AKTUALNOŚCI

Nani na wylocie?

Data 03 grudnia 2009, 20:17 Bart, thesun.co.uk
Nani na wylocie?
» Ferguson zdaje się mówić: - Tam jest wyjście, Nani...
Czytaj więcej:
» Jaap Stam
» Nani
» Sir Alex Ferguson
» Transfery
A A A
Kariera Louisa Naniego na Old Trafford zdaje się dobiegać końca. Sir Alex Ferguson coraz rzadziej stawia na młodego Portugalczyka, co oznacza, że jego dni w Manchesterze United są już raczej policzone.

Nani nie wybiegł na murawę od czasu swojego komentarza skierowanego do sir Alexa Fergusona na temat słabego prowadzenia zespołu. Fergie sprawę próbował jakoś załagodzić, lecz najbardziej cierpi na tym skrzydłowy, który grzeje ławę. Mówi się, że Czerwone Diabły wysłuchają każdego, kto będzie w stanie zaoferować im za Naniego 10 milionów funtów.

Oprócz gry Naniego opuszczają również inne przyjemności. W ubiegłą niedzielę Portugalczyk był jedynym zawodnikiem seniorskiego składu, który nie pojawił się na kolacji na Old Trafford zorganizowanym we współpracy z UNICEF’em, po tym jak nie stawił się na jednym z treningów.

Nani do United przeszedł latem 2007 roku za kwotę 17 milionów funtów ze Sportingu Lizbona. Od tamtej pory strzelił 12 goli w 85 meczach. Większość upatrywała w nim następcę Cristiano Ronaldo, jednak po dobrym początku kariery w United jego talent nie rozwinął się tak jak to zakładano.

W tym sezonie Nani zaliczył zaledwie połowę rozegranych spotkań, a ostatni raz w podstawowym składzie wybiegł 3 listopada, w zremisowanym 3:3 meczu z CSKA Moskwa. Jego występ był jednak mizerny i następny mecz z Chelsea Nani oglądał z trybun.

Wtedy to Nani postanowił poskarżyć się mediom: - Sir Alex Ferguson jest skomplikowanym człowiekiem. Potrafi w jednej chwili cię komplementować, a po chwili mieszać cię z błotem. Nikt jednak nie ucieka. Najgorzej ma Giggs i Neville, ponieważ oni są najbardziej doświadczeni. Wszędzie słychać tylko przekleństwa.

Ostatnią osobą, która tak komentowała pracę Fergusona był Jaap Stam, który został oczywiście szybko sprzedany za 16,5 miliona funtów do Lazio. Tak więc możemy domyślać się, co czeka Naniego. Chyba, że Portugalczyk nagle zacznie błyszczeć formą i zdobywać bramki…
» Park wciąż głodny sukcesów Park wciąż głodny sukcesów
Park jest dumny ze swojego osiągnię...
» Pojedynek skrzydłowych: Andriej vs Antonio Pojedynek skrzydłowych: Andriej vs Antonio
Antonio jest ostatnio w wybornej fo...
» Firma Globul nowym sponsorem United Firma Globul nowym sponsorem United
Bułgarska sieć telefoniczna podpisa...
» Boss: Zero tolerancji dla rasizmu Boss: Zero tolerancji dla rasizmu
Boss mile wspomina pracę z czarnosk...



Poprzedni news:
OT100 #21: Żegnaj, Duncan..
Następny news:
United vs Tottenham do pobrania!

Komentarze (65)


NaniDevil17
NaniDevil17 pisze:
nie odjedzie nigdzie.. bo gdyby to była prawda to na stronie np interu tez by o tym było a nie ma...
» Piątek, 04 grudnia 2009, 14:55 #65
lukas01
lukas01 pisze:
The Sun i wszystko jasne. Chociaż nie zdziwiłbym się gdyby Nani po nieudanym sezonie zmienił otoczenie.
» Piątek, 04 grudnia 2009, 13:22 #64
Fenek
Fenek pisze:
Nuuuude ploooty i nic po za tym.
» Piątek, 04 grudnia 2009, 12:28 #63
tarpan
tarpan pisze:
dokładnie identyczny gość to Quaresma. tak ssamo miby na początku świertnie technika kiwki strzały szybkość a potem coo nic, dokładnie nić!! ANI jednen ani drugi nie grają w pierwszym składzie. a Quaresma to już nawet nie wie gdzie gra inter, porto, barcelona a może chelsea??
» Piątek, 04 grudnia 2009, 11:39 #62
Adam11
Adam11 pisze:
mervel -->"Nani może podać sobie rączkę z Quaresmą" --- o tym samym pomyślałem przy ostatniej dyskusji na temat Naniego:-)

Jeśli już nawet Park jest wystawiany w meczach CC to myślę, że dni Naniego są policzone. Według mnie teraz to już nie chodzi o to czy Ferguson uważa go za dobrego czy gorszego piłkarza tylko o to, że nie widzi Naniego w przyszłości United. Tak samo było z Tevezem. Jestem pewien, że SAF doceniał możliwości Teveza, ale miał inny pomysł na linię ataku (dzięki ci panie Boże, że był to pomysł z Berbatovem). Mam nadzieję, że jeśli go sprzedadzą to za więcej niż 10 mln bo w przeciwnym razie będzie to kiepski interes.
» Piątek, 04 grudnia 2009, 10:39 #61
Damian90
Damian90 pisze:
Ciekawe co Ferguson wykombinuje,jeżeli faktycznie go sprzeda.Giggs 36 lat Park 28 lat a z młodych byłby do grania tylko Valencia i Obertan.Jest jeszcze Tosic tylko on ma ten sam problem co Nani,więc wzmocnienia na tej pozycji będą nieuniknione
» Piątek, 04 grudnia 2009, 10:38 #60
mervel
mervel pisze:
Nani wielki talent a ten straszny Ferguson go tak zaniedbuje i nie daje mu się rozwinąć...ależ on złośliwy... ;]
chłopak miał wystarczająco dużo czasu żeby wkomponować się w drużynę i ligę i jak widać to za wysokie progi na niego. nawet obecnie gdy skrzydła nie są już tak silne jak w ostatnich sezonach to nie łapie się nawet na ławkę! a logiczne jest że to wypadkowa słabej postawy na treningach.
nie będę za nim płakał, sprzedać, dołożyć i kupić lepszego skrzydłowego
Nani może podać sobie rączkę z Quaresmą... wielkie umiejętności, bajeczna technika.... i gówno z tego bo pożytku dla drużyny ani trochę ;]
» Piątek, 04 grudnia 2009, 10:16 #59
kujawa
kujawa pisze:
niech zagra z 3 mecze z zrzędu to wtedy będziemy więcej wiedzieć czy sie nadaje czy nie. A tak nani lata po boisku i jak mu nie wyjdzie to pewnie mysli o zaraz mnie sciagnie a pozniej to juz błąd za błedem popełnia (złe zagrania, straty piłki) niech mu odbuduja pewnosc siebie.
» Piątek, 04 grudnia 2009, 10:07 #58
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Dyscyplina w zespole musi być nie ma co do tego dyskusji ale nie wiem może się mylę, ale nie pamiętam aby Nani zagrał chodziarz 2 mecze pod rząd w pierwszej 11. Mylę się czy nie ??
» Piątek, 04 grudnia 2009, 09:30 #57
SzYnA
SzYnA pisze:
i to jest jeden z największych minusów Alexa. jeśli ktos ma inne zdanie i powie je na głos to wylatuje z drużyny.... poźniej żałował odejścia Jaapa, Roya czy Ruuda !!
» Piątek, 04 grudnia 2009, 09:27 #56
pablomu
pablomu pisze:
Dla mnie lipa sprawa, powinien zostać i grać dla nas !!
» Piątek, 04 grudnia 2009, 08:50 #55
kikson
kikson pisze:
Ja uważam, że to za wcześnie. Należy mu jeszcze dać szansę. Sezon jest długi i mam nadzieje, że Nani dostanie swoją szansę. A to czy ją wykorzysta? Zobaczymy. Mam nadzieje, że tak.
» Piątek, 04 grudnia 2009, 08:01 #54
MUforever9
MUforever9 pisze:
SAF po odejściu ronaldo myślał że nani załata dziurę po cristiano ale nie jest w stanie z jego formą powinien dostać jeszcze szanse w meczu z West Hamem jak zagra słaby mecz to przykro mi ale powinien opuścić OT od początku sezonu nie prezentuje dobrej formy....
» Piątek, 04 grudnia 2009, 06:39 #53
testosteron
testosteron pisze:
WIZY weź tak się nie podniecaj bo żyłka Ci pęknie.
Co do Naniego to cieńki jest i tyle myślał że jak jest portugalczykiem i sobie włoski nażeluje to będzie jak Crysia a tu nic.
A pozbyć to się SAF powinien Fostera co wpuszcza wszystko i sprowadzić tego Akienfiejewa albo innego dobrego bramkarza bo Kuszczak sobie na przedpolu nie radzi ale gra na bramce o niebo lepjej od Fostera. Z Tottenhamem ciągle się mijał z piłką podczas dośrodkowań i jeszcze w obrońców swoich wpadał. Najbardziej to nam trzeba wzmocnić obronę (kilka kontuzji i nie ma już kogo wystawiać do składu)a nie Silvę kupować bo będziemy jak Sreal same gwiazdy w ataku i przegrywają z ogurkami bo nie ma kto tyłów zabezpieczać.
» Piątek, 04 grudnia 2009, 06:17 #52
Cepeq
Cepeq pisze:
Cudowne są porównania początku tego sezonu u Naniego i Valencii. od razu śmiać mi się chce jak ktoś pisze, że Nani na początku grał dobrze, a Valencia beznadziejnie. Bo jednak jest taki drobny haczyk: Nani jest u nas bodajże 3'ci sezon, a Antonio 1'szy... Ale nic to, Nani i tak jest lepszy, jest wręcz zaj**isty, i to tylko i wyłącznie wina SAF'a, który przecież już sobie nie radzi i powinien odejść, że Nani nie wymiata na wszystkich frontach.

btw. marzy mi się sprzedaż Naniego za 15 mln, dołożenie nawet i tych 10 mln i kupno Silvy...
» Piątek, 04 grudnia 2009, 03:04 #51
MaciasDevil
MaciasDevil pisze:
Wizi - ostro pojechales, ale mądrze prawisz.
Z zakonczeniem kariery Sir A. Fergusona,to ktos mnie tam zabil :)

A co do tematu...nie jestem wielkim zwolennikiem Naniego, ale...
Ile sezonów zajelo CR dojscie do tego poziomu ktory prezentowal w sezonie w którym wygralismy LM?
Z tego co pamietam to CR nie gral jakiejs wybitnej pilki przez pierwsze 2-3 sezony.
No z tym ze mial 17 lat jak zaczol, tu jest ten haczyk
pzdr.
» Piątek, 04 grudnia 2009, 00:48 #50
NaniDevil17
NaniDevil17 pisze:
Wizi ---> tak jak w niektorych sprawach masz racje... tak w niektorych to ty gowno wiesz... wydaje mi sie ze ten temat jest o transferze Naniego a nie o tym co ty myslisz na temat komentarzy ponizej....
» Piątek, 04 grudnia 2009, 00:43 #49
Damian90
Damian90 pisze:
Wizi ->ostro pojechałeś,ale muszę się z tobą zgodzić
» Piątek, 04 grudnia 2009, 00:22 #48
Wizi
Wizi pisze:
Dawno sie nie wypowiadalem, uwaznie sledzilem poczynania naszych "znawcow" i widac ze kolejni medrcy postanowili odwiedzic DP i podzielic sie swoimi przemysleniami, ktore sa tak naprawde GOWNO warte. Ale zeby nie byc goloslowny jedziemy od poczatku:

1) leito276 03.12.2009, 20:35
loooool? występ z CSKA miał słaby?! Sztuczna nawierzchnia pomogła mu i był nie do zatrzymania. Oglądałem ten mecz z kolegą + rozmowy na gg z innym który również ten mecz oglądał, cała nasza trójka była zachwycona grą portugalczyka. BTW, IMO strata takiego zawodnika to totalna porażka... Jest utalentowany... coraz bardziej wydaje mi się, że safo powinien już zakończyć swoją "karierę"...

Moja riposta: No tak, sztuczna nawierzchnia mu pomogla, super cieszymy sie, teraz bedzie jedzil na mecze z rulonem sztucznej trawy i bedzie rozposcieral po lewej stronie murawy, bedzie mial przewage taktyczna! Super. Zreszta po co komentuje swoja wypowiedz, skoro mecz ogladales z kolega, a trzeci siedzial na gg i wszyscy byliscie zachwyceni! Co tam Sir Alex, co tam treningi, wazne ze leito i spolka widza jego potencjal na sztucznej nawierzchni! Niech zostanie, bo tak zadecydowaliscie, a najwieksza osobistosc swiata pilkarskiego, dzieki ktoremu siedzimy teraz na tej stronie (bo skad byscie zaczeli sie interesowac United, gdyby nie sir Alex i jego decyzje ktore doprowadzily nas na szczyt?) niech odejdzie juz na emeryture juz sobie nie radzi! (przeciez jestesmy TYLKO na drugiej pozycji w lidze, 3 sezonu z rzedu mistrz ligi, 2 razy z rzedu w finale LM, itd itp...) Ogarnij sie!

2) jacomanufan 03.12.2009, 21:27
coś mi sie nie wydaje...ale jak ma błyszczec skoro SAF nie daje mu szans??;/ nie czaje takiego czegoś...

jacomanufan jak i kilku innych uwaza, ze Ferguson nie daje szans Naniemu, bo nie gra w podstawowym skladzie. A co z treningami? Jestescie na OT? Przebywacie z pilkarzami na codzien? Widzicie ich postepy? Nie przyszlo wam do glowy, ze SAF widzi wiecej, O WIELE WIECEJ niz wy, przed ekranem TV? Jezeli nie wystawia go do skladu, widocznie ma ku temu powody!


3) roney10 03.12.2009, 21:06
nani mi nieinponuje ale myślę że fergie musi dać mu jeszcze szanse bo potrafi zaskoczyć jednak myślę ze najpierw fergie powinien sie pozbyć fostera i parka bo oni mnie irytują


No tak, musi sprzedac, bo skoro ciebie irytuja to koniec swiata. A z szansa dla naniego to slyszy sie te slowa od 2 lat, i jakos tych szans ktore ma nie moze wykorzystac...
Park? Co wy od niego chcecie. Nie kazdy jest gwiazda medialna, ale dopoki wykonuje swoja role na boisku, jest ogniwem w machinie ktora wygrywa mecze.

No i poraz kolejny pan leito

4) leito276 03.12.2009, 22:09

Wydawało by się, że SAF szarpnie się na jakiś porządny transfer... a zamiast tego mamy Owena (bo za darmo... oszczędność ważna rzecz) który i tak za przeproszeniem zazwyczaj gówno gra, Valencie w którym wielkich nadziei nie pokładam i... Obertana, który będzie gwiazdą.... Ale dopiero za 3-4 sezony...

No tak... Owen gowno gra... A rotacja skladu? Zreszta jak sir Alex go kupowal, to mowil, ze nie bedzie go tak eksploatowal jak Newcastle. A jak gra, to strzela bramki. (Swoja bramka przeciwko City splacil wiele)
Valencia... Poraz kolejny podajesz sie za niewiadomo jakiego znawce footballu, skoro ty nie pokladasz w nim nadzieji, to dlaczego SAF to zrobil? Przeciez ty wiesz lepiej, a to ze chlopak ma talent do swietnych dosrodkowan i coraz czesciej i odwazniej sam sobie radzi, to nic nie wnosi do tematu? Zenada..
No i Obertan, uwazam ze w tym sezonie pokazal ze lepiej stawiac na niego niz na naniego. I chyba sam Ferguson tak mysli, bo to on dostaje wiecej szans.


Reasumujac, gowno wiecie, a robicie wielkie halo.
Czytajac wasze wypowiedzi dochodze do wniosku:

1) macie dostep do kamer CCTV z OT
2) wiecie o wiele wiecej niz sam Alex Ferguson
3) co za tym idzie, lepiej byscie prowadzili klub niz on sam
4) wydalibyscie grube miliony z klubowej kasy, bo widzieliscie kilka meczow jakiejs gwiazdorzyny, i wam zaipomonowal filkolkiem po strzelonej bramce (pewnie dlatego lubicie tak naniego)
5) gdyby to byllo tylko mozliwe, to usunelibyscie SAF'a ze stanowiska trenera
6) urzadzilibyscie 3 odslone Los galacticos, ale nie w madrycie tylko w Manchesterze

i jeszcze kilka madrosci pewnie by sie znalazlo...

Moja recepta: NIe traktujcie newsow z DP zbyt powaznie, bo tak naprawde nie wiadomo czy ktos odchodzi, nawet gdyby to widocznie tak bedzie lepiej dla samego pilkarza czy klubu. I zamknijcie sie juz, bo to zenada to czytac. Dlaczego sami anglicy nie maja takich spostrzezen jak wy? Znawcy od siedmiu bolesci...
» Piątek, 04 grudnia 2009, 00:15 #47
life7
life7 pisze:
dla mnie pocieszajaca nowina..zreszta zalozmy ze by zostal i stal sie nastepca ronaldo..i wiecie co by bylo?to samo co z krystyna..moim marzeniem jest real barca itd...wiec ja mowie nie dziekuje dawac 10mln i spadaj:)
» Piątek, 04 grudnia 2009, 00:14 #46
Damian90
Damian90 pisze:
Płakał po nim nie będe,bo jakoś mi nie zapadł w pamięci...uważam,że dla samego Naniego będzie lepiej jak odejdzie i zacznie grać regularnie...kiedy się on ma rozwijać jak nie teraz,ma 23 lata i Ferguson musi postawic sprawe jasno:daje ci sznse,wykorzystaj ją albo:przykro mi,nie widze cie w składzie,znajdz sobie nowy klub dla dobra twojej kariery...
» Piątek, 04 grudnia 2009, 00:02 #45
parada
parada pisze:
Gówno prawda na pewno nie zostanie sprzedany! To tak jak z newsem ze Neuera kupujemy a juz dzisiaj sprostowanie... Ludzie to dobrze ze Nani nie gra teraz! Posiedzi jeszcze 3-4 mecze i odpocznie, zregeneruje sily psychiczne i fizyczne tak jak Anderson na starcie sezonu!
Na 150% SAF nie sprzeda Naniego w styczniu! A to ze niby obrazil SAFa to daleko idaca nadinterpretacja jego słow!
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 23:53 #44
Williams
Williams pisze:
Jakim cudem Nani ma sie dobrze zaprezentowac skoro siedzi na lawce rezerwowych?? Nie wiem czy Ferguson zna takie sztuczki magiczne zeby siedzac na lawce rezerwowych dobrze grac :|
Nie wiem w ogole czemu nie daje mu szans do gry i nie rozumiem czemu usiadl na lawce rezerowych w koncu poczatek sezonu mial bardzo dobry,moze i mial ze dwa gorsze wystepy ale przeciez jak za gorsze wystepy SAF sadza na lawce to taki Valencia do tej pory powinien na niej siedziec bo pamietam ze poczatek to on mial tragiczny a i do tej pory nie gra jakos pieknie,fajnie by bylo gdyby Nani dostal chociaz 10 % zaufania jakim obdarzyl Ferguson Valencie.
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 23:53 #43
Eggman1992
Eggman1992 pisze:
crx6radziu

Ty chyba nie ogladales meczu Portugali. nani wówczas podawał aż 80% do przeciwnika zamiast kolegi. i bardzo dużo tracil piłki po dryblyngach. Tak nie moze być dalej, musi wrócic do formy gdy strzelał w 2008 roku przeciwko Arsenalowi i Tottenhamowi. Wtedy to był kluczowy zawodnik razem z CR.
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 23:10 #42
DjBosiL
DjBosiL pisze:
dobry jest nie powiem , że nie
ale on sie marnuje
potrafi tak pi**d*** piłke ze oczy wychodza swietnie drybluje ale szans nie dostaje 20 mln i moze odejsc za mniej sie nie oplaca.
pzdr
^^,
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:58 #41
17Miquel
17Miquel pisze:
Nie chce jego wylotu z Old Trafford bo lubie tego gościa i podoba mi się jego styl gry lecz niestety jest zazwyczaj bezproduktywny i wygląda na boisku czasami jak zagubiony chłopiec!

Potencjał ma naprawdę nieziemski i grać napewno potrafi na najwyższych obrotach lecz z nim coś jest nie tak! Pytanie tylko CO? Napewno brak mu regularnej gry ale i pewności siebie oraz...no właśnie , HGW!?
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:56 #40
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Mam nadzieje że to tylko jakiś żart mediów... Fakty faktami, ale bez przesady od razu sprzedawać... To przecież świetny skrzydłowy!! 10 mln funtów?!! Zresztą wcale się nie dziwie dlaczego Nani się denerwuje... Nie dostaje szansy, a tego mu tylko do szczęścia potrzeba ;| No nic, pozyjemy zobaczymy... ;)
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:55 #39
sl4v
sl4v pisze:
Jasne Nefrit , fletcher błyszczy, nie powiem, ale Nani teraz nie ma okazji nawet w meczach pucharowych, czy w lidze mistrzów, gdzie pewności nie ma już tylko co do tego, czy zajmiemy 1 czy 2 miejsce... SAF go blokuje nie ma co do tego 2 zdań... uważam ze takiego Obertana to Nani zjada na śniadanie.
GLORY!
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:53 #38
Nefrit
Nefrit pisze:
Jak chce grać w pierwszym składzie to niech pokarze klasę a nie narzeka... Manchester to nie byle jaki klub tu żeby grać w pierwszym składzie trzeba się starać a nie...
Najlepszym przykładem na to jest mn Fletcher który jest w świetnej formie i w końcu zaczyna grać regularnie a nie jak Nani który raz na kilka meczy błyśnie pojedynczą dobrą akcją i na tym koniec.
Osobiście ne mam nic do niego, ma chłopak potencjał ale go nie wykorzystuje.
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:40 #37
NaniDevil17
NaniDevil17 pisze:
M4S73R --> masz racje w sumie mam nadziej ze tak jest.... mam nadzieje ze SAF da mu zagrac on sobie wtedyy pomysli ''dobra szanse dostałem trzeba ją wykozystac dac z siebie wszystko..'' i jakby zagrał kilka meczow na dobrym poziomie to podstawa jest jego... Obertan bedzie gwiazdą szybciej niz 3-4 sezony wystarczy ze bedzie duzo grał.. ale obertan prawe skrzydło a lewe? Giggs? jak dlugo jeszcze? Park? nie badzmy smieszni.. a wiemy wszycy ze SAF nikogo nie kupi
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:34 #36
Adam11
Adam11 pisze:
leito276 --->"Wchodzi z ławki mimo, że moim zdaniem gdyby grał w podstawie w przynajmniej co 2 meczu byłby z niego większy pożytek niż z Giggsa." ---- chyba jednak nie:-))))))))))))))))))))))
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:21 #35
M4S73R
M4S73R pisze:
W sumie jest mi to obojętne czy odejdzie czy zostanie. Ma talent, to wiadome. Nie raz pokazał na co go stać. Lecz większość meczów, po prostu spaprał.
Jestem spokojny. Mamy świetnie zapowiadającego się Obertana, on wcale nie jest aktualnie w niczym gorszy od Naniego. Obertan to młody zawodnik, wiele przed nim. A co ważne ?, ten piłkarz gra rozsądnie, myśli.

Jeszcze skomentuję ten niby wylot Naniego z OT. Wcale bym nie powiedział że Ferguson się go pozbędzie. Pamiętacie jeszcze niedawno sytuację Andersona ?. Ferguson nie brał go na mecze, sadzał na ławce, nie dawał szans gry, a nawet przesunął go do rezerw. Przyczyną tą były słabe występy ''Pameli''. Jak widać Anderson wziął sobie to do serca i widzimy jak teraz gra. Może jeszcze nie tak cudownie, ale gra dobrze. W ostatnich meczach mnie się bardzo podobał na murawie. Więc myślę że z Nanim może być podobnie. Może Ferguson postępuje tak jak postępuje z Nanim, dlatego aby Portugalczyk powiedział sobie w końcu ''biorę się w garść !''. Gram jak przystało by grać dla United, dojrzale, drużynowo.

Pożyjemy zobaczymy ...
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:17 #34
martin86
martin86 pisze:
chodzilo mi o d.ville
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:10 #33
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Mi tez się tak wydaje ze już u nas nie pogra bo to nie możliwe jest aby wo gule nie grał bez powodu. Szkoda :/
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:09 #32
leito276
leito276 pisze:
Muaarthinos nie przeczę, że SAF jest wybitnym trenerem... odważę się stwierdzić, że jest najlepszy w swoim fachu... Ale przytrafia mu się dużo błędów... 2006 rok: nie kupił Torresa, a moim zdaniem powinien... z resztą wszyscy wiem jak Torres gra w tej chwili, IMO Fernando to w tej chwili najlepszy napastnik globu...

Każdy piłkarz za drogi... Sprzedaż CR'a zasiliła nasz budżet o 80mln funtów... Sprzedaliśmy gwiazdę światowego formatu, ten zawodnik potrafił sam wygrać mecz... doszła do tego strata Teveza którego fakt faktem nigdy nie uwielbiałem ale przyznaję, że jest świetnym napadziorem. Wydawało by się, że SAF szarpnie się na jakiś porządny transfer... a zamiast tego mamy Owena (bo za darmo... oszczędność ważna rzecz) który i tak za przeproszeniem zazwyczaj gówno gra, Valencie w którym wielkich nadziei nie pokładam i... Obertana, który będzie gwiazdą.... Ale dopiero za 3-4 sezony...

Giggs dobrze radzi sobie jako rozgrywający... więc czemu Nani otrzymuje tak mało szans? Ah... no tak... mamy Parka... który nadaje się co najwyżej na podawanie ręczników i grzanie ławy w meczach CC... Ale... Sprzedaż koszulek bardzo ważna rzecz. Nani wchodzi w meczach na pół godziny... jak ma pokazać na co go naprawdę stać jak on niema nawet czasu się ograć... Wchodzi z ławki mimo, że moim zdaniem gdyby grał w podstawie w przynajmniej co 2 meczu byłby z niego większy pożytek niż z Giggsa. Ryan niedługo skończy karierę i kto wejdzie na lewe skrzydło jak nie będzie Naniego? Park?

Moim zdaniem pozbywanie się takiego zawodnika jakim jest ten Portugalczyk to totalna głupota, bo w tej chwili nasza linia pomocy nie jest najlepsza, a Nani ma dopiero 23 lata i jeszcze kariera przed nim.

Pozdrawiam.
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:09 #31
martin86
martin86 pisze:
adrian 1986 zgodze sie z toba bo tegoroczne transfery to tylko uzupelnienie skladu a nie wzmocnienia zamiast obraneta saf powinien kupic navasa silve valencie i gorcuffa bo sa duzo lepsi niz taki park m.owen i ten gabriel
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:02 #30
MU17Nani
MU17Nani pisze:
jak on ma błyszczeć skoro Ferguson na niego nie stawia w ogóle ? np taki Park też nic nie robi i nie ma newsów ' Park na wylocie '
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:00 #29
patrykwu
patrykwu pisze:
żal mi niektórych wypowiedzi jak zawodnik który gra raz na 10 spotkań ma pokazać na co go stać?? podczas przygotowań przed sezonem już nie pamiętacie jak Nani wymiatał ale potem SAF posadził go na ławie a potem na trybuny odesłał a to wszystko jest spowodowane niepotrzebnym zakupem Obertana i żeby zrobić dla niego mjejsce w składzie trzeba kogoś wyrzucić :/ poza tym niema się co sr.ć niewiadomo czy go sprzedadzą
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 22:00 #28
bobsley
bobsley pisze:
Tak będzie błyszczał chyba z trybun jak światło padnie na jego biżuterię!

Nani sam powinien odejść, bo w końcu ile można czekać ... gra Obertan który robi podobne błędy jak Louis ... np. bezsensowne sztuczki pod publikę i szczerze poza szybkością u Gabrysia nie widzę nic imponującego ... nie wspomnę o tym że gra Park a Nani nie ... widać że jest konflikt i najlepiej dla dwóch stron będzie jak po prostu Nani odejdzie bo jeszcze wyjdzie tak że nie załapie się na Mundial :P
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 21:48 #27
adriann1986
adriann1986 pisze:
od straty Ronaldo wszystko w tym klubie zmierza w złym kierunku, dług rośnie, brak konkretnych wzmocnień, skupowanie młodych aby posadzic ich na ławie, do tego fatalna gra z mocnymi zespołami i meczarnie ze słabymi, poza tym gdyby Nani zaczął regularnie grac to pewnie by sie odblokował i pokazałby na co go tak naprawdę stać. Jesli SAF go sprzeda zrobi najwiekszy bład po sprzedaży RVN i Jaapa Stama
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 21:37 #26
DevilFan
DevilFan pisze:
a uważam że w starcie Valencia-Nani
Looser'em okazał by się nani
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 21:33 #25
jacomanufan
jacomanufan pisze:
coś mi sie nie wydaje...ale jak ma błyszczec skoro SAF nie daje mu szans??;/ nie czaje takiego czegoś...
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 21:27 #24
peli
peli pisze:
Po co im ktos, kto nie jest w formie... mam na mysli to ze na lawce moze siedziec.. Taki Giggs ma juz swoje lata ale jest w formie i to widac ;) Nani powinien dostawac szanse w LM ;)
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 21:22 #23
marcin2c17a
marcin2c17a pisze:
a po odejściu Ronaldo sam Ferguson mówił, że będzie stawiał na portugalczyka, żeby ten mogł udowodnić swoja wartośc i zastapic swojego poprzednika, troche to dziwne, bo jest tyle meczy w sezonie i taki piłkarz jak Nani nawet w słabej formie przyda sie zespołowi
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 21:19 #22
roney10
roney10 pisze:
nani mi nieinponuje ale myślę że fergie musi dać mu jeszcze szanse bo potrafi zaskoczyć jednak myślę ze najpierw fergie powinien sie pozbyć fostera i parka bo oni mnie irytują
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 21:06 #21
kymani
kymani pisze:
Moim zdaniem sprzedaż Naniego to błąd, ale jak j SAF chce się go pozbyć to w jego zastępstwie widzę tylko Silvę...
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 21:01 #20
Alpinek
Alpinek pisze:
Już rok temu powinni go sprzedać.
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:57 #19
kujawa
kujawa pisze:
jest wielu słabyszych piłkarzy w United od niego jakby mu dali zagrac kilka meczy a nie jedan polowa i 10 spotkan na trybunie to moze i by zaczal sie wkoponowywac w sklad a tak jak ma to zrobic a ma talent przeciez. Na poczatku jak przyszedl gral i gral bardzo dobrze a pozniej nie wiadomo dlaczego siedzial na lawie. United go popsulo. Jestem kibicem Diabłów ale złe strony też dosrzegam. o.
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:54 #18
martin86
martin86 pisze:
raczej mi sie wydaje ze nani wyleci
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:49 #17
Muaarthinos
Muaarthinos pisze:
leito276 - Jeśli chcesz przez to powiedzieć, że wolisz odejście Sir Alexa Fergusona niż bezproduktywnego Naniego, to muszę stwierdzić, że myślisz podobnie sprawnie jak ten drugi na boisku.
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:45 #16
Czaplak
Czaplak pisze:
Jasne niech odchodzi, bo wypuści utalentowanego gracza...
A reszta piłkarzy utalentowanych, czy ostatnie sukcesy to może fuksem przyszły? Jakoś nie przypominam sobie by Ferguson ostnimy czasy oddał piłkarza o niebywałym talencie z powodu takiego że nie dostrzegł jego potencjału, może wskażesz mi takiego ? Zamieniam się w słuch.

No chyba że pewien Portugal jest ważniejszy niż Ferguson i cały klub.
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:42 #15
KubaDevil
KubaDevil pisze:
Myślę że to dobre posunięcie............ za 10 mln kupimy kogoś równie utalentowanego i myślącego na boisku, myślałem że to będzie następca Cr ale grubo się pomyliłem ostatnio zmizerniał i chyba woda sodowa uderza mu do głowy. Życzę powodzenia w innym klubie
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:37 #14
NaniDevil17
NaniDevil17 pisze:
raczej tym ze w niego nikt nie wierzy.. bo po dobrych wystepach nagrodą dla Naniego jest ławka a po słabszych wystepach dla np Parka jest ... uwaga uwaga gra w pierwszym skladzie...
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:36 #13
leito276
leito276 pisze:
loooool? występ z CSKA miał słaby?! Sztuczna nawierzchnia pomogła mu i był nie do zatrzymania. Oglądałem ten mecz z kolegą + rozmowy na gg z innym który również ten mecz oglądał, cała nasza trójka była zachwycona grą portugalczyka. Po meczu na tej stronie też wszyscy co komentowali nowe tematy zachwycali się jego występem.. zagrał świetny futbol, kiwał ludzi jak leci. Mecz mam na kompie i ostatnio oglądałem (tworze filmiki piłkarskie) by znaleźć klipy. Nie wyszły mu w zasadzie 2 zagrania, miał bardzo mało strato po których tak robił wszystko by piłkę odzyskać (i nie jednokrotnie dopiął swego...) uważam, że ten fragment z newsa jest nie na miejscu. BTW, IMO strata takiego zawodnika to totalna porażka... Jest utalentowany... coraz bardziej wydaje mi się, że safo powinien już zakończyć swoją "karierę"...
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:35 #12
Agusssia
Agusssia pisze:
Nie rozumiem czemu tak kiepsko gra.. W reprezentacji to poprostu mioodzio, biega, strzela, świetnie podaje a tutaj.. Nie wiem czym to może być spowodowane.. Trema.? Wątpie
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:34 #11
Czaplak
Czaplak pisze:
DevilFan

King Eric :)
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:33 #10
MateuszFl
MateuszFl pisze:
Ja bym go jeszcze zostawił i dał mu szanse pokazać swoje umiejętności... co do Parka to można się nad nim zastanawiać.
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:33 #9
NaniDevil17
NaniDevil17 pisze:
na moje dla niego to dobrze a dla SAFa gorzej... bo jednak na lewym skrzydle bedzie czesciej musiał wystepowac Tosic... a wiadomo brakuje mu troche do Naniego...
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:33 #8
DevilFan
DevilFan pisze:
To będzie dobre posunięcie aby się go pozbyć wtedy zwolni się miejsce i można kupić kogos lepszego Nani hmm myslałem że to będzie gwiazdor jak Cris a od niego Obertan lepszy jest i na niego stawia Saf wiec jak odejdzie nie bede płakał bo nie ma za czym za dużo nierozwagi i popisów za mało techniki i celności ByeBye Louis

Czaplak masz bardzo odważny avatar wisz kim jest to spoko i jak go wielbisz to pozdro ;]
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:32 #7
Elk
Elk pisze:
Dla mnie to on i Park powinni wylecieć szybko, bo nie ma dużego pożytku z nich.
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:25 #6
crx6radziu
crx6radziu pisze:
Jakos w Portugal sobie pieknie radzi ...to bedzie blad jak go sprzedadza...
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:25 #5
MrKubinho
MrKubinho pisze:
szkoda ale coś w tym roku jest z nim nie tak
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:24 #4
Byniol
Byniol pisze:
Szkoda :( Naprawdę wielkie nadzieję pokładałem w tym piłkarzu
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:21 #3
Czaplak
Czaplak pisze:
Piłkarz o niewątpliwym talencie, ale niemyślący na boisku, żegnaj Nani:)
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:21 #2
Camrall
Camrall pisze:
Jeśli nie dostanie szansy to nie będzie niczym błyszczał ..
» Czwartek, 03 grudnia 2009, 20:19 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
Chelsea 3 : 3 Manchester United
5 lutego 2012 (17:00)
Stamford Bridge
» Ostatni mecz   » Następny mecz
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 24 57 +44
2. Manchester Utd Manchester Utd 24 55 +35
3. Tottenham Tottenham 24 50 +19
4. Chelsea Londyn Chelsea Londyn 24 43 +15
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 24 42 +5
» Pokaż pełną tabelę «
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 15 2 2 0 19
2. Dymitar Berbatow 7 1 0 1 9
3. Danny Welbeck 6 2 1 0 9
4. Javier Hernandez 8 0 0 0 8
5. Nani 6 0 0 0 6
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: -
Tom Cleverley
Zawodnik: Tom Cleverley
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Nani
Zawodnik: Nani
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anders Lindegaard
Zawodnik: Anders Lindegaard
Kontuzja: Uraz stawu skokowego
Kiedy: 30.01.2012
Powrót: 04.03.2012
Phil Jones
Zawodnik: Phil Jones
Kontuzja: Drobny uraz kostki
Kiedy: 22.01.2012
Powrót: Nie określono
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Michael Owen
Zawodnik: Michael Owen
Kontuzja: Naderwany mięsień
Kiedy: 02.11.2011
Powrót: 14.02.2011
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Jak będą wyglądały najbliższe miesiące kariery Paula Pogby?

POLECAMY