AKTUALNOŚCI

Man City - Man Utd: Słodka zemsta Teveza

Data 19 stycznia 2010, 22:02 Mathe0, DevilPage.pl
Manchester United przegrał 1:2 z Manchesterem City pierwszy półfinałowy mecz w Pucharze Ligi. Wieczór należał do Carlosa Teveza, który dwukrotnie pokonał Edwina van der Sara. Rewanż 27 stycznia na Old Trafford.

Do żadnego spotkania w ramach obecnej edycji Pucharu Ligi sir Alex Ferguson nie podszedł tak poważnie jak do derbowego starcia z Manchesterem City. Szkot mógł zapewniać dziennikarzy o wystawieniu do gry młodych zawodników, ale na Eastlands desygnował do gry najsilniejszą jedenastkę z możliwych. W bramce „Czerwonych Diabłów” stanął Edwin van der Sar, a na boisku znalazło się także miejsce dla Ryana Giggsa, którego występ jeszcze w poniedziałek był wątpliwy.

Piłkarze Manchesteru United od początku spotkania starali się narzucić własny styl gry lokalnemu rywalowi. Akcje były składne, choć nieco schematyczne. Większość piłek grana była do osamotnionego z przodu Wayne’a Rooneya. Sir Alex Ferguson nie pozostawił jednak Anglika zupełnie bez wsparcia, bo rolę wysuniętych skrzydłowych pełnili Ryan Giggs i Antonio Valencia.

Konsekwentne ataki na bramkę „The Citizens” pozwoliły Manchesterowi United na szybkie objęcie prowadzenia. W 16. minucie świetną piłkę na prawe skrzydło zagrał Patrice Evra. Futbolówkę dobrze opanował Valencia i błyskawicznie podał na piąty metr do Rooneya. Strzał Anglika Shay Given zdołał odbić, ale przy dobitce Ryana Giggsa był już bezradny.

Stracona bramka podziałała mobilizująco na Manchester City, który coraz częściej zaczął zapuszczać się pod bramkę Edwina van der Sara. Po Holendrze nie było widać, że grał dopiero swój drugi mecz od listopada. Van der Sar bardzo pewnie piąstkował dośrodkowania gospodarzy.

W 23. minucie przed świetną szansą stanął Carlos Tevez, który na bramkę w meczu z „Czerwonymi Diabłami” polował od ubiegłego lata. Na swoje trafienie musiał poczekać jeszcze kilkanaście minut. W tej sytuacji Argentyńczyk z pięciu metrów nie potrafił wykończyć dokładnego dogrania Shauna-Wrighta Phillipsa.

Kolejną dobrą szansę na zdobycie wyrównującej bramki miał w 37. minucie Nigel de Jong. Holender potężnie przymierzył zza pola karnego, ale van der Sar obronił uderzenie jedną ręką.

Na cztery minuty przed końcem regulaminowego czasu gry „The Citizens” dopięli swego. Rafael nieprzepisowo zatrzymywał rozpędzonego Craiga Bellamy’ego i sędzia wskazał na ‘wapno’, choć cała sytuacja miała miejsce przed polem karnym. Do piłki podszedł nie kto inny jak Carlos Tevez. „Apacz” przymierzył z całej siły w okienko, po czym w dość ostentacyjny sposób zaczął gestykulować w kierunku kibiców United.

Druga połowa mogła się rozpocząć fantastycznie dla „Czerwonych Diabłów”. Prostopadłe podanie w kierunku Wayne’a Rooneya posłał Wes Brown. Zagrania nie przeciął Dedryck Boyata i Anglik znalazł się w sytuacji sam na sam z Givenem. Irlandzki bramkarz z tej sytuacji wyszedł obronną ręką.

Gra od początku drugiej połowy była bardzo wyrównana. W polu karnym Manchesteru United zagotowało się w 57. minucie. Craig Bellamy posłał z rzutu rożnego mocną piłkę na piąty metr. Van der Sar nie dał się jednak zaskoczyć i sparował dośrodkowanie poza pole karne.

Na odpowiedź „Czerwonych Diabłów” nie trzeba było długo czekać. Dwie minuty później goście wyprowadzili bardzo szybką kontrę. Wayne Rooney dośrodkował na dalszy słupek bramki Givena, a bliski wpakowania piłki do siatki z ostrego kąta był Ryan Giggs.

Wtorkowego wieczoru wszystko wychodziło natomiast Carlosowi Tevezowi. W 65. minucie „Apacz” po raz drugi pokonał van der Sara. Po rzucie rożnym dla Manchesteru City w polu karnym United powstało spore zamieszanie i po dokładnym zagraniu Vincenta Kompany’ego na trzeci metr Tevezowi nie pozostało nic innego jak głową skierować piłkę do siatki.

Jednobramkowe prowadzenie wyraźnie nie zadowalało „The Citizens”. W 70. minucie gospodarze byli bliscy pokonania van der Sara po raz trzeci. Craig Bellamy po raz kolejny urwał się defensywie United, zagrał do lepiej ustawionego Wrighta-Phillipsa, którego strzał Holender obronił.

Sir Alex Ferguson nie był zadowolony z wyniku i na plac gry wprowadził Michaela Owena. Anglik szybko dał się we znaki obronie Manchesteru City. W 77. minucie wraz z Rooneyem we dwójkę rozmontował defensywę „The Citizens”. Świetnie dysponowany był jednak Shay Given, który po raz kolejny obronił strzał Rooneya.

„Wazza” jeszcze bliższy szczęścia był trzy minuty później. Rooney z łatwością poradził sobie z trzema obrońcami City, oddał mocny strzał, ale lecącą pod poprzeczkę piłkę na róg sparował Given.

Akcję z 87. minuty długo rozpamiętywał będzie Antonio Valencia. Ekwadorczyk nie potrafił wpakować piłki do siatki z kilku metrów po świetnym dośrodkowaniu Patrice’a Evry na dalszy słupek.

W doliczonym czasie gry sir Alex Ferguson wprowadził do gry trzeciego napastnika. Rafaela zmienił Mame Biram Diouf. Zanim nadeszła szansa Senegalczyka świetną sytuację wypracował sobie Wayne Rooney. Anglik znów długo holował piłkę w polu karnym, oddał kąśliwy strzał i po raz kolejny na jego drodze stanął Given, który wybił futbolówkę na róg. Po chwili niecelnie głową uderzał Diouf. „The Citizens”, mimo miażdżącej przewagi United w ostatnich minutach, przetrwali falę naporu i do rewanżu na Old Trafford (27 stycznia) przystąpią z jednobramkową zaliczką.

Manchester City - Manchester United 2:1 (1:1)

Bramki: Carlos Tevez 41' [K] i 65’ - Ryan Giggs 16'

Manchester City: Given - Zabaleta, Richards, Boyata (Onuoha 70’), Garrido - Wright-Phillips (Sylvinho 85’), Kompany, De Jong, Barry - Bellamy, Tevez (Benjani 79’)

Manchester United: Van der Sar - Rafael Da Silva (Diouf 90’), Brown, Evans, Evra - Anderson (Owen 71’), Carrick, Fletcher – Valencia (Scholes 88’), Rooney, Giggs
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Jones: Rozwinąłem się jako piłkarz Jones: Rozwinąłem się jako piłkarz
Phil Jones z zakończonego właśnie s...
» "Zagrać znów z Becksem? Z przyjemnością!"
Ryan Giggs i David Beckham znów mog...
» MU najbardziej wartościowym klubem świata MU najbardziej wartościowym klubem świata
Manchester United pozostaje liderem...
» "Eden wiele razy zmieniał swoje zdanie"
Eden Hazard już wkrótce może grać d...
» Hazard wciąż nie zdecydował Hazard wciąż nie zdecydował
Sagi z Edenem Hazardem ciąg dalszy
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Evra: Tevez pokazał brak szacunku Evra: Tevez pokazał brak szacunku
Czy to koniec przyjaźni dla obu pan...
» Keane: Diabły mają sukces w genach Keane: Diabły mają sukces w genach
Irlandczyk wierzy, że Manchester Un...
» Keane zachwala wyjątkową wygraną Keane zachwala wyjątkową wygraną
Przyszły sezon może okazać się kluc...
» Gill: Stać nas na najlepszych Gill: Stać nas na najlepszych
Dyrektor wykonawczy Manchesteru Uni...



Poprzedni news:
Huntelaar chce odejść z Milanu
Następny news:
City vs United: Oceny pomeczowe

Komentarze (707)


Deluxe
Deluxe pisze:
martin86
A skąd ta pewność?
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 23:46 #707
martin86
martin86 pisze:
edwards

SAF w zimie nikogo nie sprowadzi
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 20:07 #706
Edwards
Edwards pisze:
Jak nie dokonamy jakiś transferów to będzie kiepsko ;//
I jeszcze nas kontuzje dobijają ;|
Oby coś pozytywnego SAF zrobił w tym okienku transferowym...
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 19:44 #705
mazzi
mazzi pisze:
ercraft jasne że dla chcącego nic trudnego ale mimo wszystko nie jest to az tak proste jak sie wydaje i jest sporo czynników mogących być przeszkodą, dla mnie np wyjazd w ciemno jest raczej niezbyt dobrym pomysłem, ale jakby ktos sie kiedyś wybierał i mi przedstawil kosztorys to kto wie czy bym sie nie skusił ale w ciemno troszkę tego nie widzę po prostu.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 15:26 #704
ercraft
ercraft pisze:
mazzi

chyba nie do końca masz rację.. owszem, większość z nas na co dzień ogląda Diabły i kibicuje przed telewizorami. ja pierwszy raz na OT byłem w 2003/04 na meczu z The Villans, od tamtej pory jeździłem kiedy tylko mogłem i mimo braku kasy - dla chcącego nic trudnego. i powiem ci jeszcze, że mimo iż uwielbiam przyjeżdżać na OT to mecze wyjazdowe dają dopiero największą frajdę. teraz już niestety, dziewczyna, dziecko, są wydatki na wyższe cele.. i tak urywam się tak często jak tylko mogę. niestety, z sezonu na sezon na coraz mniej mogę sobie pozwolić.

enzo
odpowiadając na twoje pytanie:
nie wiem na ilu meczach United byłem, czy to domowych czy wyjazdowych, mało istotne. ale aby zaspokoić twoją ciekawość - w tym sezonie byłem na wyjeździe w Wigan, piękna szkoła futbolu. po cichu zbieram się też na rewanż z Liverfoolem i prawdopodobnie tam będę. gdyby nie praca na pewno byłbym też na derbach ligowych, ale niestety..
i wcale się tym nie chwalę, pytasz to odpowiadam. dla mnie to poprostu życie:)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 14:55 #703
enzo
enzo pisze:
ercraft
prosze bardzo lec do anglii i zwal gruche temu głąbowi za 1 dobry sezon w MU.
Zaskocze cie bylem na OT , 1 raz w 2000 roku na meczu Mu-WHU
widzialem na wlasne oczy hat-trick Scholesa.
Ostatni wyjazd Wolsfburg i w spaniały hat-trick Owena, a czym ty sie mozesz pochwalic?
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 14:36 #702
mazzi
mazzi pisze:
ercraft ale z tego co piszesz to wynika, ze tez niezbyt Cie interesuje zdanie innych i nie dopuszczasz innych racji niz swoje. Troszke konsekwencji w tym co sie pisze. Ja nie wiem po cholere ten cały spór? Fakty sa takie, że Tevez gra w City Berba w United nie na odwrót i płakać zalić sie można, że Carlosa nie ma ale on nie wróci. I pytanie czy prawdziwym kibicem musi byc ktos kto był na Old Trafford? Bo moim zdaniem nie. Ja osobiście nie byłem choć kiedyś jak mi fundusze pozwola sie wybiorę niestety na razie nie jest to możliwe. Może kiedyś. Kontynuując czy prawdziwy kibic musi pamiętać finał z 99? Mozna tak wyliczac bez końca. O byciu kibicem nie świadczy to czy był na meczu - manchester nie leży przecież o rzut beretem od Polski - nie decyduje tez wiek. Kibicem jesteś gdy czujesz sympatie do ukochanej drużyny, oglądasz jej mecze chocby w telewizji, cieszysz się ze zwycięstw, martwisz porazkami, spotykasz sie z innymi kibicami, śledzisz poczynania zawodników i przezywasz to co się dzieje na boisku. Tu chodzi przede wsyzstkim o emocje a nie tylko zwycięstwa. Ja tak widzę idee kibicowania. Naturalnie każdy może miec własną ale nie wrzucajcie sobie kto jest a kto nie kibicem bo to bez sensu, gdyż zbyt wiele kryteriów by to sprawdzić. Ja rozumiem, że mogą nas dzielić rózne sprawy, kto jakiego zaowdnika lubi itd, ale skoro jesteśmy kibicami jednej drużyny to chyba nie powinniśmy sie przerzucac wyzwiskami tylko raczej probowąc ustawic się na browar i wspólne kibicowanie :)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 14:27 #701
martin86
martin86 pisze:
ercraft

lepiej bym tego nie określił

a zaraz enzo porówna twoje IQ z odbytem Dody mierzonych w milimetrach bo to jest jego wyznacznik ludzkiej inteligenci
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 14:22 #700
ercraft
ercraft pisze:
a jakim ty jesteś "prawdziwym kibicem"??
byłeś choć raz na meczu?? nie pytam już nawet o wyjazdy - byłeś choć raz w życiu w manchesterze? widziałeś choć raz Old Trafford inaczej niż z pocztówki??
zacząłeś przygodę z ManU bo spodobał ci się żel na głowie Krystyny? poczytałeś trochę w wikipedii i wydaje ci sie, że tryskasz wiedzą, polotem i intelektem? otóż NIE!!
nie tryskasz niczym poza głupotą, zaparciem i brakiem szacunku dla opinii innych. w dodatku będąc ślepy i głuchy na zdanie innych próbujesz wmówić wszystkim, że mleko jest żółte, że zima jest upalna i że drewniak jest świetnym napastnikiem.. otóż nie, NIE JEST! nie był i nigdy nie będzie. przynajmniej nie u nas. jest za leniwy, mało waleczny i zupełnie nie pasuje do stylu gry jaki reprezentujemy. jasne, że Alex będzie go trzymał i wystawiał, bo przecież wyłożył na niego rekordową kasę więc nie może ciągle siedzieć na ławie. ale murawa Old Trafford to też nie miejsce dla niego - to widać z samej gry i jak widzę to nie tylko moje zdanie.
i tylko proszę cię enzo - bez tabelek, statystyk i wykresów proszę - nie interesują mnie liczby - interesuje mnie gra, wyniki, skuteczność i piękno futbolu. i to wszystko zapewniał nam duet Rooney-Tevez, duet Rooney-drewniak NIGDY takim nie będzie.
koniec, kropka.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 14:01 #699
martin86
martin86 pisze:
enzo

ty masz chore urojenia ja apacza nie bronie

i nienazywaj mnie sezonowcem
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:59 #698
enzo
enzo pisze:
najsmieszniejsze jest to, że oni wszyscy uwazaja sie za "prawdziwych" fanow i wielbia kolesia ktory pluje jadem na nasz klub i jedzie rowno po wszystkich :)
Prawdziwi kice z OT nienawidza tego bezmozga, a sezonowcy z Polski Kochaja :D
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:49 #697
mazzi
mazzi pisze:
Nie uważacie że prowadzicie spór na poziomie podstawówki? Zarówno jedna jak i druga strona? Merytorycznie wasze wywody daja tylko wiedzę na temat inwektyw i sprowadzania wszystkiego do tego, że jedna strona jest dzieciakiem i się podpiera statystykami z wikipedii. Kółko wzajemnej adoracji wielobiącej Teveza przeciwko ostatniemu sprawiedliwemu broniącemu Berbatova. Kurde, kto by pomyślał, że na devilpage odchodzą akcje jak z westernu. Dajcie juz spokój temu chrzanieniu bo się to nudne robi.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:43 #696
ercraft
ercraft pisze:
ja tylko chciałem wiedzieć czy lekcje odrobił. w razie potrzeby niech coś sobie przepisze z wikipedii..:DD
pozdro Panowie;)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:35 #695
martin86
martin86 pisze:
ercraft

enzo jest manipulantem ale do jego poziomu nie będziemy się żniżac

pozdro dla ciebie jak i dla life7 enigmatyka sinedda91 i tasmy1985
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:23 #694
ercraft
ercraft pisze:
enzo

już po szkole?? lekcje odrobił?
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:17 #693
enzo
enzo pisze:
fakt to jest zalosne , ja daje cos z wikipedii ,a wy wytwory waszej wyo0brazni
:)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:15 #692
ercraft
ercraft pisze:
koalicja jak kolalicja.. ja bym to nazwał fan-klubem żałosnych skeczy..:)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:10 #691
sinedd91
sinedd91 pisze:
ercraft

ja nie mówię że mnie one nie bawią tylko że z każdym następnym postem nie odkrywam nic nowego może z wyjątkiem stopnia tego ograniczenia :)
niektóre z komentów znam już na pamięć... a tą tabelkę to już chyba z 500-ny raz widzę...

pozdrowienia dla Ciebie :))

Koalicja się rozrasta ;d
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:01 #690
enzo
enzo pisze:
nmzc debilku
na ulicy tez ci w ryj plują wycierasz paszczu i idziesz dalej?
Jak tak to Gratuluje :)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:00 #689
ercraft
ercraft pisze:
sinedd91

wręcz przeciwnie - ja czytając każdy kolejny post enzo świetnie się bawię, do tego za każdym razem odkrywam jego debilizm na nowo:DD
dziękujemy ci enzo za twoją głupotę, prostactwo, chamstwo, niedorozwój umysłowy, opóźnienie w rozwoju, za twoje statystyki i bystre uwagi również ci enzo dziękujemy. dziękujemy że jesteś z nami i prosimy - nigdy nas nie opuszczaj, ty idioto:)))
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 12:50 #688
sinedd91
sinedd91 pisze:
enzo

myślę że większość z nas pomija już czytanie ponad polowy tresci z kazdego Twojego komentarza bo zna ją na pamięć :)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 12:13 #687
martin86
martin86 pisze:
enzo

a ty znowu sfoje ty masz jakieś urojenia na temacie Berby i Teveza

to już się robi żałosne
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 10:25 #686
mazzi
mazzi pisze:
manooch może i wizualnie lepiej to wyglądało jak Tevez i Rooney razem grali a nie jak Roo i Berba obecnie.Tak czy inaczej najlepiej od czasów kiedy kibicuje United dla mnie wyglądał atak Cole I York ewentualnie konfiguracje tych dwóch z Ole i Teddym:)
Ale zauważ i reszta z komentujących także, że Berba rozgrywa i gdyby skuteczność Roo była większa niz jest ostatnio to bramki by wpadały. Pamietacie jak Berba sie wku**iał, juz nie pamietam w którym meczu że z wielu zagrań jakie poslał do Rooneya nic praktycznie nie wpadło? Gdyby był ustawiony tak jak napastnik powinien to pewnie tych bramek by bylo więcej, ale jest pewien fakt, którego byc może nie wszyscy dostrzegają ale to już zostało wspomniane - nie ma pomocnika na środku, ktory by dopbrze rozgrywał i rozdzielał piłki stąd Berba pełni tę rolę i się w tym sprawdza, może nie wyśmienicie ale sobie radzi. Nie jego wina, że nie ma pomocnika, ktory powinien się tym zająć. Może faktycznie dobrym pomysłem byłoby ustawić w ataku Owena i Rooneya a za nimi Berbatova na rozegranie, bo dopóki Anderson nie stanie się genialnym środkowym albo Scholes nie będzie miał znów przebłysków jak dawniej to niestety jedynym, który nadaje się na kreowanie gry jest tak naprawdę Berba. Może gdyby nie musial rozdzielać piłek a tylko skupił się na strzelaniu goli to byłoby ich więcej, ale sytuacja jest jaka jest i na razie się chyba niestety nie zmieni.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 10:25 #685
stefanoTHC15
stefanoTHC15 pisze:
A ten twuj nick jakiś totalnie porąbany jak ta sprawa ciebie nie dotyczy to sie nie odzywaj....co to ma być "ercraft " to takie imie ci tatus listonosz nadał żal hahahahahahahahah
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 10:19 #684
enzo
enzo pisze:
williams
mi z wiki angielskiego wychodzi tak
:
---------Tevez --------------------------------------Berbatov
Sezon-- mecze/bramki + gole w reprezentacji + asysty (tylko od 06/07)
01/02 ---11/1 ---------------------------------------41/16+6
02/03 ---32/11 --------------------------------------31/5+9
03/04 ---23/12+2 -----------------------------------44/26+9
04/05 ---9/2+0 -------------------------------------44/26+7
05/06 ---38/25+2 -----------------------------------38/24+5+3
------------------Anglia-----------------------------------------
----------
06/07 ---29/7+3+6 ----------------------------------49/23+5+15
07/08 ---48/19+0+8-------------------------- -------52/23+2+13
08/09 ---51/15+1+6----------------------------------43/14+3+15
09/10 ---24/15+0+5----------------------------------27/7+4+6
Berba strzelil w karierze 2x wiecej goli.
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 10:16 #683
stefanoTHC15
stefanoTHC15 pisze:
SimonHarrison

ciekawe jak długo szukałeśego tego cytatu w internecie....
ogarni sie chłopcze.... bo sie przyczepiłeś jak pchła dupy... ty zaczełeś ja to skoncze odpi**d.... sie ok
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 10:16 #682
Adam11
Adam11 pisze:
enigmatyk --->"a my pewnie kupimy jakieś dwa wynalazki z Bośni albo Nigerii i na tym koniec transferów bo SAF powie , że skład jest kompletny"

Wiesz, ale "wynalazek" "wynalazkowi" nie równy. Nie powiesz mi chyba, że nasz "wynalazek" z Ekwadoru ma taką samą jakość jak "wynalazek" z Korei Południowej.:-)

Dla mnie może być nawet i "wynalazek" byleby odnalaźł się w drużynie. Nigdy bowiem nie zależało mi na tym, żeby do United przechodzili najlepsi tylko ci właściwi zawodnicy. Taki Veron dla przykładu był na pewno jednym z najlepszych piłkarzy, kiedy przechodził do United miałem względem niego wielkie nadzieje. I co? Średnio to wyglądało. A z drugiej strony przecież swego czasu Ferguson kupił piłkarza, który mógłby być dziś przez Ciebie nazwany "wynalazkiem" z Norwegii. OGS okazał się jednak piłkarzem właściwym i takich graczy chce najbardziej widzieć w United!

Pozdro!
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 01:11 #681
Williams
Williams pisze:
mufc17 20.01.2010, 18:02
Może to i dobrze że Tevez pokazał na co go stać, tym samym SAF dostał nauczkę że nie zawsze ma rację i powinien się dwa razy zastanowić zanim posadzi danego piłkarza na ławce, a w tym meczu Tevez pokazał jak bardzo SAF się mylił stawiając na Berbatova.

Tevez to nie jedyny blad Fergusona bo jeszcze byl taki pilkarz u nas jak Gerard Pique czy Diego Forlan,ktorzy robia wielka kariere w Prmiera Division,chociaz w przypadku Urugwajczyka mozna zrozumiec Fergusona bo faktycznie gral slabo i nie bylo zadnych przeslanek ,ze tak sie rozwinie w innym klubie.
Natomiast i Tevez i Pique byli do zatrzymania,tyle tylko ,ze Szkot wolał postawic na innych pilkarzy.

Enzo "Duzo bardziej w tym sezonie, bo w kazdym z poprzednich bulgar jadl go na sniadanier."
Berbatov gral w lepszych klubach od Teveza a jak wiemy latwiej jest napastnikowi strzelac gole gdy gra w Manchesterze United niz np.Hull City.
W Bayerze Leverkusen rozegral 154 spotkania i strzelil 69 goli.
BundesLiga jest duzo slabsza od Premier League a Berbatov w dodatku byl najwieksza gwiazdą tego klubu i wszystkie pilki byly kierowane do niego stad wlasnie taki dobry wynik chociaz i tak nie zachwycający.
W Tottenhamie juz tak skuteczny nie byl bo w 70 meczach strzelil zaledwie 27 goli. Jak widac w Premier League juz tak kolorowo nie bylo gdy dolaczyl do klubu z innymi gwiazdami jak Defoe i Keane.
W Manchesterze United strzelil 16 goli w 49 wystepach to chyba sa statystyki tylko z ligi --- > zrodlo oczywiscie wiki.
Nie jest to wynik zbyt imponujacy a wrecz przeciwnie jak na zawodnika ktory przyszedl za wielkie pieniadze jest to po prostu marna skutecznosc.
Carlos Tevez natomiast mimo tego ,ze gral w slabszych klubach od Berbatova wcale tak tragicznych statystyk nie mial jak to uwazasz zeby od razu mowic ,ze Dimitar "zjada go na sniadanie" .
Boca Juniors 75 meczy 26 goli. Mial wtedy 17-20 lat tak wiec jak na tak mlodego zawodnika wynik bardzo dobry.
Pozniej znalazl sie w Corinthians gdzie zdobyl aż 46 goli w 78 meczach wynik bardzo dobry.
Pozniej byl sezon w West Ham United zespole musisz przyznac zwyczajnie slabym czyli w przeciwienstwie do Bulgara nie mogl liczyc na tak duza pomoc kolegow. Jednak inny poziom prezentuja pomocnicy z Tottenhamu a inny z West Hamu ;)
7 goli w 26 meczach. Wynik solidny.
19 goli w 63 meczach dla Manchesteru United,wynik co by tu duzo nie mowic nie za dobry ale pamietajmy ,ze to Berbatov byl w wiekszosci meczow podstawowym napastnikiem tworzac pare z Rooneyem. Tevez bardzo czesto wchodzil z lawki rezerwowych.
Dopiero teraz w City gdy na niego postawiono gdy czuje sie pewny miejsca w wyjsciowej 11 pokazuje na co go stac. 12 goli w 19 meczach + zemsta na bylej druzynie.
Zgadzam sie ,ze to są dwa rozne typy napastnikow ale przeciez Ferguson podjal taka decyzje i teraz bedzie ponosil tego konsekwencje. Naprawde nikogo raczej nie bedzie na Old Trafford satysfakcjonowac fakt ,ze Berbatov czesciej odbieral pilke rywalom od Teveza gdy Argentynczyk bedzie mial od niego dwa razy wiecej goli w lidze ;)
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 01:10 #680
martin86
martin86 pisze:
do koalicjantów

enzo pokazał sfoją kulture nie ma co

ma więcej statystyk niż CBOP i inne firmy razem wziete
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:58 #679
bertas90
bertas90 pisze:
A no i zapomniałem. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO OWEN. Wracaj do zdrowia bo jesteś nam potrzebny!
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:24 #678
art20
art20 pisze:
trzeba nam kreatywnego pomocnika ktory bedzie dogrywal pilki do napastnikow bo rooney sam meczu nie wygra .. zreszta bylo widac efekty jak SAF wprowadzil do gry owena ktory probowal pomagaj roo w ataku ... jak dla mnie ustawienie 4-5-1 jest jedna wielka pomylka ktora wogole sie nie sprawdza
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:21 #677
enigmatyk
enigmatyk pisze:
CRfan

Wątpię , żeby taka wymiana doszła do skutku. Pipita jest zbyt cenny dla Madrytu. Kupili go 3 sezony temu za 12 miln euro a teraz jest wart spokojnie 3 razy tyle. Jak jest w formie ładuje bramki bez opamiętania ( w zeszłym sezonie 24 a w tym bodajże 11 i gdyby ostatnio nie kontuzja oraz mecze z ławki na początku sezonu to mógłby mieć znacznie więcej).Wenger już drugi rok próbował go kupić i mówi się , że jeżeli Real chce kupić Cesca to w drugą stronę powędruje właśnie Gonzalo Higuain (to podobno oprócz pieniędzy jeden z warunków Francuza) . Higuain to crack tylko bardzo niedoceniany. Benzema mu do pięt nie dorasta.
Jeżeli Roo rzeczywiście miałby odejść do Realu to sądzę , że Ferguson wolałby włączyć do transakcji właśnie Benzemę + kasa. Chociaż dzisiaj czytałem na goal.com, że barca bardzo chce ściafgnąc do siebie Rooneya.W tym roku w klubie są wybory i sądze , że Rooney oraz Cesc mogą zagwarantować zwycięstwo któremuś z kandydatów. Zwłaszcza, że Henry sie wypalił a oni potrzebują napastnika/skrzydłowego - zatem Rooney jak znalazł. No zobaczymy jak to będzie...a my pewnie kupimy jakieś dwa wynalazki z Bośni albo Nigerii i na tym koniec transferów bo SAF powie , że skład jest kompletny....ech, życie :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:20 #676
Bayern1999
Bayern1999 pisze:
Napewno Rafael VDV by wam sie przydał na srodek:) jakis rasowy napastnik ala benzema:> i np Franck Ribiery;] wolałbym zeby poszedł do was niz do głupiego realu albo Barsy ktora i tak ma juz dobra pake;]
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:19 #675
bertas90
bertas90 pisze:
Tak z innej beczki. Dong Fangzhou jest na testach w Legii. Pamiętam jak przychodził do nas jako wielka nadzieja chińskiego futbolu.
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:14 #674
martin86
martin86 pisze:
enzo

jesteś manipulantem i tyle

piszesz sfoje satystyki które słóżą do manipulacji i obrażasz innych użytkowników

i chczesz nam wmówic że białe to czrne a czarne to białe

a jeszcze jedno zachowujesz się jak zwykły flustrat na których sie wyżywasz
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:11 #673
CRfan
CRfan pisze:
Myślę, że Higuain byłby lepszy, bo jest takim rasowym łowcą bramek, nie musiałby nawet za dużo robić, po prostu ustawić się i władować bramę, jego grę porównałbym do gry Owena za czasów jego świetności.
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:10 #672
iluminativ1
iluminativ1 pisze:
Myśle ze higuain niedałby sobie rady w premmiership roo to twardy gracz mysle ze leprzy by był benzema
» Środa, 20 stycznia 2010, 23:02 #671
torn
torn pisze:
Po bilansie liczy się liczba strzelonych goli.
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:59 #670
CRfan
CRfan pisze:
Z góry mówię, że meczu nie widziałem, więc moja opinia może być mylna.
Z tego co tutaj przeczytałem wynika, że Roo świetnego meczu nie zagrał. Pomijając te akcje kilka akcji, to strzelić bramki nie mógł nawet z 5 czy 3 metrów.
Już kiedyś o tym mówiłem, ale powiem jeszcze raz. W MU widoczny jest brak rasowych rozgrywającego i łowcy bramek. Skoro Real tak bardzo zabiega o Roo i chce zapłacić 70 mln, może zgodziliby sięna wymiane Roo za Higuaina i van der Vaarta? Myślę, że ich wpólna cena nie wynosiłby więcej niż 70 mln. We dwóch zrobili by dużo więcej dla MU niż sam Roo. Higuain jeśli byłby w formie gwarantowałby 25 - 30 bramek na sezon, a van der Vaart jako rozgrywający na pewno dałby wiele dobrego, a i pewnie też by coś ustrzelił. Co o tym sądzicie?
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:58 #669
iluminativ1
iluminativ1 pisze:
ale chelsea powinna byc chyba na 1 miejsu w tabeli bo wygrała arsenalem czy tego nie bierze sie pod uwage??
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:55 #668
bertas90
bertas90 pisze:
Kurde jednak ten Arsenal w tym sezonie jest naprawde mocny. Ja już nie bede liczył na porażki rywali. Najważniejsze to grać swoje i gromadzić punkty a nie oglądać sie na innych.
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:42 #667
Igla89
Igla89 pisze:
co wam powiem to wam powiem ale widok tabeli mnie zdenerwowal ;/ !! czekam z niecierpliwoscia na mecze ligowe !
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:41 #666
mactym
mactym pisze:
Tevez :) czekamy na Old Trafford ; >
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:36 #665
Igla89
Igla89 pisze:
kuurde ;/ dawno oj baaardzo dawno nie widzialem MANU na 3 pozycji eh !! i tak wygramy lige !! wierze w to !! wracaja zawodnicy powoli iii bedzie tylko lepiej !
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:32 #664
marcin2c17a
marcin2c17a pisze:
ale bolton daje ciała w drugiej połowie, nic nie grają... jak nie wygramy z arsenalem w bezpośrednim pojedynku na ich terenie to bardzo dużo stracimy, zwłaszcza ze Nas teraz wyprzedzają
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:18 #663
qba1323
qba1323 pisze:
ze niby arsenal przegrywa hahahha 3:2
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:15 #662
GuriLFC
GuriLFC pisze:
Bardzo dobrze pokazuj temu zarozumiałemu szkotowi że się co do ciebie mylił będziesz miał jeszze szanse w tym sezonie

jak można było nie korzystać z tak znakomitej pary jak Tevez - Rooney
tylko szukać roziązań w osobie Berbatova i albo wystawiać Ronaldo do ataku a nie do pomocy a zamiast niego dawać do pomocy genialnego Andersona - haha
I tak oto Ser alex pomógł min. Barcelonie wygrać w finale
» Środa, 20 stycznia 2010, 22:12 #661
kojot
kojot pisze:
Kaczor5454 zgadzam się z tobą w 100% ale nawet na razie to rozgrywanie Berby jest dla nas szczęśliwe bo co jak co pomoc na na razie śpi,mam takie przypuszczenia że Ferguson może mu tak kazać ,nie wiem może szuka jakiejś magicznej taktyki żeby piłkarze ogarniali tą grę no nie wiem,jednak Berba mnie bardziej przekonuje niż Owen (powtórzę to jeszcze raz nie faworyzuję Berbatova,każdy ma swój typ jak np. pomiędzy jabłkiem a gruszką :))po prostu Owen to król pola karnego tak,dokładnie król ale co z tego jak u nas pomoc śpi ?Owen to taki typowy zawodnik z ławy : )tak co do Dioufa myślę że już coś pokazał bo przecież strzelić gola można powiedzieć w debiucie (tak ponieważ nie powinno uznawać się meczu z Birmingham za debiut ponieważ jego wyjście trwało 5min)to jednak coś ,a nie bez powodu zwą tą ligę jedną z najlepszych na świecie.Póki inni napastnicy nic nie pokażą ja nadal będę za Berbatovem ma to coś i tyle w parze z Rooneyem dobrze się rozumieją ,a tak dla eksperymentu na jakiś mecz wystawił bym Owena i Berbe ,jak mówiłem w poprzednich postach Berba woli oddać mądrze piłkę ,myślę że mogło by to wypalić ponieważ jak pisałem Owen świetnie zachowuję się w polu karnym a Berbatov świetnie podaję (ale i strzela też :)).
» Środa, 20 stycznia 2010, 21:51 #660
MrKubinho
MrKubinho pisze:
tevez nie ma jajek XD:):)
» Środa, 20 stycznia 2010, 21:43 #659
bertas90
bertas90 pisze:
Nie chce zapeszać ale mam nadzieje ze Arsenal straci punkty i przyjdzie kryzys który zawsze w tym czasie dopada kanonierow
» Środa, 20 stycznia 2010, 21:30 #658
hbs369
hbs369 pisze:
no fajnie że kondonierzy już w plecy wynik. trochę zaskoczony jestem, bo z boltonem :O
» Środa, 20 stycznia 2010, 21:24 #657
ILoveMU
ILoveMU pisze:
2:0 dla Boltonu słodki czas zemsty ! :D
» Środa, 20 stycznia 2010, 21:21 #656
Igla89
Igla89 pisze:
arsenal przegrywa z BOLTONEM 0:1 !! zycze im przegranej z calego serca !!
» Środa, 20 stycznia 2010, 21:11 #655
serro
serro pisze:
Ale sie Tevez zacieszał po bramkach... Prawdziwy szacunek dla nas kibiców Man Utd. Zapraszamy do Piekła!
» Środa, 20 stycznia 2010, 20:15 #654
romario11
romario11 pisze:
brawo Carlos zawsze wiedziałem że jestes jednym z najlepszych graczy jakich pozbyl sie Ferguson
» Środa, 20 stycznia 2010, 20:02 #653
bertas90
bertas90 pisze:
Bayern1999 z tego co mi wiadomo to ,,niezbyt ciepło" na co skarżył sie Apacz po meczu i był bardzo zdziwiony reakcją publiki na jego widok w błękitnej koszulce miejskich. Przecież on tak kocha United że aż przeszedł do City by być blisko MU :-p
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:58 #652
Bayern1999
Bayern1999 pisze:
chciałbym zapytac jak kibice przyjeli Teveza podczas wygranego meczu 4:3:>?? powie mi ktos;>
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:48 #651
bertas90
bertas90 pisze:
Dajcie już spokój z tym Tevezem. Jest świetnym graczem, wygrał dla City wraz z Givenem mecz ale pokazał jaki ma szacunek do MU i kibiców. Przecież nikt (normalny) nie oczekiwał od niego że jak będzie miał okazje do zdobycia bramki to nie bedzie strzelał bo jak MÓWIŁ ma szacunek dla MU. Pokazał jak nas ,,szanuje" ciesząc sie w taki sposób. A co do meczu to ważne że graliśmy całkiem dobrze i to napawa optymizmem.Jest rewanż na Old Trafford, pewnie wróci Vida i Ferdek. Ja jestem dobrej myśli. SEMPER FIDELIS
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:20 #650
slowak
slowak pisze:
ogladalem caly mecz na sportklub i zal mi sedzi i teveza faul byl za polem karnym a sedzia daje karny a tevez wyszkolony przez manutd strzela nam dwie bramki ;/
» Środa, 20 stycznia 2010, 19:11 #649
Bayern1999
Bayern1999 pisze:
Enzo:> jakbys nie pamietał to Tevez powiedział ze Tylko Anglia wchodzi w gre nikt wiecej:>zadna hiszpania ani nudna Seria A;] ...ale jakby nie patrzec to fakt nie nie gracie tak najgorzej:) a Given to dobry bramkarz;] i city tez miało pica wybijajac piłke z lini bramkowej;] mysle ze w Teatrze Marzen city bedzie grac defensywnie i Diabły ich zato skarca;]:)
» Środa, 20 stycznia 2010, 18:37 #648
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Przecież to nie jest wina Fergusona ze Tevez odszedł nie mieliśmy kasy to co miał zrobić a Ferguson nie powie ze nie ma gotówki na transfery. Ale i tak się wszystko wydało w ostatnich dniach ze klepiemy biedę i nie ma co się oszukiwać bez pieniędzy klub nie istnieje. Kiedyś parę osób napisało ze tych pieniędzy za Ronaldo nie ma i ja sie z tym zgodzę poszyły załatać dziurę. Glazerek powiedział masz tu 20 mln z tych 80 i mów ze nie potrzeba nam więcej transferów bo skład jest silny i pewnie tak mniej więcej było. W... AMERYKANCE!
» Środa, 20 stycznia 2010, 18:10 #647
mufc17
mufc17 pisze:
Może to i dobrze że Tevez pokazał na co go stać, tym samym SAF dostał nauczkę że nie zawsze ma rację i powinien się dwa razy zastanowić zanim posadzi danego piłkarza na ławce, a w tym meczu Tevez pokazał jak bardzo SAF się mylił stawiając na Berbatova.
» Środa, 20 stycznia 2010, 18:02 #646
enzo
enzo pisze:
Williams
Duzo bardziej w tym sezonie, bo w kazdym z poprzednich bulgar jadl go na sniadanier. Jak sie policzy minuty na boisku w tym sezonie to juz tez nie jest tak rozowo na korzysc apacza.
Mozemy polermizowac jak rozliczac napastnikow.
Nie mozna porownywac kogos ze szpicy takiego jak Tevez czy Inzaghi do SS-a jak Berba czy V.Persie
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:49 #645
Kaaayi
Kaaayi pisze:
Kupić dobrego rozgrywającego i po kłopocie. Do zdrowia za chwilę wrocą Vidić i Rio, więc w obronie nie będzie kłopotu. Rooney bramek strzela sporo, do tego rozkręca się Berba. Nadzieję rownież pokładam w Diouf'ie i Owen'ie. Skrzydła puki co dają radę. Giggs jakby przeżywał drugą młodość. Valencia coraz więcej rajdow na skrzydłach, co za tym idzie coraz więcej asyst. Z bokami obrony problemu rownież nie ma. Niezawodny Evra i coraz lepszy Rafael. Natomiast środek pomocy, katastrofalny. Nie wiem co wyrabiają Fletcher i Carrick. Szczegolnie po tym pierwszym więcej się spodziewałam. Udany poprzedni i początek tego sezonu. A Anderson? Cały czas mam nadzieję, że się rozwinie i kiedyś będzie gwiazdą United. Puki co, potrzeba nowego środkowego pomocnika. Ofensywnego. Bo Carrick czy Fletcher są bardziej defensywni niż ofensywni.
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:42 #644
ercraft
ercraft pisze:
stefano
kogo ty nazywasz synkiem szczylu jak ty nawet nick masz zwierzęco dziecięcy..
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:42 #643
Williams
Williams pisze:
Nie wiem jak bylo z tym kontraktem Teveza.
Za jednej strony Tevez domagal sie go przez bardzo dlugi czas a z drugiej Ferguson mowi ze Tevez zwyczajnie chcial wiecej kasy.
Jak bylo naprawde tego sie nie dowiemy.
Patrzac jednak na to co wyprawia w tym sezonie Argentynczyk mozna tylko zalowac jego odejscia bo jest napewno duzo bardziej skutecznym zawodnikiem od Berbatova.
A drogi Enzo jednak napastnika rozlicza sie z strzlonych goli a nie odbiorow pilki.
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:41 #642
SimonHarrison
stefanoTHC15

Wiesz, ciężko komuś takiemu jak TY coś napisać, bo widać ewidentnie że twoje "zasady moralne" nie różnią się w zasadzie niczym od zachowania recydywisty.
Kończąc tą dysputę z tobą, posłużę się tekstem ze znanego skeczu (choć wątpię abyś wiedział o co chodzi)

"... jesteś pan cham, ćwok, nieuk, swołocz i woda na młyn odwetowcom, WON !"

stefanoTHC15 WON !!
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:38 #641
enzo
enzo pisze:
Tu sie zgodze.
Gra naszych srodkowych woła o pomste do nieba ( a raczej prosbe o transfer :) ) .
Przy dziurze w obronie ze wzgledy na kontuzje i pomocy ze wzgledu na brak umiejetnosci, nasi napastnicy to błachy problrm.
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:35 #640
Manutd777
Manutd777 pisze:
Myślę że Gra nasza nie była najgorsza przydało by się tylko lepiej te akcje wykańczać.
Ale na OLD TRAFFORD TO MY WYGRAMY I ZAGRAMY DALEJ W PL:)
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:28 #639
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Berba w meczach przedsezonowych jak i na początku sezonu grał na prawdę dobrze, pokazywał wiele niekonwencjonalnych zagrań, które były skuteczne, jego gra na prawdę cieszyła oko ale z biegiem czasu przygasał, oby się obudził : > Licze na Dioufa, bo chłopak zapowiada się dobrze, jest ruchliwy, rosły oraz dobrze gra głową. Ciekawe jakby spisał się w parze z Rooneyem od początku meczu : > Dużo osób porównuje Berbe i Teveza jednak naszym prawdziwym problemem są środkowi pomocnicy, którzy grają piach.
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:27 #638
enzo
enzo pisze:
Bayern
zrozum ,ze po
1. mial oferte z mu ktora odrzucil (chyba ,ze fergie to klamca :) )
2. mogl isc do wloch albo hiszpanii skad tez mial oferty. I bariera jezykowa by tu nie miala znaczenia ,bo po angielsku i tak g*** umie, a w argentynie mowi sie po hiszpansku :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:27 #637
Bayern1999
Bayern1999 pisze:
1: to jest tak samo jak z tevezem dzieki za cynk ze 1000 zł a 80 tys to roznica;> ale to ta sama sytuacja:>
2: Przebierał oferte z city bo powtarzam Arsenal nie wyłozyłby kasy:> Do Liverpoolu Ani rusz! a w Chelsea chca Serigo Aguero i nie złozyli za niego oferty:> gdyby nawet to nie opłacało mu sie tam przejsc tam:>...jakby nie patrzec to City była najbardziej korzystna nie? to tam poszedł!! wez to wkoncu synek zrozum:/...
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:19 #636
enzo
enzo pisze:
To Fergie decyduje kto i kiedy idzie pod noz.
Najwidoczniej zdecydowal ,ze przed nami zbyt wiele waznych meczow i bez niego sobie nie poradzimy.
Prosto na noge, ale z obronca na plecach, ktorego zmylil jak dzieciaka. Że strzal lewą wszedl na slupek to juz przyroda.
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:18 #635
adios
adios pisze:
Powiem krótko.
Oglądałem (niestety) wczorajszy mecz i przyznam, że zarówno MU, jak i MC grały na słabym poziomie.
W MC z pewnością powinien wylecieć Bellamy (prostak, jakich mało, szarpał, drapał, kopał i nic więcej - sędzia pozostawał ślepy na jego niesportowe zagrania).
Karny - sprawa jasna, bo nie powinien być odgwizdany.
W MC wyróżniał się De Jong, Tevez, Given oraz rozbójnik Bellamy.
W MU nikt nie wyrażał specjalnych chęci - może Giggs i Rooney.
Evans grał słabiutko, niepotrzebnie wprowadzał nerwowość, dryblując z napastnikami.

Grę ożywiło wejście Dioufa - 7 czy minut przed końcem.
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:14 #634
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Okej, gra z urazem kolana więc dlaczego go nie wyleczy tylko gra. To nie jest żadne usprawiedliwienie, jeśli nie czuje się na siłach nie gram. mm a dośrodkowanie Valencii prosto na nogę i strzał obok bramki z 5 metrów ? Nie ważne, mówiłem mam nadzieje, że zacznie się spisywać lepiej, bo na razie jak na gracza za taką kasę spisuje się poniżej oczekiwań :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:11 #633
enzo
enzo pisze:
majkelSJZ
a co mial robic latac po suficie? On grał Z Urazem!!
Powinien zejsc juz do przerwy ,ale chcial grac
Akcje ktora zmarnowal to wypracowal sobie sam. I to jak ! Twierdze ze gora 5 napastnikow na swiecie by sobie poradzilo z takim zagraniem jak jego przerzut.
W przekroju calego spotkania spisal sie lepiej niz Roo.
Zreszta wg kibicow Sky sports i Manchester evening berba został Man of the match!
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:07 #632
Laciuszek
Laciuszek pisze:
sinedd91

No całkiem możliwe :) Czytajmy to pierwsze "u nas" jako PL :p Premier League :p Sorry wielkie, źle to napisałam :) Statystyki i tak nie zawsze mówią wszytko :) Co już zostało napisane :)

]:->
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:06 #631
enzo
enzo pisze:
majkelSJZ
w ostatnim meczu naliczylem berbie 4 odbiory, wczoraj tevezowi 1
Berba sie nie angazuje? Od poczatku sezonu gra z urazem kolana
Ostatni mecz z urazem łydki i strzelil otwierajacego gola!!
Bayern1999
1000zł to nie 80tys tygodniowo
"chcesz pracowac w swoim ulubionym miejscu a wysłaja cie zeby zebierac gowno z podworka"
51 spotkaN W SEZONIE TO MAłO?
"dostajesz propozycje pracy i wynagrodzenie 2500zł i co nie zmieniasz jej?"
nie od najwiekszego wroga, mogl przebierac w ofertach
" pewne miejsce w jedenastce:"
Wlasnie Tevez jest zbyt leniwy zeby walczyc o miejsce w skladzie??
Kaczor5454
pogadaj z SAF-em zeby zaczal ustawiac Berbe na szpicy ,a nie na SS.
Czyja to wina ze mamy slaby srodek i bulgar musi rozgrywac?
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:03 #630
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Oglądając ostatni mecz z Burnley, nie widziałem u Berby zbytniego zaangażowania w grę. Był praktycznie nie widoczny, w dodatku jak już dostał piłkę to zmarnował chyba jedną setkę ? Fakt strzelił bramkę, ale w przekroju całego spotkania zaprezentował się słabo. I nie mówię, że w niego nie wierze, bo mam nadzieje, że zacznie grać na dobrym poziomie i w końcu zacznę go dostrzegać na boisku. :) Skończmy te dywagacje bo nie mają one sensu, skład ustala Fergie i to on widzi jak zawodnicy spisują się na treningach, oby Berba zaczął bardziej angażować się w meczach :) Naszym realnym problemem jest jednak środek pomocy, który kompletnie nie funkcjonuje, Carrick i Anderson byli wczoraj kompletnie nie widoczni. Brakuje nam kogoś kto potrafiłby jakoś błyskotliwie rozegrać piłkę, a nie ciągle spowalniać akcje i oddawać piłkę do tyłu gdy wychodzimy spod własnego pola karnego..
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:03 #629
stefanoTHC15
stefanoTHC15 pisze:
SimonHarrison

A ty synku jak sie na piłce i zasadach moralnych nie znasz to idź do mamusi i poproś żeby cie mleczko zrobiła... ja cie nie wyzywałem to raczej ty masz coś w głowie pomieszane. komentujesz nie mecz tylko obrażasz innych żal mi ciebie i idź weż slub z Tevezikiem jak go tak kochasz... zdradził MU czisz to prymitywie... nie masz z kim rozmawiasz to przesiadujesz na takich "forach". załorze sie ze masz RYJ jak jekson po przeszczepie. JESTES SZMATA
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:03 #628
Predator
Predator pisze:
Srany Tevez ;p

na OT City dostanie po dupie ! xp
» Środa, 20 stycznia 2010, 17:02 #627
kubala97
kubala97 pisze:
mam nadzieje ze rafael sie nie załamie i SAF i cale united go jakos pocieszy zeby sie chlopak nie smucil
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:59 #626
Laciuszek
Laciuszek pisze:
sinedd91

No całkiem możliwe :) Statystyki i tak nie zawsze mówią wszytko :) Co już zostało napisane :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:59 #625
Bayern1999
Bayern1999 pisze:
i co Enzo nie zmieniłbys miejsca pracy?
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:55 #624
Kaczor5454
Kaczor5454 pisze:
Kojot, generalnie uważam, że berba jako napastnik, który czuje się jak ryba w wodzie w polu karnym, powinien grać w polu karnym, a nie brać się za rozgrywanie piłki. Od tego sa pomocnicy.Berba powinien być najbardziej wysuniętym napastnikiem, i zawsze być w polu karnym, gdy idzie akcja MU.Nie podchodzi mi to jego rozgrywanie piłki. Choć może jest to wina Fergiego,który może mówi mu że tak ma grać.Owen też średnio się spisuje, ale przyszedł za darmo.Generalnie to jednym podstawowym zawodnikiem jest Rooney i nie ma drugiego, bo zmienia się Owen z Berba i są jeszcze młodziki.Myślę, że właśnie przydałby się taki 2 podstawowy napastnik. Może będzie nim Diouf ?jeżeli tak to musiałby szybko zacząć pokazywać co potrafi, bo w sumie ma już chyba 22 lata.Generalnie, ten sezon można uznać za przejściowy ( choć nie ukrywam, że umarłbym ze szczęścia, gdyby MU wygrało PL),jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to w następnym sezonie powinno być o wiele lepiej, o ile nie będzie bajzlu z tymi długami MU.
Co do R10 to fakt, że w Barcelonie był takim bogiem, wymiatał wszystko i wszystkich, ale teraz też nie jest źle, miał okres w którym nie grał za dobrze, ale teraz powoli chyba zaczyna wracać do swojej formy.Pewnie już nigdy nie będzie mieć takiej formy jak w Barcelonie, ale obecnie gra bardzo dobrze.
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:55 #623
enzo
enzo pisze:
Bayern1999
no zobaczymy kto bedzie mial lepszy dorobek
do tej pory od 2001 jest 9-0 dla Bułgara
valdrake
ogolem jestesmy rzadcy z top4 ,ale to wina taktyki 4-5-1
majkelSJZ
jak to sie angazuje?
asystuje , rozgrywa co ma jeszcze robic stawac na rzesach?
Tevez wspomaga obrone choc jest napastnikiem. Ze wychodzi mu to kiepsko
(liczba odbiorow na poziomie Berby choc ten rzadko sie stara) to inna sprawa. Berba wspomaga pomoc bo ma takie zadania i wychodzi mu to niezle.
ercraft
0/10 //ziew
postaraj sie bardziej, dzieciaki z zerówki sie nie smieja z twoich tekstow
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:55 #622
sinedd91
sinedd91 pisze:
Laciuszek

w United Tevez grał 2 lata ... w Manchesterze 2 lata z hakiem... w Anglii 3 lata z hakiem ...

więc wypowiedź u nas gra 3 lata odnosi mi sie raczej do United ;)

chyba sie nie zrozumieliśmy :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:54 #621
Bayern1999
Bayern1999 pisze:
zarabiasz 1000zł:>traktuja cie jak smiecia i sie jeszcze zastanawiaja czy przedłuzyc z toba kontrakt:> chcesz pracowac w swoim ulubionym miejscu a wysłaja cie zeby zebierac gowno z podworka:>i ci sie to zbytnio nie podoba;> dostajesz propozycje pracy i wynagrodzenie 2500zł i co nie zmieniasz jej??...Tevez zrobił tak samo:> niby dlaczego niemiałby przejsc do city? :> nowy projekt klubu:> pewne miejsce w jedenastce:> zaufanie trenera;> ?? Arsenal nie wydałbym takiej kasy:> do liverpoolu tez niechcielsicie zeby szedł a w Chelsea nie miałby gwarancji 1 składu;] ...to gdzie miał isc?
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:53 #620
ercraft
ercraft pisze:
enzo - ile możesz mieć szarych komórek??
tak wiesz - statystycznie??:DD
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:53 #619
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
enzo

Nie mówię konkretnie o tym meczu, mówię o całokształcie, o wszystkich meczach. Nawet jeśli odbierze piłkę raz - dwa razy w meczu, zrobi to raz-dwa razy więcej od Berbatova, który głównie chodzi po boisku i przygląda się poczynaniom kolegów. Nie chcę dowodzić, że Tevez jest lepszym zawodnikiem, po prostu jest dobrym punktem odniesienia do tego jak gra Berbatov. Według mnie zbyt mało angażuje się w grę, wygląda jakby się nie starał i nie dawał z siebie 100 %, jakby nie zostawiał serca na boisku, nie grał całym sobą. Tylko o to mi chodzi.
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:52 #618
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
enzo --- człowieku do kogo ty mówisz ja mam 21 lat !! mam dziewczynę planujemy w czerwcu ślub a ty mnie masz za dzieciaka !! przecież każdy na stronie wie że to ty się za dorosłego podajesz a tak na oprawdę to masz jakieś 15 lat i ja nie zamierzam z tobą dyskutować bo wiem że nie skończyłeś jeszcze 18 lat !
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:49 #617
Laciuszek
Laciuszek pisze:
sinedd91

Zaokrąglone :D Bo już mamy 2010 rok :p A Tevez przyszedł do nas w 2007 ;)
Ale jak tak dokładnie chciałeś, to może być 2 lata z hakiem :)

A jak tak czytam niektóre komentarze, to już nie wiem czy Wy jesteście kibicami United, czy nie :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:48 #616
enzo
enzo pisze:
majkelSJZ
co z tego wyniklo , ze biegal ?
tylko raz odebral komus pilke!
te 2 gole to strzelilby dzieciak z podstawowki, poza tym zaliczyl strate po ktorej padl gol dla nas i w ofensywie byl malo widoczny!
wielkifanMU
z pedzla ci kapie uspokoj sie juz , bo mama da ci bana na kompa i co bedzie?
bayern
SAF wspominal w wywiadach ,ze proponowali tevezowi kontrakt ,ale on go odrzcił
Czyby chodzilo o $$$? czy pewne miejsce w skladzie?
To jest MU, tu nikt nie moze byc pewny miejsca.
Jak go mieli potraktowac kibice skoro on jawnie jechal z naszym guru Fergusonem? Oklaskami??
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:45 #615
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Tevez chciał zagrać mecz życia byle tylko zemśdzić sie na United ale to united powinni się zemśdzić na Tevezie i tak nasi piłkarze zrobią na Old Trafford w rewanżu wierzę w to że Tevez zejdzie z Boiska z łzami w oczach !!
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:45 #614
valdrake
valdrake pisze:
Enzo a Rooney to strzela z jakimis gigantami ? hmm
Strzelil z Arsenalem no ale z karnego
Lpool - nic
Chelsea - nic
ManCity - jedna

a reszta ?
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:44 #613
Bayern1999
Bayern1999 pisze:
zobaczymy pod koniec sezonu jaki Berba bedzie miał dorobek i Tevez;] i ktory jest bardziej przydatny;]
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:44 #612
kojot
kojot pisze:
Kaczor5454 aha,to tak jakbym powiedział kiedy Owen błyśnie formą bo powiedzmy szczerze narazie nic nie pokazuje oczywiście nie faworyzuje Berby ,bo nie raz też mnie zawodzi ale Rooney w tym sezonie też nie błyszczy ,co do Ronaldinho tak to prawda jest świetny ale moim zdaniem w Barcelonie o wiele wiele lepiej grał,co do czekania na formę Berbatova hmm ma te 28 lat no tak i właśnie o to chodzi przecież on nie jest typowym strzelcem i to widać przy najmniej w naszej taktyce nie wiem myślę że Berba po prostu tak jak już powiedziałem woli zagrać do Rooneya co nie znaczy że nie strzela bo strzela nawet sporo i tylko o to mi chodzi że naprawdę się przydaje drużynie ,a może po prostu taktyka Fergusona mu nie odpowiada nie wiem i raczej się nie dowiem ale zadowala mnie jego gra jak na razie
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:43 #611
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Możemy mówić o statystykach. Co nam po statystykach skoro Berba po prostu nie angażuje się w grę, nie pomaga kolegom z drużyny tak jak robił to Tevez. I nie chodzi tutaj o liczbę strzelonych goli czy asyst ale o to ile zostawiają serca na boisku i jak pomagają kolegom z drużyny. Przecież sami meczów nie wygrywają : >
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:43 #610
ercraft
ercraft pisze:
enzo - pomyliłem się co do ciebie - nigdy nie będziesz miał swojego własnego warzywniaka! jak już zdasz te egzaminy do gimnazjum to po jego skończeniu (około 2016 - taką mam nadzieję) wtedy zrobisz mega-furorę jako statystyk-ankieter na centralnym w W-wie:DD
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:42 #609
sinedd91
sinedd91 pisze:
a od kiedy Tevez grał u nas 3 lata ??

ja pamiętam tylko 2 :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:42 #608
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Tevez to po prostu jest dziota które zależy tylko na tym by grać w dupie ma to czy gra w City czy w 3 ligowym klubie on po prostu chce grać i mieć za to kasę jaką mu te szejcy zaproponowali !! Tevez to gnuj śmierdzący ! !! oszust i debil . Jak by przeniósł się gdzieś indziej ale nie do Manchesteru City to !! bym jeszcze nic do niego nie miał . Ale i tak na razie Berba gra drewno !! Ale Berba To Diabeł myślę że on nigdy nie zdradzi Manchester united tak jak ten debil Tevez !!
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:42 #607
Laciuszek
Laciuszek pisze:
Jak tak "kochacie" statystyki, to patrzcie:
Przez 3 lata grania u nas Tevez zdobył 19 goli, a Berba prawie 2 lata i ma ich 16. A jeszcze się sezon nie skończył ;) No i obaj grają w Anglii od sezonu 2006/2007 :)
* Berba od 2006-dziś 119 meczów w lidze i 43 gole;
* Tevez od 2006-dziś 108 i 38.

Który jest leszy? Nie wiem... ważne, że grają i zdobywają te bramki dla swoich klubów :)

A przecież nie ilość zdobytych bramek się tylko liczy i statystyki :) Lecz gra całej drużyny :) Bo jak dobrze wiemy piłka nożna, to gra zespołowa :)

Przegraliśmy mecz... i co z tego... nie pierwszy i nie ostatni :)

Wierni po porażce , Dumni po zwycięstwie!

]:->
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:40 #606
sinedd91
sinedd91 pisze:
enzo...

prawie walnąłem ze śmiechu...
dobra... szkoda mojej fatygi :) równie dobrze mógłbym tłumaczyć płycie cd że jest z plastiku :)
nawet nie napisałem że tevez był fajny a opowieść o czym,.. Berba vs Tevez...
dla United nie 45 :) już pisałem :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:40 #605
Kaczor5454
Kaczor5454 pisze:
Generalnie to możemy sobie tutaj dyskutować na temat tego, kto jest lepszy C.T czy D.M, i czy nie kupienie Carlosa a zatrudnienie Berby, było dobrym ruchem ze strony Fergiego.Wszystko wyjaśni się po tym sezonie.Myślę, że Berbatov może wylecieć.jednak to tez jest uzależnione od różnych czynników ( w tym od gry samego Berbatova),ale także od zamieszania z długami MU.Jednak według mnie, Berba zostanie sprzedany.
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:38 #604
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
enzo

Bronisz Berbatova, widziałeś co wczoraj robił Tevez na boisku ? Nie odpuszczał żadnej piłki, bardzo ciężko było mu ją zabrać no i strzelił dwa gole. Berbatov człapie po boisku, jest mało widoczny, od czasu do czasu zachwyci pięknym zagraniem ale jego zaangażowanie w grę jest znikome i wg mnie nie był wart tych 30 milionów funtów.

Ogólnie nasza gra nie wyglądała źle w pewnych momentach spotkania. Jednak to co mnie najbardziej martwi, to nasz kompletnie nie funkcjonujący środek. Gramy tylko skrzydłami, na niezbyt wysokiego Rooneya. Oraz to, że naszą grę ciągną tylko Rooney, Valencia i przede wszystkim Evra no i we wczorajszym spotkaniu jeszcze Giggs, ale niestety ostatnio rzadko mu się to zdarza ostatnimi czasy. Nasza obrona wczoraj nie zachwyciła, te wybijanie piłki wprost pod nogi przeciwnika przez Evansa doprowadzało mnie do szału. Ale jest jeszcze rewanż na Old Trafford, no a pod koniec stycznia arcy ważny mecz z Arsenalem. No oby się ogarnęli i wygrali oba spotkania ! :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:37 #603
Bayern1999
Bayern1999 pisze:
no bo był zwiazany:>? ile razy prosił sie o kontrakt? nawet zawodnicy stawiali sie zanim:> ...jak przyjeli go kibice w 1 meczu derbowym?...sorry nie dziwie sie wogule Tevezowi ale potraktowali go jak smiecia:> jakos jak strzelał bramki WHU to ich przepraszał:> a tutaj chciał pokazac ze to był bład nie wykupujac jego karty;> ;]
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:37 #602
Kaczor5454
Kaczor5454 pisze:
20LEGEND, nie mogę się z Tobą zgodzić. Tevez nie został sprzedany, tylko hhhmm nie kupiony przez Fergiego, że tak to ujmę. Więc mógł sobie Tevez zrobić co chciał, bo w tym momencie Fergie dał mu znak "nie jesteś mi potrzebny, nie obchodzi mnie twoja osoba, możesz sobie iść gdzie chcesz", i Tevez poszedł gdzie dostał najwięcej kasy ( a dlaczego nie!?, piłkarz też musi z czegoś żyć, to zawód jak każdy inny, pracownik poszedł tam gdzie więcej płacą).Myslę, że gdyby np. Tevez został kupiony przez Fergiego, a potem sprzedany lub chciałby sam odejść, to pewnie by uszanował prośbę Fergiego (gdyby taka wypłynęła),aby nie szedł do rywali MU, lub sam Fergie by zablokował taki transfer (jak z Heinze).
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:33 #601
Damian90
Damian90 pisze:
enzo
dałbyś sobie spokój z tymi statystykami...dobijają mnie te wasze porównania kto lepszy Tevez czy Berbatov... Tevez może i lepiej pasował do United ale ON JUŻ U NAS NIE GRA a niektórzy chyba żyją zeszłym sezonem...Zejdźcie na ziemie,robicie z siebie i z tej stronki pośmiewisko a wasze posty są coraz bardziej chamskie i nie na miejscu...
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:33 #600
enzo
enzo pisze:
Michalxd90
łohohoohohoohohoohohohoho
tevez lepszy od Becksa i Ronaldo ahhahahhahaahahhahahaha
wielkifanMU
prawdziwych fanow MU hahahhahahhahahaha

Nie musze nic palic zeby tu sie usmiac :)))

ercraft
pobaw sie kutankiem swojego taty jak sie nudzisz i nie pisz mi p/w pedrylu

sinned
wyperswaduj mi te argumenty bo ich nie widze
Kibice kochaja teveza?
Tak go kochaja ze zmienili tekst piosenki na jego czesc
Walczył?
Gdzie byl podczas finalu lm z barca ,albo 1-4 z LFC?
Myslami w city?
Strzelal gole?
To juz "cienki" Berba ma lepszy wskaznik nawet w MU
Jesli dodamy do tego
plakanie w prasie, wyzywanie trenera i kolegow z druzyny, brak znajomosci angielskiego, gesty w kierunku kibicow MU dostajemy obraz naprawde małego czlowieczka bez wyksztalcenia i mózgu.
Nie jest wart 45mln W Życiu!
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:30 #599
20LEGEND
20LEGEND pisze:
A ja ciesze się , że SAF zrezygnował z Teveza i podziwiam jego mądrość. Nie mówię tego przez pryzmat formy Teveza bo ta jest wyśmienita . Chodzi mi o tą wielką radość Teveza po strzeleniu bramek przeciwko MUFC tak jakby zapomniał dzięki komu zaszedł tak daleko i , że mówił iż oddał by serce za United. No cóż kasa zmnienia niektórych ludzi a dla takich moim zdaniem nie ma miejsca w United. Zrozumniałbym go jeszcze jakby odzedł do innego angielskiego klubu nie skonfliktowanego z United. Jego odejście do City pokazało jego oblicze i dlatego SAF jak zwykle miał rację.
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:27 #598
Kaczor5454
Kaczor5454 pisze:
Kojot, wymieniłem R10, bo od czasu meczu z Realem ( w sumie przełomowym dla całego Milanu), R10 gra coraz lepiej i lepiej. Co do samego Berbatova, fakt, że cenę trochę ponad 30 mln robiła na mnie wrażenie ( a na kim nie). Gdy przychodził do MU, wszyscy myśleli, że będzie strzelał gol za golem (bo czemu nie, lepsi gracze z linii pomocy, to znaczy więcej celnych i dokładnych podań, co miało się przełożyć, na większą ilość bramek), dodatkowo po obejrzeniu paru filmików na YT z nim, oczekiwało się od niego goli ( bo w końcu młody też nie jest, ma za sobą grę w niejednej lidze, więc miał doświadczenie i powinien szybko się przystosować).Nie mówię, że w poprzednich klubach grał źle, bo tak nie jest.Ale w MU mu po prostu nie idzie.Ile mam czekać na to, aż błyśnie formą napastnik w wieku 28 lat za 30 mln ?
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:26 #597
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
[link usunięty]

ta strona dla wszystkich fanów naszego Klubu Manchester United głosujcie !! jeśli macie konta na ligamistrzów.com ! Manchester gra z Lechem narazie wszystkie mecze my wygrywali Glory Glory :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:24 #596
enzo
enzo pisze:
kaczor
berba ma lepsza srednia bramek w mu od teveza z tym ,ze ma lepszy wplyw na druzyne, wiecej asyst i musi rozgrywac przez co jest ustawiany o kilka metrow dalej od Teveza.
Jakim cudem skoro jest taki rzadki ?!?
tevez na 11 goli w lidze 10 strzelil z druzynami z miejsc od 10-20.
ogorek z niego co?
kolejny debil madrzejszy od Fergusona :/
enigmatyk
g**** sie od ciebie dowiedzialem
piszesz same ogolniki
na 100 postow 90 napisales o mnie serio mnie koffasz? :))
wikipedia cie smieszy?
tez kiedys pilem 1wsze piwo z kolegami :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:22 #595
sinedd91
sinedd91 pisze:
wielkifanMU

nie chodziło mi o to że ma odmienny sposób podawania argumentów...

chodziło o to ze nie dostrzega argumentow innych

napisałem że jest ograniczony bo nie dostrzega argumentów innych i jaka dostałem odpowiedz?" jakich argumentów"...

mnie to się w głowie nie mieści...

enzo

poczytaj komentarze moje i chłopaków... na 100% znajdziesz :)
no chyba że trzeba Ci wszystko podać na tacy prostymi zdaniami...

to tylko potwierdza to co napisałem Ci w poprzednim skierowanym do Ciebie komentarzu :)


enigmatyk

w zasadzie to masz rację ... chyba szkoda nerwów i lepiej się pośmiać :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:21 #594
Piter17
Piter17 pisze:
[link usunięty]
To Co prawdziwi kibice Manchesteru United i ja myślą o TEVEZIE
who's that twat from argentina?↵who's that money grabbin' whore?↵carlos tevez is his name↵and he hasn't got a brain↵and he won't be winning trophies anymore!
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:21 #593
kojot
kojot pisze:
Kaczor5454 leje na to co zaraz powiesz (powiecie) przecież to wina Fergusona ,że tyle za niego dał nie musiał go w cale kupować ,co do Ronaldinho patrzysz przez pryzmat ostatniego meczu chyba a Tevez jest takim typem co Rooney ,dobrze zbudowany szybki i to taki rasowy napastnik ale Berba na pewno nie gorszy i nie mówcie mi że mało biega bo biega tyle co inni lub więcej ,Rooney nie umie grać sam w ataku i to jest fakt ,z Owenem mu to nie idzie a z Berbatovem jest dobrze oczywiście mogło by być lepiej ale słychać o tym że Bułgar ma jakieś problemy z kolanem i po operacji będzie lepiej nie mówię ,że wróci do formy bo źle nie gra ,jesteście przyzwyczajeni do innego typu napastników,przypuszczam że jak był transfer Bułgara o wartości 30 mln,to nie patrzyliście po umiejętnościach tylko po cenie i wymagacie od niego goli Bułgar woli oddać komuś piłkę z głową niż bezsensownie uderzyć .
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:17 #592
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
enzo--- za komentarz 559 powinni cię wyj**ać na zbity pysk ze strony prawdziwych fanów MU !
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:17 #591
Michalxd90
Michalxd90 pisze:
trace szacunek do fergusona za stratę Beckhama Ronaldo Van'a i teraz tego najlepszego spośród nich czyli Teveza :) licze na przegraną z city po golach teveza w rewanżu żeby płakał i żeby oczka mu się otworzyły jak i całej reszcie ;) jestem kibicem mu od 97 roku i nie podoba mi się polityka klubu coraz bardziej. Niech dalej skąpią i wmawiają sobie że podwyżki nie powinny motywować piłkarzy. Bo każdy z was za 2x większą pensje zmieniłby pracę.
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:16 #590
Laciuszek
Laciuszek pisze:
Ja w ogóle nie komentuję tej osoby :)
Szkoda czasu i palców ;)
Poza tym staram się szanować zdanie innych... nawet, to z którym nie muszę się zgadzać...
Jesteśmy kibicami Najlepszej drużyny... Manchesteru United... a czasem tego w ogóle nie widać.

]:->
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:14 #589
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Piter17

Morde to ty szczylu jak masz problem to idz do rodzicow
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:14 #588
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
sinedd91 ---------- każdy mówi tak jak uważa za stosowne jeden się opiera na statystykami a drugi umiejętnościami piłkarzy na papierku . To jest trudne do zrozumienia każdy inaczej patrzy na futbol . Jedni chcą by wywalili Fergusona a drudzy by kogość on wreszcie pozyskał !! Ale jak kogoś kupić jak MU ma okkropne długi , tteraz bez 2 zdań najlepiej by zrobiła zmiana właściciela bo Glazerowie myślą bardziej o swoich interesach !! !
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:13 #587
enigmatyk
enigmatyk pisze:
sinedd91

Ja nie tracę, a wręcz przeciwnie - świetnie się przy nich bawię :D
Wczoraj np. oglądałem mecz z kumplami (którzy notabene nie są fanami Diabłów) i przy piwku mieliśmy niezły ubaw z tych jego statystyk. Tak , że polecam wam panowie moje podejście , bo szkoda nerwów :)

PS: serdeczne pozdrowienia dla enzo i dzięki za każdą twoją wersję rzeczywistości :) hahahaha
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:13 #586
ercraft
ercraft pisze:
kaczor5454

sam bym lepiej nie ujął tego co napisałeś - bez dwóch zdań. polot, charakter, serce, wola walki, charyzma, siła, waleczność - to przymioty, które bezwzględnie pasują do Teveza. i faktem jest, że jego strata jest dotkliwa jak cholera. a Berbatov?.. niewiele można o nim napisać poza tym, że jego transfer to najgorzej wydane 30 baniek w historii klubu. niewypał i tyle w temacie.
pozdrawiam.
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:13 #585
sinedd91
sinedd91 pisze:
mam do was jedno pytanie??

czy to tylko ja tracę do enzo cierpliwość czy wy też tak macie ??
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:06 #584
Kaczor5454
Kaczor5454 pisze:
Enzo i co Ci po tych statystykach, ile to goli w reprezentacji strzelił Berbatov? Ostatnio został wybrany piłkarzem roku i co z tego. Ważne jest, że w MU mu idzie jak mu idzie,czyli średnio, gość powinien strzelić w samej PL około 20 bramek za te 30 mln, które popłynęły do kogucików (nawiasem mówiąc zrobili interes życia z Berba).Ważne jest, że Berbatov albo nie ma formy (już dość długi czas), albo nie leży mu gra w MU. Gole strzela od czasu do czasu z przeciętniakami. Faktem jest, że Tevez teraz jest w formie i strzela bramki.
Oczywiście można powiedzieć, że Berbatov tez będzie mieć formę w końcu, ale odkąd gra on w MU ani razu nie widziałem, aby był w takiej formie w jakiej jest teraz Tevez w City.R10 też w Milanie długo nie błyszczał, ale teraz ma formę i strzela bramki ( i to jakie, na 3:0 z Siena,bramka wymiata), a Berbatov co? strzeli coś od czasu do czasu z ligowym przeciętniakiem, od święta zdarzy mu się strzelić z kimś mocniejszym, a i strzela gole przez czysty przypadek (jak w tamtym sezonie w LM).Gdy przychodził do MU wiązałem z nim duże nadzieje, ale on po prostu tu nie pasuje. Oczywiście, że Fergie nie może przyznać się przed ludem, że wyj**ał 30 mln w błoto.Tak samo jak nie może przyznać, że popełnił błąd nie kupując Teveza a sprowadzając Berbatova.Myślę, że nawet Tevez to wie.Może kiedyś, gdy Fergie będzie pisać książkę, to dowiemy się, że jednak zrobił błąd.Myślę, że nawet Tevez o tym wie,ale ro bi co robi.Myślę, że gdyby go Fergie zatrzymał oddałby życie za MU, tak jak Rooney, ale że Fergie nie chciał go mieć, choć Tevez wyrażał chęć pozostania na OT, to teraz chełpi się tym i niech się cieszy, bo w tym momencie ma racje, Tevez jest lepszy od Bułgara.
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:02 #583
zapermu
zapermu pisze:
I co jednak Tevez lepszy od zamulonego Berby ? :D hehe
» Środa, 20 stycznia 2010, 16:00 #582
enzo
enzo pisze:
manooch
Berba daje nam gole i zwyciestwa
z nim w skladzie strzelamy srednio o ponad gola wiecejna mecz
z nim w skladzie przegralismy tylko 4 mecze na 67!
7 goli i 5 asyst to malo jak na tylko 1100 minut gry?!?
Tevez to tylko jezdziec bez glowy
wczoraj biegal za pilka jak piesek i wyluskal ja tylko raz na 20 prob :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:59 #581
ercraft
ercraft pisze:
enzo - jak będziesz tak brzydko pisał o kolegach ze Stretford End to mama nie zrobi ci budyniu na podwieczorek. i nie zabierze cię jutro do zoo. za stary jestem na głupie gadki z dziećmi więc równie kulturalnie co nonszalancko pożegnam się z tobą słowami "wypchaj się swoimi statystykami niedorozwinięty szczylu"

naturalnie - wyrazy szacunku i uznania dla wszsystkich tych, których czaszki natura wypełniła czymś więcej niż tylko gazem.
United!
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:59 #580
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Wierni po porażce , dumni po zwycięstwie i cicho siedzieć ! Dobrze że to nie liga a ni nie Uefa Champions League teraz musimy się tylko i wyłącznie skupić na lidze i później nad meczem w 1/8 finale w LM

P.S Glory Glory Man Utd Glory Glory Man Utd GLory Glory Man Utd As the reds go marching on,on,on
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:58 #579
manooch
manooch pisze:
mazzi

naturalnie, zostaje jedno pytanie, kogo w Anglii wolimy ? jaki typ piłkarza jest dla nas lepszy a także kogo milej się oglądało, faktem jest że Apacz to piłkarz którego lubisz tylko gdy gra dla Ciebie, a Bułgar to raczej obojętna postać, uważam że jak by nie patrzeć Tevez dawał nam pazur a Dimitar jak powiedziałeś spokój, ale czy już nie za dużo tego spokoju ? Carrick, wielki spokój z ktorego nic nie wynika, potrzeba zawodników krzyczących walczących. Nie chce bys porównywał tych dwóch zawodników bo jak sam zauważyłeś to dwie inne osoby ale kogo wolimy ? moją odpowiedź chyba już znasz ;)
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:53 #578
enzo
enzo pisze:
A tevez malo gral?!?

Ot, taka ciekawostka.

Dymitar Berbatow 36 (7)

Carlos Tevez 34 (17)

Tevez zagrał aż 2 mecze mniej w podstawie od Berby.
Z ławki wchodził ponad dwa razy częściej.
Do tego Berba nie płakał jak siedział z Arsenalem w 1/2 czy w finale LM. Żałosne.
W tym seoznie była to namiastka gracza z poprzedniego. Nie znam przypadku, żeby Ferguson od tak odsunął bez przyczyny zawodnika od składu.
Musiałby to być wielki konflikt, a i tak mam wątpliwości, że gracza mającego takie poparcie u fanów po prostu by olał.
Tevez myślał, że już ma status gwiazdy i będzie grał w każdym meczu - rzeczywistość okazała się dla niego brutalna.
Jask juz pisalem CT nie ma zadnego szacunku o kibicow.
sinedd
jakie argumenty?
kto normalny kupilby teveza za taki hajs , po tak nieudanym sezonie i po takim gnoju jaki robił w prasie?
Szejkowie z City normalni nie sa , wydali 250mln w 2 miesiace. Normalne to to nie jest :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:52 #577
manooch
manooch pisze:
Bayern1999

pięć dla Ciebie, niestety nasi kibice ślepo kochają Bułgara mimo że ten ma 7 bramek po połowie sezonu...
Fakt taki jest że połowa ludzi tu komentujących nie wie co to klubowa piłka prócz patrzenia w telewizor, ludzie mecze na podwórku a na ligowym boisku to niebo i ziemia, ogarnijcie się, dlaczego każdy mój kolega z drużyny doceniał Carlosa... do tego dodajmy że oprócz jednego kolegi z zespołu który jest za United cała reszta ma zupełnie innych ulubieńców a mimo to czemu gdy przyszedłem na trening gdy sprzedano Teveza kpili mówiąc "ruch życia", "drewno też może dobrze grać - patrz Rasiak". Każdy piłkarz a szczególnie obrońca powie Ci że nie jest strach przed napastnikiem typu Dimitar który gra zazwyczaj gdy ma piłkę przy nodze ale taki którego czujesz na plecach nawet gdy akcja jest na drugiej stronie boiska. Uważam że siłowo Tevez też jest lepszy i trudniej go przewrócić, ale ja jestem tylko miernym 4 ligowcem w środku pola...
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:49 #576
mazzi
mazzi pisze:
manooch gdyby sytuacja była odwrotna cieszyłbym się że wygralismy ale czułbym lekki niesmak i niedosyt z tego powodu jak wygraliśmy i nie byłaby to pełnia szczęścia gdyz zwycięstwo byłoby moim zdaniem lekko naciągane. Co do naszego snajpera - bardziej chodzilo mi o sutek przyczynowy w tym co napisałem a mianowicie, że gdyby rzut rożny nie został podyktowany podobnie jak karny to bramka by nie wpadła i wtedy nie mielibysmy o czym deliberować. Fakt nie ma pewności czy Tevez by potem nie stzrelił np hat tricka ale z jego gry i postawy prawdopodobieństwo takiego obrotu sprawy raczej było niewielkie. Dla tego czepiam sie tylko nazywanie go super snajperem i to w tym konkretnym meczu. Nie odbieram mu prawa do dobrej gry i nie neguje tego, że jest nieżłym napastnikiem ale rzeba spojrzeć na fakty i przebieg całego spotkania, w którym to jednak United dominowało a bramki padly po błędach sędziego. Moim zdaniem remis sie nam należał bezsprzecznie - inna sprawa to skutecznośc United mogła by byc lepsza Dla jasności Teveza zawsze lubiłem za jego walkę i poświęcenie, Berbe lubię za jego pomysłowość, technikę i spokój. Dla mnie to dwaj różni zawodnicy i nie przesądzam, który jest lepszy bo po prostu moim skromnym zdaniem jest to niemożliwe ze względu na zbyt wiele rożnic w sposobie zachowania jak i gry. Tez wierzę że wygramy.Pozdrawiam
United!
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:49 #575
macio72
macio72 pisze:
sinedd91

Dokładnie ,lepiej ignorować !!
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:48 #574
Davids
Davids pisze:
[link usunięty]
e
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:47 #573
sinedd91
sinedd91 pisze:
enzo

chciałem Ci tylko powiedzieć że jesteś ograniczony...
nie docierają do Ciebie żadne argumenty....
nie czytasz tego co pisza inni ( chodzi mi o moje zdanie o Tevezie dla przykładu)

z wszystkich tych co wymieniłeś wliczając Ciebie i mnie tylko jedna osoba ma jakiś wieczny problem i jesteś nią Ty... i tylko jedna osoba nie jest kibicem United tylko pojedynczego piłkarza ... tutaj również mam na myśli Ciebie...

widzisz tylko to co chcesz widzieć... to oznaka ciasnego umysłu i wąskich horyzontów myślowych :)

pozdrawiam Ciebie :)

Panowie nie wiem czy to jest sens...
przytoczę znane przysłowie:
nie kłóć się z idiotą bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pobije doświadczeniem...
w tej sytuacji tak to właśnie wygląda :)
pozdrawiam was :)
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:44 #572
enzo
enzo pisze:
W anglii obaj graja od sezonu 06/07!
----------Tevez --------------------------------------Berbatov
Sezon-- mecze/bramki + gole w reprezentacji + asysty (tylko od 06/07)
01/02 ---11/1 ---------------------------------------41/16+6
02/03 ---32/11 --------------------------------------31/5+9
03/04 ---23/12+2 -----------------------------------44/26+9
04/05 ---9/2+0 -------------------------------------44/26+7
05/06 ---38/25+2 -----------------------------------38/24+5+3
------------------Anglia-----------------------------------------
----------
06/07 ---29/7+3+6 ----------------------------------49/23+5+15
07/08 ---48/19+0+8-------------------------- -------52/23+2+13
08/09 ---51/15+1+6----------------------------------43/14+3+15
09/10 ---24/15+0+5----------------------------------27/7+4+6
Tevez nie dosiega Berbie do pięt
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:43 #571
Piter17
Piter17 pisze:
Elwibrator ty powinieneś sie udać do psychiatry człowieku . Pieniądze nie grają !! A my mamy świetnych piłkarzy i lepiej zamknij morde bo zaczne sie zastanawiać czy czasem nie kibicujesz Chelsea czy też City !! Jak ta stronka by podlegała podemnie to od razu bym Cie wyj**ał tak ,że byś nie mógł tu do końca życia wejść i pisać takich bzdur .
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:41 #570
Bayern1999
Bayern1999 pisze:
no chodzi mi ote 2 sezony;> w ktorych Tevez reprezentował barwy Diabłow:> wiem na ile był wypozyczony...on jest typem zawodnika ktory by chciał ciagle grac:> chyba jak wchodził na boisko to gryzł trawe i przyjamnie sie go ogladało:> moze nie strzelał jak typowy snajper ale jakby nie było strzelał wazne bramki i duzo akcji przechodziło tez przez niego:> kibice go uwielbili:> nie raz gadał ze chciałbym zostac bo kocha kibicow:> myslisz ze co kłamał? a to ze jest własnoscia jakies tam karty to nie oznacza ze jest jakims najemnikiem i zdrajca:/...ile razy prosił sie o kontrakt dla niego no ile? potem jeszcze ławe grzał;]...a co do kibcow niektorych to nie mam pytan:> wygraliscie 3 razy PL i LM raz i byscie chcieli ciagle wygrywac:>...nawet gdyby wasi ulubiency mieli 2 sezony posuchy w trofeach powiniscie sie cieszyc za te 3 triumfy w PL bo zadna druzyna narazie nie jest w stanie tego powtorzyc:> a jakby nie było mozecie wygrac 4 raz bo nie macie straty 15 punktow do chelsea ino 1:] troche wiary;]
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:40 #569
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Prawda jest taka jak szmaty s USA nie sprzedadzą klubu to zobaczycie ze co sezon będzie gorzej bo niby skąd pieniądze na transfery?? a to ku.wy amerykanskie to sa i to jest wylacznie ich wina jakie drużyna osiąga wyniki nie trenera ani piłkarzy po prostu nie ma dobrych zawodników(NIE MA KASY NIE MA DOBREGO ZESPOŁU) !
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:38 #568
macio72
macio72 pisze:
enzo

Ty masz downa człowieku uspokój się takie głupoty piszesz że masakra !!

HAHAHAHaha od kiedy tevez jest gorszy od berbatova proszę cię ile ma lat berbatov a ile tevez to jasne że berba ma więcej goli w Anglii

Tevez gra w Anglii ok 4 lata nie całe !
A berbatov

2001–2006 Bayer Leverkusen 154 (69)
2006–2008 Tottenham Hotspur 70 (27)
2008–..... Manchester United

Więc przestań pi**d...lić głupoty
ile bramek strzelił berbatov w tym sezonie
a tevez już ponad 12 goli w ile 20 meczach czy mniej !!
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:38 #567
enzo
enzo pisze:
ercraft
Prywatne wiadomości to se możesz pisać do enigmatyka, sinedda, tasmy, bayerna, kalu czy innego fan pedałka-carlosa.
Nie jestescie kibicami United tylko tego debila z argentyny, ktory ledwo co ukonczyl podstawowke.
Żal mi takich "kibiców", ktorzy przyklaskuja jak nam ktos jedzie.
A ta małpa jechała ze wszystkimi : kibicami, pilkarzami i trenerem.
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:35 #566
Piter17
Piter17 pisze:
To nie pora aby między Nami były kłótnie ! Ogarnijcie sie . Należy pisać o świetnej grze UNITED i o przychylności arbitra do City. Co ten człowiek tam wyprawiał to masakra. I prosze Was nie piszcie nigdy więcej że Berba to drewno ,bo ten kto nie dostrzega jego techniki to na prawde musi być ślepy do potęgi. Jedyne co mu można zarzucić to brak szybkość ,a Tevez nie dorasta mu do pięt ŚWINIA KUDŁATA !!
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:32 #565
ercraft
ercraft pisze:
enzo.......

a lekcje już odrobiłeś??
to w nagrodę możesz przyjść pobawić się z moim synem. ma co prawda dopiero 10 lat ale czuję, że wiele mógłbyś się od niego nauczyć..

chociaż - po chwili namysłu - niekoniecznie..
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:30 #564
manooch
manooch pisze:
mazzi

a gdyby sytuacja była odwrotna i to my byśmy strzelili dwie niezasłużone bramki i zrobiłby to np Rooney, co byś powiedział ? Myślę że coś na zasadzie fajnie że strzelił. Mówisz że snajperem dobrym on nie jest a zwykłym farciarzem, nie sądzisz że szczęściu trzeba pomóc ? Rożnego nie było ale już po samym rożnym i zamieszaniu w polu karnym kto wstawił łeb przed noge Evry ? Apacz. i to jest moja odpowiedź, Tak jest snajperem światowej klasy bo zrobił co należało, był na miejscu a piłka go znalazła ; )

Faktem jest że w rewanżu to my wygramy, 3maj sie ;)
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:29 #563
enzo
enzo pisze:
bayern
tak w grudniu chciala 25mln
latem zas poszedl do city za 45mln. nie wydaje ci sie Dziwne ,że cena wzrosla az o 20 mln. Po nieudanej wiosnie??
W jakich sezonach tevez gral lepiej?
On gral tylko 2 sezony. Widac ze kibicujesz jeszcze krocej jesli o tym nie wiesz :))
1 mial dobry
1 fatalny
W anglii jestes taki dobry jak swojm ostatni mecz, a pilkarza oceniaja po sezonie. Tevez mial kiepski i SAF sie go pozbył.
statystyki sa faktem
zachowanie tego pedryla tez sa FAKTEM
ercraft
maly debilku 14lat to ty teraz masz
nie wierze ,ze ktos po 14 latach kibicowania liże jajka takiemu śmieciowi jak tevez. Mało naubliżał?!?
Albo jestes malolatem ,albo debilem do kwadratu.
100% z tego co napisalem to prawda
Staty sie zgadzają
Tevez nam cały czas pluł w twarz,a ty sie pewnie z tego cieszyles miekka pipko . Bo ludzie bez charakteru tak maja jak sie ich opluje to sie wytra i ida dalej.
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:25 #562
miko29
miko29 pisze:
według mnie to ani karnego ani rożnego tym bardziej nie było.
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:25 #561
ercraft
ercraft pisze:
panowie, dajcie spokój - ja już nie widzę nic - tylko słupki, tabelki, wykresy...:D
a z drugiej strony - mówi się "rusz gówno to zacznie śmierdzieć", dlatego temu newsowi mówię już sajonara, kolegom inteligentnym i rozumnym życzę miłego popołudnia i udanej rozrywki w weekend - tobie enzo - żebyś zdał w końcu te wymarzone egzaminy do gimnazjum, kto wie - może kiedyś będziesz miał nawet swojego własnego warzywniaka...
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:24 #560
Kalu1920
Kalu1920 pisze:
Enigmatyk dobrze wiem w co :D sledze Twoje rozmowy z glupim Enzo:P Teraz tylko czekac na jego odpowiedz z mielionem statystyk:P
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:17 #559
sinedd91
sinedd91 pisze:
enigmatyk

ja bym się cieszył ... Koalicja anty-Enzo się rozrasta :))

szkoda tylko że to wygląda tak jakby rzucać się z motyką na słońce...
choćbyś nie wiem jakich argumentów użył to nie daje żadnego efektu ....
» Środa, 20 stycznia 2010, 15:15 #558

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY