AKTUALNOŚCI

''Ferguson musi zrobić spore zakupy''

Data 30 maja 2009, 14:53 boneidle, Sport.co.uk
''Ferguson musi zrobić spore zakupy''
» Tony Cascarino udziela rad Fergusonowi na łamach The Times
A A A
Tony Cascarino grał dla Millwall, Aston Villi, Celticu, Chelsea i Marsylii łącznie rozgrywając ponad 600 spotkań. Widząc Barcelonę rozmontowującą Manchester United w środowy wieczór, Cascarino stwierdził, że sir Alex Ferguson musi latem mocno przebudować skład.

Pomimo wygrania w tym sezonie Ligi Angielskiej, Carling Cup oraz Klubowych Mistrzostw Świata, Cascarino myśli, że najbardziej utytułowany manager w historii brytyjskiego futbolu ma wiele do zrobienie w letniej przerwie. W swojej rubryce w The Times legenda Irlandii pisze:

- Reakcja Fergusona na porażkę na Stadio Olimpico była dość interesująca – ani śladu gniewu, tylko akceptacja i uznanie, że wygrała drużyna najlepsza. Uświadomi mu to, że będzie musiał sporo zakupić tego lata, jeśli chce wzmocnić swój zespół. Podejrzewam, że planował to zrobić tak czy inaczej, ponieważ Ferguson ciągle, bezustannie szuka sposobu by rozwijać i ulepszać drużynę United, a dwa takie wzmocnienia mogłyby mu w tym pomóc.

Oprócz światowej klasy pomocnika i możliwie nowego bramkarza, jako że Edwin van der Sar się powoli dobiega do końca swojej kariery, Cascarino zasugerował, aby poszukać kogoś na pozycję Rooneya.

- Rola Wayne'a Rooney'a musi zostać zmieniona po jego raczej cichym występie w Rzymie. Być może Sir Alex zdecyduje się przesunąć Wayne'a do przodu i bliżej środka. Manchester nie może sobie pozwolić aby taki talent był tak niewidoczny jeśli zamierzają wziąć odwet na Barcelonie w przyszłym sezonie - zakończył Tony.
» "United nie kupiło Powella"
Póki co, Nick Powell pozostaje zawo...
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...



Poprzedni news:
Sahara Group sponsorem United?
Następny news:
Czerwone Diabły w reprezentacjach

Komentarze (31)


Pemkinho
Pemkinho pisze:
Podoba mi sie skład proponowany przez plocio7. Jednak obawiam sie, że ani Serio Aguero ani David Silva nie daliby rady w Premiership. To są typowo techniczni gracze a w Anglii trzeba tez być mocnym fizycznie.
» Poniedziałek, 01 czerwca 2009, 16:24 #31
RicardoQuaresma
caly czas poruszany jest temat meczu z barca i bedzie poruszany poniwaz oni sprowadzili united na ziemie;d
ferguson popelnil kilka bledow.
1 to ze ronaldo zagral na srodku ataku a nie na boku i tak samo bylo w roku 04 na euro w meczu portugalia grecja
2 to nie wstawil teveza a wstawil gigsa z calym dszacunkiem dla rayana ale on ma swoje lata powinien byc takim zmiennikiem z doswiadczeniem on nie mial sily zapier* 3 to chyba nie analizowal gry barcy bo bylo mozna zauwazyc ze jak chelseya grala z barca i jak zagescila srodek pola i grala w chu* agresywnie to barcy nie bylo. noo i rozczarowal mnie carrick zero walki zero!!anderssona presja zdzarla ronaldo probowal cos.ehhh nie walczyli to boli ale coz barca byla lepsza i jest najlepsza druzyna na swicie i man ut narazie jej nie dorównuje gra ale to sie zmieni:)
» Poniedziałek, 01 czerwca 2009, 02:32 #30
plocio7
plocio7 pisze:
Hmm moim zdnaiem skład mógłby na następny sezon mniej więcej wygladać tak.

W bramce Ben Foster gdyż świetność Edwina się kończy (między innymi finał LM) a rekord minut bez straty gola jest zasługą obrony, Ben ma wielki potencjał potrzebuje jeszcze tylko ogrania i .. by nie miał tak licznych kontuzji.

Na lewej obronie Pat Evra - wielkiego uzasadnienia nie trzeba. Czasem dać szansę Fabio lub De Laet ale tylko w meczach o mniejszej randze.

Na środku obrony duet Vidic&Ferdinand/Evans (można by nawet gdy Rio będzie zrodwy pozwalać mu grać by zdobył więcej doświadczenia i ogrania.

Na prawej obronie Brown/Rafael - Tu zależy od formy zawodników, jeśli nie oni to mógłby grać Oshea choć moim zdaniem należy dać dużo szans młodemu brazylijczykowi.

Co do obrony to fajnie by było mieć jeszcze jakiegoś obrońcę może np. Mamadou Sakho, Danny Simpson też powinien dostawać szansę gry.

Na prawej flace Ronaldo) jeśli odejdzie to mółby na jego miejscu grać Frank Ribery lub też Antonio Valencia którzy również są bardzo dobrymi zawodnikami.

Na środku koniecznie Michael Carrick a drugim kandydatem do gry moim zdaniem byłby Anderson ponieważ skoro jest playmaker to przydałby się ktoś od czarnej roboty, zamiast Andersona czasem dobrzez by było widzieć Fletchera a zmiennikiem Carricka byłby Hargo.

Na lewej flance chętnie widziałbym Davida Silve jest szybkim dobrym techniecznie zawodnikiem. Dodał by tempa grze United. Zamiast niego również mógłby tu grać (jeśli MU go sprowadzi) Valencia. LEcz tych zawodników najpierw trzeba sprowadzić a później wymyślać na jakiej pozycji ich wystawić.

Podsumowując - przydałby się David Silva czy też Valencia w razie odejścia Ronaldo Frank Ribery. Do odejścia ja bym proponował J.S parka i Hargo (jeśli nadal będzie kontuzjowany). Problemem jest Nani moim zdaniem mógłby zostać wypożyczony.

W ataku niewiadomą jest pozostanie Teveza,

lecz jeśli nie odejdzie to w ataku powinni grać Rooney&Tevez i kupować wtedy nikogo nie trzeba (Berbatov zmiennikiem Teveza).

lecz odejdzie to ja sugerowałbym zakupienie Aguero i granie duetem Rooney&Aguero/Berbatov (zależy od formy zawodników)
» Niedziela, 31 maja 2009, 14:54 #29
barszczuxdd
barszczuxdd pisze:
jezusie.. wy cały czas o tej Barcelonie rozmawiacie.
mi się wydaje, że ManU oglądając stastyki meczy Katalończyków z Agielskimi zespołami, zlekceważyli ich -,-
» Niedziela, 31 maja 2009, 13:19 #28
jari13
jari13 pisze:
Srodkoy pomocnik jest nam niezbedny ze wzgledu na brak Scholesa. Anderson przez dwa lata nie rozwinal sie na tyle zeby go zastapic. I to musi byc ktos grajacy jak Fabregas bo jego raczej nie uda nam sie sciagnac.
» Niedziela, 31 maja 2009, 09:01 #27
kris9
kris9 pisze:
Uważam, że nie potrzebna jest nam żadna wielka przebudowa. Obecna drużyna jest w stanie osiągać największe sukcesy co udowodniła w tym sezonie. Sam Fergusson przyznał, że ten skład jest najlepszym jaki miał w swojej historii na OT. Jedyne co powinien zrobić to wykupić ostatecznie Teveza. Oczywiście transfer Kaki byłby świetnym rozwiązaniem (jednak nie łączyłbym go ze sprzedażą Ronaldo). Najważniejsze to przygotować się dobrze do sezonu, popracować nad kondycją i być może szukać lepszych rozwiązań niż ustawianie Rooneya na lewym skrzydle i Ronaldo na szpicy.
» Sobota, 30 maja 2009, 23:42 #26
KamilFromKG
KamilFromKG pisze:
ej serio powinien kupić kogoś na lewą pomoc nie dwać rooney'a na skrzydło bo lepiej gra w środku!
» Sobota, 30 maja 2009, 23:34 #25
kocisz191
kocisz191 pisze:
No takk ale mimo wszystko nie podoba mi się taka taktyka, ponieważ to nie Barcelona :D:D:D::D
» Sobota, 30 maja 2009, 21:36 #24
MarcinKa
MarcinKa pisze:
kocisz191; oni nie mają grać na skrzydłach, tylko w środku pola. Napisałem ich tak, jak mi wpadli do głowy. Miałem w głowie taktykę ala Barcelona. Czyli Ando, Owen i Michael latają w środku pola gdzie im się podoba. Coś jak Iniesta, Xavi i Toure w Barcelonie. O takie coś mi chodziło.
» Sobota, 30 maja 2009, 21:18 #23
adriann1986
adriann1986 pisze:
batistuta007 sam żeś się nagrał w FM'a... połowe z tych piłkarzy nie licząc Villi chciał sprowadzić SAF więc sam sobie tego nie wymyśliłem, poza tym popatrz sobie na youtube filmiki z udziałem tych piłkarzy moze zmienisz zdanie....
» Sobota, 30 maja 2009, 21:08 #22
kocisz191
kocisz191 pisze:
@MarcinKa bez sensu, od kiedy Carrick jest słaby w obroniei z tym Evansem - jest nie zły ale do Rio to mu jeszcze sporo brakuje, ten skład bez sensu carrick i owen na skrzydłach anderson w środku, pomoc do kitu
» Sobota, 30 maja 2009, 20:56 #21
MarcinKa
MarcinKa pisze:
Nie jestem za wykupieniem Teveza, bo jest on za drogi a więcej drużynie daje Berbatov. Na bramce w nowym sezonie postawił bym na Fostera/Kuszczaka. Osobiście jako Polak wolę Tomka, bo jeszcze dochodzą do tego częste kontuzje Bena. Wracając do Kuszczaka. Tomasz jak będzie grywał często, to nabierze pewności siebie i będzie rządził u nas w bramce, bo go na to stać. Na prawej obronie mamy Browna, O'Shea i młodą rakietę Rafaela. W tym sezonie albo Rafael zostanie wypożyczony, bo będzie grzał zbyt często ławkę a chłopak ma talent. Na środku obrony widziałbym parę Vidić - Evans. Tak, Evans. Wiem, że to marzenie ściętej głowy ale myślę, że Jonnym i Nemanją mogą rządzić pod polem karnym przeciwnika, bo Rio brakuje przebojowości pod polem karnym przeciwnika. O lewej obronie, prawej pomocy nie ma co rozmawiać. Środek pola też mamy dobry. Powraca Owen, a to bardzo dobry zawodnik. Przydałby się niesamowicie w finale, bo Carrick słaby w defensywie. Na lewym skrzydle już się zaczynają schody. Jest Nani, Tosić, Park. A jak kogoś kupować to Young/Valencia bo Lennon przebiega kogo zawodników a nie ich kiwa. Często jest szybszy od piłki i brakuje mi techniki. Atak Berbatov - Rooney.

Wracająć do MU. Nie potrzebujemy transferów, a jak nie wykupimy Teveza płakał nie będę, ale popatrzcie na nasz skład i nachodzi wniosek jak mamy grać. Mamy grać 4-3-3!

Obrona znana, ale pomoc i atak.

Carrick - Anderson - Owen

Ronaldo Berbatov Rooney

I powinniśmy dawać więcej szans Dannemu Welbeckowi bo to jest drugi Henry. Na lewej stronie ataku ten chłopak będzie rządził. To jest perła niesamowita. Czyli w nowym sezonie jak co to GK, no i gramy 4-3-3 :)
» Sobota, 30 maja 2009, 20:34 #20
kocisz191
kocisz191 pisze:
@Olus wcale nie powiedziałem, że Iniesta nie gra nic specjalnego, jest świetnym zawodnikiem i to on rozwalił United tak jak wspomniałeś (chociaż nie zgadzam się z tym, że to najlepszy środkowy pomocnik na świecie), ale gdyby nie te karne o których napisałem teraz nawet byś o nim nie wspomniał
» Sobota, 30 maja 2009, 20:29 #19
mzrk
mzrk pisze:
Co do bramkarza to Ochoa jest młody ambitny i utalentowany a przede wszystkim nie jest drogi a w Europie jego talent rozwinął by sie jeszcze bardziej a widziałem kilka spotkań w ktorych bronil Ochoa i jest to naprawde swiatowej klasy bramkarz
» Sobota, 30 maja 2009, 20:17 #18
Olus
Olus pisze:
@mx19

popieram w 100%, brakuje lidera.
co do skladu 'barszczuxdd' to wypowiadal sie nie bede, bo nie zwyklem komentowac tekstow dzieci bez zadnej wiedzy.

@kocisz191
musisz byc chyba slepy mowiac ze Iniesta nie gra nic specjalnego, to jest obecnie najlepszy srodkowy pomocnik na swiecie, potrafi wszystko, przytrzymac pilke, pieknie rozegrac, ma genialny przeglad pola. Rozwalił Manchester w finale - gdyby nie on barca miala by olbrzyyyyyymie problemy. A co do meczu z Chelsea - oni tak sie zamurowali ze nie bylo szans sie przedrzec ;]
» Sobota, 30 maja 2009, 19:33 #17
ManUtd4ever
ManUtd4ever pisze:
Mam nadzieje że wszystko co powiedział Tony spełni się.
» Sobota, 30 maja 2009, 19:07 #16
mufclover
mufclover pisze:
w 100% się zgadzam! Wayne w środku napadu!
» Sobota, 30 maja 2009, 19:01 #15
mx19
mx19 pisze:
@barszczuxdd

to jeden z lepszych dowcipow jakie przeczytalem ostatnim czasem =D
Diego =D villa =D i roo na lewym skrzydlem =D hahaha =D

yakky juz cos naprawde logiczeniejszego podal.
osobiscie zamiast lennona wolalbym younga albo valencie (ribery oczywiscie bylby idealem bo to gracz najwyzszej klasy ale znajac zycie jest to zbyt malo prawdopodobna opcja by w nia wierzyc).

poza tym... fergie ma jeden duzy problem, ktory najlepiej uwydatnil sie podczas finalu. i mysle, ze jest on o wiele wiekszy niz problem pt. kogo dokupic aby sklad byl glebszy. nie ma w zespole faceta, ktory jest ewidentnym liderem, i ktory potrafi wstrzasnac druzyna kiedy trzeba. fergiemu brakuje takiego alterego jakim byl cantona czy keane. goscia bedacego przywodca na murawie i poza nia. bo zaden z naszych obecnych graczy w tej chwili nie ma cech pozwalajacych mu na zostanie takim wlasnie kapitanem.
» Sobota, 30 maja 2009, 18:44 #14
kocisz191
kocisz191 pisze:
Co wy gadacie o tym środku pomocy.... ja tego nie rozumiem, świetny Carrick który odwala diabłom całą czarną robotę. Jeden mecz z Barcą, a wy już go chcecie spychać na drugie skrzypce, po za tym wychwalają wszyscy Iniestę a nikt już nie pamięta jaki bezradny był w meczu z Chelsea i gdyby nie to, że sędzia nie widział 2 lub nawet 3 karnych, teraz nikt by o nim nie wspominał, a takto strzelił bramkę, zagrał świetny mecz z ManU i jest wychwalany. Po za tym wraca świetny Owen, jest Flecher, młody Anderson i Gibbson. Moim zdaniem super transfer Ribery, ale nie za taką cenę. Bardzo ważne zatrzymać Teveza, Benzema może się nie zaklimatyzować. Kogoś na prawą obronę - Santon to bardzo dobry pomysł
» Sobota, 30 maja 2009, 18:15 #13
barszczuxdd
barszczuxdd pisze:
hmm.. stawiałbym taki skład:
VDS
Bosingwa Ferdinand Vidić Evra
Ronaldo Diego Anderson Rooney
Tevez Villa

oczywiście chciałbym widzieć Messiego lub Torresa, ale to raczej tylko w Fifie xD
» Sobota, 30 maja 2009, 17:45 #12
MUfan
MUfan pisze:
Nie sądzę że są potrzebne jakieś 'spore zakupy'. Bramkarz jakiś jedynie lepszy wtedy gdy odejdzie Edwin a wiadomo mi, że ma jeszcze pograć przez 2 lata. Jego poziom mi iponuje, sam fakt, że niedawno ustalał coraz to nowe rekordy na Wyspach. Wiem, że zadłużenie klubu jest ogromne ... ale jednak gdyby był trzeba na miejscu Man United wydałbym te 32 mln funtów czy 26 jak chiało MSI. Napewno te pieniądze nie pójdą normalne.. a druga sporo to wiadomo z Ronaldo, jeżeli odszedł by do 'wielkiego' Realu trzeba byłoby się zastanowić nad kolejnym wielkim zakupem... Ponoć Hoenes chce za Ribery'ego 100mln euro już teraz.. niedawno wszysztko było ok jak proponowali 40. Będziemy się martwić gdy odejdzie Ronaldo, na razie chłopak jest z nami.
» Sobota, 30 maja 2009, 17:34 #11
Yakky
Yakky pisze:
Najpierw niech SAF przestanie kombinować z ustawianiem napastników na pomoc i w drugą stronę.
Co do przebudowy składu...
1.Kontrakt dla Tevez'a
2.Zakup bramkarza
3.Zakup lewegoskrzydłowego
---
I kto by nie chciał ustawienia
----Buffon(juve)
--O'Shea/(Rafael)-Ferdinand/(Ewans)-Vidic--Evra
--Ronaldo--Carrick--Hargreaves--Lennon(tot)/Ribery(BM)
--Rooney
----------------Tevez
---
» Sobota, 30 maja 2009, 17:16 #10
Olus
Olus pisze:
wszyscy chca wykupienia Teveza. ale powiedzcie dlaczego ? bo walczy? zgadzam sie ze to klasowy napastnik, swoim charakterem pasuje jak cholera do United, ale ludzie opamietajcie sie. zdarzają mu sie mecze, ze jest przyslowiowym jezdzcem bez glowy. biega, walczy a gó*no z tego jest. nie macie szacunku dla Berbatova, mowicie ze to nieudany transfer, a tak naprawde to Berba w tym sezonie mial o wiele lepsze statystytki od Teveza, to zawodnik opanowany, potrafi przytrzymac pilke, swietnie rozegrac, jednym podaniem otworzyc droge do bramki komus innemu. Niemniej jednak cenie Teveza za to co robi dla United, za jego niespozyte silyi mysle ze najlepszym wyjsciem byloby gdyby zostal. nie ma co na sile szukac innego zawodnika, wszyscy mowia tu o Davidzie Villi, skad w ogole takie domysly? Villa w United? nie chce mi sie w to wierzyc.
Jesli juz to moglby przyjsc G. Abgonlahor, ale Villa go nie wypusci.

co do reszty transferów - potrzebujemy kogos na skrzydlo, Roo tam sie wg mnie marnuje - powinen byc przesuniety do przodu. Mysle ze dobrą opcją byliby Aaron Lennon/Ashley Young/A. Valencia - ktos z tej trojki, mysle ze SAF potrafilby nimi pokierowac i zrobic z nich zawodnikow swiatowego formatu.
co ze srodkiem pola ? sam nie wiem, przydalby sie ktos kto pelni podobną role jak Iniesta w Barcie. Ale wraca O. Hargereaves, mysle ze damy rade. Jest Anderson, Gibbson bedzie coraz lepszy, jest Carrick.
prawa obrona? tez wydaje mi się ze transfer tutaj jest niepotrzebny, choc akceptowalny. Mamy O'Shea, rozwija sie też Rafael, jest Brown. Poza tym - kogo mozna wyciagnac takiego naprawde dobrego na prawa obrone? Santona ? Ludzie, ten chlopak ma 18 lat i jest tak ogromnym talentem ze Inter w zyciu go nie pusci.

i jeszcze jedna sprawa - ogarnijcie sie, wygralismy w tym sezonie Premiership, dotarlismy do Finalu Ligi Mistrzow, wygralismy Carling Cup, KMŚ a Wy uwazacie ze jest tragedia? To fantastyyczny sezon United, a Barca? Coz Barca jest obecnie poza zasiegiem, ale to sie zmieni, nie wierze aby byli zdolni utrzymac taki fenomen przez kolejny sezon :)

pozdrawiam!
» Sobota, 30 maja 2009, 17:05 #9
batistuta007
batistuta007 pisze:
adriann1986 powiem Ci że chyba za dużo gier typu FM 09 ;] z jednym czym sie mogę zgodzić to Villa jest naprawde świetny nie tylko w grze :)
» Sobota, 30 maja 2009, 16:53 #8
adriann1986
adriann1986 pisze:
to fakt bramkarz by się przydał..proponuje Ochoa, na prawą obrone Santona z Interu lub Rafinhe , pomoc na lewą Haten Ben Arfa lub David Silva, na środek np Miguel Veloso a na atak jesli nie zatrzymają Teveza to Ville
» Sobota, 30 maja 2009, 16:22 #7
jari13
jari13 pisze:
Druzynie brakuje jakosci. Gibson to nie Iniesta dlatego SAF musi sprowadzic zawodnikow wielkiego formatu, ktorzy beda w stanie poprawic gre United. Prawy obronca, srodkowy pomocnik, i David Villa.
» Sobota, 30 maja 2009, 15:56 #6
RyaNpl
RyaNpl pisze:
Do United jest potrzebny ktoś z wysokimi umiejętnościami, dobrą odpornością na stres oraz silną wolą walki! Po prostu kolejny Diabeł ;)
» Sobota, 30 maja 2009, 15:56 #5
nikoo95
nikoo95 pisze:
hmm... Na obecną pozycję Rooneya nadawałby się Hatem Ben Arfa... Dobry zawodnik ale nie wiem co SAF zrobi... Nad bramkarzem to ja się zastanawiam?? Chyba nic nie wymyślę bo potrzebny Nam doświadczony GoalKeeper :) A Tevez ma zostać...
» Sobota, 30 maja 2009, 15:53 #4
mickb
mickb pisze:
ronaldo zostal ustawiony tak jak z porto - jak by mu cos weszlo w ciagu pierwszych 10min to byloby po sprawie i pewnie bysmy potem od razu inaczej zaczeli grac, no ale niestety stalo sie inaczej...
» Sobota, 30 maja 2009, 15:19 #3
jankes9031
jankes9031 pisze:
Co do Rooneya i bramkarza sie zgadzam no i oczywiscie wykupienie Tevez'a (nie pa po co szukac napastnika jezeli juz jednego znalazl naprawde dobrego) ale watpie zeby az tak drastyczne zmiany byly potrzebne. w srodku pola mamy Caricka Fletchera Owen'a Andersona i Gibbson puka juz do 11 jedenastki wiec i tak juz scisk jest. a skrzydlo uwazam ze wkoncu powinien Nani objac ma wielki talent ale zyje w ciaglym cieniu. jestem zdania ze regularne wystepy w pierwszej druzynie pomogly by mu nabrac odwagi do pokazania swojego talentu. Ze skrzydlami jest jeszcze taka sprawa ze mamy Tosic'a ktory nie mial jeszcze mozliwosci pokazania swoich mozliwosci w okienku zimowym ma dojsc Ljajic. Wg mnie jedynym nowym nabytkiem powinien byc bramkarz(jakos nei wierze w Foster'a i Kuszczaka). A mina Fergiego z finalu byla wynikiem blednej dobranej taktyki wie ze on przegral ten final. Jego eksperyment zawiodl Ronaldo nei radzi sobie w srodku szpicy. po za tym jezeli ejst na skrzydle rozciaga to bardzo defensywe po nie ma co ukrywac kazdy zespol zawsze daje mu indywidualne krycie co robi miejsce dla Rooneya i Tevez'a.
» Sobota, 30 maja 2009, 15:09 #2
kamipl91
kamipl91 pisze:
SAF powinien zrobić pare dobrych transferów. Przyda się ktoś na lewe skrzydło i środek pomocy. No i oczywiście wykupić Teveza.
» Sobota, 30 maja 2009, 14:58 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY