złodzieji i degeneratów...


ONE UNITED !
» Czwartek, 18 marca 2010, 01:54 #14
Manu4Life
Manu4Life pisze:
Nie no czego się spodziewać po jego wypowiedzi że skrytykuje tych pazernych żydów ?
Zresztą nieźle ma płacone także mu zarządzanie klubem się na pewno podoba.

Ehh chyba się ich nie pozbędziemy , może jak by był protest kibiców i nikt by na mecz nie przyszedł coś by to im dało do myślenia
» Czwartek, 18 marca 2010, 01:01 #13
orion
orion pisze:
Raczej ciezko bedize wywalic Glazera z Manchester. Ten człowiek ma tylko jeden cel. Jak najwiecej zarobic na United. Poza szmalem to jego nic ale to nic United nie obchodzi... w sumie nie zdziwie sie jak niedlugo bedzie trzeba nawet płacic im za bycie fanem.... Ja narazie nie zamierzam kupic ani jednengo gadżetu zwiazanego z United( nie chce spłacac długów amerykanów i w ten sposob im pomagac)_ ale napewno kupie szalik Newton Heath (mam nadzieje ze nie zostane za taki czyn usuniety z devilpage.....



Green & Gold 'Till They Die or Fold!
» Czwartek, 18 marca 2010, 00:06 #12
devils18
devils18 pisze:
Ja jestem za tym, żeby Man Utd przejął jakiś bogaty szejk. Jestem jednak przeciwny temu, żeby "Czerwone Diabły" przejęła grupa rycerzy ponieważ zbyt wielu kierowników zarządzających drużyną to jakoś dobrze nie wygląda moim zdaniem a co do Glazerów to powinni zarzegnac konflikt z kibicami i sprzedc United obydwu stroną wyszłoby to na dobre.
» Środa, 17 marca 2010, 23:58 #11
Tennant
Tennant pisze:
Gill mówi ustami Glazerów.. nie chcemy tego człowieka u nas!! Love UNITED HATE glazer
Glory Glory MU
» Środa, 17 marca 2010, 23:09 #10
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Czołem!
Proponuję zorganizowanie małej akcji na Devilpage. Moglibyśmy pójść za przykładem kibiców na Old Trafford i przez jakiś czas używać barw Newton Heath. W tym celu każdy z użytkowników mógłby w swoim avatarze umieścić obrazek, który widnieje przy moim nicku. Mam nadzieje, że wielu z Was przyłączy się do tej akcji. Efekt powinien być bardzo fajny i jednocześnie zaznaczymy nasze poparcie dla przeciwników rodziny Glazerów. Z góry przepraszam administratorów, którym moja propozycja nie będzie się podobać a tych, którym to nie przeszkadza proszę o pomoc.
Ave Piłsudski!!
» Środa, 17 marca 2010, 23:02 #9
RQrs
RQrs pisze:
Mówi co mu karzą. A że dobrze mu płacą więc dalej będzie robił dobrą minę do złej gry. Sam pewnie nie wierzy w to co mówi. Fakt jest jeden i niepodważalny rodzina Glazerów doprowadziła do ogromnego długu United.
LUHG!
» Środa, 17 marca 2010, 22:56 #8
kubala97
kubala97 pisze:
../_ _../ nie wiem co o tym myśleć...
z jednej strony dobrze że united zyskuje nowych sponsorów a z drugiej TO co ten Gill gada jest żenujące...
» Środa, 17 marca 2010, 22:49 #7
Williams
Williams pisze:
Zero konkretow... Co niby takiego mialo na mnie zrobic wrazenie? To ,ze Czerwone Diably maja czym latac na mecze? To przeciez nie jest Lewatywa Tallin zeby jezdzic autokarem kur wa mac.!
Pluja mu w twarz a ten patałach udaje ,ze to deszcz pada.

"- Ludzie nadal twierdzą, że mamy problemy finansowe – powiedział dyrektor wykonawczy. – Nie uważamy, że to zdrowa sytuacja."
Nadal twierdzą bydlaku bo zarobiliscie 100 mln euro na transferach a wydaliscie moze ze 20 mln. Stadion zastawili,osrodki treningowe zastawili i zostaniemy z samolotem a ten idiota bedzie sie cieszyl ,ze jest czym latac.

wkur wilem sie,przepraszam.
» Środa, 17 marca 2010, 22:35 #6
grg
grg pisze:
a tego to też powinni powiesić za jaja na środku Old Trafford -.-
Sprzedał się Glazerom i teraz im wchodzi w tyłek bez wazeliny...
jak może powiedzieć że nie jest źle?!
jest źle! nawet bardzo źle, bo z takim długiem to United niestety przyszłości nie ma,a jak do tego się doda że mamy totalnych kretynów- właścicieli to już kompletna paranoja.

LOVE UNITED HATE GLAZER!
Green and Gold till the club is Sold!
» Środa, 17 marca 2010, 21:42 #5
RedDragon
RedDragon pisze:
dulekthered
Tak to ten. Kolejny, który okrada nasz klub... LUHG
» Środa, 17 marca 2010, 21:37 #4
dulekthered
dulekthered pisze:
Gill?? Gill?? Czy to nie czasem ten nowy rzecznik prasowy rodziny Glazerów z roczną pensją 1,8 mln GBP??
» Środa, 17 marca 2010, 20:42 #3
karol1417
karol1417 pisze:
Straszenie dziada worem... Czy oni są ślepi? przecież to było widać wyraźnie na meczach LM z AC Milanem na OT... tabun ludzi w zielono żółtych szalikach. szkoda że nie zrobili wtedy swojego protestu i nie zaczekali kilku minut przed stadionem... ehhh może wtedy by się coś ruszyło.
Love United Hate Glazer!
» Środa, 17 marca 2010, 20:41 #2
patriko08
patriko08 pisze:
Oby sie to nie sprawdziło co powiedział Harris-ze trzeba bedzie sprzedawac pilkarzy....oby nie
Love United Hate Glazer
» Środa, 17 marca 2010, 20:22 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
Chelsea 3 : 3 Manchester United
5 lutego 2012 (17:00)
Stamford Bridge
» Ostatni mecz   » Następny mecz
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 24 57 +44
2. Manchester Utd Manchester Utd 24 55 +35
3. Tottenham Tottenham 24 50 +19
4. Chelsea Londyn Chelsea Londyn 24 43 +15
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 24 42 +5
» Pokaż pełną tabelę «
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 15 2 2 0 19
2. Dymitar Berbatow 7 1 0 1 9
3. Danny Welbeck 6 2 1 0 9
4. Javier Hernandez 8 0 0 0 8
5. Nani 6 0 0 0 6
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: -
Tom Cleverley
Zawodnik: Tom Cleverley
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Nani
Zawodnik: Nani
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anders Lindegaard
Zawodnik: Anders Lindegaard
Kontuzja: Uraz stawu skokowego
Kiedy: 30.01.2012
Powrót: 04.03.2012
Phil Jones
Zawodnik: Phil Jones
Kontuzja: Drobny uraz kostki
Kiedy: 22.01.2012
Powrót: Nie określono
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Michael Owen
Zawodnik: Michael Owen
Kontuzja: Naderwany mięsień
Kiedy: 02.11.2011
Powrót: 14.02.2011
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Jak będą wyglądały najbliższe miesiące kariery Paula Pogby?

POLECAMY