AKTUALNOŚCI

Foster: Z Burnley nie będzie łatwo

Data 18 sierpnia 2009, 10:15 Mathe0, manutd.com
Foster: Z Burnley nie będzie łatwo
» Ben Foster liczy, że w środę znów stanie między słupkami bramki Manchesteru United
Czytaj więcej:
» Ben Foster
» Burnley
» Premier League
A A A
Ben Foster nie ma złudzeń – środowy mecz z Burnley będzie dla mistrzów Anglii trudną przeprawą.

Spotkanie z beniaminkiem Premier League z pozoru nie powinno przysporzyć problemów „Czerwonym Diabłom”. Ben Foster przestrzega jednak przed nadmiernym optymizmem, bo na Turf Moor doznał już srogiej porażki. W sezonie 2005/2006, będąc na wypożyczeniu w Watford, Anglik czterokrotnie wyjmował piłkę z siatki, a jego zespół przegrał 1:4.

- Środowy mecz będzie trudny – mówi na antenie MUTV Foster.

- Burnley na pewno się zmobilizuje, a ich fani dadzą im dodatkowe 20 procent wsparcia. Musimy podejść do tego profesjonalnie, zrobić to co w meczu z Birmingham i mieć nadzieje na kolejne czyste konto.

W spotkaniu z Burnley Foster najprawdopodobniej znów dostanie szansę do sir Alexa Fergusona. Anglik w ostatnim meczu z Birmingham świetne interwencje przeplatał nienajlepszymi wyjściami do dośrodkowań rywali.

- Byłem zadowolony z mojego wkładu w zwycięstwo nad Birmingham, szczególnie po spotkaniu na Wembley. Dobrze było wrócić do gry. Najważniejsze jest to, że mamy trzy punkty, a mi było miło zachować czyste konto.

- Na chwilę obecną muszę dawać z siebie wszystko. Edwin ma paskudną kontuzję, więc ja podczas jego absencji muszę robić to co umiem najlepiej. Kiedy wróci do zdrowia, to mam nadzieję, że pokażę się na tyle z dobrej strony, że nadal będę grał.

Foster wrócił jeszcze do meczu z Birmingham i pochwalił postawę obrońców: - Defensorzy, którzy zagrali w tym spotkaniu, czyli John O’Shea i Jonny Evans byli fantastyczni. Fabio z kolei gra fenomenalnie, jak na swój wiek. Ma wielki talent.

- Myślę, że to pokazuje jakich zawodników mamy tutaj. Ktokolwiek wchodzi do drużyny, może wykonać pracę należycie – kończy angielski bramkarz.
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...



Poprzedni news:
Rooney zadowolony ze swojej roli
Następny news:
Rezerwy: Macheda robi różnicę

Komentarze (32)


PolakCR7
PolakCR7 pisze:
ravvvv

"7my z valencia- pierwsza polowa- foster- nie puszcza nic. druga- wchodzi kuszczak i puszcza 2."

Z tego co mi się wydaje to Manchester wygrał z Valencią 2-0 więc Kuszczak raczej nic nie puścił :) Cos nie wyszły Ci te obliczenia patrze..
» Środa, 19 sierpnia 2009, 10:39 #32
bar
bar pisze:
ravvv---->spoko nic sie nie stało;] sory za posądzenie o złe intencje;) pzdr
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 20:19 #31
ravvvv
ravvvv pisze:
nie, nie. nie zrozumiales :) zupelnie nie o to mi cchodzilo. dodalem komentarz i zobaczylem wyswietlona tylko jego czesc. w zwiazku z tym, gdy tylko ktos dodal nastepny (bo nie da sie 2 walnac naraz) postanowilem dokonczyc. dopisalem koncowke, dodalem. i procz mojego nicka, w komentach nie wyswietlilo sie nic. pozniej ty napisales komenta, zauwazylem, ze wspomniales o treningach, o ktorych ja takze napisalem w tym 'zniknietym' fragmencie komentarza. no i pomyslalem, ze moze sie dodal, acz po prostu blad lezy gdzies po stronie mojego lacza i po prostu go nie widze. a z racji tego, ze jestes chyba jakims adminem zupelnie po ludzku spytalem, czy nie wiesz, co sie moglo stac. i wlasnie po to, by nie zabrzmialo to jakkolwiek dwuaznacznie- postawilem emote :). tak ze- nic zlego nie mialem na mysli.
rany, alez ja nie trawie tego int.
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 19:28 #30
bar
bar pisze:
ravvv---> o nie kolego przesadzasz ja takich praw nie mam... i na prawde nie sądziłem że możesz mnie o takie coś posądzić? co ty myślisz że bd usuwał twoje komentarze? dlaczego po co miałbym to robić?

owszem mogę usunąc komentarz ale cały a nie tylko część... co nie zmienia faktu że nigdy bym tego nie zrobił( oczywiście jesli komentarz nie narusza regulaminu) btw. są moderatorzy kom a ja jestem redaktorem.

twoje kom niczym nie naruszają praw serwisu więc nie mam prawa ich usuwać.

pozatym ty masz swoje racje i nie narzucaj ich innym. Każdy ma prawo sądzić że to Kuszczak powinien być nr. 1 i wcale nie musi być to złe i nieprawidłowe.

pzdr i pomyśl zamin kogoś bezpodstawnie osądzisz
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 16:23 #29
ravvvv
ravvvv pisze:
zdajesz sie byc, kims na ksztalt administratora. wiesz moze dlaczego dodanych przeze mnia kawalkow komentarzy po prostu nie ma? a moze sa, tylko ja ich nie widze. milo by bylo wiedziec :) w kazdym razie- dodam koncowke poprzedniego komenta 4 chyba raz:
... pozwole sobie to kierowac do wszystkich, ktorzy twierdza, ze kuszczak zasluguje na pierwszy sklad, bo w spraingach prezentowal sie lepiej.
co sie tyczy jego charakteru- wlasnie dlatego, polecam poczytac wywiady i opinie innych zawodnikow na jego temat. moze tu w polsce, stroszy piora- twierdzi, ze decyzje o niepowolywaniu go do reprezentacji sa dla niego niezrozumiale, uwaza, ze gra na poziomie takim, by regularnie bronic narodowych barw (wszak, kupil go wieki manchester!). nie mniej jednak, w manchesterze jest malo wyszczekany- nieczego sie nie domaga, niczego glosno nie mowi, nie ma przyjacielskich stosunkow z zadnym pilkarzem, na dobra sprawe niewiele o nich wie. taki prowincjonalny zawodnik. z calym szacunkiem, ale cala jego (wybaczcie) 'buraczana' natura, tam nawet nie wychodzi na swiatlo dzienne. w kadym razie zapewne procz statystyk z poczatku komentarza, rowniez treningi podpowiadaja safowi, kogo ma wystawic. ale nawet jesli foster jest ledwie ciut lepszy- nie mozna sie dziwic, ze kuszczak nie dostal szansy w lidze. to juz nie sa sparingi- nie mozna zonglowac bramkarzami, jezeli sezon zaczyna jeden, to ten jeden powinien grac- tym bardziej jezeli obrona jest dziurawa, a on ciut lepszy. choc, kto wie- moze z racji poziomu przeciwnika, w srode wyjdzie kuszczak.
& oczywiscie trudno sie nie zgodzic, ze klub musi czym przedzej poszukac klasowego zmiennika dla vds'a.

statystyki podalem z jednego tylko powodu- inofrmacje dziela sie na rozmaicie interpretowane fakty oraz na opinie. fakt faktem, statystyki to najbardziej uwiarygodnione klamstwo, nie mniej jednak niezaleznie od tego, jak postawy kazdego z nich wygladaja na boisku, niezaleznie od tego, ktory jak trudne pilki wyciagal- poki, co rezultaty ich pracy sa podobne. i tymi rezlultatami sa liczby. opinie to inna sprawa. ogladajac ich od poczatku kariery w klubie uznam, ze w moim przekonaniu nieco lepszy jest foster. ale jaka wage ma 'moje przekonanie', gdy liczby mowia, ze bronia podobnie.
kwestia dyskryminacji, oczywiscie kierowana byla tylko do tych, ktorzy sa o niej w chory sposob przeswiadczeni.
zwazywszy na wiek kuszczaka, niemal przestalem wierzyc, ze jeszcze zakwitnie, przeskoczy sie o 2 klasy i zagra na najwyzwszym swiatowym poziomie, dlatego poki co- licze na safowa aktywnosc na rynku bramkarzy. hef e najs dej
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 16:13 #28
bar
bar pisze:
ravvvv----> tak możemy sobie żartować w nieskończoność;] statystyki puszczonych bramek nic nie pokazują. Bo przecież wszystkie mogą być winą bramkarza a czasem żadna nie jest.

czy Kuszczak z tych 5 puścił jakąś szmatę? raczej nie, bronił w każdym meczu solidnie w miarę możliwości przy bramkach w większości był bez szans...

Foster... 5 bramek 1 mega szmaciora reszta dyskusyjna, mógł nie mógł obronić? wg mnie niektóre z tych piłek lepszy bramkarz byłby w stanie wyciągnąć( nie mam na myśli Tomka)... bronił ogólnie niepewnie, za każdym razem kiedy leciała do niego piłka zastanawiałem się, przyjmie? nie przyjmie? odbije? złapie?

Trochę bronie Kuszczaka, bo Foster(nie wiem jak jest na treningach) w meczach jakie obejrzałem(a widziałem do tej pory wszystkie oprócz Birmingham) bronił słabo i niepewnie... Nawet do głowy mi nie przyszło ze Kuszczak jest dyskryminowany w klubie, ale wg mnie powinien dostać swoją szansę. Nie oszukujmy się Foster miał więcej z gry w tym sezonie i nic nie pokazał, zaryzykuje stwierdzenie że czasami nawet się kompromitował...

Będę spokojny kiedy wróci Edwin:) Czekam na nowego bramkarza. Jak na razie Ben i Tomek to nie liga United. NIe wykluczam że dorosną ale teraz ani jeden ani drugi nie prezentują poziomu najlepszego klubu Swiata

pzdr
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 16:00 #27
ravvvv
ravvvv pisze:
albo niedowidze, albo ucielo mi dodany komentarz i niespecjalnie moge go dokonczyc.
sprobujemy jeszcze raz.
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 15:58 #26
b90
b90 pisze:
no łatwo nie będzie jak MU gra bez bramkarza
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 15:54 #25
ravvvv
ravvvv pisze:
sparingi: 1szy z malezja- 1gol vds (45min), 1gol foster (45min), kuszczak nie gral. 2gi z malezja- kuszczak i foster graja po 45 min, obaj- 0 goli. 3ci z seulem- kuszczak gra 45 min, puszcza 2 gole, wchodzi vds- nie puszcza nic. 4ty z greentown- pierwsza polowa- vds- 0 goli, druga- foster- 2 gole. 5ty z boca- kuszczak broni caly mecz, puszcza gola. 6ty z bayernem- broni vds, nie puszcza nic. 7my z valencia- pierwsza polowa- foster- nie puszcza nic. druga- wchodzi kuszczak i puszcza 2. 8my z chelsea. foster puszcza 2 gole. poprawcie, jesli sie myle, ale wynik wyglada tak: vds- 3h 45min-1 gol, foster- 4h 30min- 5goli, kuszczak- 3h 45min- 5goli. gdybym chcial byc skrupulatny dodalbym, ze foster 2 ze swoich 5goli puscil przeciw niebyle komu, bo chelsea, a inne 2, gdy MU mial na koncie ponad 5 goli i bynajmniej nie kwapil sie do zwierania szykow w obronie. fw kazdym razie- liczby mowia same za siebie- kuszczak gral o niespelna godzine krocej od fostera a puscil tyle samo bramek.
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 15:31 #24
bar
bar pisze:
Teraz to prawde mówiąc jest mi obojętne kto broni czy Ben czy Tomek obaj prezentują podobne umiejętności. Ale nie oszukujmy się Foster w ostatnich spotkaniach prezentował się kiepsko(moze z Birmingham nie zawiódł) ale Chelsea? totalna klapa, sparingi? łapał tą piłkę jak mydło.... Foster to nie bramkarz na United.

Kuszczak? jak kobieta ma swoje lepsze o gorsze dni, trudny charakter(którego SAF nie lubi)... mimo to uważam ze przynajmniej powinien dostać swoją szansę w ligowym występie, i po tym co zobaczyłem w meczu o Tarczę byłem w 90% pewny, iż w bramce stanie Kuszczak.... cóz stanął Ben i źle nie było.

Jestem Polakiem, i chce aby Polak bronił w MUFC podczas nieobecność Edwina. Powód jest prosty, Ben nie jest lepszy od Kuszczaka... A SAF? to on tu rządzi i on na pewno wie co jest najlepsze;]

jednego jestem pewny, po odejściu VDS'a powinien przyjść inny bramkarz. Z całym szacunkiem ale na dzień dzisiejszy ani Ben ani Tomek nie są godni ubrania koszulki z numerem 1. ale pożyjemy zobaczymy;]

pzdr
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 14:46 #23
Mati888
Mati888 pisze:
Jak foster zagra to rzeczywiście łatwo nie będzie. Mam nadzieję, że niedługo przestanie być tak kochany.
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 14:44 #22
ravvvv
ravvvv pisze:
best.
skrocilbym go. naprawde. ale chcialem, by zawieral maksymalna ilosc argumentow poddajacych w absurd teorie o faworyzowaniu zawodnikow z racji narodowosci w branzy, gdzie od lat przeprowadza sie miedzynarodowe transfery, by choc troche poprawic gre swojego zespolu. a do tego komentarz musial byc pod kazdym wzgledem domowiony, by do niczego nie mozna sie bylo przyczepic. na szczescie, poki co cieszymy sie w polsce demokracja, w zwiazku z czym: chcesz- czytaj, nie chcesz- nie czytaj:) . kieruje go raczej do tych z serii 'TOMEK MA GRAC! FOSTER TO DUPA. SAF TEZ DUPA, BO PODDAJE SIE PRESJI BRYT. MEDIOW', by skutecznie zamknal tego typu rozumowanie.

simonsimon.
blysne socjologiczna opinia.
jest taka teoria, ze polacy czuja sie w swiecie traktowani, jak obywatele tej gorszej eurpejskiej kategorii, z tego co wiem. w zadnym wypadku nie jestem rasista, ale powszechny robi sie w oczach afroamerykanow podobny poglad: jesli czarny pobije bialego to mamy przestepstwo. jesli bialy czarnego- rasizm. podobnie moze jest tu- wydaje nam sie, ze jestesmy niedoceniani, ze traktuje sie nas, jak gorszych w zwiazku, z czym kazda sytuacje, gdzie z czyjejs decyzji wygrywa z nami europejczyk- widzimy, jako przejaw dyskryminacji. nie umiemy zrozumiec, ze o ile w czyms jestesmy lepsi, o tyle w czyms rowniez mozemy byc gorsi. cieszy nas, gdy polak zostaje w czymkolwiek mistrzem swiata, ale nie umiemy sie pogodzic z tym, ze niektorzy polscy zawodnicy sa zwyczajnie slabsi od rywali w walce o miejsce w pierwszym klubowym skladzie. moze gdyby nie te polskie kompleksy- troche inaczej wygladalby np polski sport, a polacy nie podchodzili, by do mocnych eurpejskich reprezentacji, jak do ognia i niczym bezkompleksowi grecy (ktorzy wcale nie maja pilkarskiego szkolenia na wiele wzyszym poziomie) kilka lat temu, zostaliby mistrzami europy.
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 14:09 #21
simonsimon
simonsimon pisze:
ravvvv --> znakomity komentarz, który z przyjemnością przeczytałem cały

i zastanawia mnie jedna rzecz - gdyby z Fosterem o nr 2 w bramce walczyłby nie Polak, a powiedzmy by Hiszpan czy Chińczyk - to raczej takich tematów by nie było...
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 13:52 #20
piotrekprg
piotrekprg pisze:
Co z tego że Fosterowi wyjdzie jeden całkiem niezły mecz skoro następne 10 i tak zawali. Jeśli chodzi zaś o Kuszczaka to ten na pewno w każdym meczu będzie bronił na równym dobrym poziomie
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 13:33 #19
Johny23
Johny23 pisze:
Może wystawi naszego Tomka....pomarzyć mozna..
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 13:28 #18
best17
best17 pisze:
ravvv fajny komentarz na pewno bedzie mi sie go chciało czytać nie mogłes jakoś go skrócić
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 12:51 #17
ravvvv
ravvvv pisze:
a moze po prostu saf jest na niemal kazdym terningu od poczatku kariery kazdego z nich, moze poswieca zycie temu klubowi i wyjatkowo solidnie analizuje kazdy aspekt ich gry, przez czego pryzmat wybiera bramkarza. robi to od przeszlo 20 lat. pomylki zdarzaly mu sie. niejednokrotnie. ale, gdy byla to pomylka z wystawieniem zawodnika- zawsze widzial efekt, po czym wybieral inny wariant. tutaj na ow inny wariant sie nie decyduje. (napisze to co raz juz pisalem) smieszne sa teorie, jakoby foster byl faworyzowany z racji narodowosci. smieszne w klubie, gdzie narodowosc nie przeszkadza fergusonowi nie stawiac na browna, nevilla, czy simpsona (gdy sa zdolni do gry), natomiast wybierac evansa, o'shea, czy da silve. to samo tyczy sie pomocy, gdzie rownie czesto jak scholesa ogladamy np andersona. z posrod mlodych- nie brakuje wystepow possebona (do wypozyczenia) gibsona, czy tosica podczas, gdy generalnie malo jamesa, hewsona, drinkwatera, czy cleverleya. w ataku rownie duzo, jak welbecka jest chyba machedy. postaciami, ktore niemal nie schodza z boiska sa w tym skladzie; holender, francuz, serb, ktorys z irlandczykow, walijczyk, a teraz pewnie bedzie i: portugalczyk, bulgar i ekwadorczyk. w miejsce wielu z nich mozna by poszukac dobrych anglikow chocby z ligi. wszak, jacys rodzimi zawodnicy stanowia o sile tej ligi. warto dodac, ze w odroznieniu od chelsea, czy liverpoolu wieloletnia najjasniejsza postacia klubu nie byl anglik, a portugalczyk. mowie o c7 w zestawieniu z gerardem i lampardem. z kolei wrecz legendrna juz postacia jest tu walijczyk. dodam tylko, ze sam trener jest szkotem, a stosunki szkocko-angielske, jak wszyscy wiedza sa' specyficzne'. chyba czarno na bialym wychodzi, ze jest to klub wielonarodowy, gdzie jesli zawodnicy prezentuja podobny poziom- stawia sie na tego ciut lepszego, nie na 'anglika'. tak ze moze po prostu saf (i chocby vds, ktory w kontekscie zmiennika mowil tylko o fostrze, czy media, ktore a propos kontuzji vds'a mowia glownie o fosterze, kuszczakowi zostawiajac generalnie jeden, ostatni akapit. mowa nie tylko o angielskich, schemat informacji o kontuzji vds'a nawet tu, w polsce wygladal tak: 'vds kontuzjowany. w nastepnych meczach zobaczymy fostera. ..a moze jednak kuszczak. fajnie by bylo' tak ten news przedstawialy nawet zrodla do bolu konswerwatywne, sportowo obiektywne, nie podpierajace sie mediami zagranicznymi. jezeli jawilo sie tam miejsce na krotkie zestawienie obu bramkarzy i wnioski, ktory jest lepszy- generalnie stawiano na fostera.) widza w angliku wiekszy potencjal i nie chca blokowac mu jakotakiej kariery podczas, gdy polak- na takowa, szans w ich mniemaniu, z racji nie tak wielkiego talentu nie ma. szczerze zaluje, ze widzialem ledwie skrot meczu o superpuchar. nie mniej- jezeli foster procz karnych starcil dwie bramki- uznaje, ze efekty tylko tych 2 akcji mogly wynikac z jego bledow. tymczasem pierwszy gol ewidentny blad obrony, ktora zostawila czyhajacego na pilke zawodnika bez krycia, z kolei drugi- strzal czlowieka, ktoremu nieczesto zdarza sie takich sytuacji nie wykorzystywac. foster , ktory samotnie kryc musial przed nim 7 metrowa bramke i tak bliski byl obrony. co sie tyczy karnych- bledy popelniali wykonawcy ze str mu. bramkarz nie moze zawinic prz karnym- moze najwyzej zostac bohaterem. i jest to niepisana zasada. nie jest z pewnoscia jego wina, ze nie obronil karnych- bo generalnie zaklada sie, ze mu sie to nie uda. ja jestem swiecie przekonany, ze kuszczak, ktoremu niemal nie zdarza sie nie puszczac bramek w meczach- tu, przeciwko chelsea, takze kapitulowalby przynajmniej dwuktornie. w kazdym razie, narodowosc, jezeli brana w ogole pod uwage to moze byc chyba nawyzej plusem- wszak spojrzmy na dudka czy boruca- niedrodzy, niewymagajacy, a naprawde utalentowani, az chce sie stawiac na polakow. sam trener chyba celtiku rzekl, ze gdzies w polsce pewnie rosnie przyszly najlepszy bramkarz swiata, i jezeli on tam jest- ow trener znajdzie go. tymczasem anglicy, od dawna nie blyszcza na tej pozycji. co sie z reszta tyczy finansowych wymagan kuszczaka- dla klubu jest to fenomenalny wariant. kuszczak jest bodaj jedynym badz jednym z niewielu zawodnikiem jakiegokolwiek czolowego eurpejskiego klubu, ktory nie ma agenta. jest bowiem swiecie przekonany, ze wszystko, co menadzerskie to kapiatlistyczne i chce go wydusic z kadego funta. do jego utalentowanego polskiego lba nie przyszlo mu, ze moze wlasnie obecnosc agenta sprawilby, ze to nie on bylby najgorzej oplacanym zawodnikiem w klubie. wszak to agenci zajmuja sie zapewnianiem jaknajkorzystniejszego kontraktu, ktorego korzystnosc lezy rowniez w ich interesie. a i bawi mnie teoria o niestawianiu na zawodnika z racji jednego ledwie bledu z przed kilku lat:). na takiej zasadzie- nie mielibysmy w skladach po 40 zadownikow a moze po 15stu. rio za niepokrycie malutkiego messiego w finale lm, czy vidic za danie zrobic sie, jak dziecko w tymze finale dawno winni zmienic klub;). troche obiektywnego spojrzenia drodzy 'patrioci'. a do tego obiektywnego spjrzenia proponuje dodac przyjrzenie sie postaciom obu bramkarzy, przesledzenie ich klubowych historii i co rownie wazne- przejerzenie kilku przynajmniej wywiadow, czy analiz jego osoby. hef e najs dej.
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 12:39 #16
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Powinni wystawić Kuszczaka na ten mecz... Foster z Birmingham nie wpuścił na szczęście bramki, to z Burnley też nie powinien mieć problemów, tylko tak głupio gada żeby po meczu jak przegramy 4:1 powie "A nie mówiłem?!" xD
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 12:19 #15
SmOOke
SmOOke pisze:
Ostatnio jak oglądałem mecz to komentator mówił że bramkarz który nie potrafi grać dobrze nogami nie znajdzie zatrudnienia w PL ,co jest całkowitą nie prawdą. Najlepszym tego dowodem jest nasz Foster ,piękna interwencja w okresie przygotowawczym pokazuje że wcale nie trzeba dobrze grać ,wystarczy być Anglikiem.
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 11:58 #14
best17
best17 pisze:
To ty Foster powineś grać w tym Burnley i tam byś mógł sobie gadać ze czeka ciebie cieżki mecz z MU
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 11:55 #13
destroyer89
destroyer89 pisze:
będzie ciężko ale wierze że wygramy ten mecz 2:0
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 11:31 #12
KubaFanMU
KubaFanMU pisze:
Dawid7Mu - > masz rację . Foster zamknij mordę bo Ferguson na ciebie stawia ponieważ :
1. Jesteś Anglikiem
2. Może nie ufa Kuszczakowi za tą bramkę w meczu Polsko - Kolumbia
Jesteś ciotą i wypi**dalaj z MU do GKS Katowice !
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 11:24 #11
RedTyperMUFC
RedTyperMUFC pisze:
Jak dla mnie to ta wypowiedź trochę zachowawcza. Bo zauważmy że kto jak kto ale United nie dostaje batów z takimi zespołami, tak jak rok temu Stoke sprawiało niespodzianki z Arsenalem, Chelsea to z United nie mieli już najmniejszych szans, przewaga była wyraźna. Co do Fostera to mam zdanie takie że nie ważne kto broni ale jak, ważne są sukcesy klubu a nie zadowolenie u rodaków. Fakt chciałbym żeby polak stał na bramce ale nie będę za to wyklinał Fostera ani Fergusona że nie ma takiej możliwości.
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 10:58 #10
Przemoo
Przemoo pisze:
Hehe..no właśnie...jak mówi, że nie będzie łatwo to niech nie gra w tym meczu;) PROSTE
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 10:51 #9
michal94klb
michal94klb pisze:
wy jestescie kibicami United czy Polski i Kuszczaka?tez wolalbym Tomka na bramce ale texty ze Foster jest 100razy gorszy sa troche smieszne...jesli SAF go wystawia to znaczy ze zasluguje na gre w pierwszym skladzie,bo kto jak kto ale Ferguson zle dla MU nie chce
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 10:48 #8
Dawid7MU
Dawid7MU pisze:
Ty się Foster to nie odzywaj. Jesteś za słaby na United. Gdyby nie to że jesteś Anglikiem to byś grał w 4 lidze angielskiej, na rezerwie. Kuszczak jest od Ciebie lepszy ponad 100 razy! I to on powinien bronic bramki :D A nie ty...
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 10:40 #7
Mariushek1993
Pawlo
Zgadzam sie ;) czemu Tomek nie moze bronic...? :/
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 10:38 #6
Pawlo
Pawlo pisze:
Nie będzie łatwo, bo ty będziesz stał...
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 10:34 #5
wojt91
wojt91 pisze:
Najbardziej czego w świecie nienawidzę to niesprawiedliwość a tak to jestem w stanie wszystko znieść.
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 10:24 #4
krzysiek18184
Może i łatwo nie będzie ale powinniśmy sobie poradzić .
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 10:22 #3
niedziel
niedziel pisze:
ja tam go nie lubie jakos dlatego ze wcale nie jest lepszym bramkarzem niz Tomek a gra jako drugi bramkarz nie rozumiem tego ani trochu
» Wtorek, 18 sierpnia 2009, 10:21 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY