AKTUALNOŚCI

Ferguson: Na środku ataku Rooney jest najgroźniejszy

Data 07 września 2009, 09:57 JoJo, therepublikofmancunia.com
Sir Alex Ferguson pochwalił Wayne Rooneya za entuzjazm widoczny podczas gry dodając również, iż Anglik powinien bardziej skupić się na grze w ataku, niż na grze na całej szerokości boiska.

- Ten chłopak jest niesamowity. Ma nieskończone pokłady energii, które musi gdzieś zużyć. Jako napastnik bardzo często wraca do pomocy i stara się odebrać piłkę rywalom. Niekiedy również cofnie się do defensywy - rozpoczął Szkot.

- Cieszy fakt, że robi on wszystko, aby pomóc zespołowi w zdobyciu trzech punktów, jednak ważne jest, aby zostały mu siły, gdy musi pokonać bramkarza rywali.

- W meczu z Wigan dobrze było widać, że jeśli większość czasu spędzi na środku ataku, to przełoży się to na wynik meczu, do tej pory najlepszy w sezonie.

W międzyczasie Gary Neville stwierdził, iż Rooney jest w stanie pobić rekord Sir Bobby Charltona w ilości zdobytych bramek dla United: - To będzie trudne zadanie. Sir Bobby zdobył aż 249 bramek, jednak Wayne przy takiej dyspozycji jest w stanie poprawić ten wynik. Wciąż jest przecież bardzo młodym graczem.
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...



Poprzedni news:
Igor Akinfeev na celowniku
Następny news:
Cole podziwia atak Diabłów

Komentarze (29)


Bartex1309
Bartex1309 pisze:
Rooney gra jak maszyna xD
» Wtorek, 08 września 2009, 21:13 #29
17Miquel17
17Miquel17 pisze:
Rooney - - - The Best !!
» Wtorek, 08 września 2009, 21:01 #28
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Wayne jest niewątpliwie najlepszym zawodnikiem w Premiership! :) On robi poprostu wszystko, chce być wszędzie i ma świetną kondycję - tak to cały Wayne! ;) uwielbiam go jako zawodnika, jest moim idolem
» Wtorek, 08 września 2009, 20:20 #27
Steckov
Steckov pisze:
bandrew78: No i właśnie o to mi chodzi, że mimo że nie mieliśmy w linii pomocy dobrych zawodników to Ferguson bawił się w ustawianie C. Ronaldo w ataku. Zamiast przesunąć go do linii pomocy i zdjąć Giggsa, a do ataku dać Rooneya wraz z Tevezem, który na sto procent wprowadziłby troche zamieszania z przodu i do tego wspomagał linię pomocy.
No masz rację, bo porównując pomoc MU: Park, Carrick (kompletnie bez formy), Anderson, Giggs (kompletnie bez formy), a pomoc Barcelony to różnica w klasie zawodników jest ogromna.
No i zgadzam się, że zanim nasi pomocnicy osiągną odpowiednią klasę to minie troche czasu... Ale po cichu liczę, że Nani i Valencia sie rozkręcą, no i z niecierpliwością czekam na błyskotliwego Obertana.
» Wtorek, 08 września 2009, 15:14 #26
bandrew78
bandrew78 pisze:
Steckov - owszem, Barca półfinał z Chelsea przeszła dosyć szczęśliwie, ale Chelsea gniotła ich wtedy niemiłosiernie, na co pozwalała jej charakterystyka jej graczy drugiej linii. My takich w tamtym sezonie nie mieliśmy i nie mamy, dlatego moim zdaniem finał przegraliśmy nie przez taktykę, tylko przez ewidentne słabości w pomocy. Tylko pierwsze 10 minut wyglądało dobrze (to gniecenie to trochę za dużo powiedziane, ale mieliśmy przewagę), potem w środku pola zupełnie nas zdominowali i w zasadzie od pewnego momentu United, mimo że walczyli, wyglądali na bezsilnych (nie przypominam sobie żadnego innego meczu United, w którym odniósłbym takie wrażenie, nawet w tych wysoko przegranych - jak z Liverpoolem u siebie w lidze w zeszłym sezonie - walczylismy jak równy z równym).
Dlatego cały czas uważam, że przegrana w finale LM to nie wina taktyki, tylko braku wykonawców odpowiednich do przyjęcia innej taktyki (dochodziło przecież jeszcze kilka kontuzji i wykluczeń). Pamiętam, jak kumpel, z którym oglądałem ten mecz, mimo że nie kibicował Barcelonie, na samym początku stwierdził, że United mają bardzo małe szanse na wygraną z uwagi na dużą dysproporcję klasy graczy w drugiej linii obu zespołów. Śmiałem się wtedy z niego, ale po meczu było mi głupio. Obawiam się, że jak wpadniemy na Barcę w tym sezonie, to może być podobnie, bo charakter naszej drugiej linii nie zmienił się i znaczących wzmocnień nie zanotowałem. Cały czas uważam, że nasza pomoc jest najsłabsza od wielu lat i bez nowych zakupów nadal tak będzie, bo zanim Nani, Valencia czy tym bardziej Anderson osiągną odpowiednią klasę (o ile ją osiągną) musi minąc trochę czasu.
Dlatego też biedny Rooney musi tak często harować na całym boisku, a SAF ma jeszcze o to do niego pretensje :)
» Wtorek, 08 września 2009, 13:29 #25
danielo17
danielo17 pisze:
No to niech gra na tym środku ataku a nie wraca się do pomocy bo on jest od zdobywania bramek a nie rozgrywania piłki! Rooney jest the best!
» Wtorek, 08 września 2009, 11:32 #24
Steckov
Steckov pisze:
Barcelona była bez słabszych punktów w tamtym sezonie? Szczególnie o ich słabości mówi ten drugi mecz, po którym nie mieli prawa awansować do finału. A co do samego finału to przegraliśmy taktyką. Ale mieliśmy też pecha, bo przez 10 min gnietliśmy Barcę, a statystyki dowodzą, że jeśli Barca pierwsza traci, to gubią się jak dzieci we mgle. Zabrakło wtedy też trochę szczęścia.
» Wtorek, 08 września 2009, 11:03 #23
bandrew78
bandrew78 pisze:
Zgadzam się w pełni, że Rooney powinien skupić się na grze w ataku i strzelaniu bramek, tylko że on już ma takich charakter, że musi ciągle walczyć, a że siły ma, to nic go przed tym nie powstrzyma. W dodatku jak ma nie zasuwać po całym boisku, skoro często musi włączać się do kreowania gry, bo SAF uparł się, że nasza drużyna nie potrzebuje porządnego rozgrywającego czy kreatywnego ofensywnego pomocnika.

A finał z Barcą przegralismy moim zdaniem nie ze względu na taktykę, tylko po prostu mieliśmy- całościowo patrząc - gorszy zespół i żadna taktyka by nie pomogła. Barca była wtedy nie do zatrzymania, zespół właściwie bez słabszych punktów, a u nas tak pięknie to nie wyglądało i nadal nie wygląda.
» Wtorek, 08 września 2009, 08:47 #22
lpsmaxi
lpsmaxi pisze:
Co tam na Atak na Bramke Go dac XDDD
» Poniedziałek, 07 września 2009, 22:27 #21
Mati7United
Mati7United pisze:
Wazza to absolutnie niesamowity zawodnik , szczerze mówiąc, jest zawodnikiem uniwersalnym , mógłby pewnie grać nawet na bramce gdyby zaszła taka potrzeba , ale teraz jak już nie ma "Boskiego Crisa" (xD) to wierzę że Roo pokaże swoje prawdziwe możliwości , i strzeli naprawdę bardzo wiele bramek , no i nie ukrywam , że liczę że Wazza pobije rekord Sir Bobby'ego Charltona pod względem , liczby strzelonych goli ;)
» Poniedziałek, 07 września 2009, 21:58 #20
maly1394
maly1394 pisze:
To jest gdybanie.. i to nie ma sensu.. stalo sie to sie stalo nikt tego juz nie zmieni.. O i tu mam odpowiedz jaki sens mialo rozstawienie Ronaldo na ataku w meczu finalowym.. Jest ono bardzo proste.: '' Moze dlatego ze strzelal najwiecej bramek?''
» Poniedziałek, 07 września 2009, 21:22 #19
Kaaayi
Kaaayi pisze:
Rooney powinien grać TYLKO na ataku, a nie zabiegać się aż pod swoje pole karne. Nie rozumiem SAFA, skoro teraz mówi, że Wayne jest najgroźniejszy na środku ataku, to czemu w poprzednich lata czasami wystawiał go na lewej flance, z kolei nominalnego skrzydłowego na ataku? Chodzi mi tutaj o Ronaldo. Czasami Fergie zbyt eksperymentuje, raz to się udaje, raz nie.
» Poniedziałek, 07 września 2009, 20:29 #18
dziani23
dziani23 pisze:
nie mogę się doczekać meczu z Tottenham'em... i chcę zobaczyć jak Rooney biegnie do naszych kibiców i jak zawsze ślizga się na swoich kolanach:P
» Poniedziałek, 07 września 2009, 20:29 #17
bobsley
bobsley pisze:
Steckov ---> nie sposób się nie zgodzić Ronaldo w ataku a dwóch napastników na ławce :/ też za porażkę z FCB winię głównie założenia taktyczne SAFa ;) ale cóż to historia widocznie tak musi być że nikt nie może wygrać dwa razy z rzędu LM :P
» Poniedziałek, 07 września 2009, 19:51 #16
kumu88
kumu88 pisze:
W całości się z tobą zgadzam się
» Poniedziałek, 07 września 2009, 19:11 #15
koli123
koli123 pisze:
ty diabła masz w sercu i w duszy. ty jesteś do tego stworzony
» Poniedziałek, 07 września 2009, 19:09 #14
kumu88
kumu88 pisze:
W całości się z tobą zgadzam się
» Poniedziałek, 07 września 2009, 19:05 #13
dziani23
dziani23 pisze:
Rooney Ty nas doprowadzisz do Mistrzostwa:) jesteś Wielkim Czerwonym Diabłem:)
» Poniedziałek, 07 września 2009, 18:22 #12
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Rooney to jest gość on musi się starać bo moim zdaniem tylko on może zastąpić CR z obecnych zawodników którzy graja w MU.
» Poniedziałek, 07 września 2009, 16:46 #11
ManUTD1878
ManUTD1878 pisze:
Rooney ma poprostu taki charakter , chce wszędzie być , wszędzie pomagać .
» Poniedziałek, 07 września 2009, 14:59 #10
Przemoo
Przemoo pisze:
Wiadomo:D Podobało mi się też ustawienie za czasów Ronaldo: Cristiano na ataku a Roo na prawej flance...w którymś tam meczu dobrze wtedy grali:)
» Poniedziałek, 07 września 2009, 14:56 #9
Steckov
Steckov pisze:
bnc: A to juz nie wolno wyrazić swojej opinii na temat tego jak Sir Alex ustawia zespół?
» Poniedziałek, 07 września 2009, 14:03 #8
Matikkkkk
Matikkkkk pisze:
no to wiadomo przecierz
» Poniedziałek, 07 września 2009, 13:43 #7
Steckov
Steckov pisze:
waddle: Zgadzam się z Tobą. Finał Ligi Mistrzów z Barceloną to była taktyczna klapa ze strony Fergusona. Też nie rozumiałem dlaczego Ronaldo grał całkiem z przodu. Z resztą przed tamtym meczem jak zobaczyłem skład i ustawienie to przeczuwałem, że za dobrze nie będzie...
» Poniedziałek, 07 września 2009, 13:30 #6
Gall88
Gall88 pisze:
Jeśli zakończy karierę w united i będzie strzelał jak na początku tego sezonu to rekord Sir Bobyego jest w zasięgu Wayna. szczerze mu tego życzę... bo w końcu to rpawdziwy diabeł :)
» Poniedziałek, 07 września 2009, 13:18 #5
waddle
waddle pisze:
Szkoda, że przed finałem LM Fergie o tym jeszcze nie wiedział.

Ronaldo też jest najlepszy na skrzydle, a w finale LM grał w środku ataku...
Finał z Barceloną był jednym z najsłabszych taktycznie meczów Fergusona...
» Poniedziałek, 07 września 2009, 13:05 #4
Tristan
Tristan pisze:
100% racji:P Rooney za dużo biega jeśli można tak powiedziec :) Jest wszędzie i chce zrobić wszystko ale niech ograniczy swoje ambicje "JEDYNIE" do strzelania bramek :D
» Poniedziałek, 07 września 2009, 12:49 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY