AKTUALNOŚCI

AC Milan - Man Utd: Rooney podbił San Siro

Data 16 lutego 2010, 21:40 bar, Devilpage.pl
AC Milan - Man Utd: Rooney podbił San Siro
A A A
Manchester United pokonał na wyjeździe AC Milan 3:2 w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów. Mistrzów Anglii do zwycięstwa na San Siro poprowadził Wayne Rooney. Rewanż 10 marca na Old Trafford.

Manchester United, jak to zwykł robić na wyjazdach, rozpoczął mecz z jednym wysuniętym napastnikiem. Ale za to jakim napastnikiem. Wayne Rooney był ostatnio w nieziemskiej formie, to właśnie on miał, z założenia, nękać obronę AC Milanu. Co do reszty składu, zaskakiwać mógł brak Valencii, w jego miejsce wprowadzony został Ji-Sung Park.

Fatalnie zaczęły Czerwone Diabły. Nic gorszego niż strata bramki w 2. minucie nie mogło się nam przydarzyć. Beckham wrzucił, Evra efektownie próbował oddalić zagrożenie. Brak asekuracji sprawił, że piłka trafiła do Ronaldinho, ten uderzył z woleja, piłka odbiła się jeszcze od Evansa i wpadła do bramki.

Już w 10. minucie Antonini mógł wbić gwóźdź do trumny Manchesteru United. Zmylił zwodem dwóch defensorów przyjezdnych, po czym łupnął tuż obok słupka.

W pierwszych minutach, zauważyć można było rażący brak zaangażowania ze strony piłkarzy Czerwonych Diabłów. Nani starał się kilka razy dośrodkowywać, lecz przez pasywną grę środkowych nic z tego nie wychodziło.

Scholes, po raz kolejny w tym sezonie, współpracował z naszymi oponentami. Fatalnie próbował wycofać do Evansa, piłkę przejął Ronaldinho. Na szczęście na posterunku był Ferdinand.

Na przestrzeni pierwszych 30. minut dało się zauważyć, iż nie tyle piłkarze AC Milanu stanowią dla nas zagrożenie, co nasi zawodnicy. Niebotyczna ilość niedokładnych podań emanowała z boiska. Akcje stworzone przez United można było policzyć na połowie palców jednej ręki.

Napór gospodarzy wzrastał z minuty na minutę. W 32. strzału z woleja próbował Hunter, piłka szczęśliwie odbiła się od Evry. Chwilę później ten sam piłkarz przymierzył milimetry od lewego słupka bramki United.

Kiedy wszystko wskazywało na to, że jak to mówią, ‘nic z tego nie będzie’, pojawił się Paul Scholes. Park zagrał do Fletchera, ten dośrodkował. Rudowłosy pomocnik, paradoksalnie, nie trafił w piłkę, ta jednak odbiła się od stojącej nogi i wturlała się do bramki.

Do końca pierwszej połowy, na przemian, atakowały obie drużyny. Z ich usilnych starań, niestety nic nie wyszło.

Ciekawie zaczęła się druga połowa. Najpierw po dośrodkowaniu Naniego próbował Fletcher. Chwilę później, z drugiej strony boiska, strzałem głową postraszył Pato. Niedługo potem w 51. minucie sędzia podyktował rzut wolny za faul na Pato. Dośrodkował Beckham, strzelał znowu Alexandre, jednak nieopodal słupka.

Po kilku nieciekawych akcjach, z obu stron boiska, w 58. minucie strzału z dystansu spróbował Ronaldinho. Niebywałą paradą popisał się van den Sar. Z kolei w 62. swego szczęścia próbował Rooney, uderzał niestety wprost w Dide.

Naprawdę wielką sztuką jest wygrywać, gdy nic na to nie wskazuje. Tak właśnie grało United. Cicho, spokojnie, aby za moment zadać śmiertelny cios. 65. minuta dała prowadzenie Czerwonym Diabłom. Wspaniale wrzucił Valencia, piłkę głową uderzył Rooney, nie dał żadnych szans Didzie.

Od momentu wyjścia na prowadzenie, oglądaliśmy inny Manchester United. Akcje były przeprowadzone ‘z głową’. Wszystko zaczęło wychodzić naszym ulubieńcom.

74. minuta i mieliśmy 1:3. Po raz kolejny na listę strzelców wpisał się Wayne Rooney. Wartą podkreślenia była asysta jaką zaliczył Darren Fletcher. Genialnie dośrodkował ze środka, Wazza nie miał problemów z wykończeniem tej akcji.

W 81. minucie znów obronę Rossonerich nękał Valencia. Dośrodkował mocno po ziemi, z piłką rozminął się Rooney.

Kiedy wydawało się, że wynik nie ulegnie już zmianie, w 85. minucie, van den Sara pokonał Seedorf. Po podaniu Ronaldinho, z najbliższej odległości, wpakował piłkę do bramki.

Po nawiązaniu kontaktu, zawodnicy Milanu wywęszyli szansę na chociażby remis. Najpierw potężnie łupną Inzaghi, później Ambrosini. Po dośrodkowaniu z rożnego blisko był Nesta. Wszystko to działo się na przestrzeni trzech minut.

Mimo usilnych starań gospodarze niczego już nie wskórali. Manchester United odniósł cenne wyjazdowe zwycięstwo, które znacząco przybliżyło ich do awansu.

AC Milan - Manchester United 2:3


Bramki: Ronaldinho 3' Seedorf 85' - Scholes 36' Rooney 66' Rooney 74'

Żółta: Ronaldinho 92' - Rooney 44' Carrick 63'
Czerwona: Carrick 93'

AC Milan: Dida - Antonini (Favalli 46'), Thiago Silva, Nesta, Bonera - Ambrosini, Pirlo, Beckham (Seedorf 72') - Ronaldinho, Pato - Huntelaar (Inzaghi 77')

Manchester United: Van der Sar - Evra, Evans, Ferdinand, Rafael (Brown 90') - Park, Scholes, Carrick, Fletcher, Nani (Valencia 64') - Rooney
» "Gra dla United spełnieniem moich marzeń"
Tom Cleverley co prawda ma za sobą ...
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» "Wazza okazał się prawdziwym przyjacielem"
Danny jest wdzięczny Wayne'owi za w...
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...
» „Nieustannie myślę o kolejnych meczach” „Nieustannie myślę o kolejnych meczach”
Anglik przed każdym meczem wyobraża...
» Giggs sukcesorem Fergusona? Giggs sukcesorem Fergusona?
Ryan Giggs - przyszły menadżer Manc...
» Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala
Antonio Valencia jest obecnie w życ...
» Anglicy na EURO bez Rio, ale z Roo! Anglicy na EURO bez Rio, ale z Roo!
Wayne Rooney pomimo zawieszenia zos...



Poprzedni news:
Vidić zmęczony spekulacjami
Następny news:
James czaruje w Preston

Komentarze (600)


m4ci3k
m4ci3k pisze:
Zgadzam szkoda tej czerwieni Carricka.
» Piątek, 19 lutego 2010, 07:23 #595
CR9
CR9 pisze:
klasę pokazał MU, szkoda tylko red kartki dla Carricka
» Czwartek, 18 lutego 2010, 15:52 #594
damianek
damianek pisze:
Panowie ale ten hulk z porto jest dobry i chetnie bym go widział z diabłem na piersi nie wiem ja wy.
» Czwartek, 18 lutego 2010, 14:36 #593
kris9
kris9 pisze:
z wielką przyjemnością oglądałem w nocy powtórkę meczu na TV4. Wreszcie na spokojnie, bez żadnych emocji, wówczas grę ocenia się trochę inaczej. Tak jak wspominałem Ronaldinho miał mnóstwo swobody, lecz nie do końca. Rafael cały czas na nim siedział i naprawdę w wielu momentach nie dał pograć swojemu rodakowi. Podtrzymuję więc to, że Rafael zagrał twardy, nieustępliwy i dojrzały futbol. Była też sytuacja, w której Ronaldinho bezczelnie nabijał rękę Rafaela w polu karnym, dobrze że sędzia zachował zimną krew w tej sytuacji. Co do Scholesa, jednak uważam, że zasłużył na wyższą notę niż 6,5. W pierwszej odsłonie popełnił tylko jeden głupi błąd, reszta meczu była bardzo dobra w jego wykonaniu i to on rządził w środku pola i rozdzielał większość piłek. Evans miał tylko dwie dobre interwencje, ale za to w bardzo groźnych sytuacjach uratował nam tyłek. Jednak przez większą część meczu Ferguson miał słuszne pretensje do defensora. Ogólnie rzecz ujmując, był to jeden z najfajniejszych meczów Czerwonych Diabłów w tym sezonie i można cieszyć nim oko do znudzenia :)
» Czwartek, 18 lutego 2010, 10:57 #592
pablomu
pablomu pisze:
Jest już gdzieś do ściągnięcia ??
» Czwartek, 18 lutego 2010, 10:48 #591
karpinaGno
karpinaGno pisze:
Zastanawiające było zachowanie sędziego przy bramce Falcao na 2:1
» Czwartek, 18 lutego 2010, 08:13 #590
belfort777
belfort777 pisze:
Fabiański hahah najlepszy goalkeper wiedziałem ze sie nie nadaje do kadry polski...fachowiec jest niezly hahaha
» Czwartek, 18 lutego 2010, 00:05 #589
SimonHarrison
We love !! you Rooneyy!!
» Środa, 17 lutego 2010, 23:31 #588
Abrez
Abrez pisze:
Jski wynik był/jest?
» Środa, 17 lutego 2010, 22:37 #587
PaBBlo1228
PaBBlo1228 pisze:
haha ,widzieliście co zrobili z Arsenalem ? :) xD
» Środa, 17 lutego 2010, 21:57 #586
pio9322
pio9322 pisze:
nie myślcie,że milan44 to prawdziwy tifosi Milanu,myślę,że to jakiś prowokator typu sezonowców z barcy.Ja też nie lubię ManU,ale bez przesady.
Forza Grande Milan,przykro mi ManU ale w rewanżu też będziemy grali lepszy football:)

ercraftogarnij się zniżyłęś się do poziomu milan44,kto tu jest gównojadem?
» Środa, 17 lutego 2010, 21:05 #585
Damian90
Damian90 pisze:
Nie wiem jak wy ale ja dziś oglądam Arsenal Porto na N , jestem ciekaw jakich zawodników dziś poznam :D
» Środa, 17 lutego 2010, 20:36 #584
sv650
sv650 pisze:
heey wie ktoś jakiego stanu zdrowia jest SAF bo po wczorajszej suszarce jaką zaprezentował Evans'owi w pierwszej połowie to się zacząłem bać o faceta...
» Środa, 17 lutego 2010, 20:30 #583
Devil11
Devil11 pisze:
kanadinol--->Tak, wiem, a Ferdinand pozostanie Ferdynandem, ale panowie z nsportu są strasznie denerwujący. Może to tylko moje wrażenie, ale panowie w studiu bardziej sprzyjali Milanowi. Ciągle mówili jak to im żal Milanu itp., a jak usłyszałam, że Milan przez 70 minut dominował to myślałam, że spadnę z krzesła. A w TVP jeszcze dało się ich błędy wybaczyć, Szpakowski aż tak bardzo mnie nie razi.
» Środa, 17 lutego 2010, 19:42 #582
pierzunio
pierzunio pisze:
Adi300 -----> Grali w nich ponieważ, te koszulki to jest alternatywny strój Manchesteru, jeżeli strój domowy, jak i wyjazdowy są podobne do stroju przeciwnika, to wtedy zakładają strój alternatywny, a jeżeli chodzi o to dlaczego Milan nie zmienił stroju? A dlategóż, że Milan jest gospodarzem i nie ma takiego obowiązku, my jesteśmy gośćmi i mamy się dostosować do Milanu. Myślę, że pomogłem ci rozwiązać twój dylemet. xD
» Środa, 17 lutego 2010, 19:30 #581
Abrez
Abrez pisze:
Hahah dopiero teraz se uswiadomiłem jak scholes strzelił tego gola :D

No po prostu poezja:D Rooney dostał za bodajże faul na Pato jak kontra była:D
» Środa, 17 lutego 2010, 19:24 #580
JacekP
JacekP pisze:
Witam.
Szukam dzisiaj od popołudnia informacji skąd kartka u Rooney'a bo nigdzie nie mogę znaleźć czym zawinił.
Czy ktoś wie o co tam chodziło lub posiada link do tej sytuacji?
Byłbym wdzięczny.
» Środa, 17 lutego 2010, 19:00 #579
Nani17WrC
Nani17WrC pisze:
Ekstra był mecz ale muszę powiedzieć że pierwsze 20 min. klapa w wykonaniu obrony. Były takie dziury i para stoperów popełniała błędy których ja się uczę na tej pozycji w moim wieku (13 lat) katastrofa.. ale po suszarce Fergiego już wszystko się poukładało i Evans ciął wszystko równo z trawą ale szkoda tej czerwonej dla Carricka. :(
» Środa, 17 lutego 2010, 18:50 #578
leito276
leito276 pisze:
Co do komentatorów to tych nadających się można wymienić na palcach jednej ręki... W zasadzie są to tylko: Mateusz Borek no i "eksperci" z Canal+ ;) W zasadzie tyle.

A co do meczu to był on bardzo nerwowy i bardzo cieszę się, że zakończył się on takim a nie innym wynikiem :) Pozdrawiam.
» Środa, 17 lutego 2010, 18:43 #577
belfort777
belfort777 pisze:
arek 1974

zauwaz ze nie wypowiadalem sie o zawodnikach w meczy z milanem tylko o calosci ...o wszystkich umiejetnooaciach a nie konkretnego meczu w tym przypadku z milanem a Ty wlasnie z niego wymieniles argumenty...aha no i Nani leszcz ponad leszcze sam Rooney byl zalamany jego gra...chopak sie nie nadaje to gry w united niech sobie moze idzie do kull albo gdzies indziej..bo w manu nie ma dla takich miejsca
» Środa, 17 lutego 2010, 18:36 #576
kanadinol
kanadinol pisze:
Bez paska fajniejsze :)
» Środa, 17 lutego 2010, 18:32 #575
Damian90
Damian90 pisze:
W identycznych koszulkach grali w finale LM z Barcą
» Środa, 17 lutego 2010, 18:29 #574
Camrall
Camrall pisze:
To też powinien być pasek ;D
» Środa, 17 lutego 2010, 18:23 #573
S22
S22 pisze:
bo ten stary strój jest teraz strojem alternatywnym, czyli trzecim.
» Środa, 17 lutego 2010, 18:22 #572
Camrall
Camrall pisze:
Właśnie.. czemu grali w starych koszulkach?
» Środa, 17 lutego 2010, 18:04 #571
kanadinol
kanadinol pisze:
@devil11 - Szpakowski w Fifie 10 czyta nazwisko Vidica "Widik". Pamiętam, że jakiś czas temu czytał nazwisko Puyola "Puziol", a Gmoch Henry'ego "Henry". Nie zapomnę też jak kiedyś Szpaku były chyba przeziębiony i cały mecz było słychać jego kaszel i charkanie do mikrofonu...Chyba tylko komentatorzy na C+ znają się na rzeczy.
» Środa, 17 lutego 2010, 17:56 #570
kris9
kris9 pisze:
Widzę, że dużo miejsca poświęcone zostało kiepskiej realizacji meczu na nSport, ja miałem okazję oglądać transmisję ze Sky Sport 2 w jednym z klubów, w którym atmosfera stworzona przez kibiców United była niesamowita. Tylu angielskich stadionowych przyśpiewek nie słyszałem dawno, a sam przy tym świetnie się bawiłem wtórując tym najbardziej rozśpiewanym i oklaskując najlepsze akcje.

Mecz był tym z wyższej półki. Obie drużyny zaprezentowały kapitalny futbol, piękny dla oka oraz bardzo otwarty i ofensywny. Klasa obu drużyn i styl preferowany przez nie sprawia, że bezpośrednia rywalizacja między nimi jest zawsze emocjonująca.

W Milanie za dużo swobody miał wczoraj Ronaldinho, momentami było tak groźnie po jego akcjach, że zatykało dech w piersiach. Najsłabszym punktem zgodnie z przypuszczeniami był Dida. San Siro zostało wreszcie odczarowane i z nawiązką odrobiliśmy poprzednie porażki bez strzelonej bramki. United pokazali wczoraj prawdziwy charakter. Po tak szybkim ciosie jaki zadał Ronaldinho Rossoneri dążyli do dobicia nas, jednak stopniowo wzięliśmy się w garść i opanowaliśmy sytuację, niewielu drużynom by się to udało na Meazza. Dzięki opanowaniu środka pola przez panów Fletchera, Scholesa i Carricka oraz ofensywnym akcjom Rooneya, Parka i Naniego wypracowaliśmy bramkowe sytuacje. Mankamentem był totalny brak porozumienia między Nanim i Wazzą, co w efekcie doprowadziło do idealnej zmiany, Valencia to było wejście smoka! Wielką robotę wykonał wczoraj van der Saar i mimo dwóch wpuszczonych bramek zasługuje na bardzo wysoką notę. Do gry obrony można się przyczepić, Mediolańczycy dostawali zbyt dużo miejsca wczoraj, ale były momenty kiedy profesorskie wręcz interwencje szczególnie Rio chroniły naszą bramkę.

Pięknie było oglądać załamany Milan po stracie trzeciej bramki, kiedy to perfekcyjną akcją popisał się Fletch i Wazza, odebraliśmy im zupełnie chęć do gry, Milan totalnie stanął. Zgodzę się z Fergusonem, że ten wynik powinniśmy utrzymać, by mieć spokojny rewanż, a tak niestety ta druga bramka popsuła nam humory, był to zbyt łatwo strzelony gol dający Mediolańczykom wiatr w żagle w końcówce i pewne nadzieje na awans. Ja jestem umiarkowanym optymistą i czekam spokojnie na rewanż i mam nadzieję, że nie stanie się żadna katastrofa. Mój kumpel Milanista twierdzi, że MU jest już w 1/4 i oby się nie mylił. Najważniejsze teraz na Old Trafford zagrać dojrzały, spokojny i konsekwentny futbol. Dobrze będzie mieć okazję ma zabójcze kontry jakie prezentowaliśmy z Arsenalem. Myślę, że w rewanżu może paść mnóstwo bramek, a artyści futbolu zarówno z Mediolanu jak i Manchesteru mogą jeszcze zadowolić oko każdego kibica.

van dera Saar - perfekcyjny mecz, duża mobilizacja i charyzma, przy bramkach nie miał szans - 8,5
Rafael - dobry występ, twardy, nieustępliwy, dojrzały - 7
Rio - momentami nie radził sobie z napastnikami Milanu, ale brał na siebie mnóstwo odpowiedzialności, dyrygował defensywą z kapitańską opaską, momentami profesorskie interwencje - 7
Evans - wykonał mniej dobrej pracy niż Rio, był to jego słabszy występ licząc obecny sezon - 5
Evra - nie błyszczał tak jak w większości meczów obecnego sezonu, zaliczył asystę przy bramce Milanu, momentami jednak wyprowadzał groźne kontry - 6
Nani - nie był to jego dzień, ale był bardzo aktywny, włożył wiele starań w akcje ofensywne, od niego zaczęła się pierwsza bramkowa akcja, brak zrozumienia z Rooneyem - 5,5
Fletcher - kapitalny występ, wyprowadził wiele groźnych akcji, zaliczył dwie asysty, w tym perfekcyjną przy bramce Wazzy - 8
Carrick - dobrze spisał się w środku pola przy rozdzielaniu piłek, jednak przy akcjach rywali był trochę bezradny, głupie kartki wykluczające go z rewanżowego spotkania - 5
Scholes - mieszane uczucia co do jego gry, w pierwszej połowie popełniał wiele niedopuszczalnych błędów, ale odnalazł się w odpowiednim momencie, strzelił kuriozalną bramkę na 1-1 ;) a w drugiej odsłonie dzielił i rządził w środku pola popisując się perfekcyjnymi crossowymi podaniami - 6,5
Park - bardzo aktywny, siał wiele spustoszenia w szeregach Milanu, nieustępliwy, dynamiczny, zagrał mecz na poziomie meczu z Arsenalem, duży wkład do wygranej - 7
Rooney - lider w ataku, aktywny również w środku pola, momentami zbyt ostra gra, ale odnalazł się w polu karnym rywala wtedy kiedy było trzeba, gdyby jeszcze wykazał się lepszą skutecznością to Milan już by się nie podniósł, jednym słowem kat Rossonerich na San Siro, zasłużył na "wypucowanie" butów -9
Valencia - wspaniała zmiana, pierwsza akcja i kapitalna asysta, wniósł wiele do gry MU w drugiej połowie, wspaniale rozumiał się z Rooneyem - 7,5
Brown - bez oceny, ale fajnie było oklaskać jego wejście

Podsumowując - chwile wspaniałej radości, na które czekałem kilka lat, San Siro odczarowane, a na twarzy wielki uśmiech z cisnącym się na usta:

Glory! Glory! Man United!
» Środa, 17 lutego 2010, 17:44 #569
Magically
Magically pisze:
Rooney już jest żywą legendą.
» Środa, 17 lutego 2010, 17:43 #568
GuriLFC
GuriLFC pisze:
Mimo waszej całkowitej dominacji, dla mnie ozdobą meczu była bramka Seedorfa, uwielbiam tego gościa od zawsze. 34 lata na karku a wciąż taki sam.
» Środa, 17 lutego 2010, 17:26 #567
mariusz95
mariusz95 pisze:
świetny mecz. druga połowa o niebo lepsza w wykonaniu MU.
jeśli ktoś oglądał to wie o czym mówie ;) pierwsza połowa była jaka była ale najważniejszy końcowy wynik. 2:3 to świetna zaliczka na mecz u siebie. myśle, jestem prawie pewny, że Milan nie da rady strzelić nam dwóch bramek wiecej. na OT piłkarzy powinna ponieść publika. najlepsu kibice! i po za tym swój statdion... to do czegoś zobowiązuje. nie krytykuje tu Milanu bo to świetna drużyna, ale moim zdaniem ma za starych piłkarzy. pszydałaby się świeża krew. nie mam tu nic złego na myśli. to tylko moje zdanie ;]
Glory ManUnited
» Środa, 17 lutego 2010, 17:09 #566
TheGoldenBoy
TheGoldenBoy pisze:
Zgadzam sie z przedmowcami. Nie sposob bylo nie zauwazyc gaf jakie popelnili Panowie z Nsport. W nastepnym meczu pewnie powiedza zamiast Rafael - Rafaello, a np. na Naniego - Niania albo dadza zamiast naszego herbu, herb Zjednoczonych Emiratow Arabskich. Mysle jednak, ze dla nas najwazniejszy jest wynik, a on przed rewanzem jest mega korzystny! :)
» Środa, 17 lutego 2010, 16:51 #565
Dawid96
Dawid96 pisze:
Mecz był fajny tylko w pierwszych munutach nie graliśmy za dobrze ale później było dobrze oby tak dalej;)Mam nadzieję że w rewanżu znowu ich pokonamy;p
» Środa, 17 lutego 2010, 16:39 #564
Devil11
Devil11 pisze:
Mecz naprawdę dobry, zobaczyliśmy wczoraj świetne widowisko. Pierwsza połowa należała do Milanu, mieliśmy sporo szczęścia przy golu Scholes'a. W drugiej połowie już o wiele lepiej to wyglądało, po raz kolejny raz daje o sobie znać Rooney. Świetnie także zagrał Fletcher, która dla mnie już dawno nie jest przeciętnym zawodnikiem. Nani wczoraj pokazał niewiele, podobnie Park, ale na szczęście wszedł Valencia, który pomimo wszystko jest lepszy od Portugalczyka wg mnie. Nawet nie chodzi o wczorajsze spotkanie, Nani zaliczył ostatnio kilka świetnych występów, ale jakoś bardziej podoba mi się Valencia. Szkoda tego gola Seedorfa, ale miałam przeczucie kiedy wchodził na murawę, że sprawi nam kłopoty. Czerwonej kartki dla Carricka zbytnio nie rozumiem, ale jest to zawodnik, którego da się zastąpić. Wynik przed rewanżem jest bardzo dobry, wygraliśmy na wyjeździe, strzeliliśmy 3 bramki, co stawia nas w dobrej sytuacji.
Nieco odbiegając od meczu. Także jestem osobą, której zamieniono Polsat Sport na Nsport, cieszyłam się, że obejrzę sobie mecz w telewizji nie męcząc się z linkami w necie. Jednak komentatorzy mnie zawiedli, zamiast Antonio Valencii pojawił się Adolfo, a jeden z panów komentujących zanim dostał podpowiedź kolegi nie mógł wykombinować imienia Fletchera. To ja już wolę komentarz w TVP i Szpakowskiego.
» Środa, 17 lutego 2010, 16:34 #563
vanmariano
vanmariano pisze:
W tym problem, że gdyby tylko szedł to by nie dostał tej kartki, a on odkopnął piłkę, więc sędzia uznał niesportowe zachowanie/grę na czas i go wyrzucił -.-
» Środa, 17 lutego 2010, 15:56 #562
Adamczik
Adamczik pisze:
Mecz świetny, diabły również, ja się tylko chce dowiedzieć za co Carrick dostał czerowną kartkę? Za to, że sobie szedł, gdy Evra sfaulował mediolańczyka?
» Środa, 17 lutego 2010, 15:36 #561
Steckov
Steckov pisze:
WigdorDevil:

Hehe wczoraj na nSport na Valencie koleś (Marchliński) mówił "Adolfo Valencia", a drugi koleś (Jagoda) powiedział na Rio Ferdinanda "Leo Ferdinand", no normalnie kabaret.
» Środa, 17 lutego 2010, 15:33 #560
spOntan
spOntan pisze:
Arek1974
nie gniewam się , bo i dlaczego ;p każdy ma swoje zdanie. Prawda ze dużo się mylą, ale te ich przeżycia w głosie sprawiają że fajnie się mecz ogląda. Nie raz się człowiek zaśmieje ale to chyba dobrze :)
» Środa, 17 lutego 2010, 15:23 #559
Kys94
Kys94 pisze:
Meczyk bardzo dobry swietne akcje milo sie ogladalo
Czekamy teraz na Rewanz na OldTrafford
U siebie owiele latwiej sie gra jeszcze doping kibicow na stadionie super sprawa ;]
» Środa, 17 lutego 2010, 14:56 #558
vanderToki
vanderToki pisze:
@ Shirai26 - no ostatnio to było 1:4 z Liverpoolem prawie rok temu. ;] Licząc tylko LM to ostatnio było 0:1 z Besiktasem, poprzednio 0:1 z Milanem właśnie pięć lat temu - poza tym wszystkie mecze wygrane lub zremisowane.
Aha. Ja akurat wolałbym, żeby dalej przeszła Chelsea. ;p Z włoskich klubów lubię nieliczne i za Interem akurat nie przepadam, zawsze się cieszę, kiedy angielski klub ogrywa hiszpański lub włoski. ;) No, może poza LFC, a w ewentualnym meczu Chelsea-Juventus też wolałbym Juventus. ;]
» Środa, 17 lutego 2010, 14:33 #557
terman
terman pisze:
silverlimp i tu się nie zgodze. Chelsea bez Drogby gra wręcz lepiej niz z samym tito. Nie wiem dlaczego ale gdy didier była PNA wszyscy się martwili jego nieobecnością, a nie była ona zauważalna. CFC w ostatnim miesiącu grała bez Bosingwy,Drogby,Kalou, Essiena Mikela i grała bardzo dobrze.

Gdy w Manu grał ronaldo w parze z rooney'em zauważ, że traciliscie punkty jednie z AFC CFC Liverpoolem, teraz Manchester może stracić punkty z każdym przeciwnikiem.

4-0 z Hull i 4gole Wayna to także daje do myślenia.

z reszta co ja będę mówił. rooney jak na razie idzie na korone strzelca, a Ronaldo juz zdobył.
» Środa, 17 lutego 2010, 14:29 #556
KubaDevil
KubaDevil pisze:
Bardzo bobry mecz toczony w szybkim tempie, akcji nie brakowało z jednej jak i z drugiej strony boiska. Najlepszym zawodnikiem bez dwóch zdań fenomenalny Rooney. Bardzo dobre wejście zaliczył też Valencia. Brakowało mi jednak akcji Evry, usprawiedliwia go to, że musiał pilnować Pato. Myślę też, że Rafael spisał się w 100% miał parę wpadek ale w końcu pilnował samego Ronaldinho. Szkoda, że padła bramka na 2:3 wtedy większe zabezpieczenie na Old Trafford byśmy mieli no i tak czerwień dla Carricka.....
» Środa, 17 lutego 2010, 14:11 #555
Jov
Jov pisze:
Shirai26 ---> Zdziwił mnie twój post-- z reguły jeżeli ktoś wbija na tą strone z Chelsea ,Barcy i innych Milanów to raczej są inaczej nastawieni niz ty . Miło że sa jeszcze obiektywni kibice.
» Środa, 17 lutego 2010, 14:06 #554
Arek1974
Arek1974 pisze:
belfort777 0 nie zgadzam się z Tobą, że lepsza byłaby strata Flatchera niż Caricka. Akurat we wczorajszym meczu Carick miał mnóstwo złych zagrań, strat i błędów. Nie obwiniam go za pierwszą bramkę (od niego odbiła się piłka), bo to czysty przypadek. Ale Flatcher miał doskonała asystę, a przy prowadzeniu 2:1 i 3:1 bardzo dobrze włączał się w ataki MU.
» Środa, 17 lutego 2010, 13:43 #553
waddle
waddle pisze:
Z reguły było tak, że Man Utd zazwyczaj w fazie pucharowej LM na wyjazdach gra kiepsko (zwłaszcza gdy pierwszy mecz gra na wyjeździe). Nie spodziewałem się "kokosów", po tym meczu... Ale bardzo liczyłem na bramkowy remisik...

Ja wyszło? Wynik lepszy niż gra! Ale to wynik idzie w świat.

Nareszcie pokonaliśmy Milan, bo z tą ekipa mieliśmy chyba najgorszy bilans meczowy...

Noty za mecz:

VdS - 8,5 - obok Roo to najlepszy gracz naszego zespołu. Moim zdaniem najlepszy obecnie golkiper świata!

Rafael - 6 - nie radził sobie z Ronaldinho. Potem troszkę lepiej, ale moim zdaniem to nie będzie "wielkich lotów" boczny obrońca...

Evra - 6,5 - dużo słabiej niż zwykle. Pewnie dlatego, że zaliczył "klopsa" przy bramce Milanu... Było widać w jego oczach frustrację i brak pewności siebie... No i nie miał wsparcia na lewej pomocy, bo wczoraj chyba gralismy bez lewoskrzydłowego.

Evans - 7 - raz nas kapitalnie uratował, gdy zatrzymał w polu karnym Pato. Ogólnie bardzo liczę na niego w tym i następnych sezonach. To może być klasowy środkowy obrońca. Owszem jeszcze upłynie kilka lat, zanim przestanie popełniac gafy. Jak na jego wiek, to już jest kapitalnym środkowym obrońcą. Duuuuużo lepszym niż Chris Smalling

Ferdinand - 6,5 - dość niepewnie

Nani - 5,5 - wraca do "swojej" antyformy

Scholes - 6,5 - jakoś tak bez przekonania. No i bramka kuriozalna;)

Carrick - 6 - dużo niezrozumiałych zagrań...

Fletcher - 7 - walka + bardzo ladna asysta przy drugim golu Wayne'a

Park - 6,5 - gość gra mądrze, ale mozliwościami fizycznymi odstaje. Jak on gra, to ciągle odnoszę jedno wrażenie - "ledwo ledwo" sięga do piłki, "ledwo ledwo" wygrywa główkowe pojedynki, "ledwo ledwo" dogania piłkę zagraną mu na nabieg.... Zdecydowanie na skrzydłach w MU wolałbym duet Nani i Valencia

Rooney - 8 - dwa znakomite gole, i to co zawsze. Jednak mimo tych dwóch bramke widziałem Roo w lepszej formie Roo

Valencia - 6,5 - brakowało mu go od poczatku spotkania. Asysta przy pierwszej bramce Rooney'a
» Środa, 17 lutego 2010, 13:38 #552
WigdorDevil
WigdorDevil pisze:
arek1974

Mi też podmienil z Polsatu Sport n Nsport i miałem okazje ogładać mecz United ale poziom komentarzu to żenada. Nie tylko komentarzu, tam każdy sie myli , w studiu, komentatorzy np gosciu w studiu mając na mysli Old Trafford mówi Stamford Bridge, we wczorajszym meczu komentator mając na myśli Ryana Giggsa mówi David Beckham a gdy się już skończył mecz to jeszcze komentator mówi że jest wynik 3:3 a nie 2:3 . Wiem ludzie mogą popełniać błędy ale żeby takie, to tylko kilka pomyłek które wymieniłem, tak naprawdę było ich znacznie więcej.
» Środa, 17 lutego 2010, 13:27 #551
belfort777
belfort777 pisze:
karuzel91

tym bardziej wieksza strata jak dla mnie Carrick jest lepszy d Fletchera..a moze jeszcze inaczej to jest najlepsza para srodkowych pomocnikow w ManU ( z calym szacunkiem dla Scholesa on jest bardziej ofensywny) jeden z drugim sie uzupelniaja i razem znacza wiele wiecej niz osobno w pojedynke
» Środa, 17 lutego 2010, 13:19 #550
Arek1974
Arek1974 pisze:
spOntan, nie gniewaj się, ale jeśli dla Ciebie komentatorzy z N-ki są najlepsi, to ja nie mogę się z Tobą zgodzić. Mi się marzy, żeby prawa do LM kupił Canal+ i mecze komentowali Smokowski z Twarowskim lub też inni komentatorzy tej stacji. Wczoraj pierwszy raz widziałem mecz na Nsport (zamienili mi Polsat Sport na NSport na kablówce) i akurat poziomem komenatrza jestem podłamany.
» Środa, 17 lutego 2010, 13:09 #549
spOntan
spOntan pisze:
masrzisz
fakt myli się, np. Leo Ferdinand, Adolfo Valencia, czy mecz zakończył się wynikiem 3-3 :P ale nomen omen jest on jak dla mnie najlepszym o ile nie najlepszym komentatorem :)
» Środa, 17 lutego 2010, 13:01 #548
masrzisz
masrzisz pisze:
ogladajac mecz na Nce czulem sie jakbym ogladal walke bokserska :D za kazdym razem sie tak czuje bo jeden komentator ma glos jak Andrzej Kostyra hehe i w dodatku bardzo czesto sie myli :D mam nadzieje ze Diably na Old Trafford nie wyjda na luzie tylko skoncentrowani na maksa i postawia kropke nad i :) ale mamy SAF,a i on juz postara sie o odpowiednia mobilizacje :)
» Środa, 17 lutego 2010, 12:57 #547
Rooneyka
Rooneyka pisze:
To teraz przyjdą tu wściekli fani Milanu i będą besztać nas ; ]

''Plotkuj , opluj ,zbesztaj kotku.Ja i tak będę się z tego śmiała''
; ]

Mimo przegranej Milanu ,Ronaldinho dobrze zagrał.
» Środa, 17 lutego 2010, 12:52 #546
fan11
fan11 pisze:
teraz o wiele latwiej bedzie u siebie ;P
» Środa, 17 lutego 2010, 12:52 #545
Cholweka
Cholweka pisze:
Niemiecki komentator twierdził podczas transmisji,że czerwień dla Carricka za to, że po faulu Evry wybił piłkę. Na powtórkach to widać. Jest gwizdek i Carrick zamiast zostawić piłkę kopie ją w stronę Evry. No, ale jak na moje to sędzia mogł sobie darować.
» Środa, 17 lutego 2010, 12:35 #544
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
milan44 ,ile Ty masz lat?
Takie rzeczy pisze gościu co ma 7,8 lat ,chyba że Ty masz tyle ;>
» Środa, 17 lutego 2010, 12:34 #543
MG13
MG13 pisze:
Panowie , tylko bez zbyt dużej pewności siebie .
Właśnie to zgubiło Milan na San Siro .
» Środa, 17 lutego 2010, 12:33 #542
ercraft
ercraft pisze:
milan44

sam jesteś szmata i bujaj wora na stronkę swoich gównojadów!
» Środa, 17 lutego 2010, 12:05 #541
silverlimp
silverlimp pisze:
terman -> tak samo mowili jak inni swietni odchodzili a jednak to my rzadzimy w lidze angielskiej.nawet po stracie Ronaldo jak widac potrafimy wygrywac.I jestesmy pewni bo strzelilismy 3 gole na wyjezdzie i cieszymy sie z wyniku.A gadka ze gdyby nie Rooney...gdyby nie Drogba byscie byli w polowie tabeli.Co do bramki Owen by strzelil glowa tez bo jest dobry technicznie.Berba to ciezko powiedziec duzo sytuacji marnuje.Ale wygralismy i jest swietnie ! a wczoraj zdalem prawko takze mam co swietowac :) pozdro
» Środa, 17 lutego 2010, 11:54 #540
Shirai26
Shirai26 pisze:
Ojej, fanatyczni fani Milanu mają jeszcze czelność tu przychodzić i snuć domysły, że wygrają na OT?

Jaka drużyna wygrała ostatnio na tym stadionie różnicą dwóch bramek? Coś mi się wydaje, że było to dawno temu, bo raczej jestem na czasie i śledzę angielską piłkę, bynajmniej tego sobie przypomnieć nie mogę. Milan może zbierać manatki i jego kibice powinni się z tym pogodzić, a jeśli w sercu tli im się jeszcze jakaś nadzieja, to niech zachowają ją dla siebie, bo Was jako fanów MU może to po prostu śmieszyć. Śmieszy nawet mnie - kibica CFC.

Cieszy mnie dobra forma Rooney'a, bo darzę sympatią reprezentację Anglii i mam nadzieję, że będzie siał przestrach w szykach obronnych rywali na Mundialu. Szykuje się wspaniały pojedynek o miano najlepszego strzelca w Europie, pomiędzy nim a Drogbą. Niech wygra lepszy.

Najchętniej z miejsca pogratulowałbym awansu, ale jako iż darzę szacunkiem normalnych fanów drużyny z Mediolanu, to gratuluję na razie jedynie wygranej. Powodzenia na Old Trafford raczej życzyć nie trzeba.

Mam nadzieję, że Chelsea tak samo rozprawi się z Interem. Wy pewnie tego nie chcecie i rozumiem to, chociaż w głębi serca wydaje mi się, że spodobałaby się niektórym z Was perspektywa powtórki finału z Moskwy, chociaż teraz pewnie najbardziej chcecie rewanżu na Barcelonie.

Sorry, że tak wchodzę na Waszą stronę, ale podobała mi się wczoraj Wasza gra w II połowie i komplementów nie będę szczędził. Kocham angielską piłkę i również w moim interesie jest, żeby sezonowcy nie szerzyli jakichś idiotycznych opinii o tak świetnym klubie jak MU...
Tylko, żeby mnie o wazelinkę nie posądzono :E

Pozdrowienia.
» Środa, 17 lutego 2010, 11:53 #539
milan44
milan44 pisze:
ale scholes to szmata
» Środa, 17 lutego 2010, 11:45 #538
karuzel91
karuzel91 pisze:
belfort777

nie zabrakło w finale Carricka tylko Fletchera... wczoraj w meczu zauważyłem że komentator też się pomylił, też mówił że zabrakło Carricka w Rzymie a to Fletcher nie zagrał za faul na Fabregasie
» Środa, 17 lutego 2010, 11:43 #537
belfort777
belfort777 pisze:
Pięęknie !! nic więcej chyba nie trzeba dodawać...szkoda tylko Carricka..;/ w Finale w tamtym roku LM tez go zabrakło nie musze chyba przypominać jak sie skonczylo ;/
» Środa, 17 lutego 2010, 11:35 #536
talir
talir pisze:
Bardzo się cieszę z wyniku, jednakże sama gra nie była taka dobra. Ferdinand jest strasznie wolny, to już nie ten zawodnik co kiedyś, Nani grał bez głowy, mnóstwo beznadziejnych wrzutek. Scholes też mnie rozczarował. Generalnie się cieszę z wyniku, ale ta gra naprawdę jest daleka od optymalnej formy.
Pozdrawiam wszystkich kibiców.
» Środa, 17 lutego 2010, 11:27 #535
SirPodlas
SirPodlas pisze:
Adi300 >>> Te ciemne byłyby chyba zbyt podobne do stroi "milanistów"
» Środa, 17 lutego 2010, 11:19 #534
Cholweka
Cholweka pisze:
Niemiecki komentator twierdził podczas transmisji,że czerwień dla Carricka za to, że po faulu Evry wybił piłkę. Na powtórkach to widać. Jest gwizdek i Carrick zamiast zostawić piłkę kopie ją w stronę Evry. No, ale jak na moje to sędzia mogł sobie darować.
» Środa, 17 lutego 2010, 11:19 #533
Arek1974
Arek1974 pisze:
Przyłaczam się do pytania gregora09 - chyba mi umknęła ta czerwona dla Carricka.
terman, faktycznie, dałem ciała - CFC pomylić z Barceloną :) Ale w sumie to Chelsea też parę meczy wygrała dzięki jednemu zawodnikowi. Zgadzam się, że Rooney to 75% tego zespołu, choć nie wydaje mi się, żeby to był typ zawodnika, który (tak jak chociażby Messi) potrafi przebiec całe boisko, minąć 5 rywali i zakończyć akcję. Geniusz Rooneya tkwi w kończeniu akcji, w tym że potrafi znaleźc się tam, gdzie trzeba i strzelić tą jedną zwycięską bramkę. Ale najczęściej jest to wykończenie akcji zespołu, jakiegoś podania lub np. niecelnego strzału, który zmierza obok bramki a tu nagle wyskakuje jak spod ziemi Rooney i gol.
» Środa, 17 lutego 2010, 11:00 #532
Marson
Marson pisze:
@terman rooney raczej nie odejdzie
» Środa, 17 lutego 2010, 11:00 #531
Adi300
Adi300 pisze:
Troszke szkoda za nie jest 3-1 ale i tak dobrze

Tylko ciekawe dlaczego grali w koszulkach z zeszlego sezonu :D?

Moze by im sie pi**dzielily kolory :D
» Środa, 17 lutego 2010, 10:55 #530
gregor09
gregor09 pisze:
Za co Carrick dostał czerwoną??
» Środa, 17 lutego 2010, 10:53 #529
terman
terman pisze:
Ja nie za barceloną...ja za Chelsea(CFC)......wiem, że ciężko czyta sie komentarze gdzie ktoś krytykuje twój ulubiony klub lecz kibice(ci prawdziwi) patrzą na te spotkanie z innego kata. Bardziej neutralnie chodź w tym przypadku chciałem zwycięstwa Milanu. Milan to zespół w 50% kompletny. gdyby posiadali takich graczy w obronie jak te największe drużyny(nie myślę o Realu Madryt) tylko o Aex'sie Terry'm Ferdinan'dzie Vidic'iu.

Kibice takich klubów jak CFC, AFC, LFC, Barcy itp. zauważyli, że potęgą Manu to Rooney i Ronaldo. Zabrakło PORTUGALCZYKA I United łapie ZADYSZKĘ. jeśli Roo odejdzie nie będzie kto miał wykańczać akcje, a w krytycznych momentach szarżować w polu karnym. Ani Owen, Berbatov nie mogą rownać się z rooney'em. Myślę, że gdyby w ataku zamiast Wayn'a był Owen czy wasz Bułgar mecz mógłby się skończyć 1-1.(nie do końca wierze w to by Michael i Dimitr potrafili tak świetnie uderzyć. głową)
» Środa, 17 lutego 2010, 10:49 #528
Arek1974
Arek1974 pisze:
Terman, a ile razy wy wygrywaliście mecze wyłącznie dzięki umiejętnościom jednego zawodnika (np. Messiego albo Henryego w poprzednich latach, a Ibrahimovica w tym sezonie) ? Poza tym ktoś te piłki Rooneyowi dograł, to nie były solowe akcje. Bramka dla Milanu padła po rykoszecie od Carricka, gdyby nie to, to piłka w ogole nie szła w światło bramki. Druga bramka i owszem, palce lizać, choć podejrzewam, że Evans dostał za nią od Fergusona niezły opieprz.
NIe lubię, jak kibice innych drużyn piszą po wygranym meczu innego zespołu (a MU w szczegóności), że fartem, że gdyby nie ..., że jakby trawa była bardziej zielona to byłoby inaczej. Uważam, że MU zagrał mądrze, wykorzystał słabe momenty Milanu, i na tym polega wielkość drużyny, nawet jak gra słabiej, to potrafi wykorzystać te szanse, które stwarza. Co z tego, że po 15 minutach mogło być 3:0 dla Milanu. Ale nie było, a mecz wygraliśmy 3:2 i to się liczy.
Zobaczymy, jak Barcelona poradzi sobie w swoim meczu.
» Środa, 17 lutego 2010, 10:35 #527
thebizon
thebizon pisze:
Rooooooneeeeyyyy !!1 i tyle!!do zobaczenia w ćwiećfinale:))
» Środa, 17 lutego 2010, 10:26 #526
xdxd
xdxd pisze:
terman,teraz jest inaczej wygralismy mecz na San Siro,a mamy mecz na OT,wątpie zebysmy tam dostali wiecej niz dwoma bramkami :)
» Środa, 17 lutego 2010, 10:23 #525
kujawa
kujawa pisze:
a ja sie ciesze z kartki carricka przynajmniej zagramy dwoma napastnikami i bedzie ok :)
» Środa, 17 lutego 2010, 10:22 #524
terman
terman pisze:
Ja jestem kibicem CFC i powiem, ze mieliście farta. Naprawdę macie skarb w postaci Rooney'a. Milan skazywałem na pożarcie ale Mediolańczycy zagrali bardzo ładnie. Największym bohaterem spotkania to para Rooney-Dida. Trochę denerwuje mnie wasza pewność siebie. Nie zapominajcie, że to wy w tym spotkaniu odrabialiście straty. Chyba wszyscy zapomnieli co się wydarzyło w sezonie bodajże ? 2006/07 Milan miał większe problemy niż teraz, a jednak wygrał LM w półfinale z Manu 3-0 na San Siro.
» Środa, 17 lutego 2010, 10:19 #523
mesiu
mesiu pisze:
brawo Diabły. Wprawdzie w meczu popełniliśmy masę głupich błędów ale za to świetna skuteczność! Przed rewanżem jestem umiarkowanym optymistą trzeba będzie uważać na zdeterminowany Milan ale szanse na awans mamy bardzo duże.
Świetny mecz VDS, Fletcha, Valencii, Rooneya i Ferdinanda.
Evans, Nani, Carrick słabiutko.
» Środa, 17 lutego 2010, 10:15 #522
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Ale jest szczęśliwy ! ! ! Chłopacy przeszli do historii pokonując Milan na ich stadionie , wątpię żeby Milan wygrał na OT dwoma bramkami ;) Glory Glory MU
» Środa, 17 lutego 2010, 10:13 #521
Damian90
Damian90 pisze:
[link usunięty]
wyczaiłem fajny skrót + wypowiedzi Rooneya i Fergiego
3 bramka Roo bardzo przypomina mi bramke Ronaldo z zeszlego sezonu z kiedy strzelił z Interem na 2 0
» Środa, 17 lutego 2010, 10:12 #520
Marson
Marson pisze:
haha dobra ta bramka scholsa :D bardziej fletcher a a od scholsa rykoszet ;p ale dobrze ze wygralismy choc moglo zostac te 3:1 ;d teraz u nas bedzie 2 0
» Środa, 17 lutego 2010, 10:09 #519
thrall87
thrall87 pisze:
Moim zdaniem:):

1. Gratuluje za zawyciestwo nic tak nie cieszy jak ogranie milanu na san siro po tylu latach i przegranych meczach:)

2. trzeba to przyznac ze ManUtd w pierwszej polowie zagralo bardzo slabo, rzadnej akcji pod brankowej nie bylo strzal w srodek bramki! potem do 80 minuty zagrali swoje zeby pozwolic milanowi na 3 grozne sytuacje!

4. Z drugiej strony trzeba wziąsc pod uwage to ze manchesterowi bardzo ciezko sie gra na tym stadionie (przewaznie przegrywaja lub bezbramkowy remis) wiec zwyciestwo i stzrelenie 3 bramek naprawde bardzo cieszy:)

5. Znowu wychodzi ze ustawienie 4-5-1 jest do bani! rooney nie ma z kim grac musi biegac jak szalony po calej polowie boiska! jest nadmiernie przez to eskploatowany i za kilka lat moze byc to co z owenem i jego kontuzjami!

6. Nani - n0 tak jak przewidzialem wyszly mu znowu 3 mecze i gra w piach;/ Zaczelo sie od aston villi do 30 minuty nic nie pokazal i jescze bezmyslny faul i wczoraj najslabszy zawodnik meczu obok Parka! Ferguson to odrazu zauwazyl i szybko wprowadzil Valencie i manutd zaczelo grac swoje...

7. Ferdinand - to nie byl najlepszy wybor fergusona na ten mecz... strasznie latwo ogrywali go pilkarze milanu tylko cuda sprawily ze nie stracili bramki....ale nie dziwi sie, bo ferdinand od ponad 3 miesiecy nie gral za wyjatkiem jednego meczu wiec jak moze byc w formie....lepszym albo pewniejszym zawodnikiem moglbyc brown ktory jest ograny....

8. Van der sar - kapitalny wystep dzieki niemu mamy zwyciestwo! dwoil sie i kroil na bramce, najlepszy wystep w tym sezonie!!

9. Rooney - co moge powiedziec megaman:)

10. Park - nie rozumiem czemu wystawia go a najtrudniejsze mecze, nic nie pokazal
» Środa, 17 lutego 2010, 09:54 #518
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
nie wyobrażam sobię żeby United nie awansowało dalej... btw.. moim zdaniem idiotyzmem był wstawienie Parka.. poza bieganiem to nic nie zrobił.. powinni grać Nani i Valencia.. widać jakim taranem i czołgiem jest ekwadorczyk.. wszedł i od razu sie przebił po skrzydle.. a Park... wiecej biegał obok Naniego z prawej strony niż z lewej co on wyprawiał to ja nie wiem ;| Nani na lewej byłby groźniejszy.... no ale i tak zwycięstwo i baaardzo korzystny wynik.. aż 3 gole na wyjeździe to bardzo solidna zaliczna.. nawet gdybyśmy przegrali 4-3 to i tak byłby dobrze... teraz jeżeli strzelimy gola na OT to Milan będzie musiał zdobyć aby awansować a gdyby nawet stało się coś tak niewyorbrażalnego to nam wystarczyłby drugi aby mieć dogrywkę.. Milan będzie się musiał rzucić do przodu co MU powinno wykorzystać bez problemu
» Środa, 17 lutego 2010, 09:39 #517
ar0s1
ar0s1 pisze:
Jak dla mnie jest bezsensowne krytykowanie Parka..;] Grał całkiem dobrze,dużo przeszkadzał. Na pewno lepiej grał od Naniego któremu ten mecz nie wyszedł:(

Glory Glory Man United!!
» Środa, 17 lutego 2010, 09:37 #516
Adi88
Adi88 pisze:
Jak napisali po meczu dziennikarze portalu gazetta.it : "Odwrócenie wyniku na Old Trafford będzie niewiarygodnym wyczynem". Jest to mało prawdopodobne, ale możliwe więc zlekceważyć Milanu nie można. Trzeba wyjść i pokonać Milan grając wyrachowany football. Marzy mi się taki wynik jak ten osiągnięty z Interem w 2009 roku (2:0).
» Środa, 17 lutego 2010, 09:31 #515
Arek1974
Arek1974 pisze:
A ja to widzę tak. Cieszy wygrana, ale przez cała I połowę i część drugiej byłem pewein, że skończy się ten mecz naszą przegraną. Fatalne błedy przy wyprowadzaniu akcji (Scholes, Carrick, Evra - bardzo dużo strat, Evra był mijany przez Pato jak małe dziecko, pierwsza bramka to były jego 2 błędy - najpierw faul, potem nieudane wybicie). Całe szczęście że Van der Saar był pewniakiem i że napastnicy Milanu mieli zwichrowane celowniki. No i że my mamy Rooneya, bo inaczej byłaby klapa (cały czas drżałem, żeby nie przytrafił mu się jakiś głupi faul, bo przez większą część meczu grał z żółtą kartką).
Rewanż nie będzie formalnością, ale cieszę się, że Milan musi w sumie strzelić 2 bramki, chyba żę wygra 4:3, w co nie wierzę.
I chwała mojej kablówce, żę w miejsce Polsatu Sport dali mi NSport :)
» Środa, 17 lutego 2010, 09:29 #514
Cristianko
Cristianko pisze:
No i tak grają DIABŁY !!
GLORY GLORY MANCHESTER UNITED !!
» Środa, 17 lutego 2010, 09:26 #513
cristo66
cristo66 pisze:
GLORY UNITED pojedziemy z tym wieśniackim milanem jak z furą gnoju hehehe wiec do rewanżu na OLD TRAFFORD :)
» Środa, 17 lutego 2010, 09:21 #512
pierzunio
pierzunio pisze:
No cóż, mecz był bardzo wyrównany w pierwszej połowie to postawiłbym na lekką przewagę Milanu, ponieważ stwarzali więcej szans na bramkę VDS, i nie raz mieli takie sytuacje, w których widziałem już piłkę w siatce, lecz VDS stanął na wysokości zadania. W drugiej połowie stanowczo do 66' min. panował ManU zdusił przeciwnika na własnej połowie, po strzeleniu gola na 1:2, przez Rooney'a United spuściło z tonu, żeby uśpić przeciwnika, i co było widać przy bramce na 1:3 obronę Milanu, ponieważ w obrębie 1m. obok Rooneya nie było nikogo, Fletcher spokojnie dośrodkował, oby więcej było takich luk w obronie po stronie Milanu. Potem Manchester zaczął bronić bardzo korzystny dla nich wynik, lecz niefrasobliwość obrońców pozwoliła do podania Ronaldinho, i do spokojnego uderzenia piętką Seedorfa, jeżeli dobrze pamiętam Seedorfa nie pokrył Evans, bo potem rozpaczliwie jeszcze wślizgiem próbował uratować, lecz się nie udało. Właśnie na przykładzie Evans'a widać dokładnie co znaczy brak Vidicia, bo jak pamiętamy Evans grał w tym meczu właśnie za Serbskiego defensora, i właśnie widać do doświadczenie którego evansowi zabrakło, a które Vidić posiada i mógłby całą sytuację uratować, ale możemy przypuszczać, moim zdaniem na 99,9% Vidić by sobie poradził, ale nic trudno jest 2:3 i spokojnie dowieźliśmy zwycięstwo do końca. No nie wiem moim zdaniem zwycięstwo 2:3 stawia nas w dosyć dogodnej sytuacji, bardziej dogodnej niż np. 0:1 , ale mniej dogodnej niż 1:3 które było blisko, rewanż 10 marca. Myślę, że ManU przed swoją publicznością zaprezentuje się jeszcze lepiej, bo potrafi, i przełamie tą nie moc, którą jest to, że Milan zawsze nas wyeliminowywał z rozgrywek. Postaram się teraz przedstawić moje ocena dla wszystkich grających graczy:

Edwin Van der Sar -- 8,5
Rafael da Silva -- 6,5
Evans -- mogło być 8, ale za tą sytuację z 85' min. masz 7
Ferdinand -- 7,5
Evra -- 8
Brown -- za krótko grał.
Nani -- 6
Valencia -- dał świetną zmianę za Naniego, 8,5
Carrick -- 6 nie błyszczał. jeszcze to czerwo nie potrzebne
Fletcher -- 8,5 niesamowicie walczył podczas całego meczu
J.S. Park -- 7 nie ogrzało mnie to ani nie oziębiło, tak sobie.
Scholes -- 7,5 strzelił bramkę, ale jakoś tak niemrawo grał.
Rooney -- 9 Świetnie grał, walczył strzelił 2 bramki. Czasem nawet wracał sie pod własne pole karne, gdzie jak pokazywał wiele razy wybijał piłki, więc ocena w pełni uzasadniona.

Pozdro ALL! i GLORY GLORY MAN UNITED!
» Środa, 17 lutego 2010, 09:21 #511
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Jak na razie super nam to się układa mamy zwycięstwo na San Siro teraz tylko przydało by się na Old Trafford.Najgorszym błędem jest to że Carrick dostał czerwoną kartkę myślę że mecz mógł się podobać
» Środa, 17 lutego 2010, 09:20 #510
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
EVANS-OWI dostało się wczoraj od Alexa-Janusz Stanisław Park cóż można od niego wymagać jest średniakiem ale czasem ma swój dzień.
» Środa, 17 lutego 2010, 09:15 #509
Majsu
Majsu pisze:
Fajnie, że wygrana. ;D
Teraz tylko rewanż na Old Trafford spokojnie. ;)
Glory Glory ManUnited ! ;D
» Środa, 17 lutego 2010, 08:56 #508
Jov
Jov pisze:
Statystyki :

AC Milan Manchester United

2 Bramki 3
1 Bramki w pierwszej połowie 1
13 Strzały 12
6 Celne 4
7 Niecelne 8
3 Strzały zablokowane 2
6 Rzuty rożne 4
15 Faule 20
0 Spalone 2
1 Żółte kartki 1
0 Czerwone kartki 1
76,1% Celne podania 81,7%
15 Próby wślizgów 15
60% Udane wślizgi 86,7%
49,7% Posiadanie piłki 50,3%


Jak widac w liczbachy to niezle wyglada biorac po uwage ze gralismy na San Siro.

PS. Do Admiow ,może wy tez powninniscie pokusić się o prowadzenie takich statystyk :D ?
» Środa, 17 lutego 2010, 08:53 #507
bascio13
bascio13 pisze:
Trzeba będzie sie postarać na OLD TRAFORD
Nie spodziewałem sie takiego wyniku
liczyłem na 1:0 ,2:0 lub 2:1
» Środa, 17 lutego 2010, 08:45 #506
Dberba9
Dberba9 pisze:
myśle za ac milan moga jescze powalczyc o awans
» Środa, 17 lutego 2010, 08:20 #505
9mateusz7
9mateusz7 pisze:
Muśle że jak pokonaliśmy milan na san siro to możemy ich spokojnie rozjechac u nas ale niech nie grają na remis.
Sądzę że mamy duże szanse na finał
» Środa, 17 lutego 2010, 08:12 #504
matryba
matryba pisze:
Brawo dla Parka bardzo dobry mecz(dawno nie widziałem takiego w jego wykonaniu). Rooney dobrze ale cały czas samolubnie a bramki i tak z akcji zespołu. Evans jak dla mnie 1/10. Lepiej Vidić niech zostanie.
» Środa, 17 lutego 2010, 08:12 #503
9mateusz7
9mateusz7 pisze:
świetny mecz było co do oglądania. nie nudziłem się mecz czymał troche w napieciu
» Środa, 17 lutego 2010, 08:10 #502
Dberba9
Dberba9 pisze:
dzienx czerwonediablyy
» Środa, 17 lutego 2010, 08:04 #501
NaniDevil17
NaniDevil17 pisze:
a mi sie wydaje tak.... w pierwszej polowie bylismy nastawieni w defensywe... dlatego Nani jak i Park nie mili zbyt duzo akcji... co nie zmienia fakty ze ten pierwszy nie radził sobie z młodym antininim i zle dosrodkowywał.... Park co tez zauwazylem musiał sie nabiegac bo moim zdaniem SAF polecił mu indywidualne krycie Pirlo.... czekam na rewanz na OT tam to my rozdajemy karty ;)


GLORY MAN UNITED!!
» Środa, 17 lutego 2010, 07:43 #500
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
szmatrix666--- masz rację co do komentarza 381 . Taki perekek zaras by tu był nie wspomne o galaktycznym itd. frajerzy galaktyczny teraz przeżywa mecz Z Olympique Lyon hahahahah dobrze im tak w rewanżu też w banie dostaną hahahah

kris9 --- racja Park odzyskał formę , liczę że świetnie sie zaprezentuje w następnym ligowym meczu i że mu SAF da szanse na 90 minut !!
» Środa, 17 lutego 2010, 07:38 #499
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Świetnie! :) Brawo Diabły! Teraz jeszcze co najmniej remis na Old Trafford i jesteśmy w 1/4
» Środa, 17 lutego 2010, 07:25 #498
m4ci3k
m4ci3k pisze:
Świetnie tylko szkoda czerwonej kartki dla Carricka.
» Środa, 17 lutego 2010, 07:06 #497
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
było 3-2 ale cudem wywalczone rzutem na taśme - rooney, wielki rooney stzrzelił w 90+
» Środa, 17 lutego 2010, 06:58 #496
xdxd
xdxd pisze:
w ostatniej potyczce tez było 3-2,z tym ze graliśmy wtedy na OT,a rewanż na SS
» Środa, 17 lutego 2010, 06:47 #495
kris9
kris9 pisze:
FanaticMU
wreszcie znalazł się ktoś kto docenił Parka. Dużo narzeka się, że Koreańczyk jest mało efektywny, ale dziś robił dużo zamieszania na połowie Milanu i swoją nieustępliwą grą przyczynił się do zwycięstwa.

O - widzę, że life7 jest podobnego zdania :)
» Środa, 17 lutego 2010, 01:58 #494
life7
life7 pisze:
widze ze sporo osob krytuke Parka a ja dla odmiany bede go bronil.
Dzisiaj zagral naprawde niezly mecz.I jezeli bedzie tak dalej gral to bije sie w piers i cofam moje dawne slowa o nim:)
Glory Man United
LOVE UNITED HATE GLAZER!!
SCHOLES THE BEST:)
» Środa, 17 lutego 2010, 01:57 #493
kris9
kris9 pisze:
LordSpam
Dzisiaj duetowi Nani-Rooney brakowało totalnie zrozumienia. Druga bramka pokazuje jak dobrą zmianę przeprowadził Ferguson zmieniając Portugalczyka na Valencię. Nie mam jednak pretensji do Naniego, robił co mógł, ale widocznie to nie był jego dzień tak jak ten z Arsenalem. Wazza wzbudzał najwięcej euforii wśród kibiców United, ale nie możemy zapomnieć o kapitalnym meczu rozegranym przez Fletchera, dwie asysty w takim meczu to naprawdę wiele. Zgodzę się, że przy drugiej bramce dla Milanu zostawiliśmy zbyt dużo miejsca Ronaldinho, ale co więcej uważam że miał on zbyt dużo swobody przez cały mecz. Cieszy kapitalny wynik, ale przed rewanżem jestem umiarkowanym optymistą, uważam że sprawa awansu jest jeszcze otwarta.
» Środa, 17 lutego 2010, 01:53 #492
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Nani to chyba się stremował troszkę :) i te dośrodkowania mu nie wychodziły...może za dwa tygodnie będzie lepiej bo na swoim boisku będzie grał :) za to Valencia--> pierwsze dośrodkowanie i od razu asystę zaliczył ;D ma talent ;] brawa dla Rooneya za dobre główkowanie i za przypadkową bramkę dla Scholesa...dobre wrażenie zrobił na mnie Park...ładnie zasuwał i prezentował się na San Siro :) 2:3 dla nas to bardzo korzystny wynik ;D byle tak dalej a LM będzie nasza ;D
» Środa, 17 lutego 2010, 01:49 #491
LordSpam
LordSpam pisze:
Nie wiem czemu tak narzekacie na relacje z "N"ki. Nie była taka zła i jedyna po PL.
Co do meczu:
Katastrofalne dosrodkowania Naniego!! Nie wiem co w niego wstapilo ale kazde dosrodkowanie bylo okrutnie niecelne. Warte podkreślenia jest to ze Valencia ktory wszedl za niego swoim pierwszym dosrodkowaniem dal asyste.
Dobry mecz Roo, kilka niecelnych strzalów, ale to co musiał strzelic to zamienil na bramki. No i trzeba podkreslic asyste Darrena - genialna.
Mielismy duzy problem z upilnowaniem Ronaldinho. Tylko troche szczescia i wedlug mnie raz sedzia.
Reszty chyba nie ma co opisywac, dobry mecz.
Nie wiem czemu Carrick dostal czerwien, podobnie jak wiekszosc z was... Ciekawa sprawa...
Szkoda straconej bramki w koncowce. Znowu dalismy Ronaldinho za duzo swobody i ladne zakonczenie ze strony Seedorfa. Bedzie ciekawiej na OT
» Środa, 17 lutego 2010, 01:44 #490
Hellboy
Hellboy pisze:
pio9322 prosze Cię wyleicieć za czerwone wpieprzali mu się wślizgami pod nogi to co miał fruwać nad nimi?? Gdzie "TY" miałeś oczy chyba inny mecz oglądałeś?? Nie wiem też skąd wziąłeś tema z nauką kibicowania ?? Widać ,że nie oglądasz angielskiej piłki ,a szkoda może byś się czegoś nauczył. I jak wchodzisz na strony innych klubów to przynajmniej się zachowuj a nie piszesz Go C*ty....chyba Ci się mózg zlasował.

Pozdrowienia dla prawdziwych kibiców jak Rossonero a nie sezonowców i wkur*ionych po przegranej idiotów ;)
» Środa, 17 lutego 2010, 01:07 #489
1wolf1
1wolf1 pisze:
No dzis Mu dokonal czegos naprawde spektakularnego. Nie tylko w koncu strzelili na San Siro, a dokonali tego az trzy krotnie. No i do tego jesczez 1 zwyciestwo na tym stadionie. Bravo.
Momentami gra nie byla piekna, zwlaszcza po obu bramkach dla MIlanu, ale w koncu Mu jakos wychodzilo z kryzysu i oddalali gre od wlasnego pola. Najlepszy okres w wykonaniu Mu to oczywiscie moment gdy strzelili 2 bramki w krotkim czasie - wtedy grali rewelacyjnie, a MIlan jedynie statystowal.

No i na koniec musze po raz 1 wyroznic Flechera. Naprawde zagral dzis dobre spotkanie, a ta asysta przy 2 bramce Rooneya, byla poprostu bajeczna. Siwetnie przeczytal ruch zarowno Rooneya jak i obroncow i wylorzyl pilke jak na talerzu.
Oczywiscie nie zmieni to mojej ogolnej opini na jego temat, ale nie jestem czlowiekiem, ktory bedzie krytykowal za swietnie wykonana prace.
To tyle, czekam juz na rewanz na OT :D
» Środa, 17 lutego 2010, 00:48 #488
enigmatyk
enigmatyk pisze:
martin86

Szczerze mówiąc nie wiem...ale moim zdaniem jak już odejdzie to raczej do barcy, bo w tym roku mają wybory i znani piłkarze mogą zapewnić zwycięstwo któremuś kandydatowi .
» Środa, 17 lutego 2010, 00:40 #487
jankos11
jankos11 pisze:
powiedzcie mi ludzie tzn to nieludzie to wilki !! po co kibice np Milanu wchodza na strone United bo ja np nie interesuje sie tym co pisza na stronie Milanu i nie loguje sie tam zeby napisac komentarz bo po ci skoro nie kibicuje tej druzynie?? nie rozumiem takiego zachowania ale ok skoro musicie i to wam sprawia frajde to spoko GLORY GLORY MAN.UNITED
» Środa, 17 lutego 2010, 00:26 #486
kris9
kris9 pisze:
co do Scholesa, jest ostatnio bardzo nieobliczalnym piłkarzem, najpierw dwa totalne boble, później bramka (co prawda kuriozalna), ale jego podania i opanowanie sytuacji w środku pola w drugiej części spotkania były mistrzowskie. Martwię się o to, by nie powtarzał błędów takich jak w meczu z Fulham.
» Środa, 17 lutego 2010, 00:19 #485
jankos11
jankos11 pisze:
Rooney 66' Rooney 74' i wszystko jasne powiem szczerze panowie ze nasz Manchester nie grał na swoim normalnym poziomie tak jak np z Arsenalem ale mamy w zespole ROONEYA ktory robi roznice szkoda tej straconej bramki na 2-3 bo dala ona nadzieje pilkarzom Milanu ale tez prawda jest taka ze w pierwszej polowie nie radzilismy sobie z Ronalidihino w rewanzu musimy popraiwc gre w obronie i awnas mamy w kieszeni a tak na marginesie BRAWO BRAWO BRAWO I JESZCZE RAZ BRAWO Lyon cieszy mnie porazka ku**e.......ich a do tego zwyciestwo UNITED i juz jeste mw 7 niebie ;-)))
» Środa, 17 lutego 2010, 00:18 #484
murzyn1235
murzyn1235 pisze:
mówiłem!! scholes ! co prawda bramka piękna nie była ale moim zdaniem ten moment to przełamanie United !! xD
» Środa, 17 lutego 2010, 00:09 #483
Master123
Master123 pisze:
Nie czytałem nic poza tymi śmiesznymi newsami o 30 mln za niego ale patrzac na jego "genialne" wejscie chocby dzisiaj ze Sportingiem i 100% podan do tylu w tym jedno ktore po czesci sprokurowało rzut karny nie sadze żeby ktos od nas dał za niego 30 mln .
» Środa, 17 lutego 2010, 00:04 #482
pio9322
pio9322 pisze:
ercraft masz farta xD mnie akurat tam nie będzie fizycznie,ale będę tam całym sercem.
P.S.Milan będzie jeszcze grożniejszy,Marco Boriello już w niedzielę będzie gotowy na Bari,więc przeciwko ManU powinien wystąpić, ponieważ Huntelaar z pewnością nie wykorzystał swojej wielkiej szansy.
FORZA GRANDE MILAN!
niech wygra najlepszy!
» Środa, 17 lutego 2010, 00:03 #481
enigmatyk
enigmatyk pisze:
martin86

Szczerze mówiąc nie wiem...ale moim zdaniem jak już odejdzie to raczej do barcy, bo w tym roku mają wybory i znani piłkarze mogą zapewnić zwycięstwo któremuś kandydatowi .
» Środa, 17 lutego 2010, 00:02 #480
ercraft
ercraft pisze:
ej - a z innej bajki - bo znowu zapomniałem.. co to za historia z Rodwellem?
wie ktoś coś więcej niż tylko plotki z hitów takich jak np. WP?
» Środa, 17 lutego 2010, 00:01 #479
Master123
Master123 pisze:
Juz nie piepszcie ze Roo miał doststac czerwona za to niby nadepniecie, koles zrobil mu wslizg pod nogi wcale nie jest tak łatwo przekroczyc kogos i nie upasc . Inna sprawa ze nie miał wtedy jeszcze pierwszej żółtej .
» Środa, 17 lutego 2010, 00:00 #478
Ordon
Ordon pisze:
no Nka żałosna, ale nie ma zbyt wielu kanalow gdzie mozesz ze wtorek obwejrzec p polsku LM:)
» Środa, 17 lutego 2010, 00:00 #477
ercraft
ercraft pisze:
kris9-> to ciesz się.. na N komentowanie przypominało żałosny kabatret a nie jakąkolwiek relację. chwilami..;)
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:58 #476
kris9
kris9 pisze:
dobrze, że nie musiałem oglądać relacji z nSport - w klubie puścili relację ze Sky Sport2 :)
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:55 #475
Ordon
Ordon pisze:
pio9322 zgadzam sie, narzekacie na sedziego ze wywalil Carricka, Carcik opusc jeden mecz a roony juz w pierwszje polowie mogl przez swoja bezmyslnosc wyleciec z boiska, chlopak im jest lepszy tym bardziej bezczelny. musi na to uwazac bo dzis moglismy przegrac jakby dostal czerwona w pierwszej polowie. a sedzia mogl dac zwalszcza ze mial zolta.
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:55 #474
ercraft
ercraft pisze:
pio9322

no to zapraszamy na rewanż na Old Trafford! tak się składa, że ja tam będę!:)
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:55 #473
Master123
Master123 pisze:
Park jak na swój poziom nie zagrał przynajmniej fatalnie (czyt. 80% strat i niecelnych podań) dzisiaj przynajmniej nie tracił tak czesto piłki a czasami nawet zagrał cos tam do przodu np. podanie do Fletchera ktory zacentrowal do Scholes'a przy golu na 1:1. Taki przecietny wystep bez rewelacji.

Nani natomiast fatalnie 80% wrzutek w aut albo do nikogo w pierwszej polowie , w 2 cos tam dzialal ale IMO gożej niz Park . Z naszych skrzydeł to na doba sprawe tylko Antonio zagrał jak na prawdziwego wingera przystało .

Jeśli chodzi o 3 środkowych to wszyscy moim zdaniem na bardzo dobrym poziomie zarowno w odbiorze jak i rozegraniu .
VDS - rowniez swietnie 3 dobre interwencje .

Obrona słabo zwłaszcza Evans i Rafeal . Rio grał praktycznie sam na stoprzerze, Evans nie wiele mu pomagał dlatego mogło sie wydawac ze czesm nie nadąża . Evra rownież nie ustrzegł sie błędów tylko ze jego błedy nie miały aż takich konsekwencji .
Rafael przez pierwsze 20 min pomiatali nim jak dzieckiem , potem juz troche sie ogarnoł żeby na koniec popełnić karygodny błąd taktyczny (SUSZARA NA FULL MUSI ZA TO BYĆ) stracił piłke w środku pola i zostawił wolna calą swoja strone , piłke dostaje Dinho i zaraz pada bramka na 2:3 .


Na koniec sedzia troche zbyt drobiazgowy ale wzglednie sprawiedliwy . Na koniec doj*bał tylko z kartka da Carrcika :/
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:52 #472
pio9322
pio9322 pisze:
cieszycie się ze wspaniałego występu rooneya,ale ten rudzielec omal nie połamał nóg i czasek Milanistom,gdzieś od około20-30 minuty nie powinniśmy go widzieć na boisku,gdyby sędzia miał lepszy wzrok dawno poleicałby za czerwone kartki. I nie mówcie mi "Tak się gra na Wsypach",koleś który prawie zabił Petra Cecha też prezentował "dobry angieslki football"?

Mimo porażki ACM,mój ukochany Milan pokazał,że ma charakter i na OT wcale nie będzie na straconej pozycji.
Do tego dochodzą wspaniali kibice Milanu,którzy licznie podążą za najlepszym klubem świata(będą tam również kibice z MilanClubPolonia), może nauczą anglików jak się porządnie kibicuje! :)
Come On City!
Forza Grande Milan!
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:52 #471
kris9
kris9 pisze:
Zanim zejdą ze mnie te pozytywne emocje nie jestem w stanie wypowiedzieć nic poza Glory! Glory! Man United! Kto oglądał to spotkanie w pubie Champions Sport w Warszawie dobrze wie jak fantastyczna była dziś atmosfera - kibice United rządzili :D
Wynik meczu kapitalny, wreszcie utarliśmy nosa Milanowi na San Siro!
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:51 #470
ercraft
ercraft pisze:
nooo Alfonso Valencia też był zaj**isty!! hehe:D
w ogóle beka z tej N-ki straszna:)
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:51 #469
Ordon
Ordon pisze:
Tez ogladalem na Nce, to rpawda, komentatorzy beznadziejni.

Dobrze ze Carrick bedzie tylko jeden mecz pauzował.
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:50 #468
calusxxx
calusxxx pisze:
może sie za bardzo nie znam na ustawianiu składu ale dałbym naniego na lewo on se radzi na lewym skrzydle normalnie ;D valencia na prawe skrzydlo i gitt ;d
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:50 #467
rafi867
rafi867 pisze:
Steckov >> co do nSport > komentowali "Alfonso Valencia" - żal, komentatorzy tej stacji to porażka...
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:49 #466
Tina
Tina pisze:
Mnie oczarowały bramki Rooneya :D Bardzo dobry mecz całego zespołu i emocje do samego konca...O to chodzi..
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:47 #465
masrzisz
masrzisz pisze:
Rooooooneyyy :) hehe alez piekne 2 bramy ustrzelil to mi sie podoba :) szkoda troche tej bramy Seedorfa ale tak jak przewidywalem zastawil sie duzym dupskiem no i strzelil :D co do Rafaela zagral dobry mecz biorac pod uwage ze musial opiekowac sie ronaldinho ale to wlansie po jego stracie strzelili na 3;2 ale nikt nie jest idealny po za tym jest jeszcze mlody :) Manchester pokazal Milanowi jak sie gra w pilke ;) martwi tylko postawa Parka bo gral suche buly ;/ hehe a plejada gwiazd niestety zaliczyla plecy :D
GLORY GLORY UNITED
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:46 #464
sv650
sv650 pisze:
goolll-> park nic nie gra i to nie od dziś...
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:46 #463
Steckov
Steckov pisze:
Ja też oglądałem mecz w telewizji N. Skandal z tym herbem Liverpool'u, no jak tak można się pomylić?! Skład MU odczytywany, a na tle obok składu MU herb Liverpool'u, ale wpadka.

A co do meczu: Po pierwszej połowie pomyślałem: "Uff, przetrwaliśmy". Bo naprawdę, Milan miał wiele świetnych okazji do zdobycia bramki. Za to w drugiej połowie przewaga MU. Ale od momentu 2:3 dla MU zrobiło się trochę gorąco, ale na szczęście dowieźliśmy ten wynik do końca.

Na uwagę zasługuje wejście Valencii. Jego wejście mocno ożywiło grę i w końcu były bardzo dobre wrzutki z prawej strony.

No i niesamowity Wayne Rooney! Brawo! Brawo! Brawo!

Bardzo dobra sytuacja wyjściowa przed meczem na Old Trafford. Naprawdę zwycięstwo nieocenione...
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:46 #462
H2O1994
H2O1994 pisze:
Ja obstawiam 0:0 real lyon i lyon wyjdzie.
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:38 #461
goolll
goolll pisze:
moim zdaniem park zagrał dobrze
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:37 #460
ercraft
ercraft pisze:
radzio17

oczy otwórz chłopie!! był ospały, mizerny i zaspany. niestety - nie pierwszy już raz..
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:37 #459
RaveDave
RaveDave pisze:
Ja powiem tak, moim zdaniem awans mamy pewny bo przeciez wystarczy remis 0:0 a nawet przegrana 0:1 a innego wyniku nie widze u siebe i nie pisze tego tylko ztego wzgledu ze jestem z MU....mowie bo tak mysle
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:36 #458
ercraft
ercraft pisze:
Sadyzta

no też bekę miałem, bez kitu..:D
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:36 #457
goolll
goolll pisze:
zgadzam sie z tym herbem przesadzili jeszcze w dodatku herb buraków
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:35 #456
Sadyzta
Sadyzta pisze:
ercraft miało byc, sry za pomyłke ;]
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:35 #455
S22
S22 pisze:
w tym meczu zobaczyłem taki Manchester w jakim się zakochałem. waleczny, nieustępliwy, zgrany. Glory, Glory Man United!
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:34 #454
radzio17
radzio17 pisze:
ercraft 16.02.2010, 23:17
w skrócie i na temat...

10 Roo, fenomenalny jak zawsze - przynajmniej jak dotąd
1 VDS, stary ale jary - to główni dzięki niemu nie przegraliśmy tego meczu
13 Park - żenada i niech Alex oleje sprzedaż koszulek w Azji - nie warto

ogólnie mecz szybki, piękny, pełen emocji.. no i Sreal w dupę dostał..:))



od Parka się odpi***l, dobry mecz zagrał. :]
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:34 #453
czerwonediablyy
Jakby co to tu macie bramki:

[link usunięty]
l
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:34 #452
Sadyzta
Sadyzta pisze:
ercrafy

Uwierz mi, bardziej zabolał mnie herb (stfu...) liverpoolu podczas pokazywania składu niż gol ROnaldinho na początku... co za dupki łech... mylic nas z tymi podrzędnymi cielętami z pucharu uefa blee....
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:32 #451
jacaKONA
jacaKONA pisze:
co wy tak tym realem sie przejmujecie. przecież oblecimy kazdego ;d
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:31 #450
karol70
karol70 pisze:
Hm...wiadomo-jak sie gra z Milanem(i do tego na San Siro!)...nie bedzie lekko...Wlasnie konczylem modly do SAF-a o zmiane Nani-Walencia...i stalo sie!:)...a potem to juz wiadomo...wow!co to byl za mecz!:)Ten zespol pokazal ze jest MOCNY I DOJRZALY!TO JEST DRUZYNA...a nie zlepek 11 ludzi w tych samych koszulkach...pokazali ze mozna sracic CR9 i Apacza i...GRAC JESZCZE LEPIEJ!C'MON UNITED!:)
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:30 #449
ercraft
ercraft pisze:
zmiana tematu - kto ogladal mecz na N?
widzieliscie jak przed rozpoczeciem meczu pokazywali przypuszczalne sklady i barany tępe przy skladzie Diabłów pokazali flage liverfoolu?? chamstwo!
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:30 #448
xCheciu
xCheciu pisze:
No i zaj**iście, teraz jeszcze wygrać na Old Trafford i milan może Nas cmoknąć :D
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:30 #447
Master123
Master123 pisze:
Z oficjalnej strony MU:

Thiago Silva headed wastefully off-target and Carrick's superb evening was spoiled when he picked up a second yellow card for allegedly kicking the ball away in injury-time.

Podobnie na [link usunięty] Carrcik dostal zółtą czy slusznie to inna sprawa :/
» Wtorek, 16 lutego 2010, 23:29 #446

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY