AKTUALNOŚCI

De Jong: Tevez lepszy niż Rooney

Data 17 stycznia 2010, 20:15 Kucza, strettyender.com
De Jong: Tevez lepszy niż Rooney
» Zdaniem De Jonga, Carlos Tevez jest lepszym zawodnikiem niż Wayne Rooney
Czytaj więcej:
» Carlos Tevez
» Nigel De Jong
» Wayne Rooney
A A A
Pomocnik Manchesteru City Nigel de Jong twierdzi, że Carlos Tevez jest najlepszym napastnikiem w Premier League.

- Nie chodzi tu tylko o bramki, które Carlos strzela, ale przede wszystkim o jego determinację i ciężką pracę, dzięki której nieraz pomógł naszej drużynie - dodał De Jong dla Sky Sports.

- Tevez w ostatnim czasie zaczął strzelać bramki regularnie i moim zdaniem obecnie jest najlepszym napastnikiem w Premier League.

- Rooney to fantastyczny gracz, lecz Carlos jest od niego lepszy. Zapewne ludzie pomyślą,że mówię tak ponieważ jestem jego kolegą z drużyny, ale przy jego aktualnej formie nie zamieniłbym go na nikogo innego - zakończył.
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...



Poprzedni news:
Deklaracja Neuera
Następny news:
OT100 #58: Dziewiątka

Komentarze (54)


cygus1
cygus1 pisze:
Tevez lepszy ..:) śmiech wogule..;p
Rooney jest najlepszym strzelcem w Premiership wiec nie mamy o czym gadać...
» Sobota, 23 stycznia 2010, 20:50 #51
mateyko44
mateyko44 pisze:
A skad on wie jaka determinacje i wole walki ma Rooney ??
» Wtorek, 19 stycznia 2010, 08:03 #50
slscls
slscls pisze:
Odsyłam De Jonga do klasyfikacji najlepszych strzelców Premiership obecnego sezonu... Kto jest liderem??Tevez?
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 15:06 #49
Ave88
Ave88 pisze:
Tevez czy Berba? Co było bardziej potrzebne Fergiemu? Waleczność Teveza + słaba skuteczność? Czy kapitalna technika Berby która miała udział w wielu bramkach? Fakt Berba strzela mało ale nie zapominajmy ze "walka i zapieprzanie po boisku" to domena Rooneya i nie chodzi o to że to jego zadanie czy coś on poprostu kocha być w grze. Tak jak Tevez tylko że Rooney dokłada do tego bramki Tevez strzelał niestety rzadko. Nadal mam do niego szacunek za to jakim Diabełkiem był ale nie mam szacunku że wiedząc o świętej wojnie z city odszedł wlasnie do nich. Berba według mnie jest bardziej kreatywny widzi co sie dzieje wie jak i gdzie dokładnie podać zaś Tevez jak ktos tu kiedyś napisał był wielokrotnie jezdzcem bez głowy.Pewnie wielu skoczy na mnie za to co pisze ale jak dla mnie Berba jest nam bardziej potrzebny niż Tevez. A co do porównania do Rooneya hmm.Obecnie są porównywalni bo Rooney jest troszku bez formy ale gdy już ją łapie nie ma wątpliwości który z nich jest lepszy:).
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 12:22 #48
DjBosiL
DjBosiL pisze:
Roo gorszy? Tevez lepszy? hahahaaha
Tylko , że Roo jest wierny United!!
Gra lepiej i tyle tevez to zabawka ktorą City porusza ;]
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 11:51 #47
Bayern1999
Bayern1999 pisze:
Tevez i Rooney jak grali razem to przynajmniej akcje były bardziej dynamiczne i ładnie sie to ogladało:)...Ale Berbatov tez jest bardzo pozyteczny:) gdyby był tylko jeszcze szybszy to by było git;]...Berba i Tevez sa niezli a wiadomo ze jeden znich niechciałby siedziec na ławie;]...
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 09:55 #46
slawekmatera
slawekmatera pisze:
nie rozumiem dlaczego wciąż załujecie jego sprzedaży?gdyby był taki dobry to ferguson nie kupował by berby, i nie sadzał go na ławie!poza tym to jakoś nie przypominam sobie w jakim ważnym meczu tevez cos strzelił
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 09:41 #45
xdxd
xdxd pisze:
- Nie chodzi tu tylko o bramki, które Carlos strzela, ale przede wszystkim o jego determinację i ciężką pracę, dzięki której nieraz pomógł naszej drużynie - dodał De Jong dla Sky Sports.

pewnie,bo Rooney stoi i nic nie robi ;) a po boisku biega Ferguson zamiast Roo..
zal ;D


- Tevez w ostatnim czasie zaczął strzelać bramki regularnie i moim zdaniem obecnie jest najlepszym napastnikiem w Premier League.

to jak w koncu? bramki czy determinacja ?


- Rooney to fantastyczny gracz, lecz Carlos jest od niego lepszy. Zapewne ludzie pomyślą,że mówię tak ponieważ jestem jego kolegą z drużyny, ale przy jego aktualnej formie nie zamieniłbym go na nikogo innego - zakończył.


potrenuj z Roo,szybko zmienisz zdanie :)
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 06:43 #44
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Roo jest lepszy...nie ma oczym gadać na ten temat ;D bardziej wytrwałego i walecznego piłkarza nie ma ;D
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 06:20 #43
enzo
enzo pisze:
kalou
poczytaj komenta kubika
moje argumenty poparte statami i wasz ogolnikowy bełkot oparty na fantazjach :)
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 06:17 #42
reddevil1988
reddevil1988 pisze:
no nie wiem czy znajdzie bardziej pracowitego napastnika na świecie niż Rooney
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 02:26 #41
cejotinho
cejotinho pisze:
gra psychologiczna przed derbami nic wiecej
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 02:01 #40
Camrall
Camrall pisze:
Jak dla mnie to Rooney jest lepszy technicznie i gra mądrzej ..
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 01:27 #39
kubik
kubik pisze:
Zgadzam się w 100% z Enzo. W ogóle niemiłosiernie bawi mnie kontrast między jego rzeczowymi argumentami i Waszymi ogólnikami.
Teveza uwielbiałem, ale dla mnie to jest trochę taka ciężka lokomotywa. Widać było ile wkłada serca w grę i jak bardzo mu zależy... Z resztą pod koniec cały czas marudził że w pierwszym składzie regularnie nie gra.
Ale czy to że Berba nie zapi**d**a w obie strony jak głupi to znaczy że wkłada mniej serca w grę? Ten gość gra po prostu z głową, w tym co robi nie ma bezmyślności, jego jedno podanie jest warte więcej niż kilometry i litry potu Teveza. Chłopaki grają po prostu inaczej. Dosłownie dwa przeciwieństwa. Ale i tak wolę Berbę ;)
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 01:16 #38
Kalu1920
Kalu1920 pisze:
Gdy zobaczylem znow nazwisko Tevez w tytule newsa to wiedzialem ze znajde tu enza ktory go jedzie i wyslawia swoje ulubione drewno -berbe.
De Jong troche przesadzil bo uwazam ze Tevez to wlasnie taki slabszy Roo. Enzo dajesz pojedz jeszcze ,podaj swoich statystyk jeszcze ale i tak wiecej ludzi uwaza ze Tevez jest lepszy i bardziej nam przydatny niz Berba. Gra z Tevezem wyglada skuteczniej , szybciej i ladniej ,bardziej sie ludziom podoba niz gra z BErba ktory nie biega. Sory ale wole Teveze ktory biega 10 razy wiecej jak idiota i marnuje przy tym 9 sytuacji niz Berbe ktory nie biega w ogole.
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 00:18 #37
Gozdal
Gozdal pisze:
[link usunięty]
r-united-trafi-w-rece-szejkow
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 23:46 #36
lechiacci25
lechiacci25 pisze:
zaloze sie ze forme ta gnida bez honoru straci juz niebawem. Nikt na Old Trafford nie chce slyszec o tym zerze bez godnosci, a te slowa De Jonga latwo sprostowac. Niech sobie spojrzy na aktualna tabele strzelcow Premiership, jakos Teveza brakuje w pierwszej 3-tce, a Rooney jest pierwszy. Tak wiec komentowanie ze Tevez jest lepszy, bo zyskal tam jakies przeblyski formy, ktore zapewne niebawem zgasna pozostawiam bez komentarza, bo fakty mowia same za siebie. Caly City to jedna wielka miernota i marze by United osiagnelo szczyt formy na rewanz z nimi, aby Red Devils mogli na spokojnie wygrac z City, ktory znow stracil ptk. w sobote. Mam nadzieje ze ta "arabska" druzyna potraci jeszcze wiecej ptk. i nie zakwalifikuja sie nawet do LE.
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 23:44 #35
ax1d
ax1d pisze:
podniecacie się, jakby to sama królowa powiedziała.
kto to qrva jest De Jong, żeby w ogóle zajmować się jego paplaniną?
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 23:31 #34
janinho
janinho pisze:
a co do goli rooneya i teveza to powiedzcie mi ilerooney zdobył ich z karnych? panowie bądżmy obiektywni...
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 23:05 #33
MaciuP
MaciuP pisze:
niech sądzi sobie co chce
ja osobiscie sądze ze to ROONEY jest lepszy
nie cierpie teveza za to co zrobil MU i zycze mu wszystkiego najgorszego
ale dziwi mnie to czego wtracacie do tej sprawy berbe...
tu de young porownal teveza do rooneya a nie do bulgara ;//
pozdrawiam wszystkich fanow MU
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 23:04 #32
sinedd91
sinedd91 pisze:
enzo ...

już Ci kiedyś pisałem... ze Tevez nie kosztowałby SAF-a 45 mln funtów tylko 2/3 tej sumy... a to z powodu klauzuli zawartej w kontrakcie wypożyczeniowym argentyńczyka...

podobnej do tej która miał zawartą w kontrakcie obecny playmaker Bordeaux. .. wypożyczenie ... a potem transfer za z góry określoną kwotę...

w przypadku Teveza ta kwota wynosiła 30 mln funtów... czy nawet kilka milionów mniej ... wiem że tuż po transferze mówiono niektóre źródła podawały sumę łączną transferu jako 40 mln funtów... więc chyba coś jest na rzeczy :) jako że wypozyczenie kosztowało SAFa 10 mln funtów :)
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 22:50 #31
janinho
janinho pisze:
a enzo znowu swoje...ehh.. opanuj się człowieku i lepiej załóż stronę dla specjalnie uzdolnionych którzy jak maszyna w każdym meczu wyliczają strzały gole podania przejęcia piłki auty piłki bramkowe itp. itd.... nawet gdy ktoś porównóje rooneya i teveza to ty musisz się wepchnąć z tym berbatovem opanuj się face bo to mnie już lekko wkurza.... nie mówiąc o ciągle tych samych newsach....
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 22:42 #30
CRfan
CRfan pisze:
enzo =>
Co do tych Twoich statystyk - Berba ma lepsze, ale mowisz, że w gorszej reprezentacji trudniej o gola, a to nie do końca prawda, bo Bułgarzy każdą piłkę zagrywają do Berby, bo nikt inny by z nią nic nie zrobiłi dlatego ma tyle bramek, a w Argentynie grają wszystko pod Messiego i ewentualnie pod Aguero, więc co za tym idzie Tevez nie mógł naładować takiej ilości bramek.
Jednak zgodzę się, że na dziś Berba jest przydatniejszy w drużynie jako gracz z zadatkami na rozgrywającego, którego nam brakuje.
A jeszcze mam takie pytanko do wszystkich - jeśli Real tak usilnie próbuje kupić Roo, może oddał by nam za Wayne'a van derVaart'a i Higuain'a, którzy razem nie kosztują więcej niż 70mln. Razem wnieśli by do team'u więcej niż sam Wazza. Tylko czy Real oddał by swojego ulubieńca - Higuain'a.
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 22:39 #29
marasisonlyone
ale idiotyzm :| wiadomo ze pilkarze City beda mowic ze tevez jest lepszy a zapytajmy Carricka albo Scholesa? ciekawe co poweidza ? idiotyczny wywiad i tekst de jonga
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 22:34 #28
MANfaner
MANfaner pisze:
Roo gorszy niż Tevez? -0_0- dziwią mnie Ci ludzie...Ronney jest mistrzem ;-)
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 21:38 #27
mateyko44
mateyko44 pisze:
To gdzie sa te bramki Teveza?? bo poki co to Rooney strzela bramki
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 21:36 #26
Pawlo
Pawlo pisze:
Niedawno połowa krytykowała Rooney'a, a teraz wielcy obrońcy się znaleźli. Zawodnika nie porównuje się do ilości bramek, tylko o całokształtu. Rooney moim zdaniem pod tym względem jest lepszy, ale Tevez to także wielki i światowej klasy gracz i nie tylko, że ostatnio strzelił 3 bramki, bo mecze Premier League dość często oglądam...
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 21:24 #25
jari13
jari13 pisze:
enzo moze jest meczacy z tymi statystykami, ale one nie klamia. Mozecie jechac po Berbatovie, ale on naprawde jest bardziej wartosciowy. Tevez mogl u nas zostac jako joker. Taki Solsjker. Poza tym widac, ze kocha MU skoro gra z tak bolesna kontuzja.
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 21:08 #24
SzYnA
SzYnA pisze:
ale mnie śmiesza te dzieciaki które nie znająsie na piłce, przeważnie nie ogladają meczów MU i patrza trylko na statystyki kto ile strzelił jak nie strzelił to słaby i tyle, teraz zaczynacie sobie przypominać o Tevezie bo zaczął częsciej wpychać piłke do siatki i że bylby świetny duet z Rooneyem, a gdy grał to był taki świetny ?? żadnych strzałów z dystansu, mało solowych akcji, o główkowaniu juz nie mowie bo nie ma warunków, za to wiem biegał więcej i walczył co się nam podobało ale napastnik jest od strzelania goli głównie. Berba też nie strzela tyle ile byśmy wszyscy chcieli - nawet jego miłośnicy, ale wiele razy stworzył sytuacje strzeleckie dla innych zawodników to co powinni robić scholes, fletch czy anderson. Jest świetny technicznie i więcej myśli na boisku nie biega tyle ile tevez ale nadrabia tymi cechami które wymieniłem wcześniej. Pewnie że bym wolał Torresa za Berbe ale jeśli miałbym wybierac między berbą a tevezem to bym zostawił bułgara który mysle ze grałby lepiej gdyby nie kolano... a jeśłi będzie grał miernote to sprzedac go i kupićkogoś nowego albo stawiac na młodych a nie płakać za tevezem BO JAKOS MIESIAC PO PRZEJŚCIU DO CITY PRAWIE NIKT ZA NIM NIE PŁAKAŁ a teraz że przydałby sie nam ze to ze tamto :/
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 21:06 #23
enzo
enzo pisze:
poza tym MU nie sprzedalo teveza
tylko go nie kupili
dziwicie sie ze nie dali 45 mln funtow za kogos kto strzelil w zeszlym sezonie tylko 5 goli w lidze w 29 spotkaniach, a dziwicie sie ze Ferguson wydal 30 mln na berbe po 2 sezonach w tott gdzie w tym czasie strzelil 46 goli i mial 30 asyst?!?!?!?
Tevez kreuje gre? przeciez to jezdziec bez glowy
hahhaHAHHAHAHAHAHHA
To berba ja kreuje spojrz na ilosc asyst i zamilcz amatorze
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 21:06 #22
calusxxx
calusxxx pisze:
haha teve lepszy lol chyba w szachy
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 21:03 #21
enzo
enzo pisze:
kicior
porownalem najslabszy sezon berby czyli zeszly
14goli +15asyst
z najlepszym teveza 07/08
19+8
Jesli chodzi o gole w rep. to Bulgar tych 50 goli nie strzelil samym ogorkom.
8 goli w 50 spotkaniach w wykonaniu teveza to zas jak dla mnie żenada
Dalej nie wiem jak chcesz mi dowiesc że Tevez jest lepszy od Berbatova jesli;
1.Bulgar w swoim rzekomo najslabszym sezonie wygladal lepiej niz Tevez w najlepszym.
2.250 goli to wiecej niz 110
3.46 goli w slabszej rep. ciezej zdobyc niz 8 w o niebo lepszej.
4.Wpływ na wyniki MU jaki ma Berba (znikoma ilosc porazek w meczach z jego udzialem bo 4 na 67 czyli ok 6%).
Ogolem smieszy mnie jeszcze fakt ,ze piszecie wszyscy "ten sezon pokazuje kto jest lepszy".
5.. Berba gra z kontuzja kolana.
6. Berba strzela w lidze gola co 150 minut ,a Tevez co 125 minut. Nie sa to rewelacyjne wyniki, ale trzeba wziasc pod uwage fakt ,ze
Bułgar jest ustawiany na boisku o dobre kilknascie metrow dalej bramki od Teveza. Inne ma zadania powierzone prze Fergusona i inny ma wplyw na druzyne.
7. Tevez na 12 goli w lidze tylko raz Strzelil gola z druzyna z pierwszej 10-tki tabeli! Nie byl to nawet gol z akcji!.
Reasumujac "boski" tevez poza golem z wolnego z cfc bramki strzelal tylko ligowym ogorkom.
Berba w slabej reprze 46 goli w 70 spotkaniach , Tevez w jednej z lepszych 8 goli w 50 spotkaniach.
Berba w swojej karierze ponad 250 goli ,a Tevez 110.
Asyst nie ma ale tu Bułgar rownierz bije na głowe Apacza.
Ale co tam Tevez>Berbatov :)
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 21:01 #20
MUforever9
MUforever9 pisze:
Haha Tevez lepszy żart no prawda jest dobry w tym sezonie ale Rooney jest zdecydowanie lepszy
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 21:00 #19
Polipek32
Polipek32 pisze:
Sprzedanie Teveza to był błąd. Spójrzcie w lidze ile goli mają Roo - 15 Carlito - 12. Niezły był z nich duet.
Mam takie samo zdanie na ten temat co kicorxD i manfan95 :) Pozdrawiam
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:57 #18
kicorxD
kicorxD pisze:
enzo

dobry z ciebie strateg na miare FM...

ale tak naprawde to spojrz ile wnosil w gre tevez,a ile wnosi berba...

berba to w porownaniu do teveza to DNO ! i naprawde niemaco sie sprzeczac na ten temat...
pozdro
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:55 #17
rafal23111
rafal23111 pisze:
CIEKAWE W CZYM ,BO NA PEWNO NIE NA BOISKU
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:52 #16
Devil11
Devil11 pisze:
Tevez jest lepszy? Dobry żart. Nawet nie chodzi o brak sympatii do tego gracza, ale po prostu nie sądzę, żeby był lepszy od Roo. Jakoś w składzie United nie znalazł sobie miejsca na długo. A City nie stawiam na tym samym poziome co United. Może teraz być w formie, ale z pewnością nie jest lepszy od Wayne'a.
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:52 #15
kicorxD
kicorxD pisze:
powiem krotko...

zj**alismy z tym ze tevez od nas odszedl...

trzeba bylo dac mu gwarancje gry w pierwszym skladzie,ale niestety dalismy ja dymitarowi,ktory gowno robi,tylko trzepie kase,za swoja beznadziejna gre,a na dodatek tyle za niego przeplacilismy...................................................
...................

tevez maw sobie wszystko co jest potrzebne napastnikowi na miare united....

tevez-jedenz najlepszych napastnikow na swiecie,i niemowcie ze argentynczycy sie u nas niesprawdzaja,bo on naprawde dal rade
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:49 #14
enzo
enzo pisze:
grzelka
rozsmieszylo mnie tylko nazwanie teveza łowcą goli
jak on jest łowca to jak nazwac Bułgara, ktory strzelil tych goli 2x razy wiecej i co sezon od rozpoczecia przez obu kariery strzelał ich wiecej od Teveza?
Jesli chodzi o tabele strzelcow to sezon w sezon Berba>Tevez
teraz jest 12>7 jak na razie ,ale jak juz pisalem Berba gra z kontuzja poza tym apacz ma o 500 minut wiecej na boisku.
Berba jest tylko 3 lata starszy , watpie aby tevez w 3 lata strzelil dla repery 40 goli ,albo 130 w karierze w tym czasie
Tevez to lowca goli :)))
usmialem sie 250>110
Tevez w MU
99 spotklan i 34 gole ----34% (zawyza to smieszny carling cup :) w tym w lidze 63 mecze i 19 goli ------ 28% w lm 21 meczow i 6 goli ---- 28%
Berba
67 wystepow i 21 goli --- 31% w tym w lidze 49 spotkAn i 16 goli ----- 32% w lm 12 spotkan i 4 gole -----33%
Pytam wiec jeszcze raz gdzie ten łowca goli Tevez?
Jasno wynika, że ma gorszy bilans bramkowy od Bułgara nawet jesli chodzi o MU w ktorym to był tak "swietny", a Berba tak "żałosny".
Reprezentacji i bylych klubow nie ma co porownywac bo to przepasc to samo jesli chodzi o asysty.
Gole Teveza
-West Ham
-Bolton
-Sunderland
-Stoke
-Wolves
-Blackburn
Smietanka hehehehe
czym zdobyl twoje uznanie ten bezmózg Tevez?
Tym ze bluzgal na twoj klub, chcial go oskubac z pieniedzy ,a teraz odszedl do najwiekszego rywala?
Bo chyba nie golami z najlepszymi druzynami. A moze tym ze biegal jak glupek bezcelowo po calym boisku?
Polasił sie o kase i tyle
51 spotkan w sezonie 08/09 to nie jest malo. Carlos mial szanse w tym czasie udowodnic swoja przydatnosc do druzyny. Zamiast tego wolal rąbac tyłek w prasie. W ogole odejsc do najwiekszego wroga United to zwykly policzek, ale wy wolicie płakac za tym leniem.
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:48 #13
przemuch88
przemuch88 pisze:
haha bo tevez zaczął strzelać??

a ile wczesniej pomógł city??

a rooney nie dośc że strzela to wykonuje mnóstwo cieżkiej pracy z porzydkiem dla zespołu więc proszę Was,nie błaznijcie się i nie piszcie że Apacz jest lepszy....PZDR.
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:47 #12
Grzelka
Grzelka pisze:
Ronal a czy mam Ci przypomnieć przez kogo Carlos siedział na ławce? Przez j**anego w dupę bułgara którego sprzedał bym za 10 mln funtów jak najszybciej. Wracając do temu newsa. W obecnej formie jaką prezentują zawodnicy mi też się jednak wydaje, że Apacz jest lepszy...niestety. Ogólnikowo wiadomo jednak, że Rooney jest najlepszy, jednak mówie w tym momencie o formie ich.
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:40 #11
pietrek69
pietrek69 pisze:
Gdyby był lepszy to by go SAF nie puścił z MU i by grał regularnie w pierwszym składzie a nie co 5 meczy...
Ale jak wiadomo swój trzyma ze swoim:D
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:38 #10
m4ci3k
m4ci3k pisze:
Haha chyba w pi**dzeniu w stołek.
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:35 #9
Ronal
Ronal pisze:
Rooney > 15 goli
Tevez> 12
Rooney jest jak na razie najskuteczniejszy w PL..
Więc Tevez nie jest NAJ NAJ NAJ.. A ogólnie jak był MU to mógł sobie Rooneya z ławki oglądać ..
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:33 #8
volgin
volgin pisze:
- Tevez w ostatnim czasie zaczął strzelać bramki regularnie - i przez ten ostatni czas stal sie najlepszy? Brawo
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:32 #7
Byniol
Byniol pisze:
Tevez a Rooney? Obaj zawodnicy mają swoją klasę lecz Rooney zdobywa więcej bramek i to Wayne wygląda na gwiazde , kapitana drużyny.
Zauważcie że za każdą kartke otrzymaną przez zawodnika Man United Roo.. jest w wokół zamieszania... Rooney jest THE BEST !
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:24 #6
DresikUnited
DresikUnited pisze:
De Jong: Tevez lepszy niż Rooney.... Taaaa Napewno ;/ Buhaha ! Moim zdaniem lepszy jest Rooney ;)
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:21 #5
Camrall
Camrall pisze:
To są podobne typy piłkarzy ale Roo jest na pewno lepszy
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:20 #4
ILoveMU
ILoveMU pisze:
Jeśli jest ktos z Tevezem w druzynie i znim gra na codzien a nie gra z Rooneyem i patrzy na bramki zdobyte w meczu to tak jest a tak sie sklada ze De Jong jest kolegą z druzyny Teveza
» Niedziela, 17 stycznia 2010, 20:19 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY