AKTUALNOŚCI

Ferguson: Nie ma mowy o transferach

Data 21 sierpnia 2009, 15:42 misza, Sky Sports
Ferguson: Nie ma mowy o transferach
» Sir Alex Ferguson: Transferów nie będzie!
Czytaj więcej:
» Sir Alex Ferguson
» Transfery
A A A
Sir Alex Ferguson zaprzeczył plotkom sugerującym, jakoby Manchester United jeszcze w tym oknie transferowym ma pozyskać jakiegoś piłkarza.

Mistrzowie Anglii podczas letniego okna transferowego stracili Cristiano Ronaldo oraz Carlosa Teveza, w zamian pozyskując Antonio Valencię oraz Michaela Owena. Mimo wszystko szkocki menedżer United jest zadowolony ze swojego składu, bowiem dysponuje szeregiem młodych zawodników.

- Ja już chyba wcześniej mówiłem, że nie dokonam transferów. Tak, tak właśnie było! Nie zmieniłem zdania, bo mam już silną kadrę - grzmiał Szkot.
» "United nie kupiło Powella"
Póki co, Nick Powell pozostaje zawo...
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...



Poprzedni news:
Ferdinand nie zagra przez miesiąc
Następny news:
Vidić wraca do gry

Komentarze (98)


fan11
fan11 pisze:
zgadzam sie z geniem. I wys siebie nazywacie fanami ManU?? wiecej optymizmu
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 11:34 #98
gienio02
gienio02 pisze:
Widze ze tu sami ''optymisci'' nikt nie wierzy w to ze zdobeedziemy Mistrza??
To co wy tu Ku...cze robicie ?? Wiecie co ZAL mi was ;/
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 16:44 #97
LTMek
LTMek pisze:
Jeśli to faktycznie koniec transferów, to o LM możemy pomarzyć, a obrona tytułu też będzie bardzo trudna.
Wystarczy spojrzeć na ławkę -> nie ma żadnego przebojowego pomocnika i bramkostrzelnego napastnika, którzy mogliby odmienić losy meczu.
Owszem, Nani czy Valencia to dobrzy skrzydłowi, ale jak któryś z nich złapie kontuzję to co, Fletcher będzie dryblował na skrzydle?
W ataku sytuacja wygląda podobnie, od kilku lat już na tej pozycji nie ma jakieś mocnej rywalizacji, oprócz Rooneya nie mamy tak naprawdę snajpera, na którego można by zawsze liczyć...
W obronie czy na bramce mamy mocną obstawę, więc o to bym się nie martwił...
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 15:04 #96
niezawodny11
niezawodny11 pisze:
Moim zdaniem Mu jest za słaby już widac brak CR, przydałby sie transfer Robbena lub Silvy, piłkarzy dobrych technicznie, szybkich i przebojowych. Przeciez mieliśmy cała kase z transferu CR na inne wzmocnienia! Wiec pytam sie dlaczego MU magazynuje ta kase zamiast ja przeznaczyc na transfery?! co sie dzieje w tym klubie?? Żal nam było dac 25mln za Teveza! a nasz rywal za miedzy kupił go bez wahania;/ cos tu nie tak Jestesmy najbogatszym klubem na swiecie czy nie?? bo wogóle tego nie widac...a wrecz przeciwnie
Ostatnio w klubie zle sie dzieje i przy takiej polityce nasze pasmo sukcesów powoli sie bedzie kończyc. a pałeczke po nas przejmie chelsea.
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 13:48 #95
smyq
smyq pisze:
A przydałyby się ... Byłbym mile zaskoczony sprowadzeniem na OT Robben'a z Realu Madryt. Szkoda, że nie zrobiliśmy tego podczas sprzedaży CR, np.: 65mln (euro) + Robben.

Ale jeżeli SAF mówi że nie będzie to raczej już nici z tego.
» Wtorek, 25 sierpnia 2009, 09:34 #94
cejotinho
cejotinho pisze:
jest drobna roznica, Ronaldo kosztowal 12 mln a nie 50
» Poniedziałek, 24 sierpnia 2009, 15:07 #93
luki1833
luki1833 pisze:
Szkoda Aguero by się przydał i jest zawodnikiem którego fergie by oszlifował i był by kto wie czy nie lepszy niż Ronaldo:))
» Poniedziałek, 24 sierpnia 2009, 12:59 #92
Mariushek1993
....w zamian pozyskując Antonio Valencię oraz Michaela Owena .
A czemu nie wspomniano o Obertanie i Tošiću ??
Jeszcze przeciez od polowy sezonu ma byc Mame Biram Diouf , bo teraz jeszcze na wypozyczeniu jest.. wiec jest 5 nowych , a nie 2 ;P
» Poniedziałek, 24 sierpnia 2009, 09:52 #91
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Nie robimy transferów bo na następny sezon będzie trzeba zrobić duże zakupy bo będzie trzeba kupić zawodników którzy zastąpią VdS, Neville, Giggs, Scholes.
» Poniedziałek, 24 sierpnia 2009, 09:09 #90
MU4live
MU4live pisze:
Ja tu na Anglia.goal czytam że MU "interesuje" sie Robbenem i złożylo oferte. Ciekawe czy to prawda
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 22:43 #89
ToMuS22
ToMuS22 pisze:
Ja juz w sumie wiem czemu SAF nie chce wiecej transferow, naprawde mamy mocny sklad i na kazda pozycje kilku dobrych zmiennikow.
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 22:39 #88
KubaFanMU
KubaFanMU pisze:
[link usunięty]
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 22:28 #87
Matikkkkk
Matikkkkk pisze:
szkoda przydałby się ktoś jeszcze !
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 21:23 #86
damianprz
damianprz pisze:
#82
Roo10ney 23.08.2009, 15:36
David Villa by do nas pasował jak Torres do Liverpool'u - czyli wcale ;) Silva by mógł przyjść, ale i tak mamy silny skład nawet bez niego...

To ty chyba nigdy Torresa w akcji nie widziałeś. Światowa czołówka napastników. Tylko Rooney mu może dorównać bo Berba napewno słabszy. O Owenie nie wspominając


#83
parada 23.08.2009, 16:11
valdrake- ja ta wypowiedz o Owenie cytowałem:D wiec nie burz sie... a napisał ją damianprz pare komentarzy nizej

Zobacz jak gra Owen, czasami ma problemy z przyjęciem piłki, technika mu czasami szwankuje. Ten zawodnik polega głównie na szybkości. Myślę, że może być dobrym zmiennikiem, ale Berba i Rooney o klasę lepsi
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 20:53 #85
jarek247
jarek247 pisze:
Powiem tak:Miało nie być transferów a tu SAF kupił Diouf'a , może i teraz tak będzie (chodź niestety wątpie )ale jest ziarnko nadzieji ;)
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 16:20 #84
parada
parada pisze:
valdrake- ja ta wypowiedz o Owenie cytowałem:D wiec nie burz sie... a napisał ją damianprz pare komentarzy nizej
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 16:11 #83
Roo10ney
Roo10ney pisze:
David Villa by do nas pasował jak Torres do Liverpool'u - czyli wcale ;) Silva by mógł przyjść, ale i tak mamy silny skład nawet bez niego...
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 15:36 #82
krav3n
krav3n pisze:
Ruud 63 bramki w 92 meczach w barwach Realu i kto to mówi że on sie starzeje..
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 12:31 #81
krzysiek18184
Szkoda myślałem ze jeszcze ktoś do Manchesteru trafi
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 09:59 #80
aren
aren pisze:
podobno, powtarzam podobno Sir Alex jest zainteresowany Robbenem, wyczytałem to na stronie fanów Realu Madryt, nie jestem pewien jak rzetelne są te informację, podaje link [link usunięty]
osobiście jestem lekko sceptyczny choć pikanterii dodaję fakt że City niby również jest zainteresowane graczem los blancos( a do cholery kim oni nie są zainteresowani;-)?)
» Niedziela, 23 sierpnia 2009, 03:09 #79
valdrake
valdrake pisze:
parada- " Owen do wzięcia za friko. Zero techniki, ale dobre nazwisko"-Owen-wkrecilby-w-ziemie-wiekszosc-skladu-MU-wiec-co-t
y-facet-pieprzysz-ze-nie-ma-techniki.Widac-ze-albo-nie-wiesz-kim-
jest-Owen-albo-poprostu-nigdy-nie-widziales-jak-gra!



sry-spacja-nie-dziala
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 21:57 #78
damianprz
damianprz pisze:
Osobiście dyskutowałbym nad tym kto jest lepszy
Berbatov czy Aguero
Po pierwsze to zupełnie inni zawodnicy, ale wydaje mi się że Aguero to czołówka światowa obok Kaki Messiego Zidane'a itd

To co Fergie mówi w prasie nie zawsze jest prawdą. My kibice mało wiemy co dzieje się za kulisami. Football to niestety czasami biznes. Czasami właściciel nie chce dać kasy trenerowi jak w przypadku MU, czasami są sprzedawane mecze nawet na najwyższym poziomie, ale my kibice nie wiemy wszystkiego... No ale żyjcie dalej w świadomości, że wszystko jest OK, świat jest piękny nikt nie oszukuje itd. Jestem przekonany, że Glazerowie kazali mówić Fergiemu że nie trzeba transferów bo chcą oszczędzać. Mają w dupie sukcesy. Czy MU dojdzie do finału LM czy 1/8 finału, czy zajmie 1 czy 3 miejsce w lidze to nie wiele będzie się różnić zarobek. Swoje za miliony koszulek czy prawa TV klub zarobi.
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 20:51 #77
DaniooO
DaniooO pisze:
No szkoda... oczywiscie nie ma co rozpaczac ale to widac ze brak jeszcze nam klasowego zawodnika, który móglby ciagnac gre w ofensywie, asystowac a takze strzelac bramy. Taki Silva bylby swietny. Teraz skoro jego przejscie jest nie mozliwe pozostaje nam wierzyc ze SAF odpowiednio zmobilizuje zawodników i wyluska jeszcze troche polotu ze starszych juz giggsa i schoelsa. Valencia hmmm moze kiedys, bo teraz wg mnie nie jest w stanie poradzic sobie z gra i presją na najwyzszym poziomie przede wszystkim w LM ;)
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 20:10 #76
cejotinho
cejotinho pisze:
w koncu ktos ze sprawnym mózgiem
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 18:59 #75
parada
parada pisze:
"-Glazer: Fergie, zarobiliśmy 80 000 000 na CR, zaoszczędziliśmy25 500 000 na Tevezie, dostaniesz kilka baniek na Obertana i Valencię, deal? Jest jeszcze Owen do wzięcia za friko. Zero techniki, ale dobre nazwisko. Fani może się tymi 3 zawodnikami zadowolą.
-Fergie: Ale szefie, kibice chcą transferów, przydałby się Aguero, Silva, może Villa, jest kilku świetnych kandydatów na następcę CR, może Zarate, Gourcuff.
-Glazer: Nie ma kasy! Rozumiesz? Musimy spłacić długi. Odpalimy ci 2 000 000 a ty w prasie powiesz że mamy dobrą kadrę i nie trzeba transferów. Masz wyrzucić notes z zapiskami o kandydatach na transfery
-Fergie (ze spuszczoną głową): No dobra :("



Matko zacznij pisac powieści science fiction...
Gdyby SAF miał związane rece nie zakupiłby Hargreaves'a, Naniego i wielu innych piłkarzy na których wydał duuuzo pieniędzy. Zgadzam się z SAFem w 100% jak mozna żądać za Aguero 50 baniek skoro moim zdaniem nie jest on lepszy od Berby czy Rooneya ponieważ:
cała drużyna gra na Aguero (tak jak United grało kiedys na RVN a czy był on wart 50 baniek?)
Aguero to wydatek max 30mln...
Mamy bardzo silny skład i mamy taką sama szanse na wygranie ligi jak rok temu!
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 18:16 #74
cejotinho
cejotinho pisze:
damianprz fakt pi**dolnalem sie i przyznaje sie do tego a ty sie cieszysz bo wytkniecie mi tego bylo pierwszymi slowami jakie napisales na tej stronie i mialy sens, a apropo wspomnianych wyzej Glazerow to nie mozesz zaprzeczyc ze nie daja pieniedzy a to ze SAF niechce nikogo kupic to jest inna historia, i prosze cie juz teraz uprzejmie nie nazywaj mnie sezonowcembo bylem z tym klubem jeszcze w czasach kiedy nie snilo sie nam ze bedzie taki wielki jak teraz i moze dlatego nie jestem tak jak wielu z nas napalony na 4 mistrzostwo z rzedu
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 16:05 #73
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
ja bym kupil silve jeszcze i by bylo super...
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 15:39 #72
bezel93
bezel93 pisze:
Mam nadzieje że SAF wie co robi, bo 25 mln ojro za Silve to okazja jakich mało...
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 15:14 #71
damianprz
damianprz pisze:
#64
cejotinho 22.08.2009, 13:09

No co się spinasz wypi**dku. Głupio ci bo myślałeś że Rio i Rooney to transfery za czasów Glazerów. Ku.rwa dałeś dupy jako kibic MU przed innymi fanami diabłów i jeszcze się spinasz. Kur.wa tylko Berbę kupili, a taki klub jak MU ma takie ku.rwa potężne zyski, że może robić transfery jakie chce. I tak by było gdyby nie długi gości spod gwizdy Dawida!
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 14:49 #70
Camrall
Camrall pisze:
nie mozna ciagle wygrywać ..
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 14:48 #69
kewcio222
kewcio222 pisze:
a tam...takie gadanie bez sensu..
zobaczy jeszcze innego zdolnego piłkarza i znowu kupi tak jak było z klubem Modle ;)
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 14:45 #68
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Ja znowu gdybanie kto kogo by chciał w zespole skoro powiedziane zostało ze nie będzie transferów to nie będzie, a ci co tak marzą o swoich transferach to proponuje kopic albo sciąganą sobie Football Manager i pograć. Tam będziecie mogli robić co wam się podoba :)
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 13:41 #67
damian889xx
damian889xx pisze:
co on odpi**d ala za ciu lstwa kurde .z takim skladem nie wygramy premier ship
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 13:29 #66
cejotinho
cejotinho pisze:
a na berbatova nie wydali pieniedzy wogole no fakt:) realowi to moze ty sobie kibicuj bucu,
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 13:09 #65
Zenek20083
Zenek20083 pisze:
Matys troche szacunku do Sir Alexa Fergusona. On najlepiej z wszystkich działaczy wie co robic. Kozak jestes a nawet nie posiadasz jeden procent wiedzy w glowie z tego co posiada Sir Alex. Założe sie tez ze Jakbys przejął United to w nastepnym sezonie grali by w Coca Cola Championschip.
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 12:36 #64
damianprz
damianprz pisze:
#61
cejotinho 22.08.2009, 12:06
damianprz taki znawca Glazerow jestes to zbacz za ile przyszedl berbatov rooney czy np ferdinand? zobacz transfery na przestrzeni ostatnich lat;/

Kolego widze że jesteś jednostrzałowcem (jednosezonowcem) Glazerowie kupili MU w 2005, Rio gra u nas od 2002, a Rooney od 2004. może wróć do kibicowania Realowi

Glazerowie wielkie gówno kupili!
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 12:14 #63
cejotinho
cejotinho pisze:
damianprz taki znawca Glazerow jestes to zbacz za ile przyszedl berbatov rooney czy np ferdinand? zobacz transfery na przestrzeni ostatnich lat;/
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 12:06 #62
Przemoo
Przemoo pisze:
Wydaje mi się, że ten Hamisk wybierze Liverpool...
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 12:00 #61
danielo17
danielo17 pisze:
Jakby Hamsik przeszedł na OT to było by to coś ale Napoli chce dużych pieniędzy za niego i wątpie że Ferguson wyłoży kase za niego jak wypowiadał sie że to już koniec transferów
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 11:52 #60
devilmaster
devilmaster pisze:
Dzisiaj przeczytałem na WP że Manchester walczy z Liverpoolem i Arsenalem o pozyskanie Marka Hamsika. Biorąc pod uwagę obecną politykę transferową może być w tym ziarenko prawdy.
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 11:16 #59
damianprz
damianprz pisze:
To że wygraliśmy 3 razy z rzędu Premiership to OK
Ale liczy się tu i teraz!
Jeśli źle się dzieje w klubie, jeśli zanikają widoki na kolejne sukcesy to trzeba wstać i to skomentować!

Cieszę się że co raz więcej kibiców dostrzega to co się dzieje w klubie. Powiem tak. Żyd to jest żyd! Dla Glazerów liczy się tylko kasa! Mają w du.pie klub i kibiców. Dla nich MU to biznes! Glazerowie do Izraela!
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 10:42 #58
destroyer89
destroyer89 pisze:
moim zdaniem mamy skład aby ze spokojem wygrac Premier League gorzej będzie z LM :D
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 10:29 #57
life7
life7 pisze:
trzeba siue pogdozioc z tym ze SAF buduje nowa druzyne z mlodych zwodnikow i na sukcesy bedziemy musieli troche poczekac,takie zycie jak ktos nizej napisal wiecznie nie bedziemy wszystkiego wygrywac.Oby tylko nowa druzyna znowu podniosla poziom poprzedniej,czy to za rok czy za dwa ale zeby sie udalo.a potem znowu dominacja..
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 02:54 #56
juras1211
juras1211 pisze:
i powiedz człowieku co ty chciałeś w taki sposób mi wytłumaczyć , większość z was nie rozumnie , że strony jak ta są właśnie po to aby kibice mogli porozmawiać o każdej rzeczy , która się wiąże się z tym klubem , tak więc wygraliśmy 3 mistrzostwa z rzędu , jestem tylko ciekaw czy stałoby się tak bez dążenia do utrzymania stałego bardzo wysokiego poziomu sportowego zawsze w każdym sezonie , przecież po 1 wygranej mogliśmy sobie w taki sposób usprawiedliwiać porażki w następnym sezonie :) , ale jednak naszym piłkarzom nie zabrakło motywacji do dalszej walki o kolejne trofea
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 02:01 #55
rvn10
rvn10 pisze:
Mattys31 - właśnie najbardziej szkoda mi takich gniotów jak ty, tymi słowami pogrążasz się jako kibic United, otrzeźwiej i jeszcze raz zastanów się co napisałeś czopie
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 01:55 #54
cejotinho
cejotinho pisze:
Mattys31 uspokoj hormony, osmiele sie stwierdzic ze SAF prowadzil United jak Ty jeszcze zjadales wlasne kozy z nosa, z ciezkim sercem to pisze ale to sie tycze wielu z nas ale niektorzy przeginaja bagiete komentarzami typu "SAF na emeryture" cieszyc sie powinniscie ze jest w stanie dalej prowadzic nasz klub bo gdyby nie on to pewnie byli bysmy w dupie jesli chodzi o np. wyrownanie ilosci zdobytyc mistrzostw z liverpoolem, wygralismy 3 sezony pod rzad a wam jest k***a wiecznie malo, musicie byc popi**doleni skoro myslicie ze bedziemy wygrywac w nieskonczonosc. Nikt z was nie poprowadzil by klubu lepiej niz SAF ale internet dal wam anonimowosc to teraz fajnie na kogos napi**dalac samemu w bardzo wielu przypadkach gowno wiedzac o pilce noznej.
» Sobota, 22 sierpnia 2009, 01:31 #53
Mattys31
Mattys31 pisze:
k***a on mni9e juz wku**ia,mogl by jeszcze kogos kupic bo tym skladem napewno nie wywalczymy 4 mistrzostwa
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 23:59 #52
juras1211
juras1211 pisze:
prawda jest taka, że już w tamtym sezonie ledwo sobie dawaliśmy radę z live i Chelsea , byli ciągle o krok od nas , wygrywaliśmy tylko dlatego , że mieliśmy lepiej poukładaną szerszą kadrę niż tamte zespoły SAF stosował większą rotacje często oszczędzał swoich najlepszych piłkarzy ,w tym sezonie nie mamy co oszczędzać taka jest prawda aby wygrywać SAF będzie zmuszony do ciągłych zmian w składzie bo nie mamy ani pomocników ani napastników , którzy prezentują stałą wysoką formę oprócz Rooneya , moim zdaniem coraz częściej powinien grac Gibson czekam też na to co zaprezentuję Obertan
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 23:58 #51
mkoti6
mkoti6 pisze:
wydaje mi sie ze o lidze mistrzow mozemy zapomniec w tym sezonie popadamy w przecietnosc mocne bd w tym sezonie kluby ktore sie znaczaco wzmocnily real barca juve i inter. wiec zostaje tylko walka o mistrzostwo chociaz porownujac sile uderzeniowa wydaje mi sie ze mamy najgorsza z wielkiej czworki.
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 22:58 #50
juras1211
juras1211 pisze:
zaoszczędzimy $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ tak zaoszczędzimy $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ , kasa kasa kasa kasa kasa
Glaizerowie zarobią z radości aż nie wytrzymam , to jest reżim korporacyjny zamiast armii piłkarzy armia managerów , towar tak to nie dobry czas na zakup towaru piłkarze to towar , kupimy zimą tak będzie taniej , ale kupimy więcej nie bo oszczędności i tak pójdą do kieszenie Glazerów , SAF to dobry trener , ale chyba ktoś mu wyznaczył dodatkowe ważniejsze cele od sukcesów sportowych
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 22:50 #49
Mateusz0718
Mateusz0718 pisze:
Według mnie mamy bardzo dobrą ekipę i w dodatku po 2 dobrych lub wiecej najedną pozycje . Nawet jeśliby SAF sprowadził Davida Silve to Nani musiał by siedziec na ławce i jeszcze do tego dochodzi Gigs stary ale odbry. Nie wspominając juz o dobrym skrzydłowym Parku rezerwowy ale przydatny a prze ten transfer nie łapał by sie pewie nawet na ławke . Więc prawde mówiąc zrobiło by się z tego nizłe bagno. Niech zostanie tak jak jest mamy bardzo mocną druzyne z młodymi utalentowanymi piłkarzami tylko nie do końca ogranymi i starych dobrych ogranych czyli z tego moze nam wyjśc tylko extra ekipa :)
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 22:46 #48
Trucho89
Trucho89 pisze:
Nie przesadzajmy z tym ze ManU napewno nic nie zdobędzie w tym sezonie. Okej skład wydaje się być słabszy o czym zresztą już wspominałem, ale o tym czy ManU obroni tytuł na szczęście zadecyduje wiele innych czynników takich jak forma, kontuzje i zespołowość. Chętnie zobaczyłbym kogoś na środek pola i atak, ale może być tak że nagle Valencia będzie piłkarzem który zacznie dla ManU wygrywac mecze, a Macheda stanie się objawieniem ligi. Oby tak było. Nie prorokujmy że po dwóch słabszych meczach Manchester wypada z gry...
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 22:39 #47
kuszpit5
kuszpit5 pisze:
Damianprz zaj**iscie to ujoles mam wrazenie ze cos w tym jest.Teraz juz nikt nie wierzy ze mamy mocny sklad oczywiscie beda dobre mecze i zwyciestwa ale o jakis trofeach to chyba mozemy zapomniec .oby tak nie bylo ale teraz to tak wyglada.wiem ze MU zawsze zle zaczyna moze i tym razem tak bedzie.oby!
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 22:23 #46
mkoti6
mkoti6 pisze:
pewnie wszystkie pieniadze poszly na splate dlugow k***a mac obym sie mylil jezeli nie to powinny przejsc do nastepnego okienka transferowego.
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 22:04 #45
damianprz
damianprz pisze:
#41
Davids 21.08.2009, 21:32
Bez urazy, ale wy macię źle we łbach.
Valencia,Park,Giggs,Nani w październiku Obertan.


Valencia OK
Park - skrzydłowy? Jego statystyki świadczą tak jakby był defensywnym pomocnikiem (zero goli, zero asyst, zero pozytywów w grze)
Giggs - 35 lat...
Nani - wierzę w gościa, ale czasami zachowuje się jakby był "nieopierzony", niepotrzebne strzały, głupie straty
Obertan - nie słyszałem o nim wiele w poprzednim sezonie a śledzę Ligue 1, nie sądzę, że już w tym sezonie odegra ważną rolę.


------------------------
Jeśli chodzi o Villę Silvę czy Aguero to zapewne nie bardzo chcą opuszczać słoneczną Hiszpanię dla deszczowych Wysp.
------------------------
Poza tym sytuacja wygląda tak:

-Glazer: Fergie, zarobiliśmy 80 000 000 na CR, zaoszczędziliśmy25 500 000 na Tevezie, dostaniesz kilka baniek na Obertana i Valencię, deal? Jest jeszcze Owen do wzięcia za friko. Zero techniki, ale dobre nazwisko. Fani może się tymi 3 zawodnikami zadowolą.
-Fergie: Ale szefie, kibice chcą transferów, przydałby się Aguero, Silva, może Villa, jest kilku świetnych kandydatów na następcę CR, może Zarate, Gourcuff.
-Glazer: Nie ma kasy! Rozumiesz? Musimy spłacić długi. Odpalimy ci 2 000 000 a ty w prasie powiesz że mamy dobrą kadrę i nie trzeba transferów. Masz wyrzucić notes z zapiskami o kandydatach na transfery
-Fergie (ze spuszczoną głową): No dobra :(
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 21:42 #44
b90
b90 pisze:
Tak tak, ostatnie 2 sezony zaczęlismy kiepsko, ten też ale to nie znaczy że tym razem znów będzie mistrzostwo bo nie przypominam sobie aby przed tamtymi sezonami dochodziło do takich transferów jak teraz. Sprzedać Ronaldo i Teveza to jedno, ale żeby nikim ich nie zastąpić to drugie. Vidić już trenował więc może jutro zagra. Mam nadzieje że MU wygra, a przynajmniej zaprezentuje się dobrze bo niby liczą się gole ale dopóki nie poprawią gry to niema mowy o dobrych wynikach bo na farcie nie można długo jechać.

Aha, jestem kibicem MU i jako kibic mam prawo do krytyki bo co to za kibic, który siedzi cicho i udaje że wszystko jest dobrze więc "SmOOke" czy "TrishManU07" przestańcie pisać te bzdury bo każdy ma prawo do własnego zdania. Popatrzcie co jest na Werderze, w połowie spotkań na Weserstadion piłkarze schodzą z boiska żegnani gwizdami bo dali "dupy". Tego na MU nie ma więc nie ma co płakać.
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 21:34 #43
Davids
Davids pisze:
Bez urazy, ale wy macię źle we łbach.
Valencia,Park,Giggs,Nani w październiku Obertan.
Po co wam skrzydłowy ?
Nam jest potrzebny w ostateczności rozgrywający, srodkowy pomocnik.
Mamy go na wyciągnięcie ręki bo Real chce sie pozbyć Snejidera, za którego trzeba było by zapłacić max. 30mln , ma 24 lat, potęzne strzały z dystansu, on + Valencia mogli by załatać lukę po Crisię.

Jednak Fergie mówi ostatecznie : ' Nie ', więc Nie.
A szkoda.....
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 21:32 #42
federicoo
federicoo pisze:
Saber -> Według mnie Sergio Agüero David Silva i David Villa i wtedy może powiedzieć koniec ... i to by był potężny skład...

może jeszcze Messi, Xavi i Iniesta ? Zrozum że to jest poprostu niemożliwe ... Glazerowie za ch.uja nie dadzą takiej kasy a ci trzej co wymieniles razem ze 120 mln moga kosztowac ...
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 20:45 #41
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Transferów nie będzie bo już kopiliśmy 4 graczy. Przecież nie kupi więcej bo wtedy za duża kadra będzie i polowa z nich nie będzie grała. W tamtym sezonie zdobyliśmy Mistrza i doszlismy do LM wiec skład jest dobry. Przecież nie będziemy wymieniać wszystkich zawodników. Odeszło 2 zawodników przyszło 4 :D Nom może nie koniecznie tak dobrzy jak Ronaldo i Tevez, ale jednak zakupy były teraz może się tylko okazać czy będą trafne
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 20:44 #40
PanTadeusz
PanTadeusz pisze:
adriann1986 - Obyś nie miał racji, ale coś w tym jest...
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 20:44 #39
adriann1986
adriann1986 pisze:
coś mi się wydaje że może Szkot by chciał kogoś dokupić ale z Glazerami nigdy nic nie wiadomo. Być może cała kasa z transferu Ronaldo poszła na długi i nie ma za co kupić nowych graczy i SAF musi się zadowolić tym co ma, a nie wygląda to najlepiej...tym bardziej jeszcze nie tak dawno SAF wydał sobie ponad 50 mln na Naniego, Andersona, Owen Hargreaves'a i jakos nie skąpił, wiec za tym wszystkim moze stac Glazer...
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 20:36 #38
Camrall
Camrall pisze:
Ferguson mowi ze nie ma mowy o transferach to wy nazwiska wymieniacie ...
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 20:32 #37
kocisz191
kocisz191 pisze:
Nie wiem, ale moim zdaniem brakuje skrzydłowego i środkowego pomocnika... Czyli Davida Silvy, który może grać na obu tych pozycjach, ewentualnie Ribery, ale to SAF musiałby się rzucić!
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 20:29 #36
Saber
Saber pisze:
Według mnie Sergio Agüero David Silva i David Villa i wtedy może powiedzieć koniec ... i to by był potężny skład...
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 20:14 #35
PanTadeusz
PanTadeusz pisze:
PaBBlo1228 - Wiem, ze taktyka byla słaba aoe nie o to mi chodzi. Mielismy najmocniejszy sklad i i tak przegralismy. Chce tylko niektorym wytlumaczyc, ze nawet gdyby Ronaldo nie odszedl i Tevez to i tak bysmy mogli przegrac z Burnley bo to jest tylko piłka!
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 20:02 #34
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Trucho89 --> zgodzę się z Tobą w tym wszystkim co napisałeś :D, ale nie moge uwierzyć że Teveza tak wypuścili sobie, zamiast zaoferować mu kontrakt... Jest lepszy od Berbatova i nie zastąpi go żaden Owen, za którego SAF nic nie zapłacił, tak jakby mu było żal wydawać pieniędzy - to trzeba przyznać. Ronaldo to tak od razu po kilku plotkach wiedziałem że odejdzie, tak to jest z wielkimi gwiazdami... Ale na jego miejsce Valencia?! No i jeszcze Obertan, który nie wiem czy ten chłopak jest aż tak aktywny w grze, czy na wieść o tym że Manchester go chce kupić to dostał kontuzji xD Ale patrząc na to jako realista, nie najlepiej to wszystko wygląda... Jednak wieże SAF'owi, zarządowi United itp.. ;]
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 19:36 #33
Trucho89
Trucho89 pisze:
Czy to jest dobra decyzja Fergusona to sie okaże. Napewno nie można na to patrzeć pod kątem meczu z Burnley. Należy spojrzeć na siłe ManU z innej strony tzn. dużymi osłabieniami są odejścia Ronaldo i Teveza. Można ich lubić lub też nie, ale pierwszy był najlepszym piłkarzem Czerwonych diabłów i w ogóle na świecie a drugi to solidny napastnik, który nawet jako rezerwowy strzelał sporo goli i był ważnym ogniwem. Na ich miejsce kogo mamy? Owena, który od kilku lat jest bardzo przeciętnym piłkarzem Premiership oraz Valencie- zawodnika który w lidze angielskiej strzelił raptem kilka goli a jego ilość asyst także porywająca nie jest. Moim zdaniem drużyna powinna dążyć do tego żeby być coraz silniejsza. ManU napewno silniejszy nie jest... Cała nadzieja w tym, że niektórzy piłkarze jak Nani, Berbatow czy Anderson się obudzą. Trzeba wierzyć w United bo jest to nadal drużyna gotowa do zdobycia trofeów, ale mimo wszystko myśle, że Ferguson podejmuje zbyt duże ryzyko ufając piłkarzom raczej drugorzędnym w zeszłym sezonie. Ale kto nie ryzykuje ten nie ma, a więc czekam na zwycięstwa:)
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 19:13 #32
Roo10ney
Roo10ney pisze:
enigmatyk --> odpowiedni cytat do sytuacji :D
Kurde, Alex obudź się!! Jak on może być taki spokojny i zadowolony skoro straciliśmy 2 świetnych zawodników w zamian za Owena i Valencie??!! Tyle kasy nie wydać na wzmocnienie drużyny... To nie są transfery dla Mistrza Anglii! :(( Mam nadzieje że on nas nabiera, albo ma asa w rękawie lub coś podobnego ;p
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 18:51 #31
adi7cr7
adi7cr7 pisze:
NIe fergie potrzebny nam jest ktos w stylu VDV lub Sneijder fergie obudz sie!! potrzebny nam tez skrzydlowy narazie valencia na lawe a kupic silve
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 18:45 #30
Elwibrator
Elwibrator pisze:
ten to jest uparciuch hehe :D jak cos powie to nie ma odwrotu :) zobaczymy co z tego wyniknie. Przynajmniej wiadomo co i jak i temat juz zamkniety jezeli chodzi o transfery
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 18:40 #29
Roon12
Roon12 pisze:
I jest git. Bedą potrzebne transfery to kupi kogos w styczniu .
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 18:18 #28
PaBBlo1228
PaBBlo1228 pisze:
PanTadeusz ===>

Co do Finału LM :
1.Ferdinand przed Finałem nie gral 2,3 tygodnie...
2.Ronaldo przed meczem miał bandaż na nodze . . . mogło to być pewne osłabienie .
3.Zła taktyka ( 4-3-3 )
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 18:13 #27
kerdupyn
kerdupyn pisze:
Nie bedzie transferow zrozumcie to, idzcie pograc w fife tam sobie nakupujcie Aguero, Silve, Ville, a nawet Maradone, kupujcie ile wlezie, Ferguson wie co robi. I bardzo dobrze. Bravo Ferguson.
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 18:10 #26
UNITEDFUN
UNITEDFUN pisze:
SAF MA RACJE MNIE TRANSFERÓW TO BARDZIEJ ZGRANA DUZYNA I ZAMIAST TRANSFERÓW TO LEPIEJ DOPROWADZIS DO DOBREJ FORMY WYCHOWANKÓW I UWIDZICIE JESLI TYLKO BERBA SIE ODBLOKUJE A OWEN SIE ZGRA Z RESZTA SKLADU TO BENDZIE NIEPOKONANY ZESPÓŁ VALENCJA JUZ POKAZUJE SIE Z DOBREJ STRONY A OBERTAN PO KONTUZJI MAM NADZIEJE ZE TERZ BENDZIE GRAL A POZATYM PRZEGRALISMY Z BENJAMINKIEM ALE Z FC VALENCIA WYGRALISMY WIENC JEST DOBRZE I WLASNIE TAM SA CI PILKARZE KÓRYCH SAF CHCIAL POZYSKAC I DODAM ZE W POPRZEDNIM SEZONIE TERZ BYLO SLABO LIVERPOL CHELSEA ARSENAL UCIEKLY MU W STABELI A I TAK MU ZDOBYL MISTRZOSTWO ZOBACZYCIE BENDZIE DOBRZE (CZY NA DOLE CZY NA SZCZYCIE MU PONAD ZYCIE)
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 17:48 #25
aren
aren pisze:
CSI - może potrzebujemy jakiś wzmocnień ale na pewno nie potrzebujemy tak mało rozgarniętych ba! nie bójmy się tego słowa głupiutkich kibiców, wróć do piaskownicy
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 17:46 #24
mufclover
mufclover pisze:
a może chociaż jakis dobry rozgrywający?
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 17:27 #23
howlett
howlett pisze:
Jak to mówią mecz meczowi nierówny. Co z tego ze przegraliśmy z beniaminkiem? Chelsea tez miała kłopoty z Hull jednak dzięki Drogbie udało im się wygrać. W United po prostu musi się to wszystko zgrać i coby wszyscy chodzili jak w zegarku i będzie dobrze;]
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 17:20 #22
se7en
se7en pisze:
A ja uważam, że odejście Crisa wcale nas nie osłabi. Tevez też zbyt wiele oprócz głupiego biegania nie zdziałał, bo "lepiej mąrze stać niż głupio biegać" (czyli Tevez vs. Berbatov xD). Moim zdaniem Cristiano "blokował" zespół, wielu piłkarzy (a przede wszystkim Wayne) musiało pod niego ustawiać taktykę, i męczyć się aby Krystyna zdobywał(a) gole. Teraz w końcu mogą sie odblokować. Nani i Rooney przede wszystkim.
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 17:19 #21
Camrall
Camrall pisze:
skoro nie zakupy to Ferguson powinien wziasc na rozmowe naszych srodkowych pomocnikow i im powiedziec ze powinni zaczac rogrywac pilke i probwac brac ciezar gry na siebie
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 17:16 #20
mufclover
mufclover pisze:
a może chociaż jakis dobry rozgrywający?
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 17:14 #19
CSI
CSI pisze:
parada po 1 jestem kibicem MU od dawna po 2 mylisz sie co do mojego wieku a po 3 skoro tracimy pkt z beniaminkiem to co dopiero z Chealsea liverpoolem czy arsenalem
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 17:11 #18
devilmaster
devilmaster pisze:
Żadnych transferów więcej!! SAF zgraj ekipę i będziemy mistrzami! A my razem zróbmy HAŁAS!! UNITED!!UNITED!!UNITED!!
!!
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:59 #17
federicoo
federicoo pisze:
kadra jest silna . tylko zeby kontuzji nie było . w meczu z Chelsea o Tarcze naprawde dobrze nam szlo ... To wszystko ładnie wygladalo ... Ale trzeba sie pozbyc kontuzji i bedzie GIT :)
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:40 #16
parada
parada pisze:
wiem ze Barca takze nie jest teraz w optymalnej formie lecz City nie powinno gubic w tym sezonie pkt z teoretycznie "słabszymi" druzynami co spowoduje ze beda chcieli grac o mistrzostwo, maja b.szeroka lawke i gwiazdeczki ktore sa indywidualnosciami lecz nie jedna taka indywidualnosc potrafi jednym zagraniem zmienic losy spotkania...

Ingerencja pieniądza w football mnie przeraża...
Muzyki już prawie nie da się sluchac, mam nadzieje ze za 20 lat bede mógł oglądać piłkę nożną!*


*to taka mała dygresja z mojej strony:D
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:40 #15
TrishManU07
TrishManU07 pisze:
Jesteście (niektórzy) "niesamowici". United wygrywa - uznajecie się za "najwiękrzych" fanów, przegrywa - od razu padają ostre słowa krytyki. A nagłośniej (zazwyczaj) krzyczą ci, którzy gó*no wiedzą. :/ Ja ufam Fergusonowi, bo to za "jego czasów" United wygrało najwięcej pucharów.
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:33 #14
PanTadeusz
PanTadeusz pisze:
parada - Podpisuje sie pod ostatnim zdaniem w zupelnosci :P

Ogolnie zgadzam sie z Toba, ale wydaje mi sie, iz City nie bedzie zagrozeniem...
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:33 #13
parada
parada pisze:
CSI jesteś totalnym ćwierćmózgiem jak mozesz oceniac SAFa po jednym meczu? Albo masz 12 lat albo nie jestes kibicem United...

Ja uważam, że ten sezon bedzie bardzo ciężki lecz nie przez brak Crisa lecz przez to ze Chelsea ma dobrego trenera, Drogba i Anelka stworzyli dobry duet, maja świetna pomoc i obrone, Liverpool juz w zeszłym sezonie pokazał klase a Arsenal zgrał swoich młodych graczy, do tego juz na poczatku sezonu Fabregas i Van Persi pokazuja wysoka forme.... Nie zapomnijmy takze o City, ktore ogralo Barce 1-0... Do tego mozna takze wymienic A.Ville czy Tottenham...
Wiec zapowiada sie wspaniały i pelen emocji sezon!
I wszystkich którzy uwarzaja ze SAF jest do dupy trenerem prosze o j**niecie sie glowa o parapet!
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:28 #12
enigmatyk
enigmatyk pisze:
jak to powiedział Stefan "Siara" Siarzewski " No i cały misterny plan w pizdu" :D hehehe
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:25 #11
SmOOke
SmOOke pisze:
Kur.. mówić i mówić a do nich i tak nie dociera. Jeśli jest słaby start będzie mistrzostwo !

Nie potrzebny nam żaden Villa i Silva i tak wygramy !
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:23 #10
kuszpit5
kuszpit5 pisze:
Silna kadra która przegrywa z burnley? Pożyjemy zobaczymy, w tamtym sezonie FCB też przegrała z beniaminkiem 1 mecz a koniec wszyscy znamy.Wigan zweryfikuje wszystko.Jeżeli nie wygramy z nimi to pan SAF chyba zmieni zdanie wsprawie zakupów.
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:22 #9
owen92
owen92 pisze:
zobaczycie że z czasem wszystko bedzie OK i jeszcze się śmiac będziemy z tej porażki
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:14 #8
CSI
CSI pisze:
haahhaha dobra kadra hahahah niech juz SAF idzie na emeryture bo jakos nie widzi mi sie dalej w roli boosa MU skoro uwaza ze mamy dobry zespol i przegrywamy z BENIaMINKIEM ligi potrzebujemy jakiegos dobrego pilkarza w pomocy jak i ataku
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 16:03 #7
PanTadeusz
PanTadeusz pisze:
b90 - w zeszłym sezonie tez był słaby start i mielismy słabą kadre??

Finał LM - pełna kadra i klapa totalna. Trzeba sie uzbroic w cierpliwosc i mam nadzieje, ze wyniki przyjda z czasem, oby tylko nie za pozno...
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 15:59 #6
skiman1
skiman1 pisze:
Rozumiem że nie chce transferów, bo naprawdę mamy szeroką ławkę, ale ja bym pozyskał Modrica z Tottenhamu, bo Anderson mnie jakoś nie przekonuje. Mistrzostwo i tak nasze!!
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 15:59 #5
kamipl91
kamipl91 pisze:
Jeszcze tylko Silva. PROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSZE!
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 15:52 #4
b90
b90 pisze:
no no naprawdę ta kadra jest silna skoro przegrywa z BENIAMINKIEM. Nie rozumiem jak można było przegrać, to pokazuje na jakim etapie jest teraz MU.
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 15:51 #3
Putek
Putek pisze:
I dobrze, nie są potrzebne
» Piątek, 21 sierpnia 2009, 15:48 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY