AKTUALNOŚCI

Piłkarze United wykupią obligacje?

Data 19 stycznia 2010, 11:18 Mathe0, The Sun
Piłkarze United wykupią obligacje?
» Rodzina Glazerów zaproponowała zawodnikom zakup obligacji
A A A
Rodzina Glazerów za wszelką cenę chce zredukować zadłużenie w jakie popadła kupując Manchester United. Amerykanie są tak zdesperowani, że poprosili piłkarzy „Czerwonych Diabłów” o... pożyczkę.

O nietypowych planach Glazerów zawodnicy Manchesteru United dowiedzieli się w ostatnim tygodniu, podczas kilkudniowego zgrupowania w Katarze. Piłkarzom wręczono prospekty emisyjne obligacji, dzięki którym Amerykanie mają pozyskać 500 milionów funtów.

The Sun pisze, że nie tylko zawodnikom zaproponowano wykupienie obligacji. Do takiej inwestycji są również namawiani nawet pracownicy nisko opłacani.

– Zawodnicy nie wiedzą co z tym zrobić, naprawdę – mówi The Sun anonimowy informator.

– Większość jest zdezorientowana, że ludzie, od których dostają pensję, chcą teraz odzyskać część pieniędzy. Kilku chłopaków jest skłonnych do inwestycji, jeśli taka wydaje się dobra, ale niewielu jest przygotowanych na wykup obligacji.

Manchester United potencjalnych inwestorów kusi roczną, siedmioprocentową stopą zwrotu inwestycji. Minimalny wkład ma wynieść 50 tysięcy funtów.

– Są ludzie, którzy pracują na Old Trafford od wielu lat za małe pieniądze. Martwią się oni o swoją przyszłość. Teraz zaoferowano im możliwość nadwyrężenia budżetu. To jakiś żart! – dodaje rozmówca The Sun.
» Niezłe wyniki finansowe United Niezłe wyniki finansowe United
United kończy sezon nad kreską
» Manchester United przed Realem i Barceloną Manchester United przed Realem i Barceloną
Manchester United najbardziej warto...
» Lista najbogatszych: Rooney piąty Lista najbogatszych: Rooney piąty
Rooney oraz Ronaldo mogą być spokoj...



Poprzedni news:
Neville: Nam nic do tego
Następny news:
Man City vs Man United na żywo!

Komentarze (58)


LoveManU
LoveManU pisze:
Pewnie mnie wyśmiejecie albo co, ale gdybym grała w Man United to najważniejsze byłoby dla mnie dobro klubu... W sumie jak teraz daje rade żyć za taką kase jaką mam to gdyby trochę pożyczyć tym ch*** glazerom to chyba nic by sie nie stało... Ale nie wiem nie znam się na finansach... w sumie gdyby każdy piłkarz oddał ze 2% swojej wypłaty to chyba by z biedy nie umarł... ale z drugiej strony to nie sprawa piłkarzy... chociaż jeśli grają w Man United to powinni być za klubem a nie przeciwko... W sumie to już sama nie wiem co z tymi glazerami... może by tak jakiś arab kupił Man United kase by wyłożył i byłoby po sprawie...
» Czwartek, 21 stycznia 2010, 13:11 #58
patriko08
patriko08 pisze:
pietrek 217 -pieknie to opisales i zgadzam sie z toba....
» Środa, 20 stycznia 2010, 12:29 #57
anakonda551
anakonda551 pisze:
[link usunięty] - tu macie wszystko o PNA
Gole i skroty meczow i tabele....
Zobaczcie gola KEITY, jest niesamowity z 40 m w okienko!!
» Środa, 20 stycznia 2010, 11:20 #56
pieterek217
pieterek217 pisze:
Jak oni to sobie wyobrażają? To może niech każdy piłkarz odkupi udziały w klubie i stworzą jedną wielką rodzinę? Kurcze od 6 lat jestem na dobre i złe z MU ale teraz to już lekka przesada, mogę zrozumieć że nie wydajemy pieniędzy na super gwiazdy ale nie możemy popadać w długi! Jesteśmy nr 1 na świecie, w jakim świetle stawiają nas ci "jankesi" to jest wstyd i hańba dla drużyny z taką historią jak MU, jest jedno wyjście, jak się powiedziało "A" to trzeba teraz powiedzieć "B", jak się popadło w długi to trzeba znaleźć jakiś sponsorów nie wiem nie jestem dyrektorem ds markegingu ale na pewno jest jakieś wyjśćie z sytuacji ale na Boga nie można podwyższać cen biletów bo to jest kara dla kibiców a jeszcze nikt na karnetach się nie wzbogacił.
Teraz napewno nikt nie zechce kupić AUKCJI z długami więc trzeba wyjść w miarę na prosto( więc żeby nasze zadłużenie sięgało w granicach 200 mil euro, bo mniej więcej kluby typu Arsenal czy Real takie zadłużenia mają) i trzeba przekazać klub komuś kto pieniędzy ma jak lodu bo inaczej nic dobrego z tego nie wyjdzie.
I teraz jeszcze jedna sprawa. Do tej pory 3 mistrzostwa z rzędu 2 razy finał LM, więc były sukcesy była gotówka, a teraz nie oszukujmy się w tym sezonie daleko nie zajdziemy więc i pieniędzy nie będzie, więc jak się zamknie budżet na koniec sezonu? Jeszcze nigdy tak źle nie było, jeśli się nie myle to do 2004 roku byliśmy najbogatszym klubem świata a teraz co?
Śmialiśmy się z MCity że cóż z tego że mają kase jak i tak daleko nie zajdą. Ale oni o budżecie nie myślą tylko grają swoje.
Mam nadzieję że jakoś to wszystko się wyjaśni.
Pozgro dla prawdziwych fanów MU
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 20:54 #55
irakd
irakd pisze:
Szyt beszczelności te mendy teraz chcą pieniądze od ludzi związanych z klubem.a jak niee wezmą pożyzki to będą wyrzucać z pracy.szmaciarze
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 20:46 #54
jaro7291
jaro7291 pisze:
manchester united to wielki klub i kto by nim nie kierował to on zawsze będzie wielki .I dlatego my kibice MU powinniśmy być spokojni o przyszłość klubu bo ani Inter ani Real czy jaka kolwiek inna drużyna na świecie nie doruwna MANCHESTEROWI UNITED!!
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 20:28 #53
PanTufinek
PanTufinek pisze:
Ave!!
Panowie "Enigmatyk i spółka", że tak pozwolę sobie to nazwać (mogę prawda?) od jakiegoś czasu obserwuję Waszą dyskusję z użytkownikiem Enzo (pozdrawiam Cię Arturze, o ile mnie pamięć nie myli)... I co do komentarzy tego drugiego mogę napisać tylko jedno: "hahaha" :D "Statystyki" i argumenty Twoje są wręcz powalające, dziękuję za tak dużą dawkę humoru... W końcu przecież śmiech to zdrowie... Panowie pozwólcie się chłopakowi wypisać, pośmiejmy się jeszcze... Musi być jakaś odskocznia od tego ponurego widoku za oknem... ;]

Więc jeśli mógłbym poproszę o dopisanie mnie do "koalicji"... Mam nadzieję, że zostanę przyjęty :P

A co do rodziny Glazerów, ich długów, obligacji (żeby nie być posądzonym o SPAM):

Rodzino Glazerów droga,
Coś na United zbyt uboga.
Powiedz szczerze sobie -
tak Ty we własnej osobie
Czy na Diabełkach Ci zależy?
Chyba mało kto w to jeszcze wierzy.
Masz dużo pomysłów na spłatę długów
Ale nie rób sobie więcej trudu.
Gdyby choć jeden był skuteczny
Każdy następny byłby zbyteczny.
Radzimy - natychmiast United sprzedaj!
I mimo wszystko... dobrze się miewaj!

Z pozdrowieniami dla naszego Kochanego Enzo ;]
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 20:16 #52
jari13
jari13 pisze:
tasma1985

to ze enzo podaje statystyki akurat go broni. Nie gada, ze berba jest dobry bo costam. Tak jak jego przeciwnicy, ktorzy mowia ze to len, nie biega i ze jest drewniany. Najlepszy techik w zespole drewnem...
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 20:00 #51
johnoshea
johnoshea pisze:
sinedd91
masz 100% racji
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 19:16 #50
SmOOke
SmOOke pisze:
Te 'The Sun'owe' rewelacje już mnie męczą, ale najgorsze że większość ludzi czytających te głupoty, wierzy w nie.
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 19:02 #49
tasma1985
tasma1985 pisze:
Life7

Niestety ale nasi przeciwnicy w poglądach stosują frustrujący chwyt, polegający na tym, że:
Kłamstwo powtarzanie 100 (1000) razy staje się prawdą:)
Dodatkowo, gdy owa "prawda" poparta jest oszałamiającymi statystykami... .;]

W każdym razie nadzieję należy upatrywać w tym, że ludzie są już tak zaprogramowani, że jak im się coś chcę wmówić na siłę, to automatycznie włącza się u nich bodziec obronny, który przejawia się podwójną niechęcią do danej kwestii, tudzież osoby:)

P.S. Czy to prawda, że Berbatov się popsuł na dzisiejszy mecz:)? Kurcze, jak przegramy (a mecz jest bardzo trudny i prawdopodobieństwo porażki niestety wysokie), to statystki ponownie nas zmiażdżą:)

Pozdrawiam:)
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 18:33 #48
martin86
martin86 pisze:
life7

enzo zachowuje sie jakby chciał nam zrobic pranie muzgu jak w reklamie jakiegoś proszku do prania
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 18:24 #47
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Prawda czy nie Glazerowie niech wypi***alaja!!
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 18:15 #46
life7
life7 pisze:
enigmatyk

sinedda91

taśma1985

martin86

Panowie musimy pomyslec nad zalozeniem jakiejs koalicji:)
rosniemy w sile :D

enzo kenzo super benzo zaraz zalozy nowe konta i bedzie budowal opozyjce:D haha
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 18:13 #45
Meww
Meww pisze:
lepsze to niż sprzedaż Roo
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 17:46 #44
enigmatyk
enigmatyk pisze:
life7

Jak będę startował w wyborach to wezmę enzo do sztabu wyborczego...od razu mi wtedy statystyki się podniosą :D hahahaahahaha

pozdrawiam cie serdecznie, podobnie jak sinedda91, taśmę1985...oraz nowego "wroga publicznego" enzo - czyli martina86.

Panowie jest dobrze..rośniemy w silę :) hehehehehe

Tradycyjnie też pozdrawiam enzo , bo cóż to by był za komentarz, bez wspomnienia naszego "brata przewodnika" i kibicowskiej legendy, która ponoć już 13 lat jeździ na Old Trafford i dodatkowo zna nawet najbardziej skrywane tajemnice Dody...oczywiście te mierzone w milimetrach :) hahahahahaha.
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 17:44 #43
martin86
martin86 pisze:
life7

1-2 dla MU a w rewanżu 2-0 dla MU
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 17:40 #42
life7
life7 pisze:
enigmatyk ->
stary teraz troche wazeliny:D jak czytam twoje posty to az sie micha cieszy:)
Mam nadzieje ze bedziesz kiedys startowal w wyborach bo masz moj glos:D
zgadzam sie z kazdym slowem jakie napisales.W przeciwienstwie do enzo Ty prowadzisz dyskusje na poziomie,a enzo jak zwykkle..normalnie jakby sie plyta zaciela,tepy wał :)
Pozdro dla Ciebie i podobnie myslacych ale tez dla tych ktorzy mysla inaczej ale umieja wyrazic sie na pewnym poziomie.

ps
jaki obstawiacie wynik dziejszego meczu??

moj typ 2-2
rew 2-1 dla nas :) to jest wersja bardzo optymistyczna:D
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 17:33 #41
FanaticMU
FanaticMU pisze:
nawet nie wiem czy w to wierzyć :) bo to THE SUN...heheeh...całkiem kłopotliwa sytuacja jeśli to prawda
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 17:23 #40
enigmatyk
enigmatyk pisze:
enzo

Pokaż mi w którym miejscu pod tym newsem wspomniałem o tobie czy twoich ubogich komentarzach? Ty czytasz czasem newsy, czy tylko zajmujesz miejsce statystykami z OBOP :)

Twoje argumenty są na poziomie rozkrzyczanego 3-latka , ale jeżeli koniecznie chcesz odpowiedzi to proszę:
1.zgadza się Calderon sfałszował wybory i dlatego musiał odejść.
2. Tak Real jest protegowany przez państwo a gen. Franco kieruje ustawianiem meczów zza grobu :) ( nie wiem czy wiesz, ale Real zdobył pierwsze mistrzostwo w roku 1957, podczas, gdy Franco już 18 lat rządził Hiszpanią , a Barcelona do tego czasu za jego rządów zdobyła 5 mistrzostw...widać tu protekcjonizm, nie? )
3.Zgadza się , taki wypadek miał miejsce . ale zawodnika który był zgłoszony ani ludzi z zarządu za to odpowiedzialnych już nie ma.
4. Tak masz kolejny raz rację - real sprzedał swoje treny miastu a potem odkupił za symboliczną kwotę.Wiesz czemu? Real Madryt przyciąga do miasta co roku od 2-3 mln turystów, z których miasto czerpie zyski w przedziale 300-400mln euro rocznie. Sądzisz , że ludzie z madryckiego ratusza są tak głupi, że nie potrafią docenić korzyści płynących z posiadania tak zasłużonej drużyny. Cieszyłbym się niezmiernie, gdyby Manchester postąpił podobnie wobec czerwonych diabłów...niestety jak ci pewnie nie wiadomo Madryt ma 7-krotnie więcej mieszkańców niż Manchester , wiec środki tez posiada znacznie mniejsze.
5. Masz jakieś statystyki na poparcie tej tezy? :) hehehe dałeś ciała enzo w tej kwestii i popis niezawodnej manipulacji płynącej z twoich komentarzy :D
6.Znasz klub który nie renegocjuje umów ze sponsorami , aby podwyższać swój budżet? Może wskażesz mi taki klub? Nie wiem jak ty ale ja chętnie zobaczyłbym jak sponsorzy MU idą mu z pomocą w tym trudnym czasie. No tak...sorry - ty myślisz wolnoskrętnie....
7. Zadłuzenie klubu to na dzien dzisiejszy ok.330-340 mln euro. Tak podaje klub. Masz jakieś super statystyki z "Faktu".Chętnie poczytam :)
Jak spłacają zadłużenie? :
umowa telewizyjna na kwotę 1,1 mld euro + renegocjacje sponsorskich kontraktów +czerpanie kasy z wizerunku gwiazd + dochód ze stadionu + sprzedaż koszulek i gadżetów związanych z klubem + rozpoczecie budowy centrum rozrywki mającego przynosić za 3 lata dochody rzędu 50-80 mln euro rocznie + platne mecze z azjatami + kilka pomniejszych źródeł.
PS: Perez jest potentatem budowlanym z majątkiem 2 mld $ . Myślisz , że nie zna się na interesach? Skoro tak wyśmiewasz ich projekt, to czemu oni prosperują świetnie a my toniemy?

Teraz już na koniec.
Powinieneś udać się do specjalisty od urojeń, bo widzisz rzeczy których inni nie napisali , a wyzywasz ich tylko za to że zamieszczają wpisy, nie mające żadnego powiązania z tobą. Jak masz wyimaginowanego przyjaciela w głowie to wykreuj mu dodatkowo relatywny świat w którym możecie pobawić się razem...nas prostych ludzi się nie czepiaj :D

Pozdrawiam serdecznie jak zwykle :) hehehehe
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 17:08 #39
parada
parada pisze:
Gówno prawda !
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 17:05 #38
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Znowu The Sun droga redakcjo nie małpujcie i nie piszcie tych głupot co w tej gazecie .Druga sprawa napiszcie coś więcej o walce nas czyli fanów z pseudo właścicielami czyli Gey-zers family-z tego co wiem fani oblepili prawie całe miasto.
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:55 #37
life7
life7 pisze:
martin86 -> nie myliles sie juz jest nasz "kolega" haha jak to sie milo czyta:D
pozdro
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:52 #36
jari13
jari13 pisze:
Czy ktos z was sie zastanowil jak klub ma zamiar wygenerowac 7% zysku? Glazerowie nie maja pomyslu na MU, wiec za kilka lat beda musieli sprzedac akcje klubu. Oby jak najszybciej. A co do bledow ortograficznych to bardzo czesto swiadcza one o poziomie uzytkownika. Wiadomo, ze kazdemu sie zdarza, ale ludzie kulturalni powinni znac pisownie.
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:52 #35
talir
talir pisze:
To co już się dzieje to tragedia. Żeby to piłkarze mieli wykupować obligacje. Z jednej strony mam nadzieję, że ktoś kupi MU, a z drugiej strony się boję, że nowy właściciel może nie szanować naszej tradycji. Nie chce sytuacji takiej, że w składzie MU nie będzie wychowanków, a sami najemnicy. Osobiście najbardziej boję się nie sprzedaży Vidicia czy Ronneya a Old Trafford. To było największe poniżenie nie mieć własnego stadionu tylko musieć go wynajmować.
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:50 #34
martin86
martin86 pisze:
sinedd91

nikt cie nie zmiesza z błotem
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:49 #33
sinedd91
sinedd91 pisze:
czy was nie rażą te błędy ortograficzne i stylistyczne ?? wiadomo każdemu się czasem zdarzy coś napisać niepoprawnie ale niektórzy userzy robią to non stop...

pewnie zaraz zostanę zmieszany z błotem za to że śmiałem zwrócić na to uwagę...
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:39 #32
martin86
martin86 pisze:
enzo

co ci to daje twoje wypowiedzi satysfakcje?
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:28 #31
enzo
enzo pisze:
Szkoda tylko, ze podobnie jak ty nie ma swojego zdania i slabo zna sie na piłce.
Obrzuca blotem jednego z lepszych naszych pilkarzy, a wielbi małpe ktora z kolei jedzie z naszym klubem ostro.
mufcpl/aktualnosci/12022/tevez-ferguson-to-klamca/
wpiszcie . przed pl
Zenada
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:24 #30
martin86
martin86 pisze:
enzo

enigmatykowi nie robie doobrze bo on w przeciwieństwie do ciebie nikogo nie obrzuca błotem i i nie wyzywa fanów MU sezonowcami jak ty więc mam dla ciebie radę weź sobie coś na wtrzymanie bo ty moim zdaniem masz jakies kompleksy
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:18 #29
enzo
enzo pisze:
enigmatyk to twoj guru czy tylko robisz dobrze? :))
dziecinada
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:11 #28
martin86
martin86 pisze:
enigmatyk

przeczytaj rarytas enzo z dzisia w wczorajwszym neewsie co dziś napisal
gorąco ci go polecam
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 16:06 #27
MANfaner
MANfaner pisze:
PS.
"Kilku chłopaków jest skłonnych do inwestycji, jeśli taka wydaje się dobra"

jak myślicie,kto chciał pomóc?moim zdaniem Giggs,Fletcher,Neville i Roo xD
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 15:23 #26
Ronal
Ronal pisze:
– Są ludzie, którzy pracują na Old Trafford od wielu lat za małe pieniądze.
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 15:21 #25
MANfaner
MANfaner pisze:
jakbym był jednym z tych piłkarzy to dałbym kasę na OT ale byłbym trochę wkurzony że pracodawca chce pożyczkę ode mnie...
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 15:21 #24
enzo
enzo pisze:
enigmatyk
jak tak "zaglebiales" jak Teveza to ja dziekuje :))
Skoro real jest taki przejrzysty to dlaczego w Madrycie jest klub:
1.W którym fałszują wybory
2.Który jest protegowany przez państwo.
3.Który pali głupa i próbuje zgłosić na chama 2 zawodników do LM w przerwie zimowej.(haha to najlepsze-patałachy nie znają przepisów LOL!!)
4.Który sprzedaje ziemie na której stoi stadion za skandalicznie wysoką cenę (kilkaset mln euro) dla miasta (państwa) (niejako dotyczy to też podpunktu 2) ,a pozniej odkupuje ją za 1 euro?!?
5.Który wręcz wymaga na chama szacunku(powyższe punkty definitywnie to dyskredytują)
6.Domaga się renegocjacji długoterminowych kontraktów ze sponsorami i płacenia ciężkich pieniędzy.Oczywiście na korzyść klubu.Już to widzę,jak adidas dorzuca 100 mln...BUHAHAHA.
7.Mimo,iż jest najbardziej zadłużonym klubem w całym układzie słonecznym twierdzi,że do 2012 roku sprzeda odpowiednią ilość koszulek i przekroczy magiczną barierę 500 mln(tak, ale długu LOL już teraz jest 700 mln w plecy :D )
Co do tego newsa nie wierze w zadne slowo nbapisane przez The Sun.
P.S. swoja droga zabawne jak sobie pucujecie nawzajem :))
5 głupkow,ktorzy razem nie potrafia nic wymyslic nie dadza 1 normalnemu.
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 15:08 #23
Damian90
Damian90 pisze:
Oni są chorzy chyba na mózg im padło,niech sprzedadzą kluba i niech nie robią robią z siebie pośmiewiska...
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 14:54 #22
MrKubinho
MrKubinho pisze:
przez nich są same kłopoty gdyby nie oni to było by w MAN UTD 100% lepiej :X
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 14:50 #21
kalek
kalek pisze:
Spokojnie ten artykul napisał the sun wiec moze to byc plotka jak ich wiele ktore na swiat wypuszcza the sun. A tak wogole to ne glazey spi**d.....ja z United bo tylko szkody na roibili skur.....syny pieprzone niech sprzedadza united jakiemus szejkowi juz zaczynam sie o to modlic. Mam nadziej ze wyjda z tego kryzysu.GLAZER WON Z UNITED SZKODNIKU Z TAK WIELKIEGO KLUBU ZROBISZ WYPIZDÓWKE JAKAS
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 14:07 #20
MastaH
MastaH pisze:
@wojt91 - zrzeknięcie się przez piłkarzy jednej tygodniówki ZNACZNIE zredukowałoby dług?? Chyba nie wiesz o jakim zadłużeniu jest tu mowa. Przypomnę 700mln funtów ponad. Jedna tygodniówka to może 2, góra 3 mln. I gdzie ta redukcja?

Poza tym z jakiej racji piłkarze mają płacić za długi Glazerów? To Jankesi mają im płacić za grę a nie na odwrót. Paranoja jakaś to co się dzieje w United obecnie...! Aż się wierzyć nie chce;/
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 13:45 #19
gafciu7
gafciu7 pisze:
normalnie jaja sie robia....chyba czas sie modlic o jakiegos szejka....bo jeszcze nas z ligi wyrzuca przez te długi....
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 13:45 #18
CR97
CR97 pisze:
won z Glazerami!!
Glazer get out!!
!!
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 13:44 #17
gucioreddevil89
martin86 dlatego mysle ze sprzedawanie pilkarzy nie ma sensu..
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 13:43 #16
Minio
Minio pisze:
Wypad Glazerowie !! Co oni robia z naszym klubem !!
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 13:37 #15
martin86
martin86 pisze:
life7
jeszcze się udzieli chłopak o to się nie martw
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 13:17 #14
life7
life7 pisze:
enigmatyk ->widze ze mamy podobne spostrzezenia co do United i pilki:)
pewnie bysmy sie dogadali w nie jedenj kwestii.
pozdro dla Ciebie

a gdzie jest enzo kenzo super benzo?? smutno tu jakos bez niego:( hehe
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 13:11 #13
martin86
martin86 pisze:
gucioreddevil89

wtedy bedzie nie ciekawie niż jest dotychczas
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 13:05 #12
gucioreddevil89
chyba w bravo sport to wymyslili... to niej jest kvrwa odlew poznan zeby pilkarze placili za to zeby grac. pozatym co da sprzpedanie najlepzych pilkarzy? 700mln zredukuje sie do 600mln i co dalej?!
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 12:59 #11
Marcland
Marcland pisze:
jeśli pojawi się jakaś poważna oferta kupna Manchesteru United to Glazerowie dla własnego bezpieczeństwa powinni sprzedać MU
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 12:55 #10
enigmatyk
enigmatyk pisze:
life7

Dokładnie.Niedawno zagłębiałem się w ten temat , bo pisałem artykuł o polityce finansowej Realu i MU.
Klub z Madrytu co roku w podaje oficjalne zestawienia finansowe , w których zawarta jest szczegółowa rozpiska budżetu i kwota długów. Obecne zadłużenie waha się na poziomie Arsenalu( ok.330 mln euro) , a tylko niedoinformowani dziennikarze cały czas podwajają tę kwotę szukając taniej sensacji. Co ciekawe w przyszłym roku planują zmniejszyć dług do ok. 240 mln. A gdzie jesteśmy my?
Ktoś nadal wierzy , że odejście najlepszych zawodników nie jest możliwe?
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 12:32 #9
anagaro
anagaro pisze:
Wychodzi na to, że piłkarze mają utrzymywać klub, a nie klub piłkarzy. Jak w polskiej lidze prawie...
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 12:28 #8
martin86
martin86 pisze:
aż żal dupe ściska oni są już do tego stopnia zdesperowani że asz proszą pilkarzy żeby kupili obligacje niedługo poproszą SAFA albo królową tyklo ośmieszają MU
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 12:21 #7
JakubT
JakubT pisze:
Piłkarze zarabiają tyle, że mogliby się poświęcić dla klubu, a że Glazerowie to sk****ele to inna kwestia. Ale tu akurat pomysł jest dobry i powinien wypłynąć z samych zawodników
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 11:58 #6
life7
life7 pisze:
robia posmiewisko z United na caly swiat...a jeszcze nie dawno smialiscie sie z dlugow realu..szkoda gadac,nie jestesmy lepsi
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 11:53 #5
dawid27154
dawid27154 pisze:
jeśli tak dalej będzie to obawiam sie że piłkarze np: Vidic, Rooney mając tego dosć odejdą z klubu. Myślę że chętni są na wykup Man Utd tylko Glazerowie nadal myślą że klub będzie im przynosił wielkie zyski, oni nie psują opini tylko swojej ale takrze wielkiej firmy jaką jesst Manchester United.
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 11:39 #4
wojt91
wojt91 pisze:
Żarty żartami ale prawda jest taka że jakby nie wypłacili piłkarzom jednej tygodniówki dług wy znacznie zmalał :) ale to nie mozliwe niekt sie nie zrzeknie wyplaty a tym bardziej wszyscy na raz :D
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 11:37 #3
piotrek9953
piotrek9953 pisze:
Haha Śmiech na sali, lepiej by stąd odjechali i sprzedali klub, a nie nadal myślą o kasie, że z takim długiem United Przyniesie jakieś dochody
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 11:25 #2
macio72
macio72 pisze:
po prostu porażka Katastrofa jeśli to prawda...... Sprzedajcie klub bo chętnych jest dużo a nie pośmiewisko robicie ..... przechodzi ludzkie pojęcie

na manchester city znależli się chetni to tu też
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 11:21 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY