AKTUALNOŚCI

75 milionów funtów na transfery

Data 12 stycznia 2010, 18:06 Bart, goal.com
75 milionów funtów na transfery
» Czy będziemy świadkami kolejnego kontrowersyjnego posunięcia w wykonaniu braci Glazerów?
A A A
Rodzina Glazerów zamierza powierzyć sir Alexowi Fergusonowi aż 75 mln funtów na transfery. Amerykanie uważają, że dalsze inwestycje w kadrę są konieczne do zmniejszenia kredytu zaciągniętego przez klub – podaje The Daily Mirror.

Właściciele Manchesteru United prawdopodobnie zaciągnęli już kredyt w tym celu i wkrótce przekażą pieniądze w ręce szkockiego managera. Amerykanie mają nadzieję, że dzięki temu przyciągną uwagę większej ilości sponsorów.

Finansowe podsumowanie zeszłego roku, które zostało wczoraj opublikowane wyraźnie stwierdza, że gdyby nie sprzedaż Cristiano Ronaldo do Realu Madryt, klub zamknąłby rok 2009 z ujemnym saldem.

Sprawa debetu Czerwonych Diabłów najbardziej wydaje się martwić kibiców klubu z Old Trafford. Niektórzy z nich twierdzą, że teraz jest odpowiednia pora dla Glazerów, aby ci opuścili Manchester. Amerykanie jednak nie dadzą się tak łatwo wypłoszyć…
» Michu otwarty na propozycje Michu otwarty na propozycje
Piłkarz liczy, że latem przeniesie ...
» United walczy o Bainesa United walczy o Bainesa
Manchester United zamierza sprowadz...
» Pogba bliski transferu do Juve Pogba bliski transferu do Juve
Wszystko wskazuje na to, że 19-letn...



Poprzedni news:
Międzynarodowa XI United
Następny news:
OT100 #55: Pożegnanie sir Matta

Komentarze (124)


wacek2321
wacek2321 pisze:
silva + villa=real i barca
ciekawe kogo chcecie kupić za te 75 milionów??
chyba rasiaka!
» Poniedziałek, 18 stycznia 2010, 17:43 #123
zuo
zuo pisze:
Ta opcja akurat nie jest mozliwa.
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 18:51 #122
luke1996
luke1996 pisze:
fajnie by bylo z tymi 75 mln...niesety United ma 700 mln dlugu i sprzeda pewnie najlepszych pilkarzy,Old Trafford i szkolke w Carrington...czyli nie bd NIC!!
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 16:08 #121
johnoshea
johnoshea pisze:
kupić Rasiaka i po sprawie :)
» Czwartek, 14 stycznia 2010, 13:59 #120
Tennant
Tennant pisze:
Szczerze... niedobrze... znów kredyt.. Oj mam nadzieję że nie będziemy drugim Leeds...
Glory Glory MU
» Środa, 13 stycznia 2010, 22:38 #119
carlostevez
carlostevez pisze:
Zgadzam się z zuo
Ale nie z tym tekstem od deb... Peji szanujmy się

Jeżeli nie można kupić zawodnika pokroju Riberiego to po co wydawać 30 mln na zawodnika który będzie prezentować podobny poziom do naszych zawodników. Naprawdę lepiej rozwinąć naszych, a kupić kogoś naprawdę dobrego latem lub młodego zdolnego. Nie ma sensu kupować zawodnika tego poziomu co np. Nani za 30 mln, a sprzedać Naniego za 10. Żadnego postępu nie będzie. SAF wie co robi. Zimą się nie wzmacnia z REGUŁY zespołu tylko uzupełnia.
PS nie zgadzam się z argumentami kijo
» Środa, 13 stycznia 2010, 20:36 #118
sinedd91
sinedd91 pisze:
kijo...

mam wrażenie że Ty myślisz że taktykę przed każdym meczem to się ustawia jak w FMie gdzie trzeba wybrac ustawienie i poprzeciągać kilka suwaków... że SAF wchodzi do szatni i przez godzine tlucze im ze maja grac 4-4-2... cisnac rywala i nie cofac sie do defa najlepiej tylko caly czas do przodu...

jakby SAF im teraz powiedzial grajcie 3-6-1 to podejrzewam że gra wyglądałaby jak kopanie szmaty na podwórku ... nieliczni by się jakoś znaleźli a reszta nie wiedziałaby gdzie jest ...

każdą taktykę trzeba bardzo długo ćwiczyć... są takie które przyswaja się dość szybko... ale w większości przypadków zajmuje to kilka miesięcy... potem tylko przed meczem dopiera się którąś z przećwiczonych już pod odpowiedniego przeciwnika... i znów się ją tłucze przez te kilka dni żeby dopracować szczegóły gry pod danego właśnie przeciwnika...
» Środa, 13 stycznia 2010, 18:54 #117
zuo
zuo pisze:
'kijo - koncze ta konwersacje, poniewaz jest nie na poziomie. Zupelnie nie rozumiem twoich odpowiedzi. Maja sie nijak do moich komentarzy.

Do tego podpowiem Ci, ze na ogolna taktyke druzyny wplywaja rozne pod czynniki, ktore sie systematycznie cwiczy i rozwija.

A jesli uwazasz naszych zawodnikow za "srednich grajkow" to wezme przyklad z Peji - chlopaki , wiecie co z nim zrobic!
» Środa, 13 stycznia 2010, 18:43 #116
Kompan
Kompan pisze:
I znowu wspaniali ludzie z DP bazują na Daily Mirror. Brawo !
» Środa, 13 stycznia 2010, 18:11 #115
kijo
kijo pisze:
"taktyke ustwia sie miesiace , lata" ... a ja myslelem ze taktyke sie uklada pod konkretny mecz ale moze sie myle no coz.
"Pilkarz jest sciagany wtedy gdy jest potrzebny. Jednak my kazda pozycje mamy obsadzana podwojnie lub potrojnie i nie widze tu potrzeby nowego zawodnika." no tak srednimi grajkami co z wiekszmi rywalami nie istnieja
"Do tego widze ze nawet nie wiesz jaki jest poziom szkolenia i treningu zawodnikow w Anglii. Tam maja nie jednego trenera , nie dwoch. Jest zatrudnionych masa ludzi , gdzie kazdy zajmuje sie czym innym"
No to tak jak z O'Shea chcieli zrobic pomocnika i nie bardzo im to wyszlo. Zastanow sie co piszesz !
» Środa, 13 stycznia 2010, 17:17 #114
cipsik
cipsik pisze:
oni wygladaja jak mormoni... 75 mln na transfery:) hihih po co jak to kolejny kredyt to jest idiotyczna amerykanska mentalnosc z kad wziac kase?? z kredytu najpier kupi i sie zadluza a pozniej zeby utrzymac znow sie zadluza i tak rosnie nam ciagle dlug ktorego nigdy sie nie da splacic dopuki bedziemy w ich lapach sprzedac i zapomniec o nich wole arabow bo maja kase i przynajmniej nie wprowadzaja klubu ktory jest dochodwy w niemozliwy do splacenia dlug pobawili sie amerykanskim klubem teraz sie bawia angielskim yhhhh nic trudno mam nadzieje ze to sie jakos da wyprostowac
» Środa, 13 stycznia 2010, 17:10 #113
zuo
zuo pisze:
Pilkarz jest sciagany wtedy gdy jest potrzebny. Jednak my kazda pozycje mamy obsadzana podwojnie lub potrojnie i nie widze tu potrzeby nowego zawodnika.

Do tego widze ze nawet nie wiesz jaki jest poziom szkolenia i treningu zawodnikow w Anglii. Tam maja nie jednego trenera , nie dwoch. Jest zatrudnionych masa ludzi , gdzie kazdy zajmuje sie czym innym. Dalej- ustalenie taktyki to nie kwestia godziny. Na to poswieca sie miesiace , lata.. I i tak nigdy nie bedzie ona optymalna.

Po za tym nigdy nie powiedzialem , ze nie nalezy rozgladac sie za pilkarzami o wartosci wiekszej niz Grzegorz Rasiak. Uwazam jednak, ze patrzac na United nie ma mozliwosci sciagac pilkarza pokroju Ribery'ego , czy Davida Villi. Lecz zboczylismy z tematu - mowa byla o ogolnych wzmocnieniach i stanie jakosci gry naszej druzyny.
» Środa, 13 stycznia 2010, 16:51 #112
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Byniol :) dziękiiii
» Środa, 13 stycznia 2010, 15:12 #111
Michalxd90
Michalxd90 pisze:
czyli nie potrzebny wtedy był Ferdinand gdy go kupiono? wtedy też byli dobrzy obrońcy.. a wniósł świeżość i nowy poziom gry w obronie ;) tak samo jak vidić więc nie gadaj że nie byłoby tak samo z klasowej światy pomocnikiem czy napastnikiem ;) Na jego przykładzie można zobaczyć że warto wydawać duże sumy na sprawdzonych i dobrych graczy :)
» Środa, 13 stycznia 2010, 14:00 #110
kijo
kijo pisze:
Oj nie rozumiem cie... z towjej wpowiedzi wynika ze nie trzeba kupowac wystsrczy siąsc pogadac o taktyce i pilkarz sie wszystkiego nauczy tak z ciebie ekspert to po co kluby robia transfery bo potrzeba konkretnej osoby na daną pozycie. Uwazasz ze silva to zawodnik pokroju carrika ? Ze nasz skald jest wystarczajacy ? To co robi srodek pola od dluzszego czasu to jest zalosne ludzi nie da sie wszystkiego wyuczyc bo nie sa geniuszami.
» Środa, 13 stycznia 2010, 13:56 #109
zuo
zuo pisze:
Czlowieku... Co da nowy pilkarz? Bedzie gral to samo co teraz np. Carrick - jedyne co zrobi to zajmie jego miejsce. Trzeba dopracowac taktyke to wtedy pojawi sie rozgrywajacy , bo zawodnicy ktorych obecnie mamy na pewno umieja podolac takiemu zadaniu - juz o to sie nie martw..
» Środa, 13 stycznia 2010, 13:28 #108
Michalxd90
Michalxd90 pisze:
Widzę że są ludzie którzy wieżą że bez transferów klub ogarnie ;) Po odejściu Beckhama to Ronaldo załatał luke.. a teraz kto to zrobi ? zawsze jest potrzebnych 1-3 graczy którzy ciągną zespół a sam Rooney nie wystarczy. Nie ma już też Keana, który był jednym z najlepszych kapitanów. Szkoda że taka barcelona potrafiła kupić Ibrahimovica który spisuje sie naprawde świetnie. A też niby nie potrzebowali nikogo bo wygrali LM :)
» Środa, 13 stycznia 2010, 12:44 #107
kijo
kijo pisze:
Nie porownuje gry za czasow ronaldo tylko uwazam ze jak sie pozbywa czlowieka ktury ciagnął nasza druzyne to trzeba wzamian cos kupic. U nas brak srodka pola i do widac w kazdym meczu ,nie ma rozgrywajacego co za tym idzie brak ostatnigo podania.
» Środa, 13 stycznia 2010, 12:41 #106
masrzisz
masrzisz pisze:
to co oni robia z ta kasa ?? :D swoja droga przydaloby sie kupic jakiegos konkretnego zawodnika bo z tego co ostatnio widzialem mimo iz mamy Rooneya Berbatova Valecie i reszte to mamy problem ze strzeleniem bramki ;/
» Środa, 13 stycznia 2010, 12:35 #105
zuo
zuo pisze:
'sinedd91

I taka jest prawda. Trzeba troche pograc zeby zrozumiec co czuja pilkarze. Co prawda nie gralem w finale LM , ale strata bramki w tak waznym meczu i gdy przeciwnik nie mial nic do powiedzenia musi dobic psychicznie. Wystarczy porownac gre naszego zespolu przed bramka Eto'o i po - wtedy wszystko jest jasne.

'kijo

Ty dalej nie rozumiesz. Chcesz porownac Manchester United z zeszlych sezonow do dzisiejszego Manchesteru United. Tak jak pisalem gdzies i gdzies i gdzies... Napisze specjalnie dla Ciebie jeszcze raz.

Wczesniej mielismy lidera druzyny. Byl nim C. Ronaldo - przewaznie pilka byla kierowana do niego, z kolei on sie bawil z przeciwnikami i przekazywal ja dalej - wciaz do przodu i zawsze konczylo sie strzalem. Nie bylo bezsensownych podan i co za tym idzie odbioru pilki przez przeciwnika. Smialo napisze , ze to Portugalczyk kierowal gra United , a reszta zawodnikow to byly jego pionki.
» Środa, 13 stycznia 2010, 12:14 #104
kijo
kijo pisze:
'zuo' wez wluzuj ja cie nie obrazam... piszesz ze grallismy wspaniala pilke przez 10 min... mecz trwa 90 w tym jest przerwa 15 i nie mogilsmy sie podniesc po 1 bramce ogladales mila v liverpol... Pisales ze gramy atakiem pozycyjnym tak to gdzie on byl w finale cisneli nas jak dzieci.
Wracajac do tematu uwazam ze nikogo nie kupia chyba ze sie ferguson na kogos napali w co watpie .
» Środa, 13 stycznia 2010, 11:44 #103
carlostevez
carlostevez pisze:
Nie rozumiem trochę niektórych wypowiedzi. Czy naprawdę sądzicie że ManU musi wydać 80 mln zarobionych na Ronaldo po to by wygrywać ?? Moim zdaniem mamy wystarczająco mocną kadrę aby walczyć z najlepszymi. Można wydać ponad 30 mln na Berbatova i wtedy kibice będą zadowoleni bo ManU się wzmacnia. Ale czy na pewno?? Można również kupić Owena za darmo i będzie to samo a zaoszczędzimy 30 mln ! A poza tym kupując zawodników nie dajemy szansy młodym. A mamy bardzo zdolną młodzież. Evans, Gibson, Welbeck, De Laet.... Kupując zabieramy im miejsce...
» Środa, 13 stycznia 2010, 11:36 #102
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Ja nie kuma jak te dlugi oni robia w przeciagu 2 lat zarobilismy ponad 600 mln przynajmniej tak podawali ze w tamtym roku najwięcej zgarnęliśmy z ligi mistrzow ponad 200 mln tak wiec dlugi nie wspominam o transferze ronaldo to co oni robia z ta kasa?
» Środa, 13 stycznia 2010, 10:27 #101
barycek
barycek pisze:
ZOBACZYCIE że BERBA nie zostanie sprzedany też nie jestem zachwycony nim i nigdy nie byłem uważałem ze za taką kasę można było kupić kogoś lepszego np LUCA TONI ale czytam na innych serwisach ze ma przejść operacje kolana a SAF był nim zachwycony i na 100 procent da mu szanse po operacji kolana. Jeśli chodzi o Naniego to raczej odejdzie jeśli tylko ktoś da dobre pieniądze w portugalii robi co chciał z obrońcami nie stety anglia to nie port..
» Środa, 13 stycznia 2010, 08:31 #100
enigmatyk
enigmatyk pisze:
Wspomnienie finału piękna rzecz :)

Jest wiele racji w tym , że zespól nie ma klasowych graczy na kilku pozycjach. Nie rozumiem od początku tego sezonu, dlaczego SAF widząc na co dzień grę swoich podopiecznych nie pozbędzie się kilku " nie spełnionych talentów" ( Berba, Nani Anderson, Tosić) i w ich miejsce nie zainwestuje w porządnego rasowego napastnika ( Dżeko np.) i pomocnika z prawdziwego zdarzenia ( Gourcuff,Banega, VdV) . Ze sprzedaży słabych graczy można by zakupić dwóch, trzech wartościowych zawodników.To jest realne posunięcie, a nie mamienie kibiców 75 mln funtów, z których zarząd nie zobaczy ani jednego banknotu. Patrząc na obecny zespół przypomina mi się sytuacja z 2003 roku po sprzedaży Beckhama...4 lata posuchy. Tylko wtedy i tak mieliśmy znakomitych graczy...a dzisiaj?
Czy ktoś z was naprawdę wierzy jeszcze w Andersona? Trzeci sezon bez wyrazu. Nani...szkoda pisać. Berba kompletnie się nie nadaje do stylu gry United , chociaż chwilowo ciężko się tego stylu doszukać. Niestety - przez ostatnie sezony mieliśmy w składzie geniusza , którego gra przysłaniała braki na innych pozycjach , tak boleśnie uwypuklonych w tym sezonie.67 bramek nie wzięło się znikąd. No i jeszcze ten Tevez...kto na dzień dzisiejszy powie, że Bułgar dalej jest lepszy?
» Środa, 13 stycznia 2010, 08:20 #99
gembus
gembus pisze:
17patryk17-> zgadzam się z przdmówcą.Była kiszka
» Środa, 13 stycznia 2010, 07:09 #98
17patryk17
17patryk17 pisze:
zogodze sie z tym ze po straconej bramce bylo manchesterowi ciezko sie podniesc ale nie usprawiedliwiajcie ich tym bo jakby bylo tak jak ty piszesz sinedd91 : "kto pierwszy strzeli gola przejmie kontrole" to sedzia mogl mecz po golu zakonczyc. Jak dla mnie to nie ma co ich tlumaczyc grali fatalnie bo nie mozna powiedziec ze jak pierwsze 10 min grali dobrze to bylo ok, bylo fatalnie i okazali sie gorsi wiec nie usprawiedliwiajcie ich bo wiele bylo spotkan ktore wygladaly na rozstrzygniete a druzyny potrafily sie podniesc i wygrywac spotkania.
» Środa, 13 stycznia 2010, 03:26 #97
sinedd91
sinedd91 pisze:
zuo

musze powiedziec ze Twoja ostatnia wypowiedz miala w sobie duzo prawdy...

aczkolwiek xavi i iniesta rowniez odegrali swoja role... pokazali naszym jak sie gra pilka po objeciu prowadzenia...

ale wiadomo bylo tylko jedno... ze kto pierwszy strzeli gola ten przejmnie kontrolę... przez 10 min United miało całkowitą kontrolę... i gdyby padla bramka to zapewne bylibysmy pierwsza druzyna ktora obronilaby trofeum...
zdrugiej strony ja sie caly czas ubolewam nad tym ze w okolo 20 minuty pique nie wylecial z boiska...
» Środa, 13 stycznia 2010, 02:39 #96
Bro
Bro pisze:
zuo - dobrze powiedziane;]
» Środa, 13 stycznia 2010, 02:02 #95
zuo
zuo pisze:
'kijo - ty chcesz sie ze mnie smiac komputerowa ofermo? Nawet nie wiesz dzieki czemu final LM odwrocil sie diametralnie na nasza niekorzysc? To jest masakra , jak te smieszne gry robia wode z mozgu... Gosciu - sprawa byla prosta. United az (czy moze tylko) do bramki Eto'o gralo wspaniala pilke dla oka i jakze efektyna.. Rozumiesz to? Barcelona nie mogla nic zrobic. Nasz zespol byl przygotowany swietnie. Czar prysnal gdy "Blaugrana" przeprowadzila blyskawiczny atak , w ktorym wyzej wspomniany zawodnik wykazal sie geniuszem i strzelil piekną bramke. To wystarczylo by Czerwone Diably stracily pewnosc siebie i dalej nasza gra wygladala jak kopanina worka na podworku przez takie "zabawne dzieciaczki" jak ty.
» Środa, 13 stycznia 2010, 01:27 #94
sinedd91
sinedd91 pisze:
spojność wypowiedzi...
nie wdaje się z Tobą w dyskusje... bo to nie na moim poziomie ;)
» Środa, 13 stycznia 2010, 01:26 #93
GrzesiekMUFC
GrzesiekMUFC pisze:
TAK ALE U NAS ON COS OSIĄGNOŁ A W REALU RACZEJ NIC NIE OSIĄGNIE WIEC NIEMÓW A JESLI TAKI Z CIEBIE RONALDO TO SIE PRZEZUC NA REAL
» Środa, 13 stycznia 2010, 01:08 #92
sinedd91
sinedd91 pisze:
nie mów że Ronaldo nie gra nic w Realu bo prawda jest taka ze bez Ronaldo real gra raczej przecietnie a on sam do tej pory strzela okolo jedna bramke na mecz... wiec raczej gra dobrze....
» Środa, 13 stycznia 2010, 01:04 #91
GrzesiekMUFC
GrzesiekMUFC pisze:
U nas gwazdy idą w góre my pragniemy zeby byli lepsi jak je kupimy jak są młodzi Ronaldo był u nas 5 lat i jak grał u nas to był gwiazdy gdy jest w realu to jest wart gówno i gówno umi tylko kradna naszych piłkarzy z których robimy gwiazdy Real to cioty i tak ma byc
» Środa, 13 stycznia 2010, 01:02 #90
sinedd91
sinedd91 pisze:
nie wydajemy kasy tylko tworzymy zawodnikow...
to fakt... tyle ze w ostatnich latach tych wychowankow brak... no jedynie Evans no może Wellbeck i Gibson... po reszcie bym sie niczego szczegolnego nie spodziewal...

poza tym kase wydajemy jak kazdy inny zespol :)
Ostatnia dekada... Rio, Rooney, Berbatov, Veron, Owen H tez kosztowal (no moze berba i veron to niezbyt udane transfery za swoja sume... wniesli cos do zespolu ale 30 baniek to za duza suma)... nie mowie juz o Andersonie i Nanim ...
wydajemy kase jak kazdy inny klub na tej planecie z ta roznica ze nie kupujemy samych gwiazdeczek jak real tylko tych pilkarzy ktorych potrzeba...

a wracajac do rozgrywajacego to zapewne wiele osob juz zauwazylo ze w dzisiejszej piłce gra bez środka pola leży i kwiczy w Europie... piłka się trochę zmienia... potrzebujemy kogos kto bedzie potrafił kreowac akcje (cos czego brakuje na przyklad Carrickowi) ... Fletcher chyba jest w ostatnim czasie liderem naszej pomocy... a potrzeba zawodnika ktory bd umial sie rozejrzec wymyslic najlepsze w danej chwili zagranie i wykonac je z jak najwieksza dokladnoscia...

no i potrzeba jeszcze napastnika ktory bd potrafil zagwarantowac minimum 20 goli na sezon w PL... bo poki co to takiego nie mamy....
» Środa, 13 stycznia 2010, 00:55 #89
kijo
kijo pisze:
Timmy71 zgadzam sie z toba ale jak czytam zuo to smiac mi sie chce dlaczego nie strzelaja bramek ...? bo nie ma rozgrywajacego bo nie ma srodka pola nie ma skrzydla czasami jak sie valecia obudzi to gra swoje ale zdarza sie to raz na 3 mecze. Mowisz ze ludzie sie nieznaja na pilce bo uwazaja ze united grali leprza pilke za szasow ronaldo ? mozesz powiedziec co spowodowalo porazeke w LM
» Środa, 13 stycznia 2010, 00:29 #88
zuo
zuo pisze:
'Timmy70

Co do Rio sie zgodze - to byla gwiazda i jest nia nadal. Lecz to nie to co Ronaldo czy Kaka. Roo - wychowanek Evertonu , tam tez kupiony za mlodu. Berbatov to dziwna odskocznia , choc ogolnie Fergie koncentruje sie na kupnie dzieciakow , zadne z nich gwiazdy. Czyste mlode talenty ktore kosztuja..

Nastepne.. No to prosze, podaj nazwiska prawo-skrzydlowych zawodnikow, ktorym rzekomo Valencia do piet nie dorasta.

Chce tez dodac ze jestem fanem Nani'ego i nie uwazam , ze jest "gamoniem".

Dalej - wspominasz o LM. Ogladalem caly mecz i moge o nim smialo dyskutowac. Wiem dokladnie co spowodowalo slaba gre naszej druzyny i dlatego tez nie rozumiem czemu w ogole probujesz wplatac tamto zdarzenie w slaba gre naszego zespolu w TYM sezonie.

Piszesz o zawodnikach typu Fabregas , Lampard , Gerard , ktorzy sa rozgrywajacymi w zespolach ktore wlasnie takich zawodnikow potrzebuja. Liverpool , Chelsea to zespoly grajace typowo z kontry i tam trzeba rozgrywajacego. Arsenalu natomiast to druzyna ktorej gra jest skomplikowana i dopracowana co do ostatniego najmniejszego szczegolu. I tam Fabregas z reszta kolegow wie co robic , nie musza improwizowac. Manchester natomiast czesto gra sobie spokojnie atakiem pozycyjnym i jest w tym tak skuteczny , ze wyglada to jakby zawodnicy chcieli wejsc z pilka do bramki. I to jest blad. Nie ma tego szybkiego rozegrania jak za czasow C. Ronaldo i jak mniemam nad tym ubolewa wiekszosc kibicow , lecz zna sie slabo na pilce noznej wiec nie umie tego wyrazic.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 23:56 #87
Timmy71
Timmy71 pisze:
@zuo

Daj spokój. My nie kupujemy gwiazd? A myślisz, że czemu Pool tak nas nienawidzi? My też wywalamy kasę, tyle że zwykle z sensem.

Rio i Rooney nie przyszli za paczkę fajek. Berba też swoje kosztował. Te dwa gamonie: Anderson i Nani też nie byli tani, chociaż dopiero 'perspektywiczni'. A Veron? Itd.itp..

Jasne, Realu nie przebijemy, ale o nich nie ma się co martwić, bo czego się nie tkną, to koncertowo zepsują. Zresztą z Realem to chyba nawet nie chodzi o pieniądze. Z jakichś powodów te głupki chcą u nich grać.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 23:31 #86
Bartekp8
Bartekp8 pisze:
Timmy71
Zgadzam się, że z kasą na transfery to tylko plotki a w środku pomocy nie ma nikogo kto mógłby podnieść zespół. Jednak Anderson na pewno się rozwinie i da radę dźwignąć na swoich barkach rozgrywanie, ale zanim to nastąpi to pewnie znajdziemy się w środku tabeli jak Liverpool. Ferguson musi kupić np. Davida Silvę i to już teraz bo za 4 miesiące może tego żałować. Jest jednak pewien gracz, któremu Ferguson chce przypisać miano zbawcy zespołu, wszyscy wiemy o kim mowa, ale według mnie to zbytnia pewność w umiejętności Hargreavesa i również on może zawieść, szczególnie z powodu tej długiej kontuzji.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 23:29 #85
Timmy71
Timmy71 pisze:
@zuo

Czyli co, skoro wychowanie dobrego lidera - rozgrywającego wymaga twoim zdaniem tyle czasu i tyle zachodu, to trzeba z tym jeszcze poczekać? :D Jose jakoś nie czekał ( debil, nie ? ) i wstawił Snejdera do składu od razu, parę dni po transferze i to na mecz z Milanem.

Na co poczekać? Dać kolejny rok Carrickowi, może się obudzi? 'Wierzyć' w Andersona? Liczyć na to, że Scholes będzie grał do pięćdziesiątki? Nasza nędza w linii pomocy wyszła już w finale LM z Barcą, gdzie te dwa konusy po prostu nas zmiażdżyły. I nawet Krystyna nie pomogła.

Nie proponuję żadnych nazwisk, piszę tylko, że najważniejsza pozycja w drużynie jest nieobsadzona, a może inaczej - obsadzona ludźmi, którzy się do tego kompletnie nie nadają.

Valencia - jest przyzwoity i tylko tyle. Poziom PL rok w rok idzie ostro w górę i teraz taki gracz jak Valencia juz niczym specjalnym się nie wyróżnia na tle innych. Wyróżnia to się Fabregas, który wchodzi z ławy w drugiej połowie przy stanie 0:0 z Aston V. i strzela dwie genialne bramki w kilkanaście minut. O, tym się można podniecać. Ale Valencią - no nie żartujmy.

Zgadzam się, że SAF pewnie nikogo nie kupi. Te wszystkie newsy o tranferach są tylko po to, żeby można było sobie trochę poplotkować. Dobre i to.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 23:07 #84
martin86
martin86 pisze:
po prrzeczytaniu artylulu o tych zydowskich amerykancach az krew mnie zalala niech lepiej stad odejda bo oni nie wiedza co to tradycja klubu tylko traktuja go jak maszynke do zarabiania mamony
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 23:02 #83
zuo
zuo pisze:
Poniewaz Manchester United to nie Real - my tworzymy gwiazdy , a ci drudzy potrafia tylko kupic gotowego gracza...Miedzy za to kocham United i nigdy sie nie wyrzekne diabelskiej krwi. Jesli chcecie gwiazd pokroju Ribery'ego w klubie to pokazuje wam kierunek w strone Madrytu lub drugiej czesci Manchesteru (tej brzydko-niebieskiej).
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:58 #82
martin86
martin86 pisze:
po prrzeczytaniu artylulu o tych zydowskich amerykancach az krew mnie zalala niech lepiej stad odejda bo oni nie wiedza co to tradycja klubu tylko traktuja go jak maszynke do zarabiania mamony
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:56 #81
Damian90
Damian90 pisze:
Bo MU kupuje piłkarzy,którzy mogą stać się najlepszymi piłkarzami na świeice a nie przereklamowane gwiazdy.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:56 #80
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
co jak co ale zmiany i nowe twarze potrzebne od zaraz....
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:54 #79
karol90098
karol90098 pisze:
Mają mają , ale skoro MU to jeden z najlepsszych klubow swiata to dlaczego nie ma kupowac najlepszych zawodnikow?? Tym bardziej ze podobno ma na to pieniądze
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:51 #78
zuo
zuo pisze:
Smiech... Timmy70 - no prosze , kogo proponujesz sciagnac? Nastepnie ustaw go i daj mu zadania do spelnienia. Potem dopasuj reszte skladu i ustal ogolna taktyke. pi**dzielenie... Jeden zawodnik nic nie da. Tu trzeba miesiecy pracy nad skladem i zoptymalizowanie gry. Zaloze sie , ze SAF nie sciagnie nikogo , poniewaz wzmocnien nie potrzeba. Ten sezon spisalem na straty , chyba ze Fergie jest wiekszym geniuszem niz uwazam i zapnie wszystko na ostatni guzik w ciagu najblizszych 2 miesiecy.

Do tego puste slowa o Valencii.. Jest swietnym skrzydlowym i nie wiem co te twoje wypociny maja znaczyc. Mysle nad nimi ciagle i dalej nie rozumiem tej glupiej , bezpodstawnej krytyki.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:41 #77
Damian90
Damian90 pisze:
niektórzy to mają marzenia :D
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:36 #76
karol90098
karol90098 pisze:
75 mln + Berbatov = D. Villa + F. Ribery
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:24 #75
SmOOke
SmOOke pisze:
Chodzi o to że chciał byś takiej wymiany.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:20 #74
martin86
martin86 pisze:
smooke najpierw przeczytaj moj komentarz do konca bo w nim napisalem "tylko w snach"
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:08 #73
Timmy71
Timmy71 pisze:
Po pierwsze: nie wierzę w te pieniądze na transfery.

Po drugie: nawet gdyby te 75 mln były prawdą, to nie ma żadnej gwarancji, że SAF uzna, że kogokolwiek potrzebujemy. Po tym, co ostatnio mówi, sprawia wrażenie, jakby uważał, ze skład jest optymalny.

Po trzecie: coście się tak uparli na tych napastników? Powtórzę: problemem MU nie jest atak, ale pomoc. Popełniacie zasadniczy bład - krytykujecie napastników zapominając, że od początku sezonu nie mają praktycznie żadnego sensownego wsparcia ze środka pola. I jeśli któryś z napastników jest bez formy, to jest to - niestety - Rooney. Żal dupę ściska, jak się na niego patrzy. Facet jest tak chaotyczny, jakby był na jakichś dragach. Biega bez sensu, podaje niecelnie, marnuje 'setki'. Chociaż w sumie mu się nie dziwię - próbuje wszystkiego, skoro ma takie kołki w pomocy.

Nie chce mi się kłócić na temat Berby. Zawsze go lubiłem, więc może nie jestem obiektywny. W każdym razie koleś ma jedną unikalną cechę: kombinację zimnej krwi + techniki + orientacji w przestrzeni. Jest jednym z niewielu piłkarzy na świecie, którzy potrafią rozegrać piłkę na małej przestrzeni, w zamieszaniu pod bramką, zmienić sytuację jednym genialnym zagraniem.

Najlepszy przykład na to, jak beznadziejna jest pomoc, stanowi Owen. Owen jest w 100% uzależniony od dogrywanych piłek. Sam nic nie wywalczy. Wszyscy na niego psy wieszacie, a tak naprawdę powinno się wsadzić do więzienia pomocników. Jak Owen dostał dobre podanie w meczu z City, to załatwił sprawę w 96 minucie i nawet mu powieka nie drgnęła. A ile - tak z ręką na sercu - takich piłek dostał w sezonie?

Weźcie sobie najlepszego pomocnika MU ( kogo tam uważacie ) i porównajcie z Gerrardem, Lampardem i Fabregasem. Jest co porównywać? Taki Anderson czy Carrick to po prostu żenada do kwadratu - podania w tył lub w poprzek na 5-10 metrów, a jak coś do przodu, to albo za wysoko, albo za krótko, albo prosto w obrońcę. Nie mówiąc już o tym, jak bardzo są przewidywalni.

Najlepszym podsumowaniem naszej gry jest wybranie Valencii na zawodnika miesiąca. No jak ktoś taki - cały czas balansujący na granicy ligowej przecietności - dostaje taką nagrodę, to naprawdę jest się czym martwić.

W każdym razie - gdybym to ja miał wydać te pieniądze, to najpierw szukałbym lidera - rozgrywającego i jak trzeba kupił go nawet za te 75 milionów. Nowy Keane potrzebny od zaraz!

Pozdro wszystkim
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 22:00 #72
toffifee
toffifee pisze:
kombinują jak mogą, jesze planują sprzedać obligcje MU za 700 milionów żeby długi pokryć, można zacząć się niepokoić
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:58 #71
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
enigmatyk-piszesz naprawdę z sensem i czytasz dużo a to jest wielki plus-ja modlę się żeby odkupili nas chińczyki bo latem będziemy płakać jak odejdzie vidić,rooney bo Gey-zery mają tyle długów co pcheł na swoich jajcach..pozdrawiam !
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:56 #70
Rydlu7
Rydlu7 pisze:
Jestem trochę nieogarnięty w tym temacie zadłużenia :/ Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś napisał mi w PW w skrócie dlaczego jesteśmy zadłużeni od kiedy i na ile :) będę wdzięczny za chociaż cząstkową odpowiedź na moje pytania :)
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:55 #69
SmOOke
SmOOke pisze:
martin86 ---> rozje***** system naprawdę młotki to się wam przydadzą, następnym razem poproście o nie na gwiazdkę.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:49 #68
Frank93
Frank93 pisze:
Chodzi mi o ten link pod argumentami i sory że to nie na temat
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:41 #67
martin86
martin86 pisze:
po niektorych komentarzach ktorzy by chcieli by Silve i VIlle mozna zrobic wymiane na liniMU Valencia Berbatow-VIlla oraz Tosic Park - Silva
ale to tylko w snach
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:39 #66
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Niech sobie te 75 baniek w dupę wsadzą i zostawią nasz klub w spokoju-GEY-ZERY.Wielcy wybawiciele dbają tylko o swoje interesy a jeśli mieli by MANCHESTER w sercu to nie dopuścili by do tego aby transfery graczy którzy mieli pojawić się na Old Trafford przeszły koło nosa.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:36 #65
Frank93
Frank93 pisze:
Byniol wiesz może gdzie można znaleźć tą petycję bo pod tym linkiem nic nie ma??
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:20 #64
hitman90
hitman90 pisze:
Do zwolennikow Naniego. A gdzie niby on mialby teraz grac?? Za Valencie?? To w tym momencie nierealne, bo gosc gra narazie top w United. Za Gigsa raczej tez nie wejdzie. Tym bardziej, ze w stajni czeka juz mlody Obertan, ktoremu wiele nie brakuje do Naniego, a z pewnoscia bedzie lepszy. Wg mnie najlepszym rozwiazaniem byloby kupienie juz dojrzalego, kreatywnego lewoskrzydlowego (patrz Silva). Po 1 wniosl by wiele do gry, i dalby czas Obertanowi na dojrzewanie. Na srodek tez moznabyloby kupic kogos, kto by PARTNEROWAL Andersonowi, bo ten chlopak to nasza przyszlosc.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:19 #63
Byniol
Byniol pisze:
Jakubek722

[link usunięty]

To ci wszystko wyjaśni o tych żydkach ;]
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:11 #62
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Uwaga ! Uwaga ! Dla tych co kibicują bardzo długo kibicują United:)
Mam pytanie , po co Glazerowie wzięli kredyt , w jakim celu i w ogóle, może mi ktoś całą historię przedstawić z tymi Glazerami ?
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 21:06 #61
tymo0
tymo0 pisze:
moim zdaniem dobrze zmotywowany i bezkontuzyjny sklad ktorym dysponuje Boss jest w stanie wygrac wszystko a te pieniadze rodzina G. niech sobie zatrzyma bo dobry adwokat wcale nie jest tani...
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:50 #60
Zaglebiak
Zaglebiak pisze:
Sir Alex ma dostać kasę, ale nie jest powiedziane że ją wyda...
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:44 #59
SmOOke
SmOOke pisze:
3 lat tak, ale zeszłego sezonu spokojnie.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:43 #58
goghetta
goghetta pisze:
mój komentarz typu wypisania zawodników jakich bym chciał na OT, był w formie podsumowania komentarzy innych którzy chcą jakichś tam zawodników, ale ja napisałem że to marzenie nie realne więc zanim coś skomentujecie czytajcie dokładnie. A propo Rio Ferdinanda to napewno nie wroci juz do takiej formy w jakiej go oglądaliśmy przez ostatnie 3 lata ponieważ wiek robi swoje i nim starszy zawodnik tym częsciej ma kontuzje i traci urok, np. G.Neville
Nie zasłaniajcie się Giggsem bo to wyjątek i VDS bo to bramkarz :)
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:38 #57
DrMajk
DrMajk pisze:
Benzema?? Razi Nieskutecznośćią W Hiszpańskiej...
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:33 #56
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Dlugi dlugi tylko zeby tych pieniedzy nie wy. w bloto bo na prawde bedzie szkoda do tego sprzedac tych slabiakow co nie sprawdzili sie i bedzie dobrze
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:32 #55
DelCastro
DelCastro pisze:
jak na razie potrzeba dobrego strzelca który da MU zwycięstwa w meczach bo mecz z Birmngham City nie pokazał napastników Mu z najlepszej strony.... Było 1:1 ale szkoda , że gola nie strzelił żaden z diabłów ;(
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:29 #54
elpudzianos17
No to ja Wam powiem tak- Kun Aguero do ataku, Aron Lennon do pomocy, wypad dla Betbatova, bo nie cierpie jego powolnych ruchow i kazde zle zagranie musi skomentowac machnieciem reka,,,frajer!!:D:D
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:26 #53
Michaldo
Michaldo pisze:
@ goghetta

no tak może jeszcze kupimy Torresa i Pirlo
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:24 #52
gaham1
gaham1 pisze:
ja osobiście uważam że nam jest potrzebny rasowy strzelec. oraz rozgrywający, ktoś pokroju Gerrarda
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:20 #51
MrKubinho
MrKubinho pisze:
goghetta Chielini na 100% nie odejdzie z juve !!
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:18 #50
Smoku
Smoku pisze:
Ale do tych 75 mln funtów doliczcie te z transferu Ronaldo

Ja chciałbym aby kupili Di Marie, Gourcufa i Benzeme...
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:15 #49
SmOOke
SmOOke pisze:
G0gheta ---> masz młotek w domu? jak tak to się nim w głowę walni. Chiellini lepszy od Rio ? to że Ferdinand ma akurat słabszy okres i kontuzję to nie znaczy że już nigdy nie będzie grał tak jak wcześniej. Wiem że wy na miejscu Fergiego byście już dawno wywalili połowę składu i kupili sobie Silvy czy Ville, ale bez przesady.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:12 #48
lechiacci25
lechiacci25 pisze:
Po co wogole pisac ile jest pieniedzy preznaczonych na transfery? To nie dotyczy takiego klubu jak United, gdzie uwaza sie ze transfery to strata pieniedzy i sa niepotrzebne tej ekipie, ktora widac ze z meczu na mecz nawet pressingiem i przewaga nie potrafi wygrac normalnie meczu. Jesli Ferguson chce zostac w pierwszej trojce na finiszu, radze aby kogos pozytecznego kupil, bo aktualny sklad jest w takim kryzysie, jakim dawno juz nie byl. Za tyle przydalby sie zdecydowanie United David Silva, plus jakis napastnik, bo z nimi United ma ogromne problemy. Owen i Berbatov graja tak cienki futbol, ze nie warto na nich stawiac, a osamotniony Rooney rowniez niewiele potrafi zdzialac. Jednym slowem nie mamy napastnikow z prawdiwego zdarzenia jak przystalo na taki klub jakim jest Man Utd.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:08 #47
Frank93
Frank93 pisze:
Ja bym chciał kogoś do ataku np: Ville albo Benzeme i kogoś do pomocy może Silve
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:07 #46
goghetta
goghetta pisze:
są marzenia realne do spełnienia i nie realne, a nie realnym jest to że będziemy mieć taki skład: Kuszczak-Philip Lahm, Vidić, Chielini, Evra,-Valencia, Gurcuff, Carrick, Nani/Di Maria-Rooney, Benzema
nie wiem po co wam to mówie ale tak nie wiele potrzeba do szczęscia:
-Benzema 35 mlnn,
-Gurcuff 25 mln,
-Chielini 15 mln,
-Di Maria 25 mln,
Razem: 100 mln
niektóre ceny są zawyżone, ale przecierz nie każdy klub odda swoje gwiazdki po niskiej cenie

>>>>>>>>>>ale te transfery są nie realne !! i dlatego możemy kupić jednego z nich, ja bym chciał Gurcufa lub Benzeme a za reszte np. Ben Arfe na zarobek i innych typu Obertan (w sensie wiek, cena, mało znany),
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 20:03 #45
Adam11
Adam11 pisze:
mervel ----> Zgadzam się. Tworzymy zbyt mało okazji do zdobycia bramki. Jeśli jeszcze spotykamy się z drużyną, która nie gra skrajnie defensywnie to nie jest tak źle, ale kiedy mamy zburzyć mur składający się z 11 piłkarzy w polu karnym to jest już kiepsko. Zaznaczam jednak, że nie potępiam takiej gry ze strony przeciwników. Gra obronna również jest częścią futbolu a ja ją bardzo doceniam.

Wracając jednak do tematu, to United brakuje bardzo często ostatniego podania. Musi więc przyjść ktoś kto będzie mógł obdarować takim podaniem innych piłkarzy.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:54 #44
kijo
kijo pisze:
Quba18 chodzi mi oto ze te wszytkie gwiazdy jak Nani Anderson czy Berbatow Hargreaves mieli byc gwiazdami przychodzac do united a tak naprawde nic nie graja sa przecietni i z takimi zawodnikami trudno cos wygrac a jakie pieniadze byly w to wlozone. Piszecie ze kupawac mlodziez tak mozna robic jak sie ma jakies konkretny sklad zeby w przyszlosc sie rozwineli albo i nie. Nam trzeba przebudowy skladu pozbyc sie paru zawodnikow i kupic cos kakretnego. Nie jestem jakims wielkim fanem ronaldo ale tamten sezon nalezal do niego i wczesniejsze rowniez a jak brak gwiazdy to nie ma komu grac obrona slabo (kontuzje) srodek (my go wogole nie mamy) skrzydla zalezy jak wejdzie mecz no i atak nie ma komu strzelac takie jest moje zdanie...
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:52 #43
goghetta
goghetta pisze:
Cudi123
Pato ??!!
ostatnio ACM odrzucił oferte Realu wynoszącą 63mln euro, więc Twoim zdaniem ile musielibyśmy za niego dać ?? a Ville sobie do dupy wsadź bo jest stary i cienki jak dupa węża :P
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:52 #42
MrKubinho
MrKubinho pisze:
Jeśli to prawda to fajnie a jeśli to nie :) ale i tak znając zycie SAF nikogo nie kupi :(
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:49 #41
Cudi123
Cudi123 pisze:
Oby to była prawda bo 75tys to niezła sumka aby kupic dwóch klasowych zawodników.Do ataku Davida Ville lub Alexandra Pato a na pomoc Angel di Maria lub Davida Silve
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:45 #40
martin86
martin86 pisze:
najlepszy transfer SAFA by byl jakby sprzedal szarance z kraju maca
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:38 #39
Quba18
Quba18 pisze:
FanaticMU, hahahahaha, to ile wg. Ciebie jest potrzebne 250mln?
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:36 #38
OloOcki
OloOcki pisze:
tylko żebyśmy nie skończyli jak Leeds United...
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:35 #37
FanaticMU
FanaticMU pisze:
po pierwsze to za mało, po drugie i tak jesteśmy zadłużeni więc po co jeszcze sobie dokładać??!!
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:33 #36
mervel
mervel pisze:
Camrall-nie gramy źle tylko nieskutecznie ?

wg. definicji mi znanej- być nieskutecznym to tworzyć sobie okazje i je marnować...czy tak jest ? nie do końca. bo po prostu tworzymy tych okazji zbyt MAŁO. ile mieliśmy dobrych okazji z B'mingham, Leeds? można je policzyć na palcach jednej ręki. potrzeba świeżości w pomocy-głównie w środku, choć partnera do XI dla Rooneya też nie widać...
mimo że często gramy piłką niewiele z tego wynika ;]
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:20 #35
enigmatyk
enigmatyk pisze:
[link usunięty]
ester-United-in-so-much-debt-even-Ocean-Finance-wouldnt-touch-the
m.html

tutaj macie wspomniany link
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:18 #34
enigmatyk
enigmatyk pisze:
Kto z was wierzy w te bzdury?
Dzisiejszy Telegraph rozwiewa wątpliwości...tylko sprzedaż Ronaldo do Realu uratowała Man Utd przed wielomilionowym debetem. Jeżeli nic się nie zmieni , to w przyszłym sezonie ( czyt. letnim okienku transferowym) będziemy musieli się pozbyć kolejnej gwiazdy, żeby zbilansować straty z tytułu spłaty kredytów ( kto tym razem..Vidić, Rooney?). Jeżeli wierzycie, że Glazerowie, którzy mają problemy ze spłata zadłużenia wpompują nagle 75 mln funtów w klub, to chyba macie po 10 lat. Proponuję poczytać artykuły w dzisiejszej angielskiej prasie, tym co kumają angielski.
75 baniek...hehehehe.Oj dzieci, dzieci....
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:14 #33
cejotinho
cejotinho pisze:
Chwała Bogu za to że SAF a nie większość z Was decyduje o transferach, non stop piszecie kogo byście to nie kupili a wymieniacie piłkarzy którzy naprawde chyba nie są nam potrzebni. A moim skromnym zdaniem dużych transferów nie potrzebujemy. goghetta ma całkowitą racje, trzeba kupować młodych i poczekać na efekty, a jeśli niechce wam sie czekać i chcecie rewolucji już zaraz bo zmienicie klub ktoremu kibicujecie to jestescie poprostu sezonowcami. A może byłoby dobrze gdybyśmy w tym sezonie nie ośiągneli za dużo pokazało by to którzy sa naprawde z United. Pozdro
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:12 #32
MUforever9
MUforever9 pisze:
To na pewno plotka oni 75 mln haha nawet grosza by nie dali na transfery a nawet jak by dali np te 35 mln to SAF i tak by nikogo nie kupił
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:12 #31
goghetta
goghetta pisze:
Quba18
porządny rozgrywający to Fabregas lub Gurcuff a to są dyże wydatki,szczególnie w przypadku tego pierwszego ale i tak by nam go nie sprzedali ale Yoann'a bym chętnie widział z Andersonem na środku :)
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:12 #30
Quba18
Quba18 pisze:
bartekdrzazga, a Ty na stronę realmadrid.pl :)
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:09 #29
Camrall
Camrall pisze:
My nie gramy źle tylko nie skutecznie. Nie mylić tego .
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:07 #28
Quba18
Quba18 pisze:
kijo, to wg. Ciebie United staje się przeciętniakiem... Ok, każdy może mieć inne zdanie na ten temat. Ja mam zdanie, że United jest drużyną z najwyższej półki. Fakt ostatnio gramy kiepsko, ale mam nadzieje, że wkrótce się to zmieni.
Drużyna w składzie nie musi mieć samych gwiazd żeby być najlepszą. My akurat mamy wszystko by być ciągle najlepsi.
Ja jestem zdania, że przydał by nam się porządny rozgrywający i jeżeli to nie rozwiązało by problemu ze strzelaniem bramek wtedy zainteresować się napastnikiem, w między czasie dać Naniemu zagrać parę meczy pod rząd, dać mu się pokazać jeżeli by nie spełnił pokładanych w nim nadziei/wymagań wtedy kupić jakiegoś lewo skrzydłowego, ale to już w ostateczności, bo jest przecież taka możliwość, że Obertan niedługo wbije się do składu i zacznie wszystkich czarować swoją grą wtedy na lewe skrzydło nie będziemy potrzebować nikogo.:)
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:05 #27
grandes
grandes pisze:
Szanuje Berbatova (zawsze miałem do niego sympatie bo technikę ma bajeczną) ale jednak do United nie pasuje..... nam potrzeba napastnika typu Torres .....z szybkością, dryblingiem potrafiącego samemu wyprowadzić akcje.... załatać dziury i znów gigant będzie piął się w górę...

Tylko mi nie mówicie o Machedzie
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:04 #26
bartekdrzazga
Gourcufa na środek
Di Maria, Silva,Lennon,Young - któryś z nim na skrzydło
Benzema,Aguero,Dżeko,Fabiano,Villa - któryś z nich do ataku
nie ma mowy o sprzedazy Vidica
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:03 #25
goghetta
goghetta pisze:
hah, jak czytam wasze komentarze to trudno mi uwierzyć że interesujecie się piłką nożną, czy wy naprawde myslicie że jak wydamy na transfery 75mln to wygramy wszystko ?? gówno prawda składu nie da się zbudować w jedno okienko transferowe. Spójrzmy na np. Arsenal, oni robią transfery do kilku mln a jaki mają zaj**isty młody skład ? każdy ich zawodnik po rozegraniu debiutu zyskuje na wartości kilkukrotnie, dlaczego bo trzeba inwestować w młodzież, ale nie w takich graczy jak, np. Di Maria bo bez sensu najlepszym przykładem na dobrego zawodnika w Man Utd jest Macheda, który trafił do nas za grosze a teraz kilka klubów jest nim zainteresowanych, oczywiście możemy kupić dobrych młodych piłkarzy takich jak: Benzema,Di Maria, Ben Arfa,Dzagonev(czy jak mu tam inaczej-ten 19latek z CSKA) ale to nie załatwi sprawy bo najważniejsze jest zgranie dobrze dobranych zawodników. a Ci którzy piszą, że chcieliby D.Ville t idźcie spać bo SAF na pewno nie sprowadzi 28 latka za 45mln bo po zakupie Berby powiedział ze nigdy więcej nie wyda na zawodnika starszego niż 27 lat takiej kasy, zresztą jeżeli już mielibyśmy wydac 45mln za napastnika to za Aguero albo Benzemę. pozdrawiam
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 19:02 #24
przemkko
przemkko pisze:
ehh szkoda gadać za samego ronaldo powinno byc 80 pare mln a oni daja 75 mln . zamiast cos zabierać to powinni dać. xd
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:52 #23
pawel122
pawel122 pisze:
35 mln za benzeme to wcale nie jest tak duzo. nie miec 400 mln na koncie ze osiagac wyniki.benzeme + dobry srodkowy rozgrywajacy i gitara
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:38 #22
Adi88
Adi88 pisze:
SAF powie że jest zadowolony z obecnej kadry i nie widzi "żadnej perły" na rynku transferowym, albo kupi anonimowego zawodnika za 2 mln funtów i tyle będzie z transferów. :) Moim zdaniem jak sypną 30 mln to już będzie dobrze.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:36 #21
martin86
martin86 pisze:
pozyjemy zobaczyme kogo kupi SAF w lecie
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:31 #20
michal94klb
michal94klb pisze:
dawid,semenbp dajcie sobie spokoj i nie osmieszajcie sie tymi FMowoFIFOwymi transferami ok?bo za chwile dojdziecie do Messiego i Cassilasa
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:30 #19
Kuba08
Kuba08 pisze:
Ci Glazerowie powinni odejść.Pomyślcie sobie gyby Manchester przejęli japończycy albo chińczycy.Przeciesz w azji Manchester jest najpopularniejszą drużyną.SAF naprawde powinien kupić jakiegoś napastnika skoro dostaje kase,bo nie ma kto strzellać bramek;/
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:29 #18
kijo
kijo pisze:
Z cenami jakie teraz są będzie cieżko kupić 2 lub 3 klasowych zawodnikow bo z tego co widze to united staje sie przecietniakiem w klubie mamy może z 5 piłkarzy którzy liczą sie w europie reszta to klasa średnia teraz pewnie wiekszosć mnie pojedzie ze chcę drugą Chelsea albo Real NIE (teraz licza sie tylko pieniądze i każdy otym wie ) ale potrzeba nam dobrych i sprawdzonych zawodnikow którzy troche kosztują. Widząc nasze transfery w przeciągu ostatnich kilku lat to jest katastrofa nie kupilismy nikogo poza ronaldo kto by wyrósł na gwiazdę "a pisało sie Ferguson znalazł diament" i gdzie te diamenty...
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:29 #17
EndlessNameless
"Amerykanie uważają, że dalsze inwestycje w kadrę są konieczne do zmniejszenia kredytu zaciągniętego przez klub". Chyba nie chcą zrobić z United drugiego Realu? Wielkie nazwiska, owszem, mogą zapewnić dodatnie saldo, ale niekoniecznie dobre wyniki. Nie jestem pewny, czy to tak dobrze.
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:27 #16
dawid27154
dawid27154 pisze:
KeanoUNITED----------> ja sie przyłączam
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:25 #15
Damian90
Damian90 pisze:
Coś w tym może być,Glazery planują emisje obligacji w wysokości 500 mln co pozwoli zmniejszyć dług,może sypną kasą no ale tak czy inaczej kogoś SAF musi sprzedać jak chce kogoś kupić
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:23 #14
mat3usz
mat3usz pisze:
drugie tyle ze sprzedaży innych :D
A tak bardziej serio to przyda się ta kasa :)
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:19 #13
dawid27154
dawid27154 pisze:
I tak pewnie SAF nikogo nie kupi
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:19 #12
crx6radziu
crx6radziu pisze:
Silva i Di Maria szykujcie sie :)
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:16 #11
semenbp3108
semenbp3108 pisze:
' no właśnie żeby to nie była plotka bo niedawno pisało że transferów nie bedzie
' a tak po zatym bym kupił ville i di marię
' dał bym dla valencji berbatova i 15 mil funtów za villę
' a za di marię naniego i 15 mil funtów
' a reszte kasy to może na eto'o
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:15 #10
dawid27154
dawid27154 pisze:
kupa kasy Villa i jeszcze zostanie np na Di Marię lub Gourcufa
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:13 #9
devils18
devils18 pisze:
super! Ta kwota wystarczy do sprowadzenia jednego lub dwóch świetnych graczy .
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:13 #8
misiek98
misiek98 pisze:
no i tak trzymać! prawie tylew co za ronaldo!
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:12 #7
Erogal
Erogal pisze:
moim zdaniem to plotka ;p
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:12 #6
KubaDevil
KubaDevil pisze:
Yeah.... oby to nie była plotka i głupi wymysł mediów
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:09 #5
calusxxx
calusxxx pisze:
tu jest potrzebne 2x 75
» Wtorek, 12 stycznia 2010, 18:08 #4

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY