AKTUALNOŚCI

Football Association zbada sprawę gestu Neville'a

Data 20 stycznia 2010, 16:06 MastaH, SkySports
Football Association zbada sprawę gestu Neville'a
Czytaj więcej:
» Carlos Tevez
» Gary Neville
» Manchester City
A A A
Angielska Federacja Piłkarska (FA) zapowiedziała, iż przyjrzy się dokładnie incydentowi z derbowego spotkania. Sprawa dotyczy Gary’ego Neville’a, który skierował wulgarny gest w stronę Carlosa Teveza.

Obrońca Manchesteru United rozpoczynał rozgrzewkę, podczas gdy argentyński napastnik celebrował zdobycie swojej pierwszej bramki z rzutu karnego, robiąc to w prowokacyjny sposób.

Gestykulacja Teveza w stronę Neville’a była rzekomo odpowiedzią napastnika na komentarz obrońcy United, jakoby decyzja o sprzedaży "Apacza" do Manchesteru City była jak najbardziej słuszna. Odpowiedzią na te gesty było pokazanie Argentyńczykowi środkowego palca, co zostało uwiecznione na jednym ze zdjęć.

FA zdecydowała dziś rano, że zanim podejmie jakiekolwiek dalsze kroki, zapozna się dokładnie z całą sytuacją.


Przypomnijmy, że Neville dostał już ostrzeżenie od Angielskiej Federacji Piłkarskiej za prowokacyjne zachowanie we wrześniu, po zdobyciu przez Michaela Owena bramki dającej zwycięstwo nad The Citizens.

Tym razem na ostrzeżeniu może się jednak nie skończyć.

» "United może wygrać kolejne 14 spotkań"
Włoch nie zamierza przejmować się p...
» Amos: Chcę pojechać na Igrzyska Olimpijskie Amos: Chcę pojechać na Igrzyska Olimpijskie
Ben chciałby reprezentować Wielką B...
» Edwin: De Gea musi poradzić sobie z presją Edwin: De Gea musi poradzić sobie z presją
Zdaniem Edwina van der Sara jego na...



Poprzedni news:
Sunderland również nie chce Fostera
Następny news:
Man City vs Man United do pobrania!

Komentarze (107)


dziku7mufc
dziku7mufc pisze:
Tevez jest beeee, niedobry. Gary RLZ :)
» Piątek, 22 stycznia 2010, 21:14 #106
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Grzesieq1992 -nie masz co rozpaczać a skoro w/g Ciebie jest najlepszy zawsze możesz kupić koszulkę City a druga sprawa my go nie sprzedaliśmy bo on był do nas tylko wypożyczony .W/g mnie poszedł sprzedawczyk po lepsze zarobki i tyle jeśli miałby diabła w sercu grałby u nas tak jak Neville,Giggs,Scholes czy Solskjear proste jak słońce!
» Piątek, 22 stycznia 2010, 12:04 #105
Grzesieq1992
Grzesieq1992 pisze:
Tevez jest najlepszy i pokazał że sprzedaż jego była błędem
» Piątek, 22 stycznia 2010, 09:15 #104
dysiaxx
dysiaxx pisze:
tevez wygląda jak by brał do buzi ;d.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 21:17 #103
Szymon7817
Szymon7817 pisze:
Szacun dla Nevilla, potrzcie jaką tevez miał minę
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 20:46 #102
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Parekek -- wypad ze stronki , nie chce być nie miły ale ja jak i chyba większość kibiców Manchester United traci do Ciebie cierpliwość. czelsi też ma stronę Polską fanów czelsi Londyn więc do widzenia!
Pozdrawiam
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 19:21 #101
slowak
slowak pisze:
noi dobrze nevile tak trzymaj frajer nie bedzie nam 2 b ramek strzelal ;]
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 18:37 #100
cris2406
cris2406 pisze:
Hahaha Gary mistrzu :D
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 17:36 #99
Eggman1992
Eggman1992 pisze:
Parekek

kibicu cwelsów jak nie wiesz to nie komentuj glupku! zbanowac tego dziada bo to nie jego farum. Widze ze kibic cwelsów zdradza chelsea bo ciagle u nas pisze czyli na stronie MANCHESTER UNITED. zal mi takich poje***
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 17:12 #98
rafalbartoszuk
manufanek masz racje zgadam sie z tym co napisales
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 16:33 #97
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Dobrze mu Neville zrobił za to że zdradził nasz Manchester United . Prostak głupi z Teveza ! na OT chce zobaczyć jak opuszcza boisko z łzami w oczach to by było wspaniałe !
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 14:39 #96
kampi97
kampi97 pisze:
tevez pajacował to dostał co my sie nalerzało
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 12:17 #95
MatiWazny
MatiWazny pisze:
:] ja jestem ciekaw co sie za tydzien na OT bedzie dzialo podczas derbow :D
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 11:50 #94
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Tevez to sprzedajna dziw.. a Gary no cóż od początku do końca tylko MANCHESTER UNITED-jak ktoś lubi Teveza proponuję założyć koszulkę błękitną a nie czerwoną i tyle!
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 11:34 #93
Jasmin
Jasmin pisze:
A skąd wiadomo, że to pokazał do teveza? Może tak sobie palec chciał rozprostować :P
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 11:30 #92
Dirian
Dirian pisze:
Neville postąpił słusznie. Tevez pajacował po zdobyciu gola i wymachiwał głupimi gestami to zasłużył sobie na taką reakcję ze strony Nevilla.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 11:12 #91
Parekek
Parekek pisze:
Tevez cieszył się po prostu ze zdobycia bramek.A to ,że robił to przeciw United to nic złego,ale pokazanie środkowego palca,powinna być kara dla Nevilla
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 10:12 #90
macio72
macio72 pisze:
Dal mnie to kara powinna być taka !

Tevez i nevill zakaz grania w rewanżu ! i jeszcze cos z kibicami hmmm zeby nie mogli wejśc na mecz rewanżowy ! za ta zapalniczke !!
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 10:07 #89
Broowar
Broowar pisze:
Oiom
Ale poprzedni kapitanowie to grali na bardzo wysokim poziomie i wiedzieli kiedy skończyć, a Gary nic nie gra, ostatnio chyba nawet Ferguson to zauważył, bo Neville stracił miejsce na rzecz Rafaela. Zrozumiałbym Neville'a gdyby on potrafił dać zawodnikom przykład na boisku grając dobrze i czasami zachował się w jakiś prowokacyjny, bądź nawet chamski sposób, zdarza się, ale Gary od pewnego czasu jedynie jest kontuzjowany i wraca po kontuzji prezentując formę pasującą do naszej rodzimej ekstraklasy.

Co do Teveza, zachował się jak małe, głupie i nie wychowane dziecko, z resztą w city to norma, mają przecież drugie, co prawda duże, ale też nie wychowane dziecko, które jednak przebija Teveza swoim zachowaniem, czyli Adebayor, no bo sama prowokacja to dla niego za mało on woli jeszcze próbować zmasakrować dłoń kolegi z zespołu, w którym grał parę miesięcy wcześniej. city jest małe, żałosne i zakompleksione, gdyż do szału ich doprowadza, że od tylu lat muszą żyć w naszym cieniu, wielkiego i zespoły, który prawie co roku świętuje zdobycie jakiegoś trofeum, a czasem nawet kilku, a teraz mają pieniądze i myślą, że to im umożliwi pokonanie nas, nawet jeśli to ten puchar ligi to jest nic, niech zdobędą połowę trofeów, które ma Man Utd... choć pewnie my raczej tego nie doczekamy, bo oni potrzebują na to kilkaset lat.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 10:04 #88
mufaneeek
mufaneeek pisze:
a i przypominam, ze my go nie sprzedalismy tylko on nie chcial dac sie nam zakupic.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 09:42 #87
wojak90
wojak90 pisze:
Pierwsza rzecz, sprzedanie apacza było głupie, bardzo głupie. Druga rzecz, Gary to serce United więc ja ktoś miał coś takiego pokazać to tylko on:)
@matemufc te twoje zakupy nic by nie dały, nam potrzeba pomocnika ofensywnego, kreatywnego, coś w stylu Fabregasa czy Iniesty. Najlepszym przykładem jest zamiana Eto i Ibrahimovica. Co się stało z tym bramkostrzelnym Kameruńczykiem? Nie ma mu komu piłek grać i tyle..
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 09:38 #86
mufaneeek
mufaneeek pisze:
Smieszne. Tevez udowodnil, ze jest lepszy od Berbatov tylko ja pytam w czym? Co on takiego w tym meczu zrobil? Strzelil bramke z karnego, ktorego nie bylo, o jaaaaaaaaa szacunek! Nastepnie wpakowal pilke z 2 metrow (mozliwe,ze ze spalonego ale nie widzialem dobrze to nie bd gadal glupot), rzeczywiscie pokazal klase. Berbatov strzela z nozyc to jest fart, wpycha pilke z 5 metrow to mowicie "kazdy by tak zrobil". To ja pytam, ktory napastnika na swiecie nie trafilby wczoraj tego co trafil Tevez? I nie mowcie, ze Berbatov nie strzelil karnego z Evertonem bo jeden kazdemu sie moze zdarzyc.

Co do sytuacji to Tevez zachowal sie jak prostak, Gary tez bo dal sie sprowokowac. Tevez chcial celebrowac to zcelebrowal, ale dla mnie jest juz nikim. Nie ma juz nic wspolnego z kims, kogo szanowalem. Wracajac do Garego to nic zlego sie nie stanie. Nie dostanie dyskwalifikacji to fajnie, dostanie jeszcze lepiej. W obecnej formie nie mialby prawa grac w Wigan a tym bardziej w United i grajac tylko nas oslabia. To tyle. Pozdrawiam.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 09:33 #85
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
I dobrze zrobił;) Nawet jak dostanie zawieszenie to jest Rafael , powracający Vidić i Ferdinand
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 09:28 #84
MaciuP
MaciuP pisze:
gdybym byl na miejscu teveza to nie przechodzilbym do lokalnego rywala, tylko np. wrocil do west hamu gdzie wczesniej gral -.-'
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 09:08 #83
matemufc
matemufc pisze:
Zacznijmy od tego ze sprzedanie Teveza to najgłupsza rzecz jaka zrobil fergie ,sprzedał carlosa i teraz nie ma kto strzelac w man u ,mamy roo i DREWNO :[ berbarova

moje zdanie o incydencie jest takie ze nie dziwie sie tevezowi takiego zachowania bo gdybym to ja byl na miejscu Teveza to po tym UNITED mu zrobilo podbiegł bym pod sektor kibicow i bym skandował
Gary lepiej juz niech idzie na emeryturke

potrzebujemy transferow a toniemy w długach ;/

Bruno alves,david villa to są priorytety na zime
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 08:58 #82
Manutd777
Manutd777 pisze:
To zachowanie nie jest może profesjonalne ze strony Nevilla,ale Manchester to gary a gary to manchester więc nie wiem czy każdy wy wytrzymał.Biorąc pod uwagę to że Tevez zachował sie jak świnia w stosunku do nas kibiców jak i zawodników United.A witał się z nimi jak przyjaciółmi a postąpił jak z największymi wrogami.
P.S. OD wtorku manchester znowu będzie czerwony!! :)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 08:50 #81
ercraft
ercraft pisze:
kto zaczął ten zaczął - jakie to ma znaczenie??
fakt nr 1 - Tevez odegrał się Fergiemu i zrobił to z pompą - nie da się ukryć. nie da się też ukryć, że SAF na pewno już wie że popełnił błąd pozbywając się apacza a wydając fortunę na niewypał dekady (drewniak) choć pewnie nigdy się do tego nie przyzna
fakt nr 2 - Gary słynny jest z takich zagrań od lat - to nie pierwszy jego taki popis i pewnie nie ostatni co nie znaczy, że jest usprawiedliwiony. dorosły facet, mąż, ojciec, KAPITAN - a takie chore zagrania mu wciąż wyskakują.. ukarzą go tym razem, nie ma co..
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 08:11 #80
anagaro
anagaro pisze:
Garemu już tylko gesty pozostały. Jakby grał to raczej Teveza by nie zatrzymał.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 01:43 #79
ax1d
ax1d pisze:
celem sprostowania -
nie jestem jakimś świętoj**liwym cwaniakiem, ani ideałem.
rozumiem 'puszczenie nerwów' i jestem je w stanie usprawiedliwić
(przy jednoczesnym potępieniu głupiego i prostackiego zachowania).
mi jednak (i chyba tasmie) nie chodziło tyle o Neville'a,
bo sytuacja meczowa, napięcie, to rządzi się swoimi prawami.
chodzi o ludzi, którzy dzień po sytuacji wchodzą na stronę,
dowiadują się o tym (bo raczej nikt tego nie widział),
i pochwalają.
co innego zrobić coś w emocjach, a później powiedzieć 'ok. poniosło mnie',
a co innego z premedytacją pochwalać taki czyn.
nie wiem, co bym zrobił, gdybym tam był. możliwe, że to samo,
ale później bym powiedział, że głupio, że nie zapanowałem nad sobą.
i na pewno nie byłbym rad z poklasku innych, którzy pozbawieni emocji
przytakują, tłumacząc to sportem. to jest zwykła słabość. jeśli ktoś nie panuje nad emocjami, jest słaby. każdy ma do tego prawo, ale to nie powód do pochwał. innym rezultatem słabości może być agresja. jakby Neville podszedł i uderzył Teveza, jestem pewien, że też znalazłoby się tu kilku, którzy (jak przy faulu Evansa na Drogbie) pisaliby "dobrze zdrajcy". widzisz już różnicę?

pozdr.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 01:38 #78
Master123
Master123 pisze:
Mam zatem pytanie do pseudo obiektywnych czym rozni sie wedlug was dyskretny srodkowy palec Garego od smiejacego sie ryja Teveza, jego zachwania ktore prowokuje kibicow IMO powinno byc rowniez zbadane przez FA (podobnie jak przypadek adebajora) ? Tego palca nawet nie bylo widac w tv natomiast prowokacja teveza poszla w swiat oraz podku**ila kibicow .

Od razu ucinam argumenty dotyczace jakim tevez jest grajkiem bo to nie o tym dyskusja .
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 01:19 #77
batistuta007
batistuta007 pisze:
dobrze Gary bo z frajerami trzeba krótko ;) pozdro
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:52 #76
bertas90
bertas90 pisze:
FA powinna sie zająć panem Deanem który sędziował jak ten z Tanzanii :-p zachowanie Garego chamskie ale i Teveza też i wg mnie jeśli mają sie tym zająć to gestami Teveza równiez bo prowokowały kibiców United i przez to mogło dojść do rozróby. Aha i jeszcze ta sytuacją z Patricem Evrą.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:50 #75
tasma1985
tasma1985 pisze:
life7

Nie wspominaj tego magicznego słowa zaczynającego się na "B", bo zaraz się zacznie:)... . Ja już unikam szerokim łukiem wszelkich dyskusji kręcących się wokół "Pięknego Cygana z Błagojewgradu".

Pozdrawiam Tych, co wiedzą do czego się nadają te statystyki:)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:48 #74
martin86
martin86 pisze:
life7

prędzej Rooney zostanie królem strzelców niz Judasz

a co do enza będzie nadalobżucał nasz błotem i wyzywał od najgorszych
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:48 #73
life7
life7 pisze:
Carlitos zdobedzie krola strzelcow w tym sezonie a enzo kenzo powie ze berbatov gral mniej dlatego strzelilil tylko 7:( haha

pozdro dla enigmatyka i tasmy :D
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:37 #72
mkoti6
mkoti6 pisze:
gary zawsze slynal z prowokacji heh nie popieram zachowania ale carlos swoim ostentacyjnym zachowaniem wyraznie sie o to prosil nic dodac nic ujac:)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:33 #71
martin86
martin86 pisze:
meczu nie widziałem ale na zdjęciu widac gest Garego kapitanowi nie przystoi takie rzeczy pokazywac
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:33 #70
tasma1985
tasma1985 pisze:
Właśnie mi się przypomniały lata 90-te i liga NBA.

Tam mieliśmy niejednokrotnie pokaz, jak można z prowokacji robić show:)
I to było coś, ta cała mimika, gestykulacja, prowokacja za prowokacją, zaczepki, ale jednak to wszystko utrzymane było w dobrym tonie. Tutaj mamy inna sytuację... .
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:26 #69
rvn10
rvn10 pisze:
enigmatyk - Wydaje mi się,że za bardzo jego zachowanie bierzesz dosłownie.Neville już tak ma,lubi podgrzewać atmosferę swoim zachowaniem zarówno przed jaki w trakcie meczu,ja go za to lubię,pokazuje jego charakter,że klub jest najważniejszy i nikt mu nie ubliża,będzie mi go brakować jak odejdzie,tak samo jak Keana i RVN'a
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:23 #68
enigmatyk
enigmatyk pisze:
xatynx

Chciałbyś , żeby twoje 7 -letnie dziecko w szkole pokazywało serdeczny palec nauczycielce i mówiło używając inwektyw , bo jego idol tak zrobił podczas meczu?

Usprawiedliwiasz zawodnika, który ma ponad 30 lat, jest graczem jednego z najpopularniejszych klubów na świecie a do tego ojcem? Co to za przykład dla innych? Co to za szacunek dla klubu i kibiców? Czy jak Tevez sie wygłupil to Gary musiał odpowiedzieć zwykłym (nie bójmy się tego słowa)...buractwem?
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:15 #67
mustafari
mustafari pisze:
odwieczny problem. wieć uważacie, że co, miał podejść do tevesa i jeszcze mu dupke wylizać za ten gest? nie pochwalam go. sam nie wiem jaki mam stosunek do tej sytuacji. tylko jak Wy byście zareagowali. To jest mecz z rywalem. emocje rozwalają Ci łeb z każdą chwilą gdy jakiś gość w niebieskiej koszulce znajduje się na Twoim polu karnym. Jeszcze chłopak który był Twoim kumplem, kąpałeś się z nim po meczu, robi Ci taki cyrk na oczach milionów ludzi. Kto z Was w takiej chwili uśmiechnął by się tylko i zbagatelizował całą sprawe? teraz w domu przed kompem - każdy. Ale biorąc pod uwage okoliczności... Gary jest tylko człowiekiem specjalizującym się w kopaniu piłki a nie w interakcjach z innymi ludźmi. Nie wjeżdżajcie tak na niego. Nigdy go nie lubiłem, ale teraz stane w jego obronie mimo iż uważam jego zachowanie za nieodpowiednie. Ale potrafie go zrozumieć. Każdy wie że citizens to świnie. Adebayor, Tevez... ich gesty nie są obraźliwe? one obrażają dume i honor, gest Garego uraził jedynie godność osobową Teveza. Myśle że miał tego świadomość paradując jak pajac po tej bramce.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:14 #66
rvn10
rvn10 pisze:
Neville ma chyba jakąś nagonkę na Man City ,pamiętam jak iskrzyło między nim ,a schmeichelem w tunelu gdy ten grał w City,a tak na marginesie Neville trzymaj tak dalej BRAWO :D
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:13 #65
tasma1985
tasma1985 pisze:
"1.Pokazał bo był powód.2.To jest sport" - jednym zdaniem wykluczasz drugie. To jest sport, dlatego powinien zachować się godnie jak sportowiec.

SAF uderzył z buta Beckhama, ale zrobił to nie publicznie, lecz w szatni. W szatni mógł nawet oddać na niego mocz... . Zachowania niepubliczne nie są brane pod uwagę, bo nikt ich nie widzi. A czy może ja sie mylę i SAF dał z buta Beckhamowi na boisku?
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:13 #64
xatynx
xatynx pisze:
1.Pokazał bo był powód.2.To jest sport.3.puściły mu nerwy...SAF uderzył z buta Beckham'a i co też wielka afera była a gdyby nie ten gościu Manchester 2 razy by nie zdobył ligi mistrzów a więc pisanie że to chamstwo na całego i tym podobne dupe z żalu ściska
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:09 #63
Micz
Micz pisze:
Jak ja czytam wasze komentarze to mam ochotę o pomstę do nieba zawołać. Jeśli macie coś do przekazania to przekażcie to tak, żeby dało się to czytać i coś z tego zrozumieć, albo zostawcie to dla siebie. Przeglądarki podkreślają wyrazy, które są niepoprawnie napisane, korzystajcie z tego. A najlepiej niech wam rodzice sprawdzają komentarze przed wysłaniem ich na stronę. Taka moja skromna prośba, jako człowieka, który ceni sobie język polski w jego czystej postaci, nie skalanej niedbalstwem wyuczonym w jakichś dziwnych kręgach, dla których ważniejsza jest ilość żelu na łbie od jakiejś elementarnej ilości ogłady i umiejętności posługiwania się językiem rodzimym.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:05 #62
tasma1985
tasma1985 pisze:
Owszem pokazywałem, jak miałem ... max 12 lat. Neville ma 35 ... . A czemu miałby siura nie pokazać, wówczas jeszcze bardziej ukazałby pogardę, z jaką traktuje celebrowanie bramki przez Tevez. Fuck ci nie przeszkadza a siur ci przeszkadza? albo lepiej - mogl wystawic tyłek, albo podrapać sie ostentacyjnie po genitaliach. To by było coś... .
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:04 #61
enigmatyk
enigmatyk pisze:
Zgadzam się kilkoma przedmówcami ( jeśli mogę się tak wyrazić) , że takie gesty powinny być tępione niezależnie czy wykonują je gracze United czy zawodnicy drużyn przeciwnych. Zresztą dziwię się Gary'emu - facet po 30-stce a dał plamę na całego .Takie zachowania źle wpływają na wizerunek klubu, a podobać się mogą jedynie chuliganom i pyskatym gnojkom. To przez ludzi popierających i przyzwalających na takie rzeczy człowiek nie może w Polsce spokojnie pójść z rodziną na mecz , żeby przekazać dzieciakom swoją pasję. dziękuję.

pozdro taśma1985 i life7
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 00:02 #60
xatynx
xatynx pisze:
To nie redtube....ale czy ty nigdy środkowego palca nie pokazałeś...??To też człowiek tak czy nie??
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:58 #59
tasma1985
tasma1985 pisze:
Idąc Twoim tokiem rozumowania -Gary Neville powinien pokazać Tevezowi siura, a czemu by nie... .
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:57 #58
xatynx
xatynx pisze:
nie chce się kłócić ale dokończe ponieważ pizgacie farmazony że to złe itd. itp. to jest sport.!!
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:54 #57
tasma1985
tasma1985 pisze:
wrr

Kwintesencja Twojej wypowiedzi powinna nastąpić bo magicznym wyrazie "ponieważ" (ewentualnie "bo"):

"Tasma i inni kulturalni zmiencie lepiej dyscypline sportu na szachy czy cos co nie wywoluje takich emocji, ponieważ..." ??
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:37 #56
wrr
wrr pisze:
Tasma i inni kulturalni zmiencie lepiej dyscypline sportu na szachy czy cos co nie wywoluje takich emocji.
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:28 #55
xatynx
xatynx pisze:
Z igły widły robią ch.. mnie strzela jak takie coś widze to angielskie kluby....i derby do tego nerwy puszczają a ci chcą za takie gówna karać ...żal
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:03 #54
oiom
oiom pisze:
Broowar

Akurat z czego ja pamiętam poprzedni kapitanowie nigdy nie byli wzoramo do naśladowania jeśli o zachowanie na boisku wobec rywal, mieli charakter diabła, teraz za kapitana mamy diablika który krótko przekazał swe zdanie na temat Tevez'a. Zachowanie o wiele spokojniejsze niż w wykonaniu Cantony czy Keane'a .

Pan od kultury (wybacz nick mi Twój umkną)
Cóż sport zazwyczaj wywołuje emocje, te zaś raczej nie rodzą poezje, lecz soczyste przekleństwa, które niektórzy przelewają impulsywnie na fora itp. (bo co im się za to zrobi)
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:48 #53
life7
life7 pisze:
tasma1985 ->> 100% racjii

wszyscy bluzgaja teveza a nie potrafia na sytuacje spojrzec obiektywnie.
Gary powinnien zostac ukarany i tyle w temacie.
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:42 #52
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Brawo !! Tevez to taka ciota, że aż brak słów .. Czemu on nas tak nienawidzi ? To SAF go wychowałał, i gdyby nie on, tevez gówno by grał w WHU !!
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:23 #51
Deluxe
Deluxe pisze:
A mnie Carlos wpienił. Bezczelnie się zachował, bo:
1. Mówił, że nie będzie cieszył się po wpakowaniu piłki do naszej bramki, po czym mało jaja nie zniósł, tak się podniecił!
2. Te gesty... Tak się zachowuje klasyczny zawodnik bez klasy i odrobiny szacunku dla klubu, który go wykreował na gwiazdę (w przypadku Teveza gwiazda to przeciętna, ale zawsze zaszczytem jest możliwość grania dla tak wspaniałego klubu, jak Manchester United).
Dlatego też rozumiem zachowanie Neville'a. Mam nadzieję, że uniknie kary. Poniosło go? Prawidłowo! Co się będzie prostactwo panoszyć? A na OT i tak zobaczymy, kto jest górą, Carlitosie...
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:22 #50
chrismanksg
chrismanksg pisze:
Dobrze i tak trzymac!
Neville the best!
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:20 #49
Broowar
Broowar pisze:
Brawo Gary! Formy nie masz, kultuy tez nie, ale wciaz jestes kapitanem no i dajesz dobry przyklad innym zawodnikom, szczegolnie mlodym. Jedyny pozytyw w tej sytuacji to, ze Gary moze zostanie zawieszony i Fergusona nie bedzie kusilo, zeby dac mu zagrac. Dlaczego naszym kapitanem nie moze byc Giggs? To jest prawdziwy wzor do nasladowania!
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:17 #48
Master123
Master123 pisze:
Juz nie przesadzajcie z ta polityczna poprawnoscia co po niektórzy . Ten rodzaj niechci do przeciwnika , nakreca pewnien rodzaj "fanatyzmu" bez tego kibicowanie IMO to juz nie to samo . Dlatego tego typu zachwanie nie uwazam w tym wypadku za nic strasznego , w zasadzie nawet mi sie to podoba :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:02 #47
Aro1989
Aro1989 pisze:
To fakt nie zawsze wypowiedzi użytkowników DP są na poziomie. Jednak musisz zrozumieć, że jedni mają taką osobowość, drudzy inną;] Jedna osoba stara się pisać ładnie, składnie i z klasą u innych bez bluzgu się nie obejdzie, co nie oznacza, że ich wypowiedź jest głupia, jest po prostu napełniona wielkim ładunkiem pejoratywów, które dobitniej wyrażają emocje;] a co do sytuacji z Tevezem i Garym. To oglądałeś mecz?? albo chociaż widziałeś zachowanie Teveza?? myślę, że każdemu mogą puścić nerwy(to ludzka rzecz), chyba nikt sobie nie pozwoli pluć w twarz;]
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:01 #46
suuchy
suuchy pisze:
FanaticMU 20.01.2010, 21:19
Jeja znowu jakaś kontorowersja ;./

ten gest Nevilla ma dobrą i zła stronę..
zła- niestety teraz może ponieśc tego konsekwencja

dobra-przecież to Tevez zaczął z tymi śmiesznymi gestami..tez bym pewnie nie wyrobił ;]
// dziecinne tlumaczenie
ban nevile
» Środa, 20 stycznia 2010, 21:27 #45
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
mam mieszane uczucia co do tego zajścia. z jednej strony Neville zachował się chamsk0, ale biorąc pod uwagę to co wyrabiał Tevez po strzeleniu bramki co wcale nie było miłe Garemu mogły puścić nerwy i trochę go to usprawiedliwia. moim zdaniem powinno obyć się bez kary
» Środa, 20 stycznia 2010, 21:27 #44
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Jeja znowu jakaś kontorowersja ;./

ten gest Nevilla ma dobrą i zła stronę..
zła- niestety teraz może ponieśc tego konsekwencja

dobra-przecież to Tevez zaczął z tymi śmiesznymi gestami..tez bym pewnie nie wyrobił ;]
» Środa, 20 stycznia 2010, 21:19 #43
ManDavidUtd12
Gary szacun . Kara będzie , ale co to dla niego ? W tym sezonie słabo , więc przerwa Mu by się przydała .. żart oczywiscie. A co do sędziego , to nie wiem czemu SAF się teraz nie czepia ? Ewidentnie karnego nie było.
» Środa, 20 stycznia 2010, 21:18 #42
ax1d
ax1d pisze:
skasowało mi posta,
więc pokrótce -
tu nie chodzi o poglądy, tylko o kulturę,
a słowo "spi er da laj" nie mieści się w żadnych kanonach kultury, prawda?
ludzie, którzy mówią, że zrobiliby tak samo, są chamami, po prostu.
pokaż mi wypowiedź Teveza, w której źle wypowiada się o KLUBIE.
epitety przeze mnie użyte nie odnoszą się konkretnie do ludzi wypowiadających się pod tym wpisem, ale do bywalców strony devilpage ogólnie. bardzo lubię ten serwis, ponieważ ma dobrą bazę i szybkie uaktualnienia, ale poziom wypowiadających się tu kozaków internetowych w bardzo wielu przypadkach nie wystaje ponad rynsztok, przez co psuje reputację zarówno serwisowi, jak i niszczy chlubne imię kibica United. są oczywiście wyjątki (pozdr. Tasma1985), ale niestety nieliczne. być może Ty też nim jesteś (nie widziałem zbyt wielu Twoich wpisów, więc nie mogę zbyt wiele powiedzieć w temacie) i nie chciałem Cię urazić osobowo. jeśli tak się poczułeś - przepraszam

również pozdrawiam
» Środa, 20 stycznia 2010, 20:50 #41
Master123
Master123 pisze:
Brawo Gary Neville is a red ! Gary Neville is a red ! Gary Neville is a red ! He hates Shity :) (przeróbka na potrzeby chwili)
» Środa, 20 stycznia 2010, 20:43 #40
Aro1989
Aro1989 pisze:
ax1d

rzeczywiście prostactwo to prostactwo;] nie ważne w jaki sposób okazane;] wyraźnie jak palec Garego;] czy ukryte w ładnych słowach w postaci aluzji;] dlaczego obrażasz ludzi którzy mają odmienne poglądy niż Ty?? ja na pewno prostakiem nie jestem, nie będę się tłumaczył dlaczego tak uważam, ale wydaje mi się, że są rzeczy których się nie rusza;] kobieta, rodzina a dla niektórych jest to United- klub, piłkarze, kibice:) dlatego czyn Garego jest dla mnie zrozumiały, znośny, wręcz heroiczny:P a Tevez to h.. albo nie nie h.. bo powiesz znowu, że jestem prostak;] Tevez to piłkarz, który nie zasługuje na szacunek ze strony United;] to moje zdanie;] i będę się go trzymał:) pozdrawiam:)
» Środa, 20 stycznia 2010, 20:08 #39
keano89
keano89 pisze:
@johnoshea

Who's that twat from Argentina,
Who's that money grabbing whore,
Carlos Tevez is his name
And he hasn't got a brain,
And he won't be winning trophys anymore
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:58 #38
tasma1985
tasma1985 pisze:
ax1d

Coś Ty narobił:)? Może jakoś uda się zatuszować:)
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:53 #37
ax1d
ax1d pisze:
SmOOke, to gratuluję samopoczucia i kultury.
zresztą nie tylko Tobie. prostactwo to prostactwo.
nie ważne, jaką koszulkę ma ten, kto to uprawia.
Tevez, Neville, sędzia i kibice Shitty -
wszyscy zasłużyli na kary. a wy...
ech, dobrze, że na Redloga nie dotarliście.
przynajmniej jedno miejsce w sieci,
gdzie nie ma szczekaczy, internetowych kozaków,
ćwierćinteligentów i znafcuf fótbola.
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:51 #36
Aro1989
Aro1989 pisze:
Brawo Gary:) to jest właśnie diabelska dusza:P nie musi już grać, ale jest człowiekiem który całe życie poświęcił United:) to chyba normalne, że ich nienawidzi:P
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:49 #35
Wojtas78
Wojtas78 pisze:
Bardzo dobrze ,że mu tak pokazał nie będzie se debil szydził z MU! A wiecie za co dostał wcześniej to ostrzeżenie??
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:47 #34
tasma1985
tasma1985 pisze:
RyJu290

Jak nie potrafisz oceniać sytuacji obiektywnie, względnie chwilowo wyzbywając się sympatii i antypatii wobec piłkarzy, to lepiej nie oceniaj wcale.

Tevez zachował się prowokacyjnie - owszem, ale, podobnych prowokacji mamy w świecie futbolu wiele i niestety, należy je przyjąć z klasą i godnością (przykład prowokacji: całowanie herbu np. MU przed trybuną na stadionie Liverpoolu, różne dziwne "cieszynki" a uciszanie publiczności to już niemal norma). Zachowania Teveza nie popieram, a zachowanie Neville`a ostro krytykuję, bo nie przystoi... .

Prostackie zachowania popierają tylko prostaki. Tyle w tym temacie.
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:45 #33
Ronal
Ronal pisze:
Bardzo fajnie pokazał małpie.. CO MA DO POWIEDZENIA xD
A to całe Fa... < Wszystko zarzucą żeby trochę $$$$ wpadło. Karanie Safa bo powiedział że sędzia ma słabą kondycje < tak wiem ostre wulgarne i śmiertelnie obraźliwe słowa.... i kaska wpadła.. Małpiszon pierwszy zaczął gestykulacje a nie Neville
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:43 #32
SmOOke
SmOOke pisze:
tasma1985 ---> ja popieram Garego, a za chama i prostaka się nie uważam.
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:39 #31
RyJu290
RyJu290 pisze:
tasma1985 i reszta z tych którzy tak sądzą !

Jak tak lubicie Teveza to sorry idźcie kibicować city!!
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:39 #30
chomik18
chomik18 pisze:
Neville zachował się źle, ale celebrowanie radości po bramkach Teveza było bardzo prowokacyjne i moim zdaniem jak karać to obu, jak nie karać to nikogo... Bo rozumiem, że Tevez miał coś do udowodnienia ale nie musiał skakać jak małpa koło Fergusona i uciszać kibiców The Red Devils.
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:37 #29
kamilasho
kamilasho pisze:
ManJunajtet to są derby baranie i chyba nie powiesz mi ze szanujesz przeciwnika derbowego to co z Ciebie za kibic się pytam! Nevill postąpił słusznie pokazał to co powinien!
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:28 #28
tasma1985
tasma1985 pisze:
Co tu dużo mówić - Neville zachował się jak prostak.
Przegrywać też trzeba umieć z klasą.

A Tevez? Miał coś do udowodnienia i udowodnił... .
Każdy, kto popiera takie zachowanie Neville`a, cech**e się zapewne brakiem kultury osobistej i taktu. Skoro takie zachowanie popieracie i identyfikujecie się na tej podstawie z Nevillem, to jesteście najprawdopodobniej zwykłymi prostakami i chamami.

Panie Neville - wstyd!
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:26 #27
DiegoMUFC
DiegoMUFC pisze:
I dalej ktoś twierdzi że Gary powinien odejść? ;D Jestem pewien, że Neville był świadomy co go może za to spotkać, ale mimo wszystko pokazał że ma honor i nie da się zastraszyć xD To jest poświęcenie dla klubu...
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:16 #26
johnoshea
johnoshea pisze:
panowie jak to idzie ta przyśpiewka co jest zmieniona o tevezie, fuck argentina czy jakoś bo z angola cienki jestem ;)
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:01 #25
tomusunique
tomusunique pisze:
to ja bym proponował żeby FA przyglądnęła się sędziemu który ewidentnie gwizdał pod city a nie jakąś tam błahostką
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:01 #24
johnoshea
johnoshea pisze:
kurde... cały czas chciałem wierzyć,że tevez to nie jest taka świnia... ale jednak. Bardzo go lubiłem podczas gry w MU ale teraz przez jego zachowanie jestem zmuszony nazwać go ku***rwą
» Środa, 20 stycznia 2010, 18:54 #23
KamilFromKG
KamilFromKG pisze:
cięta riposta xD, Neville zna się na rzeczach
» Środa, 20 stycznia 2010, 18:52 #22
Pimq3k
Pimq3k pisze:
MenJunajtet -> I kto tu jest dzieckiem neo? Powodzenia chłopczyku xD
» Środa, 20 stycznia 2010, 18:23 #21
Eggman1992
Eggman1992 pisze:
MenJunajtet


Sam jestes dziecko neo. Ja mam radiówe a ty dziecko neostrady.
» Środa, 20 stycznia 2010, 18:08 #20
karol1417
karol1417 pisze:
haha Neville bardzo dobrze że to zrobił ja się z tego ciesze a to że tevez jest wielce zły na cały ManU no to jego problem. Jeśli chodzi o to to sędzia powinien sobie kupić okulary albo patrzeć na to co się dzieje na boisku a nie poza nim...pfff szkoda naprawdę o tym gadać. tevez popamięta lekcje na Old Trafford gdzie jego drużyna dostanie ostre baty hihi ]:->
U-N-I T-E-D,
United are the team for me,
With a knick-knack, paddywhack,
Give a dog a bone,
Why don't City fuck off home...!
» Środa, 20 stycznia 2010, 18:05 #19
SzYnA
SzYnA pisze:
no urwa mac tego sie juz nie da opisac , w tej FA chyba siedzą ludzie pokroju laty i piechniczka!! a jak Evra został rzucony zapalniczką nie było widać? nikt sie tym nie zajmuje ? tym jak to powiedział komentator "symptomami gospodarskiego sędziowania" - karny i rzut rożny (przy którym zresztą powiedziałem do kolegi że będzie tak dyktował aż w końcu strzelą) też się nikt nie zajmuje ?
» Środa, 20 stycznia 2010, 18:03 #18
calusxxx
calusxxx pisze:
pochwalam gest pana gareggo ;d zrobiłbym to samo ;d
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:56 #17
CR97
CR97 pisze:
Nie moge sie doczekać tego sędziego który będzie siedział przy komputerku i oglądał powtórki takich zdarzeń. Wtedy na pewno nie będzie uznawanych takich karnych jak ten.
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:54 #16
75th
75th pisze:
Dokładnie, najpierw niech prześledzą decyzje sędziowskie, a potem gesty piłkarzy. Dokładnie w takiej kolejności.
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:27 #15
MrKubinho
MrKubinho pisze:
i dobrze temu tevezowi sie nic innego nie nalezy pokazac
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:27 #14
Kaczor5454
Kaczor5454 pisze:
Oni już nie mają się do czego przyczepić, niech lepiej myślą, jak tu usprawnić system sędziowania, a nie bawią się w piaskownicy.
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:12 #13
kumpel1908
kumpel1908 pisze:
Tevez jest dobrym napastnikiem i robi swoją robote w Man UTD nie chciał go Ferguson to poszedł gdzie poszedł i tam robi dobrą robote
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:01 #12
JakubT
JakubT pisze:
Dobrze mu pokazał! Brawo Gary, i taki zawodnik ma niby kończyć karierę, śmiech!
A Tevez, no cóż, może tym gestem pokazał jak robi sobie dobrze (wtedy gdy zwinął palce w szczyptę i zaczął nimi kłapać)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:58 #11
Camrall
Camrall pisze:
Oby Vida zagrał w rewanżu .. Tevezowi nie będzie do śmiechu ..
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:57 #10
rjk
rjk pisze:
Brawo Gary :) , ten argentynski szympans bedzie mial pieklo w rewanzu na Old Trafford :) , pozdro Diabelscy kibice Man United :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:56 #9
DresikUnited
DresikUnited pisze:
Haha ! No i dobrze mu pokazał ;D Tevez mnie wkurzyl i te jego celebracje ;/ Ehh... Ale mecz powinnysmi my wygrac ;/
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:53 #8
krykaa
krykaa pisze:
MenJUnajet

na nas gadasz że mamy 8 lat a a po twoich błędach ort. widać że jest na odwrót. W ogóle jeśli owno wiesz o tevezie i co ma z SAF -em to sie nieodzywaj
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:48 #7
RyJu290
RyJu290 pisze:
Tevez jest zdrajcą! Też bym mu tak pokazał !
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:46 #6
WR8
WR8 pisze:
MenJunajtet

to ciebie mi zal dziecko neostrady, dlaczego mamy okazywac szacunek dla tego gracza skoro tak jezdzil po bossie i mowil o nim rozne bzdury w wywiadach? zalosne zachowanie teveza , celebrowac strzelona bramke przeciwko bylemu klubowi... mam nadzieje ze za te gesty tevez bedzie bardzo biedny na OT
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:44 #5
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
moim zdaniem Tevez zrobił to o czym mówił (cieszył się po zdobyciu bramki przeciwko United) i utarł nosa Fergusonowi.. i chyba dobrze... ja zły na niego nie jestem bo lubie go nadal.. sprawy się potoczyły jak się potoczyły ale lubię go jako piłkarza... jest dobry i to bardzo... a Neville się trochę ośmieszył bywa...
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:27 #4
MenJunajtet
MenJunajtet pisze:
Jak czytam wasze wypowiedzi to płakać mi sie chce, karzdy piłkarz okazuje swoją radoś po zdobytej bramce a wy byście go za to zawieśli nie wiem czy macie 5 czy może max 8 lat. A za fakera to Nevil powinien byc zawieszony i ośmieszyl sie tylko ŻAL MI WAS DZIECI NEOSTRADY!!
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:22 #3
WigdorDevil
WigdorDevil pisze:
ma ktoś linka do jakiegoś zdjęcia z fuckiem Nevilla
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:17 #2
lechiacci25
lechiacci25 pisze:
dajcie spokoj. To Teveza powinni ukarac za prowokacje, bo kto mu kaze robic takie durne usmieszki i gestykulacje swymi zalosnymi lapami?! FA to mafia jak FIFA i inne durne organizacje. Tego pseudo Argentynczyka powinni normalnie zawiesic i juz! Na OT na pewno Tevez bedzie bardzoooooooo biedny!
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:12 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
Chelsea 3 : 3 Manchester United
5 lutego 2012 (17:00)
Stamford Bridge
» Ostatni mecz   » Następny mecz
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 24 57 +44
2. Manchester Utd Manchester Utd 24 55 +35
3. Tottenham Tottenham 24 50 +19
4. Chelsea Londyn Chelsea Londyn 24 43 +15
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 24 42 +5
» Pokaż pełną tabelę «
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 15 2 2 0 19
2. Dymitar Berbatow 7 1 0 1 9
3. Danny Welbeck 6 2 1 0 9
4. Javier Hernandez 8 0 0 0 8
5. Nani 6 0 0 0 6
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: -
Tom Cleverley
Zawodnik: Tom Cleverley
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Nani
Zawodnik: Nani
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anders Lindegaard
Zawodnik: Anders Lindegaard
Kontuzja: Uraz stawu skokowego
Kiedy: 30.01.2012
Powrót: 04.03.2012
Phil Jones
Zawodnik: Phil Jones
Kontuzja: Drobny uraz kostki
Kiedy: 22.01.2012
Powrót: Nie określono
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Michael Owen
Zawodnik: Michael Owen
Kontuzja: Naderwany mięsień
Kiedy: 02.11.2011
Powrót: 14.02.2011
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Jak będą wyglądały najbliższe miesiące kariery Paula Pogby?

POLECAMY