AKTUALNOŚCI

Spore zainteresowanie obligacjami

Data 14 stycznia 2010, 19:03 Mathe0, tribalfootball.com
Spore zainteresowanie obligacjami
» Inwestorzy wkrótce będą mogli nabyć obligacje wydane przez Manchester United
A A A
Wiadomość o emisji obligacji przez Manchester United wywołała spore poruszenie wśród inwestorów.

Dyrektor wykonawczy klubu David Gill zaprezentował dziś inwestorom w Londynie prospekt emisyjny. Warte 500 milionów funtów obligacje mają pomóc rodzinie Glazerów w spłacie zadłużenia klubu.

Niektórzy analitycy o obligacjach wydanych przez Manchester United wypowiadali się bardzo sceptycznie. Dzisiejszy The Daily Telegraph donosi natomiast, że pojawiły się już pierwsze oferty opiewające na 50 milionów funtów.

– Manchester United to dobrze zarządzana firma, której właściciele przekonują, że może być jeszcze większa i odnosić jeszcze większe sukcesy – mówi jeden z bankierów, specjalizujący się w inwestycjach sportowych.

– Ludzi przyciągnie emocjonalny stosunek do Manchesteru United, ale nie jest to dziwaczna inwestycja. W futbolu ryzyko jest większe, niż w innych gałęziach przemysłu, lecz Manchester United jest lepiej chroniony niż jakikolwiek inny klub – dodaje finansista.

W prospekcie emisyjnym czytamy, że klub nie wyklucza możliwości sprzedaży centrum treningowego w Carrington.
» Niezłe wyniki finansowe United Niezłe wyniki finansowe United
United kończy sezon nad kreską
» Manchester United przed Realem i Barceloną Manchester United przed Realem i Barceloną
Manchester United najbardziej warto...
» Lista najbogatszych: Rooney piąty Lista najbogatszych: Rooney piąty
Rooney oraz Ronaldo mogą być spokoj...



Poprzedni news:
Fletcher: Stać nas na zwycięską serię
Następny news:
David James łączony z United

Komentarze (64)


bbauza
bbauza pisze:
troszkę poczytałem w Guardianie i powiem tyle, że najważniejsze jest utrzymanie dobrej gry na boisku. Sukces w lidze przyciągnie kolejnych sponsorów oraz większą kasę od TV. Jeśli chodzi o sprzedaż klubu (nie Old Trafford, ani Carrington), to cały czas ktoś nowy pojawia się z chęcią kupienia klubu. Jednak Glazerowie nie chcą sprzedawać, ponieważ nadal myślą o wyciągnięciu MU z długów i zarobienia. Wg ekonomistów jest to dobre posunięcie, ponieważ już więcej nie zadłużą klubu, a mogą tylko zyskać. Dlaczego obligacje?? Rynek obligacji ruszył do przodu i jak w 2008 roku były one niekorzystne, to obecnie to najlepsze krótko-terminowe wyjście z długów.
» Piątek, 15 stycznia 2010, 13:39 #64
pietrek69
pietrek69 pisze:
Ciekawe jak teraz zachowają się włodarze naszego ukochanego klubu z Glazerami na czele.... Coś mi się wydaje, że mr.Gill i spółka nie mają konkretnego pomysłu na wyciągniecie Manchesteru z zadłużenia , a sprzedaż Teatry Marzeń okaże się przysłowiowym "gwoździem do trumny".
» Piątek, 15 stycznia 2010, 13:25 #63
DrunkenBear
DrunkenBear pisze:
To może być tylko burza w szklance wody. Bo przypomnę, co się działo bodaj w lecie kiedy to wszystkie gazety w UK ogłaszały już wyprzedaż w Liverpoolu, bo ponoć długi miały ich zjeść. I jakoś nagle sprawa ucichła..
» Piątek, 15 stycznia 2010, 13:12 #62
Elwibrator
Elwibrator pisze:
- Glazer? , aa, Glazer?
* Nie, a kto mowi?
- a kto przy telefonie
*a to jest Glazia to znaczy Glazerowa
- Słuchaj jest Glazer w domu?
*Nie ma
-K.... jego mac po co on tam pojech do UK moj MU wykupil? Po Manchesterze chodził, moje pieniądze zabrał kto mu dal takie pozwolenie?Ty weź powiedz temu s... gdzie on pojechał bo go szlak jasny trafi krew nagła zaleje! Wykupił MU. Po jaka cholerę on ze swoja rodzina pojechał do UK i nasz kochany MU wykupił??
*A a a a. A kto mówi?
-K... ja ci dam kto to mówi aż wasz szlak jasny trafi krew nagła zaleje! K... wasza z... mac była!
*Co ty chcesz?
- Ja ci k... dam co ty chcesz! Ja ci dam k....! Gdzie pieniądze są??
*Co ty chcesz myśmy byli tylko na 100 leciu klubu
- K... ja byłam ja wiem gdzieście byli coście robili!! Ja ci k... dam 100 lecie klubu!! Ja wam wszystko dam. Ja wszystko k.. wasza mac !! Oddajcie pieniądze wy s..... jasne, pieruny z..... siarczyste! K... żeby was pioruny ogniste, siarczyste kto was u u u u !!
» Piątek, 15 stycznia 2010, 11:01 #61
johnoshea
johnoshea pisze:
człowieku, widziałeś papierek że pieniądze za ronaldo idą na kredyt? a marka pomoże w tym że taki klub poprostu nie może upaść, zawsze znajdzie ktoś chętny do odkupienia klubu, nawet jakis je..ny szejk, ale nas na pewno nie spotka los leeds o to mi chodizło, pozdro
» Piątek, 15 stycznia 2010, 09:50 #60
tomekolejniczak
Według mnie obecni właściciele powini sami szukać pieniędzy na spłatę długu, który został zaciągnięty na kupno klubu. Powinni oni sami spłacić dług a nie obarczać nim firmę Manchesteru United FC co jest wysoce niebezpieczne zwłaszczaw dobie mijającego ale za razem nadal niebeziecznego kryzysu! Sprzedarz Old Trafford czy Carrington może okazać się wielkim błędem, ponieważ ich nowi właściciele mogą zerwać po nabyciu nieruchomości zaprzestać współpracę z klubem i odrazu do głowy przychodzi pytanie CO WTEDY??!! Odp. Wielki klubowy kryzys!! Dług, który jednocześnie stał się długiem dróżyny wynosi 500 milionów funtów!! Dochody klubu w ostatnim sezonie wyniosły 48,2 mln. funtów natomiast wydatki 21,4 mln. funtów co może być złudnym wyjściem na plus. A mając takie przychody dług będzie spłacany jeszcze bardzo długo.................
» Piątek, 15 stycznia 2010, 09:17 #59
luucky7
luucky7 pisze:
mnie najbardziej boli to że podobno chcą sprzedać nazwę stadionu..
» Piątek, 15 stycznia 2010, 09:05 #58
welllone
welllone pisze:
Plotka która jest na wszystkich portalach i pojawia się w większości znanych gazet ? Taka plotka jest podobna do tej ze sprzedażą Ronaldo. Okazała się prawdą, bo była uzasadniona. Szczerze nigdy nie byłem za tym żeby właścicielem klubu był jakiś multimiliarder typu Abramowicz, bo za to właśnie nie szanuję Chelsea.... Zrobił sobie Football managera w realnym życiu, ale jakby nie było popatrzmy na Chelsea i jej wyniki ... Skoro mamy tonąć w długach, nie inwestować w piłkarzy, sprzedać ośrodek szkoleniowy to chyba szkoda byłoby tego co było budowane latami od samego sir Matta Busby po Alexa. Klub z tradycją, wypracowaną marką, mający największą wartość rynkową tonie tylko dlatego że ktoś chciał na nim zarobić w nieumiejętny sposób. W takiej sytuacji wolałbym fana United w postaci szejka czy bandy Azjatów. Przynajmniej bez długów i z wiarą w przyszłość i w to że pieniądze będą zawsze co daje stabilizację.
» Piątek, 15 stycznia 2010, 08:25 #57
xdxd
xdxd pisze:
niech sprzeda ten c.ujowy zespol z Florydy i da kase na United... co za Amerykańska świnia,chcial sie dorobic na United,a teraz je pogrąża :(
» Piątek, 15 stycznia 2010, 08:22 #56
jari13
jari13 pisze:
Kiedy Glazerowie kupowali MU wiadomo bylo ze nie sa dobrymi wujkami jak Abramowicz. Dla nich to jest interes. Klub musi placic im haracz, tak to trzeba nazwac. Wiec, albo kupia nas ludzie z "pasja" czyli arabowie, albo bedzie cienko. Ale do tego musi dojsc, bo Glazer sie nie odkuje. Gramy slabo, wiec nie ma co mowic o zyskach. Wiec pewnie odejdzie Rooney, Vidic, za 3 lata trzeba bedzie odkupic obligacje i dopiero wtedy klub zostanie sprzedany. Czekaja nas ciezkie lata.
» Piątek, 15 stycznia 2010, 07:35 #55
kumichi
kumichi pisze:
Witam, pierwszy raz piszę swój komentarz choć czytam tę stronę od początku jej istnienia codziennie. Jestem fanem United od 25 lat. Niestety brak informacji o poważnych problemach finansowych naszej drużyny na tej stronie to kompletne nieporozumienie. Tak się składa, że jestem finansistą w zarządzie jednego z banków i trochę się na tym znam. Niestety jasne sygnały wskazują, że sytuacja finansowa klubu i jego właścicieli jest zła lub bardzo zła. Emisja obligacji to dobry pomysł lecz generalnie to zaciągnięcie kolejnego kredytu na spłatę już istniejącego. Mam nadzieję, że nie zaczną wyprzedaży zawodników, ośrodka treningowego lub stadionu. Zobaczymy... pozdrawiam
» Piątek, 15 stycznia 2010, 07:26 #54
martin86
martin86 pisze:
enigmatyk masz racje jak obligacje nie wypalą to będziemy w czarnej dupie u mużyna a MU bedzie 2 Leeds albo ligowym przecietniakiem ktury bedzie walczyl o utrzymanie sie lub o zakwalikowanie się do Ligi Europejskiej
» Piątek, 15 stycznia 2010, 00:38 #53
Damian1991
Damian1991 pisze:
Ten news o sprzedaży Roo i Old Trafford powinien być jako ten główny bo huczą o tym na wszystkich portalach. Nawet na Onecie jest dyskusja a na najlepszej stronie o United nie ma nawet newsa.

Może to jest plotka ale na pewno ważniejsza niż jakaś wypowiedź Fletchera, którą moge nazwać pi**dzielenie o Szopenie.
» Piątek, 15 stycznia 2010, 00:31 #52
martin86
martin86 pisze:
enigmatyk

czy wemitowanie obligacji nie wiaze sie z dużymi kosztami
» Piątek, 15 stycznia 2010, 00:27 #51
enigmatyk
enigmatyk pisze:
martin86

Na tym się nie znam.Trzeba by zapytać jakiegoś ekonomistę.Może takowy jest wśród nas i z dobroci serca trochę nam rozjaśni temat :]
» Piątek, 15 stycznia 2010, 00:26 #50
martin86
martin86 pisze:
enigmatyk

czy wemitowanie obligacji nie wiaze sie z dużymi kosztami
» Piątek, 15 stycznia 2010, 00:24 #49
enigmatyk
enigmatyk pisze:
western

Apelowałem do redakcji ( zresztą nie tylko ja), żeby umieścili o tym artykuł z The Times lub Guardiana(poważne dzienniki) , ale jak widać bezskutecznie, bo redaktorzy wolą nas mamić wycinkami z The Sun czy Daily Express o rzekomych 75 mln funtów na transfery, a news o Sedorfie wisi już trzeci dzień.

Z tego co pamiętam z zajęć ekonomi na studiach, to obligacje są jedynie krótkoterminowym odłożeniem płatności w czasie, do tego doliczając dodatkowe odsetki (czyt. długi) dla klubu + podatki dla państwa . Tyle w pigułce wiem :)
Natomiast The Times pisał, że dotarł do dokumentów przygotowanych przez Man Utd dla potencjalnych inwestorów , z których wynika kilka "ciekawych" rzeczy . Otóż (tł. za stroną mufc) :
"""""""""Jesteśmy w znacznym stopniu zależni od naszego zarządu, w tym od menedżera, sir Aleksa Fergusona, oraz piłkarzy - czytamy w dokumencie. - Nasza zdolność do zatrzymania oraz pozyskania najlepszych piłkarzy oraz członków sztabu szkoleniowego jest niezbędna do podtrzymania sukcesów pierwszej drużyny, a co za tym idzie ma ogromny wpływ na sytuację finansową klubu.

- Każdy następca naszego menedżera może już nie odnosić takich sukcesów. Słabsze wyniki osiągane przez drużynę mogą sprawić, że nie będziemy w stanie skusić oraz zatrzymać najlepszych trenerów oraz zawodników.

- Ostatnie inwestycje bogatych ludzi sprawiły, że w Premier League jest coraz więcej klubów z silnym zapleczem finansowym. Wzrost konkurencji może sprawić, że zespół zajmie niższe miejsce w lidze angielskiej. Co więcej, taka sytuacja może sprawić, że nie zakwalifikujemy się do Ligi Mistrzów czy też osiągniemy w niej słabsze wyniki.""""

Zatem jeśli pomysł z obligacjami nie wypali bye bye Rooney albo jeszcze gorzej. Zresztą sami to oceńcie.

PS: Wielkie brawa dla Redakcji, za to , że tak ładnie zlała newsa, którym żyje cały piłkarski świat....
» Piątek, 15 stycznia 2010, 00:01 #48
bbauza
bbauza pisze:
przestańcie już mówić, że Ronaldo to najlepszy piłkarz świata i został sprzedany tylko dla spłacenia zadłużenia. Z niewolnika nie zrobisz pracownika i tyle. Chciał odejść MU zarobiło krocie, to prawda, ale nie tylko do spłacenia zadłużenia.
Wszelkie artykuły, że Rooney do Realu, czy Barcelony są śmieszne, ale skoro wierzycie takim gazetom jak Daily Star, The Sun, czy inne szmatławce, to spoko, macie takie prawo, tylko zachowajcie to dla siebie.
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 23:52 #47
martin86
martin86 pisze:
wester
to mi sie w pale nie miesci co sie dzieje z red devils to jest poprostu tragedia

a mam pytanie kto sie zgodzil sprzedac tak wielki klub tym burakom z kraju maca
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 23:52 #46
talir
talir pisze:
Marka to jedno, a zarządzanie nią to drugie... a teraz mi powiedz czy według Ciebie MU jest dobrze zarządzany? Czy sprzedanie najlepszego piłkarza na świecie po to żeby spłacić długi to jest rozwiązanie, które pomorze MU pod względem sportowym? I w czym pomoże Ci marka klubu jak dług jest ogromny a odsetki rosną?
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 23:16 #45
western
western pisze:
Te nasze całe zadłużenie! Nie wiem już sam co o tym myśleć. Na finansach nie znam się w stopniu pozwalającym ocenić mi sytuację, a brukowce i portale internetowe dobierają się nam do dupy. Nagle musimy sprzedać najlepszych zawodników, centrum Carrington i podobno Old Trafford. To jakieś żarty są? Jeśli tak, to kiepskie.
Wiem, że to plotki, ale przecież w każdej plotce jest ziarnko prawdy.
Zobaczcie co wysmarowali na Interia.pl – „Przerażający scenariusz dla Man Utd”.

[link usunięty]
ws/przerazajacy-scenariusz-dla-man-utd,1424527

Czy nagle, żeby zapewnić klubowi stabilną sytuację finansową, nasi pożal się Boże właściciele muszą zgotować kibicom Czerwonych Diabłów takie piekło?
I to kibicom finalisty ostatnich dwóch edycji Ligi Mistrzów!
Nie wiem już co myśleć o tej całej sprawie. Jedenaście lat kibicowania. Przeżywania wszystkiego co dobre i złe. Żeby co? Żeby w następnym sezonie w wielkiej czwórce, była drużyna ze znienawidzonej, niebieskiej części Manchesteru, naszym kosztem?
Upadniemy jak Leeds? Wyprzedamy nasze gwiazdy drużynie również zaciągającej kredyty jak Real, czy może innym „Barcelonom”, „Milanom” i „Interom”?
Nie dopuszczam do siebie takiej myśli! Jak chyba każdy kibic - Nie Godzę Się Na To!
Ktoś znający się na temacie mógłby opisać w skrócie: o co w tym wszystkim chodzi? Co tak nagle wyskoczyli na pierwszy plan z tymi długami? Przecież one od dawna są. Zresztą który klub ich teraz nie ma?
Podobno jeszcze przed chwilą byliśmy potentatem i jako klub (sportowo) i jako marka
„Manchester United” (na rynku).
Kibice częstowani plotkami ze śmiesznych brukowców będą teraz zachodzić w głowę z masą pytań. Już huczy na forach i stronach internetowych. Jeden komentarz prześciga drugi. Jedni po nas jadą i się śmieją. Wiadomo – „antyfani”. Swoją drogą – olejcie ich. Niech się zagłębiają w egzystencję swoich klubików.
Drudzy, to społeczność która jest po stronie Manchesteru United. To My! I ja się Was właśnie pytam! Co wy o tym wszystkim myślicie?
Mówi się o tym, że klub prezentuję ofertę obligacji.

dla niewtajemniczonych [link usunięty]

Jak wpłynie to na United? Nie znam się jak już mówiłem na finansach. No i co myślicie o całym tym nagłym zamieszaniu wokół Czerwonych Diabłów?
Wierze, że to tylko najczarniejsze scenariusze, które nigdy nie ujrzą światła dziennego i nadal będziemy wielcy, bo do tego jest stworzony nasz wielki Manchester United!
Pozdro dla wszystkich kibiców. United 4ever!
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 23:12 #44
johnoshea
johnoshea pisze:
talir -> człowieku ogarnij się Manchester United to marka, nie porównuj ich z leeds bo nas taka sytuacja wyprzedaży na pewno nie spotka
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 23:10 #43
Camrall
Camrall pisze:
Błagam.. niech nas ktoś wykupi ..
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 22:56 #42
talir
talir pisze:
Musi wiec bardzo tragicznie... Ferguson zapewniał do końca, że ma pieniądze... a jednak prawda jest inna. Przypuszczam, że nie prawdą jest też to, że Ferguson zadowolony był z swoich letnich transferów. Zmuszony był tak twierdzić.
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 22:55 #41
enigmatyk
enigmatyk pisze:
talir

Pieniędzy za Ronaldo dawno już nie ma...poszły na spłaty długu. Jest to potwierdzone w oficjalnym sprawozdaniu finansowym klubu za rok 2009.
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 22:47 #40
talir
talir pisze:
To się źle skończy... Te zadłużenie jest ogromne, a odsetki rosną. Nie zdziwiłbym się jakby MU już przygotowywał warunki sprzedaży Vidica czy Rooneya. Teraz nie ma co prorokować, ale pietrek69 słusznie zauważył podobieństwo do sytuacji Leeds United... Nie bez powodu kibice w Anglii tak mocno protestowali przeciwko przejęciu MU przez Glazera, teraz może się stać to czego się tak obawiali. Smutna prawda jest taka, że to przez te długi MU sprzedał Ronaldo, a Tevez był za drogi... pieniądze za Ronaldo nie pójdą na transfery, nie ma co się oszukiwać.
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 22:42 #39
martin86
martin86 pisze:
jakby do tego doszło do sprzedaży ośrodka treningowego i OT to kibice by ich wysłali do szpitala na intensywna terapie

wole żeby żółtki kupili klub a tych Glazerów na kopach wywalili raz na zawsze
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 22:31 #38
pietrek69
pietrek69 pisze:
Obym się mylił ale trochę mi ta cała sytuacja z zadłużeniem klubu przypomina to co działo się pare lat temu w Leeds United. Wszyscy wiemy jak się to niestety dla tego klubu skończyło. Ale co nas nie zabije to nas wzmocni:)
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 22:25 #37
Gozdal
Gozdal pisze:
na realmadryt.pl pisze ze za 83mln może odejść :D
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 22:20 #36
kubala97
kubala97 pisze:
k... jakby nie ci glazerowie to bysmy mieli 5 takich Carrington 10 rooneyów i 2 old traford najgorsze co migli zrobic to sprzedac MU tym idiotom !
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 22:03 #35
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Juz wszedzie pisza o problemach finansowych i sprzedazy Rooney'a (w kazdej plotce jest ziarenko prawdy) glazerowie w.... z MU
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:55 #34
FanRooney
FanRooney pisze:
Mam nadzieje że ten okres pisania głupot minie w tydzień a żółtki wykupią nasz Klub. -->Bartoosh21 zgadzam się z tobą piłką rządzą pieniądze
a nie coś takiego jak umięjętności ,Wytrwałość przy jednym klubie to już nie ta era piłkarska,teraz liczą się tylko pieniądze.Tacy piłkarze jak Giggs,Scholes,Neville ,Maldini to juz pszeszłość
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:52 #33
devils18
devils18 pisze:
Nie ma opcji, żeby Rooney zmienił barwy klubowe. Niech sprzedadzą już lepiej jakiemuś szejkowi United
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:49 #32
Marcland
Marcland pisze:
jednak Rooney w Realu za 75 milionów funtów (onet)
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:44 #31
enigmatyk
enigmatyk pisze:
DrunkenBear , Anatol


Nie chce was martwić , ale wp tylko skopiowała tą wiadomość z dwóch prestiżowych gazet - The Guardian oraz The Times. Skoro tak poważne dzienniki biorą się za długi Man Utd to rzeczywiście przyszłość nie rysuje się różowo.Niestety...
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:41 #30
testosteron
testosteron pisze:
Oby żydy nas na minę taką nie wpuściły bo bedzie masakra jestem ciekaw co na to Ferguson bo myślę że gdyby publicznie podał takie coś do wiadomości to wszyscy kibice MU staneli by za nim murem a tych złodzieji pogonili na taczkach. Jak można tyle pracy, lat wysiłków zmarnować. Najbogatszy klub Świata a tu takie informacje aż płakać mi się chce bo kocham ten klub i nie znoszę jak teraz wszyscy się jarają tą zasraną Barcą czy Srealem to aż mnie sciska !
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:39 #29
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
ej... jeszcze centrum treningowe ok mogą sprzedać a potem wynając ale Old trafford? sprzedać teatr marzeń?!?! jak do tego dojdzie to chyba przestanę uwielbiac piłkę nożna bo ten sport zepsuły pieniądze.. zwątpię naprawdę w Manchester United jeżeli cos takiego się stanie, Glazerowie nie maja kasy.. niech sprzedadzą klub komuś kto ją ma i wyciągnie klub z zadłużenia....
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:27 #28
Antol
Antol pisze:
lukas01-> hehe ja bardzo chętnie jestem za taką akcją :d albo 1% podatku. A tak serio to nie wierzcie w to co pisze wp.pl wg. The Sun Torres pójdzie do Milanu za 130 mln euro albo funtów hehe, niezłe :p
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:26 #27
bartonier
bartonier pisze:
Hugo z tymi Glazerami ! Tak posprzedawać Old Traford,Carrington i Rooney'a ... Jak nie będziemy mieli ukochanego miejsca Old Traford i Carrington to nie ręcze z siebie ! :(
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:24 #26
DrunkenBear
DrunkenBear pisze:
Całe szczęście, że to WP napisała... bo inaczej szlag by mnie trafił jakbym przeczytał na jakimś poważnym serwisie o planie sprzedania OT. Ale WP i jej poziom.... błędny w nazwiskach piłkarzy... Oby to tylko była plotka, ale pewnie gdyby, to była prawda, to na najbliższym meczu kibice by wyrazili swoje zdanie na trybunach.... Ciekawe, co z tymi żółtkami co chcieli kupić MU.
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:19 #25
SmOOke
SmOOke pisze:
Jak by sprzedali OT to na czym byśmy grali, na czym by hajs ciągnęli z biletów?
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 21:10 #24
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
Amerykanie nie dbaja o nasza ekpie tylko kase chca zbierac ... !! glazerowie aut !! jeszcze troche i sprzedamy cala podstawowa jedenstke !!
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 20:44 #23
WR8
WR8 pisze:
wp.pl = the sun ... tyle w tym temacue
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 20:42 #22
piotrek9953
piotrek9953 pisze:
Chińczyki, Szejki ... Wszystko lepsze niż Glazerowie i ten dług, jeśli te wszystkie informacje o sprzedaży Old Trafford, Rooneya, Carrington to prawda, choć trochę powątpiewam to Manchester bardzo szybko może skończyć jak Leeds... Niech nikt teraz nie wyzywa od sezonowców tych co mówią o szejkach... Prawdziwy sprawdzian kto tak naprawdę kocha klub i pozostanie z nim na dobre i na złe, może przyjść bardzo szybko, wtedy się okaże kto jest wart przydomku - prawdziwy kibic
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 20:40 #21
jarek247
jarek247 pisze:
nie wiem czy wierzyc czy nie;/ ale jezeli to prawda (tfu) to :Glazerowie wypier****c i sprzedac klub chinczykom
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 20:25 #20
MANCZAK
MANCZAK pisze:
obbbbyyyyyy nnnnniiiiiiiiieeeeeeeee!!
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 20:14 #19
enigmatyk
enigmatyk pisze:
life7

Nie twierdze, że to nastąpi , ale moim zdaniem jest wielce prawdopodobne.
Sprawozdanie finansowe klubu wyraźnie precyzuje, że pieniądze z transferu CR poszły na spłatę zadłużenia. To pokazuje, że w klubie nie jest za ciekawie , zwłaszcza kiedy przypomnisz sobie , ze jeszcze w lecie Fergie mówił, że gdyby chciał to miałby pieniądze na wzmocnienia. Teraz wiemy , ze to nieprawda. Wygląda to na dobra minę sir Alexa do złej gry. Pamiętaj także, iż w zeszły roku byliśmy w finale LM i mieliśmy mistrzostwo, czego nie wróżę w tym sezonie. Pomimo takich sukcesów i tak nie było pieniędzy w klubowej kasie. Co będzie w tym roku jak nie zdobędziemy żadnego trofeum, a trzeba będzie spłacić kolejne 60-70 mln funtów? Kto pójdzie pod młotek jako pierwszy? No właśnie - Rooney. Nie ma co ukrywać , że Arsenal i Chelsea są w tym roku bardzo mocne i wszystko może się wydarzyć.
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 20:14 #18
alter
alter pisze:
mogą sprzedać Carrington?!
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 20:12 #17
dex85krystian
o ile dobrze kojarze to obligacje w porownaniu do akcji roznia sie tym ze trzeba je wykupic
i posiadanie obligacji nie daje prawa do miana nazywania sie wlascicielem klubu
obligacje sa to po prostu forma zaciagniecia pozyczki ktora po pewnym czasie trzeba splacic odkupujac obligacje (oczywiscie placac wiecej niz dostalo sie za sprzedaz obligacji)
moze tez byc tak ze gosciu ktory kupil obligacje nigdy nie zglosi sie po zwrot kasy+zysku
kazda obligacja ma tez termin splaty czyli np jak sie kupilo obligacje trzeba odczekac pewien okres czasu (np rok dwa ) zeanim bedzie mozna odsprzedac klubowi akcje
TO TYLE ILE JA WIEM NA TEMAT OBLIGACJI
DLA MNIE JEST TO PO PROSTU SPOSOB ZEBY GLLAZEROWIE PRZECZEKALI OKRES KRYZYSU I ZEBY ODSETKI ICH NIE ZJADLY
I MOIM ZDANIEM OBLIGACJE TO DOBRY POMYSL BO NAPEWNO MNIEJ IM PRZYJDZIE KASY WYDAC ODKUPUJAC OBLIGACJE NIZ MAJAC TAKI DLUG W BANKU KTORY Z KAZDYM ROKIEM ROSNIE
ALE TO TYLKO MOJE ZDANIE A EKSPERTEM NIE JESTEM OD SPRAW EKONOMI
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 20:05 #16
life7
life7 pisze:
enigmatyk -> ze wszystkim sie zgadzam ale co do Rooneya to poprostu nie wierze..i nie uwierze poki nie zobacze,nie mozna porownywac sprzedazy Ronaldo do sprzedazy Rooneya..wszyscy wiem dlaczego.Marzeniem Roo jest gra dla United i moim zdaniem poki zyje SAF to nie pozwololilby sprzedac Rooneya nawet jakby naciskali na to Zydki...pzodro:D
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 20:01 #15
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Droga redakcjo napiszcie też o tum że za 3-4 lata te obligacje trzeba będzie wykupić i jeszcze jedno zaciśnijmy pasa bo idzie złe a te 75 milionów co chcą dać Gey-zery to porzyczka którą chcą zaciągnąć w banku.To tyle mamy to samo co ma Valencia a transfery zejdżmy na ziemię .Villa i inni odejdą tylko nie do nas.Myśle jednak że za 3-4 lata staniemy na nogi bez pomocy fałszywych żydków z USA
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:58 #14
Adam11
Adam11 pisze:
Popieram zdanie pana enigmatyka. Również bym chciał się dowiedzieć, co myślą o tym inni kibice a nawet sama redakcja. Mnie najbardziej denerwuje to, że informacji jest bardzo mało. Przez to trudno odróżnić co jest wiarygodną informacją a co jedynie przypuszczeniem.
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:53 #13
Byniol
Byniol pisze:
Zapowiada się że za 3lata pójdziemy jak Leeds ;(( GLAZEROWIE WYPI***** Z MANU K****
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:50 #12
Camrall
Camrall pisze:
Oby coś nas uratowało ...
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:34 #11
enigmatyk
enigmatyk pisze:
Tak na marginesie mam prośbę do redakcji , aby wstawiła na stronę artykuł o potencjalnej sprzedaży stadionu, centrum treningowego i Rooneya.
Rozumiem , ze to może być plotka, ale chętnie poznałbym zdanie innych użytkowników , a być może znalazłby się wśród nas jakiś elokwentny ekonomista, który wytłumaczyłby parę rzeczy. Chowanie głowy w piasek i ignorowanie doniesień Daily Mail naprawdę nic nie daje Szanowna Redakcjo.
Pozdrawiam.
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:34 #10
martin86
martin86 pisze:
źle siędzieje że chcą sprzedac stadion i ośrodek treningowy czytałem też że chca sprzedac nazwę stadionu
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:29 #9
mario8
mario8 pisze:
[link usunięty]
opoty__Rooney_i_Old_Trafford.html c co chodzi??
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:27 #8
enigmatyk
enigmatyk pisze:
Jeśli chodzi o sprzedaż stadionu , to wątpię , aby do tego doszło , natomiast sprzedaż ośrodka oraz Rooneya wydaje się niestety bardzo ale to bardzo realna. Wystarczy wspomnieć ostatnie sprawozdanie klubu za rok 2009. Cała kasa z Ronaldo została wpompowana w te pieprzone odsetki od kredytów. Boję się , że to samo może być z Rooneyem. SAF pewnie wobec trudnej sytuacji finansowej niechętnie zgodziłby się np. na ofertę Realu typu Benzema + 40 mln funtów w zamian za Wazzę . Wiadomo , że Francuz już od dawna jest w jego notesie, a pieniądze pewnie zabraliby ci amerykańscy złodzieje :] To jest niestety czarny , ale możliwy scenariusz, bo wątpię , żeby Rooney wybrał jakiś angielski klub lub barcę , a jak wiadomo Włochów na niego nie stać .
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:27 #7
lukas01
lukas01 pisze:
Sprzedaż OT i Rooneya a pare newsów niżej jest napisane, że Glazerowie dają 75 baniek na transfery. Wydaje mi się, że dla gazet finanse United a zwłaszcza fakt, że mamy długi to gorący temat więc będą wypisywać różne bzdury a jak będzie to czas pokaże. Jakby co to zorganizujemy I Finał Pomocy United każdy kibic MU na świecie wpłaci 1 euro i będzie dobrze ;).
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:20 #6
Damian90
Damian90 pisze:
Oby to pomogło spłacić ten dług...Jednak sprzedaż stadionu i bazy szkoleniowej to nie jest dobry pomysł i wątpię aby do tego doszło...
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:13 #5
dawid27154
dawid27154 pisze:
niewiem co o tym sądzić na wp.pl pisze co innego tu co innego...
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:10 #4
Quba18
Quba18 pisze:
Wierzycie w to? Proszę was przestańcie już z tym przecież jest to głupota...
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:10 #3
Marcland
Marcland pisze:
Rooney za 70 000 000 £ do Barcelony
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:09 #2
jayjay
jayjay pisze:
a na wp.pl pisza ze Man Utd sprzedadza Old Trafford, Carrington i Rooneya do Barcelony taa... xD
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 19:08 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY