AKTUALNOŚCI

Fletcher: Cały czas muszę walczyć o miejsce w składzie

Data 12 sierpnia 2009, 10:59 Mathe0, Manchester Evening News
Fletcher: Cały czas muszę walczyć o miejsce w składzie
Czytaj więcej:
» Darren Fletcher
» Szkocja
A A A
Czy Darren Fletcher powinien zacząć mecz z Birmingham w pierwszym składzie?
Darren Fletcher zamierza w obecnym sezonie udowodnić, że jest istotnym ogniwem w zespole Manchesteru United.

O tym jak ważną rolę szkocki pomocnik odgrywa w drużynie „Czerwonych Diabłów” można było się przekonać podczas przegranego 0:2 finału Ligi Mistrzów z FC Barceloną. Fletcher w Rzymie nie zagrał, gdyż musiał pauzować za czerwoną kartkę otrzymaną w meczu z Arsenalem Londyn.

- Ludzie powtarzali mi tego lata, że zabrakło mnie na boisku w Rzymie. Miło było słyszeć takie opinie, bo czuję, że w poprzednim sezonie zrobiłem olbrzymi krok naprzód – mówi Fletcher.

- Czasami jednak stajesz się lepszym zawodnikiem nie grając. Ludzie cię zauważają, bo nie ma cię na boisku. Łatwo jest siedzieć na trybunach. Ja byłem zdesperowany, aby pojawić się na murawie.

Fletcher ostatnio po raz kolejny zaskarbił sobie sympatię kibiców Manchesteru United. Zawodnik odrzucił prośbę selekcjonera szkockiej kadry George’a Burleya, aby nie grać w meczu o Tarczę Wspólnoty, tak aby być gotowym do gry na spotkanie eliminacji MŚ z Norwegami.

- Wiedziałem, że zagram dla Szkocji w tym tygodnie, ale nie chciałem opuścić meczu Manchesteru United. W tym klubie walczymy o miejsce w składzie. Jeśli się odwrócisz, to szansę dostanie ktoś inny. Chcę grać dla United tak samo jak dla Szkocji – tłumaczy Fletcher.

Ostatni sezon był w wykonaniu Darrena Fletchera imponujący. Kapitan reprezentacji Szkocji w zespole „Czerwonych Diabłów” wystąpił w 42 spotkaniach.

- W pomocy mamy świetnych zawodników, a pomimo tego zdołałem się przebić do składu na początku sezonu i pozostać w nim przez długi czas. Moje występy były coraz lepsze, bo grałem niemal w każdym tygodniu – mówi Darren.

- Teraz czuję, że mogę walczyć o regularną grę w pierwszym składzie. Nikt mi jednak nic nie zagwarantuje, bo w zespole jest ogromna rywalizacja.

Fletcher spodziewa się również zmiany taktyki po odejściu z drużyny Cristiano Ronaldo. Manchester United najprawdopodobniej znów zacznie grać ortodoksyjnym wariantem 4-4-2.

- Oczywiście Cristiano jest wielkim piłkarzem i miał wielki udział w naszych sukcesach. Piłka nożna to jednak zespołowa gra. Stworzenie zwycięskiej drużyny zajmuje dużo czasu i my na pewno tego nie straciliśmy – stwierdza Fletcher.

- Kupiliśmy Michaela Owena, Antonio Valencię i Gabriela Obertana. Tego ostatniego nie wiedzieliśmy jeszcze w akcji, ale pozostała dwójka wygląda naprawdę dobrze, co dodaje nam pewności siebie w tym co robimy – kończy Darren.
» Piąta wygrana rezerw w MSC Piąta wygrana rezerw w MSC
Włoch po raz kolejny pokazał się ba...
» Ferguson: Powroty Toma i Paula jak dwa nowe transfery Ferguson: Powroty Toma i Paula jak dwa nowe transfery
Sir Alex Ferguson uciął wszelkie sp...
» United bez Fletchera do końca sezonu United bez Fletchera do końca sezonu
Darren Fletcher z powodu problemów ...
» Fletcher cały czas odpoczywa Fletcher cały czas odpoczywa
Data powrotu Darrena Fletchera na b...
» Niecodzienni kibice na derbach Manchesteru Niecodzienni kibice na derbach Manchesteru
Wśród fanów United znalazło się kil...



Poprzedni news:
Neuer na celowniku United
Następny news:
Trapattoni postawi na Gibsona

Komentarze (32)


manooch
manooch pisze:
ale czy jest to czesty widok ? niezbyt, jak sam zauwazyles cala druzyna tak sie zachowuje, chociaz Anderson robi to calkiem niezle niesttey zawsze ma pecha...
» Czwartek, 13 sierpnia 2009, 22:11 #32
simonsimon
simonsimon pisze:
manooch --> no ale w meczu o Tarczę przecież Darren huknął ładnie - i Cech się popisał interwencją

i ogólnie rzecz biorąc nie wiem czemu jakoś tak zawodnicy United już nie strzelają tak często z dystansu - mają okazję - i z reguły kończy się to podaniem - jakby chcieli z piłką pięknie wejść do bramki - a takich strzałów Scholesowych ostatnio jak na lekarstwo - chociaż Gibson 2 razy walnął ładnie w przedsezonowych meczach...
» Czwartek, 13 sierpnia 2009, 12:14 #31
manooch
manooch pisze:
mi sie wydaje że na starość na kontuzje bardziej podatni sa Gary i Scholes, bo wydaje mi sie ze kondycyjnie wcale nie byli by gorsi od Giggsa, tak jak simon napisal lepiej go widac zeby wchodzil na 15-20 minut i zagrał na maksa na skrzydle. A czy gibson bedzie zawodnikiem wchodzacym ? być moze, pokazal sie dobrze szczegolnie ostatnio. Lecz mysle ze nie przekroczy liczby 10 spotkan od poczatku na boisku, chociaz kto wie moze bedzie kims kto wprowadzi swiezosc. Jest młody moze biegac i szalec. Co do darrena jesli mialbym cos u niego poprawic to strzal z dystansu, w sumie nie takie ma zadanie bo przeciez bardziej trzyma pozycje defensywnego pomocnika, oczywiscie tez czasem sie podlaczy do akcji ofensywnej badz ja rozpocznie i robi to swietnie lecz gdy znajduje sie juz w sytuacji gdzie moze spokojnie uderzyc robi to albo fatalnie albo woli oddać pilke komus kto moze zrobic ze tak powiem to lepiej, i w sumie slusznie jesli nie czuje sie w tym elemencie pewny. Ja uwazam ze Fletcher wyjdzie na spotkanie z Birmingham a obok niego Anderson, na lewej nani, na prawej valencia, atak roo-berba, no i obrona chyba oczywista.
Glory!
» Czwartek, 13 sierpnia 2009, 11:02 #30
simonsimon
simonsimon pisze:
bobsley --> faktycznie - i Paul i Gary starzeją się jakoś gorzej od Ryana - i wiadomo, że już nie będą grać tak jak kiedyś - i pewnie ten sezon może być ich ostatnim... bo kiedyś po prostu muszą zejść z boiska - i lepiej schodzić w chwale niż odcinając kupony...
» Czwartek, 13 sierpnia 2009, 10:40 #29
usher
usher pisze:
Tak Darren Fletcher to zawodnik bez wątpienia "gryzący trawę" do ostatniej minuty meczu. Wielu uważa go za słabego jak na Manchester United ale ci co tak mówią , nie widzą pracy jaką ten pomocnik wyczynia. On odbiera , strzela , podaje. Naprawdę Darren to po prostu jest taki cichy i skromny chłopaczek ale jak już wchodzi na boisko pokazuje co potrafi , a zawsze potrafi wiele. Ten piłkarz był również niedoceniany przez SAFA , a szkoda jednak w końcu dostrzegł go , i trzeba przyznać to był strzał w dychę zacząć wystawiać Fletchera.
» Czwartek, 13 sierpnia 2009, 10:08 #28
bobsley
bobsley pisze:
simonsimon ---> jak mam być szczery to chciałbym aby w końcu Paul i Gary spojrzeli prawdzie w oczy i zawiesili buty na kołek ... ich czas po prostu minął i czas się z tym pogodzić bo tak naprawdę robią tylko "sztuczny tłok" bolkując rozwój młodych ... de Leata, Simpsona czy nawet Possebona który powędrował na wypożyczenie ;)
» Czwartek, 13 sierpnia 2009, 09:46 #27
orion
orion pisze:
W ostatnim sezonie Fletcher zrobil wielki krok zeby stac sie zawodnikiem swiatowego formatu..... Mam nadzieje ze w tym sezonie juz pokaze ze JEST zawodnikiem wielkiego formatu
» Czwartek, 13 sierpnia 2009, 01:17 #26
Adam11
Adam11 pisze:
Jeśli Fletcher będzie grał regularnie w tym sezonie u będzie to robił tak dobrze jak w dwóch ostatnich to nie wiedzę powodu żeby nie zacząć go nazywać pomocnikiem wielkiego formatu. Wile komentarzy jakie tu się pojawia (mówię ogólnie o całej stronie) nadal mnie zastanawia. Wielu pisze tu że tacy zawodnicy jak Anderson czy Flatcher to przeciętna europejska skala. Czy aby zyskać szacunek jako gracz trzeba mieć żel we włosach albo regularnie występować w reklamówce Pepsi? Jak dla mnie nie. A Flatcher to zawodnik na którego można zawsze liczyć. Jeden z moich ulubionych zawodników United (choć nie ukrywam, że zyskał moją sypatię dopiero w sezonie 2006/2007). Mam nadzieję że będę go cześciej oglądał w podstawowej 11.
» Środa, 12 sierpnia 2009, 22:35 #25
simonsimon
simonsimon pisze:
bobsley --> wszyscy doskonale wiemy, że niestety Rayan ma już swoje lata - choć chyba i tak starzeje się "lepiej" od Paula - i mi chodziło już o takie zupełne końcówki - takie powiedzmy ostatnie 15 minut, kiedy mógłby poszaleć sobie na skrzydle jak za dawnych czasów...

ale pewnie i tak zobaczymy go na środku:)
» Środa, 12 sierpnia 2009, 22:30 #24
bobsley
bobsley pisze:
simonsimon ---> tu się nie zgodzę Ryan z całym szacunkiem na swoją nominalną pozycję jest zbyt wolny i to nie kwestia przygotowania fizycznego a wieku Walijczyka
» Środa, 12 sierpnia 2009, 22:24 #23
manooch
manooch pisze:
Przecież on nie musi nic udowadniać, jeśli jest w stanie do gry na każdy ważny mecz SAF stawia na niego, ja osobiscie Giggsa nie lubie w srodku pola, jest za mało agresywny, on jest świetny ale jego styl gry nie widzi mi sie na tej pozycji. Jak juz pisalem ja najchetniej widze pomoc Anderson - Fletcher. I jesli ktos powie ze jemu brak techniki to moze przekona go to ze Darren zadko traci piłke co spowodowane jest mn swietnym przyjeciem pilki i dokladnym rozegraniem, pilka trzyma sie jego nogi najwolniejszy tez nie jest. Bardzo dobrze zauwazyliscie, to fakt Darren kosekwentnie trenowal i walczyl o miejsce w skladzie dzieki czemu teraz juz nie jest tylko zmiennikiem. Jest to jeden z moich ulubionych graczy United.
Glory!
» Środa, 12 sierpnia 2009, 20:24 #22
owen92
owen92 pisze:
pierwszy nabytek manchesteru city doznał kontuzji....
sory że nie w temacie ale roqe santa cruz opuści początek sezonu
» Środa, 12 sierpnia 2009, 18:53 #21
gucioreddevil89
super zawodnik na wypełnianie luki w skladzie i tyle. nie ublizam mu, po prostu nie jest swiatowej klasy, ale i tak jest swietny i zna swoja wartosc
» Środa, 12 sierpnia 2009, 18:19 #20
simonsimon
simonsimon pisze:
Elwibrator --> no wiadomo, że Ryan to skrzydłowy, ale przecież ostatnimi czasy grał już w środku - choć może na końcówki meczy SAF będzie go wpuszczał na jego nominalną pozycję...
» Środa, 12 sierpnia 2009, 17:37 #19
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Ja osobiście nie widzę Giggsa w środku pomocy to nie jest jego pozycja
» Środa, 12 sierpnia 2009, 17:35 #18
simonsimon
simonsimon pisze:
manutdfan92 --> Fletcher ciągle się rozwija, Carrick potrzebuje chyba wejść dobrze w grę - czyli pewnie za kilka spotkań będzie grał już na swoim normalnym świetnym poziomie, ale także Anderson potrzebuje raczej gry - by się jeszcze lepiej rozwijać - a meczy United do rozegrania ma dużo, choć na szczęście nie tak dużo jak w zeszłym sezonie - więc pewnie będziemy oglądać zmieniający się środek - bo przecież jest jeszcze Gibson, który też potrzebuje gry, przybędzie Liljac - może w końcu wróci Owen, no i przecież jest jeszcze Scholes i Giggs.
» Środa, 12 sierpnia 2009, 17:14 #17
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
uważam że fletcher w pełni zasługuje na pierwszy skład. jest solidny i ambitny. mi osobiście imponuje jego spokój w grze. wraz z carrickiem tworzą świetny duet. a jak słusznie zauważył simonsimon on ciągle się rozwija. anderson może wychodzić na słabsze drużyny aby nadać trochę polotu grze w ofensywie. wiadomo że i tak najlepszy ze środkowych pomocników w MU jest scholes ale to już nie te lata ale też przyda się jeszcze w naszej drużynie taki gracz.
» Środa, 12 sierpnia 2009, 16:58 #16
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
Fletchar ma za rywali: Carricka, Scholesa i Andersona. Paul to już dziadek więc on będzie tylko czasami grał. Anderson jest jeszcze niedoświadczonym piłkarzem i gra nierówno. Raz mu wychodzi a raz nie. Podobnie jest z Carrickiem. Ma wahania formy. Według mnie w środku będzie grał Fletcher z Carrickiem a takimn głównym zmiennikiem byłby Anderson. Na dodatek patrząc na ostatni sezon to Darren nie nma co się martwić o grę w pierwszej 11-stce. Jest to zawodnik który ma przeglą pola. Jest aktywny, dużo biega co widać i umie powalczyć o piłkę. Ma strzał, ma podanie i naprawdę nie widzę przeszkód aby miał grać w podstawówce :]
» Środa, 12 sierpnia 2009, 15:34 #15
KubaFanMU
KubaFanMU pisze:
Fletcher na prawdę odgrywa wielką rolę w ManU c(-; bardzo nam go brakowało w Rzymie ! c(-;
» Środa, 12 sierpnia 2009, 15:32 #14
JSPark
JSPark pisze:
Zdecydowanie Fletcher pokazał w ubiegłym sezonie, jak jest ważny. Najlepiej pokazała to sytuacja z półfinału LM, gdy dostał czerwoną kartkę. Pamiętacie, jak wszyscy pragnęli, żeby cofnęli karę? O tak, przydałby się w Rzymie...
» Środa, 12 sierpnia 2009, 14:02 #13
Kolejorz
Kolejorz pisze:
Sytuacja Darrena nieco przypomina mi sytuacje Iniesty w Barcy. 3 lata temu był rezerwowym, mój kolega fan barcy uważał że on nie nadaję się do Barcelony, a kibicom innych drużyn niewiele mówiło jego nazwisko, mniej więcej tyle mówiło co rok temu nazwisko "Fletcher" kibicowi np. Realu. W poprzednim sezonie wg. mnie Iniesta był najlepszym zawodnikiem na świecie lub jednym z najlepszych, więc ciekawe co zaprezentuje Fletch za 2 lata :D Ja go zawsze lubiłem i szlag mnie trafiał kiedy tacy wielcy "kibice" nazywali go drewnem czy łamagą. On jest jednym z moich ulubionych piłkarzy i gorąco wierzę w jego sukces.
Pozdro!
» Środa, 12 sierpnia 2009, 13:23 #12
simonsimon
simonsimon pisze:
Master123 --> czytam komentarze - zastanawiałem się tylko głośno - bo czytając niektóre komentarze na temat niektórych zawodników United - to wszystkiego się można spodziewać...

bo u Darena widać ogromny progres - chłopak się stara, owocuje stawianie na niego przez Fergussona - i mam nadzieję, że w nadciągającym sezonie Fletch będzie grać jeszcze lepiej
» Środa, 12 sierpnia 2009, 12:20 #11
Master123
Master123 pisze:
simonsimon ---> czytaj ze zrozumieniem komentarze pod innymi newasami nikt nie mial pretencji do DF tylko do Parka, Fostera i po czesci Berbatova . Ja głównie do tego pierwszego bo fakty sa takie ze on faktycznie jest "drewnem" :p
» Środa, 12 sierpnia 2009, 12:09 #10
misiek98
misiek98 pisze:
sezon miał super i zobaczymy jak będzie teraz.
» Środa, 12 sierpnia 2009, 12:01 #9
mufaneeek
mufaneeek pisze:
Fletcher niesamowicie sie rozwinal i powinien byc podstawowym zawodnikiem naszej jedenastki. Imo jego partnerem powinien byc Carrick, ta dwojka powinna rzadzic srodkiem United.
» Środa, 12 sierpnia 2009, 11:58 #8
oldtrafford
oldtrafford pisze:
masz rację Fletcher to bardzo waleczny zawodnik w grze stara się jak najmocniej dawać z siebie 100%
» Środa, 12 sierpnia 2009, 11:50 #7
simonsimon
simonsimon pisze:
Zgadzam się - największą zaletą Fletchera jest to, że pokazuje, że ciężką pracą na treningach i dzięki zaufaniu trenera można stać się podstawowym zawodnikiem - nie gwiazdorzy, jest pokorny (vide jego zachowanie po czerwonce z Arsenalem), i jak bobsley napisał - jest pracowity i konsekwentny

i ciekawe, czy zaraz pojawią się wpisy dotyczące drewna... bo przecież dla niektórych lepiej byłoby zastąpić Fletchera czy Carricka jakąś gwiazdą - bo przecież ani Fletch ani Carrick nie są tak medialni
» Środa, 12 sierpnia 2009, 11:36 #6
bobsley
bobsley pisze:
life7 ---> Scholes ma swoje lata i już lepiej pozwolić grać tak jak grał Porto Anderson bo grał zdecydowanie bardziej jako defensywny ale SAF przerobił go na ofensywnego ;P ale podstawa na dziś to Fletcher-Carrick a żelazny rezerwowy i zmiennik któregoś z nich to Anderson ;)
» Środa, 12 sierpnia 2009, 11:36 #5
life7
life7 pisze:
a ja sobie tak mysle czy nie sprobowac srodka pola Carrick Scholes i niech tym razem Carrick gra defensywnego a Paulowi dac poszalec jakz a dawnych lat za napastnikami:)
» Środa, 12 sierpnia 2009, 11:34 #4
RysiuKSG
RysiuKSG pisze:
Fletcher jest skromnym zawodnikiem podoba mi się jego postawa i liczę na to że będzie miejsce dla niego w każdym meczu:)
» Środa, 12 sierpnia 2009, 11:27 #3
Czaplak
Czaplak pisze:
Podstawowy zawodnik w tym sezonie to będzie, nie mam co do tego najmniejszych wątpliwości, niesamowity postęp.
» Środa, 12 sierpnia 2009, 11:10 #2
bobsley
bobsley pisze:
Fletcher zasługuje na podstawę ... zawsze solidny i nigdy nie traci piłki przez swoje popisy ... bardzo przyzwoity zawodnik i mam nadzieję ze z Carrickiem będą rządzić i dzielić na środku ... Szkot jest niezwykle skromny, pracowity i konsekwentny a takich ludzi się szanuje na OT!
» Środa, 12 sierpnia 2009, 11:04 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
Chelsea 3 : 3 Manchester United
5 lutego 2012 (17:00)
Stamford Bridge
» Ostatni mecz   » Następny mecz
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 24 57 +44
2. Manchester Utd Manchester Utd 24 55 +35
3. Tottenham Tottenham 24 50 +19
4. Chelsea Londyn Chelsea Londyn 24 43 +15
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 24 42 +5
» Pokaż pełną tabelę «
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 15 2 2 0 19
2. Dymitar Berbatow 7 1 0 1 9
3. Danny Welbeck 6 2 1 0 9
4. Javier Hernandez 8 0 0 0 8
5. Nani 6 0 0 0 6
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: -
Tom Cleverley
Zawodnik: Tom Cleverley
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Nani
Zawodnik: Nani
Kontuzja: Uraz kostki
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Nie zidentyfikowano
Kiedy: -
Powrót: 11.02.2012
Anders Lindegaard
Zawodnik: Anders Lindegaard
Kontuzja: Uraz stawu skokowego
Kiedy: 30.01.2012
Powrót: 04.03.2012
Phil Jones
Zawodnik: Phil Jones
Kontuzja: Drobny uraz kostki
Kiedy: 22.01.2012
Powrót: Nie określono
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Michael Owen
Zawodnik: Michael Owen
Kontuzja: Naderwany mięsień
Kiedy: 02.11.2011
Powrót: 14.02.2011
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Jak będą wyglądały najbliższe miesiące kariery Paula Pogby?

POLECAMY