AKTUALNOŚCI

Docherty wzywa do pozbycia się Berbatowa

Data 19 kwietnia 2009, 20:51 Vex, Daily Star
Docherty wzywa do pozbycia się Berbatowa
» Tommy Docherty w dosadnych słowach wyraził swoje zdanie o napastniku United
Czytaj więcej:
» Dymitar Berbatow
» Tommy Docherty
A A A
Dymitar Berbatow - leniwe, kontuzjogenne marnotrawstwo, którego sir Alex powinien pozbyć się już w lecie? Takiego zdania jest były menadżer Manchesteru United Tommy Docherty.

Odkąd Bułgar za rekordową sumę przeszedł do Manchesteru United we wrześniu, nie udało mu się sprostać oczekiwaniom kibiców, którzy coraz częściej zaczynają kwestionować jego podejście do gry oraz zaangażowanie.

- Berbatow był kompletną katastrofą - powiedział "The Doc" dla BBC. - Gdyby to zależało ode mnie, wyrzuciłbym go kilka miesięcy temu.

- Ten gość mógłby doznać kontuzji na samą myśl o sporcie! Jest niesamowicie oschły i nie wydaje się być zainteresowany w ogóle futbolem.

- Powinien przyjrzeć się Tevezowi i podziwiać, jak ten za każdym razem walczy by odzyskać piłkę - kontynuował Docherty. - Jestem pewien, że ktoś chciałby go kupić w lecie, a United powinni przyjąć z otwartymi rękoma każdego, kto złożyłby ofertę w granicach £30 milionów.

Docherty stwierdził, że nowa sensacja Manchesteru United Federico Macheda już jest lepszy od Berbatowa.

- Chłopak ma zaledwie 17 lat, lecz już wydaje się być z 10 razy lepszym piłkarzem od Berbatowa - zakończył menadżer Czerwonych Diabłów z lat 1972-77.
» Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa
Dymitar Berbatow przeniesie się do ...
» Berbatow: Mój czas w United dobiega końca Berbatow: Mój czas w United dobiega końca
Dymitar Berbatow latem odejdzie z M...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...



Poprzedni news:
MEN ocenia: Żenujący karny Berbatowa
Następny news:
Ferguson: Musiałem dokonać zmian

Komentarze (75)


sinedd91
sinedd91 pisze:
nie widzę tej pracy ;] rzadko mi się zdarza szczególnie krytykować któregokolwiek zawodnika jakiegokolwiek klubu... owszem zdarza się że kogoś skrytykuje ale przeważnie to nie polega na tym że się na niego rzucam tylko że wskazuje jego wady ale potrafię dostrzec też zalety;] ale Berbatow mi nie leży ... nie widzę by on wkładał jakikolwiek wysiłek w grę ;] jego jedyną dobrą cechą jest to że potrafi przytrzymać piłkę ... uspokoić trochę grę... ale to chyba jedyna ... a wad jest mnóstwo że aż nie chce mi się wymieniać choć jeśli ktoś będzie chciał żebym je wymienił to się pokuszę o to ;] a przegląd pola to nie jest chyba duża zaleta snajpera ;] raczej rozgrywającego ... napastnik ma strzelać a Berbatowowi udaje się to raczej rzadko ;]
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 20:39 #74
mazzi
mazzi pisze:
Kurde jak w idolu :) proponuje przed każdym kolejnym transferem poddawać przyszłego zqwwodnika rozmowie kwalifikacyjnej przed jurorami złożonymi z kibiców, podawc to jeszcze na antenie telewizji, ale byłby show, sukces murowany. Tylko chłopkai jest was tylu wspaniałych krytyków że każdy z was mógłby być Wojewódzkim no ale miejsce jest tylko jedno, ale spoko jak wam nie uwłącza ta rola to możecie robić za Zapędowską :)
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 17:05 #73
mat2040
mat2040 pisze:
Boshe jakie to szczęście, że to nie wy jesteści managerami United. Nawet nie chcę sobie wyobrażać co byście zrobili temu klubowi.

Widzę, że jedynie Czaplak ogarnia.

Jak można skreślać Berbatova? Czy wy naprawdę nie widzicie pracy jaką wykonuje ten piłkarz? Ja nie wiem co to za argument, że Berbatov mało biega, on ma inne zadania na boisku, chyba to nie trudne do zauważenia.
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 16:08 #72
sinedd91
sinedd91 pisze:
statystyki ?? ;] które statystyki ;]

Berbatow przyszedł i nie pokazał absolutnie nic ;]

miał przyjść do United jako łowca bramek ;] pamiętam nawet komentarze na różnych forach ... potrzeba nam typowego łowcy bramek więc kupmy berbatowa ;] i gdzie te złowione bramki ?? ;] bo jakoś ze święcą ich szukać ... inny napastnik niż Tevez i Ronney ale spójrzmy prawdzie w twarz to nie ten poziom ... gdzie w każdym meczu trzeba dawać z siebie wszystko ... a ten koleś schodzi z boiska tak samo zmęczony jak na nie wchodził ... żenada ;]

PS: pisałem już to ... nie krytykuje go za ostatni mecz tylko za cały sezon gdzie miał może 1-3 dobre mecze ;] jak coś do końca sezonu pokaże to przyznam że się myliłem ... póki co jestem zdecydowanie na nie ;] powinien grzać ławę albo nawet z trybun mecze oglądać ;]
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 15:48 #71
witek
witek pisze:
Docherty przegina i nie potrzebnie napedza krytyków. Koleś nie zdaje sobie sprawy jak takie puste słowa mogą wpłynąć na grę zawodnika. Berbatov to świetny zawodnik i tylko jacyś "Fifowcy" nie widzą jego wkładu. Może nie jest to typ walczaka, może nie strzela tyle bramek, lecz statystyki mowia same za siebie i przemawiaja zdecydowanie za Bułgarem. Karne to loteria, nie mozna winic jednego zawodnika za porazke.
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 15:31 #70
wander11
wander11 pisze:
W końcu ktos zobaczył to co ja widziałem od pewnego czasu. Berbatov się nie nadaje do MANUTD . Ktoś napisał ze on rozgrywa to po co SAF go kupowal po to zeby rozgrywał czy strzelał gole bo raczej po to drugie a rozgrywajacych to my mamy bardzo dobrych. Według mnie Tevez może i jest jeźdzcem bez głowy ale waleczny nie odpuszcza a Berbatov ani szybkości może cos ma techniki bo długo się utrzymuje przy piłce ale reszta to lipa on poprostu spowalnia gre MU . W tamtym sezonie grał Tevez i co źle było Mu duzo goli zdobywało i grali dobrze szybko w pewneym momencie nie było mocnych na naszych napastników bo szybcy i waleczni a z Berbatovem potencjał MU spada
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 15:13 #69
sinedd91
sinedd91 pisze:
fray


vidic i evra nie mieli ogrania na wyspach gdzie gra się inną piłkę ... berbatov takie ogranie miał w Spurs... a mimo to nic nie pokazuje ... żałosne ... zresztą Ruud to też inny typ napastnika niż Berbatow .... żadko widywało się żeby Ruud nie trafiał z kilku metrów do bramki a u Berbatowa kilka (jeśli nie kilkanaście) takich sytuacji sobie przypominam...
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 14:21 #68
mally
mally pisze:
Tevez w ataku marzeń :D
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 14:13 #67
rosaldo
rosaldo pisze:
Z Macheda to juz gosc przesadzil...
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 13:30 #66
Ave88
Ave88 pisze:
"Dymitar Berbatow - leniwe, kontuzjogenne marnotrawstwo, którego sir Alex powinien pozbyć się już w lecie?"-co do tego to OH bije w tym każdego;). A co do Berbatova to nie ma gadania bo zostanie napewno. Jak zauwazyliscie to nie jest typ szybkiego efektownego napastnika. Swoim lenistwem potrafi często uśpić obrońców drużyny rywala i wpaść w pole karne lub efektownie zagrać do lepiej ustawionego partnera. I nie "wywalajcie" go od razu bo to dopiero jego 1 sezon w Manu wiec moze wiele pokazać.Co do Teveza fakt biega walczy stara sie ale co ma zrobić jeżeli nie jest pewny swojej przyszłości na OT a do tego ma słabszy sezon pod względem bramek;). Doherty powiedział ze Macheda jest już lepszy ale jak może tak oceniać skoro Macheda zagrał ledwie pare meczy w United i to było po pare minut z Aston i Sunderlandem i od 1 minuty z Evertonem;)
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 11:59 #65
makuManUtd
makuManUtd pisze:
Jasne najlepiej zaraz go wywalić bo nie strzelił karnego ....
Szybko zapomnieliście że pare razy dawał cenne zwyciestwa,gdzie byłby teraz United jakby nie te punkty.
Na pewno sie przyda na finiszu sezonu.Zawodnika sie ocenia na koniec sezonu a nie w trakcie.
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 11:45 #64
adriann1986
adriann1986 pisze:
tylko jak chcecie podawać przykłady to róbcie to rozsądnie, Vidic i Evra przyszły w środku sezonu i do tego z innych słabszych lig, a ten Wasz słaby Berbatov grał wczesniej w Tottenhamie wiec nie sądze zeby potrzebował czasu pytam się na co ? na aklimatyzacje ? bez jaj ale grał i strzeał tam bramki tu przyszedł i co moze z 8-9 goli strzelił z czego po fuksie połowa, i zaden z niego pożytek dla zespołu. To jest jedyny napastnik ktory dla druzyny nie robi nic w zasadzie nawet biegac mu sie nie chce. Teraz brakuje naprawde rasowego snajpera szkoda mi RvN bysmy mieli zabójcze trio Rooney-Tevez-RvN atak marzeń...
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 11:38 #63
M4S73R
M4S73R pisze:
Daj mu Bóg żeby sobie radził i pomagał - WIĘCEJ drużynie. Już kiedyś mówiłem że ocenię tego gościa po zakończeniu sezonu, jeszcze trochę meczy zostało ... więc ma szansę się pokazać, zdobyć większe uznanie w oczach kibiców. Jak przychodził Berbatov do United to nie byłem zbytnio ucieszony ... rekordowa cena, wiek itd. Na początku sezonu gość w ogóle nic nie grał - można to zrozumieć, że musi się zaklimatyzować w nowym zespole, potrzebne jest zgranie ... Berbatov ma doświadczenie w PL. Uratował nam skórę kilka razy ... na dzień dzisiejszy nie jestem zadowolony z tego transferu.
Życzę mu jak najlepiej !
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 11:07 #62
Aspanu
Aspanu pisze:
Spooky ze skrótem ManU to sobie idź na stronę liverpool'u.
A co do Berbatova , Ferguson wie lepiej ,a skoro stwierdzil ,ze Berba przyda się drużynie to ja Mu wierzę.
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 09:02 #61
fray
fray pisze:
Popieram Czaplak. To jest inny typ napastnika do tego ma inne zadania... podoba mi się to że Tevez wałczy ale co z tego jak w tym sezonie to jeździec bez głowy... Berba też mnie zdenerwował tym karnym... ale Panowie SAF wie lepiej na moje i jakoś jak Berba jest zdrowy to gra... chyba coś jest na rzeczy co?? Strzela bramki asystuje... i dajmy mu czas... przykładem jest Vidic i Evra...
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 08:26 #60
mally
mally pisze:
Ronaldo też nie pasuje do United. Nie walczy w ogóle o piłki.
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 08:18 #59
ercraft
ercraft pisze:
powiem to raz jeszcze - największy niewypał transferowy SAF-a i to nie tylko ubiegłego sezonu! za 16 baniek można byłom mieć Huntelaara - walecznego, silnego, odważnego młodzieńca z sercem, zapałem, umiejętnościami i polotem do gry.. mógłby być z nigo drugi SuperVan. zamiast tego mamy traumatyka.. ech, szkoda słów.. bułgaska p****!
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 07:42 #58
madziula939
madziula939 pisze:
Co on sobie mysli/?Na szczęście jest byłym managerem.Ten mecz nie należał do najlepszych,ale dziwie się co po niektórych.Gdy Berbatov zdobywał bramkę było super-niemalże wszyscy pisali jaki to on nie jest,a dziś jest be,za coś co może się przytrafić każdemu piłkarzowi.Pewnie zaraz mnie ktoś tu zmiesza z błotem,ale mam to gdzieś.DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE,WIERNI PO PORAŻCE!
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 07:39 #57
MaciejDevil
MaciejDevil pisze:
Mally
Nie porównuj Berbatova do Van Nisterlooya bo Berbatov nigdy nie będzie grać tak jak Rudd w Man utd.Szkoda go bo w Man Utd chyba się spalił
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 06:41 #56
mally
mally pisze:
Ruud też nie biegał, a zagrożenie stwarzał. Tak samo jak Berbatov.
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 02:16 #55
tarpan
tarpan pisze:
Gdyby Carlos grał częściej i dłużej to by wychodziłomu wszystko lepiej. Mysle że berba jest nie tylko słabszy ale i słaby. nie chce mu sie nawet biegać.
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 00:58 #54
kefas
kefas pisze:
dla mnie berbatov tez nie jest zbyt przek0nujacym zawodnikiem ale bez przesady... jest swietny technicnie i potrafi zrobic z pilka naprawde duzo rzecy. jednak denerwujace jest ta jego nonszalancja i brak walki, czym cechowal sie prawie kazdy zawodnik united. Tevez jest moze waleczny ale w tym sezonie naprawde nic nie pokazuje. nie zdziwil bym sie gdzyby po sezonie opuscil united ale stalo by sie to na jego wlasne zyczenie. w ubieglym sezonie przyzwyczail nas do swietnej gry i po meczu z fulham myslalem ze jego forma wrocila ale carlos osiadl na laurach. moze cos w jego zyciu prywatnym sie dzieje ze gra tak slabo, nie wiem.

a wracajac do tematu pan docherty troche przesadil bo berbatov jest bardzo przydatny. jego podania do nogi, na dobieg sa naprawde fajne i zadko zdarzaja mu sie niecelnie zagrane pilki. dzisiejszy mecz nie wyszedl i nie jest to wina teveza, berby czy fostera tylko calej druzyny. po to SAF wystawil gibsona, machede, fabio, welbecka zeby pokazali ze mlodziez united jest swietna jednak oni zagrali sredni mecz... wielu zarzuca berbatowowi ze nie pomyslal nad karnym ale przeciez nie tylko on nie strzelil. chociaz jakby strzelil bylo by wtedy 0-1 i kto wie czy wtedy wogole ta rozmowa miala by miejsce...
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 00:48 #53
dens4me
dens4me pisze:
Idealnie go podsumowali. Ja mam wrażenie że Dracula po prostu niepełnosprawny jest albo zaj**ał focha i powiedział że nie będzie biegać i tyle.
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 00:36 #52
mally
mally pisze:
W zeszłym sezonie, w którymś ze spotkań LM Tevez wszedł w którejś tam minucie. Chwilę po tym startował do piłki ze zmęczonym już obrońcą. Wiadomo kto wygrał. I takie sytuacje z tego co pamiętam zdarzały się częściej. Tevez jest szybki, jednak nie rozpędza się tak szybko jak Rooney na przykład. Berbatov jest piłkarzem klasę lepszym od Teveza. Poza tym daje nam więcej możliwości w ataku niż Carlos. Dla mnie różnica widoczna jest gołym okiem i tylko tym bieganiem za piłką Teveza próbuje sobie wytłumaczyć Wasze błądzenie... ;)
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 00:33 #51
Steckov
Steckov pisze:
Hehe nie ma przyspieszenia? A to teraz ciekawostką zarzuciłeś. Może Ty mówisz o jakimś innym Tevezie? A ten wachlarz umiejętności Berbatova to co? Szybkość? Przyspieszenie? Skuteczność? Waleczność? Jakoś żadna z tych umiejętności do niego nie pasuje. Zaraz ktoś napisze: "Ohh ale przecież Berbatov tak świetnie umie przetrzymać piłkę, uspokaja grę, otwiera swoimi podaniami drogę do bramki, gdyby nie on to MU w ogóle by grało tak nerwowo, że pożal się Boże". I tak dyskusja toczyć się może w koło Macieja. ;)
» Poniedziałek, 20 kwietnia 2009, 00:08 #50
mally
mally pisze:
Co takiego zrobił Tevez w meczu z Chelsea, że udowodnił, że ma nas w sercu? W sercu United to ma Kuszczak bo siedzi i siedziec bedzie a nie chce odchodzic. A Teveziatko pewnie po sezonie stwierdzi, ze gdzie indziej bedzie gral wiecej. Berbatov ma wiekszy wachlarz umiejetnosci. Tevez nawet przyspieszenia nie ma rewelacyjnego, co wypadaloby zeby zawodnik taki jak on mial. :]
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 23:35 #49
adriann1986
adriann1986 pisze:
poza tym nie mówie ze Nani jest jednym z lepszych w tym sezonie, ogólnie mówie ze Nani jest dobrym piłkarzem błedem jest go nie wystawianie, mimo wszystko wole oglądać Naniego niż tego osła Berbatova słabeusza nad słabeusze i mają racje że strzelił przypadkowe gole, niestety jeden z najgorszych transferów ostatnich lat, nigdy nie bedzie grac tak dobrze jak Yorke, Cole czy nawet RvN... szkoda ze tamte czasy nie wrócą '99 :(
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 23:13 #48
Przemoo
Przemoo pisze:
Nie no napewno te gole są potrzebne! Tylko chodzi o samą postawę Berbatova w meczu...gole tu się najmniej liczą(przynajmniej dla mnie) Berbatova będzie łatwo sprzedać, bo zawodnik, który grał w MU jest jak magnez...ale mi nie chodzi o sprzedawanie. Tylko dlaczego Tevez nie gra?!
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 23:13 #47
sienek
sienek pisze:
wlasnie, przypomnijcie mi z czego slynal zurawski? bo raczej sam to on sobie sytuacji nie stwarzal...typowy snajper jak berba, zawsze sie znajdzie tam gdzie trzeba i dostawi noge ;) chociaz faktycznie troche byl drogi
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 23:09 #46
mazzi
mazzi pisze:
A ja powiem ze bramki ze spalonych, fuksiarskie i wypracowane przez innych na dołożenie nogi sa jednak potrzebne. Mało efektowne jasne ze tak ,a le efektywne. I potem jak takie bramki zapewnia trzy punkty to co krzywimy sie ze moze nie do konca uczciwie nie najładniej ale 3 punkty sa United na czele i tylko to sie liczy. O ile mnie pamiec nie myli Van Nistelroy strzelał podobne, ale co tam przelazł do Realu to nie ma sensu o nim pamiętac.

Ludzie lubie Betbatova co widac po komentarzach, ale nie bronie go na siłę, kazdy gracz United gdy bedzie grał źle to dostanie ode mnie stosowny komentarz i krytyke, Leniwiec schrzanił dziś karnego nos talo sie, Ronaldo tyż schrzanił nie raz, Berbatow gra jak gra i nie jest to widowiskowe i Waleczne, ale SAF go wystawia i tyle to chyba wie ze jednak Bułgar cos porafi i wnosi do gry. Krzyczycie ze zagrał słąbo wszyscy zagrali słabo, z wyjatkiem obrony, która wygląda juz na tą z tamtego sezonu, czemu kto inny nie sttzrelił bramki?, co to tylko napsatnicy od tego sa a inni to juz nie mogą? Tylko ze trzeba patrzec z róznych perspektyw i zastanwiac sie czemu jest tak a nie inaczej i wysłuchac innych a nie tylko patzrec na swoje widzi mi sie.
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 23:00 #45
Przemoo
Przemoo pisze:
Ronaldo nie trafił karnego....a dzisiaj w takim samym stylu trafił obrońca - Vidić....no dziwne;)

No sorry Czaplak ale Tevez pasuje... Zadomowił się w Manchesterze, kibice go kochają on kocha ich:P i MU też. W meczu z Chelsea udowodnił kibicom, że ma ich w sercu... To prawdziwy Diabeł:D Walczy, stara się.

ZGADZAM SIĘ Z SINED91 BERBATOV MA JUŻ KILKA TAKICH PRZYPADKOWYCH BRAMEK...
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:54 #44
Czaplak
Czaplak pisze:
Poprzedni sezon, zobacz znawco...to fakt Nani grał dobrze.
Jeśli teraz mówisz że to jeden z najlepszych zawodników, ja już nie mam w ogóle pytań.

No nie patrze na Naniego, coś kurde mało gra prawda;], ale za to powodzenia życze tobie, się napatrzysz na Bułgara.
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:50 #43
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
fakt nie pracuje na boisku za duzo nie biega i nie odbiera pilek fakt ale nie mozemy odrazu g go sprzedawac fakt nie jest moim ulubiencem i 100 razy bardziej wole taveza niz jego ale kwota wydana za niego 30 mil to wielka suma i jak narazie sie nie zwrucila mozna powiedziec fakt zagral pare meczy ok reszta to zle lub srednie ;/ niestety ;/ ale nie sprzedawajmy go od razu panowie tak macie byc prawo zawiedzenie ze nic nie wniusl do gry i ze nie strzelil karnego tez jestem tym faktem zly ! ale mamy jeszcze lige i lm teraz na tym musimy skupic uwage :) i mam nadzieje ze manutd skupi wlasnie na tym swaja uwage :0 jestem fanem manutd i teraz pzegrali no trudno stalo sie pozostaje nam myslec nad nastepnym meczem ze wygraja :) a berbe zostawci mi w spokoju nie udalo mu sie koniec kropka .
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:49 #42
sinedd91
sinedd91 pisze:
Rossi był akurat dobrym piłkarzem ;] i też żałuje że odszedł... a przegląd pola ... no jeśli podania pod nogi obrońców świadczą o przeglądzie pola to Ci gratuluję ;] no i nie zaprzeczysz bo bardzo dużo w tym sezonie było takich sytuacji ;] przegląd pola to chyba polega na tym żeby dostrzec najlepiej ustawionego partnera i dograć do niego piłkę w możliwie najlepszy sposób... a to się raczej berbatowowi nie udaje ;]

PS: Ferdinand też karnego nie strzelił a taka krytyka na niego nie spadła ... to też świadczy o tym że ten karny to jest kropla która przepełniła czarę ;]
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:48 #41
adriann1986
adriann1986 pisze:
Widze że Pan Czaplak na piłce i piłkarzach zna się najlepiej... zenada!
Docherty ma racje w 100% Berbatov to typowy średniak, strasznie leniwy, mało strzela, do tego gra jak baletnica... odrazu bym go usunął ze składu, Tevez jest od niego sto razy lepszy co udowodnił wielokrotnie, chłopak sie stara cofa sie, walczy o piłke Walczak jakich mało, i po co się czepiasz Naniego ? jak Ci on przeskadza to na niego nie patrz, jest dobry ma technike i wciąz się uczy więc nie wiem o co chodzi juz nie wspomne jak osmieszył wielokrotnie pilkarzy chociazby Arsenalu w zeszłym sezonie, i dobrze że Ty masz mózg wielki fan United który krytykuje jednego z lepszych zawodników... Berbatov out!!
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:45 #40
Czaplak
Czaplak pisze:
Ale Berbatov stwarza....
a po 2, dobra ktoś może powiedzieć że Villa jest lepszy, że Eto, ale Defoe;p?

Ino że Tevez to ost też jakoś nie umie wepchnąć, tak jest zadziorny, a Berbatov ma przeglad pola;]

Kiedyś byłem obrońcą Rossiego, teraz widze Berbatova ;p XD
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:42 #39
sinedd91
sinedd91 pisze:
To Berbatow chyba nie ma tej sportowej złości ;]

co do tego co bym powiedział o Ronaldo gdybyśmy finał przegrali: "Każdemu się może zdarzyć że nie trafi jedenastki ;]

Fakt Berbatow ma inny styl niż napastnicy którzy zostali wymienieni ale jego styl sprawia że jest dużo słabszym piłkarzem niż wymienieni napastnicy ;]

poza tym ja nie rzucam się na Berbatowa dlatego że nie trafił karnego tylko że gra ospale i ma więcej strat niż dobrych piłek... i trzeba spojrzeć prawdzie w twarz większość jego bramek jest albo przypadkowa albo na dostawienie nogi czytaj wypracowane przez innych... sam nic sobie nie stworzy... a Tevez potrafi sam się przepchnąć i sam coś zrobić ... i nawet jak mu nie idzie to widać że walczy a po Berbatowie tego nie widać ;] to tyle z mojej strony ;]
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:38 #38
Czaplak
Czaplak pisze:
Daje głowe sobie uciąć że jeśli news byłby przed meczem,. byłoby o połowie OUT na niego mniej, a jakby trafił gola?? Łoo wtedy to już by tu były same oklaski;]

Może Berba to baletnica, ale jedyna w swym rodzaju, to nie jest piłkarz taki jak Rooney, Defoe, Eto, Villa...
Jego trzeba oceniać w innym wymiarze, ale to nie Bułgar ma walczyć o pozostanie w United tylko Tevez, ale on nie wykorzystuje ich, i co że ma focha czy bóg wie co?? Sportowa złość pomaga a nie plącze nogi.



]
Steckov


A co o Tevezie powiesz ?
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:31 #37
mazzi
mazzi pisze:
Wiem że o niektórych momentach przeszłości się nie wspomina, pamieta sie tylko te dobre chwile, ale tę wspomne bo ostatecznie sie wszytsko dobrze skończyło. Pamietacie może finał ligi mistrzów z przed roku? Pewno pamieatcie bo było co świętowac, pamietacie kto mógłby byc antybohaterem meczu? RONALDO, tak tak i powiedzcie gdyby wtedy nie strzelił (jasne ze mi zaraz zarzucicie ze to gdybanie i jednak wygralismy)ale jakbyście jego ocenili?? Najlepszego piłakrza na świecie? tez byście pewnie krzyczeli żeby odszedł czy tez inaczej? Mówili żeby sie nie mazał i ze nic sie nie stało? Tylko pomyslcie nad troszke i odpowiedzcie prawdziwie
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:29 #36
bartek812
bartek812 pisze:
Prawda, prawda, prawda! Może z tym Macheda troche przesadził ale jeśli chodzi o jego podejście do gry to zgadzam się w 100%!
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:29 #35
Mattys31
Mattys31 pisze:
i ma racje ja bym tez berbatova wyj**al ze skladu
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:27 #34
farell
farell pisze:
Ludzie weźcie sie ogarnijcie... Jedyną osobą która pisze cos mądrego jest Czaplak.... decyzje Fergusona.... nie nam je oceniać... w końcu to on jest najlepszym managerem jakiego miało United. I w końcu to on strzelił 13 bramek w tym sezonie...
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:27 #33
Czaplak
Czaplak pisze:
Ferguson chciał jego od czasów Leverkusen, a Berba jeśli gra już jako "napastnik" na swej pozycji itd to lubi miec takiego wolnego elektrona czytaj Rooney, bądź Tevez, jeśli chcemy zawodnika np typowego na szpice można kupić takiego Santa Cruza i juz hehel;]

Oj jeśli w następnym roku, Anderson już tak wmiare "wydorośleje" piłkarsko, OH wróci do pełni sprawności, Carrick załapie dobry rytm, będzie kupiony dobry skrzydłowy to atak Berbatov -Rooney będzie postrachem, ale to moje prognozy.

A Beratov nie od dziś pokazuje ze lubi niekowencjonalne zagrania, bądź bramki, ot mecz z Boro bodajże w tym sezonie, a ta asysta w WHU to niech mnie diabli najlepsza asysta tego sezonu, jak on zakręcił wtedy;]

Niech spędzi cały okres przygotowywaczy wtedy ocenimy;]

Tak siobie myśle, jakby był bardziej egoistyczny? Ale jeśli gra i tak tez podaje? ma takie wytyczne, on musi brac na siebei ten cięzar, na stronie głownej Manchesteru kibice głosuja jaki piłkarz się najbardziejprzysluzył w tym sezonie, luknijcie na Berbe;]



Bertatov nie celne podania?? coooooooooo?
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:26 #32
misza
misza pisze:
Za Berbatowem nie przepadam, przyznaję. Czaplak może potwierdzić. Zdecydowanie wolę Teveza, potrafię jednak docenić Bułgara i taka jazda na niego po niewykorzystanym karnym jest niewskazana. To może tylko zepsuć atmosferę w drużynie. Tevez w całej sytuacji zacznie się domagać swego, głośno o tym mówiąc. Berba dostanie kolejną szansę od Fergusona, będzie chciał udowodnić wszystkim na się mylili i znów coś zj**ie, bo w takich sytuacjach zawsze tak się dzieje. Tevez będzie chodził naburmuszony itd. Docherty niech się zamknie lub uważa na słowa.
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:25 #31
BerbatovFan
BerbatovFan pisze:
JESZCZE ZA NIM ZATĘSKNICIE !!
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:25 #30
Przemoo
Przemoo pisze:
Mądrość - większość goli w sezonie wypracowanych przez innych albo to gole fuksiarskie:/ Podobał Mi się w meczu z Liverpoolem (2-1) i z West Ham chyba...gdy ograł jednego rywala przy linii bramkowej. To tyle:(
Dużo niecelnych podań, strat...Denerwujące zagrania z piętki:(!
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:22 #29
Steckov
Steckov pisze:
Docherty ma rację. Berbatov kompletnie nie pasuje do Man United. A ten jego flegmatyczny, nonszalancki karny jest zwienczeniem jego całej gry.
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:21 #28
mally
mally pisze:
Tevez jest świetny jak biega walczy i ma dzień. Dni w tym roku miał ze dwa. Tak to po prostu biega, szarpie, ale nic z tego nie ma. Dzisiejszy mecz to pokazał. Słaby sezon Teveza.

Berbatov też ma słabszy sezon i na dodatek nie biega, nie walczy i nie szarpie. Za to ma coś czego Tevez raczej nie pojmie - mądrość gry. Świetne podania, świetne wychodzenie do piłek. Początek u nas miał naprawdę świetny. Rzadko kiedy tracił. Później jak Czaplak pisze, musiał cofać się do pomocy. To nie jest napastnik typu Van Nistelrooy, ani typu Tevez ultra. Berbatov jest świetny i nie czekam na nic innego jak na początek przyszłego sezonu. Wszyscy będą wypoczęci, zdrowi i po okresie przygotowawczym. I wtedy zobaczymy wartość Bułgara.
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:16 #27
Master123
Master123 pisze:
Czaplak ---> jest w tym troche racji co piszesz w pierwszej polowie sezonu mozna powiedziec ze berbatv cos tam rozgrywal nawet to w miare ladnie wygladalo ale obecnie 5 metrowe pilki do tylu i do boku jakos mnie nie przekonuja . Strzalu z dystansu jakos tez nie widze . Piszac o tej kasie mam bardziej na mysli to że za podobne pieniadze mozna dostac graczy pokroju david villa czy benzemy ( nie musza byc akurat oni ) . Pozatym sokro pomoc nie gra rewelacyjnie co jest akurat faktem to lepszym rozwiazaniem jest napastnik ktory sam wypracuje sobie sytuacje jakis drybling zgubienie rywala przyjeciem berbatov tego nie pokazuje a tego mozna od niego oczekiwac . To co on obecnie gra to gral by i taki Huntelar czy inny polowe tanszy grajek . Inna sprawa ze Berbatov szybkosci i skutecznosci rowniez nie pokazuje wiec nawet jak by dostawal te prostopadle pilki z pomocy to nie wiem czy by tych bramek tak duzo nastrzelal .


Mamy zatem znaczaco odmienne zdanie na jego temat i trudno bedzie zeby jeden drugiego przekonal .
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:13 #26
sirus2
sirus2 pisze:
dobrze napisane i powiedziane.. Berbatov w ogole nie pasuje do stylu gry UNITED az zal patrzec na takiego lenia wszystko takie ospałe i leniwe a dzisiejszy karny to lepiej sie nie wypowiadac!!
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:12 #25
sinedd91
sinedd91 pisze:
ja od początku uważałem że to za duża kasa jak za tak słabego piłkarza ;] i ciesze się że miałem racje ;]nie strzela bo pomoc gra słabiej ?? dobre sobie ;] ktoś napisał że Tevez jest nie w formie ;] a ja sądzę że Tevez nie w formie jest dużo lepszym piłkarzem od Berbatowa w szczytowej formie ;] to były pieniądze wyrzucone w błoto ;] a Berbatow powinien chyba jednak opuścić Old Trafford ;]
i nie chodzi o wywalanie całego składu ale o to że niektórzy piłkarze (mam tu na myśli berbatowa) nic nie wnoszą do gry a reszta musi za nich biegać na boisku bo mu się kroku przyspieszyć nie chce ;] drażni mnie ten piłkarz i można było w lecie dokonać dużo lepszego transferu ;]
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:09 #24
Czaplak
Czaplak pisze:
Przypomnijcie też sobie Evre i Vidica, troszke inne sytaucje, ale głosy też były "OUT' ;]
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:07 #23
cejotinho
cejotinho pisze:
Fakt faktem dzisiejszy karny byl fatalny ale panowie K**WA! Berbatov tak jak Macheda, Ronaldo czy Rooney zapewnil nam w tym sezonie kilka waznych punktow i wypracowal dla innych zawodnikow kilka bramek, jest u nas pierwszy sezon a to ze nie biega po boisku jakby mial motorek w dupie nie znaczy ze nie gra niektorzy sa albo slepi albo oslepil ich dzisiejszy karny jesli nie widza ze Berba jest swietnym pilkarzem o znakomitej technice i mimo wszystko z instynktem to jest typowy snajper a nie rambo jak Roo ktorego oczywiscie za to bardzo szanuje:)
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 22:03 #22
b90
b90 pisze:
Czego się spodziewać po Bułgarze? Trzeba było brać Eto'o jak go Guardiola w składzie nie widział. Podobno Henry miał grać dla United i co? Kupić tego Dzeko bo jego wartość na pewno wzrośnie po sezonie, a jest naprawdę dobry i mógłby dzielnie walczyć w 1 składzie. Wyrzucić tego Fostera, widziałem go w meczu z Derby, teraz z Evertonem i dla mnie ten koleś to porażka. SAF stawia pewnie na niego bo jest Anglikiem, a dzisiaj było widać że sie nie nadaje nawet na grę w Championship.
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:54 #21
Czaplak
Czaplak pisze:
To ci wytlumacze;]

Gracze jeśli przechodzą wewnątrz ligi kosztują zwykle więcej niż cała reszta z "obcych", taki przeciętny Bent kosztował 15 mln funtów, Berabtova Spursiaki kupili za 15 z kawałkiem chyba, w ciągu 2 lat stał się czołowym snajperem ligi, atak Keane Baeratov był jednym z najgorzniejszych w całej lidzie...dodatkowo upór Szkota by go dostać, mało czasu na załatwienie dla Bułgara następcy, się nie dziwmy że 30 mln funtów.
Wart takiej kasy? Oczywiście że nie, w ogole sumy na piłkarzy take sią chore, ale czy to nasze pięniądze??

W tym sezonie pomoc kuleje,ktoś musiał się wziąść za te rozgrywanie , odgrywanie itd, jest nim Bułgar i wywiązuje się z tego zadania naprawde dobrze, Ronaldo ma "słabszy sezon" w porónianiu do tamtego, nie mamy porzadnefo 2 skrzydłowego to sie nie dziwmy że gra siada, Tevez jest cienien gracza z poprzedniego sezonu...

Najlepiej na Bułgara zganiać wiele, a jak, bo 30 mln... 30mln np za Rio a Berbe to 2 inne kwestie np,kasa kasie nie równa można powiedzieć, jakbyśmy mieli pomoc w takiej formie jak przed rokiem z Berba w ataku inaczej by wszyscy mówili.

Ost nie grał najlepiej, fakt, miał problemy z kostką, mimo tego to jest udany transfer, a za rok to już będzie funkcjonował jak nalezy...

Naniego podałem ot tak, bo jak czytam pi**doly ze Berbatov to jakis kicz, to co powiecie na Naniego?
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:51 #20
Master123
Master123 pisze:
Czaplak --> ale przynajmniej sie chlopak stara na swoj sposob biega pracuje na boisku (kosztowal polowe mniej) . A to co zrobil berbatov przy karnym nazwiesz mysleniem ? Mial chyba wystarczajaco duzo czasu idac do pilki zeby zastanowaic sie jak uderzyć .

Pozatym mowimy chyba o berbatovie a Ty podajesz argument w stylu Nani jest gorszy wiec berbatov jest swietny . Nie przemawia to do mnie .
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:39 #19
Przemoo
Przemoo pisze:
Kiedyś na meczu reprezentacji Bułgarii wygwizdano Berbatova, że w czasie całego meczu przebiegł tylko 3 km.....
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:37 #18
Czaplak
Czaplak pisze:
Bo zaraz ktoś wyskoczy by naniego dać na KAPITANA ;] hahah ;D

Bo jeśli mówimy o transferach wielomilionowych i narazie mało co wnoszących to przykład Naniego najlepszy;]

Piłkarz można to ująć, bez mózgu na boisku, przykre lecz prawdziwe.
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:30 #17
BerbatovFan
BerbatovFan pisze:
Żal Mi Was.Dla Mnie Niema manchesteru bez berbatova.A Co Do Teveza To Żyd Niepodaje Biega Bezcelowo.Tego Cwela Bym Prędzej Sprzedał.
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:27 #16
Master123
Master123 pisze:
Dobra napiszcie mi w takim razie co wielkiego zrobil w tym sezonie berbatov ze go tak bronicie ? (oceniajcie go oczywiscie w kategoriach graczy za gruba kase)
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:25 #15
Przemoo
Przemoo pisze:
Wreszcie ktoś to głośno powiedział:) Tylko czy Sir Alex o tym wie?! Czy to słyszał?!
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:23 #14
mazzi
mazzi pisze:
Sprzedajmy cała drużyne, Naniego wywalmy bo nic nie gra, Nevillea bo stary i tez knoci, O`shea za mecz z Porto, Scholesa bo juz widac ze zmeczony i sil nie ma, wszystkich kontuzjowanych co wtym seonie mało grali bo widac nie lubią sportu i futbolu. Całą druzyne wywalić na pysk. hehe, nie no rozbrajacie mnie
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:22 #13
Czaplak
Czaplak pisze:
Może coś wąchał ?? nie wiadomo, kurde jednak człowiek się starzeje widać to na przykładzie tego pana z wywiadu, jakieś polączenia w mozgu nawalaja i plecie głupoty, cóż tak to już bywa;]
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:22 #12
Master123
Master123 pisze:
Facet ma absolutna racje . Powiedzmy sobie szczerze berbatov w tym sezonie w zasadzie zagral moze 2-3 dobre mecze. Co on takiego wielkiego pokazal biorac pod uwage kwote 30 baniek za niego zaplaconych. Gole ze spalonego z Celtic'kiem dopych z Newcastle ktory wypracowal mu Park i pare tym podobnych bramek . Jeden trik z West Hamem i ładna bramka z Tottenhame w pucharze to jak dla mnie za malo jak na goscia za 30 baniek. Przypomnijcie sobie co on robil w meczu z Fulham druzyna gra w 10 a on co stoi na polowie rywala i moze 4 razy dotknol pilke w ciagu 45 min . Dzisiaj wywalił nas z FA Cup skonczony kretyn czy on nie rozumie ze jak karnego ma sie zamiar kopac w srodek to trzeba idealnie w srodek mocno i do gory . Niech sobie baletnica zobaczy jak to robi chociazby Barry z AV caly czas wali w srodek i wszystko trafia .
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:18 #11
mally
mally pisze:
się ludziom rzuca na starość, nie ma co.

Nie ma mowy o sprzedaży Berbatova.
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:18 #10
mickb
mickb pisze:
mowil cos SAF na temat tego czy po tym jak przestanie trenowac ManUtd to bedzie komentowal w TV - powiedzial, ze nigdy w zyciu bo to jest chore - tu wlasnie mamy przyklad kolejnego znawcy co to umie pokazac co bylo zle...przepraszam za jego piecioletniej kadencji to co wygralismy? raz FA Cup (w 1977) co wlasnie zablokowalismy Liverpoolovi droge do the treble i rok wczesniej przegral w finale FA Cup, do tego raz nas zdolal utrzymac w w lidze (?) i co najlepsze

he managed to keep them in the First Division in 1972-73. However, the 1973-74 season saw United continue to struggle, and their relegation was confirmed in the penultimate game of the season when the lost 1-0 at home to local rivals Manchester City with the goal coming from legendary former United striker Denis Law, who had left Old Trafford when given a free transfer by Docherty a year earlier.

puscil Law'a bez problemu - to tak jakby teraz SAF puscil giggsa czy scholesa...ja temu panu podziekuje za doradztwo w sprawie transferow!
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:18 #9
anetos5
anetos5 pisze:
Smutne, no nie wiem... :D nareszcie ktoś się za niego wziął, bo do tej pory wszystko szło mu na sucho !
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:14 #8
mietek7777
mietek7777 pisze:
ARGENTINA ARGENTINA!! Moze w koncu Tevez zacznie grac.
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:13 #7
toretto123
toretto123 pisze:
Smutne ale prawdziwe :)
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:12 #6
anetos5
anetos5 pisze:
Tak ! Tak ! Tak ! Pozbądźmy się go ! Do niczego się nie nadaje !
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:08 #5
zieli
zieli pisze:
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:06 #4
bannerets
bannerets pisze:
Berbatov to leń, któremu się nie chce ruszać... Najlepiej jak by stojąc w miejscu dostawał piłkę tak by sama się od niego odbiła i trafiła do siatki. Już dawno mówiłem, że lepiej było wykupić Teveza :(
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 21:06 #3
Pachenko
Pachenko pisze:
brawoo zgadzam się w 100% z Docherty'm.
owszem w kilku meczach szczelił kilka ładnych i decydujących bramek i wypracował klika akcji i za to mu dziękujemy.
ale nic nie walczy żeby odebrać piłkę podczas meczy.
ten dzisiejszy karny to poprostu żenada.
Rozumiem że karne to loteria ale jak Barba podeszedł do niego i co się stało dalej to już wszyscy wiemy...
może potrzebuje czasu po kontuzji
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 20:59 #2
Czaplak
Czaplak pisze:
Docherty chyba nie wie że United ma Teveza na wypożyczeniu;;]

A pan Docherty mówiąc "- Chłopak ma zaledwie 17 lat, lecz już wydaje się być z 10 razy lepszym piłkarzem od Berbatowa - zakończył menadżer Czerwonych Diabłów z lat 1972-77" chyba był pod wplywem środków odurzających, no w 100% ;]

17 latek lepszy...
» Niedziela, 19 kwietnia 2009, 20:55 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY