AKTUALNOŚCI

80 milionów dla sir Alexa Fergusona

Data 04 marca 2010, 19:44 Bart, eveningtimes.co.uk
80 milionów dla sir Alexa Fergusona
» David Gill twierdzi, że Szkot cały czas ma do dyspozycji 80 milionów funtów na transfery
A A A
Sir Alex Ferguson w swoim budżecie transferowym nadal trzyma 80 milionów funtów zarobionych na sprzedaży Cristiano Ronaldo do Realu Madryt. David Gill twierdzi, że Szkot w każdej chwili może skorzystać z tej kwoty, chociażby w letnim okienku transferowym.

Glazerowie, którzy są właścicielami klubu tę pokaźną sumę zarobioną na Portugalczyku wliczyli w zyski za rok ubiegły. Dyrektor wykonawczy Manchesteru United twierdzi jednak, że pieniądze czekają w banku i są na wyciągnięcie ręki dla Fergusona.

- Cały czas przyglądamy się zawodnikom. Pieniądze z transferu Ronaldo cały czas są pod naszą ręką, wyjaśnialiśmy już tę sprawę – skomentował krótko David Gill.

Jeżeli wierzyć zapewnieniom Gilla, Ferguson będzie miał spore pole do popisu nadchodzącego lata. Zważywszy jednak na dobrą sytuację kadrową, stosunki z właścicielami klubu oraz młodzieżową myśl szkoleniową Szkota, nie należy spodziewać się spektakularnych transferów…
» Michu otwarty na propozycje Michu otwarty na propozycje
Piłkarz liczy, że latem przeniesie ...
» United walczy o Bainesa United walczy o Bainesa
Manchester United zamierza sprowadz...
» Pogba bliski transferu do Juve Pogba bliski transferu do Juve
Wszystko wskazuje na to, że 19-letn...



Poprzedni news:
Rooney jest jak trzydziestolatek
Następny news:
Jarvis nie boi się United

Komentarze (89)


Patryk1515
Patryk1515 pisze:
czemu się tak uciszyło z hulkiem?? ;p

miał przejść i co już po ptakach??
» Wtorek, 09 marca 2010, 15:28 #89
Latar
Latar pisze:
czy byli Glazerowie, czy ich nie było. Odkąd pamiętam to bardzo rzadko SAF kogoś kupił za bardzo dużą kwotę. On jest raczej sam z tych menadżerów co szybciej sprzedadzą "swoje dzieło" za 90 mln, niż kupią za taką kasę cudze...
» Sobota, 06 marca 2010, 14:43 #88
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
dulekthered ty zakuty lbie lepiej wiesz od Gilla ile mamy pieniedzy na transfery? Gdzie to wyczytales w internecie? Albo probujesz zmanipulowac tymi glodnymi kawalkami mlodszych fanow na tej stronie zeby stali za toba i krzyczeli jak ty w amoku Glazer musi odejsc ( bo mlodszym fanom zalezy bardzo bardzo bardzo na transferach) albo jestes na maksa naiwny. Ja wiem ze to jest walka o wladze bo wszyscy chca rzadzic Glazerowie chca ,kibice chca i ci cali rycerze niepokalani chca ale wez sie nie osmieszaj! Przeciez okienko sie otworzy Manchestr kogos kupi i wtedy wszyscy zobacza jaki z ciebie dupek i marny manipulator.A ja spokojnie poczekam na te chwile i pierwszy ci to wypomne.
Ciekawe co wtedy powiesz
» Piątek, 05 marca 2010, 22:48 #87
rudy197
rudy197 pisze:
joe cole kończy sie mu kontrakt a chcą go jeszcze totemham i city
» Piątek, 05 marca 2010, 19:34 #86
bogul100
bogul100 pisze:
Chciałbym zobaczyć w barwach United od przyszłego sezonu Mohameda Zidana i Yoanna Gourcuffa. Egipcjanin pasowałby do duetu z Rooneyem, a francuz zastąpiłby coraz starszego Paula Scholesa. Moim zdaniem wystarczyłby te wzmocnienia do zdobywania kolejnych trofeów.
» Piątek, 05 marca 2010, 18:19 #85
JUNAJTED
JUNAJTED pisze:
hahahahahahaha 80 mln ale chyba długu w lutym... junajted spada na psy!! to ostatnie 2-3 lata i zrowna sie poziomem z fulham czy innym slabiakiem tej ligi !!1 hahhahahahaahahahahahahahahahaha
» Piątek, 05 marca 2010, 17:53 #84
Williams
Williams pisze:
David Villa... kupic go zanim zrobi to Real,Barca albo Chelsea.
» Piątek, 05 marca 2010, 17:21 #83
wsch
wsch pisze:
opoznione te newsy podobno kupili obronce 18 latka Marnicka Vermijla ze standardu.
» Piątek, 05 marca 2010, 17:08 #82
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
barszczuxdd ----- po co ci obrońców mamy przecież Vidici'a i Ferdinand'a
do tego jeszcze Na lewej stronie Evra a na prawej młody Rafael

Na skrzydle mamy Nani'ego i Valenci'e któzy grają w ostatnich meczach fantastycznie a na bramce mamy VdS który jeszcze rok pogra .

Wogóle nie rozumiem twojego komentarza
» Piątek, 05 marca 2010, 16:23 #81
barszczuxdd
barszczuxdd pisze:
dobrą sytuacje kadrową?!
7 kontuzji.
w tym 5 pierwszoplanowych graczy.
tak, nie mozna sie spodziewac transferów.
kupić kogoś na skrzydła w obronie i na bramke!
» Piątek, 05 marca 2010, 16:13 #80
wsch
wsch pisze:
i co ze inna liga Macheda to włoch wysuniety napastnik mysle ze w swoim kraju bedzie mial szanse sie pokazania.Marson-masz bajzel dzieciaku.Mowisz o Pato za 50 baniek za tyle w menadzerze go kupiles pewnie albo inna tu plejada gwiazd za sare ktorej nikt tu obecny na wlasne oczy raczej nie zobaczy.chociaz zycze.
» Piątek, 05 marca 2010, 16:10 #79
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Majek ---- masz rację niektórzy to hipokryci .

Myślę że jednak warto było sprowadzić Benzeme lub Ville ten 2 raczej nie przejedzie ale warto spróbować negocjować z FC Valencią . Benzema już prędzej kosztowałby na moje oko gdzieś 50 mln funtów . Mam nadzieję że SAF w letnim okienku kogoś kupi jak nie Benzeme lub Ville to pewnie kogoś innego .

Pozdro dla fanów Manchester United :)

Glory Glory
» Piątek, 05 marca 2010, 15:47 #78
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
A ja mowie ze jesli wygramy PL to nie trzeba bedzie dokonywac zadnych transferow bo niby po co zmieniac cos w maszynie ktora dziala dobrze?
Zeby banda idiotow cieszyla sie z kupna takiego np Aguero czy Davida Silvy ktory przy pierwszym starciu z Kyrgiakosem czy Robinsonem wypadnie ze skladu na pol sezonu?
PL to nie miejsce dla kruchutkich kolesi na cienkich nozkach ,PL to miejsce dla twardych graczy
» Piątek, 05 marca 2010, 15:41 #77
Roo10ney
Roo10ney pisze:
To bardzo dobrze że nie wydał kasy od razu Ferguson :) Pewnie szuka bądź planuje zakup jakiegoś dobrego i młodego zawodnika, ale należy pamiętać o Smalling'u który dojdzie na sezon następny ;)
» Piątek, 05 marca 2010, 15:40 #76
Majek
Majek pisze:
takich menadżerów jak wy w United nam potrzeba...

w jednym poście koleś wymienia 5 gwiazd światowego futbolu, że trzeba ich kupić, a w następnym temacie robi pojazd na Man Cipy i Real, że pieniądze to nie wszystko... hipokryci...
» Piątek, 05 marca 2010, 13:54 #75
Marson
Marson pisze:
po jakiego machede do serie b to jest inna liga niech sie uczy grac w premier league lub nizszej ...
» Piątek, 05 marca 2010, 12:12 #74
wsch
wsch pisze:
Machede mozna wypozyczyc tylko zeby gral w 1 skladzie np do jakiegos zespolu z serie b ,badz slabszego z serie a
» Piątek, 05 marca 2010, 12:03 #73
Adi88
Adi88 pisze:
keeper123>>>>>>>>>>>> To teraz na chłodno, bez emocji przeanalizuj to co ja napisałem, oraz to co ty napisałeś. Mianowicie:

"Anderson - kto będzie grał jak Giggs skończy karierę niech się dalej rozwija". Hmmm myślę, że Giggs jest nominalnym skrzydłowym, więc jeśli mówisz o zastępowaniu go to własnie kimś pokroju A.Young. To że pod koniec kariery gra w środku ozncza że SAF, chce wykorzystać jego doświadczenie do kreowania gry (efektem może być np 14 asyst w tym sezonie) i z drugiej strony wie, że Giggsy nie ma 25 lat aby przez cały mecz biegać jak oszalały, vide Valencia lub Park.
Anderson to gość za którego mój drogi zapłaciliśmy 20 baniek w wieku 19 lat, a gra piach totalny. Jeśli to ma być następca Scholes'a to ku....a super. 3 lata gry w United blians 100/1 Wooow! Ale nie niech się dalej "rozwija" i pobiera gigantyczny hajs za grzanie ławy. To może lepiej poczekać na rozwój Fostera bo to duży talent, tylko że nigdy tego nie potwierdził grajac w koszulce United. Ale co tam on się rozwinie. Śmiech na sali.
Macheda: Ile razy on nas ratował? W meczu z AV strzelił na 3:2 i tyle, mam nadzieję że nie wliczasz sytuacji z meczu z Boro gdzie piłka odbiła się od jego nogi bo to był fart totalny. Tak więc masz swojego super snajpera, który nie dość że gwiazdorzy to jeszcze pier.... li coś o odejściu do Włoch. Co do Vidy to przeczytaj uważnie a potem skomentuj. Napisałem że najlepsze jest zatrzymanie Vidicia bo to świetny stoper ,ale nie wbrew jego woli. Jeśli chce odejść do RM czy FCB, niech idzie. Po co ma grymasic i wprowadzać niezdrową atmosferę w szatni. A jego następca zawsze się znajdzie już SAF o to zadba odpowiednio. Tyle ode mnie i na przyszłość koniecznie poćwicz CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM. Dobranoc.
» Piątek, 05 marca 2010, 11:43 #72
Tennant
Tennant pisze:
Dobry,młody środkowy obrońca, bo coś czuję że Vidić odejdzie z Old Trafford. A nie chcę widzieć Wesa Browna w pierwszym składzie ;p. Np Chmiellini.
Glory Glory MU
» Piątek, 05 marca 2010, 11:31 #71
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Mi się widzi napastnik i środkowy pomocnik więcej do szczęścia nie potrzeba byle zęby to nie byli młodzi zawodnicy bo za dużo już ich mamy.
» Piątek, 05 marca 2010, 11:10 #70
rafi867
rafi867 pisze:
Hazard, Silva bądź Young i do tego Agbonlahor lub Suarez...po co Ci Navas AV25, skoro on jest prawoskrzydłowym a na tej pozycji nie mamy kłopotów...
» Piątek, 05 marca 2010, 11:06 #69
Marson
Marson pisze:
skrzydlowi nam nie potrzebni pomoc mamy dobra potrzebny conajmniej jeden doswiadczony obronca i na napad kogos do pary/zmiany rooneya bo berba nie jest do grania calego meczu tylko polowy
» Piątek, 05 marca 2010, 09:31 #68
Helmi
Helmi pisze:
Wspominacie wszyscy o nazwiskach piłkarzy, którzy mogą ewentualnie zasilić MU. Wszystko zależy od tego, co wygramy w tym sezonie. Mamy kilku zawodnikow w podeszlym wieku (Neville, Giggs, Scholes, Van Der Sar) i to dla nich warto byłoby rozglądac sie za zastepcami. Poza tym dużo mogą zmienić MŚ w RPA, gdzie może nam się ujawnić jakaś ciekawa postać. Wierzę w SAF-a i jego zmysł transferowy i może akurat będziemy latem cieszyć się z nowych twarzy w Manchesterze United :)
» Piątek, 05 marca 2010, 09:26 #67
Keeper123
Keeper123 pisze:
Sprzedać:

Foster - 2,5~ 5 mln
Anderson - 10~ 15 mln
Macheda - 3~ 5 mln
Vidic (ewentualnie) ,jeśli nie będzie chciał przedłużyć umowy - 30~ 35 mln. Choć oczywiście lepiej gdyby nie odszedł.

By Adi88

Może będziesz zły ale koleś czy Ciebie pogrzało?
Anderson - kto będzie grał jak Giggs skończy karierę niech się dalej rozwija
Macheda - Kto nas ratował ? odwdzięczmy się i dajmy mu szanse się wykazać

Vidić - a kto będzie w najlepszej obronie świata? rozmumiem że mamy dużo młodych talentów ale to jeszcze "gówniarze" ja proponowałbym zostawić go jeszcze na kilka sezonów a młodziakom dać się wgrywać na coraz silniejszych rywalach. (widzieliście ostatnie nasze CL)

a co do fostera to za jego sprzedażą nie jestem ale za pozostawieniem nienalegam
» Piątek, 05 marca 2010, 09:23 #66
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
ferdinand994 -fajno by było żeby trafił do nas-oby!!
» Piątek, 05 marca 2010, 09:03 #65
dulekthered
dulekthered pisze:
@gerwaz88

Pozdrawiam z Wrocka.

Więcej o finansach piszę u siebie na S24:

[link usunięty]
boju
» Piątek, 05 marca 2010, 09:02 #64
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Ja się ciesze, że Ferguson nie pobawił się w Real Madryt i nie zaczął kupować piłkarzyków na zawołanie. Zimna kalkulacja i zmysł transferowy to domena Sir Alexa Fergusona. Cieszę się że potoczyły się sprawy tak a nie inaczej. Sam bym z tym "supermarketem piłkarskim" zaczekał, i kupił jednego odpowiedniego gracza, niż pięciu innych którzy się nie sprawdzą.
» Piątek, 05 marca 2010, 07:31 #63
Kamillo22
Kamillo22 pisze:
Adi88 ----- nie zapominaj że jest też zdolna młodzież i jaka jest polityka Manchesteru nawet jak ktoś zakończy karierę to na jego miejsce wskoczy inny zawodnik który jest już w drużynie a z kolei wtedy do składu zostanie włączony kolejny młodzian który będzie stawiał kolejne kroki by także trafić do pierwszej jedenastki....
a odnosząc się do konkretnych zawodników to ja nie widzę problemów za Nevilla będzie zapewne grał Rafael za Giggsa na skrzydle może grać Nani...jest też Obertan i Park w środku mamy za Scholesa Andersona (jak w końcu zacznie grać na miarę swoich możliwości) jest też w końcu Hargreavesa który wiecznie nie będzie się leczył (mam taką nadzieję) prócz tego oczywiście Carrick i Gibson....gorzej z obsadą bramki...ale w tym wypadku wszystko zależy od samego Fergusona... czy Kuszczak lub Foster dostaną szansę czy kupi jednak kogoś nowego...
najlepiej zrobimy ufając Fergusonowi...w końcu wie co robi a drużyna pod jego wodzą nigdy nie zawodziła i nie spadła poniżej pewnego poziomu...
» Piątek, 05 marca 2010, 00:51 #62
crx6radziu
crx6radziu pisze:
Balotelli , mlody dobry silny gracz w sam raz do United i mial by kto wykonywac rzuty wolne bo jak narazie Rooney-owi cos one nie wychodza
» Piątek, 05 marca 2010, 00:43 #61
Adi88
Adi88 pisze:
Kamill022>>>>>>>>> Masz rację, skład jest odpowiednio silny i liczny aby walczyć o najwyższe cele, ale weź pod uwagę fakt, iż za 1-2 sezony w drużynie nie będzie filarów w postaci : Van der Saara, Neville'a, Giggs'a, Scholes'a , więc w ich miejsce trzeba pozyskać graczy. Trzeba myśleć o przyszłości. Poza tym nikt tutaj nie mówi o sprzedaży połowy drużyny co pół roku, nie nie, to nie jest Real Madryt.
» Piątek, 05 marca 2010, 00:34 #60
Kamillo22
Kamillo22 pisze:
jak widzę te niektóre komentarze to aż mnie krew zalewa... co się pojawi jakiś tekst o pieniądzach na transfery lub o odejściu jakiegoś gracza to rusza nawałnica postów typu "kupić tego kupić tamtego"...większość z nich jest całkowicie nie przemyślana...pozostaje się tylko cieszyć że nikt z tu obecnych nie jest osobą odpowiedzialna za transfery w Manchesterze...panowie i panie ... ogarnijcie się trochę ... spójrzcie najpierw na skład a potem przemyślcie dokładnie co chcecie napisać i czy w ogóle jest sens... Manchesterowi potrzebny jest co najwyżej jeden transfer w postaci jakiegoś utalentowanego a zarazem uniwersalnego zawodnika do formacji środkowej...potrzebny jest nam drugi O'Shea tylko że do pomocy...ale to i tak tylko w przypadku końca kariery Giggsa lub Scholesa ... skład jest wystarczająco liczny i silny żeby walczyć o najwyższe cele...
pozdrawiam wszystkich fanów Manchesteru United... ;)
» Piątek, 05 marca 2010, 00:26 #59
Manu4Life
Manu4Life pisze:
Jak czytam nie które komentarze to nie wiem czy się śmiać czy płakać.
"Berba , vidić wypad z klubu" a chcecie kupować nie wiadomo kogo.
To nie $real drogie dzieci !!

Vidić może nie ma formy ale to nie powód żeby go sprzedawać w końcu wrócił po kontuzji , a co do Berby to jest zawodnik na miarę Man Utd także nie wiem co wy od niego chcecie.
» Piątek, 05 marca 2010, 00:05 #58
Adi88
Adi88 pisze:
Rodwell, Ashley Young i James Milner i jest super. Trzeba Anglików kupować, a wspomniana trójka ma że tak powiem "papiery na granie" w takim klubie jak United. Choć zabulić by trzeba ostro. Oczywiście nie ma mowy o przepłacaniu typu: 30 mln funtów za 19 latka Rodwella.

Kupić:

Rodwell -15~18 mln
Young - 20~25 mln
Milner - 15~20 mln

Myślę, że za 50 mln funtów można spokojnie pozyskać całą trójkę, co w przeliczeniu na 1 gracza daje ok 17 mln funtów, więc tyle ile zapłaciliśmy za Antka.

Sprzedać:

Foster - 2,5~ 5 mln
Anderson - 10~ 15 mln
Macheda - 3~ 5 mln
Vidic (ewentualnie) ,jeśli nie będzie chciał przedłużyć umowy - 30~ 35 mln. Choć oczywiście lepiej gdyby nie odszedł.
» Czwartek, 04 marca 2010, 23:57 #57
xxmanuxx2
xxmanuxx2 pisze:
Potrzebujemy kogos za Vidica ktory jest bez formy.... berbatov wypad z klubu i miło by było zobaczyc w czerwonej koszulce benzeme i aguero ;)
» Czwartek, 04 marca 2010, 23:03 #56
wsch
wsch pisze:
moim zdaniem sprowadzenie mlodego zdolnego zawodnika obywatela Anglii mogłoby byc dobry posunieciem
» Czwartek, 04 marca 2010, 22:59 #55
Hellboy
Hellboy pisze:
Boże niestety zdarzają się idioci wśród kibiców ManU.....czytajcie ze zrozumieniem!! a nie najeżdżacie na ManUtdDP . Boże Święty widzisz i nie grzmisz ;) ;P
» Czwartek, 04 marca 2010, 22:42 #54
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Przyjdzie góra 3 -4 zawodników jeżeli kogoś sprzedamy albo któryś z naszych staruszków zakończy karierę.
» Czwartek, 04 marca 2010, 22:35 #53
Wazza10
Wazza10 pisze:
Dla mnie powinniśmy kupić Edena Hazarda i Veloso. Scholes nie gra na aż tak wysokim poziomie, jest niby Anderson ale on jakoś nie może złapać formy. Ja bym tak widział 11 na przyszły sezon:
------------------Van der Sar--------------
Rafael-------Ferdinand-----Vidić-------Evra
Valencia--Carrick--Veloso--Fletcher--Nani/Hazard
-------------------Rooney----------------------

I te 2 transfery w zupełności wystarczą na przyszły sezon. Jest przecież jeszcze Smalling, może Eikrem ze szkółki zasili pierwszą drużynę... nie wiadomo co Ferguson wymyśli. Ale jestem jednak mimo wszystko za Veloso. Przekonałem się ostatnio do niego trochę.
» Czwartek, 04 marca 2010, 22:33 #52
Camrall
Camrall pisze:
Jak czytam niektórych teksty to mnie śmiech ogarnia .. po pierwsze ... to 80 mln jest wątpliwe .. po drugie niektórzy tu wymieniają 10 piłkarzy chociaż nasz skład i tak powoli staję się przepełniony po 3 nawet jeśli są te 80 mln to za to nie kupimy silvy kuna villi Gorcuffa itp. bo za tyle to jest 1 albo 2 zawodników poza tym jeśli Ferguson kogoś kupi to za MAX 20 mln i to jakiś perspektywistyczny zawodnik tak jak on to lubi robić więc spodziewajmy się zawodnika do 20 lat myślę .. Ludzie OGARNIJCIE mam 700 MLN DŁUGU a nie NADWYŻKI budżetowej ....
» Czwartek, 04 marca 2010, 22:18 #51
dmx2209
dmx2209 pisze:
znawca sie odezwal...co masz do caricka?? gdyby zawiodl SAF-a to by nie gral ciagle ............na trenera do realu na trenera zapraszam ,taki sam masz tok myslenia ..........zawodzi a w prawdzie w kazdym meczu gra i manU jest dalej na szczycie ...............zenada kolego , nasza druzyna jest swietna , wiadomo nie zawsze sie wygrywa , ale zawsze za kazdym graczem na dobre i na zle....pomyslcie o tym , SAF nie kupuje w ciemno gvwiazd bo mamy gwiazd pelno w druzynie , jest dobrze i bedzie lepiej..................kibicujmy a nie przewidujmy kogo trza kupic ................mamy spora kadre bracia ...............tylko UNITED!!
» Czwartek, 04 marca 2010, 22:01 #50
Xevy
Xevy pisze:
ManUtdDP chyba cię łeb boli! wygadujesz takie głupstwa, że to się w głowie nie mieści.
co do transferow, ostatnio pisali, i nowym Cristiano Ronaldo, to kupmy tego młodego. myśle że starczy, Carick mnie w tym sezonie porządnie zawiódł swoją postawą.
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:44 #49
szewc5
szewc5 pisze:
Nasza obecna kadra satysfakcjonuje mnie w 100 % Żadne spektakularne transfery nie są nam potrzebne ... Zgodzę się że trzeba zastąpić naszych "dziadków" jednak w miejsce Giggs'a mam zarówno Naniego jaki i Obertana są bardzo młodzi i kreatywni nie brakuje im pomysłu na grę ani umiejętności . Nevill'a doskonale zastąpi Rafael , ma zaledwie 20lat a gra na światowym poziomie , doskonale włącza się do ataków i uzupełnia Valencię swoimi rajdami , poza tym jest jego brat nie mniej utalentowany , śmiem sądzić z tego miejsca iż bracia są przyszłością UNITED . Co do Scholes'a sądzę iż Anderson jest w stanie go zastąpić , widać iż ma chłopak zapał do gry jak i chęci , poza tym jest młody chcę wierzyć że w wieku Paul'a będzie równie dobrym zawodnikiem . SAF może jedynie poszukać zastępstwa dla Edvin'a jednak uważam iż możemy zaufać Tomkowi , pokazał podczas nieobecności Edvina iż potrafi go godnie zastąpić . Oprócz tego mamy doskonałą szkółkę a w niej nie brakuje talentów . Patrząc na spektakularne ruchy wielkich klubów Europy , każdy kibic by chciał takich i u nas , ale zastanówmy się czy aby są potrzebne ...
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:41 #48
Damian90
Damian90 pisze:
Post ManUtdDP TO IRONIA jak sam zauważył,zaznaczył również "dla tych mniej kumatych" nic dodać nic ująć czytając niektóre komentarze...
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:40 #47
piolew86
piolew86 pisze:
Jesli mowa o transferach to ja bym chciał Juana Mate lub Mario Balloteliego...Mourihnio ma z nim problemy wychowacze ale mysle ze Fergie poskromiłby go ;)
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:35 #46
Erogal
Erogal pisze:
zgadzam się z Camrall przy takim długu nie przeznaczą aż tyle na transfery ;D
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:35 #45
martin86
martin86 pisze:
do letniego okna transferowego troche czasu pozostało moim zdaniem wielkich nazwisk się nie spodziewam typu Silva Aguero itp, itd

ciekawe czy J.King i M.Volf Eirkmen SAF dołączy do pierwszego składu w lecie
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:24 #44
ferdinand994
ferdinand994 pisze:
gerwaz88 jeśli to co mówisz o Aguero jest prawdą to... To byłoby cudeowne:D z tego co wiem on ma około tyle lat co Rooney, już jest dobry i dalej się rozwija i może grać zarówno jako wysunięty napastnik i ofensywny pomocnik:D to byłoby cudowne:D
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:12 #43
domin3226
domin3226 pisze:
no to ja chce Ballotelliego zobaczcie młldy i utalentowany i do tego można sprowadzić jakiegoś napastnika np PAto albo Milito np z interu ale obertam musi zostać bo jest the best drygi CR te same sztuczki tylko jeszccze nie te rzuty wolne ile on ma lat wogule ?
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:11 #42
MUforever9
MUforever9 pisze:
Ashley Young lub David Silva i Luis Suarez lub Sergio Aguero i Igor Akinfiejew to są moje propozycje na letnie okienko transferowe mam nadzieję że jeden z tych piłkarzy trafi do nas ;)
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:09 #41
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
dulekthered -masz rację .Rozmawiałem teraz z angolami na finale w Londynie -Gill kłamie o transferach możemy sobie pomarzyć na 100% nie kupimy DI MARIA,VELOSO,VILLA CZY SILVA TO TYLKO MARZENIA.Dużo piłkarzy ma odejść jedno jest pewne ROONEY nigdzie się nie wybiera a co do wzmocnień angole dużo wierzą w KUN-a że juz wstępnie coś tam zdziałali z nim jak to wypali to Berba out .Pozdrowienia z Hagi !
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:08 #40
bania2202
bania2202 pisze:
Wiem ,że po letnim okienku transferowym kilku graczy ManuTd skończy karierę.
Uważam ,że do Manczesteru sprowadziłbym Higuaina, który ostatnio szaleje w Realu. Vidić ma ok. 30 lat i powinien opuścic klub. Jego następnym klubem może być Real Madryt. Dopłacilibyśmy do transferu Vidicia ok 20 mln funtów. Higuain-Rooney duet marzeń!
Według mnie Florentino Perez może wystawić na następny sezon taki skład:
---------------------Cassilias----------------------
-Sergio Ramos-Vidić-Albiol--------Arbeloa-
Lassana Diarra-Fabregas-Alonso-Kaka'------
-----------Cristiano Ronaldo--------------------
--------------------------Benzema(Higuain)----
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:07 #39
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
dulekthered -masz rację .Rozmawiałem teraz z angolami na finale w Londynie -Gill kłamie o transferach możemy sobie pomarzyć na 100% nie kupimy DI MARIA,VELOSO,VILLA CZY SILVA TO TYLKO MARZENIA.Dużo piłkarzy ma odejść jedno jest pewne ROONEY nigdzie się nie wybiera a co do wzmocnień angole dużo wierzą w KUN-a że juz wstępnie coś tam zdziałali z nim jak to wypali to Berba out .Pozdrowienia z Hagi !
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:07 #38
ferdinand994
ferdinand994 pisze:
Silve... ja jestem przede wszystkim za Silvą. Chociaż Villa też nie byłby zły;p ale bardziej od napastnika jest nam potrzebny śrokowy pomocnik. I pozbyłbym się Carricka
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:01 #37
iamarctic
iamarctic pisze:
ja chętnie zaopatrywałbym się na Panów z ligi francuskiej: Yoanna Gourcuffa i Edena Hazarda, ewentualnie Hugo Llorisa. Żadnych silvów, villów, suarezów itd...
» Czwartek, 04 marca 2010, 21:00 #36
Wayne10
Wayne10 pisze:
Z ofensywnych pomocników to Rafaela van der Vaarta lub Yoanna Gourcuffa,Jamesa Milnera
z defensywnych Miguela Veloso
z skrzydłowych Ashleya Younga lub Davida Silve
z napastników Luisa Suareza lub Alexa Pato
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:58 #35
adios
adios pisze:
Gourcuff ewentualnie Silva.
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:51 #34
leito276
leito276 pisze:
żadnych Silvów, Villów, Veloosów, etc... Pato! Tego chłopaka nam trzeba... Młody, niezwykle utalentowany :)
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:41 #33
janinho
janinho pisze:
bitek66
dobrze mówisz

janinho

tak i może jeszcze frytki do tego....

ciebie chyba coś boli nie ?!zastanów się chłopie...

osobiście uważam ż przydałby się nam środkowy pomocnik i jakiś napadzior :)
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:40 #32
Koksu
Koksu pisze:
ManUtdDP-jak czytałem Twój tekst to srać mi się ze śmiechu chciało....aż mnie kupa zatykała,na szczęście napisałeś że to jaja są bo myślałem że to jakiś 12 letni kibic z objawami Realyzmu ;p naszczęście pacjent żyje.Pozdrawiam
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:40 #31
roberto13
roberto13 pisze:
ManUtdDP - prosił bym Cię o nie udzielanie się bo po Twoim komentarzu zrobiło mi się Ciebie żal i to przez duże Ż...............
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:39 #30
ManU1535
ManU1535 pisze:
ManUtdDP
Jakbyśmy mieli kupić tych zawodników których wymieniłeś zapłacilibyśmy około 300mln. Więc jeśli to było na serio to sobie pomarzyć mozesz ;)
Nasz budżet ledwo by starczył na Ville którego wymieniłeś ;))
pozdr
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:39 #29
Kapizak1
Kapizak1 pisze:
Jak dla mnie wystarczy Romelu Lukaku do rezerw i Manuel Neuer. I może rzeczywiście przydałoby się ściągnąć jakiś zastępców dla naszych wiekowych graczy, np. Jerome Boateng czy Eren Derdiyok ;]
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:36 #28
dulekthered
dulekthered pisze:
Nadwyżka finansowa czyli ok. 70 mln GBP pójdzie na płatność PIKs (wysokooprocentowany dług u finduszy hedgingowych), których zapadalność przypada na sierpień. Nie wierzę więc w żadne duże transfery.

Pzdr

dq

P.S. A tak naprawdę nikt nie wie ile tej kasy jest, bo odkąd klub nie jest spółką akcyjną, to finanse są niejawne. Możecie wierzyć Gillowi, ja jednak jestem wobec niego baaaardzo sceptyczny.

P.P.S. Wszystkich fanów United, którzy popierają zamiar pozbycia się Glazerów, zachęcam do dołączenia do MUST.

[link usunięty]

Mamy już ponad 109 tys. członków!!
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:30 #27
devils18
devils18 pisze:
Marson
Napastników też mamy wielu: Rooney, Berbatov, Owen, Diouf, Macheda i Welbeck powinno wystarczyć. Trzeba dać im szanse. A co do obrońców to też ma Ferguson w czym wybierać. Tak jak wcześniej napisałem chciałbym widzieć w Man Utd Milnera ponieważ jest on nie ( zniszczalny) jest wszechstronny może grac na każdej pozycji w pomocy oraz gdyby zaszła potrzeba to i w ataku. No i ostatni argument wg. który przemawia za sprowadzeniem Jamesa to, to, że jest anglikiem a drużyna angielska powinna opierać się na anglikach. pozdrawiam
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:28 #26
bitek66
bitek66 pisze:
janinho chcesz z Manchesteru zrobić drugi real madryt?

po za tym nie kupimy Villi bo SAF powiedział że nie będzie ściągał graczy w tak "podeszłym" wieku
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:28 #25
ManU1535
ManU1535 pisze:
AV25
Z tego co słyszałem, to Sevilla nie odda Navasa. Real się nim interesował i odprawili ich z kwitkiem.



A co do artykułu to nie sądzę by SAF robił spektakularne transfery ;)
Choć chętnie zobaczył bym u nas Gourcuff'a :)

Ale niestety wątpię w jego przyjście :(
Villa również nie dołączy do nas... Tak sądzę, ale niewiem, czy moje słowa się sprawdzą :P

Pozdrawiam :)
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:26 #24
janomutd
janomutd pisze:
powinni kupić davida viile za okolo 40-50 mln luisa suareza od 25 do 30 mln a sprzedać berbatova do 20 mln i bylo by
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:25 #23
janinho
janinho pisze:
no to tak kupujemy:

fabregasa riberiego buffona maicona jak starczy kasy to messiego czy ibrahimowicza i ronaldo (prawdziwego) i r.carlosa albo ronaldinho

i wygramy wszystko!
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:21 #22
sergio10
sergio10 pisze:
Ja bym chciał żeby kupili jakiegoś dobrego zmiennika Van Der Sara i mają kupić Ville
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:17 #21
Marson
Marson pisze:
po pierwsze srodkowy obronca doswiadczony nie 20 latek tylko conajmniej 25 lat cos w stylu vermaalena ktorego kupil arsenal a pozniej jakiegos napastnika bo pomocnikow mamy bardzo dobrych i nie potrzebni narazie sa
hmm wiem ze to prawie nie mozliwe ale mogliby wylozyc 50 mln za Pato i moze milan sprzedalby go
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:14 #20
Damian90
Damian90 pisze:
Weźcie nie przesadzajcie,już byście wszystkich od razu kupili.Osobiście spodziewam się 1 głośnego transfery ze strony United,i 2-3 młodzików,takie mam przeczucie,ale na pewno nie wydamy tych 80 mln na gwiazdy
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:10 #19
bbauza
bbauza pisze:
trzeba szukać kogoś na swoim podwórku - Aston Villa tak robi i udaje im się
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:09 #18
Cris7
Cris7 pisze:
Trzeba kupic Davida Ville, Velooso i chetnie bym widzial Balotelliego w naszych barwach. Suarez tez moze byc. GLORY MANCHESTER UNITED
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:08 #17
fat1xd
fat1xd pisze:
Widzę, że większość kibiców United nie wierzy w naszych bohaterów... Szczerze nie potrzebujemy żadnych spektakularnych transferów. Oczywiście trzeba pomyśleć o zastępstwie dla Van der Sara, Giggs'a, Shcoles'a i Neville'a. Mamy Rafaela, Obertana, Andersona i Tomka więc to też nie jest w tym momencie priorytetem. Brakuje nam przede wszystkim jakiegoś rozgrywającego, nasz najbardziej kreatywny piłkarz ma 35 lat i nie może grać co mecz, a Anderson nie zapowiada się na playmakera światowej klasy. Oczywiście można by jeszcze porozmawiać o bramce, prawej obronie i jednym skrzydłowym, ale myślę że to w tym momencie nie jest najważniejsze. Najważniejsze są te długi. Musimy je spłacać, a żeby je spłacać musimy mieć pieniądze, żeby mieć pieniądze musimy wygrywać, żeby wygrywać musimy mieć dobrych piłkarzy więc trafiliśmy do początku. To sir Alex wie kogo mu potrzeba i musimy mu zaufać a będzie dobrze, zobaczycie :) Pozdrawiam.
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:07 #16
Cris7
Cris7 pisze:
Trzeba kupic Davida Ville, Velooso i chetnie bym widzial Balotelliego w naszych barwach. Suarez tez moze byc. GLORY MANCHESTER UNITED
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:07 #15
Koksu
Koksu pisze:
KochamNatalka7-zapewne żaden z wymienionych przez Ciebie piłkarzy nie ma szans na przyjście...fergie bardzo żadko wydaje kwoty jakie kosztowali by ci zawodnicy.
Jakubek722-dlaczego anderson out?? ja bym dał Mu szanse bo jest młody...a co do Twoich zawodników to też nie przyjdą(Chamakah ma już jakieś umowy z arsenalem a Suarez podpisał ostanio nowy kontrakt..)
devils18-Zgadzam się z Tobą w 100%.Milner zrobił ostatnio wielkie postępy a że jest zawodnikiem o żelaznych płucach napewno przydał by się..
Pozdro
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:02 #14
Grzechu007
Grzechu007 pisze:
Jak dla mnie to kupić tylko jakiegoś kreatywnego ofensywnego pomocnika, ponieważ po co nam kolejny defensywny pomocnik w postaci Veloso. Jak dla mnie Villa jest za stary, lepiej się postarać o szybkiego Agbonlahora ( niewiem czy dobrze napisałem). A tak to po za tym nikogo nam nie potrzeba chyba, że bramkarz gdyby Kuszczak miał zamiar odejść a na to się szykuję. Stawiam tu na bramkarza Schalke, choć także Adler z Leverkusen by pasował. Po za tym skrzydła są silno obsadzone Nani, Valencia, Obertan, Park. Choć SAH mógłby się postarać jeszcze o jakiegoś grajka na tą pozycje, bo niewiem jak sprawa ma się z Tosiciem. Choć jest wielu utalentowanych grajków w rezerwach. Teraz tylko wzmocnić środek pomocy o kreatywnego gracza.
» Czwartek, 04 marca 2010, 20:01 #13
devils18
devils18 pisze:
Ja tam jestem z obecnej kadry Man Utd zadowolony a w następnym sezonie w tykocie Czerwonych Diabłów chciałbym widzieć Jamesa Milnera i to by wystarczyło. Pozdrawiam
» Czwartek, 04 marca 2010, 19:56 #12
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
United powinni zrobić tak wedlug mnie :
Anderson out Haergreves (nie wiem jak się pisze) out ,zostawić Tosica Obertana Welbecka , zaś kupić hmm Chamakha może lub Suareza , i do środka jakiegoś zawodnika
» Czwartek, 04 marca 2010, 19:56 #11
Camrall
Camrall pisze:
Jak dla mnie to nie ma żadnych 80 mln .. przy długach 700 mln mamy wydać ponad 10% tej kwoty na transfery ?
» Czwartek, 04 marca 2010, 19:55 #10
crx6radziu
crx6radziu pisze:
A po co nam Veloso?? Albo Villa albo Silva , i tak ja bym osobiscie widzial u nas rozwijajacego sie Mario Balotelliego jest w sam raz jak do Ligi Angielskiej
» Czwartek, 04 marca 2010, 19:54 #9
Zgrebol93
Zgrebol93 pisze:
Valencia jak zakwalifikuje się do LM to nie pozbędzie się obu zawodników :) Zapewne będą chcieli sprzedać Ville, a go chcę u nas :D
» Czwartek, 04 marca 2010, 19:54 #8

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY