AKTUALNOŚCI

Carrick: Berbatow jest wspaniały

Data 17 marca 2010, 13:25 Bart, SkySports
Carrick: Berbatow jest wspaniały
» Carrick chwali Berbatowa, który momentami wydaje się być niedoceniany na Old Trafford
Czytaj więcej:
» Dymitar Berbatow
» Michael Carrick
A A A
Michael Carrick stanął w obronie Dymitara Berbatowa. Przy błyszczącym od dłuższego czasu Rooneyu Bułgar wydaje się być przeciętnym napastnikiem. Carrick uważa jednak inaczej.

Można stwierdzić, że Berbatow nie osiągnął szczytu swoich możliwości na Old Trafford po transferze z Tottenhamu za kwotę 30.75 miliona funtów. Często krytykowany za swój brak entuzjazmu, szybko przysporzył sobie przeciwników. Jednak z czasem Dymitar udowadniał swoją wartość błyskotliwymi występami w niektórych meczach.

To właśnie on jako jedyny został pozytywnie oceniony po skromnej wygranej 1:0 nad Wolves. W meczu z Fulham zagrał już świetnie i znacznie przyczynił się do wygranej 3:0 nad londyńczykami. Wydaje się, że Dymitar powoli się rozkręca. Zarówno Carrick jak i sir Alex uważają, że Berbatow odegra jeszcze ważną rolę w tym sezonie, zarówno na arenie międzynarodowej jak i w walce o tytuł mistrza Anglii.

- Berba był wspaniały przeciwko Fulham. Szczerze mówiąc jest rewelacyjny już od kilku tygodni. Mecz z Wolverhampton był dla niego bardzo ważny, szczególnie ze względu na to, że grał samotnie w ataku - przyznaje Carrick.

- W niedzielnym meczu naprawdę zasłużył na bramkę po całej ciężkiej pracy, którą wykonał. Równie wspaniale spisał się asystując przy drugim golu Rooneya. Ogólnie jego gra była bardzo dobra. W tej chwili powoli osiąga swoją szczytowa formę – dodaje Carrick w rozmowie z MEN.
» Valencia wybrany piłkarzem miesiąca Valencia wybrany piłkarzem miesiąca
Valencia w pełni zasłużył na wyróżn...
» Berbatow: Mała liczba występów mnie nie zadowala Berbatow: Mała liczba występów mnie nie zadowala
Wprawdzie Dymitar Berbatow nie jest...
» Berbatow nie wyklucza powrotu do kadry Berbatow nie wyklucza powrotu do kadry
Bułgarzy ciepło przywitaliby Dymita...
» Firma Globul nowym sponsorem United Firma Globul nowym sponsorem United
Bułgarska sieć telefoniczna podpisa...



Poprzedni news:
Park: Wiedziałem, że dam sobie radę
Następny news:
Welbeck musi poddać się operacji kolana

Komentarze (50)


mmmmmlody
mmmmmlody pisze:
@ FrankyPalmeri
nie wiem skad to wzieli, ale ja sie doliczylem jedynie 4 asyst bulgara w lidze,
wiec jezeli nie umiesz wymienic tych 9 asyst, ktore podajesz jako FAKT to chociaz posilkuj sie danymi z oficjalnej strony rozgrywek.
» Czwartek, 18 marca 2010, 21:32 #50
Napalm
Napalm pisze:
Barnaba:


John O'Shea:
# Premier League (4): 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09
# FA Cup (1): 2003–04
# Football League Cup (2): 2005–06, 2008-09
# FA Community Shield (3): 2003, 2007, 2008
# UEFA Champions League (1): 2007–08

Steven Gerrad:
# FA Cup (2): 2000–01, 2005–06
# League Cup (2): 2000–01, 2002–03
# FA Community Shield (2): 2001–02, 2006–07
# UEFA Champions League (1): 2004–05
# UEFA Cup (1): 2000–01

To znaczy, że O'Shea jest lepszy od Gerrarda?
» Czwartek, 18 marca 2010, 21:22 #49
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
wielkifanMU- Owen jest tylko 2 lata starszy od Berbatowa.
Powiem tak "kto co lubi" ,mnie bardziej podoba sie styl gry Michaela.
» Czwartek, 18 marca 2010, 19:34 #48
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
barnaba1987 ---- tak masz rację, ale to było kiedyś a dziś jest inaczej. Owen ma swoje lata już a Berbatov dopiero się będzie starzał chociaż jeszcze nie tak szybko :) heh
» Czwartek, 18 marca 2010, 19:03 #47
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
1 zartuj
2 wielkifanMU kolego- przeciez te tytuly nie wziely sie z niczego, Owen zdobyl je poprzez wykorzystanie swoich swietnych umiejetnosci na boisku.Koles zdobyl ZLOTA PILKE a tego nie dostaje sie za frajer.To nie tytol najleprzego gracza Bulgari.
Czy ty myslisz ze Owen zapomnial jak sie gra w pilke?
Dla mnie to swiatowa czolowka...
» Czwartek, 18 marca 2010, 16:58 #46
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
barnaba1987 ---- paradoksalnie to Berbatov jest lepszy od Owena ale oczywiście nie jeśli chodzi o zdobyte tytuły przez tych dwóch (różnych piłkarzy) , MR Kubinho--miał na myśli czas teraźniejszy a nie przeszły i miał rację co do tego że Berbatov jest lepszy od Owena, a ty trochę to co on napisał nie zrozumiałeś i wymianiłeś tytuły z ponad 5-6-7-8-9- czy nawet z ponad 15 laty.
np:
M.Owen

1997–1998 Najlepszy Młody Piłkarz Premiership (PFA Young Player of the Year)

pozdro dla fanów Man Utd

Glory Glory Man Utd Glory Glory Man Utd
» Czwartek, 18 marca 2010, 16:43 #45
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
MrKubinho kolego, popatrz:

M.Owen sukcesy

Liverpool F.C.
Zwycięzca
1995–96 Młodzieżowy Puchar Anglii
2000–01 Puchar Ligi Angielskiej
2000–01 Puchar Anglii
2000–01 Puchar UEFA
2001–02 Superpuchar Europy
2001–02 Charity Shield
2002–03 Puchar Ligi Angielskiej
2 miejsce
2001–02 FA Premier League
2002–03 Charity Shield
Real Madryt
2 miejsce
2004–05 La Liga
Indywidualne
1997–1998 Najlepszy Młody Piłkarz Premiership (PFA Young Player of the Year)
1998, 1999 Król Strzelców Premiership (2)
2001 ZLOTA PILKA

D.Berbatov sukcesy

wicemistrzostwo Bułgarii 2000 oraz Puchar Bułgarii 1999 z CSKA Sofia
wicemistrzostwo Niemiec 2002, finał Pucharu Niemiec 2002 oraz finał Ligi Mistrzów 2002 z Bayerem Leverkusen
ćwierćfinał Pucharu UEFA 2007 oraz Puchar Ligi Angielskiej 2008 z Tottenhamem Hotspur
mistrzostwo Anglii 2009, finał Ligi Mistrzów 2009 i Klubowe Mistrzostwo Świata 2008 z Manchesterem United
Piłkarz roku w Bułgarii 2002, 2004, 2005, 2007, 2008 i 2009

I tymi mowisz ze Berba jest lepszy niz Owen?
Nie zartoj...
» Czwartek, 18 marca 2010, 16:19 #44
FrankyPalmeri
mmmmmlody
[link usunięty]
z dupy tego nie wzieli
» Czwartek, 18 marca 2010, 16:09 #43
mmmmmlody
mmmmmlody pisze:
@ FrankyPalmeri
prosze wymien mi 9 asyst berbatova w lidze w tym sezonie.
» Czwartek, 18 marca 2010, 11:15 #42
devils18
devils18 pisze:
Ostatnie mecze w wykonaniu Berbatova były świetne, ale mógłby poprawić swoją skuteczność strzelecką. A tak szczerze to uważam, że powinien Sir Alex przekwalifikować go na środkowego pomocnika bo znakomicie Berba rozgrywa piłkę a mieć takiego piłkarze w środku pola to pomoc nie do przejścia,
» Środa, 17 marca 2010, 23:43 #41
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Czołem!
Proponuję zorganizowanie małej akcji na Devilpage. Moglibyśmy pójść za przykładem kibiców na Old Trafford i przez jakiś czas używać barw Newton Heath. W tym celu każdy z użytkowników mógłby w swoim avatarze umieścić obrazek, który widnieje przy moim nicku. Mam nadzieje, że wielu z Was przyłączy się do tej akcji. Efekt powinien być bardzo fajny i jednocześnie zaznaczymy nasze poparcie dla przeciwników rodziny Glazerów. Z góry przepraszam administratorów, którym moja propozycja nie będzie się podobać a tych, którym to nie przeszkadza proszę o pomoc.
Ave Piłsudski!!
» Środa, 17 marca 2010, 23:03 #40
bitek66
bitek66 pisze:
FrankyPalmeri zgadzam się w 200%
» Środa, 17 marca 2010, 21:29 #39
gorgonzola
gorgonzola pisze:
Moim zdaniem nie ma zawodników lepszych i gorszych, jest tylko Rooney i reszta świata :)
» Środa, 17 marca 2010, 21:22 #38
Tibitibi
Tibitibi pisze:
Zly nie jest ale napewno nie lepszy od Rooneya :)
Lecz moim zdaniem za te 30mln to moglibysmy spodziewac sie kogos lepszego :/
» Środa, 17 marca 2010, 20:44 #37
FrankyPalmeri
Patapon98
"..słabszy od Rooneya" ... jak wszyscy obecnie piłkarze na wiecie :))
RvN obok grubego Ronaldo był najlepszym i najskuteczniejszym napastnikiem naszych czasów.
» Środa, 17 marca 2010, 19:40 #36
amstafer
amstafer pisze:
[link usunięty] głosujcie na MAN UTD a w strzelcach na Rooneya
» Środa, 17 marca 2010, 19:25 #35
Patapon98
Patapon98 pisze:
dziś mam imieniny a Berbatow jest słabszy od Rooneya
» Środa, 17 marca 2010, 19:05 #34
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Ja na RvN nie dam zlego słowa powiedzieć bo strzelił dla MU 150 bramek co jest fantastycznym wyczynem i nie ma co sie oszukiwać Berbatov może mu buty czyścić jesli chodzi o skuteczność. A jak ktoś powie że RvN miał słabą technikę to proponuje obejrzeć kilka filmików na youtube i może co niektórych olśni :) przypominam mecz z Fulham gdzie fenomenalnie minął 7 zawodników i strzelił gola...raczej drewniak by tego nie zrobił bo kiedyś tu ktoś napisał że RvN był drewniany ;] o niebo szybszy od Berby i pamietam sporo jego asyst ;] a przypominam że kosztowal mniej od Berby wiec pytanie który transfer był wiekszym strzałem w 10?

[link usunięty]

akcja z Fulham :)
» Środa, 17 marca 2010, 19:03 #33
gorgonzola
gorgonzola pisze:
FrankyPalmeri jest moim BOGIEM!! Od początku wiedziałem żę Berba jest bardzo dobry, co z tego że wolno biega? FrankyPalmeri ma racje , berba jest lepszy od innych gwiazdeczek..
» Środa, 17 marca 2010, 18:24 #32
Mati888
Mati888 pisze:
Tennant--->
Suarez jest stary?! Ona ma dopiero 23 lata. a to jak na piłkarza bardzo młody wiek.
Można by go sprowadzić, lecz tu pojawia się pytanie. Czy będzie grał, jak Huntelaar, czy jak Nisterloy. Obydwaj świetnie sobie radzili w Eredevisie, ale co pokazali w silniejszych ligach wszyscy wiemy.

Dlaczego w wszyscy chcecie Ville. Owszem znakomity piłkarz, ale czy wiecie ile trzeba na niego wybulić? Valencia zażądałaby z 50 mln, a to stanowczo za dużo na piłkarza, który pogra 3-4 sezony na najwyższym poziomie.
» Środa, 17 marca 2010, 18:20 #31
Or1n
Or1n pisze:
FrankyPalmeri- dziękuję za pokazanie statystyk, mam to samo zdanie co Ty, Berbatov jest bardzo przydatny drużynie i jest naprawdę świetnym partnerem dla Roo. Berbatov potrafi wykreować akcję którą kończą inni zawodnicy, a nie mając typowego ofensywnego pomocnika potrzeba nam kogoś takiego. Gdybyśmy mieli takiego kogoś jakim bym kiedyś Scholes to śmiało Berbatov mógł by grac równo z Roo i wykańczać akcję jak to genialnie potrafi robić, udowadniał to w Spurs, ale tam miał mu kto wypracowywać te akcje, a tu on ma za zadanie kreowanie ich. A poza tym spójrzcie na na statystyki jak to niektórzy nimi atakują Bułgara.
» Środa, 17 marca 2010, 18:20 #30
bober89
bober89 pisze:
damiiiiiian 17.03.2010, 17:25
Ja chcialbym zobaczyć Huntelara w MU, przypomina mi swoją grą RVN

z całym szacunkiem, ale moim zdaniem Huntelaar kunsztem snajperskim tak odbiega poziomem od Ruda jak liga polska od angielskiej. może się mylę. Ale moim zdaniem RVN jest jednym z kilku najlepszych napastników jakich widziałem w ciągu mojej 10-11 letniej kariery kibica. to jak się odnajdywał w polu karnym jak przewidywał co się może stać z piłką, zawsze świetnie ustawiony, świetne przyjęcie, precyzyjny strzał, świetna głowa (i myślenie i strzelanie).

Villa ma taką przewagę nad Berbą, że sam może zrobić wszystko. dostanie piłkę na połowie, to pobiegnie, przedrybluje kogo trzeba i strzeli bramkę, dostanie ją w polu karnym to też strzeli bramkę. to jest taki piłkarz który w każdym sektorze boiska stanowi bezpośrednie zagrożenie. a Berba jak dostanie piłkę na połowię to raczej z niej bramki nie strzeli. (nie mówię, że berba jest do dupy, tylko pozkazałem różnicę)
» Środa, 17 marca 2010, 18:15 #29
MrKubinho
MrKubinho pisze:
Berba jest dobry a na pewno w 100% lepszy od owena

Sorki dla fanów Owena
» Środa, 17 marca 2010, 18:09 #28
Tennant
Tennant pisze:
Berba nie spisuje się na miarę oczekiwań.. znesztą tak jak Carrick..
Suarez byłby fajny ale stary już jest trochę..
Glory Glory MU
» Środa, 17 marca 2010, 18:05 #27
FrankyPalmeri
Aguero - 9 goli
Benzema - 7 goli
Fabiano - 9 goli
Huntelar - 6 goli
Wszyscy dużo mniej asyst od Berby do tego w ligach mniej wymagajacych od Premiership

Sprzedajmy Berbatova, bo za mało strzela i kupmy w/w
Gwarantują MOC bramek hahaha
» Środa, 17 marca 2010, 17:32 #26
damiiiiiian
damiiiiiian pisze:
Ja chcialbym zobaczyć Huntelara w MU, przypomina mi swoją grą RVN
» Środa, 17 marca 2010, 17:25 #25
FrankyPalmeri
Widze, że Dimitarowi zarzuca się niestabilna forme i dobry mecz raz na ruski rok.
Przypominam, że Berbatov od [poczatku lutego rozegrał 7 spotkań w 1 składzie z czego 3 razy był MotM, a jego nota nie schodziła poniżej 7,5.
Jeden z lepszych u nas w ostatnim czasie.
Jeśli zarzucacie mu brak skuteczności to wejdzie sobie na oficjalna strone statystyk premiership

[link usunięty]

zarzućcie dział Leading Goalscores
Jest jak Byk Dimitar Berbatov - 10 goli i 9 asyst co prawda dopiero na 9 miejscu w premiership, ale jak się wezmie pod uwage tylko 1500 rozegranych minut (przy 2400 Rooney`a) i fakt ,ze w przeciwienstwie do reszty pilkarzy z czolowki tabeli strzelcow nie wykonuje rzutów karnych ...
jest to za Rooneyem, Drogbą i minimalnie za Torresem TOP4 PREMIERSHIP!

Ale co tam kupmy Ville
ehehehehe
» Środa, 17 marca 2010, 17:04 #24
DT8
DT8 pisze:
Lúis Súarez i tyle na ten temat...........
» Środa, 17 marca 2010, 16:58 #23
mario8
mario8 pisze:
nie czepiajcie sie berby moim zdaniem gra dobrze to dobry dulet bo roo jest niski i szybki a berbatov to jego przeciwienstwo do tego berba ma moim zdanim naprawde bdb technike
» Środa, 17 marca 2010, 16:54 #22
Damian90
Damian90 pisze:
Potrzeba partnera do ataku dla Roo,ale musi być to ktoś kto potrafi równocześnie sam pociągnąć grę,bo w meczu z Wolverhampton pod nieobecność Wazzy mimo iż Berba zagrał nie najgorzej to jakoś ta jego gra na szpicy nie przekonywała.Mam 4 faworytów Villa,Aguero,Benzema,Fabiano
» Środa, 17 marca 2010, 16:48 #21
ercraft
ercraft pisze:
ostatnio - TAK - jest niezły.
ale nadal brak mu waleczności i szybkości.
jak by to ująć.. powiem tak:
moim zdaniem jego gra ostatnio zadowala, ale bardziej by zadowalała, gdyby nie kosztował ponad 30 baniek a jakieś 12, góra 16.
» Środa, 17 marca 2010, 16:37 #20
swiety1
swiety1 pisze:
Berbatov jest dobry ale jak na razie sie nie spłaca. A co do napastnika to na pewno nie Vila jest już stary i bedzie kosztował ogromne pieniądze i nie ma pewności czy się sprawdzi w lidze angielskiej przykład Eto który w hiszpani strzelał mase goli a w interze już tyle nie strzela chyba nie strzelił nawet 10 bramek. Ja bym chciał zobaczyc w naszych barwach Agbonlahora albo Jovetica
» Środa, 17 marca 2010, 16:34 #19
DogBan
DogBan pisze:
Carrick przed tą wypowiedzią coś chyba brał :D
» Środa, 17 marca 2010, 16:11 #18
patryklewy90
patryklewy90 pisze:
uważam że berba nie błyszczy bo nie jest typem zawodnika który może błyszczeć w każdym meczu.jest zawodnikiem przecietnym ale bardzo inteligentnym i przydatnym zespołowi.nie strzela wiele ale świetnie potrafi dojrzeć kolegów znajdujących się na lepszej pozycji do strzelenia gola.
» Środa, 17 marca 2010, 16:08 #17
Mikka147
Mikka147 pisze:
Nie porównuj Berbatova do Rooney'a to całkiem inne style gry i inne typy ludzi. Zgadzam się Ronney jest świetny na razie najlepszy w lidzie angielskiej a może i w Europie ale Berba też wymiata szczególnie w kontrolowaniu piłki jak można było zobaczyć w niedzielnym meczy przy asyście i bramce. Trzeba tylko uwierzyć i nie czepiać się najmniejszych błędów Dimitara Berbatova.
Pozdrawiam:)
» Środa, 17 marca 2010, 16:06 #16
trikos
trikos pisze:
Brakuje nam mlodego Ruuda v.Nisterloya moim zdaniem...ja chetnie bym zobaczyl u nas Krkića ale tez chetnie bym zobaczyl silnego lecz juz nie mlodego Adriano
» Środa, 17 marca 2010, 15:57 #15
PikimanU
PikimanU pisze:
Dla mnie Berba powinien wiecej biegac i walczyc
» Środa, 17 marca 2010, 15:31 #14
Grzechu007
Grzechu007 pisze:
Higuain ciekawa myśl :D Co do tych co mówią by kupic Villę. Nie wierze by Fergie wydał kupę pieniędzy na gracza, który ma 29 lat. Co do Suareza to może mieć ten sam problem co Hunter, czyli przejdzie do silniejszej ligi i nie będzie nic grać. Co do mnie najchętniej bym widział Pato, ale Milan raczej go nie puści ;/
» Środa, 17 marca 2010, 15:28 #13
piotrz7
piotrz7 pisze:
Berba - Najlepsza kontrola piłki w lidze angielskiej i chyba jeden z najbardziej inteligentnie grających piłkarzy w europie....
» Środa, 17 marca 2010, 15:24 #12
m4ci3k
m4ci3k pisze:
Coś Carrick dużo się ostatnio wypowiada. ;)
» Środa, 17 marca 2010, 15:18 #11
barakuda77
barakuda77 pisze:
witam
posiadam na sprzedaz filmy manchesteru
[link usunięty]
polecam
» Środa, 17 marca 2010, 15:10 #10
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
wszyscy na wzajem się chwalą w ostatnich dniach, aż miło się czyta !
» Środa, 17 marca 2010, 15:09 #9
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Williams

Zgadza sie, Berbatov jest dobrym pilkarzem ale tylko raz na jakis czas pokazuje a co go stac bo tak to zdarza sie ze chodzi po tym boisku jakby mu sie nic nie chcialo :)

a tak wogóle - CARRICK ODEJDŹ!
» Środa, 17 marca 2010, 14:59 #8
Stokrotka89
Stokrotka89 pisze:
Tak, Villa czy Pato są dobrzy, ale tez byliby drodzy. A co myślicie o Higuainie? W lecie będzie tani, bo Perez będzie musiał zrobić miejsce dla Villi (wg Marki czy ASa)
» Środa, 17 marca 2010, 14:49 #7
Williams
Williams pisze:
Ludzie przeciez wszyscy wiemy na co stac Berbatova,wiemy ,ze jest dobry czasami nawet jest zajedobry ale co z tego jak jemu raz na ruski miesiac chce sie pokazac swoje umiejetnosci?

"osobiście chętnie wymieniłbym Berbatova na Davida Ville :)"
Tez bym chetnie sie tak zamienil pilkarzami tyle tylko ,ze w Valencii nie pracuja idioci i sie nie zgodza na taka wymiane :D
» Środa, 17 marca 2010, 14:31 #6
Stokrotka89
Stokrotka89 pisze:
Myślę że Berba jest dobrym piłkarzem. Jest całkowicie inny niż Rooney i nie strzela tylu bramek co Villa czy Torres, ale potrafi perfekcyjne skleić piłkę i dograć idealne ostatnie podanie, a ostatnio nawet dołożył do tego pressing! Chyba dlatego ma tyle przeciwników co zwolenników bo nie jest ani taki jak Roo ani taki jak RvN, tylko coś pomiędzy. Mi osobiście się bardzo podoba jego gra :-D
» Środa, 17 marca 2010, 14:26 #5
krajminho
krajminho pisze:
Berbatov bez wątpienia jest dobrym piłkarzem pytanie brzmi jedynie czy jest wystarczająco dobry na to by grać w napadzie Man Utd. W moim odczuciu nie. Nie sposób jednocześnie nie zgodzić się z faktem ,iż niektóre z jego zagrań/bramek można zaliczyć do wybitnych. Występują one jednak zdecydowanie za rzadko. Jak dla mnie potrzebujemy (najlepiej zamiast Berby) jakiegoś klasowego napastnika. Podoba mi się pomysl z Davidem Villą ale wolałbym chyba Pato;]
» Środa, 17 marca 2010, 14:24 #4
United0001
United0001 pisze:
JA uwazam ze berbatov tez jest dobry. I ze ten zawodnik jeszcze moze cos pokazac ;)
» Środa, 17 marca 2010, 14:18 #3
fsth
fsth pisze:
jeżeli to jest jego szczytowa forma to aż się boję pomyśleć jaka jest najniższa... :/ osobiście chętnie wymieniłbym Berbatova na Davida Ville :)
» Środa, 17 marca 2010, 13:55 #2
kuszczak09
kuszczak09 pisze:
Barbatov jest dobry,ale nie taki jak ronney
» Środa, 17 marca 2010, 13:48 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
Chelsea 3 : 3 Manchester United
5 lutego 2012 (17:00)
Stamford Bridge
» Ostatni mecz   » Następny mecz
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 24 57 +44
2. Manchester Utd Manchester Utd 24 55 +35
3. Tottenham Tottenham 24 50 +19
4. Chelsea Londyn Chelsea Londyn 24 43 +15
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 24 42 +5
» Pokaż pełną tabelę «
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 15 2 2 0 19
2. Dymitar Berbatow 7 1 0 1 9
3. Danny Welbeck 6 2 1 0 9
4. Javier Hernandez 8 0 0 0 8
5. Nani 6 0 0 0 6
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: -
Tom Cleverley
Zawodnik: Tom Cleverley
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Nani
Zawodnik: Nani
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anders Lindegaard
Zawodnik: Anders Lindegaard
Kontuzja: Uraz stawu skokowego
Kiedy: 30.01.2012
Powrót: 04.03.2012
Phil Jones
Zawodnik: Phil Jones
Kontuzja: Drobny uraz kostki
Kiedy: 22.01.2012
Powrót: Nie określono
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Michael Owen
Zawodnik: Michael Owen
Kontuzja: Naderwany mięsień
Kiedy: 02.11.2011
Powrót: 14.02.2011
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Jak będą wyglądały najbliższe miesiące kariery Paula Pogby?

POLECAMY