Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zawodnik dekady #6: Ruud van Nistelrooy

» 26 grudnia 2009, 20:45 - Autor: Bart - źródło: manutd.com
Zawodnikiem dekady nr 6 został Ruud van Nistelrooy. Ilość zdobytych przez niego bramek była niesamowita. W ciągu trzech pierwszych sezonów na Old Trafford Holender trafiał do siatki rywali ponad 100 razy. Karierę w Manchesterze United zakończył z ponad 150 trafieniami w 200 spotkaniach.
Zawodnik dekady #6: Ruud van Nistelrooy
» Kiedy na OT ponownie zawita tak bramkostrzelny zawodnik?
Ruud dostał nagrodę PFA na najlepszego zawodnika oraz nagrodę kibiców za najlepszego gracza w swoim pierwszym sezonie w Manchesterze United. Ruud był typem napastnika, którego Czerwone Diabły nie widziały od czasów Denisa Lawa – gdy piłka padła mu pod nogi w polu karnym, praktycznie w każdej sytuacji swój lot kończyła w siatce rywali.

Jeżeli ktoś pomyśli, że Ruud van Nistelrooy był niezdolny do strzelania spektakularnych bramek, proszę przypomnieć sobie akcję przeciwko Fulham Londyn w 2003 roku lub woleja przeciwko Charltonowi dwa lata później.

Gdyby w 2006 roku van Nistelrooy nie odszedł do Realu Madryt mógłby dogonić sir Bobby’ego Charltona w ilości strzelonych bramek. Rekord ten wynosi obecnie 249 trafień. Mając zawodnika, który gwarantował minimum 25 goli na sezon, manager mógł czuć się pewnie. W obecnej sytuacji, taki gracz byłby na miarę złota w Manchesterze United.


TAGI


« Poprzedni news
Powrót Evansa i Ferdinanda tuż-tuż
Następny news »
OT100 #41: Wizyta West Bromwich Albion

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (64)


anagaro: [link usunięty]

owned
» 1 stycznia 2010, 22:00 #56
Diegoo1878: Dieu ---->
Trochę racji masz ale mylisz się co do Berbatova. Nigdy nie byłem do niego przekonany i nie przekonam się. Miał być lekarstwem na słabą skuteczność w Manchesterze, a ile on tych goli strzelił? W kilku meczach zabłysnął i to wszystko. Może ma technikę ale jest wolny i gra jak by mu się nie chciało. Poza tym to jest napastnik, a wszyscy wiedzą, że zawodnik grający na tej pozycji ma przede wszystkim strzelać goli. Co mnie obchodzi ten jego przegląd gry i podania skoro najczęściej nic z tego nie wynika. Powiedzmy sobie szczerze: Bułgar to jedno z większych rozczarowań transferowych. (przynajmniej dla mnie) Nie tego spodziewałem się po takim zawodniku. Już wolałbym Keana, który strzela piękne gole w Tottenhamie (niestety w Liverpoolu się zmarnował)
» 30 grudnia 2009, 12:41 #55
gafciu7: =>Dieu
daj spokój z takimi komentarzammi...1
150 goli na 200 meczy faktycznie nic nie dało??heheheh
» 28 grudnia 2009, 12:57 #54
sinedd91: dieu

no teraz Twoja wypowiedz ma sens... znaczy jest wszystko popart argumentami... chociaż ja uważam że to był bardiej pomysł SAFA - gramy na RvN... bo Holender udowodnił po przejsciu do Realu ze taktyka z nim w skladzie nie musi tak wygladac a on i tak został królem strzelców La Liga...

po drugie jestem odrobine zniesmaczony porównaniem Darrena (wnioskuje ze chodzi o Fletchera) z Ronaldo... bo to porownanie skrzydlowego/napastnika z środkowym pomocnikiem... logiczne ze ich zdolnosci techniczne sa rozne... ale fletcher na swojej pozycji z tymi zdolnosciami gra w United... a Ronaldo na swojej pozycji (skrzydlowy)z umiejetnosciami technicznymi Darrena miałby problem z zalapaniem sie do podstawowego skladu... mowiac umiejetnosci techniczna mam na mysli drybling a nie technike użytkową...
» 27 grudnia 2009, 14:01 #53
shick: wolałbym ogladac manchester zajmujacy 2 miejsce w lidze z ruudem strzelajacym 25 bramek niz manchester z tego sezonu!
» 27 grudnia 2009, 13:30 #52
mickb: ten pilkarz chyba najwieksza dyskusje wzbudzil sposrod tych co do tej pory zostali wybranio do top10

wg mnie nie sposob nie zgodzic sie z Dieu, ale tak ze pozostalymi ktorzy obstaja za ruudem

prawda jest jednak taka, ze on strzelal sporo, ale jak on nie strzelal to prawie nikt nie strzela - jesli druzyna przeciwna potrafila wylaczyc zgry RvN (co wcale nie bylo takie proste) to mogla spokojnie liczyc na korzystny rezultat w potyczce z united, na wszystkie slabsze zespoly on byl swietny - z takim fulham tydz temu to pewnie bysmy na luzie wygrali z nim w skladzie, ale w meczach z rywalami z najwyzszej polki juz roznie bywalo - nie strzelony karny z arsenalem w 90min, slaba gra po kontuzji przeciwko milanowi w LM (jesli bylby w pelni formyt to pewni wtedy 2 bramki crespo w obydwu meczach by milanowi niewiele pomogly). ogolnie problem polegal na tym, ze nie bylo alternatywy dla ruud'a - cala gra opierala sie an nim, a w united ze 150 bramek ktore strzelil, zdaje sie tylko 1 zdobyl spoza pola karnego, teraz moze kogos takiego brakuje, ale mimo wszysko jest kolektyw, nie strzelaja napastnicy, strzeli pomocnik, obronca, moze nie w kazdym meczu, ale jednak potrafi cala druzyna strzelac bramki. z ruud'em jakos ciezko bylo ustawic drugiego napastnika, bo on sam wsio konczyl i lepiej bylo dac 5 zawodnikow w srodku. duet roo-ruud bylby swietny pod warunkiem, ze potrafili by sie zgrac,a ruud narzekal jak ronaldo cos za duzo probowal szalec zamiast podawac do niego...

na koniec - wyobrazcie sobie ruud'a teraz w united jako glownego napastnika i co sie dzieje jak zostaje on kontuzjowany
» 27 grudnia 2009, 12:32 #51
Freddie: Dekada to 10 lat ciolki,,, czyli 2000, 2001, 2002... itd. 2009 ile lat wychodzi? 10... czyli roku 99 nie liczymy... eh wielcy matematycy...

Ruud? w 10 powinien byc...
» 27 grudnia 2009, 11:28 #50
masmisbl: Ruud bodajże w I sezonie w realu zdobył króla strzelców i zapewnił realowi mistrzostwo. W każdym meczu, w którym zagrał Real nie przegrywał. To chyba świadczy o nim jak wybitnym jest zawodnikiem. Wolę 100x napastnika, który strzela gole, niż takiego jak Berba.
» 27 grudnia 2009, 11:24 #49
Jakubek722: [link usunięty]
Polecam ;) fajny filmik
» 27 grudnia 2009, 11:03 #48
rvn1993: dla Mnie jeden z najlepszych napastnikow na swiecie moj ulubiony zawodnik "Pan GOOL" to był prawdziwy snajper ale NIGDY sobie nie daruje ze przesedł do mojego najwiekszego wroga Realu
» 27 grudnia 2009, 10:55 #47
Dieu: enigmatyk Ty tak specjalnie czy faktycznie koń Cię w głowę kopnął??
Czy my tutaj rozmawiamy o trampkarzu FC Piaseczno czy o czołowym strzelcu piłki światowej?? wiadomo, że Ruud ma technikę i , że jest ona na dobrym poziomie jak się gra w MU to inaczej się nie da, ale w porównianu z Bułgarem to facet wysiada i tyle Derren wysiada w prównaniu z Ronaldo co nie znaczy, że nie ma techniki więc poćwicz lepiej czytanie ze zrozumieniem zanim u uniesieniu bilskim erekcji zaczniesz krzyczeć "...no co on pier......." (czy jakoś tak)
Berbatov w prównaniu z Ruudem na lepszą technike , ma lepszy przegląd pola, lepiej się utrzymuje przy piłce ma lepsze podania i w ogóle porównywanie ich gry poza polem karnym mija się z cele , bo Bułgar miażdży Holandra o 3 dlugości . NATOMIAST w polu karnym to już zupełnie inna bajka tutaj Ruud jest o około 15 długiści przed Bułgarem , jak i prawie przed każdym napastnikiem na tej planecie (może nie przed każdym o jest o 15 ale prawie z każdym wygrywa) i tutaj dochodzimy do serca problemu , może się jeszcze ktoś wysili zrozumieć.
My z Ruudem nie wygrywalismy niczego nie dlatego, że taka masakra słaba drużyna była (chociaż i to miało swój wpływ) ale poziom tej drużyny wynikal m.in z tego ze gral w niej Ruud , i ze gral tak jak gral to znaczy stał i czekał a jak obok niego stał i czekał światowej klasy obrońca to się Ruud przeważnie nie doczekiwał i ponieważ taktyka był tylko praktycznie na Ruuda (bo jak on jest w składzie to tak muuuusi być) to nie doczekiwało się i MU.
Do wszystkich tych co to twierdzą, że jakby Ruud grał w MU tym z sezonu np. 2007-2008 to by była miazga - moim zdanie była by wielka kupa to znaczy to co zwykle z Ruudem facet by nastrzelał a druzyna by nic nie wygrała - z nim w skałdzie nie da rady sunąć z szybkością błyskawicy skrzydłem (bo facet nie jest wstanie dogonić kolegów), nie da rady rozeglać szybkiej klepki (bo i tak wiadomo kto ostatni dostaje w polu karnym piłkę) i obrona się nie nabiera- gra drużyny z Ruddem w składzie jest poprostu do bólu przewidywalna i tak byl z MU o dlatego nie lubię Ruuda , bo uważam, że on swoją osobą (stylem gry) zaniża potencjal druzyny w której gra.
Nie przypadkiem jest, że atak Rooney-Saha siał więcej zamieszania niż Ruud-Rooney nie przypadkiem było, że Ronaldo się rostrzelal po odejściu Ruuda .
co do Berbatova, żeby było jasne , facet gra fajnie miło dla oko , ale jakoś nie przekonywuję i jeszcze "przez niego" poszedl sobie Tevez , którego po stokroć wolałem niż Bułgara , ale z bułgarem w skałdzie MU gra o niebo ciekawej niż z Holendrem i jestem przekaonany , że nigdy nie zaliczy takiej posuchy na trofea jak to bylo za czasów Ruuda .
» 27 grudnia 2009, 09:54 #46
piotrz7: Za czasów Ruuda nie było spektakularnych sukcesów drużyny...

A co od 1 napastnika wymagacie żeby sam wygrał Ligę mistrzów?! Żeby było jakieś trofeum to potrzeba co najmniej tych 11 wyjątkowych zawodników !! O ile dobrze pamiętam wtedy Arsenal rządził w lidze ( tylko 2 remisy w całym sezonie!) Od Napastnika zawsze się wymagało zdobywania bramek, a Ruud był w tym mistrzem :) Napastnik jakiego teraz brakuje.....
» 27 grudnia 2009, 09:19 #45
testosteron: Jedyny piłkarz którego szanuję po przejściu do Srealu.
Fajna ekipa była Becks, Veron, Ruud, Bartez, ehhh stare dobre czasy oby jeszcze kiedyś wruciły
» 27 grudnia 2009, 08:56 #44
masmisbl: apropos Ruuda, to przypomniało mi się, gdy za czasów gry w MU komentatorzy zastanawiali się co sezon czy uda mu się strzelić 3 albo 4 gole w 3 czy 4 kolejnych meczach :D
» 27 grudnia 2009, 08:28 #43
MatiMU10: Ja tylko powiem tyle: Gdyby Ruud (przede wszystkim lis pola karnego) grał teraz razem z Rooneyem (walczak na całej długości i szerokości) to dopiero mielibyśmy mieszanke wybuchową. Może coś podobnego jak grał Cris.

Pozdrawiam Ruuda dzięki któremu poznałem United!
» 27 grudnia 2009, 01:17 #42
enigmatyk: Dieu

""""ruud to dla mnie psuja i gracz którego gry nie mogłem znieść oglądać bo przez niego cale MU gralo do du...
Berbatov w porównaniu z Ruudem to ma taką technike jakbyś porównywal Davidsa z Hajtą """".

Sorry za mięso , ale już dawno nie czytałem bardziej zje****go tekstu!!
To co twoim zdaniem miał Holender, kiedy gasił w pełnym biegu 40-metrowe podanie od Beckhama , a potem przy asyście obrońcy zakładał siatkę bramkarzowi...? Jak to nie była technika, to pewnie szczęście...i tak ponad 150 razy, nie? Co za matoł!!
Poza tym jak niby Van Gol psuł grę? Nie wiem czy wiesz , ale 100% drużyn gra na swoich napastników...to taki element futbolu, jakby cię ktoś pytał ...
Chyba, że wg. ciebie powinniśmy w każdym meczu zamiast Rooneya oglądać Tomka , bo w końcu ma niezły wyskok i może coś strzeli głowa? Winszuję dramatycznie powolnych połączeń w korze mózgowej...
» 27 grudnia 2009, 01:01 #41
warazy2: Uwielbialem Nistelrooya! Ale jedna mysl mi sie nasuwa. Fakt strzelal duzo goli ale jak go mielismy w skladzie nie bylo spektakularnych sukcesow druzyny.
» 27 grudnia 2009, 00:23 #40
sinedd91: Dieu

problem polega na tym ze napastnika nie rozlicza sie z dobrej techniki tylko z tego czy trafia do siatki... za kilkanascie lat ludzie będą pamiętali tylko tyle że był taki piłkarz na OT jak Berbatov chyba ze zacznie trafiac czesciej... nikt nie będzie rozliczał go z tego czy potrafił tworzyć sobie i partnerom sytuacje strzeleckie... tylko z tego ile razy trafił do siatki a ile spotkań zagrał... i jak myślisz kogo wtedy będą lepiej wspominać? Ruuda który strzelil w samej Premier League 100 bramek... czy Bułgara który trafia do siatki w PL średnio co 3-4 spotkania?? bo mi się wydaje że Ruuda :)
nie umiejszam w ten sposób umiejętności Bułgara ale prawda jest taka że Ruud będzie w historii United zapisany "większymi literami"
i ja się nie zgodzę się że RvN rozpoczął najgorszy okres w historii United czy jak to tam ująłeś... gdyby ruud miał taki zespół jaki jest teraz lub przez ostatnie 2-3 lata... to teraz gdyby pojawiała się wschodząca gwiazda ataku w światowym futbolu to ludzie pytaliby "ciekawe czy będzie tak dobry jak dobry był Ruud van Nistelrooy?" ... no cóż traf chciał że trafił do United w czasach gdy mielismy mierna obrone i slabych bramkarzy i to co Ruud ustrzelil to obrona z bramkarzem na czele stracila :) nikt mi nie wmówi że Howard czy Barthez juz nie wspominajac o panu nazwiskiem Carroll byli dobrymi bramkarzami gdy grali w United...
» 26 grudnia 2009, 23:28 #39
rvn10: franczesko23 - Paradoksalnie to już można uznać ,że Berbatov to jeden z najgorszych transferów Saf-a w karierze.Zawodnik który kosztował 30 baniek w dodatku mając wtedy 28 lat na karku ,z taką grą którą prezentuje nie jest wart nawet 1/3 tej kwoty,Na dzień dzisiejszy tak jak powiedziałeś tylko"czaruje" i nic po za tym.Może w końcu weźmie się za siebie i zobaczymy lepsze występy w jego wykonaniu...
» 26 grudnia 2009, 23:06 #38
zolw: Dieu
Jesteś śmieszny... piłka nożna może być piękna ale muszą być przy okazji zdobywane bramki... jeśli marzy Ci się napastnik który świetnie drybluje, i wykorzystuje 1 na 10 okazji to sobie pograj w PES"a chociaż nawet tam piłka częściej wpada do bramki
» 26 grudnia 2009, 23:06 #37
funManUtd17: Dieu -- przestań pier*olić. Jakby Ruud miał z kim grać to i by były sukcesy. Ja wolałem mieć takiego Ruuda w składzie bo wiedziałem że zawsze na niego można liczyć. Chociaż drużyna grała słabo to wiedziałem że Ruud strzeli. I tego mi teraz brakuje bo nie wiem na kogo mam liczyć. Ruud to był przegeniusz i najlepszy snajper jaki się do tej pory urodził i zamilacz jak masz zamiar głosić takie brednie.
» 26 grudnia 2009, 23:03 #36
rvn10: Dieu - Mylisz się,nie mam swoich ulubionych napastników,tylko mówię jakich nam teraz brakuje.Owen jest świetnym rezerwowym, z jego skutecznością można dyskutować,co nie umniejsza faktu ,że jako zmiennik jest lepszy niż Tevez. Berbatov dla mnie jest piłkarzem który częściej psuje grę United niż ją poprawia,co mi z bramek z przewrotki czy z kuriozalnych pozycji skoro normalnych nie potrafi strzelić np.głową itd,ja chcę widzieć więcej jego bramek na koncie,a taki zawodnik strzeli góra max 15 bramek (może) na sezon.Po trzech latach grania bez skutecznego napastnika,United potrzebuje atakującego pełna gębą,wiem ,że takich jest teraz niewielu,ale poszukać Fergusonowi nie zaszkodzi,Berba mimo wszystko na chwilę obecną jest porażką na całej linii.
» 26 grudnia 2009, 23:00 #35
Dieu: rvn10

Ruud zaczął grac poza polem karnym dopiero w Realu u nas prawie w ogóle tego nie robił
nie dobieram holendrowi umijętności piłkarskich (szczególnie tych do strzelania goli ani tego ze instynkt miał (ma?) niespotykany ) problem z nim według mnie jest taki, że tego typu gracz na boisku "papra" gre.
zdecydownie wolę mniej skutecznych napastników którzy wypracowywują sobie po 8 okazji z czego wykarzystają 2 niż gracza typu ruud na którego cały zespół pracuje abu zrobić sytuacje a ze przeciwnik doskonale zdaje sobie z tego sprawę kryje go zwarcie i drużyna do sytuacji doprowadzić nie potrafi- dlatego ruud to dla mnie psuja i gracz którego gry nie mogłem znieść oglądać bo przez niego cale MU gralo do du...
Berbatov w porównaniu z Ruudem to ma taką technike jakbyś porównywal Davidsa z Hajtą - jesli tego nie widzisz nie mamy o czym rozmawiać

irakd i Eggman1992 jak dostaniecie promocje do starszaków to się odezwijcie ponownie może wtedy pogadamy narazie pi**dzę ogólnie w waszym kierunku z takimi tekstami
» 26 grudnia 2009, 22:49 #34
kociak153: Dieu a powiedz mi ile ty bramek strzeliłeś ??

tak myślałem :D więc nie oceniaj :D zaraz mi powiesz że SAF to słaby trener który źle nas prowadzi?? :D skoncz i idz sapć
» 26 grudnia 2009, 22:47 #33
Kajdan: Dieu przykro mi , ze tacy ludzie jak ty uwazaja sie za kibicow United . Ruud to byl prawdziwy geniusz w ataku . Jego skutecznosc byla powalajaca . Jak tylko mial okazje to pilka lądowala w siatce . Smutno mi bylo kiedy odchodzil do Realu bo mysle , ze moglby jeszcze duzo bramek i wiele radosci przyniesc kibicom United . Pozdrawiam .
» 26 grudnia 2009, 22:41 #32
Gozdal: perez nie jest miliarderem tak jak abramowicz :)
» 26 grudnia 2009, 22:21 #31
Eggman1992: Dieu

ty chamie, nie chcemy takich kibiców Man United! Von!
» 26 grudnia 2009, 22:21 #30
rvn10: Cytuję "Dieu - Berba do Ruud (mniej skuteczny oczywiście ale o niebo bardziej widowiskowy)" - Jakbyś się znał to byś wiedział,że Berba jeśli chodzi o tą jego "widowiskowość" w formie techniki to Ruud gorszej nie ma,każdy pomyśli ,co to za sztuka strzelić bramkę do "pustej" tylko ,że on miał genialny przegląd pola i właśnie technikę strzału,co mi tam lenistwo Berby i jego niby"bajeczną technikę".Ruud uderzając piłkę czy to głową czy nogą leciała tam gdzie chciał,a wielu tego nie potrafi tak jak on np, właśnie Berbatov,Persie ,a nawet Drogbie.Dla mnie Ruud był fenomenem w swoim stylu,jest i będzie legendą United,czy tego chcesz czy nie...
» 26 grudnia 2009, 22:20 #29
irakd: _DIEU_ WIDAĆ ŻE NIE ZNASZ SIE NA PIŁCE NOŻNEJ .RUUD VAN NISTERLOOY-TO ZNAKOMITY PIŁKARZ I BARDZO SKUTECZNY.(STRZELAL I C O Z TEGO) CHYBA W PILCE NOŻNEJ CHODZI O STRZELANIE BRAMEK DO CHOLERY
» 26 grudnia 2009, 22:17 #28
Dieu: Elwibrator
to odpowiedz panie co nam te jego bramki dały? poza pojednyńczymi pkt. Ruud to dla mnie koleś który swoim przybyciem otworzył najgorszy okres w MU i swoim odejściem go zamknął podobnie jak vodafone
dlatego źle mi sie kojarzy i zawsze bedzie się zle kojarzył i dlatego Saf mnie wku... kiedy stawiał na Berbatova a nie Teveza (mimo, że lubię Berbę) bo Rooney i Tevez to dla mnie taki drugi Yorke Cole a Berba do Ruud (mniej skuteczny oczywiście ale o niebo bardziej widowiskowy)
» 26 grudnia 2009, 22:11 #27
krav3n: Sep zgadzma sie... ale nikt tak jak on nie wykanczal akcji nikt nie byl tak skuteczny jak on, a powerdza to fakt ze SAF pozwolil mu grac na wystawionej pozycji strzeal to robil najlepiej nie marnowal sytuacji byl wysoki zwinny i szybki, bije obecnie wszyskich innych naszych napastnikow, byl to jedyny gracz ktory mogl grac sam i nie potrzebny byl zaden super duet a byly bramki jak bym kogos sprowadzal to jego bo potrafil strzelac czego nam teraz brakuje.. skutecznosci i wykonczenia..
» 26 grudnia 2009, 22:09 #26
rvn10: Obawiam się,że patrząc na obecny kryzys finansowy,nawet Abramowicz nie da tyle kasy na transfery,chyba że weźmie pożyczkę z banku jak Perez :D
» 26 grudnia 2009, 22:09 #25
Gozdal: przydał by się taki abramowicz, który wyłożył by te 100mln na wzmocnienia ;]
» 26 grudnia 2009, 22:06 #24
Bartoosh21: mnie bardzo denerwuje jak Owen czy Rooney cofną się z ataku jakies 20 m żeby odegrac piłke do pomocnika, nic z nia nie zrobia nie próbują powalczyc stworzyc szybkiej 2kowej akcji... ehh.. szkoda gadać...
» 26 grudnia 2009, 22:04 #23
Bartoosh21: Dieu fajnie i słońce się zesrało... ja go uwielbiałem... jego geniusz poazuje chociazby akcja już w Realu przeciwko Barcie gdy z 1 piłki odegrał do Baptisty a ten genialnym strzałem pokonał Valdesa... byłem bardzo smutny po jego odejściu.. piłkarz ten gwarantował w lidze min 20 bramek na sezon, w jednym sezonie w LM strzelił 12 goli a Mu nie doszło chyba nawet do 1/4
nam samoluba potrzeba, bo czasem piłkarze podają kiedy nie trzeba... styl MU jest i tak fatalny i graja obecnie fatalna piłkę... oby Glazerowie sie wynieśli lub zaczeli spłacać długi nie z pieniędzy zarobionych przez klub... bo tak naprawdę Ferguson gówno widział te 80 mln funtów a pewnie i tak zdaniem Glazerów wydał za dużo... zespół się sypie, ale nawet gdyby spadli z ligi to będę czekał na powrót na szczyt... tego sezonu juz i tak do dobrych sie nie zaliczy, przydałby sie kubeł zimnej wody dla wszystkich, 5-6 miejsce w lidze, porażka z Milanem w LM i baty od City w pucharze... może ktos się obudzi z tego pieknego snu pt. "mamy silny zespół"
» 26 grudnia 2009, 21:57 #22
Elwibrator: Dieu

??Strzelal strzelal i co z tego ?? najglupszy kom na tej stronie.
» 26 grudnia 2009, 21:57 #21
rvn10: Dieu -założę się ,że jeśli Ruud nie odszedł by z United w 2006 roku,biorąc pod uwagę naszą wtedy obronę w postaci Vidicia i pomocy Carricka i paru zawodników na pewno nie zdobylibyśmy mnie pucharów niż teraz czyt(3 mistrzostwa 2 puchary aangielsie i CL)
» 26 grudnia 2009, 21:55 #20
Polipek32: Dla mnie Ruud to najlepszy snajper we wszechświecie. Może nie akurat teraz ale gdy grał w United. 2 transfery, których najbardziej żałuję to odejście v. Nistelrooya i Teveza. Kurczę fajnie było patrzec jak grają ale cóż odeszli i nic nie zmienimy :/
» 26 grudnia 2009, 21:54 #19
zapermu: Dla mnie był on wielkim graczem :]
» 26 grudnia 2009, 21:49 #18
FanManchesteru: Jeśli to sie liczy od 99 to w 5 może być Shmiechel


sorry jeśli źle napisałem nazwisko
» 26 grudnia 2009, 21:47 #17
Gozdal: Dieu
"Ruud van Nistelrooy zawodnik z którym nic nie wygrywaliśmy (1 mistrzostwo) " - Sam ruud nic nie zdziała, a po odejściu beckhama to wszystko sie posypało, w dodatku obrona była dziurawa, co podkreślał sam SAF...
» 26 grudnia 2009, 21:38 #16
domelo07: szkoda, że go nie mamy :(
» 26 grudnia 2009, 21:36 #15
Gozdal: Dekada to 10 lat, czyli teoretycznie powinno to się liczyć od 99 roku...
» 26 grudnia 2009, 21:34 #14
Dieu: Ruud van Nistelrooy zawodnik z którym nic nie wygrywaliśmy (1 mistrzostwo)
Ruud van Nistelrooy - sęp pola karnego który w każdym ważny momencie rozgrywek europejskich był dobrze kryty i nic nam nie potrafil ugrać przegrywając indywidualne pojedynki i obrońcą go kryjącym
Ruud van Nistelrooy - zawodnik z którym w skałdzie MU grało najbrzydszy football jaki widziałem (okrótne dla oka i co najgorsze w ogóle nie skuteczne 4-5-1-)
Ruud van Nistelrooy - cham na boisku nie wiele mniejszy niż Kluivert
Ruud van Nistelrooy - człowiek ktorego odejście zaczęło kolejną złotą erę Manchesteru
Ruud van Nistelrooy - "do zawsze" bedzie mi się kojażył z najgorszym co było w Manchesterze
Ruud van Nistelrooy - przez niego rozbity został duet Yorke - Cole
Ruud van Nistelrooy - strzelał strzelał i co z tego??
Ruud van Nistelrooy - nigdy więcej tego typu graczy w MU !!
Ruud van Nistelrooy - w ogóle nie zasługuje by być nazywanym zawodnikem dekady obojetnie jakkimkolwiek miejscem by to było poprzedzone a tym bardziej aby być wyżej niż Rio bo jesli tak ma to wyglądać to co najmniej na 3 powinien być Taibi
» 26 grudnia 2009, 21:34 #13
Gozdal: Number7
gdyby nie odszedł Beckham, nie było by u nas Ronaldo ;)
Gdyby nie odszedł Rud nie grał by tak często Rooney...
» 26 grudnia 2009, 21:33 #12
Jasmin: Cos mi sie zdaje ze an liscie nie bedzie rooneya. Ma on gorsze osiągi od Nistelrooya z tamtych lat...
5. Ronaldo
4. Ole Gunnar
3. Scholes
2. Keane
1. Giggs
» 26 grudnia 2009, 21:18 #11
rvn10: O tego pierwszego ,chodziło mi o Rooneya :D
» 26 grudnia 2009, 21:10 #10
Virek: No widzicie... Nie mamy zaj**istego snajpera który strzelał co najmniej 25 na sezon, i wykorzystywał wszystkie 1v1 z bramkarzami, ale proszę nie płakać i proszę się pocieszyć Dimitarem Berbatovem który strzeli na sezon max 15 , nie umie biegać, wykorzystuje co czterdziestą 100procentówke i ma przebłysk co dziesiąty mecz.
Boss ściągnij jakiegoś snajpera bo bida i ból : ((
» 26 grudnia 2009, 21:08 #9
rvn10: Patrząc na nasza sytuacje,przydałby się nam taki zawodnik jak Ruud,bo ten cały Berba z Rooneyem,moim zdaniem tworzą najgorszy duet napastników United od lat ,nie ma między nimi chemii .Ten pierwszy ostatnio strzela na zawołanie,choć woli się cofać do obrony i pomocy rozgrywać piłkę,a z drugiego żaden napastnik,leń,beznadziejnie gra głową,mało skuteczny,Berbe widzę w przyszłości na ofensywnego pomocnika,oczywiście jeśli wytrwa,bo mam nadzieję ,że za jego miejsce przyjdzie inny "skuteczny" napastnik.
» 26 grudnia 2009, 21:04 #8
OneLoveOneUtd: moze sie liczyc nawet od 2000 i atk w tym okresie zrobil mnostwo dobrego dla naszych inited i rep anglii
» 26 grudnia 2009, 21:00 #7
Marto: Ja bym teraz był szczęśliwy gdyby Real puścił Van Nistelrooya na wypożyczenie do nas bo była jakaś plota ,że Berba 3 miechy out a podejrzewam ,że RVN był by w stanie go BARDZO DOBRZE zastąpić.
» 26 grudnia 2009, 20:59 #6
vanderToki: O, wróć, jeszcze Beckham może. No ale on tylko trzy lata z tej dekady - chyba, że to się od 1999 liczy.
» 26 grudnia 2009, 20:58 #5
Number7: Zasluzyl sobie na to... szkoda ze odszedl do Realu ;(( Podobnie jak Beckham i Cris ;((( A mogli zostaw wszyscy w United i byloby tak pieknie ;d
» 26 grudnia 2009, 20:57 #4
OneLoveOneUtd: a gzie david beckham?....jesli jego nie bedzie na tej liscie to juz nie wiem co za znawcy to ukladaja:(
» 26 grudnia 2009, 20:57 #3
vanderToki: No to została Krystyna, Keano, Giggs i pewnie Rooney ze Scholesem, ciekaw jestem tylko, w jakiej kolejności. ;)
» 26 grudnia 2009, 20:56 #2
Marto: Dokładnie... na miarę złota.. Takiego Ruuda nam brakuje :(
» 26 grudnia 2009, 20:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.