AKTUALNOŚCI

Porażka na Old Trafford z Aston Villą!

Data 12 grudnia 2009, 19:25 Bart, własne
Porażka na Old Trafford z Aston Villą!
A A A
Manchester United przegrywa mecz z Aston Villą 0:1 na własnym stadionie. Tym samym przewaga Chelsea zamiast zmaleć do zera, zwiększa się o jeden punkt.

Czerwone Diabły na spotkanie z Aston Villą wyszły w mocniejszym składzie, niż przeciwko Wolfsburgowi parę dni wcześniej. Do linii obrony powrócili bowiem Nemanja Vidić oraz Wes Brown. Oprócz zdrowego Evry defensywie zagrał również Michael Carrick.

Tempo meczu od początku było bardzo wysokie. Mając w myślach dwa stracone punkty Chelsea w meczu z Evertonem rozegranym kilka godzin wcześniej, Manchester United wiedział, że musi wygrać to spotkanie.

Pierwszą bardzo dobrą okazję Czerwone Diabły miały 11. minucie spotkania. Ryan Giggs wyprowadził szybka kontrę. Podał na lewo do Wayne’a Rooneya. Anglik mógł strzelać jednak zdecydował się wystawić piłkę Valencii. Niestety w tym czasie pojawił się Warnock, wybijając na korner.

Chwilę później niezłą szansę miał Park, po bajecznym podaniu Roneya. Koreańczyk znalazł się jednak między dwoma obrońcami i nie miał czasu na oddanie strzału.

Mimo przewagi Manchesteru United to gracze Aston Villi jako pierwsi strzelili bramkę. Po szybkiej akcji, w pole karne piłkę wrzucił Ashley Young. Tam Agbonlahor wyskoczył wysoko do piłki, uderzył głową i pokonał Kuszczaka. Była to 21. minuta.

Chwile później Wayne Rooney wpadł rozpędzony w pole karne i przewrócił się. Sędzia pokazał mu słuszną, żółtą kartkę za symulowanie, chociaż na początku wydawało się, że należał się karny dla graczy Fergusona.

Rooney jednak szybko zrewanżował się za to brzydkie zachowanie. W 27. minucie po podaniu Parka z lewej strony bardzo ładnie uderzył piętką! Piłka minęła kilku zaskoczonych obrońców, lecz nie wpadła do siatki. Mógł ją dobić Antonio Valencia, jednak za późno się zorientował.

W 30. minucie mało brakowało, a goście prowadziliby już dwoma golami. Po złym podaniu Browna Villa znalazła się w komfortowej sytuacji. Tomek Kuszczak jednak intuicyjnie rzucił się pod nogi rywalowi i uratował United od straty bramki.

Odpowiedzią Manchesteru United było świetne podanie do Rooneya, który po przyjęciu w polu karnym od razu uderzył. Trafił niestety w poprzeczkę Aston Villi i wróciła z powrotem na boisko.

Na 5 minut przed końcem pierwszej połowy świetna okazję do wyrównania zmarnował Ryan Giggs. Valencia zagrał na prawo do Fletchera, ten od razu mocno podał w pole karne. Tam był Ryan, którego pierwszy strzał został zablokowany. Skrzydłowy zdołał jeszcze dobić, lecz trafił tylko w siatkę boczną.

Po przerwie na murawie pojawił się Michael Owen. Anglik zastąpił Ryana Giggsa. Świadczyło to o ofensywnych zamiarach sir Alexa na drugą część spotkania. Jednak pierwsze groźniejsza akcja ze strony United wyszła dopiero w 56. minucie. Valencia podawał w pole karne do Owena, ten próbował zagrać do Rooneya. Anglik niestety nie doszedł do piłki na 5. metrze.

Po godzinie gry Valencia po raz kolejny świetnie podawał w pole karne. Piłkę przejął Wayne Rooney, i uderzył bardzo mocno. Futbolówka zatrzymała się jednak na obrońcy Aston Villi. Chwilę później na murawie pojawił się Berbatow, zastępując dobrze grającego dzisiaj Parka.

W 71. minucie Wayne Rooney odważnie zabrał piłkę rywalowi na jego połowie i ruszył z kontrą. Do pomocy miał 2 kolegów. Podał do Berbatowa, który miał sporo miejsca. Niestety niedokładnie i Friedel pierwszy złapał futbolówkę. Wydawało się, że tym razem padnie już bramka. Chwilę później Berba otrzymał świetne podanie z prawej strony od Carricka. Bułgar nie trafił niestety czysto w piłkę.

Parę minut później Valencia do Carricka, ten z pierwszej piłki podaje w pole karne. Tam Berbatow miał sporo miejsca, lecz nie trafił czysto w futbolówkę. Dymitar swoją najlepszą okazję miał jednak w 86. minucie. Urwał się rywalom i mocno strzelił nisko nad ziemią. Friedel jednak zaliczył genialną interwencję.

W doliczonym czasie gry swoją szansę miał jeszcze Michael Carrick. Anglik dostał świetne podanie w polu karnym od Berbatowa i zdołał mocno uderzyć. Michael trafił jednak tylko w boczną siatkę. Do końca meczu wynik nie uległ już zmianie.

Manchester United 0:1 (0:1) Aston Villa


Bramki: Agbonlahor 21'
Żółte: Rooney 25' - Luke Young 90+

Man Utd: Kuszczak - Evra, Brown, Vidic, Carrick - Anderson (Gibson 68'), Giggs (Owen 46'), Fletcher - Valencia, Rooney, Park (Berbatow 63')

Aston Villa: Friedel - L Young, Dunne, Cuellar, Warnock (Collins 63') - Downing (Reo-Coker 81'), A Young, Milner, Petrov - Agbonlahor, Heskey (Carew 75')
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya
Van Nisterlooy zdobył aż 150 bramek...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU
Prezentujemy pierwszą część wywiadu...
» Solskjaer rozmawia z Aston Villą Solskjaer rozmawia z Aston Villą
Norweg już niedługo może zostać now...
» „Mój najcięższy sezon na Old Trafford” „Mój najcięższy sezon na Old Trafford”
Francuz twierdzi, że ubiegły sezon ...
» Solskjaer wróci do Premier League? Solskjaer wróci do Premier League?
Ole Gunnar Solskjaer dobrze radzi s...



Poprzedni news:
Cedric Mongongu w United?
Następny news:
Ferguson: Piłka nie chciała wpadać

Komentarze (314)


m4ci3k
m4ci3k pisze:
Szkoda można było dogonić Cwelsów...
» Środa, 16 grudnia 2009, 23:20 #312
mesiu
mesiu pisze:
kurcze szkoda bo zasłużyliśmy przynajmniej na remis.
ogólnie nie graliśmy źle. wyrzuty można mieć do Rooneya (za poprzeczkę - w takiej sytuacji to trzeba strzelić bramkę, poza tym szedł też raz kontratak 3 naszych na 2 obrońców i Roo źle podał do Berby), Berbatowa - miał piłkę na 7 metrze niepilnowany i zle w nia trafił no i do Browna (nie pokrył Agbonlahora przy bramce).
Smutek... była szansa na zrównanie się punktami z Cwelsi...

Nie ma co sie zalamywac.
No i brawa dla Aston Villi - szczególnie dla linii obrony. Zagrali perfekcyjne spotkanie.
» Poniedziałek, 14 grudnia 2009, 09:43 #311
thrall87
thrall87 pisze:
to ja juz was nie rozumiem;/

sami mowicie ze carrick jest bez formy nawet w telwizji o tym mowia a teraz go bronicie...a kto zawalil np pierwsza bramke w meczu z barca w finale? wlasnie on
w tym sezonie tez malo robi w tamtym ile fajnych zagran podan itp a teraz prawie nie widoczny....

na marginesie on nie jest jakims dnem tylko za slaby na manchester... jak manutd znowu trafi na barce albo real to caricck znowu bedzie sie gubil nie mowiac o andersonie ktory dobrze gra ze slabszymi rywalami...
» Poniedziałek, 14 grudnia 2009, 09:25 #310
kubson99
kubson99 pisze:
w ogóle w tej kolejce jakieś dziwne wyniki. Aż 0 punktów zdobyłem w typerze :D
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 20:57 #309
slowak
slowak pisze:
nic sie nie stalo manchester nic sie nie stalo !
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 18:22 #308
17Miquel
17Miquel pisze:
Zgadzam się z toporminatorem całkowicie!
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 17:59 #307
MORALES
MORALES pisze:
BLAMAZ
tak konczy sie gra 1 napastnikiem! a poza tym Rooney nie jest typowym napastnikiem bo za czesto sie cofa i wtedy nikogo nie ma z przodu
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 17:55 #306
czerwonediablyy
Jak ktos chce ogladac liverpool - arsenal to tu macie linka:

[link usunięty]
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 17:51 #305
xdxd
xdxd pisze:
toporminator dokladnie ! bylo w letnim okienku wyciagnac VdV badz Sneijdera z Realu.. nie kosztowali by duzo..
teraz przychodzi 1 nazwisko
GOURCUFF
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 17:50 #304
toporminator
toporminator pisze:
PaBBlo1228 -->Nie twierdzę że Fletcher jest słaby, ale do wymienionych przeze mnie piłkarzy przeciwnych drużyn to on się umywa nie oszukujmy się. Poza tym to piłkarz z z nastawieniem defensywnym, rozgrywa piłkę w środku boiska, wspiera stoperów. Nam potrzeba gracza który będzie dublował napastników, gracza który rozgrywać będzie piłkę na połowie rywala, pod polem karnym.
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 16:33 #303
PaBBlo1228
PaBBlo1228 pisze:
toporminator ---> My mamy Fletchera , ale troche masz racji ,potrzebny jest komplenty pomocnik ,ktory idealnie bedzie rozprowadzal piłke . ;]
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 16:04 #302
peli
peli pisze:
Ogladałem ten mecz.. Grali dobrze, ale nie wykorzystywali sytuacji...Chociaz w kilku akcjach Aston Villa miało duzo,duzo szczescia ;)
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 15:18 #301
fan11
fan11 pisze:
Niestety :(. Jak sie gra nieskutecznie to tak bywa. Nie mnie oceniac jak graly diably
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 14:57 #300
owen92
owen92 pisze:
no zaskoczony jestem bo jak czytam wasze oceny i dajecie Owenowi 3 to chyba inny mecz oglądaliście Roo i Owen zmienili się zadaniami wczoraj Michael biegał a Wayne czekał na okazje. . . . . moim zdaniem owen 5 roo 5, a co do Berbatowa to sory ale wyjątkowo mu wczoraj te jego rajdy nie wychodziły zbyt często holował piłkę.... niezasługuje nawet na 4
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 14:44 #299
toporminator
toporminator pisze:
thral87 -->Dokładnie!
Po co nam kolejni napastnicy, skoro problem tkwi w zupełnie czym innym. Dlaczego Eto'o strzelił w ubiegłym sezonie ponad 30 bramek w samej lidze? Barca kreuje strzelców, bo w pomocy ma Xaviego i Inieste, piłkarze kreatywni, którzy pracując właśnie na środkowego napastnika. Eto'o poszedł do Interu - strzela 2x mniej bramek, a kto zajął jego miejsce? Teraz to Ibra ładuje bramę za bramą. Nawet Rasiak by z takich piłek potrafił skorzystać i kilka bramek by strzelił:P

Więc kogo nam trzeba? Kolejnego defensywnego pomocnika do spółki z Fletcherem, Carrickiem, Andersonem, Gibsonem i Scholesem?...
Jao Moutinho, David Silva, Gourcuff, od biedy Luka Modrić. LFC ma Gerrarda, The Blues ma Lamparda, Arsenal Fabregasa, a my?

Pora na duży transfer, nie ma innego wyjścia. Lato na rynku transferowym mieliśmy bardzo słabe - sprzedaliśmy nasz motor napędowy, wymieniliśmy go na tylko dobrego Valencie, zawodzącego Owena i Obertana, który mimo talentu rzadko pokazuje się na boisku...
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 14:08 #298
leonk
leonk pisze:
Tomek niepotrzebnie zmienił bramkarski trykot z żółtego na niebieski.
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 13:37 #297
dziani23
dziani23 pisze:
muforever9 co ty pi**dolisz na SAFa? sie nie podoba to zapraszamy do Cielsi:) Glory Manchester United:) mieliśmy słabszy dzień, nikt ni ejest idealny:P
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 13:30 #296
iwan92
iwan92 pisze:
najbardziej wkurzajace jest to, ze nikt, poza Gibsonem, nie ma jaj zeby strzelic zza pola karnego.
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 13:19 #295
kamil7
kamil7 pisze:
Dumni po zwyciestwie wierni po porazce.
Glory Glory Man Utd!
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 13:06 #294
Putek
Putek pisze:
Hahaha :D
MUforever9 -> Jesteś boski, nie oglądałeś meczu, a wystawiasz oceny ...
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 12:54 #293
dziani23
dziani23 pisze:
niech fani z Cielsi stąd spi**dalają! nie nawidzę ich, a co dopiero szanować:) Glory Manchester United:)
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 12:36 #292
Fenek
Fenek pisze:
Kurna można było dogonić Chelsea a tak znów trzeba czekać na potknięcia rywali i co gorsza trzeba ich gonić ;//
No i niestety strzelamy chol.rnie mało bramek, długo tak nie pociągniemy ;//
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 12:31 #291
PaBBlo1228
PaBBlo1228 pisze:
[link usunięty]
id,11772249,wiadomosc.html?ticaid=1945d

Co o tym myślicie ?
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 12:27 #290
thrall87
thrall87 pisze:
moim zdaniem:
1. ferguson za bardzo twierdzi ze nie potrzebuje wzmocnien w skladzie i to go gubi...co z tego ze wygrywamy mecze ale duzo jest w zlym stylu gramy duzo niedokladnych pilek, nie klei sie przy nodze itp

2. atak mamy dobry ronney berba i owen ale co z tego jak nie gra pomoc? jezeli slabo graja pomocnicy to atak nie istnieje i taki ronney musi biegac po calym boisku i pomagac pomocnikom!

3. i wogole fajnie ze giggs jest naszym lliderem i dzieki niemu wygrywamy duzo meczy? to co do cholery robi mlodziez?!

4. ferguson powinien kupic 2 pomocnikow a nie ogladac sie za napastnikami typu villa bo oni sa nie potzrebni problem tkwi w pomocy...anderson, park, carrick, nani oni powinni byc na wylocie!

5. wlasnie kupno silvy albo kogos kreujacego gre powinni jeszcze kupic
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 12:26 #289
calusxxx
calusxxx pisze:
trudno sie mówi ;) raz na kiedys porażka musi być
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 12:24 #288
masrzisz
masrzisz pisze:
nie rozumiem czego giggs i bebratov boja sie uderzyc zza pola karnego jak maja do tego dogodna okazja ... ;/ tyle razy prosilo sie o strzal a onidalej wpole karne chyba chcieli wejsc do bramki ;/ no i jeszcze park . zamiast go na spokojnie ogrywac w pucharach czy innych meczach to fergie daje mu szanse w takim waznym ... zamiast miec tyle punktow co chelsea to mamy 3 ... no ale trudno sie mowi mecz mozna wygrac przegrac albo zremisowac ;) GLORY GLORY MANCHESTER
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 12:18 #287
czerwonediablyy
Jestem zwiedzony zamiast wykorzystac remis Chelsea to Man United przegrał szkoda jak widzaiem ostatnie 5 min to tylko sie nazuwalo ze nie mamy lidera i nie bylo pomyslu na gre, ale za to Aston Villa zagralo bardzo dobrze w obronnie, teraz by sie przydal we wtorek pogram Wolves

Dumni po zwyciestwie wierni po porazce.

BELIEVE

Glory Glory Man United
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 12:09 #286
Elninio
Elninio pisze:
Widac bylo braki w obronie i nie tylko to ale trzeba przyznac ze Aston V bronila sie dobrze malo blendow a jak juz byl to ta cholerna pilka nie chciala w pasc.Trzeba czekac moze w stycznu SAF wzmocnij troszke atak bo potrzebujemy do Rooneya kogos.
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 12:01 #285
7KubaUnited
7KubaUnited pisze:
No co mówi się trudno.Mecz dobry,mieliśmy kilka dobrych sutuacji ale poprostu ich nie wykorzystaliśmy.Zobaczymy w następnym meczu z Wolverhampton.
GLORY GLORY !
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 11:57 #284
Dantes86
Dantes86 pisze:
Ciężko wygrać mecz grając pierwszą połowę jednym napastnikiem-tym bardziej że haruje on nawet w obronie.No cóż każda porażka jest nawozem sukcesu:)Oby już więcej nie mieliśmy takich wpadek:)Dumni po zwycięstwie wierni po porażce:)Glory MU!
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 11:51 #283
misiek98
misiek98 pisze:
Raz na wozie raz pod wozem....
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 11:41 #282
matdevil
matdevil pisze:
"ale ferguson jak znowu bedą takie plotki zdementuje je i powie że możemy wygrać z każdym i że mamy super skład" ----> Groszek bo to jest prawda :) Nie potrzebujemy gwiazdeczek typu Aquero z którego w Angli zrobią miazge. On nadje sie do Hiszpni ale nie do Angli zrozum :) I moim zdaniem mamy najszerszą i najlepszą kadrę w europie i naprawde mozemy wygrać ze wszystkimi i wszystko. Jeśli potrzebujemy jakiegos zawodnika to tylko takiego typu R.VanNisterooy Ktory Konczyl by wszystkie akcje a nie pchelke z Primera Division ;/.
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 11:27 #281
devils18
devils18 pisze:
nie ma co ubolewac nad porażką trzeba już więcej do tego nie dopuścic. Trzeba od nowa budowac pasę bez porażek poczynając od wtorkowego meczu z Wolves
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 11:16 #280
ToMuS22
ToMuS22 pisze:
Dobry mecz , dobre tempo ale brakowalo wykonczenie i zrozumienia ;/
W pierwszej polowie wedlug mnie kilka dogodnych sytuacji zepsul Valencia, pare razy mogl strzelac to albo zwodzil albo schodzil do boku.
Oprucz tego nie rozumieli sie Roo z Gigsem, pare razy po ladnych akcjach pilka poszla w powietrze raz Roo a raz Gigs nie poszli za akcjom , musza to poprawic ( mysle ze warto tu dodac ze to czego nam brak to prawdziwy snajper).
Druga polowa tak samo , chociarz wygladalo to juz lepiej i nie popelnialismy takich bledow w obronie.
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 10:52 #279
Damian90
Damian90 pisze:
Quba18 -->też o tym czytałem i jeśli miałoby to wyciągnąć nas z kłopotów to nie mam nic przeciwko,lepsi fani Azjaci,niż szejkowie którzy kupują dla zabawy...a kolejna plota jaką wyczytałem to,że Gremio jest w stanie sprzedać Coste za 10 mln bo mają kłopoty finansowe ,oczywiście do MU
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 10:49 #278
Elwibrator
Elwibrator pisze:
kurde mecz miał świetne tempo dużo sytuacji niestety nie strzelonych. Moim zdaniem gorzej graliśmy z 3 napastnikami niż jak było 2 czy nawet sam Rooney. Wiedziałem za AV może nam zagrozić (bo to świetny zespól) sam obstawiłem na sts remis nom, ale porażka mnie zaskoczyła. Nasi gracze dobrze grali dużo sytuacji wypracowali nom ale właśnie brakuje skuteczności na szczęście Chelsea remis miała.
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 10:43 #277
Jelon5550
Jelon5550 pisze:
Aż żal dupe sciska byli nieskuteczni i tyle w tym temacie
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 10:14 #276
Quba18
Quba18 pisze:
A ja teraz z innej beczki 6 azjatów chce kupić nasz klub zebrali już na to kasę 2 z nich jest zagorzałymi fanami Manchesteru i niedługo oferta kupna powinna pojawić się na stole Glazerów:) Ale pewnie zaraz News o tym będzie więc przeczytacie dokładnie:)
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 10:08 #275
matemufc
matemufc pisze:
No i w takich momentach wlasnie brakuje nam Crisa ;/ gdyby byl w tym meczu Crstiano Daje ręke ze bysmy wygrali solidnie . Potrzebojemy napsatnika !
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 09:59 #274
Edwards
Edwards pisze:
Ehh... Liczyłem na 3 punkty ale naszą słabą stroną byli kontuzjowani gracze ;/

Kuszczak - 7
Fletcher - 5,5
Evra - 6,5
Vidic - 6
Brown - 5,5
Park - 4,5
Carrick - 5
Giggs - 6
Valencia - 7
Anderson - 5
Rooney - 6
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 09:36 #273
groszek
groszek pisze:
w nerwia mnie też to że fergi nie wystawił obertana a nawet berbatova który jest wysoki i jest w dobrej formie.Potrzebny jest mały transfer który nam pomoże wygrywać w trudnych meczach i bedzie bramkostrzelny np.villa czy aguero.ale ferguson jak znowu bedą takie plotki zdementuje je i powie że możemy wygrać z każdym i że mamy super skład
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 09:31 #272
MUforever9
MUforever9 pisze:
k***a czemu nie wygraliśmy chelsea znowu się oddała mogliśmy chociaż zremisować nie rozumiem SAF'A czemu wystawił jednego napastnika i dał parka jak powinien grać obertan po dobrym występie w LM jak tak dalej pójdzie to nic nie wygramy przykro mi ale taka jest prawda bo czym Ferbuson starszy tym głupszy nie oglądałem meczu ale oglądałem skrót i myśle że Roo powinien czasami zagrać samolubnie żebyśmy strzelili gola i musi popracować nad skutecznością...Mieliśmy dużą przewage posiadania piłki aż 77%-23% ale nie umieliśmy tego wykorzystać...
Dla mnie oceny powinny wyglądać tak:
Kuszczak -- 6,5
Evra -- 6
Vidić -- 5,5
Brown -- 4,5
Fletcher -- 4,5
Park -- 3,5
Anderson -- 5,5
Carrick - 5
Giggs -- 5
Valencia- - 6
Roo -- 5

z ławki:
Owen --4
Berba - 5
Gibson - 5
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 09:19 #271
ttimon6
ttimon6 pisze:
pathon dobre słowa które powinny dotrzec do kazdego kibica danego klubu.Czyli powinno szanowac się inne kluby jak się szanuje swoj najukochańszy.A do meczu z "The Villians" byłby zupełnie inny wynik gdyby było więcej strzałow z daleka.To co Fergie mówł a Red Devils wczoraj chcieli wejśc z piłką do siatki.
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 09:12 #270
kris9
kris9 pisze:
Wielkie emocje, niesamowite tempo spotkania, walka na całego, gra do jednej bramki, bramka do drugiej i rażąca nieskuteczność oraz brak dobrego pomysłu na sforsowanie bramki Friedela. To tak tytułem wstępu. MU zagrało dzisiaj słaby mecz, pełen błędów oraz chaotycznej gry. Niepotrzebnie na siłę chcieli sforsować bramkę rywala wrzutami w pole karne, przecież wiadomo, że Villa ma świetną obronę rosłych zawodników i znakomicie wykorzystuje ten atut. Nasi rywale z Birmingham strzelili gola w typowy dla siebie sposób, a później tylko skutecznie bronili dostępu do własnej bramki, nawet jak przytrafiały się kontry to wyglądało to tak jakby nie chcieli postawić kropki na "i". Jednak to oni cieszą się ze zwycięstwa w Teatrze Marzeń po 26 latach. Nie zdobyli tego obiektu w wielkim stylu, aczkolwiek skutecznie.
"Współpraca" Giggsa i Rooneya była dzisiaj katastrofą, chociaż Ryan jest moim ulubionym zawodnikiem to otwarcie muszę powiedzieć, że zagrał bardzo słabo i daję głowę, że to nie kontuzja była powodem absencji Walijczyka w drugiej odsłonie. Jednak Rooney zawiódł mnie prawie tak samo mocno jak Giggs. Zaczyna mnie również martwić jego przeciętna forma i brak skuteczności, był dzisiaj cieniem zawodnika, który przyzwyczaił nas do strzelania ważnych bramek. Anderson i Park dobrze rozpoczęli mecz, ale po 20 minutach się skończyli. Valencia miał słabe momenty i dobre, mógł parę razy przesądzić o korzystnym wyniku, ale czegoś zabrakło, czego - sam nie wiem - myślę, że Villa zagrała świetnie w destrukcji. Cieszyliśmy się na powrót środka obrony, ale paradoksalnie chyba lepiej sobie radziliśmy bez nominalnych obrońców, Brown popełniał błędy, Vida był strasznie niepewny. Jedynym zawodnikiem, który zagrał równy mecz na dobrym poziomie moim zdaniem jest Evra, chociaż też nie ustrzegł się strat. Reszta składu nierówno, chaotycznie, momentami efektownie, lecz niestety nieefektywnie jakby ujęli to znakomici komentatorzy telewizji publicznej ;)
Zmiany niewiele wniosły - Barbatov zawiódł na całej linii, Owen nie miał zbyt wielu okazji, chociaż starał się i walczył jak Roo. Jeśli chodzi o trzecią zmianę, myślę, że lepszym posunięciem byłoby wpuszczenie Obertana, aczkolwiek rozumiem Fergusona dlaczego postawił na Gibsona, bo brakowało nam zdecydowanie precyzyjnego strzału z dystansu, Carrick albowiem "walił" dziś katastrofalnie.
Jedynym pozytywem w dzisiejszej grze MU była umiejętność naprawiania błędów własnych, kilka akcji chociażby Rooneya i Parka kiedy tracili bezsensownie piłę, ale potrafili ją odzyskać. Gdyby nie to mogło być jeszcze gorzej...
Miażdżąca przewaga w posiadaniu piłki 68% do 32%, efektowne zagrania i walka do ostatniej krwi nie załatwiły nam punktów i nie załatwią w następnych meczach jeśli nie poprawimy zdecydowanie skuteczności.
Szkoda niewykorzystanej szansy jaką dała nam Chelsea. Po cichu liczyłem na to, że Everton powalczy o punkty w Londynie, biorąc pod uwagę ich morale po dobrej końcówce w meczu ze Spurs i to, że The Blues zaczęli seryjnie gubić punkty w ostatnich meczach. Najlepsze z tego meczu i tak były wszystkie bramki dla Evertonu, wszystkim kibicom polecam ich obejrzenie na poprawę nastroju :)
Cóż, nadal mamy stratę - 3 punkty to nie dużo, lecz trzeba się pozbierać na kolejne mecze.

Kuszczak - zagrał dobry mecz, czy był błąd przy bramce? Myślę, że nie - 7
Fletcher - 5,5
Brown - zawalił bramkę zdecydowanie, źle się ustawił - 5
Vidić - 5,5
Evra - 7
Carrick - 5
Anderson - 5,5
Valencia - 6
Park - 5
Giggs - 4
Rooney - 5
Owen - 5
Berbatov - 4
Gibson - 5
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 01:41 #269
howlett
howlett pisze:
kubusss zgadzam się z tym że Wayne ostatnio nie gra tego czego powinien;p
Może za bardzo podniecił się chłopakiem co mu się urodził albo co;]
Ale nadal to jeden z najlepszych w United i trzeba w niego wierzyć bo jak ma dzień to jest gigantem:) Mam nadzieję że smerfy po stracie tych murzynków przez puchar afryki zatracą formę i United to wykorzysta.
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 01:38 #268
kubusss
kubusss pisze:
Racja, może z tą polską ligą to przesadziłem. Ale przyznaj mi rację, że gra bez pomysłu, macha rączkami jak gwiazdor i do strzałów używa całą siłę co przeradza się w niecelne kopanie piłki. Dostaje jakieś 120 tys. funciaków na tydzień. To zobowiązuje. Należy wziąć się w garść. od kiedy się ożenił jego poziom spadł diametralnie. I to nie są moje fantazje lecz szara rzeczywistość.
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 01:12 #267
bialy000
bialy000 pisze:
berba 5 za co slaby byl w meczu i tyle w tym temacie
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 01:09 #266
howlett
howlett pisze:
Kubusss rozumiem rozgoryczenie po porazce ale jak mozna pi**dolic ze Wayne prezentuje poziom ligi polskiej? Przeciez to smieszne nie mowiac dobitnej ze takie twierdzenie to dziecinada. Zagadzam sie natomiast co do Parka gosc w PSV byl gwiazda ale w United jest tylko marketingowa maskotka, cos tam niby walczy ale przyjecie ma nie tęgie;p. 3 punkty straty i ta przewaga nad Chealsy ze kilku murzynkow odpadnie przez puchar afryki. Mysle że pocisniemy na mistrza;]
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 01:07 #265
kubusss
kubusss pisze:
Park jest wytworem wyobraźni manchesterowskiego marketingu, dlatego wciąż gra w UNITED. Nie brak mu waleczności ale jeśli chodzi o technikę i siłę nie błyszczy. Faktem jest, że nie można mieć w zespole samych gwiazd ale bez przesady. Wystawiając w jednym spotkaniu Parka i Carricka podczas gdy na ławce siedzą Obertan i chociażby Berba to nie tylko ręce opadają. Rooney już od dłuższego czasu nie zachwyca, powiem więcej, że gra na poziomie przeciętnego napastnika polskiej ligi. Jest to wielkie nazwisko i tyle. Dziwie się, że mr Capello mówi, że Roo jest kluczowym zawodnikiem reprezentacji Albionu.
Nie wiem jaka jest recepta na sukces UNITED w tym sezonie...zastanawiam się nad tym codziennie i szczerze powiem, że nie poznałem jeszce odpowiedzi. Jedynym plusem całego zajścia jest to, że ten sezon będzie fantastyczny do samego końca. Zespoły z tzw 'top four' grają w kratkę.
Chelsea straci kilku czołowych graczy w styczniu, którzy to wybierają się na puchar narodów Afryki. Nawiasem mówiąc szkoda, że sąd arbitrażowy zamroził karę nałożoną na chelsea przez FIFA odnośnie transferów w styczniu.
Jednakże sądzę (obiektywnie) , iż to Man Utd zasiądzie na fotelu króla premier league w tym sezonie. Powiem więcej - wygramy Carling Cup oraz na pewno zagramy w finale Ligi Mistrzów (to jednak zależy od losowania).
Musimy wierzyć wierzyć i jeszcze raz wierzyć, mamy potencjał ale należy zacząć grać jak na najlepszy zespół na tej planecie przystało...
UNITED UNITED UNITED
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 00:57 #264
toporminator
toporminator pisze:
Cóż, jestem zawiedziony. Cała drużyna zagrała kiepski mecz, na dodatek, mimo korzystnego (wreszcie!) dla nas sędziowania, nie potrafiliśmy wykorzystać tylu okazji. Szarpaliśmy, widać że większość zawodników United bardzo się starała - niestety efekt jaki jest każdy widzi.

30 minut wcześniej gdy na Stamford sędzia gwizdnął po raz ostatni adrenalinka mi skoczyła: jeszcze kilka tygodni temu gdy Chelsea prowadziła 5 punktami nad United, prasa, kibice i ogólnie, opinia społeczna, zaczęła widzieć The Blues na piedestale Premier League w tym sezonie. A tu proszę bardzo, po tym jak ostatnio odrobiliśmy 3 punkty, teraz jak na tacy znów mamy okazję, już nie nawet zbliżyć się a dogonić najgroźniejszego rywala. Oczekiwania były ogromne, a to że na pewno dobre info z Londynu dotarło przed meczem do szatni United tylko podsyciło widowisko. Miało być ciężko - tego chyba nikt nie negował, ale wreszcie wszystko zaczęło układać się pod nas (Vida i Brown gotowi na mecz, gramy u siebie, znamy wynik najgroźniejszego rywala) czego chcieć więcej?

No więc czekam, czekam i zonk. Kto to wybiega na boisko!? Obrona bez niespodzianek, ale reszta? Jakim cudem na boisko wybiega Park, skoro na ławce siedzą tacy piłkarze jak choćby Berbatow!? Czyżbyśmy mieli w wyjściowym składzie jeszcze lepszych napastników, stąd brak miejsca dla Bułgara? NIE?.... Gramy jednym napastnikiem....
3 pomocników w środku pola, po to żebyśmy mieli przewagę w rozgrywaniu piłki i dłużej się przy niej utrzymywali. Zaj**iście, tylko co z tego? Pewnie nie tylko ja zadałem sobie podobne pytanie na rozpoczęcie spotkania.
No ale nic, może Giggs zagra dziś ultra-ofensywnie i będzie git....
NIC Z TEGO! Walijczyk partaczył podanie za podaniem, dryblował i gówno z tego było. W rozgrywaniu piłki na środku to on sobie radę daje, ale na cofniętego napastnika to on się oczywiście nie nadaje... Carrick zaczął mecz także ultra-, ale bardziej w drugą stronę. A właściwie co ja gadam, ani w ataku ani w obronie nie był widoczny. Może, jak to lubią śpiewać polscy komentatorzy (pozdrawiam!) odwala ciężką, brudną robotę której na ogół nie widać - JASNE....
Anderson coś tam szaprał ale efekt był podobny co do naszego kapitana - mierny. Tak wiec podsumowując wątek: Gramy 3 pomocnikami w środku by robić przewagę, tyle że jej najzwyczajniej nie ma...

Co dalej z naszą grą? Cóż, pozostają skrzydła. W praktyce skrzydło... No bo jak tu policzyć Parka? Szczerze mówiąc wolę Obertana, Tosicia, Naniego,,, DOWOLNEGO skrzydłowego...! Koreańczykowi brakuje siły fizycznej, lata jak marionetka, do najszybszych też nie należy. Czym nadrabiają takie braki podobnej fizjologi piłkarze? Techniką. Tylko jak tu mówić o dobrej technice Parka jak mu piła odskakuje jak jakiemuś amatorowi!
Valencia - ten to się jak zwykle nabiegał. Pretensji mieć do niego nie można. Ten występ z pewnością nie należał do jego najlepszych, ale na tle drużyny toż to gwiazda była! To co miał zrobić, to robił: dośrodkowywał. Co z tego jak w polu karnym mamy jednego napastnika, o głowę mniejszego od najniższego obrońcy w linii Villi? Aaaa, zaraz zaraz, coś tu nie gra. Gdzie ten napastnik?

Ano na naszej połowie gania za Youngiem.... Bez komentarza? Może i byłoby lepiej, ale zaraz nadciągnie na mnie fala krytyki za to zdanie: "Rooney to piłkarz nieustępliwy, jak straci piłkę to goni za przeciwnikiem po całym boisku, to jest sportowa walka, to jest to serce do gry!!" Taaaak, tylko że bez niego w polu karnym rywali to już bardziej ośmieszanie się niż faktyczna gra... Poza tym, cały czas nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że gdy Roo miał czystą (nie do zablokowania) okazję do strzału, szukał kolegów (niecelnymi) podaniami. Za to każde z bodaj 3 uderzeń Roo to bicie głową w mur (składający się z 7 zawodników Aston, bravo za ambicję swoją drogą, 2/3 składu po strzelonej bramce stanęło w żywym murze).

Wracając do obrony, to cóż, Fletcher zagrał słabiutko, coś tam próbował dośrodkować, ale wszystko kończyło się na głowach rywali. Gdyby chociaż był tam jakiś gracz w czerwonej koszulce - nieeee, Szkot grał tam gdzie naszych nawet czuć nie było...
Vida po kontuzji, pretensji nie mam, Brown w zasadzie także, ale błędy w kryciu nie należą do tych, które zdarzają się jak się jest w słabszej formie (po kontuzji). Agbonlahor "darmowo" wjechał w pole karne i od początku do końca nikt go nie krył, a że Brown prześlizgnął się obok akcji patrząc jak idiota co zrobi Vidić...
Evra w swoim stylu trochę poszarpał, ale Francuz jest typem zawodnika który potrafi wymienić się świetnymi podaniami ze skrzydłowym... tyle że jak wspomniałem jedyny nasz skrzydłowy grał z drugiej strony...

Kuszczak, nie zachwycił, ale dość solidnie.

Co do rezerwowych... Wygląda na to że SAF szybko zrozumiał swoje błędy taktyczne przy ustalaniu pierwszej 11-stki. Owen jednak zrobił 2x mniej niż słaby dzisjaj Giggs... Berba również poniżej oczekiwań. Gibson jak to Gibson, raz uderzył, po za tym nic.

Cóż zawód i to spory. Była szansa, zmarnowaliśmy... Mówi się trudno, ale wielka gorycz po takim meczu pozostaje. Czekam na zmiany - dość mam już beznadziejnego Parka, dość mam już 5 pomocników! Tak można grać jak się prowadzi 2:0, albo jak się robi wyjazd na zaj**iście trudny teren, ale nie u nas, nie gdy gramy tak ważny mecz!

Dodam jeszcze moje oceny:

Kuszczak -- 6
Evra -- 6
Vidić -- 5,5
Brown -- 4,5
Fletcher -- 4,5
Park -- 3
Anderson -- 5,5
Carrick - 5
Giggs -- 5
Valencia- - 6
Roo -- 3

z ławki:
Owen --3
Berba - 5
Gibson - 5
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 00:30 #263
pathon
pathon pisze:
Powiem tak Panowie
Jak gra Chelsea to spięci jesteście jak baranie jaja, wyzywając przy tym jeśli potknie się The Blues noga. Nie ma zespołu niezwyciężonego, i inteligentni kibice powinni o tym wiedzieć :) Dzisiaj Wy nie możecie dopisać sobie pkt no i tyle, nie ma tragedii bo jeszcze nie raz Wy czy My stracimy pkt !
Szanujmy się Panowie i przestańcie już maniakalnie atakować cały świat.
Pozdro !
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 00:19 #262
leptyk
leptyk pisze:
orion, gdybys czytal co nani powiedzial o fergie'm to bys wiedzial czemu nie gra...
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 00:03 #261
martin86
martin86 pisze:
wadlle zgadzam sie ze nie mammy klasowego pomocnika w srodka polu oprocz scholsa meczu nie widzialem ale moim zdaniem anderson powinien grac jako defensywny pomocnik moze wtedy druzyna mniala by z niego wiecej pozytku a przydal bys sie nam dobrej klasy srodkowy pomocnik np gorcuff szkoda ze SAF nie kupil snejdera bo 15 mln euro za niego wcale niebyla taka wysoka kwota jak na jego umiejetnosci a porazke trzeba przyjac na klate po mesku bo zadne placze zale czy zlosc nie dadza MU 3 pkt
za dzisiejszy mecz
jesli ktos sie zemna nie zgadza to niech odpowie mi dla czego
» Niedziela, 13 grudnia 2009, 00:02 #260
funited
funited pisze:
Nie oglądałem meczu ale powiem tyle: bardzo dobrze że dzisiaj pogubiliście punkty bo wkurza mnie ta wasza pewność "United najlepsi" , "United rozjedzie wszystkich" , "Big Four pogubi punkty i znowu Srunajted wyjdą fuksem na pierwsze miejsce". Wkurzają mnie tacy kibice,pewni swego a jak im ktoś utrze nosa (np tak jak dzis AV) to jesteście wielce oburzeni i co? Gdzie jest ten wasz "Najlepszy United"? Ludzie zacznijcie patrzeć na świat inaczej a nie przez różowe okulary, każdy zespół ma gorsze momenty i to trzeba zaakceptować.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 23:44 #259
waddle
waddle pisze:
Dziś absolutnie rozczarowały mnie decyzje personalne Fergusona. No i nadal poraża mnie przeciętna siła środka pola naszego zespołu. Ja nie wiem, czy Anderson z Carrickiem w tej chwili łapaliby się do podstawowego składu Spurs? Jeden biega za dwóch, a drugi stoi za dwóch. Nie mamy w środku pola lidera z prawdziwego zdarzenia. Kiedyś był Bryan Robson, potem Paul Ince, dalej Roy Keane, niedawno jeszcze Scholes... A teraz? Nadal wszystko co najlepsze ze środka pola to emeryci piłkarscy Paul i Ryan. To o czymś świadczy? Bez światowej klasy śrdokowego pomocnika, zbyt wiele nie zdziałamy. Przecież Barcelona w finale LM obnażyła słabość tej formacji naszego zespołu? A Fergie nadal stawia na przeciętnych grajków typu Anderson, czy carrick. A Michael z roku na rok jest coraz słabszy... W dodatku, gdy pojawił się Gibson, to ręcę mi opadły... Ten gość ma tylko strzał z dystansu, i nic więcej. Na 100 metrów wyprzidłiby go w sprincie Mariusz Pudzianowski... Gdy na środku naszego zespołu na placu gry zostali Gibson i Carrick, to nie spodziewałem się rarytasów w grze...

Park! Przez 15 lat zastanawiałem się dlaczego Fergie ciągla stawiał na prawej obronie na Gary'ego Neville'a. Teraz od 5 lat zastanwia mnie co widzie Fergie w Parku? Neville to miewał całkiem dobre sezony. Ale czy ktoś pamięta świetny sezon Parka? Bo ja nie... A on ciągle gra! Wymieniłbym dziesięciu skrzydłowych z Premiership, którzy biją klasą na łeb Koreańczyka...

Kuszczak - 7
Fletcher - 5,5
Evra - 7
Vidic - 6,5
Brown - 6
Park - 4,5
Carrick - 5
Giggs - 6
Valencia - 7
Anderson - 5
Rooney - 6
Owen - 4
Berbatov - 5,5
Gibson - 4,5
» Sobota, 12 grudnia 2009, 23:36 #258
orion
orion pisze:
Troche sie dziwie że SAF wystawil parka a nie Naniego(podobno ma kontuzje ale ostatnio Nani jest traktowany jak ktos kto sie nadaje do przycinania trawy), dziwi mnie tez Carrick w obronie(wiem ze jest plaga kontuzji w obronie) bo słabo gra zreszta w pomocy tez nie blyszczy... Ale z 2 strony moge sobie pisac jeszcze wiele swoich spostrzezen ale to SAF wie najlepiej co jest najlepsze dla United, wiec moze czasami lepiej sie powstrzymac od glupich komentarzy na temat Fergusona, ponieważ nie raz udowodnil ze jest bardzo dobry w tym co robi i dal wiele suskcesow United.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 23:22 #257
kubusss
kubusss pisze:
we'll never die, we'll never die, we'll never die, we'll never die
we'll keep the red flag flyin' high coz MAN UNITED will never die
» Sobota, 12 grudnia 2009, 23:20 #256
baku
baku pisze:
Widzę, że ze strony rywali nie ma żadnego kompetentnego kibica u nas zresztą niektórzy też są nie na poziomie z inteligencją ..

chelsea102 - wchodzisz na stronę "Czerwonych diabłów" po czym komentujesz w nie inteligentny sposób grę i krytykujesz w ten nie inteligentny sposób drużynę Manchester United. To świadczy o Twoim wieku i Twojej przykrej ale za to prawdziwej mentalności. Nie, ja nie będę Ci wypominać jak Chelsea zremisowała 3-3 z Evertonem, i nie będę Cię upokarzać meczem przeciwko Blackburn Rovers w którym Chelsea przegrała w karny, bo może znowu Lamaprd nie trafił tak jak w meczu przeciwko Manchester City.? Także idź kibicować swojej drużynie chowając swoje emocje i głupotę w szafie albo szufladzie. Pewnie już śpisz więc nie odczytasz wiadomości.

Thomason16 - zatem widzę, że się "podniecił" wygraną 1-0 i póki co 3 miejscem w Barcylas Premier League oczywiście je straci gdy jutro Arsenal pokona Looserpól ;) Nie martw się i też idź kibicować swojej drużynie na swojej stronie, zachowaj durne komentarze dla siebie lub podziel się posiłkiem z pajacykiem.

Co do meczu ogólnie Aston Villa zasłużyła sobie wygraną, bo fakt jest niestety faktem ale Agbonlahor nie był kryty a Kuszczak nie miał za dużych szans.
Następny mecz z Wolverhampton wygramy!
Pozdrawiam kibiców MUFC.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 23:11 #255
NaniDevil17
NaniDevil17 pisze:
bialy000
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:53 #254
bialy000
bialy000 pisze:
NaniDevil17 poj**ało cie ze owen miał szczęście przy3 bramkach
lol
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:50 #253
devils18
devils18 pisze:
Za bardzo chcieli wejśc z piłką do bramki mogli w nie których sytuacjach decydowac się na strzały.... A po za tym nie zły mecz toczony w szybkim tępie
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:46 #252
thomason16
thomason16 pisze:
Jeszcze raz pokazaliście, że nie da się z Wami inteligentnie porozmawiać, brawo!

rafi867 - trzeba jeszcze cos tam miec, zeby sie nim chwalic prawda?

No coz mylilem sie co do Was, ale margines pozostanie marginesem.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:32 #251
brennt
brennt pisze:
ten mecz to zenada :| nieskutecznosc traaaaaaaaagiczna
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:28 #250
NaniDevil17
NaniDevil17 pisze:
rafi867
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:26 #249
rafi867
rafi867 pisze:
thomason16>> jestes glupszy od mojego penisa...
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:23 #248
bartek95
bartek95 pisze:
Manchester jeszcze pokaze tym Smerfom z Chelsea gdzie ich miejsce:)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:20 #247
CFC123
CFC123 pisze:
Oczywiście,że to Ja się z Tobą zgadzam kolego
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:19 #246
dejv2605
dejv2605 pisze:
ja w 100%... Chelsea102 będzie płakał na koniec sezonu patrząc na tabele ;) pozdro dla normalnych
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:18 #245
martin86
martin86 pisze:
powiem tak te kibice chelsy zaczynaja mniw wkore*** przyszedl taki chelsea102 i uwaza sie niewiadomo kogo gnojek ma 12 lat a chu*** wie o
futbolu a zaloze sie ze lal po gaciach ze mu podwinela sie noga
ktos sie zemna zgadza??
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:15 #244
dejv2605
dejv2605 pisze:
osobiście byłem pewien że Fergi po bardzo dobrym występie Obertana w LM da mu szanse chociaż od połowy spotkania ale niestety go nie zobaczyliśmy ;/ szkoda kto wie może byłby jakiś genialny rajd albo asysta
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:11 #243
NaniDevil17
NaniDevil17 pisze:
ekhm.... mecz ciezki ale jak to z AV.... Roo brak formy ale i tak najbardziej sie starał... Valencia troche mnie zawiodł... Giggs hmm on mimo wszystko mnie nie zawiodł, ma swoje lata i zdarza sie raz na jakis czas wpadka...
nie wiem czemu Obertan nie wszedł.. Gibson poza uderzeniem nie ma nic...
Berba jak to Berba ;p a Owen z Wolfsburgiem miał szczescie...
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:08 #242
ronald
ronald pisze:
devil 11 - zdecydowanie byłto wypadek. i tak należy do tego podchodzić
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:07 #241
CFC123
CFC123 pisze:
Hahahaha o k***a ahahah
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:05 #240
dejv2605
dejv2605 pisze:
thomason16 dzieciaku siusiu paciorek i spać bo Cie mamusia okrzyczy i będzie zakaz na kompa ;)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:04 #239
guma19932
guma19932 pisze:
thomason16 żebyś wiedział że tak. Bo to nie miejsce dla Ciebie. hah idź spać lepiej.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 22:02 #238
dejv2605
dejv2605 pisze:
Kurcze szkoda szkoda tych punktów... A z drugiej strony liczyłem na zwycięstwo dlatego postawiłem na Manchester i gdyby wygrał miałbym 300 bo Celtick i Bayern Monachium wszedł no szkoda trudno...
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:58 #237
bartek95
bartek95 pisze:
we wtorek z Wolverhampton trzeba wysoko wygrac:)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:57 #236
thomason16
thomason16 pisze:
guma19932 wyganiasz mnie? Mam się bać? xD
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:56 #235
guma19932
guma19932 pisze:
Do --> thomason16
Jeżeli kibicujesz AV to zastanawiam się co robisz na stronce "Czerwonych Diabłów"... My jako kibice MU nie 'wjeżdżamy' Wam (innym kibicom) na strony o Waszym klubie.
Propsy lamusy.
i oczywiście pozdrowienia dla Wszystkich kibiców Manu !
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:51 #234
rafalbartoszuk
a mam takie pytanie a czy kuszczak szmate puscil??
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:48 #233
bitek66
bitek66 pisze:
JAK FERGUSON MÓGŁ NIE WPUŚCIĆ OBERTANA?! NIE ROZUUMIEM TEGO!!
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:48 #232
devils18
devils18 pisze:
Za bardzo chcieli wejśc z piłką do bramki mogli w nie których sytuacjach decydowac się na strzały.... A po za tym nie zły mecz toczony w szybkim tępie
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:46 #231
thomason16
thomason16 pisze:
czerwonydiabol

Zdziwił byś się, 8 rok kibicuję AV. Niech sobie mówią co chcą, ja się nie będę zniżał do waszego i tak już niskiego poziomu.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:41 #230
Adam11
Adam11 pisze:
UniteDKanzaS ----> Co do Giggsa to też miałem takie odczucia, że może zbyt szybko Fergi podjął decyzję o jego zmianie (chyba, że tak jak powiedziałeś dosnał urazu). Jednak co do Rooney'a to fundamentalnie sie nie zgadzam! I nie chodzi o to, że nurkował (to było żenujące), ale gdyby zagrał dobrze w drugiej połowie to właśnie nikt by o tym nie pamiętał! Zagrał bardzo bardzo źle! Strzelał za mocno celująć chyba w kogoś na trybunach kogo nie lubił! Jak już strzelał w światło bramki to za słabo! Źle podawał! Mam już dość, otaczania go parasolem bezpieczeństwa, który najczęściej przyjmuje postać słów w stylu :"jak zwykle starał się, walczył" - uwielbiam te cechy w nim i dlatego to jest jeden z moich ulubionych piłkarzy! Ale on ma być światowej klasy napastnikiem! Kto wie może liderem drużyny! Trzeba go ganić jak gra źle a już z pewnością pokazywać mu, że jak nie będzie grał dobrze to czeka go kurkta i koc na ławce rezerwowych! Dziś powinien dostać kurtkę i opatulić się tym kocem najpóźniej w 70 minucie! Koniec kropa!
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:41 #229
czerwonydiabol
thomason16
Chyba dosc krótko kibicujesz AV jeżeli nie wiesz ze potocznie jestescie zwani wiesniakami , bez urazy , ale tak jest , poszukaj okreslen na nas , tez napewno jakies znajdziesz.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:39 #228
mati91011
mati91011 pisze:
Tam jedna porażka następny mecz będzie wygrany nie martwicie się wygramy ligę :P
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:38 #227
Devil11
Devil11 pisze:
Adam11 & kojot-->Moi drodzy, rozumiem, że zazwyczaj kobiety wypowiadające się o piłce nie są traktowane tak serio ;) Jednakże dzięki za pochlebne komentarze. A nick tak jakoś wyszedł ;)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:37 #226
UniteDKanzaS
UniteDKanzaS pisze:
Odsuwając emocje na bok to pierwsza połowa była świetnym widowiskiem, atak sunęły jeden po drugim z obu stron, szkoda tylko, że to The Villans potrafili zamienić jeden z nich na bramkę.
Rooney i Evra byli dzisiaj najlepsi z diabłów, ale oczywiście krytycy zapamiętają Roo tylko nieudaną próbę nurkowania z pierwszej połowy.
Osobiście po pierwszej połowie ściągnąłbym Parka za Berbatova. Zejście Giggsa jest dla mnie niezrozumiałe, chyba, że nabawił się jakiegoś urazu.
Druga połowa to obrona Częstochowy ze strony Aston i niestety totalna bezradność United, i kolejna zmiana Gibson za Andersona...czy to nie był czas na wystawienie Obertana? Gibson nie wniósł nic na boisko...
Gratulacje dla Aston Villi, zagrali dobre zawody w pierwszej połowie i potrafili dowieźć wynik do końca, szacunek.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:32 #225
Adam11
Adam11 pisze:
kojot ---> mnie również zmyliła bardziej mądra wypowiedź:-) Coś jest chyba ze mną nie tak hahahhaha
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:30 #224
Quba18
Quba18 pisze:
Ten smerfik chce się dowartościować po zremisowanym meczu i tyle:) A z tym wiekiem to przywalił ostro podejrzewam, że ma z 11-12 lat i myśli, że jest już dorosły.:)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:28 #223
kojot
kojot pisze:
Devil11 tak się wtrącając też się trochę zdziwiłem nie dlatego że jesteś dziewczyną bo to normalne lecz trochę mylący jest nick i BARDZO mądre wypowiedzi (nie zrozum źle, nie myślę że kobiety źle się wypowiadają lub coś).
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:28 #222
guma19932
guma19932 pisze:
Jestem nie miło zaskoczyny i mam mieszane uczucia po tym meczu. Niestety Roo nie pokazał klasy i tego na co go stać również Berb, Giggs też nie miał dobrego dnia Valencia próbował coś zrobić ale brakowało wykończenia. Zastanawiam się również po co był Park na boisku.(?) No cóż. Odegramy się jeszcze ! Man Utd forever !
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:26 #221
diobeu
diobeu pisze:
Nie napiszę nic nowego ale też się dzisiaj bardzo zdenerwowałem ;)

Napastników mieliśmy w końcówce tylu co w kilku meczach łącznie się nie zdarza. :P
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:26 #220
ManUtd1
ManUtd1 pisze:
nie przejmujcie się smerfem, spójrzcie na jego wiek buhaha :D
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:25 #219
vald3k
vald3k pisze:
Kizi...napialem o dramatycznie słabym występie Rooney'a bo przyzwyczaił do pewngo poziomu , którego dzisiaj nawet chwilami nie zaprezentował.
Owszem 3 czy więcej razy wracał pod bramkę ale było to praktycznie po swoich stratach więc w sumie łachy nikomu nie robił. Jak już pisałem jestem jego wielkim fanem ( z 5 koszulek jakie mam United tylko jedna ma nazwisko piłkarza...jest nim Rooney ! )
Żle dzisiaj SAF ustawił drużynę i tyle....każdemy zdarza się pomylić.
Dodać do tego nieskuteczność ( Rooney i Berbatov ) i mamy klops w postaci porażki. Nic to, będzie lepiej i WYGRAMY PL !!
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:25 #218
Devil11
Devil11 pisze:
Adam11---> Nie ma sprawy ;) Nie byłeś pierwszy ;) Ale chyba nie ma tu nic zaskakującego ;)
Ogółem, teraz trzeba myśleć o następnym meczu.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:24 #217
martin86
martin86 pisze:
chelsea102 wypier*** stad a tania rosyjska dzi*** to twoi pupile ze nawet z z czerwona latarnia nie mogli wygrac
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:24 #216
Camrall
Camrall pisze:
Powiem tak. Nie widziałem meczu. Ale, United ostatnio jest w formie . Wysokie zwycięstwa nawet przy tylu kontuzjach. Jeśli wygramy 2 następne mecze to pokażemy że dziś to tylko wypadek przy pracy. Przypominam że CFC zapomniało jak się wygrywa.



GLORY !
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:21 #215
kubusss
kubusss pisze:
Adam11 - szacunek dla Ciebie. Widzę, że są jeszcze trzeźwo patrzący, obiektywni, prawdziwi kibice United.
Też jestem zły idę się napić.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:18 #214
Adam11
Adam11 pisze:
Devil11 --- > zaskoczyłaś mnie:-) przepraszam oczywiście:-)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:18 #213
pumbiks17
pumbiks17 pisze:
taaak brawo Ferguson ! Nani na trybunach a drewniany koreanczyk Park w pierwszym !! ekstra posuniecie staruchu ! mam do niego szacunek ale powoli zaczyna mnie wkur*wiac, mysli ze zjadl wszystkie rozumy. Wkoncu Nani bedzie chcial odejsc jak SAF dalej bedzie go tak traktował !
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:18 #212
vald3k
vald3k pisze:
Chelsea102.....ale zawsze lepszy odrobinę od Ciebie.....a , że Ty jesteś MOCARZ ...to mnie to wystarcza :-))
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:17 #211
Igla89
Igla89 pisze:
ostatnio w LM mam na mysli z manu chelsea :) pozdro pisze bo jestes za durny zeby sie domyslic
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:16 #210
kojot
kojot pisze:
"vald3k,słaby jesteś..."- to ty jesteś słaby i głupi bo widzę że z CFC tylko ty piszesz wierny "KIBICU"
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:16 #209
Devil11
Devil11 pisze:
Adam11--->Zgadzam się, Rooney nie pokazał dziś swoich możliwości, miał dziś słaby dzień, to fakt. Dziś rzeczywiście należy mu się negatywna ocena, ale jak czytam, że Rooney jest beznadziejny to szlak mnie trafia. Masz także rację co do Valencii, w tej chwili jest o niebo lepszy od Naniego.
Btw, na przyszłość, nie kolego a koleżanko :)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:15 #208
Igla89
Igla89 pisze:
smerf zabladzil heh ja napisalem co bym zrobil, a ty mowisz mi zebym uciekal itd hah i mowisz jaki ty kozak nie jestes! jan koncze bo nie bede sie znizal do tego poziomu myslenia ! a jesli mowisz juz o zwysiestwach to przypomnij sobie kto jest od 3 lat mistrzem kraju kto ostatnioo w LM w finale polegl ! i poczekaj na OT jak te twoje gamonie przyjada !
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:15 #207
vald3k
vald3k pisze:
Chelsea102....to co Ciebie tutaj trzyma? Zaproszeń tutaj też raczej nie miałeś...
Nie podoba się to ....myk , myk i jesteś na swojej super stronce o The Blues.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:15 #206
Chelsea102
Chelsea102 pisze:
vald3k > słaby jesteś...
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:14 #205
scofield888
scofield888 pisze:
chelsea 102, nie dostosowuj się tylko rozmawiaj na poziomie jaki masz naprawdę (a jaki masz to nie wiem)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:14 #204
kizi
kizi pisze:
Ta, Rooney 3 odbiory na naszej połowie i to niby dramatyczny występ? Jedyny minus to nurkowanie, reszta była OK, tylko szczęścia brakowało (poprzeczka)...
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:14 #203
kojot
kojot pisze:
Chelsea102 powiedz mi co masz na myśli mówiąc "dno i syf"
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:13 #202
Chelsea102
Chelsea102 pisze:
scofield888 > ja tylko dostosowuje się do poziomu dyskusji, taka prawda, a że panuje tu dno i syf ...
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:12 #201
kojot
kojot pisze:
vald3k pięknie to ująłeś :)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:12 #200
vald3k
vald3k pisze:
Widzę kolega kibic Chelsea---- "Chelsea102" ---- to taki Najman , co wiele szczeka a nic sobą nie reprezentuje :-))
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:10 #199
Adam11
Adam11 pisze:
W moim komentarzu powinno być oczywiście Berbatov za Parka a nie Park za Berbatova przepraszam.

A jak już pisze to jeszcze dodam, że dziś Fletcher powinien podziękować Bogu, że nie stał się anty- bohaterem tego meczu kiedy przy wyniki 0:1 popełnił błąd, który mógł się skończyć wynikiem 0:2!

Zły jestem no!
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:10 #198
scofield888
scofield888 pisze:
chelsea 102, i myslisz ze ty umiesz sie zachowac?
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:10 #197
ManUtd1
ManUtd1 pisze:
Chelsea102--->>> Wigan- Smerfy 3:1 i wszystko jasne :)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:10 #196
Chelsea102
Chelsea102 pisze:
scofield888 > zero, zero kompleksów !

uzmysławiam tym którzy na to zasługują, że zachowywać się to trzeba umieć i tyle w tym temacie.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:09 #195
kojot
kojot pisze:
Chelsea102 rozumiem że masz Internet i możesz kozaczyć ale po Ch** wszczynasz kłótnie (jak to ty powiedziałeś)"dzieciaku" myślę że te "dzieci" które wyzywałeś mają więcej oleju w głowie niż ty i twoi koledzy(nie mówie kibice CFC ponieważ na pewno znajdą się porządni)
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:09 #194
OWEN7
OWEN7 pisze:
Chelsea spier**** ! Wynocha na strone smerfow
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:09 #193
scofield888
scofield888 pisze:
chelsea 102, masz jakiś kompleks?
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:06 #192
sierpek92
sierpek92 pisze:
Mówi się trudno, trzeba się podnieść i grać dalej!Wszystko przez te kontuzje, niech już się skończą
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:06 #191
vald3k
vald3k pisze:
Uff, już ochłonąłem...
Po pierwsze ..tak slabego Rooneya to ja nie pamiętam- mnóstwo strat i strzały na poziomie polskiej extraklasy- jednym słowem - żenada ! Z przykrością to piszę bo jestem wielkim fanem tego piłkarza.
Po drugie....Park musi jeszcze potrenować żeby grać w pierwszym składzie...po kontuzji nie prezentuje odpowiedniej formy więc powinien być zmieniony po pierwszej połowie. Zmiana na Oberten'a
Po trzecie...SAF pomylił się zdejmując Giggs'a...zamiast Parka. Giggs czasami "nie grając" cały mecz jest w stanie podać jedną genialną piłkę do napastników żeby Ci wepchnęli ją do bramki.
Po czwarte ...związane z drugim i trzecim :-)......Giggs powinien zagrać na skrzydle- przed Evrą , który nie miał z kim grać na skrzydle.
Tak w ogóle to powinni zagrać 4-4-2 z Rooney'em i Owen'em lub Berbatov'em z przodu. ( Valencia i Oberten po bokach i Carrick'iem i kimś z dwójki Andrson - Gibbson ).
To oczywiście moje zdanie jako kibica......szkoda ale nic wielkiego się nie stało- może i dobrze , że doznaliśmy takiego wstrząsu bo teraz jest napiety terminarz i trzeba wziąć się w garść !!
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:06 #190
Chelsea102
Chelsea102 pisze:
kojot kieruje słowa do dzieci które ma to zasłużyły...

Igla89 chyba za dużo kreskówek się naoglądaleś i przez neta to szczekasz jak pitbull, a w rzeczywistości to zwykły kundel z ciebie i szczeniak, a jak byś mnie spotkał to jeszcze szybciej byś uciekał, a 20 twoich kolegów też nic by nie pomogło. Dyluj do mamy bo do kapięli woła !
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:05 #189
kojot
kojot pisze:
iwan co ty pi**dolisz jaki koniec ery United jakie drewna ?Myślisz że specjalnie starali na pewno grali na 100% a że się im nie udało trudno to tylko ludzie a to ich praca w której nie zawsze wszystko wychodzi.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:04 #188
thomason16
thomason16 pisze:
Wieśniaki? Birmingham jest przynajmniej 2 razy większym miastem od Manchesteru. AV też miała swoje zmarnowane sytuacje, więc proszę nie płakać.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:04 #187
Pawlo
Pawlo pisze:
czerwonydiabol ----> jednak chyba Ty oglądałeś inny mecz.Prawdą jest, że Manchester miał kilka okazji i że Aston broniła sie długi okres gry, ale Manchester spisał sie fatalnie i moim zdaniem z taką grą nie zasłuzyliśmy na 3pkt.Villa zagrała genialnie w obronie, a na nasze bezradne dośrodokowania i podania z których prawie wszystkich nic nie wychodziło żal było patrzeć...
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:03 #186
zuo
zuo pisze:
kwachu - jakiej ty druzynie kibicujesz? Jestes zadowolony z meczu? Ja natomiast jestem po prostu zalamany...
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:03 #185
scofield888
scofield888 pisze:
chelsea 102, bo ty napewno jestes prawdziwym kibicem jak takie rzeczy wypisujesz o innym klubie swojego wogóle nie znając...
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:02 #184
Adam11
Adam11 pisze:
Devil11 ----> kolego zgadzam się z Tobą oczywiście w tym, że nie należy popadać w skrajności, ale Rooney dziś zagrał bardzo słabą wręcz katastrofalną drugą połowę. W pierwszej było jako tako. Nie dziwią mnie negatywne komentarze pod jego adresem. Mam nadzieję, że dostanie słabą ocenę.

Po tym meczu kilka refleksji:

Po1 Winą za tą porażkę obarczam dwie osoby to jest Rooneya i Fergusona. I nie chodzi o to, że teraz chce zmieszać te dwie wielkie persony z błotem. Należą im się negatywne oceny i już. Nie zmienia to faktu, że Fergi jest wielki a Rooney świetnym piłkarzem. Dziś obaj zawiedli mnie na całej linii. Wyglądało to tak, że Rooney grał przeciętnie w pierwszej i dramatycznie w drugiej połowie a Ferguson w ogóle sobie z tego nic nie zrobił! Tak jakby Rooney miał jakąś taryfę ulgową... O tym nurkowaniu to już nie chcę sobie przypominać bo oglądałem ten mecz w koszulce z jego nazwiskiem i wstyd mi sie za niego zrobiło. Co do Fergusona to przegiął pałę. Zdjął Giggas - ok nie grał tego do czego nas przyzwyczaił- rozumiem. Wprowadził Owena ok z tym, że Owen powinien wejść za Rooneya właśnie. Park za Berbatova ok też dobra decyzja z tym, że jeszcze raz to podkreślę Rooney powinien zejść! No i nasz as czyli Gibson, którego ja nazywam przecietnym piłkarzem o nieprzeciętnym uderzeniu. Za kogo on wchodzi? Za Andersona! Na litość boską wtedy pomyślałem to kto ma rozgrywać? Roooooney?? I to w dniu, w którym nic mu nie wychodzi!!?? Pięknie! Podsumowując w tym tygodniu Ferguson popisał się wielkim kunsztem trenerskim w meczu LM kiedy to graliśmy w masakrycznym osłabieniu w defensywie, oraz wielką klapą w meczu z Aston Villą.

PO2 Dziś widać było jak bardzo zawodnicy ufają Valenci. Moim zadaniem jeden z najlepszych piłkarzy na boisku. Jak można go porównywać z Nanim to ja nie wiem. Przy Valenci Nani wygląda jak zagubiony chłopczy, który krzyczy patrzcie, patrzcie zaraz go okiwam, a, a, a, a niech to! Nieudało się! Znowu!

Po3 Przeczuwałem remis w tym meczu, do głowy by mi nie przyszło jednak, że będzie to porażka na włąsnym stadionie! Ja nie patrzę tu na to w perspektywie utraty punktów tylko wielkiej straty jakie będzie miało morale całej drużyny! Długo budowali pewność siebie! Wszystko wskazywało na to, że będzie to już ten drugi bieg. Niestety! Wracamy do punktu wyjścia! To jest o wiele gorsze niż te punkty stracone! Tym bardziej, że stało sie to na własnym obiekcie, który ma być przecież szafotem w marcu dla największego rywala. I co? Wielkie NIC! Szkoda!

Po4 Zły jestem!

Pozdrawiam wszystkich fanów diabłów. Ech!
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:01 #183
iwan
iwan pisze:
nadchodzi koniec ery united-trzeba to powiedziec wprost. sklad mamy drewniany i tyle-duzo sredniakow w skladnie-trzeba odmlodzic a przede wszystkim odswierzyc sklad nowymi zawodnikami. atak jak zwykle slabo tylko czasami jakies przeblyski w co drugim meczu no ale... DUMNI po zwycięstwie WIERNI po porażce:-) POZDRO DLA KIBICOW UNITED!
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:01 #182
Chelsea102
Chelsea102 pisze:
MUruleZ > hahaha co się tak bulwersujesz psitko...

mu sprzedał się jak tania d*****, u siebie baty ?? hahaha

jesteś leszczem jakich mało napinaczu internetowy !

bartek95 > a wy przegraliście z Burnley, beniaminek hahahahahhahaha i ze skabym jak nie wiem co liverpoolem i z nami CHELSEA !

powiem dzieciarstwo spać i nagle sie okaże że 3 uzytkowników zostało bo tylu ma skończoen 18 lat. hahaha wielcy kibice
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:00 #181
czerwonydiabol
thomason16 wieśniaki nic nie graliscie , ani w ataku ani w obronie , ile Manchester sytuacji zmarnował to nie wspomne , Rooney , Berba , Valencia , Giggs , Park czy Carrick. To nie była perfekcyjna gra - piłki były wybijane na oślep , czy tylko jeden solidny strzal który zamienił się przy na bramke . Piłkarze z BIRMIGHAM mieli dużo fuksa , tak jak pisał Gjorgiewicz.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 21:00 #180
thomason16
thomason16 pisze:
To nie najeżdżaj na AV, bo Oni zrobili to co do nich należało i chwała im za to.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:59 #179
Steckov
Steckov pisze:
Na mecz z Aston Villą wyszliśmy jednym nominalnym napastnikiem... Wystawienie Parka na lewym skrzydle było totalną porażką. A co do meczu to można było się tego spodziewać, że jeśli pierwsi stracimy bramkę to Aston Villa zabunkruje bramkę i będzie trudno o zdobycie bramki. Bo jeśli w pierwszej połowie były ku temu okazje np. poprzeczka Rooney'a to w drugiej połowie piekielnie trudno grało się przeciwko obronie Aston Villi, która składała się z 11 zawodników.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:59 #178
pavelw
pavelw pisze:
Bramka z meczu do obejrzenia tutaj: [link usunięty]
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:58 #177
Tennant
Tennant pisze:
zdarza się, następnym razem wygramy :)
MUFC forever
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:58 #176
Gjorgiewicz
Gjorgiewicz pisze:
Nie mogę przeżyć, że przegrało w ten sposób. Villa wygrała- strzeliła bramkę. Manchester przegrał - bo grał paskudnie!
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:58 #175
kojot
kojot pisze:
Pawlo moje wypowiedzi im nie ubliżają i się z nimi nie wyzywam tylko stwierdzam fakt
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:58 #174
Igla89
Igla89 pisze:
chelsea102 jakbym cie spotkal to bym cie pobil przysiegam a jak okazalbys sie silniejszy czy cos to bym na ciebie naslal 20 ludzi zeby cie zabili nawet ! powaznie mowie !!
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:58 #173
thomason16
thomason16 pisze:
Gjorgiewicz

Włącz redtube jak nie możesz przeżyć, że United przegrało. Pozdro dla normalnych kibiców.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:56 #172
kojot
kojot pisze:
Chelsea102 nie rozumiem cię przecież wy też przegraliście z AV i nie wiem czemu udzielasz się na tej stronie nie wiem może masz złą orientacje ale wasza strona to chelsea.pl a dziś śmiejesz się z nas a sami z Evertonem który ma 15 miejsce zremisowaliście i też na swoim stadionie więc nie widzę powodu żeby wam do śmiechu było bo też dupy daliście.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:56 #171
Igla89
Igla89 pisze:
villa bronila sie w 11 ? czy ogladaliscie co innego manu gralo bardzo dobrze ale przedrzec sie przez 11 ciezko jest
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:55 #170
kubusss
kubusss pisze:
giorgiewicz jaki kurka Londyn??
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:55 #169
Pawlo
Pawlo pisze:
Ci co wyzywają się na stronie z "fanami" Chelsea, są tak głupi jak oni.Nie odpowiedać na zaczepki dzieci, to im się znudzi, a ripostując im zniżacie sie do ich poziomu...
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:54 #168
Devil11
Devil11 pisze:
Number7--> No i co z tego? Przecież to nie była nasza ostatnia szansa na zrównanie się z nimi, to nie był mecz o mistrzostwo. Nie panikujmy, bo to do niczego dobrego nie zaprowadzi. Cieszmy się, że mamy tylko 3 punkty straty, a nie 5.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:54 #167
Gjorgiewicz
Gjorgiewicz pisze:
thomason16 - to my chyba oglądaliśmy inny mecz!
Villa broniła się łapkami, nóżkami, cipkami żeby bramka nie wpadła. O'Neil chyba trzy klocki złożył ze strachu, że mu goalkeeper z bramki zbiegnie. Londyn nie pokazał nic. Obrona ManU pokazała brak kadrowe. Bramka nie wpadła z powodu umiejętności napastnika tylko nie upilnowania skrzydła przez Fletchera i śordka przez Browna.
Prawdopodobnie oglądałeś wieczorynkę gdy ja oglądałem mecz.
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:54 #166
bartek95
bartek95 pisze:
haha Chelsea102 spi**dalaj stad my z evertonem 3:0 wygralismy a wy z villa 2:1 przegaliscie wiec...:D
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:54 #165
manutd45
manutd45 pisze:
Jak na boisku pojawiłby się Obertan lub Nani(ale ten ma kontuzje) może zdobyli by po asyście jak z Wolfsburgem
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:52 #164
UnMishii
UnMishii pisze:
nie było źle, tylko że Villi wyszła jedna sytuacja i po meczu. Szkoda, ale mimo wszystko 3pkt do cwelsi to nie dużo
» Sobota, 12 grudnia 2009, 20:52 #163

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY